Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 76.687 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
swopdark schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:18:
... Ik heb zelf een Philips 37PFL9632 met 1080p scherm maar er zijn toch wat kleine probleempjes...
wat voor kleine probleempjes bedoel je dan ?

[ Voor 16% gewijzigd door RedBaret op 16-02-2008 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 09:07
Ook bij mij een 42PV70, works like a charm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Op wat voor tv hebben de peepz hier hun PS3 aangesloten? zijn er hier mensen met ervaringen op een Panasonic 37pv70 plasma? Ik heb zelf een Philips 37PFL9632 met 1080p scherm maar er zijn toch wat kleine probleempjes...
LG 37LF75 en bevalt meer dan prima :)

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Misschien domme vraag, maarre... Weet iemand goeie sites voor 1080 wallpapers??? Ben aan het googlen geweest, maarre... Alleen maar betaalde of van die saaie... Iemand tips??

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-04 10:36
@swopdark...Wat voor problempjes dan? Ik ben wel benieuwd. Wou namelijk PS3 samen met Philips gaan halen....Ik zit nog steeds over TV te twijfelen. Keuze uit samsung, Sony of Philips. :(

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Op wat voor tv hebben de peepz hier hun PS3 aangesloten? zijn er hier mensen met ervaringen op een Panasonic 37pv70 plasma? Ik heb zelf een Philips 37PFL9632 met 1080p scherm maar er zijn toch wat kleine probleempjes...
Sony KDL-46W2000. Wat zou je ervan willen weten..?
Dutch_Baseline schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:12:
Misschien domme vraag, maarre... Weet iemand goeie sites voor 1080 wallpapers??? Ben aan het googlen geweest, maarre... Alleen maar betaalde of van die saaie... Iemand tips??
Zelf ga ik altijd voor interfacelift.com, prachtige foto's op 1920x1080. :)

Heb net na weken weer eindelijk m'n PS3 aangezet, toch weer ff heerlijk om F1 CE te spelen. Niet echt belangrijke informatie, maar ik moest het ff kwijt. Hoeveel contacts hebben jullie als ik vragen mag..? Ik heb er welgeteld 1. :+

[ Voor 23% gewijzigd door S_Chief op 16-02-2008 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Phusebox schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:55:
Home lijkt me zo overhyped. Zie het nut er niet van in, ik bedoel als je met mensen wil chatten ofzo doe dat dan via een simpele interface. DIt is toch allemaal te omslachtig en wordt alleen gebruikt als marketing praat.
Aangezien HOME gratis is, zal er maar weinig marketing praat nodig zijn om dit aan de man/vrouw te brengen. Hoe kan je overigens een mening hebben over iets dat nog niet beschikbaar is om een mening over te vormen :?

Nog even klein beetje offtopic:
Toshiba to exit HD DVD, end format war-NHK

Zou dit nu echt-echt het einde zijn >:)

[ Voor 15% gewijzigd door DCFreak op 16-02-2008 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-05 23:00
Dacht dat die nieuwe serie Philipjes beetje problemen hadden met Lip sync waardoor je beetje lag op je controller en geluid krijgt. Misschien dat ie daar wat mee zit te dubben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Laatst online: 07:15
Dutch_Baseline schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:12:
don't tell everyone Link naar interfacelift.com verwijderd omdat een van hun ads naar een trojan verwijst op dit moment. (Is geen foute site.)

[ Voor 16% gewijzigd door TheZeroorez op 17-02-2008 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
DCFreak schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 18:06:
[...]

Aangezien HOME gratis is, zal er maar weinig marketing praat nodig zijn om dit aan de man/vrouw te brengen. Hoe kan je overigens een mening hebben over iets dat nog niet beschikbaar is om een mening over te vormen :?

Nog even klein beetje offtopic:
Toshiba to exit HD DVD, end format war-NHK

Zou dit nu echt-echt het einde zijn >:)
Nog moeilijk te geloven dat het over is voor HD DVD doordat Toshiba Japan vandaag de handdoek in de ring heeft gegooid. Maarja, zoals ik eerder zei, het is pas over voormij totdat Transformers op Blu-ray te krijgen is. En wat zie ik vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgethd.com/media/2008/02/2-16-08-transformersbd.jpg

Die is vandaag in het order systeem gekomen van Circuit City. Zou het dan toch echt over zijn? :+

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
shaun of the dead op blue ray please. en borne ook graag.
mensen ik moet nodig wat games gaan uitspelen.

motorstorm (uitgespeeld)
resistance (te moeilijk
cod 4 (kom niet toe aan de single player) multiplayer is verslavend)
folklore( 2 minuten gespeeld)
unreal 3( 1 minuut gespeeld)
eye of judgement (speel ik alleen online)
the darkness ( ook niet veel gespeeld)

welke moet ik nou als eerste uitspelen mensen?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Dutchzilla schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 20:08:
shaun of the dead op blue ray please. en borne ook graag.
mensen ik moet nodig wat games gaan uitspelen.

motorstorm (uitgespeeld)
resistance (te moeilijk
cod 4 (kom niet toe aan de single player) multiplayer is verslavend)
folklore( 2 minuten gespeeld)
unreal 3( 1 minuut gespeeld)
eye of judgement (speel ik alleen online)
the darkness ( ook niet veel gespeeld)

welke moet ik nou als eerste uitspelen mensen?
Heb jij Unreal 3 nog maar 2 minuten gespeeld? 8)7 Hoe komt dat zo, valt het tegen? :? Trouwens, COD4 offline vind ik erg de moeite waard om uit te spelen.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:15
Hier ook UT3 maar een paar minuten gespeeld. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als Junkievirus. Een hoop games die ik nog uit moet spelen en Warhawk blijft gewoon THA BOMB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 02-04 17:52
Arx schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 20:18:
[...]

Heb jij Unreal 3 nog maar 2 minuten gespeeld? 8)7 Hoe komt dat zo, valt het tegen? :? Trouwens, COD4 offline vind ik erg de moeite waard om uit te spelen.
net halfuurtje geunrealed cod 4 offline is zeker vet ga ik volgende week uitspelen.
unreal is ook strakke game. vooral omdat je zelf mods kan bouwen.
dat ga ik dan ook zeker doen.

eigelijk vind ik al mijn games wel vet.

mijn volgende aankopen worden burnout paradise + dmc 4 + gta + metal gear

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
mooie site die interfacelift blabla... 2 verschillende virusscanners op 2 verschillende computers troffen daar een trojan horse aan! (NOD en McAfee).

Hier een 40" Full-HD Samsung by the way (vanaf vandaag :9~ ) 15000:1 CR, prachtig!

Niet dat ik warez zoek (kan wel wachten tot 8 maart) maar heeft iemand al ervaring met YDL 6.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

xvanwaart schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 20:59:
mooie site die interfacelift blabla... 2 verschillende virusscanners op 2 verschillende computers troffen daar een trojan horse aan! (NOD en McAfee).

Hier een 40" Full-HD Samsung by the way (vanaf vandaag :9~ ) 15000:1 CR, prachtig!

Niet dat ik warez zoek (kan wel wachten tot 8 maart) maar heeft iemand al ervaring met YDL 6.0?
lol een jpg op je browser met virus in firefox....?
Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Heeft iemand nog meer last van het (snel) slijten van de thumbstick van de sixaxis controller?

Moeilijk uit te leggen, maar:
Kennelijk slijt het pookje best snel als je hem vaak tot het eindpunt tegen het plastic van de controller aan beweegt. Als ik met COD 4 namelijk naar voren wil rennen, doe ik de thumbstick helemaal tot het einde aan. Nu wordt het bewegen wat stoever omdat de thumsticks wat zijn ingesleten :S

Van mij hadden ze dat plastic wel wat harder mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
PatrickG schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 21:46:
Heeft iemand nog meer last van het (snel) slijten van de thumbstick van de sixaxis controller?

Kennelijk slijt het pookje best snel als je hem vaak tot het eindpunt tegen het plastic van de controller aan beweegt. Als ik met COD 4 namelijk naar voren wil rennen, doe ik de thumbstick helemaal tot het einde aan. Nu wordt het bewegen wat stoever omdat de thumsticks wat zijn ingesleten :S

Ik speel normaal COD4 op de pc maar laatst toevallig op de PS3 eens een keertje gespeeld en vond dat rennen ook zowiezo kut werken. Ik heb niet gekeken of de knoppen anders ingesteld konden worden anders had ik dit wel gedaan. Trigger knop voor granaat ff geruild dan, je rent veel meer dan dat je een granaatje pleurt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233253

xvanwaart schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 20:59:

Inderdaad meteen een trojan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Laatst online: 08:19
Heeft iemand de G25 ook aan de praat gekregen in GT5 Prologue (japanse versie) met de flippers achter op het stuur om te schakelen? Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt maar niet om te schakelen. Het g25 stuurtje staat er kwa layout ook niet bij. Wat hebben jullie gedaan om het aan de praat te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Anoniem: 233253 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 22:01:
[...]

Inderdaad meteen een trojan te pakken.
Ik ook, een of andere afbeelding op de achtergrond die de hele tijd aanwezig is.
Vaag hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

PatrickG schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 21:46:

Ik begon de slijtage op te merken toen ik nogal veel Super Stardust HD speelde, daar draai je ook steeds de pook rond tijdens het schieten en dat begon ik inderdaad op het plastic van de stick te zien, dat begon in te slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Anoniem: 86399 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 22:45:
[...]

Ik begon de slijtage op te merken toen ik nogal veel Super Stardust HD speelde, daar draai je ook steeds de pook rond tijdens het schieten en dat begon ik inderdaad op het plastic van de stick te zien, dat begon in te slijten.
Ik heb precies het zelfde hier. Ik hoop dat ze dat bij de DS3 verholpen hebben. (ik gebruik de doorzichtige controllers van de release periode)

[ Voor 6% gewijzigd door BlackRageNL op 16-02-2008 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Arx schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 19:22:
[...]

Nog moeilijk te geloven dat het over is voor HD DVD doordat Toshiba Japan vandaag de handdoek in de ring heeft gegooid. Maarja, zoals ik eerder zei, het is pas over voormij totdat Transformers op Blu-ray te krijgen is. En wat zie ik vandaag:

[afbeelding]

Die is vandaag in het order systeem gekomen van Circuit City. Zou het dan toch echt over zijn? :+
Dat zou betekenen dat we binnenkort een aankondiging van paramount/dreamworks kunnen verwachten... Overigens kan universal mij blij maken met de Matrix trilogy op BD 8)
hermedico schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 23:33:
[...]

Ik heb precies het zelfde hier. Ik hoop dat ze dat bij de DS3 verholpen hebben. (ik gebruik de doorzichtige controllers van de release periode)
Tot nu toe zie ik geen enkele slijtage bij de DS3. Wat mij vooral meevalt is het stroomverbruik, speel nu een aantal dagen met de DS3 en de accu is pas 1/3 leeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-04 14:00
2 vragen.

Release datum MGS 4 ?
Release datum GTA 4?

doei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 17:08
paulmp schreef op zondag 17 februari 2008 @ 09:52:
2 vragen.

Release datum MGS 4 ?
Release datum GTA 4?

doei :)
Wat je hier hebt in getypte kan je ook in typen in google en dan kom je uit op de volgende 2 links.
GTA 4 29-april-2008
http://gameorder.nl/grand-theft-auto-gta4-p-3598.html

MGS 4 (2de kwartaal 2008)
http://www.ps3focus.nl/v3/nieuws/bekijk.php?id=7169

Nou zal dit allemaal wel ondervoorbehoud zijn, maar heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
Arie26 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 10:16:
[...]

Wat je hier hebt in getypte kan je ook in typen in google en dan kom je uit op de volgende 2 links.
GTA 4 29-april-2008
http://gameorder.nl/grand-theft-auto-gta4-p-3598.html

MGS 4 (2de kwartaal 2008)
http://www.ps3focus.nl/v3/nieuws/bekijk.php?id=7169

Nou zal dit allemaal wel ondervoorbehoud zijn, maar heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken.
dat had ik zelf ook al bedacht, maar aangezien er nogal wat speculaties en verschillende antwoorden zijn probeerde ik het hier even, maar aan die google links heb ik dus ook weinig idd.
Ik dacht mischien dat iemand in een gamestore werkt en wat meer specifieke duidelijker informatie had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-04 13:38
Gta is niet meer onder voorbehoud, die komt echt op de aangegeven datum >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
Houd het nuttig ;)

[ Voor 91% gewijzigd door TheZeroorez op 17-02-2008 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 17:08
En op onderstaande game hoef je waarschijnlijk nog minder lang te wachten, april wordt een dure maand voor je.

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Action 18-Apr-2008
http://www.tothegame.com/...TAL+GEAR+SOLID+&x=18&y=10

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
Arie26 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 10:31:
En op onderstaande game hoef je waarschijnlijk nog minder lang te wachten, april wordt een dure maand voor je.

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Action 18-Apr-2008
http://www.tothegame.com/...TAL+GEAR+SOLID+&x=18&y=10
ff een paar uurtjes extra werken, en daarna heel wat uurtjes plezier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206197

Wie kan me helpen. IK heb mijn PS3 via hdmi kabel op m'n lcd tv aangesloten en dat werkt prima. Het geluid heb ik via de AV-Out kabel aangesloten. Ik heb dus de rode en witte kabel aangesloten op m'n versterker. Alleen het geluid wat eruit komt valt reuze tegen. Er zitten enorm veel krakende geluiden in. Vooral dus bij lage gedeeltes. Waar kan dat aan liggen ??? Het gebeurdt bij zowel muziek die gestreamed is als ook bij muzien die via een usb stick wordt afgespeeld, dus aan het streamen kan het ook niet liggen. Wie kan me helpen??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pi-xie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-05 14:13

Pi-xie

I'm diggin' for fire

Anoniem: 206197 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 11:14:
Wie kan me helpen. IK heb mijn PS3 via hdmi kabel op m'n lcd tv aangesloten en dat werkt prima. Het geluid heb ik via de AV-Out kabel aangesloten. Ik heb dus de rode en witte kabel aangesloten op m'n versterker. Alleen het geluid wat eruit komt valt reuze tegen. Er zitten enorm veel krakende geluiden in. Vooral dus bij lage gedeeltes. Waar kan dat aan liggen ??? Het gebeurdt bij zowel muziek die gestreamed is als ook bij muzien die via een usb stick wordt afgespeeld, dus aan het streamen kan het ook niet liggen. Wie kan me helpen??????
Optische kabel gebruiken om PS3 en versterker te verbinden. Kun je ook gelijk 5.1 kanaals geluid gebruiken bij games, films enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-05 20:26
Even terug komend op PS3 + Philips. Ik heb hier een PS3 aangesloten op een 42PFL7662 (1080p) en het werkt allemaal als een zonnetje, nergens problemen mee gehad.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Dutch_Baseline schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:36:
[...]

Dat gaat gewoon gebeuren! Het is niet zo dat de consument echt een keuze heeft. Het wordt gewoon heel stilletjes (sneaky???) geïntroduceerd en dvd zal hierdoor (uiteindelijk) verdreven worden. Ik denk dat je het niet eens echt doorhebt. Ok, jij wel, maar de doorsnee consument niet. Blu-Ray of HD DVD zijn gewoon dé opvolger van dvd i.m.o. Kijk naar de opslagcapciteit e.d. Vele malen beter/groter dan DVD. Om maar te zwijgen over die miljoenen HD-tv's in de wereld.

Goede zaak natuurlijk dat Blu-Ray dit gaat winnen, want zo veel is nu wel duidelijk lijkt mij!
Moet het allemaal nog maar zien hoor; de blueray en HD DVD verkopen samen vallen volkomen in het niet naast de DVD verkopen. Ik zie mezelf ook niet snel meer Bluerays kopen want ze zijn behoorlijk duurder, komen laat uit en om heel eerlijk te zijn niet zo enorm veel beter (in de praktijk) dan een DL-DVD. Als ze dat verhelpen en de Bluerayspelers worden <100 EUR dan zijn we wel een paar jaar verder. Dan heb je een basis voor succes maar wellicht trekt iedereen alles over twee jaar gewoon digitaal online binnen. Het betere SCAD redt het ook niet als CD opvolger; men kiest de lagere kwaliteit van MP3 omdat het makkelijk draagbaar is.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

bombadil schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:02:
[...]

Moet het allemaal nog maar zien hoor; de blueray en HD DVD verkopen samen vallen volkomen in het niet naast de DVD verkopen. Ik zie mezelf ook niet snel meer Bluerays kopen want ze zijn behoorlijk duurder, komen laat uit en om heel eerlijk te zijn niet zo enorm veel beter (in de praktijk) dan een DL-DVD. Als ze dat verhelpen en de Bluerayspelers worden <100 EUR dan zijn we wel een paar jaar verder. Dan heb je een basis voor succes maar wellicht trekt iedereen alles over twee jaar gewoon digitaal online binnen. Het betere SCAD redt het ook niet als CD opvolger; men kiest de lagere kwaliteit van MP3 omdat het makkelijk draagbaar is.
Als ik toevallig een Lord of the Rings Blu-ray set zou tegen komen...feit is dat niet alle blu-ray films even goed zijn. Soms is de DVD ge-upsampled even goed als de Blu-ray versie. Net zoals de games eigenlijk er is gewoon een periode waarbij de media nog moet groeien in het nieuwe jasje!

LotR is een van de beste dvd set die ik ken, kwa geluidskwaliteit, beeldkwaliteit, compressie etc..en ik bezit een paar films die zoals gezegt duidelijk VHS kwaliteit zijn. Bij LotR zit er meer in..het is een van de titels die op blu-ray ongelofelijk goed zal zijn! En niet alleen het feit dat het LotR is maar vooral omdat het opgenomen is blijkbaar met het beste van het beste materiaal en..er zit meer in dan DVD toelaat!

[ Voor 5% gewijzigd door swampy op 17-02-2008 13:32 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Lord of the Rings zou ik ook wel direct kopen. De Matrix en de Bourne trilogy zouden ook wel leuke aanwinsten zijn :)
Ik moet zeggen dat sinds ik een dolby setje heb staan ik ook vooral verschil merk in geluidskwaliteit. Een Blu-Ray film geeft een voller geluid en diepere bassen dan een gewone DVD.

[ Voor 17% gewijzigd door SToRM666 op 17-02-2008 14:17 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 07:10
De kwaliteit van een Blu-Ray film hangt heel erg af van de apparatuur waarmee het opgenomen is. Kijk maar naar Planet Earth, sommige scenes zijn mega mooi, en anderen zijn niet mooi kwa kwaliteit. Die minder mooie scenes zijn opgenomen met slechtere camera's denk ik zo.
De Matrix zou ik ook wel op BR willen. LOTR is ook één van me favo films, maar helaas is die paar maanden terug nog op TV geweest en heb ik voorlopig toch geen zin meer om die te zien.

By the way, zijn er hier mensen die Riff Everyday Shooter hebben? Ik heb op Youtube wat filmpjes zitten kijken, maar kan niet echt een idee krijgen van hoe de game is. Het ziet er niet uit, je moet bewegende blokjes/rondjes kapot knallen en dan? Gaat de achtergrond muziek harder als je bijvoorbeeld meer dingetjes kapot knal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 09:10

sopsop

[v] [;,,;] [v]

technoaddict schreef op zondag 17 februari 2008 @ 14:46:
By the way, zijn er hier mensen die Riff Everyday Shooter hebben? Ik heb op Youtube wat filmpjes zitten kijken, maar kan niet echt een idee krijgen van hoe de game is. Het ziet er niet uit, je moet bewegende blokjes/rondjes kapot knallen en dan? Gaat de achtergrond muziek harder als je bijvoorbeeld meer dingetjes kapot knal?
Hier heb je een hoop filmpjes en in betere kwaliteit dan youtube: http://www.gametrailers.com/game/4203.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251188

hey, ik ben nog vrij nieuw hier maar ik volg de comments wel geregeld. Een aantal pagina's terug vroeg ik wat de beste optie was om een ps3 aan te sluiten op een gewone breedbeeld TV. Nog bedankt voor de vlugge reactie hierop. Ondertussen heb ik dus ook een ps3 gekocht en een scartkabel erbij, waar ik ook vrij tevreden van ben.
Nu wou ik graag beter geluid eruit krijgen en heb ik me gisteren een digitale audiokabel gekocht (zo eentje (url=http://www.digitalstreet.nl/images/HQ_SS3471.jpg)
Maar dit bleek niet de geschikte kabel voor de ps3 maar wel voor mijn surroundsysteem (eentje van philips Afbeeldingslocatie: http://fotobewaren.nl/output/1203257706.jpg)
Wat zou nu de beste oplossing zijn? Een converter kopen van coax naar optisch + een optische kabel? Of zijn er nog budgetvriendelijkere oplossingen aangezien dit dan nogal vrij prijzig gaat worden.
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 251188 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:19:
hey, ik ben nog vrij nieuw hier maar ik volg de comments wel geregeld. Een aantal pagina's terug vroeg ik wat de beste optie was om een ps3 aan te sluiten op een gewone breedbeeld TV. Nog bedankt voor de vlugge reactie hierop. Ondertussen heb ik dus ook een ps3 gekocht en een scartkabel erbij, waar ik ook vrij tevreden van ben.
Nu wou ik graag beter geluid eruit krijgen en heb ik me gisteren een digitale audiokabel gekocht (zo eentje (url=http://www.digitalstreet.nl/images/HQ_SS3471.jpg)
Maar dit bleek niet de geschikte kabel voor de ps3 maar wel voor mijn surroundsysteem (eentje van philips [afbeelding])
Wat zou nu de beste oplossing zijn? Een converter kopen van coax naar optisch + een optische kabel? Of zijn er nog budgetvriendelijkere oplossingen aangezien dit dan nogal vrij prijzig gaat worden.
Thx
Budget oplossing is genieten van stereogeluid!

Als je echt 5.1 wilt moet je doen wat je moet doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142353

Heb hem nu een paar keer gespeeld. Typisch geval van vaker spelen veel beter worden. In het begin heb je eigenlijk geen goed idee wat nu de bedoeling is maar naarmate je vaker speelt worden de combo's duidelijker waardoor de scores veel hoger worden.
Geluid is geen REZ kwaliteit (vorige week weer eens gespeeld _/-\o_ ) maar er is wel enige interactie.
Werking: Je schiet sowieso alles kapot wat je ziet. Sommige objecten laten een 'stip' achter wat een punt scoort zodra je deze oppakt door eroverheen of vlak langs te gaan. Er zijn objecten die alles in de buurt doen exploderen. Hoe meer objecten hoe meer punten je er mee kan scoren. De truc is dus te leren hoe en waar je die explosieven moet raken waardoor precies datgene explodeert wat je wilt.

Leuke game, maar geen Stardust, nog zo'n _/-\o_ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
LOTR is ook één van me favo films, maar helaas is die paar maanden terug nog op TV geweest en heb ik voorlopig toch geen zin meer om die te zien.
Ik heb deel 2 en 3 nog nooit gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-05 16:04
Anoniem: 251188 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:19:
Thx
Zoiets dus: http://www.elektronica-online.nl/content_details.php?id=695
Een nieuwe versterker met optische ingang is waarschijnlijk duurder. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Atomsk op 17-02-2008 17:40 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:27
Atomsk schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:30:
[...]

Zoiets dus: http://www.elektronica-online.nl/content_details.php?id=695
Een nieuwe versterker met optische ingang is waarschijnlijk duurder. :)
Werkt prima, ik heb de gelinkte oplossing en gebruik het voor mijn xbox360. Het is toch een digitale omzetting dus er treed geen kwaliteitsverlies op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-05 21:06
Ook in grote topics is het de bedoeling dat je zoekt voordat je iets vraagt. Daarbuiten is er Playstation 3 als media center - deel 2 voor mediacenter-ervaringen, en horen technische vragen in Spielerij - Problemen & Vragen nadat je de FAQ daar doorgelezen hebt.

[ Voor 79% gewijzigd door TheZeroorez op 17-02-2008 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
Xoxol schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:58:
@swopdark...Wat voor problempjes dan? Ik ben wel benieuwd. Wou namelijk PS3 samen met Philips gaan halen....Ik zit nog steeds over TV te twijfelen. Keuze uit samsung, Sony of Philips. :(
Nah het beeld op Blu-ray en in games is gewoon ge-wel-dig! Het zijn geen grote problemen maar ik heb gelezen dat het toestel niet 1:1 1080p signaal naar je scherm tovert. Dit is de praktijk eigenlijk niet zichtbaar maar toch knaagt het een beetje... De inputlag waar al veel over gesproken is is bij mijn aardig opgelost door als inputbron "spel" te selecteren. Hierdoor is het probleem iig niet onacceptabel. Alle LCD of Plasma met beeldverbeteringstechnieken hebben overigens last van input-lag in meer of mindere mate. Helemaal kwijt ben je het pas met een CRT tv.

Ik ben benieuwd hoe een Pana 37pv70 (of 42PV70) omgaat met 1080p signalen zoals Blu-Ray films of games als COD4 op de PS3. in principe scalen deze tv's de boel ook terug door hun fisieke limiet van 720x1024 (of zoiets) pixels. De Philips die ik heb heeft een volwaardig full HD scherm. Ben eigenlijk gewoon benieuwd of het (geschaal) merkbaar is op 3,5 mtr.

Nu is dit meer een vraag voor in een "grote Panasinic topic" maar hier zitten de PS3 gebruikers en dat is mijn bron voor HD beelden op genoemde schermen. Daarbij gaat het om PS3 ervaringen. :>

Ik ben overigens op veel vlakken enorm onder de indruk van de Philips 37PFL9632 - PS3 combo.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
Heeft er iemand trouwens al iet meer info over een mogelijke launchdatum en of prijs van Dark Mist?

youtubefilmpje
youtubefilmpje

Het lijkt mij weer ff een verfrissende nieuwe verslaving na of naast Stardust. Ziet er leuk uit, leuke vijanden, grappig consept met dat licht en donker. Draait op 720p en zal wellicht hetzelfde kosten als Stardust deed; zo'n 7,99 of minder.

Ik heb het al eens eerder gepost maar de aandacht voor het spel zakt een beetje weg doordat het onbekend is.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
bassio schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 22:07:
Heeft iemand de G25 ook aan de praat gekregen in GT5 Prologue (japanse versie) met de flippers achter op het stuur om te schakelen? Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt maar niet om te schakelen. Het g25 stuurtje staat er kwa layout ook niet bij. Wat hebben jullie gedaan om het aan de praat te krijgen?
Werkt hier gewoon, je moet wel de switch op het pookje naar links draaien terwijl je het pookje ingedrukt hebt. Je hoeft in GT5 niks in te stellen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Morgen begint dus GDC '08 (Game Developers Conference) waar Sony vorig jaar groots aanwezig was met de presentatie van Home en LittleBigPlanet.

Klopt het dat Sony dit jaar geen keynote gaat geven? Hopelijk komen ze met wat leuke knallers, een releasedate voor Home (beta) zou iig welkom zijn... Aangezien het expo gedeelte van de GDC steeds groter wordt, hoop ik dat ze ook wat interessante games tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:54

scorpie

Supra Addict

swopdark schreef op zondag 17 februari 2008 @ 22:49:
Heeft er iemand trouwens al iet meer info over een mogelijke launchdatum en of prijs van Dark Mist?

youtubefilmpje
youtubefilmpje

Het lijkt mij weer ff een verfrissende nieuwe verslaving na of naast Stardust. Ziet er leuk uit, leuke vijanden, grappig consept met dat licht en donker. Draait op 720p en zal wellicht hetzelfde kosten als Stardust deed; zo'n 7,99 of minder.

Ik heb het al eens eerder gepost maar de aandacht voor het spel zakt een beetje weg doordat het onbekend is.
Ziet er gaaf uit zeg :) Er zijn een aantal PSN games die ik wel zou willen kopen, maar iets weerhoudt me er steeds van om m'n CC te pakken hehe. Echochrome, Pixeljunk Monsters, deze Dark Mist dan, zou ik allemaal wel willen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Frank J. schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 20:26:
Hier ook UT3 maar een paar minuten gespeeld. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als Junkievirus. Een hoop games die ik nog uit moet spelen en Warhawk blijft gewoon THA BOMB!
Eeeuh,..... Dat ding komt toch pas vrijdag uit??? Offe... Import titell???

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
swopdark schreef op zondag 17 februari 2008 @ 22:38:
[...]

Nah het beeld op Blu-ray en in games is gewoon ge-wel-dig! Het zijn geen grote problemen maar ik heb gelezen dat het toestel niet 1:1 1080p signaal naar je scherm tovert. Dit is de praktijk eigenlijk niet zichtbaar maar toch knaagt het een beetje... De inputlag waar al veel over gesproken is is bij mijn aardig opgelost door als inputbron "spel" te selecteren. Hierdoor is het probleem iig niet onacceptabel. Alle LCD of Plasma met beeldverbeteringstechnieken hebben overigens last van input-lag in meer of mindere mate. Helemaal kwijt ben je het pas met een CRT tv.
Ik had eerst ook een Philips LCD besteld. ECHTER, achteraf bleek dat het scherm geen 1080P als input accepteerde! het scherm kon wel 1080P aan, maar de processor van de tv kon er niet overweg. Wat ik echt een schande vind is dat ze wel FullHD op het scherm hadden geplakt. Ik heb Philips gebeld en ze verteld dat ze de boel oplichten met hun misleidende marketingtruukjes...

't Is uiteindelijk een (echte) FullHD scherm van Sharp geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 09:10

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Dutch_Baseline schreef op maandag 18 februari 2008 @ 09:55:
[...]

Ik had eerst ook een Philips LCD besteld. ECHTER, achteraf bleek dat het scherm geen 1080P als input accepteerde! het scherm kon wel 1080P aan, maar de processor van de tv kon er niet overweg. Wat ik echt een schande vind is dat ze wel FullHD op het scherm hadden geplakt. Ik heb Philips gebeld en ze verteld dat ze de boel oplichten met hun misleidende marketingtruukjes...

Dit kan ik me echt niet voorstellen. Welk scherm was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb ook een Sharp FullHD scherm. Bevalt me prima :)
Alleen had de kijkhoek wel iets groter mogen zijn...

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 18-02-2008 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-05 13:04
sopsop schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:09:
[...]

Ik kan het me wel voorstellen. Neem de 37PF9830 en 42PF9830 bijv. Maar die modellen zijn meer dan 2 jaar oud. Er zijn nog wel meer schermen van andere fabrikanten uit diezelfde periode die wel een fysieke resolutie van 1920x1080 hebben, maar enkel 720P en 1080i accepteerden omdat 1080p nog niet nodig was omdat er nog geen Blu-Ray cq HD-DVD-spelers op de markt waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:59
[...]

Heel apart, Ik heb een HD-ready plasma van Philips (nieuwe lijn) en die accepteert zelfs 1080P signalen en scaled het dan gewoon terug naar zijn beste resolutie. Lijkt me sterk dat een full hd dat niet kan. Maar af en toe is techniek gewoon raar...

Verder heeft mijn PS3 gisteren aardig wat uurtjes aangestaan, maar dan wel als media center :). Wat heerlijk dat dat ding gewoon alles afspeelt vanaf externe HDD. Gewoon super!

Nog maar 2 maandjes voordat MGS4 uitkomt.... het komt dichter en dichterbij, Hoop dat 4 mij net zo lang bezig kan houden als 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

Ermo

the syntax is painful...

tex5 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 23:41:
[...]

Werkt hier gewoon, je moet wel de switch op het pookje naar links draaien terwijl je het pookje ingedrukt hebt. Je hoeft in GT5 niks in te stellen verder.
Hoe hebben jullie die game gedownload?
Kan dat met een NL PS3 ?

Kan niet wachten op Prologue...dus ik ben benieuwd naar jullie antwoord >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ermo schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:25:
[...]

Hoe hebben jullie die game gedownload?
Kan dat met een NL PS3 ?

Kan niet wachten op Prologue...dus ik ben benieuwd naar jullie antwoord >:)
Importeren uit Japan :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119045

swampy schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:13:Lego Starwars heeft indeed zowel Lokaal als via Internet 2 speler support!
Je moet een vriend hebben die de tweede controller oppakt en op de PS3 knop drukt en voila!
RedBaret schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:33:Je kan met 2 players offline spelen. Je kan op elk moment switchen naar 1 of 2 players. Spel gaat gewoon door, je hoeft niet naar begin van level of naar een menu o.i.d.
Thanks guys. Maar eens kijken voor Lego: Star Wars the complete saga.

Ik heb trouwens de PS3 afgelopen zaterdag gekocht. Twee spelen erbij gekocht, FIFA'08 (ja ik weet het, maar geen PES2008 te bekenen en Ratchet) en een DS3.

Ik heb een HD ready tv dus ik kan max. 1080i aan en dat werkt goed samen met een component kabel. Ik heb dan maar gelijk ook een optical kabeltje erbij gehaald voor het geluid.

De games spelen op het format 720p goed, beeld gaat automatisch van 1080i naar 720p en ik zit nog steeds met verbazing na de graphics te kijken.

Klopt het trouwens dat de beeld en geluid niet altijd sync zijn met een spel? Beeld is een fractie sneller. Ik heb dit met FIFA'08, wanneer iemand tegen een bal aanschopt, dan is het geluid een fractie te laat met het beeld, als vb.

TVersity werkt ook inmiddels goed en dat is toch zeer handig om te hebben. _/-\o_

Ik heb al wat content gedownload via de PSN, de Hong Kongse PSN site is bare slecht, niet echt veel inhoud moet ik zeggen. Ik heb dan maar gelijk een account in de US geopened en wat demo's gedowned. Werkt ook allemaal fantastisch. Alleen wat ik ben super slecht met super stardust HD. }:O

Alleen wil ik nog van de week een BD film kopen om even de BD drive te testen.

Weer een tevreden PS3 bezitter erbij.

PSN name: Sc2ptical

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Anoniem: 119045 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:28:

Alleen wil ik nog van de week een BD film kopen om even de BD drive te testen.

Weer een tevreden PS3 bezitter erbij.

PSN name: Sc2ptical
Ik heb zelf nu 11 BR films. The day after tomorrow, Tears of the Sun en Pirates 1 vind ik op de moment nog de meest spectaculaire qua beeld. Vooral Tears of the Sun in de jungle setting doet het goed :)

Pirates deel 1 en 2 zijn makkelijk via Ebay uit de US te bestellen. Movie2go: 30 euro, beide op je deurmat

[ Voor 11% gewijzigd door m4yall op 18-02-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
sopsop schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:09:
[...]

Weet ik niet meer precies (alweer dik een half jaar geleden). Was een Ambilight van de eerste "orde".... Dus geen surround ambilight...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160171

als je een lcd neem doe dan een sony full hd echt prachtig beeld.
zit af en toe met verbazing te kijken hoe mooi de ps3 het weergeeft op de lcd. :9 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05 20:51
m4yall schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:34:
[...]

Ik heb zelf nu 11 BR films. The day after tomorrow, Tears of the Sun en Pirates 1 vind ik op de moment nog de meest spectaculaire qua beeld. Vooral Tears of the Sun in de jungle setting doet het goed :)

Pirates deel 1 en 2 zijn makkelijk via Ebay uit de US te bestellen. Movie2go: 30 euro, beide op je deurmat
Zitten er dan ook NL subs bij?
Wel handig voor de aanhang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Petertjuh schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:35:
[...]

Zitten er dan ook NL subs bij?
Wel handig voor de aanhang :)
Dat heb ik nog niet gechecked, zal ik vanavond even doen maar ik denk zo van niet.

Pirates 1 en 2 zijn ook de enige BR movies die ik heb gevonden die regiovrij zijn, de rest in de US zijn allemaal regio 1 of A, hoe je het ook wil noemen

[ Voor 23% gewijzigd door m4yall op 18-02-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Ik heb het eindelijk voor elkaar, drammen, suggesties, in de mediamarkt het verschil laten zien tussen oud en nieuw. Ik speel nu nog op een olderwetse 100hz, breedbeeld en kan in warhawk nauwelijks de icons ionderscheiden in de map. Maar nu.... mijn vrouw was het gedram zo zat dat we toch gaan kijken naar een nieuwe tv.

Ik heb een voorkeur voor een Sony Bravia met FullHD support, met name omdat daar ook een nette dunne ijzerachtige rand omheen zit, maar vraag me ook een beetje af of het niet weggegooid geld is en of ik beter gewoon een HD Ready Sony Bravia kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Als je ook Blu-rays wil gaan kijken, dan is een FullHD wel aan te raden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

SToRM666 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 12:25:
Als je ook Blu-rays wil gaan kijken, dan is een FullHD wel aan te raden...
Mits groter dan 40 inch :) en je er niet al te ver van af zit. (2/3 meter) anders zie je het verschil niet

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245048

Collaborator schreef op maandag 18 februari 2008 @ 12:28:
[...]

Mits groter dan 40 inch :) en je er niet al te ver van af zit. (2/3 meter) anders zie je het verschil niet
Denk dat je ook een beetje moet kijken naar je budget. Een full-HD is stukken duurder en zal misschien mooier zijn, maar dan moet je er ook dicht op zitten. Sommigen zien het verschil niet eens tussen een full- en HD ready.
Zelf heb ik een 52 inch HD-ready plasma en zit op een afstand van 2.20 m. en voor mij werkt dat perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
TV geneuzel is offtopic, maar goed, ik snap waar gordijnstok mee gezeten heeft (mijn vrouw vond het ook onnodig om een andere tv te kopen). Waar je met een LCD wel rekening mee moet houden is dat puur TV beeld een stuk minder goed is. Dwz: het beeld is qua signaal best hetzelfde, maar omdat je nu elke ruispixel ziet, is hetbeeld veelal minder. Dit is wennen, na een tijdje valt het mee. Als je veel winkels afgaat dan zul je merken dat de dure TVs met een dvd/bluray filmpje worden getoond en de goedkopere met een zeer abominabele coax tv aansluiting met giga sneeuwbeeld. Trap daar niet in, normale kabel tv is niet zo slecht.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
Dit voegt niets maar dan ook niets toe aan de discussie over de PS3

[ Voor 80% gewijzigd door TheZeroorez op 18-02-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
cojones81 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:00:
* Had t vrouwtje gelukkig lekker snel overgehaald:
Maar schatje, wat dacht je van Graey's Anatomie en Deperate Housewifes op zo'n groot scherm??
Ik wou een 32 inch kopen maar de vrouw wees 2 jaar geleden een 42 inch aan die zij toch wel wat mooier vond. Zo kan het dus ook :) .

Veder is het leuk dat er weer een gamesconvention op het programma staat. Ik hou altijd wel van sappige geruchten van nieuwe games en features!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251188

ok, bedankt voor de reacties op mijn vraag, (mes excuses voor 't niet in 't juiste topic te zetten) Ik zal 't dan maar bij de budgetoplossing houden en wachten tot er een hd tv in huis komt. Voorlopig kan ik de kabel toch nog gebruiken voor mijn externe harde schijf dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Collaborator schreef op maandag 18 februari 2008 @ 12:28:
[...]

Dat is vanaf 37"! Ik heb zelf een Sharp FullHD scherm en zie wel degeljik verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Ik zie dat een aantal mensen UnrealIII aan het spelen zijn. Deze is toch nog niet uit, of wel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Laatst online: 07-02 17:37
Dutch_Baseline schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:40:
Ik zie dat een aantal mensen UnrealIII aan het spelen zijn. Deze is toch nog niet uit, of wel???
Lezen.

Lang leve de import.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Ik zie het nergens staan, dusse...

Maar thnx anyway..

[ Voor 72% gewijzigd door Dutch_Baseline op 18-02-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05 15:51

Maxow

Hidden Sound System

Bij Nedgame in Apeldoorn ligt UT3 ook gewoon op voorraad hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Laatst online: 07-02 17:37
Dutch_Baseline schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:52:
[...]

Ik zie het nergens staan, dusse...

Maar thnx anyway..
Je hebt gelijk, de 'import uit Japan' sloeg op een andere game, maar het idee is hetzelfde. Veel games die hier gespeeld worden zijn in EUR nog niet uit, maar wel in Japan of Amerika. Als we die spelen, kan je er vanuit gaan dat die geimporteerd zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235102

Dutch_Baseline schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:38:
[...]
Dat is vanaf 37"! Ik heb zelf een Sharp FullHD scherm en zie wel degeljik verschil...
Jawel, maar de meeste mensen zien dat écht niet vanaf een meter of 3-4. Ik zou ook voor de FullHD gaan hoor, daar niet van. Mist de rest van de tv óók goed is, niet puur en alleen vanwége de FullHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Dutch_Baseline schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:38:
[...]

Ik zou zelfs zeggen vanaf 42 inch dat je misschien verschil gaat zien. Heb een tijd tv's verkocht, en heel veel vergeleken en goed gekeken. Je ziet het gewoon echt niet vanaf een normale kijkafstand. (paar meter)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Hadden het er pas nog over:
Microsoft werkt aan een externe blu-ray-speler voor de Xbox 360 die in mei op de markt zou moeten komen. De spelcomputerfabrikant lijkt daarmee de nederlaag van hd-dvd, dat eerder het standaard hd-formaat voor de 360 was, te erkennen.

hd-dvd/blu-ray-schijfjesDit hebben medewerkers van Microsoft in Amerika tegenover Smarthouse bevestigd.

De overstap moet ervoor zorgen dat de Xbox 360 kan blijven concurreren met de Playstation 3, die al vanaf de lancering over een ingebouwde blu-ray-speler beschikt. Daardoor is er wereldwijd een behoorlijke afzetmarkt voor blu-ray ontstaan, wat naar verluidt de voornaamste reden zou zijn dat filmstudio's en retailers massaal voor blu-ray hebben gekozen.

Microsoft lijkt nu eieren voor zijn geld te kiezen nu hd-dvd uit de schappen lijkt te verdwijnen. Bovendien heeft Peter Moore, destijds vice-president van Xbox, al op de CES in 2006 gezegd dat er ooit een blu-ray-speler voor de Xbox 360 zou kunnen komen, mocht de noodzaak er komen. Overigens is de kans dat er een Xbox 360-model met een ingebouwde blu-ray-speler komt, klein: Microsoft ziet daar volgens Smarthouse geen brood in, aangezien de fabrikant verwacht dat downloads een grote rol gaan spelen in de hd-markt.
BRON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-05 16:41

IkWilbert

Het is mij!

Ja, dat is het voordeel van een externe drive :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
m4yall schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:24:
[...]

knip....

Nog maar 2 maandjes voordat MGS4 uitkomt.... het komt dichter en dichterbij, Hoop dat 4 mij net zo lang bezig kan houden als 2!
Heb je 3 nooit gespeeld dan? Die vond ik persoonlijk iets beter als 2. Maar ik kan ook niet w8en voor deeltje 4 uitkomt! Heb echt waanzinnig veel zin in die game...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
P.E.No.1 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:56:
[...]

Heb je 3 nooit gespeeld dan? Die vond ik persoonlijk iets beter als 2. Maar ik kan ook niet w8en voor deeltje 4 uitkomt! Heb echt waanzinnig veel zin in die game...
3 heb ik wel even gespeeld alleen niet bijster lang. Weet zo niet meer wat de reden is waarom ik niet door ben gegaan... Ik was volgens mij best wel een redelijk eind op weg, zeg zo'n 50% maar daarna sloeg het voetbalvirus aan en heb ik het nooit meer opgepakt. Deel 2 heb ik echter iets van 4x uitgespeeld, vooral het zwaardvechten was toen wel een leuke afwisseling. :)

Maar ik zal blij zijn als 4 uitkomt. Die cammo toevoeging lijkt me wel gaaf en de setting staat ook wel garant voor wat spektakel. Ik ben meer van Urban dan van Jungle (MGS3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:55
Heb sinds kort een Z-5500 aangesloten op me ps3 (optisch)
En me vraag is kan die ook PCM aan want als ik optisch aanklik kan ik maar uit 2 kanalen kiezen terwijl die DTS-HD gewoon goed afspeelt.

Is dit op te lossen via een firmware update of kan de z-5500 gewoon niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

DTS-HD goed afspelen? Volgens mij ondersteund de PS3 dat niet eens.
PCM is 2 kanalen over optische uitgang, dus dat klopt wel.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

IkWilbert schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:51:
[...]

Ja, dat is het voordeel van een externe drive :)
Mmm jammer dat het niet de stilste drive is. De HD-DVD addon van de xbox360 was behoorlijk luidruchtig. Vindt ik jammer heb je uiteindelijk 24bits/96Khz met dus meer mogelijke geluidsdiepte dan nog moet je alles op luid zetten om boven je console en speler uit te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Shiver23 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:49:
DTS-HD goed afspelen? Volgens mij ondersteund de PS3 dat niet eens.
PCM is 2 kanalen over optische uitgang, dus dat klopt wel.
Ja staat op sunshine en dat doet die mooi door alle 5 de boxjes
En kan je geen 5 boxen PCM doen via optisch ?

[ Voor 7% gewijzigd door Slash500 op 18-02-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
m4yall schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:02:
[...]

3 heb ik wel even gespeeld alleen niet bijster lang. Weet zo niet meer wat de reden is waarom ik niet door ben gegaan... Ik was volgens mij best wel een redelijk eind op weg, zeg zo'n 50% maar daarna sloeg het voetbalvirus aan en heb ik het nooit meer opgepakt. Deel 2 heb ik echter iets van 4x uitgespeeld, vooral het zwaardvechten was toen wel een leuke afwisseling. :)

Maar ik zal blij zijn als 4 uitkomt. Die cammo toevoeging lijkt me wel gaaf en de setting staat ook wel garant voor wat spektakel. Ik ben meer van Urban dan van Jungle (MGS3).
Zwaardvechten??? Heb ik iets gemist? Heb je de substance versie gespeeld zeker? Of is het al zo lang geleden voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:34

SD5k

>4&X

Op het einde van MGS2 krijg je een samurai zwaard inderdaad, op die manier moetje oa de eindbaas verslaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
-Sander schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:07:
Op het einde van MGS2 krijg je een samurai zwaard inderdaad, op die manier moetje oa de eindbaas verslaan. :)
Juist! En eerst nog door een zaal rennen waar je tientallen mannetjes neer moet hakken. Heerlijk stuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Tegen die stuk of wat Rexen? Is dit in Substance of niet?

Zal het wel vergeten zijn...

[ Voor 23% gewijzigd door P.E.No.1 op 18-02-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Slash500 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:52:
[...]

Ja staat op sunshine en dat doet die mooi door alle 5 de boxjes
En kan je geen 5 boxen PCM doen via optisch ?
Maar speelt hij dan ook de DTS-HD audiotrack af? Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Volgens mij krijg je gewoon DTS geluid. En je kan inderdaad geen 5 boxen PCM doen via optisch, daarvoor heeft optisch te weinig bandbreedte.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Shiver23 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:24:
[...]

Maar speelt hij dan ook de DTS-HD audiotrack af? Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Volgens mij krijg je gewoon DTS geluid. En je kan inderdaad geen 5 boxen PCM doen via optisch, daarvoor heeft optisch te weinig bandbreedte.
Me PS3 zegt DTS op 1,5MB (weet niet meer zeker of er HD achterstond geloof het wel).
En jammer over de Uncompressed laat ik het wel op de mode movie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Shiver23 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:24:
[...]

Volgens mij is de PS3 niet DTS-HD gecertificeerd. Wel Dolby-True HD. Dit kun je ook zien aan de logo's op de PS3 / doos van de PS3. Daarnaast beschikt de PS3 wel over HDMI 1.3 dus technisch zou hij het wel moeten kunnen toch? Misschien met een firmwareupdate?

Optisch is sowieso een nogo met DTS-HD.

[ Voor 3% gewijzigd door m4yall op 18-02-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corniels
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-05 20:05
Ben van plan een ps3 + Z-5500 aan te schaffen. Tv heb ik al ( panasonic tx-32lx70 )

Maar nu lees ik het 1 en ander over het aansluiten, maar hoe hebben jullie dat gedaan?!

Is het mogelijk om de z-5500 optisch te verbinden met de PS3 .. waarna het geluid +beeld over de hdmi kabel naar de tv gaat?

Als ik gewone televisie kijk dan hoe ik er geen supergeluid bij, dan voldoet het geluid van de tv wel.

dat was het dan weer voor deze post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

m4yall schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:53:
[...]

Volgens mij is de PS3 niet DTS-HD gecertificeerd. Wel Dolby-True HD. Dit kun je ook zien aan de logo's op de PS3 / doos van de PS3. Daarnaast beschikt de PS3 wel over HDMI 1.3 dus technisch zou hij het wel moeten kunnen toch? Misschien met een firmwareupdate?

Optisch is sowieso een nogo met DTS-HD.
PS3 Ondersteunt DTS-HD Core, niet DTS HD Master Audio. Output alleen via HDMI en als ik het goed heb ook alleen LPCM, niet Bitstream (m.a.w. de PS3 doet de decoding) Overigens is DTS HD Core 1.5 mbps lossy compression!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Wat Screens

Afbeeldingslocatie: http://xs224.xs.to/xs224/08081/dscf0031178.jpg.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs224.xs.to/xs224/08081/dscf0032828.jpg.xs.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Slash500 op 18-02-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Hier maar verder? :)

Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 22

[ Voor 56% gewijzigd door Arx op 18-02-2008 18:33 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic. Paypal- en flamemeuk worden niet meer getolereerd. Zie ook hier.