Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 72.048 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:54:
Even een hypothetische vraag. Stel (ik hoop dat niemand het mag meemaken) dat de drive van de PS3 het begeeft, binnen of buiten de garantieperiode. Wat zal Sony dan doen?
Sony zal jou dan vragen om je glanzende zwarte speeldoosje op te sturen en maandje of 1 a 2 geduld te hebben.
Buiten de garantie vraagt sony ook om je glanzende zwarte speeldoosje op te sturen, maar sturen ze je tevens een rekening. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
@MGS4boxart: Haha 20 schijfjes, nice :)

[ Voor 20% gewijzigd door bramberk15 op 31-03-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WEL! De boomerang/banana controller van het orginele concept is in een zeer kleine oplage gemaakt om de egronomie te testen, die bleek dus uitstekend (Beter dan de DS2..).
Deze waren ook te zien op shows in glazen showcases, ik kan me herinneren dat het witte en silvere exemplaar geveild zijn en zo'n $28.000 p/s opbrachten. (PS3 + 1 fully functional Boomerang)

Echter de pers en 'PS-fans' kwamen met een shitload aan commentaar over de vorm, kort gezegd Sony wilde geen risico nemen en behield het oude (best wel kleine) DS2 ontwerp en voegde Sixxis toe.

Persoonlijk vind ik het zeer zwak, Sony had de pers moeten laten spelen met de verbeterde controller en zo laten voelen dat het beter in de hand ligt. Nu werd op voorhand al iets afgeschreven zonder een normaal gebruikersonderzoek te doen. Ik moet toegeven dat het orginele boomerang ontwerp niet perfect was maar dat hadden ze nog kunnen aanpassen i.p.v schrappen. Foto: Japanse maten?
Afbeeldingslocatie: http://www.joystiq.com/media/2006/02/what7phps3contjoy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:32:
[...]

WEL! De boomerang/banana controller van het orginele concept is in een zeer kleine oplage gemaakt om de egronomie te testen, die bleek dus uitstekend (Beter dan de DS2..).
Deze waren ook te zien op shows in glazen showcases, ik kan me herinneren dat het witte en silvere exemplaar geveild zijn en zo'n $28.000 p/s opbrachten. (PS3 + 1 fully functional Boomerang)

Echter de pers en 'PS-fans' kwamen met een shitload aan commentaar over de vorm, kort gezegd Sony wilde geen risico nemen en behield het oude (best wel kleine) DS2 ontwerp en voegde Sixxis toe.

Persoonlijk vind ik het zeer zwak, Sony had de pers moeten laten spelen met de verbeterde controller en zo laten voelen dat het beter in de hand ligt. Nu werd op voorhand al iets afgeschreven zonder een normaal gebruikersonderzoek te doen. Ik moet toegeven dat het orginele boomerang ontwerp niet perfect was maar dat hadden ze nog kunnen aanpassen i.p.v schrappen. Foto: Japanse maten?
[afbeelding]
Op die foto lijtk het net een aangepaste MegaDrive controller... :)

Ik weet nog wel dat ik die banaan-foto`s zag destijds... afschuwelijk, maja; dat dacht ik eerst ook van de cube-controller en dat viel ook nog wel mee :P

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HammerNL schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:01:
[...]

Sony zal jou dan vragen om je glanzende zwarte speeldoosje op te sturen en maandje of 1 a 2 geduld te hebben.
Buiten de garantie vraagt sony ook om je glanzende zwarte speeldoosje op te sturen, maar sturen ze je tevens een rekening. :+
Enig idee wat dat zal gaan kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Volgens mij had een third-party boer wel een soort kloon van de boomerang gemaakt. Ik kan hem alleen nergens meer vinden...

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
bramberk15 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:53:
Gameplay-beelden van Race Driver:GRID
http://www.gamersyde.com/news_6239_en.html

Mmm ben niet echt onder de indruk. Het Yokohama stuk is een drift-trail en dat hele driften gaat aan mij voorbij, heb geen behoefte aan die "Fast & The Furious" vibe. Jarama circuit met die BMW touringwagen ziet er aardig uit, maar niet echt super. GT5p ziet er toch wat beter uit. Maar het kan nog goed komen, want ik vond Colin McRae Dirt v/d studio erg vermakelijk
Jezus wat zie dat er slecht uit, heel anders dan de eerdere trailers...... NFS Pro Street zelfde verhaal. Jammer. Gelukkig hebben we GT5 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 18:48:
[...]

Verwondert me dus echt niet. Ik ga normaal gezien altijd naar game mania, maar toen ik aan de Bart smit passeerde in Blankenberge zag ik Ghost Recon Advanced Warfighter 2 voor de volle prijs van 65 euro haha. Het spel is al uit sinds september 2007, en kost toch evenveel als de nieuwe die er lagen. Amateurs bij Bart Smit. In GM stond hij nieuw voor 40, en 2e hands voor 24.
Conclusie: voor de beter gamezaak moet je echt niet naar Bartje gaan, tenminste als je niet in de zak wilt worden gezet.
Bij Play & Yesasia zijn ze rond de 25 euro, alleen bij eerst genoemde kun je helaas geen PS3 zaken doen.
Maar goed, neemt niet weg, dat je em vrij goedkoop kunt scoren...

Maar bij Bart Smit gooien ze met reglmaat Nintendo titels in de verkoop waar je die bij andere zaken nog voor de volle mep moet betalen.
Daarom, stond ik er in eerste instantie niet zo gek van te kijken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2008 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zat ik gister in een Intertoys boekje oid te bladeren kom ik een PS3 tegen, dus ik zeg tegen m'n vrouw dat ik er wel zoeentje wil... khad het wel vaker genoemd dat het me wel leuk lijkt. Dus ik uitleggen datje hem ook als Br-speler en media streamer kunt gebruiken... zegt ze "o dan wil ik ook wel 100 euro betalen"... :+

Dus wij direct naar de mediamarkt en de Ratchet & Clank en Uncharted:pack gehaald... koste daar maar 444,-! direct ook een HDMI kabel gekocht.

Thuis de boel geïnstalleerd... wifi connecten... updates binnenhalen etc. daarna ff de instellingen doornemen... uiteraard direct op 1080P ingesteld... is er ergens een uitgebreidere omschrijving van de instellingen? wnat de handleiding is vrij summier. Zo staat er iets over PS upscaling: uit - normaal - volledig scherm? wat houd dat in?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:54:
Even een hypothetische vraag. Stel (ik hoop dat niemand het mag meemaken) dat de drive van de PS3 het begeeft, binnen of buiten de garantieperiode. Wat zal Sony dan doen? Kan er een nieuwe drive in worden gezet en zoja wat gaat dat wel niet kosten?
Je krijgt dan gewoon een nieuwe als je hem opstuurt naar sony.

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Laatst online: 20-01 08:54
Aapiethaaap schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:23:
[...]

Chaoss schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:14:
Zat ik gister in een Intertoys boekje oid te bladeren kom ik een PS3 tegen, dus ik zeg tegen m'n vrouw dat ik er wel zoeentje wil... khad het wel vaker genoemd dat het me wel leuk lijkt. Dus ik uitleggen datje hem ook als Br-speler en media streamer kunt gebruiken... zegt ze "o dan wil ik ook wel 100 euro betalen"... :+

Dus wij direct naar de mediamarkt en de Ratchet & Clank en Uncharted:pack gehaald... koste daar maar 444,-! direct ook een HDMI kabel gekocht.

Thuis de boel geïnstalleerd... wifi connecten... updates binnenhalen etc. daarna ff de instellingen doornemen... uiteraard direct op 1080P ingesteld... is er ergens een uitgebreidere omschrijving van de instellingen? wnat de handleiding is vrij summier. Zo staat er iets over PS upscaling: uit - normaal - volledig scherm? wat houd dat in?
De upscaling is alleen belangrijk als je er een dvd inzet en hem op een hoge resolutie wil afspelen, dan kan hij hem upscalen naar de benodigde resolutie. Verder hoef je voor blu-rays en games niks meer in te stellen eigenlijk hoor :)

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 11:39
Aapiethaaap schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:25:
[...]

[...]

De upscaling is alleen belangrijk als je er een dvd inzet en hem op een hoge resolutie wil afspelen, dan kan hij hem upscalen naar de benodigde resolutie. Verder hoef je voor blu-rays en games niks meer in te stellen eigenlijk hoor :)
Deze optie kan ook te maken hebben met de mogelijkheid om PS2-games te upscalen. Maar als je geen PS2-games hebt, hoef je hier ook niet naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

sowiezo heb de 40GB versie, die speelt geen PS2 games toch?

maargoed tis dus ook nog eens een Upscaling DVD speler? :+ binnenkort toch eens een DVD proberen dan! onder dat upscaling stond nog iets.... iets met PS fading ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerriT
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 16:02

GerriT

Dusss......

Ik ben op zoek naar zo'n PS3 Gran Turismo 5 pakket maar in een aantal lokale winkels is hij overal uitverkocht, wie weet waar de die paketten nog gewoon hebben liggen?

Wil er namelijk heel snel eentje ophalen! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Upgescalede DVD's zien er goed uit hoor.

LOTR ziet er bij mij toch net iets mooier uit op de PS3 dan op mn Pioneer DV535.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

GerriT schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:46:
Ik ben op zoek naar zo'n PS3 Gran Turismo 5 pakket maar in een aantal lokale winkels is hij overal uitverkocht, wie weet waar de die paketten nog gewoon hebben liggen?

Wil er namelijk heel snel eentje ophalen! :9~
Gister lagen er bij de Mediamarkt in leeuwarden nog stapels van de Gt5 pack koste daar 395,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerriT
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 16:02

GerriT

Dusss......

Chaoss schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:49:
[...]

Gister lagen er bij de Mediamarkt in leeuwarden nog stapels van de Gt5 pack koste daar 395,-
Leeuwarden is me net wat te ver.... Ga eens bij de MediaMarkt in Rotterdam zoeken, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aapiethaaap schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:23:
[...]

Zou dat ook gelden als het buiten de garantieperiode is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

BTW welke spellen werken er nou eigenlijk met toetsenbord en muis?

Khad gister mijn Logitech dinovo setje ff ingeplugd en de TB en muis werkten direct in het PS3 menu maar niet in de Resistance: FOM demo...

en die Resistance FOM demo ging bij mij echt voor geen meter met de PS3 controller :P ok kheb voor het eerst zo'n ding in m'n hand... maar dat richten! frustratie hoor :+ schoot constant om de vijanden heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:15:
[...]

Zou dat ook gelden als het buiten de garantieperiode is?
Denk na,
nee dan moet je de reperatie betalen zoals het altijd al bij de PS2 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:47:
en die Resistance FOM demo ging bij mij echt voor geen meter met de PS3 controller :P ok kheb voor het eerst zo'n ding in m'n hand... maar dat richten! frustratie hoor :+ schoot constant om de vijanden heen...
Controller blijft aan het begin gewoon even wennen. Ik raakte in eerste instantie ook niets, maar dit werd heel snel beter. Bij mij hielp het ook om bijvoorbeeld eerst RFoM in coop te spelen. Dan wordt je gekloot wat minder hard afgestraft.

Ik weet niet hoe jou set-up is, maar ik zit uiteindelijk veel liever met een controller op de bank, dan dat ik moet gaan kloten met toetsenboard en muis.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2008 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:30
Chaoss schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:47:
BTW welke spellen werken er nou eigenlijk met toetsenbord en muis?

Khad gister mijn Logitech dinovo setje ff ingeplugd en de TB en muis werkten direct in het PS3 menu maar niet in de Resistance: FOM demo...

Nee Resistance werkt inderdaad niet met toetsenbord. Volgens mij kan je alleen een toetsenbord en muis gebruiken bij Unreal Tournament.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 00:30:
[...]

Bij Play & Yesasia zijn ze rond de 25 euro, alleen bij eerst genoemde kun je helaas geen PS3 zaken doen.
Kan je bij play.com geen PS3-zaken doen? Waarom niet? :?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Shiver23 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:36:
[...]

Hij moet ook niet in de root. Zet de update een map UPDATE in een map PS3. Dus X:\PS3\UPDATE
Bedankt Shiver23!. Ik heb de file in de correcte map gezet en nadat hij de file vond is de HDD geformateerd en de firmware teruggezet.
Heb nu een goed werkende 7200rpm 100gig in de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hmmmm bummer, had gedacht dat er meer FPS games op de PS3 met mb/muis konden :P

nahja dan maar ff doorzetten... mischien moet ik de geveolighied van de controller ergens wat lager zetten... want als mijn crosshair links van een vijand stond en ik het pookje naar rechts beweegde zat ik direct links weer 2 meter naast :+

Ben gister begonnen met Uncharted... en dat wende wel snel... vooral het rond bewegen... aimen komt daar (nog) niet zo heel veel voor. Ratchet & Clank wende nog sneller... kan ook komen omdat ik die game als 2'de speelde.

Gevoelsmatig zeg ik als die-hard pc-gamer dat de PS3 controller iig optimaal is voor platform achtige games als R&C. en ook racegames lijken me geen probleem... want ridgeracer demo voelde al vanaf het begin redelijk goed aan.

jammer dat er geen demo is van GT5... die prologue kost 40 euro... moetje dan straks voor de volledige GT5 weer 60-65 euro betalen? of komt er een kortings actie voor mesnen de prologue al hebben?

[ Voor 11% gewijzigd door Chaoss op 01-04-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:02:

nahja dan maar ff doorzetten... mischien moet ik de geveolighied van de controller ergens wat lager zetten... want als mijn crosshair links van een vijand stond en ik het pookje naar rechts beweegde zat ik direct links weer 2 meter naast :+

Ben gister begonnen met Uncharted... en dat wende wel snel... vooral het rond bewegen... aimen komt daar (nog) niet zo heel veel voor. Ratchet & Clank wende nog sneller... kan ook komen omdat ik die game als 2'de speelde.

Gevoelsmatig zeg ik als die-hard pc-gamer dat de PS3 controller iig optimaal is voor platform achtige games als R&C. en ook racegames lijken me geen probleem... want ridgeracer demo voelde al vanaf het begin redelijk goed aan.

jammer dat er geen demo is van GT5... die prologue kost 40 euro... moetje dan straks voor de volledige GT5 weer 60-65 euro betalen? of komt er een kortings actie voor mesnen de prologue al hebben?
Het is gewoon wennen met je controller... met CoD4 moest ik ook erg wennen, maar nu werkt het perfect!! Er was wel een demo van GT5 (deze heette gt:hd als ik me niet vergis) misschien is die nog wel te verkrijgen op psn network.. deze was te vinden in de europese store onder volledige games als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:58

CaDje

Framedrops for life

Heb gisteren Assassin's creed en Ut3 binnen gekregen. Wat me opviel aan Assassin's creed is dat de frame rate echt belabberd is. Had verwacht dat het wel wat beter zou lopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Kijk ff bij play.com daar issie nu E25,-

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

HoefMeistert schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:10:
[...]

Kijk ff bij play.com daar issie nu E25,-
Klopt, alleen zijn ze daar wel door hun voorraad heen helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 10:47

OMD

Uhm..

waarom krijg ik bij het bezoeken van dit topic dit soort fratsen?

click (pop-ups)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
PcManiaxx schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:17:
[...]

Klopt, alleen zijn ze daar wel door hun voorraad heen helaas :P
Ja maar wil je het goedkoop of snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Laatst online: 31-08 15:46

Backspace-NL

New and Improved!

Ik mag er ook aan geloven. Afgelopen zondag ook maar een PS3 gekocht met Ratchet & Clank en Fifa 2008. Gisteravond even snel CoD4 en Assassin's Creed gehaald. Mooi spul :-) De 360 raakte ik toch al een tijd niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

OMD schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:45:
Uhm..

click (pop-ups)
Kijk eens naar de datum (HK topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 10:47

OMD

doh...

Afbeeldingslocatie: http://www.econ.upf.edu/~fleiss/Welcome1_files/homer-doh.jpg

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:56:
[...]

Kan je bij play.com geen PS3-zaken doen? Waarom niet? :?
Playasia, daar kun je geen PS3 spullen kopen, aangezien ze dat niet aan oa Europa leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTAuthority
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 19:20
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:43:
[...]

Playasia, daar kun je geen PS3 spullen kopen, aangezien ze dat niet aan oa Europa leveren...
Dat vond ik vandaag ook al toen ik een HK PSN Card wou opzoeken om te bestellen :P De reden is mij onbekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:44:
sowiezo heb de 40GB versie, die speelt geen PS2 games toch?

maargoed tis dus ook nog eens een Upscaling DVD speler? :+ binnenkort toch eens een DVD proberen dan! onder dat upscaling stond nog iets.... iets met PS fading ofzo?
Nee de 40Gb niet nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Zou dit de reden zijn dat in-game muziek via XMB op zich laat wachten?
nieuws: Microsoft blijkt patent op in-game afspelen eigen muziek te hebben

Dit is toch een v/d features waar ik het meeste naar uitkijk bij de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:11

Emiel1984

Made in NL

OMD schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:45:
Uhm..

click (pop-ups)
Screensaver geinstalleerd ?? klik klik

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
bramberk15 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:48:

Mja, Sony heeft enkele patenten gerelateerd aan DVD en ongetwijfeld licenseert MS patented zooi van Sony in hun console op enerlei vlak. MS registreert duizenden patenten per jaar, evenals andere bedrijven zoals ibm, sony, philips etc. MS gebruikt echter alleen hun patenten portfolio in zaken waar ze zelf worden aangeklaagd. Aangezien dit gaat om een software patent (of erger nog: een business concept, waar de patenten kamer van de VS al strepen door begint te halen) en MS echt niet wil dat software patenten verboden worden in de VS (en bij veel debiele patentzaken over patenten zoals dit onnozele patent) lijkt het me echt erg vergezocht dat ze een rechtzaak aanspannen tegen sony mocht sony muziek laten afspelen in-game: niet alleen kan sony wellicht MS de duimschroeven aandraaien met een patent van hun (zo gaat dat meestal), MS wint er helemaal niets mee.

Los daarvan, het is 1 april, de dag dat iedere 'nieuwssite' denkt leuk te moeten doen op een website en onzinnige troep moet posten onder het motto 'grappig'. :/

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

S2S

EfBe schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:59:
[...]

Los daarvan, het is 1 april, de dag dat iedere 'nieuwssite' denkt leuk te moeten doen op een website en onzinnige troep moet posten onder het motto 'grappig'. :/
Ja, en dat is het vaak ook :D

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er persoonlijk ook erg op te wachten, maar ik ben niet bang dat dit het Sony gaat tegenhouden de functie uit de ps3 te laten. Hij zal er als het moet wel in een sluwe manier inkomen.
EfBe schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:59:
En daar komt nog eens bij dat het op 13:37 gepost is :P . (LEET, Anyone??)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2008 14:33 . Reden: Spelling Check ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Zijn er goede fighter-games in de maak, alla Tekken/Mortal Combat ...? Of aanraders nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
F e r o x schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:44:
Zijn er goede fighter-games in de maak, alla Tekken/Mortal Combat ...? Of aanraders nu?
er komt een nieuwe streetfighter aan die goed u moeten worden volgens previews

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Tekken 5 DR online op PSN, Virtua Fighter heb ik ook wel eens in de winkel zien liggen. En verder is het wachten op SFIV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:49
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:32:
[...]

Zit er persoonlijk ook erg op te wachten, maar ik ben niet bang dat dit het Sony gaat tegenhouden de functie uit de ps3 te laten. Hij zal er als het moet wel in een sluwe manier inkomen.

[...]

En daar komt nog eens bij dat het op 13:37 gepost is :P . (LEET, Anyone??)
Aan de andere kant het patent bestaat wel echt, zoek maar eens op gaming soundtrack op http://google.com/patents :/

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Er zal ongetwijfeld ook weer een nieuwe Tekken komen in de toekomst.

Ook is er een nieuwe Mortal Kombat aangekondigd voor November dit jaar, deze maakt gebruik van de Unreal Tournament 3 Engine: http://www.videogamesblog...-wii-in-november-2008.htm

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59

"Strom in een glas water" + "tweakers.net redacteurtje met Telegraafgedrag" + "100den tweakerts die te lui zijn om te lezen en maar in de rondte gaan blaten zonder te weten waar het over gaat"

Lees mijn feedback maar eens:

Microsoft blijkt patent op in game afspelen eigen muziek te

[ Voor 8% gewijzigd door yzf1kr op 01-04-2008 15:23 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Ok dat is duidelijk. Maar dan mag Sony wat mij betreft wel opschieten met in-game XMB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Laatst online: 26-08 22:20

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

ik snap wat je bedoeld. ik moest ook erg wennen met de ps3 controller. vooral fps games. ik speel tegenwoordig veel COD4 omdat mijn broertje en veel vrienden dat veel doen en online gamen is zo veel leuker met bekenden. maar ik kan het al veel beter. maar toch denk ik dat muis en keyboard voor mij veel beter zou zijn.

maar wat je zou kunnen proberen is een Frag FX van split fish in duitsland. dit is een muis voor de ps3. ik wou hem 2 weken geleden kopen maar hij was bij de gameshop uitverkocht. ook bij de leverancier in duitsland. ik heb gelukkig een exemplaar via e-bay in duitsland kunnen bemachtigen. hij is gister verzonden dus als hij binnen is zal ik hem uitgebreid testen en een uitgebreidde review plaatsen. als hij zo werkt als ik mag geloven dan is het ideaal voor fps op de PS-3

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NTAuthority schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:01:
[...]

Dat vond ik vandaag ook al toen ik een HK PSN Card wou opzoeken om te bestellen :P De reden is mij onbekend :)
Play-asia heeft geen zin in een Lik-sang weg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Zuluman schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:32:
[...]

ik snap wat je bedoeld. ik moest ook erg wennen met de ps3 controller. vooral fps games. ik speel tegenwoordig veel COD4 omdat mijn broertje en veel vrienden dat veel doen en online gamen is zo veel leuker met bekenden. maar ik kan het al veel beter. maar toch denk ik dat muis en keyboard voor mij veel beter zou zijn.

maar wat je zou kunnen proberen is een Frag FX van split fish in duitsland. dit is een muis voor de ps3. ik wou hem 2 weken geleden kopen maar hij was bij de gameshop uitverkocht. ook bij de leverancier in duitsland. ik heb gelukkig een exemplaar via e-bay in duitsland kunnen bemachtigen. hij is gister verzonden dus als hij binnen is zal ik hem uitgebreid testen en een uitgebreidde review plaatsen. als hij zo werkt als ik mag geloven dan is het ideaal voor fps op de PS-3
Frag FX, heb ik van gehoord ja die doet alsof hij een standaard controller is maar je kan dan wel de muis gebruiken! Zou niet weten of het scheelt ik ben gewend aan de pookjes. Heerlijk gewoon analoge besturing!

Kun je ook in games een gewoon rustig gas geven inplaats van "tapjes" doen. En rustig insturen inplaats van "tapjes"

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unknown schreef op maandag 31 maart 2008 @ 18:40:
[...]

quote:
arie1974 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:17:
[...]

De systeem software functioneerd niet correct. Druk de ps toets voor een nieuwe herstart.

Indien het systeem op deze manier niet kan worden gestart dient de harde schrijf te worden geformateerd. en moet de systeem software opnieuw instaleren.
Plaats het opslag med. waarop de update data van versie 2.20 of hoger staat en druk op de toets start/select vervolgens tegelijk in.

Op de sce website voor u regio leest u hoe de updatedata verkrijgbaar is.

start/select gedrukt. Mijn ps heeft al versie 2.20

Er zijn geen bruikbare update data aangetroffen.

vraagt weer.
Hier exact hetzelde bij een upgradepoging naar een Hitachi 7200rpm 100gig.
Kon er ook niks voor vinden op google...

helaas, update file in de root van een USB stick, maar de ps3 doet niks. (stick is wel goed want er staat ook de backup van de ps3 op)
Iemand al raad, die dit probleem heeft gehad.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2008 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

swampy schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:44:
[...]

Frag FX, heb ik van gehoord ja die doet alsof hij een standaard controller is maar je kan dan wel de muis gebruiken! Zou niet weten of het scheelt ik ben gewend aan de pookjes. Heerlijk gewoon analoge besturing!

Kun je ook in games een gewoon rustig gas geven inplaats van "tapjes" doen. En rustig insturen inplaats van "tapjes"
zoals ik al aangaf tis puur met een FPS dat het me tegenvalt, platform en racegames zijn imho prima te doen met een PS3 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Chaoss schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:01:
[...]

zoals ik al aangaf tis muur met een FPS dat het me tegenvalt, platform en racegames zijn imho prima te doen met een PS3 controller.
UT 3 ondersteund inderdaad keyboard en muis op de PS3, dus ja voor sommige games. Ik hoop voor je dat het iets helpt in CoD4!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:57:
[...]

Zoals ik al aangaf. Zet je update in de mappen PS3\UPDATE en niet in de root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe vandaag zowel GT5:P als Heavenly Sword ontvangen via respectievelijk Play.com en Consoleshop. GT5 staat inmiddels al op Marktplaats, want die staat al op de HD :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Arghhh ik heb ook Huppelende Lemmings :@.

OnTopic: Ik heb her en der toch echt gelezen dat Sommige hun DS3 bij YesAsia hebben besteld of ben ik nou gek :/ .

Edit: My bad, het ging over PlayAsia en ik heb het over YesAsia O-).

[ Voor 18% gewijzigd door JunkieXP op 01-04-2008 16:19 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

hmm volgens dit item zou Sony dus al aan patentbreuk den bij games als Stardust HD... bij deze game kan je dus al naar je XMB gaan en uit je muzieklijst selecteren wat je wilt horen.

m.a.w. gewoon een flamepost met onduidelijke bedoelingen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unknown schreef op maandag 31 maart 2008 @ 18:40:
[...]

helaas, update file in de root van een USB stick, maar de ps3 doet niks. (stick is wel goed want er staat ook de backup van de ps3 op)
Inmiddel een usb stick gehaald en inderdaad de update van internet opgehaald.

geplaatst in x:\PS3\UPDATE\........... (update bestand).

Nieuwe schrijf erin gedrukt en tijdens het vragen de usb stick erin gedrukt. Hierna is het wel gelukt.
Hierna kan je formateren, start opnieuw op en je kan gelijk 2.20 erop zetten...

Dank voor de hulp....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:15:
Hehe vandaag zowel GT5:P als Heavenly Sword ontvangen via respectievelijk Play.com en Consoleshop. GT5 staat inmiddels al op Marktplaats, want die staat al op de HD :9
Kan je GT5P installen en daarna spelen zonder de disc en of enige verificatie???
Dat is dan niet echt goed/netjes geprogrammeerd, maar wel een voordeel voor alle andere mensen als dat echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Ik heb sinds een paar dagen ook een PS3 _/-\o_ Ik zou alleen graag mn online nickname willen wijzigen. Kan dat?

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
PS2-bezitters krijgen een PS3 plus Grand Theft Auto IV voor 299 euro

http://www.gamersnet.nl/n...ft_auto_iv_voor_299_euro/

Misschien dan toch maar voor de PS3 gaan ipv de Xbox 360 :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Laatst online: 06-05 09:58
Nohead schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:25:
[...]

Kan je GT5P installen en daarna spelen zonder de disc en of enige verificatie???
Dat is dan niet echt goed/netjes geprogrammeerd, maar wel een voordeel voor alle andere mensen als dat echt zo is.
Dat verhaaltje lijkt me stug :/
Anders zou het spel namelijk totaal niet verkopen, iedereen zou de disc van elkaar lenen en installeren..

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Laatst online: 06-05 09:58
barzi schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:27:

Wat voor dag is het is het ook alweer vandaag?
* tasjesdief mompelt iets van 1 april

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
barzi schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:27:

Welke datum is het vandaag (pannenkoek:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
tasjesdief schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:31:
[...]

Wat voor dag is het is het ook alweer vandaag?
* tasjesdief mompelt iets van 1 april
Snap ik. Ik denk ook dat het een grap is, omdat geen een andere site hierover bericht. Hopen dat het waar is en wachten tot morgen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hij heeft GT5 inmiddels gekocht in de Ps store... i assume..
hoeveel vraag je ervoor? kheb wel belangstelling

btw op you tube staat een filmpje van die Frag Fx controller ziet er erg chill uit!

[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 01-04-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Heb je GT5:P ontvangen via play.com?? Hoop het wel want dat ligt ie waarschijnlijk hier ook snel op de mat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 10:06

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:23:
[...]
geplaatst in x:\PS3\UPDATE\........... (update bestand).

Nieuwe schrijf erin gedrukt en tijdens het vragen de usb stick erin gedrukt. Hierna is het wel gelukt.
Hierna kan je formateren, start opnieuw op en je kan gelijk 2.20 erop zetten...
Oke, beter dat het nu wel werkt.
Begon al wat angstig te worden omdat mijn Samsung 250GB een dezer dagen ook binnen komt.

Maar ik heb hier ook een USB-stick liggen met: X:\PS3\UPDATE\PS3UPDAT.PUP

Maar gewoon nieuwe schijf erin doen, PS3 opstarten en dan wijst de rest zich vanzelf of is er een bepaald moment dat je de USB-stick moet plaatsen?

En zijn er nog meer dingen die ik op moet slaan alvorens de schijf te vervangen op save-games na?
Demo's kunnen opnieuw worden gedownload. Maar moet ik ook voor de zekerheid even de namen van mijn account opschrijven zodat ik dezelfde weer kan aanmaken na het instaleren van de nieuwe schijf? Sommige sites zeggen namelijk dat je echt ALLES kwijt bent, maar soms lees je ook dat je profielen en instellingen behouden blijven...

En waarom ziet iedereen hier van die leuke mannetjes door hun scherm graven...
Ik zie hier niets met Vista en FireFox :(

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoefMeistert schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:57:
[...]

Heb je GT5:P ontvangen via play.com?? Hoop het wel want dat ligt ie waarschijnlijk hier ook snel op de mat :9
Ja, via Play.com en idd ook gekocht op PS Store. Ik kon de verleiding vorige week namelijk niet weerstaan :9 .

@ Chaoss: sry man binnen 5 minuten was ie al verkocht op Marktplaats.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2008 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:57:
[...]

Probeer het volgende is:

Doe je oude hardeschijf er weer in. Vervolgens zet je de PS3 aan.
Download de nieuwste firmware. Sluit goed af.
Doe weer je nieuwe hardeschijf er in. Kijk wat hij nu zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:32:
[...]

Probeer het volgende is:

Doe je oude hardeschijf er weer in. Vervolgens zet je de PS3 aan.
Download de nieuwste firmware. Sluit goed af.
Doe weer je nieuwe hardeschijf er in. Kijk wat hij nu zegt.
Inmiddels al verholpen zie posts hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:19:
[...]

Oke, beter dat het nu wel werkt.
Begon al wat angstig te worden omdat mijn Samsung 250GB een dezer dagen ook binnen komt.

Maar ik heb hier ook een USB-stick liggen met: X:\PS3\UPDATE\PS3UPDAT.PUP

Maar gewoon nieuwe schijf erin doen, PS3 opstarten en dan wijst de rest zich vanzelf of is er een bepaald moment dat je de USB-stick moet plaatsen?

En zijn er nog meer dingen die ik op moet slaan alvorens de schijf te vervangen op save-games na?
Demo's kunnen opnieuw worden gedownload. Maar moet ik ook voor de zekerheid even de namen van mijn account opschrijven zodat ik dezelfde weer kan aanmaken na het instaleren van de nieuwe schijf? Sommige sites zeggen namelijk dat je echt ALLES kwijt bent, maar soms lees je ook dat je profielen en instellingen behouden blijven...

En waarom ziet iedereen hier van die leuke mannetjes door hun scherm graven...
Ik zie hier niets met Vista en FireFox :(
Stop die stick er maar gewoon in als ie vraagt om de updates. Tijdens dat proces waneer ie stopte.
Na het plaatsen van je nieuwe harddisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand deze al opgemerkt, grapje van kojima :)

http://kotaku.com/374534/you-got-assassins-creed-in-my-mgs4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 09:46
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:22:
[...]

Ja, via Play.com en idd ook gekocht op PS Store. Ik kon de verleiding vorige week namelijk niet weerstaan :9 .

@ Chaoss: sry man binnen 5 minuten was ie al verkocht op Marktplaats.
Sorry voor evt. offtopic (er is geen recent import topic blijkbaar) maar mijn play.com is 26e verzonden en nog niet binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Gman schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:13:
[...]

Sorry voor evt. offtopic (er is geen recent import topic blijkbaar) maar mijn play.com is 26e verzonden en nog niet binnen :(
Het moet uit Engeland komen, dan duurt het altijd langer dan wanneer het met luchtpost uit de VS, Canada of Hong Kong moet komen. Het is treurig maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

hahahaha echt mega briljant :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Wat een goeie prank! _/-\o_

MGS meets Assassins Creed!

offtopic:
Trouwens, sinds wanneer werken die video tags?

[ Voor 10% gewijzigd door Arx op 01-04-2008 18:43 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de topicwarning niet duidelijk soms?

[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 01-04-2008 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb grand turismo 5 , ik heb C gehaald nu moet ik nog 1 race bij B winnen , namelijk met de Honda Intergra Typer 04 die race , dat is 1 ronde maar ik kom niet verder als de 5 a 6 de plaats , hoe kan ik die winnen zodat ik naar onderdeel A kan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:56:
Ik heb grand turismo 5 , ik heb C gehaald nu moet ik nog 1 race bij B winnen , namelijk met de Honda Intergra Typer 04 die race , dat is 1 ronde maar ik kom niet verder als de 5 a 6 de plaats , hoe kan ik die winnen zodat ik naar onderdeel A kan ??
Er is een GT5P topic. Misschien handig als je je vraag gewoon daar stelt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet waar ik deze mag plaatsen maar iedereen met een ps3 zal ongetwijfeld blu ray kijken!
Heb net de Pirates trilogie voor 6 tientjes in dubbel dvd blu rays binnen gekregen en nu heb ik de smaak te pakken.. Zowiezo wil ik nog een Blu Ray dvd van Earth (de bios versie en de docu box) maar wellicht nog wat anders leuks :)
Kunnen jullie mij wat ebay shops aanraden die goede blu rays verkopen voor een leuke prijs?
THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Waarom ook de bios versie van Planet Earth, dat is gewoon een samenvatting met hoogtepunten. Maar die staan ook gewoon allemaal op de normale, uitgebreide PE-box. Verder kan ik je niet helpen met ebay, maar ik kijk wel vaak hier: http://forums.highdefdigest.com/forumdisplay.php?f=20

Worden vaak de twee/drie kopen en 1 gratis acties van bv Amazon vermeldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou op die film versie staan van sommige scenes meer beelden.. raar maar waar...
In zijn totaal is de docu natuurlijk langer, dat moge duidelijk zijn ;)
Was er niet ergens ook een lijstje met de verschillende regio's voor blu ray en welke ondertitelingen erbij zitten?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Als je spelletjes bij play.com besteld dan heb je toch altijd de goed regio code voor nederland wat betreft het spelen op internet.
Kan je ook naheffing krijgen bij de duane. Ik denk zelf van niet omdat binnen de EU is, maar weet het niet zeker.
En de UK versie ondersteunt toch ook PAL. Ik heb namelijk nog een oude srt tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 19:49
Precies, zoek je heil eens op eBay or marktplaats bijvoorbeeld.

[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 01-04-2008 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Nico111 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:30:
Als je spelletjes bij play.com besteld dan heb je toch altijd de goed regio code voor nederland wat betreft het spelen op internet.
Kan je ook naheffing krijgen bij de duane. Ik denk zelf van niet omdat binnen de EU is, maar weet het niet zeker.
En de UK versie ondersteunt toch ook PAL. Ik heb namelijk nog een oude srt tv.
Play.com zit in Jersey, wat min of meer tot Engeland wordt gerekend (ofzo). Dus je kunt geen naheffing krijgen.

Playstation 3 spellen kennen (nog) geen regiocode. Dus dat werkt allemaal prima.

Zo'n oude tv heet CRT, van Cathode Ray Tube.

edit @ hierboven:
Ruilen mag prima, maar niet hier. Check http://tweakers.net/aanbod/

[ Voor 6% gewijzigd door scorpie op 01-04-2008 20:52 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
scorpie schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:51:
[...]

Play.com zit in Jersey, wat min of meer tot Engeland wordt gerekend (ofzo). Dus je kunt geen naheffing krijgen.

Playstation 3 spellen kennen (nog) geen regiocode. Dus dat werkt allemaal prima.

Zo'n oude tv heet CRT, van Cathode Ray Tube.

edit @ hierboven:
Ruilen mag prima, maar niet hier. Check http://tweakers.net/aanbod/
Officieel moet je voor dingen uit Jersey wel importkosten betalen. Maar het komt nooit voor.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:55:
[...]Stop die stick er maar gewoon in als ie vraagt om de updates. Tijdens dat proces waneer ie stopte.
Na het plaatsen van je nieuwe harddisk.
Zal eens kijken, want heb nog steeds mijn nieuwe HD niet binnen. Had tegelijk besteld met een externe behuizing voor mijn oude 60GB die uit de PS3 komt. Maar de behuizing is vertraagd en dan ook meteen mijn 250GB Samsung :(

Maar worden instellingen en profielen bewaard na het vervangen van een harde schijf of moet je echt ALLES opnieuw instellen? Want dan moet ik mijn e-mailadressen en wachtwoorden maar eens op gaan schrijven voor al die profielen :P
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:34:
Ik weet niet waar ik deze mag plaatsen maar iedereen met een ps3 zal ongetwijfeld blu ray kijken!
Heb net de Pirates trilogie voor 6 tientjes in dubbel dvd blu rays binnen gekregen en nu heb ik de smaak te pakken...
Ook via FreeRecord Shop en dan online bestellen want 3=2 voor alle Disney Blu-Rays?
Want die heb ik daar gister ook besteld en nog niet binnen. Wel raar, want levertijd is een dag. Maar wellicht wordt bedoelt de levertijd tot aan TNT en dan maar zien hoe lang die er over doen.

Maar hoop dat jij ze ook via de FRS besteld hebt, want had geen idee dat deel 1 en 2 ook dubbel Blu-Ray zijn. Van deel 3 wordt het vermeld, maar van de andere niet :)
Arx schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:41:
[...]
offtopic:
Trouwens, sinds wanneer werken die video tags?
offtopic:
al een tijdje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 11-09 11:42

Grannd

da Granndest

Vandaag toch maar Everybody's Golf World Tour gehaald.

Ik had het PSP spel gratis gekregen bij mijn PSP en die had ik (tot mijn verrassing) kapotgespeeld, dus toen ik vandaag in de Media Markt stond toch maar meegenomen ook al was het de volle 60 euro. Ik heb de eerste ronde al helemaal gewonnen en het eerste character vrijgespeeld. Wat ook al op de PSP zo was en nu weer dat je toch even moet spelen voordat je alle ludieke (en leuke) onderdelen van het spel heb vrijgespeeld, je moet 6 keer 9 holes spelen voordat je het eerste character vrij kan spelen.
Moet nog wel online uitproberen, lijkt me wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook via FreeRecord Shop en dan online bestellen want 3=2 voor alle Disney Blu-Rays?
Want die heb ik daar gister ook besteld en nog niet binnen. Wel raar, want levertijd is een dag. Maar wellicht wordt bedoelt de levertijd tot aan TNT en dan maar zien hoe lang die er over doen.

Maar hoop dat jij ze ook via de FRS besteld hebt, want had geen idee dat deel 1 en 2 ook dubbel Blu-Ray zijn. Van deel 3 wordt het vermeld, maar van de andere niet :)
Jup via FRS online, allemaal dubbeltjes dus! _/-\o_
Ik zondag besteld vandaag binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:07:
[...]Jup via FRS online, allemaal dubbeltjes dus! _/-\o_
Ik zondag besteld vandaag binnen :)
Dan wacht ik morgen af en dan ga ik donderdag maar eens mailen.
Want als je op zondag bestelt wordt de order maandag in behandeling genomen en wellicht dus verstuurd. Bij jou was het dus inderdaad maar een dag levertijd.

Ik heb op maandag besteld, maar wellicht iets te laat op de dag of dat het nog druk was van het weekend en dat mijn order pas vandaag werd behandeld. De leverstatus staat ook nog steeds op "in behandeling". Dus morgen in huis zou ook mooi zijn :)

Ben al lang blij dat het een dubbel Blu-Ray is zoals ze in de winkel staan. Zit er ook nog zo'n mooi kartonnetje om heen of was dat te veel van het goede :P

Eind deze week verwacht ik ook Ratatouille binnen op Blu-Ray en verwacht daar eigenlijk wel veel van. Had gisteren ook The Simspons Movie gehaald op Blu-Ray en zo'n animatiefilm is echt asociaal mooi in HD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kartonnetje niet nee :(
Maarja je kan niet alles hebben voor 2 tientjes per dvd plus 2 euro verzendkosten :P
Denk dat je die dag net te laat was voor de verzendingen idd..

Weet jij trouwens hoe dat zit met regio indelingen voor blu ray film dvd's en welke wanneer NL ondertiteling heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:16:
Kartonnetje niet nee :(
Maarja je kan niet alles hebben voor 2 tientjes per dvd plus 2 euro verzendkosten :P
Denk dat je die dag net te laat was voor de verzendingen idd..

Weet jij trouwens hoe dat zit met regio indelingen voor blu ray film dvd's en welke wanneer NL ondertiteling heeft?
Ach de gewone dvd's van Pirats heb ik al met zo'n kartonnetje en anders scoor ik die nog wel een keer in een winkel van de Free Record Shop.

En ik kan je niet helpen met hoe het zit met welke regio nu wel of geen Nederlandse subs heeft. Ik ben niet zo van de import. Zit hier ook nog steeds met een SixAxis omdat ik trouw wacht tot de 15e deze maand dat dan de DualShock 3 hier in Nederland te koop is.
Ik weet dat het veel kan schelen qua prijs, maar als ik mensen hier zie posten die €70 voor een controller betaald hebben omdat de douane hun pakje had onderschept dan wacht ik nog wel even.

En geld is niet echt een probleem en ik ben meestal wel zeker over de spullen die ik wil hebben, dus dan koop ik ze wel hier in Nederland zodat ik zeker ben van Nederlandse ondertitels.

Iemand had hier wel een link gepost met een site met daarop diverse Blu-Ray titels en of deze dan wel of geen Nederlandse subs hadden. Zal even zoeken en dan mijn post editten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jab65
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-09 21:09
Grannd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:40:
Vandaag toch maar Everybody's Golf World Tour gehaald.
Speel vvel de demo van EGWT, maar erger me rot aan dat gekanker van de typetjes als ze eens een bal missen. Kun je dat ook uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

FeaR1986 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:25:
[...]
Zit hier ook nog steeds met een SixAxis omdat ik trouw wacht tot de 15e deze maand dat dan de DualShock 3 hier in Nederland te koop is.
Ik weet dat het veel kan schelen qua prijs, maar als ik mensen hier zie posten die €70 voor een controller betaald hebben omdat de douane hun pakje had onderschept dan wacht ik nog wel even.
A) De DS3 komt op zijn vroegst pas in mei naar Europa
B) € 37 is de prijs die bijna iedereen betaald heeft hier. En voor 45 of 50 euro ook in Nederland te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:25:
[...]

Ach de gewone dvd's van Pirats heb ik al met zo'n kartonnetje en anders scoor ik die nog wel een keer in een winkel van de Free Record Shop.

En ik kan je niet helpen met hoe het zit met welke regio nu wel of geen Nederlandse subs heeft. Ik ben niet zo van de import. Zit hier ook nog steeds met een SixAxis omdat ik trouw wacht tot de 15e deze maand dat dan de DualShock 3 hier in Nederland te koop is.

En geld is niet echt een probleem en ik ben meestal wel zeker over de spullen die ik wil hebben, dus dan koop ik ze wel hier in Nederland zodat ik zeker ben van Nederlandse ondertitels.

Iemand had hier wel een link gepost met een site met daarop diverse Blu-Ray titels en of deze dan wel of geen Nederlandse subs hadden. Zal even zoeken en dan mijn post editten :)
Lief van jou :)
Ik vind ze maar onduidelijk.. zo een site als amazon en play.com kan toch gewoon aangeven welke regio op de blu ray zit en welke ondertitels? zie het probleem niet hoor.. Maargoed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Shiver23 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:27:
[...]

A) De DS3 komt op zijn vroegst pas in mei naar Europa
B) € 37 is de prijs die bijna iedereen betaald heeft hier. En voor 45 of 50 euro ook in Nederland te krijgen.
A ) Waarom moet je nu weer mijn dag verpesten :(
B ) Ik weet dat bijna iedereen er €37 voor betaald heeft. Maar die enkeling die gepakt is doet mij toch twijfelen om te importeren.

Dan toch maar eens kijken of ik via een gameshop een controller kan kopen. Want die €8,- die je dan meer betaald overleef ik wel. Helemaal omdat ik dan zeker weet dat het me nooit €70 gaat kosten. :)

Edit:
Marktplaats is inderdaad zeer goed voor een DS3:
Afbeeldingslocatie: http://fotos.marktplaats.nl/kopen/8/24/J6D3f/IFFqsUv4Xmdf7upg==.jpg

Dit was trouwens die site waar je kon zien of er Nederlandse subs op een Blu-Ray zitten:
bramberk15 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:35:
[...]
Check www.dvdcompare.net

Aangezien blahdvd in de UK zit, geven ze R2UK dvd's uit. Dus als er bij de R2UK uitgave dutch subs staat, dan staan ze erop.

[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 01-04-2008 22:35 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.