Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 76.651 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:43
swampy schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:13:
[...]

Lego Starwars heeft indeed zowel Lokaal als via Internet 2 speler support!
Je moet een vriend hebben die de tweede controller oppakt en op de PS3 knop drukt en voila!

KNIP
Weet jij of Lego starwars die in NL in de winkels ligt NL ondertitels heeft of ook NL gesproken is? Anders ga ik hem namelijk importeren als hij in NL ook alleen engels is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Frank J. schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:09:
[...]

Weet jij of Lego starwars die in NL in de winkels ligt NL ondertitels heeft of ook NL gesproken is? Anders ga ik hem namelijk importeren als hij in NL ook alleen engels is.
Mmm weet je kan geen ondertiteling vinden! Denk dat je voor de kinderen de eerste keren er bij moet zijn om ze door het spel te leiden, kinderen zijn slim genoeg om dingen snel te begrijpen.

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
swampy schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:20:
[...]

Mmm weet je kan geen ondertiteling vinden! Denk dat je voor de kinderen de eerste keren er bij moet zijn om ze door het spel te leiden, kinderen zijn slim genoeg om dingen snel te begrijpen.
Thnx, gaat er eerder om als ik hem uitgespeeld heb of ik hem dan kan verkopen in NL ;) geen kinderen hier gelukkig 8)

thnx!

ik start zo trouwens een warhawk servertje weer op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:24

S2S

swopdark schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:09:
[...]

Ja goede bron idd.. De PS3 verkoopt voor het eerst beter dan de grootste concurrent en gelijk hebben ze een tekort aan elites. Gelukkig is de premium nog volop verkrijgbaar.
:P
Nee die waren ook op, zonder gein. Er waren alleen Arcades beschikbaar. Pro's (premiums) en Elite's waren beide vanaf December uitverkocht. MS had moeite om te restocken.
En het is niet toevallig, ik lees al 1.5 maand over de te korten op verschillende fora's en website's.

[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 15-02-2008 14:30 ]

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Frank J. schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:21:
[...]

Thnx, gaat er eerder om als ik hem uitgespeeld heb of ik hem dan kan verkopen in NL ;) geen kinderen hier gelukkig 8)

thnx!

ik start zo trouwens een warhawk servertje weer op ;)
Count me in >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
SToRM666 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:09:
[...]

Achja, nu maar hopen dat Blu-Ray ook bij het grote publiek aanslaat he. Dat voor elkaar krijgen is misschien nog wel moeilijker dan het andere HD formaat verslaan...De prijzen die ze momenteel hanteren voor nieuwe films zijn echt veel te hoog. Ik heb vorige week mijn eerste Blu-Ray gekocht, maar dat ga ik met de huidige prijzen ook niet al te vaak doen denk ik...
DVD was in het begin ook vrij prijzig, maar het voordeel van DVD t.o.v. video is voor de consument wel veel groter geweest dan nu met Bu-Ray t.o.v. DVD.
Dat gaat gewoon gebeuren! Het is niet zo dat de consument echt een keuze heeft. Het wordt gewoon heel stilletjes (sneaky???) geïntroduceerd en dvd zal hierdoor (uiteindelijk) verdreven worden. Ik denk dat je het niet eens echt doorhebt. Ok, jij wel, maar de doorsnee consument niet. Blu-Ray of HD DVD zijn gewoon dé opvolger van dvd i.m.o. Kijk naar de opslagcapciteit e.d. Vele malen beter/groter dan DVD. Om maar te zwijgen over die miljoenen HD-tv's in de wereld.

Goede zaak natuurlijk dat Blu-Ray dit gaat winnen, want zo veel is nu wel duidelijk lijkt mij!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
NoTimeRemains schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:30:
@ welke consoleoorlog? je koopt of een 360 of een Wii of een PS3 dat is de gehele oorlog...
ik snap deze hele discussie niet meer.
Ik ook niet! De mensen die zo agressief beweren dat die of die console het beste is zijn gewoon zelf nog niet verzekerd van hun gelijk. Als je overtuigd bent van een console, dan koop je die toch lekker.

Geniet toch gewoon van wat je ook hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Capo schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:47:
Ben erg erg benieuwd naar de playtv.

Gisteren begon mijn vriendin weer rachet en clank te spelen. Ik ros overal doorheen en zij gaat rustig aan rond kijken. Ze heeft dus allerlei gadets en items gevonden die ik niet gevonden heb door mijn recht toe recht aan spelen

Vette humor :) Alle bijv. arena gevechten daarna werden een stukje gemakkelijker voor haar als voor mij.
Kijk, zo hoort het :p . Je moet in het dagelijkse leven al zoveel rushen, games hoor je relaxt en rustig te spelen ;) (wat voor zin heeft het om extra snel 60 euro uit te spelen ;) )

Zo zie je maar hoe goed dergelijke games gebalanceerd en uitgedacht zijn. Ik ken het spel verder niet, maar gamers die meer de tijd nemen om overal rond te kijken en items te verzamelen halen dus gemakkelijker de objectives? Dat vind ik netjes....

De casual gamer wordt daardoor niet benadeeld, integendeel. (en het zijn zoals je zegt net de casual gamers die elk hoekje en gaatje belangrijk vinden). Wij, met onze 'ervaring', menen nogal te snel dat iets niet nuttig is of zo :) Anderzijds geraak je er blijkbaar ook door te rushen...

Prima spel dus volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Laatst online: 28-01 12:45
swampy schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 00:43:
[...]

Ik zelf denk dat ik Everybody Golf ga kopen, waarom? Wel het is niet super moeilijk om te leren maar je kan er uren mee bezig zijn jezelf te verbeteren. En soms wil je gewoon niet 10 minuten doen over de perfecte bal, voor dat heb je andere golf games.

Het is misschien beetje een party game maar daar is niets mis mee!
Ik heb het spel voor de psp en het is echt een vet spel dat ik dagen door kan spelen. Het is elke keer anders, de laadtijden zijn niet lang (voor de psp dan:P) en de poppetjes ook wel leuk :*) .

Maarja om hem nou ook perse op het grote scherm te spelen, heeft die btw 2player? :*)
Dan wordt het nog leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
S2S schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:30:
Nee die waren ook op, zonder gein. Er waren alleen Arcades beschikbaar. Pro's (premiums) en Elite's waren beide vanaf December uitverkocht. MS had moeite om te restocken.
En het is niet toevallig, ik lees al 1.5 maand over de te korten op verschillende fora's en website's.
Misschien komen ze met een nieuw model en zijn ze nu de oude voorraad aan het verkopen ofzo?

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:09:
[...]

Ja goede bron idd.. De PS3 verkoopt voor het eerst beter dan de grootste concurrent en gelijk hebben ze een tekort aan elites. Gelukkig is de premium nog volop verkrijgbaar.
:P
De bron is Reuters , niet Xboxic :)

Overigens zijn de cijfers gister uitgekomen. De tekorten werden daarvoor al gemeld. Het is geen reactie op.

De verwachting is dat vanaf maart er weer volop geleverd kan worden.

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 15-02-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

EfBe schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:53:
Toch vreemd dat de stekker eruit moet, want qua data-drager is het niet een slecht format. Ik bedoel, wie boeit het wat op welk format je game of software op een schijf staat... Ik zie MS niet snel bluray players voor de xbox maken, alhoewel dat de playstation best wel eens zou kunnen schaden als ze dat WEL deden.
Ik zie MS wel heel binnenkort met een BD add-on voor de Xbox360 komen. Waarom zou dit playstation meer schaden? Het is een verkoopsargument voor de PS3 tov de Xbox360 minder als er een BD add-on voor de Xbox360 bestaat, maar iemand die een BD-speler bij zijn console wilt gaat toch een PS3 kopen en geen Xbox360.

Ik ken al een paar Xbox360 bezitters die nu rustig zitten te wachten op de BD add-on voor hun console. MS kan er maar beter snel mee komen, worden ze zelf gewoon beter van (en in dat opzicht heb je wel gelijk dat playstation dat niet wordt).

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Dutch_Baseline schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:36:
[...]

Dat gaat gewoon gebeuren! Het is niet zo dat de consument echt een keuze heeft. Het wordt gewoon heel stilletjes (sneaky???) geïntroduceerd en dvd zal hierdoor (uiteindelijk) verdreven worden. Ik denk dat je het niet eens echt doorhebt. Ok, jij wel, maar de doorsnee consument niet. Blu-Ray of HD DVD zijn gewoon dé opvolger van dvd i.m.o. Kijk naar de opslagcapciteit e.d. Vele malen beter/groter dan DVD. Om maar te zwijgen over die miljoenen HD-tv's in de wereld.

Goede zaak natuurlijk dat Blu-Ray dit gaat winnen, want zo veel is nu wel duidelijk lijkt mij!
Mijn goede hoop ook als er maar duidelijkheid is! En de anti-scratch laag van blu-ray is behoorlijk goed schijnbaar. Als je een disc kan afspelen nadat een pizzames erover heen is gegaan, wow!
Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:04:
[...]

Kijk, zo hoort het :p . Je moet in het dagelijkse leven al zoveel rushen, games hoor je relaxt en rustig te spelen ;) (wat voor zin heeft het om extra snel 60 euro uit te spelen ;) )

Zo zie je maar hoe goed dergelijke games gebalanceerd en uitgedacht zijn. Ik ken het spel verder niet, maar gamers die meer de tijd nemen om overal rond te kijken en items te verzamelen halen dus gemakkelijker de objectives? Dat vind ik netjes....

De casual gamer wordt daardoor niet benadeeld, integendeel. (en het zijn zoals je zegt net de casual gamers die elk hoekje en gaatje belangrijk vinden). Wij, met onze 'ervaring', menen nogal te snel dat iets niet nuttig is of zo :) Anderzijds geraak je er blijkbaar ook door te rushen...

Prima spel dus volgens mij!
Ik weet zeker dat de meeste mensen in GTA Vice City de meeste tijd of rondgereden hebben op de te foute radio loud meezingend of met de helicopter gevlogen hebben. Hoezo rushen sommige games zijn heerlijk zonder de opdrachten te doen!

Daarom heb ik GTA IV ook ge-pre-ordered., want hoe dan ook die "don't rush just relax" zal er weer in zitten en het is zo heerlijk! Flow is ook zo top, welk doel? Maakt toch niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

DarthDavy schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:49:
[...]

Ik zie MS wel heel binnenkort met een BD add-on voor de Xbox360 komen. Waarom zou dit playstation meer schaden? Het is een verkoopsargument voor de PS3 tov de Xbox360 minder als er een BD add-on voor de Xbox360 bestaat, maar iemand die een BD-speler bij zijn console wilt gaat toch een PS3 kopen en geen Xbox360.

Ik ken al een paar Xbox360 bezitters die nu rustig zitten te wachten op de BD add-on voor hun console. MS kan er maar beter snel mee komen, worden ze zelf gewoon beter van (en in dat opzicht heb je wel gelijk dat playstation dat niet wordt).
Zekers, beetje offtopic hier natuurlijk maar wat maakt het microsoft uit. Als ze maar geld verdienen, ze waren nooit echt een serieuze speler in de oorlog. Meer de Tavern houder die zowel blu-ray soldaten als HD-DVD soldaten in zijn Tavern zou willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

Maar dan zit je nog steeds met een Add-on.

Sterk punt bij de PS vind ik juist dat hij ongeveer alles kan wat ik aan game/multimedia toepassingen in de woonkamer wil hebben (met een beetje hulp van Tversity op zijn tijd). Als ik hiervoor weer allemaal losse uitbreidingen moet gaan kopen wordt het ook weer zo'n chaos.

Vind bijvoorbeeld playTV ook wel een leuk concept. maar om zelfde reden zal ik daar ook niet al te snel aan gaan. Als ik alles los wil kopen haal ik wel een PC.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 244919 op 15-02-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-04 14:17
Ik heb sinds een enkele maanden een PS3 (40 GB) en heb er nog geen seconde spijt van.
Dit is mijn gamesbibliotheek:
- Assassin's Creed :P
AC is een goed spel, enkel jammer dat het repetetief is en geen replay value heeft. Maar als je kijkt wat er allemaal goed aan is, en met de HUD uitgeschakeld is het véél realistischer.

Ben nu geduldig aan het wachten op Ratchet & Clank: Tools of Destruction van 3busymen.
Uncharted en Oblivion staan, naast GTA IV natuurlijk, ook op m'n verlanglijstje.

De PS3 zit op het draadloos netwerk. Streamen van videos en muziek duurt wel lang, en bij een zwak signaal is het niet aangenaam om films te bekijken.
Nu heb ik mijn PS3 aan de pc gehangen via een kabel, maar de gedeelde bestanden worden nog steeds draadloos doorgestuurd ipv via de kabel.
Wat moet ik doen om de gedeelde bestanden via de kabel door te sturen, maar het gamen moet draadloos blijven (anders moet de pc telkens aanstaan)?

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57

DoctorV64

Cosmopoliet

Zijn er hier mensen die Time Crisis 4 hebben? Ik twijfel eraan, op de psx met deel 1 veel lol gehad, maar de 100 euro die je in NL ervoor moet betalen vind ik net wat te veel.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023
Zojuist is bekend geworden dat na Best-buy, nu ook Walmart stopt met het verkopen van HD DVD. http://www.engadget.com/2...nue-hd-dvd-sales-by-june/

Ik denk dat het nu echt duidelijk is dat het afgelopen is met HD DVD. Zeker met het nieuws wat je vandaag op Tweakers.net las:
nieuws: 'Toshiba staat op het punt hd-dvd te laten vallen'

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Zwartkijker schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 17:22:
AC is een goed spel, enkel jammer dat het repetetief is en geen replay value heeft. Maar als je kijkt wat er allemaal goed aan is, en met de HUD uitgeschakeld is het véél realistischer.
Tja dat is AC..wat het doet doet het goed maar na 2 uur heb je alles gedaan en moet je het een aantal keer herhalen. Jammer...er zat meer in dat is duidelijk.
Ben nu geduldig aan het wachten op Ratchet & Clank: Tools of Destruction van 3busymen.
Uncharted en Oblivion staan, naast GTA IV natuurlijk, ook op m'n verlanglijstje.
Oblivion is goed, okay een oude game technisch gezien maar eyecandy! Deep verhaal, sterke game! Uncharted is de exclusive die laat zien dat well dingen mogelijk zijn, je moet van de game houden

GTA IV is interresant! GTA:SA viel me tegen ik heb goede hoop voor GTA IV! Nieuwe Engine maar wel deel van de oude gameplay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeepXJ89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-03-2020
*DoctorV64 krijgt een tik*
Het staat op pagina 35, niks dan dure ellende als ik de reaguurder mag geloven

PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Ik heb sinds een enkele maanden een PS3 (40 GB) en heb er nog geen seconde spijt van.

De PS3 zit op het draadloos netwerk. Streamen van videos en muziek duurt wel lang, en bij een zwak signaal is het niet aangenaam om films te bekijken.
Nu heb ik mijn PS3 aan de pc gehangen via een kabel, maar de gedeelde bestanden worden nog steeds draadloos doorgestuurd ipv via de kabel.
Wat moet ik doen om de gedeelde bestanden via de kabel door te sturen, maar het gamen moet draadloos blijven (anders moet de pc telkens aanstaan)?
je netwerk settings even aanpassen dat ie gebruik moet maken van de utp kabel. Wijst zichzelf als je daar bent :)

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-04 14:14
Nog als toevoeging op Paxlie:
Ik ben bang dat je dat elke keer handmatig zal moeten omzetten. Je kan de ps3 niet zó instellen dat gamen draadloos gaat en bestanden overzenden via de utp kabel. Ik denk overigens dat er niet veel animo naar is aangezien wireless meestal via een modem gaat, welke altijd wel aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-05-2024

Is Ratchet & Clank: Tools of Destruction dan ook in het Nederlands als je hem besteld bij 3busymen?

Trouwens dat downloaden gaat bij mij niet zo snel, komt dat door de download site van Sony? Mijn downloads gaan normaliter veel sneller.

[ Voor 15% gewijzigd door haroldso op 16-02-2008 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
haroldso schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 00:08:
[...]

Is Ratchet & Clank: Tools of Destruction dan ook in het Nederlands als je hem besteld bij 3busymen?

Trouwens dat downloaden gaat bij mij niet zo snel, komt dat door de download site van Sony? Mijn downloads gaan normaliter veel sneller.
Als het goed is neemt hij automatisch de taal van je psn over, iig bij first party spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-04 13:29

Denko

|{ing Øf ßlitz

DoctorV64 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 17:39:
Zijn er hier mensen die Time Crisis 4 hebben? Ik twijfel eraan, op de psx met deel 1 veel lol gehad, maar de 100 euro die je in NL ervoor moet betalen vind ik net wat te veel.
mag ik je doorverwijzen naar een post van mij over time crisis 4 van 2 pagina's terug? (als je niet wil zoeken: het is de duurste onderlegger die ik ooit heb gehad)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
HOME komt dichter en dichterbij!

Warhawk Patch 1.3 details:

#3 HOME Game Launching:
Yeah Baby…So our HOME integration is coming along nicely and this update includes a great, and much needed feature for Warhawk. With the release of v1.3 patch, players will be able to form groups, meet in their apartments, discuss tactics, and then launch a game of Warhawk…all together!
Ik neem aan dat als deze patch uitkomt HOME er ook is!
Dat zou een Maart release voor HOME kunnen betekenen.

[ Voor 4% gewijzigd door Falcon Heavy op 16-02-2008 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:58
Frank J. schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 09:27:
HOME komt dichter en dichterbij!

Warhawk Patch 1.3 details:

#3 HOME Game Launching:

[...]

Ik neem aan dat als deze patch uitkomt HOME er ook is!
Dat zou een Maart release voor HOME kunnen betekenen.
Kijk goed nieuws op deze mooie zaterdag ochtend! Dat HOME lijkt me echt zo vet, laat maar komen die handel! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door _VooDooMen_ op 16-02-2008 09:41 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik weet nog niet wat ik van HOME moet vinden :P Ik wacht af en zie wel hoe het gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Laatst online: 23-04 14:17
Dutch-Hane schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 20:55:
[...]

Nog als toevoeging op Paxlie:
Ik ben bang dat je dat elke keer handmatig zal moeten omzetten. Je kan de ps3 niet zó instellen dat gamen draadloos gaat en bestanden overzenden via de utp kabel. Ik denk overigens dat er niet veel animo naar is aangezien wireless meestal via een modem gaat, welke altijd wel aanstaat.
Bedankt voor de reacties, maar helaas.
Ik zou telkens moeten overschakelen van een wired naar een wireless connection. En telkens de SSID, WEP, enz ingeven ... aka véél te omslachtig/tijdrovend.
Bij de Wii kan je 3 verschillende verbindingen opslaan, jammer dat de PS3 dit niet kan.
Voorlopig dan maar de usb poort gebruiken zeker, in afwachting van een grotere 'harde ploate'.

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04 22:40
Mensen heb even een linux/ps3 vraagje. Heb sinds kort een nieuwe 250G schijf er in zitten heb daar nu ook leuk Fedora 8 opdraaien. Alleen als ik in linux mode zit en ik sluit netjes af en wil weer terug naar playstation OS zeg maar dan moet ik eerst bij het aanzetten 5 sec de powerknop in gedrukt houden tot die piept en dan start die de playstation OS op. Maar volgens mij doe ik dan een reset want elke keer als ik dat doe ben ik mijn thema kwijt en mijn beeld en geluids instellingen moet ik op nieuwe instellen best irritant. Weet iemand misschien of dit anders kan :? van het schakelen tussen de verschillende os-en.

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeepXJ89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-03-2020
@ Vampy719:
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik heb filmpje op internet gezien van Yellow Dog en Ubuntu, die hadden in hun 'start' menu een balkje om te switchen tussen OS. en dat was het beeld even zwart en dan start PS OS

@ PWM hieronder; ik snap de grap niet. Gewoon even de zoekfunctie gebruiken voordat je een vraag post is toch niet heel veel moeite?

[ Voor 22% gewijzigd door JeepXJ89 op 16-02-2008 13:33 ]

PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

JeepXJ89 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 19:20:
*DoctorV64 krijgt een tik*
Het staat op pagina 35, niks dan dure ellende als ik de reaguurder mag geloven
Pagina 35? Van wat? Dit topic heeft bij mij maar 5 pagina's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 15-06-2024
Op wat voor tv hebben de peepz hier hun PS3 aangesloten? zijn er hier mensen met ervaringen op een Panasonic 37pv70 plasma? Ik heb zelf een Philips 37PFL9632 met 1080p scherm maar er zijn toch wat kleine probleempjes...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Vampy719 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 11:28:
Mensen heb even een linux/ps3 vraagje. Heb sinds kort een nieuwe 250G schijf er in zitten heb daar nu ook leuk Fedora 8 opdraaien. Alleen als ik in linux mode zit en ik sluit netjes af en wil weer terug naar playstation OS zeg maar dan moet ik eerst bij het aanzetten 5 sec de powerknop in gedrukt houden tot die piept en dan start die de playstation OS op. Maar volgens mij doe ik dan een reset want elke keer als ik dat doe ben ik mijn thema kwijt en mijn beeld en geluids instellingen moet ik op nieuwe instellen best irritant. Weet iemand misschien of dit anders kan :? van het schakelen tussen de verschillende os-en.
Je moet in de 'command iets' (geen idee hoe het heet) :P, boot-game-os typen. Dan start je ps3 os weer op ZONDER instellingen kwijt te raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:47
Home lijkt me zo overhyped. Zie het nut er niet van in, ik bedoel als je met mensen wil chatten ofzo doe dat dan via een simpele interface. DIt is toch allemaal te omslachtig en wordt alleen gebruikt als marketing praat.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Anoniem: 138251 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:40:
[...]

Je moet in de 'command iets' (geen idee hoe het heet) :P, boot-game-os typen. Dan start je ps3 os weer op ZONDER instellingen kwijt te raken :)
console heet dat... ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

swopdark schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:18:
Op wat voor tv hebben de peepz hier hun PS3 aangesloten? zijn er hier mensen met ervaringen op een Panasonic 37pv70 plasma? Ik heb zelf een Philips 37PFL9632 met 1080p scherm maar er zijn toch wat kleine probleempjes...
LG Flatron 22Inch Widescreen TFT scherm, gelukkig had hij HDCP dus kan 720p draaien. Misschien over een paar jaar moet ik mijn CRT televisie vervangen maar voor nu doe ik het met mijn TFT scherm.

@Phusebox

Sony kennende zal het niet een super iets zijn bij de start maar zullen ze stukje bij stukje dingen toevoegen. In zoverre ziet het eruit als een soort Second Life. Nu ja we zullen wel zien!

[ Voor 16% gewijzigd door swampy op 16-02-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Phusebox schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:55:
Home lijkt me zo overhyped. Zie het nut er niet van in, ik bedoel als je met mensen wil chatten ofzo doe dat dan via een simpele interface. DIt is toch allemaal te omslachtig en wordt alleen gebruikt als marketing praat.
Nee joh, lijkt me geweldig! Jarenlang ge-IRC-ed en al jarenlang op uitgekeken mede duur het suffe karakter van een simpele interface. Dat 'virtual reality' lijkt mij wel een toegevoegde waarde hebben. Beetje naar je virtuele stamcafe en opeens een potje Warhawk doen, of met z'n allen de virtuele bioscoop in duiken. Ik ben erg benieuwd het dit in de praktijk gaat. :) Volgens mij kan dit best wel een succes worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-03 22:11
Kan je met de playstation 3 ook gewoon films (divx) downloaden met bijvoorbeeld torrents.

Of moet je dit doen met je gewone computer en dan over zetten op je ps3?
Ik weet dat het op laatste manier kan maar ik benieuwd of het ook kan via de browser van de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Pioneer PDP-427XA plasma. Mede door de vele kleurnuances van een plasma scherm wat je met een LCD niet hebt, krijgt het beeld 'diepte' werking. En door de vele hogere licht opbrengst van een plasma scherm, 2x zo hoog tov LCD, lijkt een zonsopgang echt op een zonsopgang en doet het enigsinds nog zeer in je ogen ook. Wat betekend dat in praktijk voor een PS3 gamer? Dat je met Motostorm een zonnebril op moet zetten, en ervoor moet zorgen dat je niet misselijk wordt. :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Arx schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 13:02:
[...]

Nee joh, lijkt me geweldig! Jarenlang ge-IRC-ed en al jarenlang op uitgekeken mede duur het suffe karakter van een simpele interface. Dat 'virtual reality' lijkt mij wel een toegevoegde waarde hebben. Beetje naar je virtuele stamcafe en opeens een potje Warhawk doen, of met z'n allen de virtuele bioscoop in duiken. Ik ben erg benieuwd het dit in de praktijk gaat. :) Volgens mij kan dit best wel een succes worden.
mij lijkt HOME ook vet. Mede doordat er ook spaces kunnen zijn van developers uitgevers of games zelf waar je een soort van virtuele website krijgt met een community plek voor de clans e.d. Daarnaast hoop ik wel dat er een simpele chat interface (ingame XMB met chat muziek invites) komt, maar ik denk dat dit dan veel functies overneemt van HOME waardoor ik betwijfel of dit allemaal kan straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Ik heb 'm aan een Panasonic 42PV70 hangen. Wat wil je weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
... Ik heb zelf een Philips 37PFL9632 met 1080p scherm maar er zijn toch wat kleine probleempjes...
wat voor kleine probleempjes bedoel je dan ?

[ Voor 16% gewijzigd door RedBaret op 16-02-2008 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-04 21:58
Ook bij mij een 42PV70, works like a charm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

LG 37LF75 en bevalt meer dan prima :)

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Misschien domme vraag, maarre... Weet iemand goeie sites voor 1080 wallpapers??? Ben aan het googlen geweest, maarre... Alleen maar betaalde of van die saaie... Iemand tips??

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
  • Laatst online: 23-04 19:16
@swopdark...Wat voor problempjes dan? Ik ben wel benieuwd. Wou namelijk PS3 samen met Philips gaan halen....Ik zit nog steeds over TV te twijfelen. Keuze uit samsung, Sony of Philips. :(

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Sony KDL-46W2000. Wat zou je ervan willen weten..?
Dutch_Baseline schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:12:
Misschien domme vraag, maarre... Weet iemand goeie sites voor 1080 wallpapers??? Ben aan het googlen geweest, maarre... Alleen maar betaalde of van die saaie... Iemand tips??
Zelf ga ik altijd voor interfacelift.com, prachtige foto's op 1920x1080. :)

Heb net na weken weer eindelijk m'n PS3 aangezet, toch weer ff heerlijk om F1 CE te spelen. Niet echt belangrijke informatie, maar ik moest het ff kwijt. Hoeveel contacts hebben jullie als ik vragen mag..? Ik heb er welgeteld 1. :+

[ Voor 23% gewijzigd door S_Chief op 16-02-2008 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Phusebox schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:55:
Aangezien HOME gratis is, zal er maar weinig marketing praat nodig zijn om dit aan de man/vrouw te brengen. Hoe kan je overigens een mening hebben over iets dat nog niet beschikbaar is om een mening over te vormen :?

Nog even klein beetje offtopic:
Toshiba to exit HD DVD, end format war-NHK

Zou dit nu echt-echt het einde zijn >:)

[ Voor 15% gewijzigd door DCFreak op 16-02-2008 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-04 18:10
Dacht dat die nieuwe serie Philipjes beetje problemen hadden met Lip sync waardoor je beetje lag op je controller en geluid krijgt. Misschien dat ie daar wat mee zit te dubben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Laatst online: 08:05
Dutch_Baseline schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:12:
don't tell everyone Link naar interfacelift.com verwijderd omdat een van hun ads naar een trojan verwijst op dit moment. (Is geen foute site.)

[ Voor 16% gewijzigd door TheZeroorez op 17-02-2008 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
DCFreak schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 18:06:
[...]

Aangezien HOME gratis is, zal er maar weinig marketing praat nodig zijn om dit aan de man/vrouw te brengen. Hoe kan je overigens een mening hebben over iets dat nog niet beschikbaar is om een mening over te vormen :?

Nog even klein beetje offtopic:
Toshiba to exit HD DVD, end format war-NHK

Zou dit nu echt-echt het einde zijn >:)
Nog moeilijk te geloven dat het over is voor HD DVD doordat Toshiba Japan vandaag de handdoek in de ring heeft gegooid. Maarja, zoals ik eerder zei, het is pas over voormij totdat Transformers op Blu-ray te krijgen is. En wat zie ik vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgethd.com/media/2008/02/2-16-08-transformersbd.jpg

Die is vandaag in het order systeem gekomen van Circuit City. Zou het dan toch echt over zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
shaun of the dead op blue ray please. en borne ook graag.
mensen ik moet nodig wat games gaan uitspelen.

motorstorm (uitgespeeld)
resistance (te moeilijk
cod 4 (kom niet toe aan de single player) multiplayer is verslavend)
folklore( 2 minuten gespeeld)
unreal 3( 1 minuut gespeeld)
eye of judgement (speel ik alleen online)
the darkness ( ook niet veel gespeeld)

welke moet ik nou als eerste uitspelen mensen?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Dutchzilla schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 20:08:
shaun of the dead op blue ray please. en borne ook graag.
mensen ik moet nodig wat games gaan uitspelen.

motorstorm (uitgespeeld)
resistance (te moeilijk
cod 4 (kom niet toe aan de single player) multiplayer is verslavend)
folklore( 2 minuten gespeeld)
unreal 3( 1 minuut gespeeld)
eye of judgement (speel ik alleen online)
the darkness ( ook niet veel gespeeld)

welke moet ik nou als eerste uitspelen mensen?
Heb jij Unreal 3 nog maar 2 minuten gespeeld? 8)7 Hoe komt dat zo, valt het tegen? :? Trouwens, COD4 offline vind ik erg de moeite waard om uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Hier ook UT3 maar een paar minuten gespeeld. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als Junkievirus. Een hoop games die ik nog uit moet spelen en Warhawk blijft gewoon THA BOMB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 02-04 17:52
Arx schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 20:18:
[...]

Heb jij Unreal 3 nog maar 2 minuten gespeeld? 8)7 Hoe komt dat zo, valt het tegen? :? Trouwens, COD4 offline vind ik erg de moeite waard om uit te spelen.
net halfuurtje geunrealed cod 4 offline is zeker vet ga ik volgende week uitspelen.
unreal is ook strakke game. vooral omdat je zelf mods kan bouwen.
dat ga ik dan ook zeker doen.

eigelijk vind ik al mijn games wel vet.

mijn volgende aankopen worden burnout paradise + dmc 4 + gta + metal gear

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Laatst online: 16-07-2024
mooie site die interfacelift blabla... 2 verschillende virusscanners op 2 verschillende computers troffen daar een trojan horse aan! (NOD en McAfee).

Hier een 40" Full-HD Samsung by the way (vanaf vandaag :9~ ) 15000:1 CR, prachtig!

Niet dat ik warez zoek (kan wel wachten tot 8 maart) maar heeft iemand al ervaring met YDL 6.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

xvanwaart schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 20:59:
mooie site die interfacelift blabla... 2 verschillende virusscanners op 2 verschillende computers troffen daar een trojan horse aan! (NOD en McAfee).

Hier een 40" Full-HD Samsung by the way (vanaf vandaag :9~ ) 15000:1 CR, prachtig!

Niet dat ik warez zoek (kan wel wachten tot 8 maart) maar heeft iemand al ervaring met YDL 6.0?
lol een jpg op je browser met virus in firefox....?
Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Laatst online: 25-02 18:31
Heeft iemand nog meer last van het (snel) slijten van de thumbstick van de sixaxis controller?

Moeilijk uit te leggen, maar:
Kennelijk slijt het pookje best snel als je hem vaak tot het eindpunt tegen het plastic van de controller aan beweegt. Als ik met COD 4 namelijk naar voren wil rennen, doe ik de thumbstick helemaal tot het einde aan. Nu wordt het bewegen wat stoever omdat de thumsticks wat zijn ingesleten :S

Van mij hadden ze dat plastic wel wat harder mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-04 18:10
PatrickG schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 21:46:
Heeft iemand nog meer last van het (snel) slijten van de thumbstick van de sixaxis controller?

Kennelijk slijt het pookje best snel als je hem vaak tot het eindpunt tegen het plastic van de controller aan beweegt. Als ik met COD 4 namelijk naar voren wil rennen, doe ik de thumbstick helemaal tot het einde aan. Nu wordt het bewegen wat stoever omdat de thumsticks wat zijn ingesleten :S

Ik speel normaal COD4 op de pc maar laatst toevallig op de PS3 eens een keertje gespeeld en vond dat rennen ook zowiezo kut werken. Ik heb niet gekeken of de knoppen anders ingesteld konden worden anders had ik dit wel gedaan. Trigger knop voor granaat ff geruild dan, je rent veel meer dan dat je een granaatje pleurt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233253

xvanwaart schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 20:59:

Inderdaad meteen een trojan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Laatst online: 22:07
Heeft iemand de G25 ook aan de praat gekregen in GT5 Prologue (japanse versie) met de flippers achter op het stuur om te schakelen? Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt maar niet om te schakelen. Het g25 stuurtje staat er kwa layout ook niet bij. Wat hebben jullie gedaan om het aan de praat te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Anoniem: 233253 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 22:01:
[...]

Inderdaad meteen een trojan te pakken.
Ik ook, een of andere afbeelding op de achtergrond die de hele tijd aanwezig is.
Vaag hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

PatrickG schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 21:46:

Ik begon de slijtage op te merken toen ik nogal veel Super Stardust HD speelde, daar draai je ook steeds de pook rond tijdens het schieten en dat begon ik inderdaad op het plastic van de stick te zien, dat begon in te slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
Anoniem: 86399 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 22:45:
[...]

Ik begon de slijtage op te merken toen ik nogal veel Super Stardust HD speelde, daar draai je ook steeds de pook rond tijdens het schieten en dat begon ik inderdaad op het plastic van de stick te zien, dat begon in te slijten.
Ik heb precies het zelfde hier. Ik hoop dat ze dat bij de DS3 verholpen hebben. (ik gebruik de doorzichtige controllers van de release periode)

[ Voor 6% gewijzigd door BlackRageNL op 16-02-2008 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Arx schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 19:22:
[...]

Nog moeilijk te geloven dat het over is voor HD DVD doordat Toshiba Japan vandaag de handdoek in de ring heeft gegooid. Maarja, zoals ik eerder zei, het is pas over voormij totdat Transformers op Blu-ray te krijgen is. En wat zie ik vandaag:

[afbeelding]

Die is vandaag in het order systeem gekomen van Circuit City. Zou het dan toch echt over zijn? :+
Dat zou betekenen dat we binnenkort een aankondiging van paramount/dreamworks kunnen verwachten... Overigens kan universal mij blij maken met de Matrix trilogy op BD 8)
hermedico schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 23:33:
[...]

Ik heb precies het zelfde hier. Ik hoop dat ze dat bij de DS3 verholpen hebben. (ik gebruik de doorzichtige controllers van de release periode)
Tot nu toe zie ik geen enkele slijtage bij de DS3. Wat mij vooral meevalt is het stroomverbruik, speel nu een aantal dagen met de DS3 en de accu is pas 1/3 leeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-04 14:00
2 vragen.

Release datum MGS 4 ?
Release datum GTA 4?

doei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:07
paulmp schreef op zondag 17 februari 2008 @ 09:52:
2 vragen.

Release datum MGS 4 ?
Release datum GTA 4?

doei :)
Wat je hier hebt in getypte kan je ook in typen in google en dan kom je uit op de volgende 2 links.
GTA 4 29-april-2008
http://gameorder.nl/grand-theft-auto-gta4-p-3598.html

MGS 4 (2de kwartaal 2008)
http://www.ps3focus.nl/v3/nieuws/bekijk.php?id=7169

Nou zal dit allemaal wel ondervoorbehoud zijn, maar heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
Arie26 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 10:16:
[...]

Wat je hier hebt in getypte kan je ook in typen in google en dan kom je uit op de volgende 2 links.
GTA 4 29-april-2008
http://gameorder.nl/grand-theft-auto-gta4-p-3598.html

MGS 4 (2de kwartaal 2008)
http://www.ps3focus.nl/v3/nieuws/bekijk.php?id=7169

Nou zal dit allemaal wel ondervoorbehoud zijn, maar heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken.
dat had ik zelf ook al bedacht, maar aangezien er nogal wat speculaties en verschillende antwoorden zijn probeerde ik het hier even, maar aan die google links heb ik dus ook weinig idd.
Ik dacht mischien dat iemand in een gamestore werkt en wat meer specifieke duidelijker informatie had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-04 13:38
Gta is niet meer onder voorbehoud, die komt echt op de aangegeven datum >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
Houd het nuttig ;)

[ Voor 91% gewijzigd door TheZeroorez op 17-02-2008 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:07
En op onderstaande game hoef je waarschijnlijk nog minder lang te wachten, april wordt een dure maand voor je.

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Action 18-Apr-2008
http://www.tothegame.com/...TAL+GEAR+SOLID+&x=18&y=10

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
Arie26 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 10:31:
En op onderstaande game hoef je waarschijnlijk nog minder lang te wachten, april wordt een dure maand voor je.

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Action 18-Apr-2008
http://www.tothegame.com/...TAL+GEAR+SOLID+&x=18&y=10
ff een paar uurtjes extra werken, en daarna heel wat uurtjes plezier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206197

Wie kan me helpen. IK heb mijn PS3 via hdmi kabel op m'n lcd tv aangesloten en dat werkt prima. Het geluid heb ik via de AV-Out kabel aangesloten. Ik heb dus de rode en witte kabel aangesloten op m'n versterker. Alleen het geluid wat eruit komt valt reuze tegen. Er zitten enorm veel krakende geluiden in. Vooral dus bij lage gedeeltes. Waar kan dat aan liggen ??? Het gebeurdt bij zowel muziek die gestreamed is als ook bij muzien die via een usb stick wordt afgespeeld, dus aan het streamen kan het ook niet liggen. Wie kan me helpen??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pi-xie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:28

Pi-xie

I'm diggin' for fire

Anoniem: 206197 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 11:14:
Wie kan me helpen. IK heb mijn PS3 via hdmi kabel op m'n lcd tv aangesloten en dat werkt prima. Het geluid heb ik via de AV-Out kabel aangesloten. Ik heb dus de rode en witte kabel aangesloten op m'n versterker. Alleen het geluid wat eruit komt valt reuze tegen. Er zitten enorm veel krakende geluiden in. Vooral dus bij lage gedeeltes. Waar kan dat aan liggen ??? Het gebeurdt bij zowel muziek die gestreamed is als ook bij muzien die via een usb stick wordt afgespeeld, dus aan het streamen kan het ook niet liggen. Wie kan me helpen??????
Optische kabel gebruiken om PS3 en versterker te verbinden. Kun je ook gelijk 5.1 kanaals geluid gebruiken bij games, films enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:18
Even terug komend op PS3 + Philips. Ik heb hier een PS3 aangesloten op een 42PFL7662 (1080p) en het werkt allemaal als een zonnetje, nergens problemen mee gehad.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Dutch_Baseline schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:36:
[...]

Moet het allemaal nog maar zien hoor; de blueray en HD DVD verkopen samen vallen volkomen in het niet naast de DVD verkopen. Ik zie mezelf ook niet snel meer Bluerays kopen want ze zijn behoorlijk duurder, komen laat uit en om heel eerlijk te zijn niet zo enorm veel beter (in de praktijk) dan een DL-DVD. Als ze dat verhelpen en de Bluerayspelers worden <100 EUR dan zijn we wel een paar jaar verder. Dan heb je een basis voor succes maar wellicht trekt iedereen alles over twee jaar gewoon digitaal online binnen. Het betere SCAD redt het ook niet als CD opvolger; men kiest de lagere kwaliteit van MP3 omdat het makkelijk draagbaar is.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

bombadil schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:02:
[...]

Moet het allemaal nog maar zien hoor; de blueray en HD DVD verkopen samen vallen volkomen in het niet naast de DVD verkopen. Ik zie mezelf ook niet snel meer Bluerays kopen want ze zijn behoorlijk duurder, komen laat uit en om heel eerlijk te zijn niet zo enorm veel beter (in de praktijk) dan een DL-DVD. Als ze dat verhelpen en de Bluerayspelers worden <100 EUR dan zijn we wel een paar jaar verder. Dan heb je een basis voor succes maar wellicht trekt iedereen alles over twee jaar gewoon digitaal online binnen. Het betere SCAD redt het ook niet als CD opvolger; men kiest de lagere kwaliteit van MP3 omdat het makkelijk draagbaar is.
Als ik toevallig een Lord of the Rings Blu-ray set zou tegen komen...feit is dat niet alle blu-ray films even goed zijn. Soms is de DVD ge-upsampled even goed als de Blu-ray versie. Net zoals de games eigenlijk er is gewoon een periode waarbij de media nog moet groeien in het nieuwe jasje!

LotR is een van de beste dvd set die ik ken, kwa geluidskwaliteit, beeldkwaliteit, compressie etc..en ik bezit een paar films die zoals gezegt duidelijk VHS kwaliteit zijn. Bij LotR zit er meer in..het is een van de titels die op blu-ray ongelofelijk goed zal zijn! En niet alleen het feit dat het LotR is maar vooral omdat het opgenomen is blijkbaar met het beste van het beste materiaal en..er zit meer in dan DVD toelaat!

[ Voor 5% gewijzigd door swampy op 17-02-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Lord of the Rings zou ik ook wel direct kopen. De Matrix en de Bourne trilogy zouden ook wel leuke aanwinsten zijn :)
Ik moet zeggen dat sinds ik een dolby setje heb staan ik ook vooral verschil merk in geluidskwaliteit. Een Blu-Ray film geeft een voller geluid en diepere bassen dan een gewone DVD.

[ Voor 17% gewijzigd door SToRM666 op 17-02-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Nu online
De kwaliteit van een Blu-Ray film hangt heel erg af van de apparatuur waarmee het opgenomen is. Kijk maar naar Planet Earth, sommige scenes zijn mega mooi, en anderen zijn niet mooi kwa kwaliteit. Die minder mooie scenes zijn opgenomen met slechtere camera's denk ik zo.
De Matrix zou ik ook wel op BR willen. LOTR is ook één van me favo films, maar helaas is die paar maanden terug nog op TV geweest en heb ik voorlopig toch geen zin meer om die te zien.

By the way, zijn er hier mensen die Riff Everyday Shooter hebben? Ik heb op Youtube wat filmpjes zitten kijken, maar kan niet echt een idee krijgen van hoe de game is. Het ziet er niet uit, je moet bewegende blokjes/rondjes kapot knallen en dan? Gaat de achtergrond muziek harder als je bijvoorbeeld meer dingetjes kapot knal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

sopsop

[v] [;,,;] [v]

technoaddict schreef op zondag 17 februari 2008 @ 14:46:
By the way, zijn er hier mensen die Riff Everyday Shooter hebben? Ik heb op Youtube wat filmpjes zitten kijken, maar kan niet echt een idee krijgen van hoe de game is. Het ziet er niet uit, je moet bewegende blokjes/rondjes kapot knallen en dan? Gaat de achtergrond muziek harder als je bijvoorbeeld meer dingetjes kapot knal?
Hier heb je een hoop filmpjes en in betere kwaliteit dan youtube: http://www.gametrailers.com/game/4203.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251188

hey, ik ben nog vrij nieuw hier maar ik volg de comments wel geregeld. Een aantal pagina's terug vroeg ik wat de beste optie was om een ps3 aan te sluiten op een gewone breedbeeld TV. Nog bedankt voor de vlugge reactie hierop. Ondertussen heb ik dus ook een ps3 gekocht en een scartkabel erbij, waar ik ook vrij tevreden van ben.
Nu wou ik graag beter geluid eruit krijgen en heb ik me gisteren een digitale audiokabel gekocht (zo eentje (url=http://www.digitalstreet.nl/images/HQ_SS3471.jpg)
Maar dit bleek niet de geschikte kabel voor de ps3 maar wel voor mijn surroundsysteem (eentje van philips Afbeeldingslocatie: http://fotobewaren.nl/output/1203257706.jpg)
Wat zou nu de beste oplossing zijn? Een converter kopen van coax naar optisch + een optische kabel? Of zijn er nog budgetvriendelijkere oplossingen aangezien dit dan nogal vrij prijzig gaat worden.
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 251188 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:19:
hey, ik ben nog vrij nieuw hier maar ik volg de comments wel geregeld. Een aantal pagina's terug vroeg ik wat de beste optie was om een ps3 aan te sluiten op een gewone breedbeeld TV. Nog bedankt voor de vlugge reactie hierop. Ondertussen heb ik dus ook een ps3 gekocht en een scartkabel erbij, waar ik ook vrij tevreden van ben.
Nu wou ik graag beter geluid eruit krijgen en heb ik me gisteren een digitale audiokabel gekocht (zo eentje (url=http://www.digitalstreet.nl/images/HQ_SS3471.jpg)
Maar dit bleek niet de geschikte kabel voor de ps3 maar wel voor mijn surroundsysteem (eentje van philips [afbeelding])
Wat zou nu de beste oplossing zijn? Een converter kopen van coax naar optisch + een optische kabel? Of zijn er nog budgetvriendelijkere oplossingen aangezien dit dan nogal vrij prijzig gaat worden.
Thx
Budget oplossing is genieten van stereogeluid!

Als je echt 5.1 wilt moet je doen wat je moet doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142353

Heb hem nu een paar keer gespeeld. Typisch geval van vaker spelen veel beter worden. In het begin heb je eigenlijk geen goed idee wat nu de bedoeling is maar naarmate je vaker speelt worden de combo's duidelijker waardoor de scores veel hoger worden.
Geluid is geen REZ kwaliteit (vorige week weer eens gespeeld _/-\o_ ) maar er is wel enige interactie.
Werking: Je schiet sowieso alles kapot wat je ziet. Sommige objecten laten een 'stip' achter wat een punt scoort zodra je deze oppakt door eroverheen of vlak langs te gaan. Er zijn objecten die alles in de buurt doen exploderen. Hoe meer objecten hoe meer punten je er mee kan scoren. De truc is dus te leren hoe en waar je die explosieven moet raken waardoor precies datgene explodeert wat je wilt.

Leuke game, maar geen Stardust, nog zo'n _/-\o_ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
LOTR is ook één van me favo films, maar helaas is die paar maanden terug nog op TV geweest en heb ik voorlopig toch geen zin meer om die te zien.
Ik heb deel 2 en 3 nog nooit gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-04 16:22
Anoniem: 251188 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:19:
Thx
Zoiets dus: http://www.elektronica-online.nl/content_details.php?id=695
Een nieuwe versterker met optische ingang is waarschijnlijk duurder. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Atomsk op 17-02-2008 17:40 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:10
Atomsk schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:30:
[...]

Zoiets dus: http://www.elektronica-online.nl/content_details.php?id=695
Een nieuwe versterker met optische ingang is waarschijnlijk duurder. :)
Werkt prima, ik heb de gelinkte oplossing en gebruik het voor mijn xbox360. Het is toch een digitale omzetting dus er treed geen kwaliteitsverlies op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-04 17:17
Ook in grote topics is het de bedoeling dat je zoekt voordat je iets vraagt. Daarbuiten is er Playstation 3 als media center - deel 2 voor mediacenter-ervaringen, en horen technische vragen in Spielerij - Problemen & Vragen nadat je de FAQ daar doorgelezen hebt.

[ Voor 79% gewijzigd door TheZeroorez op 17-02-2008 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Xoxol schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:58:
@swopdark...Wat voor problempjes dan? Ik ben wel benieuwd. Wou namelijk PS3 samen met Philips gaan halen....Ik zit nog steeds over TV te twijfelen. Keuze uit samsung, Sony of Philips. :(
Nah het beeld op Blu-ray en in games is gewoon ge-wel-dig! Het zijn geen grote problemen maar ik heb gelezen dat het toestel niet 1:1 1080p signaal naar je scherm tovert. Dit is de praktijk eigenlijk niet zichtbaar maar toch knaagt het een beetje... De inputlag waar al veel over gesproken is is bij mijn aardig opgelost door als inputbron "spel" te selecteren. Hierdoor is het probleem iig niet onacceptabel. Alle LCD of Plasma met beeldverbeteringstechnieken hebben overigens last van input-lag in meer of mindere mate. Helemaal kwijt ben je het pas met een CRT tv.

Ik ben benieuwd hoe een Pana 37pv70 (of 42PV70) omgaat met 1080p signalen zoals Blu-Ray films of games als COD4 op de PS3. in principe scalen deze tv's de boel ook terug door hun fisieke limiet van 720x1024 (of zoiets) pixels. De Philips die ik heb heeft een volwaardig full HD scherm. Ben eigenlijk gewoon benieuwd of het (geschaal) merkbaar is op 3,5 mtr.

Nu is dit meer een vraag voor in een "grote Panasinic topic" maar hier zitten de PS3 gebruikers en dat is mijn bron voor HD beelden op genoemde schermen. Daarbij gaat het om PS3 ervaringen. :>

Ik ben overigens op veel vlakken enorm onder de indruk van de Philips 37PFL9632 - PS3 combo.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Heeft er iemand trouwens al iet meer info over een mogelijke launchdatum en of prijs van Dark Mist?

youtubefilmpje
youtubefilmpje

Het lijkt mij weer ff een verfrissende nieuwe verslaving na of naast Stardust. Ziet er leuk uit, leuke vijanden, grappig consept met dat licht en donker. Draait op 720p en zal wellicht hetzelfde kosten als Stardust deed; zo'n 7,99 of minder.

Ik heb het al eens eerder gepost maar de aandacht voor het spel zakt een beetje weg doordat het onbekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
bassio schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 22:07:
Heeft iemand de G25 ook aan de praat gekregen in GT5 Prologue (japanse versie) met de flippers achter op het stuur om te schakelen? Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt maar niet om te schakelen. Het g25 stuurtje staat er kwa layout ook niet bij. Wat hebben jullie gedaan om het aan de praat te krijgen?
Werkt hier gewoon, je moet wel de switch op het pookje naar links draaien terwijl je het pookje ingedrukt hebt. Je hoeft in GT5 niks in te stellen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Morgen begint dus GDC '08 (Game Developers Conference) waar Sony vorig jaar groots aanwezig was met de presentatie van Home en LittleBigPlanet.

Klopt het dat Sony dit jaar geen keynote gaat geven? Hopelijk komen ze met wat leuke knallers, een releasedate voor Home (beta) zou iig welkom zijn... Aangezien het expo gedeelte van de GDC steeds groter wordt, hoop ik dat ze ook wat interessante games tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:09

scorpie

Supra Addict

swopdark schreef op zondag 17 februari 2008 @ 22:49:
Heeft er iemand trouwens al iet meer info over een mogelijke launchdatum en of prijs van Dark Mist?

youtubefilmpje
youtubefilmpje

Het lijkt mij weer ff een verfrissende nieuwe verslaving na of naast Stardust. Ziet er leuk uit, leuke vijanden, grappig consept met dat licht en donker. Draait op 720p en zal wellicht hetzelfde kosten als Stardust deed; zo'n 7,99 of minder.

Ik heb het al eens eerder gepost maar de aandacht voor het spel zakt een beetje weg doordat het onbekend is.
Ziet er gaaf uit zeg :) Er zijn een aantal PSN games die ik wel zou willen kopen, maar iets weerhoudt me er steeds van om m'n CC te pakken hehe. Echochrome, Pixeljunk Monsters, deze Dark Mist dan, zou ik allemaal wel willen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Frank J. schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 20:26:
Hier ook UT3 maar een paar minuten gespeeld. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als Junkievirus. Een hoop games die ik nog uit moet spelen en Warhawk blijft gewoon THA BOMB!
Eeeuh,..... Dat ding komt toch pas vrijdag uit??? Offe... Import titell???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
swopdark schreef op zondag 17 februari 2008 @ 22:38:
[...]

Nah het beeld op Blu-ray en in games is gewoon ge-wel-dig! Het zijn geen grote problemen maar ik heb gelezen dat het toestel niet 1:1 1080p signaal naar je scherm tovert. Dit is de praktijk eigenlijk niet zichtbaar maar toch knaagt het een beetje... De inputlag waar al veel over gesproken is is bij mijn aardig opgelost door als inputbron "spel" te selecteren. Hierdoor is het probleem iig niet onacceptabel. Alle LCD of Plasma met beeldverbeteringstechnieken hebben overigens last van input-lag in meer of mindere mate. Helemaal kwijt ben je het pas met een CRT tv.
Ik had eerst ook een Philips LCD besteld. ECHTER, achteraf bleek dat het scherm geen 1080P als input accepteerde! het scherm kon wel 1080P aan, maar de processor van de tv kon er niet overweg. Wat ik echt een schande vind is dat ze wel FullHD op het scherm hadden geplakt. Ik heb Philips gebeld en ze verteld dat ze de boel oplichten met hun misleidende marketingtruukjes...

't Is uiteindelijk een (echte) FullHD scherm van Sharp geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Dutch_Baseline schreef op maandag 18 februari 2008 @ 09:55:
[...]

Ik had eerst ook een Philips LCD besteld. ECHTER, achteraf bleek dat het scherm geen 1080P als input accepteerde! het scherm kon wel 1080P aan, maar de processor van de tv kon er niet overweg. Wat ik echt een schande vind is dat ze wel FullHD op het scherm hadden geplakt. Ik heb Philips gebeld en ze verteld dat ze de boel oplichten met hun misleidende marketingtruukjes...

Dit kan ik me echt niet voorstellen. Welk scherm was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb ook een Sharp FullHD scherm. Bevalt me prima :)
Alleen had de kijkhoek wel iets groter mogen zijn...

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 18-02-2008 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 23:40
sopsop schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:09:
[...]

Dit kan ik me echt niet voorstellen. Welk scherm was dat?
Ik kan het me wel voorstellen. Neem de 37PF9830 en 42PF9830 bijv. Maar die modellen zijn meer dan 2 jaar oud. Er zijn nog wel meer schermen van andere fabrikanten uit diezelfde periode die wel een fysieke resolutie van 1920x1080 hebben, maar enkel 720P en 1080i accepteerden omdat 1080p nog niet nodig was omdat er nog geen Blu-Ray cq HD-DVD-spelers op de markt waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:58
[...]

Heel apart, Ik heb een HD-ready plasma van Philips (nieuwe lijn) en die accepteert zelfs 1080P signalen en scaled het dan gewoon terug naar zijn beste resolutie. Lijkt me sterk dat een full hd dat niet kan. Maar af en toe is techniek gewoon raar...

Verder heeft mijn PS3 gisteren aardig wat uurtjes aangestaan, maar dan wel als media center :). Wat heerlijk dat dat ding gewoon alles afspeelt vanaf externe HDD. Gewoon super!

Nog maar 2 maandjes voordat MGS4 uitkomt.... het komt dichter en dichterbij, Hoop dat 4 mij net zo lang bezig kan houden als 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

Ermo

the syntax is painful...

tex5 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 23:41:
[...]

Werkt hier gewoon, je moet wel de switch op het pookje naar links draaien terwijl je het pookje ingedrukt hebt. Je hoeft in GT5 niks in te stellen verder.
Hoe hebben jullie die game gedownload?
Kan dat met een NL PS3 ?

Kan niet wachten op Prologue...dus ik ben benieuwd naar jullie antwoord >:)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic. Paypal- en flamemeuk worden niet meer getolereerd. Zie ook hier.