Welkom in alweer deel 29 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in alweer deel 29 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv, JeepXJ89, Armada en Efbe! Daarnaast blijven we gek op cijfertjes. De volgende poll ga ik bij iedere nieuwe topic resetten en eventueel updaten. De coverart (nu Uncharted) in de header van de startpost is afhankelijk van deze resultaten. Poll: Jouw favoriete game van het moment • Grand Theft Auto IV • GT5 Prologue • CoD4: MW • Rainbow Six Vegas 2 • Condemned 2: Bloodshot • Dark Sector • Burnout Paradise • Haze • GRID • andere game Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier Disclaimer: Deze bovenstaande gamelijst is tot standgekomen door per post in de voorgaande threads grondig te analyseren, ook is er jing/jang gebruikt maar vooral veel Maggi en een beetje van mezelf (de topic starter). Naast deze lijst komen er nog veel meer games waarvan we nog niet eens wisten dat ze bestonden (Turrican HD schijnt ook in ontwikkeling voor de PS3 te zijn Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heust wel verwerken! ![]() |
flowerp schreef op zondag 25 mei 2008 @ 21:28:
[...]
Niemand hier in de buurt had een fatsoenlijk camera, hier dus eentje genomen met het mobieltje van iemand: http://www.youtube.com/watch?v=XQQx1DVTTZU
Kan ik me goed voorstellen. Ik weet precies welk geluidje het is uit die mix van andere geluiden, maar als ik dat niet zou weten zou ik het waarschijnlijk ook niet meteen horen.nioz schreef op zondag 25 mei 2008 @ 22:15:
Ik hoor het niet echt door de crappy geluidskwaliteit,
Zoiets zou inderdaad een mogelijkheid kunnen zijn ja. Het geluidje lijkt me misschien toch niet aan de fans gerelateerd. Ik heb de "fan test" gedaan (PS3 aanzetten terwijl je de eject button ingedrukt houdt) en terwijl de fans het geluid van een stofzuiger maakte kon ik dat 'naai machine' geluid niet horen. Als het een fan was die aanliep zou het toch harder moeten klinken op het moment dat de fans harder draaien.maar ik meen mij te herinneren dat er een aantal topics terug iemand was die ook last had van een vreemd geluid en na het vervangen van de HDD was het weg.
Ik hou me in ieder geval aanbevolenIk heb net nog even gezocht, maar ik kon het niet meer vinden, wellicht is er iemand anders die het wel weet te vinden of het kan bevestigen/ontkrachten
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
Bij het net opstarten van mijn PS3 gaat ie eerst ff in overdrive (net zoals mijn ATI videokaart) en dan zakt ie af naar fluisterstil (wat is fluisterstil zul je afvragen, lees maar verder). gemiddeld na twee minuten (ook in idle situatie) gaat de fan harder draaien waardoor mijn PS3 hoorbaar word op een meter of 3.flowerp schreef op zondag 25 mei 2008 @ 19:20:
De key vraag is eigenlijk, is er iemand die net nadat de PS3 is aangezet en in het menu zit (waarbij de PS3 dus nagenoeg idle is), -iets- maar dan ook maar -iets- kan horen op ~3 meter afstand?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Vandaar dus dat ik erachter probeer te komen of het geluid klopt of niet. Dat de fan blaast als de PS3 het warm heeft kan ik begrijpen. Dat ik dan een blaas geluid hoor kan ik ook begrijpen. Met zo'n 5 computers in huis heb ik wel een redelijk idee hoe een fan hoort te klinken. Ook heb ik een iMac G3 zonder fan, maar wel met een HD natuurlijk, dus die geluiden kan ik ook zeer goed uit elkaar houden. Dit geluid is echter toch wel anders. Een 'naai machine' komt een tikkeltje in de buurt, maar een "zoemende brom" komt misschien ook wel in de buurt.ymmv schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:29:
Bij het overgrote deel van de mensen is er volstrekt niks met de ventilator aan de hand. Mensen gaan er alleen een probleem van maken omdat ze het minste beetje geluid eigenlijk al te veel vinden en daar zenuwachtig van gaan worden of zich erover gaan opwinden.
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
Even geluisterd naar je filmpje...flowerp schreef op maandag 26 mei 2008 @ 00:08:
[...]
Vandaar dus dat ik erachter probeer te komen of het geluid klopt of niet. Dat de fan blaast als de PS3 het warm heeft kan ik begrijpen. Dat ik dan een blaas geluid hoor kan ik ook begrijpen. Met zo'n 5 computers in huis heb ik wel een redelijk idee hoe een fan hoort te klinken. Ook heb ik een iMac G3 zonder fan, maar wel met een HD natuurlijk, dus die geluiden kan ik ook zeer goed uit elkaar houden. Dit geluid is echter toch wel anders. Een 'naai machine' komt een tikkeltje in de buurt, maar een "zoemende brom" komt misschien ook wel in de buurt.
Als -dat- geluid -hoort- bij de PS3, ok jammer dan. I'll live with it. Maar goed, door er na te vragen hoop ik dus een wat duidelijker beeld te krijgen.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Anoniem: 246088
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 246088 op 26-05-2008 01:22 ]
Dat is zeker goedkoop, vraagje waar heb je hem gezien voor die prijs dan? Over dat geluid, check ook eens je HDD. Het kan zijn dat deze een raar geluid maakt, iemand hier op het forum had een zelfde soort probleem. Als je in de buur van de Haarlemmermeer woont kan ik je wel helpen aan een andere HDD. Makkelijkste is om gewoon je PS3 te ruilen waar je hem gekocht hebt vaak krijg je vlak na je aankoop direct een andere mee.Anoniem: 246088 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 01:08:
Ligt het aan mij of is 269,- voor een ps3, 2 controllers 2 games, redelijk goedkoop voor een PS3?(flyer)
PSNID : HoefMeistert
Al die kleine geintjes erin waren ook briljant. Op een gegeven moment kreeg je via je codec door dat je de frequentie die op de achterkant van de cd case stond moest invoeren. Zoeken in je inventory naar een CD case... was er natuurlijk niet. Tot je je realiseerde... de CD case van het spel zelfHet klinkt misschien lame nu maar destijds was dit echt een filmisch avontuur en was de gameplay echt revolutionair.
[ Voor 10% gewijzigd door Dr. Strangelove op 26-05-2008 08:31 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
-
Zou ik morgen weten waar?Anoniem: 246088 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 01:08:
Ligt het aan mij of is 269,- voor een ps3, 2 controllers 2 games, redelijk goedkoop voor een PS3?(flyer)
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
Nickname does not reflect reality
Vast wel. Hoe je daar achter komt? in dit geval kreeg je nadat je een aantal keer bent doodgegaan krijg je vanzelf een call via de codec met een duidelijke hintchrisboers schreef op maandag 26 mei 2008 @ 09:25:
Hij kon je gedachten lezen en dat deed ie door je savegame van je memorycard te lezen.
...
De oplossing was je controller uit poort 1 te trekken en de game verder te spelen via controllerport 2.
O-O
Ik heb inderdaad nog nooit een MSG gespeeld, maar dit klinkt wel redelijk freaky :-) Hoe moet je daar in hemelsnaam achter komen?
Ik ben erg benieuwd of ze dit soort geintjes ook in #4 uithalen.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Moet bekennen dat ik uiteindelijk maar een gamefaq heb doorgekeken. Door gewoon op poort1 te spelen kon je hem wel raken, maar na zo'n 2 uur had ik iets van 10% van zijn HP af gehaald, had wel door dat dat niet de juiste manier was. Geloof dat ik ook nog eens door mijn ammo begon te raken. Ik speelde zelf de Twin Snakes versie op de GameCube, maar die was nagenoeg hetzelfde als het origineel. Vond het een erg goed spel, alles klopte. Ga de verhalen doornemen en als de MGS pack verschijnt, en ook nog eens daadwerkelijk te verkrijgen is zonder wachtlijsten, dan koop ik hem waarschijnlijk. Hoop er wel een DS3 bij te vinden.chrisboers schreef op maandag 26 mei 2008 @ 09:25:
Hij kon je gedachten lezen en dat deed ie door je savegame van je memorycard te lezen.
...
De oplossing was je controller uit poort 1 te trekken en de game verder te spelen via controllerport 2.
O-O
Ik heb inderdaad nog nooit een MSG gespeeld, maar dit klinkt wel redelijk freaky :-) Hoe moet je daar in hemelsnaam achter komen?
You look like I need a drink.
[ Voor 24% gewijzigd door BMW_M3 op 26-05-2008 11:45 ]
Signature
Stay young forever!
Mja ik kan er zelf nu jammergenoeg niets mee, maar ik zag het gisteren in de flyer van MediaMarkt Zwolle staan (online).Brad Pitt schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:49:
Ik denk dat het 369 zal zijn... 269 is best wel onmogelijk enzo
Anoniem: 263066
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 263066 op 26-05-2008 12:27 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Brad Pitt op 26-05-2008 12:30 ]
Nickname does not reflect reality
Heb hem hier ook... echt supertoetsenbord! Alleen het zoemen onder de internet explorer werkt niet helemaal lekker en dat gaat irriteren. Verder ideaal en past goed bij de Playstation. Zelf heb ik hem gekocht voor gebruik van Linux op de PS3 en dan komt hij pas echt goed tot z'n recht. nog nooit verbindingsproblemen gehad.
Anoniem: 256820
Nee, hij bedoeld de ingebouwde browser. Die is volgens mij van Sony zelf.Anoniem: 256820 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:44:
>Alleen het zoemen onder de internet explorer
Levert Sony Internet explorer van MS mee met de PS?
PSN: Shiver23
Anoniem: 256820
Ok, en die heet dan ook gewoon "internet explorer"? Is dat geen naam die MS heeft geregistreerd ofzo?Shiver23 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:48:
[...]
Nee, hij bedoeld de ingebouwde browser. Die is volgens mij van Sony zelf.
Anoniem: 209607
Als een game echt alleen op 720p loopt (dus alleen 720p aangegeven op de box) dan zal er niet naar 1080p geupscaled worden. Meeste games zijn standaard 720p en starten ook zo op, zelfs al de game ook volgens de box 1080p ondersteund. Je PS3 instellingen dan op 1080p zetten zal deze resolutie dan forceren. Er zijn enkele games die alleen 720p ondersteunen volgens de box, maar ook 1080i aankunnen (Assassin's Creed is zo'n game). Maar nogmaals: als er op de box alleen 720p staat dan hoef je niet te verwachten dat de game tot 1080p zal worden upgescaled.Anoniem: 209607 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 19:00:
Aantal vraagjes, ben nu 99% zeker dat ik een PS3 icm een BenQ G2400W Full HD schermpje ga kopen
Heb echter een paar issues:
- De meeste games lopen dus op 720p m.u.v. bijvoorbeeld GT5. Kan de PS3 deze zelf hardware/of software matig upscalen? En zo ja, hoe is de kwaliteit/performance?
- Heb het e.e.a. gelezen over hickups bij een aantal games, is dit erg storend of een fabeltje?
- De PS3 heeft dus USB aansluitingen. Ik heb ergens gelezen dat een gewoon USB toestenbord of muis moet werken. Geldt dit ook voor mijn draadloze setje van logitech. Heb daarvan een kleine USB receiver. Zou fijn zijn als deze ook werkt in de browser.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dus er bestaat helemaal geen "superaanbieding" voor de ps3 met twee controllers en 2 spellen?Anoniem: 246088 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:29:
Nee ik nu ook niet
Vreemd vreemd, ik weet zeker dat ik het heb gezien
Achja, dan ren ik snel weer weg uit dit topic.
Vast wel ergens, maar Sony heeft de prijzen volgens mij best wel goed vastgezet.Anoniem: 263066 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:23:
[...]Dus er bestaat helemaal geen "superaanbieding" voor de ps3 met twee controllers en 2 spellen?
Normaliter kost zo'n pack met twee controllers en 2 spellen 499 euro. Lijkt me sterk dat die dan opeens voor 269 euro nieuw aangeboden wordt... Nog ff doorsparen dus. Je weet dat het de moeite waard is.Anoniem: 263066 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:23:
[...]
Dus er bestaat helemaal geen "superaanbieding" voor de ps3 met twee controllers en 2 spellen?
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 209607 op 26-05-2008 22:12 ]
Is volgens mij al bijna een maand niet meer te krijgen, sinds de GTA IV pack ofzo denk ik?Anoniem: 209607 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:11:
Ik heb de PS3 + GT5 gezien voor 395 euri op wehkamp. Was wel uitverkocht op het moment dat ik keek trouwens.
Edit: Blijkt een standaardpakket te zijn, stond op Chear zelfs voor 389 euro, wat geloof ik nog goedkoper is dan de console zonder game. Daar trouwens ook uitverkocht.
|2600k|Asus 290|
Ik ga morgen naar Makro, daar is het pack met 2 controllers en 2 spellen (Rachet en Fifa) 475 euroymmv schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:03:
[...]
Normaliter kost zo'n pack met twee controllers en 2 spellen 499 euro. Lijkt me sterk dat die dan opeens voor 269 euro nieuw aangeboden wordt... Nog ff doorsparen dus. Je weet dat het de moeite waard is.
Gaat dat niet over PS2/PSX games en over dvd's/Blu-ray discs?Bullus schreef op maandag 26 mei 2008 @ 23:51:
Toevallig 2 weken terug de ps3+gt5 pack gehaald bij intertoys voor 399
Volgens mij kun je bij de game-instelling aangeven wat ie moet doen:
-upscalen
-normaal
-niet
?
Anoniem: 192470
Die worden VAAK gestart in je XMB resolutie, tot nu toe schakelen bijna alle spellen bij mij terug naar 720p (en xmb staat op 1080p), alleen GT5 is bij mij een uitzondering.FeaR1986 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 00:14:
[...]
Gaat dat niet over PS2/PSX games en over dvd's/Blu-ray discs?
PS3 games worden namelijk opgestart met de resolutie welke je hebt ingesteld in de XMB. Dus 480p, 576p, 720p, 1080i of 1080p. Dus die hoeven niet te worden up-gescaled of iets dergelijks.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Heb hem op neckermann nog gevonden. Leverbaar voor 399.45. Click.h3ll schreef op maandag 26 mei 2008 @ 23:39:
[...]
Is volgens mij al bijna een maand niet meer te krijgen, sinds de GTA IV pack ofzo denk ik?
Huh? Een TV die 1080p aankan kan ook gewoon 720p of 1080i weergeven hoor. Je krijgt gewoon full-screen, alleen zal de resolutie iets lager zijn.Anoniem: 209607 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 19:17:
Alright, dus dan wordt het in de meeste gevallen óf mijn monitor het beeld later uitrekken óf hem op 1:1 mapping zetten en in een klein(er) venstertje gamen.
Thanks voor de antwoorden, is me nu in elk geval een stuk duidelijkerHopelijk heb ik voor het einde van de zomer een mooi groot scherm met PS3 pracht erop
-
hij moet gewoon bij een media markt gaan kijkenAnoniem: 209607 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:07:
[...]
Heb hem op neckermann nog gevonden. Leverbaar voor 399.45. Click.
Anoniem: 169123
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 169123 op 27-05-2008 10:38 ]
Anoniem: 244919
Ik vond de demo ook leuk, maar dat is vooral omdat ik de serie heb gekeken. Ga er in ieder geval geen 60e voor neerleggen. Leen hem wel van jou als jij hem uit de budgetbak hebt getrokkenShiver23 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:40:
En ook binnenkort:
[afbeelding]
Ik heb erg goed vermaakt met de demo. Misschien een keer uit de budgetbak halen of goedkoop importeren.
Anoniem: 238992
Anoniem: 238992
Anoniem: 19450
Nee, voltage is niet hetzelfde..Anoniem: 238992 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:53:
Is het voltage eigenlijk wel het zelfde ?
Is het aan of af te raden?
Dollar prijs is wel laag op het ogenblik
bedankt
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ik heb in XMB alleen 1080P aangevinkt en de rest van de resoluties uitgevinkt. GTAIV start dan op in 1080P ipv 720P als je het op automatisch zet. Klein voordeel van mij is dat mijn TV licht overscan geeft op 720P en op 1080P (1:1) niet. Volgens mij doet de playstation dan intern upscaling naar 1080P, je ziet namelijk wel jaggies.MeNTaL_TO schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 07:41:
[...]
Die worden VAAK gestart in je XMB resolutie, tot nu toe schakelen bijna alle spellen bij mij terug naar 720p (en xmb staat op 1080p), alleen GT5 is bij mij een uitzondering.
I don't have a solution but I admire the problem.
ik weet niet welke pioneer versterker je heb maar als het zo'n LX serie ding is dan kan je gewoon via HDMI door lussen.Anoniem: 19450 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:10:
Ik heb gister mijn ps3 voor het eerst aangesloten op mijn nieuwe sony 46kdl d3500.
WOW wat een beeldje zegde teringk.
Nu heb ik ook mijn pioneer versterker aangesloten.
Ik had zelf bedacht het op de volgende manier te doen.
De ps3 via hdmi op de tv aan te sluiten en de ps3 optisch op de versterker aan te sluiten.
Nu krijg ik prachtig geluid van de ps3 over de versterker, maar het normale tv signaal niet.
Kan iemand mij vertellen of dit uberhaupt kan? of moet ik toch een kabeltje tussen de tv en de versterker trekken ( wat ik liever niet wil )
Maar je kan je PS3 hier wel aansluiten als je een gewone europese stekker koopt, aangezien de voeding wel voor alle voltages geschikt is. (er zit natuurlijk een amerikaanse stekker bij als je hem importeert uit amerika)
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
Heb hem besteld!Anoniem: 209607 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:07:
[...]
Heb hem op neckermann nog gevonden. Leverbaar voor 399.45. Click.
Ja, niet regiogebonden.Anoniem: 238992 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:31:
kan ik ook alle spellen op een amerikaanse versie spelen?
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Anoniem: 252297
Ligt het niet aan de aansluiting?
|2600k|Asus 290|
Bij sommige games moet je 1080p forceren (games als Call of Duty 4 en GTA 4).MeNTaL_TO schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 07:41:
[...]Die worden VAAK gestart in je XMB resolutie, tot nu toe schakelen bijna alle spellen bij mij terug naar 720p (en xmb staat op 1080p), alleen GT5 is bij mij een uitzondering.
TV speakers zijn sowieso maar een paar Watt en zeer slecht in vergelijking met de speakers van een surround set.Anoniem: 19450 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:10:
Ik had zelf bedacht het op de volgende manier te doen.
De ps3 via hdmi op de tv aan te sluiten en de ps3 optisch op de versterker aan te sluiten.
Nu krijg ik prachtig geluid van de ps3 over de versterker, maar het normale tv signaal niet.
Kan iemand mij vertellen of dit uberhaupt kan? of moet ik toch een kabeltje tussen de tv en de versterker trekken ( wat ik liever niet wil )
Geen probleem. Even kijken bij je audio output settings.BertusB404 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:26:
Ik heb een vraagje over het geluid van de PS3.
Ik wil hem gaan aansluiten op mijn beamer (720p) via hdmi.
Alleen ik wil het geluid over mijn speakers hebben (logitech setje)
Kan ik het beeld via hdmi laten gaan en het geluid via bijvoorbeeld rca plugs?
Oké, bedankt!Anoniem: 209607 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:59:
Je kunt geluid via rca plugs, optical out of HDMI laten lopen. Je moet - als je HDMI gebruikt - wel aangeven dat je het geluid via een andere poort wil laten lopen.
en probeer voor een gewone TV altijd te gaan voor via de RGB-scart aansluiting.
[ Voor 13% gewijzigd door TFZ61 op 27-05-2008 16:47 ]
Anoniem: 256830
Probeer eens te spelen met je internetkabel eruit?technoaddict schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:29:
Pff me PS3 loopt in GRID elke 5 minuten vast. Gevolg: PS3 echt uitschakelen en dan weer inschakelen. Iemand anders dit ook? Heb dit alleen met GRID eigenlijk. Ik wil juist het hele spel misschien kopen, maar dan moet ik deze ongein niet hebben.
[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 256830 op 27-05-2008 16:29 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Giant87 op 27-05-2008 17:20 ]
[ Voor 8% gewijzigd door jdm8 op 27-05-2008 17:01 ]
Ik zie wel een stofzuiger voor €296 op de één na laatste pagina. Bedoel je die somsGiant87 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:56:
Heb hier nu de Mediamarkt zwolle folder liggen. En op de 1 na laatste bladzijde staat toch echt de 40gb PS3 met 2 spellen voor €269... Misschien toch morgen maar even langsrijden...
[ Voor 6% gewijzigd door tiguan op 27-05-2008 17:07 ]
WTF.... van digitaal naar analoog beeld + geluid zonder iets van een converter erin.
En je kan je oude SixAxis nog verkopen voor een euro of 25-30.Anoniem: 192470 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:01:
nee dualshock is in europa iig nog niet standaard erbij...
ze hebben nog een hele lading, en hebben daar europa voor uitgekozen om die op te maken
Witte koste mij 37 euro met verzendkosten (binnen 5 dagen)
Ik gok dat het 469 euries is:P want dat is zo'n beetje de standaard (bodem)prijs voor 1 ps3 2 controllers en 2 spellen. Hoop het voor mezelf iniedergeval, aangezien ik net de ps3 besteld hebGiant87 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:56:
Heb hier nu de Mediamarkt zwolle folder liggen. En op de 1 na laatste bladzijde staat toch echt de 40gb PS3 met 2 spellen voor €269... Misschien toch morgen maar even langsrijden...
[afbeelding]
Dat is geen HDMI maar dat is de AV-port van de PS3.Jerk184 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:19:
[...]
Laat maar.. dacht dat ik al gezocht had.. Maar ze bestaan dus: SCART-HDMI:
link
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
[ Voor 70% gewijzigd door Giant87 op 27-05-2008 17:26 ]
Dat klopt niet wat jij zegtGiant87 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:24:
Jammer...Te mooi om waar te zijn. Lekker contrast dan €239 voor een next-gen console (360) versus €469 voor een andere next-gen console ps3. Als ik kinderen had die een console wilden dan wist ik het wel..
Je hoeft geen hd speler te hebben om te kunnen gamenAnoniem: 263066 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:36:
[...]
Dat klopt niet wat jij zegtwant als je hem vergelijkt met de 360 elite dan scheelt het maar een paar tientjes. De vergelijking met de premium klop niet want daar zit geen hdspeler in. Ook is het zo dat er nu nog steeds spellen voor de ps2 uitkomen in tegenstelling tot de xbox. Dit is ook een van mijn argumenten geweest om een ps3 aan te schaffen ipv een 360
[ Voor 10% gewijzigd door Giant87 op 27-05-2008 17:44 ]
Best netjes! Scheelt toch weer flink wat euro's. Blijft toch een stomme drukfout. Kan me niet voorstellen dat de marketingpersoon dat niet heeft gezien..Nico111 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 18:06:
Ik was vandaag bij MM in Zwolle
Er stond wel een bordje dat het een drukfout was, maar dat je daarom nu kon bestellen voor 399 om de mensen tegemoet te komen.
Anoniem: 136772
Knappe marketing trucNico111 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 18:06:
Ik was vandaag bij MM in Zwolle
Er stond wel een bordje dat het een drukfout was, maar dat je daarom nu kon bestellen voor 399 om de mensen tegemoet te komen.
Was het een fout "per ongeluk" of niet? Want reken maar dat veel mensen dan voorbij komen
[ Voor 23% gewijzigd door ymmv op 27-05-2008 20:26 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq