Welkom in alweer deel 21 van het Playstation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in alweer deel 21 van het Playstation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
| |||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo en ymmv! Daarnaast blijven we gek op cijfertjes. De volgende poll ga ik bij iedere nieuwe topic resetten en eventueel updaten. De coverart (nu Uncharted) in de header van de startpost is afhankelijk van deze resultaten. Poll: Beste PS3 game van dit moment? • Uncharted: Drake's Fortune • Lair • Singstar • Ratchet & Clank Future: Tools of Destructio • Resistance: Fall of men • Assassin's Creed • Eye of Judgment • Heavenly Sword • Call of Duty IV: Modern Warfare • Warhawk Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier Disclaimer: Deze bovenstaande gamelijst is tot standgekomen door per post in de voorgaande threads grondig te analyseren, ook is er jing/jang gebruikt maar vooral veel Maggi en een beetje van mezelf (de topic starter). Naast deze lijst komen er nog veel meer games waarvan we nog niet eens wisten dat ze bestonden (Turrican HD schijnt ook in ontwikkeling voor de PS3 te zijn Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heust wel verwerken! ![]() |
Anoniem: 243652
Burnout idd!
Burnout ParadiseArx schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:00:
Iemand nog leuke suggestie voor een nieuwe boxcover? Is er iets leuks recent uitgekomen?
PSNID : HoefMeistert
Nogmaals vanuit deel 20.scorpie schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:39:
Gran Turismo 5 Prologue Demo was dat.
De GT HD 2.1 kun je nog gewoon uit de store plukken, de prologue demo kan ook nog wel, maar dat moet met vele omwegen.
Maar dat is ook pas 100x besproken hier
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wel Burnout Paradise is zeker geen slechte game als je nieuw in gaming bent! Het is "carefree" genoeg om ook al ben je 2 uur aan het aankloten je te belonen met in ieder geval iets! Er is nooit echt een verloren moment in Paradise ook al doe je geen Race!kingcharles schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:36:
mee eens, mijn vrouw heeft nog nooit gegamed en deze week wilde ze ineens burnout paradise proberen!!
ik moet nog bijkomen van de shock!!
There is no place like ::1
Anoniem: 71987
Die demo stelt echt helemaal niets voor.Jumpman schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:31:
[...]
Nogmaals vanuit deel 20.
De Gran Turismo 5 Prologue Demo is niet meer te downloaden in de Japanse store.
Dan ben ik toch benieuwd hoe, ik heb al wat topics terug gezocht en ook met Google, maar geen resultaat.
Idd... Ik kan ervan meespreken, maar dan aan die puzzelspelletjes uit de PSN Storeswampy schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:51:
[...]
Ik zou zeggen dat je ervoor moet zorgen dat je de PS3 niet kwijtraakt aan je ega
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Anoniem: 71987
heb precies hetzelfde, ik heb dan alleen de demo.kingcharles schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:36:
mee eens, mijn vrouw heeft nog nooit gegamed en deze week wilde ze ineens burnout paradise proberen!!
ik moet nog bijkomen van de shock!!
Anoniem: 131051
Pixeljunk Monsters heeft er bij mij ook voor gezorgd dat ik mijn PS3 kwijt ben...DarthDavy schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:58:
[...]
Idd... Ik kan ervan meespreken, maar dan aan die puzzelspelletjes uit de PSN Store
PSN: Shiver23
[ Voor 19% gewijzigd door iwaarden op 01-02-2008 14:21 ]
Anoniem: 242124
Tentamens voorbij, en ik heb m'n CC al een paar uurtjes in m'n portemonnee kunnen houden, maar ik vrees dat ik vanavond toch echt wel Pixeljunk Monsters ga kopenShiver23 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:03:
[...]
Pixeljunk Monsters heeft er bij mij ook voor gezorgd dat ik mijn PS3 kwijt ben...
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Tja ik ken dit probleem al met burnout opp de PSP dus ik koop hem nog maar even nietAnoniem: 71987 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:58:
[...]
heb precies hetzelfde, ik heb dan alleen de demo.
Ben gewoon soms een half uur mn controller kwijt want dan zit zij te beuken met burnout
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Deze???Arx schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:00:
Iemand nog leuke suggestie voor een nieuwe boxcover? Is er iets leuks recent uitgekomen?
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Nope, jij?Shiver23 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:01:
Spelen we dat nu al?
[ Voor 11% gewijzigd door Dutch_Baseline op 01-02-2008 15:05 ]
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
PSN & XBL: Denkoyugo
Yep, doe Burnout maar bij de boxshot.... Ben momenteel helemaal verslaafd! Net m'n Burnout-license gehaald... Op naar de Burnout-elite-license!! Online vind ik ook erg gaaf... lekker in m'n 4x4 takedowns doen hehe...Denko schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:19:
Hehe, van de week maar weer een bestelling gedaan bij 3busymen, DMC4 en Burnout, misschien dat die 2e even bij de boxshot kan?
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
Dankjewel! Het is iets meer werk als wat ik dacht.Anoniem: 71987 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:57:
[...]
Die demo stelt echt helemaal niets voor.
1 race met een auto of 20, maar ok ik kan begrijpenb dat je het toch wilt proberen
Je moet dan de GT5 demo package downloaden en een ps3proxy app installeren op je pc.
Dan in dat programma de file die wordt gedownload voor Folding omleiden naar je gt5 demo file.
Dan in je PS3 instellen dat je via proxy gaat (ip pc) en dan op je PS3 Folding downlaoden en dan download ie een 600 mb groot bestand dat GT5demo is.
Installeren 1x rijden en weer verwijderen.
Ik weet niet of ik allle linkjes nog heb, want dit werkt alleen nog maar voor de gt5demo en niet meer voor andere games. (volgens mij)
[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 01-02-2008 15:53 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Vind ik ook. Ik heb al 2 remotes en dan ook nog de ps3-controller. Bovendien heeft de ps3-controller geen batterijen nodig. Ik ben "allergisch" voor batterijenEfBe schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:42:
Die controller is toch remote genoeg? Niet nog meer van die krengen op de koffietafel, zeg
Anoniem: 242991
een week?? marktplaats vandaag besteld morgen in huistechnoaddict schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:33:
houden jullie eens op over dat Burnout!! Ik heb hem vandaag pas besteld bij 3busymen en moet dus nog minimaal een week wachten!Cant handle the waiting
Vanaf ongeveer de helft wordt het interessant. Je ziet gewoon echt diepte in het scherm.tex5 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:04:
leuk VR app voor de PS3 zoals die ene voor de Wii:
http://www.ps3fanboy.com/...r-application-for-ps-eye/
PSN: Shiver23
Hmmm ziet er leuk uit die fanatec, heb zelf nog een oude MS forcefeedback ding liggen(weet niet of hij op ps3 werkt tho) maar die lijkt me toch wat beter. Is kijken of hij ergens te bestellen is in NL.tex5 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:13:
[...]
Burnout idd!
Hier een test van het Fanatec Porsche stuurtje die net uit is vs de Logitech G25:
http://www.youtube.com/watch?v=-dWjLRhd8w0
Veel positives. Ik blijf de fanatec er een beetje toy achtig uitzien maaja.
Verdere discussie over dit filmpje: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=102017
Wat is een ander woord voor synoniem?
kwestie van wennen denk ik, ik heb nu helemaal geen last meer van pijn wat ik wel in het begin had. zelfs na lang spelen no problems anymore! give it some time.keesheid schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:35:
Zo ook ik ben een gelukkige eigenaar van de PS3. Nu heb ik alleen een probleem en dat is de controller. Licht het ana mij of zijn die dingen echt niet vast te houden. Ik heb relatief grote handen maar het is toch niet normaal als ik na 5 minuten spelen pijn in m'n handen krijg. Ik heb een 360 en die controllers zijn een stuk beter vind ik.
Zijn er andere controllers voor de PS3 die net zo goed zijn?
Contact opnemen met sony en vragen om een vervangen klepje tegen betalingmavi schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:24:
Heb onlangs een PS3 van een kameraad gekocht met een klein mankement. De klepje bij de geheugenkaart lezer mist. Het is niet afgebroken, ik zie verder geen gebroken stukken. Ik vroeg me af of ik zoiets ergens kan kopen. Want het lijkt nergens op zonder dat ding.
Hier nog een plaatje om nog duidelijker te zijn.
[afbeelding]
PS3 controllers moet je idd aan wennen... Ik was echt pro-PSX/PS2 controllers... en toen ik overstapte naar 360 en later ook een PS3 kocht was het verschrikkelijk voor korte tijd; je handen moeten gewoon wennen, trust mekeesheid schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:35:
Zo ook ik ben een gelukkige eigenaar van de PS3. Nu heb ik alleen een probleem en dat is de controller. Licht het ana mij of zijn die dingen echt niet vast te houden. Ik heb relatief grote handen maar het is toch niet normaal als ik na 5 minuten spelen pijn in m'n handen krijg. Ik heb een 360 en die controllers zijn een stuk beter vind ik.
Zijn er andere controllers voor de PS3 die net zo goed zijn?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
het staat op dezelfde pagina man, beetje lezen mag besttechnoaddict schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:40:
Misschien eerder gepost hier, maar ook ik wil laten weten dat dit wel vet is!
http://www.ps3fanboy.com/...r-application-for-ps-eye/
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
Hoe kon ik die vergeten!
[ Voor 24% gewijzigd door JeepXJ89 op 01-02-2008 18:12 ]
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
Gaat niet werken, als je op de site kijkt zie je dat de blu-rays tussen 1 feb 2008 en 31 mei 2008 gekocht moeten zijn.JeepXJ89 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:55:
Edit: Ik ga maar eens even kijken of ik nog een oud Bol.com factuurtje heb liggen... even inscannen, wat BD titels van sony erop, printen en tadaa! gratis Blu-ray remote.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
dikke 10 dagen dus..hoe was e.e.a verpakt? Geen extra douanekosten?Frank J. schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:54:
Zo vandaag mijn DS3 binnen gekregen van yesasia. 18de besteld 19/21ste verstuurd vandaag binnen.
Voelt heel solide aan en wit ziet er heel klinisch uitStraks maar even Warhawk proberen!
Anoniem: 237237
Mijn DS3 werd gisteren voor het eerst aangeboden en vandaag heb ik 'm in ontvangst genomen.Frank J. schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:54:
Zo vandaag mijn DS3 binnen gekregen van yesasia. 18de besteld 19/21ste verstuurd vandaag binnen.
Voelt heel solide aan en wit ziet er heel klinisch uitStraks maar even Warhawk proberen!
Inderdaad geen douanekosten (ik niet in ieder geval). Zat netjes in een doosje met bubbelfolie verpakt, en daar lag dit in:supercop7373 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 18:12:
dikke 10 dagen dus..hoe was e.e.a verpakt? Geen extra douanekosten?
Anoniem: 237759
Dat is niet zo moeilijk te fotosjoppen natuurlijk hehesr schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 18:03:
Gaat niet werken, als je op de site kijkt zie je dat de blu-rays tussen 1 feb 2008 en 31 mei 2008 gekocht moeten zijn.
same as Remco76supercop7373 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 18:12:
[...]
dikke 10 dagen dus..hoe was e.e.a verpakt? Geen extra douanekosten?
[ Voor 14% gewijzigd door Falcon Heavy op 01-02-2008 18:55 ]
[ Voor 45% gewijzigd door JeepXJ89 op 01-02-2008 19:24 ]
dit lijkt me wel WD heeft maar 1 soort 320GB 2.5" HDD dus dat zal deze dan wel zijnJeepXJ89 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 18:53:
We hadden het al eerder over de WD Scorpio 320gb HD gehad om in de PS3 te doen, nu was ik even aan het zoeken naar reviews/vergelijkingen en toe zag ik in een comment dat dezelfde schijf in de WD Passport zit.
- Losse schijf : € 150
Kan iemand bevestigen dat dit exact dezelfde schijf is? Anders haal ik hem eruit en doe ik de 60gb van de PS3 erin.
- Portable: € 160.
There is one thing about Home I already like, I read there are chess and checkerboards! Being someone that likes to play chess (but hates those darn super smart chess computers) I would love to play against other players!Frank J. schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 19:18:
[...]
dit lijkt me wel WD heeft maar 1 soort 320GB 2.5" HDD dus dat zal deze dan wel zijn
Maar of je hem open kan krijgen dat weet ik niet.
Nieuwe HOME foto's!
[afbeelding]
[ Voor 16% gewijzigd door swampy op 01-02-2008 19:37 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Gerwin op 01-02-2008 19:45 ]
Ik heb hier eigenlijk helemaal geen last van gehad. Eén keer invoeren en het werkt gewoon voor mij.luxzenburcht schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 20:10:
Zijn er hier toevallig ook mensen met een mastercard die gebruik maken van de psn store? Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar hier, ben gisteravond begonnen en kreeg iedere keer " gegevens onjuist , controleer en vul opnieuw in " . Dat dus gedaan en na 5 keer weer onjuist en een 24 uurs block.
Ik de helpdesk gebeld zeggen ze dat er meer mensen problemen hebben met mastercard en dat ik eerst maar contact met hun op moet nemen. Aangezien het de creditcard van me zus is moet die dus contact opnemen.
Zojuist was de 24 uurs block voorbij en weer eens geprobeerd, Als een achterlijke heb ik de text ingevoerd, werkelijk ieder cijfertje en lettertje gedubbelchecked en nog een gecontroleerd : " gegevens onjuist" en ja hoor na 5 keer weer een block.
Is dit nu de bedoeling van de psn store alles 10 keer invullen en nog niks?Ik heb ook al op t playstation forum gekeken (80 % kleuters imo ) en daar had ook een dat probleem ma na 20 keer proberen accepteerde die t wel.
Over 24 uur hoop ik alsnog stardust te kunnen downloaden anders houden ze hun spel ma
Nog ff vraagje over Uncharted :
spoiler:Ik zit nu bij chapter 5 " The Fortress" , hoelang mag ik nog van dit uberspel genieten? En is het normaal dat er zoveel piraten komen, denk je dat je door kunt lopen komen er weer 5.
Ik heb een mastercard via de ing bank en die werkt prima. Wat mij wel opviel is dat je de naam en adres gegevens met hoofdletters moest invullen, anders werd het als incorrect gezien.luxzenburcht schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 20:10:
Zijn er hier toevallig ook mensen met een mastercard die gebruik maken van de psn store? Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar hier, ben gisteravond begonnen en kreeg iedere keer " gegevens onjuist , controleer en vul opnieuw in " . Dat dus gedaan en na 5 keer weer onjuist en een 24 uurs block.
-knip-
De beveiligingscode staat achterop je CC.luxzenburcht schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 20:30:
Was er al achter dat er geen spaties tussen het cc nummer moeten anders kon je niet meer door naar het adres scherm, toch goeie tip.
Maar bij die beveleigingscode met ik daar nu de laaste 3 of 4 cijfers invullen, denk dat het daar misschien fout gaat.
zat net online mijn CC te bekijken ivm de bestelling van de DS3 en er is €37,67 afgeschreven. Nu nog even wachten totdat die daadwerkelijk binnen is.Frank J. schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 18:49:
[...]
same as Remco76En geen duane kosten, er stond op de doos Toys 10 euro met een vinkje bij Gift.
Ik heb alleen wel de witte
Anoniem: 197857
Ik heb Uncharted vandaag uitgespeeld, totale tijd: 9 uur en 20 minuten.luxzenburcht schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 20:10:
Nog ff vraagje over Uncharted :
spoiler:Ik zit nu bij chapter 5 " The Fortress" , hoelang mag ik nog van dit uberspel genieten? En is het normaal dat er zoveel piraten komen, denk je dat je door kunt lopen komen er weer 5.
Anoniem: 14124
Ik was gister een hele gang doorgelopen, en toen stonden ze naar de plek te schieten waar ik eerst was. Toen ik eenmaal de eerste gast rustig doorschoot vanuit mijn nieuwe positie kwam de rest er natuurlijk wel achter waar ik zat. Iets met horen waar de schoten vandaan komen?Anoniem: 14124 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 21:49:
Ik zie dat de opinies voor Uncharted hoog zijn, ik vind dat echt onbegrijpelijk. Het zat er niet slecht uit, maar.
- zodra je een enemy vanuit een verborgen positie dood schiet, weten al zijn partners meteen exact waar je zit.
- pistoolschoten kunnen enorme afstanden afleggen
- je kunt alleen dekking zoeken, maar niet bukken, of kruipen
- de puzzels zijn geestdodend eenvoudig
- veel eentonige actie, zeker de eerste aantal levels
Het was zeker geen slechte game, maar hij is toch ahum lichtelijk overhyped en had veel beter gekund. Het was veel mooier geweest als de AI ging zoeken maar nu weten ze exact waar je zit. Dit is overigens ook het geval als je je achter rotspartijen of muren gaat verplaatsen.
Anoniem: 225449
Zeker leuke actie alleen jammer dat het alleen geldt voor Blu-Rays van Sony zelf. Want de meest toffe titels die nu op Blu-Ray te krijgen zijn zijn helaas niet van Sony. Maar denk dat het aanschaffen van 3 Sony Blu-Rays voor de 31e mei toch wel moet lukken. Hoorde ook iets dat de Free Record Shop eerdaags weer 3=2 acties heeft, dus dan wordt het nog een betere actie.Paxlie schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:35:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie actie wel dit voor als mensen die remote nog niet hebben
Plaatje is clickable voor de actie zelf
Helaas ligt het gemiddelde van Uncharted toch heel wat uurtjes lager. Neem maar aan dat de tijd die jij erover deed meer richting het gemiddelde is. Dit is dan wel voor de eerste keer de game uitspelen. Dus niet meetellend dat je de game nogmaals uit kan spelen en meer medailles kan verdienen.Anoniem: 197857 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 21:45:
[...]Ik heb Uncharted vandaag uitgespeeld, totale tijd: 9 uur en 20 minuten.
Dus ligt ook beetje aan jezelf en de moeilijkheidsgraad. Maar 10 tot 15 uur voor de 1e keer is denk ik ongeveer het gemiddelde.
Persoonlijk vond ik de hype nogal meevallen. De hype rond Halo 3 was bijvoorbeeld vele malen groter, maar wellicht heeft dat te maken met dat het het laatste deel was in de trilogie.Anoniem: 14124 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 21:49:
Ik zie dat de opinies voor Uncharted hoog zijn, ik vind dat echt onbegrijpelijk. Het zat er niet slecht uit, maar.
- zodra je een enemy vanuit een verborgen positie dood schiet, weten al zijn partners meteen exact waar je zit.
Het was zeker geen slechte game, maar hij is toch ahum lichtelijk overhyped en had veel beter gekund. Het was veel mooier geweest als de AI ging zoeken maar nu weten ze exact waar je zit. Dit is overigens ook het geval als je je achter rotspartijen of muren gaat verplaatsen.
Ehh… ze trillen en de standaard PS3 controllers (SixAxis) nietAnoniem: 225449 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 22:10:
Wat is er zo bijzonder aan die Dualshock controllers? Is het een must-have of is het slechts nog een ps3-accessoire? Ik zit namelijk nog te twijfelen, ook door die kortingbon op YesAsia
.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Anoniem: 14124
Ze waren allemaal eenvoudig hoor. Van het openen van het gat in de tempel, schieten op een bel, volgen van 2, 5 of 7 en tot en met het schuiven met de beelden op het kompas. Ik heb de lastige puzzels denk ik dan gemistthisbeingme schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 22:09:
Waar je misschien wel gelijk in hebt is dat sommige puzzels kinderlijk eenvoudig zijn. Dat wordt dan gelukkig weer afgewisselt met wel lastige puzzels
Tja rumble roeleert zullen we maar zeggen, het gevoel in je handen als je over de ribbels in een bocht op een race circuit rijdt. En met de PS3 zijn er vast nog vele plaatsen en manieren meer waarbij rumble een must word.Anoniem: 225449 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 22:10:
Wat is er zo bijzonder aan die Dualshock controllers? Is het een must-have of is het slechts nog een ps3-accessoire? Ik zit namelijk nog te twijfelen, ook door die kortingbon op YesAsia
.
_██_
(ಠ_ృ)
Bij Yesasia.com ook?Anoniem: 237237 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 18:27:
[...]
Mijn DS3 werd gisteren voor het eerst aangeboden en vandaag heb ik 'm in ontvangst genomen.Ik had 'm de 22e besteld en de DS3 is de 23e verzonden.
Ligt nu op te laden en zo maar eens wat gaan proberen...
Uncharted is inderdaad niet perfect, maar hij was overigens ook niet echt gehyped. Een hoop users hier en reviewers waren echter wel goed te spreken over de game en dat is mijn inziens ook wel terecht.Anoniem: 14124 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 21:49:
Klopt, dus over een weekje moet je 'm ook wel binnen hebben!Gman schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 23:25:
Bij Yesasia.com ook?
Mijnes is 30e verstuurd.
@ Uncharted, ik denk dat ik 'm nog ff op Hard ga spelen, spel vond ik toch wel echt vet.
1. geluid komt van 1 kantAnoniem: 14124 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 21:49:
ik kan me helemaal niet meer vinden in Dirt, ik heb Colin McRae 2,3,4,5 op de pc gespeeld, allemaal met een logitech PS2 controller en dit racete altijd super, rechterpookje instellen voor gas en remmen en ik heb er uren plezier aan beleeft.Anoniem: 243652 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:12:
Vorige week Dirt gekocht van een vriend voor 20€, wat een spel ik vind het persoonlijk 1 van de beste racegames tot nu toe op de PS3 (ik weet het, er zijn er nog nie veel)
Op amateur vind ik het persoonlijk al redelijk moeilijk
Lekker is dat, ik heb net vandaag 2 Blu-ray films en de remote gekocht...Paxlie schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:35:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie actie wel dit voor als mensen die remote nog niet hebben
Plaatje is clickable voor de actie zelf
Waarom weet ik niet, maar naast dat die remote natuurlijk wat lekkerder werkt lijkt het de functies ook beter aan te sturen dan de controller...EfBe schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:42:
Die controller is toch remote genoeg? Niet nog meer van die krengen op de koffietafel, zeg
als alles nog ingepakt is kun je het nog terugbrengen1shot1kill schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 02:09:
[...]
Lekker is dat, ik heb net vandaag 2 Blu-ray films en de remote gekocht...
[ Voor 4% gewijzigd door iwaarden op 02-02-2008 02:17 ]
Je moet hem ook zeker op hard zetten en nederlands taligAnoniem: 14124 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 21:49:
Nee is niet meer ingepakt, en een Blu-ray film kun je gewoon op een sd tv afspelen, dat moet ik nu ook nog doen, ik heb ff een beetje vergeleken met Kingdom of Heaven en er is wel iets betere kwaliteit maar niets wereldschokkends op SD. Die Bladerunner Blu-ray heb ik dus ook gekocht.KillaH87 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 02:14:
[...]
als alles nog ingepakt is kun je het nog terugbrengen
even een paar vraagjes nu we toch met blu-ray bezig zijn.
kun je een blu-ray film ook afspelen op een SD-tv via RGB-scart of krijg je dan geen of groen beeld over RGB?
en is er zichtbaar verschil met DVD?
ik vraag dit omdat ik de 2-Disc collectors edition van Bladerunner zag liggen voor €24 en die moet ik altijd nog eens halen en als dat afspeelt op SD-tv dan kan dat nu, ik heb nog niet genoeg geld voor een HD-tv
I used to be schizophrenic, but we are okay now.
Voor dit spel geldt: De Xbox 3609 versie is beter, minder screentearing en framedrops, zit dus in het spel.NRGetic schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 09:02:
Ik heb onlangs een PS3 gekocht. Nu heb ik een aantal games geleend om 's te kijken wat de PS3 zoal kan.
Bij het spelen van Assassin's Creed valt het me op dat er nogal wat screen tearing optreedt.
Is het de PS3 die te kort schiet en is AC gewoonweg te 'zwaar' (of is de PS te 'licht' tis maar hoe je het bekijkt)? Is het mijn LCD tv die niet kan tippen aan de game (Philips full HD) of is het een combinatie van beide?
Bij andere games heb ik geen last van screen tearing.
Ik weet dat het ook met vsync te maken heeft. In verschilende fora zegt de een dat het aan de PS3 ligt en in de andere ligt het aan het LCD scherm.
Maar mijn vraag is dus eigenlijk: wat is screen tearing precies en wanneer treedt het op?
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
Ik wil je graag geloven. Maar kun je dit onderbouwen? Is dit officieel bevestigd door Sony? In de volgende reply post iemand zometeen dat het aan het LCD scherm ligt. En zo begint het weer van voren af aan.S2S schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 09:53:
[...]
Voor dit spel geldt: De Xbox 3609 versie is beter, minder screentearing en framedrops, zit dus in het spel.
Voor andere games is de PS3 versie weer beter, zelf heb ik beide consoles. En ik lees dus veel reviews en reacties, en dan pas koop ik de game. Zo heb ik dus Burnout Paradise gehaald voor de PS3, omdat deze net een tikkeltje beter was dan de X360 versie.
[ Voor 30% gewijzigd door NRGetic op 02-02-2008 10:28 ]
Lees even wat reviews op IGN, 1up, Gamespot etc. etc. dan merk je al snel genoeg dat ze allemaal over de framerate/tearing beginnen. AC is gewoon te vroeg uitgebracht.NRGetic schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 10:16:
[...]
Ik wil je graag geloven. Maar kun je dit onderbouwen? Is dit officieel bevestigd door Sony? In de volgende reply post iemand zometeen dat het aan het LCD scherm ligt. En zo begint het weer van voren af aan.
De vraag blijft bestaan: wat is screen tearing precies en wanneer treedt het op?
Blijkbaar wil je me niet gelovenNRGetic schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 10:16:
[...]
Ik wil je graag geloven. Maar kun je dit onderbouwen? Is dit officieel bevestigd door Sony? In de volgende reply post iemand zometeen dat het aan het LCD scherm ligt. En zo begint het weer van voren af aan.
De vraag blijft bestaan: wat is screen tearing precies en wanneer treedt het op?
[ Voor 30% gewijzigd door S2S op 02-02-2008 10:29 ]
NRGetic schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 10:16:
[...]
Ik wil je graag geloven. Maar kun je dit onderbouwen? Is dit officieel bevestigd door Sony?
Waarom zeg je dat je spel last heeft van screan tearing als je niet weet wat het is??De vraag blijft bestaan: wat is screen tearing precies en wanneer treedt het op?
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Als je een Blu-ray afspeelt via RGB scart krijg je inderdaad groen beeld, net zoals vroeger met DVD's op de PS2. Met die kabel die standaard bij de PS3 zit kan het wel.KillaH87 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 02:14:
[...]
kun je een blu-ray film ook afspelen op een SD-tv via RGB-scart of krijg je dan geen of groen beeld over RGB?
en is er zichtbaar verschil met DVD?
Ja.. maar dan heb je niet zo'n goed beeld. Je bedoeld die met die 3 plugjes. Toen ik mijn PS3 net had, kon ik wel janken, zag er niet uit!botech schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 10:32:
[...]
Als je een Blu-ray afspeelt via RGB scart krijg je inderdaad groen beeld, net zoals vroeger met DVD's op de PS2. Met die kabel die standaard bij de PS3 zit kan het wel.
Ik heb ook niet gezegd dat het beeld goed isS2S schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 10:34:
[...]
Ja.. maar dan heb je niet zo'n goed beeld. Je bedoeld die met die 3 plugjes. Toen ik mijn PS3 net had, kon ik wel janken, zag er niet uit!
Ja dat is waar!botech schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 10:37:
[...]
Ik heb ook niet gezegd dat het beeld goed ismaar het kan, dit in tegenstelling met RGB.
Ik weet hoe screen tearing er uit ziet...maar ik weet niet hoe dit precies veroorzaakt wordt. Vandaar mijn vraag. Als ik in fora lees, wordt er meestal vanalles geroepen (zie mijn vorige post). Ik probeer er simpelweg achter te komen of dit een PS3 probleem is of een LCD probleem.Waarom zeg je dat je spel last heeft van screan tearing als je niet weet wat het is??
Al eens google geprobeerd?
[ Voor 8% gewijzigd door NRGetic op 02-02-2008 10:41 ]
Ga er maar vanuit dat het een probleem is van het spel (AC dus) ik heb hier ook spelen die screentearing hebben op de PS3 of Xbox 360 en andere weer niet.NRGetic schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 10:40:
[...]
Ik weet hoe screen tearing er uit ziet...maar ik weet niet hoe dit precies veroorzaakt wordt. Vandaar mijn vraag. Als ik in fora lees, wordt er meestal vanalles geroepen (zie mijn vorige post). Ik probeer er simpelweg achter te komen of dit een PS3 probleem is of een LCD probleem.
En ja ik heb al gezocht met Google maar het antwoord was niet bevredigend.
[ Voor 6% gewijzigd door Falcon Heavy op 02-02-2008 11:38 ]
Anoniem: 251090
Yup, en er zijn er nog een paar die niet gekopiëerd kunnen worden.Frank J. schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 11:38:
Ik krijg vandaag mijn WD320GB interne HDD voor mijn PS3 dus ik denk ik ga even mijn savegames op mijn usb stick zetten. Nu heb ik de NFS Carbon savegame maar deze is gewoon Copy protectedIemand die dit ook heeft?
[ Voor 6% gewijzigd door Chrasher op 02-02-2008 12:17 ]
PSN-id: Chrasher
[ Voor 3% gewijzigd door JeepXJ89 op 02-02-2008 12:29 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq