Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Hmmmz vreemde is dat ik er een aantal dagen geen last van had. Zou zweren dat het aan een of andere savings-setting lag, maar vanmorgen ineens na dik twee uur luisteren begon 'ie weer. =)
Heb nog even geGoogled en welgeteld 1 post die ik kon ontdekken met dezelfde CFW en problemen. Werd geopperd om te upgraden. Heeft hij gedaan en probleem opgelost. Denk dat ik dat ook maar ga doen dan.
Thnx for the answer! =) (tis stil he in dit topic?!).

Trouwens, gisteren Socom2 uitgespeeld. Ben nu met CoD bezig. Nu merk ik pas hoe lekker de besturing in Socom is. =) Het lopen met de knoppen vind ik nog een gewenning, alsmede schieten met de re schouderknop, maargoed. Alles went.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:19
Zit er bij de psp slim & lite standaard een kabeltje bij om je psp aan de pc te verbinden? Zoja is dit een speciaal kabeltje of gewoon usb <-> mini-usb.
Ik heb namelijk gisteren mijn psp verkocht en nu belt de koper met de woorden: "da kabeltje zit d'r nie bij waarmee ge die psp aan de pc kunt doen" :D
Geen idee dus waar die het over heeft...

Zit op m'n werk en kan op bijna haast geen game gerelateerde sites komen dus vraag ik het effe hier.

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:57
Rpol schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:08:
Zit er bij de psp slim & lite standaard een kabeltje bij om je psp aan de pc te verbinden? Zoja is dit een speciaal kabeltje of gewoon usb <-> mini-usb.
Ik heb namelijk gisteren mijn psp verkocht en nu belt de koper met de woorden: "da kabeltje zit d'r nie bij waarmee ge die psp aan de pc kunt doen" :D
Geen idee dus waar die het over heeft...

Zit op m'n werk en kan op bijna haast geen game gerelateerde sites komen dus vraag ik het effe hier.
gewoon een mini usb kabel, verder niks bijzonder

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:19
Mooi die heb ik nog wel 20 liggen ofzo. Kan ie opkomen halen.

bedankt voor de snelle reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 15:48

EgoPro

Time is an illusion.

Nu is mijn PSP (phat) kapot en ik moet maandag een werkende PSP hebben ik ben dus op zoek naar een nieuwe. Dit zal dan wss een PSP3000 worden bij de Dynabyte ligt deze voor 200 = PSP3k + cam + GoW + Killzone. Is dit momenteel de beste aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Rpol schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:15:
Mooi die heb ik nog wel 20 liggen ofzo. Kan ie opkomen halen.

bedankt voor de snelle reply
Ik heb thuis een psp kabel met een stroomkabeltje en de mini usb stekker.

Maar voor psp - pc verbinding is mini usb voldoende.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
EgoPro schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:29:
Nu is mijn PSP (phat) kapot en ik moet maandag een werkende PSP hebben ik ben dus op zoek naar een nieuwe. Dit zal dan wss een PSP3000 worden bij de Dynabyte ligt deze voor 200 = PSP3k + cam + GoW + Killzone. Is dit momenteel de beste aanbieding?
Dat is wel aardig goedkoop volgens mij :)
Prijs voor het God of War pack bij consoleshop is €240 :)

Verwijderd

EgoPro schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:29:
Zo dat is zeker een goede aanbieding, heb je hem al gehaald. Denk dat ik maar ff ga kijken of ze hem nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwarteziel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:05
Beste allemaal,

hierbij een vraag van een totale PSP-leek: Per januari begin ik aan een nieuwe baan, waarvoor ik dagelijks een flinke tijd zal treinen. Op zich dus een mooie gelegenheid om een PSP aan te schaffen waarmee ik mezelf kan entertainen. Echter: Zoals jullie weten kampt de nieuwe PSP 3000 met een (schijnbaar) vervelend LCD-probleem.

Waaraan kan ik het beste mijn geld uitgeven? Een PSP S&L of de nieuwe 3000? Ik zal er waarschijnlijk meer games (RPG's) op spelen dan UMD-films kijken en de voice-control-dinges lijkt me voor mijn medepassagiers erg onwenselijk. ;) De verbeterde PSP-shop trekt me daarentegen weer wel.

(sub)vragen die dan ook rijzen zijn:

- Is het contrast echt zoveel beter? (en noodzakelijk t.o.v. de PSP S&L?)
- Is de bredere kleurrange de moeite waard?
- Is de verbeterde responstijd wenselijk? (m.a.w. merk je iets van 'lag op de PSP S&L?)
- Zijn de interlace-problemen écht merkbaar en storend? (Of meer iets dat vooral die-hard PSP fans opvalt?)

Mijn gebrek aan kennis is groot, maar dat wordt gecompenseerd door dankbaarheid voor eventuele antwoorden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik een UMD schijf in mijn PSP slime&light heb zitten, en ik zet de PSP aan hoor ik een krakend/tik geluid. Dit hoor ik ook wanneer ik de UMD wil starten. Het klinkt niet goed, maar ergens op internet las ik dat er meer mensen zijn die dit hebben. Of het normaal is, ben ik niet achter gekomen.

Dus mijn vraag is: Is dat tikken en kraken van de UMD schijf (klinkt alsof de UMD disc overslaat) normaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
@ Zerotown: Bedoel je met PSP-Shop de PlayStation Store die je kan benaderen via je PSP? Zo ja, dit heeft elke PSP (m'n PSP 1000 heeft het ook). En van lag heb ik nog nooit iets gemerkt op de Slim & Lite (ook vaak op gespeeld). :) De nieuwe PSP 3000 heb ik nog niet geprobeerd, dus daarover kan ik je helaas niks vertellen.

