Hahaha wow, Assassin's Solid, echt prachtig hoe de cutscenes direct in gameplay overgaan!
"Did you rike it?" Kojima!
"Did you rike it?" Kojima!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Let ook op het strakke design van de "3" in "Dual Shock 3".FeaR1986 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:31:
[...]
Edit:
Marktplaats is inderdaad zeer goed voor een DS3:
[afbeelding]
Verwijderd
Er is hier op het Pieter Vreedeplein inderdaad een Saturn geopend. Als we iets kunnen regelen met de betaling wil ik best even voor je rondneuzen daar. Moet morgen toch nog even de stad in. Laat maar iets weten...Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:45:
Hmm zijn Jade en Hideo een stelletje? Hoe anders krijgt zij de eer om in zijn game haar geesteskindje te plaatsen!?
En nu even belangrijk:
Ik zoek iemand die in de buurt van Tilburg woont, er schijnt daar een Saturn te zijn geopend en ik woon zelf niet in de buurt maar ik zou graag een van de openingsaanbiedingen kopen. Zou iemand van GoT me kunnen helpen? (latere verzendkosten voor mijn rekening natuurlijk)
Oa bij openings aanbiedingen: Eye of Judgement set en Singstar set voor €33! Niet verder vertellen..
[ Voor 8% gewijzigd door marcelcee op 01-04-2008 22:59 ]
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Verwijderd
Ja graag! Let er wel op dat er handelaars zijn die elke keer de nieuwe lading opkopen, een belletje van tevoren kan dus geen kwaad. (reserveren doen ze datceelcoumans schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:54:
[...]
Er is hier op het Pieter Vreedeplein inderdaad een Saturn geopend. Als we iets kunnen regelen met de betaling wil ik best even voor je rondneuzen daar. Moet morgen toch nog even de stad in. Laat maar iets weten...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2008 23:23 ]
Ik heb nog geen vijf minuten geleden ook een zwarte DualShock 3 besteld bij YesAsia.LWaS schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:56:
IK heb de vorige delen doorzocht, maar kon nou geen eenduidig antwoord vinden of de DS3 van Yesasia gewoon net als een Europese is. Geen afwijkingen tov een Europese? Lijkt me niet, maar voor de zekerheid voor ik hem bestelh
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
Hehe, volgens mij is Hideo gewoon getrouwd plus kind(eren), dus ik mag voor z'n vrouw hopen van nietVerwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:45:
Hmm zijn Jade en Hideo een stelletje? Hoe anders krijgt zij de eer om in zijn game haar geesteskindje te plaatsen!?
Je denkt verkeerd.FeaR1986 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:31:
[...]
A ) Waarom moet je nu weer mijn dag verpesten
B ) Ik weet dat bijna iedereen er €37 voor betaald heeft. Maar die enkeling die gepakt is doet mij toch twijfelen om te importeren.
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door Gman op 02-04-2008 00:03 ]
Verwijderd
De zaak is alweer een tijdje open nu, en die aanbiedingen zijn vanaf afgelopen maandag (31-3), grote kans dus dat we ernaast grijpen als je nu nog singstar ofzo wilt hebben..Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:45:
Ik zoek iemand die in de buurt van Tilburg woont, er schijnt daar een Saturn te zijn geopend en ik woon zelf niet in de buurt maar ik zou graag een van de openingsaanbiedingen kopen. Zou iemand van GoT me kunnen helpen? (latere verzendkosten voor mijn rekening natuurlijk)
Oa bij openings aanbiedingen: Eye of Judgement set en Singstar set voor €33! Niet verder vertellen..
Iedereen weet dat Jade er was om meer mensen aan te trekken naar ACVerwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 00:01:
[...]
Hehe, volgens mij is Hideo gewoon getrouwd plus kind(eren), dus ik mag voor z'n vrouw hopen van niet
Tijdens de E3 vorig jaar hebben beide teams elkaar ontmoet omdat het team van Kojima Productions zo onder de indruk was van Assassin's Creed, het team van Ubisoft was al langer fan van Kojima.
Denk trouwens niet dat Jade Raymond, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, AC 'bedacht' heeft. Haar functie was meer het devteam 'managen' en PR praat doen.
Lijkt er op dat ze speciaal voor 1 april de model/skin van Snake even veranderd hebben, maarja het gaat natuurlijk meer om de gameplay dan om de grap, wat mij betreft
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
Dat van Jade klopt waarschijnlijk wel ongeveer, maar het is een lekkere vrouw mét brains!Chester schreef op woensdag 02 april 2008 @ 00:06:
[...]
Iedereen weet dat Jade er was om meer mensen aan te trekken naar AC
Anyways, in de Assassin's Creed Solid filmpje had Snake een sigaret in zijn mond? Wtf? Ondanks dat ie altijd een pakje sigaretten bij heeft, rookt Snake toch niet?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 00:44 ]
Subsistence is deel 3, en daar speel je niet met Solid SnakeVerwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 00:11:
[...]
Dat van Jade klopt waarschijnlijk wel ongeveer, maar het is een lekkere vrouw mét brains!
En dat je zegt dat Snake niet rookt is de grap van de dag! en dat op 2 april!
Speel eens een oude MGS zou ik zeggen, hij steekt regelmatig een sigaartje op in Subsistence bijvoorbeeld + in de E3 trailer van tijdje terug
[ Voor 18% gewijzigd door Chester op 02-04-2008 00:28 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
De Japanse DS3 is 100% compatibel met een Europese of Amerikaanse PS3.LWaS schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:56:
IK heb de vorige delen doorzocht, maar kon nou geen eenduidig antwoord vinden of de DS3 van Yesasia gewoon net als een Europese is. Geen afwijkingen tov een Europese? Lijkt me niet, maar voor de zekerheid voor ik hem bestelh
Verwijderd
Klopt, maar Solid Snake rookt ook in MGS2 (bijv. wanneer hij op de brug loopt voordat hij op de tanker springt) en in de trailers van MGS4 (bijv. voordat hij besluit om een pistool in z'n mond te stoppen).Chester schreef op woensdag 02 april 2008 @ 00:14:
[...]
Subsistence is deel 3, en daar speel je niet met Solid Snake(Voor zover ik weet, ben nog niet klaar met het spel).
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 00:47 ]
Verrek, je hebt helemaal gelijkVerwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 00:45:
[...]
Klopt, maar Solid Snake rookt ook in MGS2 (bijv. wanneer hij op de brug loopt voordat hij op de tanker springt) en in de trailers van MGS4 (bijv. voordat hij besluit om een pistool in z'n mond te stoppen).
Tijdens het spelen kan je ook een sigaret opsteken, alleen dan gaat je health langzaam omlaag
Kun jij voormij even checken of de volgende nummers op Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl hebt? De oude versie heeft namelijk een framing probleem.Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:07:
[...]
Jup via FRS online, allemaal dubbeltjes dus!![]()
Ik zondag besteld vandaag binnen
Nou, de openingsaanbiedingen waren alleen gelding in de openingsweek en die is alweer voorbij. En volgens mij toch al uitverkocht als je je bedenkt dat in de eerste paar dagen ze ruim 82000 bezoekers hebben gehadVerwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:45:
En nu even belangrijk:
Geldt voor alle (originele) hardware mbt de PS3...ymmv schreef op woensdag 02 april 2008 @ 00:21:
[...]
De Japanse DS3 is 100% compatibel met een Europese of Amerikaanse PS3.
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
In die Bluray zitten 2 discs. Disc 1 is de hoofdfilm, disc 2 zijn de bonus materials.homernt schreef op woensdag 02 april 2008 @ 08:25:
[...]
Kun jij voormij even checken of de volgende nummers op Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl hebt? De oude versie heeft namelijk een framing probleem.
Op de disk zouden deze nummers moeten staan:
Nieuwe Versie volledig nr. PIR1EED1STA7A
Achterkant: A0100894208-A911
Oude versie
Voorkant: PIR1EED4STA7A
Achterkant: A0100803488-A511 1000
Aan de buitenkant op de doos zou geen verschil te zien zijn.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik heb mijn Hotshots Golf ook net binnen gehad van de week. Dit weekend maar ff uitproberen met de vriendin. Ben ook benieuwd of het online via wereldwijde servers gaat of regio gebonden is.Grannd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:40:
Vandaag toch maar Everybody's Golf World Tour gehaald.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
PhD i.o.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Een Dual Shock 3 controller
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
jah Dual Shock 3 controller zover was ik, maar wat doet dat ding meer/minder dan de standaard sixaxis controller?
[ Voor 11% gewijzigd door Chaoss op 02-04-2008 10:29 ]
TrillenChaoss schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:28:
[...]
jah Dual Shock 3 controller zover was ik, maar wat doet dat ding meer/minder dan de standaard sixaxis controller?
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Hij triltChaoss schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:28:
[...]
Ik neem aan dat het een grap is... zo niet dan hoor ik het graag!Frostie schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:01:
Is 3busymen 1 april grappen aan het uithalen? Krijg net nl. een bevestiging dat mijn GTA IV is verstuurd?
Iemand anders ook besteld en net een bevestiging gehad?
PhD i.o.
Er zit geen witte verf op een dualshock3. Het is gewoon wit plastic, dus niet te vergelijken met die zilveren variant van de PS2. Dat was dus wel gepaint.Maximus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:58:
Maar goed, heeft iemand dus ervaringen met de kwaliteit van de witte verf op de PS3 DS3 controller?
mijn Wii controllers hebben er ook last van, weet niet van wiens zweethanden het komt... maar vantevoren handen wassen etc helpt ook niet. T'is niet heel extreem maar je ziet duidelijk verkleurde "zweet plekken". Denk dat je er met die DS3 controller niet aan ontkomt,want de Wii controller komt verder over als een heel degelijk apparaat. Het is ook echt wit-plastic en geen laklaagje.Maximus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:58:
Maar goed, heeft iemand dus ervaringen met de kwaliteit van de witte verf op de PS3 DS3 controller?
[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 02-04-2008 11:09 ]
ja......de verf blijft erop zitten bij mijMaximus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:58:
PSN & XBL: Denkoyugo
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Wat dan??? Je bedoelt de PSP in het algemeen of het spel GOW??scorpie schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:17:
Ik zit nu zelfs te twijfelen om een PSP + God of War te kopen, alleen al omdat die integratie met die PS3 zo tof is.
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
[ Voor 51% gewijzigd door scorpie op 02-04-2008 11:39 ]
Verwijderd
Wow 'zure handen' dat is nieuw voor mij, klinkt heel indrukwekkend.Denko schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:07:
[...]
ja......de verf blijft erop zitten bij mijheb over het algemeen ook wel "zure handen" (dit is btw zwarte DS3)
Verwijderd
gewoon doen! heb de combinatie ook en is echt meesterlijke samenwerking..! ps3 laten draaien en dan in bed gewoon even de film afkijken... of de psp als AB gebruiken als je muziek aan het luisteren bent terwijl je tv uit staat.. en ja GOW is erg gaaf...maar FF:CC is beterscorpie schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:37:
Iemand die in de buurt woont en voor mij uncharted en ratchet & clank wil kopen en verzenden?
edit @ hierboven:
PSP lijkt me gaaf omdat hij nu zo geintegreerd wordt met de PS3, en ook GOW, want al die filmpjes trekken me wel.
Dus die combopack van PSP + GOW is erg verleidelijk ja
Aangezien ik je niet kan mailen of DM'en: Zou je voor mij Uncharted willen kopen en opsturen? R&C koop ik dan ooit nog wel een keer, GT5P komt ook mijn kant op, dus kan niet alles tegelijk spelenEl_V schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:51:
ik zie net zelf dat bij die 33 euro aanbieding ook eye of judgement + cam en warhawk + headset zittenzometeen ff langs fietsen dan maar
De aanbiedingen gelden dus nog zeker 4 dagen!Deze aanbiedingen zijn geldig van
31-03-2008 tot en met 06-04-2008.
Zetfouten en prijswijzigingen voorbehouden.
[ Voor 18% gewijzigd door scorpie op 02-04-2008 11:56 ]
nee vanaf 31 t/m 6 april wel goed lezenVerwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:54:
Mensen die Saturn aanbieding liep tot 31 maart!
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
Het is gewoon de combinatie van zweetende handen, handen die druk uitoefenen op de controler en regelmatige wrijving over de controler (handen die bewegen).Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:40:
[...]
Wow 'zure handen' dat is nieuw voor mij, klinkt heel indrukwekkend.![]()
Ik gok dat het iets met de PH waarde van de huid is? Eerlijk gezegd heb ik nog nooit de gevolgen van zoiets gezien op lak/verf; foto? Ben wel nieuwsgierig.
aaah ok... ik dacht dat het spel op een bepaalde manier geïntegreed is met de PS3, maar da's dus niet zo...scorpie schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:37:
Iemand die in de buurt woont en voor mij uncharted en ratchet & clank wil kopen en verzenden?
edit @ hierboven:
PSP lijkt me gaaf omdat hij nu zo geintegreerd wordt met de PS3, en ook GOW, want al die filmpjes trekken me wel.
Dus die combopack van PSP + GOW is erg verleidelijk ja
Verwijderd
Super mega vet off_topic: Zweet heeft een bepaalde zuurtegraad. Dit verschilt per persoon... Hoe zuurder, hoe "agressiever" het zweet....Deadsy schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:59:
[...]
Het is gewoon de combinatie van zweetende handen, handen die druk uitoefenen op de controler en regelmatige wrijving over de controler (handen die bewegen).
Dat en natuurlijk het feit dat dit allemaal vlugger merkbaar word bij een witte controller dan bij een zwarte.
Ik wil zelf ook graag een witte DS3 controller maar ja vlekken zie je er vlugger op
Ik weet trouwens niet zeker of het alleen het zweet is wat dit doet.
Ik dacht dat de vinger toppen van mensen altijd een soort van zuur afscheiden (geen sterk zuur) en dat de sterkte hiervan van mens tot mens verschillen.
Wat klinkt dat goor allemaal........Dutch_Baseline schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:01:
[...]
Super mega vet off_topic: Zweet heeft een bepaalde zuurtegraad. Dit verschilt per persoon... Hoe zuurder, hoe "agressiever" het zweet....
Verwijderd
Dutch_Baseline schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:01:
[...]
Super mega vet off_topic: Zweet heeft een bepaalde zuurtegraad. Dit verschilt per persoon... Hoe zuurder, hoe "agressiever" het zweet....
Om hier nog heel even op door te gaan, weet iemand hoe het staat met de zilveren DS3 controller? Die heb ik besteld bij Yesasia... Is dat wel gepaint of zit de kleur hierbij ook verwerkt in het plastic?zwembroek schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:03:
[...]
Er zit geen witte verf op een dualshock3. Het is gewoon wit plastic, dus niet te vergelijken met die zilveren variant van de PS2. Dat was dus wel gepaint.
[ Voor 5% gewijzigd door El_V op 02-04-2008 13:15 ]
eeeuh.... probeer het eens zou ik zeggen? Je hebt hem toch liggen? Of heb je cod4 nognie?El_V schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:14:
Zo ik ben net terug van de Saturn en heb eye of judgement plus cam voor 33 euro gehaald.. ik heb ff een vraagje over de cam.. kan ik de microfoon hiervan ook gebruiken bij bijvoorbeeld COD4? kan ik een knop binden om te praten? en werkt dit ook een beetje fatsoenlijk?
Mocht je nog zin hebben in een reisje naar de Saturn dan houd ik me van harte aanbevolen!El_V schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:14:
Zo ik ben net terug van de Saturn en heb eye of judgement plus cam voor 33 euro gehaald.. ik heb ff een vraagje over de cam.. kan ik de microfoon hiervan ook gebruiken bij bijvoorbeeld COD4? kan ik een knop binden om te praten? en werkt dit ook een beetje fatsoenlijk?
PSN: Shiver23
Verwijderd
hier is nog iemand.... mocht je dit willen doen, pm me dan even, dan kunnen we evt dingen regelen!Shiver23 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:28:
[...]
Mocht je nog zin hebben in een reisje naar de Saturn dan houd ik me van harte aanbevolen!
De meeste BluRay films hebben normale prijzen, in het krantje zie je natuurlijk de aanbiedingen. Afgelopen weekend was ik bij de Saturn hier (Tilburg), meeste BluRays waren wel duurder dan 15 euro jam4yall schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:34:
De Saturn heeft zeker goeie aanbiedingen! Helaas dat ik geen tijd heb om daar deze week nog even langs te gaan. Misschien een collega even lief aankijken om wat Bluray's mee te nemen! Hoewel ik de bui al zie hangen dat de BD's in de krant de enige zijn voor 15 euro...
PhD i.o.
Mij niet gezien helaas.. Was graag voor je gaan kijken en had dit gisteravond reeds aan JeepXJ89 beloofd. Maar dat zit er niet meer in nu ik een paper moet herschrijvenscorpie schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:51:
Mjah ik vroeg het een paar pagina's terug ook al, maar niemand in de buurt van Tilburg heeft dus tijd / zin om naar Saturn te gaan voor mede GoTters
Verwijderd
absoluut... heb hem gekocht bij mn ps2 vroegah.. en echt een meesterlijk spel!!! pas op.. je raakt ontzettedn verslaafd!!Maximus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:54:
Ik zit te twijfelen of ik de oude PS2 titel "Final Fantasy X" moet kopen. Zelf heb ik nog nooit een Final Fantasy titel gespeeld alleen trekt het me wel omdat het er echt goed uit ziet. Via een vriend het ik Final Fantasy X doorgekregen als titel die je wel kunt kiezen als je wilt beginnen met spelen.
Is FFX een aanrader voor iemand die nog nooit een FF game heeft gespeeld? Ik speel zelf namelijk nu GT5P (Race game freak) en COD4 (shooter freak
).
Ook als je nog nooit een RPG hebt gespeeld en eigenlijk alleen maar racers of shooters speelt?Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:00:
[...]
absoluut... heb hem gekocht bij mn ps2 vroegah.. en echt een meesterlijk spel!!! pas op.. je raakt ontzettedn verslaafd!!
PhD i.o.
Het is een pure JRPG, grinding maar met een goed verhaal en je kan niet echt fout gaan met een Final Fantasy Game. Persoonlijk ben ik meer van Final Fantasy XII maar dat is smaak. Ik bedoel maar er zijn die Final Fantasy VIII de top final fantasy vonden en er zijn ook die alle final fantasies na 6 maar "te vernieuwend" vinden. Zelf vindt ik Final Fantasy XII best lekker met veel keuze in een toch voor JRPG kernmerkende sturende verhaal lijn!Maximus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:16:
[...]
Ook als je nog nooit een RPG hebt gespeeld en eigenlijk alleen maar racers of shooters speelt?
[ Voor 25% gewijzigd door swampy op 02-04-2008 14:36 ]
There is no place like ::1
Verwijderd
vind ik wel... ik had alleen nog maar racers en shooters gespeeld op de pc en ps2... als je een beetje van verhaal houd en relaxed gamen en belachelijk mooie filmpjes (voor die tijd dan) dan is dit echt een gave gameMaximus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:16:
[...]
Ook als je nog nooit een RPG hebt gespeeld en eigenlijk alleen maar racers of shooters speelt?
Ik wil vanavond ook wel even langs de saturn rijden, maar hadden ze er nog genoeg van Eye of Judgement liggen? Of zo goed als op? Ik heb ze al meerder malen proberen te bellen maar ze nemen daar de telefoon gewoon niet op.El_V schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:14:
ik kon er zo in de winkel geen zien liggen.. dus ik heb het gevraagd en toen pakte ze er een voor mij.. ze liepen zelfs met me mee na de kassa (de doos was nog niet beveiligd)Nohead schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:26:
[...]
Ik wil vanavond ook wel even langs de saturn rijden, maar hadden ze er nog genoeg van Eye of Judgement liggen? Of zo goed als op? Ik heb ze al meerder malen proberen te bellen maar ze nemen daar de telefoon gewoon niet op.
Ik heb een OV kaart ja, maar morgen en overmorgen ook tentamens, dat is m'n probleem een beetjeEl_V schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:36:
[...]
ik kon er zo in de winkel geen zien liggen.. dus ik heb het gevraagd en toen pakte ze er een voor mij.. ze liepen zelfs met me mee na de kassa (de doos was nog niet beveiligd)
en voor de mensen die andere mensen vragen om wat te halen.. ik weet niet of jullie OV-kaart hebben? Zoja dan kun je zelf makkelijk gaan. ligt vlak bij centraal station tilburg en het is zeker de moeite.. gt5 ligt er ook voor 35 euro en ut3 voor 52!
helaas heb ik zelf geen geld meermaar ik kan gelukkig wel weer ff vooruit met de aangeschafte games :D! ik ga nu eindelijk eye of judgement proberen, na een lange update
ps eye is wel echt vet trouwenswelke van die minigames worden er aangeraden? dan ga ik vanavond ff de credit card gegevens van mn vader vragen want het lijkt me wel echt koel
Ps4/switch gamer
[ Voor 26% gewijzigd door bramberk15 op 02-04-2008 14:56 ]
Kun je mooi in de trein leren. Heb je ook niet zoveel afleiding.scorpie schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:46:
[...]
Ik heb een OV kaart ja, maar morgen en overmorgen ook tentamens, dat is m'n probleem een beetje
Jij ook albramberk15 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:53:
Voor wie wil weten hoelang t shippen van YesAsia duurt:
24/03 Satin Silver DS3 besteld
2/4 hier in de brievenbus
Dat zilver ziet er toch wel sjiek uit!!
Ik snap echt niets meer van die manier van de Free Record Shop hoe ze dat online doen. Ik wacht al een paar dagen op mijn Pirates Trilogie, maar die kwam maar niet. Hoorde ik dat ik ze wellicht ook in de winkel kan bestellen, dus ik annuleer mijn bestelling want die stond dus al 3 dagen op “status in behandeling”. Order geannuleerd en meteeen springt de status op “verzonden”… gek gedoe.Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:07:
[...]Jup via FRS online, allemaal dubbeltjes dus!![]()
Ik zondag besteld vandaag binnen
Wii wannabee… ja en neeChaoss schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:39:
trillen.. jah logisch.
T'is wel een beetje een Wii wannabee die PS3
* Chaoss rent weg
Ik twijfel niet meer, want heb gister ook besteld. Maar vond het wel raar dat er staat dat de controller per direct beschikbaar is (de zwarte) en met gewoon verzenden dat het dan een week of twee duurt. Maar op het eind van mijn bestelling staat dat ik de controller de 25e april kan verwachten. Dus dat is wel iets meer dan de twee weken die eerder werden gezegd.bramberk15 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:53:
Oja, t was een pakketje v/d Deutsche Post en er stond €10 geschenk op. Dit ter info voor de twijfelaars ivm douane
Ja hij ligt nu ook te laden. Heb m net ff getest met GT5p en hij lijkt wat fijner te sturen. De analoge sticks geven wat meer 'feedback'.PatrickG schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:56:
[...]
Jij ook alIk heb hem ook net binnen en hij ligt nu op te laden. Kleurt goed bij mn DS3 ceramic white en Sixaxis black.
[ Voor 30% gewijzigd door bramberk15 op 02-04-2008 15:24 ]
Nee nee nee.... niet wééééér die discussie.... Sorry, maar dit is echt al 100.000 keer besproken... No offence, maar door dit te posten krijg je weer een diarree aan vergelijkbare berichten....bramberk15 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:53:
Dat zilver ziet er toch wel sjiek uit!!
Oja, t was een pakketje v/d Deutsche Post en er stond €10 geschenk op. Dit ter info voor de twijfelaars ivm douane
[ Voor 14% gewijzigd door Dutch_Baseline op 02-04-2008 15:21 ]
Dat is raar, ugh sorry over het keyboard gedoe. Ik hoop dat ze met een oplossing komen want het zijn wel lekkere controllers!Windkracht13 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:04:
Even een vraag voor de mensen met een Logitech Cordless Precision en Gran Turismo 5, doet jullie controller het ook niet?
Kan wel scrollen door het menu, start een race, geen besturing, niet remmen of gasgeven (Gvd)
Dazzz dan lekker, reclame in het spel voor Logitech, maar een werkende controller, ho maar...![]()
![]()
![]()
[ Voor 17% gewijzigd door swampy op 02-04-2008 16:28 ]
http://boardsus.playstati...nturismo&thread.id=318300Windkracht13 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:04:
Even een vraag voor de mensen met een Logitech Cordless Precision en Gran Turismo 5, doet jullie controller het ook niet?
Kan wel scrollen door het menu, start een race, geen besturing, niet remmen of gasgeven (Gvd)
Dazzz dan lekker, reclame in het spel voor Logitech, maar een werkende controller, ho maar...![]()
![]()
![]()
Ik had ook is een dvd besteld dat duurde lang. Ik zag hem in de winkel en heb toen gekocht. Ik heb toen de order geannuleerd en netjes mijn geld terug gekregen. Vier weken later lag hij toch in de brievenbus. Ik ben zo netjes geweest om hem terug te sturen.FeaR1986 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:14:
[...]
Ik snap echt niets meer van die manier van de Free Record Shop hoe ze dat online doen. Ik wacht al een paar dagen op mijn Pirates Trilogie, maar die kwam maar niet. Hoorde ik dat ik ze wellicht ook in de winkel kan bestellen, dus ik annuleer mijn bestelling want die stond dus al 3 dagen op “status in behandeling”. Order geannuleerd en meteeen springt de status op “verzonden”… gek gedoe.
Maar als ik ze binnen heb zal ik wel netjes betalen, want anders krijg ik weer gedoe met terugsturen en dergelijke. Heb ik niet echt zin in
Ik heb ze ook net binnen en je kan ze gewoon bestellen, want de nummers komen overeen met de nummers die jij onder "nieuw" verstaat. Dus de "PIR1EED1STA7A" op de voorkant en "A0100894208-A911" op de achterkan. Achterkant is trouwens niet echt makkelijk lezen met dat gereflecteerhomernt schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:05:
[...]
Ik had ook is een dvd besteld dat duurde lang. Ik zag hem in de winkel en heb toen gekocht. Ik heb toen de order geannuleerd en netjes mijn geld terug gekregen. Vier weken later lag hij toch in de brievenbus. Ik ben zo netjes geweest om hem terug te sturen.
Vergeet voormij niet even de nummers te checken als je ze binnen hebt. Alvast bedankt.
[ Voor 51% gewijzigd door FeaR op 02-04-2008 16:10 ]
Verwijderd
Like... die nummers heb ik al 3 pagina's terug gemeld?homernt schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:05:
[...]
Ik had ook is een dvd besteld dat duurde lang. Ik zag hem in de winkel en heb toen gekocht. Ik heb toen de order geannuleerd en netjes mijn geld terug gekregen. Vier weken later lag hij toch in de brievenbus. Ik ben zo netjes geweest om hem terug te sturen.
Vergeet voormij niet even de nummers te checken als je ze binnen hebt. Alvast bedankt.
Pfff, gaat weer lekker hard vandaag met de repliesMaximus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:54:
Ik zit te twijfelen of ik de oude PS2 titel "Final Fantasy X" moet kopen. Zelf heb ik nog nooit een Final Fantasy titel gespeeld alleen trekt het me wel omdat het er echt goed uit ziet. Via een vriend het ik Final Fantasy X doorgekregen als titel die je wel kunt kiezen als je wilt beginnen met spelen.
Is FFX een aanrader voor iemand die nog nooit een FF game heeft gespeeld? Ik speel zelf namelijk nu GT5P (Race game freak) en COD4 (shooter freak
).
Sorry, had ik niet gezien. Ik zat puur op de naam te letten van de geen waar ik het aangevraagd had.scorpie schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:24:
[...]
Like... die nummers heb ik al 3 pagina's terug gemeld?
Done, thanks.Frank-NL schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:55:
Dat is de mediaserver van Azureus. Ik zou even het PS3 als mediacenter topic gaan doorspitten.
RMA via Sony gaat super goed! Iig de intake, ik was gelijk aan de beurt en ze stuurde dezelfde dag nog het RMA adres stickertje op en je RMA nummer via email. Je hoeft niks te dokken voor het versturen, antwoordnummer. Ik heb hem wel bij verzekerd maar das eigen keuze.Gepperd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:24:
Helaas heeft ook mijn PS3 de geest gegeven met het welbekende disc probleem. Geen gaming maar ook geen mediacenter meer dus de komende tijd.. Gisteravond las de PS3 plots geen schijfjes meer (geen DVD, BluRay, CD). De schijf gaat er wel gewoon in, maar verder gebeurt er na één tik geluid niks meer. Rechtsbovenin blijft het rondje cirkelen maar er gebeurd verder niks meer. Nog acties die ik kan proberen (reinigings CD? of eens flinke klap erop).
Ik heb al een hondertal andere mensen met dit probleem gezien (op Tros Radar).
Wat is de beste / snelste / goedkoopste aanpak? PS3 inleveren bij E-Plaza (is dat mogelijk?) of via de helpdesk een RMA aanmaken (en zelf doos en bezorging regelen)?
Verwijderd
[ Voor 104% gewijzigd door TheZeroorez op 02-04-2008 19:27 ]
Stealth2000 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:36:
[...]
Ik neem aan dat het een grap is... zo niet dan hoor ik het graag!
Ik denk dat geeneen rpg makkelijk is om mee te beginnen. Wat dat betreft is FF-X denk ik niet verkeerd om mee te beginnen. Of je begint met FF12, dat is veruit de minste van de main-serie dus dan kan het alleen maar beter worden ^^nioz schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:39:Pfff, gaat weer lekker hard vandaag met de replies
my 2cents:
Ik denk niet dat FF:X een hele makkelijke game is om als eerste RPG te kiezen. Heb je al wel wat RPG ervaring, dan is FF:X wel een super game, als je tenminste een beetje tegen random encounters kan. Hij is bij FRS volgens mij ook voor weinig te krijgen, dus een dure miskoop zal het sowieso niet zijn. Wat graphics betreft vind ik hem trouwens niet zo mooi, maar dat komt voornamelijk door de resolutie denk ik (jaggies etc.) Dus daar hebben de meeste games van de vorige generatie last van
El_V schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:36:
[...]
ik kon er zo in de winkel geen zien liggen.. dus ik heb het gevraagd en toen pakte ze er een voor mij.. ze liepen zelfs met me mee na de kassa (de doos was nog niet beveiligd)
en voor de mensen die andere mensen vragen om wat te halen.. ik weet niet of jullie OV-kaart hebben? Zoja dan kun je zelf makkelijk gaan. ligt vlak bij centraal station tilburg en het is zeker de moeite.. gt5 ligt er ook voor 35 euro en ut3 voor 52!
helaas heb ik zelf geen geld meermaar ik kan gelukkig wel weer ff vooruit met de aangeschafte games :D! ik ga nu eindelijk eye of judgement proberen, na een lange update
ps eye is wel echt vet trouwenswelke van die minigames worden er aangeraden? dan ga ik vanavond ff de credit card gegevens van mn vader vragen want het lijkt me wel echt koel
Verwijderd
Wat is er mis met FFX-2? Behalve dat her pure fan service is waarin dire manga vrouwen in voor elke soort rol andere kleren hebben en jij als speler die rol moet gebruiken om beesten te vangen. Oh en dat het geen echt plot en verhaal heeft en dat het gewoon een fan service is.Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:54:
Als je dan toch een ps2 rpg wil spelen op je ps3 dan raad ik DragonQuest8 aan.
Is maar 16.99 euro (hier btw. ook Dirt voor 27,99) en heeft cellshaded gfx (net een tekenfilm, ziet er zelfs op de ps3 goed uit), voice acting en een leuke storyline met sidequests etc...Wat mij betreft een toppertje onder de rpg's.
Final Fantasy is eigenlijk altijd wel goed, alleen moet je uitkijken dat je geen FFX-2 koopt.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Ik vind FFX-2 niet echt een voorbeeld van FFswampy schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:57:
[...]
Wat is er mis met FFX-2? Behalve dat her pure fan service is waarin dire manga vrouwen in voor elke soort rol andere kleren hebben en jij als speler die rol moet gebruiken om beesten te vangen. Oh en dat het geen echt plot en verhaal heeft en dat het gewoon een fan service is.
Moet je gelijk geven Dragon Quest 8 is zeker de moeite waard, okay kiddier getekent maar wel een mooie JRPG ervaring!
Ja kan je gewoon verwijderen.Gunner schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:12:
Is dat te verwijderen als ik uitgespeeld ben met het spel? Ik vind het nogal zonde om nutteloze data (van bijna 1GB dus) op m'n 40GB hdd te laten staan.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 19:22 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq