Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 76.901 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 + HDTV + Surround;

Allen,

Ik heb een Sony HDTV met HDMI + PS3 en wil nu de Sony STR-DG710 receiver kopen. Kan ik met deze 3 combinatie dan;

Geluid van PS3 naar TV + OOK geluid van PS3 (of de dvd daarvan) op TV OF Receiver? (HDMI in / out ofzo........?)

THNX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Voor de PS3 kun je maar één geluidsoutput tegelijk hanteren. Het is dus of HDMI of optical of stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Arx schreef op maandag 11 februari 2008 @ 19:52:
De online videotheken in Amerika beginnen nu ook erg blauw te worden, vandaag heeft Netflix in navolging op Blockbuster, aangekondigd HD-DVD niet meer te zullen verhuren. Samen goed voor 12 miljoen klanten (niet minus de dubbele klanten). Lijkt mij een redelijk gevoelige tik voor ze.
wel, ze gebruiken beiden identiek dezelfde blauwe laser, just for the record ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Nou, niet identiek. De kleur is bij allebei blauw ja, maar de laser van Bluray heeft een kleinere focus of hoe je het noemen wilt. De sporen zijn iig kleiner (dunner), dus moet de laser voor Bluray ook kleiner zijn dan bij HD DVD.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OCTheEagle schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:22:
Voor de PS3 kun je maar één geluidsoutput tegelijk hanteren. Het is dus of HDMI of optical of stereo.
Klopt maar de receiver heeft ook HDMI in en uit..................

Iemand die het weet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:34:
[...]

Klopt maar de receiver heeft ook HDMI in en uit..................

Iemand die het weet??
Maar je TV kan geen 5.1 geluid decoderen, neem ik aan. Dus als je surround geluid via HDMI doet kan je versterker dit misschien nog wel doorgeven naar de TV, alleen die kan er geen chocola van maken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:36:
[...]

Maar je TV kan geen 5.1 geluid decoderen, neem ik aan. Dus als je surround geluid via HDMI doet kan je versterker dit misschien nog wel doorgeven naar de TV, alleen die kan er geen chocola van maken.
Dus het is OF tv OF 5.1
Moet ik dan kabels switchen iedere keer als ik spelletjes doe via tv en dvd via 5.1 wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:41:
[...]

Dus het is OF tv OF 5.1
Moet ik dan kabels switchen iedere keer als ik spelletjes doe via tv en dvd via 5.1 wil?
Maar je spellen moet je gewoon over de 5.1 spelen. 8) Zonde om dat niet te gebruiken. Vaak nog indrukwekkendender dan met een film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 21:04:
[...]

Maar je spellen moet je gewoon over de 5.1 spelen. 8) Zonde om dat niet te gebruiken. Vaak nog indrukwekkendender dan met een film.
Ben ik het mee eens, maar niet iedereen hier, en zeker niet als de kleine FiFa aan het spelen is......... Maar vraag blijft; Kan het of kan het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Je hebt een aantal opties:

PS3 (HDMI) <=> TV
of
PS3 (Optisch)<=>receiver

het is in alle gevallen OF OF wat je in je PS3 instellingen kan aanpassen. Ik weet niet hoe het zit als je van je PS3 naar je reveiver gaat en dan van je receiver naar je TV. In dit geval ga je dan:
PS3 (HDMI)<=>receiver<=>TV

het kan zijn dat je in de laatste optie je receiver aan moet laten om beeld te krijgen op je PS3. Of dat je alleen maar geluid krijgt over je receiver en geen geluid op je TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
PWM schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:08:
[...]

Gevoelige tik? Volgens mij is het al een tijdje over ;) Het moet wel heel gek zijn, wil HD DVD nu nog winnen.
Klopt. But it ain't over until the fat lady sings! :Y) Tot het moment dat ik weet wanneer ik Transformers in mijn collectie kan plaatsen, dan pas is het over. En trouwens, het HD DVD consortium zelf gelooft er nog wel in. 8)7

Een amateur ontwerper heeft een PSP2 gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2381/2257628900_7241af74be.jpg

Uiteraard fake, maar erg mooi gedaan. Sluit prima aan bij de PS3.

[ Voor 4% gewijzigd door Arx op 11-02-2008 21:40 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Wat een gaaf ding. Alleen het is wel iets waar je dan extreem zuinig/voorzichtig mee moet zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, zeker een mooi ontwerp :p

Maar misschien is het handiger om het scherm als achterste paneel te hebben, zodat deze beschermd blijft en je bij de knoppen kan zonder het scherm omhoog te schuiven voor bijv. gebruik als MP3 speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

paulmp schreef op maandag 11 februari 2008 @ 19:10:
[...]

je moet gewoon een poosje zelf online gaan knallen en xp verdienen... wedden voor een paar rooitjes dat je deze vraag "wat maakt het zo leuk?" helemaal achterwege kan laten :)
als je cage mode doet dan speel je 1 tegen 1 dat is echt slecht voor je hart. ik schrik me elke keer de $^#%$^^

het is echt een kick als je rank is opgebouwd en je kijgt betere wapens.
soms heb ik 20 kills en nul dood. of je ontdekt een perfect plekje voor je sniper. prestige mode begin ik niet aan, ik zie daar geen voordeeel in. ik heb ook assasins creed liggen en drake unfortune maar die raak ik nooit aan, dat is de schuld van cod.

ik begrijp dat cod 5 uitkomt ben erg benieuwd ik hoop niet dat het in het verleden afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

RobertRedCap schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:26:

ik begrijp dat cod 5 uitkomt ben erg benieuwd ik hoop niet dat het in het verleden afspeelt.
COD5 wordt weer door andere mensen gemaakt, dezelfde mensen die 3 gemaakt hebben. Reken absoluut niet op een waardige opvolger van COD4. Dat zal pas weer bij nummertje 6 zijn waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

meen je dat nou, die gasten hebben heel wat te bewijzen denk ik. cod4 is 7 miljoen keer verkocht en cod3 zal wel een stuk minder zijn?

weet je ook in welke periode cod5 zich afspeelt? google biedt alleen nog maar aannames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
RobertRedCap schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:33:
meen je dat nou, die gasten hebben heel wat te bewijzen denk ik. cod4 is 7 miljoen keer verkocht en cod3 zal wel een stuk minder zijn?

weet je ook in welke periode cod5 zich afspeelt? google biedt alleen nog maar aannames
2 wereld oorlog alleen dit keer geen moffen maar de spleetogen(ik hou van die mensen dus is geen lullige opmerking) die de game uitmaken en waarmee je zult spelen.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

dus geen laser dots meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Data van de Franse Playstation vriendjes voor releases op PSN. Lijkt mij waarschijnlijk dat we hier ongeveer hetzelfde zullen krijgen. Uiteraard zonder zaken van third-party's.
Februari 2008
PS3
* [Jeu PSN] Riff:Everyday Shooter : 14/02
* [Démo] Everybody's Golf : 14/02
* [Add-on] flOw expansion pack : 28/02

PSP
* [Démo] Patapon : 14/02
* [Démo] Socom Fireteam Bravo 2 : 14/02
* [Add-on] WipEout Pulse Icaras pack : 14/02
* [Add-on] WipEout Pulse Harimau pack : 21/02
* [Add-on] WipEout Pulse Auricom pack : 28/02
* [Vidéo] Patapon Trailer : 21/02
* [Vidéo] Ape Quest : 28/02
* [Vidéo] God of War Chains of Olympus trailer 2 : 28/02

Maart 2008
PS3
* [Jeu PSN] PAIN : 06/03
* [Jeu PSN] High Velocity Bowling : 13/03
* [Jeu PSN] Blast Factor Advanced : 13/03
* [Jeu PSN] Dark Mist : 13/03
* [Jeu PSN] GT5 Prologue (date à confirmer)
* [Jeu PSN] Elefunk : 27/03
* [Add-on] Personnages pour PAIN - Santa pack et Cookie pack : 06/03
* [Add-on] Personnages pour High Velocity Bowling - Amber pack et Mike pack : 13/03
* [Add-on] Blast Factor Advanced Research : 13/03
* [Add-on] Personnages pour PAIN - HungLow pack et Scurv Dogg pack : 20/03
* [Add-on] Warhawk - Operation Broken Mirror : 20/03
* [Add-on] Super Stardust Solo Pack : 27/03
* [Add-on] Toy Home second gear pack : fin mars
* [Vidéo] Elefunk : 06/03
* [Vidéo] Everybody's Golf World Tour : 06/03
* [Vidéo] Uncharted D3 shadow : 06/03
* [Vidéo] WipEout HD Trailer : 13/03

PSP
* [Jeu] flOw : 06/03
* [Jeu] Ape Quest : 13/03
* [Démo] God of War Chains of Olympus : 06/03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Shiver23 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:14:
Data van de Franse Playstation vriendjes voor releases op PSN. Lijkt mij waarschijnlijk dat we hier ongeveer hetzelfde zullen krijgen. Uiteraard zonder zaken van third-party's.

[...]
Ah, nog een uitbreiding voor warhawk :D
Alleen jammer dat omega down zo weinig gespeelt wordt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

hermedico schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:23:
[...]

Ah, nog een uitbreiding voor warhawk :D
Alleen jammer dat omega down zo weinig gespeelt wordt :/
Yup waar blijven die PSN kaarten? Europe is klaar om massaal spul uit de PSN winkel te halen. Maar het feit dat het nu nog CC-only is, jammer! Als er iets bekend zou moeten zijn bij nu is dat Creditcards in europe minder gebruikt worden dan in bijvoorbeeld Amerika of waarschijnlijk zelfs Japan!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Niet alleen die PSN-cards zijn een noodzaak, ook eens wat meer PS-Classics en sowieso meer Downloadable Games.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Seraphus-Y schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 00:44:
Niet alleen die PSN-cards zijn een noodzaak, ook eens wat meer PS-Classics en sowieso meer Downloadable Games.
Zonder oorzaak geen gevolg, zolang de niet CC-bezittende bijna onmogelijk spul kunnen kopen zal er gaan "vraag" zichtbaar zijn. Helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

swampy schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 00:55:
[...]

Zonder oorzaak geen gevolg, zolang de niet CC-bezittende bijna onmogelijk spul kunnen kopen zal er gaan "vraag" zichtbaar zijn. Helaas :(
Inderdaad heel vreemd dat die kaarten er niet zijn, distributie kan toch niet zo moeilijk zijn? Sony zou naast die kaarten ook nog een systeem op kunnen zetten zoals bij paypal, dat je een koppeling kan maken tussen je bank/giro rekening en je psn account.

Overigens leuk dat er weer een warhawk update komt :) (al heb ik geen idee wat het zal inhouden)

[ Voor 9% gewijzigd door DCFreak op 12-02-2008 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm sinds die nieuwe netwerkpatch van COD4 toch alweer 4 a 5 connection interupted gehad via wireless. Erg jammer. Niks veranderd daarin.
Daarnaast is het geluid dempen in het spel wel mogelijk. Maar in het start venster voor een scherm is het mij nog niet gelukt.
Ik had wel wat meer verwacht van de patch. Het lijkt wel of die mensen zelf het spel nooit spelen. En dat ze niet weten wat er allemaal aan scheelt. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
heren, is er al iets bekend over een mogelijke PS3 versie met de 45nm Cell?
zit daar eigenlijk op te wachten zodat ik een zuinigere en hoogstwaarschijnlijk goedkopere versie van de PS3 op de kop zou kunnen tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:33:
zit daar eigenlijk op te wachten zodat ik een zuinigere en hoogstwaarschijnlijk goedkopere versie van de PS3 op de kop zou kunnen tikken.
Duidelijk de laatste paar pagina's niet gelezen en de Search ben je ook niet mee bekend kennelijk, net een hele discussie over afgerond, zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:39
weet iemand wanneer Wipeout HD op PSS moet komen, ik hoor daar ook maar bar weinig van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
swampy schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 00:55:
[...]

Je kan er ook gewoon 1 aanschaffen natuurlijk. Is niet gratis (vanaf €10/jaar), maar stukken gemakkelijker dan PayPal of dat wirecard. De veiligheid is ook geen probleem zolang je je afschriften in de gaten houd. Vergeet niet dat je bij iDeal e.d. je je niet bij je bank hoeft aan te kloppen igv fraude, terwijl je bij CC wel je geld kunt terugkrijgen wanneer je wel betaald hebt, maar er niets geleverd is.

Aan de andere kant moet het toch niet zo moeilijk zijn om ook hier wat prepaid PSstorebetaalkaarten te verkopen.

Onlangs die super stardust demo eens geprobeerd.. wel een leuk spel. 5.1 receiver stond wat hard en het behang kwam zowat van de muren bij het intro (laagfrequent geluid uit de sub). _/-\o_ Vind ik ook wel 1 van de sterke punten van de PS3: meerkanaals geluid van hoge kwaliteit. Wanneer je je PS3 nog op je tvspeakers hebt aangesloten mis je IMO echt veel.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 19:19
Atomsk schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:58:
Onlangs die super stardust demo eens geprobeerd.. wel een leuk spel. 5.1 receiver stond wat hard en het behang kwam zowat van de muren bij het intro (laagfrequent geluid uit de sub). _/-\o_ Vind ik ook wel 1 van de sterke punten van de PS3: meerkanaals geluid van hoge kwaliteit. Wanneer je je PS3 nog op je tvspeakers hebt aangesloten mis je IMO echt veel.
Mijn versterker heb ik onlangs een week moeten missen voor reparatie. Dan mis je idd erg veel. Vooral omdat die platte tv's nou niet bekend staan om hun super geluid.
Doordat steeds meer games 5.1 geluid ondersteunen wordt de game-ervaring wel echt stukken beter!

ik zit er ook over te denken om een CC aan te schaffen. Al is het alleen maar omdat ik toch meer dingen via Ebay e.d. ga bestellen. Dan heb je dat geld wat het per jaar kost er zo uit in vergelijking met PayPal. Die gebruiken toch wel een aardig gunsstige koers.( Voor hun dan... ;) ). Scheelt toch al snel 10% met de dagkoers dollar t.o.v. euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

nou mensen hoe vinden we DMC4?
beetje jammer van die installatie, gelukkig kan je wel even je verhaal bij spijkeren. en ja een kopje thee en een koekje later was de installatie al voorbij. nou ja ik vond het de discussie wat men er over had erg onbelangrijk.
DMC4 speelt heerlijk, veel actie dikke boss fights enz enz. en maar blijven proberen om de meeste stijlvolle kills te maken.
erg leuk spel tot nu toe...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DMC4 bevalt me prima. Heb gisteren human mode uitgespeeld, had hier maar voor gekozen omdat dit mijn 1e DMC game was.

Het raarste was eigenlijk het switchen tussen de characters, je bent eerst compleet gewend aan Nero, dan krijg je ineens Dante in je schoot geworpen met zijn style switching en meerdere wapens. Ik kon er de eerste 2 levels met hem maar niet aan wennen maar toen begon het te klikken. En dan net als je een beetje combos eruit begint te rammen krijg je Nero weer en voelde ik me een beetje beperkt =/

Het grappige is dat nu ik op Devil Hunter speel ik ineens veel betere combos kan maken, dat beetje extra hitpoints zal er wel bij helpen. Op naar Son of Sparda mode en Bloody Palace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

NoTimeRemains schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:24:
nou mensen hoe vinden we DMC4?
beetje jammer van die installatie, gelukkig kan je wel even je verhaal bij spijkeren. en ja een kopje thee en een koekje later was de installatie al voorbij. nou ja ik vond het de discussie wat men er over had erg onbelangrijk.
DMC4 speelt heerlijk, veel actie dikke boss fights enz enz. en maar blijven proberen om de meeste stijlvolle kills te maken.
erg leuk spel tot nu toe...
Ik heb gisteren de 1e 3 missies gespeeld, en ik moet zeggen dat het wel best aardig speelt. Zo af en toe even de camera die niet goed meewerkt, maar dat waren we al gewend van DMC3 ;)
Combat system zit weer aardig in elkaar, Combo's ook altijd weer goed timen anders krijg je niet genoeg style points. Ik vind zelf de GFX er echt goed uitzien, het hoort gewoon bij DMC dat duistere.
Verder viel me op dat je er nou onderscheid is tussen orbs en souls? voor aanschaf van items en skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nohead schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:01:
[...]

Verder viel me op dat je er nou onderscheid is tussen orbs en souls? voor aanschaf van items en skills.
Red orbs kun je echt farmen door missies continu overnieuw te doen of gewoon terug te gaan naar plekken waar demons spawnen.

Proud Souls krijg je gebaseerd op je ranking aan het einde van een chapter. Je kan er meer krijgen maar dan moet je datzelfde chapter uitspelen met een hogere ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Doe toch niet zo gek joh...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:27:
[...]

Doe toch niet zo gek joh...
hij kan ook wachten tot de soldeertechniek voor de 3e chip van links en de 4e weerstand van bovenaf zijn verbeterd. waarschijnlijk een tientje goedkoper en 2 eurocent minder stroomverbruik per week.

KOOP DAT DING GEWOON. :)

- game on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 07:41:
Hmm sinds die nieuwe netwerkpatch van COD4 toch alweer 4 a 5 connection interupted gehad via wireless. Erg jammer. Niks veranderd daarin.
Heeft dit niet iets te maken met een slecht functionerend draadloos netwerk bij jou thuis?
Ik had wel wat meer verwacht van de patch. Het lijkt wel of die mensen zelf het spel nooit spelen. En dat ze niet weten wat er allemaal aan scheelt. Erg jammer.
Ik kan nu eindelijk ook COD4 spelen (bleek een firewall instelling in men router) en man wat is het een dik spel!! Ik speel em nu al een tijdje en herken de connection loss helemaal niet... Het is voor mij niks dan easy fragging... ik speel wel met draad trouwens, dit bewijst zich toch als stabielere verbinding.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Goedkoper voor Sony betekent niet automatisch goedkoper voor 'ons'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Atomsk schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:58:
[...]

Je kan er ook gewoon 1 aanschaffen natuurlijk. Is niet gratis (vanaf €10/jaar), maar stukken gemakkelijker dan PayPal of dat wirecard. De veiligheid is ook geen probleem zolang je je afschriften in de gaten houd. Vergeet niet dat je bij iDeal e.d. je je niet bij je bank hoeft aan te kloppen igv fraude, terwijl je bij CC wel je geld kunt terugkrijgen wanneer je wel betaald hebt, maar er niets geleverd is.

Aan de andere kant moet het toch niet zo moeilijk zijn om ook hier wat prepaid PSstorebetaalkaarten te verkopen.
Tja helaas ik en creditkaarten gaat niet samen! Te abstract zou ik stellen! Daarom vindt ik Ideal en Pre-paid cards ook zo handig je bent gelijk op de hoogte van de uiteindelijke prijs!

@Dangerpaki, de 65nm (40Gb) variant van de PS3 verbruikt iets van 130 euro max..een beetje TFT monitor verbruikt ook iets van 80 of 100 Watt! Je Televisie verbruikt VEEL MEER dan die 130 Watt!

Als je gaat bezuinigen, doe dat dan niet op iets dat niet maar 7 euro per jaar aan "winst" oplevert. Kijk eerst eens naar je Televisie! Kun je geen nieuwere/zuinigere televisie kopen! Heb je echt Plasma nodig? (Plasma ZUIPT!) Kun je niet je computer TFT Scherm gebruiken. Etc..etc..

Voor die 40 Watt die een 45nm zou winnen op de 65nm vindt ik het veel gezeik! Hell het vervangen van alle lampen in je huis door spaarlampen levert al meer winst op!

[ Voor 37% gewijzigd door swampy op 12-02-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodgy_Bob
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-07 19:08
Ik heb in deze topic reeks meerdere keren mensen voorbij zien komen die rumble controllers voor de PS3 hebben besteld via yesasia.com.

Ook ik heb 4 december twee controllers besteld. Deze zijn echter nooit aangekomen. De mensen bij yesasia reageren snel en vriendelijk, maar helaas is de reshipment ook niet aangekomen. Beide pakketjes zijn volgens yesasia compleet verloren geraakt. Om zichzelf te beschermen tegen extra kosten cancellen ze na twee keer de order en storten het geld dus niet meer terug. Ik ben nu 100 euro lichter en heb geen controllers. Ik ben nog steeds met ze aan het mailen over verdere afhandeling en hoop dat ik het nog voor elkaar kan krijgen die dingen alsnog in nederland te krijgen, maar ik heb er een hard hoofd in inmiddels.

Ik meld dit even hier omdat er wellicht meer mensen zijn die via deze site controllers willen bestellen;
wees gewaarschuwd

Dodgy Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
hmmm als het pakket niet is aangekomen mogen ze mooi je geld terug storten hoor :) laat hun maar bewijzen dat jij het aangenomen hebt. (i know gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen )

Tevens, heb je het met je CC besteld of via paypal? dan kun je daar je geld terug krijgen. Je pakket kan ook bij de duane liggen aangezien je er twee tegelijk hebt besteld tel er dan 2 a 3 weken extra bij op.

Bel select vracht even op en vraag of er de laatste weken een order open stond op jouw postcode, zo kun je zelf misschien achterhalen of er nog een pakketje aan kan komen.

[ Voor 17% gewijzigd door Falcon Heavy op 12-02-2008 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
DCFreak schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 01:09:
Overigens leuk dat er weer een warhawk update komt :) (al heb ik geen idee wat het zal inhouden)
Het zou mij wel leuk lijken als er eens een map met sneeuw zou komen :)

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 12-02-2008 13:22 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Illegaal games spelen op je PS3
Door:Rastapopulos - Geplaatst:11-2-2008 19:52 - Bekeken:1204 - Reacties:20

Het was even afwachten voordat het mogelijk werd om games die via illegale kanalen te krijgen zijn op de PS3 te spelen. Inmiddels is het zover, hackers hebben laten weten dat ze het gelukt is om retail games te laten draaien op een PS3 vanaf een externe hardeschijf.

Ze zijn echter in beginfase van deze doorbraak en werken nu nog aan het optimaliseren van het afhandelen van de gamedata en het decrypten van de executables. Het heeft toch ruim een jaar geduurd voordat hackers eindelijk deze doorbraak hebben bereikt. Overigens is het de vraag of het allemaal groot gaat worden aangezien het op het eerste gezicht niet echt praktisch is. Daarentegen heeft Sony wel een prestatie neergezet met hun beveiliging die bijzonder lang stand wist te houden.

Wij van PS3Focus keuren dit soort zaken uiteraard af. Gelukkig komt Sony om de zoveel tijd met updates die dit soort illegale activiteiten tegen moet gaan. Ook is het niet goed voor de games markt als dit groot gaat worden. Ondanks dit nieuws raden wij onze leden ten zeerste aan om gewoon games te blijven kopen.

http://www.ps3-hacks.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Omdat het bijna 20 euro scheelt en je via Paypal of CC prima beschermd bent tegen dit soort zaken.

@PS3hacks bericht. Ze hebben een niet-beveiligde executable draaien. Dat is heel wat anders dan retailgames. Zover is het nog lang niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Shiver23 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:36:
[...]

Omdat het bijna 20 euro scheelt en je via Paypal of CC prima beschermd bent tegen dit soort zaken.

@PS3hacks bericht. Ze hebben een niet-beveiligde executable draaien. Dat is heel wat anders dan retailgames. Zover is het nog lang niet.
Zoverre zijn er nog geen hacks geweest die ook maar iets bruikbaar deden! En het laden van een 40.000 by 40.000 BMP met daarop Hello World geschreven is nog steeds iets anders dan het ook draaien! De PS3 is blijkbaar een behoorlijk moeilijk apparaat voor hackers. Goed nieuws want dit betekent dat we niet 40 pagina's op marktplaats vinden met "game backups".

En aan de legale kant zijn ze al bezig om linux distro's te maken die perfect voor media server verbruik is. Met betere support voor streaming en fileformats dan PS3 ons nu bied. Dus goed nieuws daar en weet je ik denk dat de meeste winst gemaakt kan worden in een legale vervanging van de XMB, zoals een linux distro, waarmee je media gezien heel veel kan doen!

Daar hebben consumenten wat aan!

[ Voor 14% gewijzigd door swampy op 12-02-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 01:35
Het zijn retail games op een TEST PS3 (enkel voor reviewers etc) Gewoon EBOOT.BIN patchen en ze starten op, leuk hacken lol
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:23:
Illegaal games spelen op je PS3
Door:Rastapopulos - Geplaatst:11-2-2008 19:52 - Bekeken:1204 - Reacties:20
....

http://www.ps3-hacks.com/

[ Voor 58% gewijzigd door Den_John op 12-02-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

IBM heeft bekent gemaakt dat de 45 Nm Cell een feit is en kan gebruikt worden in de PS3. De nieuwe Cell procesoren gebruiken 40 % minder energie en dat komt ook de warmteontwikkeling ten goede. De weg is nu vrij voor de 45 Nm chips. De samenwerking van Sony met IBM werpt in deze zijn vruchten af, de 45 NM chip is goedkoper te produceren en de Yields zijn beduidend beter.

Voor degene die niet weten wat Yields inhoud; tijdens het productie proces heb je altijd uitval, het kan zijn dat maar 4 van de 6 SPE's maar werken, dan is de Cellchip niet goed genoeg voor de PS3.

Of dit tot een prijsverlaging van de PS3 gaat leiden daar doet Sony geen uitspraken over.
http://www.ps3focus.nl/v3/nieuws/bekijk.php?id=8391

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

:/ 6 SPU's? Er zijn toch 8 waarvan 1 als reserve is ( acht gebakken en 1 ervan mag kappot zijn )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Maak dan een TR oid.

Vanavond en morgen trouwens een Warhawk server voor 20 man. Check het warhawk topic!

[ Voor 37% gewijzigd door TheZeroorez op 12-02-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
*knip* offtopic. Doe nou niet!

@Chrisboer: Ik heb alleen ervaring met het streamen van filmpjes... Echt gamen op mijn PSP via de PS3 heb ik niet gedaan. Die filmpjes streamen werkt echt heel erg goed!!! Heel tof om te zien!!!

[ Voor 69% gewijzigd door TheZeroorez op 12-02-2008 16:06 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Ik heb weer eens lekker met mijn nog niet zo oude 'trash' knopje mogen spelen.. Ondanks dat ik de lol er wel van in zie, is het toch niet de bedoeling dat het nodig is. Ofwel: Reageer over de PS3, niet over paypal/selektvracht/whatever.

In de waarschuwing staat het al, maar het is misschien niet duidelijk genoeg, zo'n grote rood/blauwe waarschuwing bij het reageren? Laten we dan maar zeggen dat het volgende keer wat meer consequenties gaat hebben dan een modbreak, misschien dat dat werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je (ps1) games streamend spelen, op je psp via je ps3??? Volgens mij is dat absoluut niet waar nl, als een spel wordt gestart wordt de xmb en dus je wifi verbinding afgesloten. Of ik moet hier iets heel erg verkeerd begrijpen haha.

op de psp (net als ps3 trouwens) vallen wel ps1 games te spelen, op de psp erg leuk (FFIX!!!! of GT2) maar hoervoor moet je wel een omgebouwde psp hebben (voor meer info over de psp alleen kan ik je verwijzen naar het psp topic trouwens : http://gathering.tweakers...ist_messages/1252332/last

Het streamen van audio dan wel video van ps3 naar de psp loopt echt als een zonnetje! erg goede kwaliteit (voor zo'n klein schermpje dan). Het is alleen niet mogelijk om je psp als afstandbediening te gebruiken voor je ps3, zodat je bijvoorbeeld in de keuken even kan scrollen in je muziek op de ps3 en dat je een ander nummer aan zet die je dan hoort in de woonkomer via bijv je HT set. (rare zin maar na 3 keer doorlezen klopt ie volgens mij).
Verder kan je wel gewoon op de internet browser van je ps3 op je psp, deze werkt een stuk beter dan de browser van je psp.

Voor verdere vragen komt u maar! haha

edit: zie nou dat het bericht van chrisboer weg is... raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:15:
kan je (ps1) games streamend spelen, op je psp via je ps3??? Volgens mij is dat absoluut niet waar nl, als een spel wordt gestart wordt de xmb en dus je wifi verbinding afgesloten. Of ik moet hier iets heel erg verkeerd begrijpen haha.

op de psp (net als ps3 trouwens) vallen wel ps1 games te spelen, op de psp erg leuk (FFIX!!!! of GT2) maar hoervoor moet je wel een omgebouwde psp hebben (voor meer info over de psp alleen kan ik je verwijzen naar het psp topic trouwens : http://gathering.tweakers...ist_messages/1252332/last

Het streamen van audio dan wel video van ps3 naar de psp loopt echt als een zonnetje! erg goede kwaliteit (voor zo'n klein schermpje dan). Het is alleen niet mogelijk om je psp als afstandbediening te gebruiken voor je ps3, zodat je bijvoorbeeld in de keuken even kan scrollen in je muziek op de ps3 en dat je een ander nummer aan zet die je dan hoort in de woonkomer via bijv je HT set. (rare zin maar na 3 keer doorlezen klopt ie volgens mij).
Verder kan je wel gewoon op de internet browser van je ps3 op je psp, deze werkt een stuk beter dan de browser van je psp.

Voor verdere vragen komt u maar! haha
Via Remoteplay kun je toch de PSX games spelen op je PSP? Werkt hetzelfde als het streamen van audio en video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:19:
[...]

Via Remoteplay kun je toch de PSX games spelen op je PSP? Werkt hetzelfde als het streamen van audio en video.
nooit geweten... ik ga het thuis gelijk testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:44
is er een lopend(recent) topic over bestelling in het buitenland en evt problemen Kan ik in de toekomst daar reageren ipv hier inzake de DS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:21:
[...]

nooit geweten... ik ga het thuis gelijk testen!
Het heeft wel een minimale delay natuurlijk dus platform games spelen makkelijker dan bijvoorbeeld een vechter met moeilijke knop combinaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Vandaag toch maar de stap gezet en een PS3 met Assassin's Creed en Ratchet & Clank gehaald. Kon niet wachten op een nieuwe TV, dus voorlopig even SD gamen.
Meteen even een vraagje, heeft iemand anders toevallig ook problemen met de combinatie PS3 + WRT54G? Mijn router crashed af en toe als ik met de PS3 online bezig ben :/

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
ff zoeken want volgens mij happen bepaalde Linksys routertjes niet zo lekker in de ps3.. Wellicht eens een firmware updatetje proberen op je router, er is genoeg over te vinden op internet!!
JFGI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13
Chester schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:48:
Vandaag toch maar de stap gezet en een PS3 met Assassin's Creed en Ratchet & Clank gehaald. Kon niet wachten op een nieuwe TV, dus voorlopig even SD gamen.
Meteen even een vraagje, heeft iemand anders toevallig ook problemen met de combinatie PS3 + WRT54G? Mijn router crashed af en toe als ik met de PS3 online bezig ben :/
Wat zou kunnen is dat je router niet overweg kan met het ophalen van massa's servers. Dit probleem heb ik ook met mijn zykslet router icm met mijn pc en een ps3 werkt niet anders. Voor de rest zou in principe je ps3 geen invloed verder hebben op je router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
@vidifotografie:
Ja, heel raar dat ook mijn post verdewenen is, terwijl ik juist over probeerde te stappen van dat bestel geneuzel naar ps3-psp remote play connectie geneuzel.
Ik denk een te overijverige moderator. Ach het is hem/haar vergeven... Het onderwerp is gelukkig toch doorgezet.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Artikel van Next-gen.biz over de gemiddelde reviewcijfers van consoles. Uiteraard heeft de PS3 gemiddeld de beste ratings :Y)
Dus na de flamewar van vorige week is dat punt van de 360-brigade ook nog eens onderuit gehaald.
Afbeeldingslocatie: http://www.next-gen.biz/images/stories/mattsgraphs/by-the-numbers-003_html_m733dadb6.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.next-gen.biz/images/stories/mattsgraphs/by-the-numbers-003_html_4165fbdd.gif

Sorry voor alle reacties die hierop gaan volgen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:10:
Artikel van Next-gen.biz over de gemiddelde reviewcijfers van consoles. Uiteraard heeft de PS3 gemiddeld de beste ratings :Y)
Dus na de flamewar van vorige week is dat punt van de 360-brigade ook nog eens onderuit gehaald.
[afbeelding]
[afbeelding]

Heel interessant voor een PS3 topic. Not. Na 2 modbreaks nog steeds hardleers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het getest en heb met mn eigen ogen gezien dat je idd psx spellen kan spelen via de ps3 op je psp.. erg grappig! dus een kleine correctie in mn eerdere post: ps3 games kunnen niet.. psx games wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:25:
ik heb het getest en heb met mn eigen ogen gezien dat je idd psx spellen kan spelen via de ps3 op je psp.. erg grappig! dus een kleine correctie in mn eerdere post: ps3 games kunnen niet.. psx games wel :D
Pixeljunk: Monsters is ook op de PSP te spelen =)
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het nut er niet echt van zie, er treed toch wel wat vertraging op wat de speelbaarheid nou niet echt ten goede komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:25:
Ik heb zelf (nog) geen van beide, maar ik herinner me een youtube filmpje met iemand die lair via remote play speelt op de psp.

Zag er natuurlijk 'mind blowing' uit voor een apparaatje als de psp met die graphics. (omdat het op de ps3 gerendered wordt)

Je hebt wel een probleem omdat je geen L2 en L2 buttons hebt, waardoor sommige dingen niet kunnen.

Ik wil ook wel eens weten of het vlot en zonder vertraging werkt, want het lijkt me wel handig voor gezinnen zodat de kids rustig kunnen verderspelen op de kamer terwijl iemand anders tv kijkt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Shiver23 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:10:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik hoop niet dat je studeert voor statisticus. De marketing afdeling van MS kan namelijk meer met dit artikel dan de afdeling van Sony :+ Dan heb ik het trouwens over grafiek 1.

Grafiek 2 laat namelijk helemaal niets zien, behalve dat het helemaal gelijk staat. Beetje jammer dat de auteur de verhouding van de grafieken niet consistent houd. Dan zou je namelijk eerder opvallen dat het verschil tussen de platformen nihil is.

Verder maar eens bespreken in een apart topic als het mag van de modjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, wat probeert die gast nou te laten zien 8)7 . Beter leer je gewoon grafieken te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

PWM schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:36:
[...]
Ik hoop niet dat je studeert voor statisticus. De marketing afdeling van MS kan namelijk meer met dit artikel dan de afdeling van Sony :+ Dan heb ik het trouwens over grafiek 1.

Grafiek 2 laat namelijk helemaal niets zien, behalve dat het helemaal gelijk staat. Beetje jammer dat de auteur de verhouding van de grafieken niet consistent houd. Dan zou je namelijk eerder opvallen dat het verschil tussen de platformen nihil is, en dat Nintendo het dus prima doet.
Die eerste mag je uitleggen.
Grafiek 2 laat inderdaad weinig verschil zien.

Overigens moet je die post niet te serieus nemen, want ik ben zelf van mening dat gemiddelde reviewcijfers niet zoveel zeggen, omdat je eigen voorkeuren veel zwaarder meetellen. Maar iemand bleef steevast volhouden dat de 360 een zoveel betere gamelibrary had, gebaseerd op dezelfde cijfers als waarmee deze grafieken gemaakt zijn.

edit: @alvi. Er staat een link bij naar het artikel hoe ze aan de cijfers zijn gekomen. Standaarddeviaties erbij en wat andere cijfers.

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 12-02-2008 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Shiver23 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:46:
[...]

Die eerste mag je uitleggen.
Grafiek 2 laat inderdaad weinig verschil zien.

Overigens moet je die post niet te serieus nemen, want ik ben zelf van mening dat gemiddelde reviewcijfers niet zoveel zeggen, omdat je eigen voorkeuren veel zwaarder meetellen. Maar iemand bleef steevast volhouden dat de 360 een zoveel betere gamelibrary had, gebaseerd op dezelfde cijfers als waarmee deze grafieken gemaakt zijn.
Ik ga me aan de regels van TheZeroorez houden :) Het is interessant, maar vervuilt het PS3 topic, net zoals het het 360 en Wii topic zou doen.

Zal eens kijken of een algemeen topic weer mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:36:
Dan zou je namelijk eerder opvallen dat het verschil tussen de platformen nihil is, en dat Nintendo het dus prima doet.
Verder maar eens bespreken in een apart topic als het mag van de modjes :)
Ik zal dit voor alle zekerheid maar weghalen, alhoewel ik het erg jammer zou vinden dat ook hierover in een ps3 topic niet mag gediscussieerd worden. Het gaat namelijk over een belangrijk punt, namelijk de huidige stand van zaken ivm games en library en algemene kwaliteit.

Dat 'bestel-slow-chat' niet kan, ok, volledig mee eens.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
cojones81 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:52:
ff zoeken want volgens mij happen bepaalde Linksys routertjes niet zo lekker in de ps3.. Wellicht eens een firmware updatetje proberen op je router, er is genoeg over te vinden op internet!!
JFGI
Heb de nieuwste firmware al. Ik kwam het niet tegen in de afgelopen paar topics dus dacht ik, ik post het hier even om te zien of het een bekend probleem is. Het was inderdaad de combinatie PS3 + WRT54G, uPNP uitzetten loste het op.
Wat een goed idee, laten we meteen alle vragen van GoT bannen, JFGI :/

Anyways, Ratchet & Clank is erg leuk :D Had em niet zo goed verwacht tbh. Het is wel een beetje simpel, maar de fun gehalte is erg hoog.

[ Voor 17% gewijzigd door Chester op 12-02-2008 19:24 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

PWM schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:49:
[...]

Ik ga me aan de regels van TheZeroorez houden :) Het is interessant, maar vervuilt het PS3 topic, net zoals het het 360 en Wii topic zou doen.

Zal eens kijken of een algemeen topic weer mag :)
offtopic:
Er is wel een topic waar in het verleden gediscussieerd is over de verschillende consoles: Waarom verkoopt de Playstation 3 zo slecht?. Misschien is het een optie om in overleg met de mods hier een vervolg aan te geven met een nieuw topic (zonder geflame en dergelijke)?

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:41:
Inderdaad, wat probeert die gast nou te laten zien 8)7 . Beter leer je gewoon grafieken te lezen.
Ja maar als je de grafiekjes nou optelt dan komt de ps3 het hoogst dus dan is die het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:13:
PS3 + HDTV + Surround;

Allen,

Ik heb een Sony HDTV met HDMI + PS3 en wil nu de Sony STR-DG710 receiver kopen. Kan ik met deze 3 combinatie dan;

Geluid van PS3 naar TV + OOK geluid van PS3 (of de dvd daarvan) op TV OF Receiver? (HDMI in / out ofzo........?)

THNX!
heb de versterker ook gekocht en werkt gewoon via hdmi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
PromoX schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 19:53:
[...]

offtopic:
Er is wel een topic waar in het verleden gediscussieerd is over de verschillende consoles: Waarom verkoopt de Playstation 3 zo slecht?. Misschien is het een optie om in overleg met de mods hier een vervolg aan te geven met een nieuw topic (zonder geflame en dergelijke)?
En hoe gaat die dan heten? Waarom verkoopt de Playstation 3 Xbox 360 nu zo slecht - Deel 2?

Ik ben per definitie tegen op Don't Feed The Trolls topics. Niemand wordt daar uiteindelijk beter van. Mocht iemand vragen hebben over welke console hij zou moeten hebben (ik ga er maar van uit dat dit de bedoeling is van zo topic), dan stelt die gene die vraag maar in iedere topic. De voors en tegens worden op die manier wel besproken. Kortom, dat soort topics werken naar mijn idee tegen de algehele zweer van het SGD forum. ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Arx schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:32:
[...]

En hoe gaat die dan heten? Waarom verkoopt de Playstation 3 Xbox 360 nu zo slecht - Deel 2?
Het topic kwam voort uit het tijdelijke gesponsorde PS3 forum, waarbij de PS3 in het begin slecht verkocht. Dit is ook waar de titel vandaan komt en deze doet misschien anders vermoeden, maar er werd voor zover ik weet op een goede manier gediscussieerd over de verkopen en vergelijkingen tussen de verschillende consoles. Zo'n discussie is iets dat naar mijn idee niet in dit topic (of in het Wii of Xbox360 topic) thuis hoort, maar dat beter past in een apart topic. En dit kan dus prima zonder flames en dergelijke.

Verder was het maar een suggestie om na overleg weer een dergelijk topic te starten, misschien doet iemand er wat mee.

Maarja, ik heb wel weer genoeg offtopic gepost hier :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:00
Op de Dixons website staat ondertussen de nieuwe combi (direct uit voorraad leverbaar...)

Speciale bundel van spelcomputer:
2 Sixaxis controllers en 2 games: FIFA 08 en Ratchet & Clank: Tools of Destruction! Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/images/dixons/products/7105224A.gif
Prijs 499 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Mooi pakket. Alleen jammer van die toch wel hoge prijsstelling. Ik had gehoopt op max 450, dan was het een mooie prijsdaling geweest.
Ik heb mijn PS3 een maandje geleden al gekocht, en hoef me gelukkig niet bekocht te voelen met deze aanbieding.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:41
Damn, Dat pakket had ik HEEL graag aangeschaft! Maar goed, ik heb er nu al tijden plezier van!

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n sterke aanbieding...
100 euro voor 1 (binnenkort verouderde) controller en twee games die met een beetje zoeken voor rond de 75-80 euro samen te vinden zijn...
Wel heel erg een bundel voor de niet al te geinformeerde kopers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Weet er iemand of Moterstorm 2 splitscreen zal ondersteunen? Zou namelijk graag zo een type racespel hebben, maar het ontbreken van offline multiplayer houdt mij een aankoop tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:58:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n sterke aanbieding...
100 euro voor 1 (binnenkort verouderde) controller en twee games die met een beetje zoeken voor rond de 75-80 euro samen te vinden zijn...
Wel heel erg een bundel voor de niet al te geinformeerde kopers...
Een bundel met een totale adviesprijs van meer dan 570 euro. Lijkt mij een prima deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 23:39
NBA Street Homecourt en Blazing Angels Squadrons of WW2 kosten beiden €15 bij de mediamarkt in zwolle

jammer genoeg zijn ze uitverkocht maar ik heb NBA Street Homecourt laten bestellen en dan kan ik hem alsnog voor die prijs ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is wel een mooi pakket want 2 controller zijn altijd handig en dan nog met,
2 spellen waar je een heletijd mee bezig bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand nu eigenlijk wanneer home verschijnt???

ik heb er al en tijd niets meer van gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

F e r o x schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:07:
Weet er iemand of Moterstorm 2 splitscreen zal ondersteunen? Zou namelijk graag zo een type racespel hebben, maar het ontbreken van offline multiplayer houdt mij een aankoop tegen.
Ja ben ik ook zeer in geintresseerd, dit is voor mij de reden dat ik de nieuwe burnout nog niet heb gekocht. Ik speel nu nog een PS2 versie van burnout.

Verder ben ik altijd op zoek naar FPS'en met een offline CO-op mode (RFOM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

EgoPro schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:34:
[...]

Ja ben ik ook zeer in geintresseerd, dit is voor mij de reden dat ik de nieuwe burnout nog niet heb gekocht. Ik speel nu nog een PS2 versie van burnout.

Verder ben ik altijd op zoek naar FPS'en met een offline CO-op mode (RFOM)
Resistance 2, Haze, RB6:Vegas (2). Bij RB6:V is de co-op niet zo geweldig. Is te hopen dat dit bij nummertje twee wat beter geregeld is. Verder heb je nog Conflict: Denied Ops die net in de winkel ligt. Maar dat zou ik niemand aanraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt resistance 2 eigenlijk of staat dat nog niet vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:51:
is wel een mooi pakket want 2 controller zijn altijd handig en dan nog met,
2 spellen waar je een heletijd mee bezig bent
Vind ik eerlijk gezegd het Dixons pakket, met ratchet en Uncharted en 1 controller voor 499 EUR zijn geld meer waard. Kan je daar over een maandje nog een DS3 bij kopen.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik ben nooit zo'n voorstander van pakketten met 2 spellen. De kans dat je ze allebei heel graag wilt hebben is klein.

Opzich is het wel slim dat ze er nu 2 gewone Sixaxis controllers bij doen, waarschijnlijk moet de voorraad op. Maar voor wie weet dat de DS3 eraan komt is het minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik had gisteravond Burnout Paradise bij Zuiderpark-Games.nl besteld voor €39,99 besteld omdat deze daar in de aanbieding was, en ook meteen betaald via iDeal (waardoor naar mijns inziens de koop gesloten is). Nu krijg ik vanochtend een mailtje dat ik mn geld terug kan krijgen of een andere game kan uitzoeken omdat de aanbieding uitverkocht was, maar dat de game nog wel leverbaar is tegen een hogere prijs (bijna €20 meer).
Maar is het nu niet zo dat omdat toen ik de game bestelde hij nog voor de lagere prijs op de site stond ze ook verplicht zijn deze aan mij te leveren tegen die prijs?

edit:
Laat maar, er staat hier natuurlijk iets over in hun Algemene Voorwaarden. Als ik bij bijvoorbeeld de MediaMarkt een game uit de schappen pak waar iets over een aanbieding op staat die eigenlijka l voorbij is dan zijn ze toch verplicht om deze voor die prijs te verkopen. Maargoed, laatste keer dat ik iets bij Zuiderpark koop. :(

[ Voor 22% gewijzigd door SD5k op 13-02-2008 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:57
Het is inderdaad niet een erg nette gang van zaken, hoewel ze misschien wel in hun recht staan. "Wij hebben een aanbieding, maar ten tijde van de aanbieding is deze niet leverbaar.... tenzij je 20 euro extra betaalt."
Gewoon je geld terugvragen en voor een vergelijkbaar bedrag kan je hem ook bij een van de adressen uit de startpost halen.

Zoals al gezegd vind ik het gebrek aan offline coop spellen ook een gemis. Het is toch leuker om tegelijk te kunnen spelen dan omstebeurt een rondje te doen.
Burnout heb ik eigenlijk blind besteld, omdat ik ervan uit ging dat dit wel aanwezig zou zijn, maar dit bleek dus niet het geval. Andere racegames zijn toch minder leuk in mijn ogen, of daar ontbreekt de functionaliteit ook.
Zit er nu aan te denken om Lego Star Wars te bestellen. Ik lees af en toe wel dat mensen deze hebben, maar hoe bevalt die nou in coop? En nog andere aanraders op coop gebied, buiten bovenstaande FPS, want dat trekt mijn vriendin niet zo...
Na haar eerst te hebben overreden in Warhawk en vervolgens haar in CoD rustig in mijn vizier had, terwijl ze aan het zoeken was en schrok wanneer ze naar mijn scherm keek, was de lol er snel af wat haar betreft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Ach nadat mijn vriendin meerdere vanaf een grote afstand een paar aanvallende grunts (Kamari, toch?) van mijn rug af-snipe-te vondt ze RFOM toch wel erg vet en hebben we em coop uitgespeeld, elke dag een leveltje voor het slapen gaan.

PS. Toch maar ff wat reviews van Lego Star Wars bekeken ik heb voorgaande delen nooit gespeeld mss een goed plan om deze te kopen.

[ Voor 22% gewijzigd door EgoPro op 13-02-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EgoPro schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:07:
(Kamari, toch?)

nee, chimera maar zit er dichtbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZiSE schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:23:
Op de Dixons website staat ondertussen de nieuwe combi (direct uit voorraad leverbaar...)

Speciale bundel van spelcomputer:
2 Sixaxis controllers en 2 games: FIFA 08 en Ratchet & Clank: Tools of Destruction! [afbeelding]
Prijs 499 euro.
Bij de MediaMarkt deze week PS3 40GB 389 euro :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Ik als 360 gamer wil ook de PS3 in huis gaan halen zodra Gran Turismo uitkomt O-)

Nu heb ik vernomen dat Sony in Azie nieuwe controllers heeft uitgebracht. Importeren is een optie maar het is natuurlijk beter als hij standaard wordt meegeleverd bij een nieuwe PS3.

Is daar iets over bekend inmiddels voor Europa? Of is het nog altijd speculeren...

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:00
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:22:
[...]

Bij de MediaMarkt deze week PS3 40GB 389 euro :9
388 bij eplaza en bart smit (iig in Eindhoven) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
ZiSE schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:48:
[...]

388 bij eplaza en bart smit (iig in Eindhoven) :P
Ook 388,- bij de MM in Eindhoven :) Daar heb ik em gister ook gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:06

FeaR

In GoT we trust

Eiríkr schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:27:
Ik als 360 gamer wil ook de PS3 in huis gaan halen zodra Gran Turismo uitkomt O-)

Nu heb ik vernomen dat Sony in Azie nieuwe controllers heeft uitgebracht. Importeren is een optie maar het is natuurlijk beter als hij standaard wordt meegeleverd bij een nieuwe PS3.

Is daar iets over bekend inmiddels voor Europa? Of is het nog altijd speculeren...
Gran Turismo 5 Prologue komt officieel pas ergens in maart uit in Nederland. Voordat de "echte" Gran Turismo 5 uit komt zijn we wellicht al een heel stuk verder in het jaar 2008.
De controllers waar jij het over hebt zijn de DualShock 3-controllers. Die zijn inderdaad al een paar maanden in Azië uit. Deze controllers komen als het goed is volgende maand of in april naar Nederland.

Dus ik vermoed dat als jij wacht totdat Gran Turismo 5 uit is de nieuwe DualShock-controllers wel bij de PS3 geleverd worden. Puur omdat het nog maanden duurt voordat die game uit komt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Hmm tot mijn verrassing vandaag mijn Dualshock3 controller binnengekregen, 23jan besteld, 30e verzonden. Na de berichten van gisteren had ik er eigenlijk niet meer op gerekend, blij verrast :)

Idd een stuk zwaarder en degelijker dan de gewone controller.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic. Paypal- en flamemeuk worden niet meer getolereerd. Zie ook hier.