@ Ron-Jeremy: Echt normaal zou ik niet vinden als er gekraak en getik uit zou komen. En om eerlijk te zijn stond ik er best wel van te kijken hoe de Slim & Lite UMD lade was vergeleken met de PSP 1000, imho leek het niet echt degelijk.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SChief schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 23:37:
@ Zerotown: Bedoel je met PSP-Shop de PlayStation Store die je kan benaderen via je PSP? Zo ja, dit heeft elke PSP (m'n PSP 1000 heeft het ook). En van lag heb ik nog nooit iets gemerkt op de Slim & Lite (ook vaak op gespeeld). :) De nieuwe PSP 3000 heb ik nog niet geprobeerd, dus daarover kan ik je helaas niks vertellen.

@ Ron-Jeremy: Echt normaal zou ik niet vinden als er gekraak en getik uit zou komen. En om eerlijk te zijn stond ik er best wel van te kijken hoe de Slim & Lite UMD lade was vergeleken met de PSP 1000, imho leek het niet echt degelijk.. ;(
Ik heb een filmpje gemaakt die ik morgen online zet om duidelijk te maken wat ik bedoel. Mensen vragen zelfs aan me of het geluid wel gezond is ;) .
Hoe gaat het laden bij jou dan, als je ook een Slim&Lite hebt? Hoor je hem ook echt ratelen zeg maar?

Hier is het filmpje met geluid. Nu is het tenminste te begrijpen wat ik bedoel! Is dit geluid normaal of niet?! :?

http://www.youtube.com/watch?v=8ImCYj3fhPE

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2008 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:26
Cool, een gouden PSP 8)
Maar nee, dat geluid is niet normaal. Als het goed is hoor je de disk wel duidelijk zoemen, maar dat gekraak zou er niet moeten zijn. Kraakte je PSP altijd al zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:46:
[...]

Ik heb de mijne van CFW voorzien zodat ik FuSa kan gebruiken, dat zorgt ervoor dat als je je PSP via een composite of Svideo aansluiting aansluit je niet alleen video kan kijken maar ook kan gamen. Met de component aansluiting kon dat altijd al, maar composite en svideo zijn op de 1000 en 2000 daar niet geschikt voor. (de 3000 wel). De beeldkwaliteit is overigens om te huilen, maar misschien dat dat binnenkort nog goed komt als ze er een goed scaling filter in gaan bouwen...
...............
Waar ik ongelooflijke moeite mee heb op de PSP is het shooter genre. Ik heb Call of Duty even geprobeerd maar het richten vind ik daar enorm hinderlijk. Op de DS ging dat veel beter met de Call of Duty. Wat is in jullie ogen de shooter met de beste controls? Liefst vind ik iets zoals Dementium The Ward op de DS, een soort survival horror dus maar dan met mooie PSP graphics :) Ik zit te denken over Manhunt 2, maar alle reviews die ik lees gaan over de graphics en alle comotie rond de game en niet over de controls. Heeft iemand hier ervaring mee, iemand die ook moeite heeft met de controls zoals in Call Of Duty?
Voor beeldschermvullend spelen op alle psp's kan je RemoteJoy Lite gebruiken, je hebt dan 1 usb kabel nodig en voor het geluid 1 kabeltje van je microfoonuitgang naar een ingang (microfoon of stereo) 8)
Spellen probeer Silent Hill of Killzone eens ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwarteziel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:05
SChief schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 23:37:
Hoi SChief, bedankt voor je antwoord! Goed om te horen dat lag dus eigenlijk geen factor vormt waar ik rekening mee moet houden op een PSP S&L. Voor wat betreft die Store: Ik had begrepen dat de PSP 3000 deze iets handiger kan benaderen en content direct naar het apparaat kan downloaden zonder tussenkomst van een PC of Playstation. Is niet echt een überbelangrijk iets, maar toch. Gemak dient de mens etc. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Zwarteziel op 13-12-2008 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te denken om Wipeout aan te schaffen. Nog nooit een wipeout gespeeld (ja, die mensen bestaan!) en er zijn 2 versies beschikbaar: Pure en Pulse. De een is wat ouder dan de ander, maar welke versie geniet de voorkeur en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
Wat mij betreft is de Pure versie de betere, maar misschien komt dat omdat ik die als eerste gespeeld heb. Pulse heeft een hele andere feel. De menu's, de besturing, het stijltje. Waar dat in Pure allemaal perfect is, met veel downloads e.d. heb ik dat gevoel bij Pulse niet. Het bleef me niet boeien, in tegenstelling tot Pure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:50

ye-roon

knaak

oh wow 57 pagina's.

Anyways, een vraagje, Ik ben van plan een grote mem stick te kopen. Maar iemand een idee tot hoeveel GB dit ondersteunt word? En welke types? Ik zat te denken aan: http://www.informatique.nl/140831 maar ik weet niet of de psp deze pakt en hoe snel het dan allemaal is. Even ter info, ik heb een slim and lite psp met final fantasy dingen er op :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:42
ik heb zelf een 8gb stick, werkt zonder problemen.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roughrock
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06-2023
even een klein vraagje..
ik heb vanmiddag mijn psp te koop aangeboden. nu is er een geinteresseerde uit belgie die mijn psp wil overnemen, zodat hij deze kan schenken aan een famillielid in Nigeria. nu vraag ik me af of de psp daar gaat werken? kan deze daar opgeladen worden, en zijn de spellen die daar aangeboden worden gewoon speelbaar?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
RoUgHrOcK schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 23:21:
even een klein vraagje..
ik heb vanmiddag mijn psp te koop aangeboden. nu is er een geinteresseerde uit belgie die mijn psp wil overnemen, zodat hij deze kan schenken aan een famillielid in Nigeria. nu vraag ik me af of de psp daar gaat werken? kan deze daar opgeladen worden, en zijn de spellen die daar aangeboden worden gewoon speelbaar?
Nigeria? Er gaan wat alarmbellen rinkelen...en je moet hem zeker ook daarnaartoe versturen en je geld komt via Western Union oid?

Ik zou me vooral zorgen maken over het krijgen van je geld..... De rest is aan de koper...

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roughrock
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06-2023
Spyro_the_Dragon schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 23:27:
[...]

Nigeria? Er gaan wat alarmbellen rinkelen...en je moet hem zeker ook daarnaartoe versturen en je geld komt via Western Union oid?

Ik zou me vooral zorgen maken over het krijgen van je geld..... De rest is aan de koper...
idd ! laat maar zitten:D het zijn oplichters! zojuist op het forum van marktplaats meer gelezen hierover..
iig bedankt voor je reactie..

pffff, en ik nog moeite doen ook )

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:56

scorpie

Supra Addict

Nou, laat ik me hier dan ook maar vertonen nu m'n moeder (ja I'm serious) een PSP heeft gekocht. Nu zou ik dat ding graag voorzien van CFW maar het probleem is alleen dat de TS een beetje outdated (lijkt te zijn) is (no offense..). Via de links heb ik het volgende lijstje gevonden:
http://www.psp-homebrew.e...homebrew-compatible%20PSP?

Op de verpakking staat F, en volgens die lijst zou er dan firmware 2.00 op moeten staan, maar via system information krijg ik 3.90 te zien. Hij is nieuw gekocht, dus het kan niet zijn dat iemand voor ons al nieuwe firmware heeft gedownload (als hij niet refurbished is, maar lijkt me niet). Kan deze versie nu wel of niet ge-cfw-ed worden? Ik ben niet onbekend in het firmware flashen, maar ik moet wel zeggen dat al die tutorials zeer onduidelijk zijn. Van het weekend maar eens verdiepen in de wondere wereld van de CFW's :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Laatst online: 20:26
Die site is volgens mij ook outdated. Als je moeder 'em bij gewoon in een gamewinkel heeft gekocht is de kans klein dat je er een andere firmware op kan zetten. En als het een PSP 3000 is weet je zeker dat het niet kan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Nee, het is een PSP 2004, gekocht bij de Bart Smit.

edit: Ik zag ook al sites waar je de pcb versie kon vinden (in de tray aan de binnenkant), maar daar zie ik niks, is helemaal afgeschermd, dus dat brengt m'n zoektocht ook niet veel verder...

[ Voor 65% gewijzigd door scorpie op 19-12-2008 10:35 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Laatst online: 17:30
is te downgraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
Niet helemaal up to date, maar hier kom je in ieder geval een eind mee.

http://forums.qj.net/forumdisplay.php?f=43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:19:
oh wow 57 pagina's.

Anyways, een vraagje, Ik ben van plan een grote mem stick te kopen. Maar iemand een idee tot hoeveel GB dit ondersteunt word? En welke types? Ik zat te denken aan: http://www.informatique.nl/140831 maar ik weet niet of de psp deze pakt en hoe snel het dan allemaal is. Even ter info, ik heb een slim and lite psp met final fantasy dingen er op :)
Heb net als party42 een 8 gb stick, wat prima werkt.
Een vriend van me heeft sinds een paar dagen zelfs een 16 gb draaien, zonder problemen.

Bij .cso bestanden, vergroot je de kans dat je game gaat haperen, dit kwam ik niet tegen op de 4 gb stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Mh, er zijn een hoop PSP games "niet meer leverbaar" zoals bijvoorbeeld : wh4000 squad command, sims2, ... waar halen jullie je games ? (ik kijk op consoleshop, mediadis, lokale fnac en gamestores)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:38

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Mijn FF 10th Anniversary psp is ook model 2004, en daar draait cfw prima op.
Tevens heb ik er een Photofast sd-micro adapter inzitten met nu een 16gb kaartje. Alleen met access is hij wat trager, maar films en gamen gaat prima. Wel een aanrader die adapter, er kan nog een 16gb kaartje bij (als deze wat goedkoper worden).

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Tegenwoordig als ik mijn PSP tijdje niet gebruikt heb ( week of twee ) moet ik bij het aanzetten de tijd en alles weer opnieuw instellen. Hoe kan dit? Heeft het met mijn batterij te maken ofzo? Of is het normaal. Ik had het eerst nooit. Ik heb een FatPSP met cfw 4.01M33-2.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

P.E.No.1 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:34:
Tegenwoordig als ik mijn PSP tijdje niet gebruikt heb ( week of twee ) moet ik bij het aanzetten de tijd en alles weer opnieuw instellen. Hoe kan dit? Heeft het met mijn batterij te maken ofzo? Of is het normaal. Ik had het eerst nooit. Ik heb een FatPSP met cfw 4.01M33-2.
Dan is de batterij helemaal leeg. Maakt verder niet uit voor je CFW

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Slasher schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:41:
[...]

Dan is de batterij helemaal leeg. Maakt verder niet uit voor je CFW
Maar als je dat ding uitzet dan hoort de batterij toch niet helemaal leeg te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
P.E.No.1 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:42:
[...]

Maar als je dat ding uitzet dan hoort de batterij toch niet helemaal leeg te gaan?
Die van mij doet dat ook....als ik hem volledig oplaad, laat hem +/- 16 dagen liggen, dan is hij na die periode helemaal leeg (gaat niet eens meer aan). Maarja, ik gebruik hem ook nauwelijks eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Cubic X schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:58:
[...]

Die van mij doet dat ook....als ik hem volledig oplaad, laat hem +/- 16 dagen liggen, dan is hij na die periode helemaal leeg (gaat niet eens meer aan). Maarja, ik gebruik hem ook nauwelijks eigenlijk :P
Ja ik ook helaas. Jammer dat er zo weinig goede games uitkomen de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Is me ook al opgevallen ja, ze lopen verdomd snel leeg. Mijn DS kan ik gerust een paar weken laten liggen, waarna ik hem terug kan aanzetten en een paar uurtjes kan verderspelen. Als ik dat met mijn psp probeer word ik steevast begroet met het datum/tijd instelscherm.

Het is me trouwens opgevallen dat sinds de meest recente firmware update de psp store direct bruikbaar is op de psp zelf (dezelfde als die op de ps3) en dat je nu demos in de ps store op je psp direct naar je memory card kan downloaden. Enorm handig om je games te testen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:42
P.E.No.1 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:05:
[...]

Ja ik ook helaas. Jammer dat er zo weinig goede games uitkomen de laatste tijd.
komen sowieso nauwelijks games uit, laat staan goede... :|

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-09 21:15
Net FIFA 09 binnen gekregen via Play voor € 20,99. Topspel, snelle laadtijden, speelt lekker weg, fijne gameplay. De reviews hadden inderdaad gelijk: aanrader voor voetballiefhebbers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Misschien is deze vraag al gesteld maar komt Tombraider Underworld nog naar de PSP ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik probeer al een aantal dagen FF9 te draaien op mijn psp, maar krijg het niet voor elkaar.
Het intro filmpje doet het met de standaard instellingen, maar het blijft zwart zodra ik een New Game start.
Ik kan nog wel het PSP menu openen en het spel stoppen.
Iedere andere Popsloader laat het spel zo hangen dat de batterij uit de PSP moet.
Kan het zijn dat ik Popsloader verkeerd geinstalleerd heb? Ik heb namelijk alleen de map op de Memorycard gezet. Ik las op DA dat je ook nog met dat Pars programma aan de gang moet, maar ik krijg dan alleen de rom uitgepakt. Geen idee wat ik er voor de rest mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 22-09 21:15
Arunia schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 08:42:
Ik probeer al een aantal dagen FF9 te draaien op mijn psp, maar krijg het niet voor elkaar.
Het intro filmpje doet het met de standaard instellingen, maar het blijft zwart zodra ik een New Game start.
Iedere andere Popsloader laat het spel zo hangen dat de batterij uit de PSP moet.
Kan het zijn dat ik Popsloader verkeerd geinstalleerd heb? Ik heb namelijk alleen de map op de Memorycard gezet. Ik las op DA dat je ook nog met dat Pars programma aan de gang moet, maar ik krijg dan alleen de rom uitgepakt. Geen idee wat ik er voor de rest mee kan.
Gewoon het origineel kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 22-09 09:03

Denko

|{ing Øf ßlitz

Vads schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:47:
[...]

idd, want die bestaat ook voor de psp

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Vads schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:47:
[...]

Echt waar?! Damn, meteen naar de winkel rennen om em te halen...

Ok, ik heb hem dus gewoon origineel, maar ik speel op dit moment RPG's alleen maar onderweg (iedere dag 1 uur in de metro). Dus vandaar.
FFVII speel ik via de PS3 omdat mijn vrouw het verhaal nu wel eens wil zien. Maar ok.
Weet iemand anders wel iets voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Ik heb hem ook gespeeld op de psp en dat ging perfect. Gewoon even downloaden via een torrent, want zelf omzetten is opzich lastig en als je hem toch origineel hebt liggen vindt ik het wel kunnen! Ik raad je aan de NTSC versie te downloaden (van ceska, die is al omgezet), want dan heb je een groter beeld. Dit schijnt te komen door de pal/ntsc verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik heb de gedownloade versie omdat ik las dat de PAL versie een beveiliging ingebouwd heeft (was begonnen met omzetten toen ik het las namelijk). Ik denk dat ik toch iets niet goed heb gedaan. Want bij DA wordt er verteld dat je met PSARdump moet extracten. Dus daar ga ik dan eerst nog wel eens achteraan. Vreemde is wel dat ik al wel andere spellen heb gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
tja...zoals ik het hoor moet het bijna wel aan je popsloader liggen!
het kan natuurlijk ook nog dat je download corrupt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Dat zou kunnen, maar ik verwacht eerder dat het spel helemaal niet op zou starten. Het probleem ben ik online wel al tegen gekomen, maar dan zeggen ze dat je pops 3.11 oid moet gebruiken, maar die loopt bij mij al vast tijdens het opstarten, dus ik verwacht dat het popsloader is. Maar eens uitzoeken hoe dat psardumper werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Arunia schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:20:
Dat zou kunnen, maar ik verwacht eerder dat het spel helemaal niet op zou starten. Het probleem ben ik online wel al tegen gekomen, maar dan zeggen ze dat je pops 3.11 oid moet gebruiken, maar die loopt bij mij al vast tijdens het opstarten, dus ik verwacht dat het popsloader is. Maar eens uitzoeken hoe dat psardumper werkt.
popsloader 3.11 werkt voor zover ik weet alleen met single eboot's. ik heb op 3.71 gespeeld en 3.91 (dit was toen mijn firmware; kun je nu ook in je popsloader instellen) gespeeld.
Je moest volgens mij de intro met 3.71 afspelen en dan vanaf het eerste safepoint kun je het hele spel met 3.91 spelen (ik weet niet of het met latere firmware versies ook nog werkt, dus probeer 3.71 en 3.91 eens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Dat ga ik dan zeker eens proberen. Bedankt voor de info in ieder geval.

Zo, nu eindelijk van bijna alle firmwares de Pops gemaakt.
Zonder een instelling te doen, werkt FFIX nu eindelijk. Dat is mooi. Kan ik eindelijk eens spelen.

Daarnaast ben ik even aan het goochelen geweest om de PSP3000 achtergrond in mijn PSP-1000 firmware te krijgen. Ze hebben het over terug flashen, maar ik krijg de CFW 5.00 m33-4 niet uitgepakt om daar dat bestandje in te zetten. Kan er ook niets over vinden op internet. Ook niet bij DA.
Je kunt dus gewoon via het recovery menu je flash openen via USB. Ik heb het bestand erin gezet, maar ik moet eens testen met een geheel andere achtergrond om het verschil te zien.

[ Voor 91% gewijzigd door Arunia op 15-01-2009 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03:35
Even een vraag:

Een vriend van mij heeft een PSP (ORIGINELE firmware! Ja echt :+ ) die niet meer aan gaat.
Als je de lader aan de PSP hangt, brand het oranje lampje, maar verder gebeurt er niks als je de aanknop omhoog duwt.

Iemand een idee?

De volgende acties heb ik zelf al uitgevoerd:

1. accu eruit, aan lader gehangen -> niks
2. accu en memorycard eruit, aan lader gehangen -> niks (ook geen lampje wat brandt?)
3. andere lader geprobeerd (beide laders overigens niet origineel maargoed) -> niks

@hieronder:

4. alleen memorystick eruit -> niks

Naar de winkel brengen in de zin van garantie ofzo?! Gaat niet echt lukken, is in Japan gekocht ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Gusev op 15-01-2009 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer zonder de memory stick te starten, en als dat niet helpt moet hij denk ik terug naar de winkel.
Trouwens, dat probleem met de batterij heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Even over wat posts iets hierboven:

Modbreak:Dit topic is er voor ervaringen, niet voor hulp bij vragen/problemen.

Maar wat nog veel belangrijker is: Support bij downloads doen we niet aan, en dat weet je best ;) Nee, ook niet als je het spel ook echt hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door TheZeroorez op 15-01-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
TheZeroorez schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 19:28:
Even over wat posts iets hierboven:

[modbreak]Dit topic is er voor ervaringen, niet voor hulp bij vragen/problemen.

Maar wat nog veel belangrijker is: Support bij downloads doen we niet aan, en dat weet je best ;) Nee, ook niet als je het spel ook echt hebt.[/]
Vraagje, is hier hetzelfde beleid als wat er toen bij de Nintendo DS was?
Zo ja, mijn excuses.

Mogen we het wel hebben over de mogelijkheden van een gehackte PSP?
Dus mogelijkheden van themes e.d.?

Nogmaals mijn excuses voor de vraag, ik ging er vanuit dat het mocht vanwege het feit dat er veel over gepraat werd in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 08:42:
hea, bestaat FF9 origineel voor PSP? Bedoel je niet Crisis Core?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Eh nee, FF9 is geconverteerd en dan kun je deze met Custom Firmware draaien.
FFVII:CC ken ik zeker weten (ben gigantisch fan van FFVII namelijk). Is ook zeker een heel goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja precies, ik kan in ieder geval niet wachten op Dissidia. Heb de japanse gespeeld en vond het best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik heb de Dissidia ook geprobeert, maar Japans is niet zo mijn ding. Moet dus nog wachten totdat ik de Amerikaanse aan kan schaffen. Het lijkt me echt ontzettend gaaf.

Daarnaast nog aan het wachten op de nieuwe Kingdom Hearts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Ok, ik stel de vraag nog eens : Komt Tombraider Underworld ook naar de PSP :?

Ik vraag dit omdat ik de laatste tijd het gevoel heb dat PSP in de slop begint te raken :'( . Er komen geen GTA games maar voor uit (DS wel), Tombraider lijkt verdwenen te zijn (DS wel), en zo nog meer. Het laatste wat ik fatsoenlijk vond was God of War en die was veelstekort IMHO.

Heeft iemand iets van een lineup wat er binnenkort nog van PSP uitkomt ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:19:
Ok, ik stel de vraag nog eens : Komt Tombraider Underworld ook naar de PSP :?

Ik vraag dit omdat ik de laatste tijd het gevoel heb dat PSP in de slop begint te raken :'( . Er komen geen GTA games maar voor uit (DS wel), Tombraider lijkt verdwenen te zijn (DS wel), en zo nog meer. Het laatste wat ik fatsoenlijk vond was God of War en die was veelstekort IMHO.

Heeft iemand iets van een lineup wat er binnenkort nog van PSP uitkomt ?
ik vind het idd ook wel jammer dat er geen leuke games meer uitkomen en dat het toekomstperspectief er ook niet erg goed uitziet.

Zonde want het apparaatje zelf heeft in principe heel veel pontentie.

Goede graphics
media compatibility
formaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Damn wat is het een pain om met zo'n PSP online te komen zeg. Ik heb Killzone Liberation gekocht in afwachting van Killzone 2 voor op de PS3, en na van alles unlocked te hebben wil ik wel eens online knallen. Maar nu blijkt dat ik een network handle moet hebben. Het hele systeem blijkt dus niet te werken met je PSN ID.. Nouja goed, even zoeken wat je dan moet doen precies om aan zo'n network gaming handle te komen. Ik schijn me te moeten registreren op yourpsp.com of yourgamingname.com. Daar starten de problemen. yourpsp.com linkt gewoon naar eu.playstation.com, en daar kan ik gewoon inloggen met mijn psn id. yourgamingname.com vraagt om een network access code, die zou in de verpakking te vinden moeten zijn. Nouja, niks gevonden, dus even verder zoeken op internet... Het moet dus een 14 cijferige code zijn, opgesplitst in 2 delen. Het is geen MAC adres overigens, want dat bevat ook letters en is niet 14 cijfers (karakters dan) lang. Als ik op internet zoek vind ik alleen dezelfde vragen, maar nergens het antwoord, weet iemand hoe dit werkt? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:18

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Niet het serienummer van je PSP op een barcodestickertje?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Nope, allemaal incorrecte cijferreeks. Op die site staat ook impliciet dat die code in 2 delen opgesplitst is, er zijn namelijk 2 inputvelden, maar niets van dat alles is te vinden in / op de doos. Heb zelfs de garantiepapieren ontvouwen om te kijken of het daar misschien instond, but no sigar ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ariën Clay schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 16:25:
Niet het serienummer van je PSP op een barcodestickertje?
Staat het niet onder de batterij ergens, daar kun je ook veel informatie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ook nog gechecked, maar zijn combinaties van letters en cijfers, en geen enkele is 14 lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 22-09 23:03
aw ffs :S wilde net ff spelen met mn psp, loopt ie vast.. ok niks boeiend. leg em weg en ga ff wat anders doen.
Wilde ik em net weer aanzetten zie ik dat het scherm ineens naar de klote is :S rechts onder een barst die oplicht en verder niks :/ grom.
Morgen maar eens kijken hoe de garantie is van dat ding. :(

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Welke games van de PS3 kan je nou ook via Remote Play op de PlayStation spelen?
Alle spellen die ik heb werken er niet eens mee :/ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Killzone: Liberation! :D (Ja, ik moet mezelf toch zoet houden tot Killzone 2? O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb recent wat zitten prutsen met de shoutcast functionaliteit van de psp.
Het is een goed concept, maar oh zo knullig uitgewerkt: waarom willen ze het er per se als een analoge radio laten uitzien, inclusief tuner en irritante "static" geluiden :?. Ook enorm vervelend is dat je geen controle hebt over welke zenders je beluistert. Je kan een genre kiezen en met de previous/next knoppen kan je dan doorheen random kanalen gaan in de hoop dat je toevallig hetgene tegenkomt wat je wou. Met een specifieke shoutcast stream verbinden is al helemaal uit den boze :|.
Weeral hetzelfde verhaal als die locationfree player en dat vreemde messenger gedrocht: Het concept lijkt ideaal voor een apparaat zoals de psp, maar ze slagen erin om alle foute beslissingen te nemen waardoor de bruikbaarheid volledig de grond ingeboord wordt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Laatst online: 16:29
Boeboe schreef op zondag 25 januari 2009 @ 00:58:
Het is een goed concept, maar oh zo knullig uitgewerkt: waarom willen ze het er per se als een analoge radio laten uitzien, inclusief tuner en irritante "static" geluiden :?. Ook enorm vervelend is dat je geen controle hebt over welke zenders je beluistert. Je kan een genre kiezen en met de previous/next knoppen kan je dan doorheen random kanalen gaan in de hoop dat je toevallig hetgene tegenkomt wat je wou. Met een specifieke shoutcast stream verbinden is al helemaal uit den boze :|.
Weeral hetzelfde verhaal als die locationfree player en dat vreemde messenger gedrocht: Het concept lijkt ideaal voor een apparaat zoals de psp, maar ze slagen erin om alle foute beslissingen te nemen waardoor de bruikbaarheid volledig de grond ingeboord wordt.
Er zijn genoeg andere programma's om shoutcasts binnen te krijgen welke veel beter werken dan de html varaiant :)

Ik heb onlangs mijn ds lite verkocht en toch maar weer overgestapt op de psp lite. Ik gebruik de psp lite echt alleen maar als ik vroeg in bed lig en zin heb om een puzzle spelletje ofzo te doen.

Ik vind dat de spellen op de psp echt zwaar verbeterd zijn, heb soms het gevoel dat ik gewoon een ps2 in mijn hand heb, echt geweldig.

Ik hoop dat ze zo door blijven gaan.

[ Voor 15% gewijzigd door GranCanaria op 09-02-2009 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2019
Heeft iemand enig idee waar je tegenwoordig nog een psp (2000) met moederbord TA88v2 zou kunnen vinden, nieuwehands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 22-09 09:03

Denko

|{ing Øf ßlitz

Morgen ook maar even me psp onder het stof vandaan halen, loco roco 2 en patapon 2 spelen :P (2e is nog niet uit begrijp ik?)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Toeval wil dat ik hem gisteren ook terug afgestofd heb na een paar weken inactiviteit.
Mijn exemplaar van Prinny: Can I really be the hero? is gisteren immers toegekomen. Het is een enorm moeilijke platformer met leuke humor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Boeboe schreef op zondag 25 januari 2009 @ 00:58:
Dit vind ik ook erg jammer, had gehoopt dat je zelf kon kiezen naar welke radio je wilt streamen.
Zo te zien is dit een flashapplicatie ofzo die hij deels inlaadt. Dus met wat flash kunsten zou je misschien wel zelf wat kunnen bouwen.

Ik heb destijds wel een nederlandse Shoutcast gedownload (homebrew), maar die wil niet geladen worden. Geen idee meer welke error, maar toch zowiezo jammer. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Tijnisch schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 00:43:
Heeft iemand enig idee waar je tegenwoordig nog een psp (2000) met moederbord TA88v2 zou kunnen vinden, nieuwehands.
Een 90v1 kan ook overigens. :P

Ik weet dat de Final Fantasy editie 88v1 of v2 is. Mijn vrouw heeft er één namelijk.
Daarnaast is de Madden versie weer 88v3. Voor de rest is er eigenlijk weinig over te zeggen. Ik denk dat je heel weinig kans gaat hebben nu nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2019
Arunia schreef op maandag 02 maart 2009 @ 08:23:
[...]

Een 90v1 kan ook overigens. :P

Ik weet dat de Final Fantasy editie 88v1 of v2 is. Mijn vrouw heeft er één namelijk.
Daarnaast is de Madden versie weer 88v3. Voor de rest is er eigenlijk weinig over te zeggen. Ik denk dat je heel weinig kans gaat hebben nu nog.
Bedankt nog voor de reactie! Inmiddels trouwens een 2e handse fat gekocht uit het "vraag & aanbod", dan weet ik tenminste zeker dat het wel snor zit : ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistance: Retribution komt vrijdag uit in Nederland.
Ik heb wat video's gezien en vind het er best goed uitzien voor een PSP game. Is iemand van plan deze game te kopen? Ik twijfel nog, hoe is bijvoorbeeld de online mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is patapon/locoroco de moeite waard, zien er in ieder geval heel leuk uit.
Graag jullie mening over deze spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Patapon is op zich wel leuk. Beetje ritmisch op knoppen drukken.
Maar of het op de lange termijn leuk blijft, ik heb hem al een tijdje niet meer gespeeld, maar dat komt eerder door andere spellen die ik aan het spelen ben.
Locoroco eigenlijk idem, maar zonder het ritmische :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
Bah ik heb een probleem ik probeer nu al een dag lang een video te converten met PSP Video 9 Maar mijn PSP herkent het bestandje niet
ik heb de tuto uit de startpost gevolgd, maar mijn psp ziet totaal geen video file
hij ziet het als beschadigde of incompatible data =\

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

DizzyWeb

Ondertiteld

Welke firmware heb je? Je moet namelijk wel naar het juiste formaat converteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Laatst online: 09-07 13:50
DizzyWeb schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:01:
Welke firmware heb je? Je moet namelijk wel naar het juiste formaat converteren.
ik heb fw 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:28
Zijn er trouwens nog leuke apps voor de psp? Heb CTF 5.00 M33-6 :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-HARUN
  • Laatst online: 03-06 20:24
5V1NA70G schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:11:
Bah ik heb een probleem ik probeer nu al een dag lang een video te converten met PSP Video 9 Maar mijn PSP herkent het bestandje niet
ik heb de tuto uit de startpost gevolgd, maar mijn psp ziet totaal geen video file
hij ziet het als beschadigde of incompatible data =\

Kan iemand mij helpen?
Jouw memorystick zou wel eens corrupt kunnen zijn. Had ik nl. ook. Nieuwe besteld en geen enkel probleem meer. Als je een andere memorystick hebt kun je dit testen uiteraard.

Tip. Koop een MSPD adapter om 1 of meerdere Micro SD kaartjes in te stoppen. Ik heb al een tijdje een adapter van 8 euro waar 1 micro sd van max. 8GB in kan. Werkt als een zonnetje en uiteraard goedkoper dan Memory Stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Hallo allemaal,

Na veel zoeken op Internet over de LCD problemen van de PSP-3000 ben ik toch wel erg benieuwd naar mensen die er zelf ervaring mee hebben. Aangezien ik iedere dag veel in de trein zit, ben ik van plan een PSP te kopen. Ik heb er momenteel een te leen van een vriend van mij, dit is een PSP-2000. Helaas is de PSP-2000 niet zo makkelijk meer te krijgen. Aangezien ik ook pas in mei een PSP kan betalen, ben ik toch wel erg benieuwd naar de ervaringen bij de Tweakers met de PSP-3000.

Zijn de interlace problemen op de PSP-3000 echt zo storend en zo ja, zie je ze altijd of valt het allemaal reuze mee? Ik heb geprobeerd om de PSP-3000 in een winkel te kunnen testen, maar helaas had men geen game bij de hand die ik mocht gebruiken om mee te testen. In de menu's van de PSP-3000 heb ik de interace problemen zelf niet kunnen constateren, maar als het tijdens het gamen wel naar voren komt, weet ik zeker dat ik me eraan ga ergeren.

Ik hoor graag of er mensen met ervaringen zijn.

Alvast bedankt.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ervaringen met de PSP-3000 heb ik niet. Enkel met de PSP-2000.

Een fijne draagbare spelcomputer. Alhoewel ik soms wat kramp in mijn handen krijg na een tijdje spelen. Het enige waar ik me eigenlijk aan stoor is dat ik hem soms per ongelijk tijdens het spelen de powerknop omhoog druk. Erg vervelend wanneer je online een potje resistance aan het spelen bent.

Is er een makkelijke/legale oplossing voor om de stand-by functie uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2009 @ 23:14:
Ervaringen met de PSP-3000 heb ik niet. Enkel met de PSP-2000.

Een fijne draagbare spelcomputer. Alhoewel ik soms wat kramp in mijn handen krijg na een tijdje spelen. Het enige waar ik me eigenlijk aan stoor is dat ik hem soms per ongelijk tijdens het spelen de powerknop omhoog druk. Erg vervelend wanneer je online een potje resistance aan het spelen bent.

Is er een makkelijke/legale oplossing voor om de stand-by functie uit te schakelen?
En je zet hem ook op hold :9

Oh, en voor kram in de vingers - > klik hier

bron

[ Voor 14% gewijzigd door Tarabass op 24-03-2009 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godjira schreef op zondag 22 maart 2009 @ 16:12:
Hallo allemaal,

......

Ik hoor graag of er mensen met ervaringen zijn.

Alvast bedankt.
Ik heb zelf een PSP-3000 en ik heb die lijntjes nog niet gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarabass schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 21:18:
[...]

bron
Nope, hold gebeurd nooit. :)

Die handgreep is leuk, maar dat maakt de PSP al een stuk minder draagbaar. Ik betwijfel ook of het wel echt werkt.

Ben de laatste paar dagen erg veel online aan het spelen in Resistance: Retribution. Een erg vermakelijke game. :)

Ik hoor vaak mensen zeggen dat een shooter op de PSP niet werkt, maar ik vind het anders vrij goed werken dat terwijl ik eigenlijk enkel shooters speelde op de PC. Een leuke game die zijn geld meer dan waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Tarabass schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 21:18:
[...]

bron
ik heb ook zo'n ding en doordat er een batterij inzit wordt de grip wel wat warm. Mij irriteert dat in ieder geval, dus ik gebruik hem nu eigenlijk alleen maar als mn PSP op reis op blijkt te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05:20
Ik heb zelf de PSP-3000. Scherm is uitstekend en geen last van interlacing. Nadeel is dat de firmware nog niet gekraakt is. Erg tevreden. Ook over films/series kijken. Gewoon torrents zoeken met PSP in de titel. die zijn al geconverteerd voor PSP en werkt als een trein.

Trouwens, weet iemand of er zo'n product als deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9919
beschikbaar is ergens in Europa voor de PSP-3000? Is dus een dockingstation voor PSP waar je audio/videao op kan aansluiten

[ Voor 29% gewijzigd door Chief op 25-03-2009 16:19 ]

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05:20
Lamaar. Google helped me out :) Als iemand zelf zo'n docking station heeft hoor ik graag de ervaringen!

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Resistance kun je via een headset praten met mensen in je team.
Heeft iemand enig idee hoe dit werkt? Kan dit bijvoorbeeld met een bluetooth headset die je ook voor mobiele telefoons gebruikt? Of moet er een speciale zijn die je met kabel op de PSP aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
PSP heeft alleen WiFi, USB en IR (deze is niet actief) als verbindingsmethodes. Geen Bluetooth dus. :)

Volgens mij moet je een PSP headset aanschaffen ervoor.

Zo'n ding dus:

Afbeeldingslocatie: http://us.gizmodo.com/gadgets/images/PSP_Headset_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Is het mogelijk een usb-stick te gebruiken als memorycard? Ik heb al veel zelf gezocht en het lijkt vrijwel onmogelijk, maar is er dan echt niet iets homebrew-achtig iets? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Laatst online: 19:27
je kan wel een MS->SD adapter kopen en er een microSD in stoppen van 8GB bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

maarud schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 20:57:
je kan wel een MS->SD adapter kopen en er een microSD in stoppen van 8GB bijvoorbeeld
Ja, dat weet ik. Bedankt voor de tip overigens. Maar ik heb al een memorycardje besteld bij DX en wil graag spelen. Nu kan dat natuurlijk wel, maar niet saven. Misschien dat er een tijdelijke oplossing was/is, maar ik ben bang van niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Laatst online: 19:27
Tarabass schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 21:03:
[...]

Ja, dat weet ik. Bedankt voor de tip overigens. Maar ik heb al een memorycardje besteld bij DX en wil graag spelen. Nu kan dat natuurlijk wel, maar niet saven. Misschien dat er een tijdelijke oplossing was/is, maar ik ben bang van niet :(
een andere oplossing is er idd niet nee.... misschien dat je met homebrew je pc kan gebruiken maar dat moet ook via de MS dus ben je er nog niet mee klaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SChief schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 18:18:
PSP heeft alleen WiFi, USB en IR (deze is niet actief) als verbindingsmethodes. Geen Bluetooth dus. :)

Volgens mij moet je een PSP headset aanschaffen ervoor.

Zo'n ding dus:

[afbeelding]
Geen bluetooth...... Ok, dat valt me toch lichtelijk tegen. :)
Die headsets zullen ook wel weer niet het goedkoopste zijn... Ik denk dat ik het dus maar gewoon zonder headset moet doen.

Zijn er hier meer resistance spelers? Misschien leuk om eens met of tegen elkaar te spelen als Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:40:
[...]

Geen bluetooth...... Ok, dat valt me toch lichtelijk tegen. :)
Die headsets zullen ook wel weer niet het goedkoopste zijn... Ik denk dat ik het dus maar gewoon zonder headset moet doen.

Zijn er hier meer resistance spelers? Misschien leuk om eens met of tegen elkaar te spelen als Tweakers.
Ja, hier één ;) Maar eerst wachten tot mijn memorycard binnen is lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarabass schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:43:
[...]

Ja, hier één ;) Maar eerst wachten tot mijn memorycard binnen is lol :D
En is de memorycard al binnen? Zo ja, hoe bevalt resistance?
Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.