ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Volgens mij is het een merge van een aantal previews. Dat de verschillen tussen de PS3 en 360 zitten in het kleurgebruik heeft ook al in een aantal previews gestaan.Anoniem: 30422 schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:57:
[...]
review is een fake, dat is al bekend, ik geloof dat de maker op de website heeft vermeld dat de "review" om entertainment redenen gemaakt is.... dat iedereen hier in trapt is alleen maar des te leuker tbh. ik denk persoonlijk dat de versies 0.0 van elkaar verschillen, alleen dat de xbox natuurlijk exclusieve content krijgt. (jammer omdat ik de ps3 versie haal) desalnietemin kan ik niet wachten om de 29e.
No way dat die vent Review exemplaren krijgt voor beide versies, zonder NDA te tekenen.
Psieeeeeees.... Heb hem zelf sinds november 2007 en al verschillende aankopen mee gedaan:Nico111 schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:48:
Dan heb ik hem er met het bestellen van 1 spel al uit voor de aankomende 2 jaar en ik denk dat het niet bij dat ene spel gaat blijven
DS3 uit Azië
PSN store aankopen (te veel om op te noemen)
4GB geheugen voor PSP op Ebay (voor slechts € 17,-!!!)
Daarnaast is het fucking handig op vakantie!
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Anoniem: 141965
- De 40 GB versie heeft 2 USB slots. Worden de controllers hier op aangesloten of is dit voor andere randapparatuur? Zo ja, betekent dit maximaal 2 controllers?
- Klopt het dat je de harde schijf kan vervangen door een andere?
- Heeft de 60 GB versie voordelen wanneer je geen PS2 spellen zal gaan spelen?
- Welke starter packs bestaan er? In de pricewatch zie ik alleen de console als los product.
- De usbpoorten zijn voor randapparatuur en het opladen van je controllers. Die zijn draadloos dus je kan tot 7 controllers aansluiten op je PS3 via bluetooth alleen maar 2 tegelijk opladen. Een simpele (powered) usb-hub werkt ook.
- Gewoon vervangen met een grotere 2.5" HDD
- 2 extra usb-poorten en 20GB extra HDD-ruimte zijn de grootste verschillen naast Backwards Compatibility
- Je heb nu een GT5 Prologue pack voor 400 euro en één met Ratchet and Clank, Uncharted en een extra controller voor 500 euro dacht ik.
Kom op hee... Dit is zoooooooo simpel na te gaan en staat echt o-ve-ral beschreven! Maarrrrrrr, omdat ik niet de kwaadste ben:Anoniem: 141965 schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:06:
Nu de goede games er aan komen ga ik ook een PS3 kopen maar ik heb wat vragen:
- De 40 GB versie heeft 2 USB slots. Worden de controllers hier op aangesloten of is dit voor andere randapparatuur? Zo ja, betekent dit maximaal 2 controllers?
- Klopt het dat je de harde schijf kan vervangen door een andere?
- Heeft de 60 GB versie voordelen wanneer je geen PS2 spellen zal gaan spelen?
- Welke starter packs bestaan er? In de pricewatch zie ik alleen de console als los product.
- Ja, om op te laden. En ja, ook voor bijv webcam's, mics, headsets enz.
- Ja
- 2 xtra USB slots, cardreader, SACD (dacht ik)
- Die mag je echt zelf gaan uitzoeken bij bijv de MM Bart Smit enz enz enz
Anoniem: 244919
[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 244919 op 07-04-2008 15:14 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Dutch_Baseline op 07-04-2008 15:23 ]
Gran tourismo 5 prologue pack: 395,-
Ratched en clank + uncharted pack: 444,-
Fifa 2008 + ratched en clank + extra controller: 499,-
Assassin's Creed & Grand Theft Auto 4 pack: 479,-
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Anoniem: 131051
Hoe dom zou dat zijn. Alle kaarten en de sterkste onderhandelingspositie liggen bij take two. Zij hebben immers de grootste kaskraker van dit jaar in huis, op twee systemen.Dutch_Baseline schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:22:
GTAIV uitgesteld??? (Als de beste man gelijk heeft?)
EA mag zeuren wat ze wil, maar op 29 april gaat take two gigantisch geld scheppen, dan mag EA nog eens afkomen met hun voorstellen, ik ben benieuwd.
Daarbij staat al op elke poster/affiche/publiciteit/reclame de datum van 29 april. Dit scenario behoort gewoon NIET tot de mogelijkheden.
Die zou ik niet bestellen... wordt heel erg lang wachten totdat je dan je pack binnen hebtChaoss schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:23:
Assassin's Creed & Grand Theft Auto 5 pack: 479,-
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Nou, als EA de deal rond krijgt voor eind April dan behoort het serieus wel tot de mogelijkheden.Anoniem: 131051 schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:39:
[...]
Hoe dom zou dat zijn. Alle kaarten en de sterkste onderhandelingspositie liggen bij take two. Zij hebben immers de grootste kaskraker van dit jaar in huis, op twee systemen.
EA mag zeuren wat ze wil, maar op 29 april gaat take two gigantisch geld scheppen, dan mag EA nog eens afkomen met hun voorstellen, ik ben benieuwd.
Daarbij staat al op elke poster/affiche/publiciteit/reclame de datum van 29 april. Dit scenario behoort gewoon NIET tot de mogelijkheden.
Anoniem: 244919
Dan is T2 echt DOM of EA gaat zo verschrikkelijk veel geld bieden dat de 'waarde en goodwill' van GTA IV daar al bij in opgenomen is. Maar ik denk dat T2 gewoon nog even lekker af blijft wachten op het succes van GTA IV.bramberk15 schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:46:
[...]
Nou, als EA de deal rond krijgt voor eind April dan behoort het serieus wel tot de mogelijkheden.
Even google'n: 1e hit:kbloem schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:09:
Ik zal wel afgeschoten worden voor de volgende vraag, maar speelt de PS3 een gekopieerde Blu-Ray film af?
http://forums.support.rox...ion/index.php/t13904.html
Nee dus
Hier kon uw advertentie staan
Die waarde (inclusief goodwill) is allang verwerkt in de aandeelwaarde. Als EA ze wil opkopen zal ze dus meer dan die waarde moeten betalen. Natuurlijk kunnen ze wel aan opbrengstoptimalisatie doen en de kerstperiode lijkt dan niet zo vreemd.m4yall schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:09:
[...]
Dan is T2 echt DOM of EA gaat zo verschrikkelijk veel geld bieden dat de 'waarde en goodwill' van GTA IV daar al bij in opgenomen is. Maar ik denk dat T2 gewoon nog even lekker af blijft wachten op het succes van GTA IV.
Toch vind ik het niet waarschijnlijk aangezien EA andere projecten zal hebben lopen die dan uit moeten komen en kannibalisatie van de verkopen lijkt me niet handig. Daar heb je in deze periode niet zo'n last van.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Hier kon uw advertentie staan
duh!FeaR1986 schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:41:
[...]
Die zou ik niet bestellen... wordt heel erg lang wachten totdat je dan je pack binnen hebt
pack krijg je wel direct... de GTA4 disc als hij uit is
Jij weet niet hoe diep Take Two in de stront zit qua schulden. Als de aandeelhouders vinden dat met een overname van EA hun aandelen meer geld waard zijn, dan verkopen ze de boel gewoon en krijgt EA zn zin. Overigens geloof ik niet dat EA de game gaat uitstellen mocht EA taketwo overnemen, daar zo'n overname veel langer duurt dan een paar weekjes (omdat de overheden in de VS en EU er ook naar gaan kijken ivm monopolie posities)Anoniem: 131051 schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:39:
[...]
Hoe dom zou dat zijn. Alle kaarten en de sterkste onderhandelingspositie liggen bij take two. Zij hebben immers de grootste kaskraker van dit jaar in huis, op twee systemen.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
pssst, GTA IVChaoss schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:16:
[...]
duh!![]()
pack krijg je wel direct... de GTA5 disc als hij uit is
[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 07-04-2008 16:26 ]
Heb een aantal games weer in het vooruitzicht:
Viking
Condemned 2
En heel misschien nog wel GT5
Het kost alleen telkens zo ontzettend veel! Das een beetje jammer..! Eerst maar even een remote control kopen voor de BR..
Vroeg me al af wanneer iemand het zou zien

Als je veel Blu-Rays koopt en je de Sony Remote wilt hebben kan je ook gewoon drie Blu-Rays halen van Sony. Kassabonnetjes naar Sony sturen en je krijgt gratis een remote. Geldt voor alle Blu-Rays die je vanaf februari tot en met eind mei dit jaar koopt.blastajp schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:29:
Het kost alleen telkens zo ontzettend veel! Das een beetje jammer..! Eerst maar even een remote control kopen voor de BR..
Helaas had ik alle leuke Sony Blu-Rays al, dus vandaar dat ik niet van die actie gebruik heb gemaakt.
Hmmz...Goeie! Hopelijk reageert Sony dan een beetje adequaat op mijn bonnetjes, en hoef ik geen weken te wachten...FeaR1986 schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:34:
Als je veel Blu-Rays koopt en je de Sony Remote wilt hebben kan je ook gewoon drie Blu-Rays halen van Sony. Kassabonnetjes naar Sony sturen en je krijgt gratis een remote. Geldt voor alle Blu-Rays die je vanaf februari tot en met eind mei dit jaar koopt.
Helaas had ik alle leuke Sony Blu-Rays al, dus vandaar dat ik niet van die actie gebruik heb gemaakt.
Hier een linkje naar de site. En dan klikken op de banner rechts.blastajp schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:36:
[...]Hmmz...Goeie! Hopelijk reageert Sony dan een beetje adequaat op mijn bonnetjes, en hoef ik geen weken te wachten...
En hier een linkje naar het actieformulier.
[ Voor 14% gewijzigd door FeaR op 07-04-2008 16:53 ]
Anoniem: 121131
Eigenlijk komt het neer op een 3 + 1 gratis prijsstelling, bij aankoop van 3 dvd's, ter waarde van minstens 75 euro, krijg je pas de afstandsbediening. Ik vind persoonlijk de titels van Sony niet interessant genoeg om ze te kopen, en kopen om te kopen om toch maar aan de vereiste hoeveelheid te komen vind ik al helemaal absurd. Dan koop je beter de afstandsbediening apart, zoals ik dit weekend gedaan heb. Moet nog wel altijd effe wennen aan het feit dat het bluetooth is, en er nog altijd geen aparte volumeregeling op zit.blastajp schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:36:
[...]
Hmmz...Goeie! Hopelijk reageert Sony dan een beetje adequaat op mijn bonnetjes, en hoef ik geen weken te wachten...
Net even goed gekeken. Eigenlijk allemaal een beetje normale films. Wel een paar toppers...tears of the sun..vind ik wel een goeie, maar voor de rest niet echt klassiekers of echte toppers..Anoniem: 121131 schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:57:
[...]
Eigenlijk komt het neer op een 3 + 1 gratis prijsstelling, bij aankoop van 3 dvd's, ter waarde van minstens 75 euro, krijg je pas de afstandsbediening. Ik vind persoonlijk de titels van Sony niet interessant genoeg om ze te kopen, en kopen om te kopen om toch maar aan de vereiste hoeveelheid te komen vind ik al helemaal absurd. Dan koop je beter de afstandsbediening apart, zoals ik dit weekend gedaan heb. Moet nog wel altijd effe wennen aan het feit dat het bluetooth is, en er nog altijd geen aparte volumeregeling op zit.
Dan maar ff naar de winkel van het weekend...
Anoniem: 148415
Anoniem: 192470
Swedish retailer Webhallen has today revealed the first image of a new PlayStation 3 bundle which will be launching in Europe alongside Grand Theft Auto IV. The bundle includes the standard 40GB PlayStation 3 console and a copy of the game.
The price listed is 4499kr, which is the same as the Gran Turismo 5 bundle which launched just over a week ago. While availability in other countries has not been announced, this indicates that the GTA bundle should sell for £299.99 in the United Kingdom and €399.99 elsewhere.
Ik heb hetzelfde: naar mijn mening zijn er tot nu toe maar 4 goede Sony Blu-Rays. En drie van de vier had ik ergens in november al gekocht. Nu kan ik wel nog twee Blu-Rays kopen om dat "gratis" een remote te krijgen. Maar zoals gezegd ben je dan wel €60,- meer kwijt. Dan koop ik liever die ene Blu-Ray en de remote los en dan bespaar ik nog €30,-.Anoniem: 148415 schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:36:
Ik wilde eerst ook aan die Sony remote actie meedoen, ik kon maar een enkele film vinden die ik wilde hebben, dus bedacht ik me maar dat ik voor het geld dat ik aan Blu-ray films zou uitgeven die ik eigenlijk niet wil hebben net zo goed de remote zelf kan kopen. Nog niet gedaan, met de controller gaat het nog prima
Maar de actie loopt tot en met eind mei, dus er zijn nog 6 weken om te zien of Sony nog mooie nieuwe Blu-Rays op de markt gaat brengen.
En zoals jij ook al zei: met de controller gaat het prima.
Engelse taal met Nederlandse subs staat toch al standaard ingesteld in het PS3-menu. Dus het is een kwestie van "Film Afspelen" selecteren en that's it. Ik zet de controller altijd wel uit. Jammer is dan dat je deze ook weer aan moet zetten wil je de film even pauzeren. Heb je met een remote dus geen last van. Maar zo vaak gebeurt dat niet, dus ik maak me er niet druk om
Anoniem: 239951
Staat inmiddels ook al een mooi plaatje van op PSonly.Anoniem: 192470 schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:57:
Swedish retailer Webhallen has today revealed the first image of a new PlayStation 3 bundle which will be launching in Europe alongside Grand Theft Auto IV. The bundle includes the standard 40GB PlayStation 3 console and a copy of the game.
The price listed is 4499kr, which is the same as the Gran Turismo 5 bundle which launched just over a week ago. While availability in other countries has not been announced, this indicates that the GTA bundle should sell for £299.99 in the United Kingdom and €399.99 elsewhere.
hier
Lijkt me wel spannende strijd omdat Xbox ook met een pack komt waarschijnlijk.
Anoniem: 140372
Welke 4 zijn dat? Ik kan het nergens vinden.FeaR1986 schreef op maandag 07 april 2008 @ 18:28:
[...]
Ik heb hetzelfde: naar mijn mening zijn er tot nu toe maar 4 goede Sony Blu-Rays. En drie van de vier had ik ergens in november al gekocht. Nu kan ik wel nog twee Blu-Rays kopen om dat "gratis" een remote te krijgen. Maar zoals gezegd ben je dan wel €60,- meer kwijt. Dan koop ik liever die ene Blu-Ray en de remote los en dan bespaar ik nog €30,-.
Naar mijn mening zijn de enige leuke Sony Blu-Ray titels:Anoniem: 140372 schreef op maandag 07 april 2008 @ 18:53:
[...]Welke 4 zijn dat? Ik kan het nergens vinden.
- Hostel
- Hostel 2
- Spider Man 3
- xXx
Al is Black Hawk Down ook niet echt een slechte film
Dus nu heb ik twee Sony Blu-Rays… nog een extra en ik heb een gratis remote.
Want om nu die twee te kopen en een remote los….
Zo ver ik weet is er geen verschil, maar ik kan er altijd naast zitten natuurlijk...Crawl NL schreef op maandag 07 april 2008 @ 18:55:
Heb net op yesasia de DS3 (zwarte) japanse versie besteld, nu zie ik op een andere site ook een aziatische versie, maakt het verschil ?
Had vandaag een e-mail van YesAsia dat mijn DualShock 3 Black is verstuurd.
Ben benieuwd hoe lang het dan nog duurt voordat de postbode deze af komt leveren. Hopelijk niet pas 25 april zoals in de mail stond...
[ Voor 24% gewijzigd door FeaR op 07-04-2008 19:23 ]
Wat vinden jullie trouwens van de integratie van je PSN met het officiele playstation forum? Ik vind het wel wat hebben, op die manier kun je veel specifiekere zaken vinden (het gaat daar tenslotte alleen maar over de playstation), en je kunt straks gewoon (ze zijn het nu aan het omzetten) inloggen met je PSN account. Vind het wel wat hebben, alles mooi geintegreerd, straks ook nog games integratie met home enzo. Ja, dit gaat wel de goeie kant op Sony
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik kan via marktplaats een japanse versie vinden (65 euri) maar ik vraag me af of ik daarmee wel in europa online kan en of de tekst op de kaartjes dan wel te lezen is voor mensen die het japans niet meester zijn. Dan is een extra uitgaven van 35 misschien wel een goede investering.
youtube filmpje
youtube filmpje
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik vind het in ieder geval wel leuk, speel het niet online en heb ook geen boosters gekocht, alleen 2 theme decks (waren volgens mij 13euro p.s. ?) Je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Ik kan me alleen voorstellen dat je online zonder alle kaarten wellicht wat minder makkelijk wint
overigens is hij bij Dimensionplus.nl voor € 84.99 te krijgen en als je wat verder zoekt waarschijnlijk nog wel wat goedkoper?
[ Voor 14% gewijzigd door nioz op 07-04-2008 19:39 ]
Filmpjes op PSN zien er inderdaad leuk uit, maar dat was met de Eye Toy op de PS2 ook. Maar persoonlijk vond ik dat leuk voor een weekje en toen had ik het wel gezien. Maar moet zeggen dat de EoJ op de PS3 nu al meer spellen heeft (al zijn ze niet zo groot) dan de Eye Toy op de PS2.swopdark schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:28:Ik kan via marktplaats een japanse versie vinden (65 euri) maar ik vraag me af of ik daarmee wel in europa online kan en of de tekst op de kaartjes dan wel te lezen is voor mensen die het japans niet meester zijn. Dan is een extra uitgaven van 35 misschien wel een goede investering.
En ik zie op marktplaats er ook een paar staan voor €75,-.
Nog met de originele verpakking en met 300 kaarten.
Het is maar net of je €25 meer uit wilt geven en dan in de winkel koopt, maar dan komen er nog best veel kosten bij als je ook aan de 300 kaarten wilt komen...
Edit:
Bij 4Launch is de Eye of Judgement inclusief camera nieuw ook maar €76,-. Er is nog een winkel waar deze €75,- is. Maar ik heb zelf goede ervaringen met 4Launch, dus vandaar
Maar blijft de keuze aan jou of je voor €75 een nieuwe neemt zonder kaarten of voor hetzelfde geld een tweedehandse met 300 kaarten..
[ Voor 14% gewijzigd door FeaR op 07-04-2008 19:45 ]
Maar ik heb een US versie van CoD4, betekent dat dan dat ik niet tegen mensen uit de EU kan spelen?
Je kunt mn PSN ID toevoegen: blu-fox
#FFTB #CRO validator Kingstaker

[ Voor 11% gewijzigd door swopdark op 07-04-2008 20:53 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Anoniem: 150297
Vandaag mn ps3 naar de MM meegenomen en ik mocht ze hem koppelen aan een tft en een lcd,maar zag weinig verschil kwa scherpte of kwaliteit.
Wat raden jullie mij aan?
Dat meen je niet! Heb je echt je playstation meegezeuld naar de MM?Anoniem: 150297 schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:58:
Kan ik nou beter een ps3 op een tft aansluiten of een lcd.
Vandaag mn ps3 naar de MM meegenomen en ik mocht ze hem koppelen aan een tft en een lcd,maar zag weinig verschil kwa scherpte of kwaliteit.

Wat dacht je: 'Hhmm ze zullen daar vast geen playstations hebben, voor de zekerheid maar mijn eigen meenemen.'
Wat zullen die verkopers gelachen hebben met hun lunchpauze.
Vat het niet persoonlijk op, ik bedacht me gewoon hoe zoiets eruit moet hebben gezien.
Als je geen verschil zag waarom kies je dan niet voor de goedkoopste?
Persoonlijk game ik liever op een groot scherm (50'') dan komt HD tot zijn recht, zelf op budget kun je best nog leuke tv's vinden soms. voor €500/600 kun je wel een nette 37'' vinden.
Zo stom vind ik het niet hoor. Ik denk neit dat ze even een PS3 uit de verpakking voor je halen of een showmodel uit de kast pakken voor je. Ik vin dhe tal heel wat dat hij zijn PS3 mocht aansluiten.Anoniem: 239951 schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:06:
[...]
Dat meen je niet! Heb je echt je playstation meegezeuld naar de MM?![]()
Wat dacht je: 'Hhmm ze zullen daar vast geen playstations hebben, voor de zekerheid maar mijn eigen meenemen.'
Vat het niet persoonlijk op, ik bedacht me gewoon hoe zoiets eruit moet hebben gezien.
Persoonlijk game ik liever op een groot scherm (50'') dan komt HD tot zijn recht, zelf op budget kun je best nog leuke tv's vinden soms. voor €500/600 kun je wel een nette 37'' vinden.
Over de keuze, het hangt er vanaf wat je er mee wilt doen natuurlijk en in wat voor ruimte.
Home open beta schijnt erg dichtbij te zijn.
Via de proxy is home te downloaden en te installeren, daarna op te starten maar je kan niet online aangezien de servers nog niet up and running zijn. Ziet er naar uit dat sony bezig is met de voorbereidingen van home open beta
[ Voor 50% gewijzigd door Falcon Heavy op 07-04-2008 21:17 ]
Het is al een service dat ze je je PS3 daar aan laten sluiten op meerdere schermen en je laten testen. Dat kleinere ketens dit doen is wel te snappen. Maar bij een grote keten als MediaMarkt had ik het om eerlijk te zijn toch niet verwacht.jdm8 schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:10:
[...]Zo stom vind ik het niet hoor. Ik denk neit dat ze even een PS3 uit de verpakking voor je halen of een showmodel uit de kast pakken voor je. Ik vin dhe tal heel wat dat hij zijn PS3 mocht aansluiten.
Over de keuze, het hangt er vanaf wat je er mee wilt doen natuurlijk en in wat voor ruimte.
Maar staar je niet alleen dood op de specs van een tv. Want een goedkope Full HD hoeft niet perse beter te zijn dan een dure HD Ready 720p-er.Anoniem: 239951 schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:06:
[...]Als je geen verschil zag waarom kies je dan niet voor de goedkoopste?
Zoals gezegd hangt dat van een paar dingen af. Ten eerste je budget en ten tweede de plaats waar je gaat gamen/de setting. Want als je op je bureaustoel zit met je scherm een halve meter van je vandaan kan je net zo goed een 22" of 24" TFT kopen. Ga je gamen in de woonkamer of van mijn part vanaf je bed dan zou ik eerder voor een LCD tv gaan.Anoniem: 150297 schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:58:
Kan ik nou beter een ps3 op een tft aansluiten of een lcd.
Misschien tegelijktertijd met de launch van der vernieuwde Playstation Store (ik dacht aanstaande donderdag)Frank J. schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:11:
Even om terug te komen op de co-op van Haze, ik kreeg net te horen (insidegamer previewer) dat de offline co-op alleen een 2 player splitscreen kent. De online co-op is wel met 4 man te spelen.
Home open beta schijnt erg dichtbij te zijn.
Via de proxy is home te downloaden en te installeren, daarna op te starten maar je kan niet online aangezien de servers nog niet up and running zijn. Ziet er naar uit dat sony bezig is met de voorbereidingen van home open beta
Dude, serieusFeaR1986 schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:00:
Al is Black Hawk Down ook niet echt een slechte film
http://www.gametrailers.com/player/32608.html
Anoniem: 150297
Sommige winkels zijn te beroerd om een spelcomputer uit een doos te halen he.Anoniem: 239951 schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:06:
[...]
Tja als je geld investeert in een nieuwe dure televisie wil je wel dat het lekker draait he. Dat het er mooi uitziet en dat het geluid aardig is. Als je een audio-set gaat kopen neem je toch ook een cd van je smaak mee?Anoniem: 239951 schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:06:
[...]
There is no place like ::1
Ja oké het was misschien best nog wel slim om zijn PS3 mee te nemen maar het beeld wat ik voor me krijg: iemand komt binnen met een doos, vraagt de verkopers of hij zijn eigen PS3 mag aansluiten, verbaasde blik van MM verkoper om dan toch akkoord te gaan, klant sluit PS3 aan met alle kabels en test beeldschermen! Geniaal. Moest wel lachen.swampy schreef op maandag 07 april 2008 @ 23:13:
[...]
Tja als je geld investeert in een nieuwe dure televisie wil je wel dat het lekker draait he. Dat het er mooi uitziet en dat het geluid aardig is. Als je een audio-set gaat kopen neem je toch ook een cd van je smaak mee?
Bij aanschaf van mijn TV heb ik eerst puur gekeken op tests welke de beste was, toen bleek dat de beste TV in een strakke jubileum aktie van MM zat.
Voor mijn audio/home-cinema set ook eerst op internet gekeken, toen met mijn Ipod en kabeltje ook naar de winkel gegaan en in de receiver geplugt. Puur om mijn eigen muziek te kunnen horen.
Geluid van film/game zou ik nooit via tv speakers laten gaan, daarmee doe je jezelf tekort.
Ik wilde de beste man alleen maar waarschuwen, ik had mijn PS3 eerst nog op een kleine tv op de slaapkamer maar de beleving is vele malen beter op een groot scherm.
Niet echt ECHT NIET gunstig tegelijk met GTA4

En voor de twijfelende EoJ'ers, ja het is best vet, eens een keer wat anders. Maar je moet wel de ruimte hebben vind ik, ik moet nu echt ruimte op mn bureau maken om het te spelen en dat is een drempel.
En het werkt slecht in een slecht verlichte omgeving.
Maar het concept is vet en zoals ik al zei, vooral eens een keer wat anders
[ Voor 7% gewijzigd door Gman op 07-04-2008 23:41 ]
Je bent echt niet de enige die wacht op GOW3. Toen ik wist dat er een PSP versie zou komen was ik helemaal blij omdat ik na GOW2 ook meer wilde! En de PSP versie is zeer zeker erg vet. Beetje kort maar echt heel erg vet. Sowieso voor een PSP game. Ik begin al te kwijlen bij de gedachte aan hoe vet GOW3 op de PS3 zal gaan worden...swopdark schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:51:
Ben ik de enige die na het lezen en kijken van deze God of War: Chains of Olympus revies voor de PSP enorm zin krijgt in God Of war 3 voor de PS3?! alle jezus... wat waren deeltje 1 en 2 een stukjes gamekunst en zo zal deeltje 3 naar alle waarschijnlijkheid de legende afmaken. Ik weet nog goed dat ik op het einde van deeltje 2 de berg opklom en dacht: die Zeus en zan maatjes ga ik slopen!!! GVD einde game en ff drie jaar wachten tot het vervolg... Nu ik deze trailert heb gezien zal ik mijn PSP weer tevoorschijn toveren en deze trakteren op een paar uurtjes speeltijd met de nieuwe God Of War... amen...
[afbeelding]
Ik meende trouwens dat er binnenkort meer informatie en volgens mij ook screens oid zouden komen van de GOW3? Tenminste dat staat op het boekje van de PSP versie?
[ Voor 8% gewijzigd door P.E.No.1 op 08-04-2008 09:34 ]
PSN id: PENo1
TimeCrisis 4 ligt hier in Zwolle voor 100 euro in de winkel.
@jeepX
Toen ik mijn TV wilde gaan aanschaffen vertelde de winkel mij mss moet je even je audio apparatuur en je dvd recorder/speler naar de winkel sjouwen dan kan je alles even op je gemak proberen.
Maar als we het thuis bij je hebben geinstalleerd en je denkt binnen een paar maanden dat het toch niks is dan bel je maar dan komen we het weer ophalen.
[ Voor 75% gewijzigd door EgoPro op 08-04-2008 09:32 ]
Time Crisis 4 zit zo'n gun bij, vriend van me heeft het spel een aantal maanden terug ook via via gekocht, heeft hem inmiddels alweer doorverkocht omdat hij het spel had uitgespeeld en het niet meer echt vaak speeldeChaoss schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:38:
100 euro?? voor een game? wtf is dat een special edition met goodies ofzo?
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Dude, serieus...een van de beste films ooit, je maakt een grapje hoop ik?Anoniem: 131051 schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:51:
[...]
Dude, serieus'niet echt slecht'... Eén van de beste films ooit gemaakt, zou bij iedereen gemakkelijk in een all time top 10 moeten komen. Van dezelfde regisseur als gladiator, maar wel veel beter... Kopen gewoon!!! En op blu ray is hij echt prachtig. Het ongecomprimeerde high definition geluid, de ontploffingen, het scherpe beeld... Remote of geen remote, gewoon kopen, het is geen miskoop
Geinige film hoor met goede geluidseffecten en veel actie maar meer ook echt niet hoor, beter dan Gladiator? Alsjeblieft zeg.
Ontopic wilde ik vragen of al bekend is of die GTA review waar swopdark mee kwam nou serieus genomen moet worden of niet?
Inderdaad 100 euro zit de nieuwe lightgun ook bij. Zit sterk te twijfelen om em deze week maar op te halen.Mamoritai schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:43:
Ik ga er van uit dat de game word geleverd met Light-gun, en dat hij daarom zo duur is/word.
[ Voor 9% gewijzigd door EgoPro op 08-04-2008 10:31 ]
Ja, een samsung 26". Werkt prima hoezo?Anoniem: 114719 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:34:
Gebruikt hier toevallig iemand de ps3 icm een 24" of 26" monitor via hdmi?
Anoniem: 142353
Uit je vraag blijkt al dat je 'ergens' (oftewel gewoon in dit topic) gelezen hebt dat het fake is. Sterker nog, de reviewer heeft al gezegd op zijn site (staat hier ook) dat het om 'entertainment redenen is gemaakt.Ontopic wilde ik vragen of al bekend is of die GTA review waar swopdark mee kwam nou serieus genomen moet worden of niet?
En verder: Who cares zolang het nog niet uit is? Wat ga je nu anders doen als het wel of niet klopt?
[ Voor 195% gewijzigd door Anoniem: 142353 op 08-04-2008 10:57 ]
Anoniem: 131051 schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:51:
[...]
Dude, serieus'niet echt slecht'... Eén van de beste films ooit gemaakt, zou bij iedereen gemakkelijk in een all time top 10 moeten komen. Van dezelfde regisseur als gladiator, maar wel veel beter... Kopen gewoon!!! En op blu ray is hij echt prachtig. Het ongecomprimeerde high definition geluid, de ontploffingen, het scherpe beeld... Remote of geen remote, gewoon kopen, het is geen miskoop
Beter dan gladiator is niet zo moelijk. Onkende bout film wat mij betreft. Beste films van meneer zijn
Alien en Blade Runner.
Ontopic:
Mijn complimenten aan Sony over de kwaliteit van de controler. Ik heb hem gisteren door kamer gekeild en maar één kras en hij werkt verder nog prima en er rammeld ook niks.
Anoniem: 142353
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 142353 op 08-04-2008 11:05 ]
Idd fake, de reviewer heeft het over paint & sprays in het spel. Terwijl rockstar heeft gezegd dat deze er dit keer niet inzittenAnoniem: 142353 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:51:
[...]
Uit je vraag blijkt al dat je 'ergens' (oftewel gewoon in dit topic) gelezen hebt dat het fake is. Sterker nog, de reviewer heeft al gezegd op zijn site (staat hier ook) dat het om 'entertainment redenen is gemaakt.
En verder: Who cares zolang het nog niet uit is? Wat ga je nu anders doen als het wel of niet klopt?
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Anoniem: 114719
Is dat een monitor of een tv? ik bedoel eigenlijk een monitor ivm de hoge resolutie.
Ik speel op een 20" widescreen monitor via HDMI => DVI. Het scherm heeft een resolutie van 1680x1050, dus ik kan helaas niet op 1080p spelen, maar 720p werkt prima.Anoniem: 114719 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:28:
[...]
Is dat een monitor of een tv? ik bedoel eigenlijk een monitor ivm de hoge resolutie.
Als je monitor een resolutie van 1920x1200 of hoger heeft, moet 1080p ook prima werken.
Let wel op dat je monitor HDCP over DVI of HDMI moet ondersteunen.
[ Voor 9% gewijzigd door --MeAngry-- op 08-04-2008 11:33 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Anoniem: 114719
Ik ben wel erg benieuwd naar het er dan uitziet op zo'n scherm daar het beeld wel wat kleiner is als de tv enz.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 114719 op 08-04-2008 11:41 ]
Via de proxy? Leg eens uit....Frank J. schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:11:
Edit: laat maar. Heb het al gezien. Het enige wat lukt inderdaad is installeren zodat je je icoontje er hebt staan en vervolgens kom je er achter dat het niet werkt. Niet bepaald nuttig dus. dan kunnen we net zo goed wachten totdat hij goed aangeboden wordt.
Neemt niet weg dat het fijn is dat het nu dichtbij lijkt te komen
[ Voor 30% gewijzigd door Kenny_026 op 08-04-2008 11:53 ]
Ja idd leg eens uit. Betekent dit je al wel Home op je PS3 kan installeren en er dus al een kijkje in kan nemen? Ik ben wel benieuwd dan...
edit: ik begrijp uit bovenstaande dat je HOME dus niet kan opstarten....?
[ Voor 14% gewijzigd door P.E.No.1 op 08-04-2008 12:35 ]
PSN id: PENo1
Nou nou, rustig maar hoor?Anoniem: 142353 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:51:
[...]
Uit je vraag blijkt al dat je 'ergens' (oftewel gewoon in dit topic) gelezen hebt dat het fake is. Sterker nog, de reviewer heeft al gezegd op zijn site (staat hier ook) dat het om 'entertainment redenen is gemaakt.
Waar beschuldig je me nou precies van dan, expres vragen of een review serieus is terwijl ik het antwoord al weet?
Waarom zou ik dat nou doen dan?
Heb je zelf uberhaupt wel op de site gekeken?
http://www.cgreviews.com/
(staat niet wat jij zegt dus)
Maar goed, ik was gewoon benieuwd of iemand echt zo triest zou zijn om zo'n uitgebreid verhaal compleet uit zijn duim te zuigen.
Waarom doe je dat?homernt schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:56:
[...]
Mijn complimenten aan Sony over de kwaliteit van de controler. Ik heb hem gisteren door kamer gekeild en maar één kras en hij werkt verder nog prima en er rammeld ook niks.
Nee, sorry verkeerd gelezen het is LCD.Anoniem: 114719 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:28:
[...]
Anoniem: 150294
Entertainment/vermaak hoeft niet te betekenen dat het een fake is. Ik heb me wel vermaakt hoor toen ik die review las.. Heeft niks met fake te maken.Anoniem: 142353 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:51:
[...]
Je hebt je toch met fake dingen vermaaktAnoniem: 150294 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:25:
[...]
Entertainment/vermaak hoeft niet te betekenen dat het een fake is. Ik heb me wel vermaakt hoor toen ik die review las.. Heeft niks met fake te maken.
Dan sluit ik me ook maar aan bij de club:(Anoniem: 63072 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:01:
[...]
Welkom bij de club. Alleen bij mij is het niet altijd. Ik heb sinds de update random wel of geen geluid. (Binnen het zelfde spel bij alle spellen, dus het is niet het spel). Ook alleen via optisch dit probleem. Via HDMI naar mijn TV werkt alles prima.
Ga binnenkort toch een Marantz SR8002 kopen, dus maak me er nog niet echt druk om, maar vreemd is het wel.
Ik hoop wel dat dit opgelost wordt met de volgende update
Anoniem: 230486
of S-7 of 10? gelukkig heb ik een poef die je een mooie knal kan geven zonder dat je iets of iemand bezeerd... is toch beter dan een gat in je kast deur meppen (ik schaam me maar is echt zo)
Ik kan je volgens mij geen berichtje sturen, althans ik zie nergens die optie, maar ik heb een zo goed als nieuwe EoJ set te koop inclusief 10 boosterpacks (80 extra kaarten)swopdark schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:28:
Hebben mensen hier ervaring met de game Eye of Judgement? Ik zat gistereavond ff de trailers enzo te bekijken vanaf het PSN en het heeft me eigenlijk wel warm gemaakt voor een aanschaf. Ik vind 100,- voor de nieuwe game met camera en kaarten nog wel een flinke hap geld maar wat je ervoor krijgt is eigenlijk een koopje...
Ik kan via marktplaats een japanse versie vinden (65 euri) maar ik vraag me af of ik daarmee wel in europa online kan en of de tekst op de kaartjes dan wel te lezen is voor mensen die het japans niet meester zijn. Dan is een extra uitgaven van 35 misschien wel een goede investering.
youtube filmpje
youtube filmpje
Nee, bij A1 ik dacht daar snel wat credits te verdienen om een Ford GT te kunnen kopen. Ik had de eerste keer meteen goud maar de daarna wilde het maar niet lukken. En toen lag eindelijk eerste ging ik achterste voren in de ene laatste bocht. B-3 had ik geloof ik in één keer. A-3 gaat lastiger zijn ben ik bang. Ik blijf op drietiende steken van brons.
Als jij in 1 keer B3 op goud had staan dan vreet ik nu mn schoen ophomernt schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:09:
[...]
Nee, bij A1 ik dacht daar snel wat credits te verdienen om een Ford GT te kunnen kopen. Ik had de eerste keer meteen goud maar de daarna wilde het maar niet lukken. En toen lag eindelijk eerste ging ik achterste voren in de ene laatste bocht. B-3 had ik geloof ik in één keer. A-3 gaat lastiger zijn ben ik bang. Ik blijf op drietiende steken van brons.
B3 is met die truttenschudder van suzuki (cappuchino/expresso... iets met koffie) waarbij je 1:39 moet halen maar met moeite dat rampeding op de weg kunt houden?kbloem schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:13:
[...]
Als jij in 1 keer B3 op goud had staan dan vreet ik nu mn schoen op
Of die inhaalellende?
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
-
Je hebt geluk geen Goud maar Brons dat staat bij mij gelijk aangehaald. Maar ik als ik even denk weet ik het niet meer zeker of deze was volgens mij ben ik hier wel tijd bezig geweest en heb ik mijn credits flink gespekt. Als ik een tijd bezig ben en ik haal brons dan vind ik het wel best. Meestal time trials en races waar je binnen één ronde iedereen moet inhalen. Alleen als ik denk dat ik eigenlijk makkelijk eerste moet kunnen worden doe ik hem nog een keer.kbloem schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:13:
[...]
Als jij in 1 keer B3 op goud had staan dan vreet ik nu mn schoen op
hahaha (sarcasme)Dutch_Baseline schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:22:
GTAIV uitgesteld??? (Als de beste man gelijk heeft?)
denk je echt dat GTAIV word uitgesteld omdat ie dan beter verkoopt, IEDEREEN gaat die game al halen of gaan mensen met de kerst er dan meerdere kopen ofzo,
Als EA T2 overneemt (ik hoop toch zo van niet) en ze stellen hem uit dan zul je eens zien wat er gebeurt, EA boycotten e.d. zal ze in ieder geval meer kwaad doen dan goed
Niet alleen daarom natuurlijk... De regie is meesterlijk en het verhaal enorm goed. Ik gaf alleen wat voordelen aan van de blu ray versie om hem te overtuigen deze er ook nog bij te halen. Sterker nog, mijn beoordeling van een film hangt totaal niet af van het formaat of de scherpte of wat dan ook. Alleen de beleving is beter. En 'beste film van de eeuw' heb ik nu ook weer niet gezegd, maar wel erg sterk en zeker de moeite om op te nemen in een collectie.[small]WaterVuur schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:59[/small]:
Denk niet dat dit het topic is om elkaar te overtuigen welke films goed of slecht zijn...Als hij Black Hawk Down de film van de eeuw vindt omdat de explosies zo mooi zijn en het beeld zo scherp moet hij dat lekker zelf weten, hoewel ik bang ben dat dit voor iedere Bluray gaat gelden die goed gemastered wordt
Ik ga de game niet gelijk halen. Als op me zelf wonend met veel uitgaven moet ik soms een maandje of 2 maandjes wachten voor ik een game van 60/70 euro aan wil schaffen. Kan het wel betalen, maar vind 60/70 euro veel te veel soms.KillaH87 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:13:
[...]
hahaha (sarcasme)
denk je echt dat GTAIV word uitgesteld omdat ie dan beter verkoopt, IEDEREEN gaat die game al halen of gaan mensen met de kerst er dan meerdere kopen ofzo,
Als EA T2 overneemt (ik hoop toch zo van niet) en ze stellen hem uit dan zul je eens zien wat er gebeurt, EA boycotten e.d. zal ze in ieder geval meer kwaad doen dan goed
Anoniem: 98664
Ik vind ut wel erg goedkoop, heb je ook reviews gelezen?Anoniem: 114719 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:40:
Geweldig, ik zit er namelijk aan te denken de belinia 26" monitor te kopen, die heeft ook een hdmi ingang en heeft een goede prijs.
Ik ben wel erg benieuwd naar het er dan uitziet op zo'n scherm daar het beeld wel wat kleiner is als de tv enz.
Belinea is geen topmerk meen ik te herinneren.
Het is een TN-scherm, vandaar ook die prijs. Qua kleurweergave en kijkhoek duidelijk minder dan gebruikte panels in een LCD-tv. Zit je er dicht op, dan kan het best. Ga je het meer als tv gebruiken, dan lijkt het scherm me minder geschikt.Anoniem: 98664 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:06:
[...]
Ik vind ut wel erg goedkoop, heb je ook reviews gelezen?
Belinea is geen topmerk meen ik te herinneren.
Met Belinea is overigens niet zoveel mis, althans in de CRT-tijd. Waren goede schermen voor een scherpe prijs.
PSN: Shiver23
Daarom heb ik me een limiet van 40 euro gezet voor een ps3 game. Al m'n games (behalve Ratchet and Clank en Uncharted) zijn dan ook 2de hands.. Alleen zal dat voor GTA 4 wat lastiger worden natuurlijk, maar als je een beetje op internet rond kijkt kom je vaak al wat goedkoper uittechnoaddict schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:02:
[...]
Ik ga de game niet gelijk halen. Als op me zelf wonend met veel uitgaven moet ik soms een maandje of 2 maandjes wachten voor ik een game van 60/70 euro aan wil schaffen. Kan het wel betalen, maar vind 60/70 euro veel te veel soms.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Gisteren op de bonus round van gametrailers.com gezien waar deze quote van Michael Pachter vandaan komt. De beste man zegt dus alleen maar dat EA economische redenen zou kunnen hebben om hem eventueel uit te stellen. Tja, en dan heb je ergens een siteje die lezers nodig heeft en die probeert dat uit zijn verband te rukken en er iets smeuïgs van te maken. Gelukt.KillaH87 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:13:
[...]
hahaha (sarcasme)
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.