Welkom in alweer deel 25 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in alweer deel 25 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv en JeepXJ89! Daarnaast blijven we gek op cijfertjes. De volgende poll ga ik bij iedere nieuwe topic resetten en eventueel updaten. De coverart (nu Uncharted) in de header van de startpost is afhankelijk van deze resultaten. Poll: Beste PS3 game van dit moment? • Gran Turismo 5 Prologue • Army of Two • Burnout Paradise • Rainbow Six Vegas 2 • Viking: Battle for Asgard • Lost Planet • Devil May Cry 4 • PixelJunk Monsters • Unreal Tournament 3 • Turning Point: FoL • Call of Duty 4 • anders Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier Disclaimer: Deze bovenstaande gamelijst is tot standgekomen door per post in de voorgaande threads grondig te analyseren, ook is er jing/jang gebruikt maar vooral veel Maggi en een beetje van mezelf (de topic starter). Naast deze lijst komen er nog veel meer games waarvan we nog niet eens wisten dat ze bestonden (Turrican HD schijnt ook in ontwikkeling voor de PS3 te zijn Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heust wel verwerken! ![]() |
[ Voor 33% gewijzigd door Arx op 27-03-2008 18:47 ]
[ Voor 83% gewijzigd door TheZeroorez op 27-03-2008 19:27 ]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Anoniem: 131051
[ Voor 75% gewijzigd door TheZeroorez op 27-03-2008 19:28 ]
Ik speel PES 2008 de laatste tijd vrij veel en ik vind m heerlijk spelen. Heel af en toe wat framedrops en dan niet eens echt storend ofzo. De enige storende dingen die ik tot nu toe heb gehad zijn dat mn aanvallers soms niet goed meelopen en soms sta ik zowat naast de bal met een speler en dan selecteerd ie toch een speler die veel verder weg staatDr. Strangelove schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:35:
Ja, doet ie bij mij ook. Verder is de framerate om te huilen. Ik weet nog steeds niet of de full version wel lekker loopt, en tot die tijd koop ik hem niet.
PSN id: NL_SToRM
Anoniem: 250581
De haperingen in de replays zijn gelukkig al een stuk minder door de updates die er geweest zijnGrannd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:01:
Alleen in de replays en voor de wedstrijd begint is het echt verschrikkelijk, soms bij een counter na een corner wil het ook wel een beetje haperen maar verder heb ik er ook geen last van, online zijn de bugs er gelukkig ook uit zolang je maar een tegenstander met goede verbinding kiest.
Ik zit nog altijd te twijfelen of ik ze ook zou halen of niet. Jammer genoeg heb ik de eerste 2 delen al op DVD, dus waarschijnlijk koop ik dan enkel het 3de deel op Blu-ray.FeaR1986 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:13:
Net bij de Free Record Shop deze Blu-Rays besteld:
Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
Pirates of the Caribbean: At Worlds End
Alle Disney Blu-Rays zijn 3 halen, 2 betalen. Dus voor omgerekend €20,- per stuk vind ik dat wel te doen.
Ik vind de remote echt wel veel beter om films mee te bedienen. Je kunt dan tenminste direct gebruik maken van alle functies zonder eerst op het driehoekje te moeten drukken dan nog het juiste icoontje te vinden.Maar nu was mijn vraag wat nu echt de toegevoegde waarde is van die PS3 remote. Want de controller is tenslotte ook draadloos en ook daarmee is alles goed te bedienen... Dus heeft die remote nog extra functies waardoor dat ding het aanschaffen waard is of kan ik net zo goed mijn controller houden?
PSN id: NL_SToRM
Hmzz, dat klinkt wel suf ja. Leek me eigenlijk wel een leuke titel worden.Anoniem: 250581 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:05:
Viking net gehaald, maar ik ga em morgen terugbrengen. De vechten is suf, de moves zijn suf, je kan niet lekker combo's doen. Je hits hebben weinig impact lijkt het, want je hoort, in tegenstelling tot God of War bv, amper dat je iemand hebt geraakt.
Ik heb net mijn eerste 'grote' battle gedaan en dat stelde ook niet zoveel voor, beetje rondrennen beetje hakken, lijkt veel op Spartan Total Warrior voor ps2, wat ook een middelmatige game was.
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
[ Voor 80% gewijzigd door TheZeroorez op 27-03-2008 19:28 ]
Before me there were many, after me there will be none
Anoniem: 98664
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 98664 op 27-03-2008 19:46 ]
Anoniem: 129220
[ Voor 85% gewijzigd door TheZeroorez op 27-03-2008 21:14 ]
De demo van Condemned 2 staat in de US store. Je ziet hem gelijk als je inlogt staanAnoniem: 98664 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:44:
Was net iemand die cod3 wou hebben, zie hem net op gamestore (van intertoys staan) voor 29,95...
Ikzelf moet cod4 nog hebben, lijkt me wel leuk spel maar eerst nog uncharted hebben...
Ik kan de demo van conedmned 2 nergens vinden...
Welke store is die nou?
Is that a controller I see before me ?
Oude versies verdwijnen meestal in de budgetbak, tenzij de dvd`s echt problemen hebben..homernt schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:14:
[...]
Voor informatie zie http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=76733
En de nummers heb ik hier van dan http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=56720&page=5
Volgens mij valt het wel mee een paar seconden over de hele film en als het niet weet zie het niet eens. Zo had ik hetzelfde met Back to the Future 2 maar het was mij nog niet opgevallen tot dat ik jaren daarna er iets over las op het internet.
Maar ik wil graag de goede versie. Disney heeft ze zins één maand de goede versie beschikbaar om in te ruilen maar de vraag is hebben ze de oude versie ook uit de handel genomen.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ja dat was ik, aangezien ik pas een korte periode game en nog nooit een WO2 shooter heb gespeeld vroeg ik advies welke game te kopen: CoD 3 of MoH:Airborne.Anoniem: 98664 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:44:
Was net iemand die cod3 wou hebben, zie hem net op gamestore (van intertoys staan) voor 29,95...
Ikzelf moet cod4 nog hebben, lijkt me wel leuk spel maar eerst nog uncharted hebben...
Welke store is die nou?
Had de ierse, japanse en nederlandse al geprobeertFreddy Krueger schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:57:
[...]
De demo van Condemned 2 staat in de US store. Je ziet hem gelijk als je inlogt staan
Anoniem: 125123
Ligt eraan welke tv/monitor.Anoniem: 98664 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:23:
Ik heb net een hdmi naar dvi kabel gekocht via ebay, dus ik kan straks op de nog aan te schaffen 22 inch beeld van de ps3 krijgen.
Als het goed is dinsdag, dus ben erg benieud hoe half life en burnout etc. eruitzien dan!
Maar met:
"Max. resolutie 1680 x 1050"
krijg ik dat 720p beeld?
En het geluid zou ik dan moeten splitsen van de scart/component ding wat nu in mijn tv zit?
Tulp naar minijack, daar verleng op en dan in de monitor denk ik...
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
Anoniem: 37763
Wel HDCP en 1:1 pixel mapping ?Anoniem: 98664 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:53:
22" TFT Hi221DP 1000:1 D-sub + DVI
Hanns
Das de monitor...
Neem zowieso deze, 200 euro en de recensies zijn goed.
Jaja, eerst voor vrouwe lief even achter het gasfornuis gebikkeld.
Anoniem: 148415
HDCP, weet niet wat pixel mapping is....
Ja, maar dan zou je zeggen dat ze hem wel twee keer updaten. Inderdaad erg vreemd.Anoniem: 148415 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 21:01:
Hm, vreemd dat de PS Store nog niet is geupdate.
Misschien wachten ze op de release van de GTA IV trailer, alleen dat mag pas om 23:00 uur NL tijd...
Anoniem: 114616
Everything thats has a beginning has an end
leven?Anoniem: 125123 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:50:
Yeah 100% GT5P. De PSN update is nog niet geweest of heb ik het gemist ?
Waar het precies in zit, geen idee. Ze werken wel aan een DivX certificering en dus moet dan ook alles afgespeeld kunnen worden. Gelukkig geven ze de tussentijdse verbetering wel gewoon door in de firmware updates, want als je op Sony moet wachten totdat ze helemaal klaar zijn....Anoniem: 114616 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 21:11:
Als ik soms op mijn xbox media center zit te kijken vind ik het toch zonde dat de ps3 zo kieskeurig is in wat hij kan afspelen. Nu lijkt het bij elke update te verbeteren maar wil sony ze niet allemaal ondersteunen of zit dat in de licenties?
Ja, als het daarna weer niet lukt moet je de gamedata verwijderen en helemaal overnieuw beginnen met installeren.r0_ schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 21:45:
Heeft iemand wel eens gehad dat de PS3 tijdens de installatie van een spel bleef hangen? Ik ben nu GT5p aan het installeren en het balkje staat nu al ruim 5 min op dezelfde positie en gebeurd niks meer....
Kan ik eventueel de PS3 aan/uit zetten en overnieuw beginnen?
Anoniem: 150297
En hoe ziet het beeld eruit?Anoniem: 125123 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:25:
[...]
Ligt eraan welke tv/monitor.
Ik heb een Samsung 2032MW die kan 1080P op hdmi aan. En daarna doet hij een downscaled naar 1680x1050
Jaa, alleen bij GT5p zie je in de verte soms lantaarnpalen en dat soort smalle dingen 'verdwijnen' of gewoon gedeeltelijk,.Anoniem: 150297 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:07:
[...]
En hoe ziet het beeld eruit?
Superscherp??
Anoniem: 150297
Ok dan mja ik heb ook een xb360,kan ik beiden consoles erop aansluiten?Anoniem: 125123 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:10:
[...]
Jaa, alleen bij GT5p zie je in de verte soms lantaarnpalen en dat soort smalle dingen 'verdwijnen' of gewoon gedeeltelijk,.
Denk dat ik morgen anders een ga proberen om een nieuw bonnetje te vragen bij de winkel waar ik Hostel 1, Hostel 2 en Spiderman 3 heb gekocht. Want dan kan ik die gewoon opsturen naar Sony en zo mijn remote claimen. Want om nu voor dik €90 Blu-Rays aan te gaan schaffen voor alleen die remote is ook zo wat. Dan leer ik wel leven met een keer extra op het driehoekje drukken. Of ik geen €25 uit voor een losse remoteSToRM666 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:09:
[...]Ik vind de remote echt wel veel beter om films mee te bedienen. Je kunt dan tenminste direct gebruik maken van alle functies zonder eerst op het driehoekje te moeten drukken dan nog het juiste icoontje te vinden.
Ahhh...
Condemned 2 staat in de USA StoreAnoniem: 98664 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:44:
Welke store is die nou?
Beeld moet je dan over HMDI laten gaan, is gewoon instellen in het menu van de PS3.Anoniem: 98664 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:23:
En het geluid zou ik dan moeten splitsen van de scart/component ding wat nu in mijn tv zit?
Tulp naar minijack, daar verleng op en dan in de monitor denk ik...
Alweer... of jij kan goed koken of vrouw lief bakt er niets vanArx schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:59:
[...]Jaja, eerst voor vrouwe lief even achter het gasfornuis gebikkeld.Maar hij staat erin hoor.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Anoniem: 114616
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 114616 op 27-03-2008 23:35 ]
Untappd: politrix
Waarom koop je dan niet een grotere harde schijf?Anoniem: 37763 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:52:
Ik zat aan Everybody Golf te denken tot ik erachter kwam dat er een 5gb installatie verplicht is.
Dat kan ik mijn 40gb ps3 niet aan doen vrees ik.
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
Zijn er eigenlijk al ingame dingen te zijn? Met huds enzo? Volgens mij nog niets..JeepXJ89 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 23:12:
Whaah de nieuwe GTA4 trailer hier
Als R* dit in het spel weet te krijgen kunnen ze elke trashtalker de mond snoeren, maar als blijkt dat het spel er niet zo uitziet dan krijgen ze een bucketload of shit over ze heen.
Ben eindelijk na deze trailer enthousiast!
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Ja tegen de tijd dat ik een grotere HDD koop (zodra ik terug in Nederland ben) worden installatie games een optieFeaR1986 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:58:
[...]
Waarom koop je dan niet een grotere harde schijf?
Samsung 250GB is al te koop voor rond de €70,-
Andere merken zitten rond de €100,- voor dezelfde grootte.
Niet echt slecht voor die prijs dacht ik zo.
En ben er trouwens uit: morgen gaat GT5:P terug naar de winkel.
Kan er maar niet aan wennen hoe het gaat met de handling en de besturing.
Denk dat ik maar eens ruil tegen de Pirates Trilogie op Blu-Ray of dat ik iets van UT3 aanschaf (een ieder geval een game waar ik flink wat lood in vijanden kan pompen...)
[ Voor 21% gewijzigd door Tristan op 27-03-2008 23:38 ]
Misschien dat sommige mensen hetzelfde hadden als ik ofzo, dat hun order niet in bestelling was genomen. Trouwens welke modbreak en een warning voor niks? Kinderachtig zeg.Anoniem: 129220 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:45:
[mbr]Deze informatie interesseert ons echt helemaal niets, kap eens met het posten ervan. Zeker na een modbreak of wat en een topicwarning.[/mbr]
Everything thats has a beginning has an end
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Dualshock importen uit azie. http://www.yesasia.comAight! schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 00:03:
w00t prologue ook maar eens ff gekocht, nu ook een 2e controller halen.
Wat kan ik trouwens beter doen?Nu eentje halen 2e hands of zo, of even wachten op de dual shock 3?
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 129220 op 28-03-2008 00:06 ]
Persoonlijk zou ik nog even wachten op de DS3.Aight! schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 00:03:
w00t prologue ook maar eens ff gekocht, nu ook een 2e controller halen.
Wat kan ik trouwens beter doen?Nu eentje halen 2e hands of zo, of even wachten op de dual shock 3?
Anoniem: 148415
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 148415 op 28-03-2008 00:18 ]
Anoniem: 230486
En welke game was dat om precies te zijn??? toevallig de oude F1 06:CE??? of is er iets nieuws in de maak waarvan ik niks weet?????JuliettPapa schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 23:56:
Stond vanavond even bij de Intertoys een F1 race te spelen op de PS3 (zo'n demo disk) mensen... wat zag het er mooi eruitTis dat ik nog geen HD-TV heb... maar anders
![]()
Ondanks dat ik al een vette pc heb, hoop ik toch nog dit jaar nog een PS3 en een Xbox360 te halenGewoon puur een aantal "exclusieve" games op de platforums.
Dat wilde ik even zeggen
Het zal wel de oude F1 zijn. Bijna alle demo PS3's hebben een speelbare demo van Motorstorm, F1, Virtua Tennis en RidgeRacer. En dan nog wat filmpjes. Verder weinig boeiends.Anoniem: 230486 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 00:30:
[...]
En welke game was dat om precies te zijn??? toevallig de oude F1 06:CE??? of is er iets nieuws in de maak waarvan ik niks weet?????
[ Voor 32% gewijzigd door Dutchie! op 28-03-2008 01:58 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Zet dan maar gewoon Jurassic Park weer op, want beide games zijn niet echt om over naar huis te schrijven. Turok had ik geleend van iemand, maar die game kon me echt niet boeien. Idee is wel leuk, maar er ontbreekt toch nog iets. Fouten als een shotgun herladen met 1 hand zouden me in overige games niet storen, maar in Turok kon ik het niet waarderen. Verder zien de dino's er wel tof uit en helemaal als je besprongen wordt door een dino en moet worstelen voor je leven is de animatie goed. Maar verder is de AI nogal ruk. Teammaten lopen hersenloos door het woud en zullen niet snel uit hun eigen op enemies schieten. Pas als jij schiet zullen ze helpen, al is dat helpen meestal ook niet je van het. Dus als je wellicht in een hoekje van een level gaat zitten en alleen naar de dino's kijkt is het misschien wel een leuke game, maar daar geef je toch geen €65 aan uit...?JuliettPapa schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 01:57:Wie heeft er hier lair / turok? en wat vind die er van? JuliettPapa is draken/dino-fan
Anoniem: 255271
Hoi, ik heb Lair liggen. De meeste reviews gaven dit spel slechte punten, soms terecht, soms onterecht. Zo las ik de review in Chief (Vlaams game magazine), en zij gaven het slechte punten door de slechte besturing. Dat vond ik tamelijk grappig, want ikzelf (de niet pro-gamer) kon door de lucht vliegen hoe ik wou, dat een reviewer er niet mee overweg kon...tja.JuliettPapa schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 01:57:
Ja, Motorstorm stond er ook op, dus ga er maar vanuit dat het een "oude" F1 Race game was/is.
Maar tis daarom echt mooi zo'n PS3![]()
Wie heeft er hier lair / turok? en wat vind die er van? JuliettPapa is draken/dino-fan
Ik heb juist van het weekend een tweede SixAxis bij gekocht. Omdat ik het trillen niet mis en ik het erg prettig vind dat hij zo licht is.FeaR1986 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 00:08:
[...]
Persoonlijk zou ik nog even wachten op de DS3.
Naar mijn weten komt de DS3 ergens halverwege april, dus dat is nog een week of 3 wachten.
Denk dat je je best zuur voelt als je nu rond de €50 betaald voor een nieuw controller en dan over drie weken de DS3 in de schappen ziet liggen.
Dus als je perse nu een tweede controller wilt zou ik er eentje scoren voor rond de 30 euro via marktplaats of iets in die trand. Ik zou het in ieder geval zonde vinden om nu nog zo veel uit te geven voor een SixAxis als de DS3 al zo snel komt.
En je weet natuurlijk niet wat de SixAxis prijzen gaan doen (nieuw) als de DS3 in de winkels komt.
Ik zei gister al "GT5p komt niet uit vandaag in de store".Anoniem: 148415 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 00:14:
Lekker van SCEE ook he, adverteren met GT5:P als downloadbaar op de 27ste, en dan gewoon doodleuk de Store niet updaten.Niet dat ik van plan was om 'm te downloaden, maar dit is natuurlijk erg vervelend voor de mensen die hier al de hele dag naar uitkijken.
Nu heeft die meerwaarde van GT5:P een dag eerder (als je dat al een meerwaarde mag noemen) nu ook helemaal geen zin meer. Iedereen die van plan was om 'm via de Store te downloaden zou nu gewoon naar de winkel moeten gaan en de Blu-ray disc versie kopen, vaak kom je 'm nog goedkoper dan de PS Store prijs...
SCEEVraag me echt af waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn, ze komen iig erg incompetent over.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 28-03-2008 16:53 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Arx op 28-03-2008 08:53 ]
FeaR1986 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:16:
[...]
Alweer... of jij kan goed koken of vrouw lief bakt er niets van
Ik had net gekeken. Er was niksArx schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 08:53:
Euuuh, mis ik iets? Ik lees namelijk dat de Europese store wel geupdate is:
Games
- Gran Turismo 5: Prologue
Game demo's
- UEFA Euro 2008 demo
Of staat het er nog niet op?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 28-03-2008 09:06 ]
Lol. Ze liggen daar zeker nog te slapen? Of is de beheerder ziek/op vakantie.Anoniem: 125123 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:04:
[...]
Ik had net gekeken. Er was niks![]()
Doe wel GT5p even uit en kijk wel in de store
Nog steeds niks. Denk niet dat de PS3 het uit de cache haalt he
Anoniem: 86399
Het 'hacken' van PSN? Kan je wat uitweiden?marcel0672 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 08:46:
De amerikaanse store was volgens mij ook pas laat geupdate... misschien er wat vertraging is ivm met het hacken van psn.
Zag 'm gisteren liggen en kon het ook niet laten om hem mee te nemen.homernt schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 08:33:
[...]
Ik heb gisteren avond een paar uur Everybody's Golf gespeeld. Het is nog leuker dan de demo. Het ziet grafisch goed en spel voelt verder goed in de afwerking. Ik ben nog niet online geweest verlopig nog genoeg te doen offline. Enige minpunt is de verplichte 4,8 Gb install. Daar staan wel snelle laden tegen over. Vooral tussen de hole's hoef niet te wachten.
Ondanks de arcade elementen voelt als een echte golf game. Ik had bij 9-hole challenge 5 birdies maar ook een double en een triple bogeywaardoor ik met twee pars erbij toch op par uitkwam. Wat ik daarmee wil zeggen is dat het makkelijk lijkt maar als je niet bij de les blijft hoe het terrein is, de ligging van de bal en de wind(al heb ik het idee dat nog niet zo veel invloed heeft, kan ook aan het nivo liggen) en het slaan zelf je makkelijk een bogey te pakken hebt.
Volgens Sony is er iets gehackt bij PSN. Dat er accounts zijn gestolen.Anoniem: 86399 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:09:
[...]
Het 'hacken' van PSN? Kan je wat uitweiden?
En wat betreft Sony (of SCEE specifiek): hebben ze daar nog nooit van communicatie gehoord? Nog steeds geen store update en alhoewel GT5P vast nog wel verschijnt betwijfel ik of we de gratis GH3 tracks ooit nog gaan krijgen.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 28-03-2008 09:16 ]
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Waarom die hem verkoopt ?JunkieXP schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:23:
Ik ben het wachten inmiddels meer dan zat en ben her en der opzoek naar een 2de hands PS360GB (ironisch nietwaar).
Wat zijn de dingen waar ik op moet letten, bijvoorbeeld een zwakte van het apparaat wat een (onzichtbaar) defect kan bevatten en wat op het eerste oog niet opvalt.
Ik ben zowieso van plan een Europese Regio BluRay mee te nemen om te testen of het wel degelijk om een Europese versie gaat. Wat raden jullie me nog meer aan om mee te nemen / testen / controlleren.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Zit hier nu 4 weken and counting te wachten op m'n ps3 60gb, ik verwacht toch wel enige vorm van compensatie...cojones81 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:09:
Jammer... Net 2 dagen GT5-P in huis, begeeft me 60 gb ps3'tje het.. Leest geen discs meer, dvd-cd en Blu ray niet, jammer want ik hoopte dat dit meer t geval was bij de 40 gb versie.
Anyway, om nog enige nieuws waarde hier aan toe te voegen: De 60 gb modellen zijn zeer moeilijk te verkrijgen, volgens de man aan de helpdesk lijn krijg je en de meeste gevallen een refurbished systeem terug maar in geval van de 60 gb model gaat dit dus wat langzamer. Hij kon me dan ook al vertellen dat de ps3 hoogstwaarschijnlijk niet binnen de gestelde 15 werkdagen terug gaat komen. Direct gevraagd of hier al een compensatie-programma voor was opgesteld maar dat lag nog ter beslissing bij Sony. Ook jammer want ik had toch gehoopt op een mooie pleister op mijn psychische wond.
Ik zit er nu sterk aan te twijfelen om die mafketels te vragen om bij gebrek aan een 60 gb me dan maar een 40 gb model, met me eigen 60 gb harddisk terug te sturen alleen weet ik niet of dit in de praktijk gaat werken via de repair afdeling.
Optie 2: Nu een 40 Gb halen en de 60 Gb later verkopen als deze weer binnen is....
Wat ik een mooie optie vind is dat hij automatische een video opslaat als je een chipin-birdie/eagle of albatros maakt. Hij slaat de hele gespeelde hole op en niet alleen de laatste klap. Het is leuk om te zien als je de 2de en 3de slag min of meer hebt verprust je de boel weet te redden met een mooie chipin.Zamorano schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:14:
[...]
Zag 'm gisteren liggen en kon het ook niet laten om hem mee te nemen.
Gisterenavond ook kort even gespeeld en het is idd een heerlijke game met meer diepgang dan je op het eerste gezicht verwacht.
Waarom heb ik idd al gevraagd.Anoniem: 125123 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:25:
[...]
Waarom die hem verkoopt ?
Draai even folding @ home. Dan weet je zeker dat die niet kapot is.
Doe even een spelletje
Alle aansluitingen werkend ?
Of die al geopend is ?
Garantie ? (Heel belangrijk!)
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Omdat mijn 40GB ook onderweg naar Sony is (disk probleem) heb ik een beetje zitten lezen op officieele forum van Playstation en wat ik me daarvan kan herrinneren is dat sommige een gratis game als compensatie kregen. Kan zo snel ff geen link posten (werkHammerNL schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:43:
[...]
Zit hier nu 4 weken and counting te wachten op m'n ps3 60gb, ik verwacht toch wel enige vorm van compensatie...
[ Voor 7% gewijzigd door cojones81 op 28-03-2008 10:20 ]
Anoniem: 255271
Tunen en customizen zit volgens mij alleen in de volledige versie....kbloem schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:42:
...
Als we alles gaan opsommen dat mis ik in GT5P tov FM2 de volgende dingen:
- Schademodel
- AA in de graphics (ben nu eenmaal een graphicshoer)
- Tunen
- goede framerate
- customizen van je auto
Ik hoop dat je me ongelijk kunnen geven en gerust kunnen stellen......
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Oh cool, dat had ik nog niet gezien. Is dat een optie die je aan moet zetten, of gaat dat automatisch?homernt schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:52:
[...]
Wat ik een mooie optie vind is dat hij automatische een video opslaat als je een chipin-birdie/eagle of albatros maakt. Hij slaat de hele gespeelde hole op en niet alleen de laatste klap. Het is leuk om te zien als je de 2de en 3de slag min of meer hebt verprust je de boel weet te redden met een mooie chipin.
Framedrops.... helaas moet ik toegeven dat dit klopt...viel mij ook op.. het is vooral bij de langzame, trage, bochten en het valt heel erg op bij het circuit in de bergen (die van de hd concept).EfBe schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:05:
Goede framerate? Dus GT5:P heeft framedrops? Lijkt me erg sterk.
Pimpen van je auto kun je vergeten, daarvoor moet je een need for speed kopen oid, GT games gaat om racen niet om plaatjes plakken op auto's. Schade is in zoverre een gemis dat even een klein tikje of een enorme beuk veelal met dezelfde 'tijdstraf' bestraft wordt, want natuurlijk lame is. Wat je ook weer niet wilt is dat wanneer jij een muur schampt je complete race in duigen ligt, want het gaat om een game tenslotte...
Terugbrengen en een andere halen, en zeggen dat er iets niet goed gaat met de fan.wilmundo schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:18:
Ik heb dus eergisteren een Prologue-pack gekocht. Een vriend van mij heeft de 60gb versie, een van de eerste PAL versies. Het is mij niet opgevallen dat zijn PS3 geluid maakt, die van mij daarentegen wel.
De fan hoor ik constant, bij het installeren van demo's e.d. (installeren van demo's?? Ik wist niet eens dat dat moest, vrij irritant en het duurt erg lang als je daarnaast andere dingen aan het downloaden bent) is het geluid luider. Mijn verwachting was, dat de 40gb versie, erg stil zou moeten zijn. Tot nu toe is dat een flinke tegenvaller.
Zijn er meer mensen die hier 'last' van hebben? Kan je d'r iets aan doen?
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Nou snel die ps3 terug brengen! dit kan natuurlijk niet! een electrisch aparaat wat gekoelt moet worden dat geluid maakt!! die verdomde ventilatoren altijd! Nu je er over begint.. ik breng mn stofzuiger ook terug! wat een herrie...Zo nu even stoppen met sarcasme... (excuses als ik lullig over kwam)wilmundo schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:18:
Ik heb dus eergisteren een Prologue-pack gekocht. Een vriend van mij heeft de 60gb versie, een van de eerste PAL versies. Het is mij niet opgevallen dat zijn PS3 geluid maakt, die van mij daarentegen wel.
De fan hoor ik constant, bij het installeren van demo's e.d. (installeren van demo's?? Ik wist niet eens dat dat moest, vrij irritant en het duurt erg lang als je daarnaast andere dingen aan het downloaden bent) is het geluid luider. Mijn verwachting was, dat de 40gb versie, erg stil zou moeten zijn. Tot nu toe is dat een flinke tegenvaller.
Zijn er meer mensen die hier 'last' van hebben? Kan je d'r iets aan doen?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 230486 op 28-03-2008 11:26 ]
Als ik terugdenk, de GP-pack is als volgt verpakt: Kartonnen omhulsel met de afbeelding van de Nissan GT-R+de ps3. Daarbinnen zit de doos van een 40gb ps3. Als je die weer openmaakt, kom je het losse spel tegen. Toen ik thuis kwam, viel het mij op dat de doos van de ps3 een stukje plakband had (doos dicht en over de rand een stukje plakband) dat doorgesneden was. Ik dacht wtf? Alweer een gebruikt product van de Mediamarkt? (Ds-lite die ik bij release had gekocht, bevatte de gegevens van de vorige koper die em terug had gebracht voor de dooie pixel).Sentry23 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:23:
[...]
Terugbrengen en een andere halen, en zeggen dat er iets niet goed gaat met de fan.
Als een 40 GB bij vergelijkbare akties meer herrie maakt dan een 60 GB dan is er iets niet goed.
Weet je zeker dat je hem niet ergens tegen aan hebt staan (zijkant van kastje ofzo) dat gaat meetrillen als de harde schijf aan het ratelen is ?
Hier spreekt een oud MM medewerker... ga er maar vanuit dat ie open is geweest bij iemand thuis en dat ie niet beviel en terug is gebracht. oid. als het plaatje van GT5:P op de verpakking stond lijkt het me een officieel pack (of was een sticker??) in dat geval zou ik sowieso terug gaan en gewoon zeggen dat ie meer geluid maakt dan normaal en om een NIEUWE vragen. Daarnaast maakt de ps3 volgens mij altijd een beetje geluid maar als je een game zit te spelen hoort het niet meer op te vallen (lees: je kan het niet meer horen).wilmundo schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:30:
[...]
Als ik terugdenk, de GP-pack is als volgt verpakt: Kartonnen omhulsel met de afbeelding van de Nissan GT-R+de ps3. Daarbinnen zit de doos van een 40gb ps3. Als je die weer openmaakt, kom je het losse spel tegen. Toen ik thuis kwam, viel het mij op dat de doos van de ps3 een stukje plakband had (doos dicht en over de rand een stukje plakband) dat doorgesneden was. Ik dacht wtf? Alweer een gebruikt product van de Mediamarkt? (Ds-lite die ik bij release had gekocht, bevatte de gegevens van de vorige koper die em terug had gebracht voor de dooie pixel).
Is dat stukje plakband doorgesneden zodat ze dat spel erin hebben geschoven? Ik kan mij voorstellen dat die kartonnen omhulsels binnenkomen, je hebt standaard 40gb ps3's staan, die maak je open, gooit er Prologue in en vervolgens schuif je er een omhulsel overheen et le voila, je hebt een Prologue-pack. Of verdoezel ik het feit dat ik een gebruikte ps3 heb, die misschien terug is gebracht omdat de fan veel geluid maakt?
De ps3 staat zo solide als het maar kan, namelijk op de vloer. Hij leunt verder nergens tegenaan.
Iemand enig idee waar ik een cheap-ass component kabel kan scoren voor de ps3 (fysieke winkel)?
Het sarcasme is je vergeven. De ps3 staat op een open plek. Ik had gelezen dat de ps3 (60gb) versie stiller is als een eerste generatie Xbox360. De 40gb versie zou weer stiller zijn als de 60gb versie. Mijn ps3 maakt meer geluid/evenveel geluid dan/als een eerste generatie Xbox360 die ik bij een vriend gehoord heb. 't Maakt ongeveer even veel geluid als m'n Macbook-fan die op 6000 toeren draait, alleen is het geluid lager.Anoniem: 230486 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:24:
[...]
Nou snel die ps3 terug brengen! dit kan natuurlijk niet! een electrisch aparaat wat gekoelt moet worden dat geluid maakt!! die verdomde ventilatoren altijd! Nu je er over begint.. ik breng mn stofzuiger ook terug! wat een herrie...Zo nu even stoppen met sarcasme... (excuses als ik lullig over kwam)
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat dit ongeveer al zo'n 385 keer is besproken in voorgaande delen..
oplossing: wat ik heb begrepen van alle andere posts, zet je ps3 op een open plaats, niet in een kastje met de deuren dich omdat dat zo opgeruimd en netjes staat.
edit.. iets te snel gereageerd... (rood schaam hoofdje icon) wat is een beetje geluid? net als een stofzuiger of gewoon een laag gezoem wat opvalt als je er op let... komt het boven het geluid van je games uit? etc.
zie boven: gewoon netjes weer in pakken, bon mee nemen en terug brengen. geef ook het probleem aan zodat je niet een ander met dat ding opzadelt, over het algemeen wordt het nl weer netjes ingepakt en opnieuw verkocht (MM, ik ben toch niet gek!!) En over het geluid.. mijn externe hd maakt meer geluid dan de ps3 dus dit is idd veel te hard!!!wilmundo schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:36:
[...]
Het sarcasme is je vergeven. De ps3 staat op een open plek. Ik had gelezen dat de ps3 (60gb) versie stiller is als een eerste generatie Xbox360. De 40gb versie zou weer stiller zijn als de 60gb versie. Mijn ps3 maakt meer geluid/evenveel geluid dan/als een eerste generatie Xbox360 die ik bij een vriend gehoord heb. 't Maakt ongeveer even veel geluid als m'n Macbook-fan die op 6000 toeren draait, alleen is het geluid lager.
Tja wat is de luidheid? Als je tv op een volume staat dat je prima een gesprek kan voeren (niet fluisteren uiteraard), dan hoor je de ps3 overduidelijk. Gaat de tv bv. een stuk harder en moet je ook een stuk harder praten, dan hoor ik de ps3 niet/minder.
Da's echt de laatste keer dat ik randapparatuur bij de MM haalAnoniem: 230486 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:35:
[...]
Hier spreekt een oud MM medewerker... ga er maar vanuit dat ie open is geweest bij iemand thuis en dat ie niet beviel en terug is gebracht. oid. als het plaatje van GT5:P op de verpakking stond lijkt het me een officieel pack (of was een sticker??) in dat geval zou ik sowieso terug gaan en gewoon zeggen dat ie meer geluid maakt dan normaal en om een NIEUWE vragen. Daarnaast maakt de ps3 volgens mij altijd een beetje geluid maar als je een game zit te spelen hoort het niet meer op te vallen (lees: je kan het niet meer horen).
Aight. Vervelend van de vele gb's aan demo's en de tijd dat het heeft gekost om de demo's e.d. te installeren. Wat kan ik het beste doen om geen 'sporen' achter te laten op de HD? Formatteren of zo? ps3 opnieuw instellen (zag ik geloof ik ook staan, uit het hoofd).Anoniem: 230486 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:39:
[...]
zie boven: gewoon netjes weer in pakken, bon mee nemen en terug brengen. geef ook het probleem aan zodat je niet een ander met dat ding opzadelt, over het algemeen wordt het nl weer netjes ingepakt en opnieuw verkocht (MM, ik ben toch niet gek!!) En over het geluid.. mijn externe hd maakt meer geluid dan de ps3 dus dit is idd veel te hard!!!
je kan gewoon de gamedata verwijderen en neem aan ook je account. Eigenlijk zou je uit prncipe je account er op moeten laten staan (zonder evt CC gegevens etc natuurlijk) of zit ik nu te stoken???wilmundo schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:45:
[...]
Aight. Vervelend van de vele gb's aan demo's en de tijd dat het heeft gekost om de demo's e.d. te installeren. Wat kan ik het beste doen om geen 'sporen' achter te laten op de HD? Formatteren of zo? ps3 opnieuw instellen (zag ik geloof ik ook staan, uit het hoofd).
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq