enige dat me opvalt aan tweakers dat elke "[naam product] ervaringen topic" eigenlijk een "[naam product] fans only topic" moet zijn. Iedereen die iets niet goed vindt is niet welkom of mag zijn mening niet uiten.
Ja ik heb een ps3
Ja ik heb ook een xbox360 en een Wii
Ja ik vind de xbox360 qua games de betere console (persoonlijke smaak)
Games die ik zelf heb voor de ps3: F1:CE, R:FOM, A's Creed, GT5:P
Welke games vind ik daarvan goed en speel ik regelmatig: F1:CE
De rest is in mijn ogen matig tot slecht en zet ik eerder mijn xbox360 of Wii aan. Ik ben daarom ook blij met de ontwikkeling dat we demo's kunnen downloaden deze generatie. Dit heeft me een hoop ellende en geld bespaart.
De PS3 heb ik alleen nog voor exclusives want alle multiplatform spellen zal ik altijd halen voor de xbox360 ook al zijn ze grafisch minder (wat nog niet is voorgekomen volgens mij). Waarom? Xbox live is veel beter dan PSN. Friends integratie, ingame dashboard noem maar op.
Dit jaar komen er nog 3 spellen die ik op mijn ps3 lijst heb staan (Little Big World, MGS4, Haze) tegenover een stuk of 8-10 voor de 360.
Misschien dat dit in 2009 omslaat als er eindelijk es wat vaart in de playstation trein komt, maar vooralsnog ben ik meer tevreden met mijn xbox360 dan met mijn ps3.
En begrijp me goed; de Wii komt bij mij nog onder de ps3, maar het is nipt.
Ik wil dus niet bashen of wat dan ook, dit is gewoon mijn mening en dit is nog altijd Nederland, dus ik mag mijn mening geven als ik dat wil. Ik ben sowieso geen kudde dier die de reviews en internethype naleeft als er weer es iets de hemel in wordt geprijsd. Games die heel hoog scoren in reviews kan IK ruk vinden en andersom. Gelukkig maar...