Heeft iemand ervaring met onderstaande site? Ik wil daar een nieuwe PSP gaan bestellen. Ze hebben van die mooie pakketten.
http://www.ombouwnederlan...info.php?products_id=1172
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Vrij prijzig als je het mij vraagt.Vjenne-ICT schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:44:
Heeft iemand ervaring met onderstaande site? Ik wil daar een nieuwe PSP gaan bestellen. Ze hebben van die mooie pakketten.
[ Voor 28% gewijzigd door NeoMe op 30-06-2008 09:45 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Shit dat is wel een handig ding, zojuist ff gekocht via Bol, laat wel weten of het lekker speeltCoolsnarf schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:31:
[...]
De chargergrip is ook bij bol.com te koop (30 euro). Volgende dag heb je m in huis
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 6% gewijzigd door Coolsnarf op 30-06-2008 10:03 ]
Ik heb de PSP fat ook al eens geprobeerd. ik vond deze net zoals bij de DS beter aanvoelen dan de slim en de DS liteCoolsnarf schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:03:
ik heb in ieder geval geen kramp in mijn vingers meer gekregen
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Volgens mij is er voor Bookr (PDF viewer voor de psp) nog geen alternatief dat onder 3.xx of 4.xx werkt zonder de 1.50 additions.Megamind schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:49:
[...]
1.50 is toch wel achterhaald tegenwoordig. Ik draai al een paar versies zonder en vrijwel alle tools werken gewoon.
Vandaag geupgrade naar 4.01, veel verschil nog niet kunnen ontdekken...
ben eigenlijk wel blij met 4.01, ik had hiervoor last van random vastlopers bij het afsluiten van een spel en soms kwam hij niet uit de standby-mode zonder de batterij eruit te halen, lijkt allemaal opgelost te zijnMegamind schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:49:
[...]
1.50 is toch wel achterhaald tegenwoordig. Ik draai al een paar versies zonder en vrijwel alle tools werken gewoon.
Vandaag geupgrade naar 4.01, veel verschil nog niet kunnen ontdekken...
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Even een aanvulling hierop. Het verhaal gaat dat de filmpjes hierna wel afgespeeld worden, maar dit is uit een enkele bron. Het kan dus zo zijn dat dit niet werkt (tenzij Deathchant dit ook getest heeft ?)Deathchant schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:22:
.......
maar de filmpjes erna zijn geen probleem.
De Slim heeft een batterij van 1200mAh standaard. Dit is sowieso niet zo veel. Bij mij is hij ook redelijk snel leeg. 4 uur F7 crisis core spelen en hij is op. Ik ben ook nog steeds op zoek naar een batterij met meer capaciteit voor de Slim. Nergens te krijgen. Bij dealextreme zeggen veel userreviews dat de batterijen die zij gekocht hebben echt totaal niet overeenkomen met het aantal mAh wat ze erop zetten. Een 2680mAh werkt dus bijvoorbeeld als een 1000mAh en is dus nog sneller leeg. Aan de andere kant moet je je voor 5 euro ook niks afvragen....ThinkPadd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:30:
Oja, een vraagje:
Ik heb een PSP Slim zilver, m'n broertje een PSP Slim zwart.
Nu valt mij 1 ding op:
De batterij van m'n broertjes PSP is extreem snel leeg. Ik kan mijn PSP rustig 3 weken laten liggen, en dan is de batterij nog steeds redelijk vol (70% ofzo), maar bij m'n broertje is de accu helemaal compleet leeg
Iemand een idee hoe dit kan? Slechte accu, of ligt het aan de PSP ? (Er staat 3.90 M33 op)
Nee, het ligt denk ik aan je broertje.ThinkPadd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:30:
Oja, een vraagje:
Ik heb een PSP Slim zilver, m'n broertje een PSP Slim zwart.
Nu valt mij 1 ding op:
De batterij van m'n broertjes PSP is extreem snel leeg. Ik kan mijn PSP rustig 3 weken laten liggen, en dan is de batterij nog steeds redelijk vol (70% ofzo), maar bij m'n broertje is de accu helemaal compleet leeg
Iemand een idee hoe dit kan? Slechte accu, of ligt het aan de PSP ? (Er staat 3.90 M33 op)
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Ik heb de laatste update van de PSP erop staan, en ik heb geen problemen met de video films. Ik zet ze zelf altijd handmatig in de directoy "video".Heb je nog oude psp video's die je eerder heb geconverteerd? Misschien kun je die proberen erop te zetten en kijken of die ook problemen hebben.A-HARUN schreef op maandag 07 juli 2008 @ 23:21:
probeerde dit weekeinde via VIDEO 9 (2.25) weer eens een filmpje om te zetten en op de PSP (slim, >v3.7) te krijgen, maar de PSP kwam telkens terug met 'beschadigde data'.
Het is mij eerder (maanden terug) gelukt dus ik heb het vermoeden dat het komt door de PSP update.
Wat ik zoal heb gedaan:
1. SONY memorystick (2gb) geformateerd in PSP
2. VIDEO 9 gestart en een AVI film geconverteerd naar MP4 (AVC)
3. PSP aangesloten via USB (en usb modus uiteraard) op laptop
4. in VIDEO 9 gekozen voor 'copy to device'
de film wordt door VIDEO 9 in de folder 'video' neergezet op de PSP. Dit werkte niet (beschadigde data) waarna ik het geconverteerde bestand zelf in de folder MP_ROOT\100MNV01 heb gezet.
Je raadt het al.... dat werkte ook niet. Hierna hetzelfde bestand in MP_ROOT\101ANV01 geknald, maar tevergeefs...
de film die ik had geconverteerd was slechts 100 mb (aflevering van Family Guy, waar niets mis mee is).
Zou het door de PSP update komen waardoor dit hele proces niet meer werkt of zit het hem ergens anders in (vista sp1)??
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Download de reguliere versie van DOSBox en gebruik die readme.txt en meegegeven dosbox.conf. Plaats dosbox.conf in dezelfde folder waar EBOOT.PBP van DOSBox staat. Er staat in de readme.txt omschreven hoe je in dosbox.conf een autoexec-deel maakt, welke automatisch na het starten van DOSBox wordt uitgevoerd. Als het goed is staat er in dosbox.conf ook een voorbeeld/beginsectie voor [autoexec]. Alles wat je daaronder zet werkt hetzelfde als een ouderwetse 'autoexec.bat' onder echte DOS.Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:04:
Ik heb DOSBox op mijn PSP en wil dit graag gebruiken om oude dos spellen te spelen (cosmo, supaplex, etc.) Maar ik weet niet hoe ik in dat programma tekst kan typen? Er staat bovenaan dat ik de readme file moet lezen, maar helaas zit deze er niet bij
Ook kun je intro toetsen voor meer beginnersinfo, maar hoe..? Met verschillende knoppen kan ik wel letters maken, maar geen t, dus intro typen lukt me ook niet..
deze versie van DOSBos heb ik nu draaien:
http://pspupdates.qj.net/...07-06-08/pg/49/aid/121901
[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 09-07-2008 23:43 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Verwijderd
Thanks, zal is kijken of het spel mij zal bevallen dan. Phoenix Wright is erg leuk, maar dit kan weer totaal anders uitpakken. Jammer dat er geen P&C adventures zijn..is en blijft mn lievelings-genre.Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:59:
Zijn er niet. Je kan kijken of je Harvey Birdman: Attorney at Law kan importeren, er is geen Europese release gepland. Maar de reviewcijfers zijn matig en als je de serie niet kent is er waarschijnlijk geen zak aan, dus ik durf het ook nog niet aan.
Voor die extra's moet je een 'value pack' aanschaffen, wat natuurlijk duurder is (als ze nog bestaan, overigens). Naast het officiële hoesje (!=tasje) dat je erbij krijgt is die 32MB memory stick nou niet echt de meerprijs waard.Arunia schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:35:
Wat me wel opviel is dat er tegenwoordig helemaal niks meer bij zit. Je hebt de PSP, de lader en wat boekjes, that's it. Geen tasje, geen kleine memory stick.
[ Voor 29% gewijzigd door NeoMe op 18-07-2008 09:15 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik heb 4GIG. En ik heb idd enkele HD films erop staan en het belangrijkste: FF7 van de PS1. Jij als die-harder zou dat toch op zijn minst ook moeten hebbenArunia schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:21:
Ok, dan gaan we daar eens naar kijken. Ze had dan waarschijnlijk ook de value van de originele PSP. En die 32MB is ook echt niet de moeite waard. Ik heb de kaart voor mij van mijn oude telefoon gepakt en zij heeft nu de oude van haar terug. Dus dat probleem is opgelost.
4/8GB is in mijn ogen alleen maar nuttig als je films oid gaat kijken of wanneer je de PSP hackt.
Waarbij ik eigenlijk denk dat bijna iedereen dat wel doet of gedaan heeft. Maar dat terzijde.
Ik hoef niet echt de consoles te verkopen voor een andere. We bezitten onderhand alle consoles, dus dat scheelt wel.
Volgens mij hangt het ook van je versie af. Ik draai 4.01 en ik heb bijna FF7 uitgespeelt en geen vast lopers gehad met filmpjes.Deathchant schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:45:
nou ik heb nu 2 filmpjes gehad....nog geen problemen.....weet niet hoe het verderop is in de game, want zoals jij al zegt...ben je lekker aan het spelen, flink geuplevelled en dan ineens filmpje en CRASH. Dan ben je toch van ->
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
http://www.downloadplaats...onverter-4.0.62.1222.htmlnotorious_roy schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:39:
Ik heb een korte vraag: Welk gratis programma werkt het best als ik DVD's wil omzetten naar PSP formaat? Via Google kom ik eigenlijk teveel opties tegen om een goede keuze te kunnen maken en de eerste post hier noemt alleen Video9 welke enkel Divx enzo omzet (werkt wel ideaal overigens!)
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
[ Voor 5% gewijzigd door Arunia op 25-07-2008 12:27 ]
Maar, maar, de echte tweaker bouwt het toch gewoon zelf om?Arunia schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:26:
Morgen laat ik mijn PSP ombouwen en koop er meteen een 4GB kaartje bij. Dan lekker wat spellen mee voor op vakantie. Ben erg benieuwd.
Op het moment zijn mijn vrouw en ik beide Crisis Core aan het spelen. Ikzelf ben meer georienteerd op de missies en levellen, zij is bezig met het verhaal.
Ik neem CC mee in de metro en zij speelt 's avonds. Het is ook altijd haar vraag waar ik al ben. Maar heb gemerkt dat ik al een week op dezelfde plek sta.
Nu nog even kijken of er leuke spellen zijn voor op vakantie erbij. Echocrome oid lijkt me wel lachen.
Daarnaast nog even kijken of Diablo PSX ook gaat draaien.
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Diablo (PSX) heb ik ook draaien om mijn PSP, dus dat moet geen probleem zijn. Ik speel eigenlijk op dit moment alleen maar PSX spellen om mijn PSP (Vagrant Story, FF7, R-type Delta, Einhänder, enz)Arunia schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:26:
Morgen laat ik mijn PSP ombouwen en koop er meteen een 4GB kaartje bij. Dan lekker wat spellen mee voor op vakantie. Ben erg benieuwd.
Op het moment zijn mijn vrouw en ik beide Crisis Core aan het spelen. Ikzelf ben meer georienteerd op de missies en levellen, zij is bezig met het verhaal.
Ik neem CC mee in de metro en zij speelt 's avonds. Het is ook altijd haar vraag waar ik al ben. Maar heb gemerkt dat ik al een week op dezelfde plek sta.
Nu nog even kijken of er leuke spellen zijn voor op vakantie erbij. Echocrome oid lijkt me wel lachen.
Daarnaast nog even kijken of Diablo PSX ook gaat draaien.
Bij mij werkt FF7 ook prima op 4.01. Heb het spel wel zelf geconverteerd van de orginele CD's. Alleen jammer dat het beeld iets ingedeukt is omdat het een PAL game is. Het is niet zo erg als 4:3 op een 16:9 scherm, maar wel een heel klein beetje ingedeukt. Heel goed te spelen dus. Het grootste voordeel is dat ik nu savegames kan uitwisselen met mijn PS3.TheKillingBean schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:52:
[...]
Volgens mij hangt het ook van je versie af. Ik draai 4.01 en ik heb bijna FF7 uitgespeelt en geen vast lopers gehad met filmpjes.
[ Voor 5% gewijzigd door -Mous- op 25-07-2008 15:32 ]
Als je iets doet, doe het dan goed.
De meeste spellen speel ik inderdaad ook op 16:9, bij de meeste spellen zie je het niet echt. Bij FF7 speel ik hem wel op 4:3, beeld is wel wat kleiner maar FF7 al een keer eerder uitgespeelt op de PSX dus ik vindt het raar lijken als ze ingedrukt zijn.-Mous- schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:31:
[...]
Bij mij werkt FF7 ook prima op 4.01. Heb het spel wel zelf geconverteerd van de orginele CD's. Alleen jammer dat het beeld iets ingedeukt is omdat het een PAL game is. Het is niet zo erg als 4:3 op een 16:9 scherm, maar wel een heel klein beetje ingedeukt. Heel goed te spelen dus. Het grootste voordeel is dat ik nu savegames kan uitwisselen met mijn PS3.![]()
Tot nu toe doen al mijn oude PS1 spellen het prima op 4.01 zonder popsloader. Heb nog geen downloads geprobeerd, alleen nog eigen conversies.
Er zijn voor veel PSX spellen PAL->NTSC patches beschikbaar. In NTSC is het beeld (en de snelheid) wel correct.-Mous- schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:31:
[...]
Bij mij werkt FF7 ook prima op 4.01. Heb het spel wel zelf geconverteerd van de orginele CD's. Alleen jammer dat het beeld iets ingedeukt is omdat het een PAL game is
[ Voor 31% gewijzigd door Deathchant op 26-07-2008 10:28 ]
Ik dacht dat de PSP sinds een tijdje native XviD en DivX kan spelen?Deathchant schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 10:26:
Ik draai ook 4.01-m33 2 en nog geen vastlopers gehad met FFVII inderdaad. Ik ben ook extreem FF7 verslaafd
En hierboven vroeg iemand om dvdtjes om te zetten naar PSP formaat:
DVD -> PSP = ImTOO DVD to PSP Converter 4
gewone avi's, mpegs etc -> PSP = PSP Video 9
Het wordt wel zwaar tijd dat ze een goeie batterypack gaan uitbrengen voor de slim&lite, want ik krijg er wat van. Batterij helemaal vol, ga je 1 dagje naar amsterdam (3 uur in de trein zitten), dan kan ik op de terugweg al niet meer spelen
[ Voor 82% gewijzigd door Tanuki op 27-07-2008 01:06 ]
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Nee dat is niet het geval helaas. Er zijn roddels, dat het bij de volgende grote update komt van de PS3 en PSP.l0c4lh0st schreef op zondag 27 juli 2008 @ 01:05:
[...]
Ik dacht dat de PSP sinds een tijdje native XviD en DivX kan spelen?
Dit niks voor jou:Deathchant schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 10:26:
Het wordt wel zwaar tijd dat ze een goeie batterypack gaan uitbrengen voor de slim&lite, want ik krijg er wat van. Batterij helemaal vol, ga je 1 dagje naar amsterdam (3 uur in de trein zitten), dan kan ik op de terugweg al niet meer spelen
Is goed. Maak jij het geld op mijn giro over?ThinkPadd schreef op zondag 27 juli 2008 @ 14:36:
[...]
Dit niks voor jou:
http://www.hcc-veenendaal...&task=view&id=45&Itemid=2 ?
Philips Power2Go
Ziet er goed uit, maar zodra ik wil rippen geeft 'ie aan dat ik maar 5 minuten mag rippen, of het programma moet kopen. En ik wil er niet voor betalen, dus ik zoek een ander (gratis) programma. Bedankt voor de tip though!Sc0rPi0N schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:56:
[...]
http://www.downloadplaats...onverter-4.0.62.1222.html
Misschien iets voor je|?
Verwijderd
zijn dat de "alpha" modellen van na 2007, of ook de psp modellen? en in het laatste geval, hoe check je dat? of werkt de psp gewoon met ovenstaand stickje?Geschikt voor alle Sony Cyber-shot-, Handycam-, VAIO-, PSP- en Alpha-modellen van ná 2007
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Die Alpha staat los van de term PSP in die opsomming. De Alpha serie zijn de spiegelreflexcamera's van sony.party42 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 17:38:
zijn dat de "alpha" modellen van na 2007, of ook de psp modellen? en in het laatste geval, hoe check je dat? of werkt de psp gewoon met ovenstaand stickje?
Daar ben ik het helemaal mee eensMegamind schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:13:
Welke sites volgen jullie voor PSP nieuws?
Ik volgde vaak www.psp-media.nl maar het niveau waar daar nieuws op wordt gepost, het lijkt de schoolkrant wel van groep 6.
Welke versie van FF8 heb je? Ik gebruik ook CFW 3.90 en ik heb FF8 op de PSP uitgespeelt. Er waren bij mij 2 vastlopers maar die zijn bekend (bij de intro en nog ergens een filmpje). Maar ik snap niet hoe jij voorbij de intro kan gaan als je geen popsloaders hebt. Hier meer over FF8 onder de PSP:Nyarlathotep schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:08:
Klopt het nou dat FF7 en FF8 ook zonder popsloader te spelen zijn? Ik had namelijk constant vastlopers in FF8, onder CFW 3.90. Meestal als ik een spell of potion gebruikte. En ik wil zo graag verder spelen
Ik gebruikte wel degelijk popsloader. Ik las alleen dat er mensen zijn die het schijnbaar spelen zonder pops. En welke versie ik heb van FF8 durf ik niet te zeggen... Ik zal je link eens checken. Mocht je een goed werkende versie weten, PM mij dan even als je wiltTheKillingBean schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:49:
[...]
Welke versie van FF8 heb je? Ik gebruik ook CFW 3.90 en ik heb FF8 op de PSP uitgespeelt. Er waren bij mij 2 vastlopers maar die zijn bekend (bij de intro en nog ergens een filmpje). Maar ik snap niet hoe jij voorbij de intro kan gaan als je geen popsloaders hebt. Hier meer over FF8 onder de PSP:
http://www.gamerspress.co...?title=Final_Fantasy_VIII
Dat gaat weer gewoon volgens mij al zal de kwaliteit op zo'n groot scherm niet al te best zijn als je geen goede verbinding heb. Je kan zelf wel de bitrate kiezen bij remote play maar daar moet de verbinding wel goed genoeg voor zijn wil het niet te veel stotteren.1shot1kill schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:59:
Ik heb zojuist ook een psp besteld (gewoon bij BOL.com) met Locoroco en GTA:LCS. (GTA:VCS stond 2 tot 3 weken levertijd en hier in de stad hebben ze hem ook niet dus die moet maar ff wachten)
Waar ik hem vooral voor ga gebruiken is in combinatie met mijn PS3, filmpjes kijken, PSN spelletjes etc. Wat ik mij afvroeg is of je met de video out ook video kan streamen vanaf je ps3 naar je psp en die dat weer op de tv waarop hij is aangesloten kan weergeven of is dat weer een stap te ver?
Zeg ga eens ergens anders lopen spammenm-tuning schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 14:07:
Binnenkort komt de Playgear Pocket ook weer in de winkels te liggen.
Dus heb PimpJePSP.nl weer online gezet voor de Playgear Pocket Skins:
www.pimpjepsp.nl Veel Skins Plezier
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Hoezo spam?
De Final Fantasy Serie zijn op zich los staande verhalen. FF I en FF II hebben dus niks met FFVII te maken.m4yall schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:31:
Mijn vriendin heeft weer eens mazzel gehad ergens en heeft een PSP ice silver gewonnen. Ik ben meteen aan de slag gegaan en ding geregistreerd op mijn PS3 enzo. Maar nu nog wat games. Ik lees veel goede verhalen over FF VII. Ik heb de film gezien en voor de rest weet ik nog niets uit de serie.
Nu zag ik op play.com ook FF I en FFII staan. Kun je gewoon met FF VII aan de slag of mis je veel van het verhaal?
Verder zal ik wel eens rondkijken voor wat andere games. GoW lijkt me wel wat en PES moet eigenlijk ook wel op de PSP, maar dan wachten we nog even op 2009...
Andere goede tips?
Thanks voor de uitleg!M a r c o schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:26:
[...]
De Final Fantasy Serie zijn op zich los staande verhalen. FF I en FF II hebben dus niks met FFVII te maken.
Final Fantasy VII is een wat ander verhaal.
Het begon met FF VII voor de Playstation in 1997 dacht ik. Dit spel was/is ontzettend populair.
De meesten die het hier over FF VII hebben, die spreken over de playstation versie die ze door middel van custom firmware op de psp spelen. Het is geen PSP spel dus.
Welke film heb je gezien? FF VII advent children speelt zich af enkele jaren NA het verhaal van het FF VII spel voor de Playstation. (de film Final Fantasy Spirits within heeft er ook weer niks mee te maken).
En dan heb je nog Final Fantasy VII Crisis Core voor de PSP. Dit spel is zeker een aanrader.
Dit verhaal speelt zich af VOOR het spel FF VII op de playstation, en geeft antwoord op enkele vragen die nog niet beantwoord waren in de voorgaande spellen/films.
In principe kun je zonder voorkennis FF VII Crisis Core op de PSP spelen. En dat zou ik je ook zeker aanraden. Het spel is alleen nog mooier als je FF VII al kent, al is het verhaal van Crisis Core wel meer een "verassing" als je niks weet.
Het is vast & zeker de bedoeling dat je voor Killzone,Rpol schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 18:46:
Ik heb sinds een tijdje een psp en wilde killzone es online proberen. Ik krijg dit alleen niet voor elkaar. Heb me geregistreed op playstation.com, maar kan dan niet inloggen in killzone. Hij zegt dat m'n username/password niet klopt.
Weet iemand hoe dit moet?
Killzone: Liberation online
Geef je oorlog een nieuwe boost met de officiële site van Guerrilla voor Killzone: Liberation op PSP.
Killzone.com hangt nauw samen met Killzone: Liberation op PSP en biedt je geweldige, nieuwe content waarmee je de oorlog tegen de Helghast kunt uitbreiden.
De site is duidelijk op de online community gericht en is de ideale plek voor het laatste nieuws en nog veel meer. Wanneer de game in november uitkomt, kun je hier ook je eigen prestaties uploaden, extra content vrijspelen naarmate je vordert in de game, je eigen profiel aanmaken en je online vriendenljist bijhouden.
Killzone.com biedt ook een upgrade van de Infrastructuurmodus aan, die je begin 2007 gratis kunt downloaden. De heftige Ad hoc-modes voor zes spelers, zoals Deathmatch, Team Deathmatch, Assault en Capture the Flag, bieden heel wat mogelijkheden voor meerdere spelers, zoals dit van PSP wordt verwacht. Deze nieuwe update legt de lat echter nog een stukje hoger, want nu kun je je vrienden waar dan ook en wanneer je maar wilt uitdagen. In de Infrastructuurmodus zijn eveneens twee nieuwe multiplayer-omgevingen beschikbaar.
Naast dit alles vind je in de game ook nieuwe Helghast-beproevingen in de vorm van een extra hoofdstuk in de verhaallijn. Verder kun je aan het begin van komende zomer vier extra missies, nieuwe uitdagingen en multiplayer-omgevingen downloaden.
Kijk voor het laatste nieuws over het innovatieve PSP-debuut van Guerrilla, Killzone: Liberation, op de officiële Killzone.com-website.
:: Second Place Is First Place Loser ::
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door PromoX op 04-09-2008 18:03 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
https://twitch.tv/magus77nl
Verwijderd
heb laatst secret agent clanck gespeeld errug leuk, verder heb je de standaard titels zoals syphon filter, god of war: chain of olympus, patapon, loco roco noem maar op.Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:37:
Wat zijn nou de echte must haves voor de PSP. Wat zijn de topgames die eigenlijk niet mogen ontbreken in je collectie? Ik vraag het omdat de PSP me wel wat lijkt, ik heb het niet zo op TV consoles. Maar ik heb het idee dat alles er om heen belangrijker is dan de daadwerkelijke games waar ik het voor wil geen gebruiken.
Tekken: Dar Resurrection, Killzone Liberation en Daxter zijn ook 3 leuke games, alledrie platinum dus voor 20 euro te kopenVerwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:37:
Wat zijn nou de echte must haves voor de PSP. Wat zijn de topgames die eigenlijk niet mogen ontbreken in je collectie? Ik vraag het omdat de PSP me wel wat lijkt, ik heb het niet zo op TV consoles. Maar ik heb het idee dat alles er om heen belangrijker is dan de daadwerkelijke games waar ik het voor wil geen gebruiken.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2008 13:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
En dit wordt alweer tegen gesproken door Sony's 'marketeer'.gevolg dat de batterijduur met 30 minuten afneemt.
want ze komen binnenkort met een betere batterij, dus dat compenseert minstens weer die 30 minutenAvanCade schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 13:38:
[...]
En dit wordt alweer tegen gesproken door Sony's 'marketeer'.
Die wordt niet meegeleverd en kan ook voor de S&L gebruikt wordenmaarud schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 13:40:
[...]
want ze komen binnenkort met een betere batterij, dus dat compenseert minstens weer die 30 minuten
Blader 'ns door deze rijk geillustreerde Neogaf-thread, te veel goede titels om op te noemen. Of anders hier, idem ditto.Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:37:
[ Voor 7% gewijzigd door ymmv op 06-09-2008 14:57 ]
Nee, zit geen level-up systeem in. Wel in SotN die je kan unlocken. Maar het gaat niet zozeer om snel drukken, maar meer om de timing.Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 13:32:
Is de gameplay van Castlevania te vergelijken met die van de GBA- en DSversies? Daarmee bedoel ik vooral dat vijanden oneindig blijven respawnen zodat je uren kan 'levelen' als je een bepaalde boss niet aankan. Ik ben niet zo heel handig met snel knoppen indrukken dus ik zorg altijd dat ik een paar levels hoger ben dan 'eigenlijk hoort' als je bij die boss aankomt. Als dat niet kan, koop ik het spel niet.
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door ThinkPad op 07-09-2008 11:59 ]
Verwijderd
Inmiddels weet ik volgens mij wel wat het probleem is. Het uitvallen gebeurde bij mijn vriendin en volgens mij zit ze (net als ik overigens) met haar hand dicht bij de aan/uit knop en wordt die dus overgehaald zo nu en dan waarop de PSP gelijk uitschakelt. (Is hier misschien softwarematig wat aan te doen, want het is ook wel een ontzettend vervelende plek voor de aan/uit knop.Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 21:10:
Ik heb een tweedehands PSP-2000 gekocht bij de lokale gameshop met een maand garantie. En volgens mij ga ik dat ook nodig hebben want zo nu en dan valt hij uit (iig met het spel Pinball classics). Erg vervelend. Bij de twee andere games die ik gekocht heb (Killzone en Star Wars Battlefront renegade squadron) is het probleem nog niet voorgekomen.
Handig tijdens het spelen al zijn je toetsen gelocked.M a r c o schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:50:
schakelaar naar beneden schuiven als hij aan staat. Op "hold".
Dan gaat hij niet zo snel per ongeluk uit.
Daarnaast gaat hij niet uit, maar op standby. Niet dat dat minder vervelend is.
Verwijderd
Ja, dat werkt dus niet echt.The Zep Man schreef op zondag 07 september 2008 @ 20:41:
[...]
Handig tijdens het spelen al zijn je toetsen gelocked.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
The Zep Man schreef op zondag 07 september 2008 @ 20:41:
[...]
Handig tijdens het spelen al zijn je toetsen gelocked.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Kijk een op www.psp-media.nl of www.psp-hacks.nl. Daar kijk ik altijd. Met de nieuwe psp-3000 kan je geen homebrew spelen. Dit kan wel met de S&L.DJ_The_SP schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:26:
Ik heb ook maar besloten om mijn Nintendo DS Lite + M3 Lite te koop te zetten en een PSP-3000 te gaan halen als ze uitkomen.
Nu vraag ik mij echter af of op welke website ik het beste in de gaten kan houden omtrend de nieuwe firmwares waar homebrew op gedraaid kan worden?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq