Inzakkende framerates heb je altijd, er is geen spel waar dat niet inzit, misschien GT3/4 op de ps2, maar voor de rest... altijd wel ergens framedrops, OOK op de pc (juist!). Als je denkt dat het plezier er minder om is, vergis je je. Het kopen van een console (in mijn geval eerst een ps2 een paar jaar geleden) was een van mn beste aankopen ooit. Tuurlijk gaat er wel eens wat kapot, maar dat is bij de pc niet anders.RoaDHouse schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:36:
Ik dacht dat ps3 geweldig was. Nu hoor ik hier allemaal framerates die "inkakken" begin nu wel een beetje twijfels te krijgen over de ps3.
Een jaar geleden kan ik me een stuk op het internet heugen over het potentieel van de ps3, het apparaat was tot alles in staat en het zou nog jaren duren voor dat de games het maximale van de ps3 zou vergen. Nou, daar blijft dus al weinig van over![]()
Mischien kan ik toch maar beter een nieuwe videokaart in de pc gooien voor dat geld.
Als ik ergens hekel aan heb is het wel het inkakken van de FPS.
Tja, als je alle problemen die 5 miljoen mensen meemaken samenschraapt dan is het klote. Maar bekijk het eens zo: als je alle kansen bekijkt dat een kind bij geboorte een of andere enge ziekte/aandoening heeft, dan is het een wonder dat er nog zoveel mensen rechtoplopen en weten wie ze zijn ...Dan nog de problemen met GTA-4 ... vastlopers kapotte DVD spelers enz...
Mijn euforie voor de ps3 is al een stuk gezakt.
het is jouw geld, maar ik zou het echt investeren in een console ipv in een videokaart op de pc.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com