Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Anoniem: 181786 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 21:19:
[...]

En is de memorycard al binnen? Zo ja, hoe bevalt resistance?
Ik kon niet wachten en heb er even één bij intertoys gehaald. Kost wat maar dan heb je ook wat. Resistance bevalt erg goed, is een erg vet spel. Moet het nu nog even een beetje beter onder de knie krijgen. Wordt tijd dat we een clan gaan vormen :9

[TWK]b0kt0r ;)

En om even terug te komen op de ervaringen met de 300* PSP. Wat mij opvalt is dat er soms wat interlace lijkt te zijn. Niet storend en niet in-game, maar vooral bij de voorfilmpjes van de wat oudere spellen. Zo geeft het intro van Killzone (1) wat lichte streepvorming. Ik heb nu oude en nieuwe spellen gespeeld, en bij de nieuwe spellen totaal geen last. Alsof de games voor de nieuwere mobo's anders of beter ontwikkeld zijn, maar dit lijkt mij sterk. Verder bevalt hij erg goed, zo goed dat ik een DS heb gekocht voor mijn vriendin. Dan hoef ik hem niet meer af te geven, hé :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219392

Hallo

Ik heb sinds een paar dagen mijn PSP slim 2004 proberen om te bouwen.
Ik gebruikte een pandora bat. en een magic memory en heb de PSP gedowngrade naar 3.71 m33 , alleen bij spellen aflezen vanuit de memory stick loopt hij vast na het witte scherm met PSP logo.Ik heb ook bij M33 recovery menu de UMD mode op M33 driver en Sony NP9660 geprobeerd maar nog loopt hij vast hij leest niks van een memory stick(de magic memory i.c.m de pandora leest hij wel).

Weet iemand wat ik nog kan proberen?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Ben bang dat we je hier niet echt verder kunnen helpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:50
nieuwste m33 firmware erop zetten zal waarschijnlijk wel helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bartju schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 11:28:
nieuwste m33 firmware erop zetten zal waarschijnlijk wel helpen ;)
Welke M33 firmware? de 5.00 m33?
Ik heb een pandora + magic memory en kan alleen 3.71 m33-2 of 3.80 m33-5 of 3.90 m33-5 installeren.
Ik heb ze alle 3 geprobeerd maar alle geen resultaat.
Hoe kan ik een magic memory maken met een ander m33?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Laatst online: 23:50
De 5.00 m33 is goed. Als je al een m33 firmware hebt, kan je gewoon updaten naar de nieuwste. Dit kan via de computer en via netwerk update in je xmb. Je hoeft hier niet speciaal je pandora voor te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bartju schreef op zondag 05 april 2009 @ 00:13:
De 5.00 m33 is goed. Als je al een m33 firmware hebt, kan je gewoon updaten naar de nieuwste. Dit kan via de computer en via netwerk update in je xmb. Je hoeft hier niet speciaal je pandora voor te gebruiken.
Dat klopt maar de psp leest geen update via memory card.
Is er ook een andere manier ?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als je je PSP wilt downgraden en daar problemen/vragen bij hebt: Prima, maar in Spielerij - Problemen & Vragen. Echter, wanneer het gaat om spellen die niet willen werken daarmee (omdat ze niet legaal verkregen zijn), is het je eigen probleem.

Vanaf nu weer ontopic aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik zoek eigenlijk nog steeds een goede Point and Click adventure voor de PSP, als die er al zijn. Myst heb ik al, maar is niet helemaal mijn ding. Ik hou echt van spellen als Broken Sword, Discworld en Monkey Island bijv.

Op de DS barst het van deze spellen (en daar heb ik er al veel van), maar mn PSP hapt veel stof en zou hem graag wat meer willen gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147889

ik heb ook de 5.00 m33, en als ik op select druk in het hoofdmenu, dan komt er een menu'tje met clockspeeds e.d. Nu las ik dat god of war hogere speeds nodig heeft. Hij staat nu op auto, gaat de psp dan vanzelf naar 333? Of moet ik dit per se handmatig instellen voor dit soort games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-04 17:06
Als het goed is gaat ´ie automatisch naar 333.

Het valt me trouwens op dat veel games (ports-remakes van ps1 games bijvoorbeeld) nog vrij goed werken op 133/100. Volgens mij scheelt dat aanzienlijk op de accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-04 18:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

kort vraagje:

is de Sony Media Manager software ook op te starten zonder een PSP aan te sluiten? om bv alleen in de online store te kijken?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:19

Grannd

da Granndest

nieuws: Rock Band Unplugged verschijnt op 9 juni voor PSP

Dit jaar zijn en komen er toch een hoop interessante PSP titels:

Rock Band, Little Big Planet, Jak & Daxter, Monster Hunter, Resistance Retribution.

Ik had een PSP met Custom firmware, maar die heb ik een keer bij het upgraden gebrickt, dat overkomt dus zelfs tweakers :), alles gedaan volgens de readme en bij het upgraden bleef die op 99% hangen, dan sprong die terug naar 84% en ging die weer naar 99% etc. etc.
Tja, ik wist dat je hem niet uit moest zetten of resetten bij het upgraden maar zo was hij ook nutteloos. Heb hem toen een nachtje aan laten staan aan de oplader, de volgende dag was het nog precies hetzelfde en toen heb ik hem maar uitgezet en inderdaad daarna kon ik hem wel aanzetten maar gebeurde er niks meer, ook geen recovery menu oid te krijgen.

Nu zit ik nog altijd te twijfelen om gewoon een Pandora op Deal-Extreme te bestellen een keer ($6 scheelt al flink met die 13-jarige gastjes op marktplaats die een cfw aanbieden voor 15 euro :P), maar ik denk dat ik de E3 af ga wachten met al die geruchten over een nieuwe PSP, de PSP die ik nu heb (1004) had ook flinke krassen en met alle PSP games die je van de PSN kan plukken hoef ik ook niet meer met UMD's te zeulen, ik zie het al helemaal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:42
Grannd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 20:09:
[URL="http://tweakers.net/nieuws/59500/rock-band-unplugged-verschijnt-op-9-juni-voor-psp.html"]nieuws: Nu zit ik nog altijd te twijfelen om gewoon een Pandora op Deal-Extreme te bestellen een keer ($6 scheelt al flink met die 13-jarige gastjes op marktplaats die een cfw aanbieden voor 15 euro :P), maar ik denk dat ik de E3 af ga wachten met al die geruchten over een nieuwe PSP, de PSP die ik nu heb (1004) had ook flinke krassen en met alle PSP games die je van de PSN kan plukken hoef ik ook niet meer met UMD's te zeulen, ik zie het al helemaal zitten.
Ik heb een bepaalde install gedownload om een magic memorystick te maken waarmee je ook de originele weer terug zou kunnen zetten. Lijkt me dat je die ook eens dan kunt proberen. Die accu van D-E is gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:19

Grannd

da Granndest

Ja daar ben ik van op de hoogte :)

Maarja, voorlopig heb ik er toch geen tijd voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877

Kampen die nieuwe PSP's op dit moment nu nog steeds met schermproblemen? Ik denk er aan eentje te kopen voor op vakantie, maar als het scherm slechts is van de 3000 serie, ga ik toch liever voor een Nintendo DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:56
offtopic:
Iemand 256mb (of meer) pro duo kaartje over? :D Het PlayStation Portable ervaringen Topic deel 21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299288

Laatst had ik mijn PsP laten vallen. Het UMD klepje is eraf gegaan, maar gelukkig heb ik die weer terug kunnen duwen. Nu zitten de scharniertjes van de UMD klep nog wel los. De game erin steken lukt wel, maar als je die weer uit de PsP wil halen, gaat dat niet vanzelf.

Ik wil proberen of ik de scharnieren weer terug kan krijgen. Nu vraag ik me af of ik de hele PsP moet demonteren (daar kan ik wel wat terugvinden via YouTube hoe dat zou moeten), maar de vraag is of dat zo rigoreus moet. Kan het ook simpeler? Heeft iemand hier ervaringen mee?

De PsP heeft dus verder geen beschadigingen, alleen 2 losse scharnieren van de UMD klep. Hoor graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-04 02:31

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Nou, ik heb dus vandaag mijn 2e PSP gekocht; de oude PSP Phat was kapot gegaan omdat er vocht binnen is gekomen. :$

Enne, er zat 4.01 op, op de nieuwe Slim Lite 2004 CW. Mijn vorige PSP was de 1000 CW.

Ik dus upgraden naar OFW5.50, alleen zie ik vrijwel GEEN veranderingen;

Ik zie alleen een Trend Micro en Zoeken-logo's in de InternetBrowser. :Z

Als ik een Demo wil downloaden vanaf PSN, moet ik ALSNOG inloggen?
Ik zie nergens de optie om Submappen aan te maken in mijn PSP-XMB's. -O-

Ook hoor ik mensen praten over een TIFF-exploit, of iets dergelijks. :? Zou de PSP-2000 CW niet meer te downgraden zijn; ik heb een extra grote memorycard, en ook wil ik de PSP verssnellen naar 333 Mhz.

Ik heb bewust niet voor de 3000 gekozen omdat die een slechte display zou hebben, en omdat ik hem plasticer vind. :N

Ook zegt men dat Standby het niet doet op de Slim&Lite. :z Bij mij werkt standby gewoon.. hij gaat verder waar ie was gebleven bij mij. Ik heb toch geen "verkeerde" PSP? :/

Trouwens, ook het opladen gaat niet via USB. Bij de XBOX360 blijft hij haken op "Zoekt verbinding" oid, en wanneer ik de PSP koppel aan mijn PC staat er in Windows: "Apparaat wordt niet herkend". :'(

Voor de rest bevalt mijn nieuwe PSP me wel; geen krasjes etc. Hij voelt een stuk lichter aan, de enige nadeel vind ik dat hij er niet zo degelijk meer uitziet als zijn oudere broer. :O

[ Voor 25% gewijzigd door SalimRMAF op 24-04-2009 19:44 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Laatst online: 02:21
salimrmaf schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:24:
[...]

Als ik een Demo wil downloaden vanaf PSN, moet ik ALSNOG inloggen?
Ja
Ik zie nergens de optie om Submappen aan te maken in mijn PSP-XMB's. -O-
Die optie is er ook niet bij gekomen, maar nu leest de psp dieper dan 1 mapje. Als je bijvooreeld bij muziek; een mapje "artiest" en daarin een mapje "album" zag de psp eerst alleen een leeg mapje "artiest". Nu worden de mapjes "artiest" en het mapje "album" gewoon gelezen.
Ook zegt men dat Standby het niet doet op de Slim&Lite. :z Bij mij werkt standby gewoon.. hij gaat verder waar ie was gebleven bij mij. Ik heb toch geen "verkeerde" PSP? :/
Werkt bij mij ook gewoon en dat was een jaar geleden ook al zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275034

Wordt het geen tijd voor deel 22?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:02

lord_fh

PS5

hallo,

ik heb 2 jaar geleden ofzo een keer een PSP gekocht, zon heel pack met mem kaart etc toender tijd, deze heb ik half jaar geleden aan men broertje verkocht, maar heb er toch spijt van en wil een nieuwe kopen, nu lees ik iets over schermen oid die niet goed zijn ? (ik ben echt helemaal uit de game dingen geweest, dus weet er niet veel meer van af van de laatste ontwikkelingen)

Verder ik zie nergens op internet meer zon start pack oid met van alles erin , maar goed das verder neit zo boeiend, gwn losse mem kaart en hoesje en dan ben je ook klaar haha !

zijn er nog een beetje leuke spellen tegenwoordig en komt er nog wat aan ?

En als laatste , is er zoiets als een houder oid voor in de auto (film kijken in de auto whehe :P )

Denk dat dat het voorlopig was !

alsvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 19:36:
Resistance: Retribution komt vrijdag uit in Nederland.
Ik heb wat video's gezien en vind het er best goed uitzien voor een PSP game. Is iemand van plan deze game te kopen? Ik twijfel nog, hoe is bijvoorbeeld de online mode?
Nope, ik hoef geen shooters op mn psp, is gewoon inferieur tov de gewone consoles en zeker tov de pc. Had liever gezien dat ze Retribution net zo hadden gemaakt als Killzone: Liberation. Dat past ten minste bij en handheld en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-04 12:49

EgoPro

Time is an illusion.

-RazieL- schreef op maandag 18 mei 2009 @ 17:47:
[...]

Nope, ik hoef geen shooters op mn psp, is gewoon inferieur tov de gewone consoles en zeker tov de pc. Had liever gezien dat ze Retribution net zo hadden gemaakt als Killzone: Liberation. Dat past ten minste bij en handheld en werkt perfect.
Euh ik probeer te begrijpen wat je niet goed vindt aan Retribution en waarom het niet past bij een handheld. Dit is voor mij (en vele anderen) 1 van de beste shooters voor de PSP tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-04 10:30
-RazieL- schreef op maandag 18 mei 2009 @ 17:47:
[...]

Je moet natuurlijk geen handheld games gaan vergelijken met console games.

Als Resistance:Retribution netzoals K:L een top-down game was geworden,
had ik de game hoogstwaarschijnlijk veel minder gewaardeerd.
Ik ben dus wel blij met deze vorm van FPS/Shooter in R:R. :)
EgoPro schreef op maandag 18 mei 2009 @ 19:37:
[...]

Euh ik probeer te begrijpen wat je niet goed vindt aan Retribution en waarom het niet past bij een handheld. Dit is voor mij (en vele anderen) 1 van de beste shooters voor de PSP tot nu toe.
Zeker weten. Ik behoor ook tot één van de vele anderen. :7

Een prima uitziende en werkende (qua besturing) shooter voor op een handheld.

Vond nog het meest storende, dat de levels soms net even wat te langdurig en een tikkeltje saai waren.
Maar daarintegen vond ik de muziek verrassend interessant en multiplayer vrij uitgebreid.

:: Second Place Is First Place Loser ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Laatst online: 01-04 15:25
Ik heb sinds kort een tweedehands PSP1004. Ik heb er 5.00 m33-6 op gezet en hem zelfs zo ver gekregen ISO's te streamen via usb kabel van de HD van mijn laptop. Echt een heel leuk ding en kan ontzettend veel door al die homebrew.

Ik heb echter een probleem: GHOSTING! ARrrrghhhlll... echt krankzinnig, 60ms. response ofzo. Syphon Filter en Def Jam zijn hier gewoon onspeelbaar door. Ik zie nu zelfs ghosting in RocoLoco2! Films zijn helemaal onkijkbaar.

Weet iemand of dit te repareren is door het scherm te vervangen? Ik zie op bijv. Dealextreme erg veel replacement schermen maar ik neem aan dat deze ook allemaal die kak responsetijd hebben? Kun je niet met veel gedoe een ander 4,3" scherm inbouwen? Is het echt onmogelijk? :(

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:06

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Even een vraagje. Aangezien ik binnenkort een DLNA-mediaservertje thuis heb draaien. Is het ook mogelijk voor de PSP om daarop te connecten? dan?

De PSP had toch ook mogelijkheden als DLNA streaming?

[ Voor 8% gewijzigd door AW_Bos op 22-05-2009 14:20 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet het via je PS3. Misschien kom je hier wat verder: http://www.us.playstation.com/PSP/Features/DLNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 20:06

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

SChief schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 22:58:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet het via je PS3. Misschien kom je hier wat verder: http://www.us.playstation.com/PSP/Features/DLNA
Maar dat gaat dan nog vrij vraag werken via draadloos (bij mij dan)..

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Negakinu schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:46:
Ik heb echter een probleem: GHOSTING! ARrrrghhhlll... echt krankzinnig, 60ms. response ofzo. Syphon Filter en Def Jam zijn hier gewoon onspeelbaar door. Ik zie nu zelfs ghosting in RocoLoco2!
De oplossing is vrij simpel. Gewoon de nieuwste firmware erop zetten en de games op UMD kopen of in de PSstore (indien je dat nog niet had gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-04 21:10
Of zet ze gewoon op je mem. kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Anoniem: 181786 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 11:04:
[...]

De oplossing is vrij simpel. Gewoon de nieuwste firmware erop zetten en de games op UMD kopen of in de PSstore (indien je dat nog niet had gedaan).
Uhhuh, zelfs originele spellen hebben last van ghosting. Een beetje een non-argument dus.
Final;Fantasy VII: Crisis Core heeft het op zowel UMD als van een geheugen kaartje.

Met andere woorden, er is hoe dan ook niets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik heb de 22ste een 16Gb MkII memory stickie gekocht bij Dealextreme.

https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15682

Heeft iemand 'm toevallig al in zijn PSP zitten? Ik lees wisselende verhalen maar voor die €32.00 incl verzenden ga ik het gewoon proberen. Is (uiteraard) een fake, niet MagicGate-compatible.

Natuurlijk zal ik laten weten of en hoe hij bevalt zodra ik 'm heb (staat nu nog op 'waiting for suppliers').

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

EgoPro schreef op maandag 18 mei 2009 @ 19:37:
[...]

Me too! Dat is juist een shooter die veel mensen laat zien dat het dus wél kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Laatst online: 22-04 16:26
http://www.psp-media.nl/n...igingen/25544-psp_go.html

Ik weet niet of het waar is, ik hoop het niet.

Ding ziet er niet uit.

Edit:

http://www.psp-media.nl/n...-betere-afbeeldingen.html

Linkje naar betere foto's

[ Voor 29% gewijzigd door m-tuning op 30-05-2009 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 13:54
m-tuning schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 22:15:
http://www.psp-media.nl/n...igingen/25544-psp_go.html

Ik weet niet of het waar is, ik hoop het niet.

Ding ziet er niet uit.
Ik ben het helemaal met je eens, maar ik hoop dat het meevalt als je dat ding in het echt zou zien :P

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/05/press-sony-psp-go-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/05/press-sony-psp-go-1.jpg
Bron Engadget artikel

[ Voor 9% gewijzigd door Robino op 30-05-2009 22:31 . Reden: Bron-verwijzing toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik overweeg een PSP Slim en Lite aan te schaffen maar vind het geheel rond de downgrades nog wat onduidelijk. Is de 3000 versie die je nu in de winkel ziet nu wel of niet goed te downgraden? Wie kan hier iets over vertellen? Ik lees / hoor erg wisselende verhalen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-04 10:30
Rave17 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 22:29:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens, maar ik hoop dat het meevalt als je dat ding in het echt zou zien :P

[afbeelding]
[afbeelding]
Bron Engadget artikel
Fake. Kan gewoon niet anders.

:: Second Place Is First Place Loser ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Laatst online: 16-04 23:46
TheRitz schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 09:39:
Ik heb de 22ste een 16Gb MkII memory stickie gekocht bij Dealextreme.

https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15682

Heeft iemand 'm toevallig al in zijn PSP zitten? Ik lees wisselende verhalen maar voor die €32.00 incl verzenden ga ik het gewoon proberen. Is (uiteraard) een fake, niet MagicGate-compatible.

Natuurlijk zal ik laten weten of en hoe hij bevalt zodra ik 'm heb (staat nu nog op 'waiting for suppliers').
Fake? Oh, dan mag je blij zijn als je de helft van de ruimte kan gebruiken. Alles wat er meer op komt dan eigenlijk kan wordt corrupt.

* AlterMann kijkt boos naar z'n fake 8GB stickje.

Ik heb momenteel een 8GB microSD + verloopje in m'n PSP, werkt ook erg goed, en niet duur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-03 13:22
Dit is afkomstig van Qore, dus officieler kan het zo ongeveer niet. Let ook op dat er ineens vanaf de grotere sites betere foto's opduiken -- die hadden ze dus al, maar ze waren onder embargo. In andere woorden: no fake...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-04 13:35
Is Killzone: Liberation een beetje vet? Ik heb Killzone op de ps2 helemaal kapot gespeeld, maar ik twijfel over deze.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hier en daar lees ik wel veel gezeik over het feit dat er geen 2e thumbstick op de go zit, maar dat is alleen maar logisch lijkt me: de go is niet de vervanger van de huidige psp, dus bij een go met 2 sticks krijg je games die die dingen vereisen en dus niet op de psp kunnen worden gebruikt. Idem voor touchscreen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik vind het juist rot dat er nog steeds een thumbstick opzit :p. Onhandig en onprecies.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Laatst online: 17-04 13:54
Miss_Stranger schreef op zondag 31 mei 2009 @ 01:06:
[...]

Fake. Kan gewoon niet anders.
Nou dat vind ik wel een erg kort door de bocht antwoord, daar Engadget toch altijd wel probeert de waarheid te verkondigen :) Maar het maakt nu verder ook niet meer uit, want er duikt steeds meer informatie op:
* 3.8-inch display (resolution is undisclosed)
* 43 percent lighter than the PSP-3000
* 16GB of Flash storage
* Bluetooth built-in; supports handset tethering and BT headsets
* No UMD drive
* Memory Stick Micro slot
* New Gran Turismo, Little Big Planet and new Metal Gear Solid (!) on the way
* Full PlayStation Network support (movie and TV rentals / purchases)
* Integration with PlayStation 3 (works the same as the PSP-3000 does)
* Sony views each of its products as "10-year lifecycle products," so the PSP "needs to live on."
Bron Engadget

[ Voor 0% gewijzigd door Robino op 31-05-2009 22:56 . Reden: Kromme zin verbeterd.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Nevermind.

[ Voor 93% gewijzigd door Ronwiel op 01-06-2009 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Het is duidelijk ik wacht tot de herfst.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

thefabiman88 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 12:55:
Het is duidelijk ik wacht tot de herfst.
Ik niet. Ik vind die nieuwe editie echt butt ugly. Er zal ook wel weer behoorlijk wat aan anti downgrading zijn gedaan.

Kan iemand trouwens antwoord geven op mijn eerdere vraag? Is de slim en lite en de PSP 3000 nou wel of niet te downgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Bluetooth is niet de reden, maar het geheugen van 8 of 16G. Alhoewel de prijs hoogstwaarschijnlijk wel zal tegenvallen.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
De originele psp is lelijk, heb ik echt nooit mooi gevonden. Deze nieuwe daar en tegen... Wat een beauty, zeker in real life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Tijn89 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 15:18:
Wat een beauty, zeker in real life!
Waar heb jij hem al in real life gezien dan? Afaik is het nog steeds niet 100% zeker dat dit het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
Bor de Wollef schreef op zondag 31 mei 2009 @ 13:20:
[...]
Kan iemand trouwens antwoord geven op mijn eerdere vraag? Is de slim en lite en de PSP 3000 nou wel of niet te downgraden?
De 3000 niet. Tenzij je er een 2000-moederbord in propt :P
De slim & lite (2000) wel. Geen problemen.

[ Voor 9% gewijzigd door AlterMann op 31-05-2009 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
AlterMann schreef op zondag 31 mei 2009 @ 15:42:
[...]

De 3000 niet. Tenzij je er een 2000-moederbord in propt :P
De slim & lite (2000) wel. Geen problemen.
Er zijn verschillende moederborden voor de slim & lite he ;) En ze zijn niet allemaal te downgraden...

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Laatst online: 22:49
hoe langer ik naar de psp go kijk hoe minderlelijk ik hem vind. maar vind het nog steeds een lelijk ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
Really? Dan heb ik niet goed opgelet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Vraagje, hoe ziet het eigenlijk met de homebrew die op PSP media te krijgen is en eventuele spyware (osx)? Testen hun eerst alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Laatst online: 22-04 16:26
ronwiel schreef op maandag 01 juni 2009 @ 18:37:
Vraagje, hoe ziet het eigenlijk met de homebrew die op PSP media te krijgen is en eventuele spyware (osx)? Testen hun eerst alles?
Alles word eerst door de Crew getest.
Op virussen en daarna of het werkt op de PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
nervermind. Is opgelost, zie sig :).

[ Voor 145% gewijzigd door Ronwiel op 02-06-2009 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
  • Laatst online: 15-04 17:46
Ik ga binnenkort op vakantie. Ik heb al een DS Lite, maar is het nog de moeite waard om een PSP Slim te kopen? Die nieuwe vind ik er redelijk lelijk uitzien. Is het de moeite waard om zowel een PSP als DS te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verse aankondigingen van de E3:

- Gran Turismo PSP wordt een launch titel wordt voor de PSP Go. Het spel zal op 60fps draaien (!) en er zitten 800 auto's en 35 circuits in. Tevens draadloos tegen elkaar racen met maximaal 4 spelers.
- Aangekondigd: Resident Evil Portable, lijkt me een goede zaak
- Aangekondigd: Metal Gear Solid - Peace Walker, een nieuw deel dat zich afspeelt 10 jaar na MGS3. Je speelt als Solid Snake. _/-\o_
- Aangekondigd: Hot Shot Tennis, gewoon het beste (arcade) tennis spel ooit.

Wie zei dat de PSP dood was? Toch best een aantal titels waar ik naar uitkijk.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-04 02:31

SalimRMAF

SpaceX - 4K

ari3 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:49:
Verse aankondigingen van de E3:

- Gran Turismo PSP wordt een launch titel wordt voor de PSP Go. Het spel zal op 60fps draaien (!) en er zitten 800 auto's en 35 circuits in. Tevens draadloos tegen elkaar racen met maximaal 4 spelers.
- Aangekondigd: Resident Evil Portable, lijkt me een goede zaak
- Aangekondigd: Metal Gear Solid - Peace Walker, een nieuw deel dat zich afspeelt 10 jaar na MGS3. Je speelt als Solid Snake. _/-\o_
- Aangekondigd: Hot Shot Tennis, gewoon het beste (arcade) tennis spel ooit.

Wie zei dat de PSP dood was? Toch best een aantal titels waar ik naar uitkijk.
Hmm, 60FPS, op een PSP met een 480x272 scherm? :D Dat is naar mijn inziens bijna onmogelijk, aangezien GTA Vice City Stories etc al blijft haken en stotteren soms... Alleen Loco Roco haalt 60FPS. (Lijkt erop) en, de PSP Go word 100 Euro duurder dan de PSP-3000... waarschijnlijk betere GFX?

En kunnen de normale PSP-bezitters GranTurismo Portable kunnen downloaden? Kan niet anders; de PSP Go heeft immers geen UMD Drive.. Ze gaan het nar mijn inziens hetzelfde aanpakken als met de PS3 en GT5.

Koop de gamelicentie, download tracks en cars die je wilt .. een gaan met die banaan!

Wat denken jullie? :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-04 09:51

philipnorth

Zeg maar Danny

salimrmaf schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:22:
[...]

Hmm, 60FPS, op een PSP met een 480x272 scherm? :D Dat is naar mijn inziens bijna onmogelijk, aangezien GTA Vice City Stories etc al blijft haken en stotteren soms... Alleen Loco Roco haalt 60FPS. (Lijkt erop) en, de PSP Go word 100 Euro duurder dan de PSP-3000... waarschijnlijk betere GFX?

En kunnen de normale PSP-bezitters GranTurismo Portable kunnen downloaden? Kan niet anders; de PSP Go heeft immers geen UMD Drive.. Ze gaan het nar mijn inziens hetzelfde aanpakken als met de PS3 en GT5.

Koop de gamelicentie, download tracks en cars die je wilt .. een gaan met die banaan!

Wat ik begreep van het verhaal is dat alle games/content zowel op UMD zal verschijnen en als download in de PSN store. Omdat de GO naast de 3000 zal bestaan. Bestaande gebruikers kunnen kiezen uit download of UMD, GO mensen uit downloads.

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 11:50
salimrmaf schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:22:
[...]

Ik denk dat de PSP Go inderdaad betere graphics heeft. Het zou mij persoonlijk niks verbazen als ze een andere processor gebruiken op een hogere snelheid (400Mhz bijvoorbeeld ipv 333Mhz), sowieso heeft hij al 64MB ram (de oude 32MB). Dat de PSP Go 'sneller' is hebben ze natuurlijk niet verteld, omdat dit niks is voor de aanwezige pers (geen technische mensen, enkelen uitgezonderd). Dit soort nieuws hoor je later pas :)

Natuurlijk weet ik het niet zeker, maar het lijkt me wel. Zeker omdat de PSP Go alleen gedownloade games kan spelen, dit kost weer CPU kracht in vergelijking met streamen vanaf de UMD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

Cubic X schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:55:
[...]

Ik denk dat de PSP Go inderdaad betere graphics heeft. Het zou mij persoonlijk niks verbazen als ze een andere processor gebruiken op een hogere snelheid (400Mhz bijvoorbeeld ipv 333Mhz), sowieso heeft hij al 64MB ram (de oude 32MB). Dat de PSP Go 'sneller' is hebben ze natuurlijk niet verteld, omdat dit niks is voor de aanwezige pers (geen technische mensen, enkelen uitgezonderd). Dit soort nieuws hoor je later pas :)

Natuurlijk weet ik het niet zeker, maar het lijkt me wel. Zeker omdat de PSP Go alleen gedownloade games kan spelen, dit kost weer CPU kracht in vergelijking met streamen vanaf de UMD :)
Ik denk dat we niet alleen voor de nieuwe design 250 euro gaan betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Prijs is erg jammer, dat en het ontbreken van de 2e analogue stick is een grote domper voor mij om zo'n ding te halen. Ik houd het op m'n PSP 3000.

Qua software mogen we alleen écht niet klagen. Damn wat een spellen komen er dit jaar. Fat Princess werd ook even sneaky getoond en weinig aandacht aan gegeven, lijkt me ook wel masterlijk op de PSP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Laatst online: 22:49
opzich hele vette spellen ik zit al zo lang te wachten op GT dat lijke me zo vet overal ff potje racen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Sony heeft net een officieel persbericht vrijgegeven wat betreft de PSP Go, ook de hardware specificaties worden genoemd. Waar ik eerder suggereerde dat de PSP Go een nieuwe CPU had (sneller dan de PSP 3000), blijkt dit niet zo te zijn. De PSP Go maakt gebruik van dezelfde CPU met dezelfde kloksnelheid (333Mhz). Ook het ram is niet gegroeid.

Je betaald dus echt alleen voor het design en de 16GB intern geheugen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03 14:14

Pat-Juh

Patrick

koop dan wel een MicroSD adapter voor mijn PSP-1000 en prop er 2*8gb in... of nog beter 16gb xD

[ Voor 11% gewijzigd door Pat-Juh op 03-06-2009 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-04 11:09
Cubic X schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:08:
Je betaald dus echt alleen voor het design en de 16GB intern geheugen :>
En voor het wegslopen van de UMD-drive :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Aah waarom krijgen wij in NL geen FF7 op de PSP als download? Ik was net ingelogt via mijn USA account op mijn PSP en daar staat FF7 wel er tussen, maar dan kan ik niks kopen, omdat mijn CC niet werkt daar.
Via mijn NL account staat FF7 er niet tussen :( Waarom nou?
Ik wil ook FF7 spelen!

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Het design is PSP go wel waard, al ben ik zelf ook geschrokken van de prijs. We hadden zelf een wat directere aanval op de DS en iPod touch verwacht. Een prijs als 199 euro klinkt een stuk beter en maakt de stap tot kopen ook kleiner, maar goed ik ga daar niet over ;) Ik zelf dacht dat het ding een goedkopere versie zou worden door het weghalen van de umd, maar het omgekeerde is dus waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Lijkt mij niet dat de PSP Go een succes wordt buiten de prijs, is de modbaarheid er natuurlijk helemaal uitgesloopt, wat volgens mij een van de redenen is waarom het oude model toch nog redelijk verkocht.

Daarnaast loop je het risico met nieuwe modellen dat er fouten in zitten. Kijk maar naar de 3000, daar waren problemen met het beeldscherm? Zo heeft elke revisie weer wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 20:31
ReCreator schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 23:05:
Aah waarom krijgen wij in NL geen FF7 op de PSP als download? Ik was net ingelogt via mijn USA account op mijn PSP en daar staat FF7 wel er tussen, maar dan kan ik niks kopen, omdat mijn CC niet werkt daar.
Ik wil ook FF7 spelen!
Wat is de link van de USA-store dan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04 13:49
Ik heb alle versies van de psp tot nu toe gehad. Mijn huidige 3000 bevalt me prima. De helderheid van het scherm is echt een vooruitgang tov de vorige.

De psp go vind ik eeen mooi dingetje. Maar ja die prijs he. Dat is wel heel erg veel.

Ik ben sinds een maand of wat afgestapt van UMD games. Ik koop ze in de store. Wat een verschil bv bij Burnout Legends. Vanaf de UMD kon niet snel genoeg gestreamed worden. Dan reed je soms in het luchtledigge. Met de store versie heb ik daar geen last van.

Een psp 3000 met een memstick van 16 Gb is volgens mijn net iets goedkoper dan de Go. De lokatie van de knoppen lijkt me ook niet ideaal (ik denk met pijn in mijn knoken terug aan het jaartje DS-en wat gedaan heb), maar dat kan natuulijk ook meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Vads schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:06:
[...]

http://www.us.playstation.com/psn/store

FFVII is volgens mij alleen aangekondigd - kan 'm niet vinden op de Amerikaanse PSN.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
MarcoM schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:12:
Ik heb alle versies van de psp tot nu toe gehad. Mijn huidige 3000 bevalt me prima. De helderheid van het scherm is echt een vooruitgang tov de vorige.

De psp go vind ik eeen mooi dingetje. Maar ja die prijs he. Dat is wel heel erg veel.

Ik ben sinds een maand of wat afgestapt van UMD games. Ik koop ze in de store. Wat een verschil bv bij Burnout Legends. Vanaf de UMD kon niet snel genoeg gestreamed worden. Dan reed je soms in het luchtledigge. Met de store versie heb ik daar geen last van.

Een psp 3000 met een memstick van 16 Gb is volgens mijn net iets goedkoper dan de Go. De lokatie van de knoppen lijkt me ook niet ideaal (ik denk met pijn in mijn knoken terug aan het jaartje DS-en wat gedaan heb), maar dat kan natuulijk ook meevallen.
PSP games zijn nu toch nog niet verkrijgbaar in de store? 8)7
Ik heb al een halfjaar geen PSP meer, ik had het eerste model...dus misschien heb ik dat gemist :P

Ben wel bang dat de PSP Go exclusieve dingen gaat krijgen, komt die video store bijvoorbeeld ook naar de PSP 2000 en PSP 3000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Vads schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:06:
[...]

Ik had mijn USA account op mijn PSP ingesteld en daar stond ie bij. Ik wilde em kopen, maar je moet bij de CC gegevens ook je land opgeven. En die staat standaard op USA natuurlijk, en dat klopt niet. Dus kon geen credits kopen. Hij staat daar echt al bij.
Hij gaf bij de presentatie ook aan dat het vanaf 'nu'(tijdens presentatie) beschikbaar zou zijn.
Alleen voor de USA dus :( Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
je kunt altijd nog op ebay een PSN prepaid card voor de US store kopen.
werkt prima.
18 a 19 euro voor een tegoed van 20 dollar dacht ik ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Cubic X schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:26:
[...]

PSP games zijn nu toch nog niet verkrijgbaar in de store? 8)7
Ik heb al een halfjaar geen PSP meer, ik had het eerste model...dus misschien heb ik dat gemist :P

Ben wel bang dat de PSP Go exclusieve dingen gaat krijgen, komt die video store bijvoorbeeld ook naar de PSP 2000 en PSP 3000?
Wel degelijk. Nog lang niet allemaal die nu op UMD te koop zijn. Maar ik begin de UMD te haten. Het gezoem en laadtijden zijn frustrerend.

Ik denk dat het niet zo snel zal gebeuren dat er Go exclusives komen. Je weet dan dat er inkomsten gemist kunnen/zullen worden.

Trouwens enige echte nieuwigheid op de Go is blue tooth. Daar zie ik nou niet direct een Go exclusive game voor gemaakt worden.

De 3000 en go zullen naas elkaar verkocht worden. Zelf denk ik dat ik de Go niet ga kopen. Ik heb net een 3000 gekocht met 16 Gb mem. Daar kan GT mobile vast nog wel op :D

http://www.gtplanet.net/stunning-gran-turismo-psp-gameplay-footage/

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
PSP Go zou idd geen exclusives moeten krijgen; er wordt immers verkondigt dat deze naast de 3000 moet gaan bestaan.
Anders had men bij Sony ook een tweede analoge stick en een touchscreen moeten implementeren, scheelt weer een redesign voor de toekomst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:52

g0tanks

Moderator CSA
Ik denk wel dat er een exlusive komt, ik neem aan dat de specs van de nieuwe PSP ook verbeterd zijn waardoor games kunnen worden gedraaid die meer geheugen/een snellere CPU vereisen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olafhartong
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-02-2023

olafhartong

Erm...

als gran turismo mobile maar ook compatible is met de oudere modellen, als ie tenminste ooit nog komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

FF7 is inmiddels te koop voor 9,99 in onze PSN Store! :)

Jeuj! Downloading! 1326MB aan het downloaden nu!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ReCreator schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 23:05:
Ik wil ook FF7 spelen!
FF7 is ondertussen te downloaden op de Europese store :)
Moet ik wel eerst een nieuwe memorycard gaan halen want mijn huidige (1GB) is te klein -O-

*edit* zelfde minuut, een hele hoop tijd tussen de vorige post, what are the odds :p

[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 04-06-2009 23:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Boeboe schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 23:57:
[...]

FF7 is ondertussen te downloaden op de Europese store :)
Moet ik wel eerst een nieuwe memorycard gaan halen want mijn huidige (1GB) is te klein -O-

*edit* zelfde minuut, een hele hoop tijd tussen de vorige post, what are the odds :p
Haha, ja echt heel toevallig dat we dit net tegelijk zien en posten ;) Toch bedankt voor het posten!

Ben erg benieuwd hoe hij is! Maar hij is pas op 6% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
olafhartong schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 21:07:
als gran turismo mobile maar ook compatible is met de oudere modellen, als ie tenminste ooit nog komt :(
Gran Turismo komt uit op 1 oktober, samen met de PSP Go en zal te downloaden en in de winkel te koop op UMD zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

MarcoM schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:12:

QFT

Ik was zelf héél snel afgestapt van UMD games, niet alleen was het draaien van .iso's stukken beter voor m'n batterij, het was ook nog eens sneller én zonder gezoem, zonder dat gekut met losse UMD's meenemen die krassen, fysiek gewisseld moeten worden, etc, etc.. Ik had maar 1 game die ik echt vaak speelde en dat was Tekken, en die zat dan ook altijd in m'n UMD drive zodat ik zo nu en dan ook tegen iemand kon spelen :)

Ik vraag me alleen af of dit nu geinterpreteerd moet worden als luisteren naar de community of anti-piracy maatregelen :+

[ Voor 5% gewijzigd door Vyo op 05-06-2009 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
olafhartong schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 21:07:
Check het filmpje 2 posts boven de jouwe. Daar zie je dat GT mobile op de oude psp draait.

Ik snap niet dat mensen denken dat er GO exclusives aankomen. Dan weet je meteen dat er verlies gemaakt gaat worden. De oude psp installed base is groot. Daar kun je maar beter gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Ik vraag me alleen af of dit nu geinterpreteerd moet worden als luisteren naar de community of anti-piracy maatregelen :P
lijkt me beide. Ze hebben nu op een manier die iedereen wil een (tijdelijke?) oplossing tegen de piraterij gevonden. Wat willen ze nog meer :P

[ Voor 32% gewijzigd door Coolsnarf op 05-06-2009 11:29 . Reden: ff qoute geplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Je denkt veel te nobel, het gaat hem puur om winstmaximalisatie.

In tegenstelling tot fysieke games kan je digitaal aangekochte content niet doorverkopen aan andere mensen: Zo elimineer je volledig de tweedehands markt voor jouw console en is iedereen verplicht om de game rechtsreeks te kopen.
Ik heb niets tegen digitale content (ik ben zelf een grote afnemer daarvan), maar ik vind wel dat de fysieke schijfjes nooit mogen verdwijnen, voor het belang van de consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
MarcoM schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:26:
[...]

Check het filmpje 2 posts boven de jouwe. Daar zie je dat GT mobile op de oude psp draait.

Ik snap niet dat mensen denken dat er GO exclusives aankomen. Dan weet je meteen dat er verlies gemaakt gaat worden. De oude psp installed base is groot. Daar kun je maar beter gebruik van maken.
Inderdaad, jij hebt gelijk. Sony heeft zelf nu ook aangegeven (was dus meer verwarring hierover) dat er geen exclusieve games voor de Go uitkomen, er is op hardware gebied niets veranderd (nogsteeds dezelfde CPU, RAM, ect).
Also, we think it goes without saying, but just to make absolute sure, we confirmed with him that it uses the same SDK as the regular PSP and hence, no exclusive Go titles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Een UMD drive kost meer dan een flash drive, en de combinatie met de verhoogde prijs levert een gigantische groei van de winstmarge op. De verwarring voor consumenten zal echter wel groot zijn, en wellicht hoopt Sony op die manier verkoop van de Go te stimuleren.

Overigens zal Media Go, de nieuwe software, dienen als een soort 'vault' op je PC voor alle gekochte software, zo kun je altijd zonder problemen blijven uitwisselen tussen de games op je PSP Go en die op je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:52

g0tanks

Moderator CSA
Cubic X schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:19:
[...]

Inderdaad, jij hebt gelijk. Sony heeft zelf nu ook aangegeven (was dus meer verwarring hierover) dat er geen exclusieve games voor de Go uitkomen, er is op hardware gebied niets veranderd (nogsteeds dezelfde CPU, RAM, ect).

[...]
Ik had altijd het idee dat de hardware van de nieuwe PSP toch wat beter zouden zijn dan de oude, blijkbaar niet dus. Dan heeft het voor mij eigenlijk niet zoveel meerwaarde boven de oude PSP.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-04 21:41

BoGu5

hmmmz

Homebrew lijkt ook al mogelijk te zijn op de PSP 3000, alleen kan deze nog niet tegen een harde reboot. Zelf ben ik me nog aan het orienteren of ik een DS of een PSP zal kopen ;)
http://www.psp-hacks.com/...support-for-the-psp-3000/

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Ik heb een probleem met mijn PSP-2000.

Een half jaartje geleden tweedehands gekocht en hij deed het prima. Op een gegeven moment kon ik de accu niet meer opladen en enkel nog spelen met de psp aan het snoer. Nieuwe accu gekocht en hij deed het weer. Nu heb ik de PSP een maandje niet gebruikt en wil hij de accu weer niet opladen. Aan het snoer doet de psp het nog gewoon.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is? Ik ben namelijk niet van plan om elk halfjaar een nieuwe accu te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
En als je de PSP met accu nu een tijd aan de lader laat hangen? Wordt hij dan wel opgeladen?
De Accu loopt helemaal leeg wanneer je hem een tijd niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Binnenkort weer lang in het vliegtuig dus mijn PSP maar weer eens gereed gemaakt. Nieuwe firmware geinstalleerd waarin ook PSPshop online beschikbaar is.

Nu wil ik een account aanmaken en dat kun je in verschillende talen doen. Heeft dat nog gevolgen voor de taalsettings op je PSP? Ik heb de mijne in Hong Kong gekocht destijds en staat default op Engels wat ik wel prettig vind maar ik neem aan dat het creeren van een NL account daar geen invloed op heeft? Maakt het uberhaubt uit of je een NL of UK account aanmaakt? Ik zie sommigen namelijk specifiek over een USA account praten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Taalinstellingen van je store account heeft geen invloed op de taalinstelling van je psp ;). Wel zijn de drm policies op de psp store ongelofelijk strikt: Mocht je meerdere store accounts aanmaken (EU + US + JP bijvoorbeeld) kan je maar van 1 store tegelijk de downloads gebruiken, voor de andere regios moet je dan weer gaan heractiveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Ah das wel handig om te weten.

Zit er veel verschil in die stores qua aanbod of is het voornamelijk de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
gisteren FFVII gedownload uit de store, direct naar de PSP.
na 2 uur downloaden (store was behoorlijk traag) ging hij installeren.
Na 15 minuten installeren komt hij ineens met "instal failed" met een foutcode. :(
download was ook nergens te vinden, ofwel ik kan weer opnieuw beginnen, en het is maar de vraag of ie dan niet weer vastloopt.
Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.