Welkom in alweer deel 28 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in alweer deel 28 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv, JeepXJ89, Armada en Efbe! Daarnaast blijven we gek op cijfertjes. De volgende poll ga ik bij iedere nieuwe topic resetten en eventueel updaten. De coverart (nu Uncharted) in de header van de startpost is afhankelijk van deze resultaten. Poll: Jouw favoriete game van het moment • Grand Theft Auto IV • GT5 Prologue • CoD4: MW • Rainbow Six Vegas 2 • Condemned 2: Bloodshot • Dark Sector • Burnout Paradise • Haze • GRID • andere game Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier Disclaimer: Deze bovenstaande gamelijst is tot standgekomen door per post in de voorgaande threads grondig te analyseren, ook is er jing/jang gebruikt maar vooral veel Maggi en een beetje van mezelf (de topic starter). Naast deze lijst komen er nog veel meer games waarvan we nog niet eens wisten dat ze bestonden (Turrican HD schijnt ook in ontwikkeling voor de PS3 te zijn Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heust wel verwerken! ![]() |
[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-05-2008 13:41 ]
Blij Met Wilco
Steam: PortoNL | PSN: PortoNL
Mvg, Rob.
[ Voor 26% gewijzigd door bramberk15 op 07-05-2008 09:29 ]
Blij Met Wilco
Op de Japanse PSN staat een playable demo van sirenGranCanaria schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:56:
De siren trailer is echt tegek, ik vond de voorganger van dat spel op de ps2 er ook supergoed en echt uitzien (ik weet zo niet meer hoe dat spel heette).
Hij is wel in het japans... en dan snap ik er in iedergeval geen h*l valDCFreak schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:16:
[...]
Op de Japanse PSN staat een playable demo van siren
Ik wil graag een all-in-one oplossing. daarom zoek ik nog ff naar een goede externe drive met usb (geen HDD extend maar om aan een host aan te sluiten) & LAN.HaseMike schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:07:
[...]
Vooruit en terug spoelen werkt uitstekend met twonky en HD files, chapters niet want die zitten niet in streamed content. De goto functie, b.v. ga naar 30 minuten vanaf het begin van de film, werkt ook prima.
Dvd streamen kan ook, maak van de dvd 1 vob file met b.v. dvdshrink. Die kan je streamen maar dan zonders menu's, chapters en ondertitels. Gek genoeg werkt hier het vooruit en terug spoelen slechter dan met HD content.
Zelf heb ik hoofdzakelijk hd films op de server staan, als ik een dvd wil zien met ondertitels e.d. brand ik hem even op een dvd-rw.
PSNID : HoefMeistert
Alle speech is gewoon in het engels en verder hoef je alleen maar die zombies te killen. Het geeft iig een beetje een indruk van de gameplayOfNoAvail schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:20:
[...]
Hij is wel in het japans... en dan snap ik er in iedergeval geen h*l val
Anoniem: 242991
de volle 500. Wel formatteren met Swissknife, niet met Windows zelf!Nico111 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:52:
@Marko1974
Als je de externe hd geformateerd hebt naar FAT32 herkent de PS3 dan de volle 500 GB die ik wil kopen of zoals Jheroun zegt is er een maximum van 32GB.
Anoniem: 172229
Het ziet er idd muy impressivo uit!! Enige nadeel is dat het er over een jaar alweer minder of zelfs verouderd uitziet. Het feit dat Resistance 2 and Gears of War 2 dan al uitzijn, zal ervoor zorgen dat de lat nog hoger ligt. Maar het ziet er nu iig nog erg goed uit.zerokill schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:37:
http://www.gamersyde.com/news_6429_en.html
Hierzo staan HD ingame beelden van Killzone 2 en het ziet er echt ongeloofelijk mooi uit. Uit de video valt me op hoe ongeloofelijk soepel het spel lijkt te lopen
Die heb ik eruit gegooid. Is nog wel te vinden in Deel 27.DH.FiReHaWK schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:20:
Mooie TS
Ik heb de vorige topics niet bijgehouden (heb ook nog werk te doen), maar ik mis Asassins Creed...of is dit spel niet noemenswaardig?
Groeten
Waarom zou het spam zijn? Als je links plaatst naar buitenlandse webwinkels waar ze de DS3 verkopen wordt de informatie gewaardeerd, en bij een Nederlandse link moet je er automatisch vanuitgaan dat iemand zijn eigen winkeltje loopt te promoten?
Anoniem: 168409
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 168409 op 07-05-2008 13:29 ]
Killzone2 ziet er zeker erg indrukwekkend uit! Alleen het gooien van de granaat vond ik een beetje apart met zo'n lichtspoor erachter aan. En het is nog steeds een pre alpha code, dus ze zullen nog wel blijven sleutelenbramberk15 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:05:
[...]
Het ziet er idd muy impressivo uit!! Enige nadeel is dat het er over een jaar alweer minder of zelfs verouderd uitziet. Het feit dat Resistance 2 and Gears of War 2 dan al uitzijn, zal ervoor zorgen dat de lat nog hoger ligt. Maar het ziet er nu iig nog erg goed uit.
Anoniem: 192470
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
PSN id: NL_SToRM
Anoniem: 130184
In dat geval: gameshop twente heeft ze ook..ymmv schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:33:
[...]
Waarom zou het spam zijn? Als je links plaatst naar buitenlandse webwinkels waar ze de DS3 verkopen wordt de informatie gewaardeerd, en bij een Nederlandse link moet je er automatisch vanuitgaan dat iemand zijn eigen winkeltje loopt te promoten?
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
Die bestellingen zijn ze ook pas gisterenavond gaan verwerken door de grote problemen met de drukte.LCHero schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:18:
Over de postbank actie. De benzinebon is vandaag afgeschreven + een bevestiging mail. Morgen verwacht (hoop) ik dan ook daarvan een mailtje te krijgen
[ Voor 39% gewijzigd door M a r c o op 07-05-2008 13:41 ]
Ik weet niet of we dit moeten geloven, aangezien bij mij (en anderen) de ps3 pas vanaf een uur of 7 in de shop stond (en niet half 7 zoals deze persoon doet geloven).M a r c o schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:39:
overigens hier op de TROS radar site ook een topic over de postbank actie.
Iemand die beweert dat hij hem omstreeks 6:30 besteld heeft.
Hij heeft om 13:00 uur een bevestiging gekregen.
http://forum.trosradar.nl...27f2adfe96b902e251e50fbd4
[...]
Die bestellingen zijn ze ook pas gisterenavond gaan verwerken door de grote problemen met de drukte.
Anoniem: 98664
Wat is siren?DCFreak schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:16:
[...]
Op de Japanse PSN staat een playable demo van siren
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Rentepunten zijn een soort van spaarpunten die je bij de postbank krijgt op je spaarrekening.WTF zijn rentepunten.... en wat hebben die met de PS3 van doen?
[ Voor 41% gewijzigd door M a r c o op 07-05-2008 13:59 ]
Misschien hebben ze de resolutie verlaagd voor de demo? Ik kan me niet voorstellen dat ze ineens een ingeving hebben gekregen om next-gen op 576p te gaan verspreiden als uiteindelijke game. Dat zou inderdaad niet echt netjes zijn. 720p is toch wel het minimum en eigenlijk zou iedere gamestudio vanaf nu 1080p moeten doen, downscalen kan altijd nog. (Upscalen ook, maar daar win je weinig mee)EfBe schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:56:
Anyway, ik lees dat Haze op een schamele 576p draait ? Althans de demo... Als dat zo is dan is het allemaal wel erg droevig... ik bedoel, eerst inmens uitstellen, dan erg lage resolutie... Alhoewel er ook niet veel verwacht mag worden van een uitgever als ubisoft..
Ik heb bij schop een modje een verzoek gedaan om de rentepunte reacties af te splitsen naar eventueel een nieuw topic in het shopping forum. Dan kan men evengoed verder praten over het onderwerp, en dan wordt dit topic weer wat schoongeveegd.Windkracht13 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:07:
Gaat goed zo he mensen ,met die rentepunten... Kunnen we het nu weer gewoon over de PS3 ervaringen hebben, ipv hopeloos offtopic te gaan!!!
[ Voor 53% gewijzigd door iwaarden op 07-05-2008 14:55 ]
Zo lang heeft het bij mij niet geduurd in ieder geval.. Bij mij was het na een minuut of 10-15 toch echt wel gepiept. Het downloaden daarentegen ging wat langzamer aangezien er ook wat TV-series in de wacht stondenKillaH87 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:52:
tering, die haze demo heeft de langste installatie die ik tot nu toe ben tegengekomen, meer dan 20 minuten en pas 35%
ik heb ondertussen SP3 voor windows xp gezocht, gedownload en deze is nu op ongeveer 85% van de installatie terwijl haze dus nog maar op 35% staat
Ik denk dat we er voorlopig nog wel even vanuit kunnen gaan dat er weinig 1080p games zullen komen. De reso van Haze is wel enigszins beschamend, maar wat ook in vele tv-topics wel eens wordt gezegd: resolutie is niet ALLES, er zijn genoeg andere zaken die van belang zijn bij een goede weergave (van film of games). Hier het originele bericht, waar dus idd de reso van 1024x576p wordt bevestigd:m4yall schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:22:
[...]
Misschien hebben ze de resolutie verlaagd voor de demo? Ik kan me niet voorstellen dat ze ineens een ingeving hebben gekregen om next-gen op 576p te gaan verspreiden als uiteindelijke game. Dat zou inderdaad niet echt netjes zijn. 720p is toch wel het minimum en eigenlijk zou iedere gamestudio vanaf nu 1080p moeten doen, downscalen kan altijd nog. (Upscalen ook, maar daar win je weinig mee)
Wat betreft die getallen he... die zeggen iets over resolutie/kwaliteit van het beeld? Mijn Bravia geeft dat automatisch aan als een game/dvd opstart... GT5 draait op 1080p... GTA4 op 720p en gisteren voor het eerst een gewone DVD erin gedaan en die geeft dan 576p aan.m4yall schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:22:
[...]
Misschien hebben ze de resolutie verlaagd voor de demo? Ik kan me niet voorstellen dat ze ineens een ingeving hebben gekregen om next-gen op 576p te gaan verspreiden als uiteindelijke game. Dat zou inderdaad niet echt netjes zijn. 720p is toch wel het minimum en eigenlijk zou iedere gamestudio vanaf nu 1080p moeten doen, downscalen kan altijd nog. (Upscalen ook, maar daar win je weinig mee)
[ Voor 70% gewijzigd door E2TK op 07-05-2008 16:03 ]
Maar het feit is dat een fatsoenlijk resolutie (720p) met vloeiend lopende game weldegelijk mogelijk is. Er zijn al genoeg games die dat bewezen hebben. Mocht het een poort zijn van een 360 spel, dan zou je nog kunnen zeggen dat het daaraan kan liggen. Maar het gaat hier wel een een game die speciaal voor de PS3 gemaakt is (toch?) en dan vraag ik me toch echt af waarom ze dan niet een wat hogere resolutie voor elkaar kunnen krijgen...bramberk15 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:59:
[...]
Ik denk dat we er voorlopig nog wel even vanuit kunnen gaan dat er weinig 1080p games zullen komen. De reso van Haze is wel enigszins beschamend, maar wat ook in vele tv-topics wel eens wordt gezegd: resolutie is niet ALLES, er zijn genoeg andere zaken die van belang zijn bij een goede weergave (van film of games). Hier het originele bericht, waar dus idd de reso van 1024x576p wordt bevestigd:
http://www.ripten.com/200...to-the-sub-hd-generation/
Persoonlijk heb ik liever een vloeiend lopende game, in een lagere reso dan net andersom. GT5p loopt bijvoorbeeld in 1080p (wel geen 1920x1080, maar het is nog steeds officieel 1080p) maar in drukke bochten zie je de framrate inkakken... Het is een klein beetje storend, en daarom zou de game van mij ook in 720p mogen zijn.
PSN id: NL_SToRM
Het was ook meer een loze opmerking. De kwaliteit van de textures zullen ook meer invloed hebben dan alleen de resolutie. Ik ben ook een fel voorstander van een lagere resolutie en vloeiende gameplay. Niets zo irritant als framerate 'problemen'. Maar 720p en dus HD ontwikkelen moet toch wel mogelijk zijn voor alle games die vanaf nu uitkomen, inclusief Haze.bramberk15 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:59:
[...]
