Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Q9TeBoHud2jDia2AXz9bstLG/full.jpg

Welkom in het 22ste deel van het Playstation Portable topic! De topicstart is gedeeltelijk overgenomen van mr_mrtn en Stronkie en die heeft weer dingen overgenomen van vorige topicstarters, hulde aan hen dus. Mocht je hier iets toe te voegen hebben, dan kun je het in het topic melden, of stuur mij een PM.

De PSP is uitgerust met vooruitstrevende technologieën, waaronder een UMD-speler met een grote capaciteit, downloadbare content en online functies. Kortom, PSP geeft entertainment onderweg een heel nieuwe betekenis.

Er zijn 4 soorten PSP's, de 1000, 2000, 3000 en de Go. Hoe zie je de verschillen?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xVswkQUgBWf9q4Nv8Exm1aX0/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/U4qwM6Vautqy9jwZHSAKO9yL/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tamBRyC7VLQ0ixjvNagqrN0b/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QjPU6qp8tuRanvSkT02xOTBd/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YDOvMEv9qN7zN82waRTwkThm/full.jpg

Voordat we beginnen moeten we een aantal dingen doornemen.

1. MP4
De PSP is door Sony niet ontwikkeld als PMP (Portable Media Player). Al kan de PSP deze functie uitstekend vervullen. Sony heeft de PSP daarom maar één ondersteund formaat ingebouwt. Namelijk, MP4. MP4/Mpeg4 is een videocompressie techniek die bijna standaard word toegepast in de mobiele sector. 3gp bestanden zijn ook met mpeg4 gecodeerd. Alleen is het aangepast voor preformance en uniformiteit onder mobiele telefoons. Ook om performance redenen heeft Sony dus gekozen voor MP4. Het is namelijk helemaal (nog) niet bekend of de PSP wel voldoende rekenkracht heeft om Divx e.d. op het beeldscherm te toveren.
Goed, kort samenvattend: De PSP kan alleen MP4 gecodeerde bestanden af spelen.

2. SP of AVC?
Het verschil tussen SP en AVC is simpel. Kwaliteit! AVC trapt de kont van SP zwaar. Dus AVC, punt. De technische kant zal ik niet op ingaan. Met SP zie je meer blokjes. Daar komt het op neer.

3. Bitrate
De definitie van bitrate is mooi: "De bitrate geeft aan hoeveel bits informatie er per seconde gebruikt zijn op de DVD en geeft daarmeee de mate van compressie weer."
Dit houd dus in, bij de compressie van video bestanden, dvd of niet. De bitrate indicator in PSPVideo 9 geeft dus aan hoeveel BITS er per seconde worden weggeschreven. Bij het afspelen geeft het aan hoeveel bits er worden gelezen per seconde.
Je moet dus aangeven wat de bitrate van de compressie moet zijn. Dat kan voor de PSP varieëren van 128Kbps tot 1500Kbps. 256Kbps is al een hele gangbare kwaliteit. 900Kbps is top. Hoe meer Kbps des te groter het bestand.

4. Resoluties!
Resoluties zijn van essentieel belang voor het voorkomen van veel irritatie. Altijd weer hetzelfde gedonder, het ".. JA HOOR! Het is allemaal uit zijn aspect ratio getrokken." femomeen. Hiervoor hebben we een tooltje, ARCT. Met ARCT kan je de resolutie omzetten naar een acpect ratio. Maar das voor de experts. Wij houden het simpel. 480x160 of 368x208. Verderop meer.

5. Audio
Er zijn eigenlijk twee keuses in audio kwaliteit. 92Kbps/48000Hz en 128Kbs/48000Hz. Op een film van 1:45 uur scheelt het ongeveer 25mb. Je begrijpt, deze bitrate staat los van de Video bitrate.
Het volume is wel ff van belang bij het omzetten. De PSP heeft namelijk "oor vriendelijke output". Ja, en dan ook nog de oorvriendelijke oordopje, en je houd helemaal geen volume meer over. Daarom, zet het volume wat omhoog. 150% voldoet wel. Kijk wel uit voor clipping.

6. FPS
Frames Per Seconde. Lijkt me duidelijk. In de meeste gevallen is dat 29.97Fps.

Goed, dit allemaal in onze kop te hebben geramd, gaan we werken met PSPVideo9.

PSPVideo9 is gewoon de beste optie voor het omzetten van videobestanden naar PSP formaat. Het ondersteund vrjiwel alle compressie methodes. Divx, Xvid, Avi, Mov, Mpeg, Vob, noem het maar op.

Introductie
Het programma spreekt voorzich eigenlijk. Het enigste wat belangrijk is, is dat je een goede configuratie hebt voor het 'transcoden' van bestanden.
Na heel veel instellen heb ik volgens mij een goede verhouding gevonden tussen kwaliteit en bestandsgrootte.

Kwaliteit of bestandsgrootte?
Ten eerste we hebben het altijd over AVC als we het over kwaliteit hebben. Dus goed opletten bij het converteren!

Ik vroeg me laatst af, wat is nou eigenlijk de definitie van "goede kwaliteit". In het geval van de psp, kwaliteit tegenover bestandsgrootte, lijkt me.
Als je de resolutie op 368x208 ze en de bitrate op 256kbps zet, merkte ik dat je al redelijke blur krijgt. Maar dit is alleen hinderlijk als je gedetaileerde beelden hebt. Natuurfilms, actiefilms, enz.

Op "afstand" welleswaar. Hoe verder weg objecten in de film zijn, hoe blurriger het word. Zeg, op "3 meter" kan je emotie al niet meer van gezichten af lezen.
Bij teken/animatie films geld wat anders. Daar voldoet 368x208 wel mee.
However, met deze instellingen is de bestandsgrootte, van een 716MB grootte xvid film, wel teruggebracht naar 181MB. Dus als je een beetje kwaliteit wil inleveren voor 5 films op je 1GB Mem stick, de keus is aan jou.

*Met dank aan KC-Bone*

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5UHbRPANQDwMV0iomhTpKbcg/full.jpg

Wat is homebrew?
Homebrew zijn, in het geval van de PSP, zelfgemaakte programma's en spelletjes. Hobbyisten hebben diverse manieren gevonden om zelfgemaakte programma's te laten draaien op de PSP. Veel enthousiaste programmeurs zijn dus hard aan het werk geslagen en hebben in een zeer korte tijd een grote diversiteit aan applicaties en spellen geproduceerd, varierend van internetradio, emulatoren, tot videospelers en hele spellen.

Is het legaal?
Het draaien van zelfgemaakte software, is legaal. Sony wil dit echter niet, onder andere omdat ze dan geen controle hebben over de kwaliteit, misschien inkomsten mislopen, en bang zijn voor piraterij. Het is met PSP's met oudere softwareversies (1.00 en 1.5) namelijk mogelijk om gekopieerde UMD-games te spelen, en dat wil Sony natuurlijk niet hebben. Zij doen er dan ook veel aan om te voorkomen dat mensen zelf programma's kunnen maken voor de PSP.

Hoe is het dan toch mogelijk?
Iedereen maakt fouten Zo ook Sony. Men heeft namelijk de mogelijkheid ingebouwd om officiele demo's te kunnen starten van Memory Stick. Vooralsnog hebben ze zelf nog geen spellen of demo's gemaakt die daar ook daadwerkelijk gebruik van maken, maar anderen dus wel. In versie 1.00 was het mogelijk om alle programma's, ook zelfgemaakte, gewoon te starten via het menu. In versie 1.50 heeft Sony deze fout herstelt, en starten alleen nog applicaties die door Sony zelf beveilgd zijn.

Slimme geesten hebben echter om de beveiliging in versie 1.50 heen weten te werken. Samengevat komt het er op neer dat de PSP denkt een officieel spel te starten, maar door een bug van Sony wordt toch de onofficiele toepassing gestart. Hierdoor is het dus ook mogelijk om op versie 1.50 zelfgemaakte programma's te draaien.

Als reactie hierop bracht Sony weer nieuwe versies van de software uit, versies 1.51 en 1.52. Deze bevatten geen noemenswaardige nieuwe features, behalve het onmogelijk maken van homebrew. Aangezien alle in Europa uitgebrachte PSP standaard geleverd werden met versie 1.52, ontstond er een run op de Amerikaanse en Japanse PSP's, die wel versie 1.50 hadden.

Versie 2.0 bracht wel veel nieuwe foefjes waar gebruikers wat aan hadden. Zo was er een webbrowser en de mogelijkheid om meer type foto's te tonen. In de implementatie van die foto's zat echter wederom een foutje. Een nog vernuftiger hack en veel hard werk maakt het mogelijk om dit foutje dusdanig uit te buiten, dat ook op versie 2.00 eigen gemaakte programma's te draaien zijn. Helaas zijn door de aard van deze hack niet alle eigenschappen van de PSP volledig te gebruiken. Hierdoor werken niet alle zelfgemaakte programma's op een PSP met 2.00. Het is echter wel mogelijk (maar niet geheel zonder risico) om van versie 2 terug te gaan naar versie 1.5.

Niet gecharmeerd van deze hack bracht Sony in rap tempo versies 2.01 (helemaal niets nieuws), 2.5 (wel nieuws, maar niet voor Europa interessant) en 2.6 (wederom weinig interessant nieuws) uit - en sloot daarmee de weg voor homebrew weer af.

Er gloort echter weer hoop aan de horizon - ditmaal door een fout in GTA. Door een savegame van het spel te manipuleren, kunnen er ook op versies 2.01, 2.50 en 2.60 eigen gemaakte programma's gedraait worden. Op dit moment is het echter niet mogelijk om spellen complexer dan Tetris op deze manier te starten, maar de onwikkelingen staan niet stil.

Leuk verhaal, maar wat heb ik nou eigenlijk nodig?
Het liefst een PSP met versie 1.00, 1.50, of 2.00. Niet alle applicaties doen het op dit moment op versie 2.00, maar je kan wel van versie 2.00 terug naar 1.50. Zie daarvoor bijvoorbeeld Planet PSP Downgrade - GEHEEL OP EIGEN RISICO!

Ok, en waar haal ik spellen vandaan?
Een uitstekende site is PSPUpdates.com - het laatste nieuws, roddels en tips komen hier uitvoerig voorbij. Een paar tips: zoek maar es naar wat emulatoren (snes, nes, gb(c/a), Neo Geo, Atari Lynx), probeer ScummVM voor oude klassiekers als Monkey Island, Indiana Jones, Broken Sword en Beneath a Steel Sky. Ook zijn er veel zelfgemaakte spellen te vinden. Overigens: op Fanjita.org vind je de loader die nodig is voor versie 2.0. Kijk uit met andere bronnen - er bestaat ook software die je psp onherstelbaar beschadigd, maar met deze 2 sites zit je redelijk veilig.

En als ik zelf aan de slag wil?
Als je nog niet veel programmeerervaring hebt, kan je het beste kijken naar LuaPlayer.org - dit is een omgeving die eenvoudig voor beginners te leren is.

Ben je uitgebreid geschoold in C, dan kan je het echte werk leren op PS2Dev.org - hier zitten de ontwikkelaars van de gratis en open source compilers en SDK die je nodig hebt. Deze is volop in ontwikkeling, dus je zult nog wel het een en ander moeten doen om de compilers op je pc aan de gang te krijgen, maar goed lezen in de documentatie en op het forum zou voldoende moeten zijn om aan de slag te kunnen.

*Met dank aan Blaurens*

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yO29YVZENWmXWIl3yI8mEi6m/full.jpg

Dit stukje wil ik gebruiken om uit te leggen wat het updaten van de PSP nu inhoud, wat de voor en nadelen zijn en hoe alles in zijn werk gaat.

Updaten van de PSP
Je kan de PSP op drie manieren updaten:
- Via een Wireless internetaansluiting, zoals een Wireless router of Access point. Je stelt dan alle gegevens in om verbinding te maken met het access point, en via de netwerk-update optie in het PSP-menu kun je dan heel makkelijk je PC updaten. Je PSP maakt dan verbinding met Sony, en download automatisch de update naar je memorystick. Hiervoor heb je wel 14 MB ruimte nodig op je Memorystick, anders past de update er niet op. Als hij eenmaal gedownload is, dan krijg je de optie om hem meteen te installeren of dat later te doen. Doe je het meteen, dan moet je zorgen dat je de stroomadapter aangesloten hebt, anders kun je je PSP niet updaten. De rest wijst zich vanzelf.
- De Update downloaden via internet en dan op je PSP zetten. Deze optie is eigenlijk bijna hetzelfde als de eerste, met als enigste verschil dat je de update via je PC download ipv. met je PSP. Er zijn een hoop websites die de PSP-updates op internet zetten, waarvan jij ze dan weer kunt downloaden. Nadat je ze gedownload hebt, zet je ze via een USB-kabel van je PC naar je PSP. Je PSP update staat dan op de memorystick, en in het PSP-menu kun je nu naar Game  Memory Stick gaan, waar de update staat. Vanaf daar kun je de update starten. En ook hier wijst de rest zich vanzelf weer.
- Via game-UMD’s Sony wil graag dat iedereen zijn PSP update, zodat er geen zogenaamde Homebrew programma’s op gedraaid kunnen worden. Sony wil namelijk graag zelf bepalen wat er op een PSP gedraaid kan worden. Daarom heeft Sony een nieuwe strategie bedacht, en dat is het verspreiden van de updates via de game-UMD’s. Als je bepaalde games koopt (bijv. Midnight Club 3) dan staat er op de UMD een update. Het spel zal niet starten voordat je je PSP geupdate hebt, en zo kan Sony ervoor zorgen dat je je PSP wel moet updaten. En ook het updaten via een game-UMD wijst zich vanzelf.

Als je gelezen hebt wat de updates inhouden, dan is ook meteen duidelijk wat de voor- en nadelen zijn van de updates…
Voordelen: Meer talen beschikbaar en het systeem loopt stabieler. Loopt minder snel vast.
Nadelen: Je kunt geen homebrew programma’s meer draaien vanaf v1.51.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wbevZky2EjqaGdtOS4NBipAb/full.jpg

Q : Hoe zit het met de online netwerk van de psp?
A : Helaas nog niet veel over bekend.

Q : Ik kan dus nog niet online gamen met mijn import PSP?
A : Ja en nee. Officieel kan het nog niet. Maar via tunneling kan je wel online gamen. Zie tutorial gedeelte voor meer info

Q : Ik heb me allang aangemeld op de website YourPSP.com, maar ik heb nog geen pakket ontvangen?
A : Niemand heeft dit pakket nog ontvangen. Het is bekend dat dit bij Sony ongeveer 6-8 weken duurt...

Q : Slikt de PSP alle soorten MP4 bestanden?
A : Nope, de PSP is kieskeurig. Zie tutorial gedeelte voor meer info

Q : Is de Japanse PSP regio vrij?
A : De Japanse PSP is regiovrij voor games. Voor de UMD films is het wel regio gelocked.

Q : De PSP heeft WiFi aanboord. Kan ik dan ook internetten?
A : De WiFi is meer bedoel voor het draadloos tegen elkaar kunnen gamen. Maar d'r zit een update aan te komen waarbij je misschien wel kan internetten.

Q : Ik wil een Japanse PSP importeren maar moet ik dan ook een andere adaptor kopen?
A : Nee, De adaptor die er bij zit zit is goed voor 110 tot 240 volt. Alleen de stekkertje zelf is anders. Je kunt zo bij de elektroboer om de hoek een verloopstekkertje kopen.

Q : Ik heb een Japanse PSP maar ben op zoek naar de Engelse handleiding.
A : Alstublieft.

Q : Is er een IRC kanaal voor de PSP?
A : Natuurlijk is die er: irc.tweakers.net#PSP

Q : Moet ik invoerbelasting betalen?
A : Ja, als je je PSP in het buitenland besteld kan het zijn dat je nog 19% belasting moet betalen.

Q : Kan ik multiplayeren als ik een buitenlandse PSP heb?
A : Dit maakt voor het multiplayeren niets uit, wel moet het spel uit hetzelfde land komen.

Q : Kan ik mijn PSP nederlandstalig maken?
A : Ja, met de nieuwe firmwareupdate (1.50) krijg je o.a. de Nederlandse taal op je PSP! Hoe je je PSP moet updaten staat in de handleiding.

Q : Er wordt wel gezegd dat er toetsen op de Japanse versie van de PSP stroef worden of blijven hangen. Wat is hiervan waar?
A : Toen de PSP in Japan gelaunched werd was het inderdaad zo dat de vierkantjes toets na een bepaalde tijd bleef hangen. Echter heeft Sony dit probleem meteen erkent, en heeft het productieproces aangepast. Op de Japanse en US PSP's die nu in de winkels liggen is dit probleem niet meer van toepassing. Dus je hoeft je daar niet druk over te maken bij een eventuele aanschaf.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Kx8YSJt4P2HYXrTGopGhRwpS/full.jpg

- Officiële Playstation website
- Officiële Playstation community
- Sony's RMA website
- Playstation Portable @ Tweakers Pricewatch
- Memory Stick Pro Duo @ Tweakers Pricewatch
- Playstation Portable Games @ Tweakers.net Pricewatch
- How to: Video's op je PSP
- Team XLink
- Topic op teamxlink forum over tunneling guide staat in de 7de post
- Compatible WiFi kaarten
- Dure accesspoint aanschaffen? Waarom, zo kan het ook!
- PSP Magazines
- Wardrivemap Nederland/België
- PSPjunk.nl
- PSP-Media.nl
- PSPupdates QJ.net
- Het PlayStation Portable ervaringen Topic deel 21

Zou je iets toegevoegd willen zien aan de TS? DM mij even! :)

[ Voor 100% gewijzigd door S_Chief op 22-09-2010 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:59
Is de psp go inmiddels ook al voorzien van custom firmware? of is de oudere psp dan nog de beste optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Hij is al gekraakt: http://www.telegraaf.nl/d...go_nu_echt_gehackt__.html

Maar voor zover ik weet is er nog geen custom firmware. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:43
Ben sinds kort ook weer redelijk vaak aan het pspen omdat ik doordeweeks altijd voor me werk in het buitenland zit. Heeft ruim een jaar echt stof verzameld en is daarvoor ook nooit echt veel gebruikt. Heb nog het allereerste model maar die voldoet nog prima, afgelopen tijd veel Vice City stories gespeeld (note bene be eerste spel, kocht destijds het pack). Ook Chinatown wars besteld en laatst Twisted Metal Head on voor 10eu gekocht op schiphol.

Vooral ideaal dat je die spellen zo cheap kunt krijgen, omdat ik in de UK werk kan k gratis laten bezorgen, ga ook nog ff Motorstorm halen, voor 17,99 kan dat geen miskoop zijn.

Wegens de hoge prijzen die je betaald voor PSN versies van de spellen (en incompatibiteit met mn andere spellen) geen behoefte aan een Go. Eigenlijk sowieso niet omdat ik de oude fat nog prima vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-01 08:32
jap85 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 06:09:
Ben sinds kort ook weer redelijk vaak aan het pspen omdat ik doordeweeks altijd voor me werk in het buitenland zit. Heeft ruim een jaar echt stof verzameld en is daarvoor ook nooit echt veel gebruikt. Heb nog het allereerste model maar die voldoet nog prima, afgelopen tijd veel Vice City stories gespeeld (note bene be eerste spel, kocht destijds het pack). Ook Chinatown wars besteld en laatst Twisted Metal Head on voor 10eu gekocht op schiphol.

Vooral ideaal dat je die spellen zo cheap kunt krijgen, omdat ik in de UK werk kan k gratis laten bezorgen, ga ook nog ff Motorstorm halen, voor 17,99 kan dat geen miskoop zijn.

Wegens de hoge prijzen die je betaald voor PSN versies van de spellen (en incompatibiteit met mn andere spellen) geen behoefte aan een Go. Eigenlijk sowieso niet omdat ik de oude fat nog prima vind.
Heb onlangs LBP, Motorstorm en Fifa10 besteld. Allemaal ook voor 18 pond via zavvi of amazon. LBP is erg leuk, de ander twee hoop ik deze week binnen te krijgen. Ben ook blij niet gekozen te hebben voor een PSPgo, die prijzen op PSN store zijn inderdaad veels te hoog vergeleken met de prijzen via de bekende online-shops in de UK voor een traditioneel UMD-tje. ;)

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Is weer een actie voor de PSP GO op PSN. Thema downloaden voor 11-01-2010 en je krijgt een promo code voor 1 van de volgende drie games:

Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/promo3.png

Motorstorm: Arctic Edge
Gran Turismo
Assassins Creed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Ik laatst op IGN dat Kingdom Hearts niet voor de PSPGo mag uitkomen omdat Square geen contract met Disney heeft voor ook digitale distributie. Als die niet geregeld wordt is dat een flinke klap voor Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:54
Ik ben eens aan het kijken naar een PSP. De Go valt voor mij af, ik wil gewoon spelletjes kunnen kopen via internet (ook 2e hands). De 3000 lijkt me de beste optie gezien het betere scherm. In de pricewatch zie ik echter nergens staan of het om de 2000 of 3000 gaat, er staat enkel 'Slim & Lite'. Is het 2000-model nog in de handel of is tegenwoordig alles de 3000?

Eventueel ga ik voor een 2e hands exemplaar, wat zijn aandachtspunten? is de accu bijvoorbeeld erg gevoelig voor slijtage?

[ Voor 14% gewijzigd door Xtuv op 02-12-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Jazeker, de accu is wel gevoelig voor slijtage. De mijne is nu aardig op na bijna 3 jaar (nog 14 dagen dan is ie 3). Loopt na zo'n 5 uur spelen al leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Niet online
Xtuv schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:21:
Ik ben eens aan het kijken naar een PSP. De Go valt voor mij af, ik wil gewoon spelletjes kunnen kopen via internet (ook 2e hands). De 3000 lijkt me de beste optie gezien het betere scherm. In de pricewatch zie ik echter nergens staan of het om de 2000 of 3000 gaat, er staat enkel 'Slim & Lite'. Is het 2000-model nog in de handel of is tegenwoordig alles de 3000?
De prijzen van pricewatch liggen toch vrij hoog allemaal.
Ga even naar de Bart Smit website. Daar heb je al een 3000 voor 130 euro en met een beetje geluk een 2000 voor 115 euro. Ik heb er de laatste dagen al een paar behoorlijke aanbiedingen zien passeren maar die verschijnen precies willekeurig.
Ik ga overigens de 3000 Piano Black + Gran Turismo kopen voor 159 euro bij de lokale computerhandel.

[ Voor 10% gewijzigd door Twister336 op 03-12-2009 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
Xtuv schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:21:

Eventueel ga ik voor een 2e hands exemplaar, wat zijn aandachtspunten? is de accu bijvoorbeeld erg gevoelig voor slijtage?
Ik zou voor de 3000 gaan, scherm is naar mijn mening beter (in ieder geval in daglicht) dan de 2000. Heb nu ook een 3000 en voorheen kort een 2000 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Twister336 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 00:14:
[...]

De prijzen van pricewatch liggen toch vrij hoog allemaal.
Ga even naar de Bart Smit website. Daar heb je al een 3000 voor 130 euro en met een beetje geluk een 2000 voor 115 euro. Ik heb er de laatste dagen al een paar behoorlijke aanbiedingen zien passeren maar die verschijnen precies willekeurig.
Ik ga overigens de 3000 Piano Black + Gran Turismo kopen voor 159 euro bij de lokale computerhandel.
Bedankt voor de tip :) Bij Bart Smit staat nu idd een 3000 voor 130 euro, met Harry Potter... alleen jammer dat het een knalblauwe is, niet helemaal mijn ding, maar ik houd het in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
SChief schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:19:
Jazeker, de accu is wel gevoelig voor slijtage. De mijne is nu aardig op na bijna 3 jaar (nog 14 dagen dan is ie 3). Loopt na zo'n 5 uur spelen al leeg.
Kan me niet herinneren dat ie in het begin veel langer dan 5uur is meegegegaan hoor.. Voor mij is het iig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:17
Ik heb van de week de PSP Ceramic White gekocht via bartsmit.com 115 euro. Vooraf de klantenservice gemailt of het de 2000 of de 3000 was. Ze zeiden de 3000, nu heb ik hem binnen is het de 2000 :S

Niet heel ernstig maar toch jammer dus ik ga morgen maar eens een belletje plegen. Gebruik de PSP vooral voor de remote play functionaliteit met de PS3. Werkt wel lekker, vidzone via mijn PSP echt te vet.

Ik vraag me eigenlijk af hoe het zit met games importeren voor de PSP. Met de PS3 kun je dat gemakkelijk doen maar ik zie niks in de SP over games importeren.

Weten jullie nog een mooie witte charger/cradle voor de PSP? Ik heb deze gevonden:Afbeeldingslocatie: http://media.uxcell.com/uxcell/images/item/catalog/ux_a08070900ux0037_ux_c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sunhangcheong.com.hk/PSP/psp-accessories/psp-smart-charge-white.jpg
Gaat er vooral om dat ik mijn PSP neer kan zetten op de vensterbank zodat hij tegelijk opgeladen kan worden en via remote play eventueel muziek/vidzone op de PS3 kan bedienen. Hebben jullie misschien nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
Frank J. schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:12:
Ik heb van de week de PSP Ceramic White gekocht via bartsmit.com 115 euro. Vooraf de klantenservice gemailt of het de 2000 of de 3000 was. Ze zeiden de 3000, nu heb ik hem binnen is het de 2000 :S

Niet heel ernstig maar toch jammer dus ik ga morgen maar eens een belletje plegen. Gebruik de PSP vooral voor de remote play functionaliteit met de PS3. Werkt wel lekker, vidzone via mijn PSP echt te vet.

Ik vraag me eigenlijk af hoe het zit met games importeren voor de PSP. Met de PS3 kun je dat gemakkelijk doen maar ik zie niks in de SP over games importeren.

Weten jullie nog een mooie witte charger/cradle voor de PSP? Ik heb deze gevonden:[afbeelding]

[afbeelding]
Gaat er vooral om dat ik mijn PSP neer kan zetten op de vensterbank zodat hij tegelijk opgeladen kan worden en via remote play eventueel muziek/vidzone op de PS3 kan bedienen. Hebben jullie misschien nog ideeen?
Ik heb tot nu toe bijna al m'n games (op umd) geïmporteerd (via amazon en zavvi). Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:31
pateen75 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:23:
[...]
Ik heb tot nu toe bijna al m'n games (op umd) geïmporteerd (via amazon en zavvi). Ideaal!
Je kunt er ook de GOTPS3-FAQ op naslaan:
€65,- voor nieuwe spellen vind ik te duur, kan dit niet goedkoper?
Ja, importeren van spellen is vaak veel goedkoper. De games van de PS3 zijn regio onafhankelijk wat er op neer komt dat games waar ze ook gekocht zijn (New York, Tokio, Bombay) ze altijd op je PS3 doen. Om de Nederlandse (winkel)prijzen te vergelijken, adviseren wij www.budgetgaming.nl.
In Europa zijn de prijzen echter vaker goedkoper. De sites te checken zijn dan: www.play.com, www.zavvi.com, www.gamehubs.com, www.mymemory.co.uk, www.blahdvd.com, www.game.co.uk, www.thehut.com, www.dvd.co.uk, www.amazon.co.uk en www.cdwow.com.
Buiten Europa kun je ook terecht bij: www.dvdboxoffice.com, www.renchi.com, www.videogamesplus.ca, www.estarland.com en de ebay-stores van 3busymen en biz-com2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Voor m'n xbox 360 koop/verkoop/ruil ik regelmatig spellen via forum.xboxworld.nl, een community van dergelijke grootte (met name het 'marktplaats' deel) voor PSP / PS3 ben ik nog niet tegengekomen. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
jap85 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:23:
[...]

Kan me niet herinneren dat ie in het begin veel langer dan 5uur is meegegegaan hoor.. Voor mij is het iig genoeg.
Ik wel, zeker een uur of 8. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
op bartsmit is nog steeds de keuze uit een aantal bundels:
psp3000 blue + harry potter (doh) 130 E
psp slim&lite crystal white 115 E.

Nou vroeg ik me af: is die 2e een PSP2000? en worden tegenwoordig alleen nog psp's met die laatste moederborden verkocht?
Het is wel echt heel erg goedkoop, beide sets wel...
misschien als vervanging voor mn ouwe psp...

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:33
De Slim&Lite is een 2000.

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 20:25
Voor de geinteresseerden, vandaag de PSP Silver God of War Pack ontvangen. (Bart Smit actie €115). Dit betreft een PSP2004, datecode 8A. Huidige FW 3.80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
hmmm. heeft iemand wellicht een uncle in america?
fat psp refurbished voor 80 USD, en de slim3000 voor 130USD...

http://www.gamestop.com/C...ils.aspx?product_id=22259

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-04 21:51

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

weet iemand of die rood PSP 3000 echt rood is ?

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-04 09:09

JK

Vandaag een PSP3000 met Go!Cam gekocht online bij Bart Smit voor 125 euro.
Wilde er toch weer eentje kopen. Ik heb een paar jaar terug de PSP Fat gehad, maar toen was het een ondergeschoven kindje, kwamen er weinig goeie spellen uit,de filmkeuze (umd video) was matig en de PSN store bestond toen nog niet.
Nu zat leuke titels weer, mooie prijsjes (ook 2e hands) voor games... genoeg films om te kiezen (en zeker via Play.com), leuke demo's op PSN, dus ik heb er weer eentje aangeschaft. Nu nog wachten op de levering.

De PSP Fat had ik omgebouwd, maar deze 3000 blijft mooi origineel.
Alleen nog even een memorystick scoren voor de PSN demo's en eigen filmpjes, muziek,foto's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online
JK schreef op zondag 20 december 2009 @ 20:47:
Vandaag een PSP3000 met Go!Cam gekocht online bij Bart Smit voor 125 euro.
Wilde er toch weer eentje kopen. Ik heb een paar jaar terug de PSP Fat gehad, maar toen was het een ondergeschoven kindje, kwamen er weinig goeie spellen uit,de filmkeuze (umd video) was matig en de PSN store bestond toen nog niet.
Nu zat leuke titels weer, mooie prijsjes (ook 2e hands) voor games... genoeg films om te kiezen (en zeker via Play.com), leuke demo's op PSN, dus ik heb er weer eentje aangeschaft. Nu nog wachten op de levering.

De PSP Fat had ik omgebouwd, maar deze 3000 blijft mooi origineel.
Alleen nog even een memorystick scoren voor de PSN demo's en eigen filmpjes, muziek,foto's etc.
Weet je zeker dat dat een PSP3000 is? Ik zit er ook aan te denken die te halen, maar wil wel graag dan de 3000.

Los kost de 3000 namelijk 150. Dus lijkt me sterk dat ie dan met camera voor 125 weg gaat? (ja oke het is een aanbieding maar dan nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Weet iemand wat het verschil is tussen de 2000 en de 3000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Beta schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:21:
[...]

Weet je zeker dat dat een PSP3000 is?
Yep, vandaag ontvangen. Heeft microfoon 'onboard', dus is een PSP3000 (model 3004 zelfs, fw 4.20).
Die camera heb ik even getest, best geinig maar wat moet ik er mee. Die gaat dus op Marktplaats. Misschien leuk met videochat ofzo, maar ik ken verder niemand anders met een PSP en camera en nieuw zijn die camera's richting de 40-50 euro? Als ik er dan 25 of 30 euro voor kan vangen is die PSP helemaal leuk geprijst.

Valt me wel op dat het een groot verschil is met de PSP Fat zeg! Stukje lichter en de UMD drive gaat heel anders open en zo zijn er nog wel meer dingetjes. Grote overgang dus... het enige wat ik in de doos mis is zo'n touwtje om een lusje te maken, zodat hij niet uit je hand kan vallen. Zo'n ding weegt al niets... hoe hebben jullie dat opgelost? Of gebruiken jullie dat niet? Bij de PSP Fat (zwart) had je een wit touwtje, dat was ook wat vreemd. ;)
Daarnaast is de voedingskabel bijzonder kort... in mijn herinnering was die van de fat een stuk langer.

[ Voor 4% gewijzigd door JK op 22-12-2009 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:32
Hallo,

Na 3uur op internet gezocht te hebben, en vriend google gebruikt te hebben snap ik er niks meer van.

Ik heb een NET nieuwe PSP3000slim met FirmWare versie 5.51,

Met wat kan ik deze ombouwen?(als het al mogelijk is)
Zelf zat ik te denken aan: Custom Firmware 5.50GEN-D3 final?

Alvast Bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Het is mogelijk.

Er zijn genoeg goede guides op internet.

Het is tegen de regels om op dit forum daarover in details te gaan.

[ Voor 33% gewijzigd door Ike. op 23-12-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
JK schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:44:
[...]
[...](model 3004 zelfs, fw 4.20).[...]
De PSP's die hier verkocht worden hebben voor zover ik weet altijd de 004 erachter, maar we zeggen gewoon 1000/2000/3000 omdat het makkelijker is. Ik heb bijvoorbeeld de 1000, en daar staat ook gewoon 1004 op. :) M'n neefje heeft de zijn PSP uit het buitenland gehaald, daar staat dan weer 1002 op.

[ Voor 10% gewijzigd door S_Chief op 23-12-2009 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-04 20:52
Geplukt van een ander forum, waarvoor dank aan originele poster :

x-psp series(x=1,2,3)

last number represents region of psp (last number/region will be in brackets)

PSP-X00(0)-Japan

PSP-X00(1)-US/North America

PSP-X00(2)-Austrila/New Zealand

PSP-X00(3)-UK

PSP-X00(4)-Europe

PSP-X00(5)-Korea

PSP-X00(6)-Hong Kong/Singapore

PSP-X00(7)-Taiwan

PSP-X00(8)-Russia

PSP-X00(9)-China

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:07
Ik heb de mijne ook ontvangen gister! PSP3000+go!cam via BS. Alleen had ik via ebay een 8gb kaartje erbij gekocht,ivm psn games (denk aan FF VII enz) alleen heb ik die nog niet binnen... Dat wordt dus pas maandag.

Ik heb ruim voor de release in NL van de psp al een japanse import gehad, maar dit is toch wel een best verschil! Alleen pas na de "kerstdagenverplichtingen" tijd om er eens ruim mee aan de slag te gaan. Hij hangt nu iig thuis aan de lader :P

Ben benieuwd hoe spellen als FF VII bijvoorbeeld eruit zien. De firmware die er nu opstaat (uit de doos) was 4.8 volgens mij,maar ik kan nog niet updaten omdat ik geen geheugenkaartje heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07-2022
Welke PSP Mini's vinden jullie erg leuk? BreakQuest ziet er wel gaaf uit vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
The_Source schreef op zondag 27 december 2009 @ 00:51:
Welke PSP Mini's vinden jullie erg leuk? BreakQuest ziet er wel gaaf uit vind ik zelf.
Ik vind Crystal Defenders een erg leuk spel. PS Store heeft een demo.
Is officieel geen Mini maar ik vind het er wel één :+
Enige reden dat het geen mini is, is vanwege de prijs denk ik (€9,99)
Bedenk nu dat het eigenlijk vreemd/stom is dat Crystal Defenders even duur is als Final Fantasy VII }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Grappig, ik kijk nog even de advertentie op Bart Smit met de Go!Cam en er staat 'dit is niet de PSP 3000 versie!!'. Dat is het wel. Een 2000 heeft geen microfoon en bovendien heb ik qua beeldscherminstellingen de keuze tussen normaal en 'breed' (qua kleuren).

Remote play ook geprobeerd met m'n PS3, erg leuk dat zoiets kan. Maar daarna moest ik de PS3 Media Server software op m'n PC wel forceren op een andere poort dan 5001. Of het er mee te maken heeft weet ik niet... nu nog even een site zoeken om te zien welke spellen je van de PS3 op de PSP kan spelen. De demo van Bejeweled 2 werkte in elk geval goed en filmpjes streamen gaat ook prima, al moet ik zeggen dat het net iets te traag gaat. Misschien als ik de PS3 bedraad op het accesspoint zou zetten, dat het dan net even wat beter gaat. Ik stream nu vanaf PS3 direct naar PSP zonder tussenkomst accesspoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
klopt, op de sticker onder de batterij staat bij mij ook 3004. Evenals alle andere optische verschillen met een 2004 (mijn broertje heeft er zo een). Maar morgen komt als het goed is mijn 8gb geheugenkaartje binnen, dan kan ik er eindelijk wat uitgebreider mee aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Morgen verwacht ik ook mijn 8gb kaartje. Nette prijs.. 29 euro (Sony, Mark2). Dan kan ik er ook wat meer filmpjes op zetten en een berg demo's. Zoals ik al aangaf wordt deze in tegenstelling tot mijn PSP Fat die ik destijds had niet omgebouwd. Genoeg voor muziek, foto's videos dan in elk geval.
Daarnaast nog een componentkabel van Konig gekocht voor 6 euro om te zien hoe de games (en films) afspelen op een LCD tv.

Komt er nog een 'TV' update voor de PSP zoals je die op de PS3 hebt en het NOS nieuws kunt zien? Nu kan ik dit via Remote Play wel gebruiken en dat werkt ook goed, maar zou leuk zijn als je dit dus ook direct wireless kan pakken met de PSP. Of een soort van 'Ziggo TV Player' (voor de Ziggo abonnees) voor de PSP d:)b

Ik herinner me wel een RTL nieuws functie, eens uitzoeken of dat nog bestaat. :)

[ Voor 16% gewijzigd door JK op 27-12-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:10
Is een draadloze WPA2 verbinding nou nog steeds niet ondersteund?!
Dat valt me toch wel erg tegen zeg...

Heb firmware 5.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Dennis Lammers schreef op maandag 28 december 2009 @ 15:13:
Is een draadloze WPA2 verbinding nou nog steeds niet ondersteund?!
Dat valt me toch wel erg tegen zeg...

Heb firmware 5.50
klopt, ook de PSP Go support WPA2 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

Sinds kort is mijn psp defect :( de aan/uit knopje wil niet werken.. Weet iemand mischien een reparatie service voor PSP omgeving Deventer/overijsel/gelderland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Die knopjes kosten per 10 stuks 5 dollar inc verzenden op dealextreme... Dus ik ga er vanuit dat t vaker voorkomt, en redelijk simpel te maken moet zijn :) (ik waag me er alleen niet aan met andermans spul :'))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Zojuist even de componentkabel geprobeerd. Werkt best geinig, maar in de huidige tijd merk je dat het zeker geen HD is. Maargoed, een PSP is ook geen HD apparaat. Toch wel aardig om af en toe zo een filmpje af te spelen op de slaapkamer. Spellen doet ie niet fullscreen (tenminste, niet de demo van Motorstorm, heb niet meer games getest). Ben benieuwd wat je krijgt als je de TV uitvoer van de PSP gebruikt en dan via remote play je PS3 overneemt. :+ Dan kan ik de PS3 gebruiken op de TV boven ipv beneden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-04 21:06
@JK: Via remote play heb je maar beperkte functionaliteit, dus dat idee is -denk ik- vooral leuk in theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

JK schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:09:
Morgen verwacht ik ook mijn 8gb kaartje. Nette prijs.. 29 euro (Sony, Mark2). ...
Heb je toevallig een link naar deze aanbieding, is nl. een interessante prijs als die incl. verzendkosten is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 11:50
Ik heb op de launchdatum van de PSP een PSP-1000 gekocht, deze heb ik ongeveer een jaar later verkocht omdat ik er niet meer mee speelde. Nu zit ik weer te twijfelen om een PSP te kopen, vooral omdat me Xbox 360 is overleden en ik geen zin heb om een nieuwe Xbox 360 te kopen (Microsoft heeft afgedaan) en een PS3 is voor mij als studentje te duur. De PSP Go valt af vanwege de prijs, dan blijft de 'oudere' PSP over (de PSP-3000).

Nu las ik tentijde van de launch hiervan dat deze last heeft van duidelijke scanlines, hoe zit het hiermee? Is dit echt duidelijk zichtbaar of is alles een beetje overtrokken en is het amper zichtbaar bij gamen/video's kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

@rdjnl: Was ook maar als geintje bedoelt, als ik op de PS3 wil doe ik dat wel beneden.. maar in principe kan het wel en ik weet de beperkingen van Remote Play.

@bigdaddie: informatique. Ik weet niet of het nu nog gratis is, waarschijnlijk tot en met de 31e.

Wat betreft die scanlines, je hebt 2 opties op de PSP-3000.. 'breed' en normaal. Bij breed gebruik je meer kleuren en zie je misschien die scanlines eerder? Ik vind het wel meevallen.. misschien als je beiden naast elkaar legt.. of dat het bij bepaalde games beter zichtbaar is.

Ik vraag me trouwens af, dat knopje met dat muzieknootje erop.. klopt het dat die geen melding geeft als je daar op drukt? Of werkt dit alleen in bepaalde modi, zoals het bekijken van een UMD Video of een Music UMD? Ik las in het boekje wel dat je 5 verschillende instellingen hebt, maar ik krijg dus onscreen geen melding van wisselen 'preset'.

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-04 00:53

Ulti23

Quality Time

Ik ben op zoek naar de game Dungeon Siege Throne of Agony, maar deze is in geen stad of land meer te verkrijgen.... Heb al HEEL VEEL winkels gecheckt, budgetbakken onderteboven gekeerd maar gewoon niet te vinden. Op internet is de game ook niet meer leverbaar blijkbaar.

Ik kan hem wel bij Take2 bestellen, maar de verzendkosten vind ik een beetje te. Is er iemand die de game bezit en hem eventueel wil verkopen aan mij? Of zoek ik gewoon niet goed....

Kan ik bijvoorbeeld ook via de Playstation store de game downloaden en dan op mijn memkaartje zetten om te spelen?

I pitty the fools who took my game-station.....

• Ike.
  • Niet online
Dungeon Siege staat niet in de NL PSstore

Op ebay worden er een aantal aangeboden maar voor best een hoge prijs...

Kan het spel ook niet in de bekende UK stores vinden.
Ik kan morgen wel even kijken bij Gamemania (moet er toch zijn) of ze hem 2e hands verkopen

[ Voor 42% gewijzigd door Ike. op 31-12-2009 01:10 ]

• Xtuv
[b][message=33189301,noline]Ik vraag me trouwens af, dat knopje met dat muzieknootje erop.. klopt het dat die geen melding geeft als je daar op drukt? Of werkt dit alleen in bepaalde modi, zoals het bekijken van een UMD Video of een Music UMD? Ik las in het boekje wel dat je 5 verschillende instellingen hebt, maar ik krijg dus onscreen geen melding van wisselen 'preset'.
Viel mij ook op... zal wel zo horen dus.
Volgens mij zie je het wel als je met de musicplayer wat afspeelt.

Lumines II is de bom trouwens... treinreizen gingen nog nooit zo snel voorbij :P

• TFDev
Cubic X schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:08:
De PSP Go valt af vanwege de prijs, dan blijft de 'oudere' PSP over (de PSP-3000).
gisteravond nog op de site van eplaza voor 125 euro de psp 3000 met GO! camera. komt 2 euro verzenden bij.
Nu las ik tentijde van de launch hiervan dat deze last heeft van duidelijke scanlines, hoe zit het hiermee? Is dit echt duidelijk zichtbaar of is alles een beetje overtrokken en is het amper zichtbaar bij gamen/video's kijken?
Ik heb de 3000 van eplaza nu een kleine week binnen, en heb nergens last van, zowel bij gta, als FF7 als lumines II niet.
Ulti23 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 00:56:
Kan ik bijvoorbeeld ook via de Playstation store de game downloaden en dan op mijn memkaartje zetten om te spelen?
Misschien heb je er niet veel aan mbt dungeon siege (als ie hier niet in de store staat) maar alle games, ook de grotere, kun je downloaden naar je geheugenkaartje uit de PSN store en dan spelen op de psp :)
JK schreef op woensdag 30 december 2009 @ 21:18:

Ik vraag me trouwens af, dat knopje met dat muzieknootje erop.. klopt het dat die geen melding geeft als je daar op drukt? Of werkt dit alleen in bepaalde modi, zoals het bekijken van een UMD Video of een Music UMD? Ik las in het boekje wel dat je 5 verschillende instellingen hebt, maar ik krijg dus onscreen geen melding van wisselen 'preset'.
Dat weet ik nog van de tijd dat ik een psp1000 (jap inport, 1 van de eerste in NL met een psp :P) had. Die is idd als je muziek luistert. Film kijken durf ik dan alleen niet te zeggen... En als je hem een seconde of 2/3 ingedrukt houdt gaat je psp op mute :)
Xtuv schreef op donderdag 31 december 2009 @ 01:47:
[...]
Lumines II is de bom trouwens... treinreizen gingen nog nooit zo snel voorbij :P
Die heb ik met mijn PSP meebesteld bij Eplaza voor 10 euro, stond lumines 1 op de site, maar kreeg deel 2! Was "blij" verrast. Niet erg natuurlijk :) Maar later zag ik dat deel 2 bij de BS gewoon voor 10 euro in de budgetbakken ligt. Aanrader voor ieder met een psp iig!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:13

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Dat knopje werkt alleen als je een koptelefoon gebruikt. Is een soort equalizer met verschillende instellingen.

PSN-id: Chrasher

• TFDev
Maar niet tijdens het gamen (ook niet met koptelefoon dus ;) )

• JK

JK

Ik had al zo'n idee dat het alleen met koptelefoon zou werken. Die mute had ik gister ontdekt ja!
Nu nog een beetje aan het rommelen met VDownloader om wat Youtube filmpjes erop te krijgen.. de PSP instelling van Vdownloader werkt niet helemaal goed, want het is dan incompatible data. :X

Overigens vanmiddag bij FRS mijn bestelling opgehaald, Action pack... Prince of Persia Revelations, Driver '76 en Rainbow Six Vegas.. alle 3 voor maar 4,99 samen! _/-\o_
Ik weet alleen niet of ie nu nog op de site te vinden is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
ik kan die aanbieding iig niet vinden helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Ik nu ook niet meer. Toevallig zocht ik gewoon op de goedkoopste prijzen en zag zo die 3 games voor samen 4,99. Meer geld zijn ze tegenwoordig ook niet echt meer waard. Bij Play.com kan je 'm nog voor 13 euro halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Heb net wel voor 12 euro een gebruikt exemplaar van wipeout pure op de kop getikt. Non platinum :) Helaas is dat doosje niet helemaal fijn meer, klemt de UMD niet meer goed vast. Iemand een idee waar je die doosjes los kan kopen? :P Ik kan t niet vinden iig.

Was het 2e spel wat ik destijds voor mijn 1e PSP had gekocht, dus heb hem weer gekocht, omdat ik daar toen ook de meeste tijd in had zitten :D Wipeout Pulse is trouwens ook onderweg vanuit engeland.

En nog een laatste game-vraag; heeft iemand ervaring met Monster Hunter Freedom Unite? Lijkt me wel vet, maar heb ondertussen zoveel games voor de xbox 360, ps3 en psp (ook FF X, X-2 en XII voor de ps2) die ik nog (uit) moet spelen, dus ga niet zomaar even 20 euro "weggooien" om t spel te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Lumines (imo een van de beste puzzlegames!) is nu te koop bij Bart Smit voor €10!
Spel was al erg lang nergens meer nieuw te koop.

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 04-01-2010 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Laatst online: 20:10
Zo om de Hollandse zuinigheid weer eens op de kaart te zetten, zojuist een PSP screenprotector voor 5 eurocent incl. verzendkosten gekocht op eBay. :) Al voel ik mij toch wel lichtelijk afgezet, want laatst had ik een DS screenprotector voor 1 eurocent incl. verzending... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Ike. schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:03:
Lumines (imo een van de beste puzzlegames!) is nu te koop bij Bart Smit voor €10!
Spel was al erg lang nergens meer nieuw te koop.
Zie de post van mij een paar reacties naar boven eens? Daar staat t ookal :P Maargoed, verslavend spel ja, alleen ben ik nogal noob met dat spel, aangezien ik niet verder kom dan t nummer van the black eyed peas :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
Killed-1 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 18:08:

En nog een laatste game-vraag; heeft iemand ervaring met Monster Hunter Freedom Unite? Lijkt me wel vet, maar heb ondertussen zoveel games voor de xbox 360, ps3 en psp (ook FF X, X-2 en XII voor de ps2) die ik nog (uit) moet spelen, dus ga niet zomaar even 20 euro "weggooien" om t spel te proberen.
is dat pixeljunk monsters? dat is namelijk echt een heel leuk arcade achtig spel. graphics zijn wat cartoonachtig maar de gameplay is erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Haha, nee, pixeljunk monsters heb ik op de PS3 staan. Google / youtube maar eens op monster hunter freedom unite ;) Maar de komende tijd komt ie er bij mij iig nog niet. Net een 32" full hd als pc monitor gekocht, morgen ophalen, en een huisje gekocht, dus het geld is op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97326

Killed-1 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 18:08:
Er staat een demo in de playstation store waarmee je volgens mij een aardig beeld krijgt van de game. Ik vond hemzelf nogal tegenvallen, maar ik heb het misschien nog niet echt een goede kans gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Gister wel de demo van Loco Roco 2 geprobeerd, wat een appart spel! Jammer dat de demo maar 2 levels bevat... Misschien die van deel 1 en die laatste ook maar eens downloaden

Maar dan moet ik voor Monster Hunter toch maar eens verder kijken dan mijn neus lang is. Ik kon de demo niet vinden eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292783

Heb net een PSP, en wilde het spel Football Manager Handheld 2010 gaan kopen.
Aan de mensen die het spel kennen (en waarderen):

Nu weet ik dat het een (flinke) stap terug is vergeleken met de PC-versie maar toch wil ik vragen:
Is het op de PSP wel leuk (genoeg)?
Want dan heb ik eigenlijk maar 1 spel nodig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Weet iemand welke firmware ik nodig heb om te kunnen koppelen met mijn ps3?
Ps3 deed net update en mijn net nieuwe psp wil nu ook update hebben.
Maar vanwege bepaalde redenen wil ik geen update doen boven 5.3.
Is nu 4. nogwat.
Is 5.3 voldoende voor remote play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Anoniem: 98664 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 00:30:
Weet iemand welke firmware ik nodig heb om te kunnen koppelen met mijn ps3?
Ps3 deed net update en mijn net nieuwe psp wil nu ook update hebben.
Maar vanwege bepaalde redenen wil ik geen update doen boven 5.3.
Is nu 4. nogwat.
Is 5.3 voldoende voor remote play?
kan sinds 3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Gister Motorstorm Pacific Rift binnen gekregen (18 pond op amazon en ik heb geen verzendkosten aangezien ik in de UK zit doordeweeks). Heb beide delen ook op de PS3 en deze scheen ook wel goed te zijn en dit vind ik altijd wel leuke spelletjes om ff op te pakken tussendoor met een lekker muziekje erbij (je kunt je muziek van je memorystick importeren in de playlist, voor mij ideaal).

Heb even een paar races gedaan en het speelt lekker weg, ziet er ook prima uit, wel een beetje makkelijk maar dat schijnt later beter te worden. Zitten behoorlijk veel races etc in dus ik kan me hier wel een tijde mee vermaken in het vliegtuig, heb sinds kort ook GTA chinatown wars (bevalt ook goed, wel een beetje wennen aan de besturing in het begin) dus kan weer even vooruit.

(oja GTA chinatown was nu trouwens maar 13 pond op amazon (had m zelf voor 25 1,5 maand geleden..) voor 13 pond helemaal een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

Ulti23 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 00:56:
Ik ben op zoek naar de game Dungeon Siege Throne of Agony, maar deze is in geen stad of land meer te verkrijgen.... Heb al HEEL VEEL winkels gecheckt, budgetbakken onderteboven gekeerd maar gewoon niet te vinden. Op internet is de game ook niet meer leverbaar blijkbaar.

Ik kan hem wel bij Take2 bestellen, maar de verzendkosten vind ik een beetje te. Is er iemand die de game bezit en hem eventueel wil verkopen aan mij? Of zoek ik gewoon niet goed....

Ik kwam hem op marktplaats tegen, zoek ff op nummer 312948737 Hij staat er voor een tientje, hoop voor je dat ie niet al weg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Anoniem: 292783 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:30:
Heb net een PSP, en wilde het spel Football Manager Handheld 2010 gaan kopen.
Aan de mensen die het spel kennen (en waarderen):
In de Playstation Store zag ik een demo staan van dit spel. Download 'm zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282265

wat zijn nou dé PSP games van 2010?

Iemand een lijstje met releases en dates?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Anoniem: 282265 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:26:
wat zijn nou dé PSP games van 2010?

Iemand een lijstje met releases en dates?!?
Dante's Inferno
Fat Princess
Prince of Persia - The Forgotten Sands
Metal Gear Solid: Peace Walker
Kingdom Hearts: Birth By Sleep
Valkyria Chronicles 2
SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo 3
Resident Evil Portable

Release dates kan je zelf wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Oh mensen Dead or Alive: Paradise voor de psp gaat ook leuk worden, moet je de meiden eens bekijken hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wordt gek van die remote play, had het aan de praat voor directe verbinding maar wou graag ook via een (op afstand) wifi punt kunnen bedienen, maar doet nu niets meer.
Time out of die 89325ofzow foutmelding (nu steeds time out), heb het al paar keer geprobeert, opnieuw linken psp/ reset psp etc. etc.
Had volgens mij eerder een keuze of ik wou verbinden via ad hoc (?) of internet.
Nu ook niet meer. kon dus eerder wel via ps3 de psp bedienen, maar is dus ook dood nu.
internet vraagt ie om psn wachtwoord (dit moet toch hetzelfde zijn als ps3?) maar toch die fout meldingen.
Vond het wel handig om te surfen en films te kijken in bedje.
Iemand hulp svp???
Waarom moeten ze dat nou zo moeilijk maken? heb al vele tutorials gedaan, zal vast een dom verborgen instellingkje zijn die ik fout doe. (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:17
Ik heb het hier thuis aan de praat gekregen met de handleiding:

eerst:
http://manuals.playstatio...eplay/remotewireless.html
dan:
http://manuals.playstatio...eplay/remoteinternet.html

als je je ps3 via het thuis netwerk en via de ps3 zelf kunt bedienen moet je alleen de ps3 remote start aanzetten en in je router de poort(en) forwarden.

Werkt als een trein :) kan bij mijn broer/ouders via netwerk de ps3 aan en uitzetten en zo de ps3 bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Het valt me op dat psp games er steeds beter uit gaan zien, gisteren heb ik army of two gespeeld en wat ziet dat spel er goed uit, super gewoon.

De omgevingen zijn wel vastgelegd maar doet de gameplay niets minder, hopen dat meer producers dit gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115859

Kan je de games die je uit de store download eigenlijk ook backuppen?
Ik wil namelijk een 8/16gb geheugenkaartje kopen, maar op de oude kaart staan nog een stapel mini's en psp games die ik wel wil bewaren.
Of kan je die spellen dan weer opnieuw uit de store downloaden zonder te betalen (omdat ze al gekocht zijn door mij)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Anoniem: 115859 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 01:20:
Kan je de games die je uit de store download eigenlijk ook backuppen?
Ik wil namelijk een 8/16gb geheugenkaartje kopen, maar op de oude kaart staan nog een stapel mini's en psp games die ik wel wil bewaren.
Of kan je die spellen dan weer opnieuw uit de store downloaden zonder te betalen (omdat ze al gekocht zijn door mij)?
je kan ze weer gewoon opnieuw downloaden.
Je save files zou je wel op moeten slaan.

Met Media Go kan je heel makkelijk al je bestanden naar je pc kopieren en later weer terug zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Heeft iemand hier nog echte PSP-Store aanraders voor Games ? :)
Moet over 2 weken een eeuwigheid in een bus gaan zitten, en wil me dan graag gaan vermaken met een leuke game :P

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
DennusB schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:31:
Heeft iemand hier nog echte PSP-Store aanraders voor Games ? :)
Moet over 2 weken een eeuwigheid in een bus gaan zitten, en wil me dan graag gaan vermaken met een leuke game :P
ligt eraan wat voor soort spellen je leuk vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ike. schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:32:
[...]

ligt eraan wat voor soort spellen je leuk vind...
Voor in een bus, ik zeg beetje arcade/puzzle achtig :) :P

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Deze week GTA: Chinatown Wars besteld. Hij lijkt me weer ouderwets leuk. Wat zijn jullie ervaringen met de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

PSP GO - YOUR WORLD IN YOUR HANDS ---- GROTE TROEP

Ik hebin een opwelling de PSP GO gekocht en mijn oude psp2000 weggeven en nu zit
ik dus met PSP GO die niet via USB kan opladen of waarvan ik de batterij kan wisselen.

Elke keer als ik naar Indo, Hong kong ga kan ik net even wat fifa doen en dan de rest
van de 10 uur niks met mijn PSP en ga ik maar over op mijn Iphone maar dat is geen
PSP. Ik heb een externe usb battery pack maar die werk alleen op mijn iphone of andere
usb apparatuur (ook mijn camera kan ermee opgeladen worden).

Waarom kan ik met de PSP GO NIET opladen op gewoon USB ipv dat ik in usb modus moet.

Waarom doet SONY hier NIKS aan - moet ik nu een bricked PSP kopen in Azie , want voor
100 euro heb ik er eentje . De wereld in mijn handen - ja als je vliegt van Amsterdam naar Barcelona dan heb e wat aan je PSP Go maar dan is het empty -

SONY doe er wat aan stel sukkels anders koop ik wel een bricked one met 3 batterijen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
-RazieL- schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:32:
Deze week GTA: Chinatown Wars besteld. Hij lijkt me weer ouderwets leuk. Wat zijn jullie ervaringen met de game?
Super spel! Leuke graphics, veel humor, leuke nieuwe spelelementen en gevarieerde missies. Eigenlijk GTA 2 met mooiere graphics en dan nog beter. Ben het dus zeker eens met de 90% die hij gemiddeld krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 01:22:

Waarom kan ik met de PSP GO NIET opladen op gewoon USB ipv dat ik in usb modus moet.
Volgens mij is dit bij alle PSP modellen, mijn PSP 2000 kan dat ook niet.
Misschien dat Sony dit ooit nog eens met een firmware update toevoegd.

[ Voor 55% gewijzigd door Ike. op 06-02-2010 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
DennusB schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:38:
[...]
Lumines II... :) Als je die nog niet hebt. Weet ook niet of je die in de PSP Store kunt kopen, maar damn, wat een verslavend puzzelspel is dat. Beats Tetris wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-04 20:52
Ike. schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 10:17:
[...]
Volgens mij is dit bij alle PSP modellen, mijn PSP 2000 kan dat ook niet.
Bij mijn 2004 en 3004 PSP kan je ze allebei opladen via de USB kabel. De GO zou dat ook moeten kunnen.
Je moet wel de PSP in USB modus zetten. Anders gaat hij niet opladen. Dat is het enige minpunt.

[ Voor 3% gewijzigd door cornfed99111 op 06-02-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Xtuv schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 12:26:
[...]

Lumines II... :) Als je die nog niet hebt. Weet ook niet of je die in de PSP Store kunt kopen, maar damn, wat een verslavend puzzelspel is dat. Beats Tetris wat mij betreft :)
Lumines staat niet in de PS Store

[ Voor 67% gewijzigd door Ike. op 06-02-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ike. schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 01:22:
[...]

je kan ze weer gewoon opnieuw downloaden.
Je save files zou je wel op moeten slaan.

Met Media Go kan je heel makkelijk al je bestanden naar je pc kopieren en later weer terug zetten
Ok bedankt!

Heb het inmiddels getest en het werkt perfect! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-04 21:57
cornfed99111 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 13:26:
[...]

Bij mijn 2004 en 3004 PSP kan je ze allebei opladen via de USB kabel. De GO zou dat ook moeten kunnen.
Je moet wel de PSP in USB modus zetten. Anders gaat hij niet opladen. Dat is het enige minpunt.
Dat kan inderdaad wel, maar dan moet ie wel eerst aan staan, anders doet ie er niets mee. Dan doet ie het namelijk enkel via de officiële oplader maar die stuurt dan ook een hogere spanning uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DennusB schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:38:
[...]

Ik kan je Dyno Gems zeker aanraden!
Is een zeer verslavend spelletje.

http://www.pspminis.com/forums/topic/dyno-gems-review

Staat voor €3,99 in de psp store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 01:22:
PSP GO - YOUR WORLD IN YOUR HANDS ---- GROTE TROEP

Ik hebin een opwelling de PSP GO gekocht en mijn oude psp2000 weggeven en nu zit
ik dus met PSP GO die niet via USB kan opladen of waarvan ik de batterij kan wisselen.

Elke keer als ik naar Indo, Hong kong ga kan ik net even wat fifa doen en dan de rest
van de 10 uur niks met mijn PSP en ga ik maar over op mijn Iphone maar dat is geen
PSP. Ik heb een externe usb battery pack maar die werk alleen op mijn iphone of andere
usb apparatuur (ook mijn camera kan ermee opgeladen worden).

Waarom doet SONY hier NIKS aan - moet ik nu een bricked PSP kopen in Azie , want voor
100 euro heb ik er eentje . De wereld in mijn handen - ja als je vliegt van Amsterdam naar Barcelona dan heb e wat aan je PSP Go maar dan is het empty -

SONY doe er wat aan stel sukkels anders koop ik wel een bricked one met 3 batterijen. 8)
Voor 2 euro inclusief verzendkosten koop je een kabeltje om gewoon vanaf een USB aansluting op te laden... http://dealextreme.com/details.dx/sku.30938

Kijk voortaan eerst even rond voordat je begint te schreeuwen dat iets "grote troep" is en dat Sony een "stelletje sukkels" is. Zij kunnen het toch niet helpen dat jij te lui ben om te kijken wat je koopt of de moeite neemt een oplossing te zoeken? Ik denk dat er maar één sukkel is hier ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
/edit

[ Voor 98% gewijzigd door Ike. op 07-02-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Gisteren een folder gekregen van de Saturn in R'dam. PSP 3000 voor 149,- euries. Kan online niet zo snel vinden dat hij ergens anders goedkoper is.
Weten jullie misschien nog een goedkope shop?

En weet iemand misschien hoe het zit met de PSP 4000? Is er al wat bekend over een opvolger van de 3000?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Damien2004 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 08:29:
Gisteren een folder gekregen van de Saturn in R'dam. PSP 3000 voor 149,- euries. Kan online niet zo snel vinden dat hij ergens anders goedkoper is.
Weten jullie misschien nog een goedkope shop?

En weet iemand misschien hoe het zit met de PSP 4000? Is er al wat bekend over een opvolger van de 3000?
€138 bartsmit.com

er is nog niets bekend over een mogelijke nieuwe psp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Ike. schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:28:
[...]

€138 bartsmit.com

er is nog niets bekend over een mogelijke nieuwe psp
Tnx! zal eens kijken :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb een paar week terug een psp 3000 incl. camera gekocht bij e-plaza, was en binnen 2 dagen en kon gewoon achteraf betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340927

Ik heb een Psp 3000 gekocht en nu vroeg ik me af of je hier ook homebrew op kan draaien zoals bij de 2000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 11:50
Anoniem: 340927 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 08:35:
Ik heb een Psp 3000 gekocht en nu vroeg ik me af of je hier ook homebrew op kan draaien zoals bij de 2000?
Nee, de PSP-3000 en Go zijn nog niet gehacked ;).

Overigens vraag ik me af of er deze E3 eindelijk de PSP2 wordt aangekondigd, ik heb zelf het vermoeden van wel aangezien de geruchtenmolen al lekker op gang is. Meestal als er bepaalde beruchten verschijnen, blijken deze niet veel later waar te zijn :D.

Overigens blijft het jeuken om weer een PSP aan te schaffen, maar diep in mijn hart weet ik dat ik me geld beter moet gebruiken :'( :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340927

Cubic X schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:54:
[...]

Nee, de PSP-3000 en Go zijn nog niet gehacked ;).

Overigens vraag ik me af of er deze E3 eindelijk de PSP2 wordt aangekondigd, ik heb zelf het vermoeden van wel aangezien de geruchtenmolen al lekker op gang is. Meestal als er bepaalde beruchten verschijnen, blijken deze niet veel later waar te zijn :D.

Overigens blijft het jeuken om weer een PSP aan te schaffen, maar diep in mijn hart weet ik dat ik me geld beter moet gebruiken :'( :P .
Denk dat ze haast wel moeten aangezien de nieuwe DS dit jaar sowieso wordt aangekondigd.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste