Welkom in alweer deel 26 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in alweer deel 26 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv en JeepXJ89! Daarnaast blijven we gek op cijfertjes. De volgende poll ga ik bij iedere nieuwe topic resetten en eventueel updaten. De coverart (nu Uncharted) in de header van de startpost is afhankelijk van deze resultaten. Poll: Beste PS3 game van dit moment? • Gran Turismo 5 Prologue • Army of Two • Burnout Paradise • Rainbow Six Vegas 2 • Viking: Battle for Asgard • Lost Planet • Devil May Cry 4 • PixelJunk Monsters • Unreal Tournament 3 • Turning Point: FoL • Call of Duty 4 • anders Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier Disclaimer: Deze bovenstaande gamelijst is tot standgekomen door per post in de voorgaande threads grondig te analyseren, ook is er jing/jang gebruikt maar vooral veel Maggi en een beetje van mezelf (de topic starter). Naast deze lijst komen er nog veel meer games waarvan we nog niet eens wisten dat ze bestonden (Turrican HD schijnt ook in ontwikkeling voor de PS3 te zijn Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heust wel verwerken! ![]() |
[ Voor 12% gewijzigd door blu-fox op 08-04-2008 17:21 ]
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Anoniem: 37763
Gisteren op de bonus round van gametrailers.com gezien waar deze quote van Michael Pachter vandaan komt. De beste man zegt dus alleen maar dat EA economische redenen zou kunnen hebben om hem eventueel uit te stellen. Tja, en dan heb je ergens een siteje die lezers nodig heeft en die probeert dat uit zijn verband te rukken en er iets smeuïgs van te maken. Gelukt.KillaH87 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:13:
[...]
hahaha (sarcasme)
denk je echt dat GTAIV word uitgesteld omdat ie dan beter verkoopt, IEDEREEN gaat die game al halen of gaan mensen met de kerst er dan meerdere kopen ofzo,
Als EA T2 overneemt (ik hoop toch zo van niet) en ze stellen hem uit dan zul je eens zien wat er gebeurt, EA boycotten e.d. zal ze in ieder geval meer kwaad doen dan goed
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
Anoniem: 150294
Ik zit nu op Part 4 daarvan te wachten, komt maar niet. Of is het nu al online..Armada schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:43:
Even copy-paste uit vorige topic:
[...]
Gisteren op de bonus round van gametrailers.com gezien waar deze quote van Michael Pachter vandaan komt. De beste man zegt dus alleen maar dat EA economische redenen zou kunnen hebben om hem eventueel uit te stellen. Tja, en dan heb je ergens een siteje die lezers nodig heeft en die probeert dat uit zijn verband te rukken en er iets smeuïgs van te maken. Gelukt.
elke zondagAnoniem: 150294 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 18:07:
[...]
Ik zit nu op Part 4 daarvan te wachten, komt maar niet. Of is het nu al online..
Hmmm, ik heb een slechte ervaring met Third party controllers voor de console. Het is gewoon erg irritant, als je met meerdere spelers speelt en veschillende controllers hebt, iedereen is immers de standaard controller gewend. En als ze dan ook nog eens € 40,- kosten, kan je net zo goed een Sixaxis of nog beter een DS3 controller halen.JeepXJ89 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 18:02:
STOP DE PERSEN! Belangrijk!
Ik was vanmiddag bij de de Free record shop en daar waren ze een display aan het opstellen met de wacky third party boomerang controller! Draai uw hoofd 90 graden naar links en aanschouw ware schoonheid.
[afbeelding]
Nu allemaal naar de winkel rennen! Deze moet je hebben, hij is maar €40...![]()
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Denk dat ze in de ontwikkelfase een foutje hebben gemaakt wat betreft de kosten ... Als de controller 25 euro had gekost (dus de helft van een officiele ) of zelf nog 30.. Dan was het vast wel gaan lopen maar met deze prijs betwijfel ik dat.
[ Voor 11% gewijzigd door Emiel1984 op 08-04-2008 18:51 ]
[LTS][MTS][HTS]
kijk eens naar de Samsung LE26S81, deze kost €454 bij de MM in Zwolle. ik zou hem hebben opgehaald als ik het geld had maar dat heb ik niet en dan gecombineerd met het gebrek aan digitale TV decoder weerhoud me tot financieel betere tijdenIct-sale schreef:Geweldig, ik zit er namelijk aan te denken de belinia 26" monitor te kopen, die heeft ook een hdmi ingang en heeft een goede prijs.
Ik ben wel erg benieuwd naar het er dan uitziet op zo'n scherm daar het beeld wel wat kleiner is als de tv enz.
Anoniem: 62733
In de US-store staat een demo. Misschien even uitproberen?Anoniem: 37763 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:41:
kan Blazing Angels 2 nieuw voor 20 euro kopen.
Goed idee of kan ik dit spel beter laten liggen, ongeacht de prijs?
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
[ Voor 30% gewijzigd door peakaboo op 08-04-2008 19:22 ]
Is je vrouw niet gewend aan platte koppen en lijkt het daarom zo?peppie71 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:34:
Als ik dvd op mijn ps3 kijk, dan klaagt mijn vrouw over "lange koppen". Zelf zie ik het niet zo, maar misschien komt dat omdat ik eraan gewend ben. Met de 360 was dit niet het geval volgens haar.
Ik kijk op een jvc breedbeeld sd
Wat kan ik hieraan doen?
PSN: Shiver23
Anoniem: 107573
Anoniem: 193933
Anoniem: 142353
Als jij het niet doet geef even door waar je hem vandaan hebt, zoek hem al een tijdje voor rond die prijsAnoniem: 37763 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:41:
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 142353 op 08-04-2008 20:09 ]
De game moet het dus wel gebruiken he?Anoniem: 193933 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:57:
Wat ik niet helemaal begrijp bij de PS3 is de Sixaxis controller. Het bewegen van de controller doet helemaal niets ( ik heb het geprobeerd bij The Godfather en bij Burnout ) maar er gebeurt gewoon niets. De knoppen en alles werken prima maar het zogenaamde bewegen van de controller geeft geen actie. Ligt dit aan mij of moet ik ergens iets instellen?
[ Voor 46% gewijzigd door jdm8 op 08-04-2008 21:08 ]
2 player offline co-opjdm8 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:09:
[...]
KNIP
Weet iemand ook hoe het nou zit met de offline co-op in HAZE? (dus twee of vier spelers? er zijn veel tegenstrijdige berichten.)
Een (oud) stukje op FOK, Op de vraag waarom je Haze zou moeten aanschaffen, antwoordde Free Radical het volgende:
1. 4-player co-op.
2. 16-player story-led multiplayer maps
3. The Nectar gameplay system.
4. A whole bunch of downloadable content, that isn't just useless shit like new skins.
5. It's paying my mortgage, so buy it.
Dus of ik koop een third-party controller voor €40,- of ik bestel een officiele Sony DualShock 3 voor €34,08... Tja moeilijke keuzeJeepXJ89 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 18:02:
STOP DE PERSEN! Belangrijk!
Ik was vanmiddag bij de de Free record shop en daar waren ze een display aan het opstellen met de wacky third party boomerang controller! Draai uw hoofd 90 graden naar links en aanschouw ware schoonheid.
[afbeelding]
Nu allemaal naar de winkel rennen! Deze moet je hebben, hij is maar €40...![]()
[ Voor 18% gewijzigd door FeaR op 08-04-2008 21:54 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Waar vind jij die voor 34eu? Is dat ook de wireless?FeaR1986 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:47:
[...]
Dus of ik koop een third-party controller voor €40,- of ik bestel een officiele Sony DualShock 3 voor €34,08... Tja moeilijke keuze
w00t duizendste post
Anoniem: 103465
Inderdaad.Kimo schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 22:34:
Yesasia.com en dan kortings coupon zoeken van 5 dollar
Ik heb R6 V2 ook maar leg uit wat je zo slecht vind? Ik mis niks qua detail, en het is ook best wel een verkooptopper volgens mij.Anoniem: 103465 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:04:
Dit spel is qua levels erg saai en mist gewoon veel details. Het lijkt wel of het een port is van de Wii als ik dit vergelijk met Red steel qua details dan zit hier veel meer in.
Persoonlijk lijkt het wel een B kantje van een single waarvan je denkt niet slecht maar zal geen hit wordenAls opvolger van Vegas 1 vind ik het erg teleurstellend wat ze hebben gebracht.
Ondanks dat heb ik op dit moment ook geen ander spel ,dus even uitspelen en weer inleveren
voor korting op mijn volgende game.![]()
Zijn er mensen die slechte ervaring hebben met E-starland.com had twee games besteld apart
eentje is aangekomen de andere is al 18 dagen onderweg? . iemand?
[ Voor 5% gewijzigd door JeepXJ89 op 08-04-2008 23:17 ]
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
kijk hier even: http://playstation.custhe...r/std_adp.php?p_faqid=241philotra schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 22:57:
Ik heb een beetje zitten rotzooien met de internet instellingen op mijn router. Mijn PS3 heeft nu een static IP adress en de poorten TCP: 80, 443, 5223 en UDP: 3478, 3479, 3658 geopend. Ik heb nu Nat type 2 (beter) ipv type 3. Kloppen deze poorten? (want ik kan nergens een officiele bron vinden dat deze de juiste zijn). Verder krijg ik alsmaar connectiefouten bij Lost Planet Online Demo met deze settings, behalve wanneer ik de PS3 in een DMZ zet. Maar dat wil ik liever niet omdat ik dan mijn hele PS3 blootstel aan het internet. Ik heb liever de poorten open die nodig zijn en verder geen andere. Weet er iemand welke poorten je open moet hebben voor Lost Plant Online Demo? Bestaat er ook een lijst met online PS3 spellen en de bijbehorende poorten die ze gebruiken, en dus geopend moeten worden? Dat zou wel chill zijn.
ik vond hem ook wat tegenvallen, online is die wel erg leukAnoniem: 103465 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:04:
Ik heb het spel RS Vegas 2 gekocht.
Dit spel is qua levels erg saai en mist gewoon veel details. Het lijkt wel of het een port is van de Wii als ik dit vergelijk met Red steel qua details dan zit hier veel meer in.
Persoonlijk lijkt het wel een B kantje van een single waarvan je denkt niet slecht maar zal geen hit wordenAls opvolger van Vegas 1 vind ik het erg teleurstellend wat ze hebben gebracht.
Ondanks dat heb ik op dit moment ook geen ander spel ,dus even uitspelen en weer inleveren
voor korting op mijn volgende game.![]()
Zijn er mensen die slechte ervaring hebben met E-starland.com had twee games besteld apart
eentje is aangekomen de andere is al 18 dagen onderweg? . iemand?
Hm ja leuk maar die is zilver en japan version...Kimo schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 22:34:
Yesasia.com en dan kortings coupon zoeken van 5 dollar
Beter zoeken...peakaboo schreef op woensdag 09 april 2008 @ 01:26:
[...]Hm ja leuk maar die is zilver en japan version...
Make everything as simple as possible, but not simpler.
Anoniem: 198824
Bedankt voor de tip, werkte inderdaad met die couponFeaR1986 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:15:
[...]
Inderdaad.
Maar hangt natuurlijk ook een beetje van de koers van de dollar af.
En die coupons kloppen ook niet altijd.
Want met de $5-coupon die ik had veranderde het bedrag van €38,50 naar €34,08.
Dus wel in mijn voordeel, dus ik klaag maar niet
Anoniem: 140372
is gewoon uit in amerika sinds vorige week, videogamesplus.com heeft ze voor 33EFeaR1986 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 01:42:
[...]
Beter zoeken...
Er is ook gewoon een zwarte (en een witte) controller verkrijgbaar.
Het is altijd de Japanse versie op dit moment, want de Dual Shock 3 is nog niet in Europa of Amerika te krijgen. Qua uiterlijk is er niets anders vergeleken met de versie die wij pas medio mei krijgen. Alleen de doos staat vol Japanse tekens en de handleiding is ook niet te lezen. Maar het gebruik van een controller lijkt me voor zich spreken, dus het laatste moet geen probleem zijn...
De in-game video's vielen een beetje tegen wanneer je ze vergeleek met de pre-rendered trailers, maar als de game doet wat het belooft dan is het zeker de moeite waard. GT5:P laat toch vet steken vallen: geen schade, van die slappe time penalties ookal is het je schuld niet, on-line is het niet je van het, en een RAMPZALIG menusysteem. Grid heeft niet veel auto's dacht ik (alleen racewagens, op zich niets mis mee), maar wel 20 auto's op de baan.Anoniem: 62733 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:16:
Ik denk dat GRID ook niet mag ontbreken in aankomende games ! schijnt een nieuwe standaard te gaan neerzetten als ik diverse bladen mag geloven !
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Je kan kiezen hoe het beeld wordt "gescaled" (gevuld) met de controller, met "o" of "x" dacht ik.peppie71 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:34:
Als ik dvd op mijn ps3 kijk, dan klaagt mijn vrouw over "lange koppen". Zelf zie ik het niet zo, maar misschien komt dat omdat ik eraan gewend ben. Met de 360 was dit niet het geval volgens haar.
Ik kijk op een jvc breedbeeld sd
Wat kan ik hieraan doen?
Ook ik heb zeer slechte ervaringen met third party controllers, de echte sonies zijn meestal het fijnst, daarbij liggen volgende week de DS3's (import) in zwolle in de winkel. Ze hadden nu alleen nog maar witte, die verkies ik toch boven third party controllersJumpman schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 18:16:
[...]
Hmmm, ik heb een slechte ervaring met Third party controllers voor de console. Het is gewoon erg irritant, als je met meerdere spelers speelt en veschillende controllers hebt, iedereen is immers de standaard controller gewend. En als ze dan ook nog eens € 40,- kosten, kan je net zo goed een Sixaxis of nog beter een DS3 controller halen.
35 verschillende auto's om precies te zijn. De hele verhaallijn hebben ze er uit gesloopt en weer terug naar het echte racen. Al hebben ze in de preview wel driftchallenges, wat van mij dan weer niet hoeft. De crashes zien er erg goed uit en de A.I. was bij de vorige racedrivers al behoorlijk goed.EfBe schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:15:
[...]
Grid heeft niet veel auto's dacht ik (alleen racewagens, op zich niets mis mee), maar wel 20 auto's op de baan.
Ik vind de menu structuur eigenlijk niet onhandig ofzo. Het is alleen jammer dat als je een race gedaan hebt, en je wilt naar de volgende race dat je helemaal naar het hoofdmenu wordt teruggeflikkerd.EfBe schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:15:
GT5:P laat toch vet steken vallen: geen schade, van die slappe time penalties ookal is het je schuld niet, on-line is het niet je van het, en een RAMPZALIG menusysteem.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Anoniem: 252297
Pro Evo mis ik nog in je lijstje. En als je echt 300 uur vette gameplay zoekt dan zou ik toch GOTY editie van Oblivion aanschaffenAnoniem: 252297 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:05:
zo gister maar is me ps3 tje aangeschaft en een nieuwe tv
heb ook wat spelletjes gekocht daarbij
- assasins creed
- enchanted arms
- Ratchet and clank tools of destruction
- Asgard the viking
- Folklore
- uncharted ( da drake spel)
nu vroeg ik me af of jullie nog extra aanraders hebben die ik echt zou moeten kopen .
- Of echt zou moeten proberen met mijn ps3 ( heb al een mediaserver draaien, Echt GEWELDIG")
Alvast bedankt
[ Voor 92% gewijzigd door Brad Pitt op 09-04-2008 10:09 ]
Nickname does not reflect reality
Anoniem: 254317
haha die heb ik express niet gekocht . hou niet zo van voetbal spellen . en oblivion heb ik al dood gespeeld op de pc duskbloem schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:08:
[...]
Pro Evo mis ik nog in je lijstje. En als je echt 300 uur vette gameplay zoekt dan zou ik toch GOTY editie van Oblivion aanschaffen
Ghost Recon vond ik ook erg vet alleen heel kort. Gran Turismo?Anoniem: 252297 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:14:
[...]
haha die heb ik express niet gekocht . hou niet zo van voetbal spellen . en oblivion heb ik al dood gespeeld op de pc dus![]()
nog meer ideëen
Burnout Paradise en Devil May Cry 4 misschien nog een optie ?Anoniem: 252297 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:24:
Mmm Gran turismo is wel een goed plan, maar ik voel me niet echt aangetrokken tot racespellen
ik ben meer van de japanse slag (rollplaying games)
ojah Iemand nog een goeie manier om mkv's gewoon met 1 druk op de knop naar bijvoorbeeld avi / mpg4 te converteren . met ondertiteling .
Want converteren lukt me wel . maar die ondertiteling krijg ik er niet bij , want tja anime kijken met echt falende engelse dubs zuigtvandaar
alvast bedankt
(bedankt voor je tips kbloem)
Heavanly SwordAnoniem: 252297 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:24:
Mmm Gran turismo is wel een goed plan, maar ik voel me niet echt aangetrokken tot racespellen
ik ben meer van de japanse slag (rollplaying games)
ojah Iemand nog een goeie manier om mkv's gewoon met 1 druk op de knop naar bijvoorbeeld avi / mpg4 te converteren . met ondertiteling .
Want converteren lukt me wel . maar die ondertiteling krijg ik er niet bij , want tja anime kijken met echt falende engelse dubs zuigtvandaar
alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 09-04-2008 10:34 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
bedankt , Net besteltMektheb schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:34:
[...]
Heavanly Sword
Genji
Ninja Gaiden
En ken der nog wel wat maar deze 3 zijn top
EDIT : /agree anime moet in het japans
Moet je 720p uitvoer uitvinken bij de beeldinstellingen. dan wordt alles 1080pChaoss schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:40:
Sow... gister weer heel wat uurtjes gepseeld met Ratchet en clank, sinds ik de PS3 heb speel ik deze game vooral. Kheb gisteravond van 18:00 tot 0:00 gespeeld, daartussen alleen een kleine pauze voor eten en ff uurtje gamekings gekeken.... kvin het gewoon een super spel! ok nou heb ik alleen deze en Uncharted nog maar.... maar hij boeit me een stuk meer dan Uncharted.
Las ergens dat mensen de game kort vonden... maar voor mijn gevoel zit ik toch al dik voer de 20 uur... aan de moeilijkheids graat te merken kom ik in de buurt van het eidne van het spel... kan ik ergens tsjekken hoelang ik gespeeld heb?
BTW kan ik 720P games upscalen naar 1080P kheb de bekende optie "PS Upscaling" op "full screen" staan, maar als ik bv Ratchet en clank aan heb staan geeft mijn TV in het info scherm aan dat het 720P is... het menu van de PS3 geefite wel aan als 1080P.
BTW welke spellen kunnen jullie me nog aanraden? de echte 3D shooters wil ik eerst nog rechts alten liggen, voetbal games doen me 0,0, oblivion heb ik aardig wat uurtjes op de PC gespeeld. GT5:P heb ik gekocht (zaterdag verstuurd helaasch nog niet binnen...). RPG's vinnik wel leuk, maar hoor weinig over de RPG's op de PS3?
you're welcomeAnoniem: 252297 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:24:
alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Kenny_026 op 09-04-2008 10:55 ]
heb ik al gezien . probleem is alleen dat de subs in de mkv zelf zittenkbloem schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:54:
[...]
you're welcomeZoek in dit forum ff op GotSent. Dat is wel een handige tool. Ik heb Prison Break al twee keer met subs en in HD gekeken
Je moet de srt bestanden openen en opslaan onder een andere unicode. Dan pakt hij ze mee. Maar dat staat allemaal op de site van GotSent.
edit: http://sentry23.googlepages.com/home
Als ze IN de mkv zitten gaat je dat niet lukken denk ik. Die liggen er dan denk niet meer los op maar zijn er in 'gebrand'. Misschien deze vraag stellen in het GoTsent topic. Sentry is wat dat betreft veel wijzer dan mij in die materieAnoniem: 252297 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:02:
[...]
heb ik al gezien . probleem is alleen dat de subs in de mkv zelf zittenals ik is wist hoe ik die er uit sloopte zou dat een uitkomst zijn
Gaat zeker wel lukken. Als de subs hardcoded in de video zitten niet maar MKV is niets anders dan een container die audio/video/subs bundeld tot 1 bestand. Je kan mkvextract in elk geval gebruiken om de mkv containers te openen en zo zien of het een externe sub bevat.m4yall schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:04:
[...]
Als ze IN de mkv zitten gaat je dat niet lukken denk ik. Die liggen er dan denk niet meer los op maar zijn er in 'gebrand'. Misschien deze vraag stellen in het GoTsent topic. Sentry is wat dat betreft veel wijzer dan mij in die materie
Ik vond de demo wel aardig, check de demo zelf ff zou ik zeggenAnoniem: 37763 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:41:
[ Voor 7% gewijzigd door Gman op 09-04-2008 11:09 ]
Rockband wordt.... duurAnoniem: 252297 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:05:
is rock band iets ?
of guitar hero ?
of is het het geld gewoon niet waard .
Anoniem: 239217
Nou vond ik Blazing Angles I een vrij vermakelijk spel, vooral met een maat en twee controles een dogfight uitvechten. Is BA II gewoon nog meer van het zelfde of is het iets beter, vizueel?Gman schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:09:
[...]
Ik vond de demo wel aardig, check de demo zelf ff zou ik zeggen
Anoniem: 244919
zoals ik al zij heb ik al gezocht.Anoniem: 244919 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:54:
Je kan de F2007 ook gewoon vrijspelen door het spel te spelen hoor, geeft vast meer voldoening, en spel blijdt langer leuk. Maar er is een apart GT5:p topic, daar zijn vast mensen die het zelfde hebben gedaan en je verder kunnen helpen.
Anoniem: 244919
ik heb hem..ik heb hem...marcel0672 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:23:
[...]
Rockband wordt.... duurhiermee worden we weer een poot uitgedraaid, verheugde mij persoonlijk hier erg op dus de frustratie is des te hoger (en weer hopen op de jackpot morgen
)
Guitarhero speel ikzelf sinds ik hem kon krijgen in NL, als je er van houdt een erg vermakelijk spel... hiervoor komt in juni een 'expansion' met een groot aantal Aerosmith nummers.
nogmaals, smaken verschillen maar ik vind het erg onderhoudend
ik vraag het expres in dit topic omdat het niet alleen met gt5 te maken heb maar ook in het algemeen . en de manier die in dat topic staat werkt niet bij mijn externe hdd of is niet goed uitgelegd.Anoniem: 244919 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:19:
Ik bedoel dat je je vraag beter [PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic kan stellen. Dat gaat over Gran Turismo 5, en daar heb ik al wel mensen zijn praten over savegames.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
De PS Upscaling functie dient alleen om PS1 spellen te upscalen. Voor PS3 spellen doet het niks.Chaoss schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:40:BTW kan ik 720P games upscalen naar 1080P kheb de bekende optie "PS Upscaling" op "full screen" staan, maar als ik bv Ratchet en clank aan heb staan geeft mijn TV in het info scherm aan dat het 720P is... het menu van de PS3 geeftie wel aan als 1080P.
Ik zit nog te twijfelen. Heel veel Star Wars games zijn van die "net niet" games. Concept vind ik wel erg goed van de game...sysiwan schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:46:
Wie zit er ook te wachten op 16 September?
http://store.lucasarts.co...egory.xml?category_id=342
Ikke wel.....
Anoniem: 98664
Als je een tft hebt gezien met hd of hd ready wil je waarschijnlijk nooit meer terug.TWFpa2Vs schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:38:
Hey mensen misschien een stomme vraag of al honderd x gevraagd, maar hoe is de beeldkwaliteit van de ps3 op een beeldbuis tv? is dit zoveel slechter als op een LCD of?
Alvast bedankt.
Maak en mapje op je USB stick of flashcard of externe hdd maar doe het zo:legendx2 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:26:
[...]
ik vraag het expres in dit topic omdat het niet alleen met gt5 te maken heb maar ook in het algemeen . en de manier die in dat topic staat werkt niet bij mijn externe hdd of is niet goed uitgelegd.
PhD i.o.
The value limit of ECU 22 set out in Article 27 of Regulation (EEC) No 918/83 has not been increased since 1991, whereas at the same time customs duties have been significantly reduced or even abolished.
Accordingly, it is appropriate to increase the value limit for consignments of negligible value.
in Article 27 the value of ECU 22 shall be replaced by EUR 150;
Bron: http://eur-lex.europa.eu/...2008:085:0001:0002:EN:PDFIt shall apply from 1 December 2008.
[ Voor 3% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 09-04-2008 13:09 ]
Ps4/switch gamer
Ja, ik heb net al die Video's bekijken op de site en ik denk dat we wel een game kunnen verwachten waarin we door het SW landscape lopen zonder ooit op die manier in de wereld te hebben mogen lopen. Er zitten motion technieken in die nog niet eerder zijn gebruikt. Als je bijv. Stormtrooper oppakt zal hij om zich heen grijpen (andere Stormtrooper of kist vastgrijpen) en vervolgens kan je die combinatie weer weggooien. Als je een kist oppakt en wegsmijt tegen een Stormtrooper aan gaat het motion model van die Stromtrooper berekenen hoe zwaar en hoe hard die kist hem gaat raken en dus verplaatsen.kbloem schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:49:
[...]
Ik zit nog te twijfelen. Heel veel Star Wars games zijn van die "net niet" games. Concept vind ik wel erg goed van de game...
Lego starwars was zeker aardig, natuurlijk vooral omdat er veel humor in zat en een goede twee speler support zelfs over online! De game die eraan komts moet opboksen tegen Dark Sector en Prototype om maar te beginnen. Dat is dus wel wat anders!kbloem schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:49:
[...]
Ik zit nog te twijfelen. Heel veel Star Wars games zijn van die "net niet" games. Concept vind ik wel erg goed van de game...
There is no place like ::1
Thank god voor de europese unieNinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:08:
Goed nieuws voor de importers onder ons!!!
Bron: http://eur-lex.europa.eu/...2008:085:0001:0002:EN:PDF
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Lees jij dat voor je plezierNinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:08:
Goed nieuws voor de importers onder ons!!!
[...]
[...]
[...]
Bron: http://eur-lex.europa.eu/...2008:085:0001:0002:EN:PDF
[ Voor 6% gewijzigd door Kenny_026 op 09-04-2008 13:18 ]
SD televisie he, tja wat valt er te zeggen! Je kan een PS3 aansluiten op een SD televisie ja maar dat wil je echt niet! 720p is toch echt het punt waar het leuk wordt en bij sommige games is op SD resolutie er geeneens te spelen omdat je niets kan lezen. Lekker he als ze rekening houden met SD-TV bezitters!TWFpa2Vs schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:38:
Hey mensen misschien een stomme vraag of al honderd x gevraagd, maar hoe is de beeldkwaliteit van de ps3 op een beeldbuis tv? is dit zoveel slechter als op een LCD of?
Alvast bedankt.
There is no place like ::1
[ Voor 24% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 09-04-2008 13:25 ]
Ps4/switch gamer
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 252297 op 09-04-2008 13:32 ]
My bad, had inderdaad niet lang doorgezocht omdat ik afhaakte toen ik zag dat het om een japanse versie gaat. Maar het enige verschil zit em dus in de doos en handleiding, die is in een andere taal?FeaR1986 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 01:42:
[...]
Beter zoeken...
Er is ook gewoon een zwarte (en een witte) controller verkrijgbaar.
Het is altijd de Japanse versie op dit moment, want de Dual Shock 3 is nog niet in Europa of Amerika te krijgen. Qua uiterlijk is er niets anders vergeleken met de versie die wij pas medio mei krijgen. Alleen de doos staat vol Japanse tekens en de handleiding is ook niet te lezen. Maar het gebruik van een controller lijkt me voor zich spreken, dus het laatste moet geen probleem zijn...
Anoniem: 230486
Overdrijven is ook een vak. Mijn CRT tv ondersteunt alleen 1080i (geen 720p). Er zijn een aantal spelllen die ik dus op 567p speel, maar de meesten doen dit meer dan prima. Liever in HD, maar het doet geen pijn aan je ogen op een gewone tv.swampy schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:22:
[...]
SD televisie he, tja wat valt er te zeggen! Je kan een PS3 aansluiten op een SD televisie ja maar dat wil je echt niet! 720p is toch echt het punt waar het leuk wordt en bij sommige games is op SD resolutie er geeneens te spelen omdat je niets kan lezen. Lekker he als ze rekening houden met SD-TV bezitters!
Heb het hier gevonden;Anoniem: 142353 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:05:
[...]
Als jij het niet doet geef even door waar je hem vandaan hebt, zoek hem al een tijdje voor rond die prijs
Het is geen supergame, maar beter dan deel 1 en voor 20 euro zeker het kopen waard lijkt me.
De reviewers storen zich er bijvoorbeeld aan dat de missies geen link hebben met waargebeurde missies. Kost punten in de scores. Maar who cares vind ik...
@Tommeh:
De sixaxis is geen 1:1 'vervanger' van de knuppels, dus moet die beweging er bewust ingeprogrammeerd worden. Dat zit in erg weinig games, mede omdat het niet veel toevoegt en vaak zo onnauwkeurig is als de p*st.
Ga maar eens een beetje achterover hangen in je stoel en denk je in dat je rechtdoor wilt vliegen in een game door de controller precies horizontaal te houden. Pijn in je polsen man...
Het zit bijvoorbeeld een paar keer in Ratchet & Clank. Naast het feit dat het doodsimpel is ben je meer aan het corrigeren waar je eigenlijk heen wilt dan dat je lekker iets aan het 'doen' bent.
Dit had ik "vroeger" wel met assassins creed... daar was de map en zijn icoontjes erg slecht te lezen en te bekijken.. verer het spelen maakte niet zo veel uit. Met F1 06:CE had ik echter geen problemen met de lettertjes.swampy schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:22:
[...]
SD televisie he, tja wat valt er te zeggen! Je kan een PS3 aansluiten op een SD televisie ja maar dat wil je echt niet! 720p is toch echt het punt waar het leuk wordt en bij sommige games is op SD resolutie er geeneens te spelen omdat je niets kan lezen. Lekker he als ze rekening houden met SD-TV bezitters!
Kun je misschien fototje plaatsen, of wat meer toelichten? Bijna al mijn apparatuur is namelijk zilver, dus wil wel een zilveren DS3 erbij hebben.Anoniem: 37763 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:42:
[...]
Kom er alleen wel achter dat ik de Satin Silver die ik besteld had niet enorm mooi vind. Zag er op het internet plaatje toch een stuk strakker uit (leek wel combinatie van zwart, zilver en wit);
Dit moet volgens mij wel zijn: word vrijgesteld. In het document staat onderaan namelijk: It shall aply from 1 december 2008. Vanaf dan wordt het importeren wel een stuk leuker voor ons! Maar niet voor de winkels hier...Shailesh schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:15:
[...]
Thank god voor de europese unie![]()
Dit betekent praktisch een importwalhalla. Voor games maakt het niet veel uit omdat die toch wel aankwamen, maar nu worden andere dingen ook interessant. Importeren tot 200 dollar is vrijgesteld van belastingen. Chill
En toch heb ik onlangs nog gewoon importheffingen mogen betalen op een zending van $183.54 (excl shipping) . Kostte me EUR 45 ofzo. Ofwel, ik geloof niet dat dit in NL al geldig is. Is het niet zo dat de NL overheid dit eerst nog moet ratificeren en lokaal invoeren?Dit betekent praktisch een importwalhalla. Voor games maakt het niet veel uit omdat die toch wel aankwamen, maar nu worden andere dingen ook interessant. Importeren tot 200 dollar is vrijgesteld van belastingen. Chill
[ Voor 4% gewijzigd door chrisboers op 09-04-2008 13:47 ]
-
per wanneer gaat dit in? nevermind tijdens het lezen was het antwoord al gegevenShailesh schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:15:
[...]
Thank god voor de europese unie![]()
Dit betekent praktisch een importwalhalla. Voor games maakt het niet veel uit omdat die toch wel aankwamen, maar nu worden andere dingen ook interessant. Importeren tot 200 dollar is vrijgesteld van belastingen. Chill
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 09-04-2008 13:53 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hij is volledig zilver met zwarte knoppen. Als je het groote plaatje van de Satin Silver ziet dan zie je ook wel dat ie volledig zilver is. Dacht alleen aan de kleine plaatje te zien dat er ook een wit vlak op zat.Shiver23 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:45:
[...]
Kun je misschien fototje plaatsen, of wat meer toelichten? Bijna al mijn apparatuur is namelijk zilver, dus wil wel een zilveren DS3 erbij hebben.
haha volgens mij gaat de tijd bij jou wel erg snel als je daar blij mee bentAnoniem: 37763 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:54:
Rock Band importeren voor 100 euro vanaf december
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq