• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:16
RenaldoNiels schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 23:29:
[...]

1 woord NEE

mijn zus had daar een kaart voor de ds gekocht geld overgemaakt.
betaal je 7euro verzendkosten ofzo en versturen in evenloppost @ 1.50 ofzo
krijg je hele verkeerde artikel binnen bel je op (als je ze te pakken krijg) ja deze is beter klaar tuut tuut tuut de kaart die je krijg staat ook veel goedkoper op de site dan de kaart die je aanvraag.
pakketje terug gestuurd (was ook ellende) de 7 dagen omruilgarantie gaat in vanaf moment dat je bestelling doet stel je bestel 16-06 om 23.59 is dat dus al DAG 1 van de omruilgarantie. ze zijn ook niet snel met het versturen van pakketjes wij hadden spullen pas na 7dagen binnen dus nietgoedgeldterug kon al niet meer. uiteindelijk terug gestuurd en pas naar dikke maand geld terug (althans 95procent) 7.50 te weinig dacht ik. voor mij dus NOOIT weer bij deze shop.
Dat klinkt wel erg bedroevend zeg! Ik had ze ook een mail gestuurd met vragen, maar krijg daar ook geen antwoord op 8)7 !

Is er een ander alternatief voor mij? Vond een dergelijk pakket wel mooi en handig.........

Hoe zit het trouwens met het bestellen van een PSP in Amerika, geeft dat nog problemen? Nu met de lage dollarkoers is het wel aantrekkelijk!

• Vjenne-ICT
Is onderstaande wat???

http://www.ombouwnederlan...th=33_94&products_id=1197

[ Voor 34% gewijzigd door Vjenne-ICT op 18-06-2008 14:55 ]

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:20
Vjenne-ICT schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:39:
[...]

Dat klinkt wel erg bedroevend zeg! Ik had ze ook een mail gestuurd met vragen, maar krijg daar ook geen antwoord op 8)7 !

Is er een ander alternatief voor mij? Vond een dergelijk pakket wel mooi en handig.........

Hoe zit het trouwens met het bestellen van een PSP in Amerika, geeft dat nog problemen? Nu met de lage dollarkoers is het wel aantrekkelijk!
zullen best wel andere site's zijn waar je kan bestellen. beetje google gebruiken :P
vanuit amerika is zeker aantrekkelijk ivm de wisselkoers alleen hopen dat je niet gepakt wordt bij de douane anders wordt het nog een duur grapje

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Nog even een waarschuwing aan iedereen, voor het geval dat: gebruik Pandora NOOIT als je een UMD in je drive hebt zitten...fokt je hele UMD Drive op. Zit nu met een UMD Drive die, ondanks dat er geen UMD inzit, constant zit te spinnen en lezen. Er zit niet eens een UMD in maar hij gaat steeds door. Zal vandaag of morgen wel dood gaan die UMD Drive :o :'(

Opnieuw downgraden of updaten heeft geen zin meer :|

Verwijderd

Cubic X schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 09:56:
Firmware 4.0 voegt Google zoeken toe aan XMB en je kan video's op je memorystick nu op verschillende snelheden afspelen. Meer niet. Ik weet niet of Alex nog in scene is, wel een nieuwe die onlangs GEN 3.95 heeft gemaakt en vrijgegeven.
DivX zit er helaas niet in :(
Maar heb geduld 4.0 van Alex komt eraan ... :)

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-11 17:15

Deathchant

Don't intend. Do!

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 19:43:
[...]

DivX zit er helaas niet in :(
Maar heb geduld 4.0 van Alex komt eraan ... :)
betekent dit dat je vanaf de officiele sony firmware 3.9 makkelijk kunt updaten naar alex 4.0?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-11 08:18
Cubic X schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 19:35:
Nog even een waarschuwing aan iedereen, voor het geval dat: gebruik Pandora NOOIT als je een UMD in je drive hebt zitten...fokt je hele UMD Drive op. Zit nu met een UMD Drive die, ondanks dat er geen UMD inzit, constant zit te spinnen en lezen. Er zit niet eens een UMD in maar hij gaat steeds door. Zal vandaag of morgen wel dood gaan die UMD Drive :o :'(

Opnieuw downgraden of updaten heeft geen zin meer :|
ffe je originele NAND terugflashen en voor garantie terugbrengen?
lijkt me wel vaag dat hij dat nu opeens doet...

• Cubic X
sharkzor schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 08:33:
[...]

ffe je originele NAND terugflashen en voor garantie terugbrengen?
lijkt me wel vaag dat hij dat nu opeens doet...
NAND terug geflashed...geen effect. Garantie is al verlopen (launch model) ;)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Wanneer komt er nou eindelijk een fatsoenlijke render engine in de PSP Browser?
Zelfs t.net weergeeft hij brak, terwijl de Iphone tenminste wel goed presteert.

Zeer minimale JS ondersteuning lijkt me wel?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Cubic X
Ariën Clay schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 10:01:
Wanneer komt er nou eindelijk een fatsoenlijke render engine in de PSP Browser?
Zelfs t.net weergeeft hij brak, terwijl de Iphone tenminste wel goed presteert.

Zeer minimale JS ondersteuning lijkt me wel?
Minimale JS ondersteuning inderdaad. Geheugen van de PSP is daarvoor te weinig denk ik zelf.

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-11 16:46

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Heeft iemand de nieuwe limited PSP Slim bundel met Crisis Core al gespot als preorder op webshops? Dit is dus dezelfde editie als die in japan verkrijgbaar was (77.777 stuks). Het is een zilveren PSP slim met het FFIV Crisis Core logo achterop. Ik zoek me wezenloos, maar zie ´m nog nergens...

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Nyarlathotep schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:35:
Heeft iemand de nieuwe limited PSP Slim bundel met Crisis Core al gespot als preorder op webshops? Dit is dus dezelfde editie als die in japan verkrijgbaar was (77.777 stuks). Het is een zilveren PSP slim met het FFIV Crisis Core logo achterop. Ik zoek me wezenloos, maar zie ´m nog nergens...
is er nog niet. waarom importeer je de zooi niet van de UK? veel dingen zijn regiovrij. ik ben dan ook zo dat ik ook graag alles in het engels wil hebben. zo'n game met een nederlands boekje is het toch neit echt :)

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Deathchant schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:44:
[...]

is er nog niet. waarom importeer je de zooi niet van de UK? veel dingen zijn regiovrij. ik ben dan ook zo dat ik ook graag alles in het engels wil hebben. zo'n game met een nederlands boekje is het toch neit echt :)
De Europese releasedatum voor die bundel is morgen 20 juni. Lijkt me sterk dat ze ´m in Engeland eerder hebben. Uit welk Europees land ik ´m haal boeit mij ook niet, maar ik verwacht dat hij van buiten de grens iig niet goedkoper is...

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-11 11:17
Wat houdt dat NAND flashen eigenlijk in? Ik zie die optie ook wel eens met mijn Pandora batterij, maar ik snap het nooit. Je kunt voor garantie toch gewoon je originele fw erop zetten?

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Nyarlathotep schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:41:
[...]

De Europese releasedatum voor die bundel is morgen 20 juni. Lijkt me sterk dat ze ´m in Engeland eerder hebben. Uit welk Europees land ik ´m haal boeit mij ook niet, maar ik verwacht dat hij van buiten de grens iig niet goedkoper is...
Vandaag is alleen de game uitgekomen, te krijgen bij bol.com. Ik rij straks even naar de MM om te kijken wat ie kost. Ik heb ook de special edition van play.com besteld met speciaal boekje en een mooie case eromheen. Deze versie was, zoals iemand al eerder zei alleen verkrijgbaar in de UK, dus die heb ik daar besteld aangezien deze europese special edition niet naar nederland komt. Maar de complete PSP final fantasy VII weet ik niet.
20 juni staat mij ook bij, maar ik geloof dat deze toch al uitgekomen was in japan. Kan het bericht nog herinneren dat er een enorme rij stond bij de kassa's daar...

EDIT: sorry die rij was gewoon voor de game. Ik zie hier een bericht op 10 juni geplaatst over die crisis core PSP pakket: http://www.gamed.nl/view/41841

[ Voor 7% gewijzigd door Deathchant op 19-06-2008 15:36 ]

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nyarlathotep schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:41:
[...]

Play.com heeft 'm gisteren verzonden. Square-Enix zit in Engeland en in het verleden zijn spellen soms ook 1 à 2 dagen eerder in het VK uitgebracht.
Deathchant schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:33:
[...] zoals iemand al eerder zei alleen verkrijgbaar in de UK, dus die heb ik daar besteld aangezien deze europese special edition niet naar nederland komt.
Waarschijnlijk is de Special Edition alleen in het VK verkrijgbaar. Heb 'm in ieder geval nog niet bij een NL-winkel gezien.

[ Voor 27% gewijzigd door Icelus op 19-06-2008 15:42 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Verwijderd

Even een vraagje:
Ik zou graag een PSP kopen uit de USA, kleven hier nog nadelen aan behalve garantie, invoeren en transportkosten? Bijvoorbeeld netwerk of taal? Engels is geen probleem trouwens.
150-180$ is erg voordelig, nu is de goedkoopste 140€ van Saturn.

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

ik heb die special edition dus allang besteld. hij is onderweg :)
uiteraard kon ik hierop niet blijven wachten en heb dus vanmiddag FF7 Crisis core gehaald bij de Mediamarkt....ik moet wel even wennen aan de nieuwe gameplay.
Het verhaal is geweldig tot nu toe. Ik vind het alleen een beetje onoverzichtelijk allemaal. het nieuwe vechten kon ik snel aan wennen, maar het fruitautomaten-systeem vind ik een beetje dubieus....geen idee wat ik daarmee moet. Alles gaat vanzelf (en dit schijnt zo te moeten). Het is veel info in 1x: het leren blokken en wegduiken wat weer soldierpoints en AP points kost etc....

Menu is ook onoverzichtelijk, maar zal wel veranderen naarmate je echt helemaal erin zit. Het uplevellen is heel anders, minder overzichtelijk, je armor/weapon slots zijn wat minder overzichtelijker......tja dat krijg je als je al 10 jaar FF7 op de PSX gespeeld hebt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Deathchant op 19-06-2008 21:33 ]

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Deze bedoel ik dus:

http://www.play.com/Games...-VII/Product.html?cur=258

Ik wacht tot volgende week, en als ie dan in NL niet te krijgen is (wat wel zou moeten volgens de berichten) dan bestel ik m hier... Heb goede ervaringen met Play, al duurt het ruim 2 weken voordat je je spullen binnen hebt...

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

ow nee, die komt niet in nederland. Alleen de special edition van het spel zelf die ik dus al besteld heb ook bij play.com.

Is alleen leverbaar in de UK en in Amerika/Japan. Als je die echt graag wilt hebben, zou ik em nu bestellen bij play.com.

Trouwens, er zit bij FF7 crisis core een PSP 3.95 update die je MOET installeren anders kun je het spel niet spelen.
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 19:09:
Even een vraagje:
Ik zou graag een PSP kopen uit de USA, kleven hier nog nadelen aan behalve garantie, invoeren en transportkosten? Bijvoorbeeld netwerk of taal? Engels is geen probleem trouwens.
150-180$ is erg voordelig, nu is de goedkoopste 140€ van Saturn.
Als je die nou gewoon in de MediaMarkt haalt voor 166 euro heb je al die rompslomp niet. Iedereen wilt zo goedkoop mogelijk, prima, maar je moet wel bedenken of het prijsverschil zo groot is dat het je allemaal waard is (langer wachten, terugsturen voor garantie, lange doorlooptijden etc)....

ontopic: volgens mij kun je die PSP uit de USA gewoon invoeren hoor. Spelletjes zijn namelijk niet regiogebonden volgens mij. Taal is default engels. Ik heb mijn PSP ook op engels ingesteld. Ik hou gewoon niet van nederlandse teksten op films/games...dat hoort gewoon niet :-). Netwerk wat bedoel je daarmee? De PSP uit de USA heeft ook alles wat de europese PSP heeft en vice versa, volgens mij moeten er 0.0 problemen zijn.

[ Voor 59% gewijzigd door Deathchant op 20-06-2008 07:37 ]

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Tsja, voor die 2 tientjes zou ik mezelf een hoop rompslomp besparen en m gewoon hier halen. Denk er ook aan dat de armen van de douane lang zijn... En als die m te pakken krijgen, dan ben je dus duurder uit.
Lekker hier halen, of bestel ´m net als ik bij Play.com ;)

Vanavond dus bij Play.com mijn bestelling plaatsen! En hopen dat ie niet stiekum al weg is :(

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:17
2 tientjes? $150 = €96 :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-11 14:01

Nitai

Live the life you love.

Als je hem importeert dan kun je alle spellen gewoon spelen. Alleen UMD Films zijn regiogebonden...maar dat maakt ook niets uit in principe (ik bedoel, wie koopt die dingen nog?).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Nitai schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:10:
Als je hem importeert dan kun je alle spellen gewoon spelen. Alleen UMD Films zijn regiogebonden...maar dat maakt ook niets uit in principe (ik bedoel, wie koopt die dingen nog?).
Ik zou nog wel wat films willen hebben. ik koop ze wel origineel. Dat gekloot met die aspectratio's altijd....ik kan alleen wat mkv bestanden converten voor volledig beeld op psp. Klote letterboxes ook.

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-11 21:53

ijskonijn

Now MOVE!

Deathchant schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:59:
[...]

Ik zou nog wel wat films willen hebben. ik koop ze wel origineel. Dat gekloot met die aspectratio's altijd....ik kan alleen wat mkv bestanden converten voor volledig beeld op psp. Klote letterboxes ook.
Ik heb ook al veel geklooid met die converters maar ik krijg het ook zelden goed. Kijk niet veel film op de PSP, maar heb wel wat UMD films (Snatch, 28 Days Later, Alien vs Predator). Bij E-Plaza in Maastricht had je altijd zo'n bak met UMD films voor 8 euro per stuk, weet niet of dat nog zo is. Binnenkort maar eens kijken of dat nog zo is, over een dikke maand op vakantie dus dan wil ik toch wel weer wat films voor onderweg.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

ijskonijn schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:07:
[...]

Ik heb ook al veel geklooid met die converters maar ik krijg het ook zelden goed. Kijk niet veel film op het ding dus, heb wel wat UMD films (Snatch, 28 Days Later, Alien vs Predator). Bij E-Plaza in Maastricht had je altijd zo'n bak met UMD films voor 8 euro per stuk, weet niet of dat nog zo is. Binnenkort maar eens kijken of dat nog zo is, over een dikke maand op vakantie dus dan wil ik toch wel weer wat films voor onderweg.
jij bent toch niet iemand die in eijsden woont/woonde he???

Ijskonijn komt me bekend voor namelijk....

Maar het ligt gewoon puur aan de DVD's zelf....iemand zei me hierboven dat als je een echte 16:9 verhouding DVD hebt, dat het goed kan komen. Maar veel dvd's zijn echt 2.35 ofzoiets. E-Plaza zeg je....dan ga ik morgen kijken.

Ik heb nu veel HD documentaires van planet earth en heroes en superstorm erop staan. Werkt perfect. Het omzetten gaat in 1x goed.

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Deathchant schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:10:
[...]

jij bent toch niet iemand die in eijsden woont/woonde he???

Ijskonijn komt me bekend voor namelijk....

Maar het ligt gewoon puur aan de DVD's zelf....iemand zei me hierboven dat als je een echte 16:9 verhouding DVD hebt, dat het goed kan komen. Maar veel dvd's zijn echt 2.35 ofzoiets. E-Plaza zeg je....dan ga ik morgen kijken.

Ik heb nu veel HD documentaires van planet earth en heroes en superstorm erop staan. Werkt perfect. Het omzetten gaat in 1x goed.
Hey what the fuck, hahaha nu zie ik het pas!
Ik ben inderdaad diegene wat jij denkt, hoe toevallig is dit :D En jij woont/woonde in Eys toch? ;)
Hogeschool Zuyd :+

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

EY kerel!! nog wat nieuwe platen van Hellfish? :P

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-11 08:18
--Christiaan-- schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:44:
Wat houdt dat NAND flashen eigenlijk in? Ik zie die optie ook wel eens met mijn Pandora batterij, maar ik snap het nooit. Je kunt voor garantie toch gewoon je originele fw erop zetten?
NAND is gewoon het geheugen chippie waar je firmware staat. Als het goed is het je een backup gemaakt alvorens je custom firmware erop prakt. Deze kan je dan ook weer terugzetten door je backup te flashen.
Op zo'n manier heb je hem dus weer in originele staat en kan je m bv voor garantie inleveren ;)

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

Ik heb me rotgezocht, maar is er echt geen fatsoenlijk klok/alarm/organizer te vinden voor de PSP Slim? Ik heb Time Baby gevonden, dat zag er prima uit, alleen die werkt alleen op de fat :/

Learn something new every day.

• Cubic X
http://www.ng-gamer.nl/ga...re-kijkt-naar-psp-en-wii/

Zou voor de PSP goed nieuws zijn als BioWare inderdaad voor de PSP gaat ontwikkelen. Het systeem kan wel goede games gebruiken :)

Verwijderd

Heb even jullie ervaring nodig over psp video 9.
Heb al een hoop settings gegoogled maar die zijn:

-of van een oudere versie (met andere instellingsmogelijkheden)

-of voor het maken van een film die geconverteerd net zo groot, als niet groter is dan de originele divx.

Nu lijkt het mij (in mijn amateuristische denkwijze), om voor een kleiner scherm van de psp geen beeldscherpte nodig is die je bij een 700MB divx hebt die je op je 17" laptop kijkt.

ik zoek dus de best mogelijk size-kwaliteitsverhouding om hem nog zo mooi mogelijk op mijn psp te kunnen kijken.
een bestandje van 180-250 mb zou daar toch voldoende voor moeten zijn?
gaarne of links naar de juiste tutorial of instellingen.

Bedankt!

Verwijderd

Ik weet niet hoe je het wilt betalen, maar meestal rekenen credit card maatschappijen met een net iets minder gunstigere exchange rate (hebben zij weer meer inkomsten), dat is tenminste mijn ervaring.
Ten tweede zit er meestal geen verzending bij die 150 dollar, dus reken maar 20 dollar extra (zeker als je verzekerd verzendt, wat me logisch lijkt).
Je moet ook een verloopstekker hebben, want US heeft een ander lichtnet.
Kortom, je zal rond de 120 euro zitten, als je niet gepakt wordt door de douane.
En als je dode pixels hebt/iets anders mankeert, ben je het ding weer lang kwijt want of je moet het naar de winkel terugsturen, of naar Sony BLX, en ik weet niet in hoeverre zij jou gaan helpen met dat soort problemen als je een US PSP hebt.

Kortom, het is wel wat goedkoper, maar er zitten wel risico's aan. Het is maar waar je je zelf het makkelijkst bij voelt.

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-11 13:49

Flappiewappie

Hier nog meer

Ik krijg binnekort een leuke PSP lite, echter wat vraagjes waar ik niet direct (ts,wiki,google) antwoord op kon krijgen.

- Video's in ipod formaat zijn goed te verkrijgen, en ook mp4, kun je deze gewoon gebruiken (eventuele verkeerde beeldverhouding maakt me niet zoveel uit)?
- Hoe gaat het typen, dit omdat ik er misschien keer een mailtje mee wil versturen ofzo, of is dat uit den boze?
- batterij met spelen van spelletjes ed. staat erg verschillend aangegeven, als je met scherm half verlicht speelt op een PSP lite hoever kom je dan? moet je dan denken aan 5 uur, of red hij wel 7?
- Heb je een speciale kop telefoon nodig, zit namelijk wel een speciale aansluiting op?
- Raakt het snel beschadigd, of kan je hem wel gewoon los in een tas stoppen?

Dit alles zodat ik eventueel nog wat kan aanschaffen voor de vakantie :P

Hier staat wat

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11 13:40
Gewoon oordopjes aansluiting heeft de mijne, en je moet hem altijd in het 'jasje' doen anders raakt hij (natuurlijk) beschadigd.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:20

The Zep Man

🏴‍☠️

Flappiewappie schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 13:49:
Ik krijg binnekort een leuke PSP lite, echter wat vraagjes waar ik niet direct (ts,wiki,google) antwoord op kon krijgen.

- Video's in ipod formaat zijn goed te verkrijgen, en ook mp4, kun je deze gewoon gebruiken (eventuele verkeerde beeldverhouding maakt me niet zoveel uit)?
Ligt eraan wat je verstaat onder 'ipod formaat'. 'mp4' is wel de gebruikte container voor videobestanden bij de PSP, maar ik weet niet over welke codecs jij praat. De PSP ondersteund MPEG-4 en H.264.
- Hoe gaat het typen, dit omdat ik er misschien keer een mailtje mee wil versturen ofzo, of is dat uit den boze?
Ligt eraan hoe lang je mails zijn. Wel kan ik verklappen dat het heel lastig typen is op een PSP.
- Heb je een speciale kop telefoon nodig, zit namelijk wel een speciale aansluiting op?
De koptelefoonaansluiting is op elke PSP 3.5mm. Naast die aansluiting zit een niet-standaard aansluiting (welke verschilt tussen de fat en slim & lite) welke gebruikt wordt voor een afstandsbediening of TV-out.
- Raakt het snel beschadigd, of kan je hem wel gewoon los in een tas stoppen?
Los in een tas stoppen zou ik niet doen. De meegeleverde hoes of een andere flexibele hoes is op zijn minst aanbevolen.
Dit alles zodat ik eventueel nog wat kan aanschaffen voor de vakantie :P
Kan ook tijdens je vakantie, hoor. Spellen voor de PSP zijn regiovrij.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:46

Pierre

Van nature lui!

Even een vraag, ik ben opzoek naar een Darts game voor de PSP, bestaan die eigenlijk wel, kon niet zo snel iets vinden. Wel weet ik dat er waarschijnlijk in augustus iets komt.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Even een tip, ik gebruik een simpele stoffen (zonne)brilhoes/zakje als bescherming voor krassen.
Het past mooi en ziet er wel gelikt uit :P

Als je naar een brillenzaak gaat en om zo'n hoesje vraagt, krijg je hem vaak wel gratis mee :)

• Vjenne-ICT
Iemand ervaring met onderstaande site? Er staat een PSP Slim & Lite voor maar 124 euro op! Mooie deal, maar het ziet er allemaal wat bedenkelijk uit, wat vinden jullie?

http://www.uitverkoopsprijzen.tk/

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:31:
Iemand ervaring met onderstaande site? Er staat een PSP Slim & Lite voor maar 124 euro op! Mooie deal, maar het ziet er allemaal wat bedenkelijk uit, wat vinden jullie?

Bij contact staat verder geen NAW gegevens of telefoonnummer danwel e-mail adres, plus het feit dat het op 'n .tk domein word gehost ipv bij de eigen provider riekt behoorlijk naar oplichting.

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:34:
[...]

Bij contact staat verder geen NAW gegevens of telefoonnummer danwel e-mail adres, plus het feit dat het op 'n .tk domein word gehost ipv bij de eigen provider riekt behoorlijk naar oplichting.
Precies, raar allemaal, maar wel erg aantrekkelijke prijzen!

• Vjenne-ICT

Mensen even een toelichting op mijn eerdere post, ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik mensen heb aangezet hier te kopen......

Lees onderstaande even goed door!

http://www.internetoplichting.be/index.php?topic=13171.0

Mensen het zijn dus oplichters en er zijn ook al gedupeerden, u bent dus bij deze gewaarschuwd!

[ Voor 3% gewijzigd door Vjenne-ICT op 23-06-2008 15:41 ]

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Skillz schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:37:
Even een tip, ik gebruik een simpele stoffen (zonne)brilhoes/zakje als bescherming voor krassen.
Het past mooi en ziet er wel gelikt uit :P

Als je naar een brillenzaak gaat en om zo'n hoesje vraagt, krijg je hem vaak wel gratis mee :)
Zit dat er niet standaard bij? toen ik mijn PSP-Fat in July vorig jaar kocht zat er een mooie softcase bij.
Ideaal , zit ie altijd in.

www.degroot-it.nl

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Een TK domein met bedenkelijke prijzen. Hmm...erin trappen of niet? ;)

Verwijderd

Welke resolutie kan een psp aan als je um aansluit op de TV met zo'n kabel en dan tv gaat kijken?

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb mijn FF Crisis Core PSP kunnen kopen in Almere bij Nedgame. Daar lagen er zaterdag 5. 195 euro voor een grijze slim met een leuke FF bedrukking achterop, en natuurlijk het spel erbij ;)

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

ben je al ver?

Qua sotryline ben ik nu in Batona ofzoiets, geboorteplaats van Angeal (of was het genesis?) en ik heb al veel missies gedaan, en zit op de 2200 HP met al 4 materia's in MASTER.

Ik zit nu vast bij een missie waarbij er zo'n monster is die een MACE BOOMERANG op je gooit. 1700HP in een keer weg. Lukt me niet om bij te benen, zelfs niet met de BARRIER magic.

Al met al vind ik het fruitautomaten systeem vrij irritant, maar goed. Als je er nou invloed op had....

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ik heb net een pandora batterij binnen gekregen van DealExtreme.
Ik verwacht eind deze week FF CC te krijgen. (gewoon origineel.)
Ik zag hier eerder vermeld worden dat deze een 3.95 update on-board had.
Ik kan deze dan dus niet spelen als ik CFW 3.90-m33 op mijn psp zet?
In dat geval zal ik CFW 3.95 GEN moeten nemen? zou het dan wel gaan?

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

M a r c o schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:28:
ik heb net een pandora batterij binnen gekregen van DealExtreme.
Ik verwacht eind deze week FF CC te krijgen. (gewoon origineel.)
Ik zag hier eerder vermeld worden dat deze een 3.95 update on-board had.
Ik kan deze dan dus niet spelen als ik CFW 3.90-m33 op mijn psp zet?
In dat geval zal ik CFW 3.95 GEN moeten nemen? zou het dan wel gaan?
Als je 3.90-m33 hebt, dan is dat jammer want de FF7 vereist de 3.95 upgrade die op de UMD erbij zit. Als je je PSP pas gekocht heb, heb je sowieso de officiele 3.90 sony firmware. Die kun je idd downgraden met een pandora batterij...je kunt het wel proberen, want als je de 3.90-m33 erop zet kun je het gewoon testen. Lukt het niet, kun je altijd upgraden naar 3.95.

• M a r c o
  • Niet online
Ik heb nu nog een officiele FW erop staan. Ik weet niet welke, heb een aantal weken er niks mee gedaan.
van de m33 firmware is 3.90 idd de hoogste. van de GEN firmware is er wel een 3.95 versie.
Wat ik me dus afvraag is of FF CC hier wel genoegen mee neemt.
Ik wilde eventueel wat leuke progjes op mijn psp zetten voor op vakantie.
Als dat niet samen gaat met CC dan laat ik hem nog even gewoon origineel. Dan kan ik iig CC spelen op vakantie.

Edit: psp niet "pas" gekocht. Heb nog een oude phat psp (valuepack met locoroco toen die er net was)

[ Voor 10% gewijzigd door M a r c o op 24-06-2008 13:50 ]

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

M a r c o schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:49:
Ik heb nu nog een officiele FW erop staan. Ik weet niet welke, heb een aantal weken er niks mee gedaan.
van de m33 firmware is 3.90 idd de hoogste. van de GEN firmware is er wel een 3.95 versie.
Wat ik me dus afvraag is of FF CC hier wel genoegen mee neemt.
Ik wilde eventueel wat leuke progjes op mijn psp zetten voor op vakantie.
Als dat niet samen gaat met CC dan laat ik hem nog even gewoon origineel. Dan kan ik iig CC spelen op vakantie.

Edit: psp niet "pas" gekocht. Heb nog een oude phat psp (valuepack met locoroco toen die er net was)
Je kunt makkelijk kijken in systemsettings he, welke versie je hebt. En ja de 3.90-m33 is de hoogste. Dark-Alex is bezig met 4.0-m33. Als hij deze versie releast, kun je in dat geval makkelijk upgraden (zonder pandora batterij).

Waarom probeer je niet of FF CC die 3.90-m33 slikt? Je schaadt er niks mee en je kunt altijd naar 3.95 officieel upgraden.

Ik heb superstorm in HD op de PSP staan, samen met Planet Earth van BBC en HP5 in dvd formaat. genoeg te doen op vakantie dus, naast FF7CC.

• M a r c o
  • Niet online
Ik lees inderdaad ook dat Dark Alex met 4.0 m33 bezig is.
Ik zie ook dat er iemand is die FF CC kan draaien op een 3.90m33. Dit is een UK versie.
Er was ook iemand met een AU versie die het niet kon door de 3.95 die op de UMD stond.
Blijkbaar zit die update er dus niet in alle versies in.

Wel heb ik gelezen dat hij onder 3.95 GEN ook zou moeten draaien.
Als dat zou is kan ik ook 3.95 GEN erop zetten, en later overstappen naar 4.0 m33

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik kan bevestigen dat Crisis Core FW 3.95 nodig heeft, ik kreeg zelf deze melding bij mijn nieuwe CC psp. Dus upgraden naar deze firmware, of CFW 3.95 GEN erop zetten. En tevens kan ik bevestigen dattie met deze firmware gewoon werkt.

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Speelt iemand van jullie ook de laatste GTA? Ben even kwijt wat de titel was.
Nu speel ik de 'patched' version ;) maar schokt hij best wel als ik speel.

Waar hebben jullie die emulatie op staan? Of hoort GTA op 333mhz te draaien?

Ik gebruik trouwens versie 3.71 M33-4 als ROM omdat van wat ik lees die versie het snelst zou moeten draaien.

[ Voor 19% gewijzigd door bitpixl op 24-06-2008 15:18 ]

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Skillz schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:15:

Ik gebruik trouwens versie 3.71 M33-4 als ROM omdat van wat ik lees die versie het snelst zou moeten draaien.
Vice City Stories.
Draait inderdaad af en toe wat stroef als er veel op het scherm gebeurt, op 333mhz loopt hij een stuk beter.

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Skillz schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:15:
Al speel je hem vanaf Memory Stick let er dan op dat het spel niet is gecomprimeerd (m.a.w.: de bestandsextensie moet .iso zijn en niet .cso). Ongecomprimeerd scheelt het aanzienlijk in schokken.
GTA hoor je niet te spelen op 333Mhz. Zie hieronder waarom.
ijskonijn schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:34:
[...]

Vice City Stories.
Draait inderdaad af en toe wat stroef als er veel op het scherm gebeurt, op 333mhz loopt hij een stuk beter.
Kijk uit dat je niet gebruik maakt van wireless netwerk (=multiplayer) als je je PSP op 333Mhz laat draaien. Al doe je dit wel, frituur je je interne 802.11-adapter.

[ Voor 42% gewijzigd door The Zep Man op 24-06-2008 16:05 ]

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
M a r c o schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:02:
Ik lees inderdaad ook dat Dark Alex met 4.0 m33 bezig is.
Ik zie ook dat er iemand is die FF CC kan draaien op een 3.90m33. Dit is een UK versie.
Er was ook iemand met een AU versie die het niet kon door de 3.95 die op de UMD stond.
Blijkbaar zit die update er dus niet in alle versies in.

Wel heb ik gelezen dat hij onder 3.95 GEN ook zou moeten draaien.
Als dat zou is kan ik ook 3.95 GEN erop zetten, en later overstappen naar 4.0 m33
ik heb 3.90m33-3 erop staan en de UMD van FF Crisis core werkt uitstekend! gewoon hier in NL gekocht. ik heb wel eerst geupdate naar 3.95 (van 3.90) en daarna naar 3.90m33-2. Dus misschien is dit wel een vereiste stap

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Laat emulaties en downgraden even buiten GoT aub ;)

• M a r c o
  • Niet online
[...]
maar even weggehaald ivm modbreak

[ Voor 89% gewijzigd door M a r c o op 24-06-2008 16:54 ]

• Coolsnarf
ehmmmm, maar ik koop al mn spellen gewoon. Het enige waarvoor ik het gedaan heb is omdat ik mijn collectie PSX spellen echt niet opnieuw ga aanschaffen via de psn store.
Ik heb betaald voor mijn PSP en voor mijn PSX spellen, waarom zou ik dan die niet mogen spelen op de PSP?
want is downgraden opzich illegaal, of is het maar wat je er daarna mee doet (zoals kopieen spelen van spellen die je niet bezit)?

Maar goed......als het niet mag, dan praten we er verder niet over :P het punt is toch al gemaalt ;)

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Coolsnarf schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:55:
want is downgraden opzich illegaal, of is het maar wat je er daarna mee doet (zoals kopieen spelen van spellen die je niet bezit)?
In Amerika zal je wel tegen de zere poot van de DMCA schoppen. Ik weet niet hoe de Europese variant daartegen kijkt. Wel weet ik dat op tweakers.net er liever niet gepraat wordt over downgraden of andere vragen over (gemodificeerde) firmwares. Opmerkingen over gemodificeerde firmwares (bijvoorbeeld: er is een nieuwe versie uit, zonder URL te geven naar de betreffende versie) worden volgens mij gedoogd.

Het is een beetje zoals de discussie over Xbox Media Center: om het te draaien heb je code nodig waarvoor jij (zeer hoogstwaarschijnlijk) geen licentie hebt en moet je beveiligingen doorbreken. Het discussiëren over hoe je je Xbox gereed maakt voor Xbox Media Center zou dan niet toegestaan worden, maar discussies over Xbox Media Center zelf wel.

[on-topic]
Wat zijn nou nog goede PSP spellen waar jullie naar uitkijken? Ik zelf zit bijvoorbeeld te wachten op N+ (commerciële versie van het spel N), welke pas in augustus uitkomt.

[ Voor 10% gewijzigd door The Zep Man op 24-06-2008 19:35 ]

• M a r c o
  • Niet online
@Deathchant, waar komt jou exemplaar van FF CC vandaan?
Het zou kunnen dat ze in de landen waar hij eerder uit was die 3.95 update er bij gedaan hebben.
En in nederland niet omdat hier 4.0 al uit was toen FF CC in de winkel kwam.

@The Zep Man,
Zelf zat ik vooral te wachten op FF7 Crisis Core, en ik heb gehoord dat er een PSP game van Kingdom Hearts komt die ik absoluut gelijk koop. Alleen dat wordt wel even wachten.

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Mag ik het hier wel hebben over Windows op de PSP? Windows 95 draait namelijk best redelijk op de slim. Kijken of ik wat performance tweaks uit kan halen :)

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Don3k schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 20:21:
Mag ik het hier wel hebben over Windows op de PSP? Windows 95 draait namelijk best redelijk op de slim. Kijken of ik wat performance tweaks uit kan halen :)
Windows 95 draaien op een PSP is nou niet echt nuttig. Voor de 'cool factor' is het leuk, maar omdat een x86 CPU ge-emuleerd wordt vreet dit zoveel performance (=accuduur) dat dit niet praktisch is te gebruiken. Bovendien heb je geen netwerkondersteuning en draait Windows 95 zelf al traag, laat staan de programma's die je erop wilt draaien. Zelfs het downscalen van de schermresolutie gebeurd softwarematig.

Zoals eerder aangehaald is het wel 'cool'. Ik zie alleen het 'nut' er niet van in. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 24-06-2008 23:56 ]

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

M a r c o schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 20:16:
@Deathchant, waar komt jou exemplaar van FF CC vandaan?
Het zou kunnen dat ze in de landen waar hij eerder uit was die 3.95 update er bij gedaan hebben.
En in nederland niet omdat hier 4.0 al uit was toen FF CC in de winkel kwam.
Ik heb FF7 CC gekocht op 19 juni in de MediaMarkt in Maastricht. Ben wel nieuwsgierig hoe je van de officiele 3.90 kunt gaan naar de CFW 3.95...DM please? :)

• M a r c o
  • Niet online
psst. Dan moet je wel je DM aanzetten.

• Coolsnarf
Ik wil een extra accu voor de PSP kopen, het enig dat ik tegenkom met een aardige accuduur is de philips power pack. Heeft iemand hier ervaring mee, of andere alternatieven?

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

M a r c o schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:10:
psst. Dan moet je wel je DM aanzetten.
heb ik

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Coolsnarf schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:55:
Ik wil een extra accu voor de PSP kopen, het enig dat ik tegenkom met een aardige accuduur is de philips power pack. Heeft iemand hier ervaring mee, of andere alternatieven?
Ik ben ook zwaar op zoek naar een nieuwe accu voor de SLIM&LITE....ik wil geen klepjes etc. hoeven kopen, alleen de batterij....

• M a r c o
  • Niet online
Deathchant schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:58:
[...]
Ik ben ook zwaar op zoek naar een nieuwe accu voor de SLIM&LITE....ik wil geen klepjes etc. hoeven kopen, alleen de batterij....
Ik zie anders geen linkje bij jou voor een bericht. Kun jij mij wel een dm sturen?

• Coolsnarf
Deathchant schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:58:
[...]

ik was misschien niet duidelijk, maar ik heb het over een externe, omdat de interne toch altijd een vrij korte accuduur hebben.
Dit even ter aanvulling (of er moet een interne zijn met een accuduur van +- 30 uur :))

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

M a r c o schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 10:00:
[...]

Ik zie anders geen linkje bij jou voor een bericht. Kun jij mij wel een dm sturen?

nee ook niet
EDIT: met een koppie peest van jouw naam heb ik een DM weten te versturen.

Hoe ver zijn jullie al met Final Fantasy 7 CC? Ik zit nu op level 22, ben net gepromoveerd tot soldier 1st class en kan nu materia fusen. Vind het niet veel spannends eigenlijk. Een CURE op MASTER plus een cure met niks, krijg je CURAGA. Ik heb de juiste combi nog niet gevonden, laten we het daar maar ophouden.

Ik speel default op hard en moet zeggen dat ik sommige missies wel moeilijk vind. Vooral waar er dan 4 vijanden tegelijk zijn is het moeilijk om jezelf te healen en te attacken tegelijkertijd. Ik vind die missie klote met die chocobo achtige blauwe struisvogels. Die pecken je 1x en gelijk 2200HP ervanaf :(

[ Voor 58% gewijzigd door Deathchant op 25-06-2008 14:02 ]

• Cubic X
Het lijkt erop dat Sony de PSP tien jaar wil laten meegaan....iets zegt me dat ze dat nooit gaan halen.

http://pspupdates.qj.net/...-for-PSP/pg/49/aid/121471

• M a r c o
  • Niet online
Deathchant schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:50:
[...]
Hoe ver zijn jullie al met Final Fantasy 7 CC?
Ik verwacht het vanavond of morgen te krijgen.
Ik zal het dan wel even bekijken, maar ik laat het dan nog een weekje liggen om er op vakantie maximaal van te kunnen genieten. Ik vertrek volgende week vrijdag. (2 weken normandie met de familie in een heel groot huis)

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Cubic X schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:08:
Het lijkt erop dat Sony de PSP tien jaar wil laten meegaan....iets zegt me dat ze dat nooit gaan halen.
Als home komt op de ps3, gaan ze waarschijnlijk veel verder met de connectieviteit voor de psp en dan word de psp gewoon een leuke console om samen met de ps3 te hebben. Waarschijnlijk komt er ook een heleboel connectiviteit als ze het psn netwerk verder op de schop zetten. Denk aan wat nintendo elke generatie probeert met console en handheld. Mischien kan sony dat beter en het gewoon een keer laten werken. Door systeemupdates zal dat makkelijker kunnen.

We zien wel :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

M a r c o schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:10:
[...]

Ik verwacht het vanavond of morgen te krijgen.
Ik zal het dan wel even bekijken, maar ik laat het dan nog een weekje liggen om er op vakantie maximaal van te kunnen genieten. Ik vertrek volgende week vrijdag. (2 weken normandie met de familie in een heel groot huis)
ik vertrek volgende week vrijdag naar de noordkaap :) zal de PSP dus niet veel nodig hebben maar altijd goed voor een filmpje en FF7

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:49

Dutch_Celt

Jollygood

Coolsnarf schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:51:
[...]

ik heb 3.90m33-3 erop staan en de UMD van FF Crisis core werkt uitstekend! gewoon hier in NL gekocht. ik heb wel eerst geupdate naar 3.95 (van 3.90) en daarna naar 3.90m33-2. Dus misschien is dit wel een vereiste stap
Die stap is niet vereist denk ik, ik draai zelf ook 3.90m33-3 zonder de 3.95 (GEN) stap gedaan te hebben.

Vandaag mijn FF Crisis Core SE van Play.com binnen gehad, de UK versie dus, en die draait perfect :)

Edit:
ter verduidelijking welke fw versies ik gehad heb:
Oorspronkelijk begonnen bij 2.70 (meen ik) -> 3.40 OE -> 3.52 m33 -> 3.90 m33

[ Voor 11% gewijzigd door Dutch_Celt op 26-06-2008 13:12 ]

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

hehe, ik heb ook gister de Special edition van FF CC binnengekregen. Was jouw pakketje ook slechts in een papieren zakje gedaan en gewoon door de brievenbus geramt?

Kun jij trouwens mij een DMmetje sturen hoe jij je PSP gedowngraded hebt?
Ik denk dat hij bedoelde dat hij eerst naar 3.95 officieel heeft geupgrade...staat niks bij van GEN....

[ Voor 17% gewijzigd door Deathchant op 26-06-2008 08:22 ]

• Dutch_Celt

Dutch_Celt

Jollygood

Ja, zat inderdaad ook in een bruine (niet al te stevige envelop) in de post, ondanks dat zag de inhoud er prima uit.

Daar twijfelde ik over, dus vandaar dat ik GEN tussen haakjes gezet had ;)

Edit:off topic:
ik krijg de melding dat je geen dm wilt ontvangen :X

Edit2:
myreact -> voorkeuren -> privacy -> Direct messages Ja - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen

klopt had hem ook niet aanstaan

[ Voor 42% gewijzigd door Dutch_Celt op 26-06-2008 09:49 ]

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

erg goedkoop play.com, maar ik vind de manier van verpakken erg mager. Ik heb 2 deuken in de hoes van het door de brievenbus rammen en op de grond vallen. Verpakking was ook behoorlijk verkreukeld, alsof hij open was geweest. Stel het was een beeldje geweest van dezelfde grootte...
Al met al is dit voor mij een collectors item en gaat gesealed de vitrine in met andere collectors items :)

EDIT: ja vreemd, ik kan wel gewoon DM sturen. Hoe zet ik dat aan?\

EDIT2: ik krijg dezelfde foutmelding bij jou

[ Voor 15% gewijzigd door Deathchant op 26-06-2008 09:37 ]

• Dutch_Celt

Dutch_Celt

Jollygood

Misschien een longshot maar,

Voor zover ik weet zijn er ook verschillende moederborden voor de psp uitgerold, in principe moet het tegenwoordig geen probleem meer zijn, maar kan het FF7 update probleem daar nog aan liggen?

[ Voor 71% gewijzigd door Dutch_Celt op 26-06-2008 09:48 ]

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

ik heb dus vandaag van 3.95 naar 3.71-m33 gedowngraded en toen naar 3.90-m33. De FF7 CC draait gewoon op zowel 3.71 als 3.90.
Die update van sony is gewoon om je psp nog verder dicht te timmeren voor downgraden.

• Coolsnarf
ok, maar hij draait niet op de originele 3.90. dus ergens checkt het spel dat wel. Ik weet verder niet precies hoe dat zit, maar er zal vast wel een verklaring voor zijn

off topic: enne Deathchant zet je dm eens ff aan :P

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Coolsnarf schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:07:
ok, maar hij draait niet op de originele 3.90. dus ergens checkt het spel dat wel. Ik weet verder niet precies hoe dat zit, maar er zal vast wel een verklaring voor zijn

off topic: enne Deathchant zet je dm eens ff aan :P
hoe moet dat dan? geen idee waar ik het terug kan vinden :(

tja als je de officiele sony FW hebt zal er idd ergens iets gechecked worden, wat bij een hack sowieso uitstaat ofzoiets.
Want hij draait gewoon op de 3.71-m33, de 3.8 en 3.90-m33

• Dutch_Celt

Dutch_Celt

Jollygood

Deathchant, boven aan het forum:
myreact -> voorkeuren -> privacy -> Direct messages Ja - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Dutch_Celt schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:58:
Deathchant, boven aan het forum:
DONE!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 06:15
Ik ben op zoek geweest naar het Crisis Core pakket in verschillende winkels in de buurt. Nergens hadden ze hem en soms hadden ze ook hele vreemde dingen. Net nog beweerde een verkoper dat hij nog niet uit was in Nederland en ze ook niet wist wanneer hij kwam. De verkoper had er zelf wel eentje uit Engeland maar dat was een normale zilveren met niets erop en het spel beweerde zij. Ik heb m dus maar gewoon via internet besteld. Dan maar een paar dagen langer wachten.

edit:
PSP zelf niet gezien maar ik denk dat het onzin is. Waarom hebben mensen hem hier dan al wel?

[ Voor 12% gewijzigd door Sperenvanger op 27-06-2008 15:33 ]

Verwijderd

Sperenvanger schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:23:
Ik ben op zoek geweest naar het Crisis Core pakket in verschillende winkels in de buurt. Nergens hadden ze hem en soms hadden ze ook hele vreemde dingen. Net nog beweerde een verkoper dat hij nog niet uit was in Nederland en ze ook niet wist wanneer hij kwam. De verkoper had er zelf wel eentje uit Engeland maar dat was een normale zilveren met niets erop en het spel. Ik heb m dus maar gewoon via internet besteld. Dan maar een paar dagen langer wachten.
Ik heb het crisiscore pakket gisteren gekocht. 209,99 euro. Een zilveren PSP met Final Fantasy VII: Crisis Core bedrukking erop. Met het spel erbij. Ik heb hem bij het dichtsbijzijnde winkelcentrum gekocht bij de gamewinkel: Digifan. Gelijk een stick erbij gekocht, van 2GB. M'n vader heb beneden een Acces Point, dus ik heb gister ook lekker rond gesurft op 't internet. Het standaard thema van psp, is wel mooi maar ik had toch maar wat andere thema's gedownload. Vista thema, en een mooie Apple Mac thema. Bevalt me goed allemaal. Vanacht gaan we ook nog eens op vakantie, met de auto naar spanje. Dus heb ook wat filmpjes op m'n psp gezet. Wordt dus genieten van films in de auto. En natuurlijk ook van het gamen.

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

ik heb een SanDisk Ultra II memstick met alle HD documentaires van Planet Earth....lekker genieten op vakantie.

trouwens heeft er IEMAND een batterij gezien voor een PSP slim?
Collega van mij had de eerste versie van de PSP en deze was veel zwaarder, maar lag wel veel lekkerder in de hand, dit vond ik ook bij de DS-LITE en gewone DS. Ik heb de ds lite dus...

Maar back to the battery...voor de PSP fat krijg je wel gewoon veel batterijen, voor de slim niet. zelfs niet op dealextreme. als je de userreviews leest van een 3.6V met 2800mAh...dan vallen je de schoenen uit....

• Coolsnarf
ik heb de chargergrip van Nyko vanmorgen binnen gekregen. Hierdoor wordt de batterij duur verlengt (er zit een batterij in de grip) en de psp ligt super lekker in de hand zoals een ps3 controller. Hij wordt ook wat zwaarder. Ik moet zeggen dat ik nu geen kramp in mn hand meer krijg, dus ik ben er tervreden over.
Het enige minpuntje is dat het er niet echt mooi uit ziet, maar ja....om te gamen is het wel erg handig.

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-11 22:27
Deathchant schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:48:
...
Maar back to the battery...voor de PSP fat krijg je wel gewoon veel batterijen, voor de slim niet. zelfs niet op dealextreme. als je de userreviews leest van een 3.6V met 2800mAh...dan vallen je de schoenen uit....
Ik heb gewoon deze besteld bij BOL.com

http://www.nl.bol.com/is-...04005734309&Section=GAMES

Ja, ze zijn goedkoper te krijgen maar de kwaliteit van die goedkope verschilt zo enorm dat ik maar voor deze ben gegaan. Ik kan uit ervaring vertellen dat ie vrijwel net zolang meegaat als de originele 1200 mAh die bij de Slim zit. Dus dan heb je alles bij elkaar toch bijna 6 uur aan gametijd. Daarnaast heb ik ook die chargergrip van Nyko waar Coolsnarf het over heeft. Die levert bij elkaar 5 uur aan extra game tijd op.

http://reviews.cnet.com/p...4505-3509_7-31799150.html

Ik heb 'm zelf in Amerika gekocht toen ik daar enkele weken geleden met vakantie was. Koste 30 dollar. Volgens mij kan je hem ook bij Wehkamp bestellen.

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-11 15:57
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/1214591314SE-PSP-Phone-Design.jpg
(bron)

Bronnen in Korea en Japan, zo meldt MarketingWeek, zeggen dat het toestel eind 2009 op de markt zou moeten komen.

• Vyo
  • Niet online

Vyo

4.00 m33 is eindelijk uit, en de sites van de desbetreffende developer liggen volledig plat...
dus die homebrew community is toch nog best groot :+

• M a r c o
  • Niet online
Ik zag gisteren trouwens bij de phonehouse een M2 kaartje met MS pro duo adapter. 4 GB voor € 19,50. Viel me best mee. Ik dacht dat dat geheugen nog wel duurder was.

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Vyo schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 18:51:
4.00 m33 is eindelijk uit, en de sites van de desbetreffende developer liggen volledig plat...
dus die homebrew community is toch nog best groot :+
Dat is 4.01 M33 geworden. De 1.50 kernel addon voor de oude fat komt hiervoor ook binnenkort uit, zodat oudere homebrew ook weer kan draaien.

• Coolsnarf
hostje schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:58:
[...]

ele 1200 mAh die bij de Slim zit. Dus dan heb je alles bij elkaar toch bijna 6 uur aan gametijd. Daarnaast heb ik ook die chargergrip van Nyko waar Coolsnarf het over heeft. Die levert bij elkaar 5 uur aan extra game tijd op.

http://reviews.cnet.com/p...4505-3509_7-31799150.html

Ik heb 'm zelf in Amerika gekocht toen ik daar enkele weken geleden met vakantie was. Koste 30 dollar. Volgens mij kan je hem ook bij Wehkamp bestellen.
De chargergrip is ook bij bol.com te koop (30 euro). Volgende dag heb je m in huis

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
The Zep Man schreef op zondag 29 juni 2008 @ 10:59:
[...]
Dat is 4.01 M33 geworden. De 1.50 kernel addon voor de oude fat komt hiervoor ook binnenkort uit, zodat oudere homebrew ook weer kan draaien.
1.50 is toch wel achterhaald tegenwoordig. Ik draai al een paar versies zonder en vrijwel alle tools werken gewoon.

Vandaag geupgrade naar 4.01, veel verschil nog niet kunnen ontdekken...

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Megamind schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:49:
[...]

1.50 is toch wel achterhaald tegenwoordig. Ik draai al een paar versies zonder en vrijwel alle tools werken gewoon.
Volgens mij draaien voornamelijk een aantal emulatoren in 1.50-mode. Ik dacht dat SnesPSP TYL hieronder viel.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Hoe zit het eigenlijk met de psp's die nu in de winkel liggen kwa homebrew?

This space is occupied

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

nou ik heb gedowngraded naar 3.71 en toen naar 3.90-m33-3.

Ik heb 1 EBOOT.PBP kunnen maken van een multidisc FinalFantasy VII van de PS1. Ik heb deze dus in de /PSP/GAME/FF7 neer geknald. Ik kan gewoon booten, geen probleem. Als ik kies NEW GAME, dan selecteert ie dat gewoon en daarna gebeurt er niks.....zwart beeld....

Ik heb alleen de CFW 3.90-m33-3 eropgezet en verder niks van een popsloader o.i.d......

EDIT: eindelijk heb ik de meuk aan de praat. je moet nog een popsloader op je PSP zetten.
Maar voor degene die het ook aan de praat heeft, kan diegene mij een DM sturen met de oplossing waarom ik de geluiden niet zo hoor zoals de PS1? De geluiden worden echt versneld afgespeeld en sommige geluiden zijn echt niet goed zoals het hoort...het hele scherm wordt niet gevuld bij FULLSCREEN.....dus DM me...

[ Voor 33% gewijzigd door Deathchant op 29-06-2008 22:44 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.