Welkom in alweer deel 27 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in alweer deel 27 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv en JeepXJ89! Daarnaast blijven we gek op cijfertjes. De volgende poll ga ik bij iedere nieuwe topic resetten en eventueel updaten. De coverart (nu Uncharted) in de header van de startpost is afhankelijk van deze resultaten. Poll: Beste PS3 game van dit moment? • Gran Turismo 5 Prologue • Army of Two • Burnout Paradise • Rainbow Six Vegas 2 • Viking: Battle for Asgard • Lost Planet • Devil May Cry 4 • PixelJunk Monsters • Unreal Tournament 3 • Turning Point: FoL • Call of Duty 4 • anders Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier Disclaimer: Deze bovenstaande gamelijst is tot standgekomen door per post in de voorgaande threads grondig te analyseren, ook is er jing/jang gebruikt maar vooral veel Maggi en een beetje van mezelf (de topic starter). Naast deze lijst komen er nog veel meer games waarvan we nog niet eens wisten dat ze bestonden (Turrican HD schijnt ook in ontwikkeling voor de PS3 te zijn Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heust wel verwerken! ![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Arx op 06-05-2008 18:41 ]
PSN-ID : Cenzer
Er is nooit gezegd dat een kabel met de laagste prijs het beste is.Gopal schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:21:
Ik heb in deel 26 vaak gelezen dat bij een HDMI kabel of een HDMI-to-DVI-D kabel de laagste prijs vaak het beste is, omdat er geen kwaliteitsverschillen zijn vanwege de digitale verbinding. Maar nu weet ik niet wat de gemiddelde prijs is van een HDMI-to-DVI-D kabel (dit gaat voor mij om een kabel van twee meter).
Daarnaast nog één vraag: Is het mogelijk om bij een DVI-D-to-DVI-D een HDMI verloopje aan te schaffen, waardoor het niet nodig is om een HDMI-to-DVI-D kabel te kopen. Ik heb namelijk net een nieuwe monitor gekocht, waarbij een DVI-D kabel werd meegeleverd.
[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 20-04-2008 19:52 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Wel, bij deze: ga voor de kabel met de laagste prijs, dit is de beste koopFeaR1986 schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:49:
[...]
Er is nooit gezegd dat een kabel met de laagste prijs het beste is.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dat is jouw mening.Boeboe schreef op zondag 20 april 2008 @ 20:03:
[...]Wel, bij deze: ga voor de kabel met de laagste prijs, dit is de beste koop
Burp
Of nu het Ratchet & Clanck / Uncharted pack en over 9 dagen GTA 4 los kopen :-).Wii4all schreef op zondag 20 april 2008 @ 20:09:
Zit nog steeds te dubben...
Nu een ps3 met fifa 08 / racket 2 controllers...
Of ps3 racket/uncharted
Of een 1,5 weekje wachten en dan een gta IV pack.....
Uncharted is zeker een korte game. Maar de punten die je noemt zijn o zo waar.Vintendo schreef op zondag 20 april 2008 @ 20:10:
Ik ben op het moment Uncharted aan het spelen. Wat een heerlijk spel. Wel wat kort, ik zit nou op 53% na iets minder dan 5 uur spelen. Maar de sfeer, het verhaal... Alles is geweldig. Ik hoop nu al op een vervolg.
Anoniem: 98664
Anoniem: 238120
Anoniem: 169877
Anoniem: 244919
[ Voor 3% gewijzigd door scorpie op 20-04-2008 21:12 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Laat je er niet door afschrikken dat je in het begin niks kunt raken, het went vanzelfMelvinB schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:18:
Ben overstag gegaan; heb een PS3+GTAIV besteld bij Bol.com. Verder daar ook meteen een Sony HDMI-kabeltje bij besteld.
Moet nog wel ff wachten. De PS3 heeft een levertijd van een week of 2 en GTAIV ook zoiets door de (volgens hun) grote populairiteit van het spel.
Ik ben/was een pc-gamer, maar dit doe ik de laatste tijd erg weinig. Ik ben ook met name dankzij de Blu-Ray speler voor de PS3 gegaan. Is altijd mooi meegenomen.
Ben benieuwd, heb eigenlijk nog nooit een controller in mijn handen gehad.
Anoniem: 62733
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Tsjah, heb bij mijn apparatuur nou eenmaal liever wat merk-kabels (Monster). De 1 vindt het onzin en de ander weer niet. In die laatste klasse hoor ik zelf.jdm8 schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:20:
[...]
Laat je er niet door afschrikken dat je in het begin niks kunt raken, het went vanzelfVerder kun je er net zo goed een goedkoop HDMI kabeltje bij kopen hoor.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
[ Voor 19% gewijzigd door SToRM666 op 20-04-2008 21:48 ]
PSN id: NL_SToRM
[ Voor 46% gewijzigd door PcManiaxx op 20-04-2008 21:55 ]
Iemand die hier meer over weet?Anoniem: 244919 schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:08:
Ik heb SingStar zelf niet, maar voor zover ik weer is er een SingStore waar je games kan downloaden. Deze zal wel ergens in de game zitten ( en was volgens mij ook voorbeeld van de huidige PSN store)
Heeft iemand enig idee wat het bovenstaande probleem eventueel zou kunnen zijn?Ik zelf heb een PS 3 40G versie deze via HDMI aangesloten op een SHARP Full HD scherm.
Nu heb ik al een aantal keren gehad dat midden in een game of Blueray film het beeld een aantal secondes op zwart springt, en dan op eens weer terug springt op het juiste beeld.
Hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn, of hebben meer mensen hier misschien last van
Everything thats has a beginning has an end
Anoniem: 125123
Kabel zit niet goed ? Iets mis met tv ?Vampy719 schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:56:
[...]
Heeft iemand enig idee wat het bovenstaande probleem eventueel zou kunnen zijn?
Kies voor "Online" in het hoofdmenu. Je komt dan in de SINGSTORE! hier kun je nummers kopen. staat volgens mij ook wel in de handleidingAnoniem: 169877 schreef op zondag 20 april 2008 @ 20:55:
...van de week dan toch maar een PS3 aangeschaft met SingStar. Nu wilde ik online nummers aanschaffen voor SingStar, maar dat gaat (volgens mij) helemaal niet in de Nederlandse Playstation Online Store. Weet iemand hoe en waar ik nieuwe nummers kan kopen?
PSNID : HoefMeistert
Anoniem: 245048
Ik heb onlangs een muziek concert gedownload en dat was 1080i. Nu probeerde ik die te branden maar kreeg foutmeldigen met Nero. ook het kopieren naar een andere partitie was onmogelijk.PcManiaxx schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:51:
Of je sluit een externe usb schijf aan, dit werkt echt perfect. Heb hier sinds eergisteren een 500gb schijf aangesloten en meteen 1080p hd films op geknikkerd. Speelt alles perfect af.
Thanks! Handleidingen lees ik nooit...HoefMeistert schreef op zondag 20 april 2008 @ 22:13:
[...]
Kies voor "Online" in het hoofdmenu. Je komt dan in de SINGSTORE! hier kun je nummers kopen. staat volgens mij ook wel in de handleiding
Anoniem: 237759
Grote kans dat het bestand dat jij hebt een zogenaamde TS is (Transport Stream). Dit is een directe opname van een HDTV uitzending en deze bestanden speelt de PS3 zover ik weet ook niet af.Anoniem: 245048 schreef op zondag 20 april 2008 @ 22:18:
Ik heb onlangs een muziek concert gedownload en dat was 1080i. Nu probeerde ik die te branden maar kreeg foutmeldigen met Nero. ook het kopieren naar een andere partitie was onmogelijk.
Welke methode heb jij gebruikt?
Anoniem: 110703
Anoniem: 245048
Dat zou inderdaad wel eens kunnen. Ik zie overigens dat het een zgn. bps-bestand is.Anoniem: 237759 schreef op zondag 20 april 2008 @ 22:50:
[...]
Grote kans dat het bestand dat jij hebt een zogenaamde TS is (Transport Stream). Dit is een directe opname van een HDTV uitzending en deze bestanden speelt de PS3 zover ik weet ook niet af.
dat kan ja de bedrade versies zullen gewoon werkenAnoniem: 110703 schreef op zondag 20 april 2008 @ 22:53:
Even een kort vraagje. Denk er over om met de komst van GTA de pack te gaan kopen. Nu ben ik over een ding nog niet uit. Kun je bij de ps3 nog steeds de quizbuzzers van de ps2 aansluiten (de bedrade versie dus?) , om die vervolgens te gebruiken met de nieuwe buzz game voor de ps3? Beetje zonde om eventueel nieuwe aan te schaffen.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Ik heb een 40GB model en omdat ik het ding ook als mediacenter met o.a. HD films gebruik ging het snel vol. Nu zit er een 250GB schijf in. Ik hoef me direct geen zorgen meer te maken. Zeker een investering die het waard is.SToRM666 schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:46:
Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens voor een grotere HD voor in de PS3 ga kijken. Mijn 60gig schijfje begint al aardig vol te raken en met de huidige trend van game installs van enkele gig's ga ik er binnenkort niks meer op kwijt kunnen vrees ik...
Anoniem: 225504
Is het al zeker dat die bundel 29 april uitkomt dan?Anoniem: 110703 schreef op zondag 20 april 2008 @ 22:53:
Even een kort vraagje. Denk er over om met de komst van GTA de pack te gaan kopen. Nu ben ik over een ding nog niet uit. Kun je bij de ps3 nog steeds de quizbuzzers van de ps2 aansluiten (de bedrade versie dus?) , om die vervolgens te gebruiken met de nieuwe buzz game voor de ps3? Beetje zonde om eventueel nieuwe aan te schaffen.
Bedankt! Dit was informatie waar ik al een tijdje naar op zoek wasFeaR1986 schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:49:
[...]
Er is nooit gezegd dat een kabel met de laagste prijs het beste is.
Er is alleen gezegd dat een kabel van €100,- het geld niet waard is. Dit omdat HDMI en DVI digitale signalen doorsturen en deze signalen zijn minder onderhevig voor storingen dan analoge signalen.
Persoonlijk twijfel ik ook wel eens bij een HDMI-kabel van €7,- als ik die naast een kabel van €20,- leg. Hier thuis heb ik kabels van €25,- met "vergulde" connectoren en een dubbele afscherming. Dit is meer omdat ik alles nogal strak buig achter mijn tv en dan komt zo'n dikkere kabel toch wel van pas in de zin dat die minder snel knakt.
Ik zou liever voor een kabel van om en nabij de €25,- gaan dan voor een kabel van €7,-. Maar dat is persoonlijk. Wat vast staat is dat kabels van €100,- niet nodig zijn als je geen tientallen meters wilt overbruggen.
En op je tweede vraag: zo'n verloopstukje van HDMI -> DVI kan je gewoon gebruiken.
