Welkom bij de Gran Turismo 5 Prologue Topic! ![]()
|
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 02-04-2008 20:04 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom bij de Gran Turismo 5 Prologue Topic! ![]()
|
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 02-04-2008 20:04 ]
Je krijg straf punten als je iemand weg beukt van de weg.Halfkakkende schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:39:
Oef. Ik kan niet wachten totdat ik deze van Play ontvang. GT 1 helemaal grijs gespeeld, daarna een beetje uit het oog verloren. Onlangs voor 10 euro GT4 gekocht om in mijn ps3 te spelen en sindsdien weer helemaal hooked.
Heb helaas nogal wat slechte dingen gehoord over het online gedeelte. Niet zozeer het spel, maar de spelers, die je de heletijd van de weg beuken. Zou jammer zijn.
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
Anoniem: 256863
Dat is net dus wat ik ga doen.Sp33dFr34k schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:42:
Alleen hiervoor zou ik al een PS3 willen aanschaffen....
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Als je bij S klasse komt oid dan kan je auto tunen (niet de onderdelen maar op de zelfde manier als bij GT4 in de arcade mode) overigens was dit bij de vorige prologue ook niet mogelijk daar was het nog minder linear, nu kan je tenminste auto kopen races winnen betere auto kopen.DarknessAwaits schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:00:
Straftijden als je tegen een andere auto rijdt (offline!), straftijden als je een stukje 'afsnijdt' (in realiteit komt dit veelal neer op uit de bocht raken en zodoende heb je dus 2 maal pech)... daarbij mis ik het tunen van de auto's, dat vond ik een enorme meerwaarde bieden bij GT4 wat ervoor zorgde dat een aangeschafde auto veel interessanter was dan een auto nu is.
Kan zijn dat deze punten nog verbeterd worden omdat dit de Prologue is, maar vooralsnog moet ik concluderen dat het angstvallig lineaire gameplay is.
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
Zou best kunnen, vooral bij de rally onderdelen was dit. Online zijn straftijden wel zo handig. Maar het zorgt voor veel frustratie en restarts offlineSp33dFr34k schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:09:
Prologue is altijd zonder het tune/onderdelen gedeelte, don't worry dat zit er straks wel in. Straftijden zijn inderdaad nogal jammer, ergerde ik me eerst ook al op bij GT4 volgens mij....?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
hehe gek onnie
Probeer ipv professional mode de andere (arcade oid was het vanuit japans vertaald)Grannd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:30:
Ik heb nog helemaal niks gemerkt van de straftijden, ook nauwelijks gebeukt of uit de bocht gevlogen natuurlijk, nette bestuurder die ik ben
Ik had als eerste auto een Volkswagen Golf gekocht, gewoon om te zien of het dashboard ook op de mijne leek, maar voor de laatste race van de Sunday Cup is het dan echt wel moeilijk winnen vond ik.
Ook die Time Trial met die Cappuchino is niet niks zeg, ik heb nu 1:45 gehaald maar om 1:41 of 1:39 te halen heb ik echt geen idee hoe ik dat moet gaan doen, ik maak het voor mezelf ook moeilijk door zelf te schakelen enzo, misschien zou ik eens wat dingen moeten aanpassen met dat leuke ingame menutje, ik dacht eerst dat je dan maar gewoon achter die Audi TT die rondrijd aan moet gaan trekken maar da's toch een stuk makkelijker gezegd dan gedaan.
Bij de japanse kon dat iig welOok wel jammer dat online dus gewoon een verlengde van de career mode van de game zegmaar is, je eigen auto's enzo, en je moet eerst de A-klasse uitgespeeld hebben, dat hoeft natuurlijk niet alles goed maar toch vind ik het wel jammer, ookal scheelt het ook weer wat noobs op de weg waarschijnlijk. Weet iemand trouwens of je met online ook credits verdient? Het is online denk ik toch een stuk leuker sparen voor de F1 dan offline
Ik haalde direct een Focus ST 06 en daarmee won ik alles zonder problemen.Grannd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:30:
Ik heb nog helemaal niks gemerkt van de straftijden, ook nauwelijks gebeukt of uit de bocht gevlogen natuurlijk, nette bestuurder die ik ben
Ik had als eerste auto een Volkswagen Golf gekocht, gewoon om te zien of het dashboard ook op de mijne leek, maar voor de laatste race van de Sunday Cup is het dan echt wel moeilijk winnen vond ik.
Ook die Time Trial met die Cappuchino is niet niks zeg, ik heb nu 1:45 gehaald maar om 1:41 of 1:39 te halen heb ik echt geen idee hoe ik dat moet gaan doen, ik maak het voor mezelf ook moeilijk door zelf te schakelen enzo, misschien zou ik eens wat dingen moeten aanpassen met dat leuke ingame menutje, ik dacht eerst dat je dan maar gewoon achter die Audi TT die rondrijd aan moet gaan trekken maar da's toch een stuk makkelijker gezegd dan gedaan.
Ook wel jammer dat online dus gewoon een verlengde van de career mode van de game zegmaar is, je eigen auto's enzo, en je moet eerst de A-klasse uitgespeeld hebben, dat hoeft natuurlijk niet alles goed maar toch vind ik het wel jammer, ookal scheelt het ook weer wat noobs op de weg waarschijnlijk. Weet iemand trouwens of je met online ook credits verdient? Het is online denk ik toch een stuk leuker sparen voor de F1 dan offline
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 26-03-2008 19:46 ]
Ja, ik ga maar eens wat met die instellingen klooien zometeen, en anders ga ik gewoon ff door naar B, alles goud dat komt ooit nog wel, we hebben nog ruim een jaar voor GT5 uit komtArm1n schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:33:
[...]
Probeer ipv professional mode de andere (arcade oid was het vanuit japans vertaald)
Anoniem: 148415
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 148415 op 26-03-2008 20:32 ]
Klinkt als overscan, wat gebruikelijk is voor een CRT en waar normaliter de software ook rekening mee dient te houden (door HUD elementen e.d. niet helemaal tegen de rand te plaatsen). Misschien dat je met zoom instellingen van je TV nog wat kunt proberen?luxzenburcht schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:20:
Heb alleen een klein probleem, rechts en links van het scherm word 1 cm van het beeld afgesneden. Dit is niet echt hinderlijk tijdens het racen ma ik zie de hele ronde tijd niet en dat vlakje met oliedruk? oid wordt maar half weer gegeven.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Waar kan dat ? Ik ben dat niet tegen gekomen.Sir_Killalot schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:38:
Je kan wel wat settings veranderen maar nog geen onderdelen kopen, het blijft natuurlijk maar Prologue
[afbeelding]
Je kan trouwens zelfs tijdens een race nog het 1 en ander aanpassen zoals de maker himself hier laat zien: http://www.gtplanet.net/k...i-shows-off-gt5-prologue/
in deel 2 heeft ie het ook nog over schade wat binnenkort schijnt te komen en op het einde zien we nog een stukje van de F1 op Daytona: http://www.youtube.com/watch?v=8wqm_wx7tgw
Morgen komt mijn PS3+GT5 bundel binnen
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Geweldige auto die M3 ik wil hem ook graag kopen @ A-klasse.. Nog even sparen en dan weer genieten! Wat een geweldig spel, hiervoor heb ik m'n ps3 gehaald.. Moet af en toe wel even de zonnebril op zetten als ik een tunnel uit rijPixxa schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:11:
Bijna 'B' uitgespeeld. Heerlijk spel. Inderdaad zoals hierboven ergens werd genoemd. In een grijs verleden de ps1 gehad en GT1 helemaal grijs gespeeld. Nu heb ik de PS3 weer gekocht en vooral voor dit spel. Wat een genot!! Mag misschien wel een proloque zijn maar 'demo' is tie niet.
Ik wil voor de A klasse een M3 kopen, ook omdat ik het een onwijs mooie auto vind. Geen idee of er alles mee kan winnen maar dat zien we dan wel.
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Volgens mij binnenkort gratis via de PSN store te krijgenChester schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:10:
Ik heb GT5-P vandaag ook gehaald, maar kan helaas Beyond The Apex nergens vindenIemand enig idee of het er überhaupt bij zit, of dat ie later op GT TV komt?
Net op youtube stukje gezien, must have!_VooDooMen_ schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:27:
[...]
Geweldige auto die M3 ik wil hem ook graag kopen @ A-klasse.. Nog even sparen en dan weer genieten! Wat een geweldig spel, hiervoor heb ik m'n ps3 gehaald.. Moet af en toe wel even de zonnebril op zetten als ik een tunnel uit rij!
Op het einde van de trailer staat er expliciet dat het alleen bij de blu-ray te zien is.Sir_Killalot schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:37:
[...]
Volgens mij binnenkort gratis via de PSN store te krijgen
Behind the scenes HD Video Feature
Only on Blu-Ray disc
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Op de voorkant van de Blu-Ray disc staat dat de trailers beschikbaar komen op PSN.Chester schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:51:
[...]
Op het einde van de trailer staat er expliciet dat het alleen bij de blu-ray te zien is.
[...]
DE mediamarkt in rotterdam centrum heeft er wel een stuk of 50-100 liggen, ook in combinatie met ps3 pack.Rushwood schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:14:
Ik kan niet wachten tot dat ik aan de slag kan met GT5:p , is het eerste spel dat ik koop voor mijn PS3 sinds CoD4 in november. Weet iemand toevallig of er een winkel in Rotterdam is die hem al in de schappen heeft liggen , of moet ik toch echt wachten tot vrijdag?
Ps4/switch gamer
Klopt, maar Beyond The Apex is geen trailer.Anoniem: 125123 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:58:
[...]
Op de voorkant van de Blu-Ray disc staat dat de trailers beschikbaar komen op PSN.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zijn er veel meer, maar het lijstje moet nog bijgevuld worden.SinergyX schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:34:
Voor de racestuurtjes, zover ik weet wordt nu de G25 van logitech ook volledig ondersteund.
Morgen is het hopelijk tijd voor mij om GT5:P te testenVan GT1 tot GT4 (en demo GT:HD) alles helemaal grijs gespeeld (incl de 4 zwarte wagens van GT4), dus we gaan het eens flink aan de tand voelen
Die C-8 heb ik op zilver, C-3 & C-9 op brons.Grannd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:43:
Zo, ik heb alles bij A nu op goud behalve die Time Trial, echt geen idee hoe je moet rijden om onder de 1:40 seconden te komen, nuja het kostte al behoorlijk wat tries om die 'haal alle rijders in één rondje in' te halen maar ik heb hem wel en de replay staat op mijn harde schijf ^_^
Dankjewel, ik probeer het direct.Grannd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:55:
FF denken, die eerste rooie auto achter gaan hangen en dan rechts inhalen, dan oprijden achter die zwarte en dan achter die gouden hangen als je de bocht in gaat, als je er langs schiet gewoon rechtsbovenin blijven hangen. Dan was mijn achterstand bij dat punt iets van -7.78 als je meer dan 8 seconden achterstand daar heb dan ga je het al niet meer redden.
Dat groepje dan haal je nadat je er zo lang mogelijk achter heb gezeten links in (een rooie en een witte dacht ik), dan wordt het een tikke tricky dan moet je die grijze inhalen en ervoor langs schieten weer naar rechts dan haal je drie auto's in volgens mij dan proberen de bocht te houden en de 2de geplaatste weer links inhalen en op blijven rijden naar de eerstgeplaatste ik haalde et met een autolengte voorsprong.
Hopelijk heb je er wat aan maar ik betwijfel of het duidelijk genoeg isals meer mensen er problemen mee hebben kan ik het wel filmen heb er nog best ff achter gezeten, hoewel al die keer 2de geplaatst worden gelukkig wel uitbetaald worden
[ Voor 28% gewijzigd door TheZeroorez op 27-03-2008 16:05 ]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Mooi, ben lekker vroeg wakker. hahaha ik ga zo weer spelenArm1n schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:17:
Ik heb al lang de F430, 599, M3, Z06, GT-R![]()
Hopelijk schieten ze beetje op met die Japanse update
Je schrok wakker in een nachtmerrie dat je HDD van je PS3 gechrashed was?Anoniem: 125123 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:34:
[...]
Mooi, ben lekker wer vroeg wakker. hahaha ik ga zo weer spelen
Nee hij werd gewoon wakker met de ps3 controller in zn hand, en meteen weer verder spelenKappeNou schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:37:
[...]
Je schrok wakker in een nachtmerrie dat je HDD van je PS3 gechrashed was?
Nee ook niet. Ik ben ziek kan haast niet slapenArm1n schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:39:
[...]
Nee hij werd gewoon wakker met de ps3 controller in zn hand, en meteen weer verder spelen
Anoniem: 28484
€ 44,99zAo schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:22:
Wat hebben jullie voor de Nederlandse GT5P betaald? 40,- of 45,-? Iemand een idee wat hij bij de Media Markt kost?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 27-03-2008 09:23 ]
[ Voor 35% gewijzigd door asfaloth_arwen op 27-03-2008 09:25 ]
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
€37 staat 1 bladzijde terugzAo schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:22:
Wat hebben jullie voor de Nederlandse GT5P betaald? 40,- of 45,-? Iemand een idee wat hij bij de Media Markt kost?
Je mag 3de wordenBeerkeeper schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:35:
Ik heb moeite met de B klasse in de eventsen dan wel met de missie van de Honda Integra.
Ik word constant derde, en de C4/Cooper Liggen 2 seconden voor als ik over de finish rij.
Heeft iemand een tip?
Het is veel beter nagemaakt dan bij die andere auto's. Ik vind het wel Ferrariwaardigm4yall schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:37:
Ik heb 39 euro betaald bij MM Eindhoven.
Wat mij opviel is dat mijn Honda Integra aardig aan de weg plakte (en lekker 8000 toeren kan maken). Maar die Cappucino, damn dat is een driftauto! Met traction control op 3 de bochten door, lekker glijden.
Voor degene die al een F430 hebben, ik zit er nog ongeveer 200.000Cr vandaan, hoe is het geluid? Ferrariwaardig?
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 27-03-2008 09:42 . Reden: typo ]
Dat weet ik, maar ik mis een smak geldAnoniem: 125123 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:39:
[...]
€37 staat 1 bladzijde terug
[...]
Je mag 3de wordenals je later beter bent geworden kun je goud halen.
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Gewoon nog een paar keer doen. Dan haal je extra geld binnen
[ Voor 8% gewijzigd door Tristan op 27-03-2008 09:51 ]
Dat wordt racen vanavond. Heb gisteravond de C-klasse afgemaakt, niet alles op goud helaas. Ik moet even een iets snellere C klasse auto hebben voor de inhaalronde en die cappucino rondetijd. Damn... Daar moet denk ik nog even worden gesleuteld aan de auto-instellingen.Anoniem: 125123 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:39:
Het is veel beter nagemaakt dan bij die andere auto's. Ik vind het wel Ferrariwaardig
Zo te horen wel:m4yall schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:37:
Ik heb 39 euro betaald bij MM Eindhoven.
Wat mij opviel is dat mijn Honda Integra aardig aan de weg plakte (en lekker 8000 toeren kan maken). Maar die Cappucino, damn dat is een driftauto! Met traction control op 3 de bochten door, lekker glijden.
Voor degene die al een F430 hebben, ik zit er nog ongeveer 200.000Cr vandaan, hoe is het geluid? Ferrariwaardig?
[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 27-03-2008 10:16 ]
Check de start post met een linkje.MarcoM schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:16:
Bij mij lukte het downen ook niet. 3 keer geprobeerd. Halverwege foutmelding.
Ik ben wel erg blij met Prologue. Gevoel, beeld en geluid zijn weer een stuk beter
Ik merkte dat ik met de wagens lekker in de drift te krijgen zijn. Feint drift of braking drifts zijn te doen.
Ook de splitscreen race ervaring is beter. Dat komt door de scherpere graphics en het feit dat je nu ook op een widescreen tv een onder - boven verdeling hebt.
Minpunten:
- menu voelt traag aan. Dat scrollen van de icoontjes lijkt soms met 15 fps te gaan.
- teksten zijn op een SD tv lastig te lezen. Heb je gelukkig tijdens racen geen last van. Daar zijn de fonts wel goed.
Ik heb de Impreza MY05 STI RA gekocht. Leuk voor de B races
Ik heb nog nooit een F430 in het echt gehoort. Wel gezien.bramberk15 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:18:
Mmm vindt het geluid v/d F430 beetje tegenvallen bij dat Youtube-filmpje.
Vindt de F430 in het echt geweldig klinken, misschien wel het mooiste geluid van alle productiewagens. Maar mis in dit filmpje een beetje het 'huilen' v/d motor...
En toen had je je ipod aan ofzo?Anoniem: 125123 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:20:
[...]
Ik heb nog nooit een F430 in het echt gehoort. Wel gezien.
Als je een auto ziet betekent niet perse dat hij geluid moet makenm4yall schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:26:
[...]
En toen had je je ipod aan ofzo?Je hebt in ieder geval wat gemist! Ik moet zeggen dat inderdaad het gehuil van de auto bij de F430 echt aanwezig is en iedere keer als ik dat antracietgrijze racemonster in Ehv rond zie rijden wil ik hem hebben
Het is niet zo magistraal in het spel. Als ik me ogen dicht doe dan denk ik van hmm er komt een honda civic langs met een grote pot op 7000 toerenMarcoM schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:29:
ik zal het eens proberen van die UPnP setting. Dacht al gisteravond: waar is dat nou weer voor
Een F430 klinkt magistraal in het echt. Niet normaal. Je moet als autofiel omkijken. Het is net zoiets als met mooie vrouwen. Je kunt er niets aan doen. Je *moet* zo lang mogelijk kijkenen luisteren natuurlijk.
Goed. Pefect! Vooral de sectie Important Money-Making Strategy Tips:Sir_Killalot schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:51:
hier staan alle dingen die je moet weten over GT5:P: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=103447
Antwoord op jouw vraag:
"It opens after you finish C,B and A Event venues."
Link staat in het start post alsysiwan schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:00:
[...]
Goed. Pefect! Vooral de sectie Important Money-Making Strategy Tips:
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 27-03-2008 11:06 ]
Bijna, die content die niet beschikbaar is kan je in het menu van GT5p downloaden. Alleen het is nog niet beschikbaar (GT-tv heeft nog maar 1 filmpje).bramberk15 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:44:
Als ik het goed begrepen heb moet je dus zelfs als je de bluray hebt, het spel installeren? Dan neemt het 6 GB in beslag, en je hebt geen toegang tot bepaalde content want die moet je van PSN trekken? Waarom dan uberhaupt de bluray aanschaffen?
Ik heb hem zelf ook besteld bij play.com maar dit soort praktijken zijn wel ergerlijk. Als ik het op disk koop, moet het wat mij betreft gewoon zo zijn: spel erin en gaan met die banaa.....euh M3
Nu wordt de noodzaak om een flinke HD in je ps3 te gooien steeds groter, en dat zou eigenlijk niet zo moeten zijn. Ik schaf op termijn ook een HD aan, wacht nog op de 500 GB versies die er binnenkort aankomen. Maar toch, niet helemaal correct van Sony.
Het zijn de developers die je 'dwingen' om je HDD te gebruiken. Zoals eerder in het PS3 topic vermeld, hoef je GT5 niet op je HDD te zetten, maar het laden gaat gewoon sneller e.d. De update komt natuurlijk wel op je HDD te staan.bramberk15 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:44:
Als ik het goed begrepen heb moet je dus zelfs als je de bluray hebt, het spel installeren? Dan neemt het 6 GB in beslag, en je hebt geen toegang tot bepaalde content want die moet je van PSN trekken? Waarom dan uberhaupt de bluray aanschaffen?
Ik heb hem zelf ook besteld bij play.com maar dit soort praktijken zijn wel ergerlijk. Als ik het op disk koop, moet het wat mij betreft gewoon zo zijn: spel erin en gaan met die banaa.....euh M3
Nu wordt de noodzaak om een flinke HD in je ps3 te gooien steeds groter, en dat zou eigenlijk niet zo moeten zijn. Ik schaf op termijn ook een HD aan, wacht nog op de 500 GB versies die er binnenkort aankomen. Maar toch, niet helemaal correct van Sony.
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 27-03-2008 12:02 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja het is even mooi als in die trailers.AvanCade schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:51:
De vraag die mij in het hoofd doolt is of het wel zo mooi is als de trailers en screenshots ons(mij) deden vermoeden?
Graphics zijn wel beter geworden, vooral HDR. Als je nu een tunel uit rijd dan krijg je het gevoel van 'Yes ik zie licht'!' verder is het meer glans e.d.SinergyX schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:01:
Trailers zijn altijd mooier dan het spel zelf, denk maar eens terug naar GT2 of GT3. Bleek achteraf dat alle trainers en intro's de 'high quality' versie was van alles ingame. Eye-candy is leuk, maar speeldbaarheid staat bij mij hoger in het lijstje. (ik speel nog een MMO uit 2001, puur voor speelbaarheid).
Edit: mensen die GT:HD demo hebben, grote vooruitgang of soortgelijke graphics?
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 27-03-2008 12:07 ]
Op de nieuwe 40 GB versie kan je dat vergeten, de 60 GB PS3 van daarvoor ondersteund het wel met wat kleine probleempjes.Anoniem: 249597 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:07:
iemand ervaring met GT4 op de PS3 ??
kan deze gespeeld worden opde PS3?
[ Voor 51% gewijzigd door Sir_Killalot op 27-03-2008 12:11 ]
APPLYitYourself.nl - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
Anoniem: 249597
Die G25 is wel ergguuug duur 170euro+tHe_BiNk schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:08:
Heb mijn GT5P nog niet binnen, maar ik heb het al gezien. Maar weer een nieuw stuurtje kopen. Die Logitech G25 ziet er mooi uit.
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 27-03-2008 12:18 ]
Is inderdaad prijzig. Heb jaren lang een Logitech GT stuur gehad voor GT4, maar vorig jaar verkocht. Nu wil ik echt leer. LOLAnoniem: 249597 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:11:
[...]
Die G25 is wel ergguuug duur 170euro+
APPLYitYourself.nl - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
R390 bedoel jeSinergyX schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:17:
Voordeel is wel dat je een echte 6bak heb(ok, geen superkwaliteit, maargoed). Ik gebruik de G25 ook voor de PC, PS2 GT4 bleek namelijk de deadzone en max-rotate niet instelbaar te zijn, hopelijk in GT5 wel. Ik ben zelf heel erg tevreden over de G25, zeker het stuur en de pendalen zijn goed stevig gebouwd, plus de schakelpook heeft D-pad en knoppen waarmee je dus zonder joystick in het spel kan navigeren.
@hierboven, ik verwacht toch wel dat de oude Nissan R993 (92? 994?) of die Toyota er later ook bij komen. Die Dodge Viper Team Orca was toch een le mans wagen?
Volgens mij heb ik gisteren net een filmpje op youtube gezien van de maker van GT5 die de max-rotate zat aan te passen. Hij had een groot scherm op tafel en een stuurtje. Hij zat echt met zijn neus boven op. Dus even zoeken op youtube.SinergyX schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:17:
Voordeel is wel dat je een echte 6bak heb(ok, geen superkwaliteit, maargoed). Ik gebruik de G25 ook voor de PC, PS2 GT4 bleek namelijk de deadzone en max-rotate niet instelbaar te zijn, hopelijk in GT5 wel. Ik ben zelf heel erg tevreden over de G25, zeker het stuur en de pendalen zijn goed stevig gebouwd, plus de schakelpook heeft D-pad en knoppen waarmee je dus zonder joystick in het spel kan navigeren.
@hierboven, ik verwacht toch wel dat de oude Nissan R993 (92? 994?) of die Toyota er later ook bij komen. Die Dodge Viper Team Orca was toch een le mans wagen?
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 27-03-2008 12:48 ]
[ Voor 68% gewijzigd door tHe_BiNk op 27-03-2008 12:57 ]
Ik ben nu even bezig. Ik ga het straks even voor je vergelijken.tHe_BiNk schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:52:
Hier klinkt de Ferrari toch een stuk beter, en ook goed gereden.
http://www.youtube.com/watch?v=fOQnUoq6NqQ
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 27-03-2008 13:23 ]
Leuk stukje wilmundo....ga hem vanmiddag toch maar kopen!wilmundo schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:58:
Zo, enkele uurtjes gespeeld, denk dat ik nu wel wat ervaringen kan delen...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq