Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 71.972 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Ik laat de disc ook, net als met de PS 1 en PS2, gewoon in het apparaat zitten.
Heb overigens net, als PS3 n00b, voor het eerst de Motorstorm demo gedownload. Toch best leuk, misschien toch maar eens kijken of ik hem ergens 2e hands kan scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-05 11:47
Die 5 game wisselaar spreek mij ook wel erg aan :9 .

Ik vind het op afstand aan en uitzetten een van de beste opties die de PS3 heeft _/-\o_
Ik krijg zo het ultieme gevoel van luiheid :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Beste mensen, ik overweeg om misschien een PS3 te kopen, ben geen die-hard gamer maar hou er wel van om met enige regelmaat een spelletje te spelen, ben ook in het bezit van een Wii, leuke console met een absoluut vernieuwende besturing, maar het spreekt mijn vrouw meer aan dan mij :P

Kheb wel een aantal vragen... hopelijk zijn ze niet al te dom:

- Hoe is de (beeld)kwaliteit van blu-ray films op de PS3? is de beeldkwaliteit vergelijkbaar met een stand-alone BR - speler?

- die 40GB HD gebruik je die puur voor savegames, downloads en setings? of zijn er spellen die een soort van installatie vereisen?

-Ik zag de ebay shop van biz-com erg aantrekkelijke prijzen van 15-25 euro (+10 verzendkosten) is er een catch? handleidingen in het chinees ofzo? :P

-zijn er binnenkort nog prijsdalingen te verwachten?

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 29-03-2008 18:59 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

FeaR1986 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:08:
[...]

Ikzelf laat mijn disc altijd gewoon zitten. In mijn PS en PS2 haalde ik de disc er wel altijd uit. Maar toen moest ik ook opstaan om de console uit te zetten. En met de wireless controllers hoeft dat gelukkig niet meer. Als de PS4 nu een 5-game-wisselaar zou hebben zou het helemaal makkelijk zijn, hoef je zelf je bed niet uit om games te wisselen :D
Daar zat ik vanmiddag ook nog aan te denken inderdaad. Het liefst heb ik ook een alles in 1 afstandsbediening zodat ik nog minder hoef te doen.

Jammer is wel dat ik vanuit mijn bed precies die stoflaag kan zien op mijn ps3 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaXGS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-02 20:07
Nou mijn ps3 is net een stofzuiger geworden :(

Het heeft 2 dagen stil en soepel gedraait. Maar na 1 nacht intensief gamen loopt ie vandaag lawaai te maken als een tierelier.

Als ik dat ding terugbreng naar de MM, moet dan alles (kabels/boek/game) in de doos, of is alleen de ps3 ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-06 16:36

JK

LWaS schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:33:
Heb overigens net, als PS3 n00b, voor het eerst de Motorstorm demo gedownload. Toch best leuk, misschien toch maar eens kijken of ik hem ergens 2e hands kan scoren :)
Mooi spel he. Ik had 'm al eens een half jaar terug in een winkel gespeeld op een demopod.... gister toen ik m'n PS3 heb gekocht natuurlijk ook die demo er van gedownload... ff op Marktplaats zoeken en eentje hier in dezelfde stad gehaald voor een redelijk laag bedrag :)

Wat een vet spel zeg!!!! Ik moet nog wel effe zien hoe die online is, maar dat zal ook ongetwijfeld erg gaaf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Chaoss schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:58:
Kheb wel een aantal vragen... hopelijk zijn ze niet al te dom:

- Hoe is de (beeld)kwaliteit van blu-ray films op de PS3? is de beeldkwaliteit vergelijkbaar met een stand-alone BR - speler?
Ja, de PS3 is een volwaardige BR speler (profile 2.0 ofwel BD-Live) maar de kwaliteit van het uiteindelijke beeld zal ook deels liggen aan de kwaliteit van je HDTV.
- die 40GB HD gebruik je die puur voor savegames, downloads en setings? of zijn er spellen die een soort van installatie vereisen?
Ja, dat ook, sommige games schrijven wat data weg om bijvoorbeeld het laden te versnellen, is echter niet bij alle games het geval. Bij sommige games is dat optioneel. Verder gebruik je die HD natuurlijk ook voor het opslaan van films, muziek, foto's en alles wat je uit de PS Store download, als je dat natuurlijk wilt.
-Ik zag de ebay shop van biz-com erg aantrekkelijke prijzen van 15-25 euro (+10 verzendkosten) is er een catch? handleidingen in het chinees ofzo? :P
Zullen waarschijnlijk de wat minder populaire games zijn, of de games zijn al een tijdje uit. Let dus op waar de games vandaan komen en of ze wel of niet regio gebonden zijn. Als de game uit China komt krijg je idd ook een Chinese handleiding :P
Niet dat ik weet. Nu heb je vooral dat er packs uitkomen zoals het GT5 Prologue pack, die iets voordeliger kunnen zijn. Neemt niet weg dat er natuurlijk winkels zijn die wel eens een aanbieding of iets dergelijks hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 148415 op 29-03-2008 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

dank voor de antwoorden! Kheb een 40" Samsung Full-HD tv dus daar zal het probleem niet liggen. maargoed dat spaart dus weer een stand-alone BR-speler uit _/-\o_

die packs zijn wel leuk jah, zag vanmiddag bij intertoys de GT5 prologue pack voor 399,- dan benje gek als je de basis editie neemt :P

zag ook een pack met Unchared: Drake's Fortune en Ratchet & Clank Future voor 469,- ook leuke aanbieding... lijken me 2 topgames

[ Voor 45% gewijzigd door Chaoss op 29-03-2008 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 12:02
GTA4 is zowel in de UK als in de VS redelijk goedkoop online te koop (met name vs). Weet iemand of dat uitmaakt voor de servers waar je straks op speelt? Vs versie is goedkoper, maar weinig zin om op VS servers te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

DaXGS schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:11:
Nou mijn ps3 is net een stofzuiger geworden :(

Het heeft 2 dagen stil en soepel gedraait. Maar na 1 nacht intensief gamen loopt ie vandaag lawaai te maken als een tierelier.

Als ik dat ding terugbreng naar de MM, moet dan alles (kabels/boek/game) in de doos, of is alleen de ps3 ook goed?
Neem gewoon alles mee, ben je dr zeker van ;) En wat je niet hoeft in te leveren neem je gewoon weer mee nr huus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Chaoss schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:29:
zag ook een pack met Unchared: Drake's Fortune en Ratchet & Clank Future voor 469,- ook leuke aanbieding... lijken me 2 topgames
Dit zijn ook twee top games!!!
Ik heb me er kostelijk mee vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-06 22:52
Anoniem: 148415 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:25:

< over Chinese PS3-games ...>

Zullen waarschijnlijk de wat minder populaire games zijn, of de games zijn al een tijdje uit. Let dus op waar de games vandaan komen en of ze wel of niet regio gebonden zijn. Als de game uit China komt krijg je idd ook een Chinese handleiding :P
Er zijn geen PS3-games speciaal voor de Chinese markt want daar is de PS3 niet eens uitgebracht. Die games zijn voor de Aziatische markt bestemd (Hong Kong, Taiwan, Indonesie, Thailand, etc) en daarom altijd meertalig. Engels is dan altijd de default-uitvoering. Het ergste wat er kan gebeuren is dat je handleiding zowel in het Engels als Chinees is. Ik heb een aantal Aziatische PS3-games en die zijn in ieder geval volledig in het Engels. Ik heb ook meegemaakt dat de Aziatische versie gewoon de Australische editie bleek te zijn en die zijn zelfs PAL.

Koop alleen geen Japanse games, want die zijn puur voor de Japanse markt en meestal onspeelbaar door de taalbarrière.

Oja, PS3-games zijn regio-vrij. Enige probleem waar je mogelijk tegen aan kunt lopen is dat games voor verschillende regio's niet gelijkertijd worden geupdatet en dat de regio van je gamedisk bepaalt met welke servers je connect in een online game.

[ Voor 10% gewijzigd door ymmv op 29-03-2008 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
Bizcom 2 games hebben een aziatische cover en een engels/aziatisch boekje. niks mis mee dus anagezien de game gewoon in het engels is verder had ik het binnen 5 dagen in huis dus echt super makkelijk.

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248233

Hey iedereen, ik ben sinds vrijdag een eigenaar van de playstation 3! Ik vindt dit apparaat onwijs gaaf!

Hiervoor heb ik 1 of eigenlijk 4 xbox 360 gehad, maar die console ging mij te vaak kapot.

Maar wat mij opviel is dat ik op de xbox een mp3 bestand, de ingame muziek van een spelletje kon laten vervangen. Kan de ps3 dat ook? Bijvoorbeeld bij GT5 prologue mijn eigen muziek op de hardeschijf aanzetten? Ik rij tog beter als ik terror aan heb staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Anoniem: 248233 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:17:
Hey iedereen, ik ben sinds vrijdag een eigenaar van de playstation 3! Ik vindt dit apparaat onwijs gaaf!

Hiervoor heb ik 1 of eigenlijk 4 xbox 360 gehad, maar die console ging mij te vaak kapot.

Maar wat mij opviel is dat ik op de xbox een mp3 bestand, de ingame muziek van een spelletje kon laten vervangen. Kan de ps3 dat ook? Bijvoorbeeld bij GT5 prologue mijn eigen muziek op de hardeschijf aanzetten? Ik rij tog beter als ik terror aan heb staan!
Nee :X (behalve bij sommige games als Super stardust HD) Er komt echter wel een update uit die dat mogelijk gaat maken. Het kan dus NOG niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Dat er geen Chinese PS3 uitvoeringen van games zijn wist ik niet, zou kunnen... Ik schreef het alleen zomaar als voorbeeld om op zijn tekst in te gaan. Ik had ook kunnen zeggen dat als je bijvoorbeeld een game in Duitsland besteld, dat je er misschien een Duitse handleiding bij krijgt. Het zou idd goed kunnen dat de disc gewoon meertalig is of dat er standaard er 1 uitvoering van is, maar dat is natuurlijk per game een geval apart.

Over regio's, volgens mij zijn niet álle PS3 games regio-vrij. De meeste niet, inderdaad, maar er zijn wel enkele uitzonderingen bekend. Was Army of Two niet regio gebonden? Ik meende dat de developer uiteindelijk zelf mag bepalen of haar game regio gebonden wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Ik wou die collectors edition bestellen van gta 4, kan nergens vinden.
Waar is ie nou het goedkoopst?
3buzymen hebben gta 4 (gewone editie) nu voor 41, maar dan moet ik een week wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 07:31

MeNTaL_TO

The future is not set

ymmv schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:06:
[...]

Er zijn geen PS3-games speciaal voor de Chinese markt want daar is de PS3 niet eens uitgebracht. Die games zijn voor de Aziatische markt bestemd (Hong Kong, Taiwan, Indonesie, Thailand, etc) en daarom altijd meertalig. Engels is dan altijd de default-uitvoering. Het ergste wat er kan gebeuren is dat je handleiding zowel in het Engels als Chinees is. Ik heb een aantal Aziatische PS3-games en die zijn in ieder geval volledig in het Engels. Ik heb ook meegemaakt dat de Aziatische versie gewoon de Australische editie bleek te zijn en die zijn zelfs PAL.

Koop alleen geen Japanse games, want die zijn puur voor de Japanse markt en meestal onspeelbaar door de taalbarrière.

Oja, PS3-games zijn regio-vrij. Enige probleem waar je mogelijk tegen aan kunt lopen is dat games voor verschillende regio's niet gelijkertijd worden geupdatet en dat de regio van je gamedisk bepaalt met welke servers je connect in een online game.
En dat de uitbreidingen ook regio coded zijn, op een US spel geen EU store uitbreidingen (volgens mij zijn daar ook geen uitzonderingen op.)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ligt t aan mij of zijn er de laatste tijd enorm veel nieuwe PS3 bezitters? :D
jaspov schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:46:
GTA4 is zowel in de UK als in de VS redelijk goedkoop online te koop (met name vs). Weet iemand of dat uitmaakt voor de servers waar je straks op speelt? Vs versie is goedkoper, maar weinig zin om op VS servers te spelen.
De singleplayer vind ik het belangrijkste, dus ik denk dat ik m gewoon ga importeren uit Amerika :)

[ Voor 79% gewijzigd door SToRM666 op 29-03-2008 20:38 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Anoniem: 148415 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:23:
[...]

Dat er geen Chinese PS3 uitvoeringen van games zijn wist ik niet, zou kunnen... Ik schreef het alleen zomaar als voorbeeld om op zijn tekst in te gaan. Ik had ook kunnen zeggen dat als je bijvoorbeeld een game in Duitsland besteld, dat je er misschien een Duitse handleiding bij krijgt. Het zou idd goed kunnen dat de disc gewoon meertalig is of dat er standaard er 1 uitvoering van is, maar dat is natuurlijk per game een geval apart.

Over regio's, volgens mij zijn niet álle PS3 games regio-vrij. De meeste niet, inderdaad, maar er zijn wel enkele uitzonderingen bekend. Was Army of Two niet regio gebonden? Ik meende dat de developer uiteindelijk zelf mag bepalen of haar game regio gebonden wordt...
Nope, allemaal, stuk voor stuk regio vrij. De enige onduidelijkheid gold voor zover mij bekend de Special Edition van Stranglehold omdat daar een complete film opstond. Blu-Ray-films zijn regelmatig regiogebonden. Uiteindelijk bleek ook de SE regiovrij te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 07:31

MeNTaL_TO

The future is not set

LWaS schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:33:
Ik zag hem bij Bart Smit voor 20 euro liggen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Anoniem: 148415 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:23:
[...]

Dat er geen Chinese PS3 uitvoeringen van games zijn wist ik niet, zou kunnen...
Toch nog even een gedeeltelijke correctie hierop: ik heb de Azië versie van GT5 Prologue geïmporteerd en die is dus grotendeels in het Chinees, wel regiovrij. En Hong Kong hoort bij China ...
Ben je toevallig in de buurt, de PS3 40GB Satin Silver is daar te koop voor ± 219 EURO :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-06 21:25
Vandaag maar een ps3 gekocht. Ik ben een fantieke pc gamer, maar een combo met een blu ray speler is gewoon te goed. (een stand alone blu ray speler is duurder dan een ps3!) gelijk ook maar the darkness en condemned 2 gekocht (laatste was alleen bij frs beschikbaar).

Ik vind het wel wennen om nu niet meer met een muis/keyboard te spelen, maar wel gave games. En de multi-media dingen van de ps3 zijn ook gaaf. Ja, dit was de 600 euro vandaag wel waard (ps3, games, blu ray films, etc) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Chaoss schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:58:

1. Super! Echt. Ik koop simpelweg geen DVD's meer, maar blu-rays. En als ik een film download dan bij voorkeur ook in HD. Ook series kijk ik via mijn PS3 in HD.

2. Ik heb sinds kort de 40GB HDD vervangen door een 250GB. Juist omdat ik de PS3 voornamelijk als multimediamachine gebruik. Alle Star Wars in full HD neemt aardig wat ruimte in beslag en ik vind het wel lekker om mij daar niet meer druk over te hoeven maken.

Voor 3 en 4 kan ik je geen zeker antwoord geven, maar wel mijn verwachtingen: Geen catch, wel een lage dollarkoers. En ik denk niet dat er een prijsverlaging aan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkrieg_Bob
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-09-2024
Adlermann schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 21:48:
Vandaag maar een ps3 gekocht. Ik ben een fantieke pc gamer, maar een combo met een blu ray speler is gewoon te goed. (een stand alone blu ray speler is duurder dan een ps3!) gelijk ook maar the darkness en condemned 2 gekocht (laatste was alleen bij frs beschikbaar).

Ik vind het wel wennen om nu niet meer met een muis/keyboard te spelen, maar wel gave games. En de multi-media dingen van de ps3 zijn ook gaaf. Ja, dit was de 600 euro vandaag wel waard (ps3, games, blu ray films, etc) :)
Ik ken het gevoel, ik wou eerst een harde PC bouwen, maar toen bestefte ik me dat ik voor de helft van het geld een hardere gamemachine had waar ik nog een jaar of 5 mee vooruit kan
en daar komt bij dat producenten onderhand veel liever voor console uitbrengen, omdat ze zo tenminste betaald krijgen voor hun werk EN dat deze zelfde producenten nog niet half weten hoe ze die processor van de PS3 zouden kunnen gebruiken en dat, zodra ze dat wel weten, er nog een paar HELE mooie games zouden kunnen verschijnen :)

Die controller was wel even wennen, ik ben een echte FPSer dus wat dat betreft was het wel even slikken maar ik begin het te leren en met HL2 heb ik er praktisch geen last van.
UTIII weiger ik alleen met controller te spelen, gelukkig zit daar kb/m support ingebouwd.
Wat ik alleen niet snap is waarom de SIXAXIS tilt-functie nergens gebruikt wordt om mouselook te vervangen ipv dat irritante right analog pookje, als de WiiMote dat al kan met 3-axis, waarom zou dat dan niet kunnen met 6-axis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-06 09:34

Erw

GT5 Prologue ìs dat een beetje tespelen met een controller, of moet je echt een stuur hebben>?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Blitzkrieg_Bob schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 22:40:
[...]

Ik ken het gevoel, ik wou eerst een harde PC bouwen, maar toen bestefte ik me dat ik voor de helft van het geld een hardere gamemachine had waar ik nog een jaar of 5 mee vooruit kan
en daar komt bij dat producenten onderhand veel liever voor console uitbrengen, omdat ze zo tenminste betaald krijgen voor hun werk EN dat deze zelfde producenten nog niet half weten hoe ze die processor van de PS3 zouden kunnen gebruiken en dat, zodra ze dat wel weten, er nog een paar HELE mooie games zouden kunnen verschijnen :)

Die controller was wel even wennen, ik ben een echte FPSer dus wat dat betreft was het wel even slikken maar ik begin het te leren en met HL2 heb ik er praktisch geen last van.
UTIII weiger ik alleen met controller te spelen, gelukkig zit daar kb/m support ingebouwd.
Wat ik alleen niet snap is waarom de SIXAXIS tilt-functie nergens gebruikt wordt om mouselook te vervangen ipv dat irritante left analog pookje, als de WiiMote dat al kan met 3-axis, waarom zou dat dan niet kunnen met 6-axis?
Ja, ik kan dat controller gevoel. Ik kan die twee pookjes nog niet goed tegelijk gebruiken. Een muis en keyboard gaat vloeiend.... Maar het heeft wel wat. Op de bank hangen en op een 40" tv gamen :)

Alleen RTS games blijf ik spelen op de pc nu. Vorige maand heb nu juist net m'n pc ook een upgrade gegeven waar ik 2 playstations van kon kopen :d. Het hele, eindelijk heb ik een goede baan na 100 jaar studeren, begint een beetje duur te worden :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Adlermann schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 21:48:

Yes The Darkness! Hehe sorry hoor maar een game met een verhaal zoals dat is interresant! Condemned 2 is ook aardig als ik de reviews mag geloven. Hoe dan ook het wordt een tijd voor je van licht uit, geluid hard aan en ervoor gaan!

Ik vindt blu-ray zeker geslaagd, hangt van de film af natuurlijk maar een goede blu-ray film is heerlijk!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 20-06 23:01
bramberk15 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:57:
[...]

Zou je mss kunnen aangeven waarom? Want ik wil een WO2 shooter spelen en zit te twijfelen tussen CoD3 of MoH:Airborne. Let wel: ik heb nog nooit een WO2 shooter gespeeld, game pas een 1/2 jaar. Heb wel CoD4, wat ik erg cool vindt.
even terug op CoD3

CoD is een shooter op rails, stel je nu een voor dat je niet van je plek op mag staan en ook je handen niet uit mag steken en tada je hebt CoD3, online is misschien wel goed maar voor de singleplayer moet je hem echt laten liggen.

als je echt kwaliteit wil moet je wachten op BiA:HH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Chaoss schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:58:Hoe is de (beeld)kwaliteit van blu-ray films op de PS3? is de beeldkwaliteit vergelijkbaar met een stand-alone BR - speler?
Die andere vragen zijn nu wel beantwoord en anders is het antwoord ook wel te vinden in de vorige topics. Maar de PS3 is in de meeste gevallen nog beter dan een losse Blu-Ray speler. Enige verschil is dat je bij de PS3 nog wel los een remote moet kopen om het echte dvd-speler gevoel te krijgen, maar die kan je tegenwoordig al scoren voor €29,-. Of je koopt drie Blu-Rays van Sony voor 1 juni en je krijgt er gratis eentje toegestuurd. Nadeel van de PS3 zou eventueel kunnen zijn dat er een fan in zit en in sommige stand alone Blu-Ray spelers niet. Maar ik vind het geluid van de PS3 nog steeds te verwaarlozen dus dat moet niet echt een punt zijn. En mijn Sony DVD-Recorder met fan maakt toch meer herrie dan mijn PS3. Maar het echte voordeel van de PS3 is de upgradable speler. We zijn begonnen met Blu-Ray 1.0 en op de PS3 hebben we vorige week de nieuwste versie 2.0 binnen gehaald. En weet niet of elke stand alone speler zo makkelijk te upgraden is.

En Sony is gewoon heel goed in de support van hun producten (PS2 games worden ook nog steeds gemaakt en uitgebracht) dus de PS3 zal updates blijven krijgen zelfs nadat er stand alone Blu-Ray spelers in de winkels liggen voor een paar honderd euro :)
Anoniem: 114616 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:09:
[...]Jammer is wel dat ik vanuit mijn bed precies die stoflaag kan zien op mijn ps3 :/
Mijn PS3 staat hier op een Xbox 360, dus redelijk dicht tegen de bovenkant van een kastje aan. Zijkanten wel open, dus wel genoeg airflow en ruimte. Maar voordeel is wel dat ik geen stoflaag kan zien groeien :D
swampy schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 22:50:
[...]Yes The Darkness! Hehe sorry hoor maar een game met een verhaal zoals dat is interresant! Condemned 2 is ook aardig als ik de reviews mag geloven. Hoe dan ook het wordt een tijd voor je van licht uit, geluid hard aan en ervoor gaan!

Ik vindt blu-ray zeker geslaagd, hangt van de film af natuurlijk maar een goede blu-ray film is heerlijk!
Ik vindt :N.... vind

Maar volgens mij is er wel weer iemand die The Darkness gaat waarderen.
Naar mijn weten zijn wij (Swampy en ik) de enige hier die die game goed vinden.
Vele anderen vinden de graphics slecht en zijn ook niet te spreken over de gameplay. Terwijl het verhaal toch zo extreem goed is dat ik zelfs met PS2 graphics aan de buis gekluisterd zou zitten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ik vind beide the darkness en condemned 2 vet. Zit iedere te switchen van game :) Alleen ga ik zo snel dood.. Ik heb de afgelopen 10 jaar niet meer met een console gespeeld :) Dus oefenen met de controller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Zekers, The Darkness is zeker het spelen waard! Ja de demo was minder, daarom zal voor behoorlijk wat mensen het gekleurd zijn, slechte demo betekent niet slechte game! Voor de fouten die het heeft is het gewoon een game met een goed verhaal en tja. Dat is iets wat je niet vaak ziet, een shooter met een goed diep verhaal en een einde. Dat einde!

Veel plezier met de games Adlermann, ach zodra je gewent bent zul je zien dat console games heerlijk zijn. Zo simpel disk erin en spelen maar, geen gedoe meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

swampy schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 23:29:
Zekers, The Darkness is zeker het spelen waard! Ja de demo was minder, daarom zal voor behoorlijk wat mensen het gekleurd zijn, slechte demo betekent niet slechte game! Voor de fouten die het heeft is het gewoon een game met een goed verhaal en tja. Dat is iets wat je niet vaak ziet, een shooter met een goed diep verhaal en een einde. Dat einde!

Veel plezier met de games Adlermann, ach zodra je gewent bent zul je zien dat console games heerlijk zijn. Zo simpel disk erin en spelen maar, geen gedoe meer!
Toch was de demo van The Darkness best wel groot. Je kon geloof ik kiezen uit drie levels...?
Ik heb €64,- betaald voor The Darkness en nooit spijt gehad. En als ik nu zie dat die game al voor €30,- te krijgen is snap ik niet dat mensen m laten liggen. Al moet je me toch nog eens uitleggen waarom het einde van The Darkness zo goed was?
spoiler:
Je schiet die "eindbaas" met een schot neer waarna hij begint te smeken en je niet eens een keuze hebt om hem te laten leven of niet. Zou mooier zijn geweest als je de keuze had om weg te lopen. Of dat er in ieder geval een wat actievoller gevecht zou plaatsvinden, want voor een einde is het wel erg makkelijk. Ik vond menig level en vooral tegen de "Darkness" moeilijker dan de eindbaas. Al zitten er in het laatse level wel veel vijanden, maar de helft wordt al afgemaakt door je twee tentakels die je op sommige momenten niet kan besturen.

Eindfilmje als je samen op de bank ligt is inderdaad wel erg mooi gemaakt...

Maar mooiste blijft toch dat stuk in het weeshuis als je vriendin dus op het eind dood word geschoten. Nog nooit heb ik zo veel wraakgevoelens gehad door een game!

Maar smaken verschillen nu eenmaal, want ik wordt ook voor gek verklaard dat ik mijn GT5:P na 48 uur terug heb gebracht omdat het me toch wat tegenviel.

En een slechte demo betekent zeker niet altijd een slechte game. Sterker nog: een slechte demo kan een nog slechtere game betekenen: Turok :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Fear praat niet over Turok, the demo ZOOG! De game? Zelf wel gelukkig heb ik hem niet gespeelt maar geesh de scores zijn weer heerlijk laag. Zelf ben ik maar een paar keer in de "peop" (slechte game met hoge cijfers) gestapt. Bijvoorbeeld AC, sorry hoor maar leuk wat je allemaal kan doen maar na de 3de moord is het echt van "Okay dus nog maar 6 gasten te gaan, zucht!"

Maar ja zo gaat dat he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

swampy schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 23:56:
Fear praat niet over Turok, the demo ZOOG! De game? Zelf wel gelukkig heb ik hem niet gespeelt maar geesh de scores zijn weer heerlijk laag. Zelf ben ik maar een paar keer in de "peop" (slechte game met hoge cijfers) gestapt. Bijvoorbeeld AC, sorry hoor maar leuk wat je allemaal kan doen maar na de 3de moord is het echt van "Okay dus nog maar 6 gasten te gaan, zucht!"

Maar ja zo gaat dat he!
Assassin's Creed kreeg inderdaad te hoge cijfers (allemaal in de range van 9,5-10) en dat was inderdaad te hoog aangezien je eigenlijk keer op keer hetzelfde doet. Maar de vrijheid en het idee zijn wel zeer leuk en ik vermaak me nog steeds met het vrij rondlopen en springen over daken. Vooral het van de kathedraal afspringen in die hooiberg blijft me een kick geven. Dus een cijfer in de buurt van een 8 was ook nog zeker goed geweest voor Assassin's Creed. En hoe dan ook ga ik toch zeker deel 2 kopen van AC al was het alleen al om vrij over daken te jumpen in andere steden/landen, want deeltje 2 zou naar Japan gaan...

Beter voorbeeld vind ik dan GTA SA die bijna overal ook een 9,5 of 10 haalde. Terwijl SA toch zeker minder was dan VC. Oke de wereld was groter en alles was beter, maar het was over the top. Van alles zat er een beetje in die game: een beetje The Sims met je character aanpasssen, een beetje Need for Speed met je auto een andere bumper geven, enzovoort. Daarom ben ik blij dat GTA 4 terug gaat naar hoe VC was: kleiner, maar wel beter uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Geef je gelijk Fear! GTA:SA uiteindelijk was minder dan GTA:VC. Grotere wereld, meer te doen maar..doelloos! GTA IV zal nog steeds een behoorlijk groot gebied bieden, zeker met verkeer rekenent maar zonder boeren land enzovoort en er zal veel spul BINNEN te doen zijn. Heb wel vertrouwen in GTA IV, ook het pad van realisme is zeker een stap vooruit in mijn ogen. Ach denk dat GTA IV hoog scoort maar de score waard zal zijn. Het zal zeker dingen toevoegen en veranderen, een voorbeeld zetten!

Oh wel nog een paar weekjes. Heb laatst Oblivion: GOTY gekocht, goedkoop zelfs. Uiteindelijk gewoon PS3 games die iets van 40 euro kosten. Beter dan dat elke game 65 euro moet zijn. Dat sloeg nergens op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

swampy schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 23:56:

Maar ja zo gaat dat he!
Wat nu veel mensen over Assassin's Creed zeggen vind ik niet fair. Ik heb de game bij de release vrij rap uitgespeeld en dacht toen inderdaad. hmm oké dat was niet zoals ik het me had voorgesteld.
Met cijfers varierend van 6.5 tot 10 verwachtte ik een ubertopper. De hype was aan mij voorbij gegaan dus ik wist niet wat ik qua inhoud moest verwachten. Ik zag riddershit op de cover en dat vind ik vet.
Nu heb ik de game nogmaals gespeeld om de laatste 3 moorden nogmaals te beleven, ik kan gewoon niet bevatten hoeveel meer deze game had kunnen zijn!
Echte bruikbare interactie met de omgeving mist, je kan niet in gebouwen, het volk loopt als zombies door de stad, boogschieten mistte ik, paardrijden was super maar je kon er niet veel mee.

En ondanks die tekortkomingen is er niks wat lijkt op de sfeer van Assassin's Creed.
Je kan klimmen als een '"free-runner" in een stad die verbluft, en je mag lekker inhakken op guards.
Het vechtsysteem zat gewoon wel goed in elkaar. Nu bedenk ik me inneens dat deze game nog niet klaar was toen de uitgever zei dat ie in de winkels moest.
AC 2 mag van mij in de herfst klaar zijn! Ik koop hem mits er verbeteringen zijn doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-06 14:54

Armada

-Wat wil je weten?-

Vraagje over GT5: P kopen over PSN; krijg je nu dezelfde rechten met het downloaden van het spel als, de kleinere games? Dus ik geloof oneindig downloaden op de eerste console en in totaal op 5 keer verschillende consoles? Of zitten er andere regels aan een full retail spel?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Yup de besturing.... daar hik ik ook een beetje tegen aan... ik game al 20 jaar op de PC, nooit een console gehad totdat ik 1,5 aar terug de Wii kocht omdat het de eerste console is die echt wat nieuws te bieden had. En de besturing is erg vermakelijk maar bij een game als red steel heb ik nog steeds het gevoel dat ik het met een muis + tb combie beter onder controle had kunnen hebben.

Nu de PS3 er een tijdje is en de eerste prijsdaling achter de rug is lijkt me wel wat.. simpelweg omdat er veel games voor de ps3 uitkomen en het er over het algemeen allemaal verbluffend uitziet! maargoed terug naar de besturing een platform game als Ratchet & Clank is zelfs voor mij perfect de spelen met de PS3 controller, ook een spel als Uncharted: Drake's Fortune lijtk me prima te doen omdat het geen echte shooter is.

maar echte shooters met een ps3 controller? tuurlijk na wat oefenen wendt het wel, maar ik ben bang dat ik het gevoel niet kwijtraak dat het met een tobo en muis gemakkelijk zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Blitzkrieg_Bob schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 22:40:
[...]
waarom zou dat dan niet kunnen met 6-axis?
lol, 6-axis is maar een merknaam hoor. 1 as voor iedere dimensie, en aangezien wij ons maar in 3 dimenties kunnen voortbewegen...;) (de sixaxis heeft eigenlijk maar 2 assen, maar je begrijpt men punt wel)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

Chaoss schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:53:
Yup de besturing.... daar hik ik ook een beetje tegen aan... ik game al 20 jaar op de PC, nooit een console gehad totdat ik 1,5 aar terug de Wii kocht omdat het de eerste console is die echt wat nieuws te bieden had. En de besturing is erg vermakelijk maar bij een game als red steel heb ik nog steeds het gevoel dat ik het met een muis + tb combie beter onder controle had kunnen hebben.

Nu de PS3 er een tijdje is en de eerste prijsdaling achter de rug is lijkt me wel wat.. simpelweg omdat er veel games voor de ps3 uitkomen en het er over het algemeen allemaal verbluffend uitziet! maargoed terug naar de besturing een platform game als Ratchet & Clank is zelfs voor mij perfect de spelen met de PS3 controller, ook een spel als Uncharted: Drake's Fortune lijtk me prima te doen omdat het geen echte shooter is.

maar echte shooters met een ps3 controller? tuurlijk na wat oefenen wendt het wel, maar ik ben bang dat ik het gevoel niet kwijtraak dat het met een tobo en muis gemakkelijk zou gaan.
Vergelijk de controls van de PS3 (of xbox360) niet met die van de Wii, want die zijn verschrikkelijk slecht. Leuk.... maar verschrikkelijk slecht.

