Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 71.856 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Negaiido schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:58:
Ik zag ook ergens iemand posten dat hij alle 40 GB voorbij racete met zijn 60 GB PS3.
Dat was bullshit. WB performance ed zijn de 40 GB en 60Gb gelijk.

De 60GB gebruikt wat meer stroom, heeft hardware PS2 support, standaard geheugenkaartjes support, en de fan maakt wat meer herrie (moet meer warmte wegblazen). De 40 GB heeft een serie die wat meer technische problemen lijkt te hebben.
EN hij kostte natuurlijk een heel stuk meer.
Dat is het geloof ik wel zo'n beetje.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-05 15:30

Grannd

da Granndest

Wat in de startpost niet staat is dat de 40GB minder verbruikt (ik dacht kleinere processor oid), en tot nu toe zijn er meer uitvallers van 40GB PS3's alhoewel ik laatst ook wel hoorde van een 60GB die geen discs meer wou lezen er zijn toch meer 40GB's die daar last van hebben, is ook weer niet zo'n groot probleem aangezien de service van Sony wel degelijk is, behalve als je garantie verloopt natuurlijk, dan zul je waarschijnlijk moeten betalen om hem te laten maken zoals ook bij de PS2 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230486

ok ik zit te denken om een nieuwe hd voor de pos3 aan te schaffen... nu zit ik even te kijken maar er zijn blijkbaar 2 soorten 2,5 inch schijven... SATA en ATA, enig idee wat de PS3 eet??? en hebben mensen nog een goede link voor een goede schijf??

zelf googelen kan natuurlijk ook haha enkel SATA las ik op een forum... weten we dat ook weer...

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 230486 op 28-03-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:22
Ik vond dit wel altijd een goeie topic voor als ik hem wil upgraden:

http://boardsus.playstati...=ps3media&thread.id=32840

Wat ik trouwens ook gehoord heb dat de PS3 60 sneller download of is dat ook bullshit? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

FeaR1986 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 02:17:
[...]
Verhaal over Turok met slechte punten erin...
OK, thnx :) Ik had al zoiets vernomen. De game is gerusht met slecht resultaat helaas. Als haal deze game wel als ik hem goedkoper tegen kom < 30.
Anoniem: 255271 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 07:40:
[...]

Hoi, ik heb Lair liggen. De meeste reviews gaven dit spel slechte punten, soms terecht, soms onterecht. Zo las ik de review in Chief (Vlaams game magazine), en zij gaven het slechte punten door de slechte besturing. Dat vond ik tamelijk grappig, want ikzelf (de niet pro-gamer) kon door de lucht vliegen hoe ik wou, dat een reviewer er niet mee overweg kon...tja.

Grafisch is het ok, de gameplay ook (met wat oefening en geduld), en het verhaal zit mooi in elkaar. Het feit dat je je draak bestuurt met de Sixxaxis geeft wat extra's, in het begin erger je je wel eens maar na een tijd raak je gewoon aan de besturing en loopt (of vliegt) het lekker vlot. Wel opletten als er iemand naast je zit of als er breekbare dingen dichtbij staan, zo heb ik een glas gebroken die op tafel stond tijdens een heftig gevecht.

Best indrukwekkend om met je draak ten midden van een hoop voetvolk te chargen en hen een vuurdoop te geven.
Wat ik moeilijker vond, zijn de combo's die je kunt uitvoeren op andere draken.

Als je fan bent van draken, zal deze game je wel smaken denk ik zo.
toon volledige bericht
Thnx :) Deze game komt dan ook op mijn lijstje. Misschien niet voor de volle prijs, maar ik hem heb al gezien voor kleine 40euro. Dus tegen de tijd dat ik om een PS3 ga, ga ik ook opzoek naar deze game.

Word het eerste deel van Tom Clancy's Rainbow Six nog veel online gespeeld?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:42
wilmundo schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:42:
[...]

Da's echt de laatste keer dat ik randapparatuur bij de MM haal :X. Vb-en:

-Gebruikte DS-lite met gegevens van een ander (naam e.d. in de DS) die opnieuw is verkocht met dooie pixels.
-Canon Pixma IP4500 printer, ik geef aan dat ik strepen krijg als ik afdruk met de printer, zeiden ze, neem de printer maar mee, dan ruilen we die om voor een die in de winkel staat en de inkt tanks zetten we over. Niet omgeruild, bleek het papier te zijn, icm printer (zie het ook bij een vriend van mij die de printer heeft). Maar feit blijft dat ze iemand anders met 'mijn gebrek' zouden opzadelen.
-Nu de ps3...

Stel het je zo voor: neem een normale doos van een ps3, maak die open, gooi er een spel in, maak de doos dicht. En plaats die doos vervolgens in een kartonnen omhulsel, waar de Nissan GT-R en de ps3 op afgebeeld zijn, zie hieronder. [afbeelding].

Bij de ps3 stond al dat ps3's niet worden geretourneerd. Wellicht niet voor het teruggeven van het aankoopbedrag, maar toch wel voor een ander? Zo niet, dan hebben zij een probleem.
toon volledige bericht
Normaal zit bij de MM een PS3 doos altijd met een plastic ''band'' van MM dicht, lijkt mij niet dat die dan in de tussentijd open is geweest bij een andere klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:00

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Ik wil op korte termijn een PS3 aanschaffen, om in ieder geval eind april GTA 4 te kunnen spelen. Kan ik beter voor een losse 40 GB versie gaan (voor 373 euro momenteel bij azerty) en een los spel erbij kopen (race spel ofzo) of een combinatie-verpakking aanschaffen (GT5 prologue pack bijv)?

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-05 14:25

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Nitroglycerine schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:45:
Ik wil op korte termijn een PS3 aanschaffen, om in ieder geval eind april GTA 4 te kunnen spelen. Kan ik beter voor een losse 40 GB versie gaan (voor 373 euro momenteel bij azerty) en een los spel erbij kopen (race spel ofzo) of een combinatie-verpakking aanschaffen (GT5 prologue pack bijv)?
Is dit geen leuke deal voor je :P http://www.nl.bol.com/is-...04005989110&Section=GAMES

Je moet denk gewoon kijken of er een Pack is met Games die jou interesseren, vaak scheelt het zowieso een euro of 15 dus dat kan je dan gebruiken om eventueel een HDMI kabel aan te schaffen.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tja, met alle respect, maar dat moet je toch lekker zelf weten?

Als jij een pack ziet met een spel wat je graag zou willen hebben kun je toch wel uitrekenen of je goedkoper uit bent? En als je geen pack ziet met een spel wat op je verlanglijstje staat, koop je het los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Jorn1986 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:43:
[...]

Normaal zit bij de MM een PS3 doos altijd met een plastic ''band'' van MM dicht, lijkt mij niet dat die dan in de tussentijd open is geweest bij een andere klant.
Die plastic band word in de winkel er al weer af gehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:00

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Assassin's creed lijkt me niets, dus 100 euro verschil tov de aanbieding bij azerty voor enkel GTA4... Kan me niet voorstellen dat GTA4 straks zoveel gaat kosten ;)

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

JuliettPapa schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:19:
[...]

OK, thnx :) Ik had al zoiets vernomen. De game is gerusht met slecht resultaat helaas. Als haal deze game wel als ik hem goedkoper tegen kom < 30.

[...]

Thnx :) Deze game komt dan ook op mijn lijstje. Misschien niet voor de volle prijs, maar ik hem heb al gezien voor kleine 40euro. Dus tegen de tijd dat ik om een PS3 ga, ga ik ook opzoek naar deze game.

Word het eerste deel van Tom Clancy's Rainbow Six nog veel online gespeeld?
Turok is een game voor mannen, die zonder auto aim, smooth controls kunnen en geen probleem hebben met precies op tijd op L2 te drukken voor een kill! Je bent pas echt een man als je net 3 tyranosaurussen afgemaakt het in je eentje (omdat die idioten die je meeneemt TOCH niets doen). En vergeet niet de 40 drones die dat private leger zijn. HA daar hebben we een handboog voor hoor!

Turok is een goede game voor echte bikkels die nog weten dat echte games moeilijk moeten zijn. Wie heeft een map nodig? Maps zijn voor watjes! Auto aiming? Smooth Controls? Ha vergeet dat maar echt mannen hebben dat niet nodig!

;)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:28
Losse PS3 voor 373 + een spel van minimaal 30 euro = 403
PS3 GT5p = 399

Keuze lijkt me vrij simpel...

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jorn1986 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:43:
[...]

ze hebben een aparaat daaar staan die die band er weer netjes om maakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:27
wilmundo schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:42:

-Nu de ps3...

Stel het je zo voor: neem een normale doos van een ps3, maak die open, gooi er een spel in, maak de doos dicht. En plaats die doos vervolgens in een kartonnen omhulsel, waar de Nissan GT-R en de ps3 op afgebeeld zijn, zie hieronder. [afbeelding].
Zo doen ze dat niet bij de MM hoor, ze krijgen die packs volgens mij zo aangeleverd. Toen ik mijn PS3 starterpack (met Resistance, Motorstorm en 2 controllers) bij Bart Smit kocht, was in het plakbandje van de originele doos een sneetje gemaakt. Spellen + extra controller erin en vervolgens in de tweede doos. Lijkt me dat dit bij Sony zelf wordt gedaan en niet in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-04 13:44
Anoniem: 230486 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:24:
[...]

Nou snel die ps3 terug brengen! dit kan natuurlijk niet! een electrisch aparaat wat gekoelt moet worden dat geluid maakt!! die verdomde ventilatoren altijd! Nu je er over begint.. ik breng mn stofzuiger ook terug! wat een herrie...Zo nu even stoppen met sarcasme... (excuses als ik lullig over kwam)
Nou, na aankoop van mijn XBOX360 ben ik toch wel even gaan vragen bij de verkoper of alles nog goed was met mijn stofzuiger >:)

On topic. Het lijkt normaal dat een PS3 lawaai maakt maar storen zou niet echt mogen, ik heb thuis de 3 nieuwe consoles staan en van die 3 is de PS3 de stilste (60GB versie), daarna de Wii, dan mijn stofzuiger en dan pas de xbox 360.

Even mijn vraag herhalen ivm PES; zijn alle problemen online opgelost met de nieuwe patches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvk
  • Laatst online: 07-05 11:25
Ik overweeg om een blu ray brander aan te schaffen voor opnames die ik heb gemaakt met een Panasonic HDC SD9 HD camera. Ik wil dit alleen doen als ik mijn gebrande opnames kan afspelen op mijn PS3. Weet iemand of dit mogelijk is? Het gaat dus niet om gedownloade/gekopieerde films, puur om eigen opnames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaXGS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-02 20:07
Yea, eindelijk ben ik een trotse bezitter van een PS3 GT5p. Ik heb gelijk de DS3 en Warhawk besteld, kan niet wachten tot die binnenkomen.

Dit is trouwens pas mijn tweede console. Mijn vorige was een Nintendo Entertainment System van een aantal jaren terug. Nu maar hopen dat de overtap van PC gaming naar PS3 goed zal gaan.

Trouwens, als je Linux installeerd. Blijft die gewoon doordraaien wanneer je terug gaat naar de PS3 OS? ivm een webserver hosten o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaXGS schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:19:
Yea, eindelijk ben ik een trotse bezitter van een PS3 GT5p. Ik heb gelijk de DS3 en Warhawk besteld, kan niet wachten tot die binnenkomen.

Dit is trouwens pas mijn tweede console. Mijn vorige was een Nintendo Entertainment System van een aantal jaren terug. Nu maar hopen dat de overtap van PC gaming naar PS3 goed zal gaan.

Trouwens, als je Linux installeerd. Blijft die gewoon doordraaien wanneer je terug gaat naar de PS3 OS? ivm een webserver hosten o.i.d.?
je linux blijft niet actief wanneer je game os draait... het is of het een of het ander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:10
wilmundo schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:30:
[...]
Iemand enig idee waar ik een cheap-ass component kabel kan scoren voor de ps3 (fysieke winkel)?
Ik heb er nog één liggen. Een originele van Sony, 2 maanden gebruikt en daarna een Full-HD tv gekocht met HDMI... PM me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenphiR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-04-2020

ZenphiR

Felix tha Cat

Gisteren "The Club" gekocht voor €25. Zo'n nieuw spel voor zo'n lage prijs kon ik niet weerstaan :9~ . Wat me opvalt is dat erg veel reviews kritisch zijn t.o.v. deze game. Het is geen first-person shooter maar veel meer een arcadegame waarbij je je score zo hoog mogelijk moet zien te krijgen door snelheid en precisie, waarbij de speelstijl wel gekenmerkt word door een combinatie van racer-meets-FPS. Zeer degelijke graphics, een goed character design, een zeer stabiele en leuke online multiplayer, en... eindelijk weer een goede offline split-screen multiplayer _/-\o_ !!! Dit is nog wel de mooiste verassing van het spel voor mij.

Xbox Live / PSN: ZenphiR0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-05 14:49
Is er ook een site waar vermeld staat wanneer / welke PSN games gaan uitkomen? Ik heb een PS3 en een Xbox360 en ik vind de PS3(60GB versie) kwa apparaat echt een geweldig ding. Heerlijk stil en soepel vergeleken met met mijn Xbox360. Maar ik speel eigenlijk alleen maar met de 360 omdat er gewoon nog steeds geen fatsoenlijke games voor de PS3 uit zijn behalve een paar PSN games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Anoniem: 98664 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:53:
22" TFT Hi221DP 1000:1 D-sub + DVI
Hanns

Das de monitor...
Neem zowieso deze, 200 euro en de recensies zijn goed.
Let wel op of je monitor hdcp ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 91868 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:38:
[...]
Let wel op of je monitor hdcp ondersteund.
Dat doet hij. En kan t/m1080p input verwerken. Prima dingetje als ik het zo lees.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
sbmuc schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:32:
Is er ook een site waar vermeld staat wanneer / welke PSN games gaan uitkomen? Ik heb een PS3 en een Xbox360 en ik vind de PS3(60GB versie) kwa apparaat echt een geweldig ding. Heerlijk stil en soepel vergeleken met met mijn Xbox360. Maar ik speel eigenlijk alleen maar met de 360 omdat er gewoon nog steeds geen fatsoenlijke games voor de PS3 uit zijn behalve een paar PSN games.
Je beschrijft hier ook precies hoe ik tegenover de 360 sta. Maar moet zeggen dat er nu toch wel wat leuke games in mn collectie zitten. Nog niet veel maar het komt wel op gang nu. Met PES en GT kan ik me nog makkelijk bezig houden tot 28 april. Ben zelfs zo pro ps3 geworden dat het rechter vak in dit kastje gedoneerd is aan mn ouwe heer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-05 23:36
Zie net dat de releasedatum van Brothers in Arms:Hell's Highway door Ubisoft is verschoven naar 01/09/08. Op zich logisch aangezien ze in Mei ook al een grote titel hebben: Haze. Wel jammer aangezien deze game eerst in November'07 zou uitkomen, vervolgens is opgeschoven naar Maart'08 maar omdat de financiele cijfers van Ubisoft afgelopen jaar goed genoeg waren hebben ze de game weer opgeschoven naar het nieuwe financiele jaar. Het spel is als het goed is al helemaal klaar, maar men wacht dus op het juiste moment om het uit te geven.

Maakt mijn keuze om een WO2 shooter te kopen wat makkelijker, dat wordt nu dus CoD 3 want voor €28 kun je je niet echt miskopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
bramberk15 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:14:
Zie net dat de releasedatum van Brothers in Arms:Hell's Highway door Ubisoft is verschoven naar 01/09/08. Op zich logisch aangezien ze in Mei ook al een grote titel hebben: Haze. Wel jammer aangezien deze game eerst in November'07 zou uitkomen, vervolgens is opgeschoven naar Maart'08 maar omdat de financiele cijfers van Ubisoft afgelopen jaar goed genoeg waren hebben ze de game weer opgeschoven naar het nieuwe financiele jaar. Het spel is als het goed is al helemaal klaar, maar men wacht dus op het juiste moment om het uit te geven.

Maakt mijn keuze om een WO2 shooter te kopen wat makkelijker, dat wordt nu dus CoD 3 want voor €28 kun je je niet echt miskopen.
CoD3 is wel een hele slechte uit de serie hoor. Ik zou dan nog eerder voor MoH gaan maar dat is mijn mening.

Kijk ook nog even hier. Deze Ebay handelaar heeft hele mooie aanbiedingen.
http://stores.ebay.nl/Biz...subZ6739651QQftidZ2QQtZkm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-05 20:58

Flipm0de

geen

Heeft iemand ervaring met een dvi splitter/switch? Er zijn zoveel mogelijkheden dat ik het even niet meer zie... Ik wil zowel me ps3 als me pc via dvi aansluiten op me hdtv maar ik heb hier maar 1 dvi aansluiting op en geen andere aansluiting.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:44
bartvk schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:19:
Ik overweeg om een blu ray brander aan te schaffen voor opnames die ik heb gemaakt met een Panasonic HDC SD9 HD camera. Ik wil dit alleen doen als ik mijn gebrande opnames kan afspelen op mijn PS3. Weet iemand of dit mogelijk is? Het gaat dus niet om gedownloade/gekopieerde films, puur om eigen opnames.
Kun je die opnames ook via een dvd/cd afspelen op je PS3? Lijkt me dat een bluray gewoon een opslag medium is, netzo als een dvd/cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Was net een beetje aan het surfenop bol.com maar ze hebben nu aardig wat blu-ray titels (48 stuks) voor €19,99 en omdat ze de thuiswinkel-award hebben gewonnen is het t/m dit weekend gratis verzendkosten. Mss dat iemand er wat mee kan, stonden bv aardig wat muziek-schijfjes (bv Santana) tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvk
E2TK schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:15:
[...]

Kun je die opnames ook via een dvd/cd afspelen op je PS3? Lijkt me dat een bluray gewoon een opslag medium is, netzo als een dvd/cd.
Ja, op een dvd zijn ze af te spelen. Ik vraag me af of blu ray "gewoon" een opslag medium is. Kopieën van blu ray films zijn namelijk niet af te spelen schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:44
bartvk schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:20:
[...]

Ja, op een dvd zijn ze af te spelen. Ik vraag me af of blu ray "gewoon" een opslag medium is. Kopieën van blu ray films zijn namelijk niet af te spelen schijnbaar.
Denk dat dit komt omdat bluray andere beveiligings technieken gebruikt.
Je kunt het altijd proberen dacht ik zo... anders is het 'niet goed geld terug garantie' voor de bluray-brander lijkt me. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

kbloem schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:44:
[...]

CoD3 is wel een hele slechte uit de serie hoor. Ik zou dan nog eerder voor MoH gaan maar dat is mijn mening.

Kijk ook nog even hier. Deze Ebay handelaar heeft hele mooie aanbiedingen.
http://stores.ebay.nl/Biz...subZ6739651QQftidZ2QQtZkm
Cod word gemaakt door twee verschillende game studios. CoD3 is dat ook de laatste uit de WW II tijdperk (gelukkig want geesh hoevaak zijn we niet in dat tijdstip geweest!) En Cod4 is gemaakt door andere dan Cod3.

Cod3 is niet slecht maar wel een WW II shooter die duidelijk weinig meer heeft toe te voegen. WW II is gewoon een uitgemolken gebiedt, de wapens zijn zo vaak gedaan dat wel je weet wat je kan verwachten, de missies zijn vaak schamelijk maar ja met het materiaal waar ze mee moeten werken en hoe veel oorlogs helden hebben er al niet meegeholpen met de WW II spellen!

Ik zelf ben geen shooterfan maar gezien vanuit een valks oog is de WW II shooter niet meer de moeite waard. Er zijn genoeg scenarios voor komende games, de koude oorlog(een spionen game), Terrorisme, nuclear terrorisme en zelfs landen die politiek onstabiel zijn en waar je dus een groep speciale agenten in kan sturen om het land "te helpen".

Om het maar weer terug op een PS3 topic te zetten het mag duidelijk zijn dat zelfs het BESTE WW II oorlog game die nu nog uitkomt gewoon teveel is! Geef ons wat interresant, terroristen bevechten in Las Vegas, een land dat onstabiel is "helpen" enzovoort! Shooters zullen altijd blijven maar nu zijn de terroristen aan de beurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvk
E2TK schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:23:
[...]

Denk dat dit komt omdat bluray andere beveiligings technieken gebruikt.
Je kunt het altijd proberen dacht ik zo... anders is het 'niet goed geld terug garantie' voor de bluray-brander lijkt me. :9
Klopt, maar ik wilde eigenlijk wat zekerheid hebben voor ik tot aanschaf over ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
De laatste goede was inderdaad CoDII van Infinity Ward. ik denk dat de makers van BiA ook een beetje in de gaten hebben dat WOII uitgescheten wordt en dat ze daarom nog een half jaartje wachten met de release. Maarja, Activision eist dat er weer een CoD komt dit jaar en die wordt niet van Infinity Ward. Wat ik ook heb begrepen is dat de ontwikkelstudio van CoD3(ben naam kwijt) op zoek was naar een programmeur met WOII affiniteit. Ziet er dus naar uit dat we tenminste twee WOII shooters mogen verwelkomen dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Ja CoD 3 is gemaakt door Treyarch, een andere ontwikkelaar dan Infinity Ward die Cod 1,2 en 4 heeft gedaan. De uitgever v/d spellen wil elk jaar een CoD spel op de markt brengen, maar om een goede kwaliteit te kunnen brengen heeft Infinity gemeldt dat ze dat niet redden in 1 jaar. Dus is Treyarch erbij gekomen, wat dus CoD 3 heeft gemaakt. Ze gaan dit jaar ook CoD 5 doen, en Infinity dan weer CoD 6.

CoD 5 speelt zich wss weer af in WO2, maar dan in Azie/Pacific. Infinity gaat zich met CoD 6 dan wss weer richting op de moderne oorlogsvoering. Mij lijkt een Vietnam-game bv wel erg cool. Weet niet of die veel gedaan zijn, maar e.d. game moet cool kunnen zijn. Wapens zijn al een stuk moderner tov WO2, je kunt 'air-support' aanvragen en natuurlijk de tunnels v/d Vietcong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-05 00:43
ik koop nooit meer wat van treyarch, heb COD3 toen gekocht maar wat een baggerspel, heb het 10 minuten gespeeld en toen hoefde ik al niet meer, wacht nog steeds op BiA, die maken tenminste wel goeie WO2 shooters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
KillaH87 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:45:
ik koop nooit meer wat van treyarch, heb COD3 toen gekocht maar wat een baggerspel, heb het 10 minuten gespeeld en toen hoefde ik al niet meer, wacht nog steeds op BiA, die maken tenminste wel goeie WO2 shooters
Zou je mss kunnen aangeven waarom? Want ik wil een WO2 shooter spelen en zit te twijfelen tussen CoD3 of MoH:Airborne. Let wel: ik heb nog nooit een WO2 shooter gespeeld, game pas een 1/2 jaar. Heb wel CoD4, wat ik erg cool vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:31

S2S

COD3 MP is anders best okay...

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:11

OMD

Anoniem: 125123 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 08:39:
[...]

Ik zei gister al "GT5p komt niet uit vandaag in de store".
Kijk ik net in de store is er helemaal geen update geweest. 8)7
PSN cards moeten een keer uit komen.!

Vandaag komen er 6 spellen officieel uit.
  • Condemned 2: Bloodshot
  • Midnight Club: Los Angeles
  • Gran Turismo 5: Prologue
  • Viking: Battle for Asgard
  • Everybody's Golf: World Tour
  • Fatal Inertia
urm, Midnight Club?

die staat voor 1-9-2008

damn, ik gelijk alle sites afzoeken, dat is een spel waar ik op zit te wachte grrrrrr :(

als jij um kan leveren, graag :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 09:35
b.t.w. De PSN store lijkt ge-update te zijn op het ogenblik met GT5:P

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 18:46

Nohead

PSN ID: Nohead

Sentry23 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:07:
b.t.w. De PSN store lijkt ge-update te zijn op het ogenblik met GT5:P
Wat kost GT5P in de PSN Store? Net zo veel als in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nohead schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:10:
[...]

Wat kost GT5P in de PSN Store? Net zo veel als in de winkel?
40 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
  • Laatst online: 20-04 08:13
Even snel gezocht maar kon het niet vinden.
Weet iemand of de 40GB versie ook gekort is in het aantal controllers, dus ipv 7 maar 4 bv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

M-AH schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:17:
Weet iemand of de 40GB versie ook gekort is in het aantal controllers, dus ipv 7 maar 4 bv
Nee, waarom zou dat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:10
M-AH schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:17:
Nee, er kunnen er gewoon 7 aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Raken die L1 en L2 triggers niet nogal snel lam? :| Kan je dit verhelpen door het veertje te vervangen?

[ Voor 187% gewijzigd door jdm8 op 28-03-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
Omdat ze bv ook in USB poorten gekort hebben en noem maar op. Is toch niet zo'n hele gek idee dat ze dat mogelijk gedaan zouden hebben?
Rogar schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:24:
[...]

Bedankt

[ Voor 22% gewijzigd door M-AH op 28-03-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
jdm8 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:24:
Raken die L1 en L2 triggers niet nogal snel lam? :| Kan je dit verhelpen door het veertje te vervangen?
Nog geen last van gehad, ik vind ze juist ideaal omdat je zo in bv. race games beter de hoeveelheid remkracht of vermogen kan bepalen.

en neem aan dat het lam worden van controllers gewoon binnen je jaar garantie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

M-AH schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:29:
[...]

Nog geen last van gehad, ik vind ze juist ideaal omdat je zo in bv. race games beter de hoeveelheid remkracht of vermogen kan bepalen.

en neem aan dat het lam worden van controllers gewoon binnen je jaar garantie valt.
Ik vind ze ook ideaal, maar ik merk dat ze een stuk slapper geworden zijn, nu is het nog niet erg storend, maar als het in dit tempo zo doorgaat is die over anderhalf jaar echt helemaal slap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

OMD schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:05:
[...]

urm, Midnight Club?

die staat voor 1-9-2008

damn, ik gelijk alle sites afzoeken, dat is een spel waar ik op zit te wachte grrrrrr :(

als jij um kan leveren, graag :+
Haha nu wordt het me duidelijk. Ik vroeg op een vorige pagina of iemand hem al had gespeeld want ik ben ook benieuwd naar deze game. Niemand antwoordde dus ik dacht tja, niet ze gehypte game blijkbaar?
Toen Inanc zei dat hij uit was dacht ik: 'damn ik heb die game vergeten' en previews (laat staan reviews) had ik nergens gezien tot nu toe.

Ik stond vanmiddag al in de winkel om te zien of ze hem hadden, maar toevallig wisten ze van niks :P 0

Een vroege 1 april grap zeker? -O-

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 28-03-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:42:
[...]

Haha nu wordt het me duidelijk. Ik vroeg op een vorige pagina of iemand hem al had gespeeld want ik ben ook benieuwd naar deze game. Niemand antwoordde dus ik dacht tja, niet ze gehypte game blijkbaar?
Toen Inanc zei dat hij uit was dacht ik: 'damn ik heb die game vergeten' en previews (laat staan reviews) had ik nergens gezien tot nu toe.

Ik stond vanmiddag al in de winkel om te zien of ze hem hadden, maar toevallig wisten ze van niks :P 0

Een vroege 1 april grap zeker? -O-
Sorry voor het ongemak. Ik dacht echt dat die vandaag zou uitkomen. R* he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Rogar schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:24:
[...]

Er zijn 7 blu-ray "kanalen" als je de blu-ray remote koopt neemt hij ook een kanaal in en als je een blu-ray oortje neemt het OOK een kanaal is. Maar ja er zijn maximaal 7 controllers aan te sluiten via blu-ray. Zolang je geen remote/oortje hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-05 20:11

EgoPro

Time is an illusion.

swampy schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:48:
[...]

Er zijn 7 blu-ray "kanalen" als je de blu-ray remote koopt neemt hij ook een kanaal in en als je een blu-ray oortje neemt het OOK een kanaal is. Maar ja er zijn maximaal 7 controllers aan te sluiten via blu-ray. Zolang je geen remote/oortje hebt!
He? Bluetooth vs. Blue-ray?

Edit:
Maar euh ik kan me neit voorstellen dat je meer als vier controllers wil gebruiken, dan heb je je scherm in vieren verdeeld en kan je nog een beetje spelen op een 42"

[ Voor 18% gewijzigd door EgoPro op 28-03-2008 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EgoPro schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:03:
[...]

He? Bluetooth vs. Blue-ray?
Hij bedoelt, de Playstation 3 ondersteunt maximaal 7 Bluetooth apparaten tegelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 125123 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:05:
[...]

Hij bedoelt, de Playstation 3 ondersteunt maximaal 7 Bluetooth apparaten tegelijk :D
:) :P Yeah dat bedoel ik, maar ja welke game heeft support voor meer dan 4 spelers. Je houdt dus 3 kanalen over voor de rest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Heeft iemand een idee of er ook een non-flash website van PS3 is?

Ik draai Linux + Ubuntu maar die hele website werkt eigenlijk niet goed in flash. Toch gek, een van we weinige sites die mijn linux flashplayer niet aan kan. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

KnEuTeR schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:29:
Heeft iemand een idee of er ook een non-flash website van PS3 is?

Ik draai Linux + Ubuntu maar die hele website werkt eigenlijk niet goed in flash. Toch gek, een van we weinige sites die mijn linux flashplayer niet aan kan. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Tip: Ga even naar de GameOS, start de verbeterde browser op en je kan playstation.nl gewoon kijken.
En anders YDL 6.0 met firefox instaleren werkt als een tiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 20-04 10:28

PcManiaxx

ondertitel duh

Wellicht een gekke vraag, maar is het mogelijk dmv een usb switch meerdere usb apparaten aan te sluiten?

Heb een 40gb versie met maar 2 usb poorten. Niet dat het mij wat uitmaakt verder, maar ik ben er wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-05 14:28

FeaR

In GoT we trust

PcManiaxx schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 19:32:
Heb een 40gb versie met maar 2 usb poorten. Niet dat het mij wat uitmaakt verder, maar ik ben er wel benieuwd naar.
Is gewoon mogelijk :)

offtopic:
In het vorige topic had ik gezegd dat mijn PU #172 nog steeds niet binnen was terwijl die er al lang had moeten zijn. Kreeg m vandaag in de bus, dus een week te laat :S

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Voor wie nog een game wil scoren voor dit weekend, of daarna natuurlijk:
http://www.consoleshop.nl...tm_medium=pricecomparison

Heavenly Sword voor €25 incl. verzenden. Top game die alleen wat kort is, maar met deze prijs is dat gecompenseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763

wilmundo schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:30:
[...]

Als ik terugdenk, de GP-pack is als volgt verpakt: Kartonnen omhulsel met de afbeelding van de Nissan GT-R+de ps3. Daarbinnen zit de doos van een 40gb ps3. Als je die weer openmaakt, kom je het losse spel tegen. Toen ik thuis kwam, viel het mij op dat de doos van de ps3 een stukje plakband had (doos dicht en over de rand een stukje plakband) dat doorgesneden was. Ik dacht wtf? Alweer een gebruikt product van de Mediamarkt? (Ds-lite die ik bij release had gekocht, bevatte de gegevens van de vorige koper die em terug had gebracht voor de dooie pixel).

Is dat stukje plakband doorgesneden zodat ze dat spel erin hebben geschoven? Ik kan mij voorstellen dat die kartonnen omhulsels binnenkomen, je hebt standaard 40gb ps3's staan, die maak je open, gooit er Prologue in en vervolgens schuif je er een omhulsel overheen et le voila, je hebt een Prologue-pack. Of verdoezel ik het feit dat ik een gebruikte ps3 heb, die misschien terug is gebracht omdat de fan veel geluid maakt?

De ps3 staat zo solide als het maar kan, namelijk op de vloer. Hij leunt verder nergens tegenaan.

Iemand enig idee waar ik een cheap-ass component kabel kan scoren voor de ps3 (fysieke winkel)?
Bij mij zitten er ook twee plakbandjes op waarvan 1 is doorgesneden en de tweede er vervolgens overheen geplakt is. Ik heb hem overigens niet via mediamarkt maar van amazon.co.uk.

Moet hem nog uit de doos halen dus hoop dat ie lekker stil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

swampy schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:10:
[...]

:) :P Yeah dat bedoel ik, maar ja welke game heeft support voor meer dan 4 spelers. Je houdt dus 3 kanalen over voor de rest!
uhm calling all cars ofzo iets. 7 players ondersteuning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Anoniem: 37763 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 20:35:
[...]

Bij mij zitten er ook twee plakbandjes op waarvan 1 is doorgesneden en de tweede er vervolgens overheen geplakt is. Ik heb hem overigens niet via mediamarkt maar van amazon.co.uk.

Moet hem nog uit de doos halen dus hoop dat ie lekker stil is.
Same here. Ik heb alle dozen bij de Mediamarkt gecontroleerd toen ik de mijne kocht. Allemaal hetzelfde verhaal... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

bramberk15 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 20:34:
Voor wie nog een game wil scoren voor dit weekend, of daarna natuurlijk:
http://www.consoleshop.nl...tm_medium=pricecomparison

Heavenly Sword voor €25 incl. verzenden. Top game die alleen wat kort is, maar met deze prijs is dat gecompenseerd.
Thx, voor zo'n prijs kan ik 'm natuurlijk niet laten liggen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257093

politrix schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:26:
Heeft iemand Everybody's Golf al in huis gehaald? (Het is weer eens wat anders dan GT5p)

Ik ben benieuwd naar de ervaringen met het online gedeelte. Zit er zwaar over te denken om deze game in huis te halen. De demo beviel me goed. En het is het enige spel wat momenteel uit is wat me wel leuk lijkt. GT5p is niets voor mij ik wacht wel op Grid.
Ik heb zojuist Hot Shots Golf Out of Bounds binnengekregen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 257093 op 28-03-2008 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Net bij de Free Record Shop deze Blu-Rays besteld:
Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
Pirates of the Caribbean: At Worlds End
Bovenstaande had ik de 27e maart gezegd, maar loopt nu toch wat anders... dus kan nog niet zeggen of Pirates 1 nu de goede versie is.

Probleem is dat de 3=2 Disney Blu-Ray alleen op de site geldt.
Dus ik wilde daar wel bestellen, want dan ben ik rond de €60 kwijt in plaats van €90 als ik de Blu-Rays in de winkel haal.

Alleen heb ik hier zo'n kaartje liggen met €37,50 erop:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/eavanhonk/Plastix.jpg

En die is dus (nog) niet in te wisselen via de site. Optie om met Plastix te betalen staat er wel, maar is alleen niet kiesbaar. Heb nu een e-mail gestuurd om te vragen hoe het nu verder moet. Denk dat het er op neer gaat komen dat ik die Plastix in moet wisselen voor een echte cadeaubon die wel uit te geven is via de site.

Dus loopt even niet zo lekker... kan natuurlijk die Plastix wel bewaren want is onbeperkt geldig en je kan het in delen uitgeven :)

Die €37,50 heb ik trouwens omdat ik GT5:P weer ingeleverd heb :$
Game kon me niet echt tevreden maken over wat ik ervan verwacht had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 12:35
Anoniem: 257093 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 21:18:
[...]

Ik heb zojuist Hot Shots Golf Out of Bounds binnengekregen. Echt een aanrader mijn inziens ook beter als everybody's Golf.
Da's hetzelfde spel hoor ... :? "Hot Shots Golf Out of Bounds" is enkel de Amerikaanse titel, het spel heet "Everybody's Golf 5" in Japan en Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257093

ymmv schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 21:55:
[...]

Da's hetzelfde spel hoor ... :? "Hot Shots Golf Out of Bounds" is enkel de Amerikaanse titel, het spel heet "Everybody's Golf 5" in Japan en Europa.
Damn ben ik even niet wakker zeg je hebt volkomen gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-05 17:34

jefjef

learning by doing

Was daarnet overigens in de stad en toen maar even een gamewinkel binnen gelopen. Stond daar Burnout Paradise aan op een Xbox 360 showmodel. Dus kon ik alvast ff sneakpeaken naar de gameplay. En goddamn wat een tof spel zeg. Zat er helemaal in totdat iemand anders vroeg of hij ook ff mocht spelen :D

Wat ik me alleen wel afvraag (ik weet niet of hier mensen zijn die het zowel op de ps3 als de xbox gespeeld hebben) is het verschil tussen de ps3 en xbox in besturing. Vond de xbox versie erg fijn werken kwa controls en hoop nu natuurlijk dat dat op de ps3 ook goed zit (of zelfs beter...). Al is dit natuurlijk wel erg persoonlijk iets.
[/quote]

Moet zeggen, ik heb ook een xbox360 elite gehad, in bijna alles had ik hetzelfde overweldigende spelervaring, behalve de drive van de XBOX, wat een herrie ding zeg, en de controller van de XBOX voelt beter, ergonomischer en fijner aan dan die van mijn PS3. Eigenlijk moet je gewoon een PS3 controller hebben met de uiterlijk, rumble en grip van de XBOX...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Even de Euro 2008 demo gecheckt. EA heeft zich weer overtroffen. Ik geloof dat ze de meeste aandacht besteed hebben aan de hoofden van de coaches om tijdens herhalingen te laten zien. Misschien hadden ze beter hun tijd kunnen steken in een fatsoenlijke framerate, geen hinderlijke texture pop-up en de rest van het spel.

@jefjef: http://www.engadget.com/2...-make-a-ps360-controller/

[ Voor 10% gewijzigd door Shiver23 op 28-03-2008 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
[quote]FeaR1986 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 21:50:
[...]

Bovenstaande had ik de 27e maart gezegd, maar loopt nu toch wat anders... dus kan nog niet zeggen of Pirates 1 nu de goede versie is.
[quote]
Ik hoor het wel wat het is geworden.
Er zijn drie nieuwe mappen voor UT3 te downloawden van de store voor niks. Ik weet niet of het al gemeldt is maar dan bij deze, Geowon en nette actie van epic zoals ze ai in het verleden vaker gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-05 09:56
kost dat niet 0.01 cent? dit had ik gelezen.. weet niet meer waar of waarom..

maar dat zou wel achterlijk zijn want dan moet je alsnog een credit card fixen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 12:51

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

jefjef schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 22:30:
Was daarnet overigens in de stad en toen maar even een gamewinkel binnen gelopen. Stond daar Burnout Paradise aan op een Xbox 360 showmodel. Dus kon ik alvast ff sneakpeaken naar de gameplay. En goddamn wat een tof spel zeg. Zat er helemaal in totdat iemand anders vroeg of hij ook ff mocht spelen :D

Wat ik me alleen wel afvraag (ik weet niet of hier mensen zijn die het zowel op de ps3 als de xbox gespeeld hebben) is het verschil tussen de ps3 en xbox in besturing. Vond de xbox versie erg fijn werken kwa controls en hoop nu natuurlijk dat dat op de ps3 ook goed zit (of zelfs beter...). Al is dit natuurlijk wel erg persoonlijk iets.
[/quote]

Moet zeggen, ik heb ook een xbox360 elite gehad, in bijna alles had ik hetzelfde overweldigende spelervaring, behalve de drive van de XBOX, wat een herrie ding zeg, en de controller van de XBOX voelt beter, ergonomischer en fijner aan dan die van mijn PS3. Eigenlijk moet je gewoon een PS3 controller hebben met de uiterlijk, rumble en grip van de XBOX...
Zeg jefjef, gaan we crossposten? ;) :P

Besturing voelde naar mijn mening wat 'stugger' aan op de 360, maar dat kan ook komen door de controller + rumble.. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Nog even een tip ivm het NAT2<->NAT3 verhaal, wat voor sommige games belangrijk is.
Vandaag van Tweakdsl BBNED naar Tweakdsl Tiscali gegaan en verbinding ging gelijk van NAT3 (slecht)naar NAT2.(beter)

Hoeveel tijd ik daar niet aan besteed heb, en nu zonder centje pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philotra
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

Azqi schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 22:54:
Nog even een tip ivm het NAT2<->NAT3 verhaal, wat voor sommige games belangrijk is.
Vandaag van Tweakdsl BBNED naar Tweakdsl Tiscali gegaan en verbinding ging gelijk van NAT3 (slecht)naar NAT2.(beter)

Dat wilt alleen maar zeggen dat er poorten open gegooid zijn, en dat is niet altijd even goed (hackers). Bovendien is Nat2 het beste en niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92917

Allemachtig is er ergens misshien nog een samenvatting voor Headsets ? :P

Ik zoek me rot 25 delen en de meeste reply's over headsets gaan over Bluetooth (wat ik niet lekker vind zitten tijdens het gamen)

zou dit werken voor geluid van stemmen only (dus game sound gewoon over mijn TV)

http://www.alternate.nl/h...tails.html?artno=KH%23S91

Zijn er zoiezo al mensen die Stereo Headsets gebruiken dus full sound en voice over de headset met een MUTE knop

Mijn dank is groot :)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 92917 op 29-03-2008 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-05 17:34

jefjef

learning by doing

Gaaf!, heb alleen niet echt de kennis en geduld hiervoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Laatst online: 05-03 02:55
swampy schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:28:
[...]

Cod word gemaakt door twee verschillende game studios. CoD3 is dat ook de laatste uit de WW II tijdperk (gelukkig want geesh hoevaak zijn we niet in dat tijdstip geweest!) En Cod4 is gemaakt door andere dan Cod3.

Cod3 is niet slecht maar wel een WW II shooter die duidelijk weinig meer heeft toe te voegen. WW II is gewoon een uitgemolken gebiedt, de wapens zijn zo vaak gedaan dat wel je weet wat je kan verwachten, de missies zijn vaak schamelijk maar ja met het materiaal waar ze mee moeten werken en hoe veel oorlogs helden hebben er al niet meegeholpen met de WW II spellen!

Ik zelf ben geen shooterfan maar gezien vanuit een valks oog is de WW II shooter niet meer de moeite waard. Er zijn genoeg scenarios voor komende games, de koude oorlog(een spionen game), Terrorisme, nuclear terrorisme en zelfs landen die politiek onstabiel zijn en waar je dus een groep speciale agenten in kan sturen om het land "te helpen".

Om het maar weer terug op een PS3 topic te zetten het mag duidelijk zijn dat zelfs het BESTE WW II oorlog game die nu nog uitkomt gewoon teveel is! Geef ons wat interresant, terroristen bevechten in Las Vegas, een land dat onstabiel is "helpen" enzovoort! Shooters zullen altijd blijven maar nu zijn de terroristen aan de beurt!
toon volledige bericht
Sorry hoor, maar je zegt dat er teveel WWII shooters zijn en daarna prijs je een game als CoD 4 en 'terroristen' games de hemel in, terwijl we dat soorten games net zo vaak langs hebben zien komen de afgelopen 5 jaar als WWII games, als het niet meer is. Het is allemaal 13 in een dozijn, komt gewoon omdat sommige studios er succes mee hebben en door de groeiende games industrie proberen andere (lees slechtere) studios wat van dat succes mee te pikken.

Een game als Brothers in Arms: Hell's Highway zou je moeten zien als geschenk uit de hemel, want de laatste echt goede singleplayer WWII shooter is CoD 2 (alhoewel dat ook niet echt super was en een replayability van 0,0 had) en die kwam in 2005 uit. Online heb je Day of Defeat: Source, maar goed dat is voor de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92917 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 00:00:
Allemachtig is er ergens misshien nog een samenvatting voor Headsets ? :P

Ik zoek me rot 25 delen en de meeste reply's over headsets gaan over Bluetooth (wat ik niet lekker vind zitten tijdens het gamen)

zou dit werken voor geluid van stemmen only (dus game sound gewoon over mijn TV)

http://www.alternate.nl/h...tails.html?artno=KH%23S91

Zijn er zoiezo al mensen die Stereo Headsets gebruiken dus full sound en voice over de headset met een MUTE knop

Mijn dank is groot :)
Ik heb een PS-EYE. Die heeft een ingebouwde microfoon. Soms gebruik ik die als 'opname apparaat' en 'afspeel apparaat' doe ik me normale speakers.

Vind het beter als headset want soms speel ik met koptelefoon op en dan kan je niet een 2de koptelefoon op doen. Ik heb ook een BT headset, die gebruik ik soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:20
Shiver23 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 22:31:
Even de Euro 2008 demo gecheckt. EA heeft zich weer overtroffen. Ik geloof dat ze de meeste aandacht besteed hebben aan de hoofden van de coaches om tijdens herhalingen te laten zien. Misschien hadden ze beter hun tijd kunnen steken in een fatsoenlijke framerate, geen hinderlijke texture pop-up en de rest van het spel.

@jefjef: http://www.engadget.com/2...-make-a-ps360-controller/
Gister ook ff gedownload, maar het speelde voor geen meter 8)7 ! Had jij ook last van spelers die ineens tevoorschijn kwamen :p Voor de wedstrijd, tijdens de line-up bijvoorbeeld, verschenen er ineens spelers...dus niet tijdens de wedstrijd maar meer de filmpjes ervoor en óók ertussendoor...

edit: is dat misschien toevallig "hinderlijke texture pop-up" ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Gusev op 29-03-2008 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:31

S2S

Kunnen we eigenlijk ook PSN games van de UK store kopen? Omgerekend is GT5:P daar tegen de 30 euro. Zijn PSN cards internationaal te gebruiken?

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:33

MeNTaL_TO

The future is not set

Azqi schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 22:54:

Heb de ps3 gewoon in de DMZ gehangen, geen UPNP of mappings meer nodig.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Is het trouwens verstandig om je game disc na het spelen uit de ps3 te halen? Er staat me iets bij dat de ps2 hier niet zo fijn mee omging......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:24
Gusev schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 10:16:
[...]

Gister ook ff gedownload, maar het speelde voor geen meter 8)7 ! Had jij ook last van spelers die ineens tevoorschijn kwamen :p Voor de wedstrijd, tijdens de line-up bijvoorbeeld, verschenen er ineens spelers...dus niet tijdens de wedstrijd maar meer de filmpjes ervoor en óók ertussendoor...

edit: is dat misschien toevallig "hinderlijke texture pop-up" ;)
Opzich leuk spel maar die framedrops zijn heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Gusev schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 12:24:
Is het trouwens verstandig om je game disc na het spelen uit de ps3 te halen? Er staat me iets bij dat de ps2 hier niet zo fijn mee omging......
Ik haal mijn discs er altijd uit na gebruik.

[ Voor 74% gewijzigd door SToRM666 op 29-03-2008 12:32 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-05 12:19
Ik laat mij discs er altijd in zitten. Geen enkel probleem gehad.

Voor wat zou het dan slecht moeten zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

S2S schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 10:44:
Kunnen we eigenlijk ook PSN games van de UK store kopen? Omgerekend is GT5:P daar tegen de 30 euro. Zijn PSN cards internationaal te gebruiken?
PSN cards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Pre-paid cards zodat je ook zonder creditcard dingen kan kopen uit de PSN shop!

En ja die hebben we NOGSTEEDS NIET in europe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 05-05 12:38
Ja waarvoor zou je elke keer de cd er uit moeten halen. Het kan volgens mij echt geen kwaad om hem er altijd in te laten zitten.
Ik heb nergens last van en ik heb er vanaf dat ik mijn ps3 heb gekocht altijd er eenschijf in gehad.

[ Voor 28% gewijzigd door Nico111 op 29-03-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122027

Heb een hd film gedownload en wil die streamen via WMP. Van ik meen mt2s hernoemd naar vob zoals diegene die m heeft gepost had aangegeven.. In WMP niet zichtbaar in mediagallerij, krijg fout dat ie niet naar bepaalde plaats in dvd kan springen. Op PS3 is het vob-bestand ook niet zichtbaar. Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Veel te vermoeiend om telkens die disc eruit te halen. Als je iets van de hdd afspeelt ligt die schijf ook gewoon stil. Lijkt me niet dat je hem er dan ook uit gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Ik heb ook een Ps3 GT5 pack gekocht net. En de doos was idd ookal open gemaakt om dat spel erin te stoppen. En daarna zo'n kartonnen hoes van GT5 erom heen.

Overigens niet bij de mediamarkt gekocht maar bij Intertoys

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 29-03-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-04 09:09

JK

De PS2 had voor zover ik weet geen problemen met het laten zitten van een gamedisc. Ik heb ze er vaak zat ingelaten hoor... en ik heb nog het oude model.

Wat betreft die GT5 pack, heb 'm gister ook gehaald. Was ook al open gemaakt om GT5 erbij te stoppen. Deze heb ik bij de FRS gekocht.... dus het is overal volgens mij wel gebeurd, MM, Intertoys, FRS...

Zojuist nog Motorstorm 2e hands gehaald want ik vind de meeste games nu gewoon nog te duur.
Nog even wachten en de prijzen zullen zakken, net zoals je nu al (classic) spellen voor 20 euro ziet op de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
SToRM666 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 12:32:
[...]

Ik haal mijn discs er altijd uit na gebruik.
Ik heb het mezelf aangeleerd dus doe het nu ook eigenlijk altijd
Kimo schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 12:41:
Ik laat mij discs er altijd in zitten. Geen enkel probleem gehad.

Voor wat zou het dan slecht moeten zijn :?
hele goeie vraag :P maar volgens mij was het zo dat bij de ps2 indertijd wanneer je disc erin zat en je ps2 in standby mode zat, dat de discdrive binnenin zich verplaatste...wat dus niet goed is voor je drive..het kan net zo goed zijn dat ik nu iets heeeel doms zeg hoor, maar zoiets is me bijgebleven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Anoniem: 36835 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 14:00:
Ik heb ook een Ps3 GT5 pack gekocht net. En de doos was idd ookal open gemaakt om dat spel erin te stoppen. En daarna zo'n kartonnen hoes van GT5 erom heen.

Overigens niet bij de mediamarkt gekocht maar bij Intertoys
Bij mij precies hetzelfde en ik heb de mijne bij de lokale gameshop gehaald..Heb zelfs nog even gebeld voor de zekerheid, maar er werd mij verteld dat alle packs op die manier verpakt waren vanuit de fabriek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Gusev schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 16:07:
[...]
Bij mij precies hetzelfde en ik heb de mijne bij de lokale gameshop gehaald..Heb zelfs nog even gebeld voor de zekerheid, maar er werd mij verteld dat alle packs op die manier verpakt waren vanuit de fabriek..
Ok zullen we dan vanaf nu het hier niet meer over de verpakking hebben. :?
Het is dus niet zo dat er een geruilde PS3 in de packs zit. klaar.

Wel een leuk nieuws bericht, GTA4 heeft meer dan 50 uur gameplay.
Hoeveel spellen bieden dat nog in de SP? In elk geval weinig.
Daarvan zullen ook wel wat uurtjes 'collecting' bij zitten secret packages etc..
Dan kun je dus gamen voor iets meer dan een euro per uur! daar komt de multiplayer nog bij die ik waarschijnlijk kapot speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150294

Is er al misschien iets bekend over een eventuele volgende prijsverlaging van de Play Station 3?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 150294 op 29-03-2008 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

In een woord briljant :D

Het is dat ik mijn klusskills niet vertrouw en het zonde vind om op die manier €90 aan controllers weg te gooien, maar verder is het zeker een goed idee... Creatieve mensen toch altijd
Gusev schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 16:04:
hele goeie vraag :P maar volgens mij was het zo dat bij de ps2 indertijd wanneer je disc erin zat en je ps2 in standby mode zat, dat de discdrive binnenin zich verplaatste...wat dus niet goed is voor je drive..het kan net zo goed zijn dat ik nu iets heeeel doms zeg hoor, maar zoiets is me bijgebleven..
In de PS2 zat toch een normale DVD-drive (dus met lade) en in de PS2 Two zit niet eens een drive. Dus het nieuwe model zal nooit intern kunnen verplaatsen. De oude zou de laser wellicht terug kunnen gaan naar de beginstand, maar dat kan volgens mij ook geen kwaad.

Volgens mij kan het sowieso geen kwaad om een disc in je drive te laten zitten. Alleen als je je console gaat bewegen zou ik de disc er wel uithalen (al kan de disc in een PS Two geen kant op omdat deze vastgeklikt zit).

Ikzelf laat mijn disc altijd gewoon zitten. In mijn PS en PS2 haalde ik de disc er wel altijd uit. Maar toen moest ik ook opstaan om de console uit te zetten. En met de wireless controllers hoeft dat gelukkig niet meer. Als de PS4 nu een 5-game-wisselaar zou hebben zou het helemaal makkelijk zijn, hoef je zelf je bed niet uit om games te wisselen :D

[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 29-03-2008 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 06-05 19:24
Anoniem: 239951 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 16:46:
[...]

Ok zullen we dan vanaf nu het hier niet meer over de verpakking hebben. :?
Het is dus niet zo dat er een geruilde PS3 in de packs zit. klaar.

Wel een leuk nieuws bericht, GTA4 heeft meer dan 50 uur gameplay.
Hoeveel spellen bieden dat nog in de SP? In elk geval weinig.
Daarvan zullen ook wel wat uurtjes 'collecting' bij zitten secret packages etc..
Dan kun je dus gamen voor iets meer dan een euro per uur! daar komt de multiplayer nog bij die ik waarschijnlijk kapot speel.
50 is meer dan genoeg.
Weinig mensen gaan de single player verhaal lijn in 1 stuk uitspelen.

Er zijn altijd wel missies die je verprutst en verder zijn er altijd wel momenten tussendoor waar je effe gewoon effe flink wat mayhem gaat veroorzaken gewoon voor de lol.

En ik neem aan dat GTA4 net als VC en SA ook sidemissions heeft zoals missies voor een gebouw wat je koopt ofzo.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen. SPV is daar de juiste plaats voor.
Ook zijn we niet bepaald geïnteresseerd in wat je besteld of ontvangen hebt, dus laat ook dat maar.