Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 75.063 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:12

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 125531 schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:47:
Oke... dank je wel voor je uitleg... Ik zal eerst de schroevendraaiers proberen die we thuis hebben liggen... Hopelijk past er eentje van ze... want zo te zien zijn het gewone schroefjes... :) bedankt
Dat is het dus niet
Het lijken gewone schroefjes, maar stiekem :+
Dus echt oppassen met al te veel kracht zetten en dergelijke!

Als je de blauwe schroef waar de hard drive cage mee vast zit al niet lekker los krijgt meteen stoppen!
Dan maar een dagje langer wachten, want als je de schroeven dol draait ben je verder van huis.

Ik ben zo ver gegaan dat ik alle schroeven (op de blauwe na, want die ging met veel moeite toch met een gewone schroevendraaier) op het eind met een combinatietang eruit moest draaien. En dat is echt geen pretje. Vooral omdat je zo veel kracht moet zetten dat het maar de vraag is of je de HD niet beschadigd.

Komt nog bij dat de schroeven waarmee alles in je PS3 vast zit niet echt standaard zijn. De kopjes zijn extreem plat en daarvan vind je niet zomaar een 2e. Ik heb het voor de gein met gewone laptop-harde-schijf-schroefjes geprobeerd en die kopjes zijn gewoon te hoog. Dan krijg je je HD-rack niet meer in de PS3.

1000e post... dus kom maar op met deeltje 27 Arx *O*

[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 20-04-2008 17:06 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

madwurmz schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 23:38:
@ giulio
Wanneer was dat dan? Die actie met gratis ps3 liep tot eind 2007...
Week niet meer, volgens mij ben ik sinds eind 2007 de bezitter van een ps3 :)
Wel via die coupon actie overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239217

Het is dus een phillips schroevendraaier.
Philips is een lampenfabricant in Nederland, Phillips een gereedschapsfabricant in de VS.

Misschien zul je meer geluk hebben als je op kruiskop schroevendraaier zoekt, of Phillips head screwdriver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Anoniem: 239217 schreef op zondag 20 april 2008 @ 17:16:
Het is dus een phillips schroevendraaier.
Philips is een lampenfabricant in Nederland, Phillips een gereedschapsfabricant in de VS.

Misschien zul je meer geluk hebben als je op kruiskop schroevendraaier zoekt, of Phillips head screwdriver
Het is te erg hier! :X |:( whahaha
Duidelijk een 'twee-linker-handen' topic dit.

Mensen die uitleg moeten hebben over schroeven en schroevendraaiers.., geen wonder dat die klusjesbedrijven als paddestoelen uit de grond groeien; mensen kunnen zelf niks meer.
Kijk eens in de ijzerwarenhandel bij de gereedschappen; lees op de duurdere schroevendraaiers en zie daar: informatie over het type :o ! (Pas op het is vaak in code bv: '+ PH 1' raad eens... :? )

Ik wil hier niemand mee aanvallen want jullie zijn waarschijnlijk weer goed in dingen waarvan ik niks bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125531

FeaR1986 schreef op zondag 20 april 2008 @ 17:05:
[...]

Dat is het dus niet
Het lijken gewone schroefjes, maar stiekem :+
Dus echt oppassen met al te veel kracht zetten en dergelijke!
nogmaals bedankt, kerel.... ik zal wel voorzichtig zijn.... thuis hebben we veel setjes met schroevendraaiers die je zelf kunt samenstellen.... hopelijk zal een van die passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
weet dat sonic een kut game is. maar voor 20 euro niuew is het toch een beste deal?
iemand die game eigenlijk uitgespeeld?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philotra
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

NRGetic schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:24:
Vandaag bezig geweest mijn HD op te ruimen van mijn ps3 (40 gig versie).

Ik heb alle demos, een tig aantal foto's en nog wat rommel die ik op de hd had gezet, verwijderd.

Nu kijk ik bij systeem info en wat schetst mijn verbazing er is 21 GB vrij van de 37 GB.
Een klein rekensommetje vertelt mij dat er 16 GB in gebruik is :?

Hoe kan dit nu? Kan me niet voorstellen dat het aantal fw updates zoveel ruimte in beslag neemt. Maar wat dan wel en kan ik dat ergens zien?
Hweb je dr toevallig linux op tsaan? dat neemt ook 10 GB in beslag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dutchzilla schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:14:
weet dat sonic een kut game is. maar voor 20 euro niuew is het toch een beste deal?
iemand die game eigenlijk uitgespeeld?
Nee, ook voor 20,- is het geen beste deal ;)

Het spel is namelijk heel erg slecht. Niet in verhaal, of te korte duur, dan zou je er inderdaad nog leuk kunnen spelen. Ook de GFX en geluid zijn goed.

Het spel is niet (niet niet niet) te besturen. Dat is het probleem. Besturing is klote, camera is nog beroerder.

Ook voor 20,- is het gewoon niet te spelen :)

Videoreview: http://www.gametrailers.com/player/15248.html

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 20-04-2008 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.