En FPS op een console is niet perfect, maar iedereen zitt in zelfde situatie, dus het maakt allemaal nie uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Chaoss schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:53:

Wat maakt dat nou uit dat het makkelijker zou gaan? Een shooter zou ook makkelijker gaan als je een echt geweer had ;) Ik vind controller juist makkelijker omdat daar alle knopjes lekker dicht bij elkaar zitten, dat he tiets minder snel richt kan mij dan echt niet boeien hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:00
Ik zit net de GTA4 trailer te bekijken maar damn dat valt me wederom vies tegen. Low textures (grond, trappen etc) gezichten glimmen en zien er plastic uit, helicopter wat raai glimt, schoten op de grond wat zwaar nep rommel doet opspatten :? Ik hoop dat het ingame toch wat relaxter eruit ziet.

Ik moet wel zeggen dat deze trailer in SD veel beter overkomt dan op mijn 40" full hd tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224706

PS3 bij Dynabyte

Gisteren wilde ik een PS3 (40GB versie) aanschaffen bij Dynabyte. Deze wisten mij te vertellen dat de Blue Ray speler van de 40GB versie veel slechter was als bij de 60GB versie.
Er zouden veel problemen zijn met de Blue Ray speler van de 40GB versie zowel voor spellen als voor films. Zij adviseerden mij te wachten op de 80GB versie. Ik heb (voorlopig?) afgezien van de koop. Is dit een bekend verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Anoniem: 224706 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 10:39:
PS3 bij Dynabyte

Gisteren wilde ik een PS3 (40GB versie) aanschaffen bij Dynabyte. Deze wisten mij te vertellen dat de Blue Ray speler van de 40GB versie veel slechter was als bij de 60GB versie.
Er zouden veel problemen zijn met de Blue Ray speler van de 40GB versie zowel voor spellen als voor films. Zij adviseerden mij te wachten op de 80GB versie. Ik heb (voorlopig?) afgezien van de koop. Is dit een bekend verhaal?
Er zijn playstations waarbij waarschijnlijk een slechte batch lasers ingebouwd is, deze houdt er soms na een tijdje mee op (kan geen disks meer lezen). Vooral de 40GB versie heeft hier last van maar ook enkele 60GB versies. Het is dus niet zo dat het beeld minder wordt ofso hij kan alleen stuk gaan waarna je een andere krijgt. De kans is echter klein dat je eentje krijgt met een slechte laser dus gewoon kopen :) (het is niet eens zeker of de 80GB hier komt) Regel anders even dat ALS hij stuk gaat dat je dan direct een andere mee kan krijgen zodat je niet hoeft te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-06 17:45
Ik heb inmiddels Everybody's Golf World Tour aangeschaft. Een zeer vermakelijk spel met een doordacht systeem om te blijven spelen.

Wat me opviel is dat het online gedeelte vreselijk goed in elkaar steekt! Een aanrader voor iedereen die een keer geen fast-action-packed game wil. Laat je niet gek maken door de cartoon-style graphics. Er ziet veel meer diepgang in het spel dan dat je afgaande op de graphics denkt.

De verchillende score's die het in reviews haalt is zeker terecht!

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:58
Ik heb de demo van Sega Superstar Tennis download, en ik vind het toch wel een tof spel! Beetje jammer dat je er gewoon de volle prijs voor neer moet leggen, want dat vind ik het nou weer net niet waard :(.

Zodra die goedkoper word koop ik hem iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Laatst online: 17-06 12:02
Heeft iemand hier informatie over?
jaspov schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:46:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-06 13:44
KillaH87 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 22:57:
[...]

even terug op CoD3

CoD is een shooter op rails, stel je nu een voor dat je niet van je plek op mag staan en ook je handen niet uit mag steken en tada je hebt CoD3, online is misschien wel goed maar voor de singleplayer moet je hem echt laten liggen.

als je echt kwaliteit wil moet je wachten op BiA:HH
Maar CoD is toch altijd een shooter op rails geweest, dat is CoD 4 ook maar daar hoor ik niemand over klagen. Vind het zelf iig geen probleem, dat is gewoon de formule van CoD: intense actie, een bijna filmische ervaring, maar je wordt wel aan het handje genomen. Dus dat je dan af en toe een nieuw gebied in kan via een enkel gat in een hekwerk, so be it. Dat heb ik liever dan een free-roaming game waar weinig te doen is. Ik kan me nog heel goed het level herinneren in CoD 4 waar je een Abrahms-tank moet bewaken tegen de Iraki's: dat was echt vette intense actie. Dus als ik zoiets ook krijg bij CoD 3 ben ik tevreden.

BiA:HH lijkt me ook een toffe game, mede door het feit dat het zich in Nederland afspeelt en Nederland ook nog eens tot in detail nagemaakt is. Lijkt me erg cool om door een Eindhoven of Nijmegen van de jaren 40 te lopen. Maar dit is meer een tactische shooter, zover ik het begrijp, en daarmee niet echt vergelijkbaar met een CoD of MoH.
Je vergelijkt Rainbow Six of GRAW toch ook niet met CoD 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 08-06 11:38
Ik game al jaren op de PC, maar ik zit er aan te denken om voor het gamen een PS3 te kopen.
Nu vraag ik me het volgende af, kan ik de PS3 op mijn PC monitor (Een Samsung 940BW) aansluiten via DVI? Wat voor beeld kwaliteit krijg ik dan? Is dit vergelijkbaar met bijv. een HD-Ready scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

ApOE schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:21:
Ik game al jaren op de PC, maar ik zit er aan te denken om voor het gamen een PS3 te kopen.
Nu vraag ik me het volgende af, kan ik de PS3 op mijn PC monitor (Een Samsung 940BW) aansluiten via DVI? Wat voor beeld kwaliteit krijg ik dan? Is dit vergelijkbaar met bijv. een HD-Ready scherm?
[PS3] Aansluiten op DVI?

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Armada schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:44:
Vraagje over GT5: P kopen over PSN; krijg je nu dezelfde rechten met het downloaden van het spel als, de kleinere games? Dus ik geloof oneindig downloaden op de eerste console en in totaal op 5 keer verschillende consoles? Of zitten er andere regels aan een full retail spel?
Ik heb net even bij zitten lezen op diverse boards en klopt het nu dat de over PSN gekochte versie van Prologue aan een account (niet aan de PS3) gelocked is (en dat de Japanse versie dat niet was)? Dus als ik vrienden op bezoek krijg, die graag met hun eigen PS3-profiel aan de slag gaan, dan is dat niet mogelijk?
Ik begrijp niet dat het kopen van de PSN versie op deze manier zo onaantrekkelijk gemaakt wordt... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 20-06 23:01
bramberk15 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 12:28:
[...]

Maar CoD is toch altijd een shooter op rails geweest, dat is CoD 4 ook maar daar hoor ik niemand over klagen. Vind het zelf iig geen probleem, dat is gewoon de formule van CoD: intense actie, een bijna filmische ervaring, maar je wordt wel aan het handje genomen. Dus dat je dan af en toe een nieuw gebied in kan via een enkel gat in een hekwerk, so be it. Dat heb ik liever dan een free-roaming game waar weinig te doen is. Ik kan me nog heel goed het level herinneren in CoD 4 waar je een Abrahms-tank moet bewaken tegen de Iraki's: dat was echt vette intense actie. Dus als ik zoiets ook krijg bij CoD 3 ben ik tevreden.

BiA:HH lijkt me ook een toffe game, mede door het feit dat het zich in Nederland afspeelt en Nederland ook nog eens tot in detail nagemaakt is. Lijkt me erg cool om door een Eindhoven of Nijmegen van de jaren 40 te lopen. Maar dit is meer een tactische shooter, zover ik het begrijp, en daarmee niet echt vergelijkbaar met een CoD of MoH.
Je vergelijkt Rainbow Six of GRAW toch ook niet met CoD 4.
Ja dat zeg ik ook alleen bij CoD3 had ik het gevoel dat je echt helemaal geen vrijheid meer had en dat in combinatie met 1ste keer CoD op console van mij heeft hem na 15 min spelen de kop gekost.

en de vergelijking met BiA:HH komt niet door het type game maar de tijd waarin het zich afspeelt, er werden vragen gesteld over shooters die zich afspelen in WO2 daar valt BiA:HH dus ook onder, dat het tactisch is, is hierbij niet zo belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Armada schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:48:
[...]

Ik heb net even bij zitten lezen op diverse boards en klopt het nu dat de over PSN gekochte versie van Prologue aan een account (niet aan de PS3) gelocked is (en dat de Japanse versie dat niet was)? Dus als ik vrienden op bezoek krijg, die graag met hun eigen PS3-profiel aan de slag gaan, dan is dat niet mogelijk?
Ik begrijp niet dat het kopen van de PSN versie op deze manier zo onaantrekkelijk gemaakt wordt... :?
Daar staat tegenover dat als je bij een vriend langsgaat die ook een PS3 heeft, en daar je profiel op hebt staan, je ook GT5P kunt installeren.

Het heeft dus een voordeel en een nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Zamorano schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:58:
[...]

Daar staat tegenover dat als je bij een vriend langsgaat die ook een PS3 heeft, en daar je profiel op hebt staan, je ook GT5P kunt installeren.

Het heeft dus een voordeel en een nadeel.
Ik zie geen voordeel tov het spel in de winkel kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Armada schreef op zondag 30 maart 2008 @ 14:01:
[...]

Idd, ik zie het ook niet :)

Daarnaast vind ik het ook vreemd dat het spel op PSN hetzelfde kost of zelfs iets meer (?) dan bij de MM. Je zou toch denken dat ze met distributie via PSN toch wat minder kosten hebben, waardoor ze de game ook goedkoper zouden kunnen aanbieden. Het is niet zo dat ik de game per se goedkoper wil hebben, maar ik zie het voordeel van de PSN versie nu gewoon helemaal niet, behalve dan dat je de deur niet uit hoeft. Verder zijn er volgens mij meer nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Armada schreef op zondag 30 maart 2008 @ 14:01:
[...]

Dat zeg ik ook niet.

Ik zeg dat het een voordeel heeft ten opzichte van het niet koppelen aan het profiel van een op PSN gekocht spel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Zamorano schreef op zondag 30 maart 2008 @ 14:11:
[...]

Dat zeg ik ook niet.

Ik zeg dat het een voordeel heeft ten opzichte van het niet koppelen aan het profiel van een op PSN gekocht spel. ;)
Is het dan altijd het een of het ander?
Bij 'die andere console' werkt het zo dat je een titel koopt, die is voor iedereen op de eerste console toegankelijk, onafhankelijk van accounts en je kan hem downloaden op ieder andere console bij een vriend onder jouw account.

[edit] bovendien lees ik dat het bij de Japanse versie wel weer op de 'normale' PSN regels basis kan.
Het is mij ook nog steeds niet duidelijk in hoeverre de PSN versie afwijkt van de Blu-Ray versie. De blu-ray versie heeft wat extra filmpjes? Waarom die ook niet optioneel via PSN distribueren? Heb je die gezien, dan kan je het weer dumpen (later weer downloaden, wil je het weer laten zien aan iemand)?

Ik begrijp zeker wel dat de PSN versie even duur is als de adviesprijs van de winkelversie. Je zal toch je distributienetwerk tevreden willen houden, aangezien je daar nog het grootste deel aan afzet hebt. Ik moet zeggen dat ik het op console-gebied wel vooruitstrevend vindt dat Sony dit mogelijk maakt. Waar er bij 'die andere console' gesproken wordt dat digitale distributie de toekomst heeft, doet Sony het met Warhawk en GT5:P ook al met software. Jammer alleen dat het op het gebied van gebruikersrechten nog niet helemaal goed uitgewerkt is, ik zou zeggen neem een voorbeeld aan Steam.

[ Voor 48% gewijzigd door Armada op 30-03-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abraxas1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 13:30

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

Anoniem: 98664 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:24:
3buzymen hebben gta 4 (gewone editie) nu voor 41, maar dan moet ik een week wachten...
Bij play.com hebben ze die wel

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Armada schreef op zondag 30 maart 2008 @ 14:22:
[...]

Is het dan altijd het een of het ander?
Bij 'die andere console' werkt het zo dat je een titel koopt, die is voor iedereen op de eerste console toegankelijk, onafhankelijk van accounts en je kan hem downloaden op ieder andere console bij een vriend onder jouw account.
Dat is volgens mij wel zo, maar er zit wel een beperking aan voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:24:
Als je de GTA4 special edition langs de douane krijgt in 1 keer zou ik dat heel knap vinden!

Mijn tip: zoek een shop die global verzend per DHL Express, dat komt Nederland binnen via Belgie.
Misschien dat dat helpt, mijn schoenen á 150$ kwamen netjes bij mij thuis zonder BTW.

Daarbij komt dat overal de special edition is uitverkocht (geloof ik :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 239951 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:24:
[...]

Als je de GTA4 special edition langs de douane krijgt in 1 keer zou ik dat heel knap vinden!

Mijn tip: zoek een shop die global verzend per DHL Express, dat komt Nederland binnen via Belgie.
Misschien dat dat helpt, mijn schoenen á 150$ kwamen netjes bij mij thuis zonder BTW.

Daarbij komt dat overal de special edition is uitverkocht (geloof ik :? )
Met DHL heb ik juist slechte ervaring. Ze sturen na een paar maanden pas een accept-giro voor de belasting.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
jaspov schreef op zondag 30 maart 2008 @ 11:39:
Heeft iemand hier informatie over?

[...]
Daar is momenteel nog niks over te zeggen, aangezien niemand de game heeft.

GT5: P staat nu trouwens bij Play.com voor 25.49euro! Dat is helemaal een mooi prijsje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102013

Ik ben van plan een PS3 te kopen, ik was dit van plan te doen bij bol.com of mediamarkt, maar weet iemand hoe zit met de garantie bij bol.com?

Als de PS3 defect raakt, moet ik het dan terug sturen naar bol.com of meteen naar sony?

Bij mediamarkt, gaat de garantie dan via mediamarkt ipv meteen bij sony?

Ik wil de ps3 namelijk bestellen bij bol.com, omdat zij de ps3+assassins creed+ gta 4 pakket hebben voor €479...

maar als de garantie omslachtig is bij bol.com koop ik hem liever bij mediamarkt

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:57
Wie weet of de amerikaanse GTAIV voor de ps3 regio locked zal zijn. Voor de multiplayer is het wel van belang dat je met europa kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Blahdvd heeft nu enkele PS3 titels in de aanbieding:
€20,50 Sega Rally en Virtua Fighter 5
€24,50 Ninja Gaiden Sigma en Virtua Tennis 3

Over GTA4 gelockt, dat lijkt me niet aangezien tot nu toe bij mijn weten alleen Stranglehold SE gelockt was ivm een HD copy van Hard Boiled op de Blu-ray. Maar het gelockt zijn of niet heeft niks te maken met multiplayer in de US vs Europa. Het kan zo zijn dat je met GTA4 uit de US alleen op US servers kan, maar deze vraag wordt denk ik pas beantwoord bij de release. UT3 had dit probleem geloof ik iig wel, daar kon je met je US versie niet op europese servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 102013 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 16:15:
Ik ben van plan een PS3 te kopen, ik was dit van plan te doen bij bol.com of mediamarkt, maar weet iemand hoe zit met de garantie bij bol.com?

Als de PS3 defect raakt, moet ik het dan terug sturen naar bol.com of meteen naar sony?

Bij mediamarkt, gaat de garantie dan via mediamarkt ipv meteen bij sony?

Ik wil de ps3 namelijk bestellen bij bol.com, omdat zij de ps3+assassins creed+ gta 4 pakket hebben voor €479...

maar als de garantie omslachtig is bij bol.com koop ik hem liever bij mediamarkt

bedankt!
Ik had mijn PS3 bij de MediaMarkt gekocht, en toen ik naar de MediaMarkt ging toen ie kapot was zeiden ze dat het terug gestuurd moest worden naar Sony. Dat kunnen zij voor je doen, maar het is sneller als je het zelf doet. Ik kreeg toen een telefoonnummer van Sony Playstation mee van de MediaMarkt.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
bramberk15 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 16:32:
Blahdvd heeft nu enkele PS3 titels in de aanbieding:
€20,50 Sega Rally en Virtua Fighter 5
€24,50 Ninja Gaiden Sigma en Virtua Tennis 3

Over GTA4 gelockt, dat lijkt me niet aangezien tot nu toe bij mijn weten alleen Stranglehold SE gelockt was ivm een HD copy van Hard Boiled op de Blu-ray. Maar het gelockt zijn of niet heeft niks te maken met multiplayer in de US vs Europa. Het kan zo zijn dat je met GTA4 uit de US alleen op US servers kan, maar deze vraag wordt denk ik pas beantwoord bij de release. UT3 had dit probleem geloof ik iig wel, daar kon je met je US versie niet op europese servers
Ja dat bedoel ik ook meer dat de multiplayer gelocked is aan de region waarin je hem koopt.

Ik koop hem wel in nederland voor die paar euro verschil weet ik in ieder geval wel zeker dat ik met vrienden in nederland kan spelen. En minder lag want als je met amerikanen speel gaat je ping flink omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225449

Had pro 2008 besteld bij de 2busymannen ( 40 euro incl). Maar nu probeer ik online tegen een vriend te spelen, maar hij doet het niet. Ik kan hem niet 'uitnodigen' of in zijn room komen. Ligt dit eraan omdat ik pro vanuit Amerika heb, en dus niet online kan spelen in Europa ofzo :? Of ligt het ergens anders aan? Ik kan overigens wel online spelen tegen andere mensen, maar ik kan geen uitnodigingen ontvangen/versturen :'( . Iemand een idee :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-06 16:48
ik wil binnenkort ook een ps3 gaan kopen maar wou graag weten of deze ook in het zilver leverbaar is?
Want ik zie overal alleen maar zwart ?

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Kimo schreef op zondag 30 maart 2008 @ 16:37:
[...]

Ja dat bedoel ik ook meer dat de multiplayer gelocked is aan de region waarin je hem koopt.

Ik koop hem wel in nederland voor die paar euro verschil weet ik in ieder geval wel zeker dat ik met vrienden in nederland kan spelen. En minder lag want als je met amerikanen speel gaat je ping flink omhoog.
Ik vind 20 euro wel al een behoorlijk verschil eigenlijk :) En ik denk dat ik sowieso niet veel tijd ga steken in de MP van GTA4...

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 30-03-2008 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

the squaler1 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:08:
ik wil binnenkort ook een ps3 gaan kopen maar wou graag weten of deze ook in het zilver leverbaar is?
Hij is er wel, maar ik denk dat je hem dan moet gaan importeren. Als je niet wilt importeren kun je altijd nog even langs de GAMMA ;)

[ Voor 9% gewijzigd door jdm8 op 30-03-2008 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peeh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-08-2022

Peeh

Green and White

the squaler1 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:08:
In Japan is de PS3 ook in het satin silver en wit uitgebracht, maar in de EU is hij enkel in het zwart uitgebracht. Dus je zou hem uit het Oosten moeten bestellen als je per se een zilverkleurige wilt.

Is het trouwens in Fifa '08 mogelijk om via het netwerk samen met een vriend tegen de computer te spelen? Of samen met een vriend in een team tegen andere online spelers? Ik heb vooralsnog enkel de mogelijkheid gevonden om tegen elkaar te spelen of games met volslagen onbekenden te joinen.

De mogelijkheid om samen een management-mode via het netwerk te spelen zou helemaal ideaal zijn. Natuurlijk is het gezelliger om dat met een pilsje bij elkaar over de vloer te doen, maar dat komt niet altijd even goed uit, logistiek gezien.

[ Voor 13% gewijzigd door Peeh op 30-03-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Chester schreef op zondag 30 maart 2008 @ 16:35:
[...]Ik had mijn PS3 bij de MediaMarkt gekocht, en toen ik naar de MediaMarkt ging toen ie kapot was zeiden ze dat het terug gestuurd moest worden naar Sony. Dat kunnen zij voor je doen, maar het is sneller als je het zelf doet. Ik kreeg toen een telefoonnummer van Sony Playstation mee van de MediaMarkt.
De eerste weken van je aankoop is de verkopende partij verplicht meteen een nieuw product te leveren. Dus al jij je PS3 bij de MediaMarkt koopt en na een maand houd deze er mee op dan moet je meteen een nieuwe krijgen, dus niet ter reparatie opsturen of iets in die trand.

Maar na die periode moet je bij de leverancier zijn, in dit geval dus Sony. Dus dan wordt het altijd opsturen en maakt het dus niet uit of je je PS3 koopt in een winkel of besteld via internet :)
Peeh schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:16:
[...]In Japan is de PS3 ook in het satin silver en wit uitgebracht, maar in de EU is hij enkel in het zwart uitgebracht. Dus je zou hem uit het Oosten moeten bestellen als je per se een zilverkleurige wilt.
Maar zaten er in de Japanse consoles niet van die software die bloed niet deed weergeven?
Verhaal is al vaak langsgekomen, maar ben er nog steeds niet achter of dat nu een broodje aap verhaal is of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Peeh schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:16:
[...]

Is het trouwens in Fifa '08 mogelijk om via het netwerk samen met een vriend tegen de computer te spelen? Of samen met een vriend in een team tegen andere online spelers? Ik heb vooralsnog enkel de mogelijkheid gevonden om tegen elkaar te spelen of games met volslagen onbekenden te joinen.
Je zal dit enkel kunnen via de 'Be a pro' mode. Daar kun je dan beiden een kant kiezen en met zijn twee (of met nog 3 erbij) tegen andere spelers (max. 5) een wedstrijd spelen. Je kan ook gewoon met twee tegen de computer spelen.
Het is mogelijk om online te spelen in een 2v2 (of 2v1) maar dan komt je maat best op bezoek, dan is hij je 'guest'.

Hopelijk is dit bruikbare hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peeh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-08-2022

Peeh

Green and White

Anoniem: 255271 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:16:
[...]

Je zal dit enkel kunnen via de 'Be a pro' mode. Daar kun je dan beiden een kant kiezen en met zijn twee (of met nog 3 erbij) tegen andere spelers (max. 5) een wedstrijd spelen. Je kan ook gewoon met twee tegen de computer spelen.
Het is mogelijk om online te spelen in een 2v2 (of 2v1) maar dan komt je maat best op bezoek, dan is hij je 'guest'.

Hopelijk is dit bruikbare hulp :)
Bedankt in ieder geval. Als ik het dus goed begrijp:

- Kan je in de Be A Pro-mode samen in een team tegen de computer spelen? Beiden vanuit ons eigen huis?
- Je kan dus online spelen met een console terwijl je met 2 man met 2 controllers erachter zit?

Die Be A Pro-mode is sowieso best wel goed bedacht. In het begin even wennen omdat je maar weinig balcontacten hebt, maar het goed vrij lopen, letten op buitenspel staan enzo is best wel leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

Met een beetje geluk heb ik morgen Motorstorm, gekocht via MP voor een zacht prijsje :)

Weet iemand eigenlijk of de dvd's van Blahdvd zijn ondertiteld? IK kan op de site bij er niets over vinden, ze houden er echter wel erg interssante prijzen op na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
LWaS schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:27:
Met een beetje geluk heb ik morgen Motorstorm, gekocht via MP voor een zacht prijsje :)

Weet iemand eigenlijk of de dvd's van Blahdvd zijn ondertiteld? IK kan op de site bij er niets over vinden, ze houden er echter wel erg interssante prijzen op na :)
Check www.dvdcompare.net

Aangezien blahdvd in de UK zit, geven ze R2UK dvd's uit. Dus als er bij de R2UK uitgave dutch subs staat, dan staan ze erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Peeh schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:22:
[...]

Bedankt in ieder geval. Als ik het dus goed begrijp:

- Kan je in de Be A Pro-mode samen in een team tegen de computer spelen? Beiden vanuit ons eigen huis?
- Je kan dus online spelen met een console terwijl je met 2 man met 2 controllers erachter zit?

Die Be A Pro-mode is sowieso best wel goed bedacht. In het begin even wennen omdat je maar weinig balcontacten hebt, maar het goed vrij lopen, letten op buitenspel staan enzo is best wel leuk om te doen.
Ja, in de Be A Pro-mode kun je, elke vanachter jullie TV thuis samen een wedstrijd spelen. Het is maximum 5v5, maar je kan ook met 2 tegen een computer tegenstander spelen. Gewoon een game hosten, die locken en de pas doorgeven aan je maat.

En yes, je kan op 1 console met zijn 2 in een team spelen tegen iemand anders (normaal wedstrijdtype). Je tegenstander kan ook een 'guest' hebben, dan zie je dat in het begin voor je je team selecteert.

Die Be A Pro mode is best verslavend zelfs, ook al doet ranking niets terzake, het is dikke fun.
Betreft weinig balcontact, je kan ook 'Any' kiezen, dan kun je switchen tussen spelers.
Soms is het wel jammer dat er quitters en egoïsten bij zitten. Het gebeurt ook vaak dat iemand 3 keer een pauze neemt van de volle 30 seconden :(

11 tegen 11 zou ook wel leuk zijn, dan toernooien organiseren etc. Een wedstrijd als keeper moet dikke lol zijn, ik denk dan aan bvb. een Chilavert die de vrije trappen komt geven, een Réne Higuita met de fameuze schorpioen redding. :P

Overlaatst in een 5v5 Bayern tegen Milan. Ik nam Luca Toni, 3 x gescoord + 1 assist. Man vd match met een dikke 10 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

bramberk15 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:35:
[...]

Check www.dvdcompare.net

Aangezien blahdvd in de UK zit, geven ze R2UK dvd's uit. Dus als er bij de R2UK uitgave dutch subs staat, dan staan ze erop.
Thanks voor de tip..nu ff koekeloeren welke BR's ik ga halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30422

kwam per toeval dit net tegen:

"Go to {Display setting} and enable a new setting called (RGB full range) (hdmi) to Full... Also their is a new (super-white) (HDMI) setting turn that ON also."

dit geld enkel natuurlijk voor hd-tv's,maar ik moet zeggen dat ik het verschil ontzettend goed kan zien,alles komt wat minder flets over.

Nu maar ff testen op cod4 online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
Anoniem: 30422 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:00:

"Go to {Display setting} and enable a new setting called (RGB full range) (hdmi) to Full... Also their is a new (super-white) (HDMI) setting turn that ON also."

dit geld enkel natuurlijk voor hd-tv's,maar ik moet zeggen dat ik het verschil ontzettend goed kan zien,alles komt wat minder flets over.

Nu maar ff testen op cod4 online :)
Iedereen die zijn firmwire steeds update heeft dit al maanden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Kan ik mijn controller ook opladen met mijn PC?
Ik heb ook een USB lader voor mijn ipod, kan ik die ook gewoon gebruiken.
Ik denk dat het wel kan maar ik wil niet het risico lopen dat de controller kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Dat is geen probleem :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Nico111 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:46:
Kan ik mijn controller ook opladen met mijn PC?
Ik heb ook een USB lader voor mijn ipod, kan ik die ook gewoon gebruiken.
Ik denk dat het wel kan maar ik wil niet het risico lopen dat de controller kapot gaat.
Ja dat kan. Dat doe ik zelf ook altijd, gewoon even de controller aan een USB poort op de PC hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-06 16:48
toch jammer dat de ps3 in nl niet leverbaar is in het zilver. heb eigenlijk geen zin in importeren hooguit de amerika. Is de zilveren in amerika te verkrijgen ??

[ Voor 15% gewijzigd door the squaler1 op 30-03-2008 20:06 ]

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eehm mijn beide controllers willen echt niet lekker meer connecten met de PS3 tegenwoordig.
Ik heb ze een aantal maal aan mijn laptop geladen, ondanks dat ik sync met de kabel aan de PS3 gaat het probleem niet weg.

Optie 1: het ligt aan de controller en laden aan PC is dus wel een probleem.
Optie 2: mijn BT ontvanger in de PS3 is kaput (waarschijnlijk :) )

Edit: Net even beter gezocht en wat blijkt vooral bij de doorzichtige sixaxis controllers schijnt een veelvoorkomend probleem te zijn met wegvallen connectie/PS3 reageert niet op PS-knop/controller blijft in 1 richting 'doorbewegen' Dus het is hopelijk optie 1, dat betekent Sony bellen!

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 30-03-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
Anoniem: 239951 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:58:
[...]

eehm mijn beide controllers willen echt niet lekker meer connecten met de PS3 tegenwoordig.
Ik heb ze een aantal maal aan mijn laptop geladen, ondanks dat ik sync met de kabel aan de PS3 gaat het probleem niet weg.

Optie 1: het ligt aan de controller en laden aan PC is dus wel een probleem.
Optie 2: mijn BT ontvanger in de PS3 is kaput (waarschijnlijk :) )

Edit: Net even beter gezocht en wat blijkt vooral bij de doorzichtige sixaxis controllers schijnt een veelvoorkomend probleem te zijn met wegvallen connectie/PS3 reageert niet op PS-knop/controller blijft in 1 richting 'doorbewegen' Dus het is hopelijk optie 1, dat betekent Sony bellen!
Ik heb ook wel een rare problemen gehad met mijn ''doorzichtige'' sixaxis controller. Er zit een reset knopje onder op de controller, resetten verhelt veel van die rare problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Anoniem: 30422 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:00:

De RGB-Full-setting is eerlijk gezegd vooral voor LCD-monitoren en niet voor LCD-TVs bestemd. De meeste TVs ondersteunen nl niet RGB-full. Als je die setting desondanks gebruikt is het beeld wel donkerder en daarom contrastrijker maar dat komt omdat donkere van het beeld delen helemaal zwartgepoets worden. Je raakt dus ook een boel detail kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06 15:11

EgoPro

Time is an illusion.

Vandaag lekker aan het COD4 spelen geweest, ik heb er geen probleem mee dat de story mode zo kort is ik ben al een tijd met het spel bezig en ik vindt het lang genoeg. Maar vandaag wilde ik met een vriend CO-op gaan spelen daar heb ik em in principe voor gekocht. Maar: kan je de story co-op spelen? Dit heb ik n iet voor elkaar gekregen, aangezien de meeste vrienden van mij geen ervaring hebben is het niet leuk om online te co-oppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StWesleyT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-05 18:27
@EgoPro

het is helaas niet mogelijk om met CoD4 Co-op te spelen. als je met zn 2en ben is (geloof ik) alleen splitscreen mogelijk.
of hij heeft ook een PS3 met CoD4 (lan)

[ Voor 44% gewijzigd door StWesleyT op 30-03-2008 20:23 ]

Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
SToRM666 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:14:
[...]

Ik vind 20 euro wel al een behoorlijk verschil eigenlijk :) En ik denk dat ik sowieso niet veel tijd ga steken in de MP van GTA4...
Er zijn veel lovende berichten over de multiplayer _/-\o_ Schijnt goed in elkaar te zitten. Multiplayer word te gek.

En ja 40 euro uit amerika. Ik had nog een enquete tegoedbon van wehkamp 10 euro en dan kost die nog maar 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224995

enquete tegoedbon?
me hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
www.wehkamp.nl/welkom
Deze invullen en je krijgt een tegoedbon van 10 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-06 19:57
Kimo schreef op zondag 30 maart 2008 @ 21:12:
[...]

www.wehkamp.nl/welkom
Deze invullen en je krijgt een tegoedbon van 10 euro
Hoe kom je aan je klantnummer? ik heb me geregistreerd bij wehkamp maar ik weet niet waar hij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Die vindt je terug op afleveringbon en bankafschriften. Ja vreemd dat het niet bij je inlog staat.
ander even belletje doen naar wehkamp.

Krijgt GTA IV PS3 downloads en Home ondersteuning?
Ben benieuwd of Home zoiezo nog komt dit jaar :P

[ Voor 60% gewijzigd door Kimo op 30-03-2008 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
et blijkt dat je een catalogus moet aanvragen eerst of iets eerst moet bestellen.
Dus wacht ik gewoon op een catalogus :) die 10 euro wil ik natuurlijk gebruiken voor iets nuttigs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kimo schreef op zondag 30 maart 2008 @ 21:32:
Die vindt je terug op afleveringbon en bankafschriften. Ja vreemd dat het niet bij je inlog staat.
ander even belletje doen naar wehkamp.

Krijgt GTA IV PS3 downloads en Home ondersteuning?
Ben benieuwd of Home zoiezo nog komt dit jaar :P
Die downloads zijn allang bekend. De PS3 krijgt ook DLC in de vorm van auto's/wapens/kleren/etc., zaken die gewoonlijk bij games tegenwoordig word geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:54
Negaiido schreef op zondag 30 maart 2008 @ 21:38:
et blijkt dat je een catalogus moet aanvragen eerst of iets eerst moet bestellen.
Dus wacht ik gewoon op een catalogus :) die 10 euro wil ik natuurlijk gebruiken voor iets nuttigs :)
En die catalogus aanvrage/die enquette voor de tegoedbon invullen is helemaal gratis? (ook geen abbonementen oid eraan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Nee is gewoon gratis hoor :)
Dit is een link naar het aanvragen
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.