Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 91.074 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES, alleen nog geen confor... email hier :/ maar misschien is dat nomaal...

heb jij email gekregen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:50
Waar gaat dit over? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Falcon Heavy op 07-05-2008 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-09 13:05
Ik heb nog geen confirm email maar neem maar aan dat je er eentje krijgt als je door het bestel proces bent gekomen.

Anders had je de melding al gehad dat ze uitverkocht zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:52
Over een actie bij de postbank waar je, met genoeg rentepunten, een ps3 + Ratchet + Uncharted kan bestellen voor €255. Heb 'm zelf ook net besteld en gisteren de benzinebon. Heb van beide nog geen mail, hoop dat vooral de PS3 gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij kan je maar 1 actieproduct bestellen per giro.... :P
gister was de site echt hopeloos traag ..

ik bel zo meteen hoor :) ik wil een confirmatie email, anders ga ik vandaag naar de Mediamarkt...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ja klopt je mag maar 1 actieproduct bestellen.

Misschien bedoelen ze per dag.

De confirmation email komt wel hoor, de postbank wist met deze actie gewoon niet hoeveel succes het zou hebben.

Volgens mij zit heel nederland nu op postbank.nl

De rest van de actieproducten interesseren mij ook niet zo, ja de ericsson telefoon maar ik heb eerder de k550i al gekocht bij ze, deze was overigens gewoon simlockvrij.

[ Voor 76% gewijzigd door GranCanaria op 07-05-2008 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCHero
  • Laatst online: 19:52
Op de site staat dat je per dag 1 actie product mag bestellen. Dus over de hele week kan je er meerdere bestellen maar geen twee ps3's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mb :)

maar eerst stond er ook dat dingen pas om 9 uur op de site kwamen....

en ik werd vandaag om 7 uur wakkker(dat is echt zeldzaam)

ik dus kijken.... NIKS, 7:10 stond ie er opeens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nico111 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:58:
Ik wil een externe harde schijf gaan kopen om al mijn media (foto's, muziek en HD films) er op te zetten.
Deze wil ik dan aan mijn PS3 hangen om van de externe hardeschijf de media dan af te spelen. Zijn er dan ook nog dingen waarop ik op moet letten of als het maar een USB 2.0 aansluiting heeft is het goed?

Ik heb er zelf twee op het oog van western digital van 500 GB.
De Mybook Essential 7200RPM,8MB, (heeft aparte voeding nodig)
Of de Elements 7200rpm 16MB (zonder voeding en 7 euro goedkoper)
Nico,
Als je zo'n schijf via USB aan je PS3 hangt moet het een FAT32 schijf zijn, anders gaat het niet werken.
Zelf heb ik het anders opgelost. Ik heb een LACIE netwerkschijf, deze is gekoppeld via een LAN kabel aan mijn Wireless router. PS3 maakt wireless connectie met mijn router. De LACIE schijf heeft ook een mediaserver (TWONKY) en via deze mediaserver stream ik alle foto's, films en muziek naar mijn PS3. Wel even in de PS3 instellingen kijken daar moet je mediaserver op enabled zetten.
Het streamen naar de PS3 werkt perfect. Maar niet voor HD films helaas. Die hebben een bitrate van rond de 30MB/sec en dat trekt de wireless connectie (54MB/sec) toch niet. Misschien wel op te lossen als ik mijn PS3 ook aan de router hang met een LAN kabel, maar dat is ff niet mogelijk bij mij. Maar buiten HD content verder geen probleem met streamen. Bijkomend voordeel is dat zo'n netwerkschijf altijd beschikbaar is in je netwerk of je nou op je vaste pc werkt of je laptop je kan altijd bij de gegevens die op je netwerkschijf staan. Wel duurder dan de schijven zonder LAN aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 07:55:
[...]

Nico,
Als je zo'n schijf via USB aan je PS3 hangt moet het een FAT32 schijf zijn, anders gaat het niet werken.
Zelf heb ik het anders opgelost. Ik heb een LACIE netwerkschijf, deze is gekoppeld via een LAN kabel aan mijn Wireless router. PS3 maakt wireless connectie met mijn router. De LACIE schijf heeft ook een mediaserver (TWONKY) en via deze mediaserver stream ik alle foto's, films en muziek naar mijn PS3. Wel even in de PS3 instellingen kijken daar moet je mediaserver op enabled zetten.
Het streamen naar de PS3 werkt perfect. Maar niet voor HD films helaas. Die hebben een bitrate van rond de 30MB/sec en dat trekt de wireless connectie (54MB/sec) toch niet. Misschien wel op te lossen als ik mijn PS3 ook aan de router hang met een LAN kabel, maar dat is ff niet mogelijk bij mij. Maar buiten HD content verder geen probleem met streamen. Bijkomend voordeel is dat zo'n netwerkschijf altijd beschikbaar is in je netwerk of je nou op je vaste pc werkt of je laptop je kan altijd bij de gegevens die op je netwerkschijf staan. Wel duurder dan de schijven zonder LAN aansluiting.
Dat is idd een hele goede oplossing, ik denk dat ik dat thuis ook ga gebruiken.

Kan je met twonky zelf ook dingen downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebeld:

zozo, de computer bij de postbank werkt weer eens niet .....

playstation??? is die al te bestellen???

draaien die daar nog op windows 95 ofzo?

als het goed zou zijn moest meteen worden afgeschreven ,maar dat is dus niet zo...

*** postbank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik heb gister de tankpas van de Postbank de gehele dag niet kunnen bestellen, ik kreeg alleen maar error. En toen was ´ie ineens uitverkocht. Nu gelukkig wel de PS3 kunnen bestellen. :D Had er aanvankelijk weinig vertrouwen in dat het zou gaan lukken, maar het is toch gelukt! Goeie prijs hoor!

Wilde aanvankelijk geen PS3, maar ik ben nogal gevoelig voor goede aanbiedingen. Dus toen ben ik (onder andere hier) maar eens gaan kijken wat dat ding kan. Moest toch nog een Blu-rayspeler hebben en wilde ook nog een Media Center. Bovendien heb ik al een PSP waar ik niet zoveel mee doe, dus dan kan ik die ook weer eens voor het een en ander gebruiken. :)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en de ps3 is UIT de winkel...?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
GranCanaria schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 07:58:
[...]

Nadeel van deze oplossing is dat je niet goed dvd's kan kijken. Je krijgt bv geen ondertiteling. Zelf ben ik opzoek naar een externe drive welke ik middels USB aan mn PS3 kan afspelen en waarop ook een netwerk aansluiting zit. Zijn en mijn zaken vanaf overal vanaf te benaderen en kan de PS3 direct alles afspelen. Eigenlijk is dit meer voor het mediaserver topic : Playstation 3 als media center - deel 2

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Positron schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:08:
Ik heb gister de tankpas van de Postbank de gehele dag niet kunnen bestellen, ik kreeg alleen maar error. En toen was ´ie ineens uitverkocht. Nu gelukkig wel de PS3 kunnen bestellen. :D Had er aanvankelijk weinig vertrouwen in dat het zou gaan lukken, maar het is toch gelukt! Goeie prijs hoor!
Hoe weet je dat het gelukt is dan?
Ik heb hem vanochtend tussen 7:10 en 7:15 besteld. De site was bereikbaar en ik kon het formulier invullen. Ik heb echter nog geen mail gekregen.
Zojuis om 8:08 ofzo is de PS3 ook van de winkel site afgehaald. Hij is dus al uitverkocht.
Ik wil nu wel heel graag weten of ik nog op tijd was.

[ Voor 19% gewijzigd door M a r c o op 07-05-2008 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

M a r c o schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:14:
[...]

Ik heb hem vanochtend tussen 7:10 en 7:15 besteld. De site was bereikbaar en ik kon het formulier invullen. Ik heb echter nog geen mail gekregen.
Zojuis om 8:08 ofzo is de PS3 ook van de winkel site afgehaald. Hij is dus al uitverkocht.
Wat ik begrijp van bovenstaande posts moeten je punten er gelijk af zijn, anders is het niet gelukt. Goed lezen ;)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

M a r c o schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:14:
[...]

Of ze hadden door dat hij te vroeg erop stond, wissen alle aanvragen tot nu toe en zetten hem om 9 uur weer op de site >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik zeg niet dat ik 'm gegarandeerd in huis heb. Ik heb 'm kunnen bestellen, dat wel. :P Maar ik heb inderdaad ook nog geen bevestiging. Wel mag ik aannemen dat ik 'm gewoon in huis krijg, anders had ik niet moeten kunnen bestellen.

Toch een beetje raar die winkel, want ik had om 0730 ook gekeken en toen stond 'ie er bij mij dus niet op. Hij staat er nu trouwens nog gewoon op bij mij hoor. Is 'ie niet gewoon weg omdat je 'm al besteld hebt? Als ik inlog en dan naar de winkel ga is' ie bij mij ook weg. Mag 'm nu toch niet meer bestellen.

Ik maak me niet al te druk en heb vertrouwens dat het goed gaat komen. Niemand heeft nog een bevestigingsmail, bij niemand zijn er rentepunten afgeschreven en volgens mij is er ook bij niemand nog geld afgeschreven. M'n vader heeft 'm ook besteld en precies het zelfde verhaal. Gewoon rustig even afwachten. :Y)

[ Voor 66% gewijzigd door Positron op 07-05-2008 08:41 ]

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IDD....

we zullen zien....

maarja die postbank-miep vertrouw ik nu ook niet voor 100%, (geld meteen af)

maar voor een bank is het allemaal erg amateuristisch..

0900 7788 789

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
ik denk dat ze de drukte niet aan kunnen.

maar zal het zo wel weer checken, ik bedoel normaal gesproken duurt het ook even voordat de punten eraf zijn gehaald .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Laatst online: 16:40
Op de site van de Postbank staat wel dit:

Vanwege grote belangstelling voor de Razende Rentepunten Week kunt u tijdelijk hinder ondervinden bij uw bestelling. Dit geldt voor zowel uw internet- als uw telefonische bestellingen. Excusus voor het ongemak

Misschien dat het daarom niet direct wordt afgeschreven.

Edit:
Het staat nu ook echt officieel in de winkel:
De Sony Playstation 3 is uitverkocht.

[ Voor 13% gewijzigd door n1ck op 07-05-2008 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Positron schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:28:
Ik zeg niet dat ik 'm gegarandeerd in huis heb, ik heb 'm kunnen bestellen, dat wel. :P Maar ik heb inderdaad ook nog geen bevestiging. Wel mag ik aannemen dat ik 'm gewoon in huis krijg, anders had ik niet moeten kunnen bestellen.

Toch een beetje raar die winkel, want ik had om 0730 ook gekeken en toen stond 'ie er bij mij dus niet op. Hij staat er nu trouwens nog gewoon op bij mij hoor. Is 'ie niet gewoon weg omdat je 'm al besteld hebt? Als ik inlog en dan naar de winkel ga is' ie bij mij ook weg. Mag 'm nu toch niet meer bestellen.
In de gewone shop duurt het langer voordat een uitverkocht artikel verdwijnt dan in de shop als in ingelogd bent. Dit staan ook in de FAQ. Maar wat je zegt kan kloppen. Het kan best dat die weg is omdat je hem besteld heb.

Dat die punten gelijk afgetrokken worden als het gelukt is weet ik niet. Is er dan iemand dan die wel al puntenaftrek heeft gezien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er staat nu ZONDER PLAATJE

:

Razende Rentepunten Week

De Sony Playstation 3 is uitverkoch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco82
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-12-2021

Rocco82

aka Rocco

Positron schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:28:
Ik zeg niet dat ik 'm gegarandeerd in huis heb, ik heb 'm kunnen bestellen, dat wel. :P Maar ik heb inderdaad ook nog geen bevestiging. Wel mag ik aannemen dat ik 'm gewoon in huis krijg, anders had ik niet moeten kunnen bestellen.

Nee nadat ik em besteld had stond hij er nog gewoon bij. kwartiertje later was de aanbieding ineens weg. Ik vind dat postbank weer eens bewezen heeft op het gebied van internet gewoon knullig te zijn. Gisteren heb ik minimaal 80 keer geprobeerd in de winkel te komen en om er via de telefoon doorheen te komen, zonder succes. Toen ik 's Avonds belde melden ze mij dat ze niks verkocht hebben die dag door technische problemen, terwijl hij op de site wel als uitverkocht stond. Nu hoor ik hier ook dat mensen een tankpas hebben kunnen bestellen. Ik vraag me af of er bij die mensen al WEL rentepunten zijn afgeschreven? Wat betreft de PS3 is het bij mij hetzelfde verhaal, wel kunnen bestellen maar geen rentepunten afgeschreven, het zou wel mooi zijn natuurlijk een PS3 voor 250 euro is natuurlijk geen geld.

Vind het toch jammer dat na jaren rentepunten verzamelen, waar je gewoon niks mee kunt want doorgaans zijn 9 vd 10 produkten via internet goedkoper te bestellen, de eerste fatsoenlijke aktie op deze manier moet verlopen.

Succes iig allemaal, hoop dat een aantal mensen hier het geluk hebben en een PS3 ontvangen :+

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

M a r c o schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:33:
[...]

In de gewone shop duurt het langer voordat een uitverkocht artikel verdwijnt dan in de shop als in ingelogd bent. Dit staan ook in de FAQ. Maar wat je zegt kan kloppen. Het kan best dat die weg is omdat je hem besteld heb.

Dat die punten gelijk afgetrokken worden als het gelukt is weet ik niet. Is er dan iemand dan die wel al puntenaftrek heeft gezien??
Geen puntenafrek, maar er staat nu wel:

"De Sony Playstation 3 is uitverkocht."

edit: oud nieuws dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:39
-Thunder- schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:26:
[...]

Wat ik begrijp van bovenstaande posts moeten je punten er gelijk af zijn, anders is het niet gelukt. Goed lezen ;)
ik heb gisteren de tankpas besteld en pas vanmorgen zijn het geld en de punten afgeschreven.
(was overigens echt drama, en nooit een mailbevestiging gehad...)

vanmorgen om 7:30 de ps3 besteld, nu hopen dat ik bij de 500 gelukkige zit

[ Voor 7% gewijzigd door Driek op 07-05-2008 08:51 ]

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt belachelijk dat ze eerst zeggen dat de verkoop om 9:00 zal beginnen en dat 'ie vervolgens als je inlogt om 8:30 al uitverkocht is...

Er stond gisteren wel bij "tijdwijzigingen voorbehouden" ofzo, en dat hebben ze dus blijkbaar ook gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
waarschijnlijk omdat het gisteren zo'n drama is geweest met de tankpas.

Toen ik hem bestelde was alles gewoon heel normaal op de postbank site, snelheid was ook goed etc.

Uit ervaring weet ik dat het soms wel even kan duren voordat ze het geld enz aftrekken, dus heb ik vol vertrouwen in dat het deze keer ook gewoon goed komt.

[ Voor 64% gewijzigd door GranCanaria op 07-05-2008 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier er 2 besteld vanochtend (1 op mijn rekening, en 1 van een vriend). Beide om 07:20 besteld... Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

offtopic:
Wat moet ik mij bij die tankpas voorstellen? x aantal liter ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
-Thunder- schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:53:
offtopic:
Wat moet ik mij bij die tankpas voorstellen? x aantal liter ?
Het is een benzine bon ter waarde van € 50,-
Zie: http://www.postbank.nl/in...tml?FormLinkId=830857634&

[ Voor 29% gewijzigd door n1ck op 07-05-2008 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GranCanaria schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 07:58:
[...]

Begrijp niet direct wat je met downloaden via Twonky bedoeld. Twonky is een mediaserver die content naar je PS3 streamt, meer eigenlijk niet.
Oh ja wat dat streamen betreft. Denk er wel aan dat hele simpele functionaliteit als vooruitspoelen in een film, terugspoelen, naar andere chapters springen, niet werkt. Een stream ondersteund dat niet. Ook ondertiteling wordt niet gestreamd, tenzij deze "ingebakken" zit in de film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
The man with a plan!! Nummertje 28 alweer, t blijft hard gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoefMeistert schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:14:
[...]

Nadeel van deze oplossing is dat je niet goed dvd's kan kijken. Je krijgt bv geen ondertiteling. Zelf ben ik opzoek naar een externe drive welke ik middels USB aan mn PS3 kan afspelen en waarop ook een netwerk aansluiting zit. Zijn en mijn zaken vanaf overal vanaf te benaderen en kan de PS3 direct alles afspelen. Eigenlijk is dit meer voor het mediaserver topic : Playstation 3 als media center - deel 2
Is inderdaad waar. Ik heb zo'n schijf waar jij het over hebt. Heeft USB en LAN. LaCie heeft dit soort produkten. Ze gebruiken twonky als mediaserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:01:Oh ja wat dat streamen betreft. Denk er wel aan dat hele simpele functionaliteit als vooruitspoelen in een film, terugspoelen, naar andere chapters springen, niet werkt. Een stream ondersteund dat niet. Ook ondertiteling wordt niet gestreamd, tenzij deze "ingebakken" zit in de film.
Vooruit en terug spoelen werkt uitstekend met twonky en HD files, chapters niet want die zitten niet in streamed content. De goto functie, b.v. ga naar 30 minuten vanaf het begin van de film, werkt ook prima.

Dvd streamen kan ook, maak van de dvd 1 vob file met b.v. dvdshrink. Die kan je streamen maar dan zonders menu's, chapters en ondertitels. Gek genoeg werkt hier het vooruit en terug spoelen slechter dan met HD content.

Zelf heb ik hoofdzakelijk hd films op de server staan, als ik een dvd wil zien met ondertitels e.d. brand ik hem even op een dvd-rw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:48:
Echt belachelijk dat ze eerst zeggen dat de verkoop om 9:00 zal beginnen en dat 'ie vervolgens als je inlogt om 8:30 al uitverkocht is...

Er stond gisteren wel bij "tijdwijzigingen voorbehouden" ofzo, en dat hebben ze dus blijkbaar ook gedaan...
Inderdaad best vervelend, ik keek om 08.15: uitverkocht...

Beetje flauw om het er eerder op te zetten. Maar goed, dan komt ie er voorlopig niet, eerst maar eens andere dingen aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postbank :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Muse schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:07:
[...]

Inderdaad best vervelend, ik keek om 08.15: uitverkocht...

Beetje flauw om het er eerder op te zetten. Maar goed, dan komt ie er voorlopig niet, eerst maar eens andere dingen aanschaffen.
Ja helaas, ik kwam er ook op omdat het in deze topic gepost werd, ik had ook 9 uur in mijn gedachte gebrand staan, blijkt ie ineens vroeger erop te staan, natuurlijk toen gelijk besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaseMike schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:07:
[...]

Vooruit en terug spoelen werkt uitstekend met twonky en HD files, chapters niet want die zitten niet in streamed content. De goto functie, b.v. ga naar 30 minuten vanaf het begin van de film, werkt ook prima.

Dvd streamen kan ook, maak van de dvd 1 vob file met b.v. dvdshrink. Die kan je streamen maar dan zonders menu's, chapters en ondertitels. Gek genoeg werkt hier het vooruit en terug spoelen slechter dan met HD content.

Zelf heb ik hoofdzakelijk hd films op de server staan, als ik een dvd wil zien met ondertitels e.d. brand ik hem even op een dvd-rw.
Nou dat vooruitspoelen/terugspoelen werkt bij mij echt niet. Ik bekijk voornamelijk vob/mpg bestanden. Bekijk ook HD films die copieer ik dan eerst naar de HDD in de PS3. Want heb alleen een wireless verbinding naar mijn PS3 en streamen van HD films via wireless werkt niet (althans niet via een wlan 54mb/s) Maar eh... denk dat dit voortgezet moet worden in het topic PS3 als mediacenter ... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PLAYSTATION 3 geld is afgeschreven :)

WHAAAAAAAAA YEEEEEEEEEY

ps3 voor 255 euros met 2 spellen :P

iemand nog uncharted kopen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:48
Gusev schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:44:
Kan ik specifieke mensen uitnodigen bij de demo van HAZE? Bv. GoT PSN vrienden? heb heel even gekeken net, maar kwam er niet zo snel uit...
Ik had even een website gemaakt om makkelijk te kunnen zien wie wat speelt: http://www.euroverzamelaar.eu/psonline/

Is hier nog behoefte aan? Je kunt hier aanvinken dat je bijvoorbeeld Haze speelt en je kunt zien we verder dit spel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:26:
PLAYSTATION 3 geld is afgeschreven :)

WHAAAAAAAAA YEEEEEEEEEY

ps3 voor 255 euros met 2 spellen :P

iemand nog uncharted kopen :P
hoe laat heb je besteld?
en heb je een bevestigingmail gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driek schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:31:
[...]

hoe laat heb je besteld?
en heb je een bevestigingmail gehad?
tussen 7:00 en 7:10

NEE edit: JAA

Bedankt voor uw bestelling in de Postbank Voordeelwinkel. Onderaan deze e-mail staan alle gegevens van uw bestelling. Als u meerdere producten tegelijk heeft besteld krijgt u per product een bericht. Elk product wordt apart verstuurd.

Het totaalbedrag is inmiddels afgeschreven en de rentepunten zijn in mindering gebracht.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jheroun schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:43:
[...]

Volgens mij gaat dat niet werken, in ieder geval niet handig. Ik wil zelf ook de PS3 voor gamen en als mediacenter gebruiken maar daar zijn enkele problemen bij:

-een externe HD moet fat32 zijn, dat betekent dat bestanden niet groter dan 4GB kunnen zijn en dat een disk maar 32GB groot kan zijn (daar schijnen wel truukjes voor te zijn om ook een grotere schijf te kunnen formatten met fat32 maar het diskje dat ik even tijdelijk gebruikte was toch maar 40GB dus die 8 miste ik niet heel erg)

Met behulp van Swissknife formateeer je usb schijven van honderden gigabytes in FAT32. Geen enkel probleem..En met XViD kan je tot 4gb prima uit de voeten. HD is een ander verhaal, ik betwijfel trouwens of mensen liever 6GB downloaden ipv een 700-1400 mb XViD..

-de mediacentermogelijkheden van de PS3 zijn erg slecht. In een mp3 playlist passen maar 200 items ofzo (hoezo je klassiek, jazz, blues en rock + metal uit elkaar willen houden?) en voor films kan je geen playlists maken of ook maar sequentieel een aantal clips afspelen |:(

Mp3 playlist kan idd beter, maar om het 'erg slecht' te noemen gaat ver. MP3 support is in principe erg netjes. En wat moet je met een playlist voor films? Kijk jij 10 films achter elkaar :s

Het handigste zou overigens het vervangen van de interne HDD door een grotere zijn, maar ik wacht in ieder geval totdat Sony met een firmware komt die grotere playlists mogelijk maakt en ook playlists voor video kent. Lijkt mij vrij simpel programmeerbaar maar kennelijk hebben ze niet genoeg mankracht om aan alle aspecten van de PS3 te werken -O-

Die firmware update komt er vanzelf wel, die mogelijkheden op de PS3 hebben geen prioriteit. Prioriteit is games. Check maar eens wat oude topics op ps3blog.net en threespeech.com :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:36:
[...]
tussen 7:00 en 7:10

NEE edit: JAA

Bedankt voor uw bestelling in de Postbank Voordeelwinkel. Onderaan deze e-mail staan alle gegevens van uw bestelling. Als u meerdere producten tegelijk heeft besteld krijgt u per product een bericht. Elk product wordt apart verstuurd.

Het totaalbedrag is inmiddels afgeschreven en de rentepunten zijn in mindering gebracht.
K*T. Bij mij nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Niet online
Bij mij ook nog niks. :(
Misschien gaat het bij luukh sneller omdat hij telefonisch heeft besteld? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Mikey5times schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:59:
[...]
Kan niet. telefoonnummer was voor 8 uur niet bereikbaar.
Ik heb hem om ongeveer 7:10 besteld.
Ik denk dat de gegevens handmatig worden gecontrolleerd.
Hopen maar dat ik nog wat hoor straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
Mikey5times schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:59:
[...]

Bij mij ook nog geen mail en/of afschrijving; maar hij heeft toch niet telefonisch besteld? Hij heeft alleen gebeld om te vragen of het geld direct zou moeten worden afgeschreven of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via internet :) ,
maar kan goed de eerste zijn geweest, eerst stond ie er niet en 10 sec later na refresh wel...

en ik heb zon gevoel dat er een hoop naar de postbank IT'ers zijn gegaan :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
ik heb gisteren de tanpkas besteld.

vanmorgen geld en rentepunten afgeschreven
geen bevestigingsmail gehad

nu is het geld ineens niet meer afgeschreven...

ben erg benieuwd of ik om 7:30 nog op tijd was met bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ik heb ook nog geen bevestigingsmail of iets binnen, ik was er ook al erg vroeg bij :)

Als ik er geen krijg dan maakt me dat niet zo uit daar ik al een ps3 heb.

De 2 spellen hou ik zelf en de ps3 gaat dan naar mijn broer.

Hebben meerdere mensen al bevestiging gekregen?

[ Voor 10% gewijzigd door GranCanaria op 07-05-2008 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_dysaster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:28

dj_dysaster

Stoom \o/

Ik heb hem ook besteld bij de postbank, rond half 8, ook hier nog geen mailtje/afschrijving :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
GranCanaria schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:41:
Hebben meerdere mensen al bevestiging gekregen?
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik nog steeds niet iig.
om half 8 wordt de kans wel al klein denk ik (slechts 500 stuks).

Het zou wel een naaistreek zijn als het personeel al met een groot deel aan de haal zou zijn gegaan.
Die zaten vast allemaal om 7 uur achter hun computer. (gezien het feit dat hij kort na 7 online ging.)

Ze doen er wel lang over om het te verwerken iig. Als ik te laat was, zou ik dat ook wel graag willen weten. Het is wel jammer dan, maar dan zit je niet steeds zo af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ik heb de ps3 iets over 7 besteld en ik heb ook nog niets gekregen van ze.

Ik verwacht dat ik de melding in de loop van de dag ga krijgen, volgens mij krijgen mensen heel sporadisch een bevestiging binnen ivm drukte.

Of ze zijn ze aan het verloten of iets :)

Nu ik mijn mailbox aan het checken ben realiseer ik me ineens hoeveel spam ik binnenkrijg op een dag :) A LOT.

P 3 N I #%#@ enlargment etc. stom dat orange dit niet automatisch blocked. alles kost geld tegenwoordig :)

[ Voor 29% gewijzigd door GranCanaria op 07-05-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik denk dat dit hetzelfde gaat worden als de bol aktie.

Eerst groot uitpakken met een aanbieding
en dan vervolgens vrolijk een mailtje sturen met het excuus dat de hele boel is afgeblazen.

Burp

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.