Dat klinkt wel erg bedroevend zeg! Ik had ze ook een mail gestuurd met vragen, maar krijg daar ook geen antwoord opRenaldoNiels schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 23:29:
[...]
1 woord NEE
mijn zus had daar een kaart voor de ds gekocht geld overgemaakt.
betaal je 7euro verzendkosten ofzo en versturen in evenloppost @ 1.50 ofzo
krijg je hele verkeerde artikel binnen bel je op (als je ze te pakken krijg) ja deze is beter klaar tuut tuut tuut de kaart die je krijg staat ook veel goedkoper op de site dan de kaart die je aanvraag.
pakketje terug gestuurd (was ook ellende) de 7 dagen omruilgarantie gaat in vanaf moment dat je bestelling doet stel je bestel 16-06 om 23.59 is dat dus al DAG 1 van de omruilgarantie. ze zijn ook niet snel met het versturen van pakketjes wij hadden spullen pas na 7dagen binnen dus nietgoedgeldterug kon al niet meer. uiteindelijk terug gestuurd en pas naar dikke maand geld terug (althans 95procent) 7.50 te weinig dacht ik. voor mij dus NOOIT weer bij deze shop.
Is er een ander alternatief voor mij? Vond een dergelijk pakket wel mooi en handig.........
Hoe zit het trouwens met het bestellen van een PSP in Amerika, geeft dat nog problemen? Nu met de lage dollarkoers is het wel aantrekkelijk!