Review komt er aan. ben nu op het werk maar wil best even een korte indruk geven...
Van het weekend mijn Frag FX uitgebreid getest met RFOM en COD4 online. Ik ben in een uurtje RFOM verdergekomen met de FRAG FX dan de sixaxis controller in 10 uur. wat een verademing in FPS games. In COD4 is het ook geweldig. mijn precisie is stukken beter, strafen gaat me makkelijker af en even snel omkijken gaat super. (ben vaak MVP :-) )
Ik moest wel even wennen aan de verschillende knoppen. ik heb het plankje gemod door mbv klitteband het op mijn been vast te maken zodat ik wel lekker op de bank kan zitten zonder dat hij er af valt. voor mij is de FRAG FX de tool om FPS op de PS3 te spelen. ondanks het feit dat ik al heel goed overweg kon met de sixaxis heeft de FRAG FX de voorkeur voor FPS. ik denk niet dat ik m voor andere games ga gebruiken. Burnout, Ratchet and Clank, Stardust HD, et, etc daar had ik geen problemen mee. ik heb ook meteen the orange box voor 30 euries gekocht. ik kijk er naar uit om half life opnieuw op de ps-3 te spelen. voor alle PC-gamers die twijfelen...niet doen kopen die FRAG FX.
enige minpunt is dat ie niet met bluetooth werkt ...zit dus nog wel een draadje aan. ze zijn wel bezig met een draadloze....ik zit nu met een bedrage koptelefoon, headset (gebruik mike only) en de FRAG FX. soms zit ik een beetje in de knoop.

wil eigenlijk een goede draadloze stereo headset met microfoon en draadloze FRAG FX....
even iets anders....ik wil een
pyramat s2500 draadloze gaming chair voor de PS3 gaan kopen in de us. ze zijn helaas hier (nog) niet leverbaar. alleen de S2000 (bedraad) iemand ervaringen met de pyramat stoelen? en dan bedoel ik niet die ligmat die hier wel verkrijgbaar is. Volgens mij wordt dit een hit. kosten rond de $ 100,- en als je package and mailforwarding gebruikt ben je $ 150,- extra kwijt. dus rond de € 160,-. Hier in NL heb ik 2 sites gevonden die ze voor 200 euries leveren maar die hebben m nog niet.
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput