Peeh schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:22:
[...]
Bedankt in ieder geval. Als ik het dus goed begrijp:
- Kan je in de Be A Pro-mode samen in een team tegen de computer spelen? Beiden vanuit ons eigen huis?
- Je kan dus online spelen met een console terwijl je met 2 man met 2 controllers erachter zit?
Die Be A Pro-mode is sowieso best wel goed bedacht. In het begin even wennen omdat je maar weinig balcontacten hebt, maar het goed vrij lopen, letten op buitenspel staan enzo is best wel leuk om te doen.
Ja, in de Be A Pro-mode kun je, elke vanachter jullie TV thuis samen een wedstrijd spelen. Het is maximum 5v5, maar je kan ook met 2 tegen een computer tegenstander spelen. Gewoon een game hosten, die locken en de pas doorgeven aan je maat.
En yes, je kan op 1 console met zijn 2 in een team spelen tegen iemand anders (normaal wedstrijdtype). Je tegenstander kan ook een 'guest' hebben, dan zie je dat in het begin voor je je team selecteert.
Die Be A Pro mode is best verslavend zelfs, ook al doet ranking niets terzake, het is dikke fun.
Betreft weinig balcontact, je kan ook 'Any' kiezen, dan kun je switchen tussen spelers.
Soms is het wel jammer dat er quitters en egoïsten bij zitten. Het gebeurt ook vaak dat iemand 3 keer een pauze neemt van de volle 30 seconden
11 tegen 11 zou ook wel leuk zijn, dan toernooien organiseren etc. Een wedstrijd als keeper moet dikke lol zijn, ik denk dan aan bvb. een Chilavert die de vrije trappen komt geven, een Réne Higuita met de fameuze schorpioen redding.
Overlaatst in een 5v5 Bayern tegen Milan. Ik nam Luca Toni, 3 x gescoord + 1 assist. Man vd match met een dikke 10