Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

bartju schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 17:26:
[...]

Kijk een op www.psp-media.nl of www.psp-hacks.nl. Daar kijk ik altijd. Met de nieuwe psp-3000 kan je geen homebrew spelen. Dit kan wel met de S&L.
Jah goed, maar dat ding is niet eens gereleased. :)
Dat kan dus altijg nog komen... tenzij het Memory stick slot ineens verdwenen is.
Ik zal het sowieso even afwachten....bedankt voor de info.

[ Voor 6% gewijzigd door Da_maniaC op 09-09-2008 19:42 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 23:40:
Voor wie nog een topgame wilt weten (scoort ook hoog op ign): Jeanne d'Arc.
Ik beleef er erg veel plezier aan. En dat terwijl ik geeneens een rpg fan bent en zeker geen turnbased :P
Ja die staat al een tijdje op mijn 'verlanglijstje' maar de Aziatische webshops waar ik normaal mijn spellen importeer verzenden nou net dit spel niet naar Europa. :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stond ik gister avond in de winkel, ik wou voor een euro of 50 spelletjes kopen (het liefst 2 voor een zacht prijsje) maar het aanbod van goede en goedkope games overviel me nogal. Ik heb dus geen keus kunnen maken.... Leuk dat Sony zoveel oudere games voor een leuk prijsje wegdoet, dat was ik niet gewend (ik heb een DS en had een Wii en daar zijn zelden games voor twintig euro, op uitzondering van dezelfde bagger die al 2 jaar in de aanbieding is). Ik ben dus met lege handen naar huis gegaan. Ik ga volgende week de nieuwe Star Wars maar kopen, die schijnt Über te zijn.

Verwijderd

Dan eindelijk toch weer een spelletje gekocht en wel een GTA. Vice City Stories. Het is voor het eerst sinds GTA 1 dat ik weer zo'n type spel oppak en weet nu al niet meer wat te doen. Ik ben van de basis af geknikkerd omdat ik een hoer meenam en zit nu bij mijn nieuwe safehouse. En wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 19:04:
Dan eindelijk toch weer een spelletje gekocht en wel een GTA. Vice City Stories. Het is voor het eerst sinds GTA 1 dat ik weer zo'n type spel oppak en weet nu al niet meer wat te doen. Ik ben van de basis af geknikkerd omdat ik een hoer meenam en zit nu bij mijn nieuwe safehouse. En wat nu?
Op je map staat zeker een icon (letter) waar je missie kunt aannemen. En er is genoeg te doen in Vice City ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik speel momenteel Star Wars The Force Unleased. _/-\o_
Heeft (heel) veel weg van God Of War.

Vechten en steeds betere krachten krijgen en eindbazen verslaan dmv een cutscene waarbij je de goede knoppen telkens moet indrukken.

Heel het weekend al gespeeld en ben nu al redelijk ver (volgens mij) (Voorbij de scene dat hij de Imperial Star destroyer naar de grond haalt)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Hoe kan het dat als je een nieuwe (custom) firmware installeert dat dan je savegames corrupted zijn? Erg irritant is dat :( ...Is er een manier om dat te voorkomen? Ik heb geen zin om elke keer een spel overnieuw te spelen....

[ Voor 16% gewijzigd door P.E.No.1 op 23-09-2008 11:05 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

voordat je update je savegames op je hdd zetten? en erna weer terug zetten.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
H3llsing schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:09:
voordat je update je savegames op je hdd zetten? en erna weer terug zetten.
Zou het daarmee te maken hebben? Dus dat als je update niet je savegames erop laat staan maar eerst een backup maakt? Raar dat daar geen rekening mee gehouden wordt dan. Ik ga voor mn PS3 toch ook niet voordat ik ga updaten een backup maken van mn savegames?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

P.E.No.1 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 13:05:
[...]

Zou het daarmee te maken hebben? Dus dat als je update niet je savegames erop laat staan maar eerst een backup maakt? Raar dat daar geen rekening mee gehouden wordt dan. Ik ga voor mn PS3 toch ook niet voordat ik ga updaten een backup maken van mn savegames?
Vind het ook vreemd en zelf heb ik dit probleem nog niet gehad. Maar het is nooit slecht een backup van je savegames te hebben.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je update met een Custom Firmware... dus het is niet gek als je eerst je savegames backup, vanzelfsprekend lijk me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gehad toen ik mijn PSP wel eens update naar de laatste CFW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
ThinkPadd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:28:
Kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gehad toen ik mijn PSP wel eens update naar de laatste CFW
Nee ik heb het ook niet met elke custom firmware gehad. Misschien dat het alleen bepaalde spellen betreft? Bij mij is het nu iig het geval bij Syphon Filter Logans Shadow. Maar ik heb nog niet geprobeerd om een backup van mn savegames te gebruiken. (ik gebruik nu 4.01M33-2)

Verwijderd

Ik heb pas geleden Jeanne d'Arc uitgespeeld (nou ja, moet nog Collosseum level 3 doen, maar daar wil ik voorlopig even niet aan). En ik wil nu graag de cinematics nog eens bekijken omdat ik die wel leuk vond.
Maar ik kan geen optie vinden om de cinematics te bekijken... betekent dit dat je alleen de cinematics kan zien als je het desbetreffende level uitspeelt? Als dat zo is, is dat wel een mega-domper vind ik.
Voor de rest vond ik de game erg leuk en was alleen de moeilijkheidsgraad een minpunt: in het begin waren er enkele moeilijke levels door het turn-limiet, maar daarna was alles makkelijk, tot het allerlaatste level, wat weer erg moeilijk was. Graphics top, gameplay verder top, strategisch erg leuk... aanrader voor wie hem nog niet heeft.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

[...]

Ik update hem altijd met het 32mb kaartje. Mijn 4Gb laat ik lekker eruit.
Gaat altijd goed.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit erover na te denken een PSP Slim te kopen. Nu heb ik er wat over gelezen. Als ik het goed begrijp kun je gedownloade series/films op je PSP zetten en daarop afspelen? En je kunt ook gewoon movies kopen voor de PSP. Ik weet al wel dat ik niet wil ga downgraden of iets dergelijke ( ookal is het beter ) maar ik vroeg me af of dat een erg groot verschil is. En is het game aanbod hoog genoeg ? Ik hou van RPG's, voetbalgames, adventure etc.

Thanks alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zit er ook al een 1gig geheugenkaartje oid erbij, als je zon psp slim pakket haalt?

Gebruik in het vervolg de edit knop voor een dergelijke aanvulling ipv een nieuw bericht te posten.

[ Voor 39% gewijzigd door PromoX op 05-10-2008 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 15:13:
Ik zit erover na te denken een PSP Slim te kopen. Nu heb ik er wat over gelezen. Als ik het goed begrijp kun je gedownloade series/films op je PSP zetten en daarop afspelen? En je kunt ook gewoon movies kopen voor de PSP. Ik weet al wel dat ik niet wil ga downgraden of iets dergelijke ( ookal is het beter ) maar ik vroeg me af of dat een erg groot verschil is. En is het game aanbod hoog genoeg ? Ik hou van RPG's, voetbalgames, adventure etc.

Thanks alvast
De PSP speelt gewoon MPEG bestanden af :)
Verder is er wel aardig aanbod hoor, RPG's zijn er in overvloed (Crisis Core: Final Fantasy VII is een must). En qua voetbal games zit je gewoon zoals elk ander platform vast aan Fifa en PES.
Qua adventures zal je je ook niet vervelen denk ik :)

1gig kaartje krijg je er niet bij... Of ze moeten nu ook al Value-packs hebben, maar dacht van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor alle informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met Silverfall op de PSP? Ik heb destijds wel demo van het PC-spel gespeeld en dat was best leuk. Ben nu op de PSP de Untold Legends-games aan het spelen en wil daarna wel weer zo'n lekker simpel niet-lullen-maar-hakken-spel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:30
Ik zit op dit moment Valhalla knights 2 te spelen.
Op zich een best leuke RPG, maar wel verdomd moeilijk nog.
Daarnaast had ik meteen het Final Fantasy XI gevoel (voor de mensen die het spel kennen).
Zowel qua graphics als job systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Patapon uitgespeeld. Erg leuk en origineel spel. De enige minpunten vond ik de droprates (gewoon erg dom dat als je een moeilijke baas dood hebt, totaal door geluk een crap item of goed item kan krijgen...) en dat na de campaign (die erg leuk is), je alleen nog maar Bosses kan doen en dat zeer snel repetatief is.
Dus hoewel ik wel even door ben gegaan na de campaign is de fun er nu wel een beetje vanaf. Maar verder een topgame. Ik kijk nu al uit naar deeltje 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er niks van. Ik open de verwisselbare schijf ( Memory Card ) en maak een map aan met MP_Root . Die open ik en daarin maak ik een map met 100MNV01 . Daar plaats ik mijn filmpje in die net gedownload en geconverteerd is. Filmpje heeft de naam : M4V10001.MP4

Maar mijn PSP ziet hem maar niet..ik snap er niks van.
Memory card is geformateerd.
Versie 4.05

EDIT : Gelukt. Ik moest gewoon map Movie aanmaken en hem daarin pleuren

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
http://www.psonly.nl/nieu...eleasedata_tot_eind_2008/
God of War gaat 17 oktober platinum volgens Sony UK. Hopelijk geldt dat ook voor NL en kan ik hem dan oppikken voor 20 euro. Hoef ik niet te importeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Satch schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 18:09:
http://www.psonly.nl/nieu...eleasedata_tot_eind_2008/
God of War gaat 17 oktober platinum volgens Sony UK. Hopelijk geldt dat ook voor NL en kan ik hem dan oppikken voor 20 euro. Hoef ik niet te importeren. :)
Zag ook al zoiets op gamefaqs staan :Y
God of War is toch wel een van de beste spellen die ik op de PSP gespeeld heb tot nu toe _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, heeft iemand de PSP-3000 te pakken gekregen? Ik ben zowel naar de MM als de Saturn in Antwerpen gegaan en niets gevonden. De verkopers zeiden me dat hij pas binnen een week of later binnenkomt. Is dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Morgen is het in Nederland in de winkels (intertoys.bartsmit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:43:
Morgen is het in Nederland in de winkels (intertoys.bartsmit)
En is hij er? In de Saturn alleszins niet, hoewel de verkoper had gezegd dat hij vrijdag binnen ging komen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
  • Laatst online: 19-03 16:34
Exorcist schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:16:
Heeft iemand nog tips voor point & click adventures (voor zover ze er zijn op de PSP)?

Spellen zoals Discworld, Broken Sword, Larry en Monkey Island :)
Myst heb ik al, en die vind ik niet geweldig. De meeste leuke adventures zijn er op de DS, maar als mn vriendin die in gebruik heeft wil ik ook wel wat ;)
Scumm!
http://www.scummvm.org/compatibility.php

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, hij is nu inderdaad te verkrijgen in de winkels. Ik heb hem nog niet gekocht aangezien hij nog enkel verkrijgbaar is met de Go-camera, wat mij totaal niet interesseert.
Nu lees ik wel dat mensen in de US problemen hebben met interlacing op hun PSP-schermen. Heeft iemand op dit forum een PSP-3000 met zulke problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een psp 3000 hier liggen
mooi ding maar scherm is kapot
1 doeie pixel en aan de linkerkant aan het scherm zit een druk plek net of het cover tegen het scherm aan komt

dus word gevalletje garantie:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van dat interlace probleem heb je niets gemerkt? Jammer dat de jouwe stuk is aangekomen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even iets anders tussendoor:
Ik heb net een USB Wifi stikkie gekocht en daarmee heb ik de PSP verbonden (wel de stick als bridge laten dienen omdat ik ook al een router heb die de IP's dus uitdeelt). Ik kan dus mooi op internet met mijn PSP.

Echter de hele reden dat ik de stick had gekocht is zodat ik files van mijn PC op mijn PSP kan gooien zonder dat ik die mini-usb kabel nodig had (scheelt weer kabels in mijn al-zo-met-kabels-overladen-kamer). Ik kwam er niet achter hoe ik dit voor elkaar moet krijgen (in mijn netwerk zie ik de PSP niet, dat kan ook logisch zijn, want de PSP heeft niks 'geshared'), en nu lees ik dat dit niet eens mogelijk is op enkele websites. Klopt dit? Dat zou wel heel jammer zijn, dan gaat die stick weer retour winkel...
NB: ik draai geen custom firmware op mijn PSP en heb daar ook niet echt behoefte aan. Ook gaat het hier over grote bestanden (gewoon elke dag een film voor in de trein), dus bestanden eerst uploaden op internet en dan downloaden is niet echt een optie (en verslaat het nut eigenlijk omdat dat nog omslachtiger is dan die gare kabels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 23:19
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 21:34:
Even iets anders tussendoor:
Ik heb net een USB Wifi stikkie gekocht en daarmee heb ik de PSP verbonden (wel de stick als bridge laten dienen omdat ik ook al een router heb die de IP's dus uitdeelt). Ik kan dus mooi op internet met mijn PSP.

Echter de hele reden dat ik de stick had gekocht is zodat ik files van mijn PC op mijn PSP kan gooien zonder dat ik die mini-usb kabel nodig had (scheelt weer kabels in mijn al-zo-met-kabels-overladen-kamer). Ik kwam er niet achter hoe ik dit voor elkaar moet krijgen (in mijn netwerk zie ik de PSP niet, dat kan ook logisch zijn, want de PSP heeft niks 'geshared'), en nu lees ik dat dit niet eens mogelijk is op enkele websites. Klopt dit? Dat zou wel heel jammer zijn, dan gaat die stick weer retour winkel...
NB: ik draai geen custom firmware op mijn PSP en heb daar ook niet echt behoefte aan. Ook gaat het hier over grote bestanden (gewoon elke dag een film voor in de trein), dus bestanden eerst uploaden op internet en dan downloaden is niet echt een optie (en verslaat het nut eigenlijk omdat dat nog omslachtiger is dan die gare kabels).
dat kan inderdaad niet. Volgens mij wel met custom firmware maar dat wil je niet, dus dan moet het gewoon met je cardreader of een mini usb kabel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
maarud schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:55:
[...]

dat kan inderdaad niet. Volgens mij wel met custom firmware maar dat wil je niet, dus dan moet het gewoon met je cardreader of een mini usb kabel ;)
het zou nog kunnen via rss. Deze ondersteunt fotos, muziek en video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartju schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 12:01:
[...]

het zou nog kunnen via rss. Deze ondersteunt fotos, muziek en video.
Zoals ik al zei is dat niet echt een optie. Ik zet elke dag een film of 2 afleveringen van een serie op mijn PSP, omdat ik 4u per dag in de trein zit.
500+ mb uploaden en downloaden elke dag is nu niet echt makkelijker dan de USB kabel gebruiken. Echter omdat ik al zoveel kabels heb en ze altijd de nijging hebben door elkaar verward te raken enz. Wilde ik het wireless doen.
Helaas kan dat dus niet op de manier waarop ik dat wil (zonder custom firmware).

Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Nu online
ik heb t over rss dat draadloos is ;) die zit als optie ook in OFW. kan ook nog streaming vid via dat.

[ Voor 20% gewijzigd door bartju op 19-10-2008 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 17:14:
[...]

Zoals ik al zei is dat niet echt een optie. Ik zet elke dag een film of 2 afleveringen van een serie op mijn PSP, omdat ik 4u per dag in de trein zit.
500+ mb uploaden en downloaden elke dag is nu niet echt makkelijker dan de USB kabel gebruiken. Echter omdat ik al zoveel kabels heb en ze altijd de nijging hebben door elkaar verward te raken enz. Wilde ik het wireless doen.
Helaas kan dat dus niet op de manier waarop ik dat wil (zonder custom firmware).

Bedankt voor de reacties!
Als je kamer al vol ligt met kabels, zal er vast wel al een USBkabel liggen met mini-usb aan het einde lijkt me??
Bestanden overzetten is en blijft het makkelijkst met de kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand die de nieuwe PSP gekocht heeft? Bevindingen?
Ik heb de indruk dat die klachten over het scherm eerder een slechte badge betreft dan alle PSPs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:30

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Kleine vraag..
Iemand kan mijn PSP d.m.v. pandora omzetten naar Custom Firmware... Maar mocht ik terug wil gaan naar de legale Firmware van Sony? is het dan gewoon alleen een kwestie van updaten en de Custom Firmware wordt overschreven met de nieuwe?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Nu online
kan je weer met pandora terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Lang geleden dat ik weer eens een boeiende titel gezien heb voor de PSP (momenteel nog steeds met Disgaea PSP bezig, en die heb ik nota bene moeten importeren :X), maar na een teleurstellende FF7 spin-off komt er een nieuwe final fantasy uit die me wél boeit: Dissidia: Final Fantasy.
Dit vooral omdat de hele sfeer en speelstijl me enorm doet denken aan "Kingdom Hearts" en ik ben een groot liefhebber van de KH serie. Eentje om naar uit te kijken :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

En wat gebeurt er precies als ik een legale firmware over de custom zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ariën Clay schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:22:
[...]

En wat gebeurt er precies als ik een legale firmware over de custom zet?
Vanaf 3.71 M33-4 kan dat zonder problemen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Boeboe schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:00:
Lang geleden dat ik weer eens een boeiende titel gezien heb voor de PSP (momenteel nog steeds met Disgaea PSP bezig, en die heb ik nota bene moeten importeren :X), maar na een teleurstellende FF7 spin-off komt er een nieuwe final fantasy uit die me wél boeit: Dissidia: Final Fantasy.
Dit vooral omdat de hele sfeer en speelstijl me enorm doet denken aan "Kingdom Hearts" en ik ben een groot liefhebber van de KH serie. Eentje om naar uit te kijken :)
het grootste voordeel van KH tegenover FF vond ik toch wel dat het meer action-based was, o.a. de realtime combat :) then again, sinds mn ps2 stuk is deel 2 nooit meer kunnen uitspelen, and I loved KH1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand zeggen of ie scanlines heeft op het scherm van zijn nieuwe PSP 3000?
Ik ga er mss eentje zaterdag kopen in de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Vandaag God of War platinum voor de PSP gekocht voor 18 euro. Freerecordshop met anwb 10% korting. :) Bij de eerste FRS wouden ze hem nog niet meegeven omdat hij officieel morgen pas uitkomt en ze bang waren voor gezeik. Bij een 2de FRS een tiental meter verder gaven ze hem zo mee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Ik heb nu een tijdje een PSP Lite met firmware 3.71 M33-2, vandaag heb ik een orginele game gekocht en die wil direct updaten naar firmware 4.01.

Wil ik uiteraard wel doen, maar kan ik dan mijn oude "iso" games nog wel spelen, waar ik er een paar van heb op mijn memory stick.

Graag jullie hulp

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierre61 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 20:01:
Ik heb nu een tijdje een PSP Lite met firmware 3.71 M33-2, vandaag heb ik een orginele game gekocht en die wil direct updaten naar firmware 4.01.

Wil ik uiteraard wel doen, maar kan ik dan mijn oude "iso" games nog wel spelen, waar ik er een paar van heb op mijn memory stick.

Graag jullie hulp
Nee een OFM kaan geen backup's draaien. Wil je het nieuwe spel toch spellen, dan kan jij best upgraden naar de nieuwste CFM. Dat kan via de Netwerk update (mist je het wel goed hebt ingesteld op ''use M33 update'' in je recovery menu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 02:18:
[...]

Nee een OFM kaan geen backup's draaien. Wil je het nieuwe spel toch spellen, dan kan jij best upgraden naar de nieuwste CFM. Dat kan via de Netwerk update (mist je het wel goed hebt ingesteld op ''use M33 update'' in je recovery menu).
Heb inmiddels de CFM van Dark Alex (5.00 M33) er op gezet, en alle iso's werken normaal. Thanks anyway

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 14:31

ijskonijn

Now MOVE!

Pierre61 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 07:09:
[...]

Heb inmiddels de CFM van Dark Alex (5.00 M33) er op gezet, en alle iso's werken normaal. Thanks anyway
Is die uit?
Damn ik lig achter :o
M'n Xbox 360 is weg voor reparatie, dus dan maar de PSP weer eens afstoffen :Y)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

ijskonijn schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:06:
[...]

Is die uit?
Damn ik lig achter :o
M'n Xbox 360 is weg voor reparatie, dus dan maar de PSP weer eens afstoffen :Y)
Yep, moet je wel zeggen dat ik voor de 1e keer zoiets gedaan heb, maar hij doet het. Weet iemand hoe ik die extra icon's op zeg maar je "buroblad" weg kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:25:
Kan iemand zeggen of ie scanlines heeft op het scherm van zijn nieuwe PSP 3000?
Ik ga er mss eentje zaterdag kopen in de Mediamarkt.
Als ik de verhalen zo lees op internet hebben ze daar allemaal last van. Sony gaat een patch uitbrengen wat het op zou moeten lossen.
Maar ze worden niet teruggehaald iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierre61 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:25:
[...]

Yep, moet je wel zeggen dat ik voor de 1e keer zoiets gedaan heb, maar hij doet het. Weet iemand hoe ik die extra icon's op zeg maar je "buroblad" weg kan krijgen.
Wat bedoel je precies ermee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Pierre61 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:25:
[...]

beetje vage vraag ja, bedoel je het menu zelf? Daar kun je geen icons verbergen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeeJon schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:51:
[...]

Als ik de verhalen zo lees op internet hebben ze daar allemaal last van. Sony gaat een patch uitbrengen wat het op zou moeten lossen.
Maar ze worden niet teruggehaald iig.
Het probleem is niet op te lossen met een firmware update (officieel bevestigd door Sony) en wordt beschouwd als een "feature". Nu is het wel zo dat een aantal winkels (voornamelijk in de US) de 4GB Pro duo bundle niet meer als pre-order aanbieden. Ook zijn er een aantal zaken op de site van Playstation USA veranderd ivm het scherm ...

Allemaal een beetje vreemd. Ik zou de PSP graag zo snel mogelijk willen hebben, maar ik twijfel enorm tussen de 2000 en de 3000 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:51:
[...]

Het probleem is niet op te lossen met een firmware update (officieel bevestigd door Sony) en wordt beschouwd als een "feature". Nu is het wel zo dat een aantal winkels (voornamelijk in de US) de 4GB Pro duo bundle niet meer als pre-order aanbieden. Ook zijn er een aantal zaken op de site van Playstation USA veranderd ivm het scherm ...

Allemaal een beetje vreemd. Ik zou de PSP graag zo snel mogelijk willen hebben, maar ik twijfel enorm tussen de 2000 en de 3000 ...
Zelf zal ik voor 2000 ga, omdat de 3000 (nog) geen CFM kan draaien. Maar ben zelf heel erg tevreden met me Phat O+ Speel nu vooral Jeanne D'Arc _/-\o_ btw: ik heb laatst Killzone weer in me PSP gestopt, alleen werkt de online mode nog? Bij mij staat dat ze tijdelijk niet beschikbaar zijn ofzo :S (het betreft geen back up, maar het spel in umd schijf zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:57:
[...]

Zelf zal ik voor 2000 ga, omdat de 3000 (nog) geen CFM kan draaien.
Ook de 2000's, die nu nog in de winkel liggen, zijn niet meer te downgraden en kunnen dus geen CFW meer draaien. Die hebben namelijk een nieuw moederbord (de TA88v3). Is veel over te lezen, google er maar even op.

Dus dat voordeel heeft de 2000 niet meer t.o.v. de 3000. Maar als ik die berichten lees over de gare schermen van de 3000 zou ik die zeker niet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Satch schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:29:
Vandaag God of War platinum voor de PSP gekocht voor 18 euro. Freerecordshop met anwb 10% korting. :) Bij de eerste FRS wouden ze hem nog niet meegeven omdat hij officieel morgen pas uitkomt en ze bang waren voor gezeik. Bij een 2de FRS een tiental meter verder gaven ze hem zo mee. :+
Bedankt voor de info, door jou heb ik em vanochtend ook opgehaald. :D

/me SChief is zeer benieuwd, zeker na die T.net review.

Tja, zelf heb ik de Echochrome demo gedownload, en ik moet toegeven dat ik het spel werkelijk fantastisch vind. Simpel, maar zo leuk, en soms ook lastig. :)

LocoRoco heb ik nu wat vaker gespeeld, en ik begin het eigenlijk steeds saaier te vinden. Het begin is wel grappig, maar daarna is de lol ervanaf. Patapon is nu wel leuk, maar eens kijken hoe lang ik het leuk blijf vinden, want het heeft een beetje de stijl van LocoRoco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou de psp model 2000 nemen want over de 3000 zijn veel klachten
en dat met het scherm is geen bull
zelfs als je snel met je menu heen en weer gaat in je gewoon in xmb dan zie je al allemaal strepen
en met een game word het er niet beter op:(
ben blij dat ik ook een psp model 2000 heb
(kan ik gewoon nog gamen:)
hopelijk heb je er wat aan

ff offtopic
ik ga maandag bellen naar de groothandel over de psp 3000 (heb ik nog geluk gehad dat ik hem voor inkoop prijs had)
ik laat hier nog wel een bericht achter
het bij hun bekent is en of er veel defect zijn enz.

suc6 met je keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Pierre61 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 07:09:
[...]

Kan je met 3.71 M-33 ook via 'Network Update' updaten naar 5.00 M-33 als die 'M-33 optie' aanstaat in het recovery menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ariën Clay schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:53:
[...]

Kan je met 3.71 M-33 ook via 'Network Update' updaten naar 5.00 M-33 als die 'M-33 optie' aanstaat in het recovery menu?
Zou moeten lukken ja
updaten van 5.00 M33 naar M33-3 moet wel via M33-2 en kan niet via netwerkupdate vanwege een fout in 5.0 M33.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

eh? Wat is dan M-33 en M33-2 en M33-3? 8)7 :?
Subversie dus.

Dus handmatig maar 5.00 M33-3 installeren dus als ik goed begrijp.

[ Voor 53% gewijzigd door AW_Bos op 26-10-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren de PSP 2000 gekocht voor 165€ (was 4€ goedkoper, vraag me niet waarom ...) en ik ben er super tevreden mee! Heb Wipeout Pure gekocht (Pulse koop ik wel via Ebay) en dat is gewoon pure nostalgie! Doet me denken aan de tijd toen ik met mijn broer urenlang de eerste Wipeout op de PSX speelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ikzelf krijg zelfs met de laatste CFW 5.00 het spel Legends of Heroes III niet aan de praat. Hij geeft dan een foutmelding. Heb ook al verschillende mogelijkheden geprobeert, maar niets helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Arunia schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:28:
Ikzelf krijg zelfs met de laatste CFW 5.00 het spel Legends of Heroes III niet aan de praat. Hij geeft dan een foutmelding. Heb ook al verschillende mogelijkheden geprobeert, maar niets helpt.
En nu hoop je dat wij weten welke foutmelding :P?
Dus kom op en vertel eens wat meer ;)

Heb je wel 5.00-M33-3 ?

[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 26-10-2008 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Ik krijg de 5.00-M33-3 overigens niet geinstalleerd. De laatste Sony update is 5.01 waardoor de M33 versie een "invalid file version" geeft.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ariën Clay schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:16:
[...]

En nu hoop je dat wij weten welke foutmelding :P?
Dus kom op en vertel eens wat meer ;)

Heb je wel 5.00-M33-3 ?
>_< die was ik dus vergeten. Maar dat kunnen jullie niet eens raden? tss...
Ik ga dat eens even opzoeken.
Ik heb versie 5.00 m33... Alhoewel ik dat dus even niet kan vinden. Heb de laatste netwerk geupdate versie 5.00. Maar de vorige versie 4.xx deed het dus ook niet.

error is 8002001 Game could not load.

[ Voor 12% gewijzigd door Arunia op 27-10-2008 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 20:57

scorpie

Supra Addict

Ik ben ook weer aan het kijken of ik een psp wil kopen, maar ik kan nergens gewoon normale bundles van de psp-3000 vinden, alleen met idiote webcam erbij, en ik zit natuurlijk met dat scherm. In het ene artikel lees ik dat het voor een batch gaat, in een ander artikel is het gewoon een eigenschap van dat nieuwe scherm, de ene zegt dat het met een firmware op te lossen valt de ander niet... ik zie door de bomen het bos niet meer. Tevens zijn alle psp-2000's en 3000's nu van een nieuw moederbord voorzien waardoor cfw's tot nu toe niet werken... al met al niet echt een beste tijd om een psp te kopen nu of wel?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
SChief schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:59:
[...]

Bedankt voor de info, door jou heb ik em vanochtend ook opgehaald. :D
[...]
Om even terug te komen op God Of War, ik heb em gisteravond uitgespeeld op Hero (normal, 7 uur en 12 minuten). Dit spel is zeker de moeite waard om te spelen, de controls, de graphics, het verhaal. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 23:19
lol, sinds een dag of twee blijft mijn WLAN ledje altijd aan 8)7 batterij eruit en weer in heeft geen zin, op het moment dat ik de batterij erin doe springt hij weer aan. Gezocht op Google en zie maar 2 mensen met hetzelfde probleem. Vage shit. Terugbrengen geen zin in want dat kost geld :P Iemand een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 22:10
heb laatst een PSP gekocht en wil nu weten welk moederbord erin zit.
Met google vond ik fotos waar bij stond dat je het kunt zien als je het UMD klepje open maakt en dan moet kijken wat er staat. Maar bij mij staat op die plek niets en is het moederbord op die plek helemaal bedekt met de behuizing.

Weet iemand een andere manier om te zien welk moederbord je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je PSP open schroeven werkt altijd ;) alleen bij terugzetten gaat het lastig worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

scorpie schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:32:
Ik ben ook weer aan het kijken of ik een psp wil kopen, maar ik kan nergens gewoon normale bundles van de psp-3000 vinden, alleen met idiote webcam erbij, en ik zit natuurlijk met dat scherm. In het ene artikel lees ik dat het voor een batch gaat, in een ander artikel is het gewoon een eigenschap van dat nieuwe scherm, de ene zegt dat het met een firmware op te lossen valt de ander niet... ik zie door de bomen het bos niet meer. Tevens zijn alle psp-2000's en 3000's nu van een nieuw moederbord voorzien waardoor cfw's tot nu toe niet werken... al met al niet echt een beste tijd om een psp te kopen nu of wel?
Nee, ik zou gewoon een 2e handse PSP-2000 of zelfs een PSP fat kopen. De PSP-2000 en ouder hebben een MVA paneel, erg goed scherm, het nieuwe scherm lijkt op het eerste gezicht beter maar het is een slechter scherm.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 19:21:
Je PSP open schroeven werkt altijd ;) alleen bij terugzetten gaat het lastig worden...
wil hem liever niet open maken want het dichtmaken van zulke dingen is altijd millimeter werk.

is er geen andere manier om te checken wat voor mobo je hebt. Wil namelijk graag wat andere firmware erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:49:
[...]

wil hem liever niet open maken want het dichtmaken van zulke dingen is altijd millimeter werk.

is er geen andere manier om te checken wat voor mobo je hebt. Wil namelijk graag wat andere firmware erop zetten.
Wanneer heb jij je psp aangeschaft? Ik heb gelezen dat recente psp's niet te ombouwen is... Trouwens met google kom je al heel wat verder hoor... kuch maxconsole.net kuch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 03:49:
[...]

Wanneer heb jij je psp aangeschaft? Ik heb gelezen dat recente psp's niet te ombouwen is... Trouwens met google kom je al heel wat verder hoor... kuch maxconsole.net kuch
Afgelopen week maarhet is een psp-2000 geen 3000

en kuch danke voor de link kuch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Nu online
Deadsy schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:47:
[...]

Afgelopen week maarhet is een psp-2000 geen 3000

en kuch danke voor de link kuch.
dan is de kans heel erg groot dat je zo'n nieuw moederbord hebt. Als pandora niet werkt heb je zo'n moederbord. als ie wel werkt heb je ouder moederbord die je kan checken met homebrew tooltjes.
Je kan het ook op deze manier checken. Met welke firmware werd je psp geleverd? 4.01 en hoger is nieuw moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
bartju schreef op zondag 02 november 2008 @ 12:03:
[...]

dan is de kans heel erg groot dat je zo'n nieuw moederbord hebt. Als pandora niet werkt heb je zo'n moederbord. als ie wel werkt heb je ouder moederbord die je kan checken met homebrew tooltjes.
Je kan het ook op deze manier checken. Met welke firmware werd je psp geleverd? 4.01 en hoger is nieuw moederbord.
damn dan heb ik een nieuw mobo :( want firmware die erin zit is redelijk nieuw.
dan maar wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Nu online
Deadsy schreef op zondag 02 november 2008 @ 12:09:
[...]

dan maar wachten.
De meeste nu zijn inderdaad nieuw mobo. Alleen op marktplaats krijg je ze nog met oude mobo hoorde ik wat mensen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
Deadsy schreef op zondag 02 november 2008 @ 12:09:
[...]
dan maar wachten.
Er zijn over het algemeen 2 richtlijnen:
- Als er firmware 4.01 op staat is de kans groot dat ie geen CFW aan kan.
- Alles vanaf versie G, waar op dit plaatje dus C staat op de sticker, kan geen CFW aan.

Afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Laatst online: 19-09 14:28
Als dat gepraat over firmware hacking, zo duur zijn de spellen toch niet?
Met beetje zoekwerk kan je genoeg betaalbare spellen vinden.
Bovendien kan je ze zo weer doorverkopen.

-http://www.budgetgaming.nl/games/1/console-PSP.html
-marktplaats
-etc.

Heeft iemand dit spel al ergens tekoop/gemeld/reviewed gezien?
Air Conflicts: Aces of World War II:

http://www.youtube.com/watch?v=MG8jGc29ya8

http://www.graffitientert...x.php/games/air-conflicts

[ Voor 9% gewijzigd door german8 op 10-11-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SugoiX
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-09 17:59
hostje schreef op donderdag 06 november 2008 @ 19:10:
[...]

Er zijn over het algemeen 2 richtlijnen:
- Als er firmware 4.01 op staat is de kans groot dat ie geen CFW aan kan.
- Alles vanaf versie G, waar op dit plaatje dus C staat op de sticker, kan geen CFW aan.

Afwachten dus...
Kan plaatje C geen CFW aan of alles vanaf versie G geen CFW aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Alles vanaf versie G kan geen CFW aan. En het letter staat dan op de plaats waar er nu C staat. :)

[ Voor 9% gewijzigd door S_Chief op 07-11-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
KlaasHof schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:00:
...
CFW draaien en illegale games spelen zijn 2 verschillende dingen, dus ik snap niet waarom je meteen voorbarige conclusies trekt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

(jarig!)
OMG heb van het weekend Patapon "verkregen". Wat een meesterlijk spel man!
Gisterenavond ff een half uurtje voor het slapen gaan gespeelt maar dat melodietje deinsde rond 02.00 uur nog steeds door mijn kop.
Bizar simpel en toch superverslavend. Zeer cker een aanrader!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 09:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb zojuist deze besteld. Ga er in ieder geval 2x 8 gieg in stoppen.
Of 2x 16 werkt weet ik niet, maar het goedkoopste sdhc micro kaartje van die grootte kost bijna 60 euro...

Wellicht 1 voor in de OP? Sowieso staat daar een hoop ouwe zooi in trouwens...

[ Voor 12% gewijzigd door Nyarlathotep op 11-11-2008 14:51 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

(jarig!)
Wordt 16G inmiddels ondersteunt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

KlaasHof schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:00:
1 woord: Homebrew ;)
Zijn zowat alle oude consoles te emuleren op een PSP (t/m de N64)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ijskonijn schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:57:
[...]

1 woord: Homebrew ;)
Zijn zowat alle oude consoles te emuleren op een PSP (t/m de N64)
Wat ook niet legaal is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 02:06:
ik zou de psp model 2000 nemen want over de 3000 zijn veel klachten
Veel? Welke zijn deze dan. Enige die ik ken is van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Laatst online: 19-09 14:28
hostje schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:01:
[...]

CFW draaien en illegale games spelen zijn 2 verschillende dingen, dus ik snap niet waarom je meteen voorbarige conclusies trekt. |:(
Ok, wat doe je dan met anders/extra als je CFW draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
KlaasHof schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:15:
[...]

bv je ps1 collectie op de psp spelen.
En dan kan iedereen wel zeggen dat het niet legaal is, maar je denkt toch niet dat ik mijn originele spellen dan nog een keer (als ze al voor de psp uitgebracht worden) ga kopen om op de psp te spelen?
Dit is nl mijn enige reden om de CFW erop te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 15:20:
[...]

Veel? Welke zijn deze dan. Enige die ik ken is van het scherm.
En de 3000 is nog niet hackbaar. Pandora is zo goed als uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-HARUN
  • Laatst online: 03-06 20:24
Nyarlathotep schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:47:
Ik heb zojuist deze besteld. Ga er in ieder geval 2x 8 gieg in stoppen.
Of 2x 16 werkt weet ik niet, maar het goedkoopste sdhc micro kaartje van die grootte kost bijna 60 euro...

Wellicht 1 voor in de OP? Sowieso staat daar een hoop ouwe zooi in trouwens...
Heb je het kaartje inmiddels al geprobeerd? Ben benieuwd of het ook lekker werkt met videobestanden.

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 09:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

A-HARUN schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:26:
[...]

Heb je het kaartje inmiddels al geprobeerd? Ben benieuwd of het ook lekker werkt met videobestanden.

Thx
Er staat op de verpakking dat er ook 2x16 gieg in kan. Dat ga ik dan ook doen denk ik. gebruikerservaring heb ik dus helaas niet. Maar voor die 15 euro kan je je geen buil vallen eigenlijk.
Ik zou even googlen voor reviews e.d.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KlaasHof schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:15:
[...]

Ik heb de mijne van CFW voorzien zodat ik FuSa kan gebruiken, dat zorgt ervoor dat als je je PSP via een composite of Svideo aansluiting aansluit je niet alleen video kan kijken maar ook kan gamen. Met de component aansluiting kon dat altijd al, maar composite en svideo zijn op de 1000 en 2000 daar niet geschikt voor. (de 3000 wel). De beeldkwaliteit is overigens om te huilen, maar misschien dat dat binnenkort nog goed komt als ze er een goed scaling filter in gaan bouwen...

Overigens heb ik mijn PSP in oktober gekocht als Buzz pakket en CFW was geen probleem toen ik eenmaal de juiste stick had. Wel spannend ;)

Overigens is het kopen van spellen niet zo'n heel groot probleem want ze zijn inderdaad niet heel erg duur als ze niet super nieuw zijn, alleen zijn er wel erg weinig echt leuke spellen. Tekken en God of War vind ik momenteel nog het leukste, en die zijn allebei als Platinum titel te krijgen. Het is een mooi apparaat de PSP, maar het is wel te hopen dat de kwaliteit van de games wat hoger wordt. Ik heb ook een DS Lite en daar zijn wel enorm veel goeie games voor te krijgen (al zijn dat totaal andere games dan voor de PSP). Nu gebruik ik de PSP voornamelijk voor streaming internet radio, de twee eerder genoemde spellen en het afspelen van videos. Dingen die dus allemaal gemakkelijk met OFW kunnen, alleen de TV out gaat niet.

Overigens zijn er ook heel veel demos te krijgen voor de PSP, dus het kraken voor de spellen is niet echt nodig. Je kan heel veel spellen uitproberen en alleen de echt leuke kopen. Die demos is wel iets wat ik bij de DS altijd enorm miste. (Er was wel wat mogelijk via de WIFI verbinding maar dat is nooit echt goed uitgewerkt waardoor het in Nederland zinloos was)

Waar ik ongelooflijke moeite mee heb op de PSP is het shooter genre. Ik heb Call of Duty even geprobeerd maar het richten vind ik daar enorm hinderlijk. Op de DS ging dat veel beter met de Call of Duty. Wat is in jullie ogen de shooter met de beste controls? Liefst vind ik iets zoals Dementium The Ward op de DS, een soort survival horror dus maar dan met mooie PSP graphics :) Ik zit te denken over Manhunt 2, maar alle reviews die ik lees gaan over de graphics en alle comotie rond de game en niet over de controls. Heeft iemand hier ervaring mee, iemand die ook moeite heeft met de controls zoals in Call Of Duty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind zelf Manhunt 2 voor de PSP erg geslaagd, de controls is ook goed uitgewerkt. Wel moet ik je zeggen dat je eff kijken of je de uncensored versie kunt krijgen. Anders gaat het ten koste van de fun. Zelf gebruik ik me PSP voor PS One spellen, zoals Castlevania SOTN! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

(jarig!)
Hallo.
Heb sinds ik vd week 4.01 M33 heb installed (had 3.71 m33) wat problemen met het afspelen van muziek.
Gaat een tijdje goed (+- 5 a 10 mins) en daarna begint mijn MP3 te "stotteren". Steeds langzamer tot het niet meer om aan te horen is.
(lijkt erop of hij steeds minder power krijgt zeg maar).
Als ik vervolgens 1 nummer forward of backward dan werkt hij weer een tijdje. Ligt volgens mij niet aan de MP3
want de nummers spelen goed af als ik bovenstaande toepas. Tevens werkt het 9 vd 10 keer weer als ik mijn PSP
van de "lock" afhaal (en dus van het zwarte scherm naar de equalizer).
Heb al geprobeerd of het aan de stroombesparing lag maar dat biedt geen soelaas. Meer mensen last van?
En iemand eventueel een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Nu online
RaDKiLL schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:40:
Hallo.
Heb sinds ik vd week 4.01 M33 heb installed (had 3.71 m33) wat problemen met het afspelen van muziek.
Gaat een tijdje goed (+- 5 a 10 mins) en daarna begint mijn MP3 te "stotteren". Steeds langzamer tot het niet meer om aan te horen is.
(lijkt erop of hij steeds minder power krijgt zeg maar).
Als ik vervolgens 1 nummer forward of backward dan werkt hij weer een tijdje. Ligt volgens mij niet aan de MP3
want de nummers spelen goed af als ik bovenstaande toepas. Tevens werkt het 9 vd 10 keer weer als ik mijn PSP
van de "lock" afhaal (en dus van het zwarte scherm naar de equalizer).
Heb al geprobeerd of het aan de stroombesparing lag maar dat biedt geen soelaas. Meer mensen last van?
En iemand eventueel een oplossing?
schakel eerst even alle plugins uit in je recovery menu. Heb je dan nog steeds problemen? Gebeurt dit ook als je de oplader erin hebt en dan muziek speelt?
Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.