Ik denk dat we er voorlopig nog wel even vanuit kunnen gaan dat er weinig 1080p games zullen komen. De reso van Haze is wel enigszins beschamend, maar wat ook in vele tv-topics wel eens wordt gezegd: resolutie is niet ALLES, er zijn genoeg andere zaken die van belang zijn bij een goede weergave (van film of games). Hier het originele bericht, waar dus idd de reso van 1024x576p wordt bevestigd:
http://www.ripten.com/200...to-the-sub-hd-generation/
Persoonlijk heb ik liever een vloeiend lopende game, in een lagere reso dan net andersom. GT5p loopt bijvoorbeeld in 1080p (wel geen 1920x1080, maar het is nog steeds officieel 1080p) maar in drukke bochten zie je de framrate inkakken... Het is een klein beetje storend, en daarom zou de game van mij ook in 720p mogen zijn.
Ik zag bij de aftitelings reclame :m4yall schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:26:
[...]
@Storm666: Dat vind ik dus ook het vreemde aan Haze. PS3 exclusive en dan niet op een goede resolutie uit kunnen komen? Ik denk dat de resolutie van de final game wel hoger zal zijn en dat het een 'demoding' is.
Denk dat je deze game niet moet beoordelen op enkel deze demo, het is namelijk vooral een game die leunt op een goed verhaal en originele gameplay (volgens de makers dan he)! Zo heeft het feit dat je geen lijken ziet, ermee te maken dat de Mantel-soldaten geen lijken zien omdat ze zijn gedrild door de Mantel-corporation. Zo zien ze de wereld ook erg zonnig etc..ipv meer grimmig zoals de rebellen de wereld zien. Dat gedeelte met de piloot is idd beetje wazig, maar dit zie je dus ook niet in de context. Ben het wel eens dat grafisch het wel wat beter kan, maar dat deze game zich niet richt op de graphics als beste verkoop-punt. Check deze quote v/d makers:Anoniem: 98664 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:38:
Die haze demo net gedaan, viel me wel aardig tegen.
Schieten met zoom lijkt amper te werken, gaat beter zonder zoom. (?)
Clips oppakken lijkt wel een bug, moet je beetje met driehoekje heen en weer over de clip voordat ie hem pakt. Zie ze overigens nieteens liggen
Planten etc. loop je doorheen, zoals e2tk zegt.
Dat gedeelte met die piloot snap ik niet echt, wat kan mij het wat schelen dat ie boxer was?
Die kogel blijven niet, maar ook de neergeschoten rebellen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Ik wil toch wel een beetje dode rebellen zien enzo.
Viel tegen, misschien dat ze de demo kleiner hebben gemaakt, want voor 1500 mb verwacht je toch wel een beetje meer.
Het water leek ook al zo nep.
Had er erg lang op gewacht, maar denk niet dat ie in de preorder gaat.
Misschien dat ie op een hogere resolutie mooier is en dat dit een andere resolutie was dan de uiteindelijke. (om het spel kleiner te houden?).
Heb ik hier ook, het is buiten momenteel 25.5 graden, binnen 23.0 graden. PS3 tijdens muziek luisteren, internetten etc. blijft ie behoorlijk stil. Maar als je eenmaal goed aan het gamen bent, dan gaat de fan wel een stuk hoger, maar nog steeds niet storend.KillaH87 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:35:
haze demo installeren duurde in ieder geval langer dan de 3.5 GB van GTAIV, misschien komt het door de warmte dat ie niet zo snel wil, is volgens mij wel 30 graden op mijn kamer hier (en nog hoor ik de fan niet, hulde aan sony hiervoor!)
[ Voor 4% gewijzigd door S_Chief op 07-05-2008 16:00 ]
Als ik de geruchtenstroom een beetje heb gevolgd is Haze volledig PS3 exclusive. Er waren veel geruchten over een X360 versie maar ik meen dat deze door de ontwikkelaar is gecanceld. De zin is inderdaad wel raar in de aftiteling reclame. Ik neem aan dat mochten ze de game nog uitbrengen op de 360 dat deze ook wel coop zal krijgen...Anoniem: 98664 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:41:
[...]
Ik zag bij de aftitelings reclame :
"exclusive for ps3 : 4 player split screen coop mode."
Beetje raar, als het hele spel ps3 exlusive is?
En die gewone dvd kun je ook nog laten upscalen.. aanrader!Dr. Quipers schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:59:
[...]
Wat betreft die getallen he... die zeggen iets over resolutie/kwaliteit van het beeld? Mijn Bravia geeft dat automatisch aan als een game/dvd opstart... GT5 draait op 1080p... GTA4 op 720p en gisteren voor het eerst een gewone DVD erin gedaan en die geeft dan 576p aan.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ik heb geen van beide consoles (nog), maar heb wel het vergelijkingsfilmpje in HD op Gametrailers bekeken (http://www.gametrailers.com/player/33470.html). Ik vond de Xbox 360 versie er scherper uitzien. De PS3 versie was fletser.bramberk15 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:30: Maar zoals gezegd, reso is niet alles. Kijk naar GTA4, draait op de ps3 in 640p en op de 360 op 720p, maar over het algemeen wordt de ps3-versie als beter/mooier beschouwd.
[ Voor 3% gewijzigd door FrankNLD op 07-05-2008 16:06 ]
Zal wel aan hun capturemethode liggen. Wat ik gelezen heb, zou de PS3-versie juist fellere kleuren moeten hebben.Frank76NL schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:05:
[...]
Ik heb geen van beide consoles (nog), maar heb wel het vergelijkingsfilmpje in HD op Gametrailers bekeken (http://www.gametrailers.com/player/33470.html). Ik vond de Xbox 360 versie er scherper uitzien. De PS3 versie was fletser.
Yep. Inclusief een aantal configrueerbare opties om het beeld te verbeteren (macro blocking, mosquito noise, etc)Btw. kan de PS3 ook DVD-films upscalen?
Dat is natuurlijk onzin, de PS3 is gewoon complexer en dat kost meer tijd. Vergeet niet dat GTA en MGS ook zijn uitgesteld. Je hoeft van je PS3 heus geen heilige koe te maken, het is een mooi ding, maar het heeft ook nadelen (vooral voor developers blijkbaarJeepXJ89 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:35:
Oké we krijgen extra content en het weer is er geschikter voor misschien, ze kunnen daar ook al niet programmeren voor PS3 dus.
Nou ja we hebben GTA en MGS de komende tijd; komt dus wel goed.
PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966
cojones81 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:38:
Wooptiedoo!! Me 60 GB ps3 is bijna binnen uit de reperatie, vind net briefje van de koerier maar was helaas niet thuis. Al met al is dat ding 4 weken weggeweest dus t lijkt erop dat ze de schaarste hebben kunnen opvangen.
Twijfel alleen of ik nu me 1 maand oude 40 GB of me 5 maanden oude 60 GB op de verkoop moet gooien
Maar das een luxe probleem
De demo is well niet echt top kwaliteit maar ik heb hoop dat de game aardig is. Ik verwacht niet van haze dat het Cod4 verslaat! Maar op zich het idee is niet slecht en net als timeshift zijn er best leuke dingen aan de game.Anoniem: 98664 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:38:
Die haze demo net gedaan, viel me wel aardig tegen.
Schieten met zoom lijkt amper te werken, gaat beter zonder zoom. (?)
Clips oppakken lijkt wel een bug, moet je beetje met driehoekje heen en weer over de clip voordat ie hem pakt. Zie ze overigens nieteens liggen
Planten etc. loop je doorheen, zoals e2tk zegt.
Dat gedeelte met die piloot snap ik niet echt, wat kan mij het wat schelen dat ie boxer was?
Die kogel blijven niet, maar ook de neergeschoten rebellen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Ik wil toch wel een beetje dode rebellen zien enzo.
Viel tegen, misschien dat ze de demo kleiner hebben gemaakt, want voor 1500 mb verwacht je toch wel een beetje meer.
Het water leek ook al zo nep.
Had er erg lang op gewacht, maar denk niet dat ie in de preorder gaat.
Misschien dat ie op een hogere resolutie mooier is en dat dit een andere resolutie was dan de uiteindelijke. (om het spel kleiner te houden?).
There is no place like ::1
DVD upscalen is inderdaad relaxt, goede softwarematige upscaler met genoeg effecten om een DVD op 1080p te pruimen maken! Okay het is geen blu-ray! Maar het is veel beter dan DVD!Michael Knight schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:03:
[...]
En die gewone dvd kun je ook nog laten upscalen.. aanrader!
There is no place like ::1
Ja de ps3 doet dat idd erg goed, daar kan de xbox360 veel van leren, ik kijk ook nooit films op mijn xbox360, hier gebruik ik altijd de ps3 voor.swampy schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:45:
[...]
DVD upscalen is inderdaad relaxt, goede softwarematige upscaler met genoeg effecten om een DVD op 1080p te pruimen maken! Okay het is geen blu-ray! Maar het is veel beter dan DVD!
GranCanaria schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:40:
[...]
wat een luxe zeg, ik zou als ik jou was de 60gb houden, kan je toch wat ps3 games op spelen mocht je genoeg krijgen van de ps3 games.
[ Voor 23% gewijzigd door M a r c o op 07-05-2008 17:52 ]
[ Voor 19% gewijzigd door GranCanaria op 07-05-2008 17:32 ]
[ Voor 48% gewijzigd door harlekein op 07-05-2008 17:36 ]
Hoe een mooie dag toch nog verpest kan worden.Van: Postbank N.V. [mailto:klantenservice@rentepunten.postbank.nl]
Verzonden: woensdag 7 mei 2008 17:13
Aan: xxx
Onderwerp: Uw bestelling met Postbank Rentepunten is niet geaccepteerd
Geachte xxx,
Wij hebben onlangs uw bestelling voor een Sony PlayStation3 via het bestelformulier in de Postbank Voordeelwinkel ontvangen.
Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling te verwerken.
De reden hiervoor is dat het product tijdelijk niet meer leverbaar is.
U kunt op een later tijdstip via het bestelformulier weer proberen dit product te bestellen.
Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ben de demo op dit moment aan het downloaden (86%) en dan zo maar eens installeren.swampy schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:44:
[...]De demo is well niet echt top kwaliteit maar ik heb hoop dat de game aardig is. Ik verwacht niet van haze dat het Cod4 verslaat! Maar op zich het idee is niet slecht en net als timeshift zijn er best leuke dingen aan de game.
Zelfs zit in niet in shooters! Zal him ook niet kopen maar op zich ziet het er aardig uit maar dat is juist het. Het is niet meer dan aardig! Moet je gelijk geven over de ammo en de lijken, je ziet geen ammo! Je ziet geen lijken en om nou te zeggen dat ik een goed verhaal verwacht van Haze nee!
Online supersoldiers vs underdog idee is aardig! Toch denk is dat net als timeshit het een gevalletje lage verkopen zal worden. GTA IV trekt heel veel aandacht en vergeet niet Cod4.. zelfs Resistance!
Ik heb hier wat dvd's liggen die door de XBox 360 mooier worden gescaled dan door de PS3...GranCanaria schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:57:
[...]Ja de ps3 doet dat idd erg goed, daar kan de xbox360 veel van leren, ik kijk ook nooit films op mijn xbox360, hier gebruik ik altijd de ps3 voor.
Hier is die game er toch al zeker vele keren uit geweest....harlekein schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:36:
Hoogste tijd voor een nieuwe poll. GTA IV komt bij mij en vele anderen voorlopig de PS3 niet uit.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Bij mij draait GTA4 ook op 1080p.Dr. Quipers schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:59:
[...]
Wat betreft die getallen he... die zeggen iets over resolutie/kwaliteit van het beeld? Mijn Bravia geeft dat automatisch aan als een game/dvd opstart... GT5 draait op 1080p... GTA4 op 720p en gisteren voor het eerst een gewone DVD erin gedaan en die geeft dan 576p aan.
Titels graag!FeaR1986 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:52:
[...]
Ik heb hier wat dvd's liggen die door de XBox 360 mooier worden gescaled dan door de PS3...
Weet niet waar het precies aan ligt, maar het is zeker wel zo.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Er zijn wat gelukhebbers maar ook de nodige mislukte pogingen. En nu? Gaan de pechvoglels die zich al dagen, weken hadden rijkgerekend met een goedkope Postbank-PS3 er toch maar eentje uit de winkel halen?konehead schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:40:
Kl*te postbank... om 08h:08 bestelling geplaatst (zonder problemen). Ik voelde al nattigheid omdat ik geen mail had ontvangen + geen afschrijvingen van geld en rente punten. Dus heb ik vanavond in de file contact opgenomen met de postbank: "Nee meneer, helaas uw bestelling staat niet in het systeem"
Dus ff geen PS3 voor mij
[ Voor 27% gewijzigd door ymmv op 07-05-2008 19:49 ]
Precies hetzelfde bij mij dus. Ook lekker die zin erbij "U kunt op een later tijdstip via het bestelformulier weer proberen dit product te bestellen.". Geloven ze het zelf?konehead schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:40:
Kl*te postbank...
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Maak er maar een. Ik zal die dan wel in de SP opnemen.harlekein schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:36:
Hoogste tijd voor een nieuwe poll. GTA IV komt bij mij en vele anderen voorlopig de PS3 niet uit.
Kan je met de streamprogramma geen playlists maken? Volgens mij gaat dat prima.Jheroun schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:41:
Om nog even terug te komen op iets uit het vorige topic (slordig gequote, I know)
-de mediacentermogelijkheden van de PS3 zijn erg slecht. In een mp3 playlist passen maar 200 items ofzo (hoezo je klassiek, jazz, blues en rock + metal uit elkaar willen houden?) en voor films kan je geen playlists maken of ook maar sequentieel een aantal clips afspelen
Mp3 playlist kan idd beter, maar om het 'erg slecht' te noemen gaat ver. MP3 support is in principe erg netjes. En wat moet je met een playlist voor films? Kijk jij 10 films achter elkaar
Ik kijk geen tien films achter elkaar maar wel tientallen videoclips op een avond, tenminste, dat was de bedoeling. Met de oude xbox met xbox media center ging dat perfect, een PS3 kan dat standaard niet, dat was dus een tegenvaller. We kopen veel muziekDVD's die we dan rippen naar losse mpeg files. Over dat gemis aan playlists kom ik wel heen maar dat je dus helemaal geen clips achter elkaar af kan spelen (om het daarbij nog maar niet over een shuffle functie te hebben) vind ik inderdaad erg kut, ja![]()
Maar om te gamen is het een prachtding!
PSN: Shiver23
Anoniem: 244919
.....Anoniem: 98664 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:47:
Ik heb de DEMO van haze singleplayer uitgespeelt in een kwartier.
Ben ik nu al gewend aan de sixaxis of is het een makkelijke DEMO?
Of mis ik iets aan de DEMO?
lopen, stukje niet weten wat ik moet doen, lopen, wat schieten, lopen, niet weten wat te doen, schieten, vliegtuig, reclame, hoofdmenu terug.
Dat was het?
Als je niet weet wat je moet doen, er komen niet voor niets objectives in beeldAnoniem: 98664 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:47:
Ik heb de demo van haze singleplayer uitgespeelt in een kwartier.
Ben ik nu al gewend aan de sixaxis of is het een makkelijke demo?
Of mis ik iets aan de demo?
lopen, stukje niet weten wat ik moet doen, lopen, wat schieten, lopen, niet weten wat te doen, schieten, vliegtuig, reclame, hoofdmenu terug.
Dat was het?
[ Voor 14% gewijzigd door jdm8 op 07-05-2008 21:14 ]
Anoniem: 142353
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 142353 op 07-05-2008 21:51 ]
Sinds vorig jaar zijn er ook nog geen jaren voorbijRoaDHouse schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:36:
Ik dacht dat ps3 geweldig was. Nu hoor ik hier allemaal framerates die "inkakken" begin nu wel een beetje twijfels te krijgen over de ps3.
Een jaar geleden kan ik me een stuk op het internet heugen over het potentieel van de ps3, het apparaat was tot alles in staat en het zou nog jaren duren voor dat de games het maximale van de ps3 zou vergen. Nou, daar blijft dus al weinig van over![]()
Mischien kan ik toch maar beter een nieuwe videokaart in de pc gooien voor dat geld.
Als ik ergens hekel aan heb is het wel het inkakken van de FPS.
Dan nog de problemen met GTA-4 ... vastlopers kapotte DVD spelers enz...
Mijn euforie voor de ps3 is al een stuk gezakt.
Ik heb net een nieuwe ps3, ben benieuwd of ik de patch kan uitstellen, totdat er bijvoorbeeld positieve ervaringen mee zijn?E2TK schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:47:
[...]
Sinds vorig jaar zijn er ook nog geen jaren voorbij![]()
Die vastlopers van GTA ligt aan de ontwikkelaar, niet aan de ps3, ze hebben ook toegegeven dat er een foute code in de ps3 versie zit. Als het goed is komt/of is er vanavond een patch. Misschien dat het daarmee is opgelost.
[ Voor 12% gewijzigd door madwurmz op 07-05-2008 22:05 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq