Het is inderdaad niet een erg nette gang van zaken, hoewel ze misschien wel in hun recht staan. "Wij hebben een aanbieding, maar ten tijde van de aanbieding is deze niet leverbaar.... tenzij je 20 euro extra betaalt."
Gewoon je geld terugvragen en voor een vergelijkbaar bedrag kan je hem ook bij een van de adressen uit de startpost halen.
Zoals al gezegd vind ik het gebrek aan offline coop spellen ook een gemis. Het is toch leuker om tegelijk te kunnen spelen dan omstebeurt een rondje te doen.
Burnout heb ik eigenlijk blind besteld, omdat ik ervan uit ging dat dit wel aanwezig zou zijn, maar dit bleek dus niet het geval. Andere racegames zijn toch minder leuk in mijn ogen, of daar ontbreekt de functionaliteit ook.
Zit er nu aan te denken om Lego Star Wars te bestellen. Ik lees af en toe wel dat mensen deze hebben, maar hoe bevalt die nou in coop? En nog andere aanraders op coop gebied, buiten bovenstaande FPS, want dat trekt mijn vriendin niet zo...
Na haar eerst te hebben overreden in Warhawk en vervolgens haar in CoD rustig in mijn vizier had, terwijl ze aan het zoeken was en schrok wanneer ze naar mijn scherm keek, was de lol er snel af wat haar betreft.