Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 72.050 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha wow, Assassin's Solid, echt prachtig hoe de cutscenes direct in gameplay overgaan!

"Did you rike it?" Kojima! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
FeaR1986 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:31:
[...]

Edit:
Marktplaats is inderdaad zeer goed voor een DS3:
[afbeelding]
Let ook op het strakke design van de "3" in "Dual Shock 3". :+

Ja, das duidelijk de optie als je niet het risico wilt lopen 70€ te moeten lappen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm zijn Jade en Hideo een stelletje? Hoe anders krijgt zij de eer om in zijn game haar geesteskindje te plaatsen!?

En nu even belangrijk:
Ik zoek iemand die in de buurt van Tilburg woont, er schijnt daar een Saturn te zijn geopend en ik woon zelf niet in de buurt maar ik zou graag een van de openingsaanbiedingen kopen. Zou iemand van GoT me kunnen helpen? (latere verzendkosten voor mijn rekening natuurlijk)
Oa bij openings aanbiedingen: Eye of Judgement set en Singstar set voor €33! Niet verder vertellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:37
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:45:
Hmm zijn Jade en Hideo een stelletje? Hoe anders krijgt zij de eer om in zijn game haar geesteskindje te plaatsen!?

En nu even belangrijk:
Ik zoek iemand die in de buurt van Tilburg woont, er schijnt daar een Saturn te zijn geopend en ik woon zelf niet in de buurt maar ik zou graag een van de openingsaanbiedingen kopen. Zou iemand van GoT me kunnen helpen? (latere verzendkosten voor mijn rekening natuurlijk)
Oa bij openings aanbiedingen: Eye of Judgement set en Singstar set voor €33! Niet verder vertellen..
Er is hier op het Pieter Vreedeplein inderdaad een Saturn geopend. Als we iets kunnen regelen met de betaling wil ik best even voor je rondneuzen daar. Moet morgen toch nog even de stad in. Laat maar iets weten...

Ik lees trouwens op hun website dat Ratchet & Clank ook maar EUR 33 is, voor dat geld wil ik hem wel hebben (vond de originele prijs iets te fors).

[ Voor 8% gewijzigd door marcelcee op 01-04-2008 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

IK heb de vorige delen doorzocht, maar kon nou geen eenduidig antwoord vinden of de DS3 van Yesasia gewoon net als een Europese is. Geen afwijkingen tov een Europese? Lijkt me niet, maar voor de zekerheid voor ik hem bestel :P h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
Is 3busymen 1 april grappen aan het uithalen? Krijg net nl. een bevestiging dat mijn GTA IV is verstuurd? ;)

Iemand anders ook besteld en net een bevestiging gehad?

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ceelcoumans schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:54:
[...]

Er is hier op het Pieter Vreedeplein inderdaad een Saturn geopend. Als we iets kunnen regelen met de betaling wil ik best even voor je rondneuzen daar. Moet morgen toch nog even de stad in. Laat maar iets weten...
Ja graag! Let er wel op dat er handelaars zijn die elke keer de nieuwe lading opkopen, een belletje van tevoren kan dus geen kwaad. (reserveren doen ze dat :? )
Ik wilde je een Directmessage sturen maar dat kon niet.
Met TNT basis Pakket komt er €6.20 verzendkosten bij.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2008 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47

FeaR

In GoT we trust

LWaS schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:56:
IK heb de vorige delen doorzocht, maar kon nou geen eenduidig antwoord vinden of de DS3 van Yesasia gewoon net als een Europese is. Geen afwijkingen tov een Europese? Lijkt me niet, maar voor de zekerheid voor ik hem bestel :P h
Ik heb nog geen vijf minuten geleden ook een zwarte DualShock 3 besteld bij YesAsia.
Mede omdat ik ervan verzekerd was door een zeker persoon dat het niets verschilt van de Europese versie.

Bon met nog een $5,- korting, dus ik kom op zo'n €34,08 uit (dus $5 is volgens hun €4,- :S).
Vreemde is wel dat er staat dat het verzenden maximaal twee weken duurt, maar dat ze denken dat ik mijn pakketje de 25e april pas binnen krijg.

Maar dat zien we dan wel weer :)

Zojuist ook mijn bestelling van de Pirates of the Caribbean Trilogie op Blu-Ray geannuleerd.
Kreeg een e-mail van het Free Record Shop Contact Centrum dat ik de 3=2 Disney Blu-Rays die ik wilde hebben ook in een Free Record Shop filiaal kon bestellen. Dit omdat ik dan wel met een cadeaubon (Plastix) kan betalen wat op de site niet kan.

Wel zuur dat ik dan nog moet wachten totdat alles weer bij het filiaal binnen is. Maar aan de andere kant wel fijn dat ik voor acceptgiro heb gekozen, want anders had ik weer geld moeten laten storneren en dergelijke...

Maar zo blijven we leuk bezig met geld uitgeven en dingen terugsturen :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, volgens mij is Hideo gewoon getrouwd plus kind(eren), dus ik mag voor z'n vrouw hopen van niet :P

Tijdens de E3 vorig jaar hebben beide teams elkaar ontmoet omdat het team van Kojima Productions zo onder de indruk was van Assassin's Creed, het team van Ubisoft was al langer fan van Kojima.
Denk trouwens niet dat Jade Raymond, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, AC 'bedacht' heeft. Haar functie was meer het devteam 'managen' en PR praat doen.

Lijkt er op dat ze speciaal voor 1 april de model/skin van Snake even veranderd hebben, maarja het gaat natuurlijk meer om de gameplay dan om de grap, wat mij betreft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
FeaR1986 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:31:
[...]

A ) Waarom moet je nu weer mijn dag verpesten :(
B ) Ik weet dat bijna iedereen er €37 voor betaald heeft. Maar die enkeling die gepakt is doet mij toch twijfelen om te importeren.
[...]
Je denkt verkeerd.
Als je 3x een import gedaan hebt zonder naheffing en het gaat 1x verkeerd dan heb je alsnog winst.
Kheb net wat op ebay wat biedingen gedaan op games en films, voornamelijk UK verkopers. Echt stukken goedkoper, daar kan zelfs de 3=2 FRS actie niet tegenop (eigenlijk dikke ripoff die BRD prijzen hier :X :X :X ) ik neem het risico wel, vaak dekt Paypal al je risico tot 1000 euro.
Wel ff letten op regiocode, bij mijn films stond er Regio B bij, en ik ga er niet vanuit dat de engelse blueray apart geperst is zonder NL subs, en ik kan ook (persoonlijk) prima zonder.

[ Voor 11% gewijzigd door Gman op 02-04-2008 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De zaak is alweer een tijdje open nu, en die aanbiedingen zijn vanaf afgelopen maandag (31-3), grote kans dus dat we ernaast grijpen als je nu nog singstar ofzo wilt hebben..
/me heeft net een maandje geleden singstar 2e hands gekocht voor 45E 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 00:01:
[...]

Hehe, volgens mij is Hideo gewoon getrouwd plus kind(eren), dus ik mag voor z'n vrouw hopen van niet :P

Tijdens de E3 vorig jaar hebben beide teams elkaar ontmoet omdat het team van Kojima Productions zo onder de indruk was van Assassin's Creed, het team van Ubisoft was al langer fan van Kojima.
Denk trouwens niet dat Jade Raymond, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, AC 'bedacht' heeft. Haar functie was meer het devteam 'managen' en PR praat doen.

Lijkt er op dat ze speciaal voor 1 april de model/skin van Snake even veranderd hebben, maarja het gaat natuurlijk meer om de gameplay dan om de grap, wat mij betreft ;)
Iedereen weet dat Jade er was om meer mensen aan te trekken naar AC :P

Anyways, in de Assassin's Creed Solid filmpje had Snake een sigaret in zijn mond? Wtf? Ondanks dat ie altijd een pakje sigaretten bij heeft, rookt Snake toch niet?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op woensdag 02 april 2008 @ 00:06:
[...]
Iedereen weet dat Jade er was om meer mensen aan te trekken naar AC :P

Anyways, in de Assassin's Creed Solid filmpje had Snake een sigaret in zijn mond? Wtf? Ondanks dat ie altijd een pakje sigaretten bij heeft, rookt Snake toch niet?
Dat van Jade klopt waarschijnlijk wel ongeveer, maar het is een lekkere vrouw mét brains!

En dat je zegt dat Snake niet rookt is de grap van de dag! en dat op 2 april!
Speel eens een oude MGS zou ik zeggen, hij steekt regelmatig een sigaartje op in Subsistence bijvoorbeeld + in de E3 trailer van tijdje terug.

@ hieronder:
Wat je zegt klopt ik zat fout, nooit een verschil gemerkt tussen die twee. In deel 3 is het Naked Snake; een zoon van Solid. Beetje raar want de twee lijken wel erg op elkaar, ik denk dat veel mensen het niet gemerkt hebben omdat ze later in het spel je gewoon kortweg 'Snake' noemen.
De acteur die de stemmen inspreekt is ook hetzelfde

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 00:11:
[...]

Dat van Jade klopt waarschijnlijk wel ongeveer, maar het is een lekkere vrouw mét brains!

En dat je zegt dat Snake niet rookt is de grap van de dag! en dat op 2 april!
Speel eens een oude MGS zou ik zeggen, hij steekt regelmatig een sigaartje op in Subsistence bijvoorbeeld + in de E3 trailer van tijdje terug
Subsistence is deel 3, en daar speel je niet met Solid Snake :> (Voor zover ik weet, ben nog niet klaar met het spel).
Volgens mij herinner ik me ook een moment in één van de spellen waarin ie zegt dat roken slecht voor je is... Maarja, het kan zijn dat ik in de war ben met compleet iets anders :P

[ Voor 18% gewijzigd door Chester op 02-04-2008 00:28 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
LWaS schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:56:
De Japanse DS3 is 100% compatibel met een Europese of Amerikaanse PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op woensdag 02 april 2008 @ 00:14:
[...]

Subsistence is deel 3, en daar speel je niet met Solid Snake :> (Voor zover ik weet, ben nog niet klaar met het spel).
Klopt, maar Solid Snake rookt ook in MGS2 (bijv. wanneer hij op de brug loopt voordat hij op de tanker springt) en in de trailers van MGS4 (bijv. voordat hij besluit om een pistool in z'n mond te stoppen).
Tijdens het spelen kan je ook een sigaret opsteken, alleen dan gaat je health langzaam omlaag :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 00:45:
[...]

Klopt, maar Solid Snake rookt ook in MGS2 (bijv. wanneer hij op de brug loopt voordat hij op de tanker springt) en in de trailers van MGS4 (bijv. voordat hij besluit om een pistool in z'n mond te stoppen).
Tijdens het spelen kan je ook een sigaret opsteken, alleen dan gaat je health langzaam omlaag :P
Verrek, je hebt helemaal gelijk :P Het is veel te lang geleden dat ik MGS2 heb gespeeld ;( Misschien maar weer eens een keertje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:07:
[...]

Jup via FRS online, allemaal dubbeltjes dus! _/-\o_
Ik zondag besteld vandaag binnen :)
Kun jij voormij even checken of de volgende nummers op Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl hebt? De oude versie heeft namelijk een framing probleem.

Op de disk zouden deze nummers moeten staan:
Nieuwe Versie volledig nr. PIR1EED1STA7A
Achterkant: A0100894208-A911

Oude versie
Voorkant: PIR1EED4STA7A
Achterkant: A0100803488-A511 1000

Aan de buitenkant op de doos zou geen verschil te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

En nu even belangrijk:
Nou, de openingsaanbiedingen waren alleen gelding in de openingsweek en die is alweer voorbij. En volgens mij toch al uitverkocht als je je bedenkt dat in de eerste paar dagen ze ruim 82000 bezoekers hebben gehad :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
ymmv schreef op woensdag 02 april 2008 @ 00:21:
[...]

De Japanse DS3 is 100% compatibel met een Europese of Amerikaanse PS3.
Geldt voor alle (originele) hardware mbt de PS3...

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

scorpie

Supra Addict

homernt schreef op woensdag 02 april 2008 @ 08:25:
[...]

Kun jij voormij even checken of de volgende nummers op Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl hebt? De oude versie heeft namelijk een framing probleem.

Op de disk zouden deze nummers moeten staan:
Nieuwe Versie volledig nr. PIR1EED1STA7A
Achterkant: A0100894208-A911

Oude versie
Voorkant: PIR1EED4STA7A
Achterkant: A0100803488-A511 1000

Aan de buitenkant op de doos zou geen verschil te zien zijn.
In die Bluray zitten 2 discs. Disc 1 is de hoofdfilm, disc 2 zijn de bonus materials.
Ik heb ze vrijdag of zaterdag ofzo besteld bij FRS en gisteren binnengekregen.
Disc 1, dus de movie zelf:
voorkant: PIR1EED1STA7A (nieuwe versie in jouw lijstje)
achterkant: A0100894208-A911 (nieuwe versie in jouw lijstje)

Disc 2:
voorkant: PIR1EED4STA7A (oude versie van de hoofdfilm in jouw lijstje)
achterkant: A0100803488-A511 2000 (niet op jouw lijstje te zien)

Heb je er wat aan? ;p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:08
Grannd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:40:
Vandaag toch maar Everybody's Golf World Tour gehaald.
Ik heb mijn Hotshots Golf ook net binnen gehad van de week. Dit weekend maar ff uitproberen met de vriendin. Ben ook benieuwd of het online via wereldwijde servers gaat of regio gebonden is.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:56

Maximus

There is no substitute

Ik zit er aan te denken om een DS3 te kopen vanuit Azie via Renchi.com. Er is alleen twijfel tussen een witte en een zwarte. Op dit moment heb ik een zwarte Sixaxis. De wens is wel een witte DS3 alleen zit ik een beetje met de kwaliteit van de verf.

Mijn handen zijn nogal zuur (zilver wordt zwart zegmaar :P ) en ik vraag me af of er ook verkleuring plaats vindt van de witte verf op de PS3 controller. Heeft iemand hier een witte en wil die ervaringen delen?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Wat is een DS3? 8)7

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Een Dual Shock 3 controller :P

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gepperd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:47

Gepperd

Burp!

Helaas heeft ook mijn PS3 de geest gegeven met het welbekende disc probleem. Geen gaming maar ook geen mediacenter meer dus de komende tijd.. Gisteravond las de PS3 plots geen schijfjes meer (geen DVD, BluRay, CD). De schijf gaat er wel gewoon in, maar verder gebeurt er na één tik geluid niks meer. Rechtsbovenin blijft het rondje cirkelen maar er gebeurd verder niks meer. Nog acties die ik kan proberen (reinigings CD? of eens flinke klap erop ;) ).

Ik heb al een hondertal andere mensen met dit probleem gezien (op Tros Radar).

Wat is de beste / snelste / goedkoopste aanpak? PS3 inleveren bij E-Plaza (is dat mogelijk?) of via de helpdesk een RMA aanmaken (en zelf doos en bezorging regelen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Duuvel schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:23:
[...]

Een Dual Shock 3 controller :P
jah Dual Shock 3 controller zover was ik, maar wat doet dat ding meer/minder dan de standaard sixaxis controller?

[ Voor 11% gewijzigd door Chaoss op 02-04-2008 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Chaoss schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:28:
[...]

jah Dual Shock 3 controller zover was ik, maar wat doet dat ding meer/minder dan de standaard sixaxis controller?
Trillen :P

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Chaoss schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:28:
[...]

Hij trilt :)

Hier een 'first-impression' van Haze:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=129719

Ben niet zo van de sci-fi shooters, maar dit lijkt toch een erg goed spel te gaan worden. Grootste nadeel voor Haze lijkt het feit te zijn dat het een exclusive is, en wordt gezien/gelabeld als een Halo-killer. De verwachtingen kunnen mss wat te hoog zijn.

Wat me het meeste aansprak is dat het hele spel (volgens mij) ook co-op te spelen is, zowel online als offline, en dat je op elk gewenst moment in of uit de co-op kunt springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Frostie schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:01:
Is 3busymen 1 april grappen aan het uithalen? Krijg net nl. een bevestiging dat mijn GTA IV is verstuurd? ;)

Iemand anders ook besteld en net een bevestiging gehad?
Ik neem aan dat het een grap is... zo niet dan hoor ik het graag! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

trillen.. jah logisch.

T'is wel een beetje een Wii wannabee die PS3 :P

* Chaoss rent weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Maar goed, heeft iemand dus ervaringen met de kwaliteit van de witte verf op de PS3 DS3 controller?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Maximus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:58:
Maar goed, heeft iemand dus ervaringen met de kwaliteit van de witte verf op de PS3 DS3 controller?
Er zit geen witte verf op een dualshock3. Het is gewoon wit plastic, dus niet te vergelijken met die zilveren variant van de PS2. Dat was dus wel gepaint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

mijn Wii controllers hebben er ook last van, weet niet van wiens zweethanden het komt... maar vantevoren handen wassen etc helpt ook niet. T'is niet heel extreem maar je ziet duidelijk verkleurde "zweet plekken". Denk dat je er met die DS3 controller niet aan ontkomt,want de Wii controller komt verder over als een heel degelijk apparaat. Het is ook echt wit-plastic en geen laklaagje.

Denk dat je het bij wit ook veel eerder merkt dan bij zwart.

[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 02-04-2008 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

ja......de verf blijft erop zitten bij mij :P heb over het algemeen ook wel "zure handen" (dit is btw zwarte DS3)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Nu online

scorpie

Supra Addict

Ik zit nu zelfs te twijfelen om een PSP + God of War te kopen, alleen al omdat die integratie met die PS3 zo tof is.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
bij Saturn in tilburg ps3 + gt5p voor 377 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
en verschillende games voor 33 euro: oa uncharted en ratchet & clank

http://www.saturn.nl/aanbiedingen/store_flash/183/index.php3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
scorpie schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:17:
Ik zit nu zelfs te twijfelen om een PSP + God of War te kopen, alleen al omdat die integratie met die PS3 zo tof is.
Wat dan??? Je bedoelt de PSP in het algemeen of het spel GOW??

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Nu online

scorpie

Supra Addict

Iemand die in de buurt woont en voor mij uncharted en ratchet & clank wil kopen en verzenden?

edit @ hierboven:
PSP lijkt me gaaf omdat hij nu zo geintegreerd wordt met de PS3, en ook GOW, want al die filmpjes trekken me wel. :)
Dus die combopack van PSP + GOW is erg verleidelijk ja :P

[ Voor 51% gewijzigd door scorpie op 02-04-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denko schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:07:
[...]
ja......de verf blijft erop zitten bij mij :P heb over het algemeen ook wel "zure handen" (dit is btw zwarte DS3)
Wow 'zure handen' dat is nieuw voor mij, klinkt heel indrukwekkend. :)

Ik gok dat het iets met de PH waarde van de huid is? Eerlijk gezegd heb ik nog nooit de gevolgen van zoiets gezien op lak/verf; foto? Ben wel nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:37:
Iemand die in de buurt woont en voor mij uncharted en ratchet & clank wil kopen en verzenden?

edit @ hierboven:
PSP lijkt me gaaf omdat hij nu zo geintegreerd wordt met de PS3, en ook GOW, want al die filmpjes trekken me wel. :)
gewoon doen! heb de combinatie ook en is echt meesterlijke samenwerking..! ps3 laten draaien en dan in bed gewoon even de film afkijken... of de psp als AB gebruiken als je muziek aan het luisteren bent terwijl je tv uit staat.. en ja GOW is erg gaaf...maar FF:CC is beter :D sorry voor het beetje offtopic gelul :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
ik zie net zelf dat bij die 33 euro aanbieding ook eye of judgement + cam en warhawk + headset zitten :D zometeen ff langs fietsen dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die Saturn aanbieding liep tot 31 maart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Nu online

scorpie

Supra Addict

El_V schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:51:
ik zie net zelf dat bij die 33 euro aanbieding ook eye of judgement + cam en warhawk + headset zitten :D zometeen ff langs fietsen dan maar
Aangezien ik je niet kan mailen of DM'en: Zou je voor mij Uncharted willen kopen en opsturen? R&C koop ik dan ooit nog wel een keer, GT5P komt ook mijn kant op, dus kan niet alles tegelijk spelen :X

@Vidifotografie: Ja, Ik ben ook een enorme FF VII fan, dus FF : CC komt er zeker ;p

edit @ hierboven: Nee, vanaf 31 maart toch juist?

edit2:
Ja dus:
Deze aanbiedingen zijn geldig van
31-03-2008 tot en met 06-04-2008.
Zetfouten en prijswijzigingen voorbehouden.
De aanbiedingen gelden dus nog zeker 4 dagen!

[ Voor 18% gewijzigd door scorpie op 02-04-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-09 12:42
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:54:
Mensen die Saturn aanbieding liep tot 31 maart!
nee vanaf 31 t/m 6 april wel goed lezen

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 10-09 13:08
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:40:
[...]

Wow 'zure handen' dat is nieuw voor mij, klinkt heel indrukwekkend. :)

Ik gok dat het iets met de PH waarde van de huid is? Eerlijk gezegd heb ik nog nooit de gevolgen van zoiets gezien op lak/verf; foto? Ben wel nieuwsgierig.
Het is gewoon de combinatie van zweetende handen, handen die druk uitoefenen op de controler en regelmatige wrijving over de controler (handen die bewegen).
Dat en natuurlijk het feit dat dit allemaal vlugger merkbaar word bij een witte controller dan bij een zwarte.
Ik wil zelf ook graag een witte DS3 controller maar ja vlekken zie je er vlugger op

Ik weet trouwens niet zeker of het alleen het zweet is wat dit doet.
Ik dacht dat de vinger toppen van mensen altijd een soort van zuur afscheiden (geen sterk zuur) en dat de sterkte hiervan van mens tot mens verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
scorpie schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:37:

edit @ hierboven:
aaah ok... ik dacht dat het spel op een bepaalde manier geïntegreed is met de PS3, maar da's dus niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien interessant voor mensen die een ps3 willen kopen... nu ps3 met AC en GTA4 (ja die wordt dan waarschijnlijk pas verzonden) link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Deadsy schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:59:
[...]

Het is gewoon de combinatie van zweetende handen, handen die druk uitoefenen op de controler en regelmatige wrijving over de controler (handen die bewegen).
Dat en natuurlijk het feit dat dit allemaal vlugger merkbaar word bij een witte controller dan bij een zwarte.
Ik wil zelf ook graag een witte DS3 controller maar ja vlekken zie je er vlugger op

Ik weet trouwens niet zeker of het alleen het zweet is wat dit doet.
Ik dacht dat de vinger toppen van mensen altijd een soort van zuur afscheiden (geen sterk zuur) en dat de sterkte hiervan van mens tot mens verschillen.
Super mega vet off_topic: Zweet heeft een bepaalde zuurtegraad. Dit verschilt per persoon... Hoe zuurder, hoe "agressiever" het zweet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Dutch_Baseline schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:01:
[...]

Super mega vet off_topic: Zweet heeft een bepaalde zuurtegraad. Dit verschilt per persoon... Hoe zuurder, hoe "agressiever" het zweet....
Wat klinkt dat goor allemaal........ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Baseline schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:01:
[...]

offtopic:
dit erge zweten kan je verminderen/voorkomen door je handen even goed te wassen onder warm/heet (niet verbranden!!) water...

Over en uit met zweet handen en weer verder met de PS3!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Motorstorm Complete(?):
http://www.psonly.nl/nieu..._in_Japanse_releaselijst/

Dit is wel interessant, wil Motorstorm nog altijd een keertje kopen. Maar heb geen haast, dus als deze versie ook hier in de EU of US uitkomt koop ik m denk ik wel. Dit is dus Motorstorm met alle updates/extra content. Weet eigenlijk niet eens hoeveel extra content erbij zit, heb ooit eens twee vids gezien van nieuwe tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
zwembroek schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:03:
[...]

Er zit geen witte verf op een dualshock3. Het is gewoon wit plastic, dus niet te vergelijken met die zilveren variant van de PS2. Dat was dus wel gepaint.
Om hier nog heel even op door te gaan, weet iemand hoe het staat met de zilveren DS3 controller? Die heb ik besteld bij Yesasia... Is dat wel gepaint of zit de kleur hierbij ook verwerkt in het plastic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Zo ik ben net terug van de Saturn en heb eye of judgement plus cam voor 33 euro gehaald.. ik heb ff een vraagje over de cam.. kan ik de microfoon hiervan ook gebruiken bij bijvoorbeeld COD4? kan ik een knop binden om te praten? en werkt dit ook een beetje fatsoenlijk?

[ Voor 5% gewijzigd door El_V op 02-04-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
El_V schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:14:
Zo ik ben net terug van de Saturn en heb eye of judgement plus cam voor 33 euro gehaald.. ik heb ff een vraagje over de cam.. kan ik de microfoon hiervan ook gebruiken bij bijvoorbeeld COD4? kan ik een knop binden om te praten? en werkt dit ook een beetje fatsoenlijk?
eeeuh.... probeer het eens zou ik zeggen? Je hebt hem toch liggen? Of heb je cod4 nognie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Mocht je nog zin hebben in een reisje naar de Saturn dan houd ik me van harte aanbevolen!

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:22
De Saturn heeft zeker goeie aanbiedingen! Helaas dat ik geen tijd heb om daar deze week nog even langs te gaan. Misschien een collega even lief aankijken om wat Bluray's mee te nemen! Hoewel ik de bui al zie hangen dat de BD's in de krant de enige zijn voor 15 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:28:
[...]

Mocht je nog zin hebben in een reisje naar de Saturn dan houd ik me van harte aanbevolen!
hier is nog iemand.... mocht je dit willen doen, pm me dan even, dan kunnen we evt dingen regelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

m4yall schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:34:
De Saturn heeft zeker goeie aanbiedingen! Helaas dat ik geen tijd heb om daar deze week nog even langs te gaan. Misschien een collega even lief aankijken om wat Bluray's mee te nemen! Hoewel ik de bui al zie hangen dat de BD's in de krant de enige zijn voor 15 euro...
De meeste BluRay films hebben normale prijzen, in het krantje zie je natuurlijk de aanbiedingen. Afgelopen weekend was ik bij de Saturn hier (Tilburg), meeste BluRays waren wel duurder dan 15 euro ja :)

(anders had ik er wel een paar meegenomen)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Nu online

scorpie

Supra Addict

Mjah ik vroeg het een paar pagina's terug ook al, maar niemand in de buurt van Tilburg heeft dus tijd / zin om naar Saturn te gaan voor mede GoTters :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Ik zit te twijfelen of ik de oude PS2 titel "Final Fantasy X" moet kopen. Zelf heb ik nog nooit een Final Fantasy titel gespeeld alleen trekt het me wel omdat het er echt goed uit ziet. Via een vriend het ik Final Fantasy X doorgekregen als titel die je wel kunt kiezen als je wilt beginnen met spelen.

Is FFX een aanrader voor iemand die nog nooit een FF game heeft gespeeld? Ik speel zelf namelijk nu GT5P (Race game freak :P ) en COD4 (shooter freak :) ).

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:37
scorpie schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:51:
Mjah ik vroeg het een paar pagina's terug ook al, maar niemand in de buurt van Tilburg heeft dus tijd / zin om naar Saturn te gaan voor mede GoTters :'(
Mij niet gezien helaas.. Was graag voor je gaan kijken en had dit gisteravond reeds aan JeepXJ89 beloofd. Maar dat zit er niet meer in nu ik een paper moet herschrijven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:54:
Ik zit te twijfelen of ik de oude PS2 titel "Final Fantasy X" moet kopen. Zelf heb ik nog nooit een Final Fantasy titel gespeeld alleen trekt het me wel omdat het er echt goed uit ziet. Via een vriend het ik Final Fantasy X doorgekregen als titel die je wel kunt kiezen als je wilt beginnen met spelen.

Is FFX een aanrader voor iemand die nog nooit een FF game heeft gespeeld? Ik speel zelf namelijk nu GT5P (Race game freak :P ) en COD4 (shooter freak :) ).
absoluut... heb hem gekocht bij mn ps2 vroegah.. en echt een meesterlijk spel!!! pas op.. je raakt ontzettedn verslaafd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:00:
[...]

absoluut... heb hem gekocht bij mn ps2 vroegah.. en echt een meesterlijk spel!!! pas op.. je raakt ontzettedn verslaafd!!
Ook als je nog nooit een RPG hebt gespeeld en eigenlijk alleen maar racers of shooters speelt? :P

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Maximus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:16:
[...]

Ook als je nog nooit een RPG hebt gespeeld en eigenlijk alleen maar racers of shooters speelt? :P
Het is een pure JRPG, grinding maar met een goed verhaal en je kan niet echt fout gaan met een Final Fantasy Game. Persoonlijk ben ik meer van Final Fantasy XII maar dat is smaak. Ik bedoel maar er zijn die Final Fantasy VIII de top final fantasy vonden en er zijn ook die alle final fantasies na 6 maar "te vernieuwend" vinden. Zelf vindt ik Final Fantasy XII best lekker met veel keuze in een toch voor JRPG kernmerkende sturende verhaal lijn!

FF X is ook een goed hoor zeker! Je moet het gewoon een keer proberen of JRPG's je liggen!

In een JRPG zul je altijd een sturende verhaal lijn tegenkomen. Gebieden waar je nog niet in kan, steden waar je nog niet naar toe kan vliegen enzovoort! Dat is omdat het verhaal je in een bepaalde richting probeert te sturen en wel dat is ook de charme van de JRPG. Een goed verhaal!

Je moet wel vaak een uurtje of 3 in een JRPG steken om een beetje in het verhaal te komen omdat het is wel de realiteit dat het verhaal op gang moet komen. Maar dan zijn ze ook zeer ontspannend, en hebben echt die drive van "Nog een uurtje!"

[ Voor 25% gewijzigd door swampy op 02-04-2008 14:36 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:16:
[...]

vind ik wel... ik had alleen nog maar racers en shooters gespeeld op de pc en ps2... als je een beetje van verhaal houd en relaxed gamen en belachelijk mooie filmpjes (voor die tijd dan) dan is dit echt een gave game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Ik wil vanavond ook wel even langs de saturn rijden, maar hadden ze er nog genoeg van Eye of Judgement liggen? Of zo goed als op? Ik heb ze al meerder malen proberen te bellen maar ze nemen daar de telefoon gewoon niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Nohead schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:26:
[...]

Ik wil vanavond ook wel even langs de saturn rijden, maar hadden ze er nog genoeg van Eye of Judgement liggen? Of zo goed als op? Ik heb ze al meerder malen proberen te bellen maar ze nemen daar de telefoon gewoon niet op.
ik kon er zo in de winkel geen zien liggen.. dus ik heb het gevraagd en toen pakte ze er een voor mij.. ze liepen zelfs met me mee na de kassa (de doos was nog niet beveiligd)

en voor de mensen die andere mensen vragen om wat te halen.. ik weet niet of jullie OV-kaart hebben? Zoja dan kun je zelf makkelijk gaan. ligt vlak bij centraal station tilburg en het is zeker de moeite.. gt5 ligt er ook voor 35 euro en ut3 voor 52!

helaas heb ik zelf geen geld meer :( maar ik kan gelukkig wel weer ff vooruit met de aangeschafte games :D! ik ga nu eindelijk eye of judgement proberen, na een lange update

ps eye is wel echt vet trouwens :D welke van die minigames worden er aangeraden? dan ga ik vanavond ff de credit card gegevens van mn vader vragen want het lijkt me wel echt koel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Nu online

scorpie

Supra Addict

El_V schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:36:
[...]

ik kon er zo in de winkel geen zien liggen.. dus ik heb het gevraagd en toen pakte ze er een voor mij.. ze liepen zelfs met me mee na de kassa (de doos was nog niet beveiligd)

en voor de mensen die andere mensen vragen om wat te halen.. ik weet niet of jullie OV-kaart hebben? Zoja dan kun je zelf makkelijk gaan. ligt vlak bij centraal station tilburg en het is zeker de moeite.. gt5 ligt er ook voor 35 euro en ut3 voor 52!

helaas heb ik zelf geen geld meer :( maar ik kan gelukkig wel weer ff vooruit met de aangeschafte games :D! ik ga nu eindelijk eye of judgement proberen, na een lange update

ps eye is wel echt vet trouwens :D welke van die minigames worden er aangeraden? dan ga ik vanavond ff de credit card gegevens van mn vader vragen want het lijkt me wel echt koel
Ik heb een OV kaart ja, maar morgen en overmorgen ook tentamens, dat is m'n probleem een beetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Waarom nou alleen die saturn en niet die in rdam |:(

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Voor wie wil weten hoelang t shippen van YesAsia duurt:
24/03 Satin Silver DS3 besteld
2/4 hier in de brievenbus :)

Dat zilver ziet er toch wel sjiek uit!!

Oja, t was een pakketje v/d Deutsche Post en er stond €10 geschenk op. Dit ter info voor de twijfelaars ivm douane

[ Voor 26% gewijzigd door bramberk15 op 02-04-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

scorpie schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:46:
[...]

Ik heb een OV kaart ja, maar morgen en overmorgen ook tentamens, dat is m'n probleem een beetje :P
Kun je mooi in de trein leren. Heb je ook niet zoveel afleiding. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
bramberk15 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:53:

Jij ook al :) Ik heb hem ook net binnen en hij ligt nu op te laden. Kleurt goed bij mn DS3 ceramic white en Sixaxis black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Even een vraag voor de mensen met een Logitech Cordless Precision en Gran Turismo 5, doet jullie controller het ook niet?

Kan wel scrollen door het menu, start een race, geen besturing, niet remmen of gasgeven (Gvd)

Dazzz dan lekker, reclame in het spel voor Logitech, maar een werkende controller, ho maar... :| :| :| :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:07:
[...]Jup via FRS online, allemaal dubbeltjes dus! _/-\o_
Ik zondag besteld vandaag binnen :)
Ik snap echt niets meer van die manier van de Free Record Shop hoe ze dat online doen. Ik wacht al een paar dagen op mijn Pirates Trilogie, maar die kwam maar niet. Hoorde ik dat ik ze wellicht ook in de winkel kan bestellen, dus ik annuleer mijn bestelling want die stond dus al 3 dagen op “status in behandeling”. Order geannuleerd en meteeen springt de status op “verzonden”… gek gedoe.

Maar als ik ze binnen heb zal ik wel netjes betalen, want anders krijg ik weer gedoe met terugsturen en dergelijke. Heb ik niet echt zin in :)
Chaoss schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:39:
trillen.. jah logisch.

T'is wel een beetje een Wii wannabee die PS3 :P

* Chaoss rent weg
Wii wannabee… ja en nee

Juist NIET omdat de Dual Shock 3 gaat trillen. Want Sony was daar het eerste mee met de Dual Shock 1 voor de PlayStation 1. De PS3 zou niet over het shock gedeelte kunnen beschikken omdat dan de “motion sensor” in de war zou raken en dan zou je die besturing dus niet meer kunnen gebruiken. Maar Sony wilde perse die motion-shit erin en die kwam er dan ook (dat is inderdaad gejat van de Wii, want die had dat al). Maar dat trillen is dus al lang “van” Sony :)

Oja, t was een pakketje v/d Deutsche Post en er stond €10 geschenk op. Dit ter info voor de twijfelaars ivm douane
Ik twijfel niet meer, want heb gister ook besteld. Maar vond het wel raar dat er staat dat de controller per direct beschikbaar is (de zwarte) en met gewoon verzenden dat het dan een week of twee duurt. Maar op het eind van mijn bestelling staat dat ik de controller de 25e april kan verwachten. Dus dat is wel iets meer dan de twee weken die eerder werden gezegd.

Maar zie het dan wel. Voor €34,08 wacht ik wel even.
Kan de oude SixAxis meteen met Koninginnedag verkocht worden op de rommelmarkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
PatrickG schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:56:
[...]

Jij ook al :) Ik heb hem ook net binnen en hij ligt nu op te laden. Kleurt goed bij mn DS3 ceramic white en Sixaxis black.
Ja hij ligt nu ook te laden. Heb m net ff getest met GT5p en hij lijkt wat fijner te sturen. De analoge sticks geven wat meer 'feedback'.

@Fear1986: Bij mij stond ook 17 april als verwachte leverdatum, en dat is dus ook twee weken eerder. Dus de 25e als leverdatum zou ik met een korreltje zout nemen

@DutchBaseline: ja dat is een beetje inherent aan fora, worden nogal vaak dezelfde onderwerpen besproken. Maar mijn post was enkel bedoeld ter info, niet ter discussie

[ Voor 30% gewijzigd door bramberk15 op 02-04-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline

Nee nee nee.... niet wééééér die discussie.... Sorry, maar dit is echt al 100.000 keer besproken... No offence, maar door dit te posten krijg je weer een diarree aan vergelijkbare berichten....

[ Voor 14% gewijzigd door Dutch_Baseline op 02-04-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Windkracht13 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:04:
Even een vraag voor de mensen met een Logitech Cordless Precision en Gran Turismo 5, doet jullie controller het ook niet?

Kan wel scrollen door het menu, start een race, geen besturing, niet remmen of gasgeven (Gvd)

Dazzz dan lekker, reclame in het spel voor Logitech, maar een werkende controller, ho maar... :| :| :| :|
Dat is raar, ugh sorry over het keyboard gedoe. Ik hoop dat ze met een oplossing komen want het zijn wel lekkere controllers!

[ Voor 17% gewijzigd door swampy op 02-04-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Windkracht13 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:04:

http://boardsus.playstati...nturismo&thread.id=318300
Hier zijn meer lotgenoten. Misschien staat er nog iets nuttigs tussen. Ik heb zelf de controller niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Geen nuttige tips helaas, bednkt voor je linkje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik heb mijn 'luidruchtige' PS3 (Prologue-pack) omgeruild voor een ander exemplaar. Deze is volgens mij stiller.

Iemand enig idee wanneer je .mkv bestanden (firmware updates) kunt afspelen op de PS3? Grote teleurstelling dat dit niet direct kan. Ik heb even snel gekeken en zo te zien moet ik m'n afleveringen van Lost eerst omzetten naar MP4. Met Gotsent schijnt dat snel te kunnen, alleen heb ik weer een Mac...

Op m'n Mac draai ik Azureus voor torrents. Het viel mij op dat ik ook het Azureus logootje ergens tegen kwam op m'n PS3. Waar staat dat voor?? Ik zie het icoontje alleen als ik via wi-fi torrentbestanden aan het dl-en ben via Azureus. Wat kan ik er eigenlijk mee?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat is de mediaserver van Azureus. Ik zou even het PS3 als mediacenter topic gaan doorspitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
FeaR1986 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:14:
[...]

Ik snap echt niets meer van die manier van de Free Record Shop hoe ze dat online doen. Ik wacht al een paar dagen op mijn Pirates Trilogie, maar die kwam maar niet. Hoorde ik dat ik ze wellicht ook in de winkel kan bestellen, dus ik annuleer mijn bestelling want die stond dus al 3 dagen op “status in behandeling”. Order geannuleerd en meteeen springt de status op “verzonden”… gek gedoe.

Maar als ik ze binnen heb zal ik wel netjes betalen, want anders krijg ik weer gedoe met terugsturen en dergelijke. Heb ik niet echt zin in :)
Ik had ook is een dvd besteld dat duurde lang. Ik zag hem in de winkel en heb toen gekocht. Ik heb toen de order geannuleerd en netjes mijn geld terug gekregen. Vier weken later lag hij toch in de brievenbus. Ik ben zo netjes geweest om hem terug te sturen.

Vergeet voormij niet even de nummers te checken als je ze binnen hebt. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

homernt schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:05:
[...]
Ik had ook is een dvd besteld dat duurde lang. Ik zag hem in de winkel en heb toen gekocht. Ik heb toen de order geannuleerd en netjes mijn geld terug gekregen. Vier weken later lag hij toch in de brievenbus. Ik ben zo netjes geweest om hem terug te sturen.

Vergeet voormij niet even de nummers te checken als je ze binnen hebt. Alvast bedankt.
Ik heb ze ook net binnen en je kan ze gewoon bestellen, want de nummers komen overeen met de nummers die jij onder "nieuw" verstaat. Dus de "PIR1EED1STA7A" op de voorkant en "A0100894208-A911" op de achterkan. Achterkant is trouwens niet echt makkelijk lezen met dat gereflecteer :)

Weet dat het al een keer gepost is, maar nu weet je dat het geen toeval is dat de andere de nieuwe had. Ik heb ze ook, dus ze zullen nu wel gewoon in omloop zijn.

Ik heb mijn annulering weer geannuleerd, want nu terugsturen vind ik wat te veel van het goede.
Is zo'n gedoe omdat ze net niet door de brievenbus passen. Ik maak het geld wel gewoon over en zie wel waaraan ik die Plastix-kaart uit geef.
Dacht eerst aan Bully voor de Xbox 360, want heb die game nog nooit gespeeld op de PS2 en lijkt me wel oke. Maar bij de MusicStore is dezelfde game een tientje goedkoper, dus dan weet ik het wel...
Wellicht Haze over twee maanden, want GTA 4 heb ik ook al ergens in pre-order staan... Toch niet zo slim om alles al vast te laten leggen. Al had ik GTA 4 al in pre-order staan sinds juli vorig jaar :+

[ Voor 51% gewijzigd door FeaR op 02-04-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die positieve ervaringen heeft met Viking?
Zit zoveel verschil in de (p)reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Nu online

scorpie

Supra Addict

homernt schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:05:
[...]

Like... die nummers heb ik al 3 pagina's terug gemeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Maximus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:54:

Pfff, gaat weer lekker hard vandaag met de replies :)
my 2cents:
Ik denk niet dat FF:X een hele makkelijke game is om als eerste RPG te kiezen. Heb je al wel wat RPG ervaring, dan is FF:X wel een super game, als je tenminste een beetje tegen random encounters kan. Hij is bij FRS volgens mij ook voor weinig te krijgen, dus een dure miskoop zal het sowieso niet zijn. Wat graphics betreft vind ik hem trouwens niet zo mooi, maar dat komt voornamelijk door de resolutie denk ik (jaggies etc.) Dus daar hebben de meeste games van de vorige generatie last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
scorpie schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:24:
[...]

Like... die nummers heb ik al 3 pagina's terug gemeld?
Sorry, had ik niet gezien. Ik zat puur op de naam te letten van de geen waar ik het aangevraagd had.
Allebij bedankt. Ik denk dat ik nu wel met gerust hart kan bestellen.

Nu is de vraag neem ik ze alle drie of alleen de eerste. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Frank-NL schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:55:
Dat is de mediaserver van Azureus. Ik zou even het PS3 als mediacenter topic gaan doorspitten.
Done, thanks.

Over Final Fantasy, ik heb enige tijd terug met zeer veel plezier FF VII op de PSX herspeeld. Ooit begonnen in '97 met de Japanse versie, waar ik geen reet van begreep (maar oh wat zagen de filmpjes er toen vet uit). Toen de US-versie opgepakt en gekomen tot Seph. cave. Niet uitgespeeld en laten liggen. Tien jaar later toch opnieuw gespeeld en wat een spel is dat toch. Er was het gerucht dat hij voor de PS3 zou uitkomen... Stiekem hoop ik dat dat nog gebeurt.

Natuurlijk zijn de graphics naar huidige maatstaven ondermaats. FF VIII ben ik ook aan begonnen, maar niet afgerond... Speaking of which... Ik heb dus een Europese PS3. Mijn originele FF VIII is ntsc-u/c (Amerikaans dus). Kan ik die spelen op de PS3? Zo ja, dan ga ik maar eens zoeken waar die FF's liggen...

Oh ja, waarom dit verhaal. Als je FF overweegt, gewoon doen, maar probeer het spel wel te plaatsen in het tijdvak waarin het is uitgekomen. Veel spellen van de PS2 zien er nu uit als een draak. Met een paar jaar zal je dat ook vinden van PS3 spellen. Maar de gameplay en vooral het 'gevoel' tijdens het spelen blijven je bij. In het ergste geval raak je verslaafd aan het spel/reeks...

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Gepperd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:24:
Helaas heeft ook mijn PS3 de geest gegeven met het welbekende disc probleem. Geen gaming maar ook geen mediacenter meer dus de komende tijd.. Gisteravond las de PS3 plots geen schijfjes meer (geen DVD, BluRay, CD). De schijf gaat er wel gewoon in, maar verder gebeurt er na één tik geluid niks meer. Rechtsbovenin blijft het rondje cirkelen maar er gebeurd verder niks meer. Nog acties die ik kan proberen (reinigings CD? of eens flinke klap erop ;) ).

Ik heb al een hondertal andere mensen met dit probleem gezien (op Tros Radar).

Wat is de beste / snelste / goedkoopste aanpak? PS3 inleveren bij E-Plaza (is dat mogelijk?) of via de helpdesk een RMA aanmaken (en zelf doos en bezorging regelen)?
RMA via Sony gaat super goed! Iig de intake, ik was gelijk aan de beurt en ze stuurde dezelfde dag nog het RMA adres stickertje op en je RMA nummer via email. Je hoeft niks te dokken voor het versturen, antwoordnummer. Ik heb hem wel bij verzekerd maar das eigen keuze.

Die van mij is nu 3 dagen weg, heb verder nog niks gehoord. Max 15 dagen totaal als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kun je prima zelf vinden. Hier bijvoorbeeld.

[ Voor 104% gewijzigd door TheZeroorez op 02-04-2008 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
Dat staat bij de order: bij pre-orders krijg je een automatische mail dat de game is verzonden, maar dat is niet zo...

"AFTER YOU PAY YOU MAY RECEIVE AN EMAIL THAT THE GAME HAS SHIPPED, THAT IS JUST AN AUTOMATIC EMAIL OUR SYSTEM SENDS. YOUR GAME WILL ONLY SHIP ON STREET DATE OF 4/28/08. WE WILL LET YOU KNOW IF THAT INFORMATION CHANGES. THANK YOU!!! TEAM EVG"
Stealth2000 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:36:
[...]

Ik neem aan dat het een grap is... zo niet dan hoor ik het graag! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

nioz schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:39:Pfff, gaat weer lekker hard vandaag met de replies :)
my 2cents:
Ik denk niet dat FF:X een hele makkelijke game is om als eerste RPG te kiezen. Heb je al wel wat RPG ervaring, dan is FF:X wel een super game, als je tenminste een beetje tegen random encounters kan. Hij is bij FRS volgens mij ook voor weinig te krijgen, dus een dure miskoop zal het sowieso niet zijn. Wat graphics betreft vind ik hem trouwens niet zo mooi, maar dat komt voornamelijk door de resolutie denk ik (jaggies etc.) Dus daar hebben de meeste games van de vorige generatie last van :)
Ik denk dat geeneen rpg makkelijk is om mee te beginnen. Wat dat betreft is FF-X denk ik niet verkeerd om mee te beginnen. Of je begint met FF12, dat is veruit de minste van de main-serie dus dan kan het alleen maar beter worden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Komt er nog een degelijke MMO uit op de PS3? (buiten The Agency, zegt me niks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

El_V schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:36:
[...]

offtopic:
Wat een prutsers die daar bij Saturn werken zeg. Vraag je ze of ze Eye of Judgement hebben liggen zeggen ze nee. Vraag je of je hem kan reserveren nee kan niet is een actie... Zeg je dat andere hem wel hebben kunnen reserveren krijg je geen duidelijk antwoord. Vraag je of hij weet wanneer die binnenkomt weet hij ook niet en kan hij niet opzoeken. Loop ik naar de informatiebalie en vraag precies het zelfde, krijg alleen deze keer antwoord op al mijn vragen en netjes een reservering kunnen plaatsen.

Sorry even frustatie van de stereotype MediaMarkt/Saturn medewerkers kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dan toch een ps2 rpg wil spelen op je ps3 dan raad ik DragonQuest8 aan.
Is maar 16.99 euro (hier btw. ook Dirt voor 27,99) en heeft cellshaded gfx (net een tekenfilm, ziet er zelfs op de ps3 goed uit), voice acting en een leuke storyline met sidequests etc...Wat mij betreft een toppertje onder de rpg's.
Final Fantasy is eigenlijk altijd wel goed, alleen moet je uitkijken dat je geen FFX-2 koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:54:
Als je dan toch een ps2 rpg wil spelen op je ps3 dan raad ik DragonQuest8 aan.
Is maar 16.99 euro (hier btw. ook Dirt voor 27,99) en heeft cellshaded gfx (net een tekenfilm, ziet er zelfs op de ps3 goed uit), voice acting en een leuke storyline met sidequests etc...Wat mij betreft een toppertje onder de rpg's.
Final Fantasy is eigenlijk altijd wel goed, alleen moet je uitkijken dat je geen FFX-2 koopt.
Wat is er mis met FFX-2? Behalve dat her pure fan service is waarin dire manga vrouwen in voor elke soort rol andere kleren hebben en jij als speler die rol moet gebruiken om beesten te vangen. Oh en dat het geen echt plot en verhaal heeft en dat het gewoon een fan service is.

Moet je gelijk geven Dragon Quest 8 is zeker de moeite waard, okay kiddier getekent maar wel een mooie JRPG ervaring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb van een maatje Need for Speed: Prostreet geleend voor de PS3. Nu prop ik die er voor het eerst in, en krijg ik 722mb aan update-data voor m'n kiezen.

Is dat te verwijderen als ik uitgespeeld ben met het spel? Ik vind het nogal zonde om nutteloze data (van bijna 1GB dus) op m'n 40GB hdd te laten staan.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:57:
[...]

Wat is er mis met FFX-2? Behalve dat her pure fan service is waarin dire manga vrouwen in voor elke soort rol andere kleren hebben en jij als speler die rol moet gebruiken om beesten te vangen. Oh en dat het geen echt plot en verhaal heeft en dat het gewoon een fan service is.

Moet je gelijk geven Dragon Quest 8 is zeker de moeite waard, okay kiddier getekent maar wel een mooie JRPG ervaring!
Ik vind FFX-2 niet echt een voorbeeld van FF ;)
Gunner schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:12:
Is dat te verwijderen als ik uitgespeeld ben met het spel? Ik vind het nogal zonde om nutteloze data (van bijna 1GB dus) op m'n 40GB hdd te laten staan.
Ja kan je gewoon verwijderen.

btw Dirt voor 27,99 is al uitverkocht inmiddels...gaat hard :(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 19:22 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.