Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 75.058 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-05 13:04
lvisser87 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 13:35:
[...]

Shit.. waarom bekijk ik nou die spoiler ;( Dit spel hoef ik dus niet, de demo was erg mooi maar nu ik dit lees.. :X
Da's alleen in de laatste 10% van het spel, om daarvoor nou een toptitel als Uncharted te laten schieten... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

[...]

Shit.. waarom bekijk ik nou die spoiler ;( Dit spel hoef ik dus niet, de demo was erg mooi maar nu ik dit lees.. :X
Even een kleine spoiler speciaal voor jou (die je kan overhalen het toch te spelen)
spoiler:
de wezens komen wel pas erg laat, rond de 80/90% in het spel, het is dus niet de helft van het spel ofzo

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254317

[...]

Echt waar maak je daar absoluut geen zorgen over, het is naar mijn idee 45min van het spel dat je er last van hebt. En het hoort erg bij het verhaal, ik beloof je je zal er spijt van hebben als je deze titel laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

Collaborator schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 13:59:
[...]

Even een kleine spoiler speciaal voor jou (die je kan overhalen het toch te spelen)
spoiler:
de wezens komen wel pas erg laat, rond de 80/90% in het spel, het is dus niet de helft van het spel ofzo
spoiler:
Ik heb het ook niet zo op zombies normaal gesproken. Maar hier vond ik het wel redelijk bij het hele avontuur/vloek verhaal passen, daarnaast is wel wel leuk om opeens meerdere vijanden te hebben, die naast jou, ook met elkaar vechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

spoiler:
Het zombie gebeuren voegt echt wat toe. het zijn geen doorsnee zombies maar meer snelle wezens die gewoon niet schieten maar slaan. Je moet je hele vechtstijl er aan aanpassen. Ik heb me er erg mee vermaakt, en een heleboel achiefements mee gehaald (oa. bepaald aantal "mensen" doodschieten uit losse pols, dus niet richten en 60 "mensen" dood maken zonder zelf dood te gaan oid. Ik had dus niet door dat de zombies maar bleven komen en ik uit die kamer moest :P )

Gewoon kopen die hap, echt een topspel ;)

[ Voor 4% gewijzigd door jdm8 op 19-04-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
Wow deze week was weer ff een slechte voor de PS3 op het gebied van media:

- UT3 zou beter draaien op de 360 en er beter uitzien
- Kojima vind de PS3 te zwak voor MGS4
- quake wars draait kut op de PS3 itt de 360 versie
- veel meer reclame voor de 360 versie van GTA 4 dan voor de PS3 met daarbij horende pre-order cijfers

Als je niet beter zou weten en alles niet met een grote korrel zout neemt ...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
[...]

trust me, laat het spel idd maar liggen
snap niet waarom iedereen dit zo geweldig vind? IMO een bagger game

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 14-03 22:11
Phusebox schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 15:13:
[...]

Omdat het er misschien prachtig uitziet en het net lijkt of je een film speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

[...]

Want? Ik, en vele anderen vinden de game namelijk super ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-05 16:54
Het bericht van Kojima zou ik met een korrel zout nemen.
Het is best wel bekend wat voor een perfectionist die vent is. Als je hem de vrije hand zou geven zou hij een console eisen die krachtiger is dan de PS3 en Xbox360 samen en die meer dan 1000 piek kost om te maken.

Meer reclame voor de Xbox360 versie van GTA4 is gewoon het werk van MS die er gewoon bakken met geld tegen aan gooien. Maar door zoveel reclame te maken voor de xbox360 versie maken ze in principe ook reclame voor de PS3 versie . Tevens zou ik ook dat bericht met een flinke korrel zout nemen want volgens een paar van de grootste webshops gaan de PS3 pre-orders juist sneller dan de 360 pre-orders.

En dat UT beter draait op de Xbox360 was best wel te verwachten. Zover ik weet is de release datum nog steeds niet bekend en zodra het spel er is zullen ze wel zon 6 maanden extra gehad hebben om aan de 360 versie te werkend an aan de PS3 versie.
Was ook zo met de laatste GTA die een half jaar nadat hij op de PS2 uitkwam ook op de Xbox kwam en door die extra ontwikkel tijd gewoon iets beter uitzag.
Vraag me dan eerlijk gezegd wel af wat voor wegings factor dit bericht heeft. Want elke nieuwe UT verkoopt slechter dan de vorige en de verkoop cijfers van de huidige zijn ook niet om naar huis te schrijven. Welke tevens komt doordat hetlijkt alsof ze de PC en PS3 versie hebben laten vallen aangezien ze niet bezig zijn met de problemen van deze versie op te lossen maar liever werken aan de XBox360 versie.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsy op 19-04-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Deadsy schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 15:19:Het bericht van Kojima zou ik met een korrel zout nemen.
Het is best wel bekend wat voor een perfectionist die vent is. Als je hem de vrije hand zou geven zou hij een console eisen die krachtiger is dan de PS3 en Xbox360 samen en die meer dan 1000 piek kost om te maken.
Dit gaat ook om wat hij een aantal jaar geleden van de console verwachtte. Hij had verwacht dat de technologie sneller zou gaan. Eigenlijk helemaal niet negatief bedoelt tov de ps3, maar zo wordt het natuurlijk wel gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
-RazieL- schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 15:38:
[...]

Dit gaat ook om wat hij een aantal jaar geleden van de console verwachtte. Hij had verwacht dat de technologie sneller zou gaan. Eigenlijk helemaal niet negatief bedoelt tov de ps3, maar zo wordt het natuurlijk wel gebracht.
Ik denk zelf dat Kojima altijd te ambiteus naar een nieuw project kijkt en daarbij elke keer door de realiteit wordt ingehaald. De volgende quote vind ik een beetje curieus:

"I remember saying three years ago that we wanted to create something revolutionary, but in reality we couldn't really do that because of the CPU. We're using the Cell engine to its limit., actually."

Hm, de PS3 is nog geen anderhalf jaar op de markt in Japan en nu wordt de CPU al tot zijn limiet gepusht? Ik geloof best wel dat de Cell op 100% vermogen werkt in MGS4 maar dat zal echt niet 100% optimaal zijn. Ik denk dat we van dat punt nog een heel stuk vandaan zijn, het duurt meestal wel 4-5 jaar voordat programmeurs een console van havert tot gort snappen en de hardware echt kunnen pushen. Gezien de complexiteit van de PS3 zijn we daar misschien nog wel verder vandaan, zelfs met de grafische pracht van Uncharted, Ratchet & Clank en straks MGS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[...]
Het pas precies in het verhaal, dus dat gehuild dat dit afbreuk doet is IMHO onzin.

Over het pushen van een limiet: veel games gaan gewoon tot de limiet van de hardware met de code die ze hebben. Echter, je kunt veel dingen op verschillende manieren programmeren: soms is een algorithme gewoon niet goed genoeg en kom je na een tijdje achter een betere. Dat kan bv zijn nadat je de game al hebt gereleased. Bv de algorithmes die gebruikt worden om overdraw te voorkomen (delen van polygonen of gehele polygonen die niet zichtbaar zijn omdat een andere polygon tussen de camera en de polygon in zit, moet je niet tekenen. Doe je dat wel dan zullen die pixels altijd overschreven worden en doe je dus werk voor niks). Daar is veel onderzoek naar gedaan en men komt steeds weer tot slimmere oplossingen.

Dat is 1 kant. De andere kant is dat een op papier snel algorithme ook moet passen bij de architectuur waar je het op draait. Als je algorithme veel data nodig heeft, en je dus uit de cache loopt van je SPU, dan moet je bijladen of swappen. Dat houdt delays in, en dat maakt het geheel per saldo trager.

Ik denk dat over een paar jaar we echt nog veel betere graphics etc. zullen zien dan nu. Op de PS2 zag je hetzelfde: op een gegeven moment komt een slimmerik erachter dat wanneer je niet ABC doet maar ACB of AABC, het geheel per saldo veel sneller is en je dus meer tijd overhoudt.

Realiseer je je ook dat Kojima echt de engine code niet schrijft. Het hangt er dus vanaf hoe slim zijn lead programmer is. Als je MGS2 subsistence hebt, dan moet je de video's maar eens bekijken over de engine development. Daaruit blijkt dat die lui echt wel slim zijn, maar aan de andere kant is er altijd iemand slimmer. En vaak houdt dat gewoon in: inzien dat sommige dingen overbodig zijn en dus wegkunnen, terwijl anderen dat besef niet hebben of niet inzien dat iets overbodig is.

Hoe het in de pers wordt uitgekauwd is natuurlijk wel weer droevig, maar daaruit blijkt gewoon dat die lusers over het algemeen niet snappen wat programmeren inhoudt. Je ziet ook vaak designers of producers de popi-jopi uithangen in gametrailers of videointerviews over een game, terwijl als het bedrijf niet een blik slimme nerds heeft ingehuurd de hele handel de vuilnisbak in kan met die ego's erbij ;)

[ Voor 76% gewijzigd door EfBe op 19-04-2008 16:13 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-05 23:32
Deadsy schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 15:19:
[...]

Het bericht van Kojima zou ik met een korrel zout nemen.

Meer reclame voor de Xbox360 versie van GTA4 is gewoon het werk van MS die er gewoon bakken met geld tegen aan gooien. Maar door zoveel reclame te maken voor de xbox360 versie maken ze in principe ook reclame voor de PS3 versie . Tevens zou ik ook dat bericht met een flinke korrel zout nemen want volgens een paar van de grootste webshops gaan de PS3 pre-orders juist sneller dan de 360 pre-orders.

En dat UT beter draait op de Xbox360 was best wel te verwachten. Zover ik weet is de release datum nog steeds niet bekend en zodra het spel er is zullen ze wel zon 6 maanden extra gehad hebben om aan de 360 versie te werkend an aan de PS3 versie.
Was ook zo met de laatste GTA die een half jaar nadat hij op de PS2 uitkwam ook op de Xbox kwam en door die extra ontwikkel tijd gewoon iets beter uitzag.
Vraag me dan eerlijk gezegd wel af wat voor wegings factor dit bericht heeft. Want elke nieuwe UT verkoopt slechter dan de vorige en de verkoop cijfers van de huidige zijn ook niet om naar huis te schrijven. Welke tevens komt doordat hetlijkt alsof ze de PC en PS3 versie hebben laten vallen aangezien ze niet bezig zijn met de problemen van deze versie op te lossen maar liever werken aan de XBox360 versie.
Hoezo "UT draait beter op Xbox360" , dat word helemaal niet gezegd.
Ze krijgen gewoon een beetje content erbij.
Het enige waar je dan een beetje jaloers op kan zijn is de splitscreen maar de PS3 heeft altijd nog mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Negaiido schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:06:
[...]

Het enige waar je dan een beetje jaloers op kan zijn is de splitscreen maar de PS3 heeft altijd nog mods.
er staat beter geoptimaliseerd welke meestal betekent dat een game er beter uitziet.
Dit doordat door optimalisatie er meer rekenkracht over is waardoor ze de settings hoger kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Deadsy schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:10:
[...]

er staat beter geoptimaliseerd welke meestal betekent dat een game er beter uitziet.
Dit doordat door optimalisatie er meer rekenkracht over is waardoor ze de settings hoger kunnen zetten.
Allemaal assumpties dus wat helemaal niks zegt.
Ik krijg echt de hekel te krijgen aan Microsoft door hun PR enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Oeps rare zin maar je snap et toch wel?

PS: sry voor dubbele post, gief edit post >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Negaiido schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:06:
[...]
Het geeft wel aan hoe brak hun middleware eigenlijk is: het is geen middleware. Het is een engine die soms beter loopt op de ene console, dan weer op de andere beter loopt. Ik bedoel: als ze de engine an-sig optimizen zodat de 360 tijd overhoudt voor splitscreen, dan is dat direct zichtbaar op de PS3, bij goede middleware wel iig.

Als ze puur 360 specifieke code hebben zitten optimizen, dan heb je niets aan de middleware die ze proberen te slijten: zodra je dus een PS3 game gaat maken met die handel gaat het minder draaien. Epic zou wel eens een grote kluif kunnen krijgen aan idTech 6, waar id laatst van verklaarde dat alles even rap loopt op 60fps op alle supported platforms. Als je een solide engine hebt waar de hardwarespecifieke zaken goed in zijn opgelost, dan moet bv een optimalisatie van de engine voor splitscreen ook direct te porten zijn naar ps3 dmv een recompile -> distribute.

Maar goed... UT3 lijkt me toch wel een beetje de flop van het jaar te worden, gezien het gebrek aan hype / aandacht voor het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Nico111 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 15:17:
[...]

Omdat het er misschien prachtig uitziet en het net lijkt of je een film speelt.
ja prachtig zo'n playmobile plastic veel te groene jungle, en raar bewegende mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:32
werkt de Socom 3 USB headset ook gewoon op de PS3 met andere spellen?

ik vind die bluetooth headsets namelijk helemaal niets, doet pijn aan mijn oren en dat ding is altijd leeg als ik hem nodig heb en alle USB headsets voor de PC zijn voor beide oren.

moet zoiets hebben als wat je bij de xbox360 krijgt maar dat is gewoon niet te koop voor de PS3

[ Voor 16% gewijzigd door iwaarden op 19-04-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:15
[...]

Ik snap neit waarom jij nog rond loopt in het PS3 topic. Geen enkele normale reaktie van jou vernomen hier. Ik irriteer me echt mateloos aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:32
Phusebox schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:24:
[...]

ja prachtig zo'n playmobile plastic veel te groene jungle, en raar bewegende mensen...
welke games vind je dan wel leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 22:08
KillaH87 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:27:
werkt de Socom 3 USB headset ook gewoon op de PS3 met andere spellen?

ik vind die bluetooth headsets namelijk helemaal niets, doet pijn aan mijn oren en dat ding is altijd leeg als ik hem nodig heb en alle USB headsets voor de PC zijn voor beide oren.

moet zoiets hebben als wat je bij de xbox360 krijgt maar dat is gewoon niet te koop voor de PS3
Ja die werkt wel.
Die dingen werkten altijd goed, zolang ze het deden. Vond de duurzaamheid nogal brak, heb zowel mijn Socom 2 als 3 headset binnen korte tijd versleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
KillaH87 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:33:
[...]

welke games vind je dan wel leuk?
Hij is een fan van F1-games en dan houdt het zo ongeveer op geloof ik. Voor de rest is het allemaal bar en boos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

'PS3 blijft beter verkopen in UK dan Xbox 360'
Microsoft beweerde afgelopen week dat de Europese verkopen van de Xbox 360 zijn verdubbeld na de recente prijsverlaging. Een woordvoerder van Sony heeft echter laten weten dat de PlayStation 3 in de afgelopen 15 weken keer op keer beter is verkocht dan de Xbox 360 in de UK. "Even this [price cut] hasn't been enough to put them ahead of UK PS3 sales."

ChartTrack, het bedrijf dat de verkopen in de UK bijhoudt, laat weten dat de verkopen van de Xbox 360 inderdaad zijn verdubbeld, maar dat het niet genoeg was om boven de PS3 en Nintendo Wii te komen. De Wii verkocht in de laatste 15 weken overigens meer dan twee keer zoveel dan de PS3.
Tja, is maar net welk nieuws je opvalt.

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 19-04-2008 17:28 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Ik moet dit toch even kwijt.....waarom zitten er zulke brakke schroeven in de PS3. Kom op zeg, een console van +- 400 euro en dan zitten er schroeven in die meteen dol draaien als je ze er uit probeert te halen. Echt..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Coolsnarf schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:59:
Ik moet dit toch even kwijt.....waarom zitten er zulke brakke schroeven in de PS3. Kom op zeg, een console van +- 400 euro en dan zitten er schroeven in die meteen dol draaien als je ze er uit probeert te halen. Echt..... 8)7
Elke schroef draait dol als je de juiste schroevendraaier niet gebruikt. Ligt dus meer aan jouw kunde en gereedschap als aan de gebruikte schroefjes. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door jdm8 op 19-04-2008 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

ymmv schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:24:
[...]

Hij is een fan van F1-games en dan houdt het zo ongeveer op geloof ik. Voor de rest is het allemaal bar en boos.
En imo is hij nog steeds verbitterd en gefrustreerd dat hij een ps3 heeft gekocht terwijl dat helemaal z'n smaak niet is. Kan ik inkomen, voorkeuren zijn voor iedereen verschillend, geen probleem. Maar dan moet je je niet zo afreageren omdat je jezelf laat ophypen als de consumptiekonijnen die we zijn. :)

Eigenlijk ook een loze kreet waar niemand een boodschap aan heeft. Genoeg mensen voor wie de ps3 wel aan hun smaal voldoet en die wel kunnen genieten van een goede ps3 game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-04 18:12
Collaborator schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 13:59:
[...]

spoiler:
Oh dan valt het inderdaad nog wel mee, najah zodra hij in de uitverkoop gaat haal ik hem misschien wel :) Bedankt voor de reacties allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Sprak laatst een medewerker van de MM, die vertelde met dat GTA4 op de Xbox360, er beter uit zou gaan zien dan op de PS3.
Dit omdat GTA4 eigenlijk voor de Xbox360 zou zijn gemaakt.

Vond het een beetje vaag verhaal, iemand die hier wat meer vanaf weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
lol microsoft heeft MM ook al betaald om dat te zeggen? -.-
het kan misschien wel waar zijn maar MM is niet degene die dat kan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
Anoniem: 84457 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:55:
Sprak laatst een medewerker van de MM, die vertelde met dat GTA4 op de Xbox360, er beter uit zou gaan zien dan op de PS3.

prima, en ook dat er meer run op de xbox360 versie gaat komen. Is er tenminste een exemplaartje voor mijn PS3 te krijgen. Dit spel gaat zeer moeilijk leverbaar worden en ik koop hem dus zodra ik hem zie.

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:49

Nik

Lees je post nog eens. "Medewerker van de MM". Kom op.

Gewoon afwachten. En who cares wat er mooier uitziet, het gaat bij deze game toch om het verhaal en de game-play? Grafisch is het allemaal niet zo heel bijzonder (er zijn mooiere titels...).

[ Voor 42% gewijzigd door Nik op 19-04-2008 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Negaiido schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:17:
[...]

Allemaal assumpties dus wat helemaal niks zegt.
Ik krijg echt de hekel te krijgen aan Microsoft door hun PR enz.
Ja, die Mark Rein is, echt een Microsoft Marketing Manager :?

Het stuk over Quake is een constatering van Playstation Universe, ook al zo'n MS gebeuren. En om het af te maken, een verhaal van Kojima, de beste vriend van Ballmer.

Ja, dat waren echt de Microsoft nieuwtjes weer :+

[ Voor 27% gewijzigd door PWM op 19-04-2008 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy

geloof nooit een MM medewerker als hij iets zegt over gaming, PC hardware of iets wat met deze dingen te maken heeft.
Ik ga regelmatig naar de lokale MM en als ik soms de onzin hoor die de medewerkers daar aan onwetende klanten vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:34

SD5k

>4&X

Deadsy schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 19:27:
[...]

geloof nooit een MM medewerker als hij iets zegt over gaming, PC hardware of iets wat met deze dingen te maken heeft.
Ik ga regelmatig naar de lokale MM en als ik soms de onzin hoor die de medewerkers daar aan onwetende klanten vertellen.
offtopic:
Dan moet je eens bij de MM in Middelburg gaan kijken, daar werken mensen die serieus verstand van games hebben.

En voor de ontopicness.. Ik kijk eigenlijk niet super erg uit naar GTA4, ga hem wel halen, dus hoop dat het oude vertrouwde GTA gevoel snel komt, dan zit het verder wel snor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Deadsy schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 19:27:
[...]

Moet je de Dixons eens proberen ;)

Maar je hebt helemaal gelijk. Een MM medewerker weet niet meer van de game dan wij hier weten. Je moet je niet gek laten maken, zeker niet door dat soort gasten.

Er is in diverse previews al verteld dat er zeker grafische verschillen zijn tussen de beide versies, maar dat beide hun sterke kanten hebben, en belangrijker, beide er gewoon erg goed uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-05 19:49
Ik heb een aantal Blu-ray's, deze spelen met de ps3 (40GB) perfect af op mn Samsung 226BW. Maar als ik de ps3 aansluit op onze Panasonic TX-28HK20F/B sd 100Hz breedbeeld tv, krijg ik bij sommige games en bij alle Blu-ray's een knipperend beeld. Wel kleur. Ik heb al uitgevonden dat de ps3 Blu-ray's in ntsc formaat uitzendt, ik heb hem aangesloten via Scart en heb al van alles geprobeerd.
Iemand misschien een idee of tip om het op te lossen?
Tevens heb ik ook de Spider-man trilogy op Blu-ray, deel 1 en 3 spelen goed af, maar bij deel 2 kan de ps3 de disc niet goed laden. Meer mensen hier last van?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
PWM schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 19:14:
[...]

Ja, die Mark Rein is, echt een Microsoft Marketing Manager :?

Het stuk over Quake is een constatering van Playstation Universe, ook al zo'n MS gebeuren. En om het af te maken, een verhaal van Kojima, de beste vriend van Ballmer.

Ja, dat waren echt de Microsoft nieuwtjes weer :+
Ik heb het niet over Mark Rein maar over games die beter voor Xbox 360 worden gemaakt door middel van omkoping.
Microsoft is echt competitief -.-
Moet je dit es lezen:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=281212

Ps: sry als tegen regels is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Over de Media Markt verkoper ik werk zelf in een winkel en ik weet uit ervaring dat Xbox mensen geregeld langs komen met extra's en leuke dingetjes voor de verkopers om hun te stimuleren xbox te promoten sony doet dit praktisch niet (altans laatste keer dat ik hem zag was 3 jaar terug)

Verder heeft de 360 versie alleen als voordeel dat er eind dit jaar extra content uitkomt als zei de xbox medewerker dat rockstar kennende het eerst voor de 360 komt en er ook kans in zit dat dit een half jaar later alsnog naar de PS3 komt (dit was slecht een gerucht zijn woorden niet de mijne)

Gelukkig heb ik beide hier staan en aangezien ik soms de TV moet delen komt de 360 CE en de PS3 normale editie hier gewoon allebij te liggen dus nog even wachten spelen maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 04-05 21:59

NoTimeRemains

I know

offtopic:
jongens laat ajb de xbox in zn eigen topic kwijlen...
dit heeft toch totaal geen zin een beetje gissen over wat een verkopertje bij de MM gezegd heeft. je denkt toch niet dat deze van rockstar een preview mogen spelen om dan een oordeel te geven.
wacht nou gewoon eens op het spel en vraag als het eenmal uit is of je maatje die wel een 360 heeft om langstekomen met het ding en basseer daar je mening over. als het spel het er dan beter uit ziet kom je hier weer praten over hoe goed het was.

die update aan de PS store heeft wel veel goed gemaakt het ziet er nu echt veel overzichtelijker uit. nu nog even wachten op een paar nieuwe packs voor Guitar Hero en hoppa kunnen we weer aan de slag.
iemand nog trouwens een leuk online spel wat ik zo aankan zetten voor even een potje?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Laatst online: 15-12-2023

Er was laatst wel een rel omdat een journalist , welke beiden versies heeft gezien, stelde dat de PS3 versie grafisch beter was ( kleuren ) en meer NPC's zou weergeven.
Hij stelde echter ook dat AA op de 360 beter zou zijn...

Klinkt logisch, maarja, speculeren doen wij al zo lang ...
En dat is precies wat de marketing warlords willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ik heb een achterneef en die kent iemand die een hondentrainer in rusland kent die een neef heeft die samenleeft met een stagiare bij Rockstar North.

Juistem! Waardeloze bron weer waarschijnlijk een xbox fan en ja er zit verschil tussen de twee versies omdat de consoles anders zijn. Maar het is voor wat previews zeggen zo klein dat verschil, op de xbox360 zijn de kleuren "mooier" en op de PS3 zou het allemaal er scherper uitzien. Op beide consoles draait het op 720p en dat is zeker genoeg!

Het ziet er niet uit als Crysis nee maar het ziet er gewoon GTA goed uit! Dat is wat we weten van alle previews!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Laatst online: 15-12-2023
EfBe schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:20:
[...]
Als je een solide engine hebt waar de hardwarespecifieke zaken goed in zijn opgelost, dan moet bv een optimalisatie van de engine voor splitscreen ook direct te porten zijn naar ps3 dmv een recompile -> distribute.
In een dergelijk model zou je dus 2 TOTAAL verschillende engines hebben ;)
En is er geen sprake van een "recompile" Omdat o.a textures e.d hooguit in een ander format hoeven te staan en niet uit "code" bestaan, en dus ook niet gecompiled hoeven te worden, en dus ook geen onderdeel van de "engine" zijn. Recompile = zelfde code gebruiken. ( Optimalisatie voor het 1e platform hoeft geen optimalisatie te betekenen voor het andere platform )
Dat is dus ook precies wat er soms gebeurt... en de reden dat de PS3 versie soms minder is.
D.w.z ze recompilen de source, en laten de boel op de PPC core draaien, en laten de SPU's links liggen ... Bah, een rommeligge en uiterst groffe omschrijving, maar eigenlijk wil ik alleen maar zeggen dat je appels met peren vergelijkt en nogal kort door de bocht gaat ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239217

Even bitchen, net vanuit de USA store UEFA Euro 2008 Demo opgehaald en een paar uur gespeeld.

Wat een deceptie.
Nou ben ik geen hardcore gamer, en ik dacht, laat ik even dit downloaden en kijken wat het is. Echter de enige moeilijkheidsgraad waarop je het kan spelen is Semi-Pro. En een beginner kan daar dus niks mee.

Het is Frankrijk tegen Duitsland, mijn Henry komt geen verdediger voorbij, maar Klose dolt mijn hele verdediging. Nou begrijp ik dat het niet te makkelijk moet zijn, maar voor een beginneling als ik is dit gewoon niet te spelen. Er zijn iets van 50 toetscombinaties, afhangend van de spelsituatie, en die ken ik niet in een dag of twee uit mijn kop leren.

Het is allemaal erg frustrerend, paar uur gegamed, nog geen fatsoenlijke voorzet kunnen maken.

Vizueel ziet het er ook niet al te spetterend uit. De gameplay is voor mij gewoon te moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Probeer PES eens, die speelt al veel lekkerder. Fifa is echt 10 combinaties voor defence, 10 combinaties voor attack, 10 combinaties voor je voeten bewegen, 10 combinaties voor de keep, enzovoorts.

Inderdaad niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238992

ik heb vandaag UEFA Euro 2008 gekocht.
Toen ik het Nederlands elftal selecteerde dacht ik De echte namen tegen te komen komen die komend EK mee spelen.
In de verste verte is dit niet het geval
Zelfs geheel onbekende namen en spelers komen te voorschijn.
Klopt dit??????
Voor de rest ziet het er wel mooi uit, maar dit vind ik echt heel erg vreemd

Ik heb een verkeerd email adres opgegeven in mij account
Kan je dit veranderen>
Waar dient het email adres voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

@Cortex

Inderdaad, een port van de xbox360 naar de PS3 vaak is een nogal "rauwe" copy draaiend op de ene PPC. Het feit blijft dat de PS3 PSU's heeft om allemaal "simpele" taken af te handelen. Gaan extra cores, geen extra cpu's need PSU's die net zoals een geluidkaart SPECIEKE code nodig hebben. Als een gamedeveloper code zo maakt dat de PSU's dingen afhandelen die ze goed kunnen dan blijft er meer van de PPC over om gebruikt te worden voor de "algemene" code.

Het is een andere manier van denken, bij de xbox360 hebben ze 3 cores die via een soort HT achtig idee 6 dingen tegelijkertijd kan. Bij de PS3 hebben ze een PPC en 7 specialisten die simpele dingen snel kunnen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
coretx schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:58:
[...]
In een dergelijk model zou je dus 2 TOTAAL verschillende engines hebben ;)
Een 3D engine is voor een groot deel niet renderer specifiek. Als jij een 3D engine moet maken die op 3 platforms moet draaien, dan zorg je ervoor dat alle platform specifieke zaken zo veel mogelijk in 1 gedeelte zitten zodat je maar zo weinig mogelijk hoeft aan te passen als je een stap voorwaarts maakt.
En is er geen sprake van een "recompile" Omdat o.a textures e.d hooguit in een ander format hoeven te staan en niet uit "code" bestaan, en dus ook niet gecompiled hoeven te worden, en dus ook geen onderdeel van de "engine" zijn. Recompile = zelfde code gebruiken. ( Optimalisatie voor het 1e platform hoeft geen optimalisatie te betekenen voor het andere platform )
Dat is dus ook precies wat er soms gebeurt... en de reden dat de PS3 versie soms minder is.
D.w.z ze recompilen de source, en laten de boel op de PPC core draaien, en laten de SPU's links liggen ... Bah, een rommeligge en uiterst groffe omschrijving, maar eigenlijk wil ik alleen maar zeggen dat je appels met peren vergelijkt en nogal kort door de bocht gaat ....
Een unreal engine game an sig wordt geschreven voornamelijk in de scripttaal van de engine en C/C++ die direct de engine aanroept en niet iets anders. Wat je overhoudt is de verschillende subsystems, zoals scene graph etc. en de hele specifieke pipelines voor rendering. Er zitten wel specifieke dingen voor beide platformen in, maar net als op de PS3 moet je op de xbox ook tasks definieren en ze parallel proberen te laten lopen. Op een PC voer je ze dan sequentieel uit, dus zo lastig wordt dat allemaal niet. De lib call die ervoor zorgt dat een thread gestart wordt op een ppc core of SPU, dat is toch weg te werken in een engine library? M.a.w.: je wilt echt niet overal in je engine specifieke sony code noch xbox code, want dat is nauwelijks onderhoudbaar, wanneer je naar een volgende versie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Anoniem: 238992 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 21:48:
ik heb vandaag UEFA Euro 2008 gekocht.
Toen ik het Nederlands elftal selecteerde dacht ik De echte namen tegen te komen komen die komend EK mee spelen.
In de verste verte is dit niet het geval
Zelfs geheel onbekende namen en spelers komen te voorschijn.
Klopt dit??????
Voor de rest ziet het er wel mooi uit, maar dit vind ik echt heel erg vreemd

Ik heb een verkeerd email adres opgegeven in mij account
Kan je dit veranderen>
Waar dient het email adres voor?
Ja, dat klopt het is al jaren zo. De world cup 2006 was een uitzondering. De eufa euro 2008 demo vond ik niet zo. Het gaat te veel op PES lijken en dat is eem slecht iets als het mij vraagd. Ik vind PES helemaal niet lekker spelen en veel te snel erg onnatuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:18

FeaR

In GoT we trust

Coolsnarf schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:59:
Ik had hetzelfde probleem, want die schroeven zitten echt asociaal vast en zijn asociaal klein.

Maar gewoon een Philips 1 schroevendraaier kopen en dan gaat alles vlekkeloos :)
swampy schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:50:
[...]Ik heb een achterneef en die kent iemand die een hondentrainer in rusland kent die een neef heeft die samenleeft met een stagiare bij Rockstar North.
LOL :D

Maar om nu inderdaad medewerkers van de MediaMarkt serieus te nemen is wel heel erg. Ik zeg niet dat ze nergens verstand van hebben, maar bijna niemand heeft review-codes van GTA 4 en dan zou een MM-medewerker wel even weten dat de game er beter uit ziet. Enige wat bekend is is dat preview-codes telekens op de XBox 360 getoond werden, maar er werd ook altijd gezegd dat de PS3-versie gelijk liep met de ontwikkeling.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Ik zou bij GTA toch zeggen dat de ps3 versie beter zou moeten zijn omdat ze in eerste instantie naar dat platform zouden gaan toch?

Overigens:
This is vegas lijkt me ook wel een gave game, op de unreal engine en dus zeker weten goed.
(moet je dat 2e filmpje maar kijken)
http://ps3.ign.com/articles/867/867916p1.html

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 98664 op 19-04-2008 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Media markt kom ik overigens niet meer.
Eerst mijn ouders een tv verkopen voor 2499 zonder ps3 coupons terwijl je die gratis zou krijgen!
Vervolgens zeggen dat ze die aanbieding niet hadden :P
Ik heb mijn ouders even 400 euro bespaart door hem ergens anders te kopen en mezelf een gratis ps3 geregeld.
Maar niet dankzij de media markt, die hadden vast wel een paar leuke couponnetjes uitgedeeld onder elkaar.
Oplichters zijn het. (-1 misschien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-03-2023

madwurmz

from Planet Verbs

Met de foto van JeepXJ89 als inspiratie heb ik vandaag het GTA+PS3 pakket bij Bart Smit succesvol kunnen pre-orderen. Ze hadden de zelfde lijst liggen maar konden geen bevestiging geven dat ie 29 april geleverd wordt, misschien namelijk een paar dagen later pas, geeft mij mooi nog ff een weekendje tijd nieuw prijs-gestunt met hdtv's uit de boom te kijken :P

@ giulio
Wanneer was dat dan? Die actie met gratis ps3 liep tot eind 2007...

[ Voor 10% gewijzigd door madwurmz op 19-04-2008 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188710

madwurmz schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 23:38:
Met de foto van JeepXJ89 als inspiratie heb ik vandaag het GTA+PS3 pakket bij Bart Smit succesvol kunnen pre-orderen. Ze hadden de zelfde lijst liggen maar konden geen bevestiging geven dat ie 29 april geleverd wordt, misschien namelijk een paar dagen later pas, geeft mij mooi nog ff een weekendje tijd nieuw prijs-gestunt met hdtv's uit de boom te kijken :P
Hoeveel moest dit pakket daar kosten ? ik werk zelf bij intertoys en tot mijn grote schik zag ik in het systeem dat het pakket daar 439 gaat kosten. Ik was zelf namenlijk uitgegaan van de 399 die wel vaker langs komt hier (gerucht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
PWM schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 19:33:
[...]

Moet je de Dixons eens proberen ;)

Maar je hebt helemaal gelijk. Een MM medewerker weet niet meer van de game dan wij hier weten. Je moet je niet gek laten maken, zeker niet door dat soort gasten.

Er is in diverse previews al verteld dat er zeker grafische verschillen zijn tussen de beide versies, maar dat beide hun sterke kanten hebben, en belangrijker, beide er gewoon erg goed uit zien.
Nou ik zou zelf durven zeggen dat 9 van de 10 mensen bij de MM zelfs minder weten dan wij hier.
Ik kan het me nog goed herinneren toen ik vorige week een MM medewerker hoorde zeggen dat GT5 ook op de XBox360 uitkomt }:O.
Maar mijn MM is echt hopeloos (heerlen). Hier hebben ze al een week of 3 geen PS3s meer in de winkel liggen of echte Xbox360s. De enige Xbox die ze hebben is de Arcade versie en de mensen blijken slim genoeg te zijn daar vanaf te blijven want als ik het goed heb hebben ze daar een stuk of 3 van verkocht in de afgelopen 2 weken. E dat is echt regelmatig zo dat ze gewoon geen aanbod aan PS3 of Xbox360 hebben. Ik neem aan dat ze geen nieuwe willen zodat ze plaats hebben voor de GTA4 packs.

En ja testers zeggen vaak dat de Xbox versie meer bloom heeft en dat de PS3 versie scherper is.
Zelf geef ik de voorkeur aan scheprte boven bloom omdat ik bloom niet echt vind passen bij een game als deze. Want bloom is vaak net iets te fleurig. maja kan natuurlijk ook liggen aan hoe de TVs ingesteld waren waaraan de reviewers zaten te spelen.

@-Sander
is nogal ver vanuit zuid limburg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 07:23

MeNTaL_TO

The future is not set

homernt schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:29:
[...]

Ja, dat klopt het is al jaren zo. De world cup 2006 was een uitzondering. De eufa euro 2008 demo vond ik niet zo. Het gaat te veel op PES lijken en dat is eem slecht iets als het mij vraagd. Ik vind PES helemaal niet lekker spelen en veel te snel erg onnatuurlijk.
8)7 Iedereen zijn mening natuurlijk, maar PES speelt wel 100 keer beter dan iedere fifa op de markt, inclusief EK2008. Waar PES de oranje wel in licentie krijgt, lukt het veel grotere EA dat niet? Heb ook zeer het gevoel dat EK een grafische update is van 2008, want ik scoor nog steeds op de zelfde manier te makkelijk goals.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-03 06:08
Hm, zijn er meer mensen die na de laatste firmware update (2.30) problemen hebben met het afspelen van hd films? Voor de update kon ik Planet Earth (720p, divx6) perfect afspelen vanaf een usb hdd, maar na het installeren van fw 2.30 kan ik er alleen nog maar doorheen spoelen. Als ik vervolgens op start druk blijft het beeld gewoon op pauze staan en weigert af te spelen.

Andere (lagere kwaliteit) films in divx of mpeg4 spelen nog perfect af. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

homernt schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:29:
[...]

Dit slaat werkelijk nergens op
Als je een spel uitbrengt wat over het EK gaat, hoor je toch de juiste namen en gezichten erbij te krijgen??

Andere landen krijgen wel de juiste namen. (duitsland en engeland)

Kan iemand mij vertellen of het emailadres van je account te veranderen is?

Wat is de beste scherm grootte voor een PS3 / HD?
ik zit op 4 meter afstand van de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Anoniem: 238992 schreef op zondag 20 april 2008 @ 10:12:
[...]

Dit slaat werkelijk nergens op
Als je een spel uitbrengt wat over het EK gaat, hoor je toch de juiste namen en gezichten erbij te krijgen??

Andere landen krijgen wel de juiste namen. (duitsland en engeland)

Kan iemand mij vertellen of het emailadres van je account te veranderen is?

Wat is de beste scherm grootte voor een PS3 / HD?
ik zit op 4 meter afstand van de tv.
Ik snap niet wat er zo belangrijk is aan die namen. Voor mij is een voetbalgame gewoon lekker spelen tegen vrienden, ik hoef geen exacte replica van een of andere competitie. Maar misschien ben ik een uitzondering, ik ben dan ook niet echt een voetbalfan.

Ik zit zelf ook op ongeveer 4 meter afstand en heb een 32 inch tv. Dit vind ik echter wel wat aan de kleine kant. Dit is echter voor iedereen persoonlijk. Ik zou een stuk karton iut knippen, op de verschillende groottes en gewoon even kijken wat het beste past. Wat mij wel een leuek tv lijkt voor in de toekomst is een SONY BRAVIA uit de KDL-V3000 serie. Deze past qua kleur mooi bij de PS3, full HD, nog wat andere zooi en is heel schappelijk geprijst voor een SONY TV. :)

Je adres kun je oa. veranderen op de homepage van tweakers.net, dan de tab tnet, profiel, profiel wijzigen. Dit is handig al mensen je willen bereiken over iets (en je hebt geen PM aanstaan) en vooral bij vraag en aanbod.

[ Voor 48% gewijzigd door jdm8 op 20-04-2008 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

Weet iemand hoe ik met PS3 Video 9 in één keer meerdere .VOB files kan converteren naar een MP4?

Nu moet ik het per .VOB file doen en heb ik dus ook meerdere .MP4 bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-05 23:29
Ik vraag me het volgende af:
Ik heb in huis een draadloos netwerk met een beveiliging (wachtwoord) er op. De PS3 heeft in zichzelf een netwerk-controller, is die zo te configureren dat je het wachtwoord ergens bij de instellingen kan ingeven d.m.v. een virtueel toetsenbord? Of kan de PS3 enkel op onbeveiligde netwerken aangesloten worden (geen mogelijkheid voor het ingeven van een wachtwoord)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-05 15:15
Jorn1986 schreef op zondag 20 april 2008 @ 10:53:
Ik vraag me het volgende af:
Ik heb in huis een draadloos netwerk met een beveiliging (wachtwoord) er op. De PS3 heeft in zichzelf een netwerk-controller, is die zo te configureren dat je het wachtwoord ergens bij de instellingen kan ingeven d.m.v. een virtueel toetsenbord? Of kan de PS3 enkel op onbeveiligde netwerken aangesloten worden (geen mogelijkheid voor het ingeven van een wachtwoord)?
Ik denk (en hoop) dat iedereen een beveiligd draadloos netwerk heeft. Je kan inderdaad gewoon het wachtwoord met de controller invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
jdm8 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:01:
[...]

Elke schroef draait dol als je de juiste schroevendraaier niet gebruikt. Ligt dus meer aan jouw kunde en gereedschap als aan de gebruikte schroefjes. ;)
ik geef meteen toe dat mijn kunde van schroeven niet heel groot is :P.
Ik heb het misschien niet heel goed uitgelegd, maar de schroeven zaten zo strak, dat ik ipv ze los te draaien de kop kapot draaide (dus het kruisje werd een rondje ;). Uiteindelijk met een ijzerzaagje de schroef wat ingezaagd zodat het met een platte schroevendraaier wel lukte.
Dan mag ik wel geen kunde hebben, maar dit was puur dat de schroeven van te slap metaal zijn gemaakt, zodat ze kapot draaiden doordat ze zo vast zaten!!! (tenminste dat is mijn idee O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
FeaR1986 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:37:
[...]

Ik had hetzelfde probleem, want die schroeven zitten echt asociaal vast en zijn asociaal klein.

Maar gewoon een Philips 1 schroevendraaier kopen en dan gaat alles vlekkeloos :)
Het is met een beetje behelpen al gelukt, zie bovenstaande post, maar voor de volgende keer....wat voor schroevendraaier is dat precies (linkje?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Coolsnarf schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:01:
[...]

ik geef meteen toe dat mijn kunde van schroeven niet heel groot is :P.
Ik heb het misschien niet heel goed uitgelegd, maar de schroeven zaten zo strak, dat ik ipv ze los te draaien de kop kapot draaide (dus het kruisje werd een rondje ;). Uiteindelijk met een ijzerzaagje de schroef wat ingezaagd zodat het met een platte schroevendraaier wel lukte.
Dan mag ik wel geen kunde hebben, maar dit was puur dat de schroeven van te slap metaal zijn gemaakt, zodat ze kapot draaiden doordat ze zo vast zaten!!! (tenminste dat is mijn idee O-) )
Dat je ze dol draait komt omdat de hoek van je schroevendraaier niet overeen kwam met die van de schroef. Daardoor raakt de schroevendraaier de schroef maar met een heel klein oppervlak. Zelfs de hardste schroeven (van RVS bijvoorbeeld) draaien dol als ze strak vast zitten en je ze los probeert te draaien met een verkeerde schroevendraaier. Met een goed passende schroevendraaier had je ze er zo uit kunnen draaien. Weer wat geleerd ;) (Inbus FTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Negaiido schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:28:
[...]

Ik heb het niet over Mark Rein maar over games die beter voor Xbox 360 worden gemaakt door middel van omkoping.
Omkoping? Betalen heet zo iets,. Betalen voor exclusiviteit. Heel normaal in de console wereld. Of denk je dat Sony niks betaald om bepaalde games te behouden?
Moet je dit es lezen:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=281212

Ps: sry als tegen regels is
Tsja, flauw, maar niet meer dan dat. Dat soort speldenprikjes worden door beide kanten uitgedeeld. Nodig is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Frank J. schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:28:
[...]

Ik snap neit waarom jij nog rond loopt in het PS3 topic. Geen enkele normale reaktie van jou vernomen hier. Ik irriteer me echt mateloos aan jou.
enige dat me opvalt aan tweakers dat elke "[naam product] ervaringen topic" eigenlijk een "[naam product] fans only topic" moet zijn. Iedereen die iets niet goed vindt is niet welkom of mag zijn mening niet uiten.

Ja ik heb een ps3
Ja ik heb ook een xbox360 en een Wii
Ja ik vind de xbox360 qua games de betere console (persoonlijke smaak)
Games die ik zelf heb voor de ps3: F1:CE, R:FOM, A's Creed, GT5:P
Welke games vind ik daarvan goed en speel ik regelmatig: F1:CE
De rest is in mijn ogen matig tot slecht en zet ik eerder mijn xbox360 of Wii aan. Ik ben daarom ook blij met de ontwikkeling dat we demo's kunnen downloaden deze generatie. Dit heeft me een hoop ellende en geld bespaart.

De PS3 heb ik alleen nog voor exclusives want alle multiplatform spellen zal ik altijd halen voor de xbox360 ook al zijn ze grafisch minder (wat nog niet is voorgekomen volgens mij). Waarom? Xbox live is veel beter dan PSN. Friends integratie, ingame dashboard noem maar op.

Dit jaar komen er nog 3 spellen die ik op mijn ps3 lijst heb staan (Little Big World, MGS4, Haze) tegenover een stuk of 8-10 voor de 360.
Misschien dat dit in 2009 omslaat als er eindelijk es wat vaart in de playstation trein komt, maar vooralsnog ben ik meer tevreden met mijn xbox360 dan met mijn ps3.

En begrijp me goed; de Wii komt bij mij nog onder de ps3, maar het is nipt.

Ik wil dus niet bashen of wat dan ook, dit is gewoon mijn mening en dit is nog altijd Nederland, dus ik mag mijn mening geven als ik dat wil. Ik ben sowieso geen kudde dier die de reviews en internethype naleeft als er weer es iets de hemel in wordt geprijsd. Games die heel hoog scoren in reviews kan IK ruk vinden en andersom. Gelukkig maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-04 16:12

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:17:

(...)Moet je dit es lezen:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=281212(...)

Tsja, flauw, maar niet meer dan dat. Dat soort speldenprikjes worden door beide kanten uitgedeeld. Nodig is het niet.
Ondertussen lijkt het alsof ook overal overgevoelig op gereageerd wordt, zeg. Een klein plagerijtje van MS, nou, nou....
Phusebox schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:23:
[...]
Ik wil dus niet bashen of wat dan ook, dit is gewoon mijn mening en dit is nog altijd Nederland, dus ik mag mijn mening geven als ik dat wil. Ik ben sowieso geen kudde dier die de reviews en internethype naleeft als er weer es iets de hemel in wordt geprijsd. Games die heel hoog scoren in reviews kan IK ruk vinden en andersom. Gelukkig maar...
Het is toch ook van de zotte, dat je je moet verdedigen omdat je mening afwijkt? Het is juist weleens goed om niet met die hallelujastemming mee te lopen. Ik heb al een aantal keer gehad dat er een aantal mensen enthousiast waren over een titel, waar ik zelf toch mijn twijfels bij had. Persoonlijk vind ik het dan erg fijn om een negatief geluid te horen over de spellen en wat er dan precies mis mee is. Vooral fijn in een tijd waarin de financiële belangen steeds groter worden en spellen in toenemende mate geen objectieve beoordeling meer krijgen (AC voldoet hier als voorbeeld denk ik).

Ik weet niet of het met de daling van de gemiddelde leeftijd in dit topic (of andere ervaringen topics) te maken heeft of zo, maar een negatief geluid leidt automatisch tot het gebruik van de term fanboy (ondertussen pleit ik voor een Godwin's law hiervoor) of de vraag wat je in 'hun' topic doet. Alsof je hun huis onderschijt als je negatieve punten hebt. Je neemt toch niet alleen deel aan dit topic om opgegeild te worden over de nieuwste titels, of gevalideerd te worden in je aankoopbeslissingen?

[ Voor 84% gewijzigd door Armada op 20-04-2008 11:47 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:15
Er zijn genoeg mensen die kritiek leveren en onderbouwe etc etc. Ik zelf heb ook kritiek op de PS3. Maar op de een of andere manier irriteer ik me iedere keer groen en geel aan phusebox, denk dat het te maken heeft dat hij eigenlijk alleen opduikt als hij iets negatiefs heeft te vertellen. Imo mag dat ook weleens gezegd worden. Er is een verschil tussen negatieve instelling en kritiek.

Zie o.a. PWM die komt hier ook regelmatig opduiken terwijl ik me hier dus niet aan irriteer?

Warhawk is echt vet trouwens, de nieuwe 1.3(1) patch met de booster pack zorgt weer voor een compleet andere lading aan de game :)

Van de week GTA Vice City gekocht, ondanks dat dit op de lijst van niet goed af te spelen games staat speelt hij bij mij echt vloeiend af.

[ Voor 22% gewijzigd door Falcon Heavy op 20-04-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zeg, blijf eens lief voor elkaar... Aan wie je je ergert mag je voor jezelf weten, maar hoef je hier niet te melden.

Wanneer je mening afwijkt, maar eigenlijk ook wanneer die dat niet doet hoor je die te onderbouwen ja. Een mening op zich is nutteloos, en lokt in sommige gevallen toch wel heel veel uit. Het is prima om te zeggen waarom je iets vindt, maar als je geen gegronde redenen hebt, meld het dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 04-05 21:59

NoTimeRemains

I know

Modbreak:Was ik niet duidelijk hierboven :?

[ Voor 83% gewijzigd door TheZeroorez op 20-04-2008 12:53 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:18

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hmmm bummer, toen ik gisteravond GT5:P aan had staan drukte ik per ongeluk op de welbekende oranje knop van mijn stekkerdoos... "poef" alle apparatuur uit... maargoed boel weer opgestart, maar nu blijft Gt5:P bij het opstarten hangen... moet ik nu de savegame verwijderen oid?

moet ik dus overnieuw beginnen :'(

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jdm8 schreef op zondag 20 april 2008 @ 10:13:
[...]

Je adres kun je oa. veranderen op de homepage van tweakers.net, dan de tab tnet, profiel, profiel wijzigen. Dit is handig al mensen je willen bereiken over iets (en je hebt geen PM aanstaan) en vooral bij vraag en aanbod.
Dank je wel

maar ik bedoelde de ps3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-05 23:29
Is er al iets meer bekend over ''PlayTV''? Lijkt mij een geweldige uitbreiding voor de PS3. Hoeveel moet zoiets gaan kosten? Werkt het goed? Krijg je er dan nog een extra afstandsbediening bij of werkt dat dan gewoon met de afstandsbediening van blu-ray/dvd? Kan je er een kaart in stoppen van je digitale TV provider?

[ Voor 10% gewijzigd door Jorn1986 op 20-04-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Anoniem: 238992 schreef op zondag 20 april 2008 @ 13:37:
[...]

Dank je wel

maar ik bedoelde de ps3 account
|:( Tuurlijk, sorry, het was nog vroeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Jorn1986 schreef op zondag 20 april 2008 @ 14:08:
Is er al iets meer bekend over ''PlayTV''? Lijkt mij een geweldige uitbreiding voor de PS3. Hoeveel moet zoiets gaan kosten? Werkt het goed? Krijg je er dan nog een extra afstandsbediening bij of werkt dat dan gewoon met de afstandsbediening van blu-ray/dvd? Kan je er een kaart in stoppen van je digitale TV provider?
Op dit moment kan je in Nederland alleen kijken naar Nederland 1, 2 en 3 met deze techniek. Je kan namelijk in het device geen Smartcard stoppen, en in Nederland kan je alleen deze publieke zenders ongecodeerd bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-05 21:29
Ik heb een vraag die mss niet geheel in dit topic hoort, maar ik stel m toch maar:
Ik heb sterk het vermoeden dat mijn harde schijf in mn Acer klapdoos het heeft begeven. Nu wil ik ook nog graag mijn ps3 opwaarderen naar bv een 320 GB versie. Kan ik nu mijn 40 GB schijf uit mijn ps3 in mijn laptop bouwen? Dan sla ik twee vliegen in een klap..namelijk een laptop hebben die het weer doet en een grote harde schijf in mn ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

bramberk15 schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:08:
Ik heb een vraag die mss niet geheel in dit topic hoort, maar ik stel m toch maar:
Ik heb sterk het vermoeden dat mijn harde schijf in mn Acer klapdoos het heeft begeven. Nu wil ik ook nog graag mijn ps3 opwaarderen naar bv een 320 GB versie. Kan ik nu mijn 40 GB schijf uit mijn ps3 in mijn laptop bouwen? Dan sla ik twee vliegen in een klap..namelijk een laptop hebben die het weer doet en een grote harde schijf in mn ps3.
De harde schijf in een PS3 is een standaard 9inch hoge Sata 5400RPM met 8Mbyte cache notebook harde schijf dus het antwoord is JA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Als jouw acer een SATA interface heeft wel (dus geen IDE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:04
Ja hoor als jouw laptop ook een sata harde schijf is wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125531

Philips 1 schroevendraaier? Kan iemand wat links naar de webshops/pics posten aub???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Vandaag bezig geweest mijn HD op te ruimen van mijn ps3 (40 gig versie).

Ik heb alle demos, een tig aantal foto's en nog wat rommel die ik op de hd had gezet, verwijderd.

Nu kijk ik bij systeem info en wat schetst mijn verbazing er is 21 GB vrij van de 37 GB.
Een klein rekensommetje vertelt mij dat er 16 GB in gebruik is :?

Hoe kan dit nu? Kan me niet voorstellen dat het aantal fw updates zoveel ruimte in beslag neemt. Maar wat dan wel en kan ik dat ergens zien?

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Anoniem: 125531 schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:21:
Philips 1 schroevendraaier? Kan iemand wat links naar de webshops/pics posten aub???
Even bij de GAMMA/Karwei/etc. vragen.

[ Voor 3% gewijzigd door jdm8 op 20-04-2008 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

NRGetic schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:24:

Ik heb alle demos, een tig aantal foto's en nog wat rommel die ik op de hd had gezet, verwijderd.

Nu kijk ik bij systeem info en wat schetst mijn verbazing er is 21 GB vrij van de 37 GB.

Hoe kan dit nu? Kan me niet voorstellen dat het aantal fw updates zoveel ruimte in beslag neemt. Maar wat dan wel en kan ik dat ergens zien?
Wel misschien ook cache die geclaimt is door de PS3! Zelf heb ik op mijn 60Gbyte voor het eerst een HD wipe gedaan, eerste een volledige backup, dan de HD laten formateren en dan de gegevens terugzetten. Dat zorgt ervoor dat alles heerlijk gedefragmenteerd is! Want een functie mis ik op de PS3, defragmentatie. Ik geloof voor geen moment dat de PS3 intelligent op de achtergrond ervoor zorgt dat er geen fragmentatie gebeurt!

En geloof het of niet dingen laden ietsje sneller. Het is niet veel..het is niet alsof je een 5 jaar oude windows 98 pc voor de eerste keer defragmenteert! Maar je merkt wel een kleine boost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jdm8 schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:30:
[...]

Even bij de GAMMA/Karwei/etc. vragen.
Mischien heb ik die hier thuis liggen... daarom vraag ik het... Iemand pics?
Is dit een goeie? http://www.toolstation.com/?r=s&feature=39113
Ik zie namelijk dat er verschillende Philips 1x75 , 1x80 etc zijn... :( hmmm

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 125531 op 20-04-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Frank J. schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:52:
Van de week GTA Vice City gekocht, ondanks dat dit op de lijst van niet goed af te spelen games staat speelt hij bij mij echt vloeiend af.
Enkel San Andreas heeft af en toe een 'lastig momentje' op de ps3 naar mijn ervaring :)

Als je Vice City uit hebt gespeeld kan je misschien nog de prequel Vice City Stories proberen. Speelt goed, een nieuwe lading 80ies muziek, missies, en niet te vergeten: Phil Collins! (3-4 tal missies voor hem doen, met concert inbegrepen) Lance Vance Dance is ook zeer aanwezig d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 255271 schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:50:
[...]

Enkel San Andreas heeft af en toe een 'lastig momentje' op de ps3 naar mijn ervaring :)

Als je Vice City uit hebt gespeeld kan je misschien nog de prequel Vice City Stories proberen. Speelt goed, een nieuwe lading 80ies muziek, missies, en niet te vergeten: Phil Collins! (3-4 tal missies voor hem doen, met concert inbegrepen) Lance Vance Dance is ook zeer aanwezig d:)b
Zekers Waar! De compabiliteit lijst is aardig doemdenkend want het meeste draait gewoon perfect! De hele GTA reeks is het waard wat dat betreft om te spelen op je PS3 (die PS2 games kan afspelen!). Maar dat komt van een GTA fan ;)

GTA:VCS heeft iets slechtere textures dan GTA:VC maar dat komt omdat het van de PSP afkomt (die toen nog op 222Mhz draaide voor games). GTA:VCS is dus ietsje minder dan GTA:VC maar daar kijk je gewoon overheen en je geniet van de game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 125531 schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:33:
[...]Mischien heb ik die hier thuis liggen... daarom vraag ik het... Iemand pics?
Is dit een goeie? http://www.toolstation.com/?r=s&feature=39113
Ik zie namelijk dat er verschillende Philips 1x75 , 1x80 etc zijn... :( hmmm
Ik kan ook niet echt een duidelijk plaatje vinden van een Phillips 1 schroevendraaier.
Maar als je deze van bovenaf bekijkt hoor je de normale kruiskop te zien en daartussen nog wat kruisjes

Zo ziet de schroef er van boven uit en je schroevendraaier heeft dus dezelfde 4-puntige ster als kop.
Afbeeldingslocatie: http://www.onecoolhunt.com/wp-content/uploads/2006/07/philips_cufflinks.jpg

Maar koop alsjeblieft bij de lokale bouwmarkt voor €2,50 zo'n Phillips 1 schroevendraaier (geen 0, want die past niet al lijkt 1 te groot). Want je draait je schroeven anders zo dol...

En niet vergissen in PH en P, want de ene is Pozi iets in die trand...

Edit:
Hier een mooi plaatje van Phillips en Pozi naast elkaar:
Afbeeldingslocatie: http://www.primerpc.com/hardware/PhillipsPozi.gif

De Pozi heeft dus als het ware een 4 puntigester-kop met daartussen weer 4 kleinere.
En een Philips heeft alleen 4 punten...

[ Voor 23% gewijzigd door FeaR op 20-04-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke... dank je wel voor je uitleg... Ik zal eerst de schroevendraaiers proberen die we thuis hebben liggen... Hopelijk past er eentje van ze... want zo te zien zijn het gewone schroefjes... :) bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 125531 schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:47:
Oke... dank je wel voor je uitleg... Ik zal eerst de schroevendraaiers proberen die we thuis hebben liggen... Hopelijk past er eentje van ze... want zo te zien zijn het gewone schroefjes... :) bedankt
Dat is het dus niet
Het lijken gewone schroefjes, maar stiekem :+
Dus echt oppassen met al te veel kracht zetten en dergelijke!

Als je de blauwe schroef waar de hard drive cage mee vast zit al niet lekker los krijgt meteen stoppen!
Dan maar een dagje langer wachten, want als je de schroeven dol draait ben je verder van huis.

Ik ben zo ver gegaan dat ik alle schroeven (op de blauwe na, want die ging met veel moeite toch met een gewone schroevendraaier) op het eind met een combinatietang eruit moest draaien. En dat is echt geen pretje. Vooral omdat je zo veel kracht moet zetten dat het maar de vraag is of je de HD niet beschadigd.

Komt nog bij dat de schroeven waarmee alles in je PS3 vast zit niet echt standaard zijn. De kopjes zijn extreem plat en daarvan vind je niet zomaar een 2e. Ik heb het voor de gein met gewone laptop-harde-schijf-schroefjes geprobeerd en die kopjes zijn gewoon te hoog. Dan krijg je je HD-rack niet meer in de PS3.

1000e post... dus kom maar op met deeltje 27 Arx *O*

[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 20-04-2008 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

madwurmz schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 23:38:
@ giulio
Wanneer was dat dan? Die actie met gratis ps3 liep tot eind 2007...
Week niet meer, volgens mij ben ik sinds eind 2007 de bezitter van een ps3 :)
Wel via die coupon actie overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239217

Het is dus een phillips schroevendraaier.
Philips is een lampenfabricant in Nederland, Phillips een gereedschapsfabricant in de VS.

Misschien zul je meer geluk hebben als je op kruiskop schroevendraaier zoekt, of Phillips head screwdriver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Anoniem: 239217 schreef op zondag 20 april 2008 @ 17:16:
Het is dus een phillips schroevendraaier.
Philips is een lampenfabricant in Nederland, Phillips een gereedschapsfabricant in de VS.

Misschien zul je meer geluk hebben als je op kruiskop schroevendraaier zoekt, of Phillips head screwdriver
Het is te erg hier! :X |:( whahaha
Duidelijk een 'twee-linker-handen' topic dit.

Mensen die uitleg moeten hebben over schroeven en schroevendraaiers.., geen wonder dat die klusjesbedrijven als paddestoelen uit de grond groeien; mensen kunnen zelf niks meer.
Kijk eens in de ijzerwarenhandel bij de gereedschappen; lees op de duurdere schroevendraaiers en zie daar: informatie over het type :o ! (Pas op het is vaak in code bv: '+ PH 1' raad eens... :? )

Ik wil hier niemand mee aanvallen want jullie zijn waarschijnlijk weer goed in dingen waarvan ik niks bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FeaR1986 schreef op zondag 20 april 2008 @ 17:05:
[...]

Dat is het dus niet
Het lijken gewone schroefjes, maar stiekem :+
Dus echt oppassen met al te veel kracht zetten en dergelijke!
nogmaals bedankt, kerel.... ik zal wel voorzichtig zijn.... thuis hebben we veel setjes met schroevendraaiers die je zelf kunt samenstellen.... hopelijk zal een van die passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
weet dat sonic een kut game is. maar voor 20 euro niuew is het toch een beste deal?
iemand die game eigenlijk uitgespeeld?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philotra
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

NRGetic schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:24:

Hweb je dr toevallig linux op tsaan? dat neemt ook 10 GB in beslag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dutchzilla schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:14:
weet dat sonic een kut game is. maar voor 20 euro niuew is het toch een beste deal?
iemand die game eigenlijk uitgespeeld?
Nee, ook voor 20,- is het geen beste deal ;)

Het spel is namelijk heel erg slecht. Niet in verhaal, of te korte duur, dan zou je er inderdaad nog leuk kunnen spelen. Ook de GFX en geluid zijn goed.

Het spel is niet (niet niet niet) te besturen. Dat is het probleem. Besturing is klote, camera is nog beroerder.

Ook voor 20,- is het gewoon niet te spelen :)

Videoreview: http://www.gametrailers.com/player/15248.html

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 20-04-2008 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.