Anoniem: 190312 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 20:18:
Voor de duidelijkheid: je kunt bij de PSP Go in totaal 4 (!) gratis games krijgen als je een oudere PSP hebt of 1 gratis game als je geen ouder model hebt. Koop je de PSP Go voor 10 oktober dan kun je Gran Turismo gratis downloaden (of je nu een oudere PSP hebt of niet) en daarnaast zoals reeds gezegd nog eens drie games (uit een aantal keuzemogelijkheden) als je een oudere PSP hebt en minimaal 1 UMD-spel.
Best een redelijk gebaar van Sony, hoewel het natuurlijk zuur blijft dat het transfer-programma geschrapt is voor mensen die heel veel UMD-spellen hebben (waaronder ik). Onlangs heb ik nog Dissida gekocht en die kan ik dus mooi niet op mijn PSP Go spelen
Van de officiële PSN websiteKunnen alleen eigenaars van een PSPgo-systeem van deze aanbieding profiteren?
Ja, als je het Gran Turismo-thema naar een ander PSP-model, een PlayStation 3-systeem of je pc downloadt, krijg je de promotiecode niet. Daarnaast moet je het thema ook voor middernacht op 10 oktober 2009 downloaden.
Iemand al de code binnen?
Vandaag rond 6 uur mijn gloednieuwe PSPGo aan het internet gehangen en het thema gedownload.
Ze zeggen dat het 30 dagen kan duren, maar dat je het binnen een week binnen moet hebben.
Maar een code opsturen moet toch niet zo heel moeilijk zijn?
PSN: Leech1984