Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 72.049 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend of er ook een reactie komt van Sony op de prijsverlaging van de xbox 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:21:
Is er al iets bekend of er ook een reactie komt van Sony op de prijsverlaging van de xbox 360?
Nee, want dat heb je heel snel even zelf opgezocht door "prijsverlaging playstation 3" te googlen.

Als er wat bekend was kon je dat lezen op dit forum.
PS3 is al retegoedkoop; €385 voor de GT5 prologue set. Komt hoogstwaarschijnlijk ook een GTA4 bundle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Assassin's Solid" is nu ook in HD beschikbaar:

http://www.gametrailers.com/player/32472.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:21:
[...]

Ik vind FFX-2 niet echt een voorbeeld van FF ;)

[...]

Ja kan je gewoon verwijderen.

btw Dirt voor 27,99 is al uitverkocht inmiddels...gaat hard :(
Chuckle, FFX-2 is een beetje het stiefkindje ja. Zal toegeven dat ik hem bezit maar nog niet gespeelt en..het idea. Het is het soort game dat je niet wilt spelen als je vriending plotseling binnen loopt!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Blijkbaar wordt de sixaxis snel uitgefaseerd en komen er straks alleen maar bundels met ds3's:
http://multiplayerblog.mt...ker-sixaxis-discontinued/

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:42

Grannd

da Granndest

MGS4 online beta komt op 17 april in de store en op de 21e gaat ie live tot 6 juni waarna je 6 dagen moet wachten tot je weer kan knallen :P

Hier staat uitgelegd hoe je ervoor kan zorgen dat je een code heb zodat je kan downloaden en spelen, je moet je wel ff door wat Japans heen worstelen, staat wel uitgelegd maar ik had ook google translator ff nodig voor een foutmelding die ik kreeg, en een Japanse PSN account hier staat hoe je die aan kan maken op je PS3.

Pff, ik blijf maar gamen op me PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm kan het kloppen dat als je die standaard kabel gebruikt die in je PS3 pakket zat, dat sommige kleuren dan niet (goed) worden weergegeven? Ik heb namelijk nog geen HDMI kabel.

Bijvoorbeeld: de achtergrond van de home opties instellingen hoort blauw te zijn, bij mij is deze zwart/donker grijs. Ik heb al verwacht dat het beeld niet optimaal zal zijn zonder HDMI, maar ik vraag me af of dit wel vaker bij mensen voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 21:49:
Hmm kan het kloppen dat als je die standaard kabel gebruikt die in je PS3 pakket zat, dat sommige kleuren dan niet (goed) worden weergegeven? Ik heb namelijk nog geen HDMI kabel.

Bijvoorbeeld: de achtergrond van de home opties instellingen hoort blauw te zijn, bij mij is deze zwart/donker grijs. Ik heb al verwacht dat het beeld niet optimaal zal zijn zonder HDMI, maar ik vraag me af of dit wel vaker bij mensen voorkomt.
Je achtergrond veranderd in het verloop van de dag. Heeft niets met je kabel te maken :)

En het is gelukt om een beta-code aan te vragen voor de MGO beta. Metname de naam was even pielen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 21:50:
[...]

Je achtergrond veranderd in het verloop van de dag. Heeft niets met je kabel te maken :)

En het is gelukt om een beta-code aan te vragen voor de MGO beta. Metname de naam was even pielen.
Het veranderd dus vanzelf, hmm ok bedankt. Wat mij nog meer opviel is dat GT5 verplicht geïnstalleerd moest worden op de HD, maar je kan het spel ook niet zonder CD spelen.. dit is niet echt logisch vindt ik. Waarom zou je het moeten installeren om het vervolgens alsnog vanaf je CD te spelen..? (Een vraag die ongtwijfeld vaak is gesteld :P)

EDIT: Of verschilt het per spel? Heb namelijk een paar andere website's doorgelezen. Ik lees ook dat het installeren op je HD de laadtijden verkort..? Maar alsnog niet zonder CD te spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft dit te maken doordat Blu-ray alles op 1 snelheid leest ofzo. Daarbij zijn er wel oplossingen om het spel alsnog volledig van de disc te spelen. Helaas is dit blijkbaar niet overal bekend of kan het gewoon niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over die 22inch monitor van mij:
Heb hem vandaag gekocht, gisteren een hdmi>dvi kabel binnengekregen van ebay. (tien meter voor €18!!! incl. verzenden).
Heb nu de ps3 dus via die tien meter kabel als 2e input gedaan, werkt perfect op 1080p (en de andere instellingen) en god wat ziet het er top uit allemaal!!!!
En ook de pc is vooruitgegaan tov. de 19inch tft.
Geen ghosting of whatever, scherp beeld echt een aanrader de hanns hi221dp voor 199€.
Moet alleen alle spelletjes opnieuw ontdekken nu, burnout heeft echt ineens heel ander beeld als op de 72crt waar ik normaal naar keek.
Veel beter, zie ook veel meer details wat hekjes/jumps etc. veel beter te herkennen maakt.

Volgende week:
experiment keyboard/mouse en linux :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 11-09 11:42

Grannd

da Granndest

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 22:17:
Volgens mij heeft dit te maken doordat Blu-ray alles op 1 snelheid leest ofzo. Daarbij zijn er wel oplossingen om het spel alsnog volledig van de disc te spelen. Helaas is dit blijkbaar niet overal bekend of kan het gewoon niet...
Ik denk dat het gewoon kopieerbeveiliging is, anders zou je de game kunnen kopen, installeren en terugbrengen. Online aankoop kan wel zonder disc aangezien je daar je geld niet terug kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook maar een MGO-beta code aangevraagd, aangezien het nog onduidelijk is of je bij de pre-order van MGS4 in Europa wel de Metal Gear Saga Vol.2 plus beta code krijgt.

Naja, ik zie wel wat er van komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

homernt schreef op woensdag 02 april 2008 @ 08:25:
[...]

Kun jij voormij even checken of de volgende nummers op Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl hebt? De oude versie heeft namelijk een framing probleem.

Op de disk zouden deze nummers moeten staan:
Nieuwe Versie volledig nr. PIR1EED1STA7A
Achterkant: A0100894208-A911

Oude versie
Voorkant: PIR1EED4STA7A
Achterkant: A0100803488-A511 1000

Aan de buitenkant op de doos zou geen verschil te zien zijn.
Ook ik heb de nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Grannd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 22:44:
[...]

Ik denk dat het gewoon kopieerbeveiliging is, anders zou je de game kunnen kopen, installeren en terugbrengen. Online aankoop kan wel zonder disc aangezien je daar je geld niet terug kan krijgen.
Dan vraag ik me toch af waarom mensen hem na het installeren weer verkopen via 2e hands sites...

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-09 12:42
Nou heb vandaag eindelijk mijn ps3 kunnen bemachtigen.
Heb de bundel met gt5 voor 377. en ratchet en clank voor 33 euro.
God zij dank heeft de saturn in Tilburg leuke aanbieding :D

Wooow.... Wat een beeld zeg echt een pracht ding.
En ook lekker stil. Dit vond ik bij de ps2 nogal tegenvallen.

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

the squaler1 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:26:
Nou heb vandaag eindelijk mijn ps3 kunnen bemachtigen.
Heb de bundel met gt5 voor 377. en ratchet en clank voor 33 euro.
God zij dank heeft de saturn in Tilburg leuke aanbieding :D

Wooow.... Wat een beeld zeg echt een pracht ding.
En ook lekker stil. Dit vond ik bij de ps2 nogal tegenvallen.
De PS3 is een aardige monoliet inderdaad. Groot en zwart en zwaar, maar wel stil en heeft alle standaard aansluiten die je kan wensen. Mooi design gewoon en bovenal functioneel! Dat vindt ik toch aardig dat het mooi staat waar je het ook plaatst, het is niet alsof je een blok plastic neerzet!

Natuurlijk gaat het om de games he, veel plezier ermee en heb je vragen stel het hier. Oh ja kan aanraden een DS3 te kopen zodra je het kan (met rumble) want dat hoort er wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:21

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Oké GTA4, GT5 en MGS4 hebben ervoor gezorgd dat ik ook een PS3 ga aanschaffen. Ik was het al wel langer van plan om de blu-ray functie. Maar ik ben nu echt zeker van m'n zaak!

Nog wel een vraagje, ik heb nu een 66cm breedbeeld en ben van plan wel een lcd tv te kopen, maar het liefst wil ik volgende maand (release GTA 4) de PS3 kopen, dan blijft er weinig over voor ook nog is een tv, dus wat raden jullie aan? Is het ook wel een beetje leuk spelen op een CRT tv?

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Hands-On

IGN heeft de complete game al uitgespeeld! En het lijkt erop dat MGS4 echt op 12juni gaat verschijnen.
As I said earlier, there's only so much I can go into right now, but this is the system seller that we've all known Metal Gear Solid 4 was going to be. This preview has only scratched the surface; we haven't even described some of the bosses, radical and innovative game mechanics, or other features that make this title a fitting conclusion to one of the best franchises in gaming.
En nog een interview met Kojima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Roland_EM25 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 00:28:
Oké GTA4, GT5 en MGS4 hebben ervoor gezorgd dat ik ook een PS3 ga aanschaffen. Ik was het al wel langer van plan om de blu-ray functie. Maar ik ben nu echt zeker van m'n zaak!

Nog wel een vraagje, ik heb nu een 66cm breedbeeld en ben van plan wel een lcd tv te kopen, maar het liefst wil ik volgende maand (release GTA 4) de PS3 kopen, dan blijft er weinig over voor ook nog is een tv, dus wat raden jullie aan? Is het ook wel een beetje leuk spelen op een CRT tv?
of GTA4 leuk op een CRT TV is weet ik natuurlijk niet maar tot nu toe vind ik het allemaal goed speelbaar op een CRT.
Burnout Paradise vond ik op de CRT een flink stuk minder speelbaar maar bv Gt5 ziet er op een CRT al erg goed uit.

Hoop zelf deze maand ook de overstap te maken op een HD-tv hoop alleen dat ik hem voor GTA4 in huis zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:22

FeaR

In GoT we trust

Roland_EM25 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 00:28:
Ik heb hier een paar dagen geleden een dag via scart gespeeld omdat ik mijn PS3 niet meer via HDMI aan de praat kreeg. Kwaliteit van het beeld is natuurlijk wel minder als de 720p die ik normaal op mijn scherm heb staan, maar het is zeker niet onspeelbaar. Had de demo van GT HD nog even opgestart en het ziet er nog steeds zeer goed uit.

Moet wel zeggen dat ik 576p over scart kan verzenden en dat het mogelijk is dat een normale crt-tv maar tot 576i kan.

Hoe GTA 4 er uit komt te zien via scart op een crt zou ik niet weten. Maar denk dat je wel zeker boven het niveau van GTA SA op de PS2 zit. Dus zeker goed te spelen lijkt me zo.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:21

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Oké bedankt voor de reacties. Ik ga morgen maar is kijken waar ik 'm het beste kan halen!

Ik vind het namelijk zonde om overhaast een LCD TV te kopen, dan kan ik daar beter nog even wat meer voor sparen en dan een écht goede tv kopen.

Bedankt!

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
bramberk15 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:15:
[...]

@DutchBaseline: ja dat is een beetje inherent aan fora, worden nogal vaak dezelfde onderwerpen besproken. Maar mijn post was enkel bedoeld ter info, niet ter discussie
Ben ook niet boos hoor.... ;) Gaat er alleen om dat ten eerste: Dit al uitvoerig en in is besproken in de vorige delen. En ten tweede, krijg je dan weer een shit-load aan mensen die daar weer op reageren en alleen maar posten dat x is besteld bij y en item a zoveel kost bij b... Snabbie... Ennieweej, have fun met je DS3!!!! Maakt je PS3 helemaal af!!! ! ;)

@-Raziel-: Ik heb net die preview gelezen... Jezus man, wat een vet spel gaat dat worden!!! Pfff... duur maandje juni! Battlefield BC komt dan ook al uit... Ach... fok it... geld moet rollen!! ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Dutch_Baseline op 03-04-2008 08:41 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:05
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 22:36:
Even over die 22inch monitor van mij:
Heb hem vandaag gekocht, gisteren een hdmi>dvi kabel binnengekregen van ebay. (tien meter voor €18!!! incl. verzenden).
Heb nu de ps3 dus via die tien meter kabel als 2e input gedaan, werkt perfect op 1080p (en de andere instellingen) en god wat ziet het er top uit allemaal!!!!
En ook de pc is vooruitgegaan tov. de 19inch tft.
Geen ghosting of whatever, scherp beeld echt een aanrader de hanns hi221dp voor 199€.
Moet alleen alle spelletjes opnieuw ontdekken nu, burnout heeft echt ineens heel ander beeld als op de 72crt waar ik normaal naar keek.
Veel beter, zie ook veel meer details wat hekjes/jumps etc. veel beter te herkennen maakt.

Volgende week:
experiment keyboard/mouse en linux :)
\\even offtopic

mag ik vragen welke kabel jij hebt gekocht op ebay en waar? *dan weet ik tenminste zeker dat ik een goede kabel koop :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:50
Heeft iemand het spel Full Auto 2? If so, wie wil er even online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om een ps3 uit azie te gaan importeren.
Is het nu zo als de duane hier achterkomt, dat ik dan alleen importheffing hoef te betalen, of nemen zij die in beslag? Hoe hoog zal de importheffing ongeveer zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ratched en clank is wel een verslavend spel zeg... 8) ben nog niet zo heel ver omdat ik gewoon weinig tijd heb... kheb nu mijn eigen ruimteschip en ben voor het eerst naar een andere planeet gevlogen.

Tziet er ook geweldig uit allemaal. ingame maar ook de (pre-rendered) cutscenes zijn geweldig om te zien.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:26
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 09:08:
Ik ben van plan om een ps3 uit azie te gaan importeren.
Is het nu zo als de duane hier achterkomt, dat ik dan alleen importheffing hoef te betalen, of nemen zij die in beslag? Hoe hoog zal de importheffing ongeveer zijn dan?
http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Heb sinds gisteren een DS3 en dacht ga ff mooi DIRT spelen. Had het al een tijdje niet meer gespeeld, dus mooi even raggen en rumblen. Maar helaas geen DS3 ondersteuning :(

Even gegoogled of er nog een patch aankomt maar kan niet veel vinden. Vond t volgende commentaar op het codemasters forum:
The latest official Sony list of released PS3 games that support or plan to support Dual Shock 3 doesn't contain DIRT.
I dont think CM will release a patch for DS3 as they've always said that no DLC of any sort was planned for DIRT and if they were gonna release one im sure they'd have made it known by know as it wouldn't be in their best interests to keep it secret. It would be nice though.
The official list of compatible games has been available from before Christmas and updated regularly and DIRT has never been on it.

En idd op deze lijst: http://www.insidegamer.nl...euws/17515/?&p=2#reacties
staat DIRT ook niet.

Dit valt me wel tegen zeg, zoveel moeite is het toch niet om een rumble-patch uit te brengen? Bij een spel als DIRT heeft het juist erg veel toegevoegde waarde..........jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
homernt schreef op woensdag 02 april 2008 @ 08:25:
[...]

Kun jij voormij even checken of de volgende nummers op Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl hebt? De oude versie heeft namelijk een framing probleem.

Op de disk zouden deze nummers moeten staan:
Nieuwe Versie volledig nr. PIR1EED1STA7A
Achterkant: A0100894208-A911

Oude versie
Voorkant: PIR1EED4STA7A
Achterkant: A0100803488-A511 1000

Aan de buitenkant op de doos zou geen verschil te zien zijn.
Aangezien jij hier wat meer van af weet: weet jij dan toevallig ook of er een omruil actie of dergelijke in europa, lees Nederland, is / komt net als in de states?

--nevermind-- ik heb het al gevonden. voor de mensen die het nog niet weten:

Zoals bekend heeft de Blu-ray Disc uitgave van Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl last van een verkeerde framing bij enkele scènes. Walt Disney Studios Home Entertainment in Nederland heeft ondertussen een nieuwe gecorrigeerde master van de film en maakt een nieuwe voorraad Blu-ray Discs. Voor het omruilen van je Blu-ray Disc met de verkeerde framing, kun je contact opnemen met de Disney Servicelijn.

Je kunt de foutieve Blu-ray Disc (het blauwe Blu-ray Disc doosje met beide discs, maar zonder de kartonnen omslag) en begeleidend briefje met je naam en volledige adres opsturen naar de Disney Servicelijn.

Disney Servicelijn
Antwoordnummer 900
1100 VJ AMSTERDAM ZUIDOOST
Nederland

Je hoeft hiervoor geen verzendkosten te betalen, maar degelijke verpakking is noodzakelijk. Zij sturen je na ontvangst een complete nieuwe Blu-ray Disc uitgave (zonder kartonnen omslag) toe. Het is helaas niet mogelijk om nu precies aan te geven wanneer de juiste uitgave verstuurd gaat worden.

De contactgegevens van de Disney Servicelijn vanuit Nederland zijn:
Telefoon: 0900-2022 778 (10 cpm)
E-mail : mailto:info@disneyservice.nl
Openingstijden: maandag-vrijdag, 09:00-17:30 uur.
Gesloten op zaterdagen en zon- en feestdagen.

[ Voor 47% gewijzigd door kronk op 03-04-2008 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvisser87 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 08:27:
[...]

\\even offtopic

mag ik vragen welke kabel jij hebt gekocht op ebay en waar? *dan weet ik tenminste zeker dat ik een goede kabel koop :X
Markjames22
10m hdmi > dvi gold plated
4,99 GBP
26 maart besteld en :) 1 april binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Preview van Haze op IGN! Lijkt me echt een vet spel!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op donderdag 03 april 2008 @ 09:21:
Ratched en clank is wel een verslavend spel zeg... 8) ben nog niet zo heel ver omdat ik gewoon weinig tijd heb... kheb nu mijn eigen ruimteschip en ben voor het eerst naar een andere planeet gevlogen.

Tziet er ook geweldig uit allemaal. ingame maar ook de (pre-rendered) cutscenes zijn geweldig om te zien.
Helemaal met je eens. Ben zelf nu voor de tweede keer begonnen en zie steeds weer nieuwe dingen. Ook de humor is heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Volgens mij zijn het meerendeel van de cutscenes in R&C realtime. Je kleding klopt ook in de cutscenes. Dus tenzij ze overal meerdere pre-rendered versies van hebben lijken mij de meeste cutscenes ook real-time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ok... nouhja het is net een pixar film in HD maar dan interactief 8)

de humor is ook goed jah, =]... de stemmen in het Nederlands zijn zelfs wel ok, khad eerst mijn PS3 op NL staan, en dan is het spel ook automatisch in NL... jammer genoeg kun je dat ingame niet veranderen zoals bij Uncharted.... dus kheb nu mn PS3 maar op engels gezet.

Wist overigens niet dat de kleding veranderd :P

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 03-04-2008 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat op http://www.nu.nl/news/150...lu-ray_voor_Xbox_360.html staat dat Microsoft geen Bluray gaat gebruiken.

zou dit kunnen gaan betekenen dat Bluray voor PS3 onderontwikkeld blijft? Want de cross-platform games (bijna alles tegenwoordig) moeten bij de 360 dan op 1 DVD passen (meer slikt de consument natuurlijk weer niet), en de PS3 versie zal heus niet groter worden of meer levels bevatten omdat er meer op de BR past... Kleine games voor de PS3 dus????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verschilt het eigenlijk per spel of de SIXAXIS functie gebruikt kan worden in het spel? Bij GT5 zit dat er niet in namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
duurde het bij de mensen die een DS3 hebben ook zolang voor de bestelling bij YesAsia geprocessed was? Staat nu al de hele week op processing. Gewoon via paypal betaald.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Doet de coop van army of two het alweer? Kan al een paar dagen niet gamen... :S

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Phusebox schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:49:
duurde het bij de mensen die een DS3 hebben ook zolang voor de bestelling bij YesAsia geprocessed was? Staat nu al de hele week op processing. Gewoon via paypal betaald.
Had ik ook, komt omdat hij dan in backorder staat, duurde ongeveer een week bij mij vanaf de betaling totdat hij verstuurd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:43:
Verschilt het eigenlijk per spel of de SIXAXIS functie gebruikt kan worden in het spel? Bij GT5 zit dat er niet in namelijk.
Welke SIXAXIS functie bedoel je? Je auto besturen? Ik mag toch hopen dat dat wel werkt...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:27
Duurde bij mij ongeveer een week, is sinds maandag verzonden (hopelijk is de levering even snel als mijn vorige bestelling in de verre landen (toen 3 dagen, verzending -> thuis), heb wel al gelezen dat de verzending bij Yesasia een tijdje op zich kan laten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:38:
Jammer dat op http://www.nu.nl/news/150...lu-ray_voor_Xbox_360.html staat dat Microsoft geen Bluray gaat gebruiken.

zou dit kunnen gaan betekenen dat Bluray voor PS3 onderontwikkeld blijft? Want de cross-platform games (bijna alles tegenwoordig) moeten bij de 360 dan op 1 DVD passen (meer slikt de consument natuurlijk weer niet), en de PS3 versie zal heus niet groter worden of meer levels bevatten omdat er meer op de BR past... Kleine games voor de PS3 dus????
Dat de 360 Blu-Ray add-on niet doorgaat heeft niks te maken met eventuele gevolgen voor games die oop Blu-Ray verschijnen. De 360 zou toch al niet de Blu-Ray of HDDVD drive gaan gebruiken om games op te spelen. Deze beslissing heeft geen effect op games die op Blu-Ray verschijnen.

Dit heeft wel weer als als voordeel dat de PS3 zichzelf veel beter positioneerd tov de 360 omdat deze dus geen mogelijk heeft om Blu-Rays af te spelen. Een oneerlijke prijsstrijd (welke door het virtueel oneindige credit van MS) niet zou aflopen is hiermee afgewend.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisboers schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:20:
[...]

Welke SIXAXIS functie bedoel je? Je auto besturen? Ik mag toch hopen dat dat wel werkt...
Hmm, de functie dat als je de controller schuin houdt dat de auto dan naar links/rechts stuurt. Dat heb ik dus geprobeert, maar er gebeurde niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je besteld staat er vantevoren al hoelang het gaat duren voordat ze shippen.
Kan ook wel 2 week zijn geweest toen jij bestelde, alleen jij weet dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08

Ze zullen natuurlijk niet extra content voor de PS3 versies gaan maken puur omdat er meer op de blu-ray past (tenzij Sony natuurlijk geld geeft).
Maar mocht een spel meer plaats nodig hebben dan op 1 DL DVD denk ik niet dat devs zich hiervan iets aantrekken.
Mochten ze voor een spel meer ruimte nodig hebben dan een DVD bied (textures of cut scenes etc) dan zullen ze denk ik gewoon meerdere DVDs in de doos doen. Dan zal de Xbox360 eigenaar het nadeel hebben dat hij meerdere DVDs per game heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICE74
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-08-2019
hmm.. zojuist een DS3 ceramic white besteld bij yesasia.... ben benieuwd.... hij ziet er in ieder geval wel cool uit...

Did you know that i can bend minds with my spoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 09-09 11:25
Beste mensen, ik kan van iemand een mooi logitech USB stuurtje krijgen alleen is dit stuurtje eigenlijk voor de pc. Maar ik vroeg mij af, werkt deze ook op de playstation 3? of moet ik een speciaal compatibel ps3 stuurtje voor aanschaffen ?

Ik wil namelijk GT5 Prol. met stuurtje gaan spelen.

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:27
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:36:
[...]

Als je besteld staat er vantevoren al hoelang het gaat duren voordat ze shippen.
Kan ook wel 2 week zijn geweest toen jij bestelde, alleen jij weet dat :P
Dat kon hij idd zien bij zijn bestelling maar ik heb gemerkt dat mijn DS3 veel sneller is verstuurd dan eerst aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vampy719 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:46:
Beste mensen, ik kan van iemand een mooi logitech USB stuurtje krijgen alleen is dit stuurtje eigenlijk voor de pc. Maar ik vroeg mij af, werkt deze ook op de playstation 3? of moet ik een speciaal compatibel ps3 stuurtje voor aanschaffen ?

Ik wil namelijk GT5 Prol. met stuurtje gaan spelen.
Hangt er vanaf welk Logitech stuurtje.

De Driving Force stuurtjes (de Pro en de gewone) en de G25 doen het sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Chaoss schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:32:

de humor is ook goed jah, =]... de stemmen in het Nederlands zijn zelfs wel ok, khad eerst mijn PS3 op NL staan, en dan is het spel ook automatisch in NL... jammer genoeg kun je dat ingame niet veranderen zoals bij Uncharted.... dus kheb nu mn PS3 maar op engels gezet.

R&C is inderdaad weer erg leuk. Pixar nivo haalt het zeker niet maar dit spel komt er wel het dichtste bij tot nu toe! Inmiddels het spel uitgespeeld en het was weer een feest!

Paar minpuntjes zijn
- geen vernieuwing ten opzichte van vorige deel
- wapens zijn niet altijd gebalanceerd
- te makkelijk voor een R&C veteraan
- Sixaxis controls werken matig

Maar het blijft een must-play voor iedere 'platform' liefhebber want pluspunten zijn er te veel om op te noemen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Ekfad schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:47:
[...]

Dat kon hij idd zien bij zijn bestelling maar ik heb gemerkt dat mijn DS3 veel sneller is verstuurd dan eerst aangegeven.
ik wacht maar af dan

maar ik vroeg me dat dus af omdat processing status volgens hen het verwerken van de order/betaling is
dan zou er eigenlijk nu 'waiting to ship' of 'back-ordered' ofzoiets moeten staan

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ekfad schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:47:
[...]

Ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Zojuist mijn eerste PS2 (God of War 2) game gekocht!!!! Woehoo!!! Eeeeuh.... PS2 game??? 8)7 ;)

Ik heb nog eens wat gelezen hier en daar en met in het achterhoofd dat GOW4 op de PS3 komt leek het mij wel een leuk idee dit spel te kopen... En voor 2 tientjes bij de FRS is natuurlijk een habbekrats! Ik heb een maand of 2 geleden mijn DS3 ontvangen... Zou de Rumble ook werken met dit spel denken jullie? Mensen unerhaubt ervaring met PS2 spellen en Rumble op de PS3??? Het gaat in mijn geval natuurlijk wél om 60GB versie...

[ Voor 5% gewijzigd door Dutch_Baseline op 03-04-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
volgens ps3 vault komt home zeer binnenkort in public beta aldus de psn directeur. Het zal mij benieuwen.

Dat MS geen bluray player gaat leveren is alleen maar dom. Kijk alleen al in dit topic waar je mensen ziet aangeven dat men ook mede om de bluray aspecten de ps3 gekocht heeft. Wanneer de xbox dat ook heeft, is dat USP van de PS3 weg. Maar misschien wilde sony geen license aan ms verkopen en draait ms zich er nu zo uit, dat zullen ze nooit toegeven natuurlijk ;)
Dutch_Baseline schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:16:
Zojuist mijn eerste PS2 (God of War 2) game gekocht!!!! Woehoo!!! Eeeeuh.... PS2 game??? 8)7 ;)

Ik heb nog eens wat gelezen hier en daar en met in het achterhoofd dat GOW4 op de PS3 komt leek het mij wel een leuk idee dit spel te kopen... En voor 2 tientjes bij de FRS is natuurlijk een habbekrats! Ik heb een maand of 2 geleden mijn DS3 ontvangen... Zou de Rumble ook werken met dit spel denken jullie? Mensen unerhaubt ervaring met PS2 spellen en Rumble op de PS3??? Het gaat in mijn geval natuurlijk wél om 60GB versie...
GOW3 bedoel je? ;)

Als je deel 1 niet gespeeld hebt: dan GoW2 even laten liggen en deel 1 eerst spelen. Via marktplaats is die zeker nog wel op de kop te tikken, omdat het een doorlopend verhaal is. Geen idee of rumble werkt met die game, dat zet ik altijd uit, kan me niet herinneren dat het er in zat iig.

[ Voor 50% gewijzigd door EfBe op 03-04-2008 13:21 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:57
Een dualshock 3 werkt bij ps2 spellen in principe hetzelfde als een ds2, dus inclusief rumble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Mensen die hier Need for Speed: Carbon hebben? Heb net het spel gekocht, en vind dat de auto's wat houterig sturen. Hebben nog mensen die probleem voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Zijn er eigenlijk MMO's zoals WOW voor PS3 ?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

EfBe schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:20:
volgens ps3 vault komt home zeer binnenkort in public beta aldus de psn directeur. Het zal mij benieuwen.

Dat MS geen bluray player gaat leveren is alleen maar dom. Kijk alleen al in dit topic waar je mensen ziet aangeven dat men ook mede om de bluray aspecten de ps3 gekocht heeft. Wanneer de xbox dat ook heeft, is dat USP van de PS3 weg. Maar misschien wilde sony geen license aan ms verkopen en draait ms zich er nu zo uit, dat zullen ze nooit toegeven natuurlijk ;)
Its about the games stupid, maar blu-ray helpt een beetje! Het blijft de goedkoopste blu-ray speler die zoveel te bieden heeft. Maar ja we willen wel games, goede games, en een paar mooie exclusieve games natuurlijk!

Microsoft gooit het over een andere boeg, DLC. Zij zien meer in de markt dat je films huurt en download via de xbox360. Zelf, ik hou wel van schijfjes, media die je vast kan pakken! Zeker voor diegene die in belgie wonen is het al genoeg dat ze updates moeten downloaden voor de PS3 en de games zelf. [En ik woon in nederland met een goede verbinding dan he]

Stel je voor als ze hele films zouden moeten downloaden en niet in elk land is het internet even goed. In sommige landen is het internet gewoon zwaar verrot! Daarom zie ik DLC niet als bedreiging. DLC zal een marktdeel in nemen ja maar de disc als media verslaan nee!

@Ferox

NFS:C is helaas een van de mindere NFS games. Helaas kan ik je ook niet NFS: Prostreet aanraden behalve als je een NFS fan bent. De besturing in NFS games is zeker achteruit gegaan! Misschien moet je even kijken of er instellingen zijn kwa "hulpjes" die je uit kan schakelen!

[ Voor 10% gewijzigd door swampy op 03-04-2008 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
geemfriek schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:30:
Komt er nog een degelijke MMO uit op de PS3? (buiten The Agency, zegt me niks)
. Ik heb nog geen antwoord hier op gezien dus..
Volgens mij valt dit onder degelijke MMO's maken (redelijk oud nieuws, maar goed):
(over de NCSoft / Sony deal)

http://kotaku.com/gaming/...s3-partnership-279993.php

http://www.psxextreme.com/ps3-news/1773.html

[ Voor 3% gewijzigd door Sentry23 op 03-04-2008 13:42 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
ik lees trouwens dat veel mensen een dual shock 3 hebben besteld.. wanneer komt deze eigenlijk hier in nederland uit? en is het veel goedkoper om hem in het buitenland te bestellen? is de witte ook duurder als de "normale" kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:15

sopsop

[v] [;,,;] [v]

El_V schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:47:
ik lees trouwens dat veel mensen een dual shock 3 hebben besteld.. wanneer komt deze eigenlijk hier in nederland uit? en is het veel goedkoper om hem in het buitenland te bestellen? is de witte ook duurder als de "normale" kleur?
Ik heb de DS3 voor 37,50 inclusief verzenden bij YesAsia besteld. Dat is sowieso goedkoper dan wat hij in NL zal gaan kosten, aangezien de gewone controller hier al 50 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47

Dat MS geen bluray player gaat leveren is alleen maar dom.

[...]
Games zullen toch op DVD moeten blijven uitkomen, dus wat je aan bluray hebt is me dan een raadsel. Een optionele blu-ray drive zou leuk zijn voor de liefhebbers van films maar die moeten ze dan zo goedkoop maken dat er geen droog brood aan te verdienen valt. Verder zullen mensen die een blu-ray speler + gameconsole willen hebben toch voor de PS3 gaan vanwege de scherpe prijs van die combi. Ik zeg niet niet dat hij niet zal komen maar om het dom te noemen is wel erg kort door de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
[...]

GOW3 bedoel je? ;)

Als je deel 1 niet gespeeld hebt: dan GoW2 even laten liggen en deel 1 eerst spelen. Via marktplaats is die zeker nog wel op de kop te tikken, omdat het een doorlopend verhaal is. Geen idee of rumble werkt met die game, dat zet ik altijd uit, kan me niet herinneren dat het er in zat iig.
Eeeuh... ja bedoel ik ook! Foutje is snel gemaakt! ;)

Ennieweej, GOW 1 sla ik even over denk ik. Noem me een zeikert, maar ik heb een beetje moeite met de grafische kwaliteit van PS2 spellen. Altijd al gehad. Heb altijd op de pc gegamed omdat dat gewoon een stuk mooier was. GOW2 schijnt erg mooi te zijn, zelfs voor PS2 standaarden.... GOW1 is denk ik te oud om mij echt te boeien.... Maar er zal in deel 2 toch wel een soort van terug geblikt worden??? Hmz... zie het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
technoaddict schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:21:
Vorige week donderdag is GT5P verstuurd vanaf play.com. Hoop dat hij binnen is, dan voldoen ze aan hun 3-5 dagen levertijd :)
Ik heb hem ook besteld bij play.com, maar helaas is het spel nog steeds 'out of stock'. Voor de € 25,50 kon ik hem natuurlijk niet laten liggen.

Het enige vergelijkbare spel dat ik ooit heb gespeeld is Forza Motorsport op de xbox360, maar ik ga er natuurlijk van uit dat dit veeeeeeeeeeel beter is :D

[ Voor 4% gewijzigd door PatrickG op 03-04-2008 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 09-09 11:25
PatrickG schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:48:
[...]

Ik heb hem ook besteld bij play.com, maar helaas is het spel nog steeds 'out of stock'. Voor de € 25,50 kon ik hem natuurlijk niet laten liggen.

Het enige vergelijkbare spel dat ik ooit heb gespeeld is Forza Motorsport op de xbox360, maar ik ga er natuurlijk van uit dat dit veeeeeeeeeeel beter is :D
Koop hem dan lekker bij de mediamarkt voor 37 euro man, voor die 11.50 meer is het wel gelijk genieten, heb het spel onder tussen al grijs gespeeld, dankje Kazunori Yamauchi _/-\o_

ps: leuk filmpje voor de GT serie lovers (misschien al oud maar goed)

kazunori yamauchi shows off gt5 prologue

[ Voor 13% gewijzigd door Vampy719 op 03-04-2008 15:00 ]

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Vampy719 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:57:
[...]

Koop hem dan lekker bij de mediamarkt voor 37 euro man, voor die 11.50 meer is het wel gelijk genieten, heb het spel onder tussen al grijs gespeeld, dankje Kazunori Yamauchi _/-\o_

ps: leuk filmpje voor de GT serie lovers (misschien al oud maar goed)

http://www.gtplanet.net/k...i-shows-off-gt5-prologue/
Im moet me erg schamen heb hem gekocht, samen met virtua fighter 5, genji en nog iets en ze zijn nog steeds niet uit de verpakking :$

Kom er niet aan toe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Baseline schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:12:
[...]

Ennieweej, GOW 1 sla ik even over denk ik. Noem me een zeikert, maar ik heb een beetje moeite met de grafische kwaliteit van PS2 spellen. Altijd al gehad. Heb altijd op de pc gegamed omdat dat gewoon een stuk mooier was. GOW2 schijnt erg mooi te zijn, zelfs voor PS2 standaarden.... GOW1 is denk ik te oud om mij echt te boeien.... Maar er zal in deel 2 toch wel een soort van terug geblikt worden??? Hmz... zie het wel...
GoW1 overslaan? Nergens voor nodig! Ik heb hem ook van MP voor 7€ gekocht en hij scaled het allemaal prima omhoog. GoW2 zal er natuurlijk weer net iets beter uitzien maar de GoW serie is een van de weinige die grafisch top zijn op de BC van PS3.
Je mist ook een stuk van het verhaal, geen terugblik in 2 volgens mij.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:05:
[...]

GoW1 overslaan? Nergens voor nodig! Ik heb hem ook van MP voor 7€ gekocht en hij scaled het allemaal prima omhoog. GoW2 zal er natuurlijk weer net iets beter uitzien maar de GoW serie is een van de weinige die grafisch top zijn op de BC van PS3.
Je mist ook een stuk van het verhaal, geen terugblik in 2 volgens mij.
hmmm.... misschien effe op marktplaats kijken! Moet ook nog de hele MGS-saga spelen voordat deel 4 uitkomt... damn...

edit: Heb jij DS3 controller? Kun jij bevestigen dat dit ook werkt bij dit spel?

[ Voor 6% gewijzigd door Dutch_Baseline op 03-04-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

,
Maar hoe zit het nou met de SIXAXIS functie.. ik heb net gelezen dat deze bij GT5 gewoon hoort te werken. Bij mij werkt het niet vreemd genoeg.

Ook als ik op de PS knop druk en naar controllereigenschappen ga, daar kom ik niks tegen behalve dat ik mijn controller opnieuw een nummer kan geven (wat niet helpt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Dutch_Baseline schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:10:
[...]

hmmm.... misschien effe op marktplaats kijken! Moet ook nog de hele MGS-saga spelen voordat deel 4 uitkomt... damn...

edit: Heb jij DS3 controller? Kun jij bevestigen dat dit ook werkt bij dit spel?
DS3 werkt perfect met GoW2 qua rumble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
nudie schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:19:
[...]

DS3 werkt perfect met GoW2 qua rumble.
Ok... trouwens, hoe zit dat met upscalen van ps2 games? Moet dat nog geactiveerd worden ergens of doet ie dat automatisch? Dit wordt mijn eerste PS2 game namelijk en heb me nooit echt verdiept in dit soort poep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerst
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:07
Phusebox schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:57:
[...]

ik wacht maar af dan

maar ik vroeg me dat dus af omdat processing status volgens hen het verwerken van de order/betaling is
dan zou er eigenlijk nu 'waiting to ship' of 'back-ordered' ofzoiets moeten staan
Als je klikt op 'Processing' kom je bij een scherm terecht met gedetailleerde info over je order, daar staat dan als het goed is wel aangegeven of hij 'Ready to ship' of 'Sourcing from suppliers' is. Maar op het overzichtsscherm zie je inderdaad alleen maar Processing of Shipped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 19:19
Dutch_Baseline schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:21:
[...]

Ok... trouwens, hoe zit dat met upscalen van ps2 games? Moet dat nog geactiveerd worden ergens of doet ie dat automatisch? Dit wordt mijn eerste PS2 game namelijk en heb me nooit echt verdiept in dit soort poep...
Onder instellingen en dan PS2 game instellingen dacht ik of onder de upscale-instellingen. Dus de poep wel even activeren anders ziet het er behoorlijk uit als schijt.

Nu weer terug naar goede termen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 02-09 14:59
Maar misschien wilde sony geen license aan ms verkopen en draait ms zich er nu zo uit, dat zullen ze nooit toegeven natuurlijk ;)
Zo dom is Sony nou ook weer niet.
Want dan kan MS het spelletje ook omdaaien en alle ondersteuning voor Blu-ray uit windows schrappen en de drivers voor Blu-ray drive's niet licenseren.

En denken dat Sony een licensie zou weigeren om de PS3 verkopen is een beetje erg bekrompen. Voor Sony is het vele malen belangrijker dat Blu-ray snel doorbreekt dan het succes van de PS3, en dus hoe meer drives er op de wereld zijn hoe beter, of ze nou in een 360, PS3 of Wii zitten.

(Even voor de duidelijkheid: ze hebben gewonnen van HD-DVD, maar doorgebroken is het nog lang niet)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

m4yall schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:36:
[...]

Onder instellingen en dan PS2 game instellingen dacht ik of onder de upscale-instellingen. Dus de poep wel even activeren anders ziet het er behoorlijk uit als schijt.

Nu weer terug naar goede termen....
Had God of war 2 zelf niet zo'n "Cheatcode" die je kon invoeren waarna de resolutie van het spel 480p was?

edit:
Gevonden:
Net toen je dacht dat de getalenteerde mensen bij Sony Santa Monica met het grafisch imponerende God of War II alles uit de PS2 hardware geperst hadden wat er in zit, komt men met het nieuws dat je zowaar een hogere resolutie kunt activeren. Dit doe je door tijdens het opstarten van de game (nog voor de bedrijfslogo's) de knoppen L1, L2, L3, vierkant en cirkel ingedrukt te houden. Het logo van Sony zou dan in een andere kleur moeten verschijnen ter bevestiging dat de mode geactiveerd is.

Het verschil met de reguliere 480i en 480p resolutie van de game, is dat het beeld nu met volledige framebuffers gerenderd wordt. Dit komt neer op een resolutie van 640 x 448. Op een normale tv zal het verschil nauwelijks merkbaar zijn, maar op een tv met HD resoluties zal de verandering duidelijk zichtbaar moeten zijn. Alles oogt scherper, minder korrelig en er zijn aanzienlijk minder kartelrandjes aanwezig. Deze modus is dan ook speciaal voor mensen met HD-televisies geïmplementeerd.

De reden dat deze modus niet als menuoptie in de game geïmplementeerd is, heeft te maken met het feit dat deze modus nog op het allerlaatste moment ontwikkeld werd. Men heeft dus geen tijd gehad om het volledig te testen. Nu de game al een tijdje uit is in Amerika, is men er blijkbaar achtergekomen dat het geen problemen oplevert, en heeft men daarom nu de code geopenbaard. De game zou wel iets langzamer draaien in deze modus, maar dat is eigenlijk nauwelijks merkbaar. De game blijft uitstekend speelbaar.
Bron

[ Voor 65% gewijzigd door ijskonijn op 03-04-2008 15:42 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ik heb inmiddels Hot Shots Golf: Out of Bounds binnen (zelfde als Everybody's Golf World Tour, maar ik heb de import, behalve de naam en wat minuscule details exact dezelfde game).

Snel bezorgd trouwens, vorige week woensdag besteld bij 3BM, vrijdag verstuurd, dinsdag lag hij in de brievenbus.

Erg leuk spel, lekker compleet, leuke characters en mooie banen! Heb nog lang niet alles unlocked (nu net alle novice characters en de 2e course), maar ben tot nu toe erg tevreden. Ook een erg leuke game om met meerdere mensen te spelen. Heb het online nog niet uitgeprobeerd, zal ik later nog wel wat over posten.

Kan het spel iig aanraden, als je eens wat luchtigers wil spelen dan Call of Duty of Warhawk ;)

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Chaoss schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:32:

Hee! (volgens mij excollega) Dus ook aan de PS3. Ratchet and Clank is idd echt een heel leuk spel. Ook om hem voor de tweede keer te doorlopen ivm wapens etc. Ik kan niet wachten op het tweede deel voor PS3. Als je t echt een leuke game vindt is het misschien aan te raden om de eerdere delen (voor PS2) ook te spelen. Die waren ook zeer goed en humorvol (is dat een woord?)

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Als-in postbank? ja dan excollega :P

Maar ik heb de 40Gb (enige die nog verkocht wordt) dus kan geen PS2 games spelen... kheb ook nooit eerder een PS gehad.. dus dat gaat niet lukken.

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 03-04-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007

FeaR

In GoT we trust

Dutch_Baseline schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:08:
Preview van Haze op IGN! Lijkt me echt een vet spel!
Haze wordt ook gewoon een vet spel.
Probleem is alleen dat veel mensen ervan uit gaan dat Haze een Halo 3 killer of iets in die trand gaat worden. En om dat te bereiken moet het inderdaad een extreem goed spel worden. Maar als je Haze gewoon als shooter bekijkt zonder te vergelijken met andere extreem populaire games wordt het zeker een topper.

Saints Row op de Xbox 360 is in vergelijking met de GTA serie ook een soort van kloon die niet aan alle verwachtingen voldoet. Maar als je Saints Row gewoon ziet als een losse game en niet gaat vergelijken is het gewoon goed.

Blu-Ray zal sowieso verder ontwikkeld worden omdat het niet alleen voor games ondersteund wordt, maar ook voor films. HD DVD heeft de strijd al verloren en men kan zich nu dus gaan richten (qua films) op slechts één HD medium. Voordeel is dat Sony een van de grootste film-bedrijven ter wereld is en dat Blu-Ray dus ook niet zo maar uit zal sterven als er een nieuw medium komt. Sony is gewoon goed in de nazorg van verouderd materiaal: de PS2 wordt ook nog steeds ondersteund terwijl Nintendo en Microsoft hun oude consoles best hebben laten vallen.

Qua games zal er inderdaad niet schrikbarend veel veranderen ingame zelf. Developers zullen geen extra levels maken omdat de PS3 een Blu-Ray disc heeft waar 5 keer zo veel op kan. Maar bij veel games wordt bij een Special Edition een extra DVD geleverd met daarop de bonus. Bij de PS3-versie zou dit dan op de schijf zelf erbij geplaatst kunnen worden. Nu geeft niet iedereen even veel om zulke content, maar het is toch wel een pluspuntje.
El_V schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:47:
De Dual Shock 3 komt medio of eind mei dit jaar in Nederland uit.
De prijs zal hetzelfde worden als wat je nu kwijt bent voor een Six Axis. Dus reken op een euro of 50.

Als je ziet dat je via import de controller al voor $59,99 kan bemachtigen (wat neer komt op een euro of 35) weet je zelf wel wat de goedkoopste manier zal zijn…
sopsop schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:52:
[...]Ik heb de DS3 voor 37,50 inclusief verzenden bij YesAsia besteld.
De prijzen bij YesAsia verschillen dan ook per moment. Ik was namelijk €38,- kwijt ma na aftrek van zo’n kortingsbon was het nog maar €34,08.

Of zou het meer met de koers van de dollar te maken hebben?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Kheb sinds een paar dagen ook GT5 in huis, en had best moeite om erin te komen na dagenlang Motorstorm te hebben gespeeld. Remmen voor bochten enzo.... :+

Maar nu kreeg ik dus gisteren Heavenly Sword binnen rond 3 uur (stond voor € 25,- bij ConsoleShop) en damn wat een lekkere game was dat! :o Helaas 'was', want ik heb hem dus aan een stuk door gespeeld en vannacht om 12 uur was het dus over met de pret. :/
Gelukkig heeft het wel echt een positieve, blijvende indruk achter gelaten.

Maar voor degenen die het spel nog niet hebben, het is echt een aanrader! Het verhaal en het spel zelf beginnen een beetje matig, maar hoe verder je komt, hoe beter het geheel wordt. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Chaoss schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:55:
Als-in postbank? ja dan excollega :P

Maar ik heb de 40Gb (enige die nog verkocht wordt) dus kan geen PS2 games spelen... kheb ook nooit eerder een PS gehad.. dus dat gaat niet lukken.
Ja Postbank ja...Jammer dat je de 40gb versie hebt. je mist hierdoor heel wat PS2 toppers. Maar aan de ander kant...Er zijn genoeg topspellen voor de PS3 en er komen er nog heel wat aan!

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Dutch_Baseline schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:12:
[...]

Gow1 is ook echt grafisch erg mooi. Je mist echt wat als je dat laat liggen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Zit er hier niemand op mgs4 te wachten???
(aangezien niemand op mn vorige post reageerde :P )
SeamusXanthus schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:55:R&C is inderdaad weer erg leuk. Pixar nivo haalt het zeker niet maar dit spel komt er wel het dichtste bij tot nu toe! Inmiddels het spel uitgespeeld en het was weer een feest!

Paar minpuntjes zijn
- geen vernieuwing ten opzichte van vorige deel
- wapens zijn niet altijd gebalanceerd
- te makkelijk voor een R&C veteraan
- Sixaxis controls werken matig
Sixaxis controls werken prima. Het werkt zoals het hoort te werken
Dutch_Baseline schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:12:Ennieweej, GOW 1 sla ik even over denk ik. Noem me een zeikert, maar ik heb een beetje moeite met de grafische kwaliteit van PS2 spellen. Altijd al gehad. Heb altijd op de pc gegamed omdat dat gewoon een stuk mooier was. GOW2 schijnt erg mooi te zijn, zelfs voor PS2 standaarden.... GOW1 is denk ik te oud om mij echt te boeien.... Maar er zal in deel 2 toch wel een soort van terug geblikt worden??? Hmz... zie het wel...
Als gow1 je niet kan boeien dan kan gow2 je ook niet boeien, zoveel verschil in gfx is er helemaal niet. De graphics van beide games zijn gewoon erg goed. GoW1 was mooier dan veel pc-games uit die tijd.Resolutie ed waren wel lager, maar het totaalplaatje was prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op donderdag 03 april 2008 @ 17:29:
[...]

Gow1 is ook echt grafisch erg mooi. Je mist echt wat als je dat laat liggen.
Inderdaad, je zal zoveeeel meer van GOW2 genieten als je GOW1 hebt gespeeld! Het is gewoon basiskennis :P

En grafisch is het nog altijd knap ookal zijn het PS2 spellen, zeker op de PS3 valt het goed mee! (Een Wii kan er grafisch niet tegen op ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Ik heb het een en ander over bestellingen, leveringen, technische problemen, en wat wannabe-modgedrag verwijderd. Gerne ontopic blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 22:04
Ik ga binnekort ook maar eens een PS3 aanschaffen en wil hem aansluiten op men LG 226WTQ aansluiten.
Nu wil ik hem dus aansluiten via dvi (hdmi => dvi verloop) en m'n geluid op m'n Logitech Z-2300.
Nu vraag ik me af welke kabel ik daarvoor moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op donderdag 03 april 2008 @ 17:50:
Zit er hier niemand op mgs4 te wachten???
(aangezien niemand op mn vorige post reageerde :P )
Jawel, IK! :P

Nee, maar ik lees bewust de previews niet, ik ga een beetje selectief om met wat ik wel en niet lees.
Ik heb zo'n beetje het gevoel (ook met GTA IV previews) dat het er bij die sites meer om gaat wie er het snelste met een preview kan komen, dan dat er echt inhoudelijke, diepgaande en vernieuwende informatie in staat. Het meeste lees je te vaak terug, ach ja...

Is er eigenlijk al een apart MGS4 topic? ff kijken... Edit: die is er dus wel, ligt er alleen een beetje verlaten bij :P

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand mischien of ratchet and clank, uncharted en warhawk nog op voorraad is bij de saturn in tilburg, heb al een aantal keer lopen bellen maar wordt maar niet opgenomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samson_1990 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 18:34:
Ik ga binnekort ook maar eens een PS3 aanschaffen en wil hem aansluiten op men LG 226WTQ aansluiten.
Nu wil ik hem dus aansluiten via dvi (hdmi => dvi verloop) en m'n geluid op m'n Logitech Z-2300.
Nu vraag ik me af welke kabel ik daarvoor moet gebruiken.
Ik heb de PS3 met mijn geluidskaart(PC) aangesloten met een optische audio kabel(Toslink), vervolgens de boxen aan de Line out van geluidskaart. Dit is omdat mijn boxen niet rechtstreeks met de PS3 aangesloten kan worden. Heb trouwens een Club3d DTS 7.1 geluidskaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:17:
weet iemand mischien of ratchet and clank, uncharted en warhawk nog op voorraad is bij de saturn in tilburg, heb al een aantal keer lopen bellen maar wordt maar niet opgenomen :(
Mag ik daar nog even op inhaken dat ik me nog steeds aanbevolen houd voor een 33,- kostende Uncharted?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:17:
Warhawk hadden ze nog meer dan genoeg gisterenmiddag, en ook R&C en Uncharted lagen toen nog gewoon in de schappen. Alleen de PSEye (waarvoor ik kwam) hadden ze niet meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 22:04
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:53:
[...]

Ik heb de PS3 met mijn geluidskaart(PC) aangesloten met een optische audio kabel(Toslink), vervolgens de boxen aan de Line out van geluidskaart. Dit is omdat mijn boxen niet rechtstreeks met de PS3 aangesloten kan worden. Heb trouwens een Club3d DTS 7.1 geluidskaart.
Maar bestaat er geen verloop van optical naar 3.5mm jack ofzo? Zodat ik m'n PS3 achter op de subwoofer kan aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Samson_1990 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:13:
[...]

Maar bestaat er geen verloop van optical naar 3.5mm jack ofzo? Zodat ik m'n PS3 achter op de subwoofer kan aansluiten?
Jazeker, zo sluit je ook een macbook / macbook pro digitaal aan op je surround gebeuren.

edit:
Om m'n post nog wat meer kracht bij te zetten, heb ik maar meteen een link voor je gezocht.
http://www.pixmania.nl/nl...-toslink-mannetje-ja.html

edit2:
Nog goedkoper adresje gevonden:
http://www.allekabels.nl/...L-3.5mm-PLUG-ADAPTER.html

[ Voor 32% gewijzigd door scorpie op 03-04-2008 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Duuvel schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:38:
[...]

Had God of war 2 zelf niet zo'n "Cheatcode" die je kon invoeren waarna de resolutie van het spel 480p was?

edit:
Gevonden:

[...]

Bron
Dat werkt dus niet op de PS3 omdat de controller dan nog niet ingeschakeld is en kan worden. Pas bij het Playstation logo kan dat pas, maar dan ben je dus te laat.. Jammer... Wel een heel vet spel trouwens zeg! Damn! Echt cool. Denk dat ik morgen toch maar deel 1 ga kopen want dit ga ik wel tof vinden... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dutch_Baseline schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:19:
[...]

Dat werkt dus niet op de PS3 omdat de controller dan nog niet ingeschakeld is en kan worden. Pas bij het Playstation logo kan dat pas, maar dan ben je dus te laat.. Jammer... Wel een heel vet spel trouwens zeg! Damn! Echt cool. Denk dat ik morgen toch maar deel 1 ga kopen want dit ga ik wel tof vinden... 8)
Werkt sowieso alleen met de NTSC-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Mijn vriendin belde net, gt5p was van play op de mat geploft, de rest die hem daar besteld heeft zal hem ook wel snel ontvangen, helaas zit ik tot 22:00 op mijn werk. Maar ik weet wat ik het weekend aan het doen ben, mlb 2008 moet maar even wachten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Vandaag maar een paar uur in GT5P gestoken en moet helaas zeggen het is precies wat ik ervan verwachte. En dat is jammerlijk dat het een gemis is om maar 6 banen te hebben en dat van de 40 auto's maar iets van 7 in het "normale" consument gebiedt hangen. Sommige zijn zelfs gewoon F1 wagens.

Jammer maakt de game niet slecht maar weet je. Het is gewoon weinig keus en het speel lekker, ziet er mooi uit maar je mist wat de volledige game zou moeten zijn. Helaas zorgt de gelimiteerde keuze er ook voor dat je al snel dezelfde taken krijgt. Dertegen staat dat het puur gezien inderdaad een race simulatie is en het doet goed wat het doet.

Het smaakt gewoon naar meer, Deep Forest ofzo weet je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

--MeAngry-- schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:58:
Kheb sinds een paar dagen ook GT5 in huis, en had best moeite om erin te komen na dagenlang Motorstorm te hebben gespeeld. Remmen voor bochten enzo.... :+

Maar nu kreeg ik dus gisteren Heavenly Sword binnen rond 3 uur (stond voor € 25,- bij ConsoleShop) en damn wat een lekkere game was dat! :o Helaas 'was', want ik heb hem dus aan een stuk door gespeeld en vannacht om 12 uur was het dus over met de pret. :/
Gelukkig heeft het wel echt een positieve, blijvende indruk achter gelaten.

Maar voor degenen die het spel nog niet hebben, het is echt een aanrader! Het verhaal en het spel zelf beginnen een beetje matig, maar hoe verder je komt, hoe beter het geheel wordt. :)
Ik kwam hem eergisteren ook tegen bij consoleshop, had hem dus ook besteld. Ben nog maar net begonnen, maar het is inderdaad een lekkere game.
Nadat je een nieuwe game hebt gestart en dus in een huge battlefield terecht komt had ik wel zoiets van, wat heb ik nou voor kut spel gekocht. Maar daar kwam ik snel op terug :P
Goede koop voor 25 euro iig.
Heb gelijk Las Vegas 2 meebesteld, maar heb ik nog in de verpakking zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 18:52:Jawel, IK! :P

Nee, maar ik lees bewust de previews niet, ik ga een beetje selectief om met wat ik wel en niet lees.
Ik heb zo'n beetje het gevoel (ook met GTA IV previews) dat het er bij die sites meer om gaat wie er het snelste met een preview kan komen, dan dat er echt inhoudelijke, diepgaande en vernieuwende informatie in staat. Het meeste lees je te vaak terug, ach ja...
IGN is wel een goeie site. Leuk om te lezen, je leert juist wat meer over de gameplay. Ik heb 't idee dat je meer zal sluipen dan in mgs3 (waar schieten vaak makkelijker was), maar dat wanneer je gaat knallen je ook meteen flink knalt.

Nog iets wat je denk ik niet wist: Drebin heeft koopjesdagen :P

En in mgs4 heeft Snake een "Psyche gauge and Stress Gauge", een soort van vervanging van het eten in mgs3.

En heel handig voor mensen die niet meer alles van de vorige 6 delen herinneren:
Otacon also briefs Snake on various situations during some of the game's numerous cutscenes, which offer an interesting take on Metal Gear history through flashback sequences. By pressing the L1 or X button prompts when they appear, Snake can trigger a sequence or image from a previous title, adding extra depth to topics being discussed at that point in time, which is an excellent way to fill in pieces of the complex puzzle that is the Metal Gear universe of the last 20 years.
Verder zeggen ze dat de graphics nog beter en gedetailleerder zijn dan je tot nu toe had gezien. En ook het geluid is erg indrukwekkend.

Toch maar ff lezen dus ;) Hands-On

Kojima's 1e antwoord op pagina2 is wel lollig in het interview :P Verder sowieso leuk om te lezen. En Zone of the Enders wordt ook nog genoemd. *hoopt stiekem op deel3* _/-\o_
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.