Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 72.046 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02:06
Ben een gelukkige bezitter van een PS3 Bundel met GT5. Heb ook al Warhawk gedownload. Vet spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Laatst online: 05-09 19:49
Sorry voor dubbele post :o (is er geen edit optie ? :S)
Als je die catalogus aan hebt gevraagd krijg je de klantnummer die je nodig hebt om die enquete in te vullen.
En daarbij krijg je ook de 10 euro tegoedbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

50 euro wehkamp klinkt wel goed eigenlijk voor gta
40 euro internet, maar dan dus een week (minimaal denk ik) wachten op post, ze zullen de pre order vast geen week voor de release datum verzenden speciaal voor mij.
Die limited edition lijkt me wel leuk, maar zie er weinig over.
100 euro vink teveel voor die tas en kluisje.
Maar aangezien ik alle gta dood heb gespeeld......
Of gewoon langs de winkel gaan op de 28e? anwb pasje lenen,. dan zal die 58 zijn bij frs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje voor de link van de cadeaubon!
really appriciated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VetCool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 12:02
Ik heb sinds dit weekend een andere provider. Ik ben van xs4all naar UPC IPB gegaan. Het werkt opzich allemaal zeer goed in 1 keer, maar met de PS3 heb ik problemen. Alles wat ik download in de NL Store is corrupted ofzoiets?! Ik heb hier met xs4all nooit problemen mee gehad. Ik snap echt niet waaraan het kan liggen.

Playstation is verbonden met een vaste kabel naar de bijgeleverde Netgear router van UPC.
Bij de installaties van Demo's stopt hij met de bekende foutmelding dat hij niet verder kan installeren.

oi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

FeaR

In GoT we trust

Toch wel aan de technische kant, maar volgens mij was er hier iemand een keer met hetzelfde probleem. Dus vandaar dat ik het hier post. Kan het via de search niet meer terugvinden...

Als ik mijn PS3 aan zet krijg ik geen beeld op mijn Philips tv. Het ligt niet aan de tv of aan de kabel, want als ik mijn Xbox Elite met HDMI aansluit met dezelfde kabel als de PS3 is aangesloten start de Xbox wel op. Ook HDMI poort 1 of 2 maakt helemaal niets uit.

Gekke is dat ik geen beeld krijg maar wel het menu kan bedienen. Want als ik mijn PS-Toets 5 seconden inhoudt en daarna twee keer op X duk sluit de console gewoon af. TV springt ook op 576p in plaats van de 720p of 1080i waar de console normaal op staat.

Als ik de console via de side van mijn tv aansluit (dus met de rode, witte en gele tulp-stekkers) dan krijg ik wel gewoon beeld. Doe ik daarna de HDMI kabel in mijn PS3 geeft deze aan dat er een compatible HDMI apparaat is gevonden en of de audio en video daar door moet. Dus ik selecteer "ja" en daarna springt het beeld op zwart omdat alles nu via HDMI gaat, maar nog steeds geen beeld...

Vind het best wel kut, want ik heb dus een launch-console en dus sinds een paar dagen geen garantie meer.... :(

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
FeaR1986 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 23:17:
Toch wel aan de technische kant, maar volgens mij was er hier iemand een keer met hetzelfde probleem. Dus vandaar dat ik het hier post. Kan het via de search niet meer terugvinden...

Als ik mijn PS3 aan zet krijg ik geen beeld op mijn Philips tv. Het ligt niet aan de tv of aan de kabel, want als ik mijn Xbox Elite met HDMI aansluit met dezelfde kabel als de PS3 is aangesloten start de Xbox wel op. Ook HDMI poort 1 of 2 maakt helemaal niets uit.

Gekke is dat ik geen beeld krijg maar wel het menu kan bedienen. Want als ik mijn PS-Toets 5 seconden inhoudt en daarna twee keer op X duk sluit de console gewoon af. TV springt ook op 576p in plaats van de 720p of 1080i waar de console normaal op staat.

Als ik de console via de side van mijn tv aansluit (dus met de rode, witte en gele tulp-stekkers) dan krijg ik wel gewoon beeld. Doe ik daarna de HDMI kabel in mijn PS3 geeft deze aan dat er een compatible HDMI apparaat is gevonden en of de audio en video daar door moet. Dus ik selecteer "ja" en daarna springt het beeld op zwart omdat alles nu via HDMI gaat, maar nog steeds geen beeld...

Vind het best wel kut, want ik heb dus een launch-console en dus sinds een paar dagen geen garantie meer.... :(
heb je de PS3 reeds eens gereset?
hem uitzetten dan op de power knop duwen end eze ingedrukt houden tot de PS3 weer uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Deadsy schreef op zondag 30 maart 2008 @ 23:21:
[...]heb je de PS3 reeds eens gereset?
hem uitzetten dan op de power knop duwen end eze ingedrukt houden tot de PS3 weer uitgaat.
Jup en dan komt er soms wel soms niet een dubbele piep, dus dat de instellingen gereset zijn.

Trouwens ook maar eens geprobeerd om mijn PS3-fan op 100% te krijgen door de powerknop aan te zetten terwijl je de eject-button ingedrukt houdt. Maar deed hier helemaal niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 10-09 13:08
FeaR1986 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 23:24:
[...]

Jup en dan komt er soms wel soms niet een dubbele piep, dus dat de instellingen gereset zijn.

Trouwens ook maar eens geprobeerd om mijn PS3-fan op 100% te krijgen door de powerknop aan te zetten terwijl je de eject-button ingedrukt houdt. Maar deed hier helemaal niets...
gewoon Sony contacteren voor een RMA. Als hij pas over de garantie is dan betwijfel ik dat ze moeilijk gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58

Als je wel beeld heb via analoge kabels, is er eerder sprake van HDMI-handshake-problemen met je TV dan een echt defect. Ik zou toch maar verder experimenteren... Het heeft weinig zin om een duidelijk functionerende PS3 naar Sony te sturen hiervoor.

BTW Als je zegt dat je na het omschakelen van analoog naar HDMI geen beeld hebt, schakel je dan wel naar de goede tv-input?

[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 30-03-2008 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

ymmv schreef op zondag 30 maart 2008 @ 23:45:
[...]Als je wel beeld heb via analoge kabels, is er eerder sprake van HDMI-handshake-problemen met je TV dan een echt defect. Ik zou toch maar verder experimenteren... Het heeft weinig zin om een duidelijk functionerende PS3 naar Sony te sturen hiervoor.

BTW Als je zegt dat je na het omschakelen van analoog naar HDMI geen beeld hebt, schakel je dan wel naar de goede tv-input?
Ik schakel wel naar het goede kanaal ja. Heb ook weinig keuze, want op het andere HDMI-kanaal is mijn Xbox aangesloten.

Maar wat bedoel je met een HDMI-handshake-probleem?
Dat de PS3 geen beeld kan geven over HMDI en Analoog of iets in die trand?

Rare is hier dus dat de PS3 wel de HDMI kabel herkent en dus vraagt of de data voortaan daar door heen moet. Als ik "ja" selecteer zijn daarna beide schermen zwart (dus zowel analoog als HDMI).

Maar er was hier dus ooit iemand met exact hetzelfde probleem en ook met een Philips tv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 00:01:
[...]
Rare is hier dus dat de PS3 wel de HDMI kabel herkent en dus vraagt of de data voortaan daar door heen moet. Als ik "ja" selecteer zijn daarna beide schermen zwart (dus zowel analoog als HDMI).

Maar er was hier dus ooit iemand met exact hetzelfde probleem en ook met een Philips tv...
Datzelfde had ik in het begin wel eens toen ik heen en weer zeulde met de PS3 naar kantoortje om te kunnen downloaden maar na de laatste keer 'soft-reset' heb ik het nooit meer gehad. Nu heb ik ook niet weer losgehad ivm draadloos netwerk ;) Echt vervelend als je dan geen beeld krijgt inderdaad.
Met Pana plasma btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Heb je wel de goede resoluties aangevinkt? Dat je niet bijvoorbeeld je Ps3 1080p laat uitsturen, terwijl je scherm maar 720p/1080i aankan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Weet iemand of de Ceramic White DualShock 3 ook naar Nederland komt?

Ik heb die namelijk bij Yesasia besteld een paar dagen geleden, ben eigenlijk meer van het zwart maar meestal komen de andere kleuren hier niet uit dus ben ik na wat twijfelen toch maar voor de witte gegaan aangezien ik altijd nog een zwarte erbij kan kopen hier of bij Yesasia.

Is dit nu onnodig geweest of niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1shot1kill schreef op maandag 31 maart 2008 @ 02:44:

Ik heb die namelijk bij Yesasia besteld een paar dagen geleden, ben eigenlijk meer van het zwart maar meestal komen de andere kleuren hier niet uit dus ben ik na wat twijfelen toch maar voor de witte gegaan aangezien ik altijd nog een zwarte erbij kan kopen hier of bij Yesasia.

Je bent eigenlijk meer vanhet zwart, maar je hebt toch maar een kleur besteld die je minder ligt?

Ja, dat lijkt me erg onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de witte :o
Leuk voor je dat je die ook heb gehaald 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hebben mensen hier hun foto's op de PS3 staan, en hoe heb je dat dan gedaan?

Ik zou graag alle foto's, die netjes geordend staan in mappen, vanaf m'n PC naar de PS3 willen overzetten. Nu heb ik al die foto's op een DVD gezet, die DVD gekopiert op de PS3, maar hij doet toch niet echt wat ik wil. Ik wil namelijk dat de PS3 de mappenstructuur laat staan, maar dat doet hij niet. Heeft iemand een oplossing hiervoor?

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:25

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Tom S. schreef op maandag 31 maart 2008 @ 08:04:

Ik zou graag alle foto's, die netjes geordend staan in mappen, vanaf m'n PC naar de PS3 willen overzetten. Nu heb ik al die foto's op een DVD gezet, die DVD gekopiert op de PS3, maar hij doet toch niet echt wat ik wil. Ik wil namelijk dat de PS3 de mappenstructuur laat staan, maar dat doet hij niet. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Mijn foto's staan gewoon op mijn mediaserver (Twonky), die stuurt ze door naar de PS3, inclusief mapstructuur EXIF-info etc. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom S. schreef op maandag 31 maart 2008 @ 08:04:

Je moet de PS3 mappen structuur aan houden. Dit betekend dus dat je op je dvd de map pictures/mapx/foto's. Een map dieper kan je ps3 op de een of andere manier niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nu het nut van deze vraag? als we zeggen dat het onnodig was dan breng je hem terug ofzo?

Even ontopic: Hebben meer mensen last van frame drops in GT5:P met name in de trage bochten van verschillende circuits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Heb je hdmi EN andere kabels aangesloten op je ps3? Of alleen hdmi? want dat kan verschil uitmaken volgens mij en hij beeld verstuurd via de analoge kabels en niet via de hdmi kabels. dus alleen de hdmi kabels aansluiten, niet de scart/andere kabels. Ik herinner me dat ik bij mijn ps3 toen ik net een hdmi kabel gekocht had ook geen beeld kreeg via hdmi toen ik beide kabels had aangesloten.

[ Voor 4% gewijzigd door EfBe op 31-03-2008 09:13 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt! Hier heb ik zelf ook last van gehad... ook zeker een dag mee zitten emmeren, en achteraf is de oplossing dan zo simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:08:

Even ontopic: Hebben meer mensen last van frame drops in GT5:P met name in de trage bochten van verschillende circuits?
Ik heb bekant ieder vrij uurtje achter mijn driving farce gezeten dit weekend en ik merkte ook in langzame maar drukke bochten dat de framerate ff inkakt. Is wel storend maar gelukkig zeer sporadisch. Wat is het toch een fantastisch spel... In de B klasse races is het met de lancer evo IX echt super dik om die inhaalslaag te doen op het susuka circuit. ff terugschakelen en die lelijke Citroen C4 en Golf GTI-tje trek je er zo uit... Heerlijk motorgeluiden en vrijwel perfecte rijervaring iedere keer weer. het snelheidsgevoel is trouwen ook echt toppie.... KOPEN, KOPEN, KOPEN!!!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
swampy schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:10:
[...]

:) :P Yeah dat bedoel ik, maar ja welke game heeft support voor meer dan 4 spelers. Je houdt dus 3 kanalen over voor de rest!
Fifa bijvoorbeeld... Heb inmiddels 5 controllers (I know), waarvan 1 DS3. Met een groep vrienden gamen die echt fanatiek zijn en dus ook echt hun best doen is echt heel tof voetballen! Fifa "pakt" dacht ik 7 spelers max.

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjorntju schreef op zondag 30 maart 2008 @ 22:46:
Ben een gelukkige bezitter van een PS3 Bundel met GT5. Heb ook al Warhawk gedownload. Vet spel!
Waar heb je die bundel gekocht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 21:03:
[...]

Toch nog even een gedeeltelijke correctie hierop: ik heb de Azië versie van GT5 Prologue geïmporteerd en die is dus grotendeels in het Chinees, wel regiovrij. En Hong Kong hoort bij China ...
Ben je toevallig in de buurt, de PS3 40GB Satin Silver is daar te koop voor ± 219 EURO :9~
HongKong is toch practisch een soort van eigen staatje met soort van eigen regels enzo??? Stuk westerser (is dat NL's???)...

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:25:
[...]

Ik heb bekant ieder vrij uurtje achter mijn driving farce gezeten dit weekend en ik merkte ook in langzame maar drukke bochten dat de framerate ff inkakt. Is wel storend maar gelukkig zeer sporadisch. Wat is het toch een fantastisch spel... In de B klasse races is het met de lancer evo IX echt super dik om die inhaalslaag te doen op het susuka circuit. ff terugschakelen en die lelijke Citroen C4 en Golf GTI-tje trek je er zo uit... Heerlijk motorgeluiden en vrijwel perfecte rijervaring iedere keer weer. het snelheidsgevoel is trouwen ook echt toppie.... KOPEN, KOPEN, KOPEN!!!
Haha ja dat is ook zo ja " vroeger" (vorige week) reed ik nog gewoon langs andere auto's zonder slag of stoot ;) :). Ik kan je vertellen dat het idd een meesterlijk spel is maar het wordt soms erg erg erg erg erg frustrerend, maar daar kom je denk ik nog wel achter. Zal verder niets verklappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:58:
[...]

eehm mijn beide controllers willen echt niet lekker meer connecten met de PS3 tegenwoordig.
Ik heb ze een aantal maal aan mijn laptop geladen, ondanks dat ik sync met de kabel aan de PS3 gaat het probleem niet weg.

Optie 1: het ligt aan de controller en laden aan PC is dus wel een probleem.
Optie 2: mijn BT ontvanger in de PS3 is kaput (waarschijnlijk :) )

Edit: Net even beter gezocht en wat blijkt vooral bij de doorzichtige sixaxis controllers schijnt een veelvoorkomend probleem te zijn met wegvallen connectie/PS3 reageert niet op PS-knop/controller blijft in 1 richting 'doorbewegen' Dus het is hopelijk optie 1, dat betekent Sony bellen!
Ik heb dus ook een conrtroller moeten terugbrengen nadat ik hem had opgeladen aan mijn pc. Toeval of niet, maar ik had dus het probleem dat ik niet meer uit het scherm kon komen dat verschijnt ná drukken op de PS button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:08:
[...]

De eerste weken van je aankoop is de verkopende partij verplicht meteen een nieuw product te leveren. Dus al jij je PS3 bij de MediaMarkt koopt en na een maand houd deze er mee op dan moet je meteen een nieuwe krijgen, dus niet ter reparatie opsturen of iets in die trand.

Maar na die periode moet je bij de leverancier zijn, in dit geval dus Sony. Dus dan wordt het altijd opsturen en maakt het dus niet uit of je je PS3 koopt in een winkel of besteld via internet :)

[...]
Dus ik kan hem eigenlijk net zo goed bij bol.com bestellen? Maar dan moet ik wel hopen dat hij niet defect raakt binnen een maand? Want dan moet ik hem naar bol.com opsturen, wat dus langer duurt dan meteen naar de MediaMarkt brengen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:08:
[...]

Wat is nu het nut van deze vraag? als we zeggen dat het onnodig was dan breng je hem terug ofzo?

Het is gewoon een vraag, als je dat niet aanstaat, reageer dan niet.

En dan zeggen dat jij ontopic gaat terwijl mijn vraag over de PS3 ging en die van jou over GT5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1shot1kill schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:59:
[...]

Het is gewoon een vraag, als je dat niet aanstaat, reageer dan niet.

En dan zeggen dat jij ontopic gaat terwijl mijn vraag over de PS3 ging en die van jou over GT5...
? even terug komen op jou "vraag" dat was meer een opmerking dan een vraag maar laten we dat even in het midden houden. Mag jij mij wel even uitleggen wat GT5:P niet met de PS3 te maken heeft. (Voor het antwoord, bekijk misschien even de startpost...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:57:
[...]

Dus ik kan hem eigenlijk net zo goed bij bol.com bestellen? Maar dan moet ik wel hopen dat hij niet defect raakt binnen een maand? Want dan moet ik hem naar bol.com opsturen, wat dus langer duurt dan meteen naar de MediaMarkt brengen.....
Ja dat is natuurlijk een erg persoonlijk verhaal. Ik denk dat de meeste mensen na een maand nog steeds als eerste terug gaan naar de winkel waar ze hun product hebben gehaald. Een beetje klantenservice neemt hem netjes van je aan en regelt het verder. Zoiets (denk ik) zal je minder snel hebben via bol.com oid.
Er is een paar topics terug ook en kleine discussie geweest over wie (klant of verkoper of sony) nou verantwoordelijk is voor het gekochte product binnen welk tijdsbestek. Je zou eventueel kunnen zoeken wat daar nou precies de uitkomst van was :D

gevonden:
Fear1986 schreef:
De firma waar je het product hebt gekocht is maar twee weken aansprakelijk voor het verhelpen van problemen aan producten. Daarna is het aan jou om het artikel zelf op te sturen en alle stappen te regelen. Jij hebt jouw PS3 al meer dan 6 weken geleden gekocht en bent dus over die termijn van twee weken heen. Dus in principe doen ze niets fout :)
Armada schreef:
Ik heb ook aardig de discussie een paar topics geleden aangezwengeld, omdat bij mij de PSP na anderhalf jaar gebreken vertoonde (en ik die twijfel doortrok naar de PS3). Je kan je er verder in verdiepen op consuwijzer.nl, maar in het kort komt het er op neer dat je altijd de aankoop bij de winkelier doet en dat die een levensduur moet garanderen (ongeacht 'garantie' bijgekocht/fabrieks/anderszins).
Alleen, in het geval rechtstreeks contact met de fabrikant bevorderlijk is voor het proces, dan is dat geen probleem. En dat is het in dit geval, zelfde met de 360's die retour moeten, op zich kan de winkelier dat voor je doen, maar dat gaat alleen vertraging opleveren, dus waarom zou je dat afdwingen. Je zit immers nog in de garantietermijn, dus het kost je niets.
Bij mijn PSP was het anders, omdat die net na de garantietermijn zat. Daar ging het dus om een geval van wie pakt de rekening op. Ook daar liep ik tegen een muur van ontwetendheid aan (of een variatie van Oost-Indische domheid), waarbij mijn uitgeprinte blaadjes van consuwijzer geen zier hielpen bij de lokale winkelier. Ik mocht mooi een e-mail naar het hoofdkantoor van Dixons sturen. Overigens heeft dit zeker geholpen, want Dixons zal de helft van de rekening betalen, wat redelijk is aangezien de reparatie naar alle waarschijnlijkheid een levensverlengende werking heeft.
voor directe link: klik

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:03:
[...]

? even terug komen op jou "vraag" dat was meer een opmerking dan een vraag maar laten we dat even in het midden houden. Mag jij mij wel even uitleggen wat GT5:P niet met de PS3 te maken heeft. (Voor het antwoord, bekijk misschien even de startpost...)
Misschien dat hij er op doelt dat er voor GT5:P een apart topic is: [PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic. Dan is het natuurlijk handiger dat je je vraag daar stelt ipv hier :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Trouwens voor de mensen die nog een PS3 60 GB willen is er nog een klein kansje.
Bij wehkamp zag ik vorige week een bundel met Motorstorm en resistance voor 499 euro
Toen ik eentje wou kopen bleek hij later uitverkocht te zijn maar vandaag stond hij er weer op.
Ik dus gelijk besteld en hij staat weer uitverkocht dus misschien komt hij later weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromoX schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:41:
[...]

Misschien dat hij er op doelt dat er voor GT5:P een apart topic is: [PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic. Dan is het natuurlijk handiger dat je je vraag daar stelt ipv hier :).
ah kijk dat wist deze jongen niet ga gelijk even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown
  • Niet online
Ik heb een probleem met het upgraden van de harddisk.

Als ik de 40gig verwijder (is bij mij een Hitachi drive) en vervang deze door mn oude laptop schijf (ook Hitachi maar dan 100gig/7200rpm.) dan geeft de PS3 een system error en vraagt om een medium met software versie 2.20. Als ik deze op een DVD brand of op een USB stick zet dan wordt dit niet herkent.

Volgens de diverse websites moet ik gewoon een melding krijgen of de schijf moet worden geformateerd.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
ff handleiding lezen? is de HDD juist geformatteerd? FAT32 indeling is noodzakelijk geloof ik.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
ik meen dat je voor een ps3 schijf een 5400RPM moet hebben, ik weet dit aleen niet zeker.
probeer het even zou ik zegge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het nou met deze controller zit?

Afbeeldingslocatie: http://buy-play-station-3.everyproduct.info/images/playstation3-controller.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ja, die bestaat niet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:03:
[...]

Sorry hoor wat is dit dan:
Wat ik er onder heb gezet is gewoon de reden dat ik die vraag stel, een vraag waarvan het antwoord trouwens niet alleen voor mij handig kan zijn.

En iemand anders heeft al uitgelegd waarom mijn vraag wel ontopic is en die van jou een heel stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
detonated schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:04:
ik meen dat je voor een ps3 schijf een 5400RPM moet hebben, ik weet dit aleen niet zeker.
Dat is niet nodig. 7200 toeren schijven zijn ook mogelijk, en (uiteraard) sneller. Daar is al eens een vergelijkende test door een gebruiker over geschreven (even google'en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1shot1kill schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:11:
[...]

[...]

Wat ik er onder heb gezet is gewoon de reden dat ik die vraag stel, een vraag waarvan het antwoord trouwens niet alleen voor mij handig kan zijn.

En iemand anders heeft al uitgelegd waarom mijn vraag wel ontopic is en die van jou een heel stuk minder.
jeuj je hebt gelijk!! het lijkt mij daarentegen overduidelijk dat het me niet om die vraag ging maar om deze:
Is dit nu onnodig geweest of niet?
waar het dus eigenlijk op neerkomt is dat de hele discussie die we net hadden gewoon betrekkelijk onnodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

De excelsheet lijkt vooralsnog redelijk accuraat. Uitbreiding PJM in april; Echochrome en Elefunk komen in mei.
Sony is readying a PixelJunk Monsters expansion for release on the US PlayStation Store in April.
Dubbed Encore, it will add 15 fresh levels to conquer, plus visual effects like weather, and rebalance some gameplay bits and pieces. Whatever that means.
Unfortunately Sony Europe has no price or date for us just yet, but we expect little difference between the two regions.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=129367
Sony has told Eurogamer that it plans to release Echochrome and Elefunk on the European PlayStation Network in May.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=129340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

S2S

Die bestaat wel ;) Is alleen niet uitgebracht, omdat ze teveel commentaar kregen.
Over 10 jaar duikt ie voor een belachelijk bedrag op op Ebay :+

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1shot1kill schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:11:
[...]

[...]

Die ceramic white heb ik al een paar week geleden opgehaald bij postkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Volgens mij las ik enkele pagina's terug nog iemand die vroeg naar een mogelijk verschijnen van de 80GB editie in europa: http://www.telegraaf.nl/d...e_schijf_op_komst___.html
Niet officieel van Sony dus, maar toch wellicht interessant voor wie nu voor de aanschaf van zijn PS3 staat.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie steeds van die 500 gb dingetjes in de aanbieding, vroeg me af of die nou 3,4inch ofzo waren en dus in mijn ps3 passen...
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:49:
Ik zie steeds van die 500 gb dingetjes in de aanbieding, vroeg me af of die nou 3,4inch ofzo waren en dus in mijn ps3 passen...
Iemand?
Je moet de laptop schijfjes hebben van 2.5 inch. Als je een HD gespot hebt, zoek ff op internet of ie wel compatible is met de PS3.

[ Voor 12% gewijzigd door tex5 op 31-03-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTAuthority
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 19:20
Ik wou Super Stardust HD kopen, maarja, daar heb je een creditcard voor nodig, en die hebben we hier niet. :( Wirecard, als het nog werkt, is ook geen optie, en de PSN Cards zullen pas over een eeuw hier komen, vermoed ik.

Nu zocht ik wat op internet, en vond ik iets over 'cadeaubonnen' met een creditcardnummer, uitgegeven door creditcardbedrijven. Ik ging meteen de stad in, bij de meest logische winkels zoeken ernaar, niks gevonden. :( Een beetje verder zoeken leert dat ze toch ook in NL moeten bestaan, maar waar? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tex5 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:04:
[...]

Je moet de laptop schijfjes hebben van 2.5 inch. Als je een HD gespot hebt, zoek ff op internet of ie wel compatible is met de PS3.
2,5 bedoel ik... maar weet dus pas of ze passen als ik ze gekocht heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:11:
[...]

2,5 bedoel ik... maar weet dus pas of ze passen als ik ze gekocht heb....
Neehoor, eigelijk elke SATA HD past, kijk wel even of ze de standaard hoogte hebben. (500 met de juiste hoogte, 9,5mm geloofk komt er aan of is er al, weet niet meer welk merk) ff kleine guide, het staat overigens ook wel in je manual ;) http://www.gamersreports.com/article/43/

[ Voor 7% gewijzigd door jdm8 op 31-03-2008 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staat een lijstje met welke harddisks het doen. (ook 7200 rpm modellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Samsung komt in Mei met een 500GB schijf die in de PS3 past.
http://news.softpedia.com...rd-Disk-Drive-80234.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch zie ik liever een 7200 rpm met grote capaciteit die werkt op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:53:
Toch zie ik liever een 7200 rpm met grote capaciteit die werkt op de ps3.
Ik zie persoonlijk liever een betaalbare SSD schijf. Geluidloos, lage zoektijden, wordt niet warm en geen draaiende onderdelen maar de prijs. De prijs is gewoon te hoog op dit moment. Zelfs al zou ik een 64Gbyte model kopen(ech wat is mijn winst als ik niet meer HD ruimte krijg) dan betaal ik me al blauw!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Laatst online: 22-10-2022
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:49:
Iemand?
Dan wacht ik nog even. Heb geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Laatst online: 22-10-2022
chrisboers schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:38:
Volgens mij las ik enkele pagina's terug nog iemand die vroeg naar een mogelijk verschijnen van de 80GB editie in europa: http://www.telegraaf.nl/d...e_schijf_op_komst___.html
Niet officieel van Sony dus, maar toch wellicht interessant voor wie nu voor de aanschaf van zijn PS3 staat.
Dan wacht ik nog even. Ik heb geen haast:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skoelat schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:07:
[...]

Dan wacht ik nog even. Ik heb geen haast:)
Nergens haast mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Melniek schreef op maandag 31 maart 2008 @ 00:49:
Heb je wel de goede resoluties aangevinkt? Dat je niet bijvoorbeeld je Ps3 1080p laat uitsturen, terwijl je scherm maar 720p/1080i aankan?
PS3 is al meerdere malen gereset en dan springt alles standaard terug naar 576p, dus dan kan ik nooit instellen dat ik 1080p uit mijn PS3 wil trekken.

Maar probleem is nu opgelost: zie quote hieronder :)
EfBe schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:12:
[...]Heb je hdmi EN andere kabels aangesloten op je ps3? Of alleen hdmi? want dat kan verschil uitmaken volgens mij en hij beeld verstuurd via de analoge kabels en niet via de hdmi kabels. dus alleen de hdmi kabels aansluiten, niet de scart/andere kabels. Ik herinner me dat ik bij mijn ps3 toen ik net een hdmi kabel gekocht had ook geen beeld kreeg via hdmi toen ik beide kabels had aangesloten.
Ik had beeld via de analoge kabels en zodra ik een HDMI kabel erin deed gaf de PS3 aan dat er een HDMI audio/videoapparaat was gevonden en of de audio en video daarover gestuurd moest worden. Dus ik klik op X en meld dat ik alles over HDMI wil sturen. Als ik dan naar HDMI 1 ging op mijn tv (HDMI 2 is mijn XBox Elite) dan kreeg ik daar een zwart scherm. Keer op keer herhaald en steeds een zwart scherm met bovenin 576p.

Dus gisteravond maar mee gestopt en vanmorgen verder gegaan.
Precies hetzelfde: HDMI apparaat gevonden, ik selecteer dat alles via HDMI moet, ik zet mijn tv op HDMI 1 en ik heb beeld…. PS3 zegt dat 1080i de beste instelling is. Ik accepteer, want dat zet ik zelf wel naar 720p in het menu.

Dus nu draait alles weer goed. Zo maar eens The Simpsons Movie kijken die ik net op Blu-Ray heb gekocht.

En zit nog steeds met die stomme Plastix kaart met €37,50 erop die ik niet in kan wisselen op www.freerecordshop.nl :@
Dus nu maar gewoon de Pirates of the Caribbean Trilogie bestellen en betalen met iDeal ofzo. En dan die €37,50 maar bewaren tot de DualShock 3 officieel uit is.
Maar zag ook Bully voor de Xbox 360 staan voor €50,-. Game heb ik nooit op de PS2 gespeeld, dus wellicht is dat ook een optie :)
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:57:
[...Dus ik kan hem eigenlijk net zo goed bij bol.com bestellen? Maar dan moet ik wel hopen dat hij niet defect raakt binnen een maand? Want dan moet ik hem naar bol.com opsturen, wat dus langer duurt dan meteen naar de MediaMarkt brengen.....
Hoe ik het stelde met dat meteen omruilen is hoe het in de wet staat. Maar helaas houden niet alle verkopende partijen zich daaraan. Oftewel zullen de meeste verkopers je meteen richting Sony sturen als je PS3 snel kapot gaat.

Dus ik zou gewoon de goedkoopste optie pakken. En als dat in jouw geval Bol.com is gewoon daar bestellen :)
detonated schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:04:
Aangeraden wordt om een 2,5” Sata 5400 rpm schijf te nemen. Maar er zijn menen die een 7200rpm 2,5” Sata in hun PS3 hebben gestopt. Snelheidswinst is er wel, maar niet echt noemenswaardig.

ALS je een 7200 rpm schijf monteert pak dan wel een iets duurdere schijf, maar die minder warm worden. Geloof dat Samsungs best koel blijven.
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:04:
Weet iemand hoe het nou met deze controller zit?

[afbeelding]
Dat was het prototype van de PS3-controller.
Maar aangezien er veel commentaar kwam dat de PS1 en PS2 controller zo goed in de hand lagen heeft Sony de SixAxis (en nu de DualShock 3) gewoon gemaakt met dezelfde lay-out en vormgeving van de oude vertrouwde controller.
Dat is wel zeer netjes. Hopelijk is er aan die harde schijf ook een echte Samsung prijs gekoppeld. Ik heb voor een 250GB Samsung schijf maar €70,- betaald terwijl je voor een ander merk al snel tegen de €100,- aan zit.

Maar heb niet echt spijt van mijn aankoop, want voor mij is 250GB meer dan genoeg aangezien ik niet echt video’s of DiVX bestanden op sla. Het gaat meer om wat muziek, maar vooral om demo’s, gedownloade games van PSN (wat meer en meer in opmars aan het komen is) en savegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTAuthority
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 19:20
NTAuthority schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:11:
Ik wou Super Stardust HD kopen, maarja, daar heb je een creditcard voor nodig, en die hebben we hier niet. :( Wirecard, als het nog werkt, is ook geen optie, en de PSN Cards zullen pas over een eeuw hier komen, vermoed ik.

Nu zocht ik wat op internet, en vond ik iets over 'cadeaubonnen' met een creditcardnummer, uitgegeven door creditcardbedrijven. Ik ging meteen de stad in, bij de meest logische winkels zoeken ernaar, niks gevonden. :( Een beetje verder zoeken leert dat ze toch ook in NL moeten bestaan, maar waar? :|
Aangezien het vergeten wordt door aan het eind van de vorige pagina te zitten, waar niemand kijkt blijkbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 31-08 17:33
swampy schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:32:
Geef je gelijk Fear! GTA:SA uiteindelijk was minder dan GTA:VC. Grotere wereld, meer te doen maar..doelloos! GTA IV zal nog steeds een behoorlijk groot gebied bieden, zeker met verkeer rekenent maar zonder boeren land enzovoort en er zal veel spul BINNEN te doen zijn. Heb wel vertrouwen in GTA IV, ook het pad van realisme is zeker een stap vooruit in mijn ogen. Ach denk dat GTA IV hoog scoort maar de score waard zal zijn. Het zal zeker dingen toevoegen en veranderen, een voorbeeld zetten!

Oh wel nog een paar weekjes. Heb laatst Oblivion: GOTY gekocht, goedkoop zelfs. Uiteindelijk gewoon PS3 games die iets van 40 euro kosten. Beter dan dat elke game 65 euro moet zijn. Dat sloeg nergens op!
Ik ben bijna klaar met GTA: SA en vind het echt _niet_ doelloos, je hebt echt zat te doen en omdat de wereld zo groot is heb je ook nog wat aan je vliegtuigen en duurt het wel even voordat je aan de andere kant zit.
Dat bij GTA4 ook binnen veel te doen valt vind ik een goede zaak, maar GTA: SA is zeker niet slecht.
Als iemand 'm nog niet gespeeld heeft, snel doen!
Dan valt het verschil met GTA4 ook beter op, de oude GTA 3 games zijn behoorlijk kaal.
Maargoed dat is een non-ps3 discussie.

Fijn dat Play.com de special aanbied :) Kon 'm nergens anders vinden, meestal haal ik mijn specials bij bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Wat is het probleem met ff een CC aanvragen dan? Als je gewoon een CC neemt bij je eigen bank kan je je maximale bestedingsruimte zeer klein maken en kan je wel gewoon in PSN kopen.

Wie heeft er eigenlijk GT5 in de PSN gekocht ik zit hier over te twijfelen, wat kost ze ook alweer in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
EgoPro schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:43:
Wat is het probleem met ff een CC aanvragen dan? Als je gewoon een CC neemt bij je eigen bank kan je je maximale bestedingsruimte zeer klein maken en kan je wel gewoon in PSN kopen.

Wie heeft er eigenlijk GT5 in de PSN gekocht ik zit hier over te twijfelen, wat kost ze ook alweer in de winkel?
Heb hem op PSN gekocht, nu kan ik me 3 favorieten Warhawk, GT5P en COD4 allemaal spelen zonder disk swapping :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien de 40GB PS3 niet backwards compatible is met PS2 spellen en de 60 GB versie bijvoorbeeld wel, is het dan niet handig om er even een 60GB HDD in te stoppen?

Of heeft die compatibiliteit niks met hardeschijven te maken? Voor de rest is er nauwelijks verschil tussen die versies. En die kaarlezer kan je dmv een USB gewoon aan je 40GB PS3 aansluiten lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:53:
Aangezien de 40GB PS3 niet backwards compatible is met PS2 spellen en de 60 GB versie bijvoorbeeld wel, is het dan niet handig om er even een 60GB HDD in te stoppen?

Of heeft die compatibiliteit niks met hardeschijven te maken?
Die heeft er niks mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:53:

Of heeft die compatibiliteit niks met hardeschijven te maken? Voor de rest is er nauwelijks verschil tussen die versies. En die kaarlezer kan je dmv een USB gewoon aan je 40GB PS3 aansluiten lijkt mij.
Dat heeft inderdaad niets te maken met de grootte van de harde schijf. In de eerste versies van de PS3 (dus de 60GB) zat een extra chip die het spelen van PS2 spellen mogelijk maakt. In de nieuwe versies van de PS3 zit die chip niet meer. Dat scheelt kosten. En zonder kaartlezer, kleinere harde schijf en minder USB-poorten is de PS3 nu weer wat goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( Hallo,

Ik heb het volgende probleem. Ik wil in mijn ps3 prologue pack een Samsung spinpoint250gb HM250JI plaatsen.
Maar dit lukt me niet. Heb hem geformateerd naar fat 32 maar dit mag ook niet baten.
Wie weet raad. Oja het in en uitnemen van de schrijf is geen probleem. Maar hij vind hem niet op de 1 of andere manier. Volgens mij is deze schrijf toch niet te groot. Zodra ik de orginele er weer in stop zijn er geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:02:
:'( Hallo,

Ik heb het volgende probleem. Ik wil in mijn ps3 prologue pack een Samsung spinpoint250gb HM250JI plaatsen.
Maar dit lukt me niet. Heb hem geformateerd naar fat 32 maar dit mag ook niet baten.
Wie weet raad. Oja het in en uitnemen van de schrijf is geen probleem. Maar hij vind hem niet op de 1 of andere manier. Volgens mij is deze schrijf toch niet te groot. Zodra ik de orginele er weer in stop zijn er geen problemen.
Je moet hem connecten en dan ps3 opstarten en dan ergens bij system je disk formateren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Gman schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:40:
[...]Ik ben bijna klaar met GTA: SA en vind het echt _niet_ doelloos, je hebt echt zat te doen en omdat de wereld zo groot is heb je ook nog wat aan je vliegtuigen en duurt het wel even voordat je aan de andere kant zit.
Dat bij GTA4 ook binnen veel te doen valt vind ik een goede zaak, maar GTA: SA is zeker niet slecht.
Als iemand 'm nog niet gespeeld heeft, snel doen!
Dan valt het verschil met GTA4 ook beter op, de oude GTA 3 games zijn behoorlijk kaal.
Maargoed dat is een non-ps3 discussie.

Fijn dat Play.com de special aanbied :) Kon 'm nergens anders vinden, meestal haal ik mijn specials bij bol.com.
Voor de mensen die GTA: SA nu willen gaan kopen: bij de Free Record Shop ligt deze (PS2 versie) voor nog geen €10,- in de schappen. De nieuwe versie, dus niet zo'n tweedehandse.

Maar om dan maar eens over GTA SA te discussieren (in het verkeerde topic :P).
GTA SA was op de PS2 te veel van het goede. Het zag er ronduit niet uit omdat de PS2 de grote wereld gewoon niet mooi weer kon geven. Ikzelf heb GTA:SA ook nog op de pc gespeeld en dan ziet het er qua graphics wel een stuk beter uit.

Persoonlijk ben ik ook uitgekeken op dat hele rap/hip-hop gedoe. Ik heb Saints Row ook op de Xbox maar dat beschermen van je "hood" en dergelijke komt me echt de neus uit. Dus daar ergerde ik me bij GTA: SA best wel aan, maar dat is persoonlijk.

Groter minpunt vond ik dat ze de map zo groot hadden gemaakt dat er gewoon dode stukken in zaten. Een stuk bos is best wel leuk, want dat zat in VC niet maar een stuk bos zo groot als een heel VC-eiland was wel een beetje te. Zelfde als de golfbaan. Deze is in VC gewoon leuk aanwezig, in SA ben ik verdwaald terwijl ik op de golfbaan aan het crossen was!

En dan het punt van dat je je auto aan kan passen. Ik geef toe dat ik in VC vaak zat mijn auto net zo vaak door de Pay N Spray haalde totdat deze een mooie kleur had. Maar het aanmeten van bumpers en dergelijke is gewoon te veel. Vooral omdat er niet genoeg keuze was... Het kwam echt over van "we willen wel, maar we kunnen niet".

En zo zijn er nog wel meer van die kleine punten die SA voor mij eigenlijk te groots maakten (denk ook aan zes verschillende verzamel missies: schelpen, tags, etc). En vooral het feit dat ik klaar was met dat hele hiphop-gedoe doet mij erg uitkijken naar GTA 4. Gewoon zoals in voorgaande delen: een kleine crimineel die rooft om te overleven en hogerop te komen. En niet om bij een gang te horen. En als was dat in GTA 3 wel zo (maffia) dan staat dat mij nog meer aan dan een gang...
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:02:

De schijf is zeker niet te groot, want er kan ook zonder problemen een 320GB schijf geplaatst worden. En als Samsung de 500GB 2,5" Sata op de markt heeft gebracht zal ook dat te doen zijn.
Komt bij dat jouw Samsung schijf in de lijst staat met compatible harde schijven.

Maar wat gebeurt er als je de PS3 opstart met die Samsung schijf? Boot de PS3 wel of doet deze helemaal niets?

Want als je een nieuwe HD in je PS3 stopt zou deze aan moeten geven dat er een nieuwe HD is gevonden, dat deze geformateerd moet worden en daarna dat er software wordt geinstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:14:
[...]

De schijf is zeker niet te groot, want er kan ook zonder problemen een 320GB schijf geplaatst worden. En als Samsung de 500GB 2,5" Sata op de markt heeft gebracht zal ook dat te doen zijn.
Komt bij dat jouw Samsung schijf in de lijst staat met compatible harde schijven.

Maar wat gebeurt er als je de PS3 opstart met die Samsung schijf? Boot de PS3 wel of doet deze helemaal niets?
Dit roept hij.

virbind de controller bij gebruik van een usb kabel en druk op de PS knop

gedaan

De systeem software functioneerd niet correct. Druk de ps toets voor een nieuwe herstart.

Indien het systeem op deze manier niet kan worden gestart dient de harde schrijf te worden geformateerd. en moet de systeem software opnieuw instaleren.
Plaats het opslag med. waarop de update data van versie 2.20 of hoger staat en druk op de toets start/select vervolgens tegelijk in.

Op de sce website voor u regio leest u hoe de updatedata verkrijgbaar is.

start/select gedrukt. Mijn ps heeft al versie 2.20

Er zijn geen bruikbare update data aangetroffen.

vraagt weer.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.threespeech.com/blog/wp-content/uploads/2008/03/Ns.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.threespeech.com/blog/wp-content/uploads/2008/03/Ns2.1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.threespeech.com/blog/wp-content/uploads/2008/03/Ns3.1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:52:
[...]

Ik zag hem bij Bart Smit voor 20 euro liggen.
Ik heb een aantal Bart Smit filialen bezocht, maar heb Motorstorm nergens voor die prijs gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:17:
[...]Dit roept hij.

virbind de controller bij gebruik van een usb kabel en druk op de PS knop

gedaan

De systeem software functioneerd niet correct. Druk de ps toets voor een nieuwe herstart.

Indien het systeem op deze manier niet kan worden gestart dient de harde schrijf te worden geformateerd. en moet de systeem software opnieuw instaleren.
Plaats het opslag med. waarop de update data van versie 2.20 of hoger staat en druk op de toets start/select vervolgens tegelijk in.

vraagt weer.
Vreemd, normaal zou je PS3 moeten doen zoals ik het boven beschreef.
Dat hij een nieuwe HD herkent en dan is het een kwestie van een paar keer op X drukken om dingen te bevestigen en software te installeren.

Hoop niet dat het aan de soort schijf ligt, want ik krijg mijn exemplaar van die schijf aan het einde van deze week binnen....
Is dat de nieuwe lay-out van de PS Store of?
Want ziet er wel zeer gelikt uit. En zo te zien is de navigatie ook wat makkelijker geregeld dan in de huidige store. Wel opmerkelijk dat de indeling redelijk overeenkomt met die van de Xbox Live Marketplace, maar beter goed gejat dan slecht bedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:59:
[...]

Ik heb een aantal Bart Smit filialen bezocht, maar heb Motorstorm nergens voor die prijs gezien...
Dat kan niet meer dan een lokale aanbieding zijn geweest... ik heb ze nog bij geeneen winkel voor €20 zien liggen ;)

Op marktplaats kun je ze wel regelmatig nieuw (komen gewoon uit zo`n aanbiedingspack) krijgen voor zo`n €20, nieuw in folie.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Wel het werd tijd, want de shop was een aardig onverzichtelijk gedoe zelfs op 720p!
Oh wel we zien wel wanneer ze het "updaten".

@fear, inderdaad gewoon teveel voor de PS2. De PC versie is heerlijk maar de PS2 versie zucht onder de grote van de game. Daardoor zijn er ook van de lege stukken! Vindt het wel leuk hoor dat we een groot bos hebben maar..behalve 3-4 missies wat valt er te doen in dat bos?

[ Voor 20% gewijzigd door swampy op 31-03-2008 17:18 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:17:
[...]

vraagt weer.
Hier exact hetzelde bij een upgradepoging naar een Hitachi 7200rpm 100gig.
Kon er ook niks voor vinden op google...

[ Voor 6% gewijzigd door Unknown op 31-03-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Zoals ik het lees zorgt de 2.20 update voor de problemen. Want je moet de schijf formatteren en de software updaten, maar het formatteren kan niet want de update zal eerst gedraait moeten worden. Dus zet de 2.20 update op een usb-stick, in de ps3, updaten en dan vervolgens je schijf formatteren. Dat zou moeten werken, me dunkt

Want zodra je je oude (40 of 60GB) schijf eruit haalt ben je ook je systeemupdates kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bramberk15 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:32:
Zoals ik het lees zorgt de 2.20 update voor de problemen. Want je moet de schijf formatteren en de software updaten, maar het formatteren kan niet want de update zal eerst gedraait moeten worden. Dus zet de 2.20 update op een usb-stick, in de ps3, updaten en dan vervolgens je schijf formatteren. Dat zou moeten werken, me dunkt

Want zodra je je oude (40 of 60GB) schijf eruit haalt ben je ook je systeemupdates kwijt.
Moet morgen toch effe een usbstick halen en dan zal ik het proberen. Misschien iemand anders die een stik heeft om het te testen, indien hij ook het probleem heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

[...]

Dit was de Bart Smit op kanaaleiland Utrecht, ik vermoed verkeerd geprijsd, doen ze wel vaker daar.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

'Hello World' op de PS3. Het begin van homebrew is er dus.
http://www.engadget.com/2...w-hack-found-hello-world/

Zal mij benieuwen of ze er op korte termijn iets leuks mee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Shiver23 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:50:

Das interresant! Misschien ziet er nu wel een PS2 emulator in. :+ Eerst maar afwachten of het echt is. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Gameplay-beelden van Race Driver:GRID
http://www.gamersyde.com/news_6239_en.html

Mmm ben niet echt onder de indruk. Het Yokohama stuk is een drift-trail en dat hele driften gaat aan mij voorbij, heb geen behoefte aan die "Fast & The Furious" vibe. Jarama circuit met die BMW touringwagen ziet er aardig uit, maar niet echt super. GT5p ziet er toch wat beter uit. Maar het kan nog goed komen, want ik vond Colin McRae Dirt v/d studio erg vermakelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Shiver23 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:50:

Een PS3 hacken kan ie wel, maar als het aankomt bij het gebruiken van een fatsoenlijke statief heeft ie nog veel te leren :+

* Chester hoopt op een Blu-Ray regio crack *O*

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:37:
[...]

Moet morgen toch effe een usbstick halen en dan zal ik het proberen. Misschien iemand anders die een stik heeft om het te testen, indien hij ook het probleem heeft.
helaas, update file in de root van een USB stick, maar de ps3 doet niks. (stick is wel goed want er staat ook de backup van de ps3 op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
tex5 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:45:
Heb hem op PSN gekocht, nu kan ik me 3 favorieten Warhawk, GT5P en COD4 allemaal spelen zonder disk swapping :)
Same here... ik speel GT5:P vanaf de HDD, samen met een snel potje Super Stardust HD en een beetje lamen op de COD4 servers... allen zonder met men luie reet van de bank te komen... life is good.... WarHawk heb ik ook op HDD maar is nu even ondergesneeuwd door het enorme aanbod van AAA titels de laatse 4 maanden.

Naar mijn idee is er geen verschil tussen de retail en de PSN versie van GT5:P. Het introfilmpje kan je later gewoon downloaden vanaf GTtv waardoor ie bij het opstarten van de game wordt afgespeeld net zoals bij de BluRay versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Verwondert me dus echt niet. Ik ga normaal gezien altijd naar game mania, maar toen ik aan de Bart smit passeerde in Blankenberge zag ik Ghost Recon Advanced Warfighter 2 voor de volle prijs van 65 euro haha. Het spel is al uit sinds september 2007, en kost toch evenveel als de nieuwe die er lagen. Amateurs bij Bart Smit. In GM stond hij nieuw voor 40, en 2e hands voor 24.
Conclusie: voor de beter gamezaak moet je echt niet naar Bartje gaan, tenminste als je niet in de zak wilt worden gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unknown schreef op maandag 31 maart 2008 @ 18:40:
[...]

helaas, update file in de root van een USB stick, maar de ps3 doet niks. (stick is wel goed want er staat ook de backup van de ps3 op)
Das mooi balen, maar tot nu toe mooi zonde van mijn nieuwe 250gb schrijf :'( :'( :'( :'(

Maar bedankt voor testen deze optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:39
PSN Store krijgt in April de makeover:

http://www.insidegamer.nl...t-make-over-in-april.html

hoop dat ik op mijn SD-tv dan ook eens fullscreen door te store mag banjeren en dat ze de groepen wat beter indelen, ze kunnen beter lijstjes maken in plaats van grote logo's, dan past er veel meer op het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Unknown schreef op maandag 31 maart 2008 @ 18:40:
[...]

Hij moet ook niet in de root. Zet de update een map UPDATE in een map PS3. Dus X:\PS3\UPDATE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 20:25
Mensen, even een klein vraagje:

Ik heb gister de demo van Devil May Cry 4 gespeeld, wat een spel zeg!
Ik wil nu graag de game aanschaffen via Biz2com, hij verkoopt 'm in fully English. Zitter er echter filters op of wordt er op andere wijze censuur toegepast omdat het een Asian Version betreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Bashy schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:09:
Mensen, even een klein vraagje:

Ik heb gister de demo van Devil May Cry 4 gespeeld, wat een spel zeg!
Ik wil nu graag de game aanschaffen via Biz2com, hij verkoopt 'm in fully English. Zitter er echter filters op of wordt er op andere wijze censuur toegepast omdat het een Asian Version betreft?
Nee.

Dat hangt trouwens eerder af van de regio waar je PS3 voor bedoeld is dan de herkomst van het spel. Als je een in Europa gekocht exemplaar van Uncharted afspeelt op een Japanse PS3 wordt die desondanks gecensureerd (geen bloed), terwijl de Japanse versie op een Europese PS3 ok is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 20:25
ymmv schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:29:
[...]

Nee.

Dat hangt trouwens eerder af van de regio waar je PS3 voor bedoeld is dan de herkomst van het spel. Als je een in Europa gekocht exemplaar van Uncharted afspeelt op een Japanse PS3 wordt die desondanks gecensureerd (geen bloed), terwijl de Japanse versie op een Europese PS3 ok is.
Super! Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
MGS4 naar de x360 :

http://games.blogo.nl/?co...estigt-mgs4-voor-xbo.html
KONAMI DIGITAL ENTERTAINMENT REVEALS METAL GEAR SOLID® 4: GUNS OF THE PATRIOTS Q4 2008 RELEASE FOR XBOX 360

EL SEGUNDO, CA - March 31, 2008 - Following the PS3 release of Metal Gear Solid® 4: Guns of the Patriots release for the PlayStation® 3 Computer Entertainment System in the second quarter of 2008, Konami Digital Entertainment, Inc. today announces the Xbox® 360 release of Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots in the fourth quarter of 2008.

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots is set in a battle-scarred future where huge conglomerates fight for supremacy using armies of hand-picked mercenaries. This devastated world is seen through the battle-weary eyes of an older Solid Snake who has been charged with infiltrating a number of key locations across the globe, including the Middle East and South America. As such, the epic end to Snake’s story offers ground-breaking combat elements, a refined control system that offers unprecedented control over the aged hero, and the tying up of key plot lines and loose ends.

Similarly, the accompanying Metal Gear Online features all the stunning stealth and combat elements of Guns of the Patriots, as it drops the player into a series of war zones and game options. With all-out ‘Last Man Standing’ battles to rescue and protection missions, Metal Gear Online effortlessly transfers the sublime control system of the series to an online competition, creating an absorbing battle between like-minded fans.

Unlike the PlayStation 3 version of Metal Gear Solid 4, the Xbox 360 version will not contain the Kojima Productions' Metal Gear Online, which remains exclusive for the PS3 version. Konami is proud to announce that Metal Gear Solid 4 will be released on multi-DVD format and have identical content as the PS3 version. However, the PS3 remains the lead platform for Metal Gear Solid 4 and the Xbox 360 version is in development at an internal Konami studio.
of doet 1 april een leuk grapje met ons ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Falcon Heavy op 31-03-2008 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Natuurlijk is et een 1 april grap, maar wel een beetje vroeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

10 seconden hield het me bezig, then it hit me, 1 april idd, kan niet anders :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Aangezien Konami in Azie ligt, en de tijd daar nogal vooruitloopt zal het daar inmiddels al wel 1 april zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bramberk15 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:53:
Gameplay-beelden van Race Driver:GRID
http://www.gamersyde.com/news_6239_en.html

Mmm ben niet echt onder de indruk. Het Yokohama stuk is een drift-trail en dat hele driften gaat aan mij voorbij, heb geen behoefte aan die "Fast & The Furious" vibe. Jarama circuit met die BMW touringwagen ziet er aardig uit, maar niet echt super. GT5p ziet er toch wat beter uit. Maar het kan nog goed komen, want ik vond Colin McRae Dirt v/d studio erg vermakelijk
Doe mij dan Burnout maar! Even lekker raggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/9026/mgs4xbox360oj1.png
boxart mgs voor xbox 360 :+

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een hypothetische vraag. Stel (ik hoop dat niemand het mag meemaken) dat de drive van de PS3 het begeeft, binnen of buiten de garantieperiode. Wat zal Sony dan doen? Kan er een nieuwe drive in worden gezet en zoja wat gaat dat wel niet kosten?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 22:59 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.