PSNID : HoefMeistert
PIxeljunk Monsters uit de store is leuk om samen te doen.EgoPro schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:07:
Ach nadat mijn vriendin meerdere vanaf een grote afstand een paar aanvallende grunts (Kamari, toch?) van mijn rug af-snipe-te vondt ze RFOM toch wel erg vet en hebben we em coop uitgespeeld, elke dag een leveltje voor het slapen gaan.
PS. Toch maar ff wat reviews van Lego Star Wars bekeken ik heb voorgaande delen nooit gespeeld mss een goed plan om deze te kopen.
PSN: Shiver23
Ik heb nu mijn beide sixaxis controllers die bij de ps3 kwamen kapot. In ieder geval doen bij beide
controllers de R1 knoppen het niet meer. Je kan ze helemaal doordrukken en dan blijven ze hangen.
Gelukkig heb ik ook twee Dualshock3 controllers, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Zijn er hier meer mensen die dit probleem hebben en geeft Sony hier garantie voor?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Sony helpdesk bellen, je krijgt dan een (RMA)nummer + antwoord nummer/adres waar je je zaken (zonder postzegelzwembroek schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:05:
Hey mensen ff een vraagje over de sixaxis controllers.
Ik heb nu mijn beide sixaxis controllers die bij de ps3 kwamen kapot. In ieder geval doen bij beide
controllers de R1 knoppen het niet meer. Je kan ze helemaal doordrukken en dan blijven ze hangen.
Gelukkig heb ik ook twee Dualshock3 controllers, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Zijn er hier meer mensen die dit probleem hebben en geeft Sony hier garantie voor?
of zoals ik; L trigger kapot, bon kwijt door verhuizing, geen garantie, geen coulance niks...zwembroek schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:05:
Hey mensen ff een vraagje over de sixaxis controllers.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
http://www.click4games.nl...ony__+PS3++N_art_3772.phpEiríkr schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:27:
Ik als 360 gamer wil ook de PS3 in huis gaan halen zodra Gran Turismo uitkomt![]()
Nu heb ik vernomen dat Sony in Azie nieuwe controllers heeft uitgebracht. Importeren is een optie maar het is natuurlijk beter als hij standaard wordt meegeleverd bij een nieuwe PS3.
Is daar iets over bekend inmiddels voor Europa? Of is het nog altijd speculeren...
Wel even in IE proberen als Firefox niet werkt.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Thanx heb ze al ingepakt en klaar voor verzending.HoefMeistert schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:12:
[...]
Sony helpdesk bellen, je krijgt dan een (RMA)nummer + antwoord nummer/adres waar je je zaken (zonder postzegel)heen kunt sturen (incl bon) Ze controleren je probleem en sturen je een nieuwe controller. Ik heb zelf het probleem gehad dat mn motion sensor "vast" zat. Maandag op de bus gedaan, woensdag een nieuwe controller thuis...
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ik gaf aan dat ik het niet fair vond als ik nog een maand zonder zou zitten (er liggen er hier nog twee maar het gaat om het principe) en daarom kreeg ik een nieuwe mee die in de winkel lag. Dat was een meevallertje
Wel grappig trouwens, ik heb nu drie verschillende soorten controllers
* sixaxis die bij het starterspack zat (1 vd 2) met een gedeeltelijk doorzichtige behuizing
* vervanging van de controller 2 uit starterspack met een ondoorzichtige behuizing
* dualshock 3 ook zonder doorzichtige behuizing
Haha nog steeds net zo verbolgen als vorige keer?Phusebox schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:35:
of zoals ik; L trigger kapot, bon kwijt door verhuizing, geen garantie, geen coulance niks...
geen bon = geen garantie... logisch
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
echt complete bullshit gewoon, achterlijke bekrompen houding van sonyswopdark schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:38:
[...]
Haha nog steeds net zo verbolgen als vorige keer?
a) dat ding staat op mijn naam geregd op x datum (week na release)
b) het apparaat is nog niet eens langer dan een jaar op de markt; dus kan er ook geen sprake zijn van verlopen garantie
c) sony is gewoon echt 0 klantvriendelijk, bij microsoft krijg je een nieuwe controller thuis gestuurd zonder dat je de oude uberhaupt op hoeft te sturen, laat staan dat ze vragen naar een aankoopbewijs (nu gaan zijn ook wel erg ver maar goed, beter dan wat sony doet)
Ik ken werkelijk geen enkel ander bedrijf dat zo moeilijk doet over een garantie geval. Maar goed ik heb de oplossing al klaar liggen; koop in maart/april een dualshock 3; en stuur deze op met de bon van dat ding (ik zorg wel dat ze er iets non specifieks opzetten als 'PS3 controller')
Of gewoon bij de MM een nieuwe controller halen; dan deze terugbrengen en geld terugvragen. Maar dan naai ik de MM en dat doe ik liever met Sony.
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 13-02-2008 16:49 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb dit ooit geprobeerd met een PS2 zonder bon en in het buitenland gekocht: een vriendelijke email en binnen een dag werd ik gebeld dat het geregeld zou wordenswopdark schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:38:
[...]
Haha nog steeds net zo verbolgen als vorige keer?
Haha dat vroeg die kerel van de service desk ook al.
Maar het is werkelijk waar zomaar bij beide controllers van het ene op andere moment gekomen.
En dan word je altijdt maar moeilijk geloofd hehe. En zoveel game ik nou ook weer niet en je moet zo'n knop toch wel afraggen wil zoiets kapot gaan denk ik dan toch. Maar ik kon ze beide ter beoordeling opsturen en afwachten op twee nieuwe.
Verwijderd
Adviesprijs? Wie kijkt er nu nog naar adviesprijzen?Shiver23 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:18:
[...]
Een bundel met een totale adviesprijs van meer dan 570 euro. Lijkt mij een prima deal.
[ Voor 86% gewijzigd door PatrickG op 13-02-2008 17:30 ]
Verwijderd
Nu wil ik dat wel instaleren maar ik kan geen torrent/mirror vinden waar ik hem zo vandaan kan plukken.
Hun eigen site: http://www.terrasoftsolut...oducts/ydl/delivery.shtml
Geeft niet de knop 'download' ik zie allemaal dollartekens en een store, dat kan toch niet de bedoeling van een Linux zijn?
Weet iemand een mirror van de nieuwe 6.0 YDL? dank u.
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 17:40:
- Available from YDL.net Enhanced accounts and pre-installed with Sony PS3s -- Tuesday, February 5, 2008.
- Available from the Terra Soft Store -- Monday, February 18, 2008.
- Available from the public mirrors -- Monday, March 3, 2008.
Staat er toch? 3 maart komt hij op public mirrors. Linux distro's werken altijd zo: hun betalende klanten krijgen eerst een versie (waarom anders betalenVerwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 17:40:
Ik zag dat Yellow dog een nieuwe versie heeft 6.0, die zou geschikter zijn voor de PS3.
Nu wil ik dat wel instaleren maar ik kan geen torrent/mirror vinden waar ik hem zo vandaan kan plukken.
Hun eigen site: http://www.terrasoftsolut...oducts/ydl/delivery.shtml
Geeft niet de knop 'download' ik zie allemaal dollartekens en een store, dat kan toch niet de bedoeling van een Linux zijn?
(edit net te laat
[ Voor 95% gewijzigd door TheZeroorez op 13-02-2008 20:35 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
Heb net me even een beetje ingelezen, behalve de firefox en openoffice functie trekt het me eigenlijk helemaal niet om op de bank te zitten 'computeren'. Tja misschien bij bepaalde filmpjes wel weer leuk op je plasma.
Ik houd het geloof ik maar lekker bij de PS3 OS, geen gezeur gewoon lekker gamen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 18:04 ]
geen bon is geen garantie. dat is de bedrijsvoering die sony en vele andere hanteren. so be it,Phusebox schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:47:
[...]
echt complete bullshit gewoon, achterlijke bekrompen houding van sony
a) dat ding staat op mijn naam geregd op x datum (week na release)
b) het apparaat is nog niet eens langer dan een jaar op de markt; dus kan er ook geen sprake zijn van verlopen garantie
c) sony is gewoon echt 0 klantvriendelijk, bij microsoft krijg je een nieuwe controller thuis gestuurd zonder dat je de oude uberhaupt op hoeft te sturen, laat staan dat ze vragen naar een aankoopbewijs (nu gaan zijn ook wel erg ver maar goed, beter dan wat sony doet)
Ik ken werkelijk geen enkel ander bedrijf dat zo moeilijk doet over een garantie geval. Maar goed ik heb de oplossing al klaar liggen; koop in maart/april een dualshock 3; en stuur deze op met de bon van dat ding (ik zorg wel dat ze er iets non specifieks opzetten als 'PS3 controller')
Of gewoon bij de MM een nieuwe controller halen; dan deze terugbrengen en geld terugvragen. Maar dan naai ik de MM en dat doe ik liever met Sony.
microsoft doet het ook niet veel beter. ohh we sturen meneer een kapot product terug
6x mee mogen maken. liever bon en nieuw
dan zonder bon 2e hands en kapot.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
ah ha...voor mij hetzelfde verhaal ook vandaag de DS3 van yesasia ontvangen..... 25-01 besteld en 30-01 verzonden. Geen extra kosten en hij doet het goed bij Ratchet & Clank. De DS3 heeft mij €37,67 gekostDinoPK schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:10:
Hmm tot mijn verrassing vandaag mijn Dualshock3 controller binnengekregen, 23jan besteld, 30e verzonden. Na de berichten van gisteren had ik er eigenlijk niet meer op gerekend, blij verrast
Idd een stuk zwaarder en degelijker dan de gewone controller.
Witte of zwarte?supercop7373 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 18:28:
[...]
ah ha...voor mij hetzelfde verhaal ook vandaag de DS3 van yesasia ontvangen..... 25-01 besteld en 30-01 verzonden. Geen extra kosten en hij doet het goed bij Ratchet & Clank. De DS3 heeft mij €37,67 gekost
Volgens duurt de witte wat langer.
een zwarte, is idd wat zwaarder en voelt daardoor wat steviger aanPatrickG schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:12:
[...]
Witte of zwarte?
Volgens duurt de witte wat langer.
Devil May Cry 4 (PS3/Xbox 360, Capcom): 8
Turok (PS3/Xbox 360, Propaganda Games): 5
Conflict: Denied Ops (PS3/Xbox 360, Eidos): 5
Dynasty Warriors 6 (PS3/Xbox 360, Koei): 7
Pixeljunk Monsters (PS3, Sony): 7
Riff: Everyday Shooter (PS3, Sony): 8
Frontlines: Fuel of War (Xbox 360, THQ): 7 (misschien toch jammer dat hij niet naar de PS3 komt)
Er staat nogal wat data op dus het is niet mijn voorkeur om de ps3 meteen te resetten.
Heb de PS3 nu maar helemaal uit gezet (schakelaar uit) en wacht een half uurtje en kijk dan of het wellicht wel weer werkt. Anders dus maar resetten
Het is overigens een 40GB versie van nog geen 3 maanden oud. Gebruik de PS3 daarnaast ook niet echt veel maar heb toch een paar keer meegemaakt dat de PS3 bleef hangen in onder ander de PS3-Shop en in het menu zelf.
Heeft iemand dit probleem ook is gehad, dat de schijfjes niet meer zichtbaar waren ? Wellicht een oplossing gevonden...
[LTS][MTS][HTS]
Klinkt als het bekende lees probleem.[b]Emiel1984 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:37Heeft iemand dit probleem ook is gehad, dat de schijfjes niet meer zichtbaar waren ? Wellicht een oplossing gevonden...
Er zit volgens mij niets anders op dan RMA naar sony. Helpdesk bellen kan nog tot 22:00.
Succes met de afhandeling ik wacht nu bijna 6 weken, dus laat je niet misleiden door e 15 werkdagen.
Untappd: politrix

[ Voor 16% gewijzigd door Emiel1984 op 13-02-2008 20:57 ]
[LTS][MTS][HTS]
Ben echt blij het oude DualShock 2 gevoel terug te hebben, ook qua gewicht enzo. Ben helemaal happy.
Echt gaaf in Motorstorm ook
Met je 3 maanden heb jij nog geluk gehad. Ik had de mijne een krappe 3 weken, toen hetzelfde probleem als jou. Ik ben hem nu al 4 weken kwijt.Emiel1984 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:57:
Ga morgen dan wel even naar de MM toe, na 3 maanden kapot vind ik iets te snel voor een RMA. en 6 weken wachten al helemaal!
De PS3 herstarten werkte niet. Het herstellen van de PS3 had ook geen resultaat, helaas wel alle data kwijt. Lees dat de problemen al sinds eind november aanwezig zijn en dat het bij iedereen veel en veel te lang duurt
@Mamoritai : Als je de PS3 nog geen maand had zou je een nieuwe moeten krijgen lees ik in sommige reacties op internet
[ Voor 14% gewijzigd door Emiel1984 op 13-02-2008 21:53 ]
[LTS][MTS][HTS]
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 22:35 ]
Op het playstation forum staan de te ondernemen stappen, kijk even op de tweede pagina van die thread: Hier, staat wel uitgelegd wat je allemaal moet doen.Emiel1984 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:51:
Ik heb is wat gegoogled en lees tot mijn verbazing veel berichten over de leesproblemen. Had op een site gelezen dat dit een softwareprobleem zou zijn welke opgelost moest gaan worden met een firmware update. Geen idee of dat laatste klopt want die berichten zijn ook al een maand of 2 oud.
De PS3 herstarten werkte niet. Het herstellen van de PS3 had ook geen resultaat, helaas wel alle data kwijt. Lees dat de problemen al sinds eind november aanwezig zijn en dat het bij iedereen veel en veel te lang duurtBRON : http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=181722
@Mamoritai : Als je de PS3 nog geen maand had zou je een nieuwe moeten krijgen lees ik in sommige reacties op internet.
Ik heb dit probleem zelf ook gehad, ik had op de 10e werkdag (dus 14 dagen), weer een nieuwe... nu was ik dacht ik ook een van de eerste met dit probleem (toen was de PS3 nog genoeg op voorraad bij Sony)
Over dat je binnen een maand een nieuwe moet krijgen: Dat ligt aan de winkel, bij sommige winkels is het zo dat als je PS3 binnen een maand kapot gaat je een nieuwe mee krijgt. Maar denk dat het gewoon wordt opsturen naar Sony voor je.
[ Voor 89% gewijzigd door TheZeroorez op 14-02-2008 17:41 ]
Ps4/switch gamer
Verschilt per spel. Uncharted doet het in 720p net zo slecht als in 1080p, je krijgt aanzienlijke tearing en brakke framerate. Andere spellen zoals Virtua Fighter 5, Ninja Gaiden Sigma en Ridge Racer 7 draaien net zo goed in 1080p als in 720p.jaspov schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:31:
Ik heb een vraag. Een aantal games ondersteunt 1080p. Als je die dan toch op 720p draait, profiteer je dan van hogere framerates? (net als op de pc bij verlagen resolutie). 1080p zie ik niet en een hogere framerate wellicht wel. Heb alleen nu nog geen spel dat 1080p ondersteunt om te testen.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
http://www.consoleshop.nl...chet-clank-uncharted.html
PS 3 40 GB
1 draadloze Sixaxis Controller
Uncharted: Drake's Fortune (game)
Ratchet & Clank: Tools of Destruction (game)
EUR 469,-
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Goede aanbieding kun je altijd nog een DS3 importeren en dan heb je 2 controllers, natuurlijk een witte zodat je vrienden lekker jaloers weten dat JIJ de DS3 claimt!Armada schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 00:27:
Dit is misschien voor de zoekenden nog interessant:
http://www.consoleshop.nl...chet-clank-uncharted.html
PS 3 40 GB
1 draadloze Sixaxis Controller
Uncharted: Drake's Fortune (game)
Ratchet & Clank: Tools of Destruction (game)
EUR 469,-
There is no place like ::1
Verwijderd
Of krijg ik nu als antwoord dat ik dan maar games moet kopen die het wel ondersteunen? Ik heb er 12, waarvan alleen MS iets doet...
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 07:01 ]
Dan ga je toch lekker niet in dit forum neuzen? Kan iemand wat aan deze mensen doen trouwens? Warhawk ondersteund het en Warhawk is echt een topper, vette replay value for money in dat opzicht. Alleen jammer dat CoD4 het (nog) niet ondersteund.Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 06:58:
Totdat er meer games dan Stardust en Motorstorm iets doen met de DS3 hoef ik niet steeds te lezen hoe bijzonder dat ding is hoor...zelfs games die op lijsten staan doen niks. Zonde van mijn geld geweest.
Of krijg ik nu als antwoord dat ik dan maar games moet kopen die het wel ondersteunen? Ik heb er 12, waarvan alleen MS iets doet...
Gisteren had ik een warhawk server draaien voor 20 man, was dikke fun
Het kan natuurlijk ook dat zowel 720p als 1080p framerates zijn die zo hoog zijn dat je het verschil toch niet merkt. Dan heeft 720p wellicht hogere framerates, maar niet merkbaar.
ari3 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 00:07:
[...]
Verschilt per spel. Uncharted doet het in 720p net zo slecht als in 1080p, je krijgt aanzienlijke tearing en brakke framerate. Andere spellen zoals Virtua Fighter 5, Ninja Gaiden Sigma en Ridge Racer 7 draaien net zo goed in 1080p als in 720p.
Het is eerder het geval dat de game 720p native draait en dan softwarematig geupscaled wordt naar 1080p en dus is er geen verbetering in framerate voor zowel 720p en 1080p.jaspov schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 07:59:
Dank voor je reactie. Wat je zegt gaat alleen wel tegen mijn gevoel van logica in (1080p draait even goed als 720p). Dat zou betekenen dat de hardware niet profiteert van de lagere 720p resolutie, resulterend in hogere framerates in 720p. Of andersom, dat elk spel dat op 720p draait ook 1080p aankan.
Het kan natuurlijk ook dat zowel 720p als 1080p framerates zijn die zo hoog zijn dat je het verschil toch niet merkt. Dan heeft 720p wellicht hogere framerates, maar niet merkbaar.
[...]
Als de game nou native 1080p was en je kan hem ook spelen op 720p dan kan de framerate wel sneller zijn. Sommige games van EA doen dit, 720p 60 frames per seconde, 1080p 30 frames per seconde. Een basketbal game als ik het goed heb.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ik speel nu NFS: Carbon en Drake Uncharted, maar moet zeggen dat Super Stardust HD mij nog steeds het meest kan bekoren. Dat is wat mij betreft toch het soort spel waar een console in uitblinkt.
-
Dat had ik ook met Stardustchrisboers schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:24:
Die tearing bij Uncharted vind ik juist wel leuk. Geeft je het idee dat je inderdaad te snel beweegt. of dit nu bewust is of niet, geen idee. Wel vind ik de graphics van Uncharted wel wat tegenvallen. Ben mijn PC games gewend met zijn lipsynch en foto-realistische modellen.
Ik speel nu NFS: Carbon en Drake Uncharted, maar moet zeggen dat Super Stardust HD mij nog steeds het meest kan bekoren. Dat is wat mij betreft toch het soort spel waar een console in uitblinkt.
Ik heb dit bekende leesprobleem ook gehad. Met een PS3 van net een maand oud. Ik ben hem 7 weken kwijt geweest. Ik hoop dat het voor jou vlotter zal gaan, maar er zit niets anders op dan de customer support van Sony te bellen om een RMA op te starten.Emiel1984 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:51:
Ik heb is wat gegoogled en lees tot mijn verbazing veel berichten over de leesproblemen. Had op een site gelezen dat dit een softwareprobleem zou zijn welke opgelost moest gaan worden met een firmware update. Geen idee of dat laatste klopt want die berichten zijn ook al een maand of 2 oud.
De PS3 herstarten werkte niet. Het herstellen van de PS3 had ook geen resultaat, helaas wel alle data kwijt. Lees dat de problemen al sinds eind november aanwezig zijn en dat het bij iedereen veel en veel te lang duurtBRON : http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=181722
@Mamoritai : Als je de PS3 nog geen maand had zou je een nieuwe moeten krijgen lees ik in sommige reacties op internet.
Je kan ook via MM gaan, maar dat zou ik persoonlijk niet doen. Want MM gaat ook gewoon een RMA met Sony op starten en dan zit je nog met de vertragende factor MM, terwijl als je het persoonlijk doet ook persoonlijk kunt handelen.
Ik weet dat het niet mag, maar even een positief berichtje over 3BusyMen na alle negativiteit. Vorige week maandag Burnout Paradise besteld, deze week op dinsdag in mijn bus. Dik in orde, ik ga daar meer bestellen.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
weet iemand de nl release dat?
Verwijderd
Laatst Heavenly Sword en Resistance weer gespeeld, en tot mijn verbazing ondersteunden beide spellen rumble
BTW Assassin 46 euro bij play.com, gelijk maar even besteld
Waarschijnlijk bedoel je de demo van Proloque, deze is niet meer beschikbaar in de JAP store (is na de JAP release verwijderd). Verder ff search gebruiken of googlen op "PS3 JAN account" voor goede manualsErmo schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:24:
ik lees net dat je je op js ps3 als "japanner" kunt aanmelden en dat je dan Gran Turismo kunt downloaden omdat ie in de japanse network store al beschikbaar is...iemand hier ervaring mee?
weet iemand de nl release dat?
Verwijderd
resistance kon je weten dat hij ds3 ondersteunde kwam in een update en heavenly sword hadden het vanaf het begin er al inzitten (hadden ze er op het laatste bij gestopt)Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:27:
Een maat van me heeft een DS3 gekocht in Hong Kong voor HK$ 480, wat omgerekend zo'n 43 euro is. De prijs van play-asia is dus helemaal niet verkeerd.
Laatst Heavenly Sword en Resistance weer gespeeld, en tot mijn verbazing ondersteunden beide spellen rumble
BurnOut???Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 06:58:
Totdat er meer games dan Stardust en Motorstorm iets doen met de DS3 hoef ik niet steeds te lezen hoe bijzonder dat ding is hoor...zelfs games die op lijsten staan doen niks. Zonde van mijn geld geweest.
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Verwijderd
in een old-school shoot 'em up? dan doe je de PS3 tekort.chrisboers schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:24:
maar moet zeggen dat Super Stardust HD mij nog steeds het meest kan bekoren. Dat is wat mij betreft toch het soort spel waar een console in uitblinkt.
historisch gezien is de ps DE uitblinker in platform (ratchet/jak etc), race (burnout/ridge racer) en beat 'em up. (tekken/soul calibur)
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door TheZeroorez op 14-02-2008 21:44 ]
Ahum, Heavenly sword kwam laatst met een update. Zelf meegemaakt nou.Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:31:
[...]
resistance kon je weten dat hij ds3 ondersteunde kwam in een update en heavenly sword hadden het vanaf het begin er al inzitten (hadden ze er op het laatste bij gestopt)
Maar ehm, ik krijg de rumble niet aan de praat bij Resistance?
Verwijderd
Ik heb beide spellen al lange tijd niet aangeraakt, vandaar dat ik niet op de hoogte was van een rumble-patch. Met Resistance moet je even online multiplay doen, dan wordt er automatisch een patch gedownloadzwembroek schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:39:
[...]
Ahum, Heavenly sword kwam laatst met een update. Zelf meegemaakt nou.
Maar ehm, ik krijg de rumble niet aan de praat bij Resistance?
Hij bedoelt denk ik dat de besturing van het spel heel goed werkt op een moderne console (zou minder goed werken met muis). En daar heeft hij gelijk in vind ik. Overigens zijn de roots van Geometery Wars achtige games misschien wel oldschool, de besturing is dat duidelijk niet.Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:08:
[...]
in een old-school shoot 'em up? dan doe je de PS3 tekort.
historisch gezien is de ps DE uitblinker in platform (ratchet/jak etc), race (burnout/ridge racer) en beat 'em up. (tekken/soul calibur)
Wikipedia noemt het een Run and gun/Multi-directional shooter

Dat niet alleen, ik zie een console toch als een platform voor de snelle actiespellen. Zeg maar de oude coin-ops. Dat ze inmiddels veel meer kunnen weet ik ook (heb ook een PSP, en gebruik die al ruim ene jaar als portable mediacenter), maar zie toch een beetje het onderscheid:SeamusXanthus schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:01:
[...]
Hij bedoelt denk ik dat de besturing van het spel heel goed werkt op een moderne console (zou minder goed werken met muis). En daar heeft hij gelijk in vind ik. Overigens zijn de roots van Geometery Wars achtige games misschien wel oldschool, de besturing is dat duidelijk niet.
- Platform/race/coin op -> Console
- RTS/FPS/RPG -> PC
En ja, de besturing voor Stardust krijg je op een PC nooit zo lekker voor elkaar, daar is de controller perfect voor (net als de muis-keyboard ideaal is voor FPS).
Maar ik wil hier geen nieuw vergelijkings-debat starten, straks krijg ik weer een mod op mijn dak
-
Everybodys Golf: World Tour demo
Riff: Everyday Shooter (€7,99)
Guitar Hero III - Classic Rock Pack (€5,99)
- Peace of Mind - Boston
- Juke Box Hero - Foreigner
- Any Way you want it - Journey
Conflict: Denied Ops trailer (video)
The Spiderwick Chronicles (video)
Super Stardust HD thema
Resident Evil 5 wallpaper
[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 14-02-2008 17:18 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Daar ben ik wel zó blij mee dat kan je je niet voorstellen. Heb dat op de PS2 he-le-maal grijs gespeeld. Ga die dan ook meteen aanschaffen als de PS3 versie (eindelijk!!!) in Europa te koop is. Mits playability hetzelfde is gebleven that is.SToRM666 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 17:18:
De PS Store update van deze week:
Everybodys Golf: World Tour demo
Racen op de console, hmm. Arcade racers wel ja, maar simracen absoluut niet. RPG's vind ik op de console dan weer wel interessant.chrisboers schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:51:
[...]
- Platform/race/coin op -> Console
- RTS/FPS/RPG -> PC
Tja, maar het is op een PC vrij simpel om een gamepad aan te sluiten en werkend te krijgen met een spel. Muis + toetsenbord op een console met ondersteuning van het spel daarentegen......En ja, de besturing voor Stardust krijg je op een PC nooit zo lekker voor elkaar, daar is de controller perfect voor (net als de muis-keyboard ideaal is voor FPS).
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nou, sinds de komst van USB poorten op de console lijkt de kloof een stuk minder te zijn geworden, gesloten zelfs. Tot een generatie terug had ik ook die scheiding, PC voor het realisme (GPL) en console voor snelle multiplayer tussendoor met CMR en Forza met name. Het verschil zat met name in de besturing uiteraard, omdat controllers nu eenmaal niet precies genoeg zijn en de stuurtjes (ik heb er maar een paar gevoeld) gewoon niet goed genoeg zijn.Zamorano schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 18:56:
[...]
Racen op de console, hmm. Arcade racers wel ja, maar simracen absoluut niet. RPG's vind ik op de console dan weer wel interessant.
Nu je echter sturen als de G25 ook op je PS3 kan aansluiten, zie ik geen nadeel meer voor de consoles. Goed teken imho.
Hoezo zou je niet kunnen Simracen op een console? Forza 2 op de 360 is prima, en het stuurtje is uitzonderlijk goed wat er bij zit.Zamorano schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 18:56:
[...]
Racen op de console, hmm. Arcade racers wel ja, maar simracen absoluut niet. RPG's vind ik op de console dan weer wel interessant.
Voor de PS3 komt GT5 er aan, wat misschien iets minder Sim is, maar ongetwijfeld fantastisch racen word. Ook zal Sony met een stuur uitkomen.
Ik zie geen reden waarom je op een console niet goed zou kunnen racen?
Verwijderd
Minder simPWM schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:02:
Forza 2 op de 360 is prima, en het stuurtje is uitzonderlijk goed wat er bij zit.
Voor de PS3 komt GT5 er aan, wat misschien iets minder Sim is, maar ongetwijfeld fantastisch racen word.

-gebaseerd op het spelen van GT4 (PS2) en Forza (Xbox)
Het verschil zit 'm niet enkel in de precisie van de stuurtjes, maar vooral in de precisie van de software, de physics.
Als de echte racesims er al waren, heb je nog geen telemetrie-software, geen league-systeem wat de resultaten registreert en die je aan een website kunt koppelen. Skins?
En de hardware, tja je kunt een G25 erop aansluiten, that's it! Dat is zo'n beetje de goedkoopste set die voldoet om te simmen. Bijna alle andere hardware werkt niet. Vergeet ook niet dat de simracing community, evenals de flightsim community, graag aan zelfbouw doet.
Nogmaals: racen op een console is één ding, maar ik zie mezelf nog niet de echte sims daarop draaien. Kijk überhaupt maar eens op een simracing website en bekijk hoeveel posts besteedt worden aan consoles. Ik zie wel potentie, maar het is er nog lang niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Zamorano op 14-02-2008 21:17 ]
kwamen die van jouw uit asia of duitsland? en wie bezorgde ze aan je deur?Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:11:
Mijn 2 DS3's via YesAsia besteld zijn ook gisteren binnengekomenheeft iets langer dan 2 weken geduurd.
tpg of select vracht?
zijn er trouwens meer mensen hier die unreal 3 spelen. en mods maken voor deze game?
en welke mods kunnen jullie mij aanraden
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Onder normale omstandigheden duurt het zo'n 7-9 dagen. Ik had mijn game in precies 1 week. Meestal als het zo lang duurt heeft de douane hem en krijg je hem na 4-6 weken plus een toelage van x (ik weet niet hoeveel) euro. Je hebt toevallig niet 2 games besteld toch? Altijd per stuk bestellen, en 9 van de 10x gaat het dan goed.Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:58:
Ik wacht nu 3,5 week op op Uncharted van 3busymen. Duurt dit altijd zo lang? Heb ze al een mail gestuurd maandagochtend maar geen reactie.
Verwijderd
Dus zouden de mensen die graag daarover willen discussieren misschien een eigen topic kunnen maken, dan kunnen jullie met zn allen heerlijk in die grote glazen bol kijken en gokken of jou pakketje net zo snel/langzaam er over doet als je mede mensen die ook een pakketje hebben besteld bij hetzelfde of misschien wel een ander bedrijf.
Zou dat niet fijn zijn??? een heel topic alleen maar over hoelang iets wel niet duurt... !! wow
sorry voor het offtopic getyp.. maar daar is iedereen binnen dit topic inmiddels een ster in geworden!
die van mij is via deutsche post bij mij aangeboden aan de deur door selektvracht. Er zat een sticker op van deutsche post met de tekst TOY $10Dutchzilla schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:45:
[...]
kwamen die van jouw uit asia of duitsland? en wie bezorgde ze aan je deur?
tpg of select vracht?
zijn er trouwens meer mensen hier die unreal 3 spelen. en mods maken voor deze game?
en welke mods kunnen jullie mij aanraden
Verwijderd
Heeft iemand de set al gekocht en gespeeld, het lijkt erop dat het spel een beetje erg bout is (gezien filmpjes), dus de vraag werkt de GunCon 3 goed?
Is het ding qua reactie goed, heeft het de feel en gewicht van een echte gun, heeft ie recoil/rumble?
En wellicht nóg belangrijker werkt het ook (lekker?) met andere spellen?
Het spel zou hier komende tijd uit moeten komen voor zo'n €80-100,- als het spel al bout is en de gun werkt ook niet; waarom zou iemand het dan kopen. Ik wil een Hongkong versie = is zwart gelukkig.
Edit: Dank aan Denko, alles is helder voor €100, is er heel veel ander leuks te koop.
Edit2: @ Iedereen die maar altijd blijft zeuren over leveranties; zoek eens even heel vlug een drukker leven. Dan hoef je je niet zo druk te maken over die ene dag langer of korter dat je moet wachten.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2008 00:12 ]
over dit spel kan je eigenlijk maar kort en krachtig zijn....mocht je hem zien liggen, draai je om en ren (niet lopen) de andere kant opVerwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 23:01:
Ik ben benieuwd naar Time Crisis 4 en vooral de ervaring met de GunCon 3.
Heeft iemand de set al gekocht en gespeeld, het lijkt erop dat het spel een beetje erg bout is (gezien filmpjes), dus de vraag werkt de GunCon 3 goed?
Is het ding qua reactie goed, heeft het de feel en gewicht van een echte gun, heeft ie recoil/rumble?
En wellicht nóg belangrijker werkt het ook (lekker?) met andere spellen?
Het spel zou hier komende tijd uit moeten komen voor zo'n €80-100,- als het spel al bout is en de gun werkt ook niet; waarom zou iemand het dan kopen. Ik wil een Hongkong versie = is zwart gelukkig.
samengevat de voordelen: graphics zijn ps2, gun is feloranje, kraakt, weegt niks (ben een echte gewend, maarja, alsnog beetje sixaxe syndroom), geen 1 ander spel zover bekend dat ermee werkt, geen recoil, hij gaat 100 euro kosten, shit te calibreren(werkt niet als je te dichtbij bent)
voordelen: als je het eenmaal gekalibreerd hebt werkt het wel ok, als je je glas op het spel legt vermijd je kringen op je tafel....
deed me best maar dat waren de voordelen zo'n beetje
PSN & XBL: Denkoyugo
tsja... das jou mening....Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 22:20:
ok het zou echt heel erg fijn zijn als misschien nou eens iedereen stopt met zeiken,zeuren,eigenlijk hele domme vragen stellen over het lang duren van een bestelling bij een van de internet shops op het internet... we zijn allemaal geen helderziende en weten dus niet of het lang dan wel kort duurt voordat er iets aan komt, daarnaast heb je er niks aan als het bij iemand anders sneller gaat of langer duurt, want jou pakketje doet er net zolang over zonder te vragen als met vragen (en veel mensen te irriteren gok ik).
Dus zouden de mensen die graag daarover willen discussieren misschien een eigen topic kunnen maken, dan kunnen jullie met zn allen heerlijk in die grote glazen bol kijken en gokken of jou pakketje net zo snel/langzaam er over doet als je mede mensen die ook een pakketje hebben besteld bij hetzelfde of misschien wel een ander bedrijf.
Zou dat niet fijn zijn??? een heel topic alleen maar over hoelang iets wel niet duurt... !! wow
sorry voor het offtopic getyp.. maar daar is iedereen binnen dit topic inmiddels een ster in geworden!
Maar okay, hoe lang iets duurt voordat die binnen is is natuurlijk onnodig, klopt helemaal. Wat wel leuk zijn zijn tips, waar bijvoorbeeld games te kopen tegen een zo laag mogelijke prijs.
[ Voor 7% gewijzigd door haroldso op 15-02-2008 00:33 ]
Ik zelf denk dat ik Everybody Golf ga kopen, waarom? Wel het is niet super moeilijk om te leren maar je kan er uren mee bezig zijn jezelf te verbeteren. En soms wil je gewoon niet 10 minuten doen over de perfecte bal, voor dat heb je andere golf games.SToRM666 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 18:50:
Ik heb de Japanse demo van Everybody's Golf een hele tijd geleden eens gedownload. Op zich een vermakelijk spelletje, maar ik weet niet of ik m zou kopen...
Het is misschien beetje een party game maar daar is niets mis mee!
Verwijderd
Yikes, dat is dus even HK$140 teveel. Want de DS3 is normaal voor HK$349 te koop hier in HK. Zaakje heeft goed verdiend aan een qweillo. Zal wel een shopje in TST zijn geweest, oplichters.Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:27:
Een maat van me heeft een DS3 gekocht in Hong Kong voor HK$ 480, wat omgerekend zo'n 43 euro is. De prijs van play-asia is dus helemaal niet verkeerd.
Morgen ga ik trouwens een PS3 halen, eindelijk, en ik wou graag wat weten van de mensen die LEGO Star Wars the complete sage hebben. Heb je nu alleen maar multi via de online CO-OP of kan je ook met z'n tweeen spellen via de controllers? Ik zie wel op het doosje "Players 1-2" staan, maar op het internet hebben de game sites het alleen maar over online Co-op. Alvast bedankt.
Maar even een topic gemaakt voor alle import gerelateerd spul! Kunnen we eindelijk weer over ervaringen van de PS3 hebben!
Game on!
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Ok, als je zulke extreme sims wilt spelen, dan zullen de consoles wellicht nooit de plek ervoor zijn. De G25 is voor mij al High End, en voor de doorsnee consolegamer al helemaal. En dat zal een beetje het probleem zijn, de kip en het ei. De games zullen er niet komen als het een te kleine groep aanspreekt, en de diehards zullen de consoles links laten liggen omdat de spellen er niet voor zijn.Zamorano schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:15:
Hmm, Forza en GT5 zijn toch geen sims hoor, dat vind ik semi-realistische casual racers.
Het verschil zit 'm niet enkel in de precisie van de stuurtjes, maar vooral in de precisie van de software, de physics.
Als de echte racesims er al waren, heb je nog geen telemetrie-software, geen league-systeem wat de resultaten registreert en die je aan een website kunt koppelen. Skins?
Verwijderd
woohoo haha eindelijk!!Vince22 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 08:21:
Het grote Import topic! Deeltje #1!
Maar even een topic gemaakt voor alle import gerelateerd spul! Kunnen we eindelijk weer over ervaringen van de PS3 hebben!
Game on!
Zijn er hier nog mensen die de demo van the club hebben getest?? Er is zoveel over gezegd op de game fora, maar ik moet zeggen dat ik het een grote tegenvaller vind! controls zal even wennen zijn, gaat bijv niet zo smooth als met cod4. Ook het lopen en schieten gewoon... neh niet mijn ding (lopen en schieten is wel mijn ding, maar niet in de the club context)
Verwijderd
Yay! nice topic. direct gebruik van gemaaktVerwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 08:50:
[...]
woohoo haha eindelijk!!
Zijn er hier nog mensen die de demo van the club hebben getest?? Er is zoveel over gezegd op de game fora, maar ik moet zeggen dat ik het een grote tegenvaller vind! controls zal even wennen zijn, gaat bijv niet zo smooth als met cod4. Ook het lopen en schieten gewoon... neh niet mijn ding (lopen en schieten is wel mijn ding, maar niet in de the club context)
@vid: Ik vind the club ook geen zak aan, bakte er ook niks van, controls zijn niet lekker, et lijkt allemaal te snel te gaan om lekker goed te mikken vind ik. Maar kan ook aan mij liggen.
Heb em direct van mn hdd gegooid
Verwijderd
Haha nee, hij is gewoon canto, maar hij was er maar een paar dagen en had niet genoeg tijd om de shopjes in MK af te struinen, dus gewoon ff snel bij een officiele Sony dealer in Sha Tin Plaza gehaald.Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 04:30:
[...]
Yikes, dat is dus even HK$140 teveel. Want de DS3 is normaal voor HK$349 te koop hier in HK. Zaakje heeft goed verdiend aan een qweillo. Zal wel een shopje in TST zijn geweest, oplichters.
Vandaar ook het nieuwe topic!TheZeroorez schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:01:
[modbreak]Kap nou eens met dat eeuwige shopgezeur. Dit topic gaat over de PS3, niet over waar je hem het goedkoopst kunt kopen of importeren![/modbreak]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
nieuws over de playTV voor PS3.
(mag dit eigenlijk wel?)
Met name de genoemde optie om feeds via de PS3 naar PSP te lussen lijkt me mateloos interessant. Helaas in NL weinig kanalen die je hierbij kan gebruiken, naar het schijnt, maar wellicht komt dat nog?
[ Voor 34% gewijzigd door chrisboers op 15-02-2008 10:45 ]
-
nee?chrisboers schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:42:
[URL="http://life.tweakers.net/nieuws/51898/sony-demonstreert-playtv-voor-ps3.html"]Helaas in NL weinig kanalen die je hierbij kan gebruiken, naar het schijnt, maar wellicht komt dat nog?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Wat weet jij ervan als Belg
Misschien dat Sony de DVB-C interface van de Bravia's ook kan gebruiken voor Playtv? Dat zou denk ik de enige methode zijn om het interessant te maken voor Nederland (lees:mij
Rederlijk verrassende Amerikaanse verkoopcijfers van januari:
Wii 274.000
PS3 269.000
PS2 264.000
NDS 251.000
PSP 230.000
360 230.000
Het 'lage' aantal van Wii zou liggen aan tekorten omdat ze alles voor kerst opgespaard hebben.
De 360 is ook out-of-stockShiver23 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:01:
[...]
Wat weet jij ervan als Belg
Misschien dat Sony de DVB-C interface van de Bravia's ook kan gebruiken voor Playtv? Dat zou denk ik de enige methode zijn om het interessant te maken voor Nederland (lees:mij). Al sluit je daarmee de UPC-gebruikers en mensen zonder kabel uit. DVB-T zie ik zelf niet zo zitten ivm dubbel abonnement.
Wii 274.000
PS3 269.000
PS2 264.000
NDS 251.000
PSP 230.000
360 230.000
Het 'lage' aantal van Wii zou liggen aan tekorten omdat ze alles voor kerst opgespaard hebben.
http://www.xboxic.com/news/4350
Toch blijven het enorme aantallen. Je moet die 269.000 PS3's eens op 1 stapel zien. Dat word er dus gewoon in 1 maand doorheen gedraait
In ander nieuws:
nieuws: 'Toshiba staat op het punt hd-dvd te laten vallen'
Het is sneller over dan ik dacht
[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 15-02-2008 11:13 ]
Verwijderd
Die out of stock 360 komt gewoon door alle verzendingen naar bestaande klanten die een nieuwe kregen ivm defectenPWM schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:06:
[...]
De 360 is ook out-of-stock
Toch blijven het enorme aantallen. Je moet die 269.000 PS3's eens op 1 stapel zien. Dat word er dus gewoon in 1 maand doorheen gedraait
In ander nieuws:
Het is sneller over dan ik dachtIk was voorstander van HD DVD, maar je kan nu inderdaad maar beter je verlies erkennen en de stekker er snel uitrekken.
Nee grapje natuurlijk.
Maar dacht dat de 360 wel beter deed in amerika. Ik vind eigenlijk dat soort charts enzo altijd maar gespeculeer want volgens mij weet niemand het met zekerheid.
In ander nieuws wil toch nog even kwijt dat ik Uncharted wel een heel super spel vind
Dit was natuurlijk al bekend bij de meesten, maar wou het toch nog even kwijt. Verhaal blijf je zo hooked door. Heb em nu bijna uitgespeeld. Wachten op wanneer R&C op de deurmat valt. Kan ik daarmee verder.
Verwijderd
Lijkt de nederlandse eredivisie wel... Raar om te zien dat alles ongeveer het zelfde verkoopt.Shiver23 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:01:
[...]
Wii 274.000
PS3 269.000
PS2 264.000
NDS 251.000
PSP 230.000
360 230.000
Uiteindelijk zit het allemaal erg dicht bij elkaar en gaat die hele 'console-oorlog' nergens meer over, eigenlijk.Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:36:
[...]
Lijkt de nederlandse eredivisie wel... Raar om te zien dat alles ongeveer het zelfde verkoopt.
Je kan met 2 players offline spelen. Je kan op elk moment switchen naar 1 of 2 players. Spel gaat gewoon door, je hoeft niet naar begin van level of naar een menu o.i.d.Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 04:30:
[...]Morgen ga ik trouwens een PS3 halen, eindelijk, en ik wou graag wat weten van de mensen die LEGO Star Wars the complete sage hebben. Heb je nu alleen maar multi via de online CO-OP of kan je ook met z'n tweeen spellen via de controllers? Ik zie wel op het doosje "Players 1-2" staan, maar op het internet hebben de game sites het alleen maar over online Co-op. Alvast bedankt.
Lego Starwars heeft indeed zowel Lokaal als via Internet 2 speler support!Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 04:30:
[...]
Morgen ga ik trouwens een PS3 halen, eindelijk, en ik wou graag wat weten van de mensen die LEGO Star Wars the complete sage hebben. Heb je nu alleen maar multi via de online CO-OP of kan je ook met z'n tweeen spellen via de controllers? Ik zie wel op het doosje "Players 1-2" staan, maar op het internet hebben de game sites het alleen maar over online Co-op. Alvast bedankt.
Je moet een vriend hebben die de tweede controller oppakt en op de PS3 knop drukt en voila!
Wel de Wii heeft een andere markt dan de xbox360 en de PS3 maar tussen de twee "next gen" consoles is wel verschil maar is dat verschil wel zo groot?Shiver23 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:48:
[...]
Uiteindelijk zit het allemaal erg dicht bij elkaar en gaat die hele 'console-oorlog' nergens meer over, eigenlijk.
Ze hebben allebij dezelfde markt, de een meer geschikt voor amerikanen en de andere meer voor japanners. Maar daar blijft het ook bij beide vissen ze in hetzelfde meertje!
ik snap deze hele discussie niet meer.
het is allemaal dezelfde markt hoor de entertainment markt. of zijn Wii gamers ineens minder gamer omdat ze met een Wii spelen en de 360/PS3 gamer is WEL een echte gamer.
je koopt een console omdat deze je wel of niet aanspreekt; voor de exclusives zoals Gears of War voor de 360 / Metal Gear Solid 4 voor de PS3 / Mario voor de Wii.
trouwens DMC4 is echt te gek alleen gisteren een uurtje in een level vast gezeten ik kon de weg niet vinden. deur over het hoofd gezien.

[ Voor 13% gewijzigd door NoTimeRemains op 15-02-2008 13:31 ]
This is the Way.
In de vorige generatie was er meestal één console overheersend. Met als gevolg dat veruit de meeste games voor deze console uitgekomen zijn en de andere consoles na een paar jaar bijna geen nieuwe games meer kregen. Nu is de userbase van alle consoles zo groot dat developers geen enkele console meer kunnen negeren. Dus of ongeacht wat je koopt. Je bent er wel van verzekerd dat je de komende jaren nog een hoop goede titels erbij zal kunnen kopen.NoTimeRemains schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:30:
@ welke consoleoorlog? je koopt of een 360 of een Wii of een PS3 dat is de gehele oorlog...
ik snap deze hele discussie niet meer.
het is allemaal dezelfde markt hoor de entertainment markt. of zijn Wii gamers ineens minder gamer omdat ze met een Wii spelen en de 360/PS3 gamer is WEL een echte gamer.
je koopt een console omdat deze je wel of niet aanspreekt; voor de exclusives zoals Gears of War voor de 360 / Metal Gear Solid 4 voor de PS3 / Mario voor de Wii.
Ik heb vroeger oa een Atari Lynx en Jaguar gehad dus ik weet dat het ook anders kan lopen
[ Voor 11% gewijzigd door Shiver23 op 15-02-2008 13:41 ]
Gisteren begon mijn vriendin weer rachet en clank te spelen. Ik ros overal doorheen en zij gaat rustig aan rond kijken. Ze heeft dus allerlei gadets en items gevonden die ik niet gevonden heb door mijn recht toe recht aan spelen
Vette humor
Heb die nog steeds met 5 a 6 games
California games
[ Voor 21% gewijzigd door Capo op 15-02-2008 13:48 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Ach kom nou. Als jij die marketingpraatjes van MS gelooft dan ben je naiver dan ik dacht. Ik zag het bericht over dat ze shortage hadden en toen had ik al het vermoeden dat er slechte verkoopcijfers aan zaten te komen en jawel, daar zijn ze. Kennelijk is MS dan in Europa al een hele tijd het slachtoffer van shortage...PWM schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:06:
[...]
op 300 miljoen mensen is dat ineens niet zo veelToch blijven het enorme aantallen. Je moet die 269.000 PS3's eens op 1 stapel zien. Dat word er dus gewoon in 1 maand doorheen gedraait
Toch vreemd dat de stekker eruit moet, want qua data-drager is het niet een slecht format. Ik bedoel, wie boeit het wat op welk format je game of software op een schijf staat... Ik zie MS niet snel bluray players voor de xbox maken, alhoewel dat de playstation best wel eens zou kunnen schaden als ze dat WEL deden.In ander nieuws:
Het is sneller over dan ik dachtIk was voorstander van HD DVD, maar je kan nu inderdaad maar beter je verlies erkennen en de stekker er snel uitrekken.
Ja goede bron idd.. De PS3 verkoopt voor het eerst beter dan de grootste concurrent en gelijk hebben ze een tekort aan elites. Gelukkig is de premium nog volop verkrijgbaar.PWM schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:06:
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Achja, nu maar hopen dat Blu-Ray ook bij het grote publiek aanslaat he. Dat voor elkaar krijgen is misschien nog wel moeilijker dan het andere HD formaat verslaan...De prijzen die ze momenteel hanteren voor nieuwe films zijn echt veel te hoog. Ik heb vorige week mijn eerste Blu-Ray gekocht, maar dat ga ik met de huidige prijzen ook niet al te vaak doen denk ik...PWM schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:06:
DVD was in het begin ook vrij prijzig, maar het voordeel van DVD t.o.v. video is voor de consument wel veel groter geweest dan nu met Bu-Ray t.o.v. DVD.
Dit topic is gesloten.
Houd het ontopic. Paypal- en flamemeuk worden niet meer getolereerd. Zie ook hier.