Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 22:14
Heeft iemand ervaring met onderstaande site? Ik wil daar een nieuwe PSP gaan bestellen. Ze hebben van die mooie pakketten.

http://www.ombouwnederlan...info.php?products_id=1172

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:19
4.01 M33 :D *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Vjenne-ICT schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:44:
Heeft iemand ervaring met onderstaande site? Ik wil daar een nieuwe PSP gaan bestellen. Ze hebben van die mooie pakketten.

http://www.ombouwnederlan...info.php?products_id=1172
Vrij prijzig als je het mij vraagt.
PSP Slim & Lite - 160 bij mediamarkt.
Ombouwen - Max 20 of gratis als je het zelf doet.
4 GB Gaming 30 in pricewatch.

Daar betaal je dus teveel, rest kun je downloaden.

Denk niet dat je naar CF mag linken, maar op de site van Dark Alex is nu 4.01 M33-2 te vinden !

[ Voor 28% gewijzigd door NeoMe op 30-06-2008 09:45 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:45

Pierre

Van nature lui!

Coolsnarf schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:31:
[...]

De chargergrip is ook bij bol.com te koop (30 euro). Volgende dag heb je m in huis
Shit dat is wel een handig ding, zojuist ff gekocht via Bol, laat wel weten of het lekker speelt :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
ik heb in ieder geval geen kramp in mijn vingers meer gekregen :P
Het grootste pluspunt is dat ik zaterdagavond en een groot gedeelte van de zondag heb kunnen pspen zonder dat ik hem weer aan de lijn moest leggen.
een klein minpuntje is dat er een klein beetje speling in zit (niet dat hij er uit lijkt te vallen hoor). Logisch, maar toch.....je moet ook kritisch blijven

[ Voor 6% gewijzigd door Coolsnarf op 30-06-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Deathchant

Don't intend. Do!

Coolsnarf schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:03:
ik heb in ieder geval geen kramp in mijn vingers meer gekregen :P
Ik heb de PSP fat ook al eens geprobeerd. ik vond deze net zoals bij de DS beter aanvoelen dan de slim en de DS lite

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:44
ik vind het echt belachelijk dat Sony in de 4.xx firmware niet even de browser gaat upgraden. Met de 1337skillz van de PSP moet je toch wel een pagina fatsoenlijk weer kunnen geven, zondeer dat ik een pagina op Got lees, het hele menu niet werkt (gewoon plain text) en elke keer een Out of Memory error krijg :( Zelfs mijn MDA Vario doet het nog beter, zonder de out of memory errors, terwijl deze toch echt minder is dan de PSP.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Megamind schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:49:
[...]

1.50 is toch wel achterhaald tegenwoordig. Ik draai al een paar versies zonder en vrijwel alle tools werken gewoon.

Vandaag geupgrade naar 4.01, veel verschil nog niet kunnen ontdekken...
Volgens mij is er voor Bookr (PDF viewer voor de psp) nog geen alternatief dat onder 3.xx of 4.xx werkt zonder de 1.50 additions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Megamind schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:49:
[...]

1.50 is toch wel achterhaald tegenwoordig. Ik draai al een paar versies zonder en vrijwel alle tools werken gewoon.

Vandaag geupgrade naar 4.01, veel verschil nog niet kunnen ontdekken...
ben eigenlijk wel blij met 4.01, ik had hiervoor last van random vastlopers bij het afsluiten van een spel en soms kwam hij niet uit de standby-mode zonder de batterij eruit te halen, lijkt allemaal opgelost te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Nu online

Deathchant

Don't intend. Do!

ik heb de shit aan de praat.

Voor FF7 fatsoenlijk te spelen moet je de popsloader 3.80-m33 hebben. En dan in FF7 NIET via 3.71 laden. Want dan is het geluid versneld. het werkt wel, maar het geluid 2x zo snel is niet prettig.

Je moet je PSP upgraden tot 4.01-m33-2 en dan als je FF7 laadt, eerst met de 3.71 versie een NEWGAME starten en dan rennen naar 1e savepoint, saven en daarna de game opnieuw opstarten en dan bij het laden niet de 3.71 maar de ORIGINAL FROM FLASH (de 4.01 dus) gebruiken en dan je savegame laden. het geluid is dan normaal en je kunt normaal spelen.

bij 3.71 is het geluid dus versneld en bij 4.01 kun je geen nieuwe game starten (hij loopt vast bij intro filmpje), maar de filmpjes erna zijn geen probleem.
Dus als iemand dit even wilt aanpassen op de wiki (PSP to PSX compatibility)...

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Oja, een vraagje:

Ik heb een PSP Slim zilver, m'n broertje een PSP Slim zwart.

Nu valt mij 1 ding op:
De batterij van m'n broertjes PSP is extreem snel leeg. Ik kan mijn PSP rustig 3 weken laten liggen, en dan is de batterij nog steeds redelijk vol (70% ofzo), maar bij m'n broertje is de accu helemaal compleet leeg :S

Iemand een idee hoe dit kan? Slechte accu, of ligt het aan de PSP ? (Er staat 3.90 M33 op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Deathchant schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:22:
.......
maar de filmpjes erna zijn geen probleem.
Even een aanvulling hierop. Het verhaal gaat dat de filmpjes hierna wel afgespeeld worden, maar dit is uit een enkele bron. Het kan dus zo zijn dat dit niet werkt (tenzij Deathchant dit ook getest heeft ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Nu online

Deathchant

Don't intend. Do!

nou ik heb nu 2 filmpjes gehad....nog geen problemen.....weet niet hoe het verderop is in de game, want zoals jij al zegt...ben je lekker aan het spelen, flink geuplevelled en dan ineens filmpje en CRASH. Dan ben je toch van -> :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Nu online

Deathchant

Don't intend. Do!

ThinkPadd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:30:
Oja, een vraagje:

Nu valt mij 1 ding op:
De batterij van m'n broertjes PSP is extreem snel leeg. Ik kan mijn PSP rustig 3 weken laten liggen, en dan is de batterij nog steeds redelijk vol (70% ofzo), maar bij m'n broertje is de accu helemaal compleet leeg :S

Iemand een idee hoe dit kan? Slechte accu, of ligt het aan de PSP ? (Er staat 3.90 M33 op)
De Slim heeft een batterij van 1200mAh standaard. Dit is sowieso niet zo veel. Bij mij is hij ook redelijk snel leeg. 4 uur F7 crisis core spelen en hij is op. Ik ben ook nog steeds op zoek naar een batterij met meer capaciteit voor de Slim. Nergens te krijgen. Bij dealextreme zeggen veel userreviews dat de batterijen die zij gekocht hebben echt totaal niet overeenkomen met het aantal mAh wat ze erop zetten. Een 2680mAh werkt dus bijvoorbeeld als een 1000mAh en is dus nog sneller leeg. Aan de andere kant moet je je voor 5 euro ook niks afvragen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
ThinkPadd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:30:
Oja, een vraagje:

Nu valt mij 1 ding op:

Nee, het ligt denk ik aan je broertje. ;) Je kunt de PSP namelijk ook in slaapstand zetten door even snel omhoog te klikken met het schuifje. Dan zuipt de PSP wel aardig wat accujuice. Als je de PSP compleet uitzet, is dat niet het geval. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 06:06
Hi, ik ben sinds een paar dagen ook gelukkig eigenaar van een gloedje nieuwe PSP :)
Ik heb er gelijk Driver76 bij gekocht als eerste game, nu even de nieuwe lading salaris afwachten voor verdere spelletjes :+

Goed, na een uurtje lekker rond gereden te hebben, hing mijn PSP ineens finaal. Ik opnieuw opgestart, opnieuw rondcrossen en baf, hing hij weer. Goed, ik speelde toen aan de stroom dus ik heb die er uit gehaald, maar het bleef gebeuren. De UMD er opnieuw in gedaan, maar mocht ook niet baten. Na een hele nacht chargen bleef het probleem zich voordoen.

Rara, wat kan dit zijn? :? Heb ik hier te maken met een brakke PSP, heb ik ergens een setting fout o.i.d. of zit er een dikke bug in Driver76?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Waarschijnlijk een bug in Driver. Maar download eens een demo of ga een film kijken. Probeer eens wat. Mocht dat niet baten, gewoon terug naar de winkel en een nieuwe eisen. Het product voldoet namelijk niet aan je verwachtingen. Mocht de winkelier gaan zeuren dat de PSP opgestuurd moet worden naar Sony, weigeren. Daar heb jij niets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Sony patent toont PSP-iPhone killer

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/1214938489SE-Handheld-Patent.png

De nieuwste variant is de ontdekking van een Sony patent waarop een handheld toestel te zien is met een volledig touchscreen front en wat knopjes rondom (zie afbeelding)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-HARUN
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-06 20:24
probeerde dit weekeinde via VIDEO 9 (2.25) weer eens een filmpje om te zetten en op de PSP (slim, >v3.7) te krijgen, maar de PSP kwam telkens terug met 'beschadigde data'.

Het is mij eerder (maanden terug) gelukt dus ik heb het vermoeden dat het komt door de PSP update.

Wat ik zoal heb gedaan:

1. SONY memorystick (2gb) geformateerd in PSP
2. VIDEO 9 gestart en een AVI film geconverteerd naar MP4 (AVC)
3. PSP aangesloten via USB (en usb modus uiteraard) op laptop
4. in VIDEO 9 gekozen voor 'copy to device'

de film wordt door VIDEO 9 in de folder 'video' neergezet op de PSP. Dit werkte niet (beschadigde data) waarna ik het geconverteerde bestand zelf in de folder MP_ROOT\100MNV01 heb gezet.
Je raadt het al.... dat werkte ook niet. Hierna hetzelfde bestand in MP_ROOT\101ANV01 geknald, maar tevergeefs...

de film die ik had geconverteerd was slechts 100 mb (aflevering van Family Guy, waar niets mis mee is).

Zou het door de PSP update komen waardoor dit hele proces niet meer werkt of zit het hem ergens anders in (vista sp1)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
A-HARUN schreef op maandag 07 juli 2008 @ 23:21:
probeerde dit weekeinde via VIDEO 9 (2.25) weer eens een filmpje om te zetten en op de PSP (slim, >v3.7) te krijgen, maar de PSP kwam telkens terug met 'beschadigde data'.

Het is mij eerder (maanden terug) gelukt dus ik heb het vermoeden dat het komt door de PSP update.

Wat ik zoal heb gedaan:

1. SONY memorystick (2gb) geformateerd in PSP
2. VIDEO 9 gestart en een AVI film geconverteerd naar MP4 (AVC)
3. PSP aangesloten via USB (en usb modus uiteraard) op laptop
4. in VIDEO 9 gekozen voor 'copy to device'

de film wordt door VIDEO 9 in de folder 'video' neergezet op de PSP. Dit werkte niet (beschadigde data) waarna ik het geconverteerde bestand zelf in de folder MP_ROOT\100MNV01 heb gezet.
Je raadt het al.... dat werkte ook niet. Hierna hetzelfde bestand in MP_ROOT\101ANV01 geknald, maar tevergeefs...

de film die ik had geconverteerd was slechts 100 mb (aflevering van Family Guy, waar niets mis mee is).

Zou het door de PSP update komen waardoor dit hele proces niet meer werkt of zit het hem ergens anders in (vista sp1)??
Ik heb de laatste update van de PSP erop staan, en ik heb geen problemen met de video films. Ik zet ze zelf altijd handmatig in de directoy "video".Heb je nog oude psp video's die je eerder heb geconverteerd? Misschien kun je die proberen erop te zetten en kijken of die ook problemen hebben.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-HARUN
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-06 20:24
@TheKillingBean

dan heb je dus in de folder VIDEO direct jouw filmpje staan.

bijvoorbeeld G:VIDEO\THE FAMILY GUY.MP4

Video's die ik eerder (vòòr de psp update) had geconverteerd heb ik helaas niet meer staan. Had destijds nl. i.p.v. "copy to device" "move to device" gekozen.

Ik zal anders proberen iets nieuws te downloaden en dat om te zetten.

trouwens, mijn filmpjes worden als default door vlc player geopend, maar dat was voorheen ook het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik heb DOSBox op mijn PSP en wil dit graag gebruiken om oude dos spellen te spelen (cosmo, supaplex, etc.) Maar ik weet niet hoe ik in dat programma tekst kan typen? Er staat bovenaan dat ik de readme file moet lezen, maar helaas zit deze er niet bij :?
Ook kun je intro toetsen voor meer beginnersinfo, maar hoe..? Met verschillende knoppen kan ik wel letters maken, maar geen t, dus intro typen lukt me ook niet..
deze versie van DOSBos heb ik nu draaien:
http://pspupdates.qj.net/...07-06-08/pg/49/aid/121901

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:32

The Zep Man

🏴‍☠️

Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:04:
Ik heb DOSBox op mijn PSP en wil dit graag gebruiken om oude dos spellen te spelen (cosmo, supaplex, etc.) Maar ik weet niet hoe ik in dat programma tekst kan typen? Er staat bovenaan dat ik de readme file moet lezen, maar helaas zit deze er niet bij :?
Ook kun je intro toetsen voor meer beginnersinfo, maar hoe..? Met verschillende knoppen kan ik wel letters maken, maar geen t, dus intro typen lukt me ook niet..
deze versie van DOSBos heb ik nu draaien:
http://pspupdates.qj.net/...07-06-08/pg/49/aid/121901
Download de reguliere versie van DOSBox en gebruik die readme.txt en meegegeven dosbox.conf. Plaats dosbox.conf in dezelfde folder waar EBOOT.PBP van DOSBox staat. Er staat in de readme.txt omschreven hoe je in dosbox.conf een autoexec-deel maakt, welke automatisch na het starten van DOSBox wordt uitgevoerd. Als het goed is staat er in dosbox.conf ook een voorbeeld/beginsectie voor [autoexec]. Alles wat je daaronder zet werkt hetzelfde als een ouderwetse 'autoexec.bat' onder echte DOS.

Oefen eerst of je configuratie werkt onder DOSBox op je PC. Daarna kan je het altijd nog overzetten naar de PSP.

[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 09-07-2008 23:43 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Heeft iemand nog tips voor point & click adventures (voor zover ze er zijn op de PSP)?

Spellen zoals Discworld, Broken Sword, Larry en Monkey Island :)
Myst heb ik al, en die vind ik niet geweldig. De meeste leuke adventures zijn er op de DS, maar als mn vriendin die in gebruik heeft wil ik ook wel wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er niet. Je kan kijken of je Harvey Birdman: Attorney at Law kan importeren, er is geen Europese release gepland. Maar de reviewcijfers zijn matig en als je de serie niet kent is er waarschijnlijk geen zak aan, dus ik durf het ook nog niet aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:59:
Zijn er niet. Je kan kijken of je Harvey Birdman: Attorney at Law kan importeren, er is geen Europese release gepland. Maar de reviewcijfers zijn matig en als je de serie niet kent is er waarschijnlijk geen zak aan, dus ik durf het ook nog niet aan. ;)
Thanks, zal is kijken of het spel mij zal bevallen dan. Phoenix Wright is erg leuk, maar dit kan weer totaal anders uitpakken. Jammer dat er geen P&C adventures zijn..is en blijft mn lievelings-genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Er is een (gigantische) demo van Harvey Birdman te downloaden. Ik vond'm wel grappig, maar inderdaad: kennis van de serie is noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:03
Sinds gisteren een PSP 10th aniversary. Nahja, ik ben zwaar fan van Final Fantasy VII, maar mijn vrouw heeft die PSP gekregen omdat ze een kleinere wilde hebben. Ik heb dan ook haar oude PSP nu gekregen. Geld zelf neergelegd voor de PSP was 55 euro.
199,95 voor de PSP, 50 euro korting omdat ik mijn stempelboekje vol had, 50 euro van haar oma, FFVII-CC hadden we al, dus die uit het pakket ingeleverd voor 45 euro korting. Dus 55 euro, dan is het best goed te doen. Ze is er in iedergeval heel blij mee, nu hopen dat ze er vaker mee gaat spelen.
Wat me wel opviel is dat er tegenwoordig helemaal niks meer bij zit. Je hebt de PSP, de lader en wat boekjes, that's it. Geen tasje, geen kleine memory stick.
Nu nog een goede tas en dan mag ik em meenemen in de metro. Wilde een Noreve, maar dat was niet goed genoeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Arunia schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:35:
Wat me wel opviel is dat er tegenwoordig helemaal niks meer bij zit. Je hebt de PSP, de lader en wat boekjes, that's it. Geen tasje, geen kleine memory stick.
Voor die extra's moet je een 'value pack' aanschaffen, wat natuurlijk duurder is (als ze nog bestaan, overigens). Naast het officiële hoesje (!=tasje) dat je erbij krijgt is die 32MB memory stick nou niet echt de meerprijs waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Je kunt beter een Third-Party extensionsetje kopen, daar zitten dan die extra's in voor twee tientjes. Zoals een schermbeschermer, extra lader/auto ofzo, hoesje, oordopjes, memorykaartje voor savegames ik zou meteen een 4 GB of 8 GB kopen maargoed. Ikzelf heb alles los gekocht en dat was een hoesje van konig en een 4 gb gaming kaartje had niet meer nodig.

Heb zelf de PSP gehad, nu verkocht voor xbox 360 maar vind de support van de PSP gewoon veel ste raar. Er komt bijna niks nieuws meer uit, en toch worden die dingen nog aan de lopende band verkocht als je de cijfers bekijkt. In Japan enzo meer dan in de EU maar er zijn er toch genoeg verkocht.

[ Voor 29% gewijzigd door NeoMe op 18-07-2008 09:15 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, dan gaan we daar eens naar kijken. Ze had dan waarschijnlijk ook de value van de originele PSP. En die 32MB is ook echt niet de moeite waard. Ik heb de kaart voor mij van mijn oude telefoon gepakt en zij heeft nu de oude van haar terug. Dus dat probleem is opgelost.

4/8GB is in mijn ogen alleen maar nuttig als je films oid gaat kijken of wanneer je de PSP hackt.
Waarbij ik eigenlijk denk dat bijna iedereen dat wel doet of gedaan heeft. Maar dat terzijde.

Ik hoef niet echt de consoles te verkopen voor een andere. We bezitten onderhand alle consoles, dus dat scheelt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Nu online

Deathchant

Don't intend. Do!

Arunia schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:21:
Ok, dan gaan we daar eens naar kijken. Ze had dan waarschijnlijk ook de value van de originele PSP. En die 32MB is ook echt niet de moeite waard. Ik heb de kaart voor mij van mijn oude telefoon gepakt en zij heeft nu de oude van haar terug. Dus dat probleem is opgelost.

4/8GB is in mijn ogen alleen maar nuttig als je films oid gaat kijken of wanneer je de PSP hackt.
Waarbij ik eigenlijk denk dat bijna iedereen dat wel doet of gedaan heeft. Maar dat terzijde.

Ik hoef niet echt de consoles te verkopen voor een andere. We bezitten onderhand alle consoles, dus dat scheelt wel.
Ik heb 4GIG. En ik heb idd enkele HD films erop staan en het belangrijkste: FF7 van de PS1. Jij als die-harder zou dat toch op zijn minst ook moeten hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10-2024

notorious_roy

It's-a-meeee

Ik heb een korte vraag: Welk gratis programma werkt het best als ik DVD's wil omzetten naar PSP formaat? Via Google kom ik eigenlijk teveel opties tegen om een goede keuze te kunnen maken en de eerste post hier noemt alleen Video9 welke enkel Divx enzo omzet (werkt wel ideaal overigens!)

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Deathchant schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:45:
nou ik heb nu 2 filmpjes gehad....nog geen problemen.....weet niet hoe het verderop is in de game, want zoals jij al zegt...ben je lekker aan het spelen, flink geuplevelled en dan ineens filmpje en CRASH. Dan ben je toch van -> :(
Volgens mij hangt het ook van je versie af. Ik draai 4.01 en ik heb bijna FF7 uitgespeelt en geen vast lopers gehad met filmpjes.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

notorious_roy schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:39:
Ik heb een korte vraag: Welk gratis programma werkt het best als ik DVD's wil omzetten naar PSP formaat? Via Google kom ik eigenlijk teveel opties tegen om een goede keuze te kunnen maken en de eerste post hier noemt alleen Video9 welke enkel Divx enzo omzet (werkt wel ideaal overigens!)
http://www.downloadplaats...onverter-4.0.62.1222.html

Misschien iets voor je|?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Morgen laat ik mijn PSP ombouwen en koop er meteen een 4GB kaartje bij. Dan lekker wat spellen mee voor op vakantie. Ben erg benieuwd.

Op het moment zijn mijn vrouw en ik beide Crisis Core aan het spelen. Ikzelf ben meer georienteerd op de missies en levellen, zij is bezig met het verhaal.
Ik neem CC mee in de metro en zij speelt 's avonds. Het is ook altijd haar vraag waar ik al ben. Maar heb gemerkt dat ik al een week op dezelfde plek sta.
Nu nog even kijken of er leuke spellen zijn voor op vakantie erbij. Echocrome oid lijkt me wel lachen.
Daarnaast nog even kijken of Diablo PSX ook gaat draaien.

[ Voor 5% gewijzigd door Arunia op 25-07-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Arunia schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:26:
Morgen laat ik mijn PSP ombouwen en koop er meteen een 4GB kaartje bij. Dan lekker wat spellen mee voor op vakantie. Ben erg benieuwd.

Op het moment zijn mijn vrouw en ik beide Crisis Core aan het spelen. Ikzelf ben meer georienteerd op de missies en levellen, zij is bezig met het verhaal.
Ik neem CC mee in de metro en zij speelt 's avonds. Het is ook altijd haar vraag waar ik al ben. Maar heb gemerkt dat ik al een week op dezelfde plek sta.
Nu nog even kijken of er leuke spellen zijn voor op vakantie erbij. Echocrome oid lijkt me wel lachen.
Maar, maar, de echte tweaker bouwt het toch gewoon zelf om?

De mensen die dat doen vragen vaak een hoop geld terwijl je het makkelijk zelf kan.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Mwoah, je hebt wel gelijk hoor. Maar had er geen zin in om het zelf te doen.
Het leukste eraan is, ik ken de jongen die dat doet. Zijn zus doet het altijd, maar hij mag gewoon die spullen meenemen om het voor mij te doen (pandora batterij e.d.). Hij wilde er niks voor hebben, maar op aandringen van mij krijgt ie nu 10 euro. Dus het valt wel mee.
Daarnaast zou ik dus al die spullen aan moeten gaan schaffen en precies uit moeten gaan zoeken hoe en wat. Geen tijd voor en geen zin in aangezien dat kreng ook nog gedowngrade moet worden. Heb nu versie 4.05 draaien namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Arunia schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:26:

Diablo (PSX) heb ik ook draaien om mijn PSP, dus dat moet geen probleem zijn. Ik speel eigenlijk op dit moment alleen maar PSX spellen om mijn PSP (Vagrant Story, FF7, R-type Delta, Einhänder, enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, even kijken hoe ik dat ga doen. Maar dat komt wel goed.
FFVII is mijn favorite game allertijden (ja, ik ben er ook zo eentje :P), maar die speel ik op de PS3 zodat mijn vrouw dat verhaal ook eens mee gaat krijgen.
Vagrant story heb ik origineel, maar die is ook weleens leuk om uit te gaan spelen.
Er zijn in iedergeval wel wat PSP spellen die ik ook nog uit wil proberen. Nog steeds als een spel leuk is koop ik die, maar het is zoiezo wel handig met multi-player. Scheelt je weer een extra spel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Laatst online: 18-09 22:14
TheKillingBean schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:52:
[...]

Volgens mij hangt het ook van je versie af. Ik draai 4.01 en ik heb bijna FF7 uitgespeelt en geen vast lopers gehad met filmpjes.
Bij mij werkt FF7 ook prima op 4.01. Heb het spel wel zelf geconverteerd van de orginele CD's. Alleen jammer dat het beeld iets ingedeukt is omdat het een PAL game is. Het is niet zo erg als 4:3 op een 16:9 scherm, maar wel een heel klein beetje ingedeukt. Heel goed te spelen dus. Het grootste voordeel is dat ik nu savegames kan uitwisselen met mijn PS3. 8)

Tot nu toe doen al mijn oude PS1 spellen het prima op 4.01 zonder popsloader. Heb nog geen downloads geprobeerd, alleen nog eigen conversies.

[ Voor 5% gewijzigd door -Mous- op 25-07-2008 15:32 ]

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
-Mous- schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:31:
[...]

Bij mij werkt FF7 ook prima op 4.01. Heb het spel wel zelf geconverteerd van de orginele CD's. Alleen jammer dat het beeld iets ingedeukt is omdat het een PAL game is. Het is niet zo erg als 4:3 op een 16:9 scherm, maar wel een heel klein beetje ingedeukt. Heel goed te spelen dus. Het grootste voordeel is dat ik nu savegames kan uitwisselen met mijn PS3. 8)

Tot nu toe doen al mijn oude PS1 spellen het prima op 4.01 zonder popsloader. Heb nog geen downloads geprobeerd, alleen nog eigen conversies.
De meeste spellen speel ik inderdaad ook op 16:9, bij de meeste spellen zie je het niet echt. Bij FF7 speel ik hem wel op 4:3, beeld is wel wat kleiner maar FF7 al een keer eerder uitgespeelt op de PSX dus ik vindt het raar lijken als ze ingedrukt zijn.

De PSX spellen die ik speel zijn ook mijn eigen conversies. Ik maak ook altijd zelf de filmpjes erbij, die je ziet als je een PSX selecteert in je PSP. Dit zijn speciale PSP film (PMF) bestanden. De site waar ik de filmpjes, achtergronden en icoontjes naar toe upload is:
http://popsdb.twystneko.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

-Mous- schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:31:
[...]

Bij mij werkt FF7 ook prima op 4.01. Heb het spel wel zelf geconverteerd van de orginele CD's. Alleen jammer dat het beeld iets ingedeukt is omdat het een PAL game is
Er zijn voor veel PSX spellen PAL->NTSC patches beschikbaar. In NTSC is het beeld (en de snelheid) wel correct. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Nu online

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik draai ook 4.01-m33 2 en nog geen vastlopers gehad met FFVII inderdaad. Ik ben ook extreem FF7 verslaafd :)

En hierboven vroeg iemand om dvdtjes om te zetten naar PSP formaat:

DVD -> PSP = ImTOO DVD to PSP Converter 4
gewone avi's, mpegs etc -> PSP = PSP Video 9

Het wordt wel zwaar tijd dat ze een goeie batterypack gaan uitbrengen voor de slim&lite, want ik krijg er wat van. Batterij helemaal vol, ga je 1 dagje naar amsterdam (3 uur in de trein zitten), dan kan ik op de terugweg al niet meer spelen :(

[ Voor 31% gewijzigd door Deathchant op 26-07-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Deathchant schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 10:26:
Ik draai ook 4.01-m33 2 en nog geen vastlopers gehad met FFVII inderdaad. Ik ben ook extreem FF7 verslaafd :)

En hierboven vroeg iemand om dvdtjes om te zetten naar PSP formaat:

DVD -> PSP = ImTOO DVD to PSP Converter 4
gewone avi's, mpegs etc -> PSP = PSP Video 9

Het wordt wel zwaar tijd dat ze een goeie batterypack gaan uitbrengen voor de slim&lite, want ik krijg er wat van. Batterij helemaal vol, ga je 1 dagje naar amsterdam (3 uur in de trein zitten), dan kan ik op de terugweg al niet meer spelen :(
Ik dacht dat de PSP sinds een tijdje native XviD en DivX kan spelen?

[ Voor 82% gewijzigd door Tanuki op 27-07-2008 01:06 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
l0c4lh0st schreef op zondag 27 juli 2008 @ 01:05:
[...]
Ik dacht dat de PSP sinds een tijdje native XviD en DivX kan spelen?
Nee dat is niet het geval helaas. Er zijn roddels, dat het bij de volgende grote update komt van de PS3 en PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Is er een mogelijkheid om een snes emulatr op de psp te zetten? Zonder dat ding om te hoeven bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Deathchant schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 10:26:

Dit niks voor jou:

http://www.hcc-veenendaal...&task=view&id=45&Itemid=2 ?

Philips Power2Go :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Nu online

Deathchant

Don't intend. Do!

Is goed. Maak jij het geld op mijn giro over? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10-2024

notorious_roy

It's-a-meeee

Ziet er goed uit, maar zodra ik wil rippen geeft 'ie aan dat ik maar 5 minuten mag rippen, of het programma moet kopen. En ik wil er niet voor betalen, dus ik zoek een ander (gratis) programma. Bedankt voor de tip though!

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen, ik heb sinds kort eindelijk ook een PSP (had al eerder wat games gekocht die ik voor weinig zag staan op play.com, zoals Valkyrie Profile enzo).
Even een paar vraagjes;

Het spel Beats, dat je via de playstation store kan kopen, zit daar nog een maximum aan de lengtes van tracks? Ik heb namelijk ook ooit Audiosurf gespeelt op de PC, en die kon mijn songs (mixes van ongeveer 70 minuten) niet afspelen omdat ze te lang waren. Dus voordat ik dit spel koop wil ik graag weten of ik mijn favoriete muziek ook kan spelen, of dat het een max track lengte heeft.

Tweede vraagje is dat ik me geregistreerd heb voor de playstation store voor PC. Ik heb dus geen PS3, maar voor het playstation netwerk heb je dan toch een PS3 account nodig, want daar kan ik niet inloggen. (Is mijn eerste Sony console, en ik moet zeggen dat ik de website van PSN maar chaotisch en onvriendelijk vind. De playstation store is wel okay, maar ik denk dat ik de PSN maar heel ver links laat liggen).

Derde vraagje is dat ik een spel heb (Megaman Powered Up), waarbij ik iedere keer als ik het opstart, de melding krijg dat het een autosave feature heeft en ik de PSP niet mag uitzetten als het spel een autosave maakt. Nu is dat de eerste keer wel handig om te weten, maar hij zegt het iedere keer en ik denk dat andere spellen dit 'probleem/feature' ook hebben. Ik kan echter de optie niet vinden die deze melding onderdrukt. Is die er uberhaupt en zo ja, waar zit hij?

Overall erg tevreden over de PSP. Enige wat ik iets minder vind is het geluid dat de PSP maakt bij het lezen van de UMD's (het spinnen), dat iets luider is dan ik dacht. Maar ik ga toch binnenkort nieuwe hoofdtelefoon kopen, dus dan hebben alleen de mensen naast me in de trein daar last van :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
same here als diegene hierboven. ook sinds vandaag een psp overgenomen van een vriend van me. ik ben van plan om er een 8 of 16 gig memstick bij te kopen alleen zie ik hierbij (bijvoorbeeld pricewatch: Sony MSMT16G ) staan:
Geschikt voor alle Sony Cyber-shot-, Handycam-, VAIO-, PSP- en Alpha-modellen van ná 2007
zijn dat de "alpha" modellen van na 2007, of ook de psp modellen? en in het laatste geval, hoe check je dat? of werkt de psp gewoon met ovenstaand stickje?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Welke sites volgen jullie voor PSP nieuws?

Ik volgde vaak www.psp-media.nl maar het niveau waar daar nieuws op wordt gepost, het lijkt de schoolkrant wel van groep 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
party42 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 17:38:
zijn dat de "alpha" modellen van na 2007, of ook de psp modellen? en in het laatste geval, hoe check je dat? of werkt de psp gewoon met ovenstaand stickje?
Die Alpha staat los van de term PSP in die opsomming. De Alpha serie zijn de spiegelreflexcamera's van sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Megamind schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:13:
Welke sites volgen jullie voor PSP nieuws?

Ik volgde vaak www.psp-media.nl maar het niveau waar daar nieuws op wordt gepost, het lijkt de schoolkrant wel van groep 6.
Daar ben ik het helemaal mee eens :o.

Meestal volg ik voor het psp news, pspupdates.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 18-09 13:13

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Klopt het nou dat FF7 en FF8 ook zonder popsloader te spelen zijn? Ik had namelijk constant vastlopers in FF8, onder CFW 3.90. Meestal als ik een spell of potion gebruikte. En ik wil zo graag verder spelen :(

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Nyarlathotep schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:08:
Klopt het nou dat FF7 en FF8 ook zonder popsloader te spelen zijn? Ik had namelijk constant vastlopers in FF8, onder CFW 3.90. Meestal als ik een spell of potion gebruikte. En ik wil zo graag verder spelen :(
Welke versie van FF8 heb je? Ik gebruik ook CFW 3.90 en ik heb FF8 op de PSP uitgespeelt. Er waren bij mij 2 vastlopers maar die zijn bekend (bij de intro en nog ergens een filmpje). Maar ik snap niet hoe jij voorbij de intro kan gaan als je geen popsloaders hebt. Hier meer over FF8 onder de PSP:
http://www.gamerspress.co...?title=Final_Fantasy_VIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Ik heb zojuist ook een psp besteld (gewoon bij BOL.com) met Locoroco en GTA:LCS. (GTA:VCS stond 2 tot 3 weken levertijd en hier in de stad hebben ze hem ook niet dus die moet maar ff wachten)

Waar ik hem vooral voor ga gebruiken is in combinatie met mijn PS3, filmpjes kijken, PSN spelletjes etc. Wat ik mij afvroeg is of je met de video out ook video kan streamen vanaf je ps3 naar je psp en die dat weer op de tv waarop hij is aangesloten kan weergeven of is dat weer een stap te ver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 18-09 13:13

Nyarlathotep

Crawling Chaos

TheKillingBean schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:49:
[...]

Welke versie van FF8 heb je? Ik gebruik ook CFW 3.90 en ik heb FF8 op de PSP uitgespeelt. Er waren bij mij 2 vastlopers maar die zijn bekend (bij de intro en nog ergens een filmpje). Maar ik snap niet hoe jij voorbij de intro kan gaan als je geen popsloaders hebt. Hier meer over FF8 onder de PSP:
http://www.gamerspress.co...?title=Final_Fantasy_VIII
Ik gebruikte wel degelijk popsloader. Ik las alleen dat er mensen zijn die het schijnbaar spelen zonder pops. En welke versie ik heb van FF8 durf ik niet te zeggen... Ik zal je link eens checken. Mocht je een goed werkende versie weten, PM mij dan even als je wilt ;)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

1shot1kill schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:59:
Ik heb zojuist ook een psp besteld (gewoon bij BOL.com) met Locoroco en GTA:LCS. (GTA:VCS stond 2 tot 3 weken levertijd en hier in de stad hebben ze hem ook niet dus die moet maar ff wachten)

Waar ik hem vooral voor ga gebruiken is in combinatie met mijn PS3, filmpjes kijken, PSN spelletjes etc. Wat ik mij afvroeg is of je met de video out ook video kan streamen vanaf je ps3 naar je psp en die dat weer op de tv waarop hij is aangesloten kan weergeven of is dat weer een stap te ver?
Dat gaat weer gewoon volgens mij al zal de kwaliteit op zo'n groot scherm niet al te best zijn als je geen goede verbinding heb. Je kan zelf wel de bitrate kiezen bij remote play maar daar moet de verbinding wel goed genoeg voor zijn wil het niet te veel stotteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Het lijkt me zowiezo geen goede kwaliteit op een grote tv want die streams worden neem ik aan toch meteen omgezet naar psp resolutie?

Maar goed het is niet zo belangrijk, ik vroeg me dat alleen af, de enige tv hier in huis met een component aansluiting staat toch naast de PS3 dus het is niet iets waarvoor ik het heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb m'n PSP (JAP) maar eens uit de kast gehaald. Ding heeft nog versie 1.5 en die was destijds nogal waardevol. Nu wil ik enerzijds emulators draaien (voornamelijk SNES), maar anderzijds ook wel updaten. Ik ben er alweer een jaar of 2 uit, dus ik weet m'n god niet of dit op wat voor manier dan ook samen gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Je moet in ieder geval niet in dit topic zijn. De topicwaarschuwing is weg, maar hier mag niet over emulators, loaders, roms en dergelijke worden gesproken. De daarvoor bestemde websites zijn veelvuldig genoemd. DM me als je meer wilt weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Laatst online: 18-09 16:20
Binnenkort komt de Playgear Pocket ook weer in de winkels te liggen.

Dus heb PimpJePSP.nl weer online gezet voor de Playgear Pocket Skins:

www.pimpjepsp.nl Veel Skins Plezier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

m-tuning schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 14:07:
Binnenkort komt de Playgear Pocket ook weer in de winkels te liggen.

Dus heb PimpJePSP.nl weer online gezet voor de Playgear Pocket Skins:

www.pimpjepsp.nl Veel Skins Plezier :D
Zeg ga eens ergens anders lopen spammen

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
Ik heb sinds een tijdje een psp en wilde killzone es online proberen. Ik krijg dit alleen niet voor elkaar. Heb me geregistreed op playstation.com, maar kan dan niet inloggen in killzone. Hij zegt dat m'n username/password niet klopt.

Weet iemand hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Laatst online: 18-09 16:20
Sc0rPi0N schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:14:
[...]

Zeg ga eens ergens anders lopen spammen
Hoezo spam?

Als je het spam vind wil ik het wel weghalen hoor, maar dacht dat de leden van tweakers die een playgear pocket hebben hier wel baat bij hebben.

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 21:51
Mijn vriendin heeft weer eens mazzel gehad ergens en heeft een PSP ice silver gewonnen. Ik ben meteen aan de slag gegaan en ding geregistreerd op mijn PS3 enzo. Maar nu nog wat games. Ik lees veel goede verhalen over FF VII. Ik heb de film gezien en voor de rest weet ik nog niets uit de serie.

Nu zag ik op play.com ook FF I en FFII staan. Kun je gewoon met FF VII aan de slag of mis je veel van het verhaal?

Verder zal ik wel eens rondkijken voor wat andere games. GoW lijkt me wel wat en PES moet eigenlijk ook wel op de PSP, maar dan wachten we nog even op 2009...

Andere goede tips?

• maarud
wat vinden jullie van de nieuwe PSP, de 3000? T schijnt dat ie nu een veel beter scherm heeft, beter contrast en mooiere kleuren. En een ingebouwde microfoon, altijd leuk :)

• M a r c o
  • Niet online
m4yall schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:31:
Mijn vriendin heeft weer eens mazzel gehad ergens en heeft een PSP ice silver gewonnen. Ik ben meteen aan de slag gegaan en ding geregistreerd op mijn PS3 enzo. Maar nu nog wat games. Ik lees veel goede verhalen over FF VII. Ik heb de film gezien en voor de rest weet ik nog niets uit de serie.

Nu zag ik op play.com ook FF I en FFII staan. Kun je gewoon met FF VII aan de slag of mis je veel van het verhaal?

Verder zal ik wel eens rondkijken voor wat andere games. GoW lijkt me wel wat en PES moet eigenlijk ook wel op de PSP, maar dan wachten we nog even op 2009...

Andere goede tips?
De Final Fantasy Serie zijn op zich los staande verhalen. FF I en FF II hebben dus niks met FFVII te maken.

Final Fantasy VII is een wat ander verhaal.
Het begon met FF VII voor de Playstation in 1997 dacht ik. Dit spel was/is ontzettend populair.
De meesten die het hier over FF VII hebben, die spreken over de playstation versie die ze door middel van custom firmware op de psp spelen. Het is geen PSP spel dus.

Welke film heb je gezien? FF VII advent children speelt zich af enkele jaren NA het verhaal van het FF VII spel voor de Playstation. (de film Final Fantasy Spirits within heeft er ook weer niks mee te maken).

En dan heb je nog Final Fantasy VII Crisis Core voor de PSP. Dit spel is zeker een aanrader.
Dit verhaal speelt zich af VOOR het spel FF VII op de playstation, en geeft antwoord op enkele vragen die nog niet beantwoord waren in de voorgaande spellen/films.

In principe kun je zonder voorkennis FF VII Crisis Core op de PSP spelen. En dat zou ik je ook zeker aanraden. Het spel is alleen nog mooier als je FF VII al kent, al is het verhaal van Crisis Core wel meer een "verassing" als je niks weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 21:51
M a r c o schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:26:
[...]

De Final Fantasy Serie zijn op zich los staande verhalen. FF I en FF II hebben dus niks met FFVII te maken.

Final Fantasy VII is een wat ander verhaal.
Het begon met FF VII voor de Playstation in 1997 dacht ik. Dit spel was/is ontzettend populair.
De meesten die het hier over FF VII hebben, die spreken over de playstation versie die ze door middel van custom firmware op de psp spelen. Het is geen PSP spel dus.

Welke film heb je gezien? FF VII advent children speelt zich af enkele jaren NA het verhaal van het FF VII spel voor de Playstation. (de film Final Fantasy Spirits within heeft er ook weer niks mee te maken).

En dan heb je nog Final Fantasy VII Crisis Core voor de PSP. Dit spel is zeker een aanrader.
Dit verhaal speelt zich af VOOR het spel FF VII op de playstation, en geeft antwoord op enkele vragen die nog niet beantwoord waren in de voorgaande spellen/films.

In principe kun je zonder voorkennis FF VII Crisis Core op de PSP spelen. En dat zou ik je ook zeker aanraden. Het spel is alleen nog mooier als je FF VII al kent, al is het verhaal van Crisis Core wel meer een "verassing" als je niks weet.
Thanks voor de uitleg!
Ik heb de spirits within gezien, niet advent children. Wel fijn dat je niet alles hoeft te spelen en gewoon in VII (CC) binnen kan rollen! Die gaat er dus wel komen. Misschien dat ik daarna nog aan VII begin, maar in het begin even geen CFW op de PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
  • Laatst online: 18-07 15:42
Rpol schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 18:46:
Ik heb sinds een tijdje een psp en wilde killzone es online proberen. Ik krijg dit alleen niet voor elkaar. Heb me geregistreed op playstation.com, maar kan dan niet inloggen in killzone. Hij zegt dat m'n username/password niet klopt.

Weet iemand hoe dit moet?
Het is vast & zeker de bedoeling dat je voor Killzone,
gewoon een account aanmaakt op : Killzone.com. En dus niet op Playstation.com. ;)

Bron : http://nl.playstation.com
Killzone: Liberation online

Geef je oorlog een nieuwe boost met de officiële site van Guerrilla voor Killzone: Liberation op PSP.

Killzone.com hangt nauw samen met Killzone: Liberation op PSP en biedt je geweldige, nieuwe content waarmee je de oorlog tegen de Helghast kunt uitbreiden.

De site is duidelijk op de online community gericht en is de ideale plek voor het laatste nieuws en nog veel meer. Wanneer de game in november uitkomt, kun je hier ook je eigen prestaties uploaden, extra content vrijspelen naarmate je vordert in de game, je eigen profiel aanmaken en je online vriendenljist bijhouden.

Killzone.com biedt ook een upgrade van de Infrastructuurmodus aan, die je begin 2007 gratis kunt downloaden. De heftige Ad hoc-modes voor zes spelers, zoals Deathmatch, Team Deathmatch, Assault en Capture the Flag, bieden heel wat mogelijkheden voor meerdere spelers, zoals dit van PSP wordt verwacht. Deze nieuwe update legt de lat echter nog een stukje hoger, want nu kun je je vrienden waar dan ook en wanneer je maar wilt uitdagen. In de Infrastructuurmodus zijn eveneens twee nieuwe multiplayer-omgevingen beschikbaar.

Naast dit alles vind je in de game ook nieuwe Helghast-beproevingen in de vorm van een extra hoofdstuk in de verhaallijn. Verder kun je aan het begin van komende zomer vier extra missies, nieuwe uitdagingen en multiplayer-omgevingen downloaden.

Kijk voor het laatste nieuws over het innovatieve PSP-debuut van Guerrilla, Killzone: Liberation, op de officiële Killzone.com-website.

:: Second Place Is First Place Loser ::

Verwijderd

Wat zijn nou de echte must haves voor de PSP. Wat zijn de topgames die eigenlijk niet mogen ontbreken in je collectie? Ik vraag het omdat de PSP me wel wat lijkt, ik heb het niet zo op TV consoles. Maar ik heb het idee dat alles er om heen belangrijker is dan de daadwerkelijke games waar ik het voor wil geen gebruiken.

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Dit lijkt wel heel erg op het verkapt aanbieden van je PSP. GoT is hier echter niet de juiste plaats voor. Voor prijsindicaties kun je op zoek gaan naar advertenties van anderen.

[ Voor 75% gewijzigd door PromoX op 04-09-2008 18:03 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Verwijderd

Zie hierboven.

[ Voor 92% gewijzigd door PromoX op 04-09-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fre0n
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-09 20:12
Ik heb een gek probleem op mijn PSP, en het probleem doet zich alleen voor met een enkel spel (pirates of the caribean, dead mans chest).

In de PSP zit een 4GB memorystick. Bij het opstarten van het spel geeft deze aan dat er niet voldoende vrij geheugen meer is, en dat het spel 256k nodig heeft. Ook na het volledig leeghalen van het geheugenkaartje geeft het spel aan dat er geen geheugen vrij is. Het wordt nog gekker als je dan ziet welke waarde wordt aangegeven aan vrij geheugen: -2.5GB

Heeft iemand dit al eens meegemaakt, dat een spel het vrij geheugen negatief afbeeld en dan dus ook echt niets opslaat omdat het denkt dat er geen ruimte genoeg is?

https://twitch.tv/magus77nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:37:
Wat zijn nou de echte must haves voor de PSP. Wat zijn de topgames die eigenlijk niet mogen ontbreken in je collectie? Ik vraag het omdat de PSP me wel wat lijkt, ik heb het niet zo op TV consoles. Maar ik heb het idee dat alles er om heen belangrijker is dan de daadwerkelijke games waar ik het voor wil geen gebruiken.
heb laatst secret agent clanck gespeeld errug leuk, verder heb je de standaard titels zoals syphon filter, god of war: chain of olympus, patapon, loco roco noem maar op.

Ik vind het wel jammer dat er de laatste tijd niet erg veel goede titels zijn uitgekomen. Ik hoop dat dit gaat veranderen wanneer de PSP-3000 op de markt komt.

verder vind ik het echt een heel relaxed ding, vooral omdat ik het ook niet zo op tv consoles heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:31

ijskonijn

Now MOVE!

Tekken: Dar Resurrection, Killzone Liberation en Daxter zijn ook 3 leuke games, alledrie platinum dus voor 20 euro te kopen

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een leuke, toegankelijke RPG wil spelen dan moet je PoPoLoCrois eens proberen.
Daar heb ik me erg mee vermaakt.

Verder heb je natuurlijk LocoRoco, PataPon, God of War: Chains of Olympus, Crisis Core FF7...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2008 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt, ik heb even wat reviews gelezen en wat video's bekeken en het ziet er best wel leuk uit ondanks dat ik er eigenlijk nooit meer wat over hoor (de PSP is een beetje een dood geboren kindje had ik het idee). Vooral Killzone lijkt me wel erg vermakelijk. Maar de laatste tijd is de nieuwe PSP-3000 nogal in het nieuws. Nu was ik eigenlijk van plan om morgen of volgende week even de plaatselijke gameshop in te lopen of ze een tweedehands PSP-2000 hadden voor een aardig prijsje. Doe ik dan een miskoop? Is die nieuwe PSP die volgende maand komt echt zo veel beter? Zit daar nieuwere software op die niet op de 2000 kan? Wie weet er wat meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:15
De PSP-3000 kan niet echt veel meer dan de PSP-2000 (S&L). De verschillen:

- Het scherm is veel helderder. Beter geschikt als je vaak wilt gamen met zonlicht. Dit heeft wel als gevolg dat de batterijduur met 30 minuten afneemt.
- Ingebouwde microfoon. (zelfde kan met de S&L met een headset of de Gocam).
- Rondere vorm
- Gamen op de TV zonder een HD tv (met S&L heb je een HDTV nodig of de homebrew Fusa).
- Geen CFW meer dankzij het nieuwe mobo.

Firmware aanpassingen:

- Het thema kan je laten zien zoals de hardware het aankan of zoals het op de S&L is.
- Automatisch verbinden met USB

Ik zou zelf de S&L kopen. Deze heb ik 2 weken geleden gekocht en zeker super! Verwacht dat de S&L uiteindelijk de opties uit de PSP-3000 firmware aankan dankzij homebrew. Als je veel buiten wilt gamen zou ik wel de psp-3000 aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Castlevania is ook een aanrader, alleen is hij wel erg moeilijk. Maar het is dan ook een remake van de nes-versie, en toen waren games wel vaker redelijk uitdagend (understatement). Het is gelukkig nog niet zo moeilijk als de oude ninja gaiden. Voordeel is wel dat je lekker lang met de game bezig bent, en het is gewoon een erg goede game. En als je de ook nog de volledige PS1-versie kan unlocken (die is eigenlijk nog leuker!). Dan heb je dus 2 absolute top-games in 1 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de gameplay van Castlevania te vergelijken met die van de GBA- en DSversies? Daarmee bedoel ik vooral dat vijanden oneindig blijven respawnen zodat je uren kan 'levelen' als je een bepaalde boss niet aankan. Ik ben niet zo heel handig met snel knoppen indrukken dus ik zorg altijd dat ik een paar levels hoger ben dan 'eigenlijk hoort' als je bij die boss aankomt. Als dat niet kan, koop ik het spel niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
gevolg dat de batterijduur met 30 minuten afneemt.
En dit wordt alweer tegen gesproken door Sony's 'marketeer'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
AvanCade schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 13:38:
[...]
En dit wordt alweer tegen gesproken door Sony's 'marketeer'.
want ze komen binnenkort met een betere batterij, dus dat compenseert minstens weer die 30 minuten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
maarud schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 13:40:
[...]

want ze komen binnenkort met een betere batterij, dus dat compenseert minstens weer die 30 minuten ;)
Die wordt niet meegeleverd en kan ook voor de S&L gebruikt worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Blader 'ns door deze rijk geillustreerde Neogaf-thread, te veel goede titels om op te noemen. Of anders hier, idem ditto.

[ Voor 7% gewijzigd door ymmv op 06-09-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 13:32:
Is de gameplay van Castlevania te vergelijken met die van de GBA- en DSversies? Daarmee bedoel ik vooral dat vijanden oneindig blijven respawnen zodat je uren kan 'levelen' als je een bepaalde boss niet aankan. Ik ben niet zo heel handig met snel knoppen indrukken dus ik zorg altijd dat ik een paar levels hoger ben dan 'eigenlijk hoort' als je bij die boss aankomt. Als dat niet kan, koop ik het spel niet. ;)
Nee, zit geen level-up systeem in. Wel in SotN die je kan unlocken. Maar het gaat niet zozeer om snel drukken, maar meer om de timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tweedehands PSP-2000 gekocht bij de lokale gameshop met een maand garantie. En volgens mij ga ik dat ook nodig hebben want zo nu en dan valt hij uit (iig met het spel Pinball classics). Erg vervelend. Bij de twee andere games die ik gekocht heb (Killzone en Star Wars Battlefront renegade squadron) is het probleem nog niet voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Oh, ik zie net dat het hier niet gewenst is.

Sorry :)

[ Voor 87% gewijzigd door ThinkPad op 07-09-2008 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 21:10:
Ik heb een tweedehands PSP-2000 gekocht bij de lokale gameshop met een maand garantie. En volgens mij ga ik dat ook nodig hebben want zo nu en dan valt hij uit (iig met het spel Pinball classics). Erg vervelend. Bij de twee andere games die ik gekocht heb (Killzone en Star Wars Battlefront renegade squadron) is het probleem nog niet voorgekomen.
Inmiddels weet ik volgens mij wel wat het probleem is. Het uitvallen gebeurde bij mijn vriendin en volgens mij zit ze (net als ik overigens) met haar hand dicht bij de aan/uit knop en wordt die dus overgehaald zo nu en dan waarop de PSP gelijk uitschakelt. (Is hier misschien softwarematig wat aan te doen, want het is ook wel een ontzettend vervelende plek voor de aan/uit knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
Met CFW heb je bepaalde homebrew die dat doet. Zonder werkt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
schakelaar naar beneden schuiven als hij aan staat. Op "hold".
Dan gaat hij niet zo snel per ongeluk uit.
Daarnaast gaat hij niet uit, maar op standby. Niet dat dat minder vervelend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

M a r c o schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:50:
schakelaar naar beneden schuiven als hij aan staat. Op "hold".
Dan gaat hij niet zo snel per ongeluk uit.
Daarnaast gaat hij niet uit, maar op standby. Niet dat dat minder vervelend is.
Handig tijdens het spelen al zijn je toetsen gelocked. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op zondag 07 september 2008 @ 20:41:
[...]
Ja, dat werkt dus niet echt. :)
Ik denk dat we er nog gewoon even aan moeten wennen, ik heb namelijk niet echt zin om met allerlij moeilijke rogjes dit te regelen.
Maar, hoe zet ik het ding dan echt uit, ipv in de slaapstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
De knop een langere tijd omhoog 'vasthouden' dan gaat hij helemaal uit/

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie nog een topgame wilt weten (scoort ook hoog op ign): Jeanne d'Arc.
Ik beleef er erg veel plezier aan. En dat terwijl ik geeneens een rpg fan bent en zeker geen turnbased :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
The Zep Man schreef op zondag 07 september 2008 @ 20:41:
[...]
:$ Das waar ook ja. my bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik heb ook maar besloten om mijn Nintendo DS Lite + M3 Lite te koop te zetten en een PSP-3000 te gaan halen als ze uitkomen. :)

Nu vraag ik mij echter af of op welke website ik het beste in de gaten kan houden omtrend de nieuwe firmwares waar homebrew op gedraaid kan worden?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
DJ_The_SP schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:26:
Ik heb ook maar besloten om mijn Nintendo DS Lite + M3 Lite te koop te zetten en een PSP-3000 te gaan halen als ze uitkomen. :)

Nu vraag ik mij echter af of op welke website ik het beste in de gaten kan houden omtrend de nieuwe firmwares waar homebrew op gedraaid kan worden?
Kijk een op www.psp-media.nl of www.psp-hacks.nl. Daar kijk ik altijd. Met de nieuwe psp-3000 kan je geen homebrew spelen. Dit kan wel met de S&L.
Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.