Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
AlterMann schreef op zondag 31 mei 2009 @ 08:40:
[...]

Fake? Oh, dan mag je blij zijn als je de helft van de ruimte kan gebruiken. Alles wat er meer op komt dan eigenlijk kan wordt corrupt.

* AlterMann kijkt boos naar z'n fake 8GB stickje.

Ik heb momenteel een 8GB microSD + verloopje in m'n PSP, werkt ook erg goed, en niet duur :+
Ik heb 'm inmiddels een paar dagen in gebruik. Werkt goed. Doorvoersnelheid is niet om over naar huis te schrijven dus voor het kopiëren van spellen naar de kaart duurt even. Maar tijdens het spelen geen centje pijn.
De PSP geeft aan 15GiB te herkennen, ik heb 'm ook daadwerkelijk volgezet tot bijna die 15GiB. Hij ziet er verder zó echt Sony uit dat je bijna gaat denken dat het geen fake is. Maar de prijs van €32,00 inclusief verzenden wijst wel in die richting :)

Dus aanradertje.

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Iemand wel eens gehoord van Prinny? Ik had er nog nooit van gehoord, maar hij ziet er wel leuk uit: http://www.gametrailers.c...can-i-really-be-the/10240

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ben disgaea fan, dus heb de special edition hier liggen, met plushy en soundtrack cd en penny-arcade plaatje (die volgens mij ook bij de Europese versie zit).
Kort samengevat: GRUWELIJK moeilijk. Heel amusant wel, maar de moeilijkheidsgraad ligt echt geschift hoog. NIET voor casual spelers ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Wat is gruwelijk moeilijk? Ik heb zelf Megaman Maverick Hunter X, die vind ik vrij lastig al heb ik m nu nog amper gespeeld. Castlevania voor de psp is ook een vrij pittig spel, maar die heb ik wel volledig uitgespeeld (inclusief goede einde). Is Prinny nog moeilijker dan deze games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-04 09:46

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Vind het op zich wel aardig en kom ook redelijk door de levels.

Zeker het 2d naar 3d (vanuit de lucht schieten) ziet er best mooi uit.

Ik liep vast op een boss waar ze met zijn tweeën waren. Uit frustratie maar gestopt.

Iemand tips?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Maverick Hunter heb ik niet gespeeld, maar het niveau ligt wel een flink stuk hoger dan castlevania, al kan je het daar niet echt mee vergelijken. Qua moeilijkheid komt het voor mij nog het meest in de buurt van Megaman 9.
Sc0rPion: Niet geraakt worden :p

[ Voor 33% gewijzigd door boe2 op 03-07-2009 13:32 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

weet niet of het al bekend is hier maar Soul Calibur komt vanaf 1 september naar de PSP 8)
Edit:
En ook Tekken6 komt in het najaar naar de PSP :9

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 198824 op 16-07-2009 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 08:03

S2S

Ik heb sinds gisteren een PSP Slim 3004 Pearl White met WipeOut Pure, R&C Size Matters. Maar nou ben ik vergeten een Memorystick DUO te kopen, weet iemand hier een betrouwbare en goedkope online shop?

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 13:54
S2S schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:43:
Ik heb sinds gisteren een PSP Slim 3004 Pearl White met WipeOut Pure, R&C Size Matters. Maar nou ben ik vergeten een Memorystick DUO te kopen, weet iemand hier een betrouwbare en goedkope online shop?
Daar hebben we de Pricewatch voor, nietwaar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmedoris
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-02 11:17
Ik heb een vraag mbt. de geluidskwaliteit van de PSP3000. Ik zag in de TS dat de bitrate 92kbps of 128kbps is? Hoger is niet mogelijk?
Het zit namelijk zo: Ik heb nu een iPod nano die het begeven heeft. Vrienden van mij hebben een PSP en het lijkt me wel vet om games te kunnen spelen en films te kunnen kijken onderweg, maar ik wil ook nog gewoon fatsoenlijk muziek kunnen luisteren. Ik ben geen audiofiel, maar ik houd wel van een goed geluid. Hoe ervaren jullie de muziek-kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 20:31
pimmedoris schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:51:
Ik heb een vraag mbt. de geluidskwaliteit van de PSP3000. Ik zag in de TS dat de bitrate 92kbps of 128kbps is? Hoger is niet mogelijk?
Het zit namelijk zo: Ik heb nu een iPod nano die het begeven heeft. Vrienden van mij hebben een PSP en het lijkt me wel vet om games te kunnen spelen en films te kunnen kijken onderweg, maar ik wil ook nog gewoon fatsoenlijk muziek kunnen luisteren. Ik ben geen audiofiel, maar ik houd wel van een goed geluid. Hoe ervaren jullie de muziek-kwaliteit?
Uitstekend, maar het is natuurlijk ook afhankelijk van je koptelefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Idd, ik heb zelf een Sennheiser HD555 voor de PSP gekocht en ik moet zeggen dat het geluid voor mij meer dan goed genoeg is.

[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-07-2009 12:37 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 23:40
pimmedoris schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:51:
Je kunt alle soorten MP3s afspelen. Er zit niet een kunstmaige beperking op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmedoris
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-02 11:17
Ah ok, mooi! Bij punt 5. Audio op pagina 1 staat wel iets over 92kbps of 128kbps, maar is dit dan alleen bij films? Of waar moet ik dit dan zoeken?
PSP speelt geen .FLAC bestanden af zeker? Dit is denk ik ook niet haalbaar ivm. de beperkte opslagcapaciteit van de memorysticks.
Ik heb nu qua koptelefoon een Shure SCL2, dus dit kan in ieder geval niet de beperkende factor zijn in het geluid :)
Ik heb net nog even wat zitten klooien op de PSP (de 2000 versie) van een vriend van me en word wel erg enthousiast nu :-p Het is niet zo dat er binnen nu en een paar maanden een nieuwe PSP uitkomt toch? Die PSP Go vind ik niet echt interessant, maar op een nieuwe 'gewone' PSP zou ik misschien wel kunnen wachten. Het zou jammer zijn als ik nu iets koop en dat er dan erg snel weer een betere versie op de markt is.

[edit] ik zie nu dat dat punt over die audio bitrate ging over het omzetten van divx naar PSP format. nevermind dus...

[ Voor 7% gewijzigd door pimmedoris op 27-07-2009 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:39
Standaard kan je geen .FLAC afspelen op de PSP. Als je PSP homebrew-compatible is, dan kan je Light MP3 gebruiken daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
S2S schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:43:
Naast de pricewatch is me opgevallen dat bij sony zelf memorysticks nu ook voor concurrerende prijzen te krijgen zijn (+geen verzendkosten): klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-04 09:13
Weet iemand een shop die originele PSP S&L accu's verkoopt?
Kom op marktplaats etc. wel het één en ander tegen, maar vertrouw het niet zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
AgoNitE schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:49:
Weet iemand een shop die originele PSP S&L accu's verkoopt?
Kom op marktplaats etc. wel het één en ander tegen, maar vertrouw het niet zo..
Ook op ebay gekeken? Dat is ook wel ideaal:
http://cgi.ebay.nl/PSP-Sl...a910&_trksid=p3286.c0.m14

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Mja zoals op de afbeelding te zien (yagoda.nl) hoef ik deze accu niet via ebay aan te schaffen aangezien dit ook gewoon op www.yagoda.nl kan. Ook is het geen originele Sony, waar ik dus naar opzoek ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:52
Ik heb deze week een psp uit elkaar moeten halen voor een vriend, die zelf een poging tot repareren van de audio heeft gedaan en daardoor het rubbertje is verloren voor de joy-pad. Hij heeft een originele PSP1000.

Op internet ben ik nu 2 engelse websites tegen gekomen (via ebay) namelijk;
url
url
en 1 amerikaanse;
url

Maar de prijzen zijn redelijk hoog, en natuurlijk duurt het wel ff voor ze hier zijn. Hebben jullie enig idee waar ik dit rubbertje uit Nederland kan halen? Of tegen een redelijk bedrag?

//edit//

Via ebay; vanuit hong kong iets minder dan 5 euro.

[ Voor 4% gewijzigd door RedRayMann op 30-07-2009 15:26 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Voor mijn verjaarsdag een PSP gehad met een shitload of games :D.

Ik was echter op zoek naar Lemmings, helaas niet kunnen vinden. Iemand enig idee waar ik die kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:36
Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 09:29:

Ik was echter op zoek naar Lemmings, helaas niet kunnen vinden. Iemand enig idee waar ik die kan vinden?
zie hier http://www.budgetgaming.nl/game-profile/lemmings_PSP.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Laatst online: 16:38
Of hier als je geen problemen hebt met importeren en slechts een euro of 9 wilt betalen.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-04 12:49

EgoPro

Time is an illusion.

RedRayMann schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:51:
Ik heb deze week een psp uit elkaar moeten halen voor een vriend, die zelf een poging tot repareren van de audio heeft gedaan en daardoor het rubbertje is verloren voor de joy-pad. Hij heeft een originele PSP1000.

Op internet ben ik nu 2 engelse websites tegen gekomen (via ebay) namelijk;
url
url
en 1 amerikaanse;
url

Maar de prijzen zijn redelijk hoog, en natuurlijk duurt het wel ff voor ze hier zijn. Hebben jullie enig idee waar ik dit rubbertje uit Nederland kan halen? Of tegen een redelijk bedrag?

//edit//

Via ebay; vanuit hong kong iets minder dan 5 euro.
Een niet orginele zat bij mij in een PSP starter pack van de intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-02 17:38
Vraagje, ik sta op het punt een kodak of een sony camera te kopen. Nu heeft de laatste als voordeel dat ik de mem. stick in de PSP kan steken om de foto's te bekijken. Daarnaast vroeg ik mij af of de MPEG VX standaard (het is een DSC-W55) ook door de PSP afgespeeld kan worden.

Ik kan maar niets specifieks over MPEG VX vinden.

Iemand hier ervaring mee ? Dat zou echt fantastisch zijn :)

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 09:29:

Heb Lemmings nog wel voor je liggen, DM me anders even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Op verschillende websites word gemeld dat morgen firmware 6.00 uitkomt.

http://www.gamed.nl/view/65492

start post heeft een update nodig :+

[ Voor 16% gewijzigd door Ike. op 09-09-2009 23:45 ]

• Ike.
  • Niet online
Hi everyone, PSP (PlayStation Portable) firmware update (v6.00) will be available soon. This is a minor update, but here’s quick head’s up on what to expect.

* For those of you looking to customize your XMB (XrossMediaBar), a few new colors will be added under the Theme Settings. These new theme colors can be used on PSP models 2000 or after (PSP-2000, 3000 and N1000).
* A security patch has been added.
* [Network Update] has been renamed as [System Update].
edit: update is al online via netwerk update

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 10-09-2009 08:31 ]

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-04 15:38
Ike. schreef op donderdag 10 september 2009 @ 08:13:
[...]

edit: update is al online via netwerk update
yup net geupdate hier

had wel meer verwacht eigenlijk zoveel is er niet verandert
below is a brief changelog for the update:

• PlayStation Store Games can now be grouped and displayed in folders based on their expiration date under [GAME]
• Importing of playlists from the Media Go! applications is now supported under Music
• Under [Settings] - [Network Update] has been changed to [System Update]
• The number of Colors that can be selected under [Settings] > [Theme Settings] has been increased
• In [Display Panel Close Options] under [Settings] > [System Settings], the design for the [Standard] option has been changed
• The PSP Go! system can now connect to the Internet via a Bluetooth modem such as a mobile phone

Here is the 'official' PS3 Firmware 6.0 changelog:

• For those of you looking to customize your XMB (XrossMediaBar), a few new colors will be added under the Theme Settings. These new theme colors can be used on PSP models 2000 or after (PSP-2000, 3000 and N1000).
• A security patch has been added.
• [Network Update] has been renamed as [System Update].

Iseci

Anoniem: 103465

psp go

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 10-09-2009 23:17 ]

Product Features
Color Name: White
Video Game Console Features: Built-In Microphone, Bluetooth Support, Lightweight, Touch Screen, Slim Design
Hard Drive Capacity: 16GB Hard Drive Capacity
Warranty Description: 1 Year Limited Manufacturer Warranty
Gaming System Compatibility: PlayStation Portable (PSP)
Includes: USB Cable, AC Power Adapter

op amazone.com wordt er gesproken over een touch screen ??? kom dat nergens tegen?

psp go wel of niet een snellere cpu want dat is me niet duidelijk?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 10-09-2009 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texhnolith
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-04 09:17
Zit geen touchscreen op de PSP Go. Volgensmij is de CPU ook gewoon gelijk. alleen meer geheugen..

Ik zit ng gewoon op m'n Launch PSP 1000 te gamen :) online gekocht in amerika de dag dat i uitkwam daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 11:50
Anoniem: 103465 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:16:
Product Features
Color Name: White
Video Game Console Features: Built-In Microphone, Bluetooth Support, Lightweight, Touch Screen, Slim Design
Hard Drive Capacity: 16GB Hard Drive Capacity
Warranty Description: 1 Year Limited Manufacturer Warranty
Gaming System Compatibility: PlayStation Portable (PSP)
Includes: USB Cable, AC Power Adapter

op amazone.com wordt er gesproken over een touch screen ??? kom dat nergens tegen?

psp go wel of niet een snellere cpu want dat is me niet duidelijk?
Geen touchscreen en geen snellere CPU, wel een snellere USB-bus snelheid. Verder is het RAM-geheugen groter (64MB tegen 32MB in de PSP-1000), maar vanaf de PSP-2000 had de PSP sowieso al 64MB ram.

Hoe wordt de PSP Go een succes.

IK twijfel niet meer om de PSP te gaan kopen.Het antwoord is NEE. Het is de prijs van 249 euro die belachelijk duur vindt voor een apparaat welke qua techniek achterhaald cq gelijk is ,daarnaast zou de prijs ok zijn als je punten erbij kreeg (50 euro) om games uit de store te kopen, maar ook dat kan ik niet vinden. Ook het ontbreken van een touchscreen is erg jammer want daarvoor had ik wel iets meer willen betalen en dan zou het apparaat 279/289 gekost hebben maar dan nog had je iets uniek. Als men daarop draadloos skype/agenda en andere functies gaat promoten dan leg je als snel een link naar smartphones zoals HTC,Apple etc..dus touchscreen.SOny niet de nadruk op deze zaken leggen (links laten liggen)

De PSP GO zal door veel PSP fans gekocht worden en dan is het afgelopen en gaat sony navraag doen bij de doelgroep met de vraag waarom niet?. Dan zal de prijs maar ook het gemis van
touch screen te voorschijn komen en dat heeft de PSP GO zelf veroorzaakt met zijn agenda functie en klok.

Ja die laatste twee verwacht je op een mobiel of een smartphone maar niet op je mini game console. En nu alles touch screen is qua smartphone's loopt sony alweer achter en dat zal men snel weer oppikken met de
PSP2 of GO2 en daarom moet je de PSP GO links laten liggen want het is het net niet. tenzij men het kan aanbieden voor een prijs onder de 199 euro anders is het apparaat te duur.

De PSP GO gaat heel hard in september maar zal ook snel vallen. Ik denk 250 is ok mits er iets tegenover staat en na 15 november of na de kerst de prijs terugdraaien naar 199 en dan heb je een hit.
De voucher van 50 doet wonderen en men rekend zichzelf rijk. een game naar keuze is leuk en laat
de flexibiliteit zien van de Playstation network .

Mijn Tip aan sony bij de lancering van de PSP GO in de benelux (wererlwijd) geeft een voucher van 50 euro zodat men voor dat geld games kan downloaden die men zelf wil en dan heb je meer het idee dat je een bundel koopt. Je laat op een sticker zien wat je met de download kan kopen in een gedrukt playstation store waarop staat fifa - need for speed - etc . Zet op de doos download een game naar keuze en een tweede en een derde met meer points voor playstation netwerk( je zal het toch moeten promoten) .

Wat gaat dit sony kosten op 250 euro een scheet want het gaat via hun eigen distributie en men weet zeker dat mensen die het kopen de playstation netwerk gaan gebruiken. Sony wil iets dan moeten ze ook iets
aanbieden en met een prijs van 249 kun je het vergeten want een kid zal eerder een Xbox 360 nemen voor
dat geld en zo denkt pa en ma er ook over. Ik ben al 40 en ik ben opgegroeid met Atari, Sinclair, colorvision etcetc en gamen is voor mij hetzelfde als een boek lezen of de hele avond tv kijken. Maar ik zeg tegen Sony
doe iets aan je marketing want je raakt je doelgroep kwijt in hand consoles.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 12-09-2009 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-04 14:38
Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 08:55:
H....

Mijn Tip aan sony bij de lancering van de PSP GO in de benelux (wererlwijd) ...
Je krijgt Gran Turismo gratis als je je PSP GO registreert tijdens de eerste week van oktober...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gran Turismo is niks voor mij ,waarom laten ze mensen niet gewoon voor een x bedrag of met psn point een game uitzoeken.

Ik heb u ook al via verschillende forums en blogs gelezen dat de PSP 3000/04 (hacked) vervangen gaat worden door de PSP 4000 met UMD en oled scherm / waarschijnlijk ook met een intern geheugen van 8 Gg/16 GB. Sony schijnt het niet te ontkennen maar ook niet te willen bevestigen. Dit komt natuurlijk ook om de PSP GO niet voor de voeten te lopen. Met heeft het al over eind november voor de PSP 4000.

De PSP 4000 zal waarschijnlijk de zelfde chip gaan gebruiken , bluetooth en M2 zoals de PSP Go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:40

3style

...

Oef. Ik had meer verwacht van de nieuwe GT op de psp.

Matige review op IGN:

6,8

Closing Comments
Being that I'm such a massive fan of the Gran Turismo franchise, I'm having a hard time coming to grips with the fact that this isn't a great (or even just good) game. It pains me to say so, but it's the truth. While the driving mechanics are great, if somewhat dated, the numerous presentation issues (like the complete lack of a career mode) really keep this from being what it could, and should, have been.

4.0 Presentation
No career mode of any sort. You can't easily tell which cars you have. Beating all of the more than 100 challenge events nets you nothing. At least the challenge demonstrations are good.
8.5 Graphics
The car models are good considering that this is the PSP we're talking about, and it runs at a blistering 60fps. It's not the best on the system, but it's certainly very good.
8.0 Sound
The engines sound great, though it would be nice to hear the in-cockpit mix be a little more aggressive with tire squeals and engine growls.
7.0 Gameplay
A very mixed bag here. The driving mechanics are classic GT, which is great. However, without a career mode to pull you through, the point of collecting cars and all that is quickly lost.
6.0 Lasting Appeal
If you want to collect everything it'll take you forever, and the Ad-Hoc multiplayer only adds to that. However, the collecting comes to a grinding halt because of presentation issues.

http://psp.ign.com/articles/102/1024698p3.html

Toch wil het zelf wel ff eerst spelen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:46

Denko

|{ing Øf ßlitz

man, geen career mode is toch wel een killer. dat alleen al had het cijfer ZEKER naar een 8.0 getild

PSN & XBL: Denkoyugo

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Met mijn psp kan ik niet meer Remote Play via internet doen. Dit kon ik eerst wel nog, nu met fw 3.0 op PS3 gaat dat niet meer. PSP geeft melding "gebruik van het playstation network is onderbroken voor deze account"

Iemand een oplossing voor dit probleem?

In navolging van enkele buitenlandse winkelketens en de Gameshop Den Haag heeft ook gameketen NedGame besloten Sonys nieuwste variant van de PSP: de PSPgo, niet op te nemen in het winkelassortiment.

De reden is dat de Go geen meerwaarde biedt ten opzichte van de 3000 en zelfs aan functionaliteit moet inboeten. Andere redenen zijn dat het niet langer mogelijk is voor de consument om op zoek te gaan naar de beste aanbieding, omdat Sony zelf de markt beheerst. Ook het gebrek aan een hardcopy variant van games maakt uit, want je zult niet meer kunnen ruilen of doorverkopen als je op de game bent uitgekeken. Als laatste is ook de prijs een flink probleem, de Go gaat €249 kosten tegenover €169 voor de 3000.

Ik wilde eerst een PSP GO ben er al weken mee bezig en heb mijn huidige PSP 3000 verkocht voor 150 euro met 5 games en heb nog zo'n 34 UMD games (meest import - goedkoper) maar door mijn zoektocht naar goedkope download games voor de Playstation ben ik erachter gekomen dat ik gemiddel 25-45 % meer ga betalen voor games.

Ik ben hetmet nedgame wel eens. Ik heb zelf ook gekeken op verschillende playstationstores zoals US,UK, DE, NL en JP en een voorbeeld is Fifa overaal in NL,UK te koop voor rond de 20 euro maar op de playstation store nog steeds 40 euro en zo zijn er nog een aantal games die te duur zijn in de playstation store. Had er nog nooit naar gekeken maar bereid me graag voor op nieuwe gadgets.

Zo komt socom en valkyria uit op de PSP dit jaar en meestal doe ik dan import maar rond de 30 euro maar via PSP store zijn ze dan minimaal 40 euro. 8)7 .

Daarnaast ben ik niet zo blij met de vaste batterij en nog wat punten welke ik wel eens eerder heb genoemd, maar twijfelde toch nog ondanks mijn commentaar maar ben nu helemaal klaar met de PSP GO en koop voorlopig nog geen nieuwe PSP maar wacht wat er dit jaar nog gaat komen bij SONY. Wel blij met mijn tweede PS3 genoemd de SLIM. :X Thank God heb nog een stonewashed uitziende PSP1000 waarop
ik nog kan gamen met fifa09. 8) o ja en mijn DS met defekte scharnierpunten |:(

NOTE :
Bedenk eens wat het allemaal is en kan zijn voor onze mooie toekomst met download only aankopen.

Een toekomst zonder games op een medium (geen DVD.blueray,UMD alles downloadable)

Vast gestelde prijzen door SONY geen concurrentie ( zie fifa 09, nog steeds 39,95 , 2 oktober fifa 10 )

Geen verkoop van je gebruikte/gespeelde spelletjes (Je speeltl een game meestal 1 x ) .

Geen aankoop van 2e hands spelletjes (Alle games met vaste prijzen door SONY)

Retail/consument geen voordeel maar beide verliezers in Marge/vergelijking (card verkoop en vaste prijzen )

Geen verhuur/huur van games ( Alleen demo / downloads via SONY)

Geen uitwisseling of ruilen van games met vrienden/kennissen (doe ik veel met vrienden en familie)

Wat wel een voordeel is ; wat ruimte in de kast en geen gesleep met allerlei media (UMD) en je
hoeft niet meer op vergelijkings sites te kijken of je een game goedkoper kunt krijgen.

PSP GO _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 16-09-2009 23:34 ]

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
hmmm, na een maand of 2 pak ik mijn psp uit de kast, werkte laatste keer nog perfect.
Nu doet ie niets. :'(
Ik heb hem nog helemaal volgeladen.
Als ik hem aanzet, gaat de groene powerled aan, het lijkt of de backlight van het display ook aangaat, en de memory stick accesled gaat knipperen met 1 tot 2 keer per seconde.
Ik krijg geen beeld.
Display kappot zou je denken, maar ik krijg de psp ook niet meer uit, enkel door de accu eruit te halen.

Zelfs met een pandora batterij erin, krijg ik geen beeld en reageert hij ook niet op de powerknop.

komt iemand dit bekend voor???

was eigenlijk net van plan FF dissidia te kopen, en later kingdom hearts.
(echt kopen ja, ondanks dat ik een pandora batterij noem. square games vind ik het bijna altijd waard om gewoon voor te betalen. heb ik met crisis core ook gewoon gedaan.)

edit:
hmmm, als ik de memstick eruit haal start hij wel op. memory stick heb ik een paar maanden terug gekocht, en een paar keer gebruikt nog, deed het toen prima.
Een 4 GB M2 in een pro duo adapter.
bij MNM computers gekocht, dus ook geen vaag kaartje van dealextreme ofzo.

edit2:
met een andere memstick erin, werkt hij ook gewoon, en de memstick waarbij het misgaat lijkt op de PC ook gewoon te werken. eens proberen te formateren dan maar.
toch vaag dat de psp erop vastloopt helemaal.

[ Voor 22% gewijzigd door M a r c o op 17-09-2009 21:25 ]

FYI: Met een pandora batterij start hij alleen op als je van de memory card op de juiste wijze een magic memory card hebt gemaakt. Dus al je de mc formateert doet hij niks meer.
Opstarten zonder mc, mc erin, en dan weer magic maken...

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 198824 op 17-09-2009 21:38 ]

• M a r c o
  • Niet online
Anoniem: 198824 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:38:
[...]

FYI: Met een pandora batterij start hij alleen op als je van de memory card op de juiste wijze een magic memory card hebt gemaakt. Dus al je de mc formateert doet hij niks meer.
Opstarten zonder mc, mc erin, en dan weer magic maken...
ja, dat klopt ja, mijn magic stick is een apart stickje wat ik alleen daarvoor gebruik, niet mijn reguliere memorystick.

heb net de memory stick in de computer gedaan, om de data te backuppen, en terug in de PSP (niks gewist, en nog niks geformateerd) en hij start nu weer wel op.
vreemde is wel dat tijdens het kopieren van de data hij een keer of 5 de kaart verwijderd, en weer toegevoegd zag worden. alsof de verbinding af en toe verloren was. ik vertrouw de memstick niet helemaal meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
M a r c o schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:17:was eigenlijk net van plan FF dissidia te kopen, en later kingdom hearts.
(echt kopen ja, ondanks dat ik een pandora batterij noem. square games vind ik het bijna altijd waard om gewoon voor te betalen. heb ik met crisis core ook gewoon gedaan.)
Ik heb FF Dissidia vanmiddag gekocht. :9
Net opgestart, zag "data instal" ofzoiets staan, dus ik dat kiezen, zo veel mogelijk opslaan (+500mb) zodat het laden zsm gebeurt.
Verschijnt er doodleuk in beeld dat het tot tien uren kan duren ... :+
Wel is dé FinalFantasy VII chocobo-tune te horen en op het scherm zie ik een chocobo meerennen met het laadbalkje, alleen gaat dat dus niet zo vlot als ik hoopte.
Morgenvroeg nog maar ff checken en dat ding ondertussen maar aan de oplader hangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In een artikel over PSP Go is D.O.A. in the old USA is Sony de weg kwijt.

It was already a bad sign when Sony brushed off the $250 as an “early adopter” tax – not smart when you’re basically telling people you’ll drop the price sometime down the road before the item is released; you’re telling people not to buy it at launch.

Could Sony have screwed this up any worse?

Industry news US

Afbeeldingslocatie: http://www.gamestooge.com/wp-content/uploads/2009/09/dilbertevil.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Je mening is al overduidelijk met post na post gezeur, zou je er niets eens mee ophouden?
De PSP-GO is niets voor jou ... en vervolgens gaat het leven verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is geen gezeur (beetje teleurgesteld) Ik vind de PSP GO wel OK maar gewoon te duur. Ook het probleem dat PSP games op de playstation store gewoon hoog blijven vind ik een slecht zaak. Persoonlijk vind ik het jammer dat Sony niet wil reageren op de prijzen van games doordat een stukje distributie wegvalt en produktie waardoor de games naar mijn mening 20-30 % goedkoper zouden moet zijn.

Ik vind zelf de kleine PSP mooi om te zien, daarnaast een geweldig beeld en daarbij het bluetooth verhaal
wat erg goed is zodat je via je je mobiel met data abonnement online kunt gamen of via skype kan bellen.
Ook de knoppen voelen beter aan met een verbeterde touchgevoel. Ook het geheugen 16 GB is voldoende en je kan het uitbreiden met 32 GB - minpunten vaste batterij en kabel (geen mini usb) maar dat is de hardware.

De PSP GO en hoe wordt het een succes ;
- De prijs van de console moet naar 199,00 (gaat ook wel gebeuren voor de kerst)
- De prijzen van games moeten mininmaal 20% goedkoper zijn dan op UMD (PSN store nu 20-50% duurder)
- De mini games (tetris.) zijn wel leuk goedkoop en kan succesvol worden.
- De Games die nog komen zoals Socom, Little big planet, Metal Gear etc. zijn super.
- De Games ook verkocht /gedownload gaan worden door andere kanalen (Amazone, Bol.com etc.)
stukje concurrentie en mogelijkheden qua aankoop -( bijv. bol.com met ideal aankopen doen)

Ik heb altijd de playstation console en zijn portable broertje de hemel in geprezen maar vind dat Sony te veel druk zet op de psp GO qua controlle en alleen recht op distributie. Ik zie dit al een probleem voor het platform van Sony.

Ool denk ik dat veel mensen er op een bepaald moment er ook achter komen dat de UMD in de winkel alweer afgeprijst is terwijl de game online nog steeds met een adviesprijs verkocht wordt.

Maar je hebt gelijk dat ik veel commentaar heb op de PSP GO en ja ik vind dat de winkel niet moeten zeuren en de PSP GO een kans moeten geven. Dit zal dan ook mijn laatste post zijn over de PSP GO want het lijkt me inderdaad wel duidelijk hoe mijn standpunt is en mijn bezwaren. 8)

Ga ik de PSP GO kopen :9
Nee nog niet. Ik wacht tot december want dan zal de GO goedkoper zijn. Ook is er een kans dat Sony de PSP 4000 gaat uitbrengen in december. En nu :X

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 18-09-2009 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik vroeg me af of iemand weleens een microSD naar MSpro adapter hebben geprobeerd. Kwam vandaag ook een dual adapter tegen. Enig ervaringen met deze adapters?

Dual slot adapter @ ebay

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de PSP werkt dat gewoon ,heb ooit een setje adapter gekocht en daarin kunnen allemaal micro SD.
Ik heb gewoon 2 Micros SD kaartjes van 8Gb en die werken gewoon. MS pro is gewoon wat groter maar je schuift de micro sd erin en het werkt

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 20-09-2009 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Maar heb je de beide in 1 adapter of in 2 fysiek aparte adapters?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee ik heb een sd - mini - mcc -etc. adapters , dus meerdere adapters waarin allemaal een mini-sd in kan.

je kan maar een enkele mini-sd kwijt in een adapter.

ooit dit setje adapters gekocht in indonesie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

guardian.co.uk en andere UK pages staan berichten over goedkope games voor playstation store.

Alle mini games gaan 1,3 of 5 pond kosten in the UK en daarnaast zal sony de concurrentie dus aangaan met de applestore op dat gebied. :9

Op het gebied van volledige games zoals we ze kennen van de UMD is nog niks bekend, maar men denkt als je kijkt naar bijvoorbeeld assin's creed op de DS voor 25 pond en via apple store voor 6 pond dan zou dit wel een leuk kunnen worden. Dit zou kunnen betekenen dat games voor de GO goedkoper zijn dan via UMD. Klinkt goed. ;)

De prijs blijft nog steeds een issue en men denkt dan als je al een psp hebt je beter een PS3 kan kopen voor dat geld. ach die heb ik al. Ik wacht wel tot de GO 199,00 wordt begin december. want die gratis game wordt nu al als slecht bestempeld. :X

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tokyo Game Show PSP line up worst thing UMD 39,99 and PSP online 39,99 same price. PSP Go

Acquire
Class of Heroes 2
Gladiator Kentoushi Begins
Way of the Samurai 2 Portable

Atlus
Persona 3 Portable

Capcom
Last Ranker

Konami
Metal Gear Solid: Peace Walker
Pro Evolution Soccer 2010
Silent Hill: Shattered Memories

Level 5
Cardboard Senki

Namco Bandai
Battle Spirits Heroes Soul
Battle Spirits Kiseki no Hasha
Fullmetal Alchemist: Senaka wo Takuseshi Mono
God Eater
Gundam vs.. Gundam Next Plus
Ultimate Macross Frontier
Magical Girl Lyrical Nanoha A's Portable: The Battle of Aces
Naruto Shippuuden Narutimate Accel 3
Queen's Blade Spiral Chaos

NIS
Disgaea Infinite
Zettai Hero KaizTM Keikaku

Sega
J-League Pro Soccer Club o Tsukurou! 6: Pride of J
Lunar: Harmony of the Silver Star
Phantasy Star Portable 2
Puyo Puyo 7
Valkyria Chronicles 2

Sony
Bleach: Soul Carnival 2
Jak and Daxter: The Lost Frontier
Jigenkai RTMka
LittleBigPlanet
Minna no Sukkiri
Minna no Tennis Portable (Everybody's Tennis)
Motorstorm: Arctic Edge
PixelJunk Monsters Deluxe
Play x Catalogue (PSN)
SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo 3
X-Radar Portable (PSN)
(Plus three new announcements)

Square Enix
Crystal Defenders (PSN)
Dissidia: Final Fantasy Universal Tuning
Kingdom Hearts: Birth by Sleep
Thexder Neo (PSN)

Tecmo Koei
Dynasty Warriors 6 Special
Harukanaru Toki no Naka de 3 Unmei no Labyrinth Aisou-ban
Winning Post 7 2009
Undead Knights

• Ike.
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-04 10:37
Als ik een psp go uit het buitenland bestel, dan neem ik aan dat ik gewoon vanuit de europese ps store spellen kan downloaden? graag een bevestiging :D dit wil ik doen ivm dat het in het buitenland goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Zijn de PSPMini's ook te spelen op een oude FAT PSP? Ik neem aan van wel aangeizne ik ook op de PSstore kan komen maar ik kan het zo even niet vinden.

[ Voor 48% gewijzigd door P.E.No.1 op 29-09-2009 14:23 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
P.E.No.1 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 14:16:
Zijn de PSPMini's ook te spelen op een oude FAT PSP? Ik neem aan van wel aangeizne ik ook op de PSstore kan komen maar ik kan het zo even niet vinden.
De PSP Go wordt officieel op 1 oktober uitgebracht. Vanaf die dag zullen de mini's beschikbaar zijn voor alle PSPs.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:50
Canerooo schreef op maandag 28 september 2009 @ 18:26:
Als ik een psp go uit het buitenland bestel, dan neem ik aan dat ik gewoon vanuit de europese ps store spellen kan downloaden? graag een bevestiging :D dit wil ik doen ivm dat het in het buitenland goedkoper is.
Ik heb er een uit Frankrijk en die werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Laudor schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 14:44:
[...]

Ik heb er een uit Frankrijk en die werkt prima.
Ik vermoed dat hij een Go bedoeld buiten het PAL gebied. ;-)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-04 11:09
Ben nu lekker Resistance Retribution aan het spelen, toch wel één van de beste games die op de PSP heb gespeeld. Erg gaaf spel.

Media Markt gaat de PSP GO niet verkopen, tenminste hier in Groningen ben ik even langs geweest voor
de prijs. Werd mij nadat de verkoper voor de zekerheid een telefoontje had gepleegd meedegedeeld dat men de psp go boycot. Stond versteld en zei stoppen jullie dan ook met de ipod verkoop :) Nee vertelde hij me de inkoop was gelijk aan de verkoopprijs. Ik zei dat ik me dat niet kon voorstellen omdat de PSP GO in de UK voor omgerekend 203 euro verkocht wordt door sommige winkels. Flauw glimlachje maar goed de Media Markt gaat de PSP GO blijkbaar niet verkopen , ze zijn een beetje gek produkten verkopen zonder schijfjes.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Anoniem: 103465 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 22:43:
Maar je hebt gelijk dat ik veel commentaar heb op de PSP GO en ja ik vind dat de winkel niet moeten zeuren en de PSP GO een kans moeten geven. Dit zal dan ook mijn laatste post zijn over de PSP GO want het lijkt me inderdaad wel duidelijk hoe mijn standpunt is en mijn bezwaren. 8)
Tis je dus niet gelukt. :)

Nee ,maar het blijft een mooi gadget ding om te zien. Heb het al even in de hand gehad en is een stuk lichter dan de oude PSP1000 die ik nog heb. Voor de rest is het beeld erg scherp en helder. Het beeld is beter dan de PSP 1000/2000 series.

ik zat wel te denken om omgerekend 213 euro de Go te bestellen via de UK. Maar ik wacht toch even dat hij wat goedkoper is. Voor 200 euro koop ik hem wel. Grand T racespel boeit me niet.

Ok wil ik afwachten wat de PSN store gaat aanbieden qua prijzen. Mochten die inderdaad goedkoper zijn dan UMD dan neem ik mijn woord terug dat de GO te duur is want dan wordt de prijs gecompenseerd door de goedkopere games. Tijd zal het leren, want anders koop ik wel de nieuwe PSP 3004 en bestel ik mijn UMD wel weer uit de UK. Mijn PSP 1000 werkt niet helemaal optimaal.

• M a r c o
  • Niet online
Anoniem: 103465 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 21:15:
Ok wil ik afwachten wat de PSN store gaat aanbieden qua prijzen. Mochten die inderdaad goedkoper zijn dan UMD dan neem ik mijn woord terug dat de GO te duur is want dan wordt de prijs gecompenseerd door de goedkopere games.
Reken er maar niet op.
Bij de PS3 betaal je voor GT5:P en burnout in de store nog bijna 2 keer zoveel als dat je ze nu op schijf voor kunt kopen.

• Sn0wblind
  • Laatst online: 16-03 00:09
M a r c o schreef op woensdag 30 september 2009 @ 21:24:
[...]

Reken er maar niet op.
Bij de PS3 betaal je voor GT5:P en burnout in de store nog bijna 2 keer zoveel als dat je ze nu op schijf voor kunt kopen.
ik heb de prijzen gechecked in de PSN store maar het valt heel erg mee, Helemaal als je in de US psn store kijkt kan je voor ongeveer 20 tot 25 euro nieuwe games krijgen, prima te doen en ik zie ze ook voor goedkoper

Dat is ook mijn probleem dat me weerhoudt op de PSP GO te kopen Gran Turismo en motorstorm artic kun je al kopen voor 18,50 omgerekend in the UK en fifa 10 voor 26 euro. verzendkosten tot 3 games a' 6 euro naar Nederland.

Daarom wacht ik ook wat de PSN store gaat doen. met fifa 09 die daar nog 39,95 kost in de PSN store en nu al voor 12 euro te verkrijgen is heb ik daar een zwaar hoofd in heb. Maar ik heb een idee dat SONY dat toch ook moet weten dat de PSN store gewoon te duur is op dit moment.

Ik heb mijn psp2000 wel goed verkocht omdat ik de psp1000 ook nog had maar daarvan werkt de UMD disk niet goed maar het gevoel zegt me dat ik beter een psp 3004 kan kopen. Maar ik blijf positief en wacht af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-04 21:57
Ik heb sinds vanmiddag een witte PSP Go, naast mijn PSP Slim & Lite... Helaas is de prijs die je als too 'early-adopter' nogal hoog :P 250 euro en nog geen fatsoenlijke game in de store... Maar goed dat krijg je als je iets koopt op 30 september wat gereleased moet worden op 1 oktober :D

Ook de firmware is een leuk verhaal, die staat namelijk standaard op 5.70(ééntje die nooit officieel is uitgebracht) en System Update geeft aan dat er geen update beschikbaar is en het dus de meest recente versie is, dat terwijl Media Go wel vindt dat ik moet updaten... Ook nog geprobeerd handmatig te updaten via de 6.00 EBOOT van de site maar die weigerde hij zelfs op te starten :P

Maar goed, allemaal een kwestie van tijd... Later vandaag eindelijk Gran Turismo (hoop ik :D) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Sn0wblind schreef op woensdag 30 september 2009 @ 22:34:
[...]

ik heb de prijzen gechecked in de PSN store maar het valt heel erg mee, Helemaal als je in de US psn store kijkt kan je voor ongeveer 20 tot 25 euro nieuwe games krijgen, prima te doen en ik zie ze ook voor goedkoper
Wat ik bedoel te zeggen is, GT5:P kost op PSN volgens mij nog €29,95,
terwijl je deze op disc uit engeland wel voor ca € 15 hebt.
Ik verwacht dus niet dat games op PSN goedkoper zullen worden dan op disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Eerst games zijn bij MM, wehkamp, Dynabyte etc goedkoper op UMD dat te bestellen via de PSN Store en de andere games zijn naar mijn mening aardige prijzen maar dit zou wel een beetje goedkoper kunnen.

Ga je verder kijken op engels site's als game.com of amazon.co.uk dan moet je je met een PSP GO wel
erg gen**id voelen dat je dit hebt gekocht.

Je hebt geen productie UMD -masterschijf + materiaal - geen ontwerp verpakking - geen vervoer - geen kosten tussen handel - wederom weer vervoer naar een groothandel - wederom vervoer naar een winkel alles
in handen van het grote SONY.

Ik hoopte na lancering dat games zoals Fifa 10 en Motorstorm minimaal 10 euro goedkoper zouden zijn dan in een winkel maar 80 euro meer betalen voor een psp en dan ook nog meer betalen als je online de game wilt downloaden. Je moet wel heel erg dom zijn of gewoon geen idee hebben wat geld inhoudt want dit
stompt mij persoonlijk af.

Ik laat de PSP GO toch nog maar links liggen voorloppig ondanks dat ik de PSP GO wel erg mooi vindt en daarnaast spreekt me dat bluetooth erg aan maar goed ik ga zo maar even mijn PSP 1000 pakken met geheugenkaartje en even fifa 09 spelen.

Nog 1 tip als je de PSP GO wel hebt gekocht maak een engels account aan en geen Nederlandse want een game als fifa 10 kost in the old uk via de PSN store 30 pond en dat is nog geen 31 euro. 8) Ook motorstorm kost er maar 23 euro omgerekend. succes
Hieronder zijn de leukste games op PSN Store.

•Games

◦FIFA 10 (€39,99) (Beschikbaar vanaf 2 oktober) UMD NL32,50 - 35 UK 25-30

◦Beaterator (€29,99) (Beschikbaar vanaf 2 oktober) UMD NL 22,50 - 25,00 UK 20

◦Gran Turismo (€36,99) UMD NL 35- 40 UK 20 - 25

◦MotorStorm Arctic Edge (€36,99) UMD NL 35-40 UK 20-25

◦PixelJunk Monsters Deluxe (€12,99)

◦Rock Band Unplugged (Starter Pack) (€3,99)

◦God of War: Chains of Olympus (€19,99)

◦Thexder Neo (€7,99)

◦Grand Theft Auto: Liberty City Stories (€17,99)

◦Grand Theft Auto: Vice City Stories (€17,99)

◦Soul Calibur: Broken Destiny (€29,99)

◦Midnight Club L.A. Remix (€17,99)

◦Midnight Club 3 DUB Edition (€17,99)

◦IL2 Sturmovik: Birds of Prey (€39,99)

◦Manhunt 2 (€12,99)

◦Crush (€14,99)

◦Exit 2 (€17,99)

◦Full Auto 2: Battle Lines (€14,99)

•Minis

◦Tetris (€4,99)

◦Fieldrunners (€4,99)

◦Pinball Fantasies (€4,99)

◦Vempire (€4,99)

◦Puzzle Scape (€2,99)

◦Funky Punch (€3,99)

◦Kahoots (€2,99)

◦Hero of Sparta (€4,99)

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 01-10-2009 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Anoniem: 103465 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 21:05:
De Eerst games zijn bij MM, wehkamp, Dynabyte etc goedkoper op UMD dat te bestellen via de PSN Store en de andere games zijn naar mijn mening aardige prijzen maar dit zou wel een beetje goedkoper kunnen.

Ga je verder kijken op engels site's als game.com of amazon.co.uk dan moet je je met een PSP GO wel
erg gen**id voelen dat je dit hebt gekocht.

Je hebt geen productie UMD -masterschijf + materiaal - geen ontwerp verpakking - geen vervoer - geen kosten tussen handel - wederom weer vervoer naar een groothandel - wederom vervoer naar een winkel alles
in handen van het grote SONY.

Ik hoopte na lancering dat games zoals Fifa 10 en Motorstorm minimaal 10 euro goedkoper zouden zijn dan in een winkel maar 80 euro meer betalen voor een psp en dan ook nog meer betalen als je online de game wilt downloaden. Je moet wel heel erg dom zijn of gewoon geen idee hebben wat geld inhoudt want dit
stompt mij persoonlijk af.

Ik laat de PSP GO toch nog maar links liggen voorloppig ondanks dat ik de PSP GO wel erg mooi vindt en daarnaast spreekt me dat bluetooth erg aan maar goed ik ga zo maar even mijn PSP 1000 pakken met geheugenkaartje en even fifa 09 spelen.

Nog 1 tip als je de PSP GO wel hebt gekocht maak een engels account aan en geen Nederlandse want een game als fifa 10 kost in the old uk via de PSN store 30 pond en dat is nog geen 31 euro. 8) Ook motorstorm kost er maar 23 euro omgerekend. succes
Hieronder zijn de leukste games op PSN Store.

•Games

◦FIFA 10 (€39,99) (Beschikbaar vanaf 2 oktober) UMD NL32,50 - 35 UK 25-30

◦Beaterator (€29,99) (Beschikbaar vanaf 2 oktober) UMD NL 22,50 - 25,00 UK 20

◦Gran Turismo (€36,99) UMD NL 35- 40 UK 20 - 25

◦MotorStorm Arctic Edge (€36,99) UMD NL 35-40 UK 20-25

◦PixelJunk Monsters Deluxe (€12,99)

◦Rock Band Unplugged (Starter Pack) (€3,99)

◦God of War: Chains of Olympus (€19,99)

◦Thexder Neo (€7,99)

◦Grand Theft Auto: Liberty City Stories (€17,99)

◦Grand Theft Auto: Vice City Stories (€17,99)

◦Soul Calibur: Broken Destiny (€29,99)

◦Midnight Club L.A. Remix (€17,99)

◦Midnight Club 3 DUB Edition (€17,99)

◦IL2 Sturmovik: Birds of Prey (€39,99)

◦Manhunt 2 (€12,99)

◦Crush (€14,99)

◦Exit 2 (€17,99)

◦Full Auto 2: Battle Lines (€14,99)

•Minis

◦Tetris (€4,99)

◦Fieldrunners (€4,99)

◦Pinball Fantasies (€4,99)

◦Vempire (€4,99)

◦Puzzle Scape (€2,99)

◦Funky Punch (€3,99)

◦Kahoots (€2,99)

◦Hero of Sparta (€4,99)
je hamert er wel erg op he, je behoort gewoon niet tot de doelgroep klaar, ik heb een slim n lite thuis en nu ook een psp go white, bij de meeste stores zijn de discs gewoon rond de 40 tot 50 euro btw, en als je heel goed zoekt mischien voor goedkoper maar ik wil gewoon snel en easy mijn games kopen en niet constant met meerdere umd's rondlopen, de prijzen zullen vast ook wel lager worden ook nog. Maar de prijzen van de PSN varianten zijn dezelfde prijzen als de dagelijske winkels op uitzonderigen na. Dat het nu ook nog eens in de UK goedkoper is komt gewoon omdat de UK qua economie op zijn gat licht, normaal gesproken was dit verschil er nooit. Ik vind het ook zeer irritant eigenlijk hoe je jezelf uitlaat over de kopers. Nee ben niet dom maar ik zie er gewoon voordelen in. Een PSP slim kan ik neit eventjes zomaar meeslepen in me broekzak of even makelijk erbij in me laptop tas tussen al me andere rotzooi. Ben er nu zoiezo wel aangewend aan games tegen betaling downloaden, heb er ook zat voor me iphone gekocht. En als ik een game echt speciaal op UMD wil hebben trek ik me normale psp wel uit de kast. Dat je het nix vind prima. Maar spreek niet voor anderen of oordeel daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Sn0wblind schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 01:10:
[...]

je hamert er wel erg op he, je behoort gewoon niet tot de doelgroep klaar, ik heb een slim n lite thuis en nu ook een psp go white, bij de meeste stores zijn de discs gewoon rond de 40 tot 50 euro btw, en als je heel goed zoekt mischien voor goedkoper maar ik wil gewoon snel en easy mijn games kopen en niet constant met meerdere umd's rondlopen, de prijzen zullen vast ook wel lager worden ook nog. Maar de prijzen van de PSN varianten zijn dezelfde prijzen als de dagelijske winkels op uitzonderigen na. Dat het nu ook nog eens in de UK goedkoper is komt gewoon omdat de UK qua economie op zijn gat licht, normaal gesproken was dit verschil er nooit. Ik vind het ook zeer irritant eigenlijk hoe je jezelf uitlaat over de kopers. Nee ben niet dom maar ik zie er gewoon voordelen in. Een PSP slim kan ik neit eventjes zomaar meeslepen in me broekzak of even makelijk erbij in me laptop tas tussen al me andere rotzooi. Ben er nu zoiezo wel aangewend aan games tegen betaling downloaden, heb er ook zat voor me iphone gekocht. En als ik een game echt speciaal op UMD wil hebben trek ik me normale psp wel uit de kast. Dat je het nix vind prima. Maar spreek niet voor anderen of oordeel daarover.
Niet tot de doelgroep? Je bedoelt mensen die graag teveel geld voor een handheld betalen en daarnaast zich overleveren aan monopolypositie :')

Ik vond het een nuttige inzichtelijke post ben ben het dan ook met de poster eens. Regelmatig heb je bij de speelgoedzaken games die zeer redelijk zijn voor een spotprijs. (Trouwens, geldt voor alle consoles) Zoiets zal je niet hebben bij de PSN-store gezien zij de enige aanbieders zijn. Tuurlijk kunnen ze de prijzen wel verlagen maar als je alleen al kijkt naar de Fifa09-prijs geeft dat iets aan, vooral aangezien deze release stamt uit een tijd waar ze nog concureerden met winkelprijzen.

Dat je games goedkoper kan krijgen door ze uit een andere store te halen is slechts een pleister op de wonde aangezien dit eveneens voor fysieke producten geldt.

Trouwens weet iemand hoe Manhunt 2 voor de psp is en in hoeverre die gecensureerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:09

Grozno

acts without consequence!

Nou nou, wat een toontje weer.

De PSP Go heeft voor en nadelen, een ieder kan die voor zichzelf afwegen.
Zullen we elkaars mening gewoon respecteren?

Ik vind het een mooi apparaat, alleen ontbreekt het me nog aan voldoende games voor het ding.

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Anoniem: 279033 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:20:
[...]

Niet tot de doelgroep? Je bedoelt mensen die graag teveel geld voor een handheld betalen en daarnaast zich overleveren aan monopolypositie :')

Ik vond het een nuttige inzichtelijke post ben ben het dan ook met de poster eens. Regelmatig heb je bij de speelgoedzaken games die zeer redelijk zijn voor een spotprijs. (Trouwens, geldt voor alle consoles) Zoiets zal je niet hebben bij de PSN-store gezien zij de enige aanbieders zijn. Tuurlijk kunnen ze de prijzen wel verlagen maar als je alleen al kijkt naar de Fifa09-prijs geeft dat iets aan, vooral aangezien deze release stamt uit een tijd waar ze nog concureerden met winkelprijzen.

Dat je games goedkoper kan krijgen door ze uit een andere store te halen is slechts een pleister op de wonde aangezien dit eveneens voor fysieke producten geldt.

Trouwens weet iemand hoe Manhunt 2 voor de psp is en in hoeverre die gecensureerd is?
Sony bepaalt de prijzen van zijn eigen uitgegeven games, EA games dus weer voor zijn eigen titels, blame them als je Figa09 dus te duur vins. Dat sommige speelgoed winkels stunten met oude games betekent dat ze ervanaf willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:30
Nog niemand die een GO heeft hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
jip_86 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 01:57:
Jawel, heb een pearl white psp go gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Laatst online: 22:40

3style

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twee vragen.

Wat ik al in een ander forum beschreef over het downloaden ben ik benieuwd of iemand al via de psp go als via de amerikaanse of engels store games heeft gedownload.

Ik ben ook benieuwd als je vrienden een psp go heeft en je logt in op zijn account met je eigen psp go of je dan zijn eerdere game kan downloaden en kan spelen.

Dat zijn 2 vragen. O

Ik heb niks tegen de PSP GO als apparaat maar meer tegen het feit dat de GO gewoon erg duur is en dat er maar 1 partij is die de prijs bepaalt. Ook heb ik me uitgesproken over het feit dat ik het wenselijk zou vinden dat amazone.com (uk) of game.com en zou kunnen verkopen door samen te werken met ea, ubisoft etc.

Dus dat games niet alleen via psn store te verkrijgen zijn maar via meer kanalen. Net zo als je MP3 kunt downloaden via itunes maar ook via amazone die vaak weer wat goedkoper is. Dat zou perfect zijn voor de consument en ook voor sony en publishers want dat maakt dit produkt beter. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 10:36:
Twee vragen.

Wat ik al in een ander forum beschreef over het downloaden ben ik benieuwd of iemand al via de psp go als via de amerikaanse of engels store games heeft gedownload.

Ik ben ook benieuwd als je vrienden een psp go heeft en je logt in op zijn account met je eigen psp go of je dan zijn eerdere game kan downloaden en kan spelen.

Dat zijn 2 vragen. O

Ik heb niks tegen de PSP GO als apparaat maar meer tegen het feit dat de GO gewoon erg duur is en dat er maar 1 partij is die de prijs bepaalt. Ook heb ik me uitgesproken over het feit dat ik het wenselijk zou vinden dat amazone.com (uk) of game.com en zou kunnen verkopen door samen te werken met ea, ubisoft etc.

Dus dat games niet alleen via psn store te verkrijgen zijn maar via meer kanalen. Net zo als je MP3 kunt downloaden via itunes maar ook via amazone die vaak weer wat goedkoper is. Dat zou perfect zijn voor de consument en ook voor sony en publishers want dat maakt dit produkt beter. _/-\o_
volgens mij komt sony met soort van voucher kaarten voor in stores voor specifieke games zoals ze met patapon 2 deden in de US, En je kan neit met meerdre accouns op een PSP qua software werken, daar dus helaas verkeerd achtergekomen nadat ik US store ongeduldig Motorstorm had gehaald met me US PS3 account terwijl ik mijn Nl PSN account op de PSP gebruik, het is of en of dus je moet 1 account activeren op de PSP en dan kan je alleen games spelen van de geactiveerde account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 22-04 13:37

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

jip_86 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 01:57:
Ik heb me daarnet 1tje aangeschaft. Erg mooi apparaat :)

Om eerlijk te zijn zou ik geen PSP GO gekocht hebben moest ik een PSP 3000 hebben, maar ik had nog een PSP van de eerste generatie. Gran Turismo stond wel mooi te blinken in de winkel :P

Ter info: Je kan je nieuwe PSP GO laten registreren op je PSN account en dan met je oude PSP 3 spellen op je account laten registreren en dan kan je gratis 3 games (naar keuze vermoed ik) naar je PSP GO downloaden! :)

[ Voor 21% gewijzigd door ETzPliskin op 03-10-2009 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190312

Ik heb vandaag ook een PSP Go aangeschaft. Een zwarte welteverstaan. Ben momenteel bezig Motorstorm: Arctic Edge te downloaden via de PlayStation Store. Daarnaast wil ik er Final Fantasy VII op gaan zetten. Gelukkig dat die tegoedkaartjes er nu zijn, want ik wilde dus echt niet aan een creditcard beginnen.

Het apparaatje komt heel degelijk over vind ik en de knoppen hebben een aangename 'klik'. Wel mis ik een beschermhoesje. Erg armzalig dat dat er niet eens bij zat..... Sowieso is het basispakket echt zo kaal als het maar kan zijn: de PSP Go, een snoertje om het ding op de computer/ stopcontact aan te sluiten en een DVD met GO Media. Gelukkig wel vier spellen voor mij....soort van :9

Voor de duidelijkheid: je kunt bij de PSP Go in totaal 4 (!) gratis games krijgen als je een oudere PSP hebt of 1 gratis game als je geen ouder model hebt. Koop je de PSP Go voor 10 oktober dan kun je Gran Turismo gratis downloaden (of je nu een oudere PSP hebt of niet) en daarnaast zoals reeds gezegd nog eens drie games (uit een aantal keuzemogelijkheden) als je een oudere PSP hebt en minimaal 1 UMD-spel.

Best een redelijk gebaar van Sony, hoewel het natuurlijk zuur blijft dat het transfer-programma geschrapt is voor mensen die heel veel UMD-spellen hebben (waaronder ik). Onlangs heb ik nog Dissida gekocht en die kan ik dus mooi niet op mijn PSP Go spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
helaas werkt de software niet op de mac, dus voor mij nog geen psp Go

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-02 11:34
Weet iemand of Chickhen het ook doet met fw 6.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Eli3l schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 20:32:
Weet iemand of Chickhen het ook doet met fw 6.0?
verkeerd forum.

lees de regels

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 03-10-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-04 18:24
Anoniem: 190312 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 20:18:

Voor de duidelijkheid: je kunt bij de PSP Go in totaal 4 (!) gratis games krijgen als je een oudere PSP hebt of 1 gratis game als je geen ouder model hebt. Koop je de PSP Go voor 10 oktober dan kun je Gran Turismo gratis downloaden (of je nu een oudere PSP hebt of niet) en daarnaast zoals reeds gezegd nog eens drie games (uit een aantal keuzemogelijkheden) als je een oudere PSP hebt en minimaal 1 UMD-spel.

Best een redelijk gebaar van Sony, hoewel het natuurlijk zuur blijft dat het transfer-programma geschrapt is voor mensen die heel veel UMD-spellen hebben (waaronder ik). Onlangs heb ik nog Dissida gekocht en die kan ik dus mooi niet op mijn PSP Go spelen :(
Kunnen alleen eigenaars van een PSPgo-systeem van deze aanbieding profiteren?

Ja, als je het Gran Turismo-thema naar een ander PSP-model, een PlayStation 3-systeem of je pc downloadt, krijg je de promotiecode niet. Daarnaast moet je het thema ook voor middernacht op 10 oktober 2009 downloaden.
Van de officiële PSN website

Iemand al de code binnen?
Vandaag rond 6 uur mijn gloednieuwe PSPGo aan het internet gehangen en het thema gedownload.
Ze zeggen dat het 30 dagen kan duren, maar dat je het binnen een week binnen moet hebben.
Maar een code opsturen moet toch niet zo heel moeilijk zijn? ;)

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:13

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb de code (vrijdag avond) ontvangen voor de 3 games (omdat ik nog een oude PSP1000 heb), maar hier nog geen code voor GT (wat toch veel makkelijker moet zijn voor Sony?)
Je hebt maar 1 UMD-spel (en een ander model PSP) nodig om in aanmerking te komen voor de 3 extra games. De keuze is niet zo groot, maar je kan gelukkig wel zelf kiezen. Had hem trouwens op 1 oktober gehaald.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leech1984 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 21:12:
[...]

[...]

Van de officiële PSN website

Iemand al de code binnen?
Vandaag rond 6 uur mijn gloednieuwe PSPGo aan het internet gehangen en het thema gedownload.
Ze zeggen dat het 30 dagen kan duren, maar dat je het binnen een week binnen moet hebben.
Maar een code opsturen moet toch niet zo heel moeilijk zijn? ;)
Dat is dus precies hetzelfde als wat ik zeg ;) Je hebt geen oud model PSP nodig om Gran Turismo gratis te kunnen krijgen. Een oude PSP heb je alleen nodig om die drie gratis andere games te krijgen. Overigens heb ik de codes nog niet. Niet voor Gran Turismo en ook nog niet voor die drie andere gratis games. Vaag dat het zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Anoniem: 190312 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 22:44:
[...]

Dat is dus precies hetzelfde als wat ik zeg ;) Je hebt geen oud model PSP nodig om Gran Turismo gratis te kunnen krijgen. Een oude PSP heb je alleen nodig om die drie gratis andere games te krijgen. Overigens heb ik de codes nog niet. Niet voor Gran Turismo en ook nog niet voor die drie andere gratis games. Vaag dat het zo lang duurt.
Ik dacht dat je bedoelde dat je ook op de oude PSP Gran Turismo gratis kon downloaden.

Misverstandje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Anoniem: 190312 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 20:18:
Ik heb vandaag ook een PSP Go aangeschaft. Een zwarte welteverstaan. Ben momenteel bezig Motorstorm: Arctic Edge te downloaden via de PlayStation Store. Daarnaast wil ik er Final Fantasy VII op gaan zetten. Gelukkig dat die tegoedkaartjes er nu zijn, want ik wilde dus echt niet aan een creditcard beginnen.

Het apparaatje komt heel degelijk over vind ik en de knoppen hebben een aangename 'klik'. Wel mis ik een beschermhoesje. Erg armzalig dat dat er niet eens bij zat..... Sowieso is het basispakket echt zo kaal als het maar kan zijn: de PSP Go, een snoertje om het ding op de computer/ stopcontact aan te sluiten en een DVD met GO Media. Gelukkig wel vier spellen voor mij....soort van :9

Ik hoop maar dat het bij mij is goed gegaan met die 3 games, had eerst het process niet in de goede volgorde gedaan omdat eht bij de voorwaarden toen nog fout beschreven stond dat je eerst de umd in de psp1k,2k,3k moest laden en daarna pas de PSPgo registreren, daarna heb ik nog de goede sequence gevolgt. Maar nu maar hopen dat het geen peoblemen opleverde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damned ... mijn dochter was jarig en ook ik kreeg een kado van de vrouw. Ze had met vvvv-bonnen en mijn geld (oude PSP voor 180 verkocht) een zwarte PSP Go voor me gekocht voor 235 euro. What the F#ck wilde het al bestellen via the UK voor 199 pond want vond PSP GO te duur in NL. Ze wist dat ik het nog zou bestellen en dat ik al een paar weken bezig was via youtube, forums en met game buddies. Schrok ervan
toen ze mij een kado gaaf en het uitpakte. Ahhh hu duh wat Nee een PSP GO what the .Maar goed moest ik een keuken en een fietsje in elkaar zetten voor de kleine waarmee ik de hele middag wel zoet mee was :)

Ik heb meteen het apparaat op de lader gegooid. en vanmorgen me zelf maar even aangemeld en kan alleen maar games downloaden met een euro teken. Credit card gegevens ingevoerd maar zodra je een account aanmaakt voor de US dan herkend hij je kaart niet als inwoner VS. Dus zit je vast aan de euro. Moet zeggen
jammer maar goed beveiligd door sony :).

Moet zeggen dat het allemaal wel klein is maar na een tijdje met socom (demo) gespeeld te hebben wen je er wel aan. Maar moet zeggen dat een PSP 3000 het zelfde doet en beter speelt. Moet er nog aan wennen. Moet alleen nog fifa 10 even downloaden. Bluetooth werkt wel maar het nog niet kunnen internetten via het toestel ga ik ook nog verder uittesten. Heb zelf aardig grote handen.

Heb via mijn oude psp 1 mezelf even aangemeld voor de psn rewards maar dat ging niet goed volgens mij. Zou via reward iets moet aanklikken en dan een thema moeten downloaden maar krijg dat niet voor elkaar.
Vanavond ook maar even kijken. lijkt net of ik geen toegang heb. ALs het niet lukt jammer dan maar geen 3 games. Heb de leukste games toch al eens gespeeld.

Conclusie is toch wel voor mezelf dat een PSP3000 eigelijks het zelfde is en qua gebruik iets makkelijker qua games . Wilde eigelijks de witte maar die was uitverkocht dus had ze maar een zwarte meegenomen.
Het boeit haar ook niet want ze speelt er toch niet mee en moest maar blij zijn. }:O

Note : Het is nog niet helemaal GO met de PSP maar het is wel een lekker licht toestelletje en daarnaast is de joystickje wel erg klein en zet ik steeds mijn duim klem tussen de uitsparing waarin die zit. Voelt een beetje jammer. Al met al geef ik de PSP GO een lager cijfer dan de PSP Go 3000. Nu hoop ik dat de games wel goedkoper worden want ik wil wel elke maand minimaal een game downloaden. Daarnaast hoop ik op meer distributie van games door andere aanbieders. Anders heeft Sony wel erg veel macht over zijn game gebruikers. _/-\o_

Krijg mijn PSP 1000 niet via reward aangemeld heb al een update gedaan maar werkt niet. Moet zeggen dat mijn psp 1000 uit indo komt en niet helemaal orgineel maar heb wel 17 UMD schijfjes en een paar films op UMD.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 05-10-2009 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woohoo! Ik heb mijn PSP Go reward-codes binnen voor een gratis exemplaar van Gran Turismo en nog eens drie gratis extra PSP-games (omdat ik ook nog een oude PSP had). In totaal zaten er drie dagen tussen registratie en ontvangst van de codes. Gran Turismo is momenteel aan het downloaden. Ik ben benieuwd.

Ik heb tot nu toe al aardig wat gespeeld op de Go en moet zeggen dat, ondanks dat het apparaatje kleiner is, ik minder snel kramp in mijn vingers krijg dan bij de normale PSP. Best opvallend. Zal wel te maken hebben met de iets andere plaats van de analoge stick.

Daarnaast is het een verademing dat de laadtijden van games nu zo kort zijn. De laadtijden in Motorstorm Arctic Edge bedragen hooguit enkele luttele seconden. Veel beter dan ik bij UMD's gewend ben. Al met al ben ik dus erg enthousiast tot nu toe :9

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 190312 op 05-10-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Ik heb ook de code binnen van Gran Turismo. Net even gespeeld en ben onder de indruk.

Ik heb ook de Collector's Edition van Gran Turismo dus ik net de Veyron code invoeren, krijg ik de Corvette.
WTF??

Morgen even Sony bellen dat ze een verkeerde code hebben geleverd... :(

EDIT:

Als je nog een auto wilt, even op deze link klikken. Je moet een test doen, maar met een beetje mazzel moet het wel lukken.

Ik had een beschamende score van 2745. En kreeg wel de auto... volgens mij moet je rond de 2100-2200 punten halen.

[ Voor 36% gewijzigd door leech1984 op 05-10-2009 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PSP GO op mijn mobiel aangemeld via bluetooth.

Via Netwerk van KPN al even wat internet gedaan en youtube filmpje bekeken. Werkt goed met 1 Mb verbinding en daarnaast nog via skype met mijn broertje gebeld ook via bluetooth en mijn mobieltje. Werkt perfekt allemaal. Om naar vast nummers zekers goedkoper maar om mobiele nummers te bellen kun je beter je abonnement gebruiken. Via skype is dat te duur.

Heb ook al ontdekt wat er mis is met mijn PSP1000 wifi verbinding werkt niet goed, vermoed dat er iets defekt is krijg het even online en dan loopt het vast ,maar dan ook de hele psp. Wil toch even mezelf aanmelden voor die 3 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098

Net mijn psp go binnen. Wat een topding. Ik was eerst sceptisch over de handligging, maar het zit naar mijn meing beter dan de psp 3000, die ik ook heb. Beeld is ultra scherp en ik merk op het eerste oog eigenlijk helemaal geen verschil tussen de 3000 qua grootte. Het is niet echt merkbaar. Maar de grootste pluspunt vind ik toch de controlgevoel, de stick is directer en de schouderknoppen zijn van veel betere kwalitet. Ik ben echt blij met dit ding, want t gaat zo mijn zak in, is gewoon net als een 2e mobiel zo klein is ie :)

Wel had ik de kleur zilver liever gehad, omdat het geen vingerafdrukken pakt. Hier mensen nog die via viedeogameplus hebben besteld? Hij was er nam,elijk voor €160 excl. €23 verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:03:
Net mijn psp go binnen. Wat een topding. Ik was eerst sceptisch over de handligging, maar het zit naar mijn meing beter dan de psp 3000, die ik ook heb. Beeld is ultra scherp en ik merk op het eerste oog eigenlijk helemaal geen verschil tussen de 3000 qua grootte. Het is niet echt merkbaar. Maar de grootste pluspunt vind ik toch de controlgevoel, de stick is directer en de schouderknoppen zijn van veel betere kwalitet. Ik ben echt blij met dit ding, want t gaat zo mijn zak in, is gewoon net als een 2e mobiel zo klein is ie :)

Wel had ik de kleur zilver liever gehad, omdat het geen vingerafdrukken pakt. Hier mensen nog die via viedeogameplus hebben besteld? Hij was er nam,elijk voor €160 excl. €23 verzendkosten.
Heb hem daar ook besteld, scheelt toch een hoop euries met de prijs hier, hoe lang heb je moeten wachten voor je hem binnen had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-02 09:11
Ik heb een PSP2000, zag dat sommige docking stations een TV-out ook hebben. Als je die gebruikt heb je dan een dual screen? Of schakelt hij de PSP scherm uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 15:46

Denko

|{ing Øf ßlitz

"Gefeliciteerd! Met je score in de Gran Turismo®-rijtest heb je een Mercedes-Benz SLR McLaren verdiend!"

iemand die em wil?

TC7E-5DBN-CNFK

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zit een beetje te informeren naar een PSP, ja ik loop een beetje achter de feiten aan ;)
De Go is een erg gaaf apparaat, maar omdat ik nog helemaal geen PSP heb denk ik dat dit nogal overkill kan zijn. En omdat je dan alleen kan downloaden, en ik mij best kan vermaken met de oudere (nu al goedkoop in de winkels) spellen.

Nu zit ik ook een beetje in het marktplaats/ebay circuit te kijken, en moest ik mijzelf de vraag stellen of het de moeite waart is om voor een 3000 serie te gaan, of dat de 2000 ook prima mee gaat.

De 3000 had een beter scherm heb ik begrepen, en een wat grotere cache. Nu vraag ik mij af: Is dit inderdaad een groot verschil, of kan ik net zo goed voor de 2000 gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098

Anoniem: 198824 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 07:09:
[...]

Heb hem daar ook besteld, scheelt toch een hoop euries met de prijs hier, hoe lang heb je moeten wachten voor je hem binnen had?
5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-04 02:31

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Don3k schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 13:03:
Ik heb een PSP2000, zag dat sommige docking stations een TV-out ook hebben. Als je die gebruikt heb je dan een dual screen? Of schakelt hij de PSP scherm uit?
Gaat uit...

Ik weet niet of die TV-Out functie echt een handige functie is... Mijn PSP staat sinds vandaag in de Pricewatch. :p Ik heb er ene leuke tijd mee gehad, heb in totaal 10 PSP's gehad. Ik gebruikte mijn PSP alleen om soms muziek mee te luisteren, maar sinds een week heb ik een iPod. :)

Gulfstream G650

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Dit topic is gesloten.