Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 90.932 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

6th May PlayStation Store update

PS3 Demos
Condemned 2
Haze

PS3 Games
Blast Factor Advanced
High Velocity Bowling
Street Skater

PS3 Content
Blast Factor Advanced Research
High Velocity Bowling Character - Mike

PS3 Trailers
Buzz! Quiz TV
Secret Agent Clank
Siren Blood Curse

PSP Games
Street Skater

PSP Trailers
Siren Blood Curse

8th May PlayStation Store update

PS3 Demos
Bourne Conspiracy
Race Driver: GRID

PS3 Content
Army of Two
Guitar Hero III: Legends of Rock - Def Leppard Track Pack
Guitar Hero III: Legends of Rock - Muse Track Pack

PS3 Trailers
Echochrome Apple
Play Compilation
Press Conference

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-04 11:43
is dat amerikaanse of europese store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:33
Anoniem: 190181 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 23:14:
hallo allemaal

Ben sinds enige dagen aan het stoeien met remote play en moet eerlijk zeggen dat dat echt perfekt werkt!
Ik heb een externe HD van 250 GB aangesloten op de PS3 met LOSSLESS rips van al mijn originele cd's. De ps3 audio uitgang op ps3 gezet welke weer aangesloten zit via hdmi op mijn onkyo versterker. Middels remote play heb ik nu overal (binnen het bereik van de wifi) toegang tot mijn externe muziek bibliotheek Op de psp kan ik dan lekker snel zappen van de ene map naar de andere map . de reactie snel heid van de psp communicatie met de ps3 even onder instellingen instellen op +4 en zappen gaat dan net zo snel als zappen met een cd player ( alleen met het voordeel dat je dan zapt uit 100derden cds) LOL
Verder heb ik enkele hd rips geconverteert en op de HD gezet . Streamen daarvan via de ps3 naar de psp werkt subliem!!!! Gelijk even de beeld instelling verhogen naar plus 2 onder instellingen ( nog mooier beeld )

een klein probleem onder ga ik wel . namelijk :
Aan en uit schakelen van remoteplay werkt maar één keer !!! Als ik dan opnieuw connect krijg ik de melding network time out !! Na een start van remoteplay via PS3 werkt het weer maarvoor één keer !!
iemand daar een oplossing voor

thnx MvG rogé
Dus ik begrijp hieruit en kan misschien iemand dat bevestigen voordat ik een PSP koop, dat ik mijn tv gewoon uit kan laten en de PSP als een soort fancy afstandsbediening kan gebruiken om muziek te draaien via mijn PS3 welke aan mijn reciever hangt ?. Ik ben dus niet geïnteresseerd om content af te spelen op de PSP ik wil gewoon muziek aanzetten via mijn PSP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Viperke schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 00:19:
[...]

Dus ik begrijp hieruit en kan misschien iemand dat bevestigen voordat ik een PSP koop, dat ik mijn tv gewoon uit kan laten en de PSP als een soort fancy afstandsbediening kan gebruiken om muziek te draaien via mijn PS3 welke aan mijn reciever hangt ?. Ik ben dus niet geïnteresseerd om content af te spelen op de PSP ik wil gewoon muziek aanzetten via mijn PSP
Dat is precies het, de PSP wordt een soort "remote control"
Je kan zowel de audio via de PSP als via de PS3s audio krijgen. En tja dat is zo'n beetje het!

[ Voor 8% gewijzigd door swampy op 06-05-2008 00:54 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Anoniem: 103465 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 23:53:
6th May PlayStation Store update

PS3 Demos
Condemned 2
Haze

PS3 Games
Blast Factor Advanced
High Velocity Bowling
Street Skater

PS3 Content
Blast Factor Advanced Research
High Velocity Bowling Character - Mike

PS3 Trailers
Buzz! Quiz TV
Secret Agent Clank
Siren Blood Curse

PSP Games
Street Skater

PSP Trailers
Siren Blood Curse

8th May PlayStation Store update

PS3 Demos
Bourne Conspiracy
Race Driver: GRID

PS3 Content
Army of Two
Guitar Hero III: Legends of Rock - Def Leppard Track Pack
Guitar Hero III: Legends of Rock - Muse Track Pack

PS3 Trailers
Echochrome Apple
Play Compilation
Press Conference
is dit ook in de EU store?

damn ik heb zin in een potje knallen met haze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 10:51
Anoniem: 170423 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 07:21:
[...]

is dit ook in de EU store?

damn ik heb zin in een potje knallen met haze
Yep is de EU store.

De eerste MGS4 : Review volgende week vrijdag ?? ==> http://metalgearsolid4.ne...w-coming-next-friday.html

[ Voor 25% gewijzigd door HoefMeistert op 06-05-2008 08:09 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HoefMeistert schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 08:09:
[...]

Yep is de EU store.

De eerste MGS4 : Review volgende week vrijdag ?? ==> http://metalgearsolid4.ne...w-coming-next-friday.html
en hoe laat vandaag gaat al dit moois komen?

trouwens als ik op het internet surf op de ps3
komt niet het hele beeld op mijn tv
is dit normaal?
op mijn psp is dit hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

Anoniem: 170423 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 08:32:
[...]

trouwens als ik op het internet surf op de ps3
komt niet het hele beeld op mijn tv
is dit normaal?
op mijn psp is dit hetzelfde
Dat lijkt zo omdat alle randen worden afgesneden volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Anoniem: 170423 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 08:32:
[...]

Ja.... verwacht rond de standaard update tijd van 19:00 maar is natuurlijk altijd afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-05 18:07
Een demo van Haze, dan hebben ze er toch nog vertrouwen in anders doen ze dat niet.
En ook nog eens GRID deze week, ben erg benieuwd naar deze 2 games.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Phusebox schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 08:59:
Een demo van Haze, dan hebben ze er toch nog vertrouwen in anders doen ze dat niet.
En ook nog eens GRID deze week, ben erg benieuwd naar deze 2 games.
Zekersch... Ben zelf ook wel benieuwd naar High Velocity Bowling :) als ie nou een beetje leuk geprijst is :*) En ook de Bourne game wil ik wel ff checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Vandaag is dus de SCEE Gamers Day in Londen, het pers-only event waarbij SCEE gaat laten zien wat er voor ons gamers te wachten staat.
Zoals gewoonlijk doet SCEE erg vaag over wat er precies aanwezig is, al kan met zekerheid gezegd worden dat Resistance 2 wel getoond wordt en misschien Killzone 2 (in welke vorm dan ook).

Ik zou iig eindelijk eens iets willen weten over oa. The Getaway 3, 8 Days, Afrika, Infamous en al die andere titels die een E3 of 2 a 3 geleden zijn getoond en waar vervolgens bijna niks meer van naar buiten is gekomen.
Ik vermoed echter dat het slechts titels zullen zijn die dit jaar, begin volgend jaar al in de winkels liggen. E3 komt er binnenkort ook weer aan, dus echt grote aankondigingen verwacht ik ook niet, maarja we zullen zien.

Het event zou als het goed is door oa. Eurogamer middels een live blog worden bijgehouden, maar ik kan nu niet zo snel een link vinden voor deze pagina. Een live stream ofzo is er denk ik niet...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 148415 op 06-05-2008 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

FeaR1986 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 18:06:
[...]

250GB is op dit moment het best qua prijs-hoeveelheid.
Maar 320GB is ook niet dat je zegt asociaal duur.

Ik had voor mijn 250GB nog geen €70,- neergelegd bij 4Launch en dat vond ik goed te doen.

[...]
320 GB prijs

Prijzen zijn wel een beetje omhoog gegaan sinds ik de laatste keer keer. Toen zag ik er veel rond de 90 nu weer rond de 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Een vraagje over het aansluiten van de PS3 op m'n receiver... Dat kan toch via een optische kabel? (als de receiver dat ook ondersteund)

Nu heb ik gezien dat mijn receiver onder 'TV/LD' ook een optical heeft, maar via tulpstekkertjes heb ik m'n UPC-mediabox al aangelosten op de 'TV/LD'. Kan ik dan nog steeds via optical m'n PS3 aansluiten op de 'TV/LD'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:34
Dr. Quipers schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:47:
Een vraagje over het aansluiten van de PS3 op m'n receiver... Dat kan toch via een optische kabel? (als de receiver dat ook ondersteund)

Nu heb ik gezien dat mijn receiver onder 'TV/LD' ook een optical heeft, maar via tulpstekkertjes heb ik m'n UPC-mediabox al aangelosten op de 'TV/LD'. Kan ik dan nog steeds via optical m'n PS3 aansluiten op de 'TV/LD'?
Dat kan volgens mij gewoon. Alleen moet je wel even kijken in het menu van je receiver en dan bij de input van TV/LD kijken of deze digitaal of analoog is. Hier zal je dan misschien tussen moeten switchen als je TV kijkt of met de PS3 bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
m4yall schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:15:
[...]

Dat kan volgens mij gewoon. Alleen moet je wel even kijken in het menu van je receiver en dan bij de input van TV/LD kijken of deze digitaal of analoog is. Hier zal je dan misschien tussen moeten switchen als je TV kijkt of met de PS3 bezig bent.
Weet niet hoesnel schakelen van inputbron is op je reciever. Anders zou ik lekker een andere optische ingang pakken (video 1 oid) het gaat immers alleen maar om geluid. en waarschijnlijk gaat schakelen tussen TV/LD & Video1 sneller als tussen TV/LD tulp / TV/LD optical

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Dat laatste zat ik me net ook al te bedenken... en volgens mij zit er op de UPC Mediabox ook een optical... Dus dan koop ik 2 opticals. Eentje voor de UPC Mediabox op TV/LD en eentje voor de PS3 op Video 1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Dr. Quipers schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:31:
Dat laatste zat ik me net ook al te bedenken... en volgens mij zit er op de UPC Mediabox ook een optical... Dus dan koop ik 2 opticals. Eentje voor de UPC Mediabox op TV/LD en eentje voor de PS3 op Video 1 :D
Dan had je niet eens een probleem! :P Dan zou je je UPC box op TV/LD kunnen houden en de PS3 op video 1 optical. Maar 2x optical, dan heb je het natuurlijk wel op de best mogelijke manier aangesloten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-05 18:07
Anoniem: 148415 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:30:
Vandaag is dus de SCEE Gamers Day in Londen, het pers-only event waarbij SCEE gaat laten zien wat er voor ons gamers te wachten staat.
Zoals gewoonlijk doet SCEE erg vaag over wat er precies aanwezig is, al kan met zekerheid gezegd worden dat Resistance 2 wel getoond wordt en misschien Killzone 2 (in welke vorm dan ook).

Ik zou iig eindelijk eens iets willen weten over oa. The Getaway 3, 8 Days, Afrika, Infamous en al die andere titels die een E3 of 2 a 3 geleden zijn getoond en waar vervolgens bijna niks meer van naar buiten is gekomen.
Ik vermoed echter dat het slechts titels zullen zijn die dit jaar, begin volgend jaar al in de winkels liggen. E3 komt er binnenkort ook weer aan, dus echt grote aankondigingen verwacht ik ook niet, maarja we zullen zien.

Het event zou als het goed is door oa. Eurogamer middels een live blog worden bijgehouden, maar ik kan nu niet zo snel een link vinden voor deze pagina. Een live stream ofzo is er denk ik niet...
ik hoop dat ze echt, tegen alle verwachtingen in, een nieuwe F1 game gaan aankondingen... *snif* al twee seizoenen zonder...

ik kocht ooit een ps2 alleen voor de f1 games, en nu heb ik een ps3 ervoor gekocht... maar nu 'sta ik al 1,5 jaar droog'

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Hehe inderdaad.. maar dan moet ik de vrouw weer uitleggen hoe ze het geluid moet regelen als ze op de PS3 zit of als ze weer eens GTST moet kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-05 14:48
Viperke schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 00:19:
[...]

Zoals swampy al aangaf kan dit inderdaad. Ik heb vrijdag ook een PSP om deze reden gekocht. Wat misschien nog wel handig is om te weten, je kunt remote play op 2 manieren toepassen:
1 Via de remote play optie in het netwerk menu. Nadelen hiervan zijn dat je de PS3 niet met de PSP aan kunt zetten en je moet weten hoe je bij de optie moet komen als je TV uit staat (1x rechts en 1x naar boven dan enter).
2 Via de remote start optie. Hierdoor blijft je Wifi en processor altijd aan (in low power usage mode). Nadelen hiervan zijn dat je PS3 dus meer stroom verbruikt en voor mij belangrijker je ventilator blijft draaien. De ventilator draait niet hard maar ik vond het vervelend, dus gebruik nu optie 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257962

Phusebox schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:44:
[...]

ik hoop dat ze echt, tegen alle verwachtingen in, een nieuwe F1 game gaan aankondingen... *snif* al twee seizoenen zonder...

ik kocht ooit een ps2 alleen voor de f1 games, en nu heb ik een ps3 ervoor gekocht... maar nu 'sta ik al 1,5 jaar droog'
Sony heeft de rechten, een week of 3 geleden, niet kunnen krijgen. Kan dus niet.

Ik hoop dat er *eindelijk* een release datum van WipeOut HD komt en dat ie snel komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Anoniem: 257962 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:18:
[...]

Sony heeft de rechten, een week of 3 geleden, niet kunnen krijgen. Kan dus niet.

Ik hoop dat er *eindelijk* een release datum van WipeOut HD komt en dat ie snel komt ;)
Is volgens mij is dat al een tijdje bekend 29 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142353

Dr. Quipers schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:31:
offtopic:
Op mijn UPC box zit geen optical maar een Coax... heb er een converter voor gekocht naar optisch. Mijn receiver kan geen Coax ontvangen helaas... Hebben nieuwe UPC boxen dan optisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:31
homernt schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:26:
[...]

Is volgens mij is dat al een tijdje bekend 29 mei.
Heb jij toevallig een bron.. ik kan nergens vinden waneer hij uit komt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Volgens mij is de F1 Licentie nergens. Heb vernomen dat Bernie er teveel voor vroeg. Dus voorlopig geen F1 games meer :(. Als er toch weer 1 komt laat dan Polyphony hem maar maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Lordsauron schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:47:
[...]

Heb jij toevallig een bron.. ik kan nergens vinden waneer hij uit komt :S
http://www.psonly.nl/psstore/35/WipEout_HD/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
HoefMeistert schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:11:
Volgens mij is de F1 Licentie nergens. Heb vernomen dat Bernie er teveel voor vroeg. Dus voorlopig geen F1 games meer :(. Als er toch weer 1 komt laat dan Polyphony hem maar maken :p
Maar ja, dan krijgen we weer het 2009 seizoon in 2011, Polyphony kennende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Anoniem: 142353 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:43:
[...]

offtopic:
Op mijn UPC box zit geen optical maar een Coax... heb er een converter voor gekocht naar optisch. Mijn receiver kan geen Coax ontvangen helaas... Hebben nieuwe UPC boxen dan optisch?
Hmmm daar was ik vrijwel zeker van... Heb een UPC Mediabox met DVR en hem eind april ontvangen en sinds dit weekend aangesloten... Ik dacht toch zeker te zijn dat er ook een mogelijkheid was om via optical het geluid digitaal over te brengen ipv analoog via tulpstekkertjes...

Zit op het werk dus kan het zo niet checken... mocht ie toch geen optical hebben dan heb ik net voor niks een optical van 1 meter gehaald 8)7

*edit*

Nog even wat research op de site van UPC gedaan en heb onderstaande PDF gevonden met de achterkant van mijn UPC Mediabox... Ik ben in de veronderstelling dat nummer 3 'Digital Audio Out' een optical was... of heb ik dat fout gezien?

http://www.upc.nl/pdf/Snel_van_Start_DVR.pdf

Ik heb iig een optical gekocht voor m'n PS3! :D Dus vanavond ff GT5 en GTA4 met vet geluid aanzetten :D

[ Voor 21% gewijzigd door Dr. Quipers op 06-05-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Theebag schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:16:
[...]

Maar ja, dan krijgen we weer het 2009 seizoon in 2011, Polyphony kennende...
Eerder de volgende F1 game in 2011 dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504

Blijven oude demo's gewoon op het PSN staan of worden die na verloop van tijd verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Anoniem: 225504 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:28:
Blijven oude demo's gewoon op het PSN staan of worden die na verloop van tijd verwijderd?
Volgens mij staan ze er nog allemaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tof, demo's checken is namelijk één van de leukste dingen aan de PS 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Helaas worden die na een tijdje weer verwijdert. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

De demo's staan vaak langer of eerder op andere continenten.

Is haze al te downloaden? (ps3 is wel 3 meter verderop, te lui om te checken. moet ook nog gta4 erin stoppen vandaag of morgen, moet echt een vriendin vinden een dezer dagen)

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 98664 op 06-05-2008 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-05 14:08
m4yall schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:49:
[...]

Volgens mij staan ze er nog allemaal op.
Ik zie er maar 2 of 3 in de EU store en in de USA store is het niet bar veel meer.
b.v. de GT5 demo is nergens meer te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, die gt5 demo is nu te koop he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Minder, ik keek er wel naar uit om alle demo's te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Weet trouwens iemand de vertaling, of welk knopje wat is, van de Japanse PS store?
Heb vanmorgen even een japans id aangemaakt, maar de indeling van de store is echt compleet anders dan een Amerikaanse of een Europese! :/

En hoe zit het met een Playstation Gamer Card? Bestaat dat al? Kan er namelijk niks over vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Ik heb laatst even door de stores van de EU en US gebladerd. Ik dacht dat ik wel aardig wat demo's tegen was gekomen. Ook van oudere games als Motorstorm en R:FoM. Het is de moeite toch niet om ze te laten staan? Dan heb ik je misschien te enthousiast gemaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vrijwel de meeste demo's staan er nog gewoon. Slechts enkele worden na een bepaalde periode verwijderd, dit wordt meestal ook vermeld wanneer de demo beschikbaar komt, zoals dat bij de demo van GT5:P het geval was. Beta's verdwijnen ook na een bepaalde periode.

Sommige regio's hebben content en demo's in de Store die wij niet hebben, en omgekeerd (vervelend). Wat je dus moet doen is voor die andere regio's een account aanmaken om vervolgens toegang te kunnen krijgen tot die Stores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

16.02 nog niks nieuws in de store

IK WIL HAZE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

http://www.gamesradar.com...ots/g-2008031394151671022
Motorstorm 2 screenshots. Ik word er nog niet heel warm van eerlijk gezegd. Er komen 16 banen bij, want een behoorlijk aantal is.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed om te horen, maar toch vreemd dat anderen die demo's dan niet meer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wootism schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:47:
Weet trouwens iemand de vertaling, of welk knopje wat is, van de Japanse PS store?
Heb vanmorgen even een japans id aangemaakt, maar de indeling van de store is echt compleet anders dan een Amerikaanse of een Europese! :/

En hoe zit het met een Playstation Gamer Card? Bestaat dat al? Kan er namelijk niks over vinden!
Hong kong store is in het engels, volgens mij heb je iets fout gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Shiver23 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:14:
http://www.gamesradar.com...ots/g-2008031394151671022
Motorstorm 2 screenshots. Ik word er nog niet heel warm van eerlijk gezegd. Er komen 16 banen bij, want een behoorlijk aantal is.
Het doet mij ook nog niet zo veel eigenlijk.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-05 14:25

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Anoniem: 225504 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:15:
Goed om te horen, maar toch vreemd dat anderen die demo's dan niet meer zien.
Het kan ook zijn dat ze niet meer zichtbaar zijn in de store, maar dat je ze nog wel via je downloadlijst terug kunt vissen. Ik begreep dat dat ook het geval was bij de GT5P demo in de Japanse store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PlayStation Gamers Day presentatie is inmiddels begonnen (17:00), hier wordt een live blog bijgehouden:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=137039

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 17:32
sopsop schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:04:
[...]

Het kan ook zijn dat ze niet meer zichtbaar zijn in de store, maar dat je ze nog wel via je downloadlijst terug kunt vissen. Ik begreep dat dat ook het geval was bij de GT5P demo in de Japanse store.
via een proxy kun je als het goed is de GT5P demo downloaden, zo heb ik het ook gedaan zonder japanse store, gewoon dowloaden naar pc en dan proxy instellen voor PS3

uitleg en links staat in 1 van de vorige delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sopsop schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:04:
[...]

Die gt5 demo lijkt me niet meer terug te halen..... (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Die motorstorm2 screens zijn echt overbodige netvulling. Wat telt is IN GAME videos. Al het andere is marketing poep wat alleen maar tot overtrokken, irrealistische verwachtingen leidt.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Motorstorm trekt me niet echt, been there done that enzo....
Volgens mij denkt iedereen er zo over......
Betere graphics lijkt me niets, meer banen ook niet.
Maar ik kan me wel vergissen. (soms, heel soms:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"Killzone 2 will be released in February 2009."

Volgens de GameSpot live blog.
http://www.gamespot.com/n...ws&tag=latestnews;title;2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Anoniem: 148415 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:41:
"Killzone 2 will be released in February 2009."

Volgens de GameSpot live blog.
http://www.gamespot.com/n...ws&tag=latestnews;title;2
Dat las ik ook net. Dan pas? :o :( 8)7

@ giulio. Motorstorm2 lijkt mij juist wel heel vet. Motorstorm1 Zat veel meer potentie in, wat er niet uit kwam door tijdgebrek (release van PS3). Het was eigelijk een geweldige game, echter met heel weinig content. Nu ze het rustig aan kunnen doen lijkt het mij echt een top game te worden. En het grootste gemis kont er wel in motorstorm 2, split screen *O*

[ Voor 35% gewijzigd door jdm8 op 06-05-2008 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er komt een MGS4 PS3 pack (40 GB) voor Europa, echter het lijkt gewoon op de normale zwarte uitvoering die er al is...

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 148415 op 06-05-2008 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Ben wel benieuwd naar die trailer van KZ2, het schijnt dat het dezelfde is als de pre-rendered E3 versie van een paar jaar geleden, maar nu wel in-game :)

Was ook wel te verwachten dat ze KZ2 iets later uitbrengen, anders heb je resistance 2 en kz2 tegelijk.

Wat me wel mateloos begint te irriteren is dat Microsoft-eske geL*L van die managers van Sony omtrent hoe geweldig belangrijk de PAL regio is, hoe gaaf de PSN wordt etc. en hoe belangrijk content is op de PSN/store

Ja, daar waren we vooral in de PAL area allang achter, wegens het chronische gebrek eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
Opvallend nieuwtje uit de presentatie is dat er in Europa nu meer PS3s verkocht zijn dan Xbox 360s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 24-05 11:47
Ik wil een externe harde schijf gaan kopen om al mijn media (foto's, muziek en HD films) er op te zetten.
Deze wil ik dan aan mijn PS3 hangen om van de externe hardeschijf de media dan af te spelen. Zijn er dan ook nog dingen waarop ik op moet letten of als het maar een USB 2.0 aansluiting heeft is het goed?

Ik heb er zelf twee op het oog van western digital van 500 GB.
De Mybook Essential 7200RPM,8MB, (heeft aparte voeding nodig)
Of de Elements 7200rpm 16MB (zonder voeding en 7 euro goedkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

ymmv schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:57:
Opvallend nieuwtje uit de presentatie is dat er in Europa nu meer PS3s verkocht zijn dan Xbox 360s.
En toch betalen wij voor alles het meest en krijgen het het laatst. De liefde is éénrichtingsverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

harlekein schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:59:
[...]

En toch betalen wij voor alles het meest en krijgen het het laatst. De liefde is éénrichtingsverkeer.
Where is the Euro-love? Ook nog niets over de DS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144007

F1 aangekondigd. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

16.28. Kaz speaks of the importance of European produced games to Sony - singling out Singstar, Buzz and Formula 1. --> IGN

17.22 - De PAL gebieden zijn erg belangrijk voor Sony. Producten als Buzz, SingStar, Formula 1, Killzone en LittleBigPlanet zijn daar in ontwikkeling. --> PSOnly
Anoniem: 148415 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:53:
Er komt een MGS4 PS3 pack (40 GB) voor Europa, echter het lijkt gewoon op de normale zwarte uitvoering die er al is...
Wat ik net gelezen heb schijnt toch echt wat anders te zijn.
17.50 - Europa krijgt een exclusive Metal Gear Solid 4 bundel. Inhoud van de bundel nog onbekend.

Bron: PSOnly

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 144007 op 06-05-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Bij de eurogamer feed zie ik echt niet staan dat hij Formule1 genoemd heeft.
GT5P, LBP, MGS4, Resistance 2, Haze, MotorStorm 2 and Buzz are the key pillars for 2008 on PS3, says Hirai.
@ymmv hieronder:
Het nadeel van kopen in de US store is toch dat je die games alleen kunt spelen onder je us account, toch?

[ Voor 69% gewijzigd door EfBe op 06-05-2008 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
harlekein schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:59:
[...]

Niet altijd. Singstar en GT5 Prologue waren hier eerder dan in de VS te koop. En op zich maakt het ook niet zo veel uit omdat de games regiovrij zijn, de PSN geen regio-locks heeft en de hardware universeel is. Ik koop mijn games op eBay en in Hong Kong, ik koop games van de Amerikaanse online winkel en heb mijn DS3 geimporteerd voor minder dan de prijs van een Sixaxis in NL....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EfBe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:15:
Bij de eurogamer feed zie ik echt niet staan dat hij Formule1 genoemd heeft.

[...]

@ymmv hieronder:
Het nadeel van kopen in de US store is toch dat je die games alleen kunt spelen onder je us account, toch?
Ja, maar in dat quote hebben zij het over 2008. Misschien staat er ergens anders wel wat over?

Edit:
17.30. Some news on Play TV - it's out in September and will cost 99 Euros. Followed by news of game downloads for the PSP, complete with some box art for Gran Turismo PSP - is that a faux pas, or a sign that the game may finally be approaching release?
Dit hoort eigenlijk in het PSP topic. :P

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 144007 op 06-05-2008 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Haze staat in de store. (1.5GB :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021
De Haze demo van 1557mb staat ondertussen te downloaden in de Europese store! Nice :)

// Edit //
EfBe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:48:
Haze staat in de store. (1.5GB :P)
D'oh, te laat :+

[ Voor 50% gewijzigd door thisbeingme op 06-05-2008 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
EfBe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:57:
Ben wel benieuwd naar die trailer van KZ2, het schijnt dat het dezelfde is als de pre-rendered E3 versie van een paar jaar geleden, maar nu wel in-game :)
http://www.gamevideos.com/video/id/18705

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

OMG OMG OMG :9 Alleen jammer dat het nog zo lang duurt :( Dit is zoals iemand al zei vast vanwege resistance 2 en aangezien de maker van resistance niet van sony is (geloof ik) kan het niet andersom (dus eerst killzone, dan resistance). Het maken van een game kan volgens mij echt niet zo lang duren (ook al wordt het gemaakt door hollanders).

Ligt dat aan mijn pc, of is de stem van die man aan het einde van het filmpje echt ineens fucked up?

[ Voor 21% gewijzigd door jdm8 op 06-05-2008 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben lekker haze en condemned aan het downloaden

plus de 3 trailers van aankomende games

I LOVE MY PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProCal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08-2023
Spam je topic hier maar gewoon niet.

[ Voor 86% gewijzigd door TheZeroorez op 06-05-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-05 23:58
Haze demo heeft een soort van in-game XMB, je kunt namelijk je vriendenlijst bekijken en bewerken enzo.
Voeg me toe op PSN als je coop wilt spelen! PSN ID: blu-fox

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Nico111 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:58:
Ik wil een externe harde schijf gaan kopen om al mijn media (foto's, muziek en HD films) er op te zetten.
Deze wil ik dan aan mijn PS3 hangen om van de externe hardeschijf de media dan af te spelen. Zijn er dan ook nog dingen waarop ik op moet letten of als het maar een USB 2.0 aansluiting heeft is het goed?

Ik heb er zelf twee op het oog van western digital van 500 GB.
De Mybook Essential 7200RPM,8MB, (heeft aparte voeding nodig)
Of de Elements 7200rpm 16MB (zonder voeding en 7 euro goedkoper)
Volgens mij gaat dat niet werken, in ieder geval niet handig. Ik wil zelf ook de PS3 voor gamen en als mediacenter gebruiken maar daar zijn enkele problemen bij:

-een externe HD moet fat32 zijn, dat betekent dat bestanden niet groter dan 4GB kunnen zijn en dat een disk maar 32GB groot kan zijn (daar schijnen wel truukjes voor te zijn om ook een grotere schijf te kunnen formatten met fat32 maar het diskje dat ik even tijdelijk gebruikte was toch maar 40GB dus die 8 miste ik niet heel erg)
-de mediacentermogelijkheden van de PS3 zijn erg slecht. In een mp3 playlist passen maar 200 items ofzo (hoezo je klassiek, jazz, blues en rock + metal uit elkaar willen houden?) en voor films kan je geen playlists maken of ook maar sequentieel een aantal clips afspelen |:(

Het handigste zou overigens het vervangen van de interne HDD door een grotere zijn, maar ik wacht in ieder geval totdat Sony met een firmware komt die grotere playlists mogelijk maakt en ook playlists voor video kent. Lijkt mij vrij simpel programmeerbaar maar kennelijk hebben ze niet genoeg mankracht om aan alle aspecten van de PS3 te werken -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Is Full Auto 2 eigenlijk een goed spel ?
Ik kan er namelijk voor een zacht prijsje aan komen maar ben benieuwd wat jullie van die game vinden.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Sorry maar Haze is 3x niks, as expected. Mediocore, en na toppers als CoD4/GTA4/UT3 kan ik lastig terug gaan naar iets als dit. Leuke presentatie, 4player co-op splitscreen is TOP. Maar verder niets bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
misschien een stomme vraag, maar is er een batterij indicator van de ps3 controller? is er ergens te zien dat ie bijna leeg is.. of is de enige manier om er achter te komen als ie ermee kapt?

ik lag dat je de controller ook op een usb poort van de pc kan opladen, dit is geen enkel probleem toch?

(heb de ps3 net sinds gister en kan het niet vinden :) )

[ Voor 9% gewijzigd door SubSun op 06-05-2008 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
SubSun schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:41:
misschien een stomme vraag, maar is er een batterij indicator van de ps3 controller? is er ergens te zien dat ie bijna leeg is.. of is de enige manier om er achter te komen als ie ermee kapt?

ik lag dat je de controller ook op een usb poort van de pc kan opladen, dit is geen enkel probleem toch?
als je de ps3 button gebruikt (op de controller) krijg je dat scherm met afsluiten enz. daar staat linksonder ook een batterij indicator bij geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Niet online
hmm k zal straks eens checken. alleen als je in de ps3 menu bent dan want ingame doet ie het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

SubSun schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:46:
hmm k zal straks eens checken. alleen als je in de ps3 menu bent dan want ingame doet ie het niet?
Ook ingame werkt dat (dan kun je kiezen uit quit game, turn off console, turn off controller en nog eentje geloof ik. Het batterij icoontje staat daar dan ook ergen, tenzij ik mij heel erg vergis (wat nogal eens zo is :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
nudie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:40:
Sorry maar Haze is 3x niks, as expected. Mediocore, en na toppers als CoD4/GTA4/UT3 kan ik lastig terug gaan naar iets als dit. Leuke presentatie, 4player co-op splitscreen is TOP. Maar verder niets bijzonders.
Ik vond Haze best aardig, graphics vallen wel tegen, maar er stond dat dit nog niet het uiteindelijke product was dus misschien poetsen ze het nog wat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Niet online
thx het werkt. ik dacht dat het alleen was om de channel te resetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haze owned

ik denk dat dit leuk gaat worden in de multiplayer

morgen preorder ik em _/-\o_

heerlijk die demos

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 170423 op 06-05-2008 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:13
Ik vind Haze opzich ook wel vet, speelt goed erg wennen nog aan de controls. Grfx vallen niet tegen, wel liep ik net door een aantal lege stukken heen en de battles waren erg snel gespeeld in het begin. Geen idee hoe co op precies werkt aangezien ik niemand kan inviten en ingame de friendslist niet te bereiken is (wel diegene die al Haze spelen volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

-Thunder- schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:51:
Is Full Auto 2 eigenlijk een goed spel ?
Ik kan er namelijk voor een zacht prijsje aan komen maar ben benieuwd wat jullie van die game vinden.
Volgens mij moet daar nog wel een demo van te vinden zijn. Probeer het, ik vond het 3x niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Moet er niet een Haze topic komen? Ik wilde er eentje maken maar ik ben niet goed in startposten maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hesr schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:34:
Moet er niet een Haze topic komen? Ik wilde er eentje maken maar ik ben niet goed in startposten maken...
goed plan,the game deserves it _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
Ik vind al die aparte topics maar lastig. Voor je het weet zeg of vraag je iets teveel in dit topic en wordt je gelijk weer teruggefloten door de moderators. Dat gebeurd nu al als je perongeluk teveel kletst over PSN ervaringen of een net gekocht spel (bijvoorbeeld GTA of GT4) teveel bespreekt. Ik vind het jammer want nu gaat dit topic mij veel teveel over de problemen en vragen die mensen hebben over het systeem ipv het gamen waar het systeem toch grotendeels vor bedoeld is.

just my 2 cents :X

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Ik was aangenaam verrast door Haze! Ik ben niet echt de FPS man, ok CoD4 vermaak ik me goed mee, maar normaal gesproken is het niet echt iets voor mij. Ik vond de graphics aardig in orde, wel jammer dat de grassprieten 2D overkomen e.d. Verder is het nectar idee gewoon erg tof! Misschien dat Haze er wel gaat komen. Ben ook wel benieuwd naar het verhaal.

Net ook even High Velocity Bowling gedownload. Ook wel leuk! Vooral dat je de Sixaxis precies zo vasthoud als een echte bowlingbal. Daar ga ik me ook nog wel even mee vermaken! Ook wel fun om met wat meer mensen te doen. Misschien dat ik mijn vriendin met HVB wel achter de PS3 krijg ;) . Haze coöp lijkt me dat me dat niet gaat lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-05 14:55
swopdark schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:46:
[...]

Ik vind al die aparte topics maar lastig. Voor je het weet zeg of vraag je iets teveel in dit topic en wordt je gelijk weer teruggefloten door de moderators. Dat gebeurd nu al als je perongeluk teveel kletst over PSN ervaringen of een net gekocht spel (bijvoorbeeld GTA of GT4) teveel bespreekt. Ik vind het jammer want nu gaat dit topic mij veel teveel over de problemen en vragen die mensen hebben over het systeem ipv het gamen waar het systeem toch grotendeels vor bedoeld is.

sluit ik me helemaal bij aan. Er wordt ondertussen zoveel in dit topic gepost over problemen en vragen over het systeem dat het ondertussen nagenoeg onmogelijk is om nog een normaal gesprek te voeren over toekomstige games op ps3 etc

Eigenlijk zou er een ps3 problemen/vragen topic moeten komen net zoals bij de 360 zodat we het hier weer meer kunnen hebben over de ps3 zelf. Het zou eigenlijk sowieso beter zijn als elke console gewoon zijn eigen subforum heeft. Voor multiplatform games is het misschien minder handig maar ik denk dat er dan veel meer ruimte is voor nieuwe topics

over Haze: Grote tegenvaller voor mij. Echt jammer van de graphics. Gewoon niet bijzonder en ik zou bijna durven zeggen dat het gewoon last gen in HD is. Echt jammer.

Verder moest ik bijna een teiltje pakken toen je moest checken of de piloot dood was. Nog nooit heb ik mee gemaakt dat de makers zo hun best doen om een "band" te creeeren met iemand die overlijdt. Geen idee of het eigenlijk sarcasme was maar als dit in het teken moet zijn van het geweldige verhaal van haze dan houdt ik mijn hart vast.

[ Voor 17% gewijzigd door zerokill op 06-05-2008 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

nudie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:40:
Haze geeft me dat timecrisis gevoel idee is goed maar weet je. Er zijn betere games en dan is het gewoon zo dat het minder gespeeld gaat worden! Haze is niet slecht maar het is ook geen 9 dus zal het de 7 tot 8ten als vriend behouden. Jammer!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Een 7 is inderdaad een goed cijfer voor Haze , athans de demo versie

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:28
swopdark schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:46:
[...]

Deze discussie hoort eigenlijk niet in het topic gevoerd te worden :+ . Maar je geeft zelf eigenlijk al een tegenstrijdige mening. Aan de ene kant ben je bang dat je dingen bespreekt die ergens niet thuishoren, omdat het afgesplitst is, aan de andere kant geef je aan het topic teveel over andere dingen gaat dan jij zou willen bespreken. Kortom, alle reden om het juist een beetje op te splitsen, zodat er de ruimte is voor discussie en niet alles door elkaar loopt. Als er bijv. geen GTA IV topic zou zijn, dan zou 90% van dit topic gewijd zijn aan dat spel. Dan verzandt de rest van de discussie behoorlijk snel :X.

Anyway, dit is dus meer iets om te bespreken in het SGD feedback topic of LA :) .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:21
Kan ik specifieke mensen uitnodigen bij de demo van HAZE? Bv. GoT PSN vrienden? heb heel even gekeken net, maar kwam er niet zo snel uit...

[ Voor 4% gewijzigd door Gusev op 06-05-2008 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Haze is geweldig! Het is een vrij korte demo, met wat kleine dingetjes die nog beter kunnen (springen, wapens oppikken) maar dat is zo op te lossen. Verder voelt het gewoon heerlijk aan. Zoals ik van Free radical games gewend ben.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:55

Aight!

'A toy robot...'

Nog over de game Afrika, op gametrailers is er ingame stuff te zien.

Is dus een game waar je foto's moet maken, maar die beelden vielen een beetje tegen, vond ik zelf dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Ik heb haze gisteren gedownload en vind de demo niks, ik had gelijk het gevoel dat ik halo3 aan het spelen was alleen ziet halo3 er nog beter uit.

Tijdens het spelen van Haze had ik constant het gevoel dat ik naar ps2 gfx stond te kijken, door een of andere iets mist de demo sowieso grafische afwerking maar het lijkt alsof dat spel voor de ps2 bedoelt was.

Maarjah dit is pas de demo, het uiteindelijke spel zal wel beter worden, ik zal hem in ieder geval niet kopen omdat het meer van hetzelfde is.

Momenteel vind ik Uncharted toch de beste gfx hebben op de ps3 en diep van binnen hoop ik dat daar toch verandering in komt anders voelt het als een Ford Mustand met een 1.2 motor.

Met call of duty4 en gta4 heb ik momenteel genoeg schik en daar zal binnenkort toch geen verandering in komen als er spellen als haze aan staan te komen.

[ Voor 31% gewijzigd door GranCanaria op 07-05-2008 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192470

POSTBANK!!!!! POSTBANK!!!!! POSTBANK!!!!! POSTBANK!!!!! POSTBANK!!!!! POSTBANK!!!!!

-winkel geupdate

+Some tech experts have found out that the demo for Haze is only running at a locked 30fps and 1024x576 with no anti aliasing.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 192470 op 07-05-2008 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:13
Nieuwe gameplay beelden:

Motorstorm 2
Killzone 2

Klik op downloaden en download hem dan via de server of via bittorrent dan krijg je de HD video :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Anoniem: 192470 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 07:27:
POSTBANK!!!!! POSTBANK!!!!! POSTBANK!!!!! POSTBANK!!!!! POSTBANK!!!!! POSTBANK!!!!!

-winkel geupdate

+Some tech experts have found out that the demo for Haze is only running at a locked 30fps and 1024x576 with no anti aliasing.
Bedankt man, ik heb hem net besteld ik weet echter niet of ik het juiste pasnr heb doorgegeven, daar mijn pas thuis lag en ik dit telefonisch heb moeten doen.

Het pasnr is toch 7 karakters lang?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.