Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 68.706 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 98664 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 15:01:
Ik zou een commodore 64 emu wel grappig vinden :)
Boulderdash op de ps3 :)
Ja dat zal een lust voor het oog zijn op een 42" full-HD tv 8)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:16

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

EfBe schreef op zondag 15 juni 2008 @ 15:32:
[...]

Ja dat zal een lust voor het oog zijn op een 42" full-HD tv 8)
Opzich ziet het er best aardig uit... de pixels worden alleen uitgerekt. Dus als je daar rekening mee houdt :D Kunnen ze meteen net als bij MS op de 360 adverteren met HD C64 graphics :P

Heb onlangs nog een C64 aangesloten via RF op een FullHD tv...wel veel storing overigens..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-05 20:11

EgoPro

Time is an illusion.

Heeft iemand CiV Revolution al? Ik was de demo aan het spelen en heb er spijt van dat ik 'em gister niet heb gehaald toen ik hem zag liggen bij de Dixons. De demo geeft me het gevoel dat deze wel eens heel tof kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Ps3 met boulderdash op de 48cm full sd breedbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
scorpie schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:31:
@Wii4all:
Wat voor de een prima kijkbaar is, is voor de ander totaal onacceptabel. Dat jij zegt dat je een film prima kunt kijken via wireless, terwijl je ook nog een demo download, zegt voor die 2e groep mensen niets als je er ook niet bijzegt watvoor film je aan het streamen was. Xvid / HDrip etc. etc..
Het was een avi 700 mb...film

Ik had verwacht dat er wireless allemaal happeringen zouden zijn zoals weleens gebeurt als je een filmje via een website bekijkt...maar niet was minder waar, alles ging soepel.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260653

als ik online ga met Fifa 08 op PS3 kan ik blijkbaar niet tegen iemand spelen die in men vriendenlijst staat, ik ga dan gewoon via de online lobby's van belgië in Europa 1 kijken om daar een tegenspeler te vinden. Als ik hem dan uitnodig voor een match kom ik tot in het scherm waar ik een ploeg kan selecteren maar ik kan dit niet accepteren. En als ik word uitgenodigd door die persoon kom ik ook wel in dat scherm maar dan kan ik geen ploeg selecteren, laat staan eentje accepteren.
En als ik dan een willekeurig persoon uitnodig (die niet in men vriendenlijst staat) dan gaat alles flawless.

weet iemand wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn?
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Dat gebeurt bij mij ook vaak.....
Soms lukt het niet om wedstrijden te starten tegen mensen...dan kan ik of kunnen hun geen teams selecteren...en dan wordt de sessie be-eindigd.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

*knip, laat zulke opmerkingen maar...

[ Voor 94% gewijzigd door TheZeroorez op 15-06-2008 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:34

scorpie

Supra Addict

Wii4all schreef op zondag 15 juni 2008 @ 16:57:
[...]

Het was een avi 700 mb...film

Ik had verwacht dat er wireless allemaal happeringen zouden zijn zoals weleens gebeurt als je een filmje via een website bekijkt...maar niet was minder waar, alles ging soepel.
Ja, ok dan nog, je kunt een 700MB uncompressed film hebben die je zo naar je ps3 kunt streamen, of het is een 700MB file die je eerst door je pc moet laten transcoden omdat je ps3 de gebruikte codec niet kan decoden. Begrijp je wat ik bedoel? :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 14:39

Xof

Wireless kan zelfs 720p zonder problemen aan, 1080p lukt ook wel, maar dan gaat die schokken als er veel gebeurd. (dus veel bewegende dingen bijv.)
Maarja ik vind dat als je iets met een netwerkkabel kan aansluiten je dat ook moet doen, wireless zorgt alleen maar voor problemen. (vooral met online gamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:28
Ik denk het veel mensen wel graag met kabel wel willen aansluiten maar mijn PS3 is best wel ver weg van mijn Router, bestaan er ook mini Routers die ik ergens kan neerzetten zodat ik betere WLAN bereik heb? (Dus bijvoorbeeld ,zonder die mini Router 50 %, met 75% ofzo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:34

scorpie

Supra Addict

Niet helemaal waar. Wireless streamen van 720P beelden werkt prima inderdaad, mits het geen actiescene betreft. Bij het doorgeven van zulk soort data wordt meestal het verschil in frame meegestuurd, in plaats van hele frames. Wanneer je dus een actiescene hebt, en er veel verschil zit tussen verschillende frames, zie je ook al gauw dat het niet helemaal vloeiend is. Maar dit hangt erg af van meerdere factoren, dus het kan voor de 1 prima werken en voor de ander totaal niet, dat is wat ik probeer duidelijk te maken.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209607

Tankbuster schreef op zondag 15 juni 2008 @ 20:34:
Ik denk het veel mensen wel graag met kabel wel willen aansluiten maar mijn PS3 is best wel ver weg van mijn Router, bestaan er ook mini Routers die ik ergens kan neerzetten zodat ik betere WLAN bereik heb? (Dus bijvoorbeeld ,zonder die mini Router 50 %, met 75% ofzo )
Ja. Dat zijn access points.

Bij mij werkt het streamen van 720p HD over Wireless-G nog nét. Maar HD-TV kijken (mijn PC steamt nederland 1 HD naar mijn laptop) gaat het alleen goed met een crosslink 1000mbit kabeltje.

Sowiezo is het wel jammer dat de PS3 geen wireless-N ondersteund. Zou een stuk sneller zijn. Zeker nu wireless-N routers ook niet duur meer zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 209607 op 15-06-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zijn er meer mensen waarbij het downloaden uit de store echt heel langzaam gaat? :?
Ik download misschien met 100 KB/s terwijl het voorheen gewoon met 500 KB/s ging.
(items komen uit de US store overigens)
Het ligt niet aan m'n internet lijn aangezien ik op m'n Mac wel snel kan downloaden.
Is ook niks aan m'n router configuratie veranderd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-04 17:23
ymmv schreef op zondag 15 juni 2008 @ 14:08:
[...]

eDRAM is idd heel erg snel maar bij het emuleren kan dat alleen bij post-processing effecten problemen opleveren. De RSX kan PS2-frames ook op HD-resoluties snel genoeg renderen waarbij er genoeg tijd overblijft voor op andere wijze nagebootste post-processing effecten. Ik weet niet of ze ooit een emulator kunnen schrijven die compatibel genoeg is om alle PS2-games te kunnen emuleren op de PS3-hardware maar ik kan me wel voorstellen dat Sony een emulator kan maken die ze voor speciaal uitgekozen, hiervoor gemodificeerde PS2-games kunnen inzetten. Als Sony enkel een PS2-emulator wil ontwikkelen om in de toekomst een beperkte selecte PS2-games voor de PS3 online te kunnen verkopen, is 'custom emulation' voldoende.
tsja het probleem zal idd altijd blijven dat de instructies vertaald moeten worden van ps2 instructies voor de gpu naar RSX instructies en ik denk dat dit gewoon te zwaar is om realtime te doen. Als je de spellen gaat aanpassen wordt het natuurlijk een heel ander verhaal. Ik heb geen idee of de architectuur van de ps2 ook maar enigszins lijkt op de ps3 achitectuur maar anders zou je natuurlijk de spellen met minimale bewerking opnieuw kunnen compilen voor een ander platform.

Dat zou natuurlijk wel erg leuk zijn, als je ps2 spellen kan downloaden in de store. Probleem voor sony is alleen dat zei dan aan de gebruikers moeten gaan uitleggen waarom de ps2 games van uit de store wel werken op de ps3 en de originele spellen niet. Dat zou de volgende PR blunder zijn voor sony. Ik hoop eerlijk gezegd dat ze het gewoon hier bij laten, desnoods nog even zorgen dat snake eater goed werkt mss, maar misschien ooit een ps2 greatest hits BD uitbrengen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-12-2019
E-rikootje schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:35:
[...]

hmm, ik zie alleen verschijnen AV3 (uitgang), S-video en Wide
maar geen resolutie informatie....
zou dit komen omdat de dvd-speler maar is verbonden via S-video?
ymmv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Satch schreef op zondag 15 juni 2008 @ 22:16:
Zijn er meer mensen waarbij het downloaden uit de store echt heel langzaam gaat? :?
Ik download misschien met 100 KB/s terwijl het voorheen gewoon met 500 KB/s ging.
(items komen uit de US store overigens)
Het ligt niet aan m'n internet lijn aangezien ik op m'n Mac wel snel kan downloaden.
Is ook niks aan m'n router configuratie veranderd. :)
Downloaden uit de NL store gaat bij mij met ruim 1 MB/s. US store heb ik nog niet geprobeerd.

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

EgoPro schreef op zondag 15 juni 2008 @ 16:07:
Heeft iemand CiV Revolution al? Ik was de demo aan het spelen en heb er spijt van dat ik 'em gister niet heb gehaald toen ik hem zag liggen bij de Dixons. De demo geeft me het gevoel dat deze wel eens heel tof kan zijn.
Mss goed dat je 'm daar niet gehaald hebt....bij play.com kost ie €41,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-05 13:04
Ik heb precies dezelfde tv als jij en ik krijg bij component en HDMI de resolutie te zien. Via SCART staat er dan RGB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
ymmv schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 15:28:
[...]

Daarvoor heb je de originele 60GB PS3 nodig en die worden niet meer gemaakt. In de VS is weer de 80GB-versie met BC geherintroduceerd als MGS4-bundel, maar in Europa zal die hoogstwaarschijnlijk niet meer terugkomen.

Voor de duidelijkheid:

US: 20 GB met volledige BC (productie stopgezet)
US: 60GB met volledige BC (productie stopgezet)
US: 80GB met softwarematig ondersteunde BC (nu weer te koop in MGS4 bundel)
US: 40GB zonder BC

EU: 60GB met softwarematig ondersteunde BC (productie stopgezet)
EU: 40GB zonder BC (ook te koop in MGS4 bundel)
toon volledige bericht
Thanks, maar waar staat de afkorting "BC" voor? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Djerique op 16-06-2008 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.