Uiteraard pas na het finetunen van het penaltysysteem.Grannd schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:48:
Liever niet zo'n strengere penalty, zometeen beukt iemand jou en krijg jij hem, daar rij je dan 10 seconden lang 50 km/u
Toevallig heb ik dat van het weekeind ook gekeken, maar ze mogen er wel snel alle cheaters uit gooiien..Shiver23 schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:18:
Nog een leuke is het bekijken van replays van de driftchallenges. Daar zijn een aantal mensen heel erg goed in. Ik vond het iig behoorlijk indrukwekkend.
Ik zat Eiger te kijken met de F40 (het was verder best wel een mooie drift om te zien) en de hoogste replay stopte dus vlak voor de finish, reed weer helemaal terug (puntjes er weer bij), draaide vlak voor de start weer om, en reed daarna het hele rondje nogmaals (nog meer puntjes er bij), maar de 2e keer dus wel tot over de finish.
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
De punten worden volgens mij niet dubbel geteld. Er zijn meerdere replays van mensen die eerst een paar keer proberen, of de baan eerst de andere kant om driften. Beetje jammer omdat je moet wachten voor de mooie akties, maar volgens mij geen cheats.Sentry23 schreef op maandag 14 april 2008 @ 17:35:
[...]
Toevallig heb ik dat van het weekeind ook gekeken, maar ze mogen er wel snel alle cheaters uit gooiien..
Ik zat Eiger te kijken met de F40 (het was verder best wel een mooie drift om te zien) en de hoogste replay stopte dus vlak voor de finish, reed weer helemaal terug (puntjes er weer bij), draaide vlak voor de start weer om, en reed daarna het hele rondje nogmaals (nog meer puntjes er bij), maar de 2e keer dus wel tot over de finish.
PSN: Shiver23
Ik heb me de afgelopen dagen stukgebeten op de tuned-car races in S klasse, en dan de laatste 2 waarbij wagen msx 700 punten mag hebben.
Erg lastig!!
Geprobeerd met de Elise, de S2000 GT, de Viper, GT40 test car enz...
Wat opvalt is dat als jij dezelfde wagen pakt als degene die wint, je in gewicht omhoog moet en in power omlaag om onder de 700 ptn te blijven...
Erg moeilijk!! Ik kom niet verder dan plaats 2 of 3.
De F40 missie is ook lastig, daar ben ik iedere keer 3e, op 3 seconden achterstand..
Erg lastig!!
Geprobeerd met de Elise, de S2000 GT, de Viper, GT40 test car enz...
Wat opvalt is dat als jij dezelfde wagen pakt als degene die wint, je in gewicht omhoog moet en in power omlaag om onder de 700 ptn te blijven...
Erg moeilijk!! Ik kom niet verder dan plaats 2 of 3.
De F40 missie is ook lastig, daar ben ik iedere keer 3e, op 3 seconden achterstand..
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Deel drie van de GT-R film staat nu ook online in GT TV. Even kijken of het wat is
PSN: Shiver23
Op de Eiger Nordwand zit een bug. Als je daar het allerlaatste stukje omdraait kan je helemaal terugrijden en alle stukken opnieuw doen. Kijk bijvoorbeeld maar naar de replays van de hoogste geclasseerde auto's.Shiver23 schreef op maandag 14 april 2008 @ 17:40:
[...]
De punten worden volgens mij niet dubbel geteld. Er zijn meerdere replays van mensen die eerst een paar keer proberen, of de baan eerst de andere kant om driften. Beetje jammer omdat je moet wachten voor de mooie akties, maar volgens mij geen cheats.
Na een weekje proberen is het best makkelijk. Ik drift met de 350z makkelijk rondjes van 12000 op Eiger Nordwand. Met de M3 is het nog makkelijker.
I love the smell of a Palm in the morning.
Euhm, Ik ben hier even weggeweest en wou mijn vriendenlijst uitbreiden. Ik dacht dat die in de topicstart stond maar nu heb ik enkel vidifotografie staan momenteel. Iemand een idee waar de lijst naar toe is, wou namelijk vanavond niet alleen mario kart updaten ook ff gran turismo (voor mijn tv het helemaal naar de knoppen is)
Graag hier verder :
[PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic - Deel 2
Slotje graag.
[PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic - Deel 2
Slotje graag.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 15-04-2008 10:09 ]
Anoniem: 244919
Er is inmiddels een update voor prologue uit. Naast nieuwe online events hebben ze nog wat andere kleine dingen aangepast (o.a. andere manier van prestatie punten berekenen om online events beter gebalanceerd te krijgen)
Wat ik wel erg irritant vind is dat je instellingen niet opgeslagen blijven. Ik heb alle knoppen op mijn controller anders ingesteld als standaard en kan dat nu dus weer helemaal opnieuw gaan doen. Terwijl het mij niet zo lastig lijkt om zo'n setting gewoon te bewaren..
Wat ik wel erg irritant vind is dat je instellingen niet opgeslagen blijven. Ik heb alle knoppen op mijn controller anders ingesteld als standaard en kan dat nu dus weer helemaal opnieuw gaan doen. Terwijl het mij niet zo lastig lijkt om zo'n setting gewoon te bewaren..
Wil je zo winnen dan?NLxAROSA schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:42:
Is het jullie ook al opgevallen dat het in sommige gevallen de moeite waard is om een penalty te pakken? Met name op Suzuka zijn een aantal scherpe bochten waar je vol op iemand in kan rijden, hem uit zijn lijn de grindbak in rammen, en jij vervolgens vrolijk verder rijdt. Weliswaar met penalty, maar je moest daar toch al remmen. Is me online al een paar keer overkomen dat iemand me op die manier van achteren ramde. Ik vind dat in dat geval de penalty wel even flink omhoog mag (min. 10 seconden).
Dit topic is gesloten.