[PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 72.290 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Topicstarter
Welkom bij de Gran Turismo 5 Prologue Topic!

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/eb/Gran_turismo_5_prologue_mypage_december_2007.jpg

De Europese versie van het Playstation 3-spel Gran Turismo 5 Prologue bevat 72 verschillende auto's. Bovendien bevat de Europese een aantal spelonderdelen die in de Japanse versie van het spel ontbreken.

Met deze auto's kan geracet worden op zes verschillende circuits, die allemaal op twee verschillende manieren afgelegd kunnen worden. Gran Turismo 5 Prologue biedt ook een online speloptie voor zestien spelers tegelijk, waardoor dit ook meteen de eerste 'GT' is die online speelbaar is.

Deze opties zaten overigens ook al in de Japanse versie van GT 5 Prologue. Europa krijgt echter ook een aantal opties die niet in de Japanse versie zaten. Zo is het in deze versie mogelijk om in split-screen te racen. Bovendien kent het spel een nieuwe drift modus, uitgebreidere tuningmogelijkheden en worden er online evenementen gepland.

Gran Turismo 5 Prologue is na Gran Turismo HD Concept het tweede voorproefje dat de fans van de spelserie krijgen op het uiteindelijke Gran Turismo 5, waarvan nog steeds niet bekend is wanneer het zal verschijnen. Gran Turismo 5 Prologue komt echter al dicht in de buurt van een volledige racegame. Het spel is vanaf 28 maart zowel in winkels als via de Playstation Store verkrijgbaar voor 44,99 euro.

"Polyphony Digital Gran Turismo 5 promises to possibly be the most exacting and detailed racing videogame ever created. The Gran Turismo 5 Prologue gives you an online-enabled sampler of the GT5 experience."

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/GT5%20Prologue/image05_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/GT5%20Prologue/image06_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/GT5%20Prologue/image07_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/GT5%20Prologue/image08_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/GT5%20Prologue/image03_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/GT5%20Prologue/image04_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/GT5%20Prologue/image01_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/GT5%20Prologue/image02_small.jpg

In het kort

- Online met alleen bepaalde auto's.
- "Splitscreen" mogelijk.
- 72 auto's.
- 6 banen.
- Online ranking
- Full hd @ 60fps

Car list:

1. Lexus IS F '07
2. Nissan Skyline GT-R V-spec II Nur '02
3. Nissan Fairlady Z Version S '07
4. Nissan Skyline Sedan 350GT Type SP '06
5. Nissan Skyline Coupe Concept '07
6. Nissan Skyline Coupe 370GT Type SP '07
7. Nissan Skyline Coupe (V36) Tuned Car
8. Nissan GT-R Proto '05
9. Nissan GT-R '07
10. Honda Integra TYPE R '04
11. Honda NSX Type R '02
12. Acura NSX '91
13. Mazda Atenza Sport (2007 Tokyo Motor Show reference exhibit)
14. Mazda RX-8 Type S '03
15. Mazda RX-7 Spirit R Type A (FD)
16. Mazda RX-7 (FD) Special Tuned Car
17. Subaru Impreza WRX STI (18inch BBS Wheel Option) '07
18. Subaru Impreza Sedan WRX STI spec C Type RA '05
19. Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR '05
20. Mitsubishi Lancer Evolution X GSR Premium Package '07
21. Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR Tuned Car
22. Mitsubishi Lancer Evolution X GSR Tuned Car
23. Suzuki Cappuccino '95
24. Suzuki Swift Sport '07
25. Suzuki Cervo SR '07
26. Suzuki Cappuccino Tuned Car
27. Suzuki Swift Sport Tuned Car
28. Daihatsu Copen Active Top '02
29. Daihatsu OFC-1 '07
30. Chevrolet Corvette Z06 '06
31. Chevrolet Corvette Z06 (C6) Tuned Car
32. Dodge Viper GTS '02
33. Dodge Viper SRT10 Coupe '06
34. Dodge Viper SRT10 Coupe Tuned Car
35. Ford Mustang V8 GT Coupe Premium '07
36. Ford GT '05
37. Ford Focus ST '06
38. Ford GT Tuned Car
39. Audi R8 4.2 FSI R tronic '07
40. Audi TT Coupe 3.2 quattro '07
41. BMW Z4 '03
42. BMW 135i Coupe '07
43. BMW M3 Coupe '07
44. BMW 135tii '08
45. Mini Cooper-S '06
46. Mercedes-Benz SL 55 AMG '02
47. Volkswagen Golf GTI '01
48. Volkswagen Golf V GTI '05
49. Alfa Romeo 147 TI 2.0 TWIN SPARK '06
50. Alfa Romeo Brera Sky Window 3.2 JTS Q4 '06
51. Ferrari 599 '06
52. Ferrari F430 '06
53. Ferrari 512BB '76
54. Ferrari F40 '92
55. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione '91
56. Citroen C4 Coupe 2.0VTS '06
57. Renault Clio Renault Sport V6 24V '00
58. Renault Clio Sport V6 24V Tuned Car
59. Aston Martin DB9 Coupe '06
60. Jaguar XK Coupe '06
61. Lotus Elise 111R '04
62. Lotus Elise '96
63. Lotus Elise 111R Tuned Car
64. Lotus Elise Tuned Car
65. TVR Tuscan Speed 6 '00
66. TVR Tamora '02
67. Art Morrison Corvette '60
68. Amuse/Opera Performance Gran Turismo 350Z RS
69. Amuse S2000 GT1 Turbo
70. Mine's BNR34 Skyline GT-R N1 base '06
71. Blitz Dunlop ER34 '07
72. Ferrari F2007
Carlist is niet 100%

Track list:

- London City
- Eiger Nordwand
- Suzuka
- Daytona
- High Speed Ring
- Fuji Speedway

Ferrari F2007

De F2007 kun je alleen halen als je alle S racen hebt gehaald. (C - B - A) daarna komt S erbij.

Om C te halen heb je de volgende auto's nodig:
spoiler:
- Suzuki Capuccino
- Honda Integra Type R

Om B te halen heb je de volgende auto's nodig:
spoiler:
- Mitsubushi Lancer Evolution IX GSR
- Nissan GT-R '07
- Honda Integra Type R = ook bij C benodigd.

Om A te halen heb je de volgende auto's nodig:
spoiler:
- BMW M3 Coupe Cr. 92.400
- Ferrari F430 Cr. 243.200
- Amerikaanse auto
- Japanse auto

Om S te halen heb je de volgende auto's nodig:
spoiler:
- Mine's skyline Cr. 200.000
- Ferrari F40 Cr. 450.000
- Ford GT Cr. 149.880

Je moet ongeveer een miljoen leggen om A & S te halen. Daarna moet je dus sparen voor je 2 miljoen.

Moelijke race's

C, B & A valt nog te doen. Daarna begint het echte werk. Het komt heel veel in de topic voor dat er iemand is die de S racen niet allemaal kan halen. Daarom heb ik hier een lijstje gemaakt naar eerdere posten met uitleg over een race.

S-1 S-2 S-3 S-4 S-5
S-6 S-7 S-8 S-9 S-10
Links worden nog bijgewerkt !

Hardware:

De nieuwe Dualshock 3 word ondersteunt.
Een echte GT speler speelt het spel natuurlijk met een race stuur. De volgende sturen worden ondersteunt:

- Logitech Driving Force™ GT(dit is het officiele GT5:P stuur)
- Logitech Driving Force® Pro
- Logitech GT FORCE®
- Logitech Driving Force®
- Logitech Driving Force®EX
- Logitech G25

Handige links:

Voor online gaming moet je deze poorten open hebben staan.
Problemen met updaten ? Lees dit.
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=103447 Hele grote review/hands on !!
http://www.granturismo5.nl/

Regels!

• Alleen over Gran Turismo 5 Prologue.
  • Zoek eerst op google en in dit topic voordat je wat vraagt.
  • Als je iets vraagt over een event zet er duidelijk bij over welke het gaat b.v. (A-1)
  • Alleen over europese GT5p, als je het over een andere heb vermeld dit gelijk duidelijk in je post.

Als je iets hebben om hier toe te voegen dan hoor ik dat graag.
Dit is de eerste keer dat ik een grote topic start maak, dus hou er rekening mee.

Topic start is mede mogelijk gemaakt door: FeaR1986 , Arx, IntroV & Djie

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 02-04-2008 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Gereserveerd.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 26-03-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Halfkakkende

Vandring

Oef. Ik kan niet wachten totdat ik deze van Play ontvang. GT 1 helemaal grijs gespeeld, daarna een beetje uit het oog verloren. Onlangs voor 10 euro GT4 gekocht om in mijn ps3 te spelen en sindsdien weer helemaal hooked.

Heb helaas nogal wat slechte dingen gehoord over het online gedeelte. Niet zozeer het spel, maar de spelers, die je de heletijd van de weg beuken. Zou jammer zijn.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Halfkakkende schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:39:
Oef. Ik kan niet wachten totdat ik deze van Play ontvang. GT 1 helemaal grijs gespeeld, daarna een beetje uit het oog verloren. Onlangs voor 10 euro GT4 gekocht om in mijn ps3 te spelen en sindsdien weer helemaal hooked.

Heb helaas nogal wat slechte dingen gehoord over het online gedeelte. Niet zozeer het spel, maar de spelers, die je de heletijd van de weg beuken. Zou jammer zijn.
Je krijg straf punten als je iemand weg beukt van de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Alleen hiervoor zou ik al een PS3 willen aanschaffen.... :9~

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256863

Sp33dFr34k schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:42:
Alleen hiervoor zou ik al een PS3 willen aanschaffen.... :9~
Dat is net dus wat ik ga doen.

Ik kan niet wachten, heb hiervoor mijn xbox 360 weggedaan. Denk dat ik er geen spijt van krijg.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarknessAwaits
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-01 12:41
Ik heb 'm vanmiddag gekocht (stond gewoon in de winkel) en net eventjes gespeeld. Grafisch is het geweldig, zoals de demo ook al liet zien, maar qua spel zelf vind ik (voorlopig in ieder geval) toch dat ze er op achteruit zijn gegaan.

Straftijden als je tegen een andere auto rijdt (offline!), straftijden als je een stukje 'afsnijdt' (in realiteit komt dit veelal neer op uit de bocht raken en zodoende heb je dus 2 maal pech)... daarbij mis ik het tunen van de auto's, dat vond ik een enorme meerwaarde bieden bij GT4 wat ervoor zorgde dat een aangeschafde auto veel interessanter was dan een auto nu is.

Kan zijn dat deze punten nog verbeterd worden omdat dit de Prologue is, maar vooralsnog moet ik concluderen dat het angstvallig lineaire gameplay is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 19:28

scorpie

Supra Addict

Begrijp ik nu goed dat je geen auto onderdelen meer kunt kopen voor je auto? Dat zat er al sinds GT1 in, heb je misschien niet goed gekeken?

Ik ga hem nu bestellen bij play.com, en krijg em dan hopelijk na m'n tentamens (die morgen beginnen verdomme :P) binnen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

DarknessAwaits schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:00:
Straftijden als je tegen een andere auto rijdt (offline!), straftijden als je een stukje 'afsnijdt' (in realiteit komt dit veelal neer op uit de bocht raken en zodoende heb je dus 2 maal pech)... daarbij mis ik het tunen van de auto's, dat vond ik een enorme meerwaarde bieden bij GT4 wat ervoor zorgde dat een aangeschafde auto veel interessanter was dan een auto nu is.

Kan zijn dat deze punten nog verbeterd worden omdat dit de Prologue is, maar vooralsnog moet ik concluderen dat het angstvallig lineaire gameplay is.
Als je bij S klasse komt oid dan kan je auto tunen (niet de onderdelen maar op de zelfde manier als bij GT4 in de arcade mode) overigens was dit bij de vorige prologue ook niet mogelijk daar was het nog minder linear, nu kan je tenminste auto kopen races winnen betere auto kopen.

@scorpie: onderdelen kopen kon ook niet in GT4P en GT:Concept.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Prologue is altijd zonder het tune/onderdelen gedeelte, don't worry dat zit er straks wel in. Straftijden zijn inderdaad nogal jammer, ergerde ik me eerst ook al op bij GT4 volgens mij....?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Sp33dFr34k schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:09:
Prologue is altijd zonder het tune/onderdelen gedeelte, don't worry dat zit er straks wel in. Straftijden zijn inderdaad nogal jammer, ergerde ik me eerst ook al op bij GT4 volgens mij....?
Zou best kunnen, vooral bij de rally onderdelen was dit. Online zijn straftijden wel zo handig. Maar het zorgt voor veel frustratie en restarts offline :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 19:28

scorpie

Supra Addict

Bewijst maar weer hoe goed ik me vroeger in kon houden om geen prologues te kopen :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-04 18:44
Nog 428000 credits en dan heb ik me F40.

Heb alleen een klein probleem, rechts en links van het scherm word 1 cm van het beeld afgesneden. Dit is niet echt hinderlijk tijdens het racen ma ik zie de hele ronde tijd niet en dat vlakje met oliedruk? oid wordt maar half weer gegeven.

Nu heb ik al bij beeldinstellingen (in GT menu) gekeken maar kan ik alleen brightness aanpassen, ook in het ps3 menu heb ik alles goed gezet. Heb nog zo'n 32 inch crt van 75 kilo, mischien dat dat iets uitmaakt? Aangesloten via scart kabel trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Grannd

da Granndest

Ik heb nog helemaal niks gemerkt van de straftijden, ook nauwelijks gebeukt of uit de bocht gevlogen natuurlijk, nette bestuurder die ik ben :+

Ik had als eerste auto een Volkswagen Golf gekocht, gewoon om te zien of het dashboard ook op de mijne leek :P, maar voor de laatste race van de Sunday Cup is het dan echt wel moeilijk winnen vond ik.
Ook die Time Trial met die Cappuchino is niet niks zeg, ik heb nu 1:45 gehaald maar om 1:41 of 1:39 te halen heb ik echt geen idee hoe ik dat moet gaan doen, ik maak het voor mezelf ook moeilijk door zelf te schakelen enzo, misschien zou ik eens wat dingen moeten aanpassen met dat leuke ingame menutje, ik dacht eerst dat je dan maar gewoon achter die Audi TT die rondrijd aan moet gaan trekken maar da's toch een stuk makkelijker gezegd dan gedaan.

Ook wel jammer dat online dus gewoon een verlengde van de career mode van de game zegmaar is, je eigen auto's enzo, en je moet eerst de A-klasse uitgespeeld hebben, dat hoeft natuurlijk niet alles goud maar toch vind ik het wel jammer, ookal scheelt het ook weer wat noobs op de weg waarschijnlijk. Weet iemand trouwens of je met online ook credits verdient? Het is online denk ik toch een stuk leuker sparen voor de F1 dan offline :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
hehe Eindelijk een vervolg !!

donderdag mijn ps3 ophaalen + gt5:p en dan lekker spelen.
K kon echt niet meer wachten tot gta4 :9~
Wat ziet dit spel er heerlijk uit !

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Grannd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:30:
Ik heb nog helemaal niks gemerkt van de straftijden, ook nauwelijks gebeukt of uit de bocht gevlogen natuurlijk, nette bestuurder die ik ben :+

Ik had als eerste auto een Volkswagen Golf gekocht, gewoon om te zien of het dashboard ook op de mijne leek :P, maar voor de laatste race van de Sunday Cup is het dan echt wel moeilijk winnen vond ik.
Ook die Time Trial met die Cappuchino is niet niks zeg, ik heb nu 1:45 gehaald maar om 1:41 of 1:39 te halen heb ik echt geen idee hoe ik dat moet gaan doen, ik maak het voor mezelf ook moeilijk door zelf te schakelen enzo, misschien zou ik eens wat dingen moeten aanpassen met dat leuke ingame menutje, ik dacht eerst dat je dan maar gewoon achter die Audi TT die rondrijd aan moet gaan trekken maar da's toch een stuk makkelijker gezegd dan gedaan.
Probeer ipv professional mode de andere (arcade oid was het vanuit japans vertaald)
Ook wel jammer dat online dus gewoon een verlengde van de career mode van de game zegmaar is, je eigen auto's enzo, en je moet eerst de A-klasse uitgespeeld hebben, dat hoeft natuurlijk niet alles goed maar toch vind ik het wel jammer, ookal scheelt het ook weer wat noobs op de weg waarschijnlijk. Weet iemand trouwens of je met online ook credits verdient? Het is online denk ik toch een stuk leuker sparen voor de F1 dan offline :)
Bij de japanse kon dat iig wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-04 18:30
Grannd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:30:

Ook wel jammer dat online dus gewoon een verlengde van de career mode van de game zegmaar is, je eigen auto's enzo, en je moet eerst de A-klasse uitgespeeld hebben, dat hoeft natuurlijk niet alles goed maar toch vind ik het wel jammer, ookal scheelt het ook weer wat noobs op de weg waarschijnlijk. Weet iemand trouwens of je met online ook credits verdient? Het is online denk ik toch een stuk leuker sparen voor de F1 dan offline :)
Ik haalde direct een Focus ST 06 en daarmee won ik alles zonder problemen.
Zit nu ook die races te doen met een Cappucino en damn is dat ding sloom.
Die eerste race voor die langzame autos is makklijk maar die time trial is best pittig.
Kom na 3 rondjes uit op 1:42 en das grotendeels te danken aan de Lancia Delta die me van achteren ramde.
nadat hij me inhaalde moest hij flink afremmen voor een bocht en ik hoefde (omdat mijn auto zo licht is) nauwelijks af te remmen waardoor ik na de bocht een stuk in zijn slipstream kon.
Maar ik betwijfel echt dat ik met die cappucino onder de 1:39 kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben nu bijna klaar met de C. Heb 3 auto's en bijna genoeg voor een 1 serie (moet nog 10 duizend)

Dat rondje waarbij je alle auto's moet inhalen duurt 1 minuut. En je krijgt er 5duizend voor als je 2de word. (:X 1ste plaats lukt me niet) steeds overnieuw doen. Duurt toch maar 1 minuut. Zo kan je lekekr door sparen:D

Edit:
Ik probeer nu online. Heb net een BMW 135i gekocht.
Hij start een spel op of joint bij andere mensen. Daarna wacht hij tot dat het spel vol of bijna vol zit en begint het.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 26-03-2008 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Nu online

Grannd

da Granndest

Arm1n schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:33:
[...]
Probeer ipv professional mode de andere (arcade oid was het vanuit japans vertaald)
Ja, ik ga maar eens wat met die instellingen klooien zometeen, en anders ga ik gewoon ff door naar B, alles goud dat komt ooit nog wel, we hebben nog ruim een jaar voor GT5 uit komt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-04 17:52
Ik had m'n PS2 gekocht voor Gran Turismo 3 en nu koop ik een PS3 voor Gran Turismo 5 Prologue.
Moet nog helemaal wachten tot vrijdag... dan kan ik hem afhalen. Wordt nog een lange dag morgen. :9
Ben benieuwd wat er allemaal mogelijk is in dit spel. Online lijkt me in ieder geval geweldig om te proberen.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Heb al lekker lopen oefenen met de GT:HD en de Japanse GT5:P demo. Ben nu een stuk beter in de professional mode, daar kon ik eerst helemaal niks van, met controller, dat wel. Misschien dat ik ooit nog eens een racestuur koop. Nu maar wachten tot mijn exemplaar binnen is!

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 148415 op 26-03-2008 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

luxzenburcht schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:20:
Heb alleen een klein probleem, rechts en links van het scherm word 1 cm van het beeld afgesneden. Dit is niet echt hinderlijk tijdens het racen ma ik zie de hele ronde tijd niet en dat vlakje met oliedruk? oid wordt maar half weer gegeven.
Klinkt als overscan, wat gebruikelijk is voor een CRT en waar normaliter de software ook rekening mee dient te houden (door HUD elementen e.d. niet helemaal tegen de rand te plaatsen). Misschien dat je met zoom instellingen van je TV nog wat kunt proberen?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 16:18
Je kan wel wat settings veranderen maar nog geen onderdelen kopen, het blijft natuurlijk maar Prologue :)

Afbeeldingslocatie: http://www.urlimagehosting.com/imagehosting/files/wvyfdygkdftr2u3s0qtv_thumb.jpg

Je kan trouwens zelfs tijdens een race nog het 1 en ander aanpassen zoals de maker himself hier laat zien: http://www.gtplanet.net/k...i-shows-off-gt5-prologue/

in deel 2 heeft ie het ook nog over schade wat binnenkort schijnt te komen en op het einde zien we nog een stukje van de F1 op Daytona: http://www.youtube.com/watch?v=8wqm_wx7tgw

Morgen komt mijn PS3+GT5 bundel binnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sir_Killalot schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:38:
Je kan wel wat settings veranderen maar nog geen onderdelen kopen, het blijft natuurlijk maar Prologue :)

[afbeelding]

Je kan trouwens zelfs tijdens een race nog het 1 en ander aanpassen zoals de maker himself hier laat zien: http://www.gtplanet.net/k...i-shows-off-gt5-prologue/

in deel 2 heeft ie het ook nog over schade wat binnenkort schijnt te komen en op het einde zien we nog een stukje van de F1 op Daytona: http://www.youtube.com/watch?v=8wqm_wx7tgw

Morgen komt mijn PS3+GT5 bundel binnen :9
Waar kan dat ? Ik ben dat niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
hier staan alle dingen die je moet weten over GT5:P: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=103447

Antwoord op jouw vraag:

"It opens after you finish C,B and A Event venues."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Laatst online: 22-04 18:44
Geweldig spel zojuist die C-8 can you overtake them all in one lap gewonnen met 0.00.007 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik heb GT5-P vandaag ook gehaald, maar kan helaas Beyond The Apex nergens vinden ;( Iemand enig idee of het er überhaupt bij zit, of dat ie later op GT TV komt?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04 11:36
Bijna 'B' uitgespeeld. Heerlijk spel. Inderdaad zoals hierboven ergens werd genoemd. In een grijs verleden de ps1 gehad en GT1 helemaal grijs gespeeld. Nu heb ik de PS3 weer gekocht en vooral voor dit spel. Wat een genot!! Mag misschien wel een proloque zijn maar 'demo' is tie niet.

Ik wil voor de A klasse een M3 kopen, ook omdat ik het een onwijs mooie auto vind. Geen idee of er alles mee kan winnen maar dat zien we dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik kan niet wachten tot dat ik aan de slag kan met GT5:p , is het eerste spel dat ik koop voor mijn PS3 sinds CoD4 in november. Weet iemand toevallig of er een winkel in Rotterdam is die hem al in de schappen heeft liggen , of moet ik toch echt wachten tot vrijdag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:16
Pixxa schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:11:
Bijna 'B' uitgespeeld. Heerlijk spel. Inderdaad zoals hierboven ergens werd genoemd. In een grijs verleden de ps1 gehad en GT1 helemaal grijs gespeeld. Nu heb ik de PS3 weer gekocht en vooral voor dit spel. Wat een genot!! Mag misschien wel een proloque zijn maar 'demo' is tie niet.

Ik wil voor de A klasse een M3 kopen, ook omdat ik het een onwijs mooie auto vind. Geen idee of er alles mee kan winnen maar dat zien we dan wel.
Geweldige auto die M3 ik wil hem ook graag kopen @ A-klasse.. Nog even sparen en dan weer genieten! Wat een geweldig spel, hiervoor heb ik m'n ps3 gehaald.. Moet af en toe wel even de zonnebril op zetten als ik een tunnel uit rij 8) !

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Chester schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:10:
Ik heb GT5-P vandaag ook gehaald, maar kan helaas Beyond The Apex nergens vinden ;( Iemand enig idee of het er überhaupt bij zit, of dat ie later op GT TV komt?
Volgens mij binnenkort gratis via de PSN store te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
_VooDooMen_ schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:27:
[...]

Geweldige auto die M3 ik wil hem ook graag kopen @ A-klasse.. Nog even sparen en dan weer genieten! Wat een geweldig spel, hiervoor heb ik m'n ps3 gehaald.. Moet af en toe wel even de zonnebril op zetten als ik een tunnel uit rij 8) !
Net op youtube stukje gezien, must have!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Sir_Killalot schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:37:
[...]

Volgens mij binnenkort gratis via de PSN store te krijgen :)
Op het einde van de trailer staat er expliciet dat het alleen bij de blu-ray te zien is.
Behind the scenes HD Video Feature
Only on Blu-Ray disc

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Chester schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:51:
[...]

Op het einde van de trailer staat er expliciet dat het alleen bij de blu-ray te zien is.

[...]
Op de voorkant van de Blu-Ray disc staat dat de trailers beschikbaar komen op PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Rushwood schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:14:
Ik kan niet wachten tot dat ik aan de slag kan met GT5:p , is het eerste spel dat ik koop voor mijn PS3 sinds CoD4 in november. Weet iemand toevallig of er een winkel in Rotterdam is die hem al in de schappen heeft liggen , of moet ik toch echt wachten tot vrijdag? :P
DE mediamarkt in rotterdam centrum heeft er wel een stuk of 50-100 liggen, ook in combinatie met ps3 pack.

Spel voor maar 37 euro :)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-03 12:11
net A en B gehaald morgen ga ik wel weer verder. Echt een geil spel O+ Ik kan echt niet wachten op GT5 final ;(

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 125123 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:58:
[...]

Op de voorkant van de Blu-Ray disc staat dat de trailers beschikbaar komen op PSN.
Klopt, maar Beyond The Apex is geen trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Misschien is dat woord trailer een foutje net als het 1 Player plaatje op de achterkant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:19

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor de racestuurtjes, zover ik weet wordt nu de G25 van logitech ook volledig ondersteund.

Morgen is het hopelijk tijd voor mij om GT5:P te testen :) Van GT1 tot GT4 (en demo GT:HD) alles helemaal grijs gespeeld (incl de 4 zwarte wagens van GT4), dus we gaan het eens flink aan de tand voelen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
SinergyX schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:34:
Voor de racestuurtjes, zover ik weet wordt nu de G25 van logitech ook volledig ondersteund.

Morgen is het hopelijk tijd voor mij om GT5:P te testen :) Van GT1 tot GT4 (en demo GT:HD) alles helemaal grijs gespeeld (incl de 4 zwarte wagens van GT4), dus we gaan het eens flink aan de tand voelen :P
Zijn er veel meer, maar het lijstje moet nog bijgevuld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Nu online

Grannd

da Granndest

Zo, ik heb alles bij A nu op goud behalve die Time Trial, echt geen idee hoe je moet rijden om onder de 1:40 seconden te komen, nuja het kostte al behoorlijk wat tries om die 'haal alle rijders in één rondje in' te halen maar ik heb hem wel en de replay staat op mijn harde schijf ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Grannd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:43:
Zo, ik heb alles bij A nu op goud behalve die Time Trial, echt geen idee hoe je moet rijden om onder de 1:40 seconden te komen, nuja het kostte al behoorlijk wat tries om die 'haal alle rijders in één rondje in' te halen maar ik heb hem wel en de replay staat op mijn harde schijf ^_^
Die C-8 heb ik op zilver, C-3 & C-9 op brons.
Bij de B heb ik al een paar keer goud. Maar hoe krijg je die C-8 op goud ?

Hoe groot is zo een filmpje eigenlijk ? Ik heb het nog niet geprobeerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Nu online

Grannd

da Granndest

FF denken, die eerste rooie auto achter gaan hangen en dan rechts inhalen, dan oprijden achter die zwarte en dan achter die gouden hangen als je de bocht in gaat, als je er langs schiet gewoon rechtsbovenin blijven hangen. Dan was mijn achterstand bij dat punt iets van -7.78 als je meer dan 8 seconden achterstand daar heb dan ga je het al niet meer redden.
Dat groepje dan haal je nadat je er zo lang mogelijk achter heb gezeten links in (een rooie en een witte dacht ik), dan wordt het een tikke tricky dan moet je die grijze inhalen en ervoor langs schieten weer naar rechts dan haal je drie auto's in volgens mij dan proberen de bocht te houden en de 2de geplaatste weer links inhalen en op blijven rijden naar de eerstgeplaatste ik haalde et met een autolengte voorsprong.
Hopelijk heb je er wat aan maar ik betwijfel of het duidelijk genoeg is :P als meer mensen er problemen mee hebben kan ik het wel filmen heb er nog best ff achter gezeten, hoewel al die keer 2de geplaatst worden gelukkig wel uitbetaald worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04 13:49
Zelfs de H shifter van de G25 doet het :D Heerlijke game. Daar pak je een ps3 voor !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Grannd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:55:
FF denken, die eerste rooie auto achter gaan hangen en dan rechts inhalen, dan oprijden achter die zwarte en dan achter die gouden hangen als je de bocht in gaat, als je er langs schiet gewoon rechtsbovenin blijven hangen. Dan was mijn achterstand bij dat punt iets van -7.78 als je meer dan 8 seconden achterstand daar heb dan ga je het al niet meer redden.
Dat groepje dan haal je nadat je er zo lang mogelijk achter heb gezeten links in (een rooie en een witte dacht ik), dan wordt het een tikke tricky dan moet je die grijze inhalen en ervoor langs schieten weer naar rechts dan haal je drie auto's in volgens mij dan proberen de bocht te houden en de 2de geplaatste weer links inhalen en op blijven rijden naar de eerstgeplaatste ik haalde et met een autolengte voorsprong.
Hopelijk heb je er wat aan maar ik betwijfel of het duidelijk genoeg is :P als meer mensen er problemen mee hebben kan ik het wel filmen heb er nog best ff achter gezeten, hoewel al die keer 2de geplaatst worden gelukkig wel uitbetaald worden :)
Dankjewel, ik probeer het direct.
Je bedoelt +7.78 ?

De eerste kom ik bij + 8.34
De tweede iets van 4
Bij de finish zit er iets van 0.9 0.240 seconden tussen.

En het is gelukt. :D Het ging dus de mist in waar je naar rechts moest snijden, ik ging steeds daar links inhalen in plaats van rechts. Heb wel 50000 Cr. verdient door het proberen steeds 8)

Iemand al een Ferrari F2007 ?

Ik zit hier met een dillema over het aantal auto's.
In het boekje wat bij GT5:P zit staat er in dat je 96 auto's hebt. Als je op internet kijkt of bij de ranking in het spel zelf heb je er echter maar 72 |:(

Het is bijna half 2 en ik speel nog steeds GT5:P hahahaha _/-\o_
1 uur verder en ik heb hem :D

Ferrari F430 '06 voor maar 243.200 credits :o
http://incyi.yigit.nl/P1000934.JPG Anders resize je even als je het wil embedden.

Nu even sparen voor de F2007 maar 2 milj.

Woow 8)7 A is veel moeilijker dan B heb er nog maar 3 gehaald. 1 goud en 2 brons. :X het is 4 uur. Ik ga maar weer is slapen :9

[ Voor 28% gewijzigd door TheZeroorez op 27-03-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Laatst online: 11:40
Oeeh... F430. Mooi! Gisteravond had een maat van me even z'n disc meegenomen. Alle C races gespeeld, maar wát verslavend weer zeg. Elke keer "Ah nog 1 keer proberen dan kappen we"... En als je't dan gehaald hebt, weet je niet meer dat dat je gezegd hebt en gaat vrolijk verder :P

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Ik heb al lang de F430, 599, M3, Z06, GT-R >:)
Hopelijk schieten ze beetje op met die Japanse update :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Arm1n schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:17:
Ik heb al lang de F430, 599, M3, Z06, GT-R >:)
Hopelijk schieten ze beetje op met die Japanse update :+
Mooi, ben lekker vroeg wakker. hahaha ik ga zo weer spelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-03 12:11
Anoniem: 125123 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:34:
[...]

Mooi, ben lekker wer vroeg wakker. hahaha ik ga zo weer spelen :*)
Je schrok wakker in een nachtmerrie dat je HDD van je PS3 gechrashed was? :D

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

KappeNou schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:37:
[...]

Je schrok wakker in een nachtmerrie dat je HDD van je PS3 gechrashed was? :D
Nee hij werd gewoon wakker met de ps3 controller in zn hand, en meteen weer verder spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Arm1n schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:39:
[...]

Nee hij werd gewoon wakker met de ps3 controller in zn hand, en meteen weer verder spelen >:)
Nee ook niet. Ik ben ziek kan haast niet slapen ;(
Al paar dagen. Komt mooi uit met GT5:P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Besmet met het Gran Turismo virus zeker? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484

Zo! Gisteren uit m'n werk meteen even langs de FRS (Nieuw Vennep in dit geval) en GT5:P opgehaald. Daarna direct m'n pre-order bij Play gecancelled. Maar goed ook denk ik want ik heb er een hard hoofd in dat de levering dan voor het weekend binnen was geweest. Ik hoop het natuurlijk wel voor anderen maar het is afwachten.

Heb ongeveer twee uur kunnen spelen maar het bevalt me erg goed tot nu toe. Op professional mode zijn de auto's een stuk zenuwachtiger dan in eerdere GT's ... voor mijn gevoel realistischer. Je begint natuurlijk met wat tragere auto's dus dan is er weinig ruimte om te spelen maar zodra je de GT-R koopt wordt het serieus!

De tracks zijn veelal bekend uit eerdere versies, behalve London en die valt me ook meteen flink tegen. Had daar echt een cool stratencircuit verwacht maar op een of andere manier kan het me niet boeien, ik vind dat soort circuits beter uitgewerkt in bijv. PGR. Als het aan mij ligt hadden ze Rome uit GT3 terug mogen brengen, blijft een van m'n favoriete circuits ooit.

Kijken of ik vanavond nog wat tijd vrij kan maken en anders wordt het dit weekend lekker racen, de update is mij trouwens nog niet gelukt maar dat komt vanzelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 22-04 22:23

zAo

GPLv2 Fanboy

Wat hebben jullie voor de Nederlandse GT5P betaald? 40,- of 45,-? Iemand een idee wat hij bij de Media Markt kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zAo schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:22:
Wat hebben jullie voor de Nederlandse GT5P betaald? 40,- of 45,-? Iemand een idee wat hij bij de Media Markt kost?
€ 44,99 :o heb ik betaald.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 27-03-2008 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Laatst online: 11:54
Ik heb een PS3 + GT5:P samen besteld voor €399,- zonder GT5:P koste het zelfde :X

niet dat ik het erg vond dat ik het spel niet los hoefde te kopen :+

[ Voor 35% gewijzigd door asfaloth_arwen op 27-03-2008 09:25 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:06
Ik heb moeite met de B klasse in de events :? en dan wel met de missie van de Honda Integra.

Ik word constant derde, en de C4/Cooper Liggen 2 seconden voor als ik over de finish rij :X .
Heeft iemand een tip?

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:47
Ik heb 39 euro betaald bij MM Eindhoven.

Wat mij opviel is dat mijn Honda Integra aardig aan de weg plakte (en lekker 8000 toeren kan maken :P ). Maar die Cappucino, damn dat is een driftauto! Met traction control op 3 de bochten door, lekker glijden.

Voor degene die al een F430 hebben, ik zit er nog ongeveer 200.000Cr vandaan, hoe is het geluid? Ferrariwaardig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zAo schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:22:
€37 staat 1 bladzijde terug ;)
Beerkeeper schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:35:
Ik heb moeite met de B klasse in de events :? en dan wel met de missie van de Honda Integra.

Ik word constant derde, en de C4/Cooper Liggen 2 seconden voor als ik over de finish rij :X .
Heeft iemand een tip?
Je mag 3de worden :9 als je later beter bent geworden kun je goud halen.
m4yall schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:37:

Wat mij opviel is dat mijn Honda Integra aardig aan de weg plakte (en lekker 8000 toeren kan maken :P ). Maar die Cappucino, damn dat is een driftauto! Met traction control op 3 de bochten door, lekker glijden.

Voor degene die al een F430 hebben, ik zit er nog ongeveer 200.000Cr vandaan, hoe is het geluid? Ferrariwaardig?
Het is veel beter nagemaakt dan bij die andere auto's. Ik vind het wel Ferrariwaardig :D

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 27-03-2008 09:42 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:06
Anoniem: 125123 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:39:
[...]

€37 staat 1 bladzijde terug ;)

[...]

Je mag 3de worden :9 als je later beter bent geworden kun je goud halen.
Dat weet ik, maar ik mis een smak geld :P

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Beerkeeper schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:40:
[...]

Dat weet ik, maar ik mis een smak geld :P
Gewoon nog een paar keer doen. Dan haal je extra geld binnen :*)
Hoe denk je dat ik aan die Ferrari F430. Heb gister avond 12 keer dezelde race gedaan.
Kreeg 20.000 per keer. Uiteindelijk had ik dus genoeg geld.

Maar voor die F2007 moet je dat dus niet 10 keer maar 100 keer doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Nou ook ik vanochtend vroeg opgestaan om nog 2 racejes te rijden. Had eindelijk genoeg geld om de M3 te kopen. Leuke auto!! Nu even de 2 events in de B klasse afmaken en op naar A. Ben benieuwd!
Ik had ergens gelezen dat je pas de F1'07 kan kopen als je of alle auto's gekocht had of alles op goud. Not sure.. Naja komt later wel! Het is mij ook niet gelukt om alle events op goud te halen btw.. sommige zijn nog verdomd lastig en soms vraag ik me af hoe ik ook onder een bepaalde tijd ga duiken terwijl ik veel bochten haarscherp neem...

[edit] fun natuurlijk over want ik ben nu gewoon aan het werk... aaarhhgg hou het niet meer!

[ Voor 8% gewijzigd door Tristan op 27-03-2008 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Anoniem: 125123 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:39:
Het is veel beter nagemaakt dan bij die andere auto's. Ik vind het wel Ferrariwaardig :D
Dat wordt racen vanavond. Heb gisteravond de C-klasse afgemaakt, niet alles op goud helaas. Ik moet even een iets snellere C klasse auto hebben voor de inhaalronde en die cappucino rondetijd. Damn... Daar moet denk ik nog even worden gesleuteld aan de auto-instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
m4yall schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:37:

Zo te horen wel:

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-02 21:42
Gisteren avond ook ff gespeeld, een paar rondjes gereden, ben nog in de C classe, heb geprobeerd om die update voor online te downloaden, lukte me telkens niet, vanacht de ps3 aanlaten staan, vanochtend was ie ongeveer op de helft en toen stond er weer een foutmelding, voordat ik naar werk ging weer aan gezet, straks kijken als ie het wel goed gedaan heb, iemand anders inmiddels wel gelukt?

Heb wel die settings veranderd zoals eerder aangegeven hier, stond op 1, gezet op 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 11:35
Mijn GT5P is gisteren verstuurd. Heb ook bevestiging per mail gekregen. Thnx all die hun order hebben gecancelled ;) Anyway, als ik een weekje moet wachten ga ik daar niet om huilen. Heb maandag me examen 70-298 van Microsoft dus het komt zelf beter uit als de game ergens volgende week binnen komt.Tot die tijd MOET ik me 7e regenboog nog halen met PixelJunk Monsters, maar dat terzijde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De F2007 kun je alleen halen als je alle S racen hebt gehaald. (C - B - A) daarna komt S erbij.

Om C te halen heb je de volgende auto's nodig:
spoiler:
- Suzuki Capuccino
- Honda Integra Type R

Om B te halen heb je de volgende auto's nodig:
spoiler:
- Mitsubushi Lancer Evolution IX GSR
- Nissan GT-R '07
- Honda Integra Type R = ook bij C benodigd.

Om A te halen heb je de volgende auto's nodig:
spoiler:
- BMW M3 Coupe Cr. 92.400
- Ferrari F430 Cr. 243.200
- Amerikaanse auto
- Japanse auto

Om S te halen heb je de volgende auto's nodig:
spoiler:
Mine's skyline Cr. 200.000
Ferrari F40 Cr. 450.000
Ford GT Cr. 149.880

Je moet ongeveer een miljoen leggen om A & S te halen. Daarna moet je dus sparen voor je 2 miljoen. :o

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 27-03-2008 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Bij mij lukte het downen ook niet. 3 keer geprobeerd. Halverwege foutmelding.

Ik ben wel erg blij met Prologue. Gevoel, beeld en geluid zijn weer een stuk beter :D

Ik merkte dat ik met de wagens lekker in de drift te krijgen zijn. Feint drift of braking drifts zijn te doen.

Ook de splitscreen race ervaring is beter. Dat komt door de scherpere graphics en het feit dat je nu ook op een widescreen tv een onder - boven verdeling hebt.

Minpunten:
- menu voelt traag aan. Dat scrollen van de icoontjes lijkt soms met 15 fps te gaan.
- teksten zijn op een SD tv lastig te lezen. Heb je gelukkig tijdens racen geen last van. Daar zijn de fonts wel goed.

Ik heb de Impreza MY05 STI RA gekocht. Leuk voor de B races :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MarcoM schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:16:
Bij mij lukte het downen ook niet. 3 keer geprobeerd. Halverwege foutmelding.

Ik ben wel erg blij met Prologue. Gevoel, beeld en geluid zijn weer een stuk beter :D

Ik merkte dat ik met de wagens lekker in de drift te krijgen zijn. Feint drift of braking drifts zijn te doen.

Ook de splitscreen race ervaring is beter. Dat komt door de scherpere graphics en het feit dat je nu ook op een widescreen tv een onder - boven verdeling hebt.

Minpunten:
- menu voelt traag aan. Dat scrollen van de icoontjes lijkt soms met 15 fps te gaan.
- teksten zijn op een SD tv lastig te lezen. Heb je gelukkig tijdens racen geen last van. Daar zijn de fonts wel goed.

Ik heb de Impreza MY05 STI RA gekocht. Leuk voor de B races :D
Check de start post met een linkje. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Laatst online: 09:00
Mmm vindt het geluid v/d F430 beetje tegenvallen bij dat Youtube-filmpje.

Vindt de F430 in het echt geweldig klinken, misschien wel het mooiste geluid van alle productiewagens. Maar mis in dit filmpje een beetje het 'huilen' v/d motor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bramberk15 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:18:
Mmm vindt het geluid v/d F430 beetje tegenvallen bij dat Youtube-filmpje.

Vindt de F430 in het echt geweldig klinken, misschien wel het mooiste geluid van alle productiewagens. Maar mis in dit filmpje een beetje het 'huilen' v/d motor...
Ik heb nog nooit een F430 in het echt gehoort. Wel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Anoniem: 125123 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:20:
[...]

Ik heb nog nooit een F430 in het echt gehoort. Wel gezien.
En toen had je je ipod aan ofzo? :9 Je hebt in ieder geval wat gemist! Ik moet zeggen dat inderdaad het gehuil van de auto bij de F430 echt aanwezig is en iedere keer als ik dat antracietgrijze racemonster in Ehv rond zie rijden wil ik hem hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
m4yall schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:26:
[...]

En toen had je je ipod aan ofzo? :9 Je hebt in ieder geval wat gemist! Ik moet zeggen dat inderdaad het gehuil van de auto bij de F430 echt aanwezig is en iedere keer als ik dat antracietgrijze racemonster in Ehv rond zie rijden wil ik hem hebben ;)
Als je een auto ziet betekent niet perse dat hij geluid moet maken :+

Ik zit vast in het spel :( het lukt niet om de overige wedstrijden van A te winnen. Ik moet er nog 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
ik zal het eens proberen van die UPnP setting. Dacht al gisteravond: waar is dat nou weer voor :)

Een F430 klinkt magistraal in het echt. Niet normaal. Je moet als autofiel omkijken. Het is net zoiets als met mooie vrouwen. Je kunt er niets aan doen. Je *moet* zo lang mogelijk kijken :P en luisteren natuurlijk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MarcoM schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:29:
ik zal het eens proberen van die UPnP setting. Dacht al gisteravond: waar is dat nou weer voor :)

Een F430 klinkt magistraal in het echt. Niet normaal. Je moet als autofiel omkijken. Het is net zoiets als met mooie vrouwen. Je kunt er niets aan doen. Je *moet* zo lang mogelijk kijken :P en luisteren natuurlijk. _/-\o_
Het is niet zo magistraal in het spel. Als ik me ogen dicht doe dan denk ik van hmm er komt een honda civic langs met een grote pot op 7000 toeren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Ik dacht laatst dat er een bende snelle motorrijders aankwam. Ik kijk en blijkt het toch wat breed te zijn voor een motor. Dan opeens zie ik dat het iets heel bijzonders is. Toch wel stoer. Luid, breed en zelfs met 30 km/h ziet een F430 er verdomd serieus snel uit.

Over geluiden in games wordt vaak negatief gedaan. Feit is dat echt auto's veel geluidsdemping hebben. Gelukkig maar. Anders wordt je echt gek. Ik vind het geluid in GT5p dik in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-04 10:16
Sir_Killalot schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:51:
hier staan alle dingen die je moet weten over GT5:P: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=103447

Antwoord op jouw vraag:

"It opens after you finish C,B and A Event venues."
Goed. Pefect! Vooral de sectie Important Money-Making Strategy Tips:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sysiwan schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:00:
[...]

Goed. Pefect! Vooral de sectie Important Money-Making Strategy Tips:
Link staat in het start post al :9

Om geld te halen doe ik steeds A-1 opnieuw. Duurt in totaal 5 minuten. En je wint Cr. 20.000.
(240.000 per uur)
Voor 2 miljoen moet je ongeveer 8 uur en een kwartier die race herhalen.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 27-03-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Laatst online: 09:00
Als ik het goed begrepen heb moet je dus zelfs als je de bluray hebt, het spel installeren? Dan neemt het 6 GB in beslag, en je hebt geen toegang tot bepaalde content want die moet je van PSN trekken? Waarom dan uberhaupt de bluray aanschaffen?

Ik heb hem zelf ook besteld bij play.com maar dit soort praktijken zijn wel ergerlijk. Als ik het op disk koop, moet het wat mij betreft gewoon zo zijn: spel erin en gaan met die banaa.....euh M3 :)

Nu wordt de noodzaak om een flinke HD in je ps3 te gooien steeds groter, en dat zou eigenlijk niet zo moeten zijn. Ik schaf op termijn ook een HD aan, wacht nog op de 500 GB versies die er binnenkort aankomen. Maar toch, niet helemaal correct van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bramberk15 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:44:
Als ik het goed begrepen heb moet je dus zelfs als je de bluray hebt, het spel installeren? Dan neemt het 6 GB in beslag, en je hebt geen toegang tot bepaalde content want die moet je van PSN trekken? Waarom dan uberhaupt de bluray aanschaffen?

Ik heb hem zelf ook besteld bij play.com maar dit soort praktijken zijn wel ergerlijk. Als ik het op disk koop, moet het wat mij betreft gewoon zo zijn: spel erin en gaan met die banaa.....euh M3 :)

Nu wordt de noodzaak om een flinke HD in je ps3 te gooien steeds groter, en dat zou eigenlijk niet zo moeten zijn. Ik schaf op termijn ook een HD aan, wacht nog op de 500 GB versies die er binnenkort aankomen. Maar toch, niet helemaal correct van Sony.
Bijna, die content die niet beschikbaar is kan je in het menu van GT5p downloaden. Alleen het is nog niet beschikbaar (GT-tv heeft nog maar 1 filmpje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
bramberk15 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:44:

Het zijn de developers die je 'dwingen' om je HDD te gebruiken. Zoals eerder in het PS3 topic vermeld, hoef je GT5 niet op je HDD te zetten, maar het laden gaat gewoon sneller e.d. De update komt natuurlijk wel op je HDD te staan.
Ik ben ook van plan om mijn HDD te vervangen, maar heb op dit moment nog genoeg vrij van de 60GB.

Ik ben nu op mijn werk zelfs al aan het twijfelen welke auto ik vanavond zal kopen. Ik heb 55.000Cr. Misschien een Evo >:)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-04 15:29
De vraag die mij in het hoofd doolt is of het wel zo mooi is als de trailers en screenshots ons(mij) deden vermoeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
als je een HD (ready) tv hebt wel. Ik speel op een SD sony trinitron. Dat gaat ook nog steeds prima. Je ziet duidelijk verschil met gT4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Trailers zijn altijd mooier dan het spel zelf, denk maar eens terug naar GT2 of GT3. Bleek achteraf dat alle trainers en intro's de 'high quality' versie was van alles ingame. Eye-candy is leuk, maar speeldbaarheid staat bij mij hoger in het lijstje. (ik speel nog een MMO uit 2001, puur voor speelbaarheid).

Edit: mensen die GT:HD demo hebben, grote vooruitgang of soortgelijke graphics?

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 27-03-2008 12:02 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
AvanCade schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:51:
De vraag die mij in het hoofd doolt is of het wel zo mooi is als de trailers en screenshots ons(mij) deden vermoeden?
Ja het is even mooi als in die trailers.
Wat ik echt super vind is dat als je in 'My place' niks doet je een soort filmpje ziet. Maar het komt bij mij zo over dat die locaties in het echt niet eens zo mooi zijn :D

Je ziet onder andere Tokio. Aan de gebouwe zie je dat het niet echt is maar als je de BMW M3 coupe hebt. Zie je hem in een soort grasveld met een muur erbij. Dan denk ik gewoon van hmm dit is gewoon met een camera gefilmt. En daarna nog mooier gemaakt.
SinergyX schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:01:
Trailers zijn altijd mooier dan het spel zelf, denk maar eens terug naar GT2 of GT3. Bleek achteraf dat alle trainers en intro's de 'high quality' versie was van alles ingame. Eye-candy is leuk, maar speeldbaarheid staat bij mij hoger in het lijstje. (ik speel nog een MMO uit 2001, puur voor speelbaarheid).

Edit: mensen die GT:HD demo hebben, grote vooruitgang of soortgelijke graphics?
Graphics zijn wel beter geworden, vooral HDR. Als je nu een tunel uit rijd dan krijg je het gevoel van 'Yes ik zie licht'!' verder is het meer glans e.d.

Als je een paar minuten niks doet dan laad hij een filmje waarbij je andere online spelers kan zien(Soort Spectator) en dan zie je het online ID links onder. Ook heel grappig.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 27-03-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249597

iemand ervaring met GT4 op de PS3 ??
kan deze gespeeld worden opde PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Maar als ik morgen GT5:P installeer op mn standaard 40GB HDD en over een paar maanden een 250 GB erin wil stoppen, kan ik dan alles 1 op 1 overkopieren zodat ook alle savegames meegaan? :)
Anoniem: 249597 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:07:
iemand ervaring met GT4 op de PS3 ??
kan deze gespeeld worden opde PS3?
Op de nieuwe 40 GB versie kan je dat vergeten, de 60 GB PS3 van daarvoor ondersteund het wel met wat kleine probleempjes.

Hier meer info: Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 24

[ Voor 51% gewijzigd door Sir_Killalot op 27-03-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Heb mijn GT5P nog niet binnen, maar ik heb het al gezien. Maar weer een nieuw stuurtje kopen. Die Logitech G25 ziet er mooi uit.

APPLYitYourself.nl - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249597

tHe_BiNk schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:08:
Heb mijn GT5P nog niet binnen, maar ik heb het al gezien. Maar weer een nieuw stuurtje kopen. Die Logitech G25 ziet er mooi uit.
Die G25 is wel ergguuug duur 170euro+
Heb gt5p een uurtje gespeeld moest helaas weg :(...
Moet zeggen dat het er goed uitziet en ook nog realistische !!!!
Ik rij nu in een lancer evo uit 2005 super bakkie vergeleken met een suzuki Swift sport ...hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Voor de F1 fans, F2007 op Suzuka multiangle video:

http://drkrffxx11.iespana.es/rpszkf1.mp4

Had eigenlijk liever een echte Le Mans racer gezien, of zeg ik nou iets verkeerds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voordeel is wel dat je een echte 6bak heb :P (ok, geen superkwaliteit, maargoed). Ik gebruik de G25 ook voor de PC, PS2 GT4 bleek namelijk de deadzone en max-rotate niet instelbaar te zijn, hopelijk in GT5 wel. Ik ben zelf heel erg tevreden over de G25, zeker het stuur en de pendalen zijn goed stevig gebouwd, plus de schakelpook heeft D-pad en knoppen waarmee je dus zonder joystick in het spel kan navigeren.

@hierboven, ik verwacht toch wel dat de oude Nissan R993 (92? 994?) of die Toyota er later ook bij komen. Die Dodge Viper Team Orca was toch een le mans wagen?

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 27-03-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Anoniem: 249597 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:11:
[...]
Die G25 is wel ergguuug duur 170euro+
Is inderdaad prijzig. Heb jaren lang een Logitech GT stuur gehad voor GT4, maar vorig jaar verkocht. Nu wil ik echt leer. LOL

APPLYitYourself.nl - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
SinergyX schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:17:
Voordeel is wel dat je een echte 6bak heb :P (ok, geen superkwaliteit, maargoed). Ik gebruik de G25 ook voor de PC, PS2 GT4 bleek namelijk de deadzone en max-rotate niet instelbaar te zijn, hopelijk in GT5 wel. Ik ben zelf heel erg tevreden over de G25, zeker het stuur en de pendalen zijn goed stevig gebouwd, plus de schakelpook heeft D-pad en knoppen waarmee je dus zonder joystick in het spel kan navigeren.

@hierboven, ik verwacht toch wel dat de oude Nissan R993 (92? 994?) of die Toyota er later ook bij komen. Die Dodge Viper Team Orca was toch een le mans wagen?
R390 bedoel je ;)

Misschien wel, maar er is nog niks over bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
SinergyX schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:17:

Volgens mij heb ik gisteren net een filmpje op youtube gezien van de maker van GT5 die de max-rotate zat aan te passen. Hij had een groot scherm op tafel en een stuurtje. Hij zat echt met zijn neus boven op. Dus even zoeken op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
iets anders dat een beetje negatief opvalt is het asfalt. Als CMR Dirt hebt gespeeld, zie je dat dat toch mooier kan.

Maar ja Dirt rijdt dan niet zo fijn en heeft lang niet die hoge polygoon count. Auto PCRN! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wat ook niet klopt is het vermogen van je auto. De ene keer staat er HP andere keer PK of PS. Terwijl ik het echt op PK heb ingesteld.

Als ik nu op Garage klik staan de auto's in een tabel van 5 bij 2. Eerst was het steeds 1 auto. :9

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 27-03-2008 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Hier klinkt de Ferrari toch een stuk beter, en ook goed gereden.

[video]

[ Voor 68% gewijzigd door tHe_BiNk op 27-03-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
tHe_BiNk schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:52:
Hier klinkt de Ferrari toch een stuk beter, en ook goed gereden.

http://www.youtube.com/watch?v=fOQnUoq6NqQ
Ik ben nu even bezig. Ik ga het straks even voor je vergelijken.

Bij mij is de echo minder. En dat metalen buis effect zit er niet in. Je hoort bij mij meer een stofzuiger die het moeilijk heeft.

hmm. het lijkt alsof je de banden veel uitmaken. Ik rij nu op de zelfde baan maar dan een andere event. En nu heb ik ook een ander soort geluid.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 27-03-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Zo, enkele uurtjes gespeeld, denk dat ik nu wel wat ervaringen kan delen. Ik ben een GT enthusiast van 't eerste uur. Het begon met de Japanse versie van GT (psx). GT 2 vind ik wellicht de beste uit de reeks op het gebied van realisme. Rijd maar eens met een willekeurige TVR bv. op een bochtig parcours...
GT 3 heeft mij niet kunnen bekoren. GT 4 daarentegen gaf mij weer het authentieke GT gevoel. Een heleboel auto's, veel banen, veel afstelmogelijkheden (voor een console game) en een perfecte framerate van A t/m Z. Jammer dat er weinig onderscheid voelbaar was tussen de auto's. Er waren maar een paar auto's die echt 'anders' stuurden, bv. Merc 190 E Evo II.

Hoe zit het met de Prologue? Het gevoel van realisme is naar een hoger niveau gebracht. Alle driving-aids uitgeschakeld, en een bepaalde setting op 'prof' ipv 'standaard' (weet niet meer welke setting dat is) en het echte rijden kan beginnen. Honda Integra Type R. Prachtig hoe het binnenste voorwiel constant naar grip zoekt in haakse bochten (doorspinnen). Het geluid, tja, dan moet je vooral boven de 6500 toeren draaien, wil je het v-tec geluid horen van de Type R. Maar die hoor je op zich wel.
De M3... de M3, als dat maar goed gaat dacht ik. Na een stukje gereden te hebben, moest ik direct denken aan Top Gear (vergelijkingstest met de RS4 C63 AMG en de M3), dat ding kan je echt haarstrak de bocht in sturen. Net als The Stig die over de appel reed... Zet de auto in z'n 3 bij zo'n 50 km/u en m'n oren kunnen mij bedriegen, maar dat lijkt nog op de lichte roffel van een BMW V8! Klimmen we hoger in toeren dan gaat het geluid mooi over in metaalachtig gejank. Dat geluid heb ik ook gehoord bij de test op Autoblog...

Verder heb ik ook de Focus ST gereden. Lekker dat koppel en goed de bochten in te sturen, maar ik mis het 5 cilinder geluid. Klinkt meer als een tractor.

De Cappuchino, ik heb gewoon moeten glimlachen bij dit ding. Je maakt gewoon drifts alsof Tiff achter het stuur is gekropen, met zo'n 62 pk uit het hoofd? Ding is natuurlijk niet vooruit te branden, maar het levert wel leuke rij-ervaring op.

Conclusie so far: de banen waarop ik al duizenden rondjes heb gereden, hebben toch iets nieuws, bv. die NDR. Het realisme is een stuk beter als bij GT 4. Het motorgeluid is niet zo slecht als verwacht. De in-car-view is een verademing. Heb ik het GT gevoel weer? Zeker weten, uren dezelfde rondjes kunnen draaien en telkens ontdek je iets nieuws, tot grote ergernis van vrienden. Ik ben zeer benieuwd naar GT 5, tijd voor het echte afstelwerk en de schade modellen. .

Vraagje: worden er geen stats bijgehouden hoe vaak je 1e bent geworden e.d.?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-04 10:16
wilmundo schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:58:
Zo, enkele uurtjes gespeeld, denk dat ik nu wel wat ervaringen kan delen...
Leuk stukje wilmundo....ga hem vanmiddag toch maar kopen!
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.