Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Verwijderd
Ja die staat al een tijdje op mijn 'verlanglijstje' maar de Aziatische webshops waar ik normaal mijn spellen importeer verzenden nou net dit spel niet naar Europa.Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 23:40:
Voor wie nog een topgame wilt weten (scoort ook hoog op ign): Jeanne d'Arc.
Ik beleef er erg veel plezier aan. En dat terwijl ik geeneens een rpg fan bent en zeker geen turnbased

Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Op je map staat zeker een icon (letter) waar je missie kunt aannemen. En er is genoeg te doen in Vice CityVerwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 19:04:
Dan eindelijk toch weer een spelletje gekocht en wel een GTA. Vice City Stories. Het is voor het eerst sinds GTA 1 dat ik weer zo'n type spel oppak en weet nu al niet meer wat te doen. Ik ben van de basis af geknikkerd omdat ik een hoer meenam en zit nu bij mijn nieuwe safehouse. En wat nu?
Heeft (heel) veel weg van God Of War.
Vechten en steeds betere krachten krijgen en eindbazen verslaan dmv een cutscene waarbij je de goede knoppen telkens moet indrukken.
Heel het weekend al gespeeld en ben nu al redelijk ver (volgens mij) (Voorbij de scene dat hij de Imperial Star destroyer naar de grond haalt)
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
[ Voor 16% gewijzigd door P.E.No.1 op 23-09-2008 11:05 ]
PSN id: PENo1
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Zou het daarmee te maken hebben? Dus dat als je update niet je savegames erop laat staan maar eerst een backup maakt? Raar dat daar geen rekening mee gehouden wordt dan. Ik ga voor mn PS3 toch ook niet voordat ik ga updaten een backup maken van mn savegames?H3llsing schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:09:
voordat je update je savegames op je hdd zetten? en erna weer terug zetten.
Vind het ook vreemd en zelf heb ik dit probleem nog niet gehad. Maar het is nooit slecht een backup van je savegames te hebben.P.E.No.1 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 13:05:
[...]
Zou het daarmee te maken hebben? Dus dat als je update niet je savegames erop laat staan maar eerst een backup maakt? Raar dat daar geen rekening mee gehouden wordt dan. Ik ga voor mn PS3 toch ook niet voordat ik ga updaten een backup maken van mn savegames?
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Verwijderd
Je update met een Custom Firmware... dus het is niet gek als je eerst je savegames backup, vanzelfsprekend lijk me?P.E.No.1 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 13:05:
[...]
Zou het daarmee te maken hebben? Dus dat als je update niet je savegames erop laat staan maar eerst een backup maakt? Raar dat daar geen rekening mee gehouden wordt dan. Ik ga voor mn PS3 toch ook niet voordat ik ga updaten een backup maken van mn savegames?
Nee ik heb het ook niet met elke custom firmware gehad. Misschien dat het alleen bepaalde spellen betreft? Bij mij is het nu iig het geval bij Syphon Filter Logans Shadow. Maar ik heb nog niet geprobeerd om een backup van mn savegames te gebruiken. (ik gebruik nu 4.01M33-2)ThinkPadd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:28:
Kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gehad toen ik mijn PSP wel eens update naar de laatste CFW
Verwijderd
Maar ik kan geen optie vinden om de cinematics te bekijken... betekent dit dat je alleen de cinematics kan zien als je het desbetreffende level uitspeelt? Als dat zo is, is dat wel een mega-domper vind ik.
Voor de rest vond ik de game erg leuk en was alleen de moeilijkheidsgraad een minpunt: in het begin waren er enkele moeilijke levels door het turn-limiet, maar daarna was alles makkelijk, tot het allerlaatste level, wat weer erg moeilijk was. Graphics top, gameplay verder top, strategisch erg leuk... aanrader voor wie hem nog niet heeft.
Ik update hem altijd met het 32mb kaartje. Mijn 4Gb laat ik lekker eruit.P.E.No.1 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 13:05:
[...]
Gaat altijd goed.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Thanks alvast
Verwijderd
Gebruik in het vervolg de edit knop voor een dergelijke aanvulling ipv een nieuw bericht te posten.
[ Voor 39% gewijzigd door PromoX op 05-10-2008 18:02 ]
De PSP speelt gewoon MPEG bestanden afVerwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 15:13:
Ik zit erover na te denken een PSP Slim te kopen. Nu heb ik er wat over gelezen. Als ik het goed begrijp kun je gedownloade series/films op je PSP zetten en daarop afspelen? En je kunt ook gewoon movies kopen voor de PSP. Ik weet al wel dat ik niet wil ga downgraden of iets dergelijke ( ookal is het beter ) maar ik vroeg me af of dat een erg groot verschil is. En is het game aanbod hoog genoeg ? Ik hou van RPG's, voetbalgames, adventure etc.
Thanks alvast
Verder is er wel aardig aanbod hoor, RPG's zijn er in overvloed (Crisis Core: Final Fantasy VII is een must). En qua voetbal games zit je gewoon zoals elk ander platform vast aan Fifa en PES.
Qua adventures zal je je ook niet vervelen denk ik
1gig kaartje krijg je er niet bij... Of ze moeten nu ook al Value-packs hebben, maar dacht van niet.
Verwijderd
Op zich een best leuke RPG, maar wel verdomd moeilijk nog.
Daarnaast had ik meteen het Final Fantasy XI gevoel (voor de mensen die het spel kennen).
Zowel qua graphics als job systeem.
Verwijderd
Dus hoewel ik wel even door ben gegaan na de campaign is de fun er nu wel een beetje vanaf. Maar verder een topgame. Ik kijk nu al uit naar deeltje 2.
Verwijderd
Maar mijn PSP ziet hem maar niet..ik snap er niks van.
Memory card is geformateerd.
Versie 4.05
EDIT : Gelukt. Ik moest gewoon map Movie aanmaken en hem daarin pleuren
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 17:24 ]
God of War gaat 17 oktober platinum volgens Sony UK. Hopelijk geldt dat ook voor NL en kan ik hem dan oppikken voor 20 euro. Hoef ik niet te importeren.
Zag ook al zoiets op gamefaqs staanSatch schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 18:09:
http://www.psonly.nl/nieu...eleasedata_tot_eind_2008/
God of War gaat 17 oktober platinum volgens Sony UK. Hopelijk geldt dat ook voor NL en kan ik hem dan oppikken voor 20 euro. Hoef ik niet te importeren.

God of War is toch wel een van de beste spellen die ik op de PSP gespeeld heb tot nu toe
Verwijderd
Verwijderd
En is hij er? In de Saturn alleszins niet, hoewel de verkoper had gezegd dat hij vrijdag binnen ging komen ...Rockvee2 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:43:
Morgen is het in Nederland in de winkels (intertoys.bartsmit)
Scumm!Exorcist schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:16:
Heeft iemand nog tips voor point & click adventures (voor zover ze er zijn op de PSP)?
Spellen zoals Discworld, Broken Sword, Larry en Monkey Island
Myst heb ik al, en die vind ik niet geweldig. De meeste leuke adventures zijn er op de DS, maar als mn vriendin die in gebruik heeft wil ik ook wel wat
http://www.scummvm.org/compatibility.php
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Verwijderd
Nu lees ik wel dat mensen in de US problemen hebben met interlacing op hun PSP-schermen. Heeft iemand op dit forum een PSP-3000 met zulke problemen?
Verwijderd
mooi ding maar scherm is kapot
1 doeie pixel en aan de linkerkant aan het scherm zit een druk plek net of het cover tegen het scherm aan komt
dus word gevalletje garantie:(
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb net een USB Wifi stikkie gekocht en daarmee heb ik de PSP verbonden (wel de stick als bridge laten dienen omdat ik ook al een router heb die de IP's dus uitdeelt). Ik kan dus mooi op internet met mijn PSP.
Echter de hele reden dat ik de stick had gekocht is zodat ik files van mijn PC op mijn PSP kan gooien zonder dat ik die mini-usb kabel nodig had (scheelt weer kabels in mijn al-zo-met-kabels-overladen-kamer). Ik kwam er niet achter hoe ik dit voor elkaar moet krijgen (in mijn netwerk zie ik de PSP niet, dat kan ook logisch zijn, want de PSP heeft niks 'geshared'), en nu lees ik dat dit niet eens mogelijk is op enkele websites. Klopt dit? Dat zou wel heel jammer zijn, dan gaat die stick weer retour winkel...
NB: ik draai geen custom firmware op mijn PSP en heb daar ook niet echt behoefte aan. Ook gaat het hier over grote bestanden (gewoon elke dag een film voor in de trein), dus bestanden eerst uploaden op internet en dan downloaden is niet echt een optie (en verslaat het nut eigenlijk omdat dat nog omslachtiger is dan die gare kabels).
dat kan inderdaad niet. Volgens mij wel met custom firmware maar dat wil je niet, dus dan moet het gewoon met je cardreader of een mini usb kabelVerwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 21:34:
Even iets anders tussendoor:
Ik heb net een USB Wifi stikkie gekocht en daarmee heb ik de PSP verbonden (wel de stick als bridge laten dienen omdat ik ook al een router heb die de IP's dus uitdeelt). Ik kan dus mooi op internet met mijn PSP.
Echter de hele reden dat ik de stick had gekocht is zodat ik files van mijn PC op mijn PSP kan gooien zonder dat ik die mini-usb kabel nodig had (scheelt weer kabels in mijn al-zo-met-kabels-overladen-kamer). Ik kwam er niet achter hoe ik dit voor elkaar moet krijgen (in mijn netwerk zie ik de PSP niet, dat kan ook logisch zijn, want de PSP heeft niks 'geshared'), en nu lees ik dat dit niet eens mogelijk is op enkele websites. Klopt dit? Dat zou wel heel jammer zijn, dan gaat die stick weer retour winkel...
NB: ik draai geen custom firmware op mijn PSP en heb daar ook niet echt behoefte aan. Ook gaat het hier over grote bestanden (gewoon elke dag een film voor in de trein), dus bestanden eerst uploaden op internet en dan downloaden is niet echt een optie (en verslaat het nut eigenlijk omdat dat nog omslachtiger is dan die gare kabels).
het zou nog kunnen via rss. Deze ondersteunt fotos, muziek en video.maarud schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:55:
[...]
dat kan inderdaad niet. Volgens mij wel met custom firmware maar dat wil je niet, dus dan moet het gewoon met je cardreader of een mini usb kabel
Verwijderd
Zoals ik al zei is dat niet echt een optie. Ik zet elke dag een film of 2 afleveringen van een serie op mijn PSP, omdat ik 4u per dag in de trein zit.bartju schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 12:01:
[...]
het zou nog kunnen via rss. Deze ondersteunt fotos, muziek en video.
500+ mb uploaden en downloaden elke dag is nu niet echt makkelijker dan de USB kabel gebruiken. Echter omdat ik al zoveel kabels heb en ze altijd de nijging hebben door elkaar verward te raken enz. Wilde ik het wireless doen.
Helaas kan dat dus niet op de manier waarop ik dat wil (zonder custom firmware).
Bedankt voor de reacties!
[ Voor 20% gewijzigd door bartju op 19-10-2008 21:03 ]
Als je kamer al vol ligt met kabels, zal er vast wel al een USBkabel liggen met mini-usb aan het einde lijkt me??Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 17:14:
[...]
Zoals ik al zei is dat niet echt een optie. Ik zet elke dag een film of 2 afleveringen van een serie op mijn PSP, omdat ik 4u per dag in de trein zit.
500+ mb uploaden en downloaden elke dag is nu niet echt makkelijker dan de USB kabel gebruiken. Echter omdat ik al zoveel kabels heb en ze altijd de nijging hebben door elkaar verward te raken enz. Wilde ik het wireless doen.
Helaas kan dat dus niet op de manier waarop ik dat wil (zonder custom firmware).
Bedankt voor de reacties!
Bestanden overzetten is en blijft het makkelijkst met de kabel
Verwijderd
Ik heb de indruk dat die klachten over het scherm eerder een slechte badge betreft dan alle PSPs
Iemand kan mijn PSP d.m.v. pandora omzetten naar Custom Firmware... Maar mocht ik terug wil gaan naar de legale Firmware van Sony? is het dan gewoon alleen een kwestie van updaten en de Custom Firmware wordt overschreven met de nieuwe?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Dit vooral omdat de hele sfeer en speelstijl me enorm doet denken aan "Kingdom Hearts" en ik ben een groot liefhebber van de KH serie. Eentje om naar uit te kijken
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
En wat gebeurt er precies als ik een legale firmware over de custom zet?
Verwijderd
Vanaf 3.71 M33-4 kan dat zonder problemenAriën Clay schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:22:
[...]
En wat gebeurt er precies als ik een legale firmware over de custom zet?
het grootste voordeel van KH tegenover FF vond ik toch wel dat het meer action-based was, o.a. de realtime combatBoeboe schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:00:
Lang geleden dat ik weer eens een boeiende titel gezien heb voor de PSP (momenteel nog steeds met Disgaea PSP bezig, en die heb ik nota bene moeten importeren), maar na een teleurstellende FF7 spin-off komt er een nieuwe final fantasy uit die me wél boeit: Dissidia: Final Fantasy.
Dit vooral omdat de hele sfeer en speelstijl me enorm doet denken aan "Kingdom Hearts" en ik ben een groot liefhebber van de KH serie. Eentje om naar uit te kijken
Verwijderd
Ik ga er mss eentje zaterdag kopen in de Mediamarkt.
Wil ik uiteraard wel doen, maar kan ik dan mijn oude "iso" games nog wel spelen, waar ik er een paar van heb op mijn memory stick.
Graag jullie hulp
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
Nee een OFM kaan geen backup's draaien. Wil je het nieuwe spel toch spellen, dan kan jij best upgraden naar de nieuwste CFM. Dat kan via de Netwerk update (mist je het wel goed hebt ingesteld op ''use M33 update'' in je recovery menu).Pierre61 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 20:01:
Ik heb nu een tijdje een PSP Lite met firmware 3.71 M33-2, vandaag heb ik een orginele game gekocht en die wil direct updaten naar firmware 4.01.
Wil ik uiteraard wel doen, maar kan ik dan mijn oude "iso" games nog wel spelen, waar ik er een paar van heb op mijn memory stick.
Graag jullie hulp
Heb inmiddels de CFM van Dark Alex (5.00 M33) er op gezet, en alle iso's werken normaal. Thanks anywayVerwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 02:18:
[...]
Nee een OFM kaan geen backup's draaien. Wil je het nieuwe spel toch spellen, dan kan jij best upgraden naar de nieuwste CFM. Dat kan via de Netwerk update (mist je het wel goed hebt ingesteld op ''use M33 update'' in je recovery menu).
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Is die uit?Pierre61 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 07:09:
[...]
Heb inmiddels de CFM van Dark Alex (5.00 M33) er op gezet, en alle iso's werken normaal. Thanks anyway
Damn ik lig achter
M'n Xbox 360 is weg voor reparatie, dus dan maar de PSP weer eens afstoffen
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Yep, moet je wel zeggen dat ik voor de 1e keer zoiets gedaan heb, maar hij doet het. Weet iemand hoe ik die extra icon's op zeg maar je "buroblad" weg kan krijgen.ijskonijn schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:06:
[...]
Is die uit?
Damn ik lig achter![]()
M'n Xbox 360 is weg voor reparatie, dus dan maar de PSP weer eens afstoffen
Als ik de verhalen zo lees op internet hebben ze daar allemaal last van. Sony gaat een patch uitbrengen wat het op zou moeten lossen.Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:25:
Kan iemand zeggen of ie scanlines heeft op het scherm van zijn nieuwe PSP 3000?
Ik ga er mss eentje zaterdag kopen in de Mediamarkt.
Maar ze worden niet teruggehaald iig.
Verwijderd
Wat bedoel je precies ermee?Pierre61 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:25:
[...]
Yep, moet je wel zeggen dat ik voor de 1e keer zoiets gedaan heb, maar hij doet het. Weet iemand hoe ik die extra icon's op zeg maar je "buroblad" weg kan krijgen.
beetje vage vraag ja, bedoel je het menu zelf? Daar kun je geen icons verbergen...Pierre61 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:25:
[...]
Yep, moet je wel zeggen dat ik voor de 1e keer zoiets gedaan heb, maar hij doet het. Weet iemand hoe ik die extra icon's op zeg maar je "buroblad" weg kan krijgen.
Verwijderd
Het probleem is niet op te lossen met een firmware update (officieel bevestigd door Sony) en wordt beschouwd als een "feature". Nu is het wel zo dat een aantal winkels (voornamelijk in de US) de 4GB Pro duo bundle niet meer als pre-order aanbieden. Ook zijn er een aantal zaken op de site van Playstation USA veranderd ivm het scherm ...LeeJon schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:51:
[...]
Als ik de verhalen zo lees op internet hebben ze daar allemaal last van. Sony gaat een patch uitbrengen wat het op zou moeten lossen.
Maar ze worden niet teruggehaald iig.
Allemaal een beetje vreemd. Ik zou de PSP graag zo snel mogelijk willen hebben, maar ik twijfel enorm tussen de 2000 en de 3000 ...
Verwijderd
Zelf zal ik voor 2000 ga, omdat de 3000 (nog) geen CFM kan draaien. Maar ben zelf heel erg tevreden met me PhatVerwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:51:
[...]
Het probleem is niet op te lossen met een firmware update (officieel bevestigd door Sony) en wordt beschouwd als een "feature". Nu is het wel zo dat een aantal winkels (voornamelijk in de US) de 4GB Pro duo bundle niet meer als pre-order aanbieden. Ook zijn er een aantal zaken op de site van Playstation USA veranderd ivm het scherm ...
Allemaal een beetje vreemd. Ik zou de PSP graag zo snel mogelijk willen hebben, maar ik twijfel enorm tussen de 2000 en de 3000 ...
Ook de 2000's, die nu nog in de winkel liggen, zijn niet meer te downgraden en kunnen dus geen CFW meer draaien. Die hebben namelijk een nieuw moederbord (de TA88v3). Is veel over te lezen, google er maar even op.Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:57:
[...]
Zelf zal ik voor 2000 ga, omdat de 3000 (nog) geen CFM kan draaien.
Dus dat voordeel heeft de 2000 niet meer t.o.v. de 3000. Maar als ik die berichten lees over de gare schermen van de 3000 zou ik die zeker niet nemen.
Bedankt voor de info, door jou heb ik em vanochtend ook opgehaald.Satch schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:29:
Vandaag God of War platinum voor de PSP gekocht voor 18 euro. Freerecordshop met anwb 10% korting.Bij de eerste FRS wouden ze hem nog niet meegeven omdat hij officieel morgen pas uitkomt en ze bang waren voor gezeik. Bij een 2de FRS een tiental meter verder gaven ze hem zo mee.
/me SChief is zeer benieuwd, zeker na die T.net review.
Tja, zelf heb ik de Echochrome demo gedownload, en ik moet toegeven dat ik het spel werkelijk fantastisch vind. Simpel, maar zo leuk, en soms ook lastig.
LocoRoco heb ik nu wat vaker gespeeld, en ik begin het eigenlijk steeds saaier te vinden. Het begin is wel grappig, maar daarna is de lol ervanaf. Patapon is nu wel leuk, maar eens kijken hoe lang ik het leuk blijf vinden, want het heeft een beetje de stijl van LocoRoco.
Verwijderd
en dat met het scherm is geen bull
zelfs als je snel met je menu heen en weer gaat in je gewoon in xmb dan zie je al allemaal strepen
en met een game word het er niet beter op:(
ben blij dat ik ook een psp model 2000 heb
(kan ik gewoon nog gamen:)
hopelijk heb je er wat aan
ff offtopic
ik ga maandag bellen naar de groothandel over de psp 3000 (heb ik nog geluk gehad dat ik hem voor inkoop prijs had)
ik laat hier nog wel een bericht achter
het bij hun bekent is en of er veel defect zijn enz.
suc6 met je keuze
Kan je met 3.71 M-33 ook via 'Network Update' updaten naar 5.00 M-33 als die 'M-33 optie' aanstaat in het recovery menu?Pierre61 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 07:09:
[...]
Heb inmiddels de CFM van Dark Alex (5.00 M33) er op gezet, en alle iso's werken normaal. Thanks anyway
Zou moeten lukken jaAriën Clay schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:53:
[...]
Kan je met 3.71 M-33 ook via 'Network Update' updaten naar 5.00 M-33 als die 'M-33 optie' aanstaat in het recovery menu?
updaten van 5.00 M33 naar M33-3 moet wel via M33-2 en kan niet via netwerkupdate vanwege een fout in 5.0 M33.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Subversie dus.
Dus handmatig maar 5.00 M33-3 installeren dus als ik goed begrijp.
[ Voor 53% gewijzigd door AW_Bos op 26-10-2008 13:44 ]
Verwijderd
En nu hoop je dat wij weten welke foutmeldingArunia schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:28:
Ikzelf krijg zelfs met de laatste CFW 5.00 het spel Legends of Heroes III niet aan de praat. Hij geeft dan een foutmelding. Heb ook al verschillende mogelijkheden geprobeert, maar niets helpt.
Dus kom op en vertel eens wat meer
Heb je wel 5.00-M33-3 ?
[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 26-10-2008 17:17 ]
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
>_< die was ik dus vergeten. Maar dat kunnen jullie niet eens raden? tss...Ariën Clay schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:16:
[...]
En nu hoop je dat wij weten welke foutmelding?
Dus kom op en vertel eens wat meer
Heb je wel 5.00-M33-3 ?
Ik ga dat eens even opzoeken.
Ik heb versie 5.00 m33... Alhoewel ik dat dus even niet kan vinden. Heb de laatste netwerk geupdate versie 5.00. Maar de vorige versie 4.xx deed het dus ook niet.
error is 8002001 Game could not load.
[ Voor 12% gewijzigd door Arunia op 27-10-2008 17:09 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Om even terug te komen op God Of War, ik heb em gisteravond uitgespeeld op Hero (normal, 7 uur en 12 minuten). Dit spel is zeker de moeite waard om te spelen, de controls, de graphics, het verhaal.SChief schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:59:
[...]
Bedankt voor de info, door jou heb ik em vanochtend ook opgehaald.
[...]

Met google vond ik fotos waar bij stond dat je het kunt zien als je het UMD klepje open maakt en dan moet kijken wat er staat. Maar bij mij staat op die plek niets en is het moederbord op die plek helemaal bedekt met de behuizing.
Weet iemand een andere manier om te zien welk moederbord je hebt?
Nee, ik zou gewoon een 2e handse PSP-2000 of zelfs een PSP fat kopen. De PSP-2000 en ouder hebben een MVA paneel, erg goed scherm, het nieuwe scherm lijkt op het eerste gezicht beter maar het is een slechter scherm.scorpie schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:32:
Ik ben ook weer aan het kijken of ik een psp wil kopen, maar ik kan nergens gewoon normale bundles van de psp-3000 vinden, alleen met idiote webcam erbij, en ik zit natuurlijk met dat scherm. In het ene artikel lees ik dat het voor een batch gaat, in een ander artikel is het gewoon een eigenschap van dat nieuwe scherm, de ene zegt dat het met een firmware op te lossen valt de ander niet... ik zie door de bomen het bos niet meer. Tevens zijn alle psp-2000's en 3000's nu van een nieuw moederbord voorzien waardoor cfw's tot nu toe niet werken... al met al niet echt een beste tijd om een psp te kopen nu of wel?
If you do not change direction, you may end up where you are heading
wil hem liever niet open maken want het dichtmaken van zulke dingen is altijd millimeter werk.Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 19:21:
Je PSP open schroeven werkt altijdalleen bij terugzetten gaat het lastig worden...
is er geen andere manier om te checken wat voor mobo je hebt. Wil namelijk graag wat andere firmware erop zetten.
Verwijderd
Wanneer heb jij je psp aangeschaft? Ik heb gelezen dat recente psp's niet te ombouwen is... Trouwens met google kom je al heel wat verder hoor... kuch maxconsole.net kuchDeadsy schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:49:
[...]
wil hem liever niet open maken want het dichtmaken van zulke dingen is altijd millimeter werk.
is er geen andere manier om te checken wat voor mobo je hebt. Wil namelijk graag wat andere firmware erop zetten.
Afgelopen week maarhet is een psp-2000 geen 3000Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 03:49:
[...]
Wanneer heb jij je psp aangeschaft? Ik heb gelezen dat recente psp's niet te ombouwen is... Trouwens met google kom je al heel wat verder hoor... kuch maxconsole.net kuch
en kuch danke voor de link kuch.
dan is de kans heel erg groot dat je zo'n nieuw moederbord hebt. Als pandora niet werkt heb je zo'n moederbord. als ie wel werkt heb je ouder moederbord die je kan checken met homebrew tooltjes.Deadsy schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:47:
[...]
Afgelopen week maarhet is een psp-2000 geen 3000
en kuch danke voor de link kuch.
Je kan het ook op deze manier checken. Met welke firmware werd je psp geleverd? 4.01 en hoger is nieuw moederbord.
damn dan heb ik een nieuw mobobartju schreef op zondag 02 november 2008 @ 12:03:
[...]
dan is de kans heel erg groot dat je zo'n nieuw moederbord hebt. Als pandora niet werkt heb je zo'n moederbord. als ie wel werkt heb je ouder moederbord die je kan checken met homebrew tooltjes.
Je kan het ook op deze manier checken. Met welke firmware werd je psp geleverd? 4.01 en hoger is nieuw moederbord.
dan maar wachten.
De meeste nu zijn inderdaad nieuw mobo. Alleen op marktplaats krijg je ze nog met oude mobo hoorde ik wat mensen zeggen.Deadsy schreef op zondag 02 november 2008 @ 12:09:
[...]
damn dan heb ik een nieuw mobowant firmware die erin zit is redelijk nieuw.
dan maar wachten.
Er zijn over het algemeen 2 richtlijnen:Deadsy schreef op zondag 02 november 2008 @ 12:09:
[...]
damn dan heb ik een nieuw mobowant firmware die erin zit is redelijk nieuw.
dan maar wachten.
- Als er firmware 4.01 op staat is de kans groot dat ie geen CFW aan kan.
- Alles vanaf versie G, waar op dit plaatje dus C staat op de sticker, kan geen CFW aan.
Afwachten dus...
Met beetje zoekwerk kan je genoeg betaalbare spellen vinden.
Bovendien kan je ze zo weer doorverkopen.
-http://www.budgetgaming.nl/games/1/console-PSP.html
-marktplaats
-etc.
Heeft iemand dit spel al ergens tekoop/gemeld/reviewed gezien?
Air Conflicts: Aces of World War II:
http://www.youtube.com/watch?v=MG8jGc29ya8
http://www.graffitientert...x.php/games/air-conflicts
[ Voor 9% gewijzigd door german8 op 10-11-2008 13:04 ]
Kan plaatje C geen CFW aan of alles vanaf versie G geen CFW aan.hostje schreef op donderdag 06 november 2008 @ 19:10:
[...]
Er zijn over het algemeen 2 richtlijnen:
- Als er firmware 4.01 op staat is de kans groot dat ie geen CFW aan kan.
- Alles vanaf versie G, waar op dit plaatje dus C staat op de sticker, kan geen CFW aan.
Afwachten dus...
[ Voor 9% gewijzigd door S_Chief op 07-11-2008 15:13 ]
CFW draaien en illegale games spelen zijn 2 verschillende dingen, dus ik snap niet waarom je meteen voorbarige conclusies trekt.KlaasHof schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:00:
...
Als dat gepraat over firmware hacking, zo duur zijn de spellen toch niet?

Gisterenavond ff een half uurtje voor het slapen gaan gespeelt maar dat melodietje deinsde rond 02.00 uur nog steeds door mijn kop.
Bizar simpel en toch superverslavend. Zeer cker een aanrader!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Of 2x 16 werkt weet ik niet, maar het goedkoopste sdhc micro kaartje van die grootte kost bijna 60 euro...
Wellicht 1 voor in de OP? Sowieso staat daar een hoop ouwe zooi in trouwens...
[ Voor 12% gewijzigd door Nyarlathotep op 11-11-2008 14:51 ]
1 woord: HomebrewKlaasHof schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:00:
Als dat gepraat over firmware hacking, zo duur zijn de spellen toch niet?
Zijn zowat alle oude consoles te emuleren op een PSP (t/m de N64)
Wat ook niet legaal is.ijskonijn schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:57:
[...]
1 woord: Homebrew
Zijn zowat alle oude consoles te emuleren op een PSP (t/m de N64)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Veel? Welke zijn deze dan. Enige die ik ken is van het scherm.Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 02:06:
ik zou de psp model 2000 nemen want over de 3000 zijn veel klachten
Ok, wat doe je dan met anders/extra als je CFW draait?hostje schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:01:
[...]
CFW draaien en illegale games spelen zijn 2 verschillende dingen, dus ik snap niet waarom je meteen voorbarige conclusies trekt.
bv je ps1 collectie op de psp spelen.KlaasHof schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:15:
[...]
Ok, wat doe je dan met anders/extra als je CFW draait?
En dan kan iedereen wel zeggen dat het niet legaal is, maar je denkt toch niet dat ik mijn originele spellen dan nog een keer (als ze al voor de psp uitgebracht worden) ga kopen om op de psp te spelen?
Dit is nl mijn enige reden om de CFW erop te zetten!
En de 3000 is nog niet hackbaar. Pandora is zo goed als uitgesloten.Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 15:20:
[...]
Veel? Welke zijn deze dan. Enige die ik ken is van het scherm.
Heb je het kaartje inmiddels al geprobeerd? Ben benieuwd of het ook lekker werkt met videobestanden.Nyarlathotep schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:47:
Ik heb zojuist deze besteld. Ga er in ieder geval 2x 8 gieg in stoppen.
Of 2x 16 werkt weet ik niet, maar het goedkoopste sdhc micro kaartje van die grootte kost bijna 60 euro...
Wellicht 1 voor in de OP? Sowieso staat daar een hoop ouwe zooi in trouwens...
Thx
Er staat op de verpakking dat er ook 2x16 gieg in kan. Dat ga ik dan ook doen denk ik. gebruikerservaring heb ik dus helaas niet. Maar voor die 15 euro kan je je geen buil vallen eigenlijk.A-HARUN schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:26:
[...]
Heb je het kaartje inmiddels al geprobeerd? Ben benieuwd of het ook lekker werkt met videobestanden.
Thx
Ik zou even googlen voor reviews e.d.
Verwijderd
Ik heb de mijne van CFW voorzien zodat ik FuSa kan gebruiken, dat zorgt ervoor dat als je je PSP via een composite of Svideo aansluiting aansluit je niet alleen video kan kijken maar ook kan gamen. Met de component aansluiting kon dat altijd al, maar composite en svideo zijn op de 1000 en 2000 daar niet geschikt voor. (de 3000 wel). De beeldkwaliteit is overigens om te huilen, maar misschien dat dat binnenkort nog goed komt als ze er een goed scaling filter in gaan bouwen...KlaasHof schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:15:
[...]
Ok, wat doe je dan met anders/extra als je CFW draait?
Overigens heb ik mijn PSP in oktober gekocht als Buzz pakket en CFW was geen probleem toen ik eenmaal de juiste stick had. Wel spannend
Overigens is het kopen van spellen niet zo'n heel groot probleem want ze zijn inderdaad niet heel erg duur als ze niet super nieuw zijn, alleen zijn er wel erg weinig echt leuke spellen. Tekken en God of War vind ik momenteel nog het leukste, en die zijn allebei als Platinum titel te krijgen. Het is een mooi apparaat de PSP, maar het is wel te hopen dat de kwaliteit van de games wat hoger wordt. Ik heb ook een DS Lite en daar zijn wel enorm veel goeie games voor te krijgen (al zijn dat totaal andere games dan voor de PSP). Nu gebruik ik de PSP voornamelijk voor streaming internet radio, de twee eerder genoemde spellen en het afspelen van videos. Dingen die dus allemaal gemakkelijk met OFW kunnen, alleen de TV out gaat niet.
Overigens zijn er ook heel veel demos te krijgen voor de PSP, dus het kraken voor de spellen is niet echt nodig. Je kan heel veel spellen uitproberen en alleen de echt leuke kopen. Die demos is wel iets wat ik bij de DS altijd enorm miste. (Er was wel wat mogelijk via de WIFI verbinding maar dat is nooit echt goed uitgewerkt waardoor het in Nederland zinloos was)
Waar ik ongelooflijke moeite mee heb op de PSP is het shooter genre. Ik heb Call of Duty even geprobeerd maar het richten vind ik daar enorm hinderlijk. Op de DS ging dat veel beter met de Call of Duty. Wat is in jullie ogen de shooter met de beste controls? Liefst vind ik iets zoals Dementium The Ward op de DS, een soort survival horror dus maar dan met mooie PSP graphics
Verwijderd
Heb sinds ik vd week 4.01 M33 heb installed (had 3.71 m33) wat problemen met het afspelen van muziek.
Gaat een tijdje goed (+- 5 a 10 mins) en daarna begint mijn MP3 te "stotteren". Steeds langzamer tot het niet meer om aan te horen is.
(lijkt erop of hij steeds minder power krijgt zeg maar).
Als ik vervolgens 1 nummer forward of backward dan werkt hij weer een tijdje. Ligt volgens mij niet aan de MP3
want de nummers spelen goed af als ik bovenstaande toepas. Tevens werkt het 9 vd 10 keer weer als ik mijn PSP
van de "lock" afhaal (en dus van het zwarte scherm naar de equalizer).
Heb al geprobeerd of het aan de stroombesparing lag maar dat biedt geen soelaas. Meer mensen last van?
En iemand eventueel een oplossing?
schakel eerst even alle plugins uit in je recovery menu. Heb je dan nog steeds problemen? Gebeurt dit ook als je de oplader erin hebt en dan muziek speelt?RaDKiLL schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:40:
Hallo.
Heb sinds ik vd week 4.01 M33 heb installed (had 3.71 m33) wat problemen met het afspelen van muziek.
Gaat een tijdje goed (+- 5 a 10 mins) en daarna begint mijn MP3 te "stotteren". Steeds langzamer tot het niet meer om aan te horen is.
(lijkt erop of hij steeds minder power krijgt zeg maar).
Als ik vervolgens 1 nummer forward of backward dan werkt hij weer een tijdje. Ligt volgens mij niet aan de MP3
want de nummers spelen goed af als ik bovenstaande toepas. Tevens werkt het 9 vd 10 keer weer als ik mijn PSP
van de "lock" afhaal (en dus van het zwarte scherm naar de equalizer).
Heb al geprobeerd of het aan de stroombesparing lag maar dat biedt geen soelaas. Meer mensen last van?
En iemand eventueel een oplossing?
Dit topic is gesloten.