Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 78.378 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
RoaDHouse schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:36:
Ik dacht dat ps3 geweldig was. Nu hoor ik hier allemaal framerates die "inkakken" begin nu wel een beetje twijfels te krijgen over de ps3.

Een jaar geleden kan ik me een stuk op het internet heugen over het potentieel van de ps3, het apparaat was tot alles in staat en het zou nog jaren duren voor dat de games het maximale van de ps3 zou vergen. Nou, daar blijft dus al weinig van over :(

Mischien kan ik toch maar beter een nieuwe videokaart in de pc gooien voor dat geld.
Als ik ergens hekel aan heb is het wel het inkakken van de FPS.
Inzakkende framerates heb je altijd, er is geen spel waar dat niet inzit, misschien GT3/4 op de ps2, maar voor de rest... altijd wel ergens framedrops, OOK op de pc (juist!). Als je denkt dat het plezier er minder om is, vergis je je. Het kopen van een console (in mijn geval eerst een ps2 een paar jaar geleden) was een van mn beste aankopen ooit. Tuurlijk gaat er wel eens wat kapot, maar dat is bij de pc niet anders.
Dan nog de problemen met GTA-4 ... vastlopers kapotte DVD spelers enz...
Mijn euforie voor de ps3 is al een stuk gezakt.
Tja, als je alle problemen die 5 miljoen mensen meemaken samenschraapt dan is het klote. Maar bekijk het eens zo: als je alle kansen bekijkt dat een kind bij geboorte een of andere enge ziekte/aandoening heeft, dan is het een wonder dat er nog zoveel mensen rechtoplopen en weten wie ze zijn ...

het is jouw geld, maar ik zou het echt investeren in een console ipv in een videokaart op de pc.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Shiver23 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:46:
[...]

Kan je met de streamprogramma geen playlists maken? Volgens mij gaat dat prima.
Bedoel je media streamen vanaf een pc ofzo of alleen met een streamprogramma een playlist maken en die dan op de PS3 zetten.

Dat laatste zou een goed idee zijn, het eerste niet echt, ik wil geen twee apparaten aanhebben, als ik een tweede apparaat zou willen zou ik wel gewoon een mediacenter PC neerzetten en helemaal de PS3 niet gebruiken hiervoor.

Maar snapt een PS3 extern aangemaakte playlists? Dat zou heel erg helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Jheroun schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:10:
[...]

Bedoel je media streamen vanaf een pc ofzo of alleen met een streamprogramma een playlist maken en die dan op de PS3 zetten.

Dat laatste zou een goed idee zijn, het eerste niet echt, ik wil geen twee apparaten aanhebben, als ik een tweede apparaat zou willen zou ik wel gewoon een mediacenter PC neerzetten en helemaal de PS3 niet gebruiken hiervoor.

Maar snapt een PS3 extern aangemaakte playlists? Dat zou heel erg helpen!
In dat geval moet ik je helaas teleustellen. Ik bedoelde de eerste optie.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192470

Postbank peoples :)

zitten er nu 2 controllers bij :P ??

http://www.gamernode.com/...starterpack1201727492.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Zo mooi is die aanbieding ook weer niet, gewoon een controller. ;)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
Even een vraag ik lees het topic al een tijdje heb laatst ook een ps3 gekocht, nu ben ik natuurlijk druk gta aan het doen (zonder problemen) maar ik had gelezen dat mensen meerdere accounts maken voor shops in verschillende landen omdat daar andere demos staan. Nu heb ik een account gewoon aangemaakt maar wil ik er dus nog meer maken voor de andere shops. Ik kan nergens vinden hoe ik dit moet doen. Kan iemand me hier kort uitleg over geven hoe ik een ander account maak en welke landen ik dan moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-06 07:03

Nik

Uitloggen op je huidige account, en dan bij de meest linkse icoon in de XMB kun je een nieuw hoofd-account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
Nik schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:27:
Uitloggen op je huidige account, en dan bij de meest linkse icoon in de XMB kun je een nieuw hoofd-account aanmaken.
Dankje :) maar welke landen hebben een eigen shop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

amerika japan belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik vroeg me eigenlijk af of de formule 1 reeks eigenlijk ook weer op de ps3 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Ik had net gta voor het eerst gespeeld, na dagenlang burnout is het racen wel errug wennen.
Heb nog niet echt kunnen vinden of en waar ik alles in kan stellen, maar de x voor rennen vind ik wel onhandig als je met de linker joy moet lopen, rechts sturen en die x wil ik graag ergens anders.

Die blur is heftiger als ik had verwacht, dus hoop dat ik eraan kan wennen.
Wel leuk verhaallijn waar ik al heel snel inzat, dat wel.
Maar bij installatie had ik direct al een 1.10 update van 18 megabyte.
Is dat de update voor gta waar jullie het over hebben?
Wil mijn ps3 niet kwijt namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Ook hier geldt: Houd het ontopic, en dat is de postbank niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:27
Anoniem: 98664 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:53:
Ik had net gta voor het eerst gespeeld, na dagenlang burnout is het racen wel errug wennen.
Heb nog niet echt kunnen vinden of en waar ik alles in kan stellen, maar de x voor rennen vind ik wel onhandig als je met de linker joy moet lopen, rechts sturen en die x wil ik graag ergens anders.

Die blur is heftiger als ik had verwacht, dus hoop dat ik eraan kan wennen.
Wel leuk verhaallijn waar ik al heel snel inzat, dat wel.
Maar bij installatie had ik direct al een 1.10 update van 18 megabyte.
Is dat de update voor gta waar jullie het over hebben?
Wil mijn ps3 niet kwijt namelijk :)
Dat was die update ja :9

Ik vind de controlls juist goed, echt weer het gta gevoel :D
De rechter joystick moet je gebruiken voor de camera, de linker moet je gebruiken om te sturen, druk je joystick naar rechtsboven en je loopt naar rechts, dan kun je de x gebruiken om naar rechts te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

EfBe schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:32:
Ik heb net die Haze demo zitten te bekijken, bij het begin staat het beeld even stil dus kun je goed kijken hoe en wat, maar als ik die graphics van heel dichtbij bekijk, en als dit 576p is dan is GTA 4 op de PS3 echt 320x200 gerenderd, zeker wanneer je in de auto zit aldaar.

Dus ik heb mn twijfels over die pixelcounters. Naja, is ook niet zo boeiend. De demo zelf nog niet echt lang gespeeld, maar wel lang genoeg dat ik al een gloeiende hekel krijg aan die intens domme opmerkingen van je makkers. Waarom moet dat geneuzel altijd van doorspekt zijn van die clicheopmerkingen uit 3e rangs actiefilms uit de jaren 80...
Simple je zit in het "amerikaanse" team met de beter wapens en belangrijker..drugs! Diegenen in dit leger zijn echt .. 3e rangs actie film helden! Ooit opgevallen? In shooters gemaakt door amerikanen zijn bijna altijd amerikanen domme brutale veroveraars! Even een dorpje "bevrijden" jippie ka jee! *phiew* *BOOOOM*

Okay gelukkig zijn er dan ook slimmere shooters zoals Rainbow Six Vegas en Call of Duty maar geesh!

[ Voor 6% gewijzigd door swampy op 07-05-2008 23:13 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-06 00:36
Vanavond even GTA IV gespeeld en na het downloaden/installeren van de patch gingen mn fans (60gb launch ps3) ingame vrij hard blazen. Nooit last van gehad zou het iets met de patch te maken kunnen hebben? Afgelopen dagen zat GTA gespeeld maar tijdens het spelen voor de patch zaten de fans niet zo te loeien als nu. Lijkt wel een xbox 360 nu *lol*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-06 22:30
djerror schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 23:49:
Vanavond even GTA IV gespeeld en na het downloaden/installeren van de patch gingen mn fans (60gb launch ps3) ingame vrij hard blazen. Nooit last van gehad zou het iets met de patch te maken kunnen hebben? Afgelopen dagen zat GTA gespeeld maar tijdens het spelen voor de patch zaten de fans niet zo te loeien als nu. Lijkt wel een xbox 360 nu *lol*
Daar had ik vandaag ook last van, dat mijn fans harder gingen draaien. Al dacht ik zelf dat het door het warme weer kwam :P. Zelf heb ik een 40 GB (net nieuw van de Toys R Us, als GTA4/GT5P-pack). Ik ga het morgen wel opnieuw proberen en dan kijken of het blijvend is, al hoop ik van niet want nu is ie luider dan mijn pc :P.

Gopal

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

#Hooikoorts alert# Verse pollen in de lucht. Stemmen a.u.b

Poll: Jouw favoriete game van het moment
Grand Theft Auto IV
GT5 Prologue
CoD4: MW
Rainbow Six Vegas 2
Condemned 2: Bloodshot
Dark Sector
Burnout Paradise
Haze
GRID
andere game
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=287874&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-06 15:42

FeaR

In GoT we trust

Michael Knight schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:19:
[...]Titels graag! :) Dan ga ik die ook wat testen.. (vind ik leuk om te doen :9 )

Wat mijzelf en anderen al is opgevallen tijdens een avondje dvd`s/hddvd/bluray testen, is dat veel dvd`s met animatiefilms het er vrij beroerd vanaf brengen op de 360+upscaling... soms zelfs zo erg, dat het lijkt alsof je kijkt naar een slechte divx (veel artifacts bij bijv de Pixar/Dreamworks intro).
Sowieso Hitman en verder nog een paar andere rare Japanse films.
Kan de titels wel gaan noemen,maar denk dat je er toch niet veel wijzer van wordt.
Ik ook niet van allemaal, want mijn Japans is niet zo denderend...

En een animatiefilm vergelijken is zeer moeilijk, want dan speelt je tv ook een gigantische rol in. In verband met de kleuren en diepte daarvan. En als je eenmaal Ratatouille op Blu-Ray hebt gezien dan kan je zo veel upscalen als je wilt, maar de dvd versie is dan toch echt minder :)

Had toenstraks even Haze gespeeld en vind de graphics echt zeer goed te doen. Het is geen Call of Duty 4 inderdaad, maar het scheelt niet veel. ALs je dicht bij een bosje / struik staat dan ziet het er inderdaad niet super uit, maar gelukkig doe je dat niet zo vaak.. Begin is wel wat chaotisch, dus wist niet precies wat te doen maar verder liep de besturing wel goed.
Vergelijking met Halo vind ik niet geheel terecht, de sfeer en de lay-out zijn toch heel anders. Halo oogt een stuk vrolijker..

Zeer groot minpunt vind ik wel het springgeluid... net of je toch andere dingen aan het doen bent dan springen... :s

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

KillaH87 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:00:
Haze is dus niks voor mij, ik vind het gewoon niet lekker spelen.

enigste wat ik leuk vond is mijn 3 teammaten in de nek slaan en dan zelf een overdosis nectar nemen, lekker flippen met zijn allen en ziet er wel leuk uit maar verder heeft het spel niets te bieden.

hoop toch dat free radical wat meer moeite stopt in Time Splitters 4 (3 is nog steeds de beste console shooter die ik heb gespeeld)
Hey, ja Timesplitters 3 was de max _/-\o_ Ik verwacht ook veel van deel 4, tamelijk arcade shooter maar O zo compleet (single en coop campaign, met zijn twee van op de bank online knallen, 4 speler offline deathmatchen enzo, Curling a monkey,....), en dan die humor!

Ik heb Haze gepre-ordered maar dat ga ik maar annuleren, als ik hoor dat je door planten kan lopen, lijken en kogels verdwijnen, lage resolutie,.... Waarom werd die game dan uitgesteld in de eerste plaats?

De release is ook slecht geplanned nu GTA4 er is. Daar hou ik me de komende weken / maanden wel mee bezig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-01 13:50
EfBe schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:02:
[...]

Inzakkende framerates heb je altijd, er is geen spel waar dat niet inzit, misschien GT3/4 op de ps2, maar voor de rest... altijd wel ergens framedrops, OOK op de pc (juist!). Als je denkt dat het plezier er minder om is, vergis je je. Het kopen van een console (in mijn geval eerst een ps2 een paar jaar geleden) was een van mn beste aankopen ooit. Tuurlijk gaat er wel eens wat kapot, maar dat is bij de pc niet anders.

[...]

het is jouw geld, maar ik zou het echt investeren in een console ipv in een videokaart op de pc.
Videokaart upgrade op de pc: prijs nieuwe kaart- prijs verkoop oude kaart = 100 euro bij mij.
Van één PS3 kan ik dus 4 keer de videokaart upgraden (processor gaat toch wel 3 jaar mee).
Consolegames zijn tot 2x zo duur (internetwinkels, zeker enige tijd na release).

Toch denk ik hard na over een (tijdelijke) overstap naar een console. Argumenten zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Laatst online: 29-06 18:31
Sinds gister de trotse bezitter van een PS3. Heb meteen een aantal games erbij, te weten;

Resistance - Fall of men
Uncharted
R&C - Tools of destruction
GT5
NFS Pro street
GTA 4

Games draaien allemaal goed en het ziet er goed uit. Alleen hoe forceer ik 1080p bij games? Want zodra ik 720p uitschakel, starten games op 578p. Same voor geluid eigenlijk. Ik wil graag dolby en DTS horen, maar volgens mij draaien alle games alleen maar stereo. Hij is aangesloten op een receiver die ondersteuning biedt voor alle functies.

Dan nog een klein punt, hij staat helemaal vrij, maar hij maakt best wel een kabaal. Ik had begrepen dat die lekker stil zou zijn, in tegenstelling tot die Xbox360 straaljager die ik hiervoor had. Maar ik betwijfel op de 360 niet stiller was, eigenlijk weet ik het wel zeker 8)7.

Helaas heb ik geen handleiding erbij (2e hands).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06 21:46
In de video opties in XBM handmatig resolutie veranderen ipv automatisch, dan krijg je de resolutie opties: Vink 720p en 1080i uit en je zou 1080 p moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-06 22:52
Frank76NL schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:52:
[...]

Videokaart upgrade op de pc: prijs nieuwe kaart- prijs verkoop oude kaart = 100 euro bij mij.
Van één PS3 kan ik dus 4 keer de videokaart upgraden (processor gaat toch wel 3 jaar mee).
Consolegames zijn tot 2x zo duur (internetwinkels, zeker enige tijd na release).
PS3-games zijn regiovrij dus je kunt goedkoop importeren. Daarnaast houden de games veel langer hun waarde vergeleken met PC-games dus je kunt ze makkelijker voor een redelijk bedrag verkopen.
Toch denk ik hard na over een (tijdelijke) overstap naar een console. Argumenten zijn welkom.
PS3-voordelen tov PC

- Geen gezeur met continu drivers upgraden
- Alle games hebben gegarandeerd de optimale performance, nu en in de toekomst
- Geen DRM (denk aan PC-versie van Mass Effect en Spore)
- Mediacenter-mogelijkheden in de huiskamer
- HD-films dankzij Blu-Ray
- Console heeft heel andere gamesselectie dan PC (denk ook aan Japanse games)
- Games komen eerder uit op consoles
- Het is comfortabeler gamen op de luie bank dan achter je bureau
- Consolegaming is een andere spelervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Woodsy schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:06:
Sinds gister de trotse bezitter van een PS3. Helaas heb ik geen handleiding erbij (2e hands).
http://www.us.playstation.com/Support/PS3/Manuals

}:O (Google)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
ymmv schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:13:
PS3-voordelen tov PC

- Geen gezeur met continu drivers upgraden
- Alle games hebben gegarandeerd de optimale performance, nu en in de toekomst
- Geen DRM (denk aan PC-versie van Mass Effect en Spore)
- Mediacenter-mogelijkheden in de huiskamer
- HD-films dankzij Blu-Ray
- Console heeft heel andere gamesselectie dan PC (denk ook aan Japanse games)
- Games komen eerder uit op consoles
- Het is comfortabeler gamen op de luie bank dan achter je bureau
- Consolegaming is een andere spelervaring
Wat mij vooral in games aanspreekt is online teamplay met mic/voip. Ik heb begrepen dat dat bijna standaard is op Xbox Live. Hoe is dat op PSN?

[ Voor 198% gewijzigd door FrankNLD op 08-05-2008 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Sinds gister de trotse bezitter van een PS3.

Games draaien allemaal goed en het ziet er goed uit. Alleen hoe forceer ik 1080p bij games? Want zodra ik 720p uitschakel, starten games op 578p. Same voor geluid eigenlijk. Ik wil graag dolby en DTS horen, maar volgens mij draaien alle games alleen maar stereo. Hij is aangesloten op een receiver die ondersteuning biedt voor alle functies.
Het recept voor dit soort problemen is: Zet de PS3 met de schakelaar uit. Hou de aan-uit-knop ingedrukt en zet hem aan. Net zo lang ingedrukt houden tot je drie piepjes hoort en de PS3 zichzelf weer uitzet. Nu zijn AV-alle settings gereset en kun je hem weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco82
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-12-2021

Rocco82

aka Rocco

ymmv schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:13:
[...]

PS3-games zijn regiovrij dus je kunt goedkoop importeren. Daarnaast houden de games veel langer hun waarde vergeleken met PC-games dus je kunt ze makkelijker voor een redelijk bedrag verkopen.
Het antwoord op mijn ongestelde vraag. }:O Heb gisteren dus ook een PS3 besteld bij de PB ( _/-\o_ @PB voor die prijs).

Anyway ik schrok vandaag ook van de prijzen, ik had in de winkel al gezien dat de nieuwe releases flink duur waren, maar nou zag ik dat ik zelfs voor assasins creed ook nog 60 euro'tjes mag neerleggen. Maar regio-vrij, dat wist ik nog niet, dan gaat er een nieuwe wereld open natuurlijk met onze fijne euro-dollar verhouding. Ik ga meteen speuren naar links voor goede Amerikaanse sites voor spellen.

Cheers! :9~

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138204

Ik had even een vraag over de Playstation 3. Ik hoop dat dit de goede plek ervoor is, maargoed daar komen we vanzelf achter.

Is het ook mogelijk om de PS3 om te toveren tot Render-bak? Voor mijn werk/opleiding moet er namelijk erg veel gerenderd worden (gebouwen/huizen etc.), en aangezien de Cell processor behoorlijk krachtig is... Kan dit via Linux op de PS3 of iets dergelijks? Overweging is dus: PS3 óf PC upgrade. Mocht het niet kunnen, zal ik toch maar even moeten wachten op de Q9450...

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 138204 op 08-05-2008 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242991

RoaDHouse schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:36:
Ik dacht dat ps3 geweldig was. Nu hoor ik hier allemaal framerates die "inkakken" begin nu wel een beetje twijfels te krijgen over de ps3.

Een jaar geleden kan ik me een stuk op het internet heugen over het potentieel van de ps3, het apparaat was tot alles in staat en het zou nog jaren duren voor dat de games het maximale van de ps3 zou vergen. Nou, daar blijft dus al weinig van over :(

Mischien kan ik toch maar beter een nieuwe videokaart in de pc gooien voor dat geld.

Als ik ergens hekel aan heb is het wel het inkakken van de FPS.

Dan nog de problemen met GTA-4 ... vastlopers kapotte DVD spelers enz...

Mijn euforie voor de ps3 is al een stuk gezakt.
Waarom zo negatief? Het is een geweldig apparaat, de problemen die jij schetst zijn echt non-problemen. "allemaal framerates die inkakken" ....generaliserend en zwaar overdreven.

kapotte dvdspelers met gta 4 dat is ook allemaal zwaar overdreven. fout ligt bij rockstar. was een kwestie van afmelden van PSN voordat je de game start. en er is binnen een week al een patch. daaer kan een PS3 niks aan doen :)

Je GSM kan kapot gaan, je auto kan kapot gaan, er kan een vliegtuig in je kantoorpand crashen, de skilift waar je inzit kan neerstorten...... Ik vind jouw argumenten nogal van dat kaliber.

Wat ik bedoel te zeggen: je kan altijd wel een reden verzinnen om iets NIET te doen. Dat is een denkwijze die ík niet nastreef iig :)

Een ps3 geeft je gegarandeerd voldoening, ik heb nu sinds 6 maanden een 40gb versie en heb nog NOOIT problemen gehad. Het ding is nog maar net op de markt, de levensduur is volgens Sony 10 jaar, dus ik spreek je over 5 jaar nog eens. Had iemand ooit het sublieme God Of War op de PS2 kunnen verwachten na jaaaaren PS2......? mdus.....

geniet van je ps3, gewoon kopen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 242991 op 08-05-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan nog een klein punt, hij staat helemaal vrij, maar hij maakt best wel een kabaal. Ik had begrepen dat die lekker stil zou zijn, in tegenstelling tot die Xbox360 straaljager die ik hiervoor had. Maar ik betwijfel op de 360 niet stiller was, eigenlijk weet ik het wel zeker 8)7.

Helaas heb ik geen handleiding erbij (2e hands).
heb je een tweedehands 60gb versie? die zijn stukken luider dan de 40gb versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Nee, het is een 40Gb versie met R&C en GT5. Daarom was ik ook zo verbaasd. Hoorde overal dat die heerlijk stil moest zijn.

Het is volgens mij echt de fan die 100% draait. In de menu's totaal niet, maar zodra ik 2 minuten in een game zit begint die me toch te loeien }:O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:47
Anoniem: 242991 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:24:
[...]

heb je een tweedehands 60gb versie? die zijn stukken luider dan de 40gb versie...
En dan nog.....de 60 gig variant (in bezit) maakt met de fan in de allerhoogste rpm mode beduidend minder lawaai dan de xbox360 (in bezit).....

De xbox360 maakt lawaai in een wat hogere frequentie (althans wat ik waarneem) dan de ps3.

*edit*
En na 2 minuten al vol blazen...dat is wel heel erg vlot.

[ Voor 7% gewijzigd door Crawl NL op 08-05-2008 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woodsy schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:32:
Nee, het is een 40Gb versie met R&C en GT5. Daarom was ik ook zo verbaasd. Hoorde overal dat die heerlijk stil moest zijn.

Het is volgens mij echt de fan die 100% draait. In de menu's totaal niet, maar zodra ik 2 minuten in een game zit begint die me toch te loeien }:O.
misschien is ie daarom wel op marktplaats beland? ;) de mijne staat in een kast, met het deurtje op een kier, en ik hoor em nooit blazen.... ook niet na 2 uur gamen als ik van dichtbij luister.

vreemde zaak dus.. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Op mijn werk heb ik wel "spraydusters" (perslucht), zou het kwaad kunnen om hem daarmee te behandelen?

Hij komt overigens niet van marktplaats, ik vermijd dat altijd zo veel mogelijk. Dus weet dat die PS3 goed was :). Heb 1x mijn Xbox360 op marktplaats gehad, en misschien had ik pech, maar alle reacties waren gewoon van "uitschot". Afdingen, boos, moest hem komen brengen, te weinig geld :(.

Oh en bedankt voor de online manuals eerder ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woodsy schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:42:
Op mijn werk heb ik wel "spraydusters" (perslucht), zou het kwaad kunnen om hem daarmee te behandelen?

Hij komt overigens niet van marktplaats, ik vermijd dat altijd zo veel mogelijk. Dus weet dat die PS3 goed was :). Heb 1x mijn Xbox360 op marktplaats gehad, en misschien had ik pech, maar alle reacties waren gewoon van "uitschot". Afdingen, boos, moest hem komen brengen, te weinig geld :(.

het zou kunnen dat ie vol met stof zit. wellicht dat de vorige eigenaar een ranzig huis had :) maar ik zou er niet teveel zelf aan gaan zitten klooien. met die sprayers verplaatst je stof meer dan het te verwijderen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DH.FiReHaWK schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:18:
[...]

Het antwoord op mijn ongestelde vraag. }:O Heb gisteren dus ook een PS3 besteld bij de PB ( _/-\o_ @PB voor die prijs).

Anyway ik schrok vandaag ook van de prijzen, ik had in de winkel al gezien dat de nieuwe releases flink duur waren, maar nou zag ik dat ik zelfs voor assasins creed ook nog 60 euro'tjes mag neerleggen. Maar regio-vrij, dat wist ik nog niet, dan gaat er een nieuwe wereld open natuurlijk met onze fijne euro-dollar verhouding. Ik ga meteen speuren naar links voor goede Amerikaanse sites voor spellen.

Cheers! :9~
www.budgetgaming.nl is een goeie prijsvergelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Waar bestellen jullie eigenlijk overzees jullie spellen?
yesasia?
Play?
cd-wow?

Of zijn er nog andere sites waar ik het bestaan niet van afweet ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Wii4all schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:56:
Waar bestellen jullie eigenlijk overzees jullie spellen?
yesasia?
Play?
cd-wow?

Of zijn er nog andere sites waar ik het bestaan niet van afweet ;)
Leest er niemand meer de topicstart?
:? €80,- voor Unchared: Drake's Fortune vind ik te duur, is er een mogelijkheid om spellen te importeren?
Ja! De games van de PS3 zijn regio onafhankelijk wat er op neer komt dat games waar ze ook gekocht zijn (New York, Tokio, Bombay), het altijd op je PS3 doen. Dit biedt voor ons Tweakers perspectieven, want dit betekent dat je games dus kunt importeren. :) De bekende besteladressen zijn www.renchi.com, www.videogamesplus.ca, www.estarland.com, www.gamehubs.com en de ebay-stores van 3busymen en biz-com2. In Europa zijn www.play.com en www.budgetgaming.nl ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
foutje bedankt....

Ik heb die topicstart al zo vaak gezien, dat ik hem nooit meer volledig lees ;)

Toch nog een klein vraagje, hoe lang duurt het gemiddeld als je bij bijv renchi/videogameplus een spel dat op voorraad is ontvangt?

Moet je dan nog rekening houden met 3 weken levertijd of is het vaak wat sneller?

[ Voor 52% gewijzigd door Wii4all op 08-05-2008 10:19 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Wii4all schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:10:
foutje bedankt....

Ik heb die topicstart al zo vaak gezien, dat ik hem nooit meer volledig lees ;)

Toch nog een klein vraagje, hoe lang duurt het gemiddeld als je bij bijv renchi/videogameplus een spel dat op voorraad is ontvangt?
Bestellingen bij Recnhi, Videogames.ca, Bizcom2 en 3BusyMen komen in 1 week binnen is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

swampy schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 23:07:
[...]

Simple je zit in het "amerikaanse" team met de beter wapens en belangrijker..drugs! Diegenen in dit leger zijn echt .. 3e rangs actie film helden! Ooit opgevallen? In shooters gemaakt door amerikanen zijn bijna altijd amerikanen domme brutale veroveraars! Even een dorpje "bevrijden" jippie ka jee! *phiew* *BOOOOM*

Okay gelukkig zijn er dan ook slimmere shooters zoals Rainbow Six Vegas en Call of Duty maar geesh!
Dat ze zo praten hoort juist bij het verhaal. Ze worden helemala overmoedig ed. doordat ze continu drugged up zijn door nectar. Later in het spel,
spoiler:
als je rebel wordt (spoiler die iedereen al weet)
Zal dat waarschijnlijk niet meer zo zijn.

Ik had gisteren trouwens bij de tweede keer spelen van de haze demo een redelijk grappige actie. Ik schoot per ongeluk een teammate in zijn rug, waardoor hij een overdosis nectar kreeg. Daardoor begon hij op een andere teamgenoot te schieten, die in de rug geraakt werdt en ook op iedereen begon te schieten. Je raad het al, mijn derde en laatste teamlid werd ook in de rug geschoten, schoot degene dood die hem in de rug geschoten had, pakte een handgranaat en pleegde zelfmoord, met mij er vlak naast. Ik had dus mijn hele team gekilled (inclusief ikzelf) met één verkeerde kogel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:03
jdm8 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:33:
[...]

Dat ze zo praten hoort juist bij het verhaal. Ze worden helemala overmoedig ed. doordat ze continu drugged up zijn door nectar. Later in het spel,
spoiler:

Ik had gisteren trouwens bij de tweede keer spelen van de haze demo een redelijk grappige actie. Ik schoot per ongeluk een teammate in zijn rug, waardoor hij een overdosis nectar kreeg. Daardoor begon hij op een andere teamgenoot te schieten, die in de rug geraakt werdt en ook op iedereen begon te schieten. Je raad het al, mijn derde en laatste teamlid werd ook in de rug geschoten, schoot degene dood die hem in de rug geschoten had, pakte een handgranaat en pleegde zelfmoord, met mij er vlak naast. Ik had dus mijn hele team gekilled (inclusief ikzelf) met één verkeerde kogel :+
:D Zwaar vet!! Wel echt gaaf dat ze ook zoiets hebben gedaan. Door de nectar zie je je vijanden wel echt een stuk beter, dat geeft je wel veel voordeel in de jungle. Ik zal Haze niet kopen vanaf de pre-order, maar misschien nadat ik MGS4 uit heb gespeeld... ( ja duurt nog ff voordat ie komt, maar mijn afstudeerscriptie heeft even de voorkeur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:29
jdm8 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:33:
[...]

spoiler:

Oh dat is wel cool om te proberen, ga ik vanavond ook doen.

Als het goed is komt vandaag of binnen deze week de grid demo, van dat spel verwacht ik veel meer dan van Haze. maar dat komt meer omdat ik race freak ben.

[ Voor 4% gewijzigd door GranCanaria op 08-05-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-05 14:48
Anoniem: 138204 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:20:
Ik had even een vraag over de Playstation 3. Ik hoop dat dit de goede plek ervoor is, maargoed daar komen we vanzelf achter.

Is het ook mogelijk om de PS3 om te toveren tot Render-bak? Voor mijn werk/opleiding moet er namelijk erg veel gerenderd worden (gebouwen/huizen etc.), en aangezien de Cell processor behoorlijk krachtig is... Kan dit via Linux op de PS3 of iets dergelijks? Overweging is dus: PS3 óf PC upgrade. Mocht het niet kunnen, zal ik toch maar even moeten wachten op de Q9450...
Antwoord op je vraag is, ja je kunt Linux installeren. Yellow dog (ofziets) wordt officieel ondersteunt, maar je kunt niet de volledige kracht benutten heb ik begrepen. Voor meer info zie http://www.terrasoftsolutions.com/products/ydl/ (uit de startpost geplukt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-06 15:42

FeaR

In GoT we trust

cojones81 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:13:
In de video opties in XBM handmatig resolutie veranderen ipv automatisch, dan krijg je de resolutie opties: Vink 720p en 1080i uit en je zou 1080 p moeten krijgen.
Dat werkt natuurlijk alleen als de game ook werkelijk 1080p ondersteunt… Als de game geen 1080p ondersteund zal de game terug springen naar 576p. Dus 720p en 1080i uitvinken is zeker niet altijd de oplossing…
Anoniem: 242991 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:24:
[...]heb je een tweedehands 60gb versie? die zijn stukken luider dan de 40gb versie...
“Stukken luider” is wel overdreven naar mijn inziens…

Had hier zelf ook een 40GB naast mijn 60GB gezet om te vergelijken. Het klopt dat de 60GB iets luider is dan de 40GB, maar als je er niet op let hoor je het verschil echt niet.

En dan mag de 60GB wel wat meer lawaai maken, maar daar zit wel een temperatuur geregelde fan in. Dus als de PS3 op temperatuur is zal de fan in toeren minderen en dus minder luid worden. De 40GB heeft een fan die alleen naar boven kan bijstellen. Dus als je fan eenmaal op 100% draait dan blijft dat zo…

Persoonlijk vind ik de 60GB nog steeds de beste koop. Dingen als die cardreader en die USB-poorten maken me niet zo veel uit. Maar Backwards Compatibility is toch zeker wel zeer handig (want na GTA 4 heb ik best wel weer zin om GTA VC te gaan spelen). Dan maar wat meer geluid dan dan de bovenstaande dingen niet…

En dan mag de 60GB vaker vastlopen met GTA 4… daar heb ik nog niets van gemerkt :)
Crawl NL schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:33:
[...]En dan nog.....de 60 gig variant (in bezit) maakt met de fan in de allerhoogste rpm mode beduidend minder lawaai dan de xbox360 (in bezit).....

De xbox360 maakt lawaai in een wat hogere frequentie (althans wat ik waarneem) dan de ps3.
Is het bij de XBox 360 niet de discdrive niet die het meeste lawaai maakt? Ik heb hier een XBox 360 Elite staan en idle of tijdens demo’s is dat ding ook behoorlijk stil. Niet zo stil als de PS3, maar het scheelt zeker niet veel. Mijn oude Premium was een stuk luider. Maar zodra ik een game opstart en de drive dus gaat draaien dan moet ik het volume toch flink opschroeven…
Woodsy schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:06:Dan nog een klein punt, hij staat helemaal vrij, maar hij maakt best wel een kabaal. Ik had begrepen dat die lekker stil zou zijn, in tegenstelling tot die Xbox360 straaljager die ik hiervoor had. Maar ik betwijfel op de 360 niet stiller was, eigenlijk weet ik het wel zeker 8)7.
Dan denk ik dat je toch een defecte fan in je PlayStation 3 hebt hangen…. Want een PS3 die meer geluid maakt dan een XBox 360 (vooral de oudere versies) is gewoon ronduit niet mogelijk :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Hoe kun je eigelijk het beste je PS3 schoonmaken? En dan bedoel ik het stof er uit halen. Ik heb namelijk het idee dat mijn PS3 wat luider is geworden als toen ik hem kocht (60 GB). volgens iemand een paar posts hierboven zijn spraycans geen goed idee, een compressor zal dat dan ook wel niet zijn. Met een stofzuiger misschien? Ik ben alleen bang dat de lagers van de fan stuk gaan doordat de fan veel sneller gaat draaien door de luchtverplaatsing. (mijn pc maak ik altijd schoon met compressor, maar daar kan ik de fans zo vervangen als ze toch stuk gaan), Iemand ervaring hier mee?

Ook nog een vraagje over haze, hoe veel wapens zitten er eigelijk in de demo? Ik heb behalve de wapens die je in het begin krijgt een lubo ofso (machinegeweer van de rebellen) en een shotgun gehad. Zijn er nog meer? En dat wegduiken, is dat exclusief voor rebellen? Of kunnen mantel troopers dat ook?

[ Voor 20% gewijzigd door jdm8 op 08-05-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco82
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-12-2021

Rocco82

aka Rocco

jdm8 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:11:
Hoe kun je eigelijk het beste je PS3 schoonmaken? En dan bedoel ik het stof er uit halen. Ik heb namelijk het idee dat mijn PS3 wat luider is geworden als toen ik hem kocht (60 GB). volgens iemand een paar posts hierboven zijn spraycans geen goed idee, een compressor zal dat dan ook wel niet zijn. Met een stofzuiger misschien? Ik ben alleen bang dat de lagers van de fan stuk gaan doordat de fan veel sneller gaat draaien door de luchtverplaatsing. (mijn pc maak ik altijd schoon met compressor, maar daar kan ik de fans zo vervangen als ze toch stuk gaan), Iemand ervaring hier mee?

Ook nog een vraagje over haze, hoe veel wapens zitten er eigelijk in de demo? Ik heb behalve de wapens die je in het begin krijgt een lubo ofso (machinegeweer van de rebellen) en een shotgun gehad. Zijn er nog meer? En dat wegduiken, is dat exclusief voor rebellen? Of kunnen mantel troopers dat ook?
Heb er niet zoveel verstand van maar ik denk niet dat jouw fan sneller gaat draaien door de luchtverplaatsing van een stofzuiger, dan dat hij draait wanneer aangedreven door het motortje.

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Voor wie interesse heeft in Haze: playstationmagazine heeft een aanbieding van jaarabonnement blad + haze voor 80 euri.
http://www.playstationmagazine.nl/abonnementen.php

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarom doen ze bij dat blad geen ps3 demos???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192470 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:56:
Omdat die allemaal op de PSN store staan. En aangezien nagenoeg heel Nederland snel internet heeft..... is het niet rendabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-06 15:58
@luukh: misschien omdat we zoiets als playstation store heben. Daardoor wordt het nut van een demo-disc nutteloos. Alles staat in de store dus ik zou niet inzien wat de meerwaarde zou zijn?

/Edit: Marko1974 was een sneller :)

[ Voor 9% gewijzigd door politrix op 08-05-2008 13:00 ]

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok, maar nu is het nut van die disc nutteloos, voor mij...

ps2 demos :/ 1,5 jaar na de ps3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05-2024
Blazen of zuigen maakt in mijn optiek niet uit. Als je niet wilt dat de fans gaan draaien kan je altijd een satestokje tussen steken (alleen met de PS3 uit het stopcontact!!!) welke je op een of andere manier vastzet zodat ze er niet uitschieten of juist naar binnen geblazen / gezogen worden.

Je kan eerst proberen met een regelbare stofzuiger, waarbij je de kracht geleidelijk opvoert. Met een spraycan gaat het ook best goed aangezien de druk niet erg hoog is uit zo'n blikje. Een combinatie van wegblazen en meteen afzuigen van het stof is nog beter. Een luchtcompressor zou ik niet zo snel aanraden, of je zou de druk van tevoren moeten kunnen afregelen. Ik heb van het weekend een draagbare compressor gekocht, ik ga kijken wat ik daarmee kan qua afregelen van de geleverde druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Anoniem: 242991 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:57:
[...]

Omdat die allemaal op de PSN store staan. En aangezien nagenoeg heel Nederland snel internet heeft..... is het niet rendabel.
Plus dat DVDs veel makkelijker en goedkoper te dupliceren zijn dan Blu-Ray-disks en er meer PS2s verkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

m4yall schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:37:
[...]

:D Zwaar vet!! Wel echt gaaf dat ze ook zoiets hebben gedaan. Door de nectar zie je je vijanden wel echt een stuk beter, dat geeft je wel veel voordeel in de jungle. Ik zal Haze niet kopen vanaf de pre-order, maar misschien nadat ik MGS4 uit heb gespeeld... ( ja duurt nog ff voordat ie komt, maar mijn afstudeerscriptie heeft even de voorkeur)
Zie dat bedoel ik! Haze is niet slecht er zitten goede idee-en in! Als ik kijk naar de mechanismes in Haze ja..het zal een aardige shooter worden die iets anders probeert!
En ik denk dat het beter zal vallen dan Timeshift, maar het zal geen Cod4 zijn en dat moet je er ook niet van verwachten!

Haze is waarschijnlijk het kopen waar tegen een prijs van ongeveer 50 euro. Als ik het zou moeten inschatten naar wat ik gezien en gelezen heb!
Nederland heeft een behoorlijke goede verspreiding van betaalbare breedband. Nu in belgie of in Engeland ja daar zou je een Demo DVD tegen kunnen komen omdat daar de situatie anders is. In de UK is het behoorlijk normaal om een Demo DVD bij een blad te krijgen.

Vergeet niet binnenkort (of nu al) verdwijnt het hele inbel netwerk systeem! Vanaf dat moment kun je dus niet meer inbellen! Wel niet via de standaard wegen! Geeft maar weer eens aan dat breedband door al vele gebruikt wordt en tja 20Mbit voor ongeveer 20 euro per maand?

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Coromoto schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:25:
[...]

Blazen of zuigen maakt in mijn optiek niet uit. Als je niet wilt dat de fans gaan draaien kan je altijd een satestokje tussen steken (alleen met de PS3 uit het stopcontact!!!) welke je op een of andere manier vastzet zodat ze er niet uitschieten of juist naar binnen geblazen / gezogen worden.

Je kan eerst proberen met een regelbare stofzuiger, waarbij je de kracht geleidelijk opvoert. Met een spraycan gaat het ook best goed aangezien de druk niet erg hoog is uit zo'n blikje. Een combinatie van wegblazen en meteen afzuigen van het stof is nog beter. Een luchtcompressor zou ik niet zo snel aanraden, of je zou de druk van tevoren moeten kunnen afregelen. Ik heb van het weekend een draagbare compressor gekocht, ik ga kijken wat ik daarmee kan qua afregelen van de geleverde druk.
Ik heb geen van die dingen, wel een (nogal krachtige) compressor, echter is deze neit erg regelbaar. Wel kan ik de luchtdruk een beetje regelen met het "pistool" waar de lucht uit komt, door de "trekker" meer en minder in te drukken, echter is dit neit erg precies en druk je snel te ver in. Ik zet de stofzuiger er wel op, die sateprikker is een goed idee trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71987

Woodsy schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:42:

Moet kunnen, alleen niet schudden tijdens gebruik. Dan komt er van die zooi uit de spuitbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Ze overwegen wel degelijk om PS3 demo's toe te gaan voegen. Stond in één van de eerdere magazines. Hoeft natuurlijk niet op een blu-ray, het zal dan eerder een DVD (evt dualllayer) zijn.
Maar idd zal de store daar wel iets mee te maken hebben, dat ze dat nog niet hebben.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
jdm8 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:29:
[...]

Ik heb geen van die dingen, wel een (nogal krachtige) compressor, echter is deze neit erg regelbaar. Wel kan ik de luchtdruk een beetje regelen met het "pistool" waar de lucht uit komt, door de "trekker" meer en minder in te drukken, echter is dit neit erg precies en druk je snel te ver in. Ik zet de stofzuiger er wel op, die sateprikker is een goed idee trouwens :)
Daar had ik nog niet aan gedacht, ik heb de compressor nog niet uitgeprobeerd. Ook daar kan je een object tussen de trekker en het handvat plaatsen, dan KAN je het niet meer indrukken dan de dikte van het object, en kan je het op die manier reguleren. Ook een stukje verder van de PS3 houden is een optie.
Anoniem: 71987 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:29:
[...]

Moet kunnen, alleen niet schudden tijdens gebruik. Dan komt er van die zooi uit de spuitbus.
Die "zooi" is gewoon condens volgens mij. De lucht die eruit komt als je het schudt is zo koud, dat de damp in de omgeving meteen condenseert. Dat wil je niet op een ingeschakeld component krijgen, maar zolang niets in het stopcontact zit komt het wel goed denk ik. Het verdampt daarna ook vrijwel meteen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-06 06:16
Even een (domme) kleine vraag tussendoor : is het mogelijk om gebrande DVD's af te spelen in je PS3? :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

kaos- schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:54:
Even een (domme) kleine vraag tussendoor : is het mogelijk om gebrande DVD's af te spelen in je PS3? :)
Voor films, muziek en foto's? Ja. Voor games? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-06 05:58
Ik zoek een 250GB HDD voor mn PS3(40GB Versie) en ik weet dat ie 2,5" moet zijn maar is ie SATA,ATA of dat andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-06 09:09

PcManiaxx

ondertitel duh

SATA moet je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06 21:46
Hoe kan het nu toch dat ze nog zoveel knaken voor die 60 gb versie vragen 2e hands?? Als ik zo de biedingen zie zijn er nog gekken ook die het ervoor betalen.... Bedoel, 520 euro is best veel voor een 2e handse 60 gb versie, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
cojones81 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:01:
Hoe kan het nu toch dat ze nog zoveel knaken voor die 60 gb versie vragen 2e hands?? Als ik zo de biedingen zie zijn er nog gekken ook die het ervoor betalen.... Bedoel, 520 euro is best veel voor een 2e handse 60 gb versie, toch?
Het lijkt haast een collectorsitem te worden. Buiten de backwards compatibility om heb je er weinig aan. Een cardreader vind ik behoorlijk nutteloos en een usb hubje zijn de kosten ook niet. Daar komt bij dat je voor €80 al een 320GB schijfje hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
kaos- schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:54:
Het slimme antwoord is: ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-06 19:57
cojones81 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:01:
Als ze niet meer leverbaar zijn dan naja kan je er eigenlijk van alles voor vragen, is met alles zo.
Ik heb zelf ook een 60 GB maar ik zit soms wel te denken van zo dat ik liever een 40 GB wou maar dat kan ook zijn doordat ik blut ben en geen geld heb voor spellen >.> Ik kreeg bij mijn 60 Gb Resistance en Motorstorm.
Resistance vind ik niet zoveel aan eerlijk gezegd en Motorstorm heb ik stiekem geruild bij Free Record Shop voor TOB :*) >:)
Ik zit soms aan een 40 GB te denken omdat ik dan voor Uncharted en R&C kon gaan, maja nu maar gewoon even wachten op geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uh , hoe ruil je iets stiekem bij de FRS> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-06 19:02
kbloem schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:05:
[...]

Het lijkt haast een collectorsitem te worden. Buiten de backwards compatibility om heb je er weinig aan. Een cardreader vind ik behoorlijk nutteloos en een usb hubje zijn de kosten ook niet. Daar komt bij dat je voor €80 al een 320GB schijfje hebt.
erg persoonlijk.ik wil er geen USB hub eraan en vindt 4 poorten erg makkelijk voor o.a. eyetoy Controller/headset charing, singstar mics. CardReader is dan weer ideaal voor het showen van foto's

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Anoniem: 192470 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:12:
Ehh denk jij dat een spel mag ruilen als die bij een bundel zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Negaiido schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:13:
[...]

Ehh denk jij dat een spel mag ruilen als die bij een bundel zit?
nee vandaar de vraag , hoe je dat doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:20

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Probeer dit eens:

=edit= zo te zien werkt dit alleen op een 40GB variant.

[ Voor 18% gewijzigd door sopsop op 08-05-2008 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Anoniem: 192470 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:27:
[...]

nee vandaar de vraag , hoe je dat doet....
oh bedoel je dat zo, naja gebruik gewoon ik-heb-dit-spel-gekregen-voor-verjaardag-maar-heb-geen-bon smoes en volgensmij mag je em gewoon ruilen hoor indien folie er nog omheen zit of je hebt het bonnetje.

[ Voor 28% gewijzigd door Negaiido op 08-05-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand nog tips hoe ik de buitenkant schoon kan krijgen? Zitten nu al een paar hele mini krasjes op, die moeten niet erger worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 98664 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:45:
Iemand nog tips hoe ik de buitenkant schoon kan krijgen? Zitten nu al een paar hele mini krasjes op, die moeten niet erger worden :(
Swiffer Duster (de stofmagneet) off een good old plumeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Anoniem: 98664 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:45:
Vaker stofzuigen in huis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

En de vette vingerafdrukken dan? Ik denk dat een brillendoekje oid wel goed werkt. Ik heb zelf ooit universele schoonmaakdoekjes oid. gebruikt, en toen kreeg ik toch een stel lelijke strepen :/ Gelukkig gingen die er af na lang voorzichtig wrijven met een vochtig zacht zakdoekje, maar leuk was anders.

[ Voor 80% gewijzigd door jdm8 op 08-05-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Anoniem: 192470 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:12:
Denk je nou werkelijk dat je hier een antwoord op krijgt, meneer Oplichter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:43
ymmv schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:40:
[...]

Denk je nou werkelijk dat je hier een antwoord op krijgt, meneer Oplichter?
ja, het antwoord staat op de vorige pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-06 06:16
offtopic:nix mis met oplichters :P

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-06 16:16
sopsop schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:33:
[...]

Probeer dit eens:

[video]

=edit= zo te zien werkt dit alleen op een 40GB variant.
Ben de bron even kwijt, maar volgens mij heeft Sony aangegeven dit vooral niet te doen.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
jdm8 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:36:
En de vette vingerafdrukken dan? Ik denk dat een brillendoekje oid wel goed werkt. Ik heb zelf ooit universele schoonmaakdoekjes oid. gebruikt, en toen kreeg ik toch een stel lelijke strepen :/ Gelukkig gingen die er af na lang voorzichtig wrijven met een vochtig zacht zakdoekje, maar leuk was anders.
Een brillendoekje doet inderdaad het beste af met de vette vingerafdrukken. Microvezeldoekjes moet je mee uitkijken, ze zijn niet altijd even zacht. Pas ook op voor de randen van de doeken, vaak zijn die van een iets andere samenstelling dan het gebruiksoppervlak zelf en laten dus krassen achter.

Probeer microvezel / Swiffer / brillen / Muscle (voor de echt aangekoekte vet en rookvlekken) doeken altijd eerst uit op een moeilijker zichtbaar plekje, de achter of onderkant bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Cidolfas schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:02:
[...]

Ben de bron even kwijt, maar volgens mij heeft Sony aangegeven dit vooral niet te doen.
klopt wel en niet. Voor de 40GB versies is dit behoorlijk onschuldig. Alleen gingen modders op zoek naar manieren hoe ze dit ook bij de 60 en 80GB versies konden doen. Toen heeft Sony aangegeven dat je dit beter niet kon doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coromoto schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:04:
[...]
Muscle (voor de echt aangekoekte vet en rookvlekken)
LOL waar gaat dit over. Aangekoekt vet op je PS3 whahaha :p

Als dat ding staat dan staat ie toch, waarom met je vette knuistjes eraan zitten. Enige wat je aan hoeft te raken is de eject knop :) Aanzetten kan met je pad. Oja, de schijfjes raak je ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Shiver23 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:46:
[...]

Swiffer Duster (de stofmagneet) off een good old plumeau.
De Swiffer heb ik ook gekocht.
Mijn TV, Subwoofer en PS3 zijn alledrie van dat piano black en ik heb nog geen enkel krasje gezien :)

Vanavond trouwens de GRID demo op PSN! Ben wel erg benieuwd naar dat spel.

[ Voor 29% gewijzigd door SToRM666 op 08-05-2008 16:30 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
SToRM666 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:23:
[...]

De Swiffer heb ik ook gekocht.
Mijn TV, Subwoofer en PS3 zijn alledrie van dat piano black en ik heb nog geen enkel krasje gezien :)

Vanavond trouwens de GRID demo op PSN! Ben wel erg benieuwd naar dat spel.
Zet maar een snelle tijd neer want als je op 1 komt win je een 3-serie..... d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Anoniem: 242991 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:20:
[...]

Als dat ding staat dan staat ie toch, waarom met je vette knuistjes eraan zitten. Enige wat je aan hoeft te raken is de eject knop :) Aanzetten kan met je pad. Oja, de schijfjes raak je ook aan.
Hoe verplaats jij je PS3? OF doe je dan altijd stoffen handschoentjes aan? :P Je PS3 meenemen naar school wordt hij natuurlijk ook niet schoner van O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

jdm8 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:41:
[...]

Hoe verplaats jij je PS3? OF doe je dan altijd stoffen handschoentjes aan? :P Je PS3 meenemen naar school wordt hij natuurlijk ook niet schoner van O-)
Ik denk dat de meeste mensen (ik in ieder geval niet) hun ps3 niet of nauwelijks verplaatsen. Ik heb maar 1 HD (ready) tv in huis. Dus daar zit mijn ps3 op aangesloten en hij staat daar prima.

Anders had ik wel een psp gekocht :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Anoniem: 244919 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:47:
[...]

Ik denk dat de meeste mensen (ik in ieder geval niet) hun ps3 niet of nauwelijks verplaatsen. Ik heb maar 1 HD (ready) tv in huis. Dus daar zit mijn ps3 op aangesloten en hij staat daar prima.

Anders had ik wel een psp gekocht :-)
Het is ook neit zo dat ik hem elke dag verplaats, maar als je dat wel een keertje doet zit hij direct helemaal vol afdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jdm8 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:41:
[...]

nooit. waarom zou ik :) ennuh school? das al heel wat jaren geleden lol.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 242991 op 08-05-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
kbloem schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:32:
[...]

Zet maar een snelle tijd neer want als je op 1 komt win je een 3-serie..... d:)b
Dat heb ik ook gelezen ja! Ik ga het wel een keertje proberen, maar ik denk niet dat ik veel kans maak...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Laatst online: 11:59
jdm8 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:49:
[...]

Het is ook neit zo dat ik hem elke dag verplaats, maar als je dat wel een keertje doet zit hij direct helemaal vol afdrukken.
Pak 'm dan bij de zijkanten vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 21-06 10:59
Aaaaaaaaaaaaaaaah nog steeds GTA4 niet binnen van play.com!
Tis dat ik op vakantie was dus toch maar daar besteld maar het is nu echt de laatste keer dat ik daar besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Laatst online: 27-06 21:44
mischien een domme vraag maar ik heb vandaag de Gta IV bundel met ps3 gehaald bij bartsmit en kun je terwijl je in het hoofdmenu bent gewoon de games er in en eruit halen, of moet je de ps3 daarvoor uitzetten?

was net even bezig met de update installeren en een aantal demo's downloaden en kan wel merken dat de ps3 best snel warm word.

[ Voor 23% gewijzigd door Tukker_T op 08-05-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 21-06 10:59
Tukker_T schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 18:01:
mischien een domme vraag maar ik heb vandaag de Gta IV bundel met ps3 gehaald bij bartsmit en kun je terwijl je in het hoofdmenu bent gewoon de games er in en eruit halen, of moet je de ps3 daarvoor uitzetten?
Die kan je gewoon ejecten in het hoofdmenu.
Als de PS3 uit is gaat dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Laatst online: 27-06 21:44
Gman schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 18:04:
[...]

Die kan je gewoon ejecten in het hoofdmenu.
Als de PS3 uit is gaat dat niet.
ahh bedankt was de oudere systemen van nintendo altijd gewend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Anoniem: 242991 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:20:
[...]

Bij sommige mensen is het heel normaal vetvlekken op de PS3 te hebben, heeft deze kerel ook last van schijnt het.

[YouTube: http://youtube.com/watch?v=Q3Hh3tBdHwM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kbloem schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:58:
[...]

Vaker stofzuigen in huis :P
Jij bent vast van het andere geslacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit is niet de HK. Ga anders weer eens serieus en ontopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gman schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 17:58:
Aaaaaaaaaaaaaaaah nog steeds GTA4 niet binnen van play.com!
Tis dat ik op vakantie was dus toch maar daar besteld maar het is nu echt de laatste keer dat ik daar besteld heb.
Je mist echt weinig hoor :(
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.