Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Cubic X schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:54:
[...]

Nee, de PSP-3000 en Go zijn nog niet gehacked ;).
...
Klopt niet helemaal, er is al sinds 2009 een werkende exploit voor de PSP 3000, kan er hier alleen niet over uitwijden. Tip: Google.
En Datel heeft een legale cheat device uitgebracht voor o.a. de Go, die draait op de originele firmware. Is tot nog toe de enige externe applicatie die draait op de Go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-05 16:53
Kan iemand mij een tutorial PM'em hoe ik kan zorgen dat mijn S&L homebrew kan spelen?

Anoniem: 340927

Wat zijn grafisch de mooiste psp games eigenlijk?

Anoniem: 345842

Ik heb een een Slim en Light 3000, die kon ik eerst niet ombouwen omdat alleen Chickhen hierop kon.

Maar de oude chick r10 moest je telkens je accu eruit hale en met geluk startte de chickhen foto bestandje op.

Maar r20 is Echt heel handig deze start 100% in 1x op dus als iemand ermee zit r20 is echt perfect ;)

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Anoniem: 340927 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:30:
Wat zijn grafisch de mooiste psp games eigenlijk?
Ik zeg: God of War: Chains of Olympus. :) T.net deed ook een review.

[ Voor 25% gewijzigd door S_Chief op 25-02-2010 11:46 ]

Anoniem: 130184

Cubic X schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:54:
[...]

Overigens blijft het jeuken om weer een PSP aan te schaffen, maar diep in mijn hart weet ik dat ik me geld beter moet gebruiken :'( :P .
Kijk, mooi om te zien dat er andere mensen zijn die in PRECIES dezelfde situatie als ik verkeren ;) Wat dit betreft dan toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmedoris
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-02 11:17
haha, hier nog één!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

en hier nog 1 :) is wel leuk om weer mee op vakantie te nemen, maar wacht het nog maar even af

[ Voor 70% gewijzigd door souljah1h op 26-02-2010 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
souljah1h schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 02:53:
en hier nog 1 :) is wel leuk om weer mee op vakantie te nemen, maar wacht het nog maar even af
Ik zit dus ook nog in die afwachtende situatie :)

Vroeg mij nog iets af, als je nu een spelletje tegen elkaar wilt spelen is het dan vereist dat je beide deze game heb? Ik dacht namelijk dat het niet nodig was bij de psp maar weet het niet zeker meer :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik draai momenteel een CFW, 5.33 M3. Nu had ik laatst (legaal) Chinatown Wars aangeschaft (mijn PSP heeft een CFW voor NES games en andere homebrew), maar die vereist 6.00. Nu vind ik het zonde om 6 te installeren, dan werkt de homebrew niet meer. Zijn er modi waardoor ik Chinatown Wars wel kan draaien?

Had al wat zitten neuzen en rommelen, maar het lukt niet echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:38:
Ik draai momenteel een CFW, 5.33 M3. Nu had ik laatst (legaal) Chinatown Wars aangeschaft (mijn PSP heeft een CFW voor NES games en andere homebrew), maar die vereist 6.00. Nu vind ik het zonde om 6 te installeren, dan werkt de homebrew niet meer. Zijn er modi waardoor ik Chinatown Wars wel kan draaien?

Er zijn nieuwere CFW's waarmee het wel mogelijk is. Tis alleen niet toegestaan om hierover te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razelim
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-04 06:57
Misschien een rare vraag.

Ik heb een tijd geleden Prinny vanuit de VS gehaald. Nu is er in de NL PSStore allerlei DLC verkrijgbaar. Zal deze met mijn VS Prinny werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Razelim schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 07:41:
Misschien een rare vraag.

Ik heb een tijd geleden Prinny vanuit de VS gehaald. Nu is er in de NL PSStore allerlei DLC verkrijgbaar. Zal deze met mijn VS Prinny werken?
waarschijnlijk niet. meestal staat er bij de download info van de DLC in de store een 'game code' (BCES xxxx xxxx bijv.) check of dezelfde code op het doosje van je spel staat. als deze hetzelfde zijn werkt de DLC ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 31-03-2010 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razelim
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-04 06:57
Zoals bijvoorbeeld met Buzz en Uncharted 2 (op de PS3). Ik weet het, maar heb dat niet gezien bij de DLC. Het zal dan misschien wel werken maar het is een beetje zonde geld ervoor weg te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Hoe zit het eigenlijk qua accutijd met CFW? Als je enkel homebrew wil spelen, werkt een PSP2000 dan langer op de accu als je vanaf produo speelt ipv umd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
bartsled schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 17:08:
Hoe zit het eigenlijk qua accutijd met CFW? Als je enkel homebrew wil spelen, werkt een PSP2000 dan langer op de accu als je vanaf produo speelt ipv umd?
Ik merk geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exorcist schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:38:

Ik zeg niet hoe het kan, mag niet hier. Maar je kan gewoon de officiele firmware op je psp zetten en de custom firmware vanaf je memorystick laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-04 16:56

Bellerophon

Persona non grata

Anoniem: 198824 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:25:
[...]

Ik zeg niet hoe het kan, mag niet hier. Maar je kan gewoon de officiele firmware op je psp zetten en de custom firmware vanaf je memorystick laden :)
Ik ben zelf in het bezit van een oude fat, en lees alleen nog maar dingen over een pandaro batterij e.d.
Er stond mij juist iets bij dat zoiets niet nodig was voor die oude PSP Fat om Homebrew erop te draaien? Of is dat inmiddels alweer veranderd?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341927

Ondersteuning voor omgebouwde consoles/handhelds is op tweakers ongewenst, zie ook Het algemeen beleid #consoles.

[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 26-04-2010 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:43
Ik ben nieuw hier in de topic en heb nog niet zo veel kennis van de PSP, maar al wel het e.e.a. uitgezocht.

Ik wil een PSP voor de vakantie kopen die ik wil laten ombouwen (of eventueel zelf doen), maar twijfel dus welke ik moet kopen? Ik kan natuurlijk de nieuwe PSP 3004 S&L kopen, maar heb ook nog een mogelijkheid om een nieuwe PSP 2004 aan te schaffen, maar wat is de beste keuze?

De PSP Go valt af omdat je alleen maar games kunt downloaden en omdat deze versie niet is om te bouwen.

Nu lees ik overal dat de PSP 3004 S&L moeilijk tot niet om te bouwen is en de PSP 2004 wel zo goed als zeker is om te bouwen?

Wat is het verschil tussen de 2004 en de 3004? Heb ik het goed dat het alleen de kwaliteit van het scherm is?

Graag jullie advies. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
PSP hacking/ombouwen/custom firmware discussies zijn niet toegestaan op dit forum.

http://www.gamingbits.com/content/view/4785/2/

Laatste cijfer van de PSP versie is alleen een regiocode. PSP2001 is het zelfde als een PSP2004

[ Voor 47% gewijzigd door Ike. op 25-04-2010 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoimic
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-05 09:19
Ik heb een code gekregen voor de Modnation Racers Demo op de PSP, maar ik heb helemaal geen PSP ;) Diegene die mij al eerste een DM stuurt kan de code krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:29
hoimic schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:16:
Ik heb een code gekregen voor de Modnation Racers Demo op de PSP, maar ik heb helemaal geen PSP ;) Diegene die mij al eerste een DM stuurt kan de code krijgen.
Bericht gestuurd :) heb de demo trouwens ook al op tpb zien staan maar schijnt nog niet te werken op cfw dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoimic
  • Laatst online: 03-05 09:19
SL65 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:49:
[...]

Bericht gestuurd :) heb de demo trouwens ook al op tpb zien staan maar schijnt nog niet te werken op cfw dus ben benieuwd.
De code heb je nu als het goed is binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
hoimic schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:12:
[...]

De code heb je nu als het goed is binnen.
Ja ik heb hem binnen bedankt daarvoor :) straks maar eens uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik heb de mogelijkheid om een psp te kopen voor 50 dollar. Gloednieuw in de doos. Ding is denk ik 2 jaar oud? (Heeft 2 jaar in de doos gezeten, was ooit kerstpakket cadeautje, en is nooit wat mee gedaan)

Is dit beetje redelijk? Heb nooit een psp gehad. Alleen PSX en PS2.

Zo ja, welke games zijn dan een must voor een newb?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Koopje!
God of War: Chains of Olympus is een aanrader.
Ratchet & Clank: Size Matters is goed.
Voor de rest heb ik alleen alle Final Fantasy games die voor de PSP zijn uitgekomen (inc FFVII en VIII via de PS-Store.)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Kecin schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 19:46:
Ik heb de mogelijkheid om een psp te kopen voor 50 dollar. Gloednieuw in de doos. Ding is denk ik 2 jaar oud? (Heeft 2 jaar in de doos gezeten, was ooit kerstpakket cadeautje, en is nooit wat mee gedaan)

Is dit beetje redelijk? Heb nooit een psp gehad. Alleen PSX en PS2.

Zo ja, welke games zijn dan een must voor een newb?
http://www.gamerankings.com/psp/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Dank :).
Heb hem ondertussen gekocht voor 50 dollar (39 euro). Ding werkt prima, en was helemaal nieuw! Moest alles nog invullen, geen krasje.

Het is firmware versie 2.60, en heb gelezen dat ik deze kan gebruiken voor homebrew. Helemaal awesome. Nu nog ergens een 2gb memory kaartje scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-05 22:44

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hoe zit het eigenlijk met PSone games die je in de Playstation Store koopt? Mag je die zowel op de PS3 als de PSP gebruiken? Hoe zit dat met de omvang van memory sticks in zo'n geval? Wat is nodig?

Zijn er mensen die ipv een memory stick een adapter gebruiken zodat bv microsd gebruikt kan worden?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 12:34:
Hoe zit het eigenlijk met PSone games die je in de Playstation Store koopt? Mag je die zowel op de PS3 als de PSP gebruiken? Hoe zit dat met de omvang van memory sticks in zo'n geval? Wat is nodig?

Zijn er mensen die ipv een memory stick een adapter gebruiken zodat bv microsd gebruikt kan worden?
Bestandsgrootte van PSone games verschilt per spel. Grootste is ongeveer 2 GB (Final Fantasy IX). Als het goed is kan je in de Store zien hoeveel MB je nodig hebt per spel.
PSone games kan je ook spelen op je PS3 alleen ziet het er dan niet zo mooi uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 29-05-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Inmiddels mijn psp geprobeert te hacken. Naar firmware 5.03 geupgrade. Werkt Chickhen de hele tijd niet. Ik word gek, hij heeft het 1 keer gedaan. Elke dag herstart ik het ding wel 20 keer. Iemand een idee om toch chickhen aan het draaien te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Kecin schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 16:55:
Inmiddels mijn psp geprobeert te hacken. Naar firmware 5.03 geupgrade. Werkt Chickhen de hele tijd niet. Ik word gek, hij heeft het 1 keer gedaan. Elke dag herstart ik het ding wel 20 keer. Iemand een idee om toch chickhen aan het draaien te krijgen?
Het is niet toegestaan om hierover op GoT te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:19
Misschien een leuke tip.
Sony is bezig met een actie om de psp go aan de man te brengen.
Als de psp na 1april geregistreerd is heb je recht op maar liefst 10games.
En het is geen troep wat er bij zit.

De games:
- Assassins Creed: Bloodlines
- Grand Theft Auto: Vice City Stories
- Gran Turismo
- James Cameron’s AVATAR: The Game
- LittleBigPlanet
- MotorStorm Arctic Edge
- Need for Speed SHIFT
- Pursuit Force: Extreme Justice
- 2010 FIFA World Cup South Africa
- WipEout Pure

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04 11:29
Sinned123 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:01:
Misschien een leuke tip.
Sony is bezig met een actie om de psp go aan de man te brengen.
Als de psp na 1april geregistreerd is heb je recht op maar liefst 10games.
En het is geen troep wat er bij zit.

De games:
- Assassins Creed: Bloodlines
- Grand Theft Auto: Vice City Stories
- Gran Turismo
- James Cameron’s AVATAR: The Game
- LittleBigPlanet
- MotorStorm Arctic Edge
- Need for Speed SHIFT
- Pursuit Force: Extreme Justice
- 2010 FIFA World Cup South Africa
- WipEout Pure
Dan kan je beter even wachten tot na de E3 die over anderhalf weekje begint...daar gaan ze de PSP2 aankondigen. Dan kan je bekijken of de PSP2 je bevalt (en eventueel binnen je budget past), of dat je toch liever voor de goedkopere 'oude' PSP(go) gaat ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik weet dat die psp2 eraan zit te komen hoor.
Mede een reden waarom ze waarschijnlijk de psp go dumpen.
Ik wil er sowieso 1 hebben voor de vakantie, beetje gamen aan het strand :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Cubic X schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 10:21:
[...]

Dan kan je beter even wachten tot na de E3 die over anderhalf weekje begint...daar gaan ze de PSP2 aankondigen. Dan kan je bekijken of de PSP2 je bevalt (en eventueel binnen je budget past), of dat je toch liever voor de goedkopere 'oude' PSP(go) gaat ;) .
Is nog niet 100% zeker dat de PSP2 word aangekondigd, het blijven geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Ike. schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 15:38:
[...]

Is nog niet 100% zeker dat de PSP2 word aangekondigd, het blijven geruchten.
Natuurlijk gaat Sony dat niet toegeven, dan is het 'verrassing-effect' weg. Maar ik weet wel zeker dat ze met de PSP2 op de proppen komen...ze moeten wel ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Tja ik zou het heel ongelukkig vinden, zeker als je net een actie aankondigd met de "PSP1"
Hij loopt al niet goed en dan is het zelfs met de actie helemaal over vrees ik.
Maar mocht ie wel aangekondigd worden dan hoop ik dat hij minimaal ps2 games kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken536
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-04 21:00
Ik wil een extra accu voor mijn psp voor de vakantie. Het liefst een originele, maar ligt dat aan mij, en zijn deze niet in een gewone webshop te vinden? Alleen maar namaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Origineel zal wel moeilijk worden, zorg gewoon dat je van een goed merk hebt.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zoek een psp-2000 (ivm superieure scherm) Iemand een idee waar die nog te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04 13:49
Anoniem: 340927 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:56:
Ik zoek een psp-2000 (ivm superieure scherm) Iemand een idee waar die nog te koop zijn?
Er is niets mis met het 3000 scherm. Die zijn volop te krijgen.
ken536 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 02:35:
Ik wil een extra accu voor mijn psp voor de vakantie. Het liefst een originele, maar ligt dat aan mij, en zijn deze niet in een gewone webshop te vinden? Alleen maar namaak...
Niet in Nederland. Wel hier
http://www.yesasia.com/gl...308418-0-0-0-en/info.html

Staat wel Japan op. Maar geloof me, hij doet het. Ik deze zelf ook gekocht. Koop geen namaak. De echte Sony batterijen zijn ook echt 2200 mAh. Je krijgt er een klepje bij voor als je een 2000 of 3000 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken536
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-04 21:00
MarcoM schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:15:

Niet in Nederland. Wel hier
http://www.yesasia.com/gl...308418-0-0-0-en/info.html

Staat wel Japan op. Maar geloof me, hij doet het. Ik deze zelf ook gekocht. Koop geen namaak. De echte Sony batterijen zijn ook echt 2200 mAh. Je krijgt er een klepje bij voor als je een 2000 of 3000 hebt.
Zijn wel vrij prijzig zeg.. Denk dat ik dan toch richting een neppe moet gaan
Cornelisjuh schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:21:
Origineel zal wel moeilijk worden, zorg gewoon dat je van een goed merk hebt.
En wat valt er onder goede merken voor PSP-batterijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:57
Zijn er hier al mensen die de 10 gratis games hebben ontvangen? Ik heb zelf het promotie thema op 9 juni gedownload maar nog niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MarcoM schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:15:
[...]

Er is niets mis met het 3000 scherm. Die zijn volop te krijgen.

[...]
Er waren duidelijk reports dat de psp-3000 schermen minder waren toen deze uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Yep,, iets met lijnen geloof ik.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04 13:49
Ik heb een 3000 en speel er dagelijks op. Geen last van lijnen. En ik heb vergelijkings materiaal. Ik heb een 1000 en een 2000 gehad.

Geloof niet alles dat je op inet ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363120

ken536 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 02:35:
Ik heb er 1 een keer op vakantie in Zweden gekocht (geen originele) , maar je moet gewoon een ander merk nemen kijk rond op het internet welk merk er aangeprezen word en bestel die dan. Soms heb je bij de E-Plaza ook een extra 1800mha batterij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:00
Laudor schreef op maandag 14 juni 2010 @ 12:57:
Zijn er hier al mensen die de 10 gratis games hebben ontvangen? Ik heb zelf het promotie thema op 9 juni gedownload maar nog niets ontvangen.
Dito, ook nog niks ontvangen. Ik houd mijn mailbox voor de codes ook al sinds de 9e in de gaten.

Toeval wil dat ik het leeuwendeel van de games helaas al gekocht/gedownload heb, meh, c'est la vie :/

/usgaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Na de slechte E3 voor de PSP en de aankondiging van de 3DS, kan Sony de PSP alleen nog redden door een prijsverlaging aan te kondigen. Bijvoorbeeld een PSP voor 110 euro en een PSPGo voor 150. Maar zelfs dat gaan ze niet doen (wel een nutteloze campagne starten voor miljoenen :/ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11-2024
Inderdaad jammer, de PSP is nu gewoon 'te duur' aan het worden, zeker voor zo'n oud stukje hardware.

Ik had ook gehoopt op PSP2 nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:57
Promotiecode zojuist ontvangen. En nu gaan downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-05 11:58
PSPGo voor 141,61 euro bij de Makro met uiteraard de tien gratis games. Erg verleidelijk!

http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder/14/thema3/index.asp (pagina acht)

[ Voor 3% gewijzigd door mauricedb op 03-07-2010 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mauricedb schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 09:38:
PSPGo voor 141,61 euro bij de Makro met uiteraard de tien gratis games. Erg verleidelijk!

Dat is niet duur, zou wel een witte willen, heb alleen geen pasje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
mauricedb schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 09:38:

Ik ben vandaag even gaan kijken in Delft en daar hadden ze in ieder geval geen PSP go's. Ze hadden wel nintendo dsi's voor 119 euro. Iemand bij een andere vestiging deze aanbieding op voorraad gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Ik heb 'm vandaag aangeschaft, kon 'm daar niet voor laten liggen. Was in Hengelo. Toen ik daar was, lagen er nog een stuk of 6/7 (verspreid). Maar Hengelo is wel een beetje ver reiden voor jou :P. Ik weet natuurlijk niet zeker of ze 'm nu nog hebben (ik was daar rond 10.00).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
mauricedb schreef op maandag 05 juli 2010 @ 22:50:
Ik heb 'm vandaag aangeschaft, kon 'm daar niet voor laten liggen. Was in Hengelo. Toen ik daar was, lagen er nog een stuk of 6/7 (verspreid). Maar Hengelo is wel een beetje ver reiden voor jou :P. Ik weet natuurlijk niet zeker of ze 'm nu nog hebben (ik was daar rond 10.00).
Bedankt voor de info, Hengelo is me toch echt wat te ver (woon in Leiden). Amsterdam of Beverwijk kom ik deze week nog wel in de buurt, misschien dat ik daar nog kijk. Goed om te horen dat het in ieder geval geen nepaanbieding is die nergens op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Het lijkt me sterk dat de Makro iets gaat aanbieden wat ze in die periode niet op voorraad hebben. Dat wil niet zeggen dat je er niet snel bij moet zijn... Na 1 dag trouwens de code voor de tien gratis games ontvangen. PSP is druk bezig met downloaden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 14:19
Ik heb een paar weken gelegen een PSP gekocht. Mijn eerste portable console ooit...
Tis een PSP-3000, gebruikt. Gekocht bij Nedgame, 3 maanden garantie, helemaal puntgaaf, met 2GB memorystick voor 100,-. Prima prijsje lijkt me zo. Ben er erg blij mee, er zijn zoveel goede games te kiezen aangezien de PSP al zo lang bestaat. En het leukste; veel van die toppers zijn echt voor een habbekrats te vinden.
Zo heb ik een zwik used games bij de lokale Nedgame en Gamemania gescoord, voor allemaal < 10 euro per stuk. Wipeout Pulse, Lumines 2, Ridge Racer, GTA Chinatown Wars.
Gister via de PSN store heb ik daar Patapon 2 (8 dollar, US store) aan toegevoegd en mijn enige full priced game: Shin Megami Tensei: Persona 3 Portable. Ik kom de zomer wel door... :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
estorino schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:56:
Ik heb een paar weken gelegen een PSP gekocht. Mijn eerste portable console ooit...
Tis een PSP-3000, gebruikt. Gekocht bij Nedgame, 3 maanden garantie, helemaal puntgaaf, met 2GB memorystick voor 100,-. Prima prijsje lijkt me zo. Ben er erg blij mee, er zijn zoveel goede games te kiezen aangezien de PSP al zo lang bestaat. En het leukste; veel van die toppers zijn echt voor een habbekrats te vinden.
Zo heb ik een zwik used games bij de lokale Nedgame en Gamemania gescoord, voor allemaal < 10 euro per stuk. Wipeout Pulse, Lumines 2, Ridge Racer, GTA Chinatown Wars.
Gister via de PSN store heb ik daar Patapon 2 (8 dollar, US store) aan toegevoegd en mijn enige full priced game: Shin Megami Tensei: Persona 3 Portable. Ik kom de zomer wel door... :)
Dat is inderdaad ene leuk prijsje :D Nee die PSP games kosten bijna niks, heel veel spellen kosten nieuw 20,- vind ik best een schappelijke prijs. Ook als je ziet hoe lang je vaak nog plezier heb van die spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Weet iemand nog écht leuke PSP games voor in de achtertuin? :) Heb nu ModNation Racers en MGS: Peace Walker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
GTA Chinatown Wars
GTA Vice City Stories
GTA Liberty City Stories
Midnight Club 3 Dub Edition
Midnight Club LA Remix

Rockstar fan :p :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Dennis Lammers schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 18:07:
Weet iemand nog écht leuke PSP games voor in de achtertuin? :) Heb nu ModNation Racers en MGS: Peace Walker...
Daxter
Crisis Core: Final Fantasy VII
Patapon
Metal Gear Solid: Portable Ops
Lumines
Crush
Killzone: Liberation
God of War: Chains of Olympus
PixelJunk Monsters Deluxe

PSP heeft veel goede spellen.
Kijk eens op een aantal gamesites en zoek op genres die jij leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
LittleBigPlanet, ook erg vermakelijk op de PSP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05 22:26
Dennis Lammers schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 18:07:
Puzzle Quest is toch wel de meest verslavende game voor de PSP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Laatst online: 23-04 10:34
Voor de mensen die nog geen PSP Go hebben. Als je er een voor 1 oktober 2010 koop en op de PSN de promotie download krijg je de volgende games gratis!

2010 FIFA World Cup South Africa
Grand Theft Auto: Vice City Stories
Assassin's Creed: Bloodlines
Gran Turismo
LittleBigPlanet
MotorStorm Arctic Edge
WipEout Pure
Pursuit Force: Extreme Justice
Need for Speed Shift
James Cameron's Avatar: The Game

http://nl.playstation.com...g-(geselecteerde-titels)/

Helaas had ik dit te laat gezien en al 2 titels aangeschaft. Maar goed het is wel een mooi lijstje _/-\o_

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Chilly_Willy schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:36:

Helaas had ik dit te laat gezien en al 2 titels aangeschaft. Maar goed het is wel een mooi lijstje _/-\o_
Volgens mij maakt dat niet uit. als je je PSP GO maar niet voor 1 april 2010 hebt gebruikt.
Als je de thema download zou je dan alsnog die codes moeten ontvangen via mail.
Kom ik voor de aanbieding in aanmerking als ik al in het bezit ben van een PSPgo-systeem?

Ja, als je al een PSPgo-systeem hebt, kun je van deze aanbieding profiteren. In aanmerking komende personen moeten een PSPgo-systeem bezitten en mogen voor 1 april 2010 hun PSPgo-systeem niet hebben gebruikt om (i) een PSN-account aan te maken of (ii) zich met enige bestaande PSN-account aan te melden.
Dit is een erg leuke actie voor de PSP GO. Het grote nadeel is helaas dat bijna ALLE spellen die ook retail te koop zijn in de PSN Store een stuk duurder zijn.

MGS Piece Walker kan je al kopen voor minder dan €20. in de PSN store kost deze €39,95.

[ Voor 46% gewijzigd door Ike. op 14-08-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Laatst online: 23-04 10:34
Ike. schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:42:
[...]

Volgens mij maakt dat niet uit. als je je PSP GO maar niet voor 1 april 2010 hebt gebruikt.
Als je de thema download zou je dan alsnog die codes moeten ontvangen via mail.

[...]
Nee, het ging me meer om het geld dat ik nu nodeloos heb uitgegeven, maar ach, zoveel was het gelukkig niet.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247730

ik heb wel interesse in een PSP (niet de psp go),
waar kan ik deze het goedkoopst krijgen (nieuw) op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Anoniem: 247730 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:59:
ik heb wel interesse in een PSP (niet de psp go),
waar kan ik deze het goedkoopst krijgen (nieuw) op dit moment?
Check de Pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-05 23:37
Gewoon tweedehands kopen.
Ze gooien je ermee dood op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372812

Hoi!

Ik heb al behoorlijk wat gezocht, maar ik kan maar nergens vinden welke psp's er nu zijn.. Vind ook veel tegenstrijdige info, iemand die mij het juiste antwoord kan geven?
Ik weet sowieso van de 1000, 2000, 3000 en GO, maar op MP had iemand het over de psp lite, is dat een bijnaam/amerikaanse naam ofzo?

Vast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Laatst online: 03-05 16:52
PSP Slim & Lite moet dat zijn. Dat is de 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-05 23:37
Genoeg info te vinden over de PSP. Gewoon je zoek skils upgraden.
Wikipedia: PlayStation Portable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Laatst online: 22-11-2024
Sommige mensen noemen de 3000 de 'Brite' (en de 2000 de Lite).

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heeft iemand Kingdom Hearts: Birth by Sleep al in huis gehaald? Daarnet de Gametrailers review gezien en zij noemen het het beste deel uit de serie tot nu toe. Ben echter nog altijd bezig aan DQ9, en speel maar 1 handheld game tegelijk. Ik ga dus nog even moeten wachten :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iconlast
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-04 20:37
Het is een leuk ding :)

Maarre ik heb een probleem en ik hoop dat iemand me kan helpen:)

PSP 3000 lite

Niet eens 2 jaar in gebruik en het speelt geen UMDs meer af en ook geen geluid.

Niet omgebouwd gewoon gebruikt.

Updaten helpt ook niet laatste officiele firmware zit erop.

Als niemand iets weet wordt ik gek want ik wil echt wel Ghost of Sparta gaan spelen erop :p

Anyways plz help:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
V&A is niet voor niets een apart onderdeel op de site. Je advertentie hier onder de aandacht brengen is niet de bedoeling.

[ Voor 81% gewijzigd door PromoX op 09-11-2010 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Eindelijk weer eens wat nieuwe features voor de PSP?
Updates to PSP System Software, Media Go

Hi everyone, the next PSP (PlayStation Portable) system software update (v6.35) is coming soon. This is a minor update that prepares your PSP system for the upcoming launch of “Music Unlimited powered by Qriocity” – a new, cloud-based, digital music service from Sony that will give music lovers access to millions of songs stored and synchronized through the cloud. A new icon for the service will be added to PSP’s XMB (XrossMediaBar) under the “Music” category. You can read more about Music Unlimited powered by Qriocity here, and we’ll report back when a launch date is announced.

In addition, the Media Go application for managing PSP downloadable content on your PC will be updated with enhancements to the user interface and advanced photo editing tools.
http://blog.us.playstatio...system-software-media-go/

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 23:19
Beste lezers ik heb een probleem met mijn PSP.

Onlangs had ik nog een 2GB MS Pro Duo in mijn PSP zitten maar deze heb ik recent vervangen met een 32GB variant. Deze werkt uitstekend maar als ik nu mijn backup aan save games terug zet en een spel start zegt hij dat de save games corrupted zijn. Verder werkt alles perfect vanaf deze kaart. Zijn save games misschien gebonden aan een MS kaartje of kan je deze gewoon overzetten op een andere?

Het is tevens wel zo dat dit alleen bij normale PSP games is. De save games van de SNES emulator zijn wel nog te gebruiken.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Ike.
  • Niet online
save games moeten gewoon werken als je deze op een ander kaartje zet.

Gebruik je zo'n Photofast adapter met 2 microSD kaartjes erin? Deze support geen Magicgate en zal om een of andere reden er voor zorgen dat je saves niet herkend worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 25-11-2010 12:09 ]

• Sir_Hendro
Klopt ik heb een Photofast CR-5400 met 2x Sandisk 16GB Micro SD erin.

Dit houdt dus in dat ik GTA opnieuw moet gaan spelen? :P

//edit
Ik vind net deze pagina waar iets over een mogelijke fix wordt gesproken. Dat ga ik vanavond dan maar eens uitproberen.
http://forums.psp-hacks.c...-for-5-50-gen-d3-t255783/

[ Voor 44% gewijzigd door Sir_Hendro op 25-11-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik geniet nog steeds van de PSP en heb dan ook de laatste tijd wat rond gekeken naar spellen die me wel leuk leken.

Zo vond ik op rpg gebied Valkyrie er wel interessant uit zien. Maar daar is dan ook alles mee gezegd! Wat een KUT spel!! Ik stond met hoge verwachting te kijken naar de opzich wel mooi gemaakt intro die wel veeeeels te lang duurde, oke het spel begint. Oh nee toch niet nog meer blah blah... DIE JE NIET KAN DOORDRUKKEN!! Dus wachten... hey een battle!! Gaaf, ik wat rammen op de knoppen en na 1 minuut was het gevecht over, je raad het al... weer eindeloos blah blah blah die je niet kan doordrukken. Toen dacht ik maar op tiefen met dat kut spel. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:40
^Oh verhaal, gek he, in een rpg... (No offense)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ja maar zoveel verhaal dat je ook niet kan doorspoelen wat op slakkentempo voorbij gaat is gewoon niet echt leuk meer (evenals het slechte voice werk aanhoren van dat spel, walgelijk!!). Misschien moet ik maar een Secret of Mana via de SNES emulator proberen. Die vond ik vroeger erg vet.

[ Voor 13% gewijzigd door Sir_Hendro op 13-12-2010 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Misschien moet je niet klagen over spellen die je gratis download? :S

Ik moet nog steeds beginnen met Kingdom Hearts: Birth by Sleep, vond deel I & II voor de PS2 echt super.

[ Voor 43% gewijzigd door Ike. op 13-12-2010 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Deel 1 en 2 van Kingdom Hearts waren inderdaad super. Dit nieuwe deel op de PSP is ook niet slecht, MAAR.....de laadtijden zijn echt gruwelijk. Install op SD kaart helpt een beetje, maar het blijft onacceptabel.
je raad het al... weer eindeloos blah blah blah die je niet kan doordrukken. Toen dacht ik maar op tiefen met dat kut spel.
Lastig he, een spel spelen voor het verhaal? Terug naar GTA voor jou ;)

[ Voor 33% gewijzigd door boe2 op 14-12-2010 00:51 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
@hierboven
Als ik een spel niet leuk vind betekend dat niet dat ik de hele gerne niks vind. Ik heb niks tegen goede verhalen in rpg, maar ze moeten wel boeiend zijn en niet ontzettend langzaam dat je zowat in slaap valt. In spellen als Zelda 64 heb je ook veel verhaal maar dat is niet storend, in tegendeel zelfs, het is heel boeiend en mee slepend. Maar bij dit spel was het gewoon echt overdreven sloom en saai.
Ike. schreef op maandag 13 december 2010 @ 23:16:
Misschien moet je niet klagen over spellen die je gratis download? :S
Tja ik ben blij dat ik het gedownload heb. Als ik dit spel gekocht had dat zou ik nu een baksteen tegen mijn hoofd meppen |:(
Ik moet nog steeds beginnen met Kingdom Hearts: Birth by Sleep, vond deel I & II voor de PS2 echt super.
Dat spel heb ik reeds ook. Alhoewel nog niet gespeeld maar ik kijk er zeer naar uit om het te proberen. Volgens mij is die erg vet. :9

Ik speel echter meestal even kort tussendoor op de PSP en dan heb ik meestal geen zin in lange spellen. Daarom speel ik op het moment meestal Bomberman, Virtua Tennis of een simpel spelletje via een emulator. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Sir_Hendro op 14-12-2010 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 15:43

Nohead

PSN ID: Nohead

Voor de mensen die nog een PSP zoeken de MM in Eindhoven verkoopt de PSP voor 129€ dit is geen aanbieding volgens mij. Toch een stuk goedkoper dan wat er in de pricewatch staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Laatst online: 00:19
ben van plan om psp te kopen. maar kan iemand me tips geven?
wat echt leuke spellen zijn etc. en ik snap niet hoe je films kan afspelen op dit ding? en wat voor kaartje erinkan drukken. als ik gewoon zown fotocamera kaartje koop of moet ik echt de speciale psp dingen kopen?

wil er ook beschermhoes bij want hij gaat gewoon me tas in naar school:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Rokz schreef op zondag 19 december 2010 @ 15:36:
ben van plan om psp te kopen. maar kan iemand me tips geven?
wat echt leuke spellen zijn etc. en ik snap niet hoe je films kan afspelen op dit ding? en wat voor kaartje erinkan drukken. als ik gewoon zown fotocamera kaartje koop of moet ik echt de speciale psp dingen kopen?

wil er ook beschermhoes bij want hij gaat gewoon me tas in naar school:D
Geheugenkaartje moet een Memory Stick PRO Duo zijn, (Voor PSP Go heb je M2 kaartjes nodig)
PSP Go zou ik niet kopen, Je kan alleen spellen uit de PS Store downloaden en de prijzen zijn vaak veel duurder als de prijzen bij je lokale gameshop of internetwinkel.
Er zijn films die je kan kopen op UMD disc, de PSP kan ook MP4 videobestanden afspelen.

Er zijn veel goede spellen voor de PSP, welk 'gamegenre' vind je leuk?

Aantal spellen die ik goed vind:
Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Daxter
Lumines
Gran Turismo PSP
MLB 10: The Show
God of War: Ghost of Sparta
Valkyria Chronicles II
Final Fantasy Tactics: The War of the Lions
LittleBigPlanet
Puzzle Quest: Challenge of the Warlords
Crush
Kingdom Hearts: Birth by Sleep

[ Voor 31% gewijzigd door Ike. op 19-12-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Ike. schreef op zondag 19 december 2010 @ 15:51:
[...]

Geheugenkaartje moet een Memory Stick PRO Duo zijn, (Voor PSP Go heb je M2 kaartjes nodig)
PSP Go zou ik niet kopen, Je kan alleen spellen uit de PS Store downloaden en de prijzen zijn vaak veel duurder als de prijzen bij je lokale gameshop of internetwinkel.
Er zijn films die je kan kopen op UMD disc, de PSP kan ook MP4 videobestanden afspelen.

Er zijn veel goede spellen voor de PSP, welk 'gamegenre' vind je leuk?

Aantal spellen die ik goed vind:
Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Daxter
Lumines
Gran Turismo PSP
MLB 10: The Show
God of War: Ghost of Sparta
Valkyria Chronicles II
Final Fantasy Tactics: The War of the Lions
LittleBigPlanet
Puzzle Quest: Challenge of the Warlords
Crush
Kingdom Hearts: Birth by Sleep
wat mij intereseert is toch wel prince of persia, god of war, kingdom hearts final fantasy. little big planet ratchet and clank. en dat soort spellen.
en ik vind 't vooral handig dat ik films kan afspelen :D want heb i kwat te kijken in de bus ofzo :P.

ja ik denk ervoer om 2e hands te halen. maar zijn er nog echt grote verschillen tussen 2000 en 3000?

de psp go was ik zowiezo al niet vanplan om te halen. vind dat maar een lelijk ding :P die kaartjes zijn wel redelijk duur of niet? 30 euro voor 4 gig. en ik wil zowiezo wel een 8 gig kaartje :P maarja enig idee waar ik 'm nog meer zou kunnen halen voor een mooie prijs? niet 2ehands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Rokz schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:16:
[...]

wat mij intereseert is toch wel prince of persia, god of war, kingdom hearts final fantasy. little big planet ratchet and clank. en dat soort spellen.
en ik vind 't vooral handig dat ik films kan afspelen :D want heb i kwat te kijken in de bus ofzo :P.

ja ik denk ervoer om 2e hands te halen. maar zijn er nog echt grote verschillen tussen 2000 en 3000?

de psp go was ik zowiezo al niet vanplan om te halen. vind dat maar een lelijk ding :P die kaartjes zijn wel redelijk duur of niet? 30 euro voor 4 gig. en ik wil zowiezo wel een 8 gig kaartje :P maarja enig idee waar ik 'm nog meer zou kunnen halen voor een mooie prijs? niet 2ehands
Al die spellen zijn verkrijgbaar voor de PSP ;)

Verschil 2000 / 3000 kan je via google wel vinden. 2000 versie is niet meer te koop in de winkel.
Er zijn 'adapters' waarmee je microSD kaartjes kunt gebruiken maar die zijn wel een stuk trager dan de echte.
Ik zou een Pro Duo niet via marktplaats/eBay ofzo bestellen, kans is groot dat je dan een namaak krijgt.

Ik heb deze:
pricewatch: Sandisk MemoryStick Pro Duo 8Gb

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 19-12-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Ike. schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:31:
[...]

Verschil 2000 / 3000 kan je via google wel vinden. 2000 versie is niet meer te koop in de winkel.
Er zijn 'adapters' waarmee je microSD kaartjes kunt gebruiken maar die zijn wel een stuk trager dan de echte.
Ik zou een Pro Duo niet via marktplaats/eBay ofzo bestellen, kans is groot dat je dan een namaak krijgt.

Ik heb deze:
ja had ook gekeken wat ik mooi vind voor de psp ;) zelf voor de pc speel ik veel wow/call of duty. maar op psp wil ik gewoon af en toe relaxt gamen en op psp en dat zijn spellen die mij echt intereseren daarin.

ja dat is trouwens wel een mooi kaartje, moet alleen nu nog een psp zie nte scooren. en met me ouders overleggen ;) maar komt wel goed denk ik. mediamarkt is die 180 met 3 spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Rokz schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:46:
[...]

ja had ook gekeken wat ik mooi vind voor de psp ;) zelf voor de pc speel ik veel wow/call of duty. maar op psp wil ik gewoon af en toe relaxt gamen en op psp en dat zijn spellen die mij echt intereseren daarin.

ja dat is trouwens wel een mooi kaartje, moet alleen nu nog een psp zie nte scooren. en met me ouders overleggen ;) maar komt wel goed denk ik. mediamarkt is die 180 met 3 spellen?
Mediamarkt prijzen verschillen per zaak.
Bij Bart Smit zijn ze deze/komende week €149 + 1 spel
http://www.bartsmit.com/psp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Ike. schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:50:
[...]

Mediamarkt prijzen verschillen per zaak.
Bij Bart Smit zijn ze deze/komende week €149 + 1 spel
http://www.bartsmit.com/psp
ah oke, thanks :D

heb miss 2e hands psp 2004 slim om deze nog te kopen? of toch gaan voor de 3004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLSZ
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12-2021
Dit soort vragen horen hier niet thuis en dit geldt ook voor direct messages waar dezelfde voorwaarden voor gelden.

[ Voor 71% gewijzigd door PromoX op 22-01-2011 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ike. schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:31:
[...]

Ik heb deze:
De gewone orginele Memory Stick Pro Duo van Sony die ik heb zijn even snel als mijn Photofast CR-5400 met 2x 16GB Sandisk 16GB. Alleen de Pro Duo HX kaartjes zijn sneller maar die kosten ook aardig wat meer, De Photofast met 32GB aan SD kaartjes is tevens snel genoeg om er vanaf te gamen. Alleen spelletjes erop zetten kan wat lang duren met zijn 4MB/s. Voor de prijs hoef je het in ieder geval niet te laten want een complete Photofast CR-5400 met 2x 16GB Sandisk Class II erin heb je al voor EUR 60,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Het is iemand eindelijk gelukt om de psp-go te kraken zodat je je eigen origineel gekochte UMD cards kunt backuppen en op je memorycard te spelen op je Go. Duurde even maar dan heb je ook wat.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste