Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 72.045 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:10
Ik heb net geupdate naar 2.20, en nu heb ik in spellen geen geluid meer! Mijn PS3 is via een optische kabel aangesloten, en ik hoor in het hoofdmenu nog wel de tikjes van de keys, maar in een game niets meer. Mijn receiver zegt wel dat er een digitaal signaal binnenkomt. Wat is dit voor onzin?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:53

Maximus

There is no substitute

Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/70502.jpg

Dit zou de boxart worden voor europa volgens play3 en een aantal verkooppunten.

Bron: http://www.gamed.nl/view/39293

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:38
DCFreak schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 11:25:
[...]

Pfff.. ik ben 37 en als volwassen betekend dat je geen leuke dingen meer mag doen, dan ben ik maar een kind :P
Helemaal gelijk >:)

Weet iemand hier misschien een telefoon nummer van sony / PS3 of een email adres want dan ga ik toch deze klacht bij hun weg leggen, mogen ze er zelfs eens over nadenken.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony heeft in het verleden opvallende campagnes gehad om haar systemen aan te prijzen, ook de nieuwste PlayStation 3 reclame kunnen we weer in het rijtje 'opvallend' zetten.

Details over de reclame(campagne?) zijn er nog niet, de plaatjes zien er echter wel schitterend uit.

http://www.gamed.nl/messages/70534.jpg

http://www.gamed.nl/messages/70533.jpg

Zou je de volgende keer alsjeblieft willen resizen?

[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 05-04-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Arie26 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 13:07:
[...]
Helemaal gelijk >:)

Weet iemand hier misschien een telefoon nummer van sony / PS3 of een email adres want dan ga ik toch deze klacht bij hun weg leggen, mogen ze er zelfs eens over nadenken.
Ik heb totaal geen problemen met remote play. Zowel direct met de ps3, via mijn router of via internet. Je kunt Sony ook even bellen.

De Sony Playstation Helpdesk
0495-574817

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximus schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 13:01:
[afbeelding]

Dit zou de boxart worden voor europa volgens play3 en een aantal verkooppunten.

Bron: http://www.gamed.nl/view/39293
Deze is voor amerika denk ik:
Afbeeldingslocatie: http://www.psonly.nl/images/overige/1207385572719.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11-09 09:33
Modbreak:Lees de topicwarning eens.

[ Voor 89% gewijzigd door TheZeroorez op 05-04-2008 15:21 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Heren, vraagje!
Ik wil graag een PS3 aansluiten op een Philips 26PF5320 die enkel deze aansluitingen heeft:
Afbeeldingslocatie: http://www.p4c.philips.com/files/2/26pf5320_10/26pf5320_10_cow_.jpg

Die heeft dus enkel DVI in met een enkele AUDIO in. Hoe kan ik dit het beste aansluiten? Bij allekabels.nl een HDMI naar DVI kabel kopen en dan de bijgeleverde AV kabel gebruiken voor de AUDIO? Dan heb ik dus nog een 2x tulp vrouwtje naar 1x 3,5mm jack nodig?

Gaat dit werken? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:39
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 18:45:
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is hier, maar de adviesprijs voor Metal Gear Solid 4 gaat zeer waarschijnlijk €74.99 worden...

Dat lijkt mij toch absurd veel 8)7
alle first party games van sony op de PS3 hebben die advies prijs maar gelukkig zijn er maar weinig winkels die dat er ook voor vragen, meestal gewoon rond de €60.

ik weiger ook om meer dan omstreeks €50 voor een game te betalen, vaak haal ik dat wel via korting enzo maar meer dan €52,50 heb ik nog niet betaald voor een game ooit en dat ga ik ook niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:38
Shiver23 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 13:53:
[...]

Ik heb totaal geen problemen met remote play. Zowel direct met de ps3, via mijn router of via internet. Je kunt Sony ook even bellen.

De Sony Playstation Helpdesk
0495-574817
Zo juist 2x met ze aan de lijn gezeten, en erg vriendelijk, maar geen oplossing.
ik moet hem maar eens testen bij iemand anders, dus zo meteen maar effe naar een collega van me en die heeft een zoon met een PS3 en nu maar eens kijken of ik daar op kom, ik hoop het want dan ligt het aan de PS3 en die zit nog in de garantie, PSP is al weer 2 1/2 jaar oud.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 15:08:
Heren, vraagje!
Ik wil graag een PS3 aansluiten op een Philips 26PF5320 die enkel deze aansluitingen heeft:
[afbeelding]

Die heeft dus enkel DVI in met een enkele AUDIO in. Hoe kan ik dit het beste aansluiten? Bij allekabels.nl een HDMI naar DVI kabel kopen en dan de bijgeleverde AV kabel gebruiken voor de AUDIO? Dan heb ik dus nog een 2x tulp vrouwtje naar 1x 3,5mm jack nodig?

Die tulp stekkers kunnen toch gewoon in de tulp aansluitingen op de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:22

OMD

PHILIPS tv's hebben bijna geen audio outs meer tegenwoordig.
Scart met een tulp aan de andere kant biedt soelaas of de standaard av-kabel die bij de playstation is geleverd en dan de gele tulp niet gebruiken. ( zo had ik het ook bij mijn philips aangesloten, 37pfl7662, nu een andere tv )

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 12:08:
Ik heb net geupdate naar 2.20, en nu heb ik in spellen geen geluid meer! Mijn PS3 is via een optische kabel aangesloten, en ik hoor in het hoofdmenu nog wel de tikjes van de keys, maar in een game niets meer. Mijn receiver zegt wel dat er een digitaal signaal binnenkomt. Wat is dit voor onzin?
Welkom bij de club. Alleen bij mij is het niet altijd. Ik heb sinds de update random wel of geen geluid. (Binnen het zelfde spel bij alle spellen, dus het is niet het spel). Ook alleen via optisch dit probleem. Via HDMI naar mijn TV werkt alles prima.

Ga binnenkort toch een Marantz SR8002 kopen, dus maak me er nog niet echt druk om, maar vreemd is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11-09 09:33
Is er eigenlijk al een nieuwe releasedatum geprikt voor Haze?

[ Voor 89% gewijzigd door Phusebox op 05-04-2008 16:27 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Phusebox schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:13:
Is er eigenlijk al een nieuwe releasedatum geprikt voor Haze?
22 mei. Nog eventjes wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen dat ik de laaste in-game footage van haze nietzo boeiend vond (op gametrailers)... In het begin voor de uitstel was ik zeker ontzettend enthousiast over deze titel, maar nu word het steeds minder en minder...

Is er trouwens al een update over PSN cards... word daar onderhand ook wel een beetje moe van.. zometeen geen wipeout HD / SF2HD voor mij denk ik... in japan zijn die kaarten al een geruime tijd uit, en zoals gebruikelijk word europa weer in de kou gezet.... (en nee, ik zit niet in de positie om een cc te fixen) *im screwed*

Het is toch niet zo lastig om dat extra stukje service mee te geven, microsoft en nintendo kunnen het wel.. waarom sony dan niet?

pffff.. zometeen maar ff frustratie wegknallen in cod4 (grrr mappack kan ik ook wel vergeten :P), oke ik hou al op! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:36

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 20:22:
nieuwe reclame...?
http://www.evilgamerz.com...s&showcomments=1&id=14851

Ik ging net het stof van mijn ps3 halen, kom ik erachter dat ik een kras heb achter gelaten :(
Zeer mooie artwork inderdaad.
Maar vraag me af of het officieel is of dat het nog concept is.
Boodschap is namelijk niet in een oogopslag duidelijk en daar gaat het bij reclame altijd wel om.

En daarom stof ik mijn PS3 niet zo vaak af: liever wat stof bovenop dan een dikke kras…
jdm8 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 20:33:
[...]Wel vette reclame, ik snap alleen niet wat t met een PS3 te maken heeft (was ook zo bij die andere reclames). Volgens mij zijn die reclame guys daar continu stoned ofso >:)
Deze reclame is iets duidelijker dan die vorige met die filmpjes met dat hotel en die granaat (want die snap ik ook nog steeds niet). In deze artwork staat de man/vrouw centraal die op de PS3 gamed. Moet je ten eerste wel de controller herkennen, dus persoonlijk vind ik het niet echt duidelijk.

Maar zoals gezegd blijft het mooie reclame…
bramberk15 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 20:46:
[...]Erg coole reclamebanners. Alhoewel ze met de verheerlijking of verafgoding v/d ps3-gamer wel over een dun draadje lopen aangezien sommige mensen hier mss niet van gediend zijn.
Goed punt.
En die tekenening met die gast op die sokkel is ook wel een knipoog naar WW 2 met die rode banner met een zwart kruis, de banden om de rechterarm van de soldaten, etc. Denk dat het heel wat stof zal doen opwaaien.

Tweede artwork is ook zeer geslaag met de dame. Doet een beetje aan de setting van Lord of the Rings denken. Zal opzich niet zo veel stof doen opwaaien als de eerste, maar wat jij zegt over die verheerlijking is ook wel een punt inderdaad.
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 06:03:
[...]Die G25 is maar een kutding, veels te duur voor mij.
Als ze die nou voor een redelijke prijs (+/-€50) aanboden was het nog leuk.
Maar 200 euro?
Het is geen opel kadett ofzo!!!
Kan je nagaan hoe goed dat G25-stuur is of hoe kut een Opel Kadett is… :+
AvanCade schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 09:29:
[...]nog te duur, XBOX360 doet het voor 55 euro
Niets tegen de XBox 360, maar de meeste spellen die op die console uitkomen zijn ook gewoon €64,99. Zijn wel games te krijgen die voor €59,99 of €49,99 over de toonbank gaan, maar dat zijn dan spellen die op de PS3 hetzelfde kosten.

Kijk eens even in het menu van je tv. Op mijn Philips kan ik instellen dat de audio van de side ingang gekoppeld kan worden aan andere ingangen. Moet wel zeggen dat ik een 9000-serie heb dus de kans bestaat dat je die opties mist.

Maar anders klopt je verhaal gewoon. Mits die DVI Audio in inderdaad een mini-jack is, want van het plaatje kan ik dat niet opmaken :)
Shiver23 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:54:
[...]22 mei. Nog eventjes wachten dus.
Tis maar wat je eventjes noemt… maar gelukkig komt halverwege GTA4 nog een keer om de hoek kijken. En denk dat die game ook best wel veel tijd goed gaat maken tot de 22e mei :)

En natuurlijk komt mijn DS3 tussentijds ook nog een keer binnenvallen als het goed is *O*

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Kan je bij play.com ook betalen met een nederlandse bankrekening met ideal, of door over te maken?
Of heb ik een creditcard nodig:-(

Kon hier niks van terug vinden in hun help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Heren, vraagje!
[afbeelding]

Als ik de handleiding van de tv doorlees denk ik dat het niet gaat werken. Deze tv heeft volgens mij namelijk geen HDCP op de DVI ingang. Dat betekend dat hij niet om kan gaan met de
Hdmi beveiliging. (indien hij wel HDCP heeft en ik erover heen kijk kan het wel werken)

Gelukkig voor je is er nog een andere oplossing:
http://www.p4c.philips.co...&sct=LCD_MEDIUM_21_29_SU#
(zie vervolgens het stukje ""Hoe kan ik een XBox 360 op de TV aansluiten?"")

Een Component kabel kopen voor je ps3 (rood groen blauw) deze vervolgens aan een component --> VGA kabel koppelen. Daar vervolgens een vga naar dvi omvormer opzetten en hem vervolgens aan je tv verbinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 06:03:
[...]

Die G25 is maar een kutding, veels te duur voor mij.
Als ze die nou voor een redelijke prijs (+/-€50) aanboden was het nog leuk.
Maar 200 euro?
Het is geen opel kadett ofzo!!!
Die heeft tenminste real life feedback, allemaal echt staal enzo!!!
*knip* doe eens niet.

Kwaliteit betaal je gewoon. Natuurlijk zou ik ook graag een audi A4 kopen voor de prijs van een toyota yaris, maar dat kan nu éénmaal ook niet 8)7

Ik heb met stuurtjes gespeeld van 50 euro, en dat stelt helemaal niets voor. Telkens zijn ze na een jaar volledig uit hun voegen gedraaid en kapot. Ik zou in eerste instantie ook een iets goedkoper stuur kopen, omdat ik er het budget niet voor heb. Maar dat wil niet zeggen dat een G25 z'n geld niet waard is (omdat het voor jóu te duur is)

Je kan alleen maar oordelen als je er effectief eens achter hebt gezeten. Drie pedalen in een zware steun, pedalen uit metaal ipv mini plastiek pedaaltjes. Stuur bekleedt in leer, force feedback, stick shift (met 1-6 en reverse) naar believen sequentieel te gebruiken...

Wat jij een redelijke prijs vindt zal me worst wezen. 50 euro is totaal onrealistisch. Een ps3 controller kost al zoveel 8)7 Alhoewel met die dingen wel misbruik gemaakt wordt van de situatie en grof verdiend wordt (accessoires en zo), maar toch...

Bestaat er trouwens een boek of comic die het verhaal van de vorige 3 MGS verteld? Ik heb ooit heel kort een paar missies uit MGS 2 (demo) en MGS 3 gespeeld, maar dus totaal onvoldoende om te weten wie wie is, en wie wat doet, en hoe ze met elkaar verbonden zijn. Het verhaal schijnt ronduit geweldig te zijn, maar volgens mij mis je veel van de MGS 4 ervaring als je hiervan niet op de hoogte bent, toch? Of ze zouden in het begin van MGS 4 met een cinematic trailer wat feiten moeten recapituleren.

Welke games moet je eigenlijk echt gespeeld hebben om het verhaal te kunnen volgen? De hoofdserie? Want als ik me niet vergis zijn er ook versies geweest voor nintendo, en dan nog twee mobile MGS games voor de PSP... Zo is het helemaal niet meer bij te houden :)

Ik koop mijn ps3 pas wanneer GT5 is, dus ik heb nog wel even tijd :)

[ Voor 24% gewijzigd door TheZeroorez op 05-04-2008 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

.

[ Voor 99% gewijzigd door Help!!!! op 06-04-2008 08:59 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu dus op 1680 x 1050 (meeste games lijken 720p te doen volgens monitor) en vind het tv beeld qua spellen nu bagger.....
Dat is een probleem...
Full HD tv moet er dus komen, alleen geen geld :(
40 inch of groter...
Of nog een tft aan de andere kant van de kamer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 20:27:
Ik speel nu dus op 1680 x 1050 (meeste games lijken 720p te doen volgens monitor) en vind het tv beeld qua spellen nu bagger.....
Dat is een probleem...
Full HD tv moet er dus komen, alleen geen geld :(
40 inch of groter...
Of nog een tft aan de andere kant van de kamer :P
Em.. meeste games zijn ook 'maar' 720p op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

idd ze zijn allemaal 720P nu kunje upscalen naar 1080P maar "echt" full-HD games in 1080P zou wel leuker zijn... izet het er NOg beter uit, de vraag is echter of de PS3 het aankan... aangezen er nu al genoeg games met framedrops zijn... en ten 2'de is het de vraag of spel ontwikkelaats het de moeite vinden om 1080P games te maken... wellicht past dat niet op een DVD en krijg je problemen met xbox games.

Gister even de demo van Motorstorm gedownload, best een gaaf spel! maar eens kijken of die binnenkort nog ergens goedkoop te vinden is. Toch wel erg handig dat je zo simpel een demo kunt downen op de PS3.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bramberk15 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 11:18:
[...]

Dat lijkt me wat overdreven, aangezien je nu alleen DTS-HD MA nog niet kunt beluisteren en dit wss nog zal worden ondersteund door Sony. Ze kunnen de user-base v/d ps3 simpelweg niet negeren. Maar meen dat het ermee te maken heeft dat Sony eerst enkele fabrikanten het voordeel van DTS-HD MA icm een Blu-ray speler gunt. Aangezien dat nu de voornaamste reden is om een stand-alone ipv een ps3 te kopen.
Je zegt alleen DTS-HD MA alleen niet.....dus wel Dolby true HD, DD plus, DD ex, DTS-HD, DTS-HD high resolution, DTS-ES discrete 6.1, LPCM 5.1/7.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

btw wat houd de instelling "PS Smoothing" in onder game settings van de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 22:48:
btw wat houd de instelling "PS Smoothing" in onder game settings van de PS3?
basically smooths the graphics on PS2 and PSX games.
Reduces the rough edges on those games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 22:53:
[...]

basically smooths the graphics on PS2 and PSX games.
Reduces the rough edges on those games.
Anti Aliasing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 13:23

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 19:49:
[...]
Bestaat er trouwens een boek of comic die het verhaal van de vorige 3 MGS verteld? Ik heb ooit heel kort een paar missies uit MGS 2 (demo) en MGS 3 gespeeld, maar dus totaal onvoldoende om te weten wie wie is, en wie wat doet, en hoe ze met elkaar verbonden zijn. Het verhaal schijnt ronduit geweldig te zijn, maar volgens mij mis je veel van de MGS 4 ervaring als je hiervan niet op de hoogte bent, toch? Of ze zouden in het begin van MGS 4 met een cinematic trailer wat feiten moeten recapituleren.

Welke games moet je eigenlijk echt gespeeld hebben om het verhaal te kunnen volgen? De hoofdserie? Want als ik me niet vergis zijn er ook versies geweest voor nintendo, en dan nog twee mobile MGS games voor de PSP... Zo is het helemaal niet meer bij te houden :)

Ik koop mijn ps3 pas wanneer GT5 is, dus ik heb nog wel even tijd :)
Dan wordt het tijd dat je een msx op de kop gaat tikken want daar draaide de eerste versie op ;-)

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoothing is a collection of graphical tweaks, most noticably anti-aliasing. At least on the PS2, turning Smoothing on would not have an effect about 50% of the time, cause major graphical glitches 30% of the time, and improve the graphics about 20% of the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Het maakt vooral HD output verteerbaarder inplaats van dat het maar gewoon ge-upsamplet word. Antialiasing is een ding dat gebeurt maar er zit meer in wat gebeurt, wat filters en effecten die in meeste games een PS2 game speelbaarder maken voor een HD scherm. Het is nog steeds niet heel er mooi dat is waar. Maar het is beter dan wat vele televisies kwa upscaling bieden!

En PSX beelden hebben zo'n lage resolutie dat er weinig is om mee te werken!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Satch schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 19:46:
[...]

Als ik de handleiding van de tv doorlees denk ik dat het niet gaat werken. Deze tv heeft volgens mij namelijk geen HDCP op de DVI ingang. Dat betekend dat hij niet om kan gaan met de
Hdmi beveiliging. (indien hij wel HDCP heeft en ik erover heen kijk kan het wel werken)

Gelukkig voor je is er nog een andere oplossing:
http://www.p4c.philips.co...&sct=LCD_MEDIUM_21_29_SU#
(zie vervolgens het stukje ""Hoe kan ik een XBox 360 op de TV aansluiten?"")

Een Component kabel kopen voor je ps3 (rood groen blauw) deze vervolgens aan een component --> VGA kabel koppelen. Daar vervolgens een vga naar dvi omvormer opzetten en hem vervolgens aan je tv verbinden. :)
Bedankt voor het opzoeken!! Wel ERG zuur...!! Er is echter volgens mij geen PS3 VGA kabel :(

[ Voor 3% gewijzigd door nudie op 06-04-2008 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

nudie schreef op zondag 06 april 2008 @ 00:27:
[...]

Bedankt voor het opzoeken!! Wel ERG zuur...!! Er is echter volgens mij geen PS3 VGA kabel :(
Op het plaatje wat je geplaatst hebt staat zelfs tussen haakjes HDCP genoemd. Dus als deze afbeelding van je TV is gaat het werken. Voor die paar euro die je kwijt bent voor een HDMI/DVI-kabel kun je het allicht proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

I couldn't help myself, net maar gewoon in de Playstation store even Pixeljunk Monsters gekocht. En wat een game zeg :9~, en dat voor maar 5 euro! Nu snap ik ook wel dat mensen dit spelen op de psp, het is gewoon te verslavend, en je hoeft je er niet eerst helemaal voor te installeren op de bank om even een lekker spelletje te spelen.

Echt, hoe langer ik m'n PS3 heb, des te meer tevreden ik over al z'n features ben, echt nice :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou de enige die graag lemmings wil hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-09 09:50
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 07:39:
haha nee het blijft een briljant spel ... maar als ik nou kan kiezen tussen een potje COD4, AC, PES2008 of lemmings op de ps3 dan is de keuze snel gemaakt :)

[ Voor 3% gewijzigd door paulmp op 06-04-2008 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
scorpie schreef op zondag 06 april 2008 @ 01:50:
I couldn't help myself, net maar gewoon in de Playstation store even Pixeljunk Monsters gekocht. En wat een game zeg :9~, en dat voor maar 5 euro! Nu snap ik ook wel dat mensen dit spelen op de psp, het is gewoon te verslavend, en je hoeft je er niet eerst helemaal voor te installeren op de bank om even een lekker spelletje te spelen.

Echt, hoe langer ik m'n PS3 heb, des te meer tevreden ik over al z'n features ben, echt nice :)
Pixeljunk Monsters ben ik nu ook mee bezig. Leuke van het spel is dat het ook een echt goede 'tower defense' game is, zodat hij ook het geld waard is tov de standaard flash varianten. Die PSP remote play functie is ook erg nice moet ik zeggen, enige nadeel daarvan is dat door het resolutie verschil niet echt scherp is. Daardoor denk ik niet dat ik hem op de PSP ga spelen, ondanks dat het echt een handheld game is. Overigens snap ik je opmerking over installeren niet. Dat is bij dit spel namelijk net zo als bij alle PSN downloads, alleen duurt het minder lang omdat het een kleine game is.
Zelf ben ik ook wel tevreden over de PS3 functies. PSN is helaas wel zo beroerd als ik had verwacht en het filesysteem is niet handig gekozen, maar Remote Play heeft veel potentie en die web-browser gebruik ik nog best vaak, terwijl ik daar vantevoren het nut totaal niet van in zag (die van de Wii ken ik ook en die is waardeloos).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

SeamusXanthus schreef op zondag 06 april 2008 @ 09:13:
[...]

Pixeljunk Monsters ben ik nu ook mee bezig. Leuke van het spel is dat het ook een echt goede 'tower defense' game is, zodat hij ook het geld waard is tov de standaard flash varianten. Die PSP remote play functie is ook erg nice moet ik zeggen, enige nadeel daarvan is dat door het resolutie verschil niet echt scherp is. Daardoor denk ik niet dat ik hem op de PSP ga spelen, ondanks dat het echt een handheld game is. Overigens snap ik je opmerking over installeren niet. Dat is bij dit spel namelijk net zo als bij alle PSN downloads, alleen duurt het minder lang omdat het een kleine game is.
Zelf ben ik ook wel tevreden over de PS3 functies. PSN is helaas wel zo beroerd als ik had verwacht en het filesysteem is niet handig gekozen, maar Remote Play heeft veel potentie en die web-browser gebruik ik nog best vaak, terwijl ik daar vantevoren het nut totaal niet van in zag (die van de Wii ken ik ook en die is waardeloos).
Ik had het over 'je installeren op de bank'. Ik weet niet hoe jij normaal demo's / full games installeert op je PS3, maar dat doe ik niet op m'n bank maar op de interne hdd :P
Ik bedoelde het eigenlijk meer van: 'je hoeft er niet eerst goed voor te gaan zitten' zoals je bij een game als cod4 ofzo wel doet, als je een lange zit tegemoet gaat. :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 07:39:
Die staat toch gewoon in de store?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Ziet er goed uit, vooral de Co-op lijkt me vet. Maar is dit nou een 4 player online co-op of offline co-op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Frank J. schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:51:
[...]

Ziet er goed uit, vooral de Co-op lijkt me vet. Maar is dit nou een 4 player online co-op of offline co-op?
offline/lan en online, en dat indien gewenst gewenst nog gemixt ook :) Tenminste, kan me herinneren dat ik dat ergens gelezen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Ben op zoek naar split-screen-games. Multiplayer- of 1 vs 1 -split-screen. Welke kennen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Frank76NL schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:25:
Ben op zoek naar split-screen-games. Multiplayer- of 1 vs 1 -split-screen. Welke kennen jullie?
Welk genre? voor shooters: bv. Resistance FoM, warhawk (alleen online), rainbow six Vegas, en natuurlijk army of two.

[ Voor 8% gewijzigd door jdm8 op 06-04-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Frank76NL schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:25:
GT5P, CoD4, Pixeljunk Monsters, Resistance, en nog talloze andere games die al uit zijn. Ik zou zeggen, ga er eens naar zoeken, dan vind je vast wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Bedankt! Kennen jullie ook een (shop)site waar splitscreen in de filteropties zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die ken ik, alle filialen van gameboeren. 1. Kijk in de schappen. 2. Pak een spel wat je aanspreekt. 3. Kijk op de achterkant. 4. Lees of hij splitscreen heeft.
Edit: deze webshop bestaat kennelijk niet meer... :+ Bedankt Frank.

Op een gamesshop site heb ik het nog nooit gezien.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:53:
Ja die ken ik, alle filialen van gameboeren. 1. Kijk in de schappen. 2. Pak een spel wat je aanspreekt. 3. Kijk op de achterkant. 4. Lees of hij splitscreen heeft.

Op een gamesshop site heb ik het nog nooit gezien.
www.alle filialen van gameboeren. 1. Kijk in de schappen. 2. Pak een spel wat je aanspreekt. 3. Kijk op de achterkant. 4. Lees of hij splitscreen heeft.nl , bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank76NL schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:35:
Bedankt! Kennen jullie ook een (shop)site waar splitscreen in de filteropties zit?
Je kan eens proberen bij Wiki als je wil.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cooperative_video_games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Bedankt!

Wat ik ook nog wilde weten is of een standaad FF stuurtje werkt. Ik weet dat een usb apparaat werkt, maar wekt force feedback ook? Dus geeft de PS3 de signalen van FF ook op dezelfde wijze door als de pc?

[ Voor 93% gewijzigd door FrankNLD op 06-04-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Wat vinden we van de Teaser van de nieuwe Motorstorm?

Ik vindt de setting in ieder geval erg gaaf, een eiland met tropen en water. De teser lijkt weer behoorlijk opgepoest, desalnietemin kijk ik er behoorlijk naar uit.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

kwam mgs1 nou ook nog naar de EU PSN store? Als ik inlog op me JAP account staat ie er wel gewoon... :9~

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Wat mij trouwens ook wel leuk lijkt is dat je gamemuziek kunt kopen op de Playstation Store. Zo vond ik de soundtrack van MGS1 echt zwaar tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
In Warhawk heb je nu met de 1.3 patch dat je rondjes ziet met een diagonale streep voor de spelersnamen. Wat is hiervan de betekenis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:05
Ik ben benieuwd naar de nieuwe getaway. Check deze trailer speelt af in Amsterdam _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Kimo op 06-04-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
scorpie schreef op zondag 06 april 2008 @ 09:33:
[...]

Ik had het over 'je installeren op de bank'. Ik weet niet hoe jij normaal demo's / full games installeert op je PS3, maar dat doe ik niet op m'n bank maar op de interne hdd :P
Ik bedoelde het eigenlijk meer van: 'je hoeft er niet eerst goed voor te gaan zitten' zoals je bij een game als cod4 ofzo wel doet, als je een lange zit tegemoet gaat. :)
Anders lees ik eerst even wat er staat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Na de preview van Haze gezien te hebben ook maar eens een pre-order geplaatst ;)

Dit zou nog weleens een potentiële Halo-killer kunnen worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

PcManiaxx schreef op zondag 06 april 2008 @ 15:13:
Na de preview van Haze gezien te hebben ook maar eens een pre-order geplaatst ;)

Dit zou nog weleens een potentiële Halo-killer kunnen worden. :+
Ik snap dus echt niet wat iedereen aan HALO vind. Je zit op mensen te schieten enzo, ik vind niet dat daar van die felle kleurtjes bij horen. Voor mij is de sfeer daardoor totaal verprutst.

Vinden jullie HAZE er trouwens een beetje flets uitzien? Ik weet niet wat het is maar het lijkt wel of alles een beetje dof ofso is in die filmpjes. (HAZE ga ik btw. wel bijna zeker kopen)
Kimo schreef op zondag 06 april 2008 @ 15:08:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe getaway. Check deze trailer speelt af in Amsterdam _/-\o_
Die trailer is wel 2 jaar oud, daarna heb ik er ook niks meer over gehoord. Komt hij nog wel?

[ Voor 24% gewijzigd door jdm8 op 06-04-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

jdm8 schreef op zondag 06 april 2008 @ 15:18:
Je zit op mensen te schieten enzo
Dat gebeurd vaker in FPS.
ik vind niet dat daar van die felle kleurtjes bij horen.
En
Vinden jullie HAZE er trouwens een beetje flets uitzien?
;)

Halo is vooral online geweldig. Dit komt doordat er een goed systeem is voor de matchmaking, en omdat je altijd tegen gelijkwaardige tegenstanders speelt. Ook de balans in het spel zelf is compleet goed, iets wat je bijvoorbeeld bij CoD4 veel minder hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me ook wel gaaf ja, de vorige delen waren dat ook. Hoewel ik die nooit echt vaak heb gespeeld. Maar GTA-achtige spellen zijn wel goed over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:05
[...]

Die trailer is wel 2 jaar oud, daarna heb ik er ook niks meer over gehoord. Komt hij nog wel?
Er zijn geruchten over de getaway en eight days dat deze nog uitkomen. Ik ben benieuwd. Laten we het hopen het zijn 2 mooie exclusieve titels voor de ps3.

Van de game Afrika heb ik trouwens ook al een tijd niks gehoord.

[ Voor 8% gewijzigd door Kimo op 06-04-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

PWM schreef op zondag 06 april 2008 @ 15:24:
[...]

Dat gebeurd vaker in FPS.

[...]

En

[...]

;)

Halo is vooral online geweldig. Dit komt doordat er een goed systeem is voor de matchmaking, en omdat je altijd tegen gelijkwaardige tegenstanders speelt. Ook de balans in het spel zelf is compleet goed, iets wat je bijvoorbeeld bij CoD4 veel minder hebt.
Ik wist dat iemand dat zou zeggen :P Maar als iets niet kleurrijk is hoeft het niet gelijk flets te zijn, Ik bedoel eigelijk meer dat de kleuren niet echt goed uitkomen zegmaar. De kleuren lijken allemaal nogal op elkaar, er is niet echt contrast. Of ben i kde enige die dit opvalt?

[ Voor 3% gewijzigd door jdm8 op 06-04-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 22:29:
[...]

Je zegt alleen DTS-HD MA alleen niet.....dus wel Dolby true HD, DD plus, DD ex, DTS-HD, DTS-HD high resolution, DTS-ES discrete 6.1, LPCM 5.1/7.1?
Yup, zover ik weet wel. Ik weet het niet 100% dus ga niet alleen op mijn advies af, maar de ps3 speelt idd alle gangbare dolby en dts tracks af behalve de DTS-HD MA niet. Van deze track speelt ie enkel de core DTS af, maar deze ligt qua bitrate nog altijd een stuk boven de gemiddelde DTS of Dolby 5.1 track op een DVD. Ook is het maar de vraag in hoeverre je het verschil tussen bv deze core DTS of een volledige DTS-HD MA track kunt horen. Als je over de juiste speakers en ruimte bezit zal het ongetwijfeld zo zijn. Maar denk dat het verschil niet enorm groot zal zijn voor een gemiddelde huis-tuin en keuken setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Die game zou ik alleen al kopen als je inderdaad net zoals in de vorige delen lekker vrij rond kan rijden. En dan in dit geval Amsterdam. Moet het er natuurlijk wel een beetje leuk uitzien, maar daar twijfel ik niet aan.
[...]Ik snap dus echt niet wat iedereen aan HALO vind. Je zit op mensen te schieten enzo, ik vind niet dat daar van die felle kleurtjes bij horen. Voor mij is de sfeer daardoor totaal verprutst.

Vinden jullie HAZE er trouwens een beetje flets uitzien? Ik weet niet wat het is maar het lijkt wel of alles een beetje dof ofso is in die filmpjes. (HAZE ga ik btw. wel bijna zeker kopen)[...]
Heb je Halo wel eens gespeeld?
Ikzelf was ook skeptisch alvoren ik eraan begon en nu heb ik ook Halo 3 op de Xbox 360 en al heel wat uurtjes online doorgebracht (nu niet meer trouwens...).

En dat op mensen schieten ben ik maar zeer weinig tegen gekomen in Halo. Meestal zijn het toch wel aliens die weinig tot niets met mensen in overeenkomst hebben... En ze hadden inderdaad voor donkere gangen kunnen gaan als de aankomende game "Alien". Maar dit is weer eens wat anders met die felle kleuren en mij spreekt het wel aan.

Denk dat je Haze ook niet moet zien als Halo killer, want dan gaat de game teleurstellen. Halo is niet te overtreffen naar mijn inziens. Ik zie Haze ook gewoon als een goede shooter die iets anders is dan de rest door geen standaard-setting te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Zijn er mensen die ervaring hebben met een IR module via de USB? Op internet vind ik wel het eea, maar dat blijft wazig en er wordt veelal naar Linux gerelateerd etc.

Het is zonde dat ondanks mijn Harmony One, ik met een controller de subitles moet aanzeten. Dat de PS3 via IR dan niet aangaat, maakt mij niet zoveel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gametrailers.com/player/32588.html

Haze HD preview

(zou een leuke openingsaanbieding zijn voor saturn groningen toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Carel schreef op zondag 06 april 2008 @ 17:31:
Zijn er mensen die ervaring hebben met een IR module via de USB? Op internet vind ik wel het eea, maar dat blijft wazig en er wordt veelal naar Linux gerelateerd etc.

Het is zonde dat ondanks mijn Harmony One, ik met een controller de subitles moet aanzeten. Dat de PS3 via IR dan niet aangaat, maakt mij niet zoveel uit :)
http://www.ps3fanboy.com/...-to-communicate-with-ps3/

Speciaal voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philotra
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

Eindelijk al de accesoires voor mijn PS3 binnen :D ! Het is echt onvoorstelbaar mooi om met een Full HD monitor en een optische digitale 5.1 speakerset te gamen. Bovendien zijn een muis, toetsenbord en headset ook zeer handig! Ik vermaak me voorlopig nog wel even :9 . Ik ga er ook linux op zetten, geen PC meer nodig (niet dat ik die heb). Verwennen jullie je PS3 ook zoals ik het doe (zie foto)?

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/3205/dsc01944dh7.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door philotra op 06-04-2008 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op zoek naar advies voor het volgende dilemma. We willen thuis heel graag een playstation kopen. We zitten nu te twijfelen tussen de ps2 en de ps3. Deze twijfel komt omdat onze kleine hem in eerste instantie voor singstar wil gebruiken. Nu heeft de ps3 natuurlijk ook al een singstar uit maar ps2 heeft al een hele serie met natuurlijk de nu de Highschool Musical sing it.
Het mooiste zou natuurlijk zijn als de singstar's van de ps2 op de ps3 te spelen waren maar dat is natuurlijk niet zo ?
Dus wat is nu verstandig om te doen. Gewoon de ps3 kopen en dan maar hopen dat er binnenkort veel meer (leuke) muziek in de sony musicstore komt die gedownload kan worden of dat er meerdere singstar uitbreidingen komen. Of gewoon voor de ps2 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philotra
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 19:59:
Ben op zoek naar advies voor het volgende dilemma. We willen thuis heel graag een playstation kopen. We zitten nu te twijfelen tussen de ps2 en de ps3. Deze twijfel komt omdat onze kleine hem in eerste instantie voor singstar wil gebruiken. Nu heeft de ps3 natuurlijk ook al een singstar uit maar ps2 heeft al een hele serie met natuurlijk de nu de Highschool Musical sing it.
Het mooiste zou natuurlijk zijn als de singstar's van de ps2 op de ps3 te spelen waren maar dat is natuurlijk niet zo ?
Dus wat is nu verstandig om te doen. Gewoon de ps3 kopen en dan maar hopen dat er binnenkort veel meer (leuke) muziek in de sony musicstore komt die gedownload kan worden of dat er meerdere singstar uitbreidingen komen. Of gewoon voor de ps2 gaan.
Als je PS2 games wilt spelen (zoals de singstar vor de PS2) moet je een PS3 hebben met backwards compabillity. In europa is dat alleen de uit de handel genomen 60GB versie. Misschien kan je ergens een 2e handsje op de kop tikken? Qua kosten is het, als je het alleen voor de singstar doet, misschien beter om een PS2 te kopen, aangezien de PS3 4x zo duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ps2 voor de kleine en een ps3 voor de grote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:29:
[...]

Een ps2 voor de kleine en een ps3 voor de grote?
Hahahaha..........ja dat zou ook kunnen maar dat doen we maar niet. Het wordt 1 van beide.
Ik zou liever de ps3 kopen vanwege de toekomst, maar vanwege het aanwezige aanbod van kakaoke song op de ps2 voor deze gaan. Moeilijke keuze blijft het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:38:
[...]

Hahahaha..........ja dat zou ook kunnen maar dat doen we maar niet. Het wordt 1 van beide.
Ik zou liever de ps3 kopen vanwege de toekomst, maar vanwege het aanwezige aanbod van kakaoke song op de ps2 voor deze gaan. Moeilijke keuze blijft het.
Is er tegenwoordig geen ps2 simulator voor de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het alleen gaat om karaoke games kan je beter voor de PS2 (slimline) gaan. Het aanbod voor de PS3 is op dit moment te klein en de hardware te duur voor alleen deze situatie. Sony heeft wel aangegeven dat er nog varianten uitgebracht gaan worden voor Singstar PS3, maar wat en wanneer weet ik niet.

Je moet jezelf afvragen of je bijvoorbeeld ook een Blu-ray speler wilt, of je interesse hebt in andere games voor de PS3 en of je, zoals eerder gezegd, je handen nog kan leggen op een PS3 die ook PS2 games kan spelen, mocht dat nodig zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:46:
[...]

Is er tegenwoordig geen ps2 simulator voor de pc?
Er zijn wel emulatoren, tuurlijk! Maar het emuleren van Risc gebaseerde chips op een x86 code basis is verre van snel! Feitelijk gezien is het goedkoper om een PS2 te kopen. Dan energy te steken in het draaiend te krijgen!

Hoe dan ook raad ik aan om gewoon een PS2 bij de 40Gbyte PS3 te kopen. Het is niet super duurder dan een 60Gbyte die manier!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:54
Ik ga ook maar is meelezen hier, ben sinds vorige week redelijk verslaafd aan Eye of Judgement :)

Heb zelf geen PS3 (nog niet) maar mijn meisje wel en die heeft me weer over de streep getrokken te gaan gamen (laaang niet gedaan nl.)

Geweldig apparaat is het!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor rond de honderd euro heb je volgens mij al een nieuwe ps2, een ps3 is natuurlijk toffer, moet je een 60gb versie hebben kun je ook ps2 spellen doen.
Voor 499 mag je de mijne overnemen, hoorde wel iemand op dit forum over wehkamp met 60gb versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Ballebek schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:42:
Ik ga ook maar is meelezen hier, ben sinds vorige week redelijk verslaafd aan Eye of Judgement :)

Heb zelf geen PS3 (nog niet) maar mijn meisje wel en die heeft me weer over de streep getrokken te gaan gamen (laaang niet gedaan nl.)

Geweldig apparaat is het!
Haha, meestal is het andersom :o

Het emuleren van ps2 op een pc gaat btw nogal kut, E6600, 7600GT (xxx) enn twee gig aan RAM en het bleef een dia show (na dagen zitten prutsen met de software). Koop gewoon lekker een PS3 en nog een tweedehands PS2 er bij :)

[ Voor 21% gewijzigd door jdm8 op 06-04-2008 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Persoonlijk zou ik voor een PS2 gaan. Mede omdat je aangeeft dat de Singstar-games toch wel het belangrijkst zijn. Leuk en aardig natuurlijk dat de PS3 meer op de toekomst is gebasseerd, maar daar betaal je ook voor. Gewoon een PS2 op de kop tikken voor de prijs van 1,5 PS3 spel :P Alleen jammer dat PS2-games in verhouding nog wel duur kunnen zijn.
philotra schreef op zondag 06 april 2008 @ 19:53:
Verwennen jullie je PS3 ook zoals ik het doe (zie foto)?
Jup, mijn PS3 hangt aan een fatsoenlijke speakerset ;)

Ik vind je muismat wel mooi.
Is dat er eentje van stof of hard plastic/alu?

Had het al gevonden. Je hebt een Steelpad 5L.
Denk dat ik die ook maar eens aan ga schaffen volgende maand als de nieuwe pc binnen gaat komen. Meteen een goede reden om de Logitech G5 V2 aan te schaffen. Want een blauwe muis kleurt toch beter bij de steelpad dan de oranje V1 versie :P

[ Voor 10% gewijzigd door FeaR op 07-04-2008 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bramberk15 schreef op zondag 06 april 2008 @ 15:42:
[...]

Yup, zover ik weet wel. Ik weet het niet 100% dus ga niet alleen op mijn advies af, maar de ps3 speelt idd alle gangbare dolby en dts tracks af behalve de DTS-HD MA niet. Van deze track speelt ie enkel de core DTS af, maar deze ligt qua bitrate nog altijd een stuk boven de gemiddelde DTS of Dolby 5.1 track op een DVD. Ook is het maar de vraag in hoeverre je het verschil tussen bv deze core DTS of een volledige DTS-HD MA track kunt horen. Als je over de juiste speakers en ruimte bezit zal het ongetwijfeld zo zijn. Maar denk dat het verschil niet enorm groot zal zijn voor een gemiddelde huis-tuin en keuken setup.
Welke receiver heb jij trouwens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk een motor racespel voor de PS3? Ik zocht naar MotoGP, maar dat leverde geen spellen op, zijn er uberhaupt wel motor spellen voor de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 16:45
Ik weet niet wat je aankoopsbestek is wat je hebt.
Maar sony heeft aangegeven dat het de vraag naar de 80gb versie heeft onderschat, en ik zie het nog wel gebeuren dat ze met een maandje of iets dergelijks aankondigen dat ze deze wereldwijd gaan aanbieden.

Het is natuurlijk een gok, maar je hebt wel je backwards compatibility dan.
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 00:05:
Is er eigenlijk een motor racespel voor de PS3? Ik zocht naar MotoGP, maar dat leverde geen spellen op, zijn er uberhaupt wel motor spellen voor de PS3?
Motorstorm?
En komt een superbike 08 aan :D (dacht dat het superbike was in ieder geval)

[ Voor 13% gewijzigd door Pieler op 07-04-2008 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieler schreef op maandag 07 april 2008 @ 00:11:
Motorstorm?
En komt een superbike 08 aan :D (dacht dat het superbike was in ieder geval)
Hmm Motorstorm is niet echt wat ik zoek maar Superbike 08 lijkt mij gaaf! Daar was ik naar opzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Zuluman schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 17:53:
hoera mijn frag fx is vandaag binnen gekomen...na het eten ga ik hem meteen testen en laat ik jullie weten hoe of wat...
en al tijd voor een korte review?

ben wel benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Capcom had laatst alle licenties binnengehaald van MOTO GP. Dus ja, er komt weer een leuke moto gp game aan voor de ps3 :)

Edit; zijn er al mensen die hier Condemned 2 gespeeld hebben? Vind het nu toch wel een NOG creepier geworden dan het was. Heerlijk!

[ Voor 35% gewijzigd door PcManiaxx op 07-04-2008 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 22:45:
[...]

Welke receiver heb jij trouwens ?
Haha, ik heb nog geen receiver. Daarom meldde ik ook dat ik het niet 100% zeker weet, maar mss dat iemand hier het wel voor 100% kan bevestigen. Ik ben namelijk ook mezelf aan het orienteren voor een receiver, en mijn oog was in eerste instantie gevallen op de Onkyo 605/705 ivm de ondersteuning van Dolby TrueHD en DTS-HD MA. Maar na wat inlezen op diverse fora kwam ik er dus achter dat dit weinig toegevoegde waarde heeft icm een ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

[b][message=29878396,noline]
[afbeelding]
ik vraag me af welke game dat is?

ziet er netjes uit hoor, en idd een Ps3 is prima als pc te gebruiken... tenminste wel alsje zo achter een bureau zit. PS3 aangelsoten op tv in woonkamer is wat minder geschikt als pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik denk dat dat Heavenly Sword is, en anders Gaja ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bramberk15 schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:52:
[...]

Haha, ik heb nog geen receiver. Daarom meldde ik ook dat ik het niet 100% zeker weet, maar mss dat iemand hier het wel voor 100% kan bevestigen. Ik ben namelijk ook mezelf aan het orienteren voor een receiver, en mijn oog was in eerste instantie gevallen op de Onkyo 605/705 ivm de ondersteuning van Dolby TrueHD en DTS-HD MA. Maar na wat inlezen op diverse fora kwam ik er dus achter dat dit weinig toegevoegde waarde heeft icm een ps3.
Ahaaa ook nog zoekende dus :) Hoe zou dat trouwens met het afspelen van SACD zijn. Ik heb er hier een paar liggen, maar volgens mij heb je dan op je PS3 aparte speakeruitgangen nodig en die zitten er niet op en volgens mij kan dat niet via HDMI of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Het lijkt erop dat GTA IV op de PS3 de betere versie is... das ook wel eens een prettige afwisseling... vooral bij een game van het kaliber Grand Theft Auto!!

De 360 kampt met framerate issues welke gedeeltelijk op te lossen zijn door de game te installeren. De install is bij de PS3 versie verplicht (duurt 10 minuten) maar deze heeft geen pop-up, geen frame rate isseua en realistische kleuren... (bij de 360 zal dit slechts een instelling zijn denk ik)

bron: http://games.blogo.nl/?comments/200847-gta-iv-review.html
The PS3 has a more relaxed color pallet, but this gives everything a more realistic look. If you don't like the realistic look, and you have a HDMI connection, you can fiddle with your PS3 display settings and get it looking much more saturated. The textures are just as sharp as the 360 version, and there's little to no pop-in or screen tearing. The PS3 takes longer to load than the 360, but I took several different head counts in game at different locations, and I always found the PS3 to be more populated than the 360. This could be attributed to the dynamic nature of the world, but it's hard to tell. Either way, the difference was never more than five to seven pedestrians or three to four cars—it's not really much of an advantage.

The 360 is bright. Boy is it bright. Based on discussion history, this one will be claimed to look better, but it'll really be preference. The texture quality is the same on both systems, but the 360 has a more cartoon-like look. This isn't a bad thing. It just depends on preference. I'd compare the difference to that of Oblivion on each system. The 360 also suffers from some frame rate drops that are almost non-existent on the PS3. Installing the 360 version on your system's hard drive, however, will bring performance almost up to par with the PS3.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 08:52
Jammer genoeg is de 60GB versie niet meer te krijgen, deze heeft wel 4 usb poorten tegenover de 2 van de 40GB versie.

Is het mogelijk een USB hub aan te sluiten op de PS3 en werkt een muis, toetsenbord en externe HD dan nog gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:19
Chaoss schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:00:
[...]

ik vraag me af welke game dat is?
Volgens mij een trailer van Final Fantasy. In ieder geval geen Heavenly Sword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:04:
[...]

Ahaaa ook nog zoekende dus :) Hoe zou dat trouwens met het afspelen van SACD zijn. Ik heb er hier een paar liggen, maar volgens mij heb je dan op je PS3 aparte speakeruitgangen nodig en die zitten er niet op en volgens mij kan dat niet via HDMI of wel?
De 60GB versie speelt wel SACD af, mijn 40GB model doet dat iig niet. Hoe dat werkt, via optisch of HDMI weet ik verder niet. Maar kijk ff hier:
http://www.ps3sacd.com/faq.html

[ Voor 4% gewijzigd door bramberk15 op 07-04-2008 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Frijns.Net schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:00:
Jammer genoeg is de 60GB versie niet meer te krijgen, deze heeft wel 4 usb poorten tegenover de 2 van de 40GB versie.

Is het mogelijk een USB hub aan te sluiten op de PS3 en werkt een muis, toetsenbord en externe HD dan nog gewoon?
Jup, heb deze vraag aantal weken terug ook eens gesteld en het kan gerust. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
philotra schreef op zondag 06 april 2008 @ 19:53:
Eindelijk al de accesoires voor mijn PS3 binnen :D ! Het is echt onvoorstelbaar mooi om met een Full HD monitor en een optische digitale 5.1 speakerset te gamen. Bovendien zijn een muis, toetsenbord en headset ook zeer handig! Ik vermaak me voorlopig nog wel even :9 . Ik ga er ook linux op zetten, geen PC meer nodig (niet dat ik die heb). Verwennen jullie je PS3 ook zoals ik het doe (zie foto)?
Wat ik me afvraag bij het gebruiken van een PS3 met een 1920X1200 PC monitor is of veel spellen niet lelijk worden. Op 1080p zal het uiteraard prima zijn, maar heel veel spellen draaien op 720p en dan gebruik je niet de native resolutie van je monitor, wat in mijn ervaring met PC games en een 226BW er erg lelijk en "washed out" uit ziet. Op een tv zie je dat minder heb ik het idee, wellicht ook door de groteter afstand.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
swopdark schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:27:
Het lijkt erop dat GTA IV op de PS3 de betere versie is... das ook wel eens een prettige afwisseling... vooral bij een game van het kaliber Grand Theft Auto!!

De 360 kampt met framerate issues welke gedeeltelijk op te lossen zijn door de game te installeren. De install is bij de PS3 versie verplicht (duurt 10 minuten) maar deze heeft geen pop-up, geen frame rate isseua en realistische kleuren... (bij de 360 zal dit slechts een instelling zijn denk ik)

bron: http://games.blogo.nl/?comments/200847-gta-iv-review.html

[...]
Neem dit allemaal nog even met een korreltje zout. Is nog vrij onbetrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net online gelezen: HDMI 2.1 Released August 2005.

Added support for One Bit Audio, used on Super Audio CDs, up to 8 channels.

Dat zou betekenen dat je dus SACD's vanaf versie 1.2 gewoon via HDMI kan afspelen. Als dat zo is kan ik mijn vakantiegeld wel reserveren voor een nw. receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:23:
[...]

Ik hoop het..
It's also a bit disappointing that law enforcement actually spawns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
nudie schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:23:
Hoezo onbetrouwbaar? Is gewoon een review van iemand die blijkbaar beide builds heeft gespeeld. Wat maakt een review betrouwbaar? Ik denk dat er een telefoontje is geweest van een van de fabrikanten om even aan te geven dat het niet gewenst is om te melden dat GTA4 op een concurrent systeem blijkbaar beter loopt.

Buiten de nodige discussies die zulke uitspraken opleveren, vind ik de review verder niet speciaal

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.