Maar omdat er tegenwoordig kabels zijn die van HDMI-DVI lopen worden die vaker aangeschaft omdat dat gewoon kosten bespaart. Maar als je als een DVI-DVI kabel hebt zou ik gewoon lekker zo'n verloopje scoren
Wel even kijken dat je een goede koopt, want er zijn twee verschillende.
Jij moet er zo eentje hebben:
[afbeelding]
Dus eentje met een mannelijke HDMI. Die gaat dan rechtstreeks in je PS3. DVI kabel aan de andere kant van de adapter en de rest lijkt me wel te lukken.
Voor de volledigheid..
Deze moet je dus NIET hebben:
[afbeelding]
Dat is er eentje met een vrouwelijke HDMI
Er is hier een releaselijst van de Bart Smit te zien, waarop een GTA4 pack staat in combinatie met een PS3. Dit is volgens mij het enige concrete antwoord, wat te zien is op de vraag of er wel een pack komt (al hoop ik het wel, want ik wil ook een pack halenAnoniem: 225504 schreef op maandag 21 april 2008 @ 00:02:
[...]
Is het al zeker dat die bundel 29 april uitkomt dan?
Ik heb me zojuist ingeschreven op Konami en heb nu dus een game-account. Vanavond meteen ff proberen!PcManiaxx schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:51:
[...]
Ook maar eerst eens proberen door die inlogfase te komen, want dat is echt van de zotte
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Ik heb ook een Sharp FullHD tv en heb dat ook 1x gehad. Tenminste, niet op zwart maar een grijs scherm. Over de boxen hoorde ik toen ruis. Duurde bij mij alleen nog geen seconde. Daarna niet meer gehad *klop klop*...Vampy719 schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:56:
[...]
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Dat had ik al gedaan! Heb een paar maand geleden een 160GB erin gegooid.SToRM666 schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:46:
Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens voor een grotere HD voor in de PS3 ga kijken. Mijn 60gig schijfje begint al aardig vol te raken en met de huidige trend van game installs van enkele gig's ga ik er binnenkort niks meer op kwijt kunnen vrees ik...
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Investeren in dure HDMI-kabels is onzin. Daarvoor hoef je alleen maar te kijken naar de IDE- en SATA-kabels in je PC. Al je belangrijkste data gaat in je PC over die lullige kabeltjes heen, elke bit is belangrijk en mag niet verloren gaan en toch geeft niemand daar een godsvermogen voor uit. Het goedkoopste, nauwelijks afgeschermde kabeltje is in de praktijk altijd goed genoeg. Waarom zijn hard disk-kabeltjes van 5 euro perfect voor in de PC maar moet je voor een videokabel waarover veel minder belangrijke data gaat wel heel veel geld uitgeven.Gopal schreef op maandag 21 april 2008 @ 07:40:
[...]
Ik heb al wat zitten zoeken naar prijzen voor de adapter, maar die vallen nog best tegen vergeleken met de prijzen van een HDMI-DVI kabel. Minimale prijs was toch € 12,- terwijl een HDMI-DVI kabel ongeveer € 20,- kost.
En laten we de wat dure webshops niet vergeten, waar je een HDMI-DVI kabel van 1.5 meter kan aanschaffen voor maar liefst € 318,- (koopje!!). Laat ik het dan toch maar houden op een, voor de arme man met een PS3, kleine € 20,- voor 2 meter.
Hmmm bummer, toen ik gisteravond GT5:P aan had staan drukte ik per ongeluk op de welbekende oranje knop van mijn stekkerdoos... "poef" alle apparatuur uit... maargoed boel weer opgestart, maar nu blijft Gt5:P bij het opstarten hangen... moet ik nu de savegame verwijderen oid?
moet ik dus overnieuw beginnen
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Zou zeggen kopieer je save even naar een memorycard, en check het ff. Meestal zie je wel als je save corrupt is (geeft ie corrupt data aan)Chaoss schreef op maandag 21 april 2008 @ 08:33:
Ik herhaal mijn vraag uit het vorige topic nog even, misschine dat iemand nog antwoord weet:
[...]
PSNID : HoefMeistert
Al beantwoord dus..Chaoss schreef op maandag 21 april 2008 @ 08:33:
Ik herhaal mijn vraag uit het vorige topic nog even, misschine dat iemand nog antwoord weet:
[...]
[ Voor 43% gewijzigd door Vince22 op 21-04-2008 08:55 ]
Ik kan dat beamen. Zelf heb ik 2 van de 4 moeten kapot boren. De 250 GB Western Digital heb ik maar niet meer zo vast geschroefd. Wel heerlijk die ruimteVince22 schreef op maandag 21 april 2008 @ 07:58:
[...]
Dat had ik al gedaan! Heb een paar maand geleden een 160GB erin gegooid.
Maar 1 waarschuwing: Let onwijs goed op met het losdraaien van de schroefjes van de drive-bay. Deze zaten bij mij echt muurvast en heb de drivebay vervormd toen ik hem los moest draaien. Als je'm in je handen hebt snap je wel welk van de 4 schroefjes ik bedoel. De tip van de schroevendraaier moet je ook zeker ter harte nemen, want je draait de boel echt stuk met een net-niet schroevendraaier!
Succes
Ik heb zelf in het begin ook problemen gehad met het op zwart springen van het scherm ( Bravia Full HD ) als ik 1080p speelde. Niet bij Games ( 720p), niet als ik DVD speel zonder upscale en niet bij 720p en 1080i content. Ik heb uiteindelijk een betere kabel gehaald welke gecertificeerd is op de bitrate die ik voor 1080p nodig heb. Probleem weg, veel mensen geven in diverse forums aan dat de kabel niet uit maakt want het is digitaal, bullshit, het maakt wel degelijk uit. Uiteraard is een goede 1080p gecertificeerd kabel van 20 euro net zo goed als eentje van 100 euro maar er is wel degelijk verschil met de el cheapo lijn ( je kan uiteraard geluk hebben ). En hoeveel mensen spelen nu daadwerkelijk full HD, als je dat niet speelt is een gecertificeerde kabel vaak ook voldoende.Vampy719 schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:56:
[...]
PC: ASRock Dual Sata II, AMD64 3500+ @ 2,42ghz, Kingston value 2gb Dual Channel DDR, ASUS 8800 GTS 640, HDD 1 TB total, DigiCam: Minolta Dynax 5D
Het gaat nu toch nog niet werken:Dutch_Baseline schreef op maandag 21 april 2008 @ 07:51:
[...]
Ik heb me zojuist ingeschreven op Konami en heb nu dus een game-account. Vanavond meteen ff proberen!
Ik heb het gewoon op mijn pc gedaan vanaf mijn werk. Dit ging als een trein!!!! Op mijn werk hebben ze nog IE 6. Als je al op 7 zit, moet je dacht ik Mozilla gebruiken...
Dit is het adres iig:
https://id.konami.net/
Ik was met 5 minuutjes klaar! Als je het gewoon op een tijdstip doet wanneer half NL onderweg is of nog op 1 oor ligt, dan is het zo gepiept!!!
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
Bedankt voor de tips!Vince22 schreef op maandag 21 april 2008 @ 07:58:
[...]
Dat had ik al gedaan! Heb een paar maand geleden een 160GB erin gegooid.
Maar 1 waarschuwing: Let onwijs goed op met het losdraaien van de schroefjes van de drive-bay. Deze zaten bij mij echt muurvast en heb de drivebay vervormd toen ik hem los moest draaien. Als je'm in je handen hebt snap je wel welk van de 4 schroefjes ik bedoel. De tip van de schroevendraaier moet je ook zeker ter harte nemen, want je draait de boel echt stuk met een net-niet schroevendraaier!
Succes
Anoniem: 148415
No problemSToRM666 schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:08:
[...]Bedankt voor de tips!(en FeaR1986 ook met zijn informatie over de schroeverdraaier)
Ik ga morgen waarschijnlijk een WD Scorpio 320GB bestellen via mijn werk (met korting). Het is wel erg veel ruimte, maar dan kan ik zeker nog een hele tijd vooruit
En dan te bedenken dat ik eerst wilde wachten op een 500GB versieFeaR1986 schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:41:
320 GB is inderdaad erg veel ruimte...
Persoonlijk denk ik niet dat het aan mijn HDMI kabel kan liggen, want dan zou ik nooit beeld moeten hebben bij 1080P. Maar het is onregelmatig soms heel kort en soms wat langer en soms ook gewoon helemaal geen problemen dat het beeld op zwart gaat (geluid speelt wel gewoon door) Maar ik vrees het ergste want ik lees op google dat meer mensen last van hebben met de Sharp lc-37xd1e in combinatie met HDMIAxeman412 schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:40:
[...]
Ik heb zelf in het begin ook problemen gehad met het op zwart springen van het scherm ( Bravia Full HD ) als ik 1080p speelde. Niet bij Games ( 720p), niet als ik DVD speel zonder upscale en niet bij 720p en 1080i content. Ik heb uiteindelijk een betere kabel gehaald welke gecertificeerd is op de bitrate die ik voor 1080p nodig heb. Probleem weg, veel mensen geven in diverse forums aan dat de kabel niet uit maakt want het is digitaal, bullshit, het maakt wel degelijk uit. Uiteraard is een goede 1080p gecertificeerd kabel van 20 euro net zo goed als eentje van 100 euro maar er is wel degelijk verschil met de el cheapo lijn ( je kan uiteraard geluk hebben ). En hoeveel mensen spelen nu daadwerkelijk full HD, als je dat niet speelt is een gecertificeerde kabel vaak ook voldoende.
Suc6 met je probleem.
Everything thats has a beginning has an end
Wanneer kreeg je de confirmation email na het upsignen? Uurtje geleden opgesigned maar nog geen email gezien.Dutch_Baseline schreef op maandag 21 april 2008 @ 07:51:
[...]
Ik heb me zojuist ingeschreven op Konami en heb nu dus een game-account. Vanavond meteen ff proberen!
Ik heb het gewoon op mijn pc gedaan vanaf mijn werk. Dit ging als een trein!!!! Op mijn werk hebben ze nog IE 6. Als je al op 7 zit, moet je dacht ik Mozilla gebruiken...
Dit is het adres iig:
https://id.konami.net/
Ik was met 5 minuutjes klaar! Als je het gewoon op een tijdstip doet wanneer half NL onderweg is of nog op 1 oor ligt, dan is het zo gepiept!!!
Eeeuhm... vrijwel meteen eigenlijk! Kan te maken hebben dat ik nog net op tijd was. Ze hebben namelijk net besloten de beta-test met een paar dagen uit te stellen...tex5 schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:36:
[...]
Wanneer kreeg je de confirmation email na het upsignen? Uurtje geleden opgesigned maar nog geen email gezien.
[ Voor 25% gewijzigd door chrisboers op 21-04-2008 12:01 ]
-
brrrrrr Trust, ik weet alleen dat trust niet goed is.Coromoto schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:13:
Hello Peeps,
Ik heb een Trust CR-1420p 42-in-1 USB2 Card Reader aangesloten op mijn PS3 maar behalve het oplichten van de power on lamp kom ik niet verder.
Wie heeft ervaring met een goed werkende USB kaartlezer die het ook op de PS3 goed doet? Is de mijne de enige met het probleem?
Op zich doet de lezer het al 3 jaar prima op meerdere PC's, ook nu nog.Negaiido schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:59:
[...]
brrrrrr Trust, ik weet alleen dat trust niet goed is.
Voor de verandering ga ik eens níet importeren. Dit is toch wel een game die ik volgende week maan-/dinsdag MOET spelen, aangezien ik die 2 weken ook vakantie heb. Geen zin in wachten op vertraagde importgame dus.SToRM666 schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:09:
Zijn er hier trouwens veel mensen die GTA4 gaan bestellen bij 3BM? Ik zit namelijk erg te twijfelen of ik m wel zou importeren...
Anoniem: 237759
Klinkt goedchrisboers schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:58:
Nee, dat is het niet. Net ook maar een signup gedaan, en de registration complete mail direct ontvangen. tex, ik denk dat er iets fout gegaan is bij je registratie, dus je zal het denk ik opnieuw moeten proberen (gaat nu idd best wel soepel).
edit: Oh, ik ga vanavond even wat IDs toevoegen van GOTters. Ben je daar niet van gediend, weiger dan maar gewoon.
Ik heb nu al zin in een MGO GOT party.
Heb ook eze TV heb nergens last van zit een HDMI cable tussen van 10 euroVampy719 schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:59:
[...]
Persoonlijk denk ik niet dat het aan mijn HDMI kabel kan liggen, want dan zou ik nooit beeld moeten hebben bij 1080P. Maar het is onregelmatig soms heel kort en soms wat langer en soms ook gewoon helemaal geen problemen dat het beeld op zwart gaat (geluid speelt wel gewoon door) Maar ik vrees het ergste want ik lees op google dat meer mensen last van hebben met de Sharp lc-37xd1e in combinatie met HDMI
Niemand die uit ervaring kan spreken?kbloem schreef op maandag 21 april 2008 @ 08:12:
Ik wil dus ook een grotere hdd inbouwen en dan gelijk linux installeren. Is vanuit het eigen OS van PS3 een gedeelde linux share te benaderen? Dus ik download muziek, video of wat dan ook via linux, kan ik dat vanuit het menu van de PS3 dan ook benaderen?
Volgens mij komt het omdat het OS een bepaald percentage van de schijf vrij houd (caching e.d.). Dus dat is op zich niet zo gek.FeaR1986 schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:41:
[...]
No problem
Daar zijn we hier voor...
320 GB is inderdaad erg veel ruimte...
Ik heb er een Samsung 250GB in hangen.
Van de 250 GB was er er 232 GB over (bitjes en bytjes... je weet toch)
Na het instaleren van de Sony Software en het opnieuw downloaden van alle demo's, savegames en terugplaatsen van savegames zit ik nu nog op 192 GB vrij...
Snap er echt niets van, want mijn 60 GB heb ik vervangen omdat die bijna vol was.
En met exact dezelfde dingen op mijn nieuwe harde schijf kom ik lang niet aan de 60GB die dus vol was
* Vanuit de PS3 firmware is geen enkele share te benaderen. (tenzij Windows media share, tversity maar geen netwerkshare (SMB bijv.) PS3 ondersteunt alleen DLNA protocol om precies te zijn.)
[ Voor 5% gewijzigd door Vince22 op 21-04-2008 12:45 ]
Weird! Ik kan wel gewoon inloggen, paar keer resend email gedaan maar nog steeds niks binnen.chrisboers schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:58:
Nee, dat is het niet. Net ook maar een signup gedaan, en de registration complete mail direct ontvangen. tex, ik denk dat er iets fout gegaan is bij je registratie, dus je zal het denk ik opnieuw moeten proberen (gaat nu idd best wel soepel).
edit: Oh, ik ga vanavond even wat IDs toevoegen van GOTters. Ben je daar niet van gediend, weiger dan maar gewoon.
Ik heb nu al zin in een MGO GOT party.
Anoniem: 257962
Ik heb er een andere HDD ingezet. YDL erop gezet. YDL er weer af gehaald. YDL (6.0) is enorm traag, werkt gewoon niet lekker. Ik zou je de moeite besparen. Als jij je PS3 met de PC verbindt kan je gewoon mappen of files van je PC naar PS3 kopieren. Dus waarom vanuit Linux iets downloaden en dan vervolgens via het Game OS dat willen benaderen?
-
[ Voor 27% gewijzigd door tex5 op 21-04-2008 13:09 ]
[ Voor 38% gewijzigd door bramberk15 op 21-04-2008 13:21 ]
Nou ik loop tegen het probleem aan dat kopieren met Vista over draadloos enorm/extreem traag is. Dus als ik een HD film met ned subs heb dan moet ik hem eigenlijk wel eerst naar de PS kopieren. Als je via Linux nu een share had dan sla je die kopieer slag over.Anoniem: 257962 schreef op maandag 21 april 2008 @ 12:45:
[...]
Ik heb er een andere HDD ingezet. YDL erop gezet. YDL er weer af gehaald. YDL (6.0) is enorm traag, werkt gewoon niet lekker. Ik zou je de moeite besparen. Als jij je PS3 met de PC verbindt kan je gewoon mappen of files van je PC naar PS3 kopieren. Dus waarom vanuit Linux iets downloaden en dan vervolgens via het Game OS dat willen benaderen?
[ Voor 13% gewijzigd door Kenny_026 op 21-04-2008 13:21 ]
Wat is het probleem dan? Via de website gaat het volgens mij prima. https://id.konami.net/login.doPhusebox schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:47:
triest gewoon, na 4 dagen proberen heb ik nog geen Konami ID kunnen reggen... lekker voor elkaar hebben ze het daar.
PSN: Shiver23
al 4 dagen de melding: Due to a period of inactivity bladiebla, en dan kan ik weer opnieuw beginnenShiver23 schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:53:
[...]
Wat is het probleem dan? Via de website gaat het volgens mij prima. https://id.konami.net/login.do
[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 21-04-2008 13:55 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 244919
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
terwijl het downloaden wel snel ging, nou ja snel, ik downloadde met 150kbyte/s en upte met 65kbyte/sAnoniem: 244919 schreef op maandag 21 april 2008 @ 14:01:
Meer is beter.., ik snap ook niet waarom een PSN account niet voldoende zou zijn, maarja.
Al met al kunnen we stellen dat de beta gewoon erg slecht geregeld is, vooral op het gebied van capaciteit van servers/website en communicatie e.d. Nu maar hopen dat de uiteindelijke game alles goed maakt :-)
[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 21-04-2008 14:12 ]
Ik heb het vannochtend een uurtje of 0715 gedaan. Toen ging het prima eigenlijk!!! Laatste dagen is het mij ook niet gelukt, tot vannochtend dus....Phusebox schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:54:
[...]
al 4 dagen de melding: Due to a period of inactivity bladiebla, en dan kan ik weer opnieuw beginnen
Sowieso mega onduidelijk. Een konami ID en een game ID? waarom in godsnaam 2 id's?
Zeg, welk deel van 'beta' begrijp je niet?Phusebox schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:47:
triest gewoon, na 4 dagen proberen heb ik nog geen Konami ID kunnen reggen... lekker voor elkaar hebben ze het daar.
[ Voor 27% gewijzigd door EfBe op 21-04-2008 16:05 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
daar gaan we weer... ik heb het niet over de beta. Het gaat hier om een site die:EfBe schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:00:
[...]
Zeg, welk deel van 'beta' begrijp je niet?
het is een _TEST_, die 2 hele weekjes duurt (Ga je ook weer zeveren wanneer die 2 weekjes om zijn, dat het oneerlijk is?) Bij aanvang bleek de test al te falen, en dus starten ze wat later, of beter: ze starten een nieuwe test een paar dagen later.
Jeeeee, wat zwaar klote zeg... Konami releaset een gratis testversie van een toekomstige release en menigeen loopt ze werkelijk alle mogelijke ziektes toe te wensen, verklaart het geheel nu al triest, slecht geregeld en wat al niet.
No offence, maar je stelt je echt inmens aan als een verwend klein kind dat voor de 10e keer een snoepje ontzegd wordt. Betas zijn er voor het testen, en dat hebben ze gedaan: de initiele test faalde. Goh, een beta die een fout bevat! Wat volledig onverwacht zeg!
Als software developer release je betas, zodat dingen die je in-house niet ondervindt bij het testen, wellicht wel worden opgepikt door de beta-testers. En verdomd zeg... de 1e dag hadden ze al een fout te pakken die ze konden fixen.
En dan gaat de gamende community op de achterste benen staan... Weet je wanneer je recht van spreken had? Wanneer je 65 euro gelapt had voor een game en je kon niet online omdat de developer te beroerd was geweest een publiekelijke test te doen....
Nou, ik denk dat ze iets minder verwacht hadden. Wat denk je zelf. Als er plotseling een miljoen geintersseerden blijken te zijn ipv 50.000 blijken te zijn zit je wel met een probleem. Dan ben je zo een week of twee verder voordat je je infrastructuur weer op orde hebt en zulke aantallen aan kan. En daarbij moet je ook je kosten in de gaten houden, want ze bieden het wel gratis aan. Misschien dat ze iets te optimistisch een wereldwijde beta-test hebben aangekondigd, want bij mijn weten heeft nog geen andere developer/publisher ooit zoiets gedaan. In de VS moet je een pre-order hebben, in Japan hebben ze het ook proberen te reguleren. Maar in Europa kan iedereen meedoen. Kan me dan ook voorstellen dat een hoop amerikanen de Europese PSN-shop zijn ingegaan.Phusebox schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:30:
[...]
daar gaan we weer... ik heb het niet over de beta. Het gaat hier om een site die:
A ) ontzettend traag is
B ) onoverzichtelijk
C ) niet genoeg bandbreedte heeft
Dat is simpel op te lossen door er wat meer servers achter te hangen en wat meer bandbreedte in te kopen. Dit heeft niets met beta testen te maken.
Daarnaast; wat hadden ze dan verwacht? Dat er maar een paar mensen deze beta wilden spelen? Kom op zeg; MGS4, een van de langstverwachte titels, en deze online variant lift daar vrolijk op mee. Dan moet je toch uitgaan van een minimaal 50.000 beta downloaders wereldwijd.
PSN: Shiver23
Ik denk dat Phusebox wel gelijk heeft ten aanzien van enkele punten:Shiver23 schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:57:
[...]
Nou, ik denk dat ze iets minder verwacht hadden. Wat denk je zelf. Als er plotseling een miljoen geintersseerden blijken te zijn ipv 50.000 blijken te zijn zit je wel met een probleem. Dan ben je zo een week of twee verder voordat je je infrastructuur weer op orde hebt en zulke aantallen aan kan. En daarbij moet je ook je kosten in de gaten houden, want ze bieden het wel gratis aan. Misschien dat ze iets te optimistisch een wereldwijde beta-test hebben aangekondigd, want bij mijn weten heeft nog geen andere developer/publisher ooit zoiets gedaan. In de VS moet je een pre-order hebben, in Japan hebben ze het ook proberen te reguleren. Maar in Europa kan iedereen meedoen. Kan me dan ook voorstellen dat een hoop amerikanen de Europese PSN-shop zijn ingegaan.
De beste stuurlui staan nog altijd aan wal.
Anoniem: 140372
De overbelasting komt vooral door de amerikanen, die een EU PSN store hebben ook. Hierdoor zijn er veel meer deelnemers dan eigenlijk alleen Europawilmundo schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:07:
[...]
Ik denk dat Phusebox wel gelijk heeft ten aanzien van enkele punten:
MGS is 'one of the most anticipated games'. Er zijn ontzettend veel mensen die elk glimpje van het spel willen opvangen. Het is niet meer dan logisch dat deze mensen ook de beta willen hebben. Vooral ook omdat deze openlijk wordt gecommuniceerd via de store. Ga de store maar binnen en je ziet een ongelofelijk grote banner van MGS (of zag een grote banner). Me dunkt dat je er dan op klikt en ook wil spelen.
Natuurlijk is het te begrijpen dat de online-infastructuur wellicht niet goed genoeg is gebleken. Dat doet er toch niet aan af dat je eerst lekker gemaakt bent met een demo, die je vervolgens wil spelen? Dat de demo gratis wordt aangeboden, geloof ik ook niet helemaal. Deze dienst is zonder twijfel verdisconteerd in het bedrag dat je straks voor MGS mag neertellen.
Wat betreft de beste stuurlui. Ik vind dat een loze opmerking. Moet je een game developer of iets in die trant zijn om verwachtingen te mogen hebben als gamer?
Anoniem: 98664
Ik denk het niet, linux staat uit als je ps3 os gestart is, delen gaat niet lukken zonder een media server.
Anoniem: 250996
Wel als je pc 5 dingen tegelijkertijd aan het doen zijn op je HD gaat het ook langzaam! Op de achtergrond downloaden laat je toe om wat te gamen terwijl je wacht. En met 1,5Gbyte demo's..dat is toch zeker handigwilmundo schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:01:
Ik vind het erg irritant dat je bij de ps3 zoveel moet installeren. Voorbeelden:
-Demo gedownload, je bent nog bezig met andere demo's/trailers te dl-en, de demo moet geinstalleerd worden. Pauzeer je de andere downloads niet, dan gaat het installeren nog trager.
Zo vaak is daar geen update van hoor, een keer installeren en klaar-Folding@home: je klikt op folding@home, en je komt er achter dat je het eerst moet dl-en. Goed je dl het bestand. Die moet vervolgens geinstalleerd worden. Na beeindigen en opnieuw opstarten, kom je erachter dat er een update is die geinstalleerd moet worden. Dus opnieuw de zojuist beschreven stappen.
Mmm weet je installaties hebben voordelen maar soms vraag je je af of sommige develloppers niet iets te makkelijk ermee zijn. Maar bij GT5P heeft het zeker voordelen! Er zijn zeker algemene dingen die snel laden als voordelen hebben.-Je neemt GT5 Prologue mee naar vrienden. Eerst het spel installeren en vervolgens een update installeren. Spel beeindigen, opnieuw opstarten en je kan eindelijk gamen.
Ja de MSG demo is een ramp! Maar dat hebben ze onderschat bij Konami-MGS Online, ik dl vrolijk de demo via de store. Deze moet geinstalleerd worden. Je start de demo en je moet #$)*%(#$ weer een update installeren. Waarom wordt deze update niet gewoon geimplementeerd in de versie die je via de store kan dl-en?? Belachelijk dat je zoiets niet op de achtergrond kan dl-en. Zelfde geldt ook voor folding@home.
En toch is het een console en zeker in games zoals Oblivion (RPG's ) en GTA IV (oh yeah) zul je snelheidwinst zien door de installaties!Ik dacht dat ik een gameconsole had gekocht. Als ik updates en installaties moet verrichten, dan kan ik net zo goed pc games gaan spelen. Vrienden en ik kwamen tot de conclusie dat het apparaat net zo goed 'installationB4play-station' kon heten. Of anders 'installationstation 3'.
There is no place like ::1
Ach ja, dat doe je 'even'. Los daarvan, je snapt kennelijk niet dat oeverloos zwaar zeiken op iets wat een GRATIS BETA test moet zijn echt grenst aan over-the-top hebberigheid. Ik bedoel: je doet alsof je zeer zwaar benadeeld bent, terwijl je NIETS kwijt bent, NIETS verloren hebt/bent, je moet alleen een paar daagjes wachten totdat je mee mag doen met de gratis beta-test. Nou, poehee, wat een aderlating...Phusebox schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:30:
[...]
daar gaan we weer... ik heb het niet over de beta. Het gaat hier om een site die:
A ) ontzettend traag is
B ) onoverzichtelijk
C ) niet genoeg bandbreedte heeft
Dat is simpel op te lossen door er wat meer servers achter te hangen en wat meer bandbreedte in te kopen. Dit heeft niets met beta testen te maken.
Ik denk dat ze met die aantallen geen problemen hadden gehad.Daarnaast; wat hadden ze dan verwacht? Dat er maar een paar mensen deze beta wilden spelen? Kom op zeg; MGS4, een van de langstverwachte titels, en deze online variant lift daar vrolijk op mee. Dan moet je toch uitgaan van een minimaal 50.000 beta downloaders wereldwijd.
Het is geen demo! Het is een beta-test van 2 weken. Daarna mag/kun je er niet meer mee aan de slag tot de final release. Niks demo noch free game, het is een beta test.Ja de MSG demo is een ramp! Maar dat hebben ze onderschat bij Konami
Koop je een XBox, iedereen blij.wilmundo schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:01:
Ik vind het erg irritant dat je bij de ps3 zoveel moet installeren.
ja duh, die harddiskkop kan maar 1 kant op tegelijk. 'Installeren' is overigens niet het juiste woord, het OS encrypt de data.Voorbeelden:
-Demo gedownload, je bent nog bezig met andere demo's/trailers te dl-en, de demo moet geinstalleerd worden. Pauzeer je de andere downloads niet, dan gaat het installeren nog trager.
Yeah, life's tough... Het had wellicht mooier geweest als ze de update in de final hadden gemerged, maar dat kan niet altijd zomaar.-Folding@home: je klikt op folding@home, en je komt er achter dat je het eerst moet dl-en. Goed je dl het bestand. Die moet vervolgens geinstalleerd worden. Na beeindigen en opnieuw opstarten, kom je erachter dat er een update is die geinstalleerd moet worden. Dus opnieuw de zojuist beschreven stappen.
Tja, het is een game die via online updates wordt aangepast. Je zult dit blijven houden.-Je neemt GT5 Prologue mee naar vrienden. Eerst het spel installeren en vervolgens een update installeren. Spel beeindigen, opnieuw opstarten en je kan eindelijk gamen.
Het IS GEEN DEMO. Het is een beta.-MGS Online, ik dl vrolijk de demo via de store. Deze moet geinstalleerd worden. Je start de demo en je moet #$)*%(#$ weer een update installeren. Waarom wordt deze update niet gewoon geimplementeerd in de versie die je via de store kan dl-en?? Belachelijk dat je zoiets niet op de achtergrond kan dl-en. Zelfde geldt ook voor folding@home.
Tja, nogmaals: koop lekker een xbox en ga lekker die games spelen. Je bent echt niet verplicht een ps3 te kopen. Installeren van dingen die je download of een game die je koopt... het is naar, maar het ligt wel aan de spelmaker. Uncharted installeert niets, en heeft GEEN loadtimes. DMC4 installeert een half uur lang allerlei handel, en heeft WEL loadtimes. Tja, ligt het dan aan de ps3 of aan de broddelaars die zich developer denken te moeten noemen?Ik dacht dat ik een gameconsole had gekocht. Als ik updates en installaties moet verrichten, dan kan ik net zo goed pc games gaan spelen. Vrienden en ik kwamen tot de conclusie dat het apparaat net zo goed 'installationB4play-station' kon heten. Of anders 'installationstation 3'.
[ Voor 58% gewijzigd door EfBe op 21-04-2008 18:39 ]
Anoniem: 216021
Anoniem: 107573
Je kan het zo veel goedpraten als dat je wilt, bij de ' concurrent' is dat toch beter geregeld. Demo gedownload en gelijk spelen, niks ook nog eens een demo installeren. Ik wordt er soms ook een beetje lijp van.swampy schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:42:
[...]
Wel als je pc 5 dingen tegelijkertijd aan het doen zijn op je HD gaat het ook langzaam! Op de achtergrond downloaden laat je toe om wat te gamen terwijl je wacht. En met 1,5Gbyte demo's..dat is toch zeker handig
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 21-04-2008 18:42 ]
Het punt is dat de weg van HDD naar memory volledig gecontrolleerd wordt door MS bij de xbox, omdat ze alleen hun eigen hdd's toestaan (met propriety connectors/extra controller hardware etc.). Bij sony niet. Die moet dus de data voordat die goed en wel op de hdd ready-to-use staat eerst encrypten. Voor de gebruiker iewat irritant, maar voor sony een noodzaak. Mij als consument boeit het niet of het ge-encrypt wordt, maar content-owners/copyright owners willen dat nu eenmaal en als consument heb je dan het nakijken.Anoniem: 107573 schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:39:
[...]
Je kan het zo veel goedpraten als dat je wilt, bij de ' concurrent' is dat toch beter geregeld. Demo gedownload en gelijk spelen, niks ook nog eens een demo installeren. Ik wordt er soms ook een beetje lijp van.
sja lekker geregeld daar bij die concorrent met een console waar je 90% zeker van bent dat hij kapot gaat.Anoniem: 107573 schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:39:
[...]
Je kan het zo veel goedpraten als dat je wilt, bij de ' concurrent' is dat toch beter geregeld. Demo gedownload en gelijk spelen, niks ook nog eens een demo installeren. Ik wordt er soms ook een beetje lijp van.
[ Voor 5% gewijzigd door Falcon Heavy op 21-04-2008 18:52 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq