Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-04 18:24
Anoniem: 190312 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 20:18:

Voor de duidelijkheid: je kunt bij de PSP Go in totaal 4 (!) gratis games krijgen als je een oudere PSP hebt of 1 gratis game als je geen ouder model hebt. Koop je de PSP Go voor 10 oktober dan kun je Gran Turismo gratis downloaden (of je nu een oudere PSP hebt of niet) en daarnaast zoals reeds gezegd nog eens drie games (uit een aantal keuzemogelijkheden) als je een oudere PSP hebt en minimaal 1 UMD-spel.

Best een redelijk gebaar van Sony, hoewel het natuurlijk zuur blijft dat het transfer-programma geschrapt is voor mensen die heel veel UMD-spellen hebben (waaronder ik). Onlangs heb ik nog Dissida gekocht en die kan ik dus mooi niet op mijn PSP Go spelen :(
Kunnen alleen eigenaars van een PSPgo-systeem van deze aanbieding profiteren?

Ja, als je het Gran Turismo-thema naar een ander PSP-model, een PlayStation 3-systeem of je pc downloadt, krijg je de promotiecode niet. Daarnaast moet je het thema ook voor middernacht op 10 oktober 2009 downloaden.
Van de officiële PSN website

Iemand al de code binnen?
Vandaag rond 6 uur mijn gloednieuwe PSPGo aan het internet gehangen en het thema gedownload.
Ze zeggen dat het 30 dagen kan duren, maar dat je het binnen een week binnen moet hebben.
Maar een code opsturen moet toch niet zo heel moeilijk zijn? ;)

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:59

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb de code (vrijdag avond) ontvangen voor de 3 games (omdat ik nog een oude PSP1000 heb), maar hier nog geen code voor GT (wat toch veel makkelijker moet zijn voor Sony?)
Je hebt maar 1 UMD-spel (en een ander model PSP) nodig om in aanmerking te komen voor de 3 extra games. De keuze is niet zo groot, maar je kan gelukkig wel zelf kiezen. Had hem trouwens op 1 oktober gehaald.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190312

leech1984 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 21:12:
[...]

[...]

Van de officiële PSN website

Iemand al de code binnen?
Vandaag rond 6 uur mijn gloednieuwe PSPGo aan het internet gehangen en het thema gedownload.
Ze zeggen dat het 30 dagen kan duren, maar dat je het binnen een week binnen moet hebben.
Maar een code opsturen moet toch niet zo heel moeilijk zijn? ;)
Dat is dus precies hetzelfde als wat ik zeg ;) Je hebt geen oud model PSP nodig om Gran Turismo gratis te kunnen krijgen. Een oude PSP heb je alleen nodig om die drie gratis andere games te krijgen. Overigens heb ik de codes nog niet. Niet voor Gran Turismo en ook nog niet voor die drie andere gratis games. Vaag dat het zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Anoniem: 190312 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 22:44:
[...]

Dat is dus precies hetzelfde als wat ik zeg ;) Je hebt geen oud model PSP nodig om Gran Turismo gratis te kunnen krijgen. Een oude PSP heb je alleen nodig om die drie gratis andere games te krijgen. Overigens heb ik de codes nog niet. Niet voor Gran Turismo en ook nog niet voor die drie andere gratis games. Vaag dat het zo lang duurt.
Ik dacht dat je bedoelde dat je ook op de oude PSP Gran Turismo gratis kon downloaden.

Misverstandje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-03 00:09
Anoniem: 190312 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 20:18:
Ik heb vandaag ook een PSP Go aangeschaft. Een zwarte welteverstaan. Ben momenteel bezig Motorstorm: Arctic Edge te downloaden via de PlayStation Store. Daarnaast wil ik er Final Fantasy VII op gaan zetten. Gelukkig dat die tegoedkaartjes er nu zijn, want ik wilde dus echt niet aan een creditcard beginnen.

Het apparaatje komt heel degelijk over vind ik en de knoppen hebben een aangename 'klik'. Wel mis ik een beschermhoesje. Erg armzalig dat dat er niet eens bij zat..... Sowieso is het basispakket echt zo kaal als het maar kan zijn: de PSP Go, een snoertje om het ding op de computer/ stopcontact aan te sluiten en een DVD met GO Media. Gelukkig wel vier spellen voor mij....soort van :9

Voor de duidelijkheid: je kunt bij de PSP Go in totaal 4 (!) gratis games krijgen als je een oudere PSP hebt of 1 gratis game als je geen ouder model hebt. Koop je de PSP Go voor 10 oktober dan kun je Gran Turismo gratis downloaden (of je nu een oudere PSP hebt of niet) en daarnaast zoals reeds gezegd nog eens drie games (uit een aantal keuzemogelijkheden) als je een oudere PSP hebt en minimaal 1 UMD-spel.

Best een redelijk gebaar van Sony, hoewel het natuurlijk zuur blijft dat het transfer-programma geschrapt is voor mensen die heel veel UMD-spellen hebben (waaronder ik). Onlangs heb ik nog Dissida gekocht en die kan ik dus mooi niet op mijn PSP Go spelen :(
Ik hoop maar dat het bij mij is goed gegaan met die 3 games, had eerst het process niet in de goede volgorde gedaan omdat eht bij de voorwaarden toen nog fout beschreven stond dat je eerst de umd in de psp1k,2k,3k moest laden en daarna pas de PSPgo registreren, daarna heb ik nog de goede sequence gevolgt. Maar nu maar hopen dat het geen peoblemen opleverde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

Damned ... mijn dochter was jarig en ook ik kreeg een kado van de vrouw. Ze had met vvvv-bonnen en mijn geld (oude PSP voor 180 verkocht) een zwarte PSP Go voor me gekocht voor 235 euro. What the F#ck wilde het al bestellen via the UK voor 199 pond want vond PSP GO te duur in NL. Ze wist dat ik het nog zou bestellen en dat ik al een paar weken bezig was via youtube, forums en met game buddies. Schrok ervan
toen ze mij een kado gaaf en het uitpakte. Ahhh hu duh wat Nee een PSP GO what the .Maar goed moest ik een keuken en een fietsje in elkaar zetten voor de kleine waarmee ik de hele middag wel zoet mee was :)

Ik heb meteen het apparaat op de lader gegooid. en vanmorgen me zelf maar even aangemeld en kan alleen maar games downloaden met een euro teken. Credit card gegevens ingevoerd maar zodra je een account aanmaakt voor de US dan herkend hij je kaart niet als inwoner VS. Dus zit je vast aan de euro. Moet zeggen
jammer maar goed beveiligd door sony :).

Moet zeggen dat het allemaal wel klein is maar na een tijdje met socom (demo) gespeeld te hebben wen je er wel aan. Maar moet zeggen dat een PSP 3000 het zelfde doet en beter speelt. Moet er nog aan wennen. Moet alleen nog fifa 10 even downloaden. Bluetooth werkt wel maar het nog niet kunnen internetten via het toestel ga ik ook nog verder uittesten. Heb zelf aardig grote handen.

Heb via mijn oude psp 1 mezelf even aangemeld voor de psn rewards maar dat ging niet goed volgens mij. Zou via reward iets moet aanklikken en dan een thema moeten downloaden maar krijg dat niet voor elkaar.
Vanavond ook maar even kijken. lijkt net of ik geen toegang heb. ALs het niet lukt jammer dan maar geen 3 games. Heb de leukste games toch al eens gespeeld.

Conclusie is toch wel voor mezelf dat een PSP3000 eigelijks het zelfde is en qua gebruik iets makkelijker qua games . Wilde eigelijks de witte maar die was uitverkocht dus had ze maar een zwarte meegenomen.
Het boeit haar ook niet want ze speelt er toch niet mee en moest maar blij zijn. }:O

Note : Het is nog niet helemaal GO met de PSP maar het is wel een lekker licht toestelletje en daarnaast is de joystickje wel erg klein en zet ik steeds mijn duim klem tussen de uitsparing waarin die zit. Voelt een beetje jammer. Al met al geef ik de PSP GO een lager cijfer dan de PSP Go 3000. Nu hoop ik dat de games wel goedkoper worden want ik wil wel elke maand minimaal een game downloaden. Daarnaast hoop ik op meer distributie van games door andere aanbieders. Anders heeft Sony wel erg veel macht over zijn game gebruikers. _/-\o_

Krijg mijn PSP 1000 niet via reward aangemeld heb al een update gedaan maar werkt niet. Moet zeggen dat mijn psp 1000 uit indo komt en niet helemaal orgineel maar heb wel 17 UMD schijfjes en een paar films op UMD.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 05-10-2009 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woohoo! Ik heb mijn PSP Go reward-codes binnen voor een gratis exemplaar van Gran Turismo en nog eens drie gratis extra PSP-games (omdat ik ook nog een oude PSP had). In totaal zaten er drie dagen tussen registratie en ontvangst van de codes. Gran Turismo is momenteel aan het downloaden. Ik ben benieuwd.

Ik heb tot nu toe al aardig wat gespeeld op de Go en moet zeggen dat, ondanks dat het apparaatje kleiner is, ik minder snel kramp in mijn vingers krijg dan bij de normale PSP. Best opvallend. Zal wel te maken hebben met de iets andere plaats van de analoge stick.

Daarnaast is het een verademing dat de laadtijden van games nu zo kort zijn. De laadtijden in Motorstorm Arctic Edge bedragen hooguit enkele luttele seconden. Veel beter dan ik bij UMD's gewend ben. Al met al ben ik dus erg enthousiast tot nu toe :9

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 190312 op 05-10-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Ik heb ook de code binnen van Gran Turismo. Net even gespeeld en ben onder de indruk.

Ik heb ook de Collector's Edition van Gran Turismo dus ik net de Veyron code invoeren, krijg ik de Corvette.
WTF??

Morgen even Sony bellen dat ze een verkeerde code hebben geleverd... :(

EDIT:

Als je nog een auto wilt, even op deze link klikken. Je moet een test doen, maar met een beetje mazzel moet het wel lukken.

Ik had een beschamende score van 2745. En kreeg wel de auto... volgens mij moet je rond de 2100-2200 punten halen.

[ Voor 36% gewijzigd door leech1984 op 05-10-2009 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PSP GO op mijn mobiel aangemeld via bluetooth.

Via Netwerk van KPN al even wat internet gedaan en youtube filmpje bekeken. Werkt goed met 1 Mb verbinding en daarnaast nog via skype met mijn broertje gebeld ook via bluetooth en mijn mobieltje. Werkt perfekt allemaal. Om naar vast nummers zekers goedkoper maar om mobiele nummers te bellen kun je beter je abonnement gebruiken. Via skype is dat te duur.

Heb ook al ontdekt wat er mis is met mijn PSP1000 wifi verbinding werkt niet goed, vermoed dat er iets defekt is krijg het even online en dan loopt het vast ,maar dan ook de hele psp. Wil toch even mezelf aanmelden voor die 3 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098

Net mijn psp go binnen. Wat een topding. Ik was eerst sceptisch over de handligging, maar het zit naar mijn meing beter dan de psp 3000, die ik ook heb. Beeld is ultra scherp en ik merk op het eerste oog eigenlijk helemaal geen verschil tussen de 3000 qua grootte. Het is niet echt merkbaar. Maar de grootste pluspunt vind ik toch de controlgevoel, de stick is directer en de schouderknoppen zijn van veel betere kwalitet. Ik ben echt blij met dit ding, want t gaat zo mijn zak in, is gewoon net als een 2e mobiel zo klein is ie :)

Wel had ik de kleur zilver liever gehad, omdat het geen vingerafdrukken pakt. Hier mensen nog die via viedeogameplus hebben besteld? Hij was er nam,elijk voor €160 excl. €23 verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Anoniem: 268098 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:03:
Net mijn psp go binnen. Wat een topding. Ik was eerst sceptisch over de handligging, maar het zit naar mijn meing beter dan de psp 3000, die ik ook heb. Beeld is ultra scherp en ik merk op het eerste oog eigenlijk helemaal geen verschil tussen de 3000 qua grootte. Het is niet echt merkbaar. Maar de grootste pluspunt vind ik toch de controlgevoel, de stick is directer en de schouderknoppen zijn van veel betere kwalitet. Ik ben echt blij met dit ding, want t gaat zo mijn zak in, is gewoon net als een 2e mobiel zo klein is ie :)

Wel had ik de kleur zilver liever gehad, omdat het geen vingerafdrukken pakt. Hier mensen nog die via viedeogameplus hebben besteld? Hij was er nam,elijk voor €160 excl. €23 verzendkosten.
Heb hem daar ook besteld, scheelt toch een hoop euries met de prijs hier, hoe lang heb je moeten wachten voor je hem binnen had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-02 09:11
Ik heb een PSP2000, zag dat sommige docking stations een TV-out ook hebben. Als je die gebruikt heb je dan een dual screen? Of schakelt hij de PSP scherm uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 22-04 15:46

Denko

|{ing Øf ßlitz

"Gefeliciteerd! Met je score in de Gran Turismo®-rijtest heb je een Mercedes-Benz SLR McLaren verdiend!"

iemand die em wil?

TC7E-5DBN-CNFK

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zit een beetje te informeren naar een PSP, ja ik loop een beetje achter de feiten aan ;)
De Go is een erg gaaf apparaat, maar omdat ik nog helemaal geen PSP heb denk ik dat dit nogal overkill kan zijn. En omdat je dan alleen kan downloaden, en ik mij best kan vermaken met de oudere (nu al goedkoop in de winkels) spellen.

Nu zit ik ook een beetje in het marktplaats/ebay circuit te kijken, en moest ik mijzelf de vraag stellen of het de moeite waart is om voor een 3000 serie te gaan, of dat de 2000 ook prima mee gaat.

De 3000 had een beter scherm heb ik begrepen, en een wat grotere cache. Nu vraag ik mij af: Is dit inderdaad een groot verschil, of kan ik net zo goed voor de 2000 gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 07:09:
[...]

Heb hem daar ook besteld, scheelt toch een hoop euries met de prijs hier, hoe lang heb je moeten wachten voor je hem binnen had?
5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-04 02:31

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Don3k schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 13:03:
Ik heb een PSP2000, zag dat sommige docking stations een TV-out ook hebben. Als je die gebruikt heb je dan een dual screen? Of schakelt hij de PSP scherm uit?
Gaat uit...

Ik weet niet of die TV-Out functie echt een handige functie is... Mijn PSP staat sinds vandaag in de Pricewatch. :p Ik heb er ene leuke tijd mee gehad, heb in totaal 10 PSP's gehad. Ik gebruikte mijn PSP alleen om soms muziek mee te luisteren, maar sinds een week heb ik een iPod. :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickdehoop
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-04 22:10
Ben sinds een paar dagen ook een trotse bezitter van de PSP-GO.
Mijn launch-psp1000 krijgt toch wel wat kuren en ik was daarom toe aan een nieuwe PSP.
Met veel twijfels bij de PSP-GO heb ik deze toch maar gekocht.

En maar goed ook! Veel beter dan mijn PSP1000! Lichter, dunner, kleiner en veel betere toetsen.
Ook een groot voordeel vind ik dat je al je spellen bij je hebt zonder dat je extra UMD'tjes mee moet zeulen.

Een echte aanrader! Vooral voor de mensen die nog een oude PSP met UMD hebben liggen want je krijgt dan namelijk nog is drie gratis games!

Ik zelf kreeg dus (natuurlijk) Gran Turismo. En de drie gratis games die ik heb gekozen zijn: Resistance Retribution, Ratchet and Clank size matters en socom fireteam bravo (waar ik mijn bluetooth headset op kan aansluiten!!).
Verder ook maar even Vice city gekocht voor 18 euro.

Niet slecht al zeg ik het zelf. 5 Topgames + een nieuwe handheld/console voor 250 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 22-04 13:37

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Voor de mensen die het nog niet wisten:

Metal Gear Solid: Peace Walker Demo

De demo is wel in het Japans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:04
Aangezien mijn PSP-2000 wel aan vervanging toe is. Is al eens van de trap gevallen en daardoor kapot gegaan, maar dat heb ik toen zelf gerepareerd door reserver onderdelen te kopen. Echter beginnen die het nu ook redelijk te begeven.
Nu twijfel ik alleen toch wel heel erg tussen de 3000 en de GO. Inprinciepe is het enige wat ik van de GO tegen vind vallen, geen umd support. Ook al heb ik niet veel games op UMD, ze zijn wel een stuk goedkoper te halen uit de UK en dat is voor een student natuurlijk erg fijn.
Maar alle games bij je op het interne geheugen is ook wel weer fijn. Vanavond maar eens kijken hoeveel de PSP GO en de 3000 bij de MM kosten, dan maar eens gaan beslissen.

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Shikaka schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:24:
Maar alle games bij je op het interne geheugen is ook wel weer fijn. Vanavond maar eens kijken hoeveel de PSP GO en de 3000 bij de MM kosten, dan maar eens gaan beslissen.
Je kunt ook een 3000 en een 16GB MS kopen. Dit is samen net zo duur als een Go. Zo kun je per spel beslissen of je 'm koopt op UMD of download.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Amazon gaat binnenkort spellen verkopen voor de PSP Go (je koopt dan een code). ik ga ervan uit dat ze goedkoper zullen zijn als de PS Store.

[ Voor 76% gewijzigd door Ike. op 08-10-2009 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Ike. schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:35:
Amazon gaat binnenkort spellen verkopen voor de PSP Go (je koopt dan een code). ik ga ervan uit dat deze iets goedkoper zullen zijn als vanuit de PS Store.
Is dit de Amerikaanse of een van de Europese Amazon-winkels? Spellen en MP3 kopen bij de Amerikaanse is nu niet mogelijk dus verwacht ook niet dat dit voor de PSP Go mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Icelus schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:37:
[...]
Is dit de Amerikaanse of een van de Europese Amazon-winkels? Spellen en MP3 kopen bij de Amerikaanse is nu niet mogelijk dus verwacht ook niet dat dit voor de PSP Go mogelijk is...
.com

http://blog.us.playstatio...k-games-and-game-content/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep hier had ik dus op gehoopt dat online winkels dit ook zouden gaan verkopen via een blog had ik al eens wat gelezen maar kon het niet meer terugvinden. Ik dacht toen van mmm kweenie. Maar met dit nieuws is dat geweldig heb namelijk een member cq creditcard via amazone en kan dus games op deze manier lekker snel betalen, krijg mijn creditcard niet actief via mijn engels account wat ik zoiezo erg flauw vindt van Sony. Moeten ze games zoals Fifa ook maar voor 30 euro verkopen ..

Voor mensen die twijfelen en die altijd goedkopere games kopen en vaak afwachten tot ze goedkoper worden. Koop een psp 3000 . koop je games meteen kun je net zo goed een psp go kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05-2024
De PSP 3000 is volgens mij robuuster dan de PSP Go. Het schuifmechanisme zal door de maanden heen niet beter op worden lijkt me.

De afstand tussen mijn handen is bij de PSP 3000 groter (bijna gelijk aan de PS3 controller bijvoorbeeld) wat bij mij prettiger aanvoelt.

De PSP 3000 heeft een scala aan accessoires (extra/externe accu's bijv.)die er (nog) niet zijn voor de PSP Go. Tevens zijn de eerder genoemde afgeprijsde of uitleen UMD games alleen voor de PSP 3000 verkrijgbaar.

De PSP 3000 heeft een groter scherm dan de PSP Go.

De PSP 3000 gebruikt dezelfde Memory Stick Duo als ik al tig van in huis heb, in tegenstelling tot de MS Micro van de PSP Go.

De PSP 3000 is wel 70 tot 106 euro goedkoper dan de PSP Go (ik heb mijn PSP 3000 bij de MM gehaald voor 144 euro)

De PSP Go heeft wel BT, de PSP 3000 niet.

Ik heb op basis van deze overwegingen een PSP 3000 gehaald ong. 1,5 maand terug, en heb nu naar mijn idee de betere PSP in huis gehaald: backward en forward compatible.

[ Voor 6% gewijzigd door Coromoto op 09-10-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
leech1984 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 21:23:
Ik heb ook de code binnen van Gran Turismo. Net even gespeeld en ben onder de indruk.

Ik heb ook de Collector's Edition van Gran Turismo dus ik net de Veyron code invoeren, krijg ik de Corvette.
WTF??

Morgen even Sony bellen dat ze een verkeerde code hebben geleverd... :(

EDIT:

Als je nog een auto wilt, even op deze link klikken. Je moet een test doen, maar met een beetje mazzel moet het wel lukken.

Ik had een beschamende score van 2745. En kreeg wel de auto... volgens mij moet je rond de 2100-2200 punten halen.
Dat morgen bellen is vandaag geworden.

Zojuist contact gehad met Sony, de codes die afgedrukt zijn op de Collector's Edition zijn door een drukfout bij de drukkerij Corvette codes geworden ipv Veyron codes.

Weet nou niet hoe ze precies iedereen een nieuwe code willen geven, maar voor nu werkt bellen het beste volgens mij. Ze gaan mij een nieuwe code toesturen. Hopelijk heb ik deze ergens volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn PSP Go is binnen, slechts 3 dagen vanuit Canada _/-\o_
Gelijk even alle handeligen verricht om de extra games te kunnen krijgen :)
En er zat een voucher bij voor een gratis spel nl. Rockband Unplugged...
Ook nog een 16GB M2 stickie besteld, komt zaterdag binnen :)
Enig idee hoe lang het duurt voordat de codes er zijn?
Ervaringen tot nu toe, beetje vergelijkbaar met de normale PSP, enige grote voordeel is het kleinere formaat, jammer dat ze webbrowser niet wat sneller gemaakt hebben, wel een must voor een portable device is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Anoniem: 198824 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:53:
Mijn PSP Go is binnen, slechts 3 dagen vanuit Canada _/-\o_
Gelijk even alle handeligen verricht om de extra games te kunnen krijgen :)
En er zat een voucher bij voor een gratis spel nl. Rockband Unplugged...
Ook nog een 16GB M2 stickie besteld, komt zaterdag binnen :)
Enig idee hoe lang het duurt voordat de codes er zijn?
Ervaringen tot nu toe, beetje vergelijkbaar met de normale PSP, enige grote voordeel is het kleinere formaat, jammer dat ze webbrowser niet wat sneller gemaakt hebben, wel een must voor een portable device is mijn mening.
Ow, ik vond het wel sneller in vergelijking met mijn psp1000.

Misschien is dat het gevoel van een nieuwe gadget.
Morgen nog een keertje checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben een beetje aan het spelen met de BT verbinding, blijkt dat je de PS3 controller kan gebruiken op je PSP GO :)
Edit:
Een bugje gevonden; als je zomertijd instelt verdwijnen je thema en achtergrond, kan je daarna wel weer instellen, maar toch...
Wat heel vervelend is, in tegenstelling tot de PS3, kan je NIET met een 2e account inloggen op PSN met de GO en kan je geen spellen van meerdere accounts spelen. Er kan maar 1 geactiveerde account actief zijn en die bijbehorende spellen zijn dan speelbaar :(

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 198824 op 10-10-2009 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-04 16:26
leech1984 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:20:
[...]

Dat morgen bellen is vandaag geworden.

Zojuist contact gehad met Sony, de codes die afgedrukt zijn op de Collector's Edition zijn door een drukfout bij de drukkerij Corvette codes geworden ipv Veyron codes.

Weet nou niet hoe ze precies iedereen een nieuwe code willen geven, maar voor nu werkt bellen het beste volgens mij. Ze gaan mij een nieuwe code toesturen. Hopelijk heb ik deze ergens volgende week.
Ik heb een Veyron én een Corvette gekregen met de code die in de collectors edition zat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Even een tip tussendoor. Bij bartsmit en eplaza online nu 10 tot 15 procent korting. Een pspgo kost daar nu iets van 215 incl verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-01 08:32
Ik heb een vraag over het gebruik van je PS3 ID op je PSP. Ik heb begrepen dat je op allebei de apparaten dezelfde ID kan gebruiken. Nu heb ik een PS3, maar ik heb bij aankoop mn PSP niet dezelfde online ID meegegeven als die ik op mn PS3 gebruik. Nu probeer ik uit te vogelen hoe ik alsnog dezelfde ID kan gebruiken op mn PSP, maar ik kom er met google niet echt uit. Heb ook al het e.e.a. geprobeerd in het accountbeheer van de PSP (bv. het emailadres gelijkstellen met die van de PS3, maar dat werkte niet, hetzelfde emailadres accepteert de PSP gewoon niet). Is de enige optie nu om de boel te formateren en fabriekinstellingen terug te zetten ofzo? Of is er nog een andere optie? Ik hoor het graag van jullie ;)

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
pateen75 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 00:23:
Ik heb een vraag over het gebruik van je PS3 ID op je PSP. Ik heb begrepen dat je op allebei de apparaten dezelfde ID kan gebruiken. Nu heb ik een PS3, maar ik heb bij aankoop mn PSP niet dezelfde online ID meegegeven als die ik op mn PS3 gebruik. Nu probeer ik uit te vogelen hoe ik alsnog dezelfde ID kan gebruiken op mn PSP, maar ik kom er met google niet echt uit. Heb ook al het e.e.a. geprobeerd in het accountbeheer van de PSP (bv. het emailadres gelijkstellen met die van de PS3, maar dat werkte niet, hetzelfde emailadres accepteert de PSP gewoon niet). Is de enige optie nu om de boel te formateren en fabriekinstellingen terug te zetten ofzo? Of is er nog een andere optie? Ik hoor het graag van jullie ;)
je moet via je PS3 de account activeren op de PSP, daarna gewoon inloggen op de PSN store op je psp met de account gegevens die je ook op je PS3 gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
Sn0wblind schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 00:50:
[...]

je moet via je PS3 de account activeren op de PSP, daarna gewoon inloggen op de PSN store op je psp met de account gegevens die je ook op je PS3 gebruikt
Thanks......maar kan je me een hint geven waar ik dat precies moet doen op de PS3.....in welk menu bijvoorbeeld? Ik heb wel de psp gekoppeld aan de ps3 dmv een registratie. Maar dat bedoel je neem ik aan niet? Heb net effe zitten kijken, maar ik snap niet helemaal waar ik mn account zou moeten activeren op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
pateen75 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 01:10:
[...]

Thanks......maar kan je me een hint geven waar ik dat precies moet doen op de PS3.....in welk menu bijvoorbeeld? Ik heb wel de psp gekoppeld aan de ps3 dmv een registratie. Maar dat bedoel je neem ik aan niet? Heb net effe zitten kijken, maar ik snap niet helemaal waar ik mn account zou moeten activeren op de PS3.
heb even geen PS3 bij de hand maar als je naar de rij icoontjes gaat waar je ook PSN store hebt zitten, heb je boven aan als het goed is account beheer, alsje daarop klikt heb je ergens iets met activatie. daar meot je zijn voor het activeren van de psp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-02 09:11
Er zijn ook veel aftermarket batterijen beschikbaar... kan iemand mij vertellen welke de beste (+ meeste capaciteit) heeft voor PSP2000. Heb eentje gekocht op marktplaats, maar die is in uurtje leeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Don3k schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 09:49:
Er zijn ook veel aftermarket batterijen beschikbaar... kan iemand mij vertellen welke de beste (+ meeste capaciteit) heeft voor PSP2000. Heb eentje gekocht op marktplaats, maar die is in uurtje leeg :(
Je moet er een van het merk Pandora halen, zijn de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
Sn0wblind schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 01:22:
[...]

heb even geen PS3 bij de hand maar als je naar de rij icoontjes gaat waar je ook PSN store hebt zitten, heb je boven aan als het goed is account beheer, alsje daarop klikt heb je ergens iets met activatie. daar meot je zijn voor het activeren van de psp
Heb dit ook geprobeerd, maar dat gaf helaas niet de oplossing voor wat ik wou. Ben vervolgens toch nog verder gaan zoeken en heb het alsnog gevonden (in de online handleiding die op de PSP zelf staat). Eigenlijk was het vrij makkelijk, maar je moet t maar net effe weten. Op de PSP kan je bij accountbeheer je huidige account verwijderen/ontkoppelen van je PSP. Daarna kan je je op je PSP zelf opnieuw aanmelden bij PSN en dan kan je ervoor kiezen om een bestaand account te gebruiken. Hiervoor heb ik dus gekozen en het account van mn PS3 gebruikt. Wel zo makkelijk om voor beide apparaten dezelfde account te gebruiken.

Anyways.......bedankt voor het meedenken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:04
Ah bedankt. Was ook al opzoek naar hoe ik dat voor elkaar moest krijgen, vanavond maar meteen proberen.

Ohja ik zat nog te twijfelen tussen de GO en de 3000, dat is uiteindelijk de 3000 in combo met GT geworden. Hoef ik me PSP niet meer te case modden voor een donkere trim ipv de zilveren :)

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03 16:56
Damn zie nog niet echt bijster veel reacties van de GO.

Zelf heb ik nog geen PSP maar zit nu te twijfelen tussen de 3000 en de GO.

Belangrijkste reden dat ik een PSP wil is vanwege remote play (heb een 500 gig schijf vol met muziek en films op de PS3 en wil die graag ook via een PSP kunnen afspelen).

Hoe bevalt de remote play van de GO? Beter/slechter dan de 3000 of is er geen verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86836

Ik heb zelf de PSP 2000 een tijdje terug 2e hands overgekocht.
Hij werkte de hele tijd perfect, echt ideaal voor de vele uren die ik in de trein zit.

Echter heb ik nu het probleem dat hij na een tijd van gebruiken niet meer aan gaat, mijn eerste gedachte was dat de accu leeg zou zijn, maar na die doorgemeten te hebben blijkt er nog 3,7v op te staan, hij is dus nog helemaal vol.

Ik vraag me dan af hoe het kan dat hij ineens niet meer aan gaat, ik heb hem al vaak geprobeert aan te doen, lang de aanknop in te houden, accu eruit gehad. De aanknop aan gedaan en dan de beide knoppen bovenop tegelijkertijd ingedrukt gehouden maar dat werkte ook niet.

Iemand nog een idee hoe dit kan? Want daarvoor werkte hij perfect, nooit vastlopers of wat dan ook.

Ik kan hem niet achter de oplader hangen want die heb ik er niet bij, ik laad hem normaal op met alleen usb, maar dat werkt nu ook niet omdat je dan in het menu moet aangeven dat hij hem via usb moet opladen...

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 86836 op 21-10-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:59

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Mooi, heb vandaag alsnog mijn GT code voor mijn PSP-Go van Sony ontvangen. :) (1 oktober aangemeld)
Ze zijn dus gelukkig weer met die codes bezig.....

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chrasher schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:35:
Mooi, heb vandaag alsnog mijn GT code voor mijn PSP-Go van Sony ontvangen. :) (1 oktober aangemeld)
Heb bijna 2 weken geleden de GO geregistreerd om de codes te krijgen, maar nog steeds niets ontvangen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 21:04:
[...]

Heb bijna 2 weken geleden de GO geregistreerd om de codes te krijgen, maar nog steeds niets ontvangen :?
Als ik het me goed herinner zegt Sony in de voorwaarden dat het een maand kan duren voordat je de codes binnen hebt. Geen idee waarom het zo lang zou duren, maar goed. Overigens had ik de codes al na vier dagen binnen, dus twee weken is in ieder geval wel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86836 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:15:
Ik heb zelf de PSP 2000 een tijdje terug 2e hands overgekocht.
Hij werkte de hele tijd perfect, echt ideaal voor de vele uren die ik in de trein zit.

Echter heb ik nu het probleem dat hij na een tijd van gebruiken niet meer aan gaat, mijn eerste gedachte was dat de accu leeg zou zijn, maar na die doorgemeten te hebben blijkt er nog 3,7v op te staan, hij is dus nog helemaal vol.

...
Het kan zijn dat er een gemodde (pandora) batterij in zit, die werkt alleen icm een geprepareerde memorystick. Als je de MS formateert werkt de combo niet meer en start de PSP niet op. Verwijder de MS en probeer hem dan op te starten. Werkt ie? Dan heb je een gemodde batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Ik heb nog een oude PSP die dikke lelijke zeg maar ;) En ben aan het rond kijken voor een nieuwe.
Het word zo goed als zeker een PSP3000 maar nou vroeg ik mij af of er nog op het gebied van prijzen of kleuren ontwikkelingen of plannen zijn?
Ik weet dat er binnen kort roze en groen geloof ik uit komen maar zijn er nog meer ontwikkelingen of plannen?
Ik kan nog even wachten met de aanschaf.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1eA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-04 11:42

T1eA

Browser

Ik probeer met mijn PSP GO te tetheren maar het wil niet echt lukken..
De ingredienten:

PSP GO
Blackberry "9000" Bold
Vodafone Business

Op mijn laptop kan ik de Blackberry gewoon als modem gebruiken maar wanneer ik de de PSP GO pair met mijn Blackberry en de verbinding wil testen geeft hij aan:

Verbindingsfout.
Time-out tijdens poging om IP-adres op te halen.

Vreem hij werkt wel met mijn laptop. Ik ga denk ik contact opnemen met Sony maar ik vroeg me af wat jullie bevindingen hiermee zijn.

ICT G33K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:34:
Ik heb nog een oude PSP die dikke lelijke zeg maar ;) En ben aan het rond kijken voor een nieuwe.
Het word zo goed als zeker een PSP3000 maar nou vroeg ik mij af of er nog op het gebied van prijzen of kleuren ontwikkelingen of plannen zijn?
Ik weet dat er binnen kort roze en groen geloof ik uit komen maar zijn er nog meer ontwikkelingen of plannen?
Ik kan nog even wachten met de aanschaf.
Er zijn sterke geruchten dat er een nieuwe psp 4000 komt. Er zou een 16gb intern geheugen inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 268098 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:04:
[...]

Er zijn sterke geruchten dat er een nieuwe psp 4000 komt. Er zou een 16gb intern geheugen inzitten.
Zou deze wel gewoon op de zelfde manier functioneren als de PSP 3000 met UMD's e.d. of werkt dit dan op de zelfde manier als de PSP GO?
Ik zou pleiten voor een combinatie, dus en downloadable content en UMD's een beetje het zelfde princiepe als de PS3 maar ik denk dat iedereen daar voor pleit :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 07:51:
[...]

Zou deze wel gewoon op de zelfde manier functioneren als de PSP 3000 met UMD's e.d. of werkt dit dan op de zelfde manier als de PSP GO?
Ik zou pleiten voor een combinatie, dus en downloadable content en UMD's een beetje het zelfde princiepe als de PS3 maar ik denk dat iedereen daar voor pleit :)
EGaat dan om een psp met dezelfde functionaliteiten als de 3000 dus met umd en 16gb geheugen. Maar dit zijn geruchten, maar we weten inmiddels wel dat geruchten over sony meestal kloppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 268098 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:14:
[...]

EGaat dan om een psp met dezelfde functionaliteiten als de 3000 dus met umd en 16gb geheugen. Maar dit zijn geruchten, maar we weten inmiddels wel dat geruchten over sony meestal kloppen :P
Klinkt veel belovend. Echter de geruchten gaan over november. Erg kort dag. Daarnaast is het raar dat dan ook in november de 2 nieuwe kleuren voor de PSP-3000 gereleased worden. De plaatjes die ik gezien had deden mij :9~ Ben benieuwd. Tnx voor de info in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ik kan een PSP lite kopen met 2 spelen en een lader en tasje en 4 GB stick voor € 110,--
lijkt me een nette prijs toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scandic2008
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-11-2024
Goedenmorgen,

Als niet PSP kenner heb ik voor mijn zoon een vraag.Hij heeft sinds kort een PSP3000 met zo'n Fifa voetbal spel.Kun je nu voor deze PSP ook spellen downloaden en ze dan op je PSP zetten of moet eea eerst "omgebouwd" worden ?
Ik wel wat door de topics gebladerd,maar niet in detail dus mocht het ergens staan dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Scandic2008 schreef op zondag 01 november 2009 @ 10:23:
Goedenmorgen,

Als niet PSP kenner heb ik voor mijn zoon een vraag.Hij heeft sinds kort een PSP3000 met zo'n Fifa voetbal spel.Kun je nu voor deze PSP ook spellen downloaden en ze dan op je PSP zetten of moet eea eerst "omgebouwd" worden ?
Ik wel wat door de topics gebladerd,maar niet in detail dus mocht het ergens staan dan hoor ik het graag.
Dit forum is eigelijk niet bedoelt om over ombouwen etc.. berichten te plaatsen.
Er moet het een en ander gedaan worden met je psp om niet legale psp spellen te kunnen spelen.

probeer google eens ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 01-11-2009 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
Uit de US-playstationstore heb ik een demo gedownload van de nieuwe Jak and Daxter. Is wel een vermakelijke game op t eerste gezicht. Volgens mij komt tie deze week al uit las ik ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:08

LogiForce

The Black Whole

Zijn er nog steeds geruchten dat Sony een nieuwe PSP met UMD drive zal uitbrengen? Want ik lees zelf eigenlijks verwarrende berichten op het net ivm de PSP Go.

Als er een nieuwe PSP komt, dan hoop ik op een met een OLED scherm, 2 analoge sticks, degelijkheid (kwa gevoel op zijn minst) van de PSP 1000, en de rest van de PSP 3000, en dan nog bluetooth.
Oh, en misschien voor video out, mini display port? Kan ik tenminste mijn adapters gebruiken en mijn PSP aansluiten op vele manieren. Met andere woorden compatibiliteit. ;)

Anyways, dat zou mijn ultieme PSP zijn :9~
En als het de PSP2 word graag een update kwa processor kracht op alle fronten, en backwards compatibiliteit met de PSP1. :z

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit zelf te denken aan een PSP maar er is momenteel 1 game die me echt ervoor interesseert dus wanneer komt Kingdom Hearts uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

Anoniem: 279033 schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:14:
Zit zelf te denken aan een PSP maar er is momenteel 1 game die me echt ervoor interesseert dus wanneer komt Kingdom Hearts uit?
Volgens IGN: http://psp.ign.com/objects/964/964460.html
Kingdom Hearts: Birth by SleepPlayStation Portable
Release Date: TBA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
Ik heb een 4 Gb card in mijn PSP slim deze in net geformatteerd in de PSP.

Als ik er nu een spel in doe b.v Harry Potter of Virtua Tennis dan melden beide dat er niet genoeg ruimte is om data te saven ??? How can ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

WiLLoW_TieN schreef op woensdag 04 november 2009 @ 21:51:
Ik heb een 4 Gb card in mijn PSP slim deze in net geformatteerd in de PSP.

Als ik er nu een spel in doe b.v Harry Potter of Virtua Tennis dan melden beide dat er niet genoeg ruimte is om data te saven ??? How can ??
En hij is echt leeg? Dus als je naar bijvoorbeeld game en naar je kaart gaat, dan staat daarbij ~3gb free memory?

Anders hang je de psp aan je computer en formateer je de kaart zo even. Wie weet dat het dan wel werkt. :?

Ik heb net een splinter nieuwe 16GB Sandisk Ultra2 kaart gekocht en geen problemen. (PSP 1000 fw6.10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zelf zit ik ook nog te wachten met de aanschaf van een PSP omdat er geruchten zijn dat er dit jaar nog (medio november/december) de PSP-4000 komt. Wat precies de specificaties zijn weet niemand en het zijn dan ook slechts geruchten.
Wel is er een sterk vermoede dat de nieuwe PSP gewoon UMD zal ondersteunen omdat er vanuit Sony nu ook bedacht is dat de markt nog niet geheel klaar is voor downloadable games.

Misschien nog een noob vraag maar gezien de dollar koers, kan je op een PSP uit de USA gewoon europese games spelen? En zo ja heeft iemand een PSP uit de USA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Om antwoord te geven op je vraag. Ja dat kan.
De games zijn regio vrij.
Mijn vrouw heeft een Japanse PSP gehad en dat werkte ook gewoon. We hebben ook zat USA spellen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153953

Chrasher schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:35:
Ik heb hem ook op de 1e geregistreerd en zit nog steeds te wachten op mijn code. Meerdere belletjes naar de PS helpdesk hebben (tot op heden) geen resultaat geboden.

Baal hier wel stevig van. PSP ligt nu al een maand onbruikbaar in de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Arunia schreef op donderdag 05 november 2009 @ 08:57:
Om antwoord te geven op je vraag. Ja dat kan.
De games zijn regio vrij.
Mijn vrouw heeft een Japanse PSP gehad en dat werkte ook gewoon. We hebben ook zat USA spellen liggen.
Komen er nog import kosten op? Krijg ik nog een verrassing van de douane ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Dat ligt aan de douane. Ik zou er wel rekening mee houden als ik jou was.
Slimste is eerder iemand te vragen of ze een PSP mee willen nemen vanuit vakantie en dan de verpakkingen weg te laten gooien.

Onze PSP konden we gewoon in een winkel hier kopen en was dus niet goedkoper. Hij was alleen nog niet uit in de EU toendertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
LogiForce schreef op woensdag 04 november 2009 @ 23:26:
[...]

En hij is echt leeg? Dus als je naar bijvoorbeeld game en naar je kaart gaat, dan staat daarbij ~3gb free memory?

Anders hang je de psp aan je computer en formateer je de kaart zo even. Wie weet dat het dan wel werkt. :?

Ik heb net een splinter nieuwe 16GB Sandisk Ultra2 kaart gekocht en geen problemen. (PSP 1000 fw6.10)
Ja de 4 GB is helemaal leeg. Met het originele 32 Mb kaartje werken ze wel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Arunia schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:28:
Dat ligt aan de douane. Ik zou er wel rekening mee houden als ik jou was.
Slimste is eerder iemand te vragen of ze een PSP mee willen nemen vanuit vakantie en dan de verpakkingen weg te laten gooien.
Dat is niet direct nodig. Je mag zelf tot zo'n 430 euro invoeren zonder aan te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153953 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 08:59:
[...]

Ik heb hem ook op de 1e geregistreerd en zit nog steeds te wachten op mijn code. Meerdere belletjes naar de PS helpdesk hebben (tot op heden) geen resultaat geboden.

Baal hier wel stevig van. PSP ligt nu al een maand onbruikbaar in de kast.
Ik heb mijn codes ook niet ontvangen, ik vermoed doordat ik de Go geïmporteerd heb uit Canada. Ik kan mijn PSP GO nl. niet registeren op de Nederlandse PlayStation Acccount pagina omdat het modelnummer daar niet bekend is. Ik kan hem echter wel op de US Account pagina registreren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:36:
[...]

Ja de 4 GB is helemaal leeg. Met het originele 32 Mb kaartje werken ze wel |:(
Misschien is het een fake memorystick, dit kan je controleren door in de xmb het icoontje van je ms te selecteren met de pijltjestoetsen, dan op het driehoekje drukken, je krijgt dan rechts een venster met de tekst "Information" klik hier op met de X toets en kijk wat er bij MagicGate staat, staat er niks dan istie fake, staat er Supported dan is de ms in ieder geval real.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
Anoniem: 198824 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:25:
[...]

Misschien is het een fake memorystick, dit kan je controleren door in de xmb het icoontje van je ms te selecteren met de pijltjestoetsen, dan op het driehoekje drukken, je krijgt dan rechts een venster met de tekst "Information" klik hier op met de X toets en kijk wat er bij MagicGate staat, staat er niks dan istie fake, staat er Supported dan is de ms in ieder geval real.
Daar staat ;

Gebruikscapaciteit 3839 MB
Vrije ruimte 3838 MB
MagicGateTM Onbekend

Er heeft in het verleden een 2 GB game opgestaan namelijk God of War.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:58:
[...]

Daar staat ;

Gebruikscapaciteit 3839 MB
Vrije ruimte 3838 MB
MagicGateTM Onbekend

Er heeft in het verleden een 2 GB game opgestaan namelijk God of War.
Waarschijnlijk is je kaartje een namaak. heb je recent je firmware geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
Ike. schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 22:28:
[...]

Waarschijnlijk is je kaartje een namaak. heb je recent je firmware geupdate?
Geen idee ik heb hem 2de hands gekocht.
Maar waarom doet hij het dan alleen met die 2 games i.c.m het 4 GB kaartje ?
Firmware is 3.90 M33-2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 23:01:
[...]

Geen idee ik heb hem 2de hands gekocht.
Maar waarom doet hij het dan alleen met die 2 games i.c.m het 4 GB kaartje ?
Firmware is 3.90 M33-2 ?
dat is geen officiele firmware.. misschien ligt het daar wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Laatst online: 27-03 10:19
Slechte post

[ Voor 96% gewijzigd door snoos op 08-11-2009 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Het is niet toegestaan om dit soort dingen op tweakers.net te posten.

[ Voor 54% gewijzigd door een moderator op 08-11-2009 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
Ike. schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 23:12:
[...]

dat is geen officiele firmware.. misschien ligt het daar wel aan.
Ok oeps sorry ik was hier niet van op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Mijn vrouw heeft een FF VII 10th anniversary PSP.
In het hoesje zit ook een hoofdtelefoon en deze heeft een "mooie" beschadiging op het glas achter gelaten.
Ik ga zo maar even met Sony bellen wat de mogelijkheden zijn.
Mijn verwachting is dat de behuizing zelf gewoon een standaard zilveren is met op de achterkant een opdruk.
Zo niet, dan vrees ik het ergste om eerlijk te zijn.
Ik wil nog niet met Displex aan de gang. Als het mis gaat, dan heeft ze er helemaal niets meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
In de US-store is een demo te vinden van Motorstorm Arctic Edge. Demo is slechts één racetrack, maar is de moeite waard om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PSPGO is gehackt:

http://www.telegraaf.nl/d...go_nu_echt_gehackt__.html

Dit heb ik echt niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij was eigenlijk al na 1 dag praktisch gehackt, alleen zijn ze nu iets verder gekomen. Dit zal wel enorme boost geven aan sales enige pluspunt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arunia schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:30:
Mijn vrouw heeft een FF VII 10th anniversary PSP.
In het hoesje zit ook een hoofdtelefoon en deze heeft een "mooie" beschadiging op het glas achter gelaten.
Ik ga zo maar even met Sony bellen wat de mogelijkheden zijn.
Mijn verwachting is dat de behuizing zelf gewoon een standaard zilveren is met op de achterkant een opdruk.
Zo niet, dan vrees ik het ergste om eerlijk te zijn.
Ik wil nog niet met Displex aan de gang. Als het mis gaat, dan heeft ze er helemaal niets meer aan.
Best zonde, want die versie is een collectors editie. Stijgt als maar in waarde. Had ze m nieuw? En waar ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ze had hem nieuw (wel de EU versie, dus niet genummerd) in Spijkenisse bij The Game Store (niet e-plaze).
Ik ben fan van FFVII, maar haar PSP vond ze te groot en te zwaar (PSP-1000). Ze had Crisis Core al voor mij gekocht. Uiteindelijk met het inruilen van degene die erbij zat, 50 euro wat ze had gekregen, inleveren van tegoedbonnen e.d. moest ze zelf 50 euro bij leggen.

Ze baalt er zelf ook heel erg van aangezien ze zelf ook door heeft dat het een collector's is.

Maar goed, displex gehaald en geprobeert. Het is al iets minder. Op zich zijn krasjes niet zo erg... Behalve als ze een regenboog effect geven als het scherm aan staat.
Vanavond nog maar een keer displex eroverheen.
Ze kan hem overigens voor 72,50 om laten ruilen bij Sony en dan krijgt ze een nieuwe ervoor terug. Dan gaat het ook om een FFVII 10th versie.
Dus eerst dit en dan misschien toch van die optie gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nice! :) Tja was te verwachten he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arunia schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:26:
Ze had hem nieuw (wel de EU versie, dus niet genummerd) in Spijkenisse bij The Game Store (niet e-plaze).
Ik ben fan van FFVII, maar haar PSP vond ze te groot en te zwaar (PSP-1000). Ze had Crisis Core al voor mij gekocht. Uiteindelijk met het inruilen van degene die erbij zat, 50 euro wat ze had gekregen, inleveren van tegoedbonnen e.d. moest ze zelf 50 euro bij leggen.

Ze baalt er zelf ook heel erg van aangezien ze zelf ook door heeft dat het een collector's is.

Maar goed, displex gehaald en geprobeert. Het is al iets minder. Op zich zijn krasjes niet zo erg... Behalve als ze een regenboog effect geven als het scherm aan staat.
Vanavond nog maar een keer displex eroverheen.
Ze kan hem overigens voor 72,50 om laten ruilen bij Sony en dan krijgt ze een nieuwe ervoor terug. Dan gaat het ook om een FFVII 10th versie.
Dus eerst dit en dan misschien toch van die optie gebruik maken.
Dan zou ik gelijk voor de nieuwe ff psp gaan. Tenzij het een refurbished versie gaat.

Wanneer had ze m gehaald? Want ikzelf zoek er eigenlijk ook een. Heb de 1000 en go en 3000 versie. Maar die wil echt graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Zal wel refurb zijn.
Zij heeft hem denk ik al langer dan een jaar. Het spel kwam op hetzelfde moment uit.
Het is niet zo duur, dat geef ik toe, maar kans bestaat dat Pandora niet meer werkt :P
Maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm trophies binnenkort voor de psp???

Afbeeldingslocatie: http://playstationlifestyle.net/wp-content/uploads/2009/11/Feature-LBP-PSPgo-Trophies.jpg

Afbeeldingslocatie: http://playstationlifestyle.net/wp-content/uploads/2009/11/LBP-PSP-Retail-Box-2-685x513.jpg

Afbeeldingslocatie: http://playstationlifestyle.net/wp-content/uploads/2009/11/LBP-GOTY-Retail-Box-685x472.jpg

Before you get your hopes up… We’ve had LittleBigPlanet review code since the beginning of November, and we’ve yet to unlock a single trophy. However, this IS review code after all, many things have been altered to assist the reviewer, such as infinite respawns at all checkpoints.

Another glaring issue that makes this feature unlikely, is the fact there isn’t an area within the PSP’s XMB for trophies. Then again, Sony could be stealthily preparing a firmware update as we speak. A firmware update would almost certainly be needed to enable such a feature.

PSP owners hopes are already running high, since this is being reported by users on the Official PlayStation Forums, and is garnering quite a bit of interest.

It’s also important to note that many upcoming PSP games have the framework needed for trophy support. SOCOM: Fireteam Bravo 3 features “medals” and Assassin’s Creed: Bloodlines includes “accomplishments”, both of which could easily translate over to trophies.

We’ve emailed SCEA for a confirmation and we will update as soon as we receive a response.

Either way, LittleBigPlanet for PSP launches this week, so we’ll be finding out for sure soon enough if the game does indeed support trophies on the PSP. If so, this almost certainly means a PSP firmware update this week to coincide with the games release. For now, file this as a rumor.

[Update] IGN have reported that Sony revealed LittleBigPlanet for PSP will not feature trophies. A representative for Sony said:

“The descriptions on the pack front summarize the PSN experience and are not specific to the individual product features,”

So apparently Sony doesn’t mind falsely advertising features on the retail package of their games. Either that or this Sony rep is buying time until an official announcement. Like we mentioned above, LittleBigPlanet launches this week, so we’ll have to just wait and see.

Another thing we’d like to point out. If these features that summarize the “PSN experience” aren’t speaking of individual products, then why aren’t the same features included on the LBP PSP retail box, that are included on the PS3 LittleBigPlanet Game of the Year Edition retail box (pictured below).

http://playstationlifesty...ttlebigsurprise-trophies/

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 268098 op 15-11-2009 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Na een stuk of 5 keer met Displex over het scherm heen te zijn gegaan, is het nu aardig aan het wegtrekken. Zolang er geen licht op het scherm komt, zijn de krasjes niet meer te zien.
Wellicht nog 1 keer over het scherm heen en dan is het waarschijnlijk wel weg.
Denk dat mijn vrouw heel erg blij zal zijn... En een screenprotector aan gaat schaffen.

Overigens ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig of de FFVII editie van de PSP nu eigenlijk gewoon een silver faceplate heeft of niet. Ik verwacht zelf van wel, maar heb geen vergelijkend materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met skins (stickers) voor de PSP?
Bij Bart Smit staat de PSP voor 115 euro te koop maar ze hebben alleen nog die lelijke witte. Ik zou dus graag een zwarte willen maar die kost bijna 50% meer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Twister336 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 13:00:
Heeft iemand ervaring met skins (stickers) voor de PSP?
Bij Bart Smit staat de PSP voor 115 euro te koop maar ze hebben alleen nog die lelijke witte. Ik zou dus graag een zwarte willen maar die kost bijna 50% meer :X
Haha 115 Euro? :X Een week geleden heb ik dezelfde PSP, gebruikt,blanco met doos en bon, verkocht voor 130 euro aan iemand. 115 Euro is ECHT niets voor een PSP-2000-White. :'( Vind ik best wel jammer; ik weet nog dat ik een keertje een PSP had gekocht voor 220 Euro.

Leuk apparaatje, ik mis hem eignelijk wel na 3 jaar trouwe dienst. :O

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
Ik heb net een PSP 3004 overgenomen met 2 GB card en tasje en lader voor € 90,--.

Ik heb zelfs de kassabon erbij en er zit nog 6 maanden garantie op.

Wat is nu echt verbeterd ten opzichte van mijn PSP 2004 behalve het kennelijk meer heldere scherm :?

[ Voor 12% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 28-11-2009 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 19:58:
Ik heb net een PSP 3004 overgenomen met 2 GB card en tasje en lader voor € 90,--.

Ik heb zelfs de kassabon erbij en er zit nog 6 maanden garantie op.

Wat is nu echt verbeterd ten opzichte van mijn PSP 2004 behalve het kennelijk meer heldere scherm :?
Ik heb, terwijl de PSP3000 al uit was bewust voor een PSP2000 gekozen. Het liefst zou ik een 1000 halen; de PSP2000 voelt al een stuk minder degelijk dan de 1000, de PSP3000 vind ik helemaal niets. :( De knoppen zien er erg goedkoop uit, en het scherm zou soms last hebben van Vsync problemen of iets dergelijks.

Raar dat de meeste mensen de PSP3000 liever hebben dan de PSP2000. Ik kan het weten want ik heb al zo'n 9 PSP's gehad: de PSP-1000 blijft in mijn inziens het beste! 8)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
salimrmaf schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 21:33:
[...]
. Ik kan het weten want ik heb al zo'n 9 PSP's gehad: de PSP-1000 blijft in mijn inziens het beste! 8)
What the fuck spook jij uit met die dingen dat je er al 9 hebt gehad??? :S 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
M a r c o schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 22:28:
[...]

Dat is inderdaad ook wat ik dacht. Ik heb nu een tweede overgenomen van iemand.
Maar dat is puur omdat vrouwlief er ook wel eens mee speelt op de bank en ik dan misgrijp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
salimrmaf schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 21:33:
[...]

Ik heb, terwijl de PSP3000 al uit was bewust voor een PSP2000 gekozen. Het liefst zou ik een 1000 halen; de PSP2000 voelt al een stuk minder degelijk dan de 1000, de PSP3000 vind ik helemaal niets. :( De knoppen zien er erg goedkoop uit, en het scherm zou soms last hebben van Vsync problemen of iets dergelijks.

Raar dat de meeste mensen de PSP3000 liever hebben dan de PSP2000. Ik kan het weten want ik heb al zo'n 9 PSP's gehad: de PSP-1000 blijft in mijn inziens het beste! 8)
+1 M'n buurjongen heeft zo'n 2000 geloof ik (God of war editie), de achterkant voelt stukken goedkoper aan, om nog maar niet over het UMD-klepje te spreken. Wat een gammel ding is dat zeg. :X

Trouwens, ik ben een beetje bezig met een nieuw Playstation Portable-topic. De huidige is flink verouderd en bevat informatie die niet meer zo interessant is. Als iemand ideeën heeft over wat erin zou moeten komen, je kan me een DM sturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik zal toch maar voor de PSP3000 gaan. De oudere modellen hebben blijkbaar geen TV output naar CRT's en dat is toch wel een groot nadeel.
Het zal wellicht de Piano Black + Gran Turismo box worden. Die staat in promotie bij Gamemania voor 159 euro.
GT was ik sowieso al van plan om te kopen :)

@SChief: goed idee! De topicstart is hier totaal onleesbaar door de ontbrekende plaatjes.
Ik zou in ieder geval een vergelijking tussen al de PSP modellen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

M a r c o schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 22:28:
[...]

Ik douchte ermee, dus soms kwam er vocht tussen. :| Kapot. Ook verkocht ik ze wel eens door etc. Tsja, je moet van IETS je baan maken. ;)

Ik heb ook een keer voor de PSP-2000 gekozen omdat er een TV-out functie op zit; maar daar deed ik echt niets mee. Je Xbox360 of PS3 kan alles op TV toveren, daar heb ik geen non-HD PSP voor nodig.

Ik heb o.a. een PSP-Component kabel etc te koop, zie mijn sig. (over van mijn PSP)

Over een half jaartje o.i.d ga ik denk ik weer aan de PSP. >:)

Wat ik wel lastig vond aan de PSP-1000 was dat de achterklep "mat" was, waardoor vuile vingers direct effect hadden op de witte (gele :+ ) kleur. :X

[ Voor 6% gewijzigd door SalimRMAF op 29-11-2009 19:06 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:42
Ik zou eerst een beter toetsenbord kopen of een cursus Nederlands als ik jou was ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Laudor schreef op zondag 29 november 2009 @ 14:46:
Ik zou eerst een beter toetsenbord kopen of een cursus Nederlands als ik jou was ;-)
:( Ik had haast, sorry en door het snel typen krijg je rare woordjes. ;)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX