Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 78.460 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus 2 schattige poesjes die nooit op de tafel zitten, nooit iets doen wat niet mag...
Wel raar dat ik dan kattepootje zie op de vriezer, tafel en dus ook ps3.
Zullen wel aanloopkatjes zijn dan he?
Of ze gedragen zich niet als ik er niet ben.

Zou best wel een casemod willen doen, maar kan echt nog niets vinden op the WWW.
Iets met 220 volt erop ofzo?
Mijn katten vinden dat toch niet erg want die gedragen zich altijd super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 14:30
Ik denk toch dat hij een goed spel mist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-09 13:05
Mensen vergeet gta4, vergeet gran turismo (komt waarschijnlijk een keer in 2010 uit) en vergeet rub a duck (de psn game der psn games),

ik heb de game der games gevonden... Race Driver Grid.

Wat is dat een vette game!!! supers nelheid, super gfx, super replays!!!, van dit spel krijg ik pas echt de rillingen in mijn buik.

[ Voor 5% gewijzigd door GranCanaria op 08-05-2008 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:50
toch wel erg vette gameplay beelden van killzone:

http://www.evilgamerz.com/gameview/video.php?id=357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Food for fanboys.
Uigebreide zorgvuldige vergelijking mét tekst en video.
http://www.eurogamer.net/...?article_id=137829&page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
GranCanaria schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 19:39:
Mensen vergeet gta4, vergeet gran turismo (komt waarschijnlijk een keer in 2010 uit) en vergeet rub a duck (de psn game der psn games),

Wat is dat een vette game!!! supers nelheid, super gfx, super replays!!!, van dit spel krijg ik pas echt de rillingen in mijn buik.
Ik ben m nu aan het downloaden. Hoorde dat hij op de engine van DiRT draait, vind dat al een gaaf spel, nu met opgepoetste graphix is dat alleen maar beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No way...
Inderdaad, Grid lijkt verdomde veel op Dirt...
En grafisch haalt hij het niet met Gran T.
Het lijkt wel of je met zo'n car op een ijsbaan aan het laveren bent!
Wordt dus idd wachten tot >:) 2010!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 00:14
Jammer, problemen nog niet opgelost met GTA-4 :(

Ik wacht nog wel effe met aanschaf van de ps-3 .... roadhuisje ziet het nog niet zitten met al die enge problemen :)

Hoe meer ik op het internet zoek, hoe triester het wordt met de problemen.

Mischien toch maar een X-box :) ....... ziet er met GTA-4 zelfs beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

GRID X360 demo 720p en 4X AA
GRID PS3 demo 720p en 2X AA en veel screentearing en wat framedrops.

Dus voor mensen die beide consoles hebben, de keuze is weer snel gemaakt. Toch wel grappig eigenlijk, deze engine is samen met Sony ontwikkelt.

Heb ze beide gespeeld btw.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

RoaDHouse schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:20:

Ik wacht nog wel effe met aanschaf van de ps-3 .... roadhuisje ziet het nog niet zitten met al die enge problemen :)

Welke problemen zijn niet opgelost? Die van de freezes? Ik heb hier op het forum eigenlij niemand meer gehoord over freezes, dus ik denk dat het behoorlijk opgelost is.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:24
S2S schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:22:
GRID X360 demo 720p en 4X AA
GRID PS3 demo 720p en 2X AA en veel screentearing en wat framedrops.

Dus voor mensen die beide consoles hebben, de keuze is weer snel gemaakt. Toch wel grappig eigenlijk, deze engine is samen met Sony ontwikkelt.

Heb ze beide gespeeld btw.
Mischien handig als je een bron vermeld... (overloze vergelijkingshit begint me de keel ui te hangen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015

Net ff kort gespeeld, zometeen ff met G25. Maar ik vind de gfx helemaal niet super, net zo als bij Dirt, vonk ook niks. Erg blurry allemaal en veel HDR ofzo, de auto lijkt wel te gloeien.

Vind de ingame gfx weer een super teleurstelling vergeleken de eerste trailers, die waren erg mooi. Was bij de Dirt demo (niet gekocht) ook zo, de intro had ik van wtf sweet, en dan ingame.. omg what a let down. Jammer!

De AI is ook niet echt interesting? Ze rijden allemaal in 1 kluitje, ben je eerste 1 foutje ben je laatste.

[ Voor 6% gewijzigd door tex5 op 08-05-2008 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

cojones81 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:49:
[...]

Mischien handig als je een bron vermeld... (overloze vergelijkingshit begint me de keel ui te hangen...)
Pixelcounter van beyond3d.
Originally Posted by AlStrong View Post
Hey Quaz, Manager at gaf has taken some captures from the GRiD demo:

http://www.neogaf.com/forum/showpost...4&postcount=44

http://www.neogaf.com/forum/showpost...1&postcount=48

Looks like it has AF at least.

Most edges look great. A couple edges are not so great (in-car at the edge of the windshield).

it's 1280x720 4xAA
Originally Posted by AlStrong View Post
The PS3 demo is also up if you have time to check.

it's 720p 2xAA
http://forum.beyond3d.com...p?p=1159031&postcount=928

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Maakt het trouwens uit hoe groot je portable harde schijf is als je hem in je PS3 wilt steken?

1 TB FAT32 zou bijvoorbeeld kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Djerique schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:54:
Maakt het trouwens uit hoe groot je portable harde schijf is als je hem in je PS3 wilt steken?

1 TB FAT32 zou bijvoorbeeld kunnen?
FAT 32 is maximaal 32 GB dus dat kan helaas niet. Verder geloof ik dat de SATA HDD die je kan upgraden maar tot 250 Gig gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Fat 32 is t/m 2TB

Wikipedia: File Allocation Table

de 32 betekent het aantal bits niet het het aantal Gigabyte's

[ Voor 24% gewijzigd door Avvd op 08-05-2008 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Zak aarde schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:59:
[...]

FAT 32 is maximaal 32 GB dus dat kan helaas niet. Verder geloof ik dat de SATA HDD die je kan upgraden maar tot 250 Gig gaat.
Als je vanuit Windows zelf formateert wel ja, maar dat is geen beperking van de HDD of FAT32.
Je kan SwissKnife gebruiken, die gaat geloof ik tot 2TB op FAT32. (windows utility).

Swissknife: http://www.compuapps.com/download/swissknife/Swissknife.htm

[ Voor 8% gewijzigd door Seraphus-Y op 08-05-2008 22:24 ]

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Zak aarde schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:59:
[...]

2 maal fout. FAT32 is hierboven al uitgelegd, en die SATA HDD kun je gewoon ook groter als 250GB nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoaDHouse schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:20:

uit je laatste 2 posts lijkt het net of je een zwartkijker van beroep bent....pff wat een bonk negativiteit en klagen over de ps3 terwijl je er geen eens eentje hebt om te ervaren....

je moet niet ieder klein probleem wat in kleine percentages voorkomt onnodig opblazen. een 360 is ook niet altijd rozegeur en maneschijn. er is altijd wel WAT. 90% van de ps3 eigenaren heeft nooit ergens last van jouw gesuggereerde wereldproblemen......

pff sorry maar ik vond je laatste 2 post enorm vermoeiend en negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Bravo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2023
Ongelofelijk, net mijn nieuwe gerepareerde PS3 terug na anderhalve maand en deze is ook niet goed. Bij GTA IV en Fifa 2008 loopt het spel vast en krijgt die artifacts na een tijdje spelen. Als hij daarna een paar uur afkoelt dan werkt het weer goed voor een tijdje. Als ik hem meteen probeer te spelen, dan krijg ik geen beeld of al heel snel artifacts. Het lijkt er dus op dat de PS3 te warm wordt. Ik vind dit echt schandalig en ga dus daarom een brief sturen om niet nog anderhalve maand te moeten wachten en weer met een kapotte opgescheept te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
Waarvoor is ie in de eerste instantie weggeweest??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Bravo
Kapotte laser, hij las geen enkele CD meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:42

Grannd

da Granndest

Hij staat niet op een te warme plek?
Dus dat hij niet in een kastje weggestopt is, maar ruimte heeft om af te koelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Ben net even bij de buurman geweest en heb GTA4 op een Panasonic plasma scherm gespeeld. Zag er ziekelijk goed uit (niet eens FullHD). Gewoon online met een 40Gb versie, geen enkele keer vastgelopen en toch zeker paar uur gespeeld.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Als ik moet 'Nitpicken" dan is het niet AA of resolutie die me het meeste opvalt maar de kleurdiepte! Beide versies zijn mooi dat is zeker waar maar wel iets..anders! Dat en wat is er aan de hand met de HDR? De belichting is anders op beide versies.

Maar het gaat om de gameplay en die is gewoon goed!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Bravo
Grannd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:17:
Hij staat niet op een te warme plek?
Dus dat hij niet in een kastje weggestopt is, maar ruimte heeft om af te koelen.
Nee, die andere heeft nooit artifacts o.i.d. gegeven. Hij staat verticaal op een bassbox van Bose, ong 50cm van de muur denk ik. Het is in een grote kamer waar het ~20c is dus dat moet geen problemen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Kevin1Bravo schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:27:
[...]

Nee, die andere heeft nooit artifacts o.i.d. gegeven. Hij staat verticaal op een bassbox van Bose, ong 50cm van de muur denk ik. Het is in een grote kamer waar het ~20c is dus dat moet geen problemen opleveren.
Op een bassbox, dus een sub? Dat lijkt me niet echt de meest ideale plek voor gevoelige elektronische apparatuur ivm HUGE magneet er onder ed. Zet hem voor de gein een s op en andere plek neer en kijk of hij dan nog steeds problemen geeft. (pas op voor vieze vingerafdrukken ;) ) Wat ook kan is dat je gewoon evtte pech hebt en een kapot prouct gekregen hebt (DOA). Moet je de sony hepldesk even bellen, misschien weten zij er meer van.

Grid heb ik eventjes gespeeld (tijdens reclame) en ik vond het wel vermakelijk, maar niet echt dat ik zei wauw. Zoals ik al direct na de "in game beelden" zei, Die komen waaschijnlijk van een pc die 10000 euro kost en zal op de consoled er een stuk minder uit zien. GT5 ziet er bv. een stuk beter uit. Echter had ik wel veel meer plezier in dit rijden omdat het itt. tot GT5 een stuk minder realistisch is. Het schade model is wel geinig, maar niet erg realistisch (na frontaal op een container botsen is de koplamp ingedeukt :z ). Wat ik nog neit weet is of de schade enige invloed heeft op de handling (zoals bij dirt het geval is) op de moeilijksheid graad waar ik op speelde kon ik dat in ieder geval niet ontdekken (eentje oven normal geloof ik) Eigelijkvoelde het gewoon aan als dirt in een ander jasje. Zelfs de menus zijn bijna hetzelfde (met je stats tijdens loadscreens).

[ Voor 51% gewijzigd door jdm8 op 08-05-2008 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Kevin1Bravo schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:50:
Ongelofelijk, net mijn nieuwe gerepareerde PS3 terug na anderhalve maand en deze is ook niet goed. Bij GTA IV en Fifa 2008 loopt het spel vast en krijgt die artifacts na een tijdje spelen. Als hij daarna een paar uur afkoelt dan werkt het weer goed voor een tijdje. Als ik hem meteen probeer te spelen, dan krijg ik geen beeld of al heel snel artifacts. Het lijkt er dus op dat de PS3 te warm wordt. Ik vind dit echt schandalig en ga dus daarom een brief sturen om niet nog anderhalve maand te moeten wachten en weer met een kapotte opgescheept te worden.
Heb je tegen de warmte ook al eens die 'fan clean' geprobeerd??

ofja; als hij net terug is verwacht ik wel dat ie schoon is van binnen eigenlijk :P

[ Voor 5% gewijzigd door h3ll op 09-05-2008 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Blueone schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:05:
Fat 32 is t/m 2TB

Wikipedia: File Allocation Table

de 32 betekent het aantal bits niet het het aantal Gigabyte's
Je kan dus een externe HD van 2 TB in je PS3 stoppen aan de zijkant dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
Djerique schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 01:15:
[...]
Een externe schijf stop je dus niet in je PS3, dan zou het een interne schijf zijn.

Een externe HDD kan je met USB aan je PS3 koppelen. Of er al 2TB externe HDD's zijn weet ik niet eigenlijk :P

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+ HFS (mac) mag ook , zonder 4gb file dinges zoals fat32...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Djerique schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 01:15:
[...]
Chuckle

De standaard hd vervangen kan zeker, wel voor een 2,5inch Sata harde schijf maar 250Gbyte schijfjes zijn zeker betaalbaar. En nee een 3,5inch schijf zal niet werken want dat past nooit! Ook heeft PS3 een eigen bestandsysteem en moet je het dus door de PS3 laten formateren!

Zoek maar gewoon eens op het internet wat mogelijk is, het vervangen is makkelijk en het mag van Sony. Oh vergeet niet een backup te maken!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Cidolfas schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 01:46:
[...]

Een externe schijf stop je dus niet in je PS3, dan zou het een interne schijf zijn.

Een externe HDD kan je met USB aan je PS3 koppelen. Of er al 2TB externe HDD's zijn weet ik niet eigenlijk :P
Je kan 'm ook met een gewone sata connector aan de ps3 koppelen, maar dan moet het klepje aan de zijkant open blijven, zo kun je ook gewone 3.5 inch hd's gebruiken zolang ze maar een andere stroomvoorziening hebben. Beetje onzin natuurlijk maar zo doen sommige mensen het wel.

Heb zelf vorige week de standaard 40GB eruit gegooit en er een 320GB schijfje ingezet, hoef de kopende jaren me geen zorgen meer te maken om de schijfruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
swampy schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 03:37:
[...]
Chuckle

De standaard hd vervangen kan zeker, wel voor een 2,5inch Sata harde schijf maar 250Gbyte schijfjes zijn zeker betaalbaar. En nee een 3,5inch schijf zal niet werken want dat past nooit! Ook heeft PS3 een eigen bestandsysteem en moet je het dus door de PS3 laten formateren!

Zoek maar gewoon eens op het internet wat mogelijk is, het vervangen is makkelijk en het mag van Sony. Oh vergeet niet een backup te maken!
Ik krijg vandaag een 120 GB seagate momentus 5400.3 5400rmp SATA binnen (kon ik nieuw kopen voor 40 euri). Dan kan ik deze er gelijk inbouwen zodra ik mijn ps3 binnen krijg. Dan hoef ik ook niet moeilijk te doen met backups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
[...]

zet dat ding snel even ergens anders, altijd 50 cm van een sub af houden (als het een beetje sub is tenminste). Sowieso als je alleen al geen problemen wil met je hdd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
[...]

No offence he, maar je kunt toch wel nagaan dat het niet slim is om een console op een subwoofer te zetten? :? Dat ding veroorzaakt trillingen, en er zit zoals eerder gezegd ook een vrij grote magneet in.

Dus ik vind het niet zo vreemd dat je PS3 loopt te protesteren. -O-

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 23:53:
6th May PlayStation Store update

PS3 Demos
Condemned 2
Haze

PS3 Games
Blast Factor Advanced
High Velocity Bowling
Street Skater

PS3 Content
Blast Factor Advanced Research
High Velocity Bowling Character - Mike

PS3 Trailers
Buzz! Quiz TV
Secret Agent Clank
Siren Blood Curse

PSP Games
Street Skater

PSP Trailers
Siren Blood Curse

8th May PlayStation Store update

PS3 Demos
Bourne Conspiracy
Race Driver: GRID

PS3 Content
Army of Two
Guitar Hero III: Legends of Rock - Def Leppard Track Pack
Guitar Hero III: Legends of Rock - Muse Track Pack

PS3 Trailers
Echochrome Apple
Play Compilation
Press Conference
Race Driver: GRID staat inderdaad op het playstation network, maar een demo van ''The Bourne Conspiracy'' kan ik niet vinden. Is deze uitgesteld ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:26:
[...]

Race Driver: GRID staat inderdaad op het playstation network, maar een demo van ''The Bourne Conspiracy'' kan ik niet vinden. Is deze uitgesteld ofzo?
nee die staat er nog niet op

ik keek er erg naar uit :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Jorn1986 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:26:
[...]

Staat in de US store en in de AUS store.

Wat een sch#@t spel, besturing is echt gewoon helemaal bout, je "voelt" de auto totaal niet. Als dit het race spel van het jaar moet worden hebben ze nog wat te doen :+

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoefMeistert schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:29:
[...]

Staat in de US store en in de AUS store.

[...]

Wat een sch#@t spel, besturing is echt gewoon helemaal bout, je "voelt" de auto totaal niet. Als dit het race spel van het jaar moet worden hebben ze nog wat te doen :+
Tja het is een demo he.. maar de gameplay is beter dan gran turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:48:
[...]

beter of leuker?
gt5 is wel een race-sim, vergeet dat niet :)
zo vind ik burnout leuk om te spelen, maar gt is beter (qua realisme)

[ Voor 12% gewijzigd door kaos001 op 09-05-2008 09:59 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
even een kleine update voor de gelukkige postbankklanten die 1 van de 500 PS3 hebben weten te bemachtigen.
Ondanks de opgegeven 5 tot 10 werkdage levertijd kreeg ik net een telefoontje van thuis dat er een PS3 was bezorgd. Ik kan dit weekend dus ook lekker beginnen met GTA4.
Nu hopen dat de harde schijf nog op tijd bezorgd wordt. Die komt naar mn werk, maar wij gaan op vrijdag om half 3 dicht en soms komt de bezorging later dan half 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Laatst online: 05-09 11:59
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:20:
[...]

LOL waar gaat dit over. Aangekoekt vet op je PS3 whahaha :p

Als dat ding staat dan staat ie toch, waarom met je vette knuistjes eraan zitten. Enige wat je aan hoeft te raken is de eject knop :) Aanzetten kan met je pad. Oja, de schijfjes raak je ook aan.
Nog heel even een reactie: Als je een open keuken hebt net naast je woonkamer en de afzuiging is alleen mechanisch dan kan je wel eens overal vet"neerslag" krijgen. In mijn vorige woning moest ik elke maand met Muscle doekjes over de TV en andere blootgestelde apparatuur heen, en de bovenkant van de kast eens in de 2 maanden grondig ontvetten.

Zal niet bij iedereen het geval zijn, maar als ik toch advies geef doe ik dat graag zo volledig als ikzelf kan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

kaos- schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:58:
[...]
beter of leuker?
gt5 is wel een race-sim, vergeet dat niet :)
zo vind ik burnout leuk om te spelen, maar gt is beter (qua realisme)
Dan vind ik het schademodel in Burnout toch wel iets beter dan in GT5....... welke nog niet eens een schademodel heeft... |:(
Ook racen de autos in Burnout toch echt wel realistischer, en dan heb ik het over het veren van de auto over de weg en de manier van wegslippen.

GT5 is de koploper op graphics gebied en ziet er gewoonweg realistisch uit, voor de rest word ik er niet warm van...

[ Voor 25% gewijzigd door Wootism op 09-05-2008 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:39
Coromoto schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:02:
[...]

Nog heel even een reactie: Als je een open keuken hebt net naast je woonkamer en de afzuiging is alleen mechanisch dan kan je wel eens overal vet"neerslag" krijgen. In mijn vorige woning moest ik elke maand met Muscle doekjes over de TV en andere blootgestelde apparatuur heen, en de bovenkant van de kast eens in de 2 maanden grondig ontvetten.

Zal niet bij iedereen het geval zijn, maar als ik toch advies geef doe ik dat graag zo volledig als ikzelf kan! ;)
precies, vriend van mij heb een keer zijn computer kapot gehad erdoor, door de vet aanslag was iets op het moederbord kortgesloten/te heet geworden waardoor het ding is doorgefikt. nu hebben ze dan ook maar een afzuigkap gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco82
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-12-2021

Rocco82

aka Rocco

Je zou zeggen, een open keuken + geen afzuigkap = ubersmerig.

Helaas zie je dat in die kleine studio's nog erg vaak, naast je apparatuur, denk is aan je stoelen, meubels, banken en gewoon de kwaliteit van de lucht die je in ademd. Erg slecht.

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Wootism schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:11:
[...]

Dan vind ik het schademodel in Burnout toch wel iets beter dan in GT5....... welke nog niet eens een schademodel heeft... |:(
Ook racen de autos in Burnout toch echt wel realistischer, en dan heb ik het over het veren van de auto over de weg en de manier van wegslippen.

GT5 is de koploper op graphics gebied en ziet er gewoonweg realistisch uit, voor de rest word ik er niet warm van...
Sorry, maar je hebt echt geen verstand van racen als je zegt dat de rijeigenschappen van Burnout meer realistisch zijn dan die van GT5P....

Auto's die afgesteld zijn om te racen hebben zowiezo een hele stugge vering. Bij rally is dat weer anders maar over een circuit zul je een raceauto nooit zien veren zoals je dat in burnout ziet.....

[ Voor 13% gewijzigd door Kenny_026 op 09-05-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:40
M a r c o schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:01:
even een kleine update voor de gelukkige postbankklanten die 1 van de 500 PS3 hebben weten te bemachtigen.
Ondanks de opgegeven 5 tot 10 werkdage levertijd kreeg ik net een telefoontje van thuis dat er een PS3 was bezorgd. Ik kan dit weekend dus ook lekker beginnen met GTA4.
Nu hopen dat de harde schijf nog op tijd bezorgd wordt. Die komt naar mn werk, maar wij gaan op vrijdag om half 3 dicht en soms komt de bezorging later dan half 3.
Ook hier is hij net afgeleverd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:48:
[...]

Smaken verschillen waarschijnlijk... Sorry, maar in GRID heb ik geen gevoel met de auto gaat het remmen z@@d lijkt het rijden imo meer op schaatsen dan racen.
GT heeft geen schade ala, echter heb ik wel "feeling" met de auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
hehe.. Incoming news (phusebox ouwe f1 fanatic leest u mee??)

De f1 licentie is opgekocht door codemaster, hopelijk in 2009 een multiplatform game weer!!

bron: http://www.gamer.nl/doc/4...ormule-1-licentie-in-huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestrodesigns
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 16:02
Poeh, gister een beetje aan de slag geweest met racedriver. Sowieso erg vet spel! Je hebt veel meer het gevoel daadwerkelijk te racen dan met de soort van 'vlot voortbewegende autoshow' die Gran Turismo Prologue heet.

Gran Turismo is mooi en leuk, begrijp me niet verkeerd, maar is veel te gelikt en te clinisch om je echt een racegevoel te geven. Ik wil stof happen, ik wil me zorgen maken over wat mijn tegenstanders gaan en kunnen doen, ik wil het gevoel hebben dat ik een gevaarlijke autosport beoefen, niet dat ik soort van opgevoerde tentoonstelling van mooie auto's afspeel. Verder wil ik mezelf kapot rijden als ik een fatale fout maak, niet even tegen de muur aanstuiteren en verder rijden.

Maar jesses wat een tijden zijn er neergezet in die tijdrit voor die BMW... Ik heb echt mn best gedaan, maar zo foutloos kan ik dus echt niet rijden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
cojones81 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:17:
hehe.. Incoming news (phusebox ouwe f1 fanatic leest u mee??)

De f1 licentie is opgekocht door codemaster, hopelijk in 2009 een multiplatform game weer!!

bron: http://www.gamer.nl/doc/4...ormule-1-licentie-in-huis
Lekker dan :'( ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
HoefMeistert schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:23:
[...]

Ik ben er echt blij mee. Van mij mag Geoff Crammond wel weer een gokje gaan maken en mee gaan doen in de ontwikkeling. Vond de Grand Prix serie echt stukken beter dan die zooi van EA....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

HoefMeistert schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:23:
[...]

Als het net zo'n titel word als GRID hoeft het van mij niet, lijkt wel een kartbaan. Dan wordt het namelijk weinig beter dan de PS-versies.

[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 09-05-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Zo gisteravond even de GRID demo gespeeld en vanochtend de BOURNE demo.

GRID: als eerste de american muscle race gedaan, erg vet!! Super snelheid gevoel, chaos. Het stuiteren over de heuvels was bv erg cool. Grafisch ziet het er goed uit, geen GT5p niveau maar zeker niet slecht. Maar goed, DIRT is grafisch ook erg mooi dus ik had niks anders verwacht. Daarna de circuit-race gedaan met de BMW, en dit was al een stuk minder. BMW voelt erg zwevend aan, geen ''feeling'' met de wagen zoals bij GT5p. Wel spectaculair, zo ging er bij mij op een gegeven moment een wagen 4 keer over de kop recht voor me op het rechte stuk. Werd blijkbaar getoucheerd, en ik dacht: what the f*ck!! Als laatste het driften: BAH, dit ZUIGT...

Overall conclusie: GRID is erg spectaculair, maar alleen de straatrace kon me echt bekoren. Ben benieuwd in hoeverre het driften een rol gaat spelen, want dat zuigt enorm. Auto's rijden wel aardig, lijkt op DIRT alleen daar vond ik het zwevende gevoel minder erg. Maybe dat het te maken heeft met het gravel bij DIRT, daardoor is het zwevende wat logischer als bij GRID.

BOURNE: Jezus, wat een toffe game. Vooral het vecht-systeem is erg cool gedaan en had erg vaak een ''holy mac, dit is vet'' gevoel. Takedowns zijn erg cool, en de sfeer en ''feeling'' van de Bourne movies is erg goed gekopieerd. Schieten werkt ook goed, autorijden was aardig. Het hoogtepunt v/d game is het vechtsysteem, het voelt erg goed aan.

Conclusie: Bourne is een vette game, en een aanschaf meer dan waard. GRID is nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

kbloem schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:10:
[...]

Sorry, maar je hebt echt geen verstand van racen als je zegt dat de rijeigenschappen van Burnout meer realistisch zijn dan die van GT5P....

Auto's die afgesteld zijn om te racen hebben zowiezo een hele stugge vering. Bij rally is dat weer anders maar over een circuit zul je een raceauto nooit zien veren zoals je dat in burnout ziet.....
Dus de auto's zijn anders afgesteld :)
oke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Wootism schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:39:
[...]

Dus de auto's zijn anders afgesteld :)
oke!
Ik lees nu mn verhaal terug en het komt een beetje lomp over zie ik nu :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
maestrodesigns schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:18:
Poeh, gister een beetje aan de slag geweest met racedriver. Sowieso erg vet spel! Je hebt veel meer het gevoel daadwerkelijk te racen dan met de soort van 'vlot voortbewegende autoshow' die Gran Turismo Prologue heet.

Gran Turismo is mooi en leuk, begrijp me niet verkeerd, maar is veel te gelikt en te clinisch om je echt een racegevoel te geven. Ik wil stof happen, ik wil me zorgen maken over wat mijn tegenstanders gaan en kunnen doen, ik wil het gevoel hebben dat ik een gevaarlijke autosport beoefen, niet dat ik soort van opgevoerde tentoonstelling van mooie auto's afspeel. Verder wil ik mezelf kapot rijden als ik een fatale fout maak, niet even tegen de muur aanstuiteren en verder rijden.

Maar jesses wat een tijden zijn er neergezet in die tijdrit voor die BMW... Ik heb echt mn best gedaan, maar zo foutloos kan ik dus echt niet rijden _/-\o_
Ik heb ook geprobeerd de tijd te verbeteren, die Codemasters auto heb ik wel verslagen met een tijd van 1:16.nogwat, maar het wereld record lukt me niet om te verbeteren :( Die staat nu op 01:14.56 -> Leaderboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Shiver23 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:26:
[...]

Als het net zo'n titel word als GRID hoeft het van mij niet, lijkt wel een kartbaan. Dan wordt het namelijk weinig beter dan de PS-versies.
Ik ben er niet blij mee hoor.. Lees ook dat ie gebruik gaat maken van de Ego-Engine (DIRt & GRID) wordt dus schaatsen met F1 wagens >:)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
bramberk15 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:29:
BOURNE: Jezus, wat een toffe game. Vooral het vecht-systeem is erg cool gedaan en had erg vaak een ''holy mac, dit is vet'' gevoel. Takedowns zijn erg cool, en de sfeer en ''feeling'' van de Bourne movies is erg goed gekopieerd. Schieten werkt ook goed, autorijden was aardig. Het hoogtepunt v/d game is het vechtsysteem, het voelt erg goed aan.
Heb jij een account op het Amerikaanse playstation network ofzo? Ik zie hier de demo nog niet op het playstation network staan... de films vond ik geweldig, dus wil de game erg graag zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Betreffe de F1 licentie: Codemasters kan er iets goed mee doen, maar als ze inderdaad de engine van DiRT gaan gebruiken houdt ik mijn hart vast. Althans, hopelijk bedoelen ze alleen de graphics engine en schrijven ze een nieuwe physics engine.

Toca waren aardige spellen, maar niet bijster realistisch. Het enige leuke wat Codemasters ermee kan doen is weer een Race Driver achtig iets maken waar je dus een career kunt spelen en dan niet zo simplistisch als Sony het altijd heeft afgedaan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Jorn1986 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:03:
[...]
Heb jij een account op het Amerikaanse playstation network ofzo? Ik zie hier de demo nog niet op het playstation network staan... de films vond ik geweldig, dus wil de game erg graag zien :)
Heb je nog geen Amerikaans account? Snel doen dan!
Vind sowieso de Amerikaanse playstation store een stuk overzichtelijker dan de Europese.
Daar heb je tenminste een 'demo' button waar alles demos netjes onder gesorteerd staan.

Heb toevallig vorige week nog een Japans account aangemaakt zodat ik "SIREN" kon downloaden, serieus wat een enge game is dat dan!
Het is overigens de eerste game waarbij ik even dacht dat ik naar een echt persoon zat te kijken zo realistisch ziet die hoofdrolspeler eruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Wootism schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:11:
[...]

Heb je nog geen Amerikaans account? Snel doen dan!
Vind sowieso de Amerikaanse playstation store een stuk overzichtelijker dan de Europese.
Daar heb je tenminste een 'demo' button waar alles demos netjes onder gesorteerd staan.

Heb toevallig vorige week nog een Japans account aangemaakt zodat ik "SIREN" kon downloaden, serieus wat een enge game is dat dan!
Het is overigens de eerste game waarbij ik even dacht dat ik naar een echt persoon zat te kijken zo realistisch ziet die hoofdrolspeler eruit!
Is er wat te maken van Siren als je hem uit de japanse store haalt? Ik ben wel van de survivel horror :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
HoefMeistert schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:15:
[...]

Smaken verschillen waarschijnlijk... Sorry, maar in GRID heb ik geen gevoel met de auto gaat het remmen z@@d lijkt het rijden imo meer op schaatsen dan racen.
GT heeft geen schade ala, echter heb ik wel "feeling" met de auto
Het zijn allebei spellen die gewoon niet lekker met de controller werken, je word eigenlijk gedwongen een stuur aan te schaffen, daarom laat ik ze lekker links liggen. Ik hoopte eigenlijk dat GRID echt een racer voor mij zou worden aangezien het een goede mix van realisme en arcade zou zijn, maar de besturing in de demo is zo bagger dat ik waarschijnlijk dit spel lekker stof laat vangen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

kbloem schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:17:
[...]

Is er wat te maken van Siren als je hem uit de japanse store haalt? Ik ben wel van de survivel horror :)
Tekst is Japans, maar de audio in het spel is Engels. Het is even zoeken naar de controls, maar is zeker goed te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

kbloem schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:17:
[...]
Wijst zich helemaal vanzelf!
het is een demo dus de menu structuur is niet al te ingewikkeld.
De audio is idd in het engels. Echt vett spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Wootism schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:29:
[...]

Wijst zich helemaal vanzelf!
het is een demo dus de menu structuur is niet al te ingewikkeld.
De audio is idd in het engels. Echt vett spel!
Dan gaan we die vandaag even binnen trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Jorn1986 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:03:
[...]

Yep, heb een EU/US en Japan account. Gebruik Japan bijna niet, maar US is echt een aanrader.

Wat betreft Bourne: als je de films vet vond, dan vind je dit ook erg gaaf. Het begint al in het openingsmenu, daar zit dat coole deuntje in van de Bourne films, wat bij mij altijd in mn hoofd blijft hangen. Ik weet niet of ze John Powell (composer v/d Bourne trilogie filmscore) ook hebben gestrikt, of gebruik mogen maken v/d licensie maar het is in ieder geval cool gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 00:14
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:50:
[...]

uit je laatste 2 posts lijkt het net of je een zwartkijker van beroep bent....pff wat een bonk negativiteit en klagen over de ps3 terwijl je er geen eens eentje hebt om te ervaren....

je moet niet ieder klein probleem wat in kleine percentages voorkomt onnodig opblazen. een 360 is ook niet altijd rozegeur en maneschijn. er is altijd wel WAT. 90% van de ps3 eigenaren heeft nooit ergens last van jouw gesuggereerde wereldproblemen......

pff sorry maar ik vond je laatste 2 post enorm vermoeiend en negatief.
Nah, dat is niet negatief ik wil er graag 1 hebben maar dat neemt niet weg dat er wel problemen mee zijn.
Een beetje voorkennis kan een hoop problemen voorkomen en dat heeft nix met negatief te maken, ik sluit graag problemen uit.
Er wordt tegenwoordig zoveel rommel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
RoaDHouse schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:43:
[...]

Nah, dat is niet negatief ik wil er graag 1 hebben maar dat neemt niet weg dat er wel problemen mee zijn.
Een beetje voorkennis kan een hoop problemen voorkomen en dat heeft nix met negatief te maken, ik sluit graag problemen uit.
Je moet niet teveel waarde hechten aan wat je op internet leest. Wat je leest komt 9 van de 10 keer of van de over-enthousiastelingen of van de mensen die problemen hebben.

De problemen die met GTAIV spelen komen het meeste voor bij de 60GB versie. Die is nu niet eens meer te koop en voor zover ik weet heeft de 40GB helemaal geen problemen met GTA. Krijg je toch een probleem heb je denk ik gewoon pech. Daarnaast is na de patch van gisteren veel verholpen.

Gewoon kopen dat ding en lekker gaan gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-03-2023

madwurmz

from Planet Verbs

kbloem schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:05:
[...]

Je moet niet teveel waarde hechten aan wat je op internet leest. Wat je leest komt 9 van de 10 keer of van de over-enthousiastelingen of van de mensen die problemen hebben.

De problemen die met GTAIV spelen komen het meeste voor bij de 60GB versie. Die is nu niet eens meer te koop en voor zover ik weet heeft de 40GB helemaal geen problemen met GTA. Krijg je toch een probleem heb je denk ik gewoon pech. Daarnaast is na de patch van gisteren veel verholpen.

Gewoon kopen dat ding en lekker gaan gamen :)
Ik wil niet lullig klinken maar hier geef je zelf een goed voorbeeld van, zoals je zegt 'niet teveel waarde hechten aan wat je op internet leest' .
Je zegt namelijk ' voor zover ik weet heeft de 40GB helemaal geen problemen met GTA'
Het zal al wel gemeld zijn en het is helemaal niet erg als je dat niet hebt gelezen, maar mijn gloedje nieuwe 40Gb versie (ps3+GTA pakket) had serieuse freeze problemen. (die door de workaround waren opgelost).

maar ff wat anders :
Is een usa account op een nl model gewoon toegestaan?
Als ik inlog met amerikaans account opent dan vanzelf de usa winkel? vraag me af waarom die niet hetzelfde is maar iig ben ik door bovenstaande berichten benieuwd naar deze winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

RoaDHouse schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:43:
[...]
De GTAIV probs zijn sinds enkele dagen de wereld uitgeholpen dankzij de patch, deze heeft R* echt razendsnel in elkaar geprutst.
Voor de rest heeft de PS3 een stuk minder problemen gehad dan de 360, denk aan de stekker transformers die door tapijten heensmolten en de bekende RROD.
Naar mijn mening zit je toch beter met een Ps3 vooral het feit dat er een blue-ray speler aanwezig is en alles ingebouwd is in het apparaat zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
madwurmz schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:38:
maar ff wat anders :
Als ik inlog met amerikaans account opent dan vanzelf de usa winkel? vraag me af waarom die niet hetzelfde is maar iig ben ik door bovenstaande berichten benieuwd naar deze winkel.
Yep. Sony heeft wel regiogebonden online PSN-winkels maar je kunt probeemloos fake accounts in andere landen aanmaken. Om daar aankopen te doen heb je een CC nodig, dat kan wel een probleem zijn (maar niet altijd, mijn NL Mastercard-CC doet het in de Amerikaanse store). Demo's zijn niet regiogebonden, je kunt probleemloos Japanse demo's installeren. Het is maar 1 keertje misgegaan bij de Amerikaanse demo van Uncharted die het niet deed op Europese PS3s. Dat is door Sony/Naughty Dog een dag later gefixt ook al was de demo helemaal niet voor Europeanen bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Misschien doe ik er iemand een plezier mee : Voor de mensen die in de buurt wonen van de grens met duitsland ; De mediamarkt aldaar heeft een actie :

- Alles vanaf 399 wordt naarbenden afgerond op de 1e honderd, dus 575 wordt 500 en 399 wordt 300 enz.

Leuk dacht ik ga mijn ps3 terugbrengen van 10 dagen oud en neem hem weer mee voor 300 euro. Maar je raad het al : De ps3 is nu ineens 379 bij de MM dus die actie gaat niet op. Wel had ik geluk en stond er nog een ps3+2 controllers + uncharted + prostreet setje van 499, die ging dus mee voor 400 euro :)

Wel interessant voor mensen die een gta4 bundle willen want die staat er voor 439 wat dus 400 wordt. Deze actie geldt voor alle producten en tot 17 mei. Pas wel op voor trucjes want ik zag ook een laptop die van de week nog 599 was nu ineens voor 639. Die gaat de winkel dan uit voor 600 maar is nog altijd 1 euro meer dan vorige week....

Playstations zat bij MM in lingen : ps3 met gt5 voor 379 (daar geldt de actie dus niet), ps3 gta4 pakket voor 439, wordt 400 rond. Als je snel bent nog zo'n 499 pakket voor 400, met 2 games en 2 controllers.

De bundle met remote, uncharted en 2 blurays hebben ze tijdelijk weggehaald....

[ Voor 5% gewijzigd door HaseMike op 09-05-2008 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

maar ff wat anders :
ja en ja. :)

de stores zijn afwijkend door localisatie die nodig is vanwege de vele talen in europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

HaseMike schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:47:
Misschien doe ik er iemand een plezier mee : Voor de mensen die in de buurt wonen van de grens met duitsland ; De mediamarkt aldaar heeft een actie :

- Alles vanaf 399 wordt naarbenden afgerond op de 1e honderd, dus 575 wordt 500 en 399 wordt 300 enz.....
Wel een geniale actie!
Hoewel de mensen die naar een mooie GTAIV deal opzoek waren even hadden moeten kijken naar Toys"R"Us! (welke volgens mij ook al enkele keren voorbij is gekomen op dit forum.

Daar kreeg je dus het pakket PS3+GT5 voor 399 eu. En bij aankoop van dat pakket kreeg je een gratis copie van GTAIV erbij!
Vond ik wel een mooie actie waar volgens mij vrij weinig mensen iets vanaf wisten aangezien de winkel om half 10 open ging en ik er in mijn eentje al om 9 uur stond :D
Om half 10 waren het er 5 waarvan er maar 3 voor het Ps3 pakket gingen en de rest voor het gelijke Xbox pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Ik voorspel dat bij de Mediamarkt in Duitsland ineens veel producten 101, 201, 301, 401, 501, 601 enz Euro kosten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
hmm ik heb ook de demo van GRID gespeeld, maar nu ik ineens van die driftzooi erbij zie baal ik wel van mijn pre-order.
Verder zijn de muscle cars wel leuk, maar de BMW wagen glijdt veel te veel, alsof je op ijs rijdt.

Het driften is dus niks voor mij, kom niet verder dan 150k in 2 pogingen, computer haalt 750k op difficulty normal... :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Phusebox schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:25:
hmm ik heb ook de demo van GRID gespeeld, maar nu ik ineens van die driftzooi erbij zie baal ik wel van mijn pre-order.
Naar mijn idee en ervaring met de demo is GRID hbehoorlijk hehyped om de buzz van GT5 prologue af te halen. Rond die tijd kwamen namelijk de strakke filmpjes op het net. Nu ik de demo heb gespeeld vind ik het een enorme domper door de glijerige auto's. Misschien ben ik nu GT5 gewent maar GRID komt nieteens in de buurt qua ervaring.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Net nog even de Bourne demo gedaan. Erg goed bedacht en speelt lekker. Het vechten was even proberen, maar iets minder buttonbashen gaat al een stuk beter. Het spel speelt als een soort non-stop quicktime-event met tussendoor vechten, schieten (met coversysteem uiteraard) en autorijden. Ik vond de preciesie bij het schieten niet heel lekker, maar daar heb je bourne-sense voor. Het rijden slaat helaas helemaal nergens op helaas. Ook erg fijn dat het spel 1080i ondersteund voor mijn tv-tje. De graphics zijn niet supergoed, maar ruim voldoende en het loopt behoorlijk soepel allemaal.

Helaas toch wat minpunten waarvan ik hoop dat ze er nog wat aan gaan doen. Het vele laden haalt een hoop van de snelheid uit het spel. Ieder keer als je een checkpoint opnieuw doet moet er geladen worden wat allemaal net te lang duurt. Een ander probleem had ik met het geluid dat soms hapert of even wegvalt. Dat laatste zal vast opgelost worden in de definitieve versie. Ik hoop dat ze ook wat verzinnen op het eerste deel. Het lijkt mij ook nog wel leuk als je een heel level in 1x terug zou kunnen zien, omdat je soms tijdens het spelen niet helemaal meekrijgt wat er gebeurt omdat het zo snel gaat.

Eindconclusie is dat het voor mij een grote verrassing is. Kan een erg leuk spel worden. Als het maar geen heel kort spel wordt en de laadtijden verkort worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
[...]

Ik wil niet lullig klinken maar hier geef je zelf een goed voorbeeld van, zoals je zegt 'niet teveel waarde hechten aan wat je op internet leest' .
Je zegt namelijk ' voor zover ik weet heeft de 40GB helemaal geen problemen met GTA'
Het zal al wel gemeld zijn en het is helemaal niet erg als je dat niet hebt gelezen, maar mijn gloedje nieuwe 40Gb versie (ps3+GTA pakket) had serieuse freeze problemen. (die door de workaround waren opgelost).
Wat ik daarmee wil zeggen is dat er bij Sony volgens de laatste berichten enkele tienduizen klachten binnen zijn gekomen. Fuck it, laten we zeggen 100.000 klachten. Hoe veel procent is dat op de 12 miljoen verkochte consoles?

Reken uit je kanzen op een defecte PS3 als je die nu koopt met GTA IV..... Ik zou me er niet door laten afschrikken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
kbloem schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:17:
[...]

Wat ik daarmee wil zeggen is dat er bij Sony volgens de laatste berichten enkele tienduizen klachten binnen zijn gekomen. Fuck it, laten we zeggen 100.000 klachten. Hoe veel procent is dat op de 12 miljoen verkochte consoles?

Reken uit je kanzen op een defecte PS3 als je die nu koopt met GTA IV..... Ik zou me er niet door laten afschrikken.....
heleprobleem is simpel met gta4 en de ps3 , het online gebeuren gebruik je geen internet op je ps3 ? zou je er nooit last van hebben simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Cidolfas schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 01:46:
[...]

:) Ik doelde meer hierop:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/images/ps33.jpg
Zou deze externe HD ook 1 TB kunnen zijn? MEt andere woorden kan je 1TB ook in de zikant proppen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
dat zou kunnen als ze die hebben. Op dit momene zijn die er nog niet. en hierboven staat ook ergens, dat het nu al wel kan, maar dan moet je dus via een kabeltje werken en het klepje eraf laten.

En nogmaals........het is en blijft een interne HD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Djerique schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:22:
[...]
:) Ik doelde meer hierop:
[afbeelding]
Zou deze externe HD ook 1 TB kunnen zijn? MEt andere woorden kan je 1TB ook in de zikant proppen? ;)
Waarom noem je het een externe HD als die intern zit? Nogal verwarrend natuurlijk. Dit is een 2,5" HDD. Die is er niet in 1TB. Wel in 500GB, maar volgens mij alleen nog maar met een te hoge behuizing, al is die wel aangekondigd. Je kan wel zelf een kabel bouwen zodat je de interne HD extern krijgt. Dan kun je een 3,5" HDD aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Thanks, ik dacht dat die ingang voor een externe HD was bedoeld, maar dat was dus voor de invoer van een interne HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ja , zo op het plaatje is ie half extern he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
Yehee, me 60 gb uit de reperatie terug na 5 weken!!

Aangesloten, aanzetten... Komt ie niet verder dan een geel lichtje en hij slaat weer uit... Oftwel, mijn gerefurbished 60 gb is een doa... :( :( 8)7

Nu mag ik m weer gaan opsturen en weer wachten... Ter compensatie een spel gekregen die ik al had... met een dooi mus lekker gemaakt heet dat dacht ik..

Nu nog blijer dak die 40 gb 5 weken erbij heb gehaald....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Net de Bourne demo gespeeld, dat hand to hand combat is wel leuk gedaan, maar dat schieten werkt echt niet. En waar ik echt een bloedhekel aan heb zijn quicktime events en die gaan voor mij dit hele spel verpesten wat een drama is dat zeg, en als je er dan 1 mist ook gelijk weer 30 seconden laadtijd, echt belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Djerique schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:36:
Thanks, ik dacht dat die ingang voor een externe HD was bedoeld, maar dat was dus voor de invoer van een interne HD.
Nou ff voor de duidelijkheid:

INTERNE HDD
Deze moet dus intern worden ingebouwd anders werkt hij gewoonweg niet.

Afbeeldingslocatie: http://hardwarelogic.com/articles/reviews/misc/Seagate750/HDD_1.jpg

EXTERNE HDD
Deze is standalone en heeft geen verdere hardware nodig om te functioneren.

Afbeeldingslocatie: http://www.licasdigital.com/assets/images/Archives...bloodyarchives_B8B7/western_digital_MyBook_Premium_1C10.jpg

Professor Wootism

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Volgens een mailtje v/d Japan store, hebben ze in Japan nu bundels met MGS4 en een dual shock controller icm een witte/zwarte/zilveren PS3. Op termijn zal er dus ook wel zoiets in de EU verschijnen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Atomsk schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:01:
Volgens een mailtje v/d Japan store, hebben ze in Japan nu bundels met MGS4 en een dual shock controller icm een witte/zwarte/zilveren PS3. Op termijn zal er dus ook wel zoiets in de EU verschijnen.
Vraag ik me af aangezien de witte PSP ook al niet naar Europa komt!
Mijn vriendin heeft de witte geïmporteerd en moet toch wel zeggen dat het zeer de moeite waard is!
Die zilveren die het wel tot europa heeft gehaald is echt lelijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ik heb vandaag mijn postbank ps3 ontvangen, zijn er meer mensen die hem ook al binnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atomsk schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:01:
In Japan verschijnt heul veul wat niet in Europa uitkomt helaas... don't hold your breath! Hoewel, in combinatie met een zwarte is niet zo heel bijzonder natuurlijk.
Ik heb vandaag mijn postbank ps3 ontvangen, zijn er meer mensen die hem ook al binnen hebben?
Nee niet weer vijf pagina's he... wat maakt dat nou uit... :?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:53:
[...]

Nee niet weer vijf pagina's he... wat maakt dat nou uit... :?
Wat bedoel je daar precies mee? dat je geen zin hebt in dat mensen hierover gaan praten?

Dit hele topic staat vol met mensen die spellen bestellen uit webshops en wanneer ze die binnen krijgen enz enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

GranCanaria schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:57:
[...]

Wat bedoel je daar precies mee? dat je geen zin hebt in dat mensen hierover gaan praten?

Dit hele topic staat vol met mensen die spellen bestellen uit webshops en wanneer ze die binnen krijgen enz enz enz.
Dat webshop geneuzel is dus ook verboden. Tijdje terug wat er ook een modbreak vanwege dat postbank gedoe. Ook al kan het mij niks schelen, we willen hier geen modjes boos maken O-)

Zijn er ook mobiele telefoons die je met bluetooth kan connecten en dan foto's ed kan overzetten? Of werkt dit bij geen enkele telefoon? (tot nu toe met eentje geprobeerd, wat niet werkte)

[ Voor 15% gewijzigd door jdm8 op 09-05-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Wootism schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:53:
[...]

Nou ff voor de duidelijkheid:

INTERNE HDD
Deze moet dus intern worden ingebouwd anders werkt hij gewoonweg niet.

[afbeelding]

Professor Wootism
Close but no cigar.

Dit is een voorbeeld van de juiste interne HDD (het moet nl een notebook-HDD zijn).

Afbeeldingslocatie: http://lib.store.yahoo.net/lib/directron/wd800ue01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

ymmv schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:02:
[...]

Close but no cigar.

Dit is een voorbeeld van de juiste interne HDD (het moet nl een notebook-HDD zijn).

[afbeelding]
Ook voor jouw geen koekje :+ , zo eentje moet het zijn. SATA dus.
Afbeeldingslocatie: http://ztronics.com/store/images/SeagateMobile160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:39
GranCanaria schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:53:
yup :)

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-09 16:32
offtopic:
hmm, ik lees toch al van een aantal mensen dat ze de postbank PS3 al hebben mogen ontvangen... Maar ik heb hem dus nog niet :/ wel een bevestiging gehad en geld afgeschreven e.d. maar nog geen track&trace of iets..
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.