Hartelijk bedankt!! Dus hiermee kan ik gewoon m'n PS3 aansluiten op m'n Z-2300 neem ik aanscorpie schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:16:
[...]
Jazeker, zo sluit je ook een macbook / macbook pro digitaal aan op je surround gebeuren.
edit:
Om m'n post nog wat meer kracht bij te zetten, heb ik maar meteen een link voor je gezocht.
http://www.pixmania.nl/nl...-toslink-mannetje-ja.html
edit2:
Nog goedkoper adresje gevonden:
http://www.allekabels.nl/...L-3.5mm-PLUG-ADAPTER.html
Verwijderd
Dat heb je goed gedaan!FeaR1986 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:57:
[...]
De prijzen bij YesAsia verschillen dan ook per moment. Ik was namelijk €38,- kwijt ma na aftrek van zo’n kortingsbon was het nog maar €34,08.

Dat betwijfel ik dus zie hieronder:Samson_1990 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 21:40:
[...]
Hartelijk bedankt!! Dus hiermee kan ik gewoon m'n PS3 aansluiten op m'n Z-2300 neem ik aan
scorpie schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:16:
[...]Jazeker, zo sluit je ook een macbook / macbook pro digitaal aan op je surround gebeuren.
edit:
Om m'n post nog wat meer kracht bij te zetten, heb ik maar meteen een link voor je gezocht.
http://www.pixmania.nl/nl...-toslink-mannetje-ja.html
edit2:
Nog goedkoper adresje gevonden:
http://www.allekabels.nl/...L-3.5mm-PLUG-ADAPTER.html
Maar toch:
Gaat dat wel werken met dat stukje wat jij post?
Dacht dat die dingen er waren om S/PDIF uit te sturen via mini-jack.
Maar weet niet of het ook backwardscompatible is.
Maar je hebt er sowieso weinig aan, want de Z-2300 kan toch niets met het digitale signaal.
En al zou dat wel kunnen: het blijft een 2.1 setje dus dan heb je er niets aan om een DTS of DD 5.1 signaal te verzenden. En zoals gezegd vraag ik me af of het ook backwards werkt met dat verloopje zoals jij post.
Ik zou gewoon het geluid via de analoge uitgang van de PS3 sturen en dan met zo'n verloopstukje het aanpassen naar mini-jack:

Is nog goedkoper en het signaal blijft toch analoog, dus ik zie het nut er niet van in om digitale kabels en verloopstukjes te pakken om dan toch analoog geluid uit te sturen.
Maar ik kan het ook fout hebben natuurlijk
[ Voor 11% gewijzigd door FeaR op 03-04-2008 21:45 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Hmm ik wist niet dat er bij de PS3 een rood, wit, geel kabel zat. Maargoed dan is het probleem opgelost denk ik.FeaR1986 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 21:44:
[...]
![]()
[...]
Dat betwijfel ik dus zie hieronder:
[...]
aan de topicwarning
Maar toch:
Gaat dat wel werken met dat stukje wat jij post?
Dacht dat die dingen er waren om S/PDIF uit te sturen via mini-jack.
Maar weet niet of het ook backwardscompatible is.
Maar je hebt er sowieso weinig aan, want de Z-2300 kan toch niets met het digitale signaal.
En al zou dat wel kunnen: het blijft een 2.1 setje dus dan heb je er niets aan om een DTS of DD 5.1 signaal te verzenden. En zoals gezegd vraag ik me af of het ook backwards werkt met dat verloopje zoals jij post.
Ik zou gewoon het geluid via de analoge uitgang van de PS3 sturen en dan met zo'n verloopstukje het aanpassen naar mini-jack:
[afbeelding]
Is nog goedkoper en het signaal blijft toch analoog, dus ik zie het nut er niet van in om digitale kabels en verloopstukjes te pakken om dan toch analoog geluid uit te sturen.
EDIT: De playstation aansluiten gaat toch gewoon met zoiets:

[ Voor 4% gewijzigd door Samson_1990 op 03-04-2008 21:58 ]
Zijn er nou een beetje interessante games voor de PS EYEin ontwikkeling?
Tijdje wat leuke demo's op youtube gezien (tanks en zo) Maar er is werkelijk niets leuks uitgekomen zoals de vele eyetoy games op de ps2.
Tijdje wat leuke demo's op youtube gezien (tanks en zo) Maar er is werkelijk niets leuks uitgekomen zoals de vele eyetoy games op de ps2.
Hop,hop,hop!
Die zit er bij inderdaad.Samson_1990 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 21:54:
[...]
Hmm ik wist niet dat er bij de PS3 een rood, wit, geel kabel zat. Maargoed dan is het probleem opgelost denk ik.
EDIT: De playstation aansluiten gaat toch gewoon met zoiets: [afbeelding]
Met daarnaast nog een gele voor het beeld.
Dit zodat je dan je PS3 via een "side" aansluiting op de tv aan kan sluiten. Zit ook een acart adapter bij dat je die drie keer tulp ook in scart kan steken.
Zoiets dus:

Maar de instellingen van de PS3 zijn best makkelijk op dat gebied.
Gewoon instellen dat het beeld over HDMI moet gaan (in jouw geval dus inderdaad met een HDMI-DVI-verloop voor naar je scherm) en het geluid via de analoge uitgang.
En dan inderdaad gewoon inpluggen in je set zoals ik het zeg en dan moet het toch goed gaan komen.
En is de goedkoopste oplossing denk ik zo
[ Voor 17% gewijzigd door FeaR op 03-04-2008 22:00 ]
Kan je gerust stellen, zo is de Z2300 hier ook aan de PS3 gekoppeld, en mijn dreambox, en mij....etc.....Maar ik kan het ook fout hebben natuurlijk
Je kan zo lekker parellel doorlussen totdat je een ons weegt
Zou het niet al te vaak doorlussen, want het blijft een analoog signaal en dat verliest sneller kwaliteit dan een digitaal signaal als je maar blijft splitsen en doorkoppelen...Crawl NL schreef op donderdag 03 april 2008 @ 21:58:
[...]
Kan je gerust stellen, zo is de Z2300 hier ook aan de PS3 gekoppeld, en mijn dreambox, en mij....etc.....
Je kan zo lekker parellel doorlussen totdat je een ons weegt
Maar nu weer ontopic over de PS3 en minder tech, want anders word TheZeroorez boos
DS3 van Yesasia is na 3 dagen al verstuurd
Ik wilde overigens net de 3 pirates DVD's bij FRS bestellen, zie ik dat die actie niet meer is

Ik wilde overigens net de 3 pirates DVD's bij FRS bestellen, zie ik dat die actie niet meer is

Nah,basset schreef op donderdag 03 april 2008 @ 21:56:
Zijn er nou een beetje interessante games voor de PS EYEin ontwikkeling?
Het Aquarium is een toffe techdemo, echt heel mooi (moeite moeten doen om te zien of het echt rendered is of een hdtv opname
Dat moeten ze gewoon als "game" uitbrengen zonder dat je die eyetoy nodig hebt.
Zelfde geldt voor dat japanse landschaps"spel", erg mooi maar dat je het met je handen moet "spelen" vind ik loos.
Wel vind ik dat je die meteen moet kopen bij je eyetoy, maar ook alleen maar omdat het zonder eyetoy niet op te starten is

Die andere spellen boeiden me niet.
Weer een les geleerd, eyetoy is vind ik niet boeiend.
EoJ is wel tof maar kheb niet echt de ruimte om die set kant en klaar te hebben steeds en dat is een te grote drempel voor me.
GT5:P van play.com nog steeds niet binnen, zuigtransport, ik heb altijd dik lange wachttijden op pakketjes vanuit engeland, echt niet normaal meer.
Als ie morgen niet binnen komt ga ik gillen

Uit frustratie maar PAIN gekocht, best grappig spel, vet veel moves! dat had ik niet verwacht.
[ Voor 13% gewijzigd door Gman op 03-04-2008 23:07 ]
Hoe bedoel je in het "normale consument gebied"? Want er zijn toch echt wel meer dan 7 gewone productie-auto's (en het totaal aantal auto's is in de buurt van de 72 i.p.v. 40 geloof ik). Zes circuits is inderdaad niet bijster veel, maar eerlijk gezegd stoor ik me hier (tot dusver) niet aan. En tot slot zit er maar 1 F1 auto in toch? Als het er meer zijn ben ik zeer aangenaam verrastswampy schreef op donderdag 03 april 2008 @ 21:15:
Vandaag maar een paar uur in GT5P gestoken en moet helaas zeggen het is precies wat ik ervan verwachte. En dat is jammerlijk dat het een gemis is om maar 6 banen te hebben en dat van de 40 auto's maar iets van 7 in het "normale" consument gebiedt hangen. Sommige zijn zelfs gewoon F1 wagens.
Dat is waar maar ja het is natuurlijk een prologue. Heb de online nog niet geprobeerd maar het is wel een goede game gewoon minder dan wel het is gewoon een prologue!ceelcoumans schreef op donderdag 03 april 2008 @ 23:24:
[...]
Hoe bedoel je in het "normale consument gebied"? Want er zijn toch echt wel meer dan 7 gewone productie-auto's (en het totaal aantal auto's is in de buurt van de 72 i.p.v. 40 geloof ik). Zes circuits is inderdaad niet bijster veel, maar eerlijk gezegd stoor ik me hier (tot dusver) niet aan. En tot slot zit er maar 1 F1 auto in toch? Als het er meer zijn ben ik zeer aangenaam verrast!
Er zit tenminste de Mini in en de Honda is een goede start om wat Credits mee te halen. En 8000 toeren rijden is heerlijk met zo'n pure japanner!
Tuurlijk zal ik makkelijk 40 uur in GT5P kunnen steken. Mag hopen dat GT5 veel meer biedt!
There is no place like ::1
Verwijderd
Is het dan mogelijk om een speakerset rechtstreeks aan de ps3 te koppelen?
Ik dacht dat je altijd een receiver nodig had.
(iemand trouwens een site met een uitleg voor leken mbt dts dolby true hd, pcm enz enz, begreijp er echt geen zak van)
(iemand trouwens een site met een uitleg voor leken mbt dts dolby true hd, pcm enz enz, begreijp er echt geen zak van)
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 00:32 ]
Geen idee of hierop al geantwoord was dus wellicht ten overvloede, maargoed:Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 09:08:
Ik ben van plan om een ps3 uit azie te gaan importeren.
Is het nu zo als de duane hier achterkomt, dat ik dan alleen importheffing hoef te betalen, of nemen zij die in beslag? Hoe hoog zal de importheffing ongeveer zijn dan?
Een PS3 is zover ik weet geen illegaal apparaat dus in beslag nemen zullen ze niet doen. Wat je aan kosten kan verwachten zijn invoerrechten (ik weet niet wat die zijn voor electronica vanuit azie) over alle kosten (dus ook over de shipping!) en daarna BTW over dat hele bedrag (dus over zowel de rekening als de shipping kosten als de invoerrechten). Wat de invoerrechten precies zijn is wellicht op de belastingdienstsite te vinden maar je kan ze ook bellen. Ik heb wel eens een gitaar uit de USA geimporteerd, toen bleken die invoerrechten maar 1% te zijn ofzo dus dat kan erg meevallen, de BTW is de grootste factor. Probeer altijd spullen verstuurd te krijg via standaard post, dan heb je nog wel eens kans dat een pakketje zonder belastingbon arriveert, partijen als UPS en FEDEX enzo (of weetikveel wat de commerciele shippers in het oosten zijn
Verwijderd
Dat stekkertje was ik vergeten te kopen vanmiddag in de stad...FeaR1986 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 21:44:
[...]
[afbeelding]
Hoor nu gewoon het geluid via de tv of versterker op standaard audio kabels.
(die aan de scart zitten die gewoonlijk bij de playstation zit).
Nu dus óf knoeihard via versterker of in de verte via de tv.
Bedoeling is dus via verloopstekker geluid van ps3 via monitor boxen.
Dat switchen van tv en stereo naar tft en die speakers is een minuutje, dus de helft van de tijd luister ik naar mijn stereo en/of tv, als ik wil geluid via versterker óf speakers in monitor en de tft.
(ingewikkelde zin, was net in kroeg...)
Verwijderd
En deze vraag is ook niet uitgebreid beantwoord geweest?Samson_1990 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 21:54:
[...]
Hmm ik wist niet dat er bij de PS3 een rood, wit, geel kabel zat. Maargoed dan is het probleem opgelost denk ik.
EDIT: De playstation aansluiten gaat toch gewoon met zoiets: [afbeelding]
Zelfs de ebay site waar je hem kan halen tien meter voor weinig!!!
Verwijderd
En nu kom ik met een vraagje die misschien al beantwoord is....
Unreal tournament via biz-2 is een wereldwijde versie staat erop?
Published by: Midway Games
Developed by: Epic Games
Genre: First-Person Shooter
Number of Players: 1
Suitable for: All PS3 versions
Is dit niet de Amerikaanse versie waardoor ik niet op europese servers kan?
Of is dat met de laatste patch verholpen?
Unreal tournament via biz-2 is een wereldwijde versie staat erop?
Published by: Midway Games
Developed by: Epic Games
Genre: First-Person Shooter
Number of Players: 1
Suitable for: All PS3 versions
Is dit niet de Amerikaanse versie waardoor ik niet op europese servers kan?
Of is dat met de laatste patch verholpen?
Setjes al de Z-2300 zoals hierboven genoemd als voorbeeld zijn direct aankoppelbaar aan je PS3 of elk ander apparaat. Dit komt omdat in dit soort setjes de versterker al is ingebouwd (in de subwoofer).Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 00:29:
Is het dan mogelijk om een speakerset rechtstreeks aan de ps3 te koppelen?
Als je een setje hebt zonder versterker ingebouwd dan zal er een receiver tussen moeten inderdaad. Deze zal dan de data omzetten naar het formaat (DD, DTS, etc) en de juiste boxen aansturen.
Maar zoals gezegd zitten er in Creative en Logitech setjes deze versterker al ingebouwd. En ik neem aan dat als je een losse box-set hebt dat je dan ook wel een receiver in huis hebt staan
Hier trouwens een linkje over Dolby TrueHD en DTS HD:
http://www.avblog.nl/dolby-truehd-vs-dts-hd-wat-is-beter/
PCM is volgens mij de manier waarop de audio verzonden wordt. En in het geval van PCM is dat 100% los (dus niet gecomprimeerd zoals een DD 5.1, DTS 5.1) en pas in je versterker/receiver wordt dit signaal omgezet naar een DTS HD en naar de boxen gestuurd.
Hopelijk heb je hier wat aan
Zeker een ingewikkelde zin, want snap er helemaal niets van….Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 02:11:
[...]Dat stekkertje was ik vergeten te kopen vanmiddag in de stad...
Hoor nu gewoon het geluid via de tv of versterker op standaard audio kabels.
(die aan de scart zitten die gewoonlijk bij de playstation zit).
Nu dus óf knoeihard via versterker of in de verte via de tv.
Bedoeling is dus via verloopstekker geluid van ps3 via monitor boxen.
Dat switchen van tv en stereo naar tft en die speakers is een minuutje, dus de helft van de tijd luister ik naar mijn stereo en/of tv, als ik wil geluid via versterker óf speakers in monitor en de tft.
(ingewikkelde zin, was net in kroeg...)
Je hebt je PS3 al aangesloten op een versterker.
Waarom heb je dan dat verloopstukje nodig? Want geluid via een versterker is echt vele malen beter als het geluid wat uit jouw tft gaat komen. Een tv heeft meestal tussen de 10-30 Watt aan geluid per kanaal. Een tft monitor met ingebouwde speakers zal niet snel hoger komen dan de 10 Watt. Terwijl een losse boxenset met versterker deze waardes makkelijk overschreidt…
En juist omdat die verloopstukjes zo verdomde handig zijn heb ik er standaard een paar in huis liggen. Mini-jack-splitters, tulp-splitters en verloopstukken naar beide aansluitingen. Dingen kosten nog geen €0,50 bij de lokale pc/mediaboer en ze zijn zo makkelijk om in huis te hebben
Hebben we weer geen PSN-Store Update of ben ik zo kippig dat ik niet zo dat er nieuwe dingen zijn toegevoegd?
Wegens redesign van de PSN store, 2 weken geen update. Volgende week dus ook niet.FeaR1986 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 02:34:
[...]
Hebben we weer geen PSN-Store Update of ben ik zo kippig dat ik niet zo dat er nieuwe dingen zijn toegevoegd?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Aan de ene kant jammer, aan de andere niet want we krijgen een hopelijk betere PSN store. + dat we over 2 weken misschien een big ass update krijgenS2S schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 06:42:
[...]
Wegens redesign van de PSN store, 2 weken geen update. Volgende week dus ook niet.
En hopelijk zit de Dropkick Murphys pack voor GH3 (PS3) er dan ook eindelijk bij.technoaddict schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 08:08:
[...]
Aan de ene kant jammer, aan de andere niet want we krijgen een hopelijk betere PSN store. + dat we over 2 weken misschien een big ass update krijgen
Weet niet of het door drukte kwam of omdat ze er me bezig zijn, maar gisteravond na het gamen logde ik nog even in op de PSN store... maar die was me toch traag! alleen het inloggen en compleet laden van de shop duurde al bijna 5 minuten.... hoop iig niet dat ze performance issues hebben.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
de store wordt volledig vernieuwd, dus er zijn nu intensieve werkzaamheden tot half april ja ..Chaoss schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 08:34:
Weet niet of het door drukte kwam of omdat ze er me bezig zijn, maar gisteravond na heg gamen logde ik nog even in op dePSN store... maar die was me toch traag! alleen het inloggen en compleet laden van de shop duurde al bijna 5 minuten.... hoop iig niet dat ze performance issues hebben.
En dan nu maar hopen dat ze de PSN kaarten hebben toegevoegd...
Iemand nog leuke ervaringen met de ps3 icm een psp? Ik wil er eentje kopen maar zit enorm te twijfelen als ik er even goed over nadenk. Ik weet dat het leuk speelgoed is, je kunt spelletjes spelen op dat ding, films vanaf je ps3 op je psp kijken, je ps3 bedienen met je psp (maar wat hier dan het toegevoegde nut van is ...
), remote play. Maarja, realistisch gezien heb ik nu al weinig tijd voor m'n ps3, dus is er iets wat ik mis? Anders is het denk ik verstandig om dat geld maar in m'n zak te houden to be honest.
BTW 4000e post
BTW 4000e post

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
En Dark Mist... een absolute must have als je het mij vraagt.botech schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 08:29:
[...]
En hopelijk zit de Dropkick Murphys pack voor GH3 (PS3) er dan ook eindelijk bij.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Je geeft een hele opsomming van functies en (naar mijn idee) teogevoegde waardes van de PSP icm met de PS3. Het spelen van PS1 games op je PSP vind ik zelf een hele leuke. Nu je met de laatste updates je PSP kan gebruiken als afstandsbedeining voor het afspelen van muziek van je PS3 vind ik een hele handige update. Maar als je hier allemaal niet het nut van inziet, dan heb je jezelf al antwoord gegeven denk ik.scorpie schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:32:
Iemand nog leuke ervaringen met de ps3 icm een psp? Ik wil er eentje kopen maar zit enorm te twijfelen als ik er even goed over nadenk. Ik weet dat het leuk speelgoed is, je kunt spelletjes spelen op dat ding, films vanaf je ps3 op je psp kijken, je ps3 bedienen met je psp (maar wat hier dan het toegevoegde nut van is ...), remote play.
Hou het geld lekker in je zak joh... Of je moet gewoon weer tijd krijgen want PSP toppers als GOW en Metal Gear Portable ops etc zijn eigenlijk niet te missen.Maarja, realistisch gezien heb ik nu al weinig tijd voor m'n ps3, dus is er iets wat ik mis? Anders is het denk ik verstandig om dat geld maar in m'n zak te houden to be honest.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Volgens mij zitten er een aantal fouten in je verhaal. Invoerheffing en BTW worden over het product EXCL verzendkosten berekend, en het inbeslagnemen is niet afhankelijk van of het goed dat je importeert legaal is, maar of je de regels probeert te ontduiken.Jheroun schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 01:40:
[...]
Een PS3 is zover ik weet geen illegaal apparaat dus in beslag nemen zullen ze niet doen. Wat je aan kosten kan verwachten zijn invoerrechten (ik weet niet wat die zijn voor electronica vanuit azie) over alle kosten (dus ook over de shipping!) en daarna BTW over dat hele bedrag (dus over zowel de rekening als de shipping kosten als de invoerrechten). Wat de invoerrechten precies zijn is wellicht op de belastingdienstsite te vinden maar je kan ze ook bellen. Ik heb wel eens een gitaar uit de USA geimporteerd, toen bleken die invoerrechten maar 1% te zijn ofzo dus dat kan erg meevallen, de BTW is de grootste factor. Probeer altijd spullen verstuurd te krijg via standaard post, dan heb je nog wel eens kans dat een pakketje zonder belastingbon arriveert, partijen als UPS en FEDEX enzo (of weetikveel wat de commerciele shippers in het oosten zijn) hebben contracten met douanes dat zij die verrekening al doen. Maar zelfs als je al die kosten betaald ben je vaak goedkoper uit, dat was met mijn gitaar toen zeker het geval. De extra marge bij winkels hier heeft toch veel te maken met de hoge personeelskosten hiero.
Ofwel, als je de verzendende partij geen machiging geeft om de import bij de douane aan te geven, en keurig je importheffingen betaalt, kan de douane het goed in beslag nemen, alsnog de heffing EN een boete opleggen. Ontduiking van de douane is bv de verzendende partij 'TOYS $10' op de verpakking laten zetten, als er een DS3 in zit

En ja, de douane controleert veel momenteel, met de huidige lage dollar.
Zo, nu weer over naar PS3 ervaringen. Weet iemand of het mogelijk is ook andere dan FaH clients op de PS3 te draaien? Zou leuk zijn als we de PS3s die we hebben in kunnen zetten voor de Seventeen Or Bust Stampede.
-
De PSP is een leuk hebbeding, maar speel er steeds minder mee nu ik de ps3 heb...
Deze heb ik al vanaf de dag dat 'ie uitkwam.
Het is inderdaad leuk dat je je tv uit kan laten om een filmpje of muzek op te starten, maar om daar nou 170 euries voor uit te geven...
Als ik nu voor de keus stond kopen of niet,zou ik lekker me geld opzij zetten voor de komende nieuwe spellen voor de Ps3.
Deze heb ik al vanaf de dag dat 'ie uitkwam.
Het is inderdaad leuk dat je je tv uit kan laten om een filmpje of muzek op te starten, maar om daar nou 170 euries voor uit te geven...
Als ik nu voor de keus stond kopen of niet,zou ik lekker me geld opzij zetten voor de komende nieuwe spellen voor de Ps3.
[ Voor 6% gewijzigd door Windkracht13 op 04-04-2008 09:58 ]
Het hands-on stuk van IGN over MGS4 doet mij niet meer twijfelen aan de game. Man man man wat klinkt dat tof
Ook de toevoeging van 3rd person aan de game is erg prettig. Het gaat richting Assassin's Creed toe alleen dan zonder het klimmen en klauteren.
Voor mensen die het hele stuk willen lezen: http://ps3.ign.com/articles/863/863825p1.html
Voor mensen die het hele stuk willen lezen: http://ps3.ign.com/articles/863/863825p1.html
PhD i.o.
Zulke vette beelden had ik nog niet gezien van Haze! Vooral die 3e is tof! Volgens mij zit er een hele vette MP aan vast!!!
@Maximus: MGS was toch altijd 3rd person???
@Maximus: MGS was toch altijd 3rd person???
[ Voor 12% gewijzigd door Dutch_Baseline op 04-04-2008 10:22 ]
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
In Motorstorm, is er eigenlijk verschil tussen de voertuigen onderling? Is met andere woorden de ene motorbike beter dan een andere, en zo ja, hoe zie je het verschil.
Hoezo toevoeging? Metal Gear Solid was altijd 3rd person?Maximus schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:00:
Het hands-on stuk van IGN over MGS4 doet mij niet meer twijfelen aan de game. Man man man wat klinkt dat tofOok de toevoeging van 3rd person aan de game is erg prettig. Het gaat richting Assassin's Creed toe alleen dan zonder het klimmen en klauteren.
spuit 11
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Chester schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:43:
[...]
Hoezo toevoeging? Metal Gear Solid was altijd 3rd person?
spuit 11
edit: Ik denk dat het ook eerder andersom is vwb AC en MGS4.... Ik schat MGS4 toch echt wel een stukkie hoger in!
[ Voor 22% gewijzigd door Dutch_Baseline op 04-04-2008 10:56 ]
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
MGS was altijd de game die redelijk vaste fixatie punten had voor het bekijken van een map. Iig de Xbox versie die ik speelde wel. Vervolgens heb je dan in krappe ruimtes niet altijd het goede viewpoint.
PhD i.o.
Daar heb jij weer een punt... Is het dan niet alsnog 3rd person?Maximus schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:57:
MGS was altijd de game die redelijk vaste fixatie punten had voor het bekijken van een map. Iig de Xbox versie die ik speelde wel. Vervolgens heb je dan in krappe ruimtes niet altijd het goede viewpoint.
Er is zeker een verschil de ene is steviger de andere is ietsje makkelijker kwa insturen enzovoort. Zou zeggen probeer een paar rondes timetrial!F e r o x schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:38:
In Motorstorm, is er eigenlijk verschil tussen de voertuigen onderling? Is met andere woorden de ene motorbike beter dan een andere, en zo ja, hoe zie je het verschil.
Over je PSP bij je PS3, ik gebruik em vaker dan verwacht, pixeljunken in bed, filmpje kijken terwijl mijn vriendin "The Bolt en The bjoetifull" kijkt. Of als mp3 afstandbediening om mijn complete mp3 over mijn stereo te spelen.
Zeker met de laatste update dat je de PSP als remote control kan gebruiken is heerlijk. Okay muziek remote spelen op je PSP is aardig maar het wordt pas leuk met een goede stereo! Dus het is zeker bruikbaar en maakt de PSP echt handig om te hebben naast de PS3. Lekker vanuit een luie stoel muziek spelen, filmpjes kijken enzovoort!EgoPro schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:42:
Over je PSP bij je PS3, ik gebruik em vaker dan verwacht, pixeljunken in bed, filmpje kijken terwijl mijn vriendin "The Bolt en The bjoetifull" kijkt. Of als mp3 afstandbediening om mijn complete mp3 over mijn stereo te spelen.
En ugh B&B..het is toch al de 5de keer dat iemand van de dood daar opgestaan is?
Verwijderd
De speakers:FeaR1986 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 02:34:
[...]
[...]
Zeker een ingewikkelde zin, want snap er helemaal niets van….
Je hebt je PS3 al aangesloten op een versterker.
Waarom heb je dan dat verloopstukje nodig? Want geluid via een versterker is echt vele malen beter als het geluid wat uit jouw tft gaat komen. Een tv heeft meestal tussen de 10-30 Watt aan geluid per kanaal. Een tft monitor met ingebouwde speakers zal niet snel hoger komen dan de 10 Watt. Terwijl een losse boxenset met versterker deze waardes makkelijk overschreidt…
4 x 200 watt nominaal zuil luidsprekers van 1 meter is teveel voor mijn spelletjes
En bovendien staan de boxen in 4 hoeken van de kamer, dus 1 naast pc, andere 6 meter ernaast etc.
Ook is de richting van die boxen naar mijn TV toe (links/rechts, voor/achter) dus dat gaat niet echt werken met spelletjes op de TFT die andere kant van kamer is.
Mijn 2e speakerset is dobly en die staan wel rondom buro opgesteld, maar daar zou ik dan met 3 verloopstekkers moeten gaan werken en heb geen minijack aansluitingen op de playstation.
Wel een optische, maar daar kan de losse dobly set niets mee.
Dus de 3e set is de ingebouwde van de speakers, dat word dan voor spelletjes op de tft....
Muziekje op de achtergrond kan altijd gewoon via de dolby set of de versterker...
Ik weet niet wat het is, maar ik wordt echt niet warm of koud van Haze. Heb echt zo'n gevoel dat het een standaard shooter wordt.
Wacht nu al 6 werkdagen op GT5P, besteld bij Play.com.
Zijn er nog meer mensen die 6 of meer dagen aan het wachten zijn?
Wacht nu al 6 werkdagen op GT5P, besteld bij Play.com.
Is zeker erugg handig, maar om daar nou speciaal een PSP voor aan te schaffen, met het idee toch niet veel spelletjes hierop te gaan spelen.swampy schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:46:
[...]
Zeker met de laatste update dat je de PSP als remote control kan gebruiken is heerlijk. Okay muziek remote spelen op je PSP is aardig maar het wordt pas leuk met een goede stereo! Dus het is zeker bruikbaar en maakt de PSP echt handig om te hebben naast de PS3. Lekker vanuit een luie stoel muziek spelen, filmpjes kijken enzovoort!
Maare ik maak ook dankbaar gebruk van die laatste update...
Yup, 27e vezonden en nog niet binnen. Verwacht hem toch wel vandaag of morgen, anders wordt het pas na het weekend en dat is ..........technoaddict schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:02:
Ik weet niet wat het is, maar ik wordt echt niet warm of koud van Haze. Heb echt zo'n gevoel dat het een standaard shooter wordt.
Wacht nu al 6 werkdagen op GT5P, besteld bij Play.com.Zijn er nog meer mensen die 6 of meer dagen aan het wachten zijn?
De laatste gameplay footage van Haze valt me grafisch gezien ook tegen. Het verhaal kan goed zijn, en de co-op lijkt goed gedaan dus wie weet!! Door het uitstel hebben ze er meer aan kunnen werken, maar hierdoor verwacht iedereen ook weer meer.
[ Voor 19% gewijzigd door bramberk15 op 04-04-2008 12:15 ]
Ik ook maar ik heb begrepen dat het erg kan verschillen kwa levertijd bij play.com.technoaddict schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:02:
Wacht nu al 6 werkdagen op GT5P, besteld bij Play.com.Zijn er nog meer mensen die 6 of meer dagen aan het wachten zijn?
Ik hoop dat als ik vanmiddag thuis kom dat hij in de brievenbus ligt.
Verwijderd
Ik heb weleens bijna 3 maanden op een spel via Play.com gewacht.. (in totaal 3x verzonden, bij 3e pakketje pas ontvangentechnoaddict schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:02:

Die trialers van Haze zijn wel cool hoor. Ik denk wat dat dat wel een vette game gaat worden, voor mij al snel een "Halo-killer" want die game kon mij echt niet boeien.
Verwijderd
Aangezien het Free Radical is (Timesplitters reeks) zal de multiplayer goed zijn, ben ik zeker van. Timesplitters 3 is / was een zeer complete game. Leuke SP campaign, MP campaign, Online MP en zelfs MP offline met 2 tegen een hoop bots. En dan die challenges! (Curling a monkey anyone?bramberk15 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:13:
[...]
De laatste gameplay footage van Haze valt me grafisch gezien ook tegen. Het verhaal kan goed zijn, en de co-op lijkt goed gedaan dus wie weet!! Door het uitstel hebben ze er meer aan kunnen werken, maar hierdoor verwacht iedereen ook weer meer.
Dat ze Haze maar snel af hebben, zodat ze TS4 kunnen gaan ontwikkelen
Verwijderd
Weet iemand of ik met de biz-2 versie van UT ook in europa online kan of alleen in amerika?
Wil graag bestellen!
Wil graag bestellen!
zijn ze al mee bezig, hoop dat ie weer vet word, deel 3 is misschien wel het beste spel wat ik op de PS2 heb gespeeld.Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:49:
[...]Dat ze Haze maar snel af hebben, zodat ze TS4 kunnen gaan ontwikkelen
hun site ligt eruit maar hier heb je het ook: http://www.gamersnet.nl/n..._aan_met_grappige_teaser/
Verwijderd
The monkeys are backKillaH87 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 14:02:
[...]
zijn ze al mee bezig, hoop dat ie weer vet word, deel 3 is misschien wel het beste spel wat ik op de PS2 heb gespeeld.
hun site ligt eruit maar hier heb je het ook: http://www.gamersnet.nl/n..._aan_met_grappige_teaser/
Deel 3 was inderdaad één van de toppers op de PS. Zowat de meest complete shooter ooit gezien.
Ik vergat zelfs offline MP met 4 te vermelden, ook dat kan.
Timetrial? Waar vind je dat?swampy schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:36:
[...]
Er is zeker een verschil de ene is steviger de andere is ietsje makkelijker kwa insturen enzovoort. Zou zeggen probeer een paar rondes timetrial!
Onder Wreckation! Daar vindt je dan ook Time Trail en kun je dus gewoon zelf "arcade style" ronde tijden neerzetten!
Ok, weer een leuke voor in de TS en om naar uit te kijken.
nieuws: Star Wars: The Force Unleashed komt op 19 september uit
-
Verwijderd
Ja dit kan, heb zelf ook us versie (game is laatst gepachet)Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:58:
Weet iemand of ik met de biz-2 versie van UT ook in europa online kan of alleen in amerika?
Wil graag bestellen!
Ik hoop eerder dat de US en EU store gewoon identiek worden, ze hebben daar achterlijk veel meer spullen instaan dan hier.Windkracht13 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:28:
En dan nu maar hopen dat ze de PSN kaarten hebben toegevoegd...
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dat is helaas niet waarschijnlijk maar het is waar dat aangezien alle demo's toch engels zijn waarom moeilijk doen. Toch is blijkbaar het feit dat europe andere "leeftijds certificatie" heeft en ze in europe met andere organisaties te doen hebben. En het feit dat games soms in USA eerder of later uitkomen. Inderdaad soms zijn europeanen de gelukkigen!MeNTaL_TO schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:51:
[...]
Ik hoop eerder dat de US en EU store gewoon identiek worden, ze hebben daar achterlijk veel meer spullen instaan dan hier.
Maar vaak kunnen ze eigenlijk wel de demo's gewoon op dezelfde dag in de PSN shop zetten. Nu moet je wel een USA account hebben om een beetje bij te blijven! En een JP voor de specialere games
Verwijderd
Ja inderdaad, machtig spel wordt dat!chrisboers schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:19:
Ok, weer een leuke voor in de TS en om naar uit te kijken.
hoera mijn frag fx is vandaag binnen gekomen...na het eten ga ik hem meteen testen en laat ik jullie weten hoe of wat...
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
Verwijderd
ben net naar saturn geweest, en warhawk en uncharted aangeschaft.
R&C was uitverkocht en pas volgend week binnenkomen als de aanbieding niet meer geldig is, ik had gelukkig de laatste exemplaar van uncharted ( medewerker pakte hem van achter de balie)
, warhawk hadden ze nog 2 of 3 stuks liggen.
R&C was uitverkocht en pas volgend week binnenkomen als de aanbieding niet meer geldig is, ik had gelukkig de laatste exemplaar van uncharted ( medewerker pakte hem van achter de balie)
Oke helemaal mee eensMeNTaL_TO schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:51:
[...]
Ik hoop eerder dat de US en EU store gewoon identiek worden, ze hebben daar achterlijk veel meer spullen instaan dan hier.
Verwijderd
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is hier, maar de adviesprijs voor Metal Gear Solid 4 gaat zeer waarschijnlijk €74.99 worden...
Dat lijkt mij toch absurd veel

Is dat niet wanneer je die betaalde update aanschaft?swampy schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:03:
[...]
Onder Wreckation! Daar vindt je dan ook Time Trail en kun je dus gewoon zelf "arcade style" ronde tijden neerzetten!
Verwijderd
Zijn die belachelijk goedkope saturn aanbiedingen normaal bij de opening van een Saturn?
In Groningen gaat er volgende maand (iemand datum?) een open, als ze in groningen straks ook zulke aanbiedingen hebben ga ik nog even sparen...
In Groningen gaat er volgende maand (iemand datum?) een open, als ze in groningen straks ook zulke aanbiedingen hebben ga ik nog even sparen...
Nee, die TimeTrail optie kun je gratis downloaden uit de store, moet je even zoeken. Ik heb hem ook, en weet 100% zeker dat die gratis isF e r o x schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 19:08:
[...]
Is dat niet wanneer je die betaalde update aanschaft?
Met als opmerking, dat als je spel bijvoorbeeld uit de US komt, je hem ook uit de US-store moet downloaden, kwam ik proefondervinderlijk achter. (De NL-versie installeert wel, ogenschijnlijk, maar is vervolgens niet zichtbaar).GoldenBatt schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 19:17:
[...]
Nee, die TimeTrail optie kun je gratis downloaden uit de store, moet je even zoeken. Ik heb hem ook, en weet 100% zeker dat die gratis is
Verwijderd
En ook tegen europeanen dus?Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:13:
[...]
Ja dit kan, heb zelf ook us versie (game is laatst gepachet)
Niet alleen tegen amerikanen?
Verwijderd
nieuwe reclame...?
http://www.evilgamerz.com...s&showcomments=1&id=14851
Ik ging net het stof van mijn ps3 halen, kom ik erachter dat ik een kras heb achter gelaten
Ik ging net het stof van mijn ps3 halen, kom ik erachter dat ik een kras heb achter gelaten
Wel vette reclame, ik snap alleen niet wat t met een PS3 te maken heeft (was ook zo bij die andere reclames). Volgens mij zijn die reclame guys daar continu stoned ofsoVerwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 20:22:
nieuwe reclame...?
Ja hier, ik heb er 2 besteld, 2e bestelling had een paar dagen ertussen (collega wilde m ook voor dit bedrag). Ook de verzending ging met een paar dagen tussen elkaar. Maar vandaag plofden ze beiden op de mat, dus ik vermoedt een douane actie.technoaddict schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:02:
Erg coole reclamebanners. Alhoewel ze met de verheerlijking of verafgoding v/d ps3-gamer wel over een dun draadje lopen aangezien sommige mensen hier mss niet van gediend zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 20:22:
nieuwe reclame...?
Ik hoopte ook meer dat freestuff ook op EU spellen gaat werken (GH3 4 nummers gratis, in EU 0), psp spellen die hier nog amper in de store staan. Baal er sowieso van dat je als EU-er niets in de US store kan kopen, vooral handig als je US spellen koopt zoals ik.swampy schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 17:10:
[...]
Dat is helaas niet waarschijnlijk maar het is waar dat aangezien alle demo's toch engels zijn waarom moeilijk doen. Toch is blijkbaar het feit dat europe andere "leeftijds certificatie" heeft en ze in europe met andere organisaties te doen hebben. En het feit dat games soms in USA eerder of later uitkomen. Inderdaad soms zijn europeanen de gelukkigen!
Maar vaak kunnen ze eigenlijk wel de demo's gewoon op dezelfde dag in de PSN shop zetten. Nu moet je wel een USA account hebben om een beetje bij te blijven! En een JP voor de specialere games
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik heb een PSP maar helaas krijf ik hem niet verbonden met mijn PS3, wat ik ook doe hij blijft fout gaan.
Hij geeft dan ook een melding dat de PS3 niet op het goede netwerk zit zeg maar.
Heeft er iemand nog tips of een duidelijk handleiding met tips voor als hij niet gelijkt werkt
Hij geeft dan ook een melding dat de PS3 niet op het goede netwerk zit zeg maar.
Heeft er iemand nog tips of een duidelijk handleiding met tips voor als hij niet gelijkt werkt
Teteringen
Verwijderd
Ik zat daarnet bij iemand GT5:P te spelen.
Eerst en vooral: gewéldige game!! In combinatie met een G25 en een gigantische actieve subwoofer is het één van m'n betere game-momenten van dit jaar
De G25 is trouwens prachtige hardware. Sub professioneel sim materiaal als je het mij vraagt. Duurzame materialen, leer, staal, prachtige pedalenset (sterk en stevig en precies), stickshift, paddles, noem maar op. Beter dan dit kan je voor de casual markt gewoon niet krijgen.
Anyway, ik zat ook even net naast de ps3 (nog geen 30 cm naast m'n oor) en het is ding is gewoon NIET te horen. Ik weet dat dit al genoegzaam bekend is, maar het kan niet genoeg vermeld worden imo. Voor een high tech elektronisch apparaat is deze prestatie echt erg bijzonder imo, en iets waar meerdere fabrikanten zouden mogen bij stilstaan. Fan/air lawaai, nagenoeg onbestaande, maar tijdens het spelen van GT5 was de blu ray speler ook totaal NIET te horen. Is die snelheid veel lager dan een normale dvd speler? Anyway, het is iets wat me steeds aangenaam verrast als ik bij iemand op een ps3 aan het spelen ben.
Eerst en vooral: gewéldige game!! In combinatie met een G25 en een gigantische actieve subwoofer is het één van m'n betere game-momenten van dit jaar
Anyway, ik zat ook even net naast de ps3 (nog geen 30 cm naast m'n oor) en het is ding is gewoon NIET te horen. Ik weet dat dit al genoegzaam bekend is, maar het kan niet genoeg vermeld worden imo. Voor een high tech elektronisch apparaat is deze prestatie echt erg bijzonder imo, en iets waar meerdere fabrikanten zouden mogen bij stilstaan. Fan/air lawaai, nagenoeg onbestaande, maar tijdens het spelen van GT5 was de blu ray speler ook totaal NIET te horen. Is die snelheid veel lager dan een normale dvd speler? Anyway, het is iets wat me steeds aangenaam verrast als ik bij iemand op een ps3 aan het spelen ben.
Verwijderd
..En flames horen hier ook niet thuis.
[ Voor 95% gewijzigd door TheZeroorez op 05-04-2008 13:35 ]
Verwijderd
<overbodig na de edit van hierboven>
[ Voor 94% gewijzigd door TheZeroorez op 05-04-2008 13:35 ]
Hij doelde erop dat je het mooi beschrijft 
Ik ben ook positief verrast over de ervaringen met de PS3, ben erg aan het twijfelen geslagen om er een aan te schaffen
Ik ben ook positief verrast over de ervaringen met de PS3, ben erg aan het twijfelen geslagen om er een aan te schaffen
Wel de PSP is dan niet de sterkste kwa eigen games maar ja, muziek, filmpjes en PS3 functies. Je kan daar niet mis mee gaan en geloof me GTA:VCS is best leuk hoor als je van GTA houdt!Windkracht13 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:10:
[...]
Is zeker erugg handig, maar om daar nou speciaal een PSP voor aan te schaffen, met het idee toch niet veel spelletjes hierop te gaan spelen.
Maare ik maak ook dankbaar gebruk van die laatste update...
Idd semi-vaste camerapunten. Ze bewogen wel een beetje mee, maar je kon ze zelf niet beinvloeden. Uiteindelijk is het natuurlijk wel gewoon third person. De viewpoints waren altijd goed, ligt natuurlijk aan de ontwikkelaar of vaste camerastandpunten wel of niet goed werken.Maximus schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:57:
Ga je mond spoelen xD Je gaat gran turismo toch ook niet met a2 racer vergelijkenMaximus schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:00:Het gaat richting Assassin's Creed toe alleen dan zonder het klimmen en klauteren.

Extra gèèèèld-RazieL- schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 02:12:
[...]
Ga je mond spoelen xD Je gaat gran turismo toch ook niet met a2 racer vergelijken
Heb me overigens nog noooit zo vermaakt voor een tientje..
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Die G25 is maar een kutding, veels te duur voor mij.
Als ze die nou voor een redelijke prijs (+/-€50) aanboden was het nog leuk.
Maar 200 euro?
Het is geen opel kadett ofzo!!!
Die heeft tenminste real life feedback, allemaal echt staal enzo!!!
[ Voor 55% gewijzigd door TheZeroorez op 05-04-2008 19:58 ]
Verwijderd
Michael Knight schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 03:39:
Extra gèèèèld![]()
Heb me overigens nog noooit zo vermaakt voor een tientje..

En dan na een jaar terugbrengen (zonder bon) en zeggen dat die niet werkt en gewoon je geld terugkrijgen
Vroegah
Als ik mijn PSP probeer te koppelen met mijn PS3 systeem krijg ik de volgende fout melding:
Het PS3-systeem waarbij dit systeem is geregistreerd, is niet gevonden.
Controleer of [Netwerk]>[Remote-play] is geselecteerd op het PS3-systeem.
En ik heb natuurlijk de PS3 gezet op de mode voor te conacten met de PS3 en op het moment dat het net lijkt of dat de PSP met de PS3 gaat knipert het scherm ook even van de PS3 net als of hij het wilt doen meer dan toch net niet.
Ik heb gewoon update 2.10 en op mijn PSP 3.80 M33-5
en ik heb zo juist ook alle standaard instelling terug gezet en alles opnieuwe ingesteld maar ook dat had nog niet het gewenste resultaat.
Update
Als ik mijn PSP wil conecten via internet, krijg ik de volgende foutmelding:
Het PS3-systeem was niet gevonden. COntroleer dat u bent aangemeld op het PS3-systeem met hetzelfde aanmeld-ID als voor dit systeem, en u remote play hebt geslecteerd op het ps3 systeem.
Het aparte is dat ik bovenstaande foutmelding krijg op mijn PSP en dat er op mijn PS3 staat dat hij gecontect is met Remote-Play.
Het PS3-systeem waarbij dit systeem is geregistreerd, is niet gevonden.
Controleer of [Netwerk]>[Remote-play] is geselecteerd op het PS3-systeem.
En ik heb natuurlijk de PS3 gezet op de mode voor te conacten met de PS3 en op het moment dat het net lijkt of dat de PSP met de PS3 gaat knipert het scherm ook even van de PS3 net als of hij het wilt doen meer dan toch net niet.
Ik heb gewoon update 2.10 en op mijn PSP 3.80 M33-5
en ik heb zo juist ook alle standaard instelling terug gezet en alles opnieuwe ingesteld maar ook dat had nog niet het gewenste resultaat.
Update
Als ik mijn PSP wil conecten via internet, krijg ik de volgende foutmelding:
Het PS3-systeem was niet gevonden. COntroleer dat u bent aangemeld op het PS3-systeem met hetzelfde aanmeld-ID als voor dit systeem, en u remote play hebt geslecteerd op het ps3 systeem.
Het aparte is dat ik bovenstaande foutmelding krijg op mijn PSP en dat er op mijn PS3 staat dat hij gecontect is met Remote-Play.
[ Voor 24% gewijzigd door Arie26 op 05-04-2008 08:27 ]
Teteringen
Verwijderd
Dat dit probleem wordt veroorzaakt door de firmware van je PSP is uitgesloten?
De laatste offieciële daarvan is namelijk alweer 3.93.
Net nog geupdate naar 3.90 en toen ook niks en daarna nog naar 3.90 M33-3 en nog steeds niks ?Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 08:45:
Dat dit probleem wordt veroorzaakt door de firmware van je PSP is uitgesloten?
Ik heb nu ook geen idee meer waar ik zou moeten zoeken hoor.
Teteringen
Je hebt de PSP wel met een USB kabel verbonden met de PS3 tijdens de registratie? (en tevens de PSP in USB mode)Arie26 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 08:59:
[...]
Net nog geupdate naar 3.90 en toen ook niks en daarna nog naar 3.90 M33-3 en nog steeds niks ?
Ik heb nu ook geen idee meer waar ik zou moeten zoeken hoor.
Yep, en dan krijg je op je PSP een verbinding er bij die Playstation(R)3 heeft zeg maar.DCFreak schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 09:09:
[...]
Je hebt de PSP wel met een USB kabel verbonden met de PS3 tijdens de registratie? (en tevens de PSP in USB mode)
ik heb mijn PS3 aangesloten via een utp-kabel en niet draadloos, zou ik hier nog iets in moeten aanpassen ?
Teteringen
Verwijderd
Wat ik in de inhoudsopgave mis is welke audio-formaten de PS3 nu momenteel kan uitsturen. Ik vraag dit omdat ik binnenkort een andere receiver wil kopen zodat ik over HDMI ook Dolby True HD, Dolby plus 5.1, DTS-HD MA enz. Heeft iemand misschien hier een overzicht van?
Volgens mij valt er niets aan te passen. De wi-fi verbinding tussen PSP en PS3 is een ad-hoc wi-fi verbinding en valt niets aan te veranderen in de netwerk settings. Zelf heb ik de PS3 ook met een netwerk kabel aangesloten terwijl de PSP via wi-fi connect met de PS3.Arie26 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 09:15:
[...]
Yep, en dan krijg je op je PSP een verbinding er bij die Playstation(R)3 heeft zeg maar.
ik heb mijn PS3 aangesloten via een utp-kabel en niet draadloos, zou ik hier nog iets in moeten aanpassen ?
Misschien alles een keer goed resetten en de registratie opnieuw uitvoeren? Ik zou het anders ook niet weten
Dit is ook zo bij R&C:TOD en Uncharted. Stuk voor stuk goede games, maar principieel weiger ik 75 euro voor een game te betalen, al is het DE game van het jaar die ik absoluut moet hebben. Tot 65 euro (nog te duur, XBOX360 doet het voor 55 euro...) wil ik gaan, maar echt geen cent meer.Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 18:45:
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is hier, maar de adviesprijs voor Metal Gear Solid 4 gaat zeer waarschijnlijk €74.99 worden...
Ik vind de prijzen hier in de nederlandse winkels ook niet normaal. Als de spellen 50 a 55 euro zouden kosten dan zou ik veel meer spellen kopen en zouden ze dus ook meer aan mij verdienen.
ZO juist zelfs de harde schijf geformateerd van de PS3 (dus alles kwijt) en alle instelling gereset, PSP terug gezet op fabrieks instellingen.DCFreak schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 09:27:
[...]
Volgens mij valt er niets aan te passen. De wi-fi verbinding tussen PSP en PS3 is een ad-hoc wi-fi verbinding en valt niets aan te veranderen in de netwerk settings. Zelf heb ik de PS3 ook met een netwerk kabel aangesloten terwijl de PSP via wi-fi connect met de PS3.
Misschien alles een keer goed resetten en de registratie opnieuw uitvoeren? Ik zou het anders ook niet weten
En nog steeds niks dan de zelfde foutmeldingen, nu wordt ik echt een beetje down hoor.
Zou je dit bij sony kunnen claimen op 1 of andere manier ?
Want eigenlijk zijn ze toch voor elkaar bestemd, zou je denken.
Teteringen
Ach gewoon 2de hands kijken, bij Dr Games zie ik regelmatig al spellen liggen een week na de release voor 45/50 euro. Of koop in de US, als enige nadeel daarvan, dat je geen uitbreidingen kan kopen.
Gingen ze niet met de nieuwe PSStore die eind deze maand uitkwam de regiorestricties eraf gooien?
De ps3 stuurt alleen uncompressed PCM uit. Dolby TrueHD wordt door de ps3 intern geconverteerd naar PCM en vervolgens via HDMI naar je versterker gestuurd. DTS-HD MA kan de ps3 (nog) niet converteren naar PCM. Dus dan wordt alleen de core DTS doorgestuurd door de ps3. Ik heb hier zelf ook naar gezocht ivm een nieuwe receiver en dacht in eerste instantie aan de nieuwe Onkyo's aangezien deze alle "HD"codecs bezitten, maar deze hebben dus helemaal geen nut bij een ps3. Dit omdat de ps3 niet (lees nooit) HD geluid via bitstream naar de versterker kan sturen, het zal altijd intern gecodeerd worden naar PCM. Dus je moet een versterker zoeken met HDMI, en die instaat is PCM te ontvangen/verwerken.Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 09:22:
Wat ik in de inhoudsopgave mis is welke audio-formaten de PS3 nu momenteel kan uitsturen. Ik vraag dit omdat ik binnenkort een andere receiver wil kopen zodat ik over HDMI ook Dolby True HD, Dolby plus 5.1, DTS-HD MA enz. Heeft iemand misschien hier een overzicht van?
Het was voor mij ook een tijd onduidelijk, en kan het nu nog niet helemaal goed uitleggen aangezien ik geen echte audio-freak ben. Maar ik kwam een stukje tegen op een Amerikaans forum en daar werd het erg duidelijk uitgelegd. Zal eens kijken of ik t nog kan vinden.
Decoding is akin to unzipping an audio file. Whether the player unzips the file or the receiver unzips the file, the content is the same. PCM is not "another format" but a method of carrying signals or channels directly. Think of it as an individiual wire for each channel one for LFE, Center, Right, Left, etc. The player unzips the file and sends direct signals to the receiver to send to the speakers based upon the code found in the file. This is the same as what the receiver would do it the "zipped" file is sent via bitstream. In theory, there would be zero difference in the audio quality if the player decodes versus the receiver.
Now some poeple trust the receiver to decode something more accurately than a player, but that's a different debate then you are talking about. You are correct that if your reciever doesn't decode, but accpets LPCM, then you would want a player that decodes so you could still enjoy a code such as TrueHD.
Gevonden! Waar het dus op neerkomt dat er twee manieren zijn om een signaal te sturen van een blu-ray speler naar een receiver. Via bitstream, wat dus inhoudt dat het signaal gecodeerd naar de receiver wordt verstuurd waarna de receiver het signaal decodeerd. Of via Linear PCM, waarbij het signaal eerst in de speler wordt gedecodeerd en vervolgens ongecomprimeerd wordt gestuurd naar de receiver.
Er wordt op diverse fora gespeculeerd over wanneer Sony DTS-HD MA gaat ondersteunen via de ps3, maar over het algemeen wordt wel aangenomen dat dit dit jaar nog zal gebeuren. Dit blijft nog speculatie uiteraard. Dus als je een receiver hebt die PCM accepteert zit je gebakken.
[ Voor 37% gewijzigd door bramberk15 op 05-04-2008 10:54 ]
Verwijderd
Zat zelf ook aan een Onkyo te denken (705) of Denon 2808 of Pioneer LX60. Wel jammer dat dit (momenteel) nog niet gaat. Misschien toch maar denken dan aan een losse blueray speler?bramberk15 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 10:32:
[...]
De ps3 stuurt alleen uncompressed PCM uit. Dolby TrueHD wordt door de ps3 intern geconverteerd naar PCM en vervolgens via HDMI naar je versterker gestuurd. DTS-HD MA kan de ps3 (nog) niet converteren naar PCM. Dus dan wordt alleen de core DTS doorgestuurd door de ps3. Ik heb hier zelf ook naar gezocht ivm een nieuwe receiver en dacht in eerste instantie aan de nieuwe Onkyo's aangezien deze alle "HD"codecs bezitten, maar deze hebben dus helemaal geen nut bij een ps3. Dit omdat de ps3 niet (lees nooit) HD geluid via bitstream naar de versterker kan sturen, het zal altijd intern gecodeerd worden naar PCM. Dus je moet een versterker zoeken met HDMI, en die instaat is PCM te ontvangen/verwerken.
Het was voor mij ook een tijd onduidelijk, en kan het nu nog niet helemaal goed uitleggen aangezien ik geen echte audio-freak ben. Maar ik kwam een stukje tegen op een Amerikaans forum en daar werd het erg duidelijk uitgelegd. Zal eens kijken of ik t nog kan vinden.
Dat formatteren is wel jammer van alle moeite. Het lijkt mij het simpelste om die PSP eens te connecten met een andere PS3, dan weet je snel genoeg of het de PSP of PS3 is die het probleem veroorzaakt.Arie26 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 10:10:
[...]
ZO juist zelfs de harde schijf geformateerd van de PS3 (dus alles kwijt) en alle instelling gereset, PSP terug gezet op fabrieks instellingen.
En nog steeds niks dan de zelfde foutmeldingen, nu wordt ik echt een beetje down hoor.
Zou je dit bij sony kunnen claimen op 1 of andere manier ?
Want eigenlijk zijn ze toch voor elkaar bestemd, zou je denken.
Dat zal het moeten worden, alleen ken ik verder niemand in mijn vrienden-kring met een PS3, de meesten van mijn leeftijd (34 jaar) zijn al volwassen.DCFreak schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 10:54:
[...]
Dat formatteren is wel jammer van alle moeite. Het lijkt mij het simpelste om die PSP eens te connecten met een andere PS3, dan weet je snel genoeg of het de PSP of PS3 is die het probleem veroorzaakt.
Dus misschien iemand in Breda waar ik effe mag langst komen graag.
Teteringen
Dat lijkt me wat overdreven, aangezien je nu alleen DTS-HD MA nog niet kunt beluisteren en dit wss nog zal worden ondersteund door Sony. Ze kunnen de user-base v/d ps3 simpelweg niet negeren. Maar meen dat het ermee te maken heeft dat Sony eerst enkele fabrikanten het voordeel van DTS-HD MA icm een Blu-ray speler gunt. Aangezien dat nu de voornaamste reden is om een stand-alone ipv een ps3 te kopen.Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 10:52:
[...]
Zat zelf ook aan een Onkyo te denken (705) of Denon 2808 of Pioneer LX60. Wel jammer dat dit (momenteel) nog niet gaat. Misschien toch maar denken dan aan een losse blueray speler?
Pfff.. ik ben 37 en als volwassen betekend dat je geen leuke dingen meer mag doen, dan ben ik maar een kindArie26 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 10:58:
[...]
Dat zal het moeten worden, alleen ken ik verder niemand in mijn vrienden-kring met een PS3, ed meesten van mijn leeftijd (34 jaar) zal al volwassen.
Dus misschien iemand in Breda waar ik effe mag langst komen graag.
Verwijderd
Ik weet dat het niet hoort, maar... Nee. Je weet het, doe het dan ook niet.
[ Voor 61% gewijzigd door TheZeroorez op 05-04-2008 13:32 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.