Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 71.903 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Frank J. schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:11:
Via de proxy is home te downloaden en te installeren, daarna op te starten maar je kan niet online aangezien de servers nog niet up and running zijn. Ziet er naar uit dat sony bezig is met de voorbereidingen van home open beta :)
Via de proxy? Leg eens uit....

Edit: laat maar. Heb het al gezien. Het enige wat lukt inderdaad is installeren zodat je je icoontje er hebt staan en vervolgens kom je er achter dat het niet werkt. Niet bepaald nuttig dus. dan kunnen we net zo goed wachten totdat hij goed aangeboden wordt.

Neemt niet weg dat het fijn is dat het nu dichtbij lijkt te komen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Kenny_026 op 08-04-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
kbloem schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:43:
[...]

Via de proxy? Leg eens uit....
Ja idd leg eens uit. Betekent dit je al wel Home op je PS3 kan installeren en er dus al een kijkje in kan nemen? Ik ben wel benieuwd dan...

edit: ik begrijp uit bovenstaande dat je HOME dus niet kan opstarten....?

[ Voor 14% gewijzigd door P.E.No.1 op 08-04-2008 12:35 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-05 11:41
Anoniem: 142353 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:51:
[...]

Uit je vraag blijkt al dat je 'ergens' (oftewel gewoon in dit topic) gelezen hebt dat het fake is. Sterker nog, de reviewer heeft al gezegd op zijn site (staat hier ook) dat het om 'entertainment redenen is gemaakt.
En verder: Who cares zolang het nog niet uit is? Wat ga je nu anders doen als het wel of niet klopt?
Nou nou, rustig maar hoor?
Waar beschuldig je me nou precies van dan, expres vragen of een review serieus is terwijl ik het antwoord al weet?
Waarom zou ik dat nou doen dan?

Heb je zelf uberhaupt wel op de site gekeken?
http://www.cgreviews.com/
(staat niet wat jij zegt dus)

Maar goed, ik was gewoon benieuwd of iemand echt zo triest zou zijn om zo'n uitgebreid verhaal compleet uit zijn duim te zuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
homernt schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:56:
[...]
Mijn complimenten aan Sony over de kwaliteit van de controler. Ik heb hem gisteren door kamer gekeild en maar één kras en hij werkt verder nog prima en er rammeld ook niks. _/-\o_
Waarom doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Anoniem: 114719 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:28:
[...]

Is dat een monitor of een tv? ik bedoel eigenlijk een monitor ivm de hoge resolutie.
Nee, sorry verkeerd gelezen het is LCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150294

Anoniem: 142353 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:51:
[...]

Uit je vraag blijkt al dat je 'ergens' (oftewel gewoon in dit topic) gelezen hebt dat het fake is. Sterker nog, de reviewer heeft al gezegd op zijn site (staat hier ook) dat het om 'entertainment redenen is gemaakt.
En verder: Who cares zolang het nog niet uit is? Wat ga je nu anders doen als het wel of niet klopt?
Entertainment/vermaak hoeft niet te betekenen dat het een fake is. Ik heb me wel vermaakt hoor toen ik die review las.. Heeft niks met fake te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Anoniem: 150294 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:25:
[...]

Entertainment/vermaak hoeft niet te betekenen dat het een fake is. Ik heb me wel vermaakt hoor toen ik die review las.. Heeft niks met fake te maken.
Je hebt je toch met fake dingen vermaakt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Frustratie GT5P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digiamo
  • Laatst online: 08-03-2023
Anoniem: 63072 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:01:
[...]

Welkom bij de club. Alleen bij mij is het niet altijd. Ik heb sinds de update random wel of geen geluid. (Binnen het zelfde spel bij alle spellen, dus het is niet het spel). Ook alleen via optisch dit probleem. Via HDMI naar mijn TV werkt alles prima.

Ga binnenkort toch een Marantz SR8002 kopen, dus maak me er nog niet echt druk om, maar vreemd is het wel.
Dan sluit ik me ook maar aan bij de club:(
Ik hoop wel dat dit opgelost wordt met de volgende update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230486

of S-7 of 10? gelukkig heb ik een poef die je een mooie knal kan geven zonder dat je iets of iemand bezeerd... is toch beter dan een gat in je kast deur meppen (ik schaam me maar is echt zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05 22:49
swopdark schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:28:
Hebben mensen hier ervaring met de game Eye of Judgement? Ik zat gistereavond ff de trailers enzo te bekijken vanaf het PSN en het heeft me eigenlijk wel warm gemaakt voor een aanschaf. Ik vind 100,- voor de nieuwe game met camera en kaarten nog wel een flinke hap geld maar wat je ervoor krijgt is eigenlijk een koopje...

Ik kan via marktplaats een japanse versie vinden (65 euri) maar ik vraag me af of ik daarmee wel in europa online kan en of de tekst op de kaartjes dan wel te lezen is voor mensen die het japans niet meester zijn. Dan is een extra uitgaven van 35 misschien wel een goede investering.

youtube filmpje
youtube filmpje
Ik kan je volgens mij geen berichtje sturen, althans ik zie nergens die optie, maar ik heb een zo goed als nieuwe EoJ set te koop inclusief 10 boosterpacks (80 extra kaarten) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Nee, bij A1 ik dacht daar snel wat credits te verdienen om een Ford GT te kunnen kopen. Ik had de eerste keer meteen goud maar de daarna wilde het maar niet lukken. En toen lag eindelijk eerste ging ik achterste voren in de ene laatste bocht. B-3 had ik geloof ik in één keer. A-3 gaat lastiger zijn ben ik bang. Ik blijf op drietiende steken van brons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
homernt schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:09:
[...]

Nee, bij A1 ik dacht daar snel wat credits te verdienen om een Ford GT te kunnen kopen. Ik had de eerste keer meteen goud maar de daarna wilde het maar niet lukken. En toen lag eindelijk eerste ging ik achterste voren in de ene laatste bocht. B-3 had ik geloof ik in één keer. A-3 gaat lastiger zijn ben ik bang. Ik blijf op drietiende steken van brons.
Als jij in 1 keer B3 op goud had staan dan vreet ik nu mn schoen op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
kbloem schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:13:
[...]

B3 is met die truttenschudder van suzuki (cappuchino/expresso... iets met koffie) waarbij je 1:39 moet halen maar met moeite dat rampeding op de weg kunt houden?

Of die inhaalellende?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Ehm, voordat dit uit de hand loopt, mag ik jullie op het GT5P topic wijzen? De bestendigheid van de controller was nog keurig on-topic, maar het begint wat af te dwalen :-)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dat is met de Evo op Nordwand.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
kbloem schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:13:
[...]

Je hebt geluk geen Goud maar Brons dat staat bij mij gelijk aangehaald. Maar ik als ik even denk weet ik het niet meer zeker of deze was volgens mij ben ik hier wel tijd bezig geweest en heb ik mijn credits flink gespekt. Als ik een tijd bezig ben en ik haal brons dan vind ik het wel best. Meestal time trials en races waar je binnen één ronde iedereen moet inhalen. Alleen als ik denk dat ik eigenlijk makkelijk eerste moet kunnen worden doe ik hem nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-05 12:54
hahaha (sarcasme)

denk je echt dat GTAIV word uitgesteld omdat ie dan beter verkoopt, IEDEREEN gaat die game al halen of gaan mensen met de kerst er dan meerdere kopen ofzo,

Als EA T2 overneemt (ik hoop toch zo van niet) en ze stellen hem uit dan zul je eens zien wat er gebeurt, EA boycotten e.d. zal ze in ieder geval meer kwaad doen dan goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

[small]WaterVuur schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:59[/small]:
Denk niet dat dit het topic is om elkaar te overtuigen welke films goed of slecht zijn...Als hij Black Hawk Down de film van de eeuw vindt omdat de explosies zo mooi zijn en het beeld zo scherp moet hij dat lekker zelf weten, hoewel ik bang ben dat dit voor iedere Bluray gaat gelden die goed gemastered wordt 8)
Niet alleen daarom natuurlijk... De regie is meesterlijk en het verhaal enorm goed. Ik gaf alleen wat voordelen aan van de blu ray versie om hem te overtuigen deze er ook nog bij te halen. Sterker nog, mijn beoordeling van een film hangt totaal niet af van het formaat of de scherpte of wat dan ook. Alleen de beleving is beter. En 'beste film van de eeuw' heb ik nu ook weer niet gezegd, maar wel erg sterk en zeker de moeite om op te nemen in een collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:55
KillaH87 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:13:
[...]

hahaha (sarcasme)

denk je echt dat GTAIV word uitgesteld omdat ie dan beter verkoopt, IEDEREEN gaat die game al halen of gaan mensen met de kerst er dan meerdere kopen ofzo,

Als EA T2 overneemt (ik hoop toch zo van niet) en ze stellen hem uit dan zul je eens zien wat er gebeurt, EA boycotten e.d. zal ze in ieder geval meer kwaad doen dan goed
Ik ga de game niet gelijk halen. Als op me zelf wonend met veel uitgaven moet ik soms een maandje of 2 maandjes wachten voor ik een game van 60/70 euro aan wil schaffen. Kan het wel betalen, maar vind 60/70 euro veel te veel soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Anoniem: 114719 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:40:
Geweldig, ik zit er namelijk aan te denken de belinia 26" monitor te kopen, die heeft ook een hdmi ingang en heeft een goede prijs.

Ik ben wel erg benieuwd naar het er dan uitziet op zo'n scherm daar het beeld wel wat kleiner is als de tv enz.
Ik vind ut wel erg goedkoop, heb je ook reviews gelezen?
Belinea is geen topmerk meen ik te herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 98664 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:06:
[...]

Ik vind ut wel erg goedkoop, heb je ook reviews gelezen?
Belinea is geen topmerk meen ik te herinneren.
Het is een TN-scherm, vandaar ook die prijs. Qua kleurweergave en kijkhoek duidelijk minder dan gebruikte panels in een LCD-tv. Zit je er dicht op, dan kan het best. Ga je het meer als tv gebruiken, dan lijkt het scherm me minder geschikt.

Met Belinea is overigens niet zoveel mis, althans in de CRT-tijd. Waren goede schermen voor een scherpe prijs.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-05 22:19

CaDje

Framedrops for life

technoaddict schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:02:
[...]

Ik ga de game niet gelijk halen. Als op me zelf wonend met veel uitgaven moet ik soms een maandje of 2 maandjes wachten voor ik een game van 60/70 euro aan wil schaffen. Kan het wel betalen, maar vind 60/70 euro veel te veel soms.
Daarom heb ik me een limiet van 40 euro gezet voor een ps3 game. Al m'n games (behalve Ratchet and Clank en Uncharted) zijn dan ook 2de hands.. Alleen zal dat voor GTA 4 wat lastiger worden natuurlijk, maar als je een beetje op internet rond kijkt kom je vaak al wat goedkoper uit :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-05 16:27

Armada

-Wat wil je weten?-

KillaH87 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:13:
[...]

hahaha (sarcasme)

Gisteren op de bonus round van gametrailers.com gezien waar deze quote van Michael Pachter vandaan komt. De beste man zegt dus alleen maar dat EA economische redenen zou kunnen hebben om hem eventueel uit te stellen. Tja, en dan heb je ergens een siteje die lezers nodig heeft en die probeert dat uit zijn verband te rukken en er iets smeuïgs van te maken. Gelukt.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.