Dat is het dus nietAnoniem: 125531 schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:47:
Oke... dank je wel voor je uitleg... Ik zal eerst de schroevendraaiers proberen die we thuis hebben liggen... Hopelijk past er eentje van ze... want zo te zien zijn het gewone schroefjes...bedankt
Het lijken gewone schroefjes, maar stiekem
Dus echt oppassen met al te veel kracht zetten en dergelijke!
Als je de blauwe schroef waar de hard drive cage mee vast zit al niet lekker los krijgt meteen stoppen!
Dan maar een dagje langer wachten, want als je de schroeven dol draait ben je verder van huis.
Ik ben zo ver gegaan dat ik alle schroeven (op de blauwe na, want die ging met veel moeite toch met een gewone schroevendraaier) op het eind met een combinatietang eruit moest draaien. En dat is echt geen pretje. Vooral omdat je zo veel kracht moet zetten dat het maar de vraag is of je de HD niet beschadigd.
Komt nog bij dat de schroeven waarmee alles in je PS3 vast zit niet echt standaard zijn. De kopjes zijn extreem plat en daarvan vind je niet zomaar een 2e. Ik heb het voor de gein met gewone laptop-harde-schijf-schroefjes geprobeerd en die kopjes zijn gewoon te hoog. Dan krijg je je HD-rack niet meer in de PS3.
1000e post... dus kom maar op met deeltje 27 Arx

[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 20-04-2008 17:06 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.