Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 09:38:
Het is iemand eindelijk gelukt om de psp-go te kraken zodat je je eigen origineel gekochte UMD cards kunt backuppen en op je memorycard te spelen op je Go. Duurde even maar dan heb je ook wat.
Sinds kort is het mogelijk, maar hierover mogen we niet posten op GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:25
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 09:38:
Het is iemand eindelijk gelukt om de psp-go te kraken zodat je je eigen origineel gekochte UMD cards kunt backuppen en op je memorycard te spelen op je Go. Duurde even maar dan heb je ook wat.
Ha fijn, kan ik eindelijk Kingdom Hearts spelen. Ik had al gevraagd aan Sony mij daarbij te helpen, maar nooit antwoord gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iconlast
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 17:42
vandaag wou ik mijn PSP verkopen omdat:

Het geluid het niet meer deed.
Las geen UMD's meer.

Maar dat was een half jaar geleden en ik heb het gewoon laten liggen.
Vandaag doe ik het weer aan en ALLES doet het gewoon weer!!!

Echt super!! Nu kan ik eindelijk Ghost of Sparta spelen :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 07:26

MsG

Forumzwerver

Yay, ik heb hem binnen \0/ De PSPgo. Kwart voor 19:00 besteld.

[ Voor 5% gewijzigd door MsG op 27-04-2011 13:15 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:16
LuPo schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:21:
Weet iemand hoe lang het meestal duurt als je 'verzending naar filiaal' hebt gekozen? Is dat ook de volgende dag daar binnen of duurt dat langer?
Ik kan zelf het antwoord al geven. Mijn bestelling heb ik gisteren rond 17:30 gedaan. Vandaag om 11:00 was hij al bij het filiaal. Ik heb hem net opgehaald en hij ligt hier nu naast me.

Ik wist dat deze actie wel klopte. De PSP Go gaat immers uit de handel. Voordat alle andere winkels die dingen voor lage prijzen gaan dumpen kun je beter zorgen dat je zelf al van je voorraad af bent.

Ik ga 'em zo is ff aanzetten. Jammer dat juist nu PSN down is. :(

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

MsG schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:15:
Yay, ik heb hem binnen \0/ De PSPgo. Kwart voor 19:00 besteld.
EN ook hier is ie binnen!

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:33

Grannd

da Granndest

Staat er bij jullie bij de orderstatus ook allemaal verzonden of ook in behandeling?

De zwarte die ik heb besteld is nog steeds 'in behandeling', en de witte is verzonden. Dus ik neem aan dat de witte vandaag komt, maar het is raar want ik heb de zwarte veel eerder besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 15-09 07:26

MsG

Forumzwerver

Bij mij stond er vanochtend al verzonden en completed, wat nergens op slaat. Daar staat hij nu nog steeds op. In behandeling lijkt me wat minder gunstig.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 14:33
heb de mijne ook al om 12 uur in het filiaal op kunnen halen. alleen zonder psn is het lastig om die 10 gratis games te downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Heb gisteren de PSP Go besteld bij de FRS voor 64 euro...... mooie aktie! Nu even afwachten totdat ik die 10 games kan downloaden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigfoot schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:36:
Heb gisteren de PSP Go besteld bij de FRS voor 64 euro...... mooie aktie! Nu even afwachten totdat ik die 10 games kan downloaden.....
Wow, das niet veel geld zeg! Als ik ook backups er op kan spelen (en dan bedoel ik ook ECHTE backups) ga ik er ook 1 bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Laatst online: 06-07 09:23
Bigfoot schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:36:
Helaas kan je de Go niet meer bestellen via de site van FRS.
Als je enkele maanden geldeden voor dat ding nog bijna 200 euro neertelde, voel je nu toch echt bezeikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
heb er ook een voor 64 euro besteld!

wat zijn de echte mustplay games voor de psp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:46:
[...]

Wow, das niet veel geld zeg! Als ik ook backups er op kan spelen (en dan bedoel ik ook ECHTE backups) ga ik er ook 1 bestellen.
ja, dat kan. t/m firmware 6.35

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 27-04-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Kan je de PSP Go ook kopen bij een FRS filiaal of is het specifiek een online aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FRS meldde mij dat de hele voorraad op is en ze ze niet meer krijgen. Iemand nog tips voor andere sites? Bart Smit en IToys zullen toch we snel volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:34:
FRS meldde mij dat de hele voorraad op is en ze ze niet meer krijgen. Iemand nog tips voor andere sites? Bart Smit en IToys zullen toch we snel volgen?
Kijk regelmatig op budgetgaming.nl, dit soort acties worden daar vaak snel gepost.

Wil je per se een PSPGo? De PSP3000 is pas nog goedkoper geworden (€119 dacht ik)

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 27-04-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
El_V schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:00:
heb er ook een voor 64 euro besteld!

wat zijn de echte mustplay games voor de psp?
Ja dat vraag ik me ook af. In ieder geval zodra PSN weer online is ga ik die 10 gratis games binnen halen.

* Assassins Creed: Bloodlines
* Grand Theft Auto: Vice City Stories
* Gran Turismo
* James Cameron’s AVATAR™: The Game
* LittleBigPlanet
* MotorStorm® Arctic Edge
* NEED FOR SPEED SHIFT
* Pursuit Force™: Extreme Justice
* 2010 FIFA World Cup South Africa
* WipEout® Pure

Dat zijn al heel wat leuke games waar ik me vast wel een tijd mee kan vermaken. Ik schat namelijk zo in dat ik niet heel erg veel met de PSP Go zal doen. Meer af en toe op vakantie of in de trein ofzo. Thuis speel ik waarschijnlijk toch alleen op m'n PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:37:
[...]

Ja dat vraag ik me ook af.
ligt eraan welk genre je leuk vind.

Aantal goede titels:
God of War: Chains of Olympus
God of War: Ghost of Sparta
LocoRoco
Crush
Luminess
Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Daxter
Metal Gear Solid: Peace Walker
Crisis Core: Final Fantasy VII
Patapon (I, II & III)
Syphon Filter
Resistance: Retribution
Killzone: Liberation
Jeanne d'Arc
Kingdom Hearts Birth by Sleep
Valkyria Chronicles

[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 27-04-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
shooters lijken me niet zo leuk op de psp.. denk vooral platform, rpg en racers :) bedankt voor de lijst iig. zal eens naar de eerder geposte lijstjes kijken.

en qua functionaliteit met de ps3? kun je er echt iets nuttigs mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik heb al eens eerder iets gevraagd over die 10 gratis games actie, maar nu lees ik toch echt het volgende:

"Volg als je op of na 1 april 2010 een PSPgo hebt gekocht en je je nog niet bij PlayStation Network hebt aangemeld deze stapsgewijze instructies op om 10 gratis games ter waarde van meer dan €250* in huis te halen."

Dat betekent dus dat als je nu al een PSN ID hebt, en je die al gebruikt voor bijvoorbeeld je PS3, je geen gratis games krijgt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
nu eronder staat ook nog iets geschreven:

Als je al een PlayStation Network-account hebt, kun je die gegevens gebruiken, tenzij je je PSPgo voor 1 april 2010 hebt gebruikt voor (i) het aanmaken van een PSN-account of (ii) het aanmelden bij enige bestaande PSN-accounts.

dus je krijgt je gratis games sowieso als je een nieuwe pspgo hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Ze worden blijkbaar allemaal geleverd van wat ik heb gezien, ook vanochtend 2 stuks hier binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:28
Hebben mensen vandaag de PSP Go nog kunnen bestellen bij FRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Heb hem ook binnen. Vanochtend waren ze nog heel even leverbaar, maar ik denk dat ze nu toch echt op zijn. Wel grappig, was afgelopen week echt op zoek naar een Go (ivm met het nieuwsbericht mbt de productie stop). Had er bijna één tweedehands gekocht voor €100.- zonder games. Toen kwam ik hem gisterochtend tegen op de FRS pagina en kon de prijs eigenlijk echt niet geloven. Meesterlijk!

Had het apparaat ook nog nooit in m'n handen gehad. Voelt superstevig aan, een stuk "duurder" dan de PSP 3000. Ook het scherm is enorm scherp en helder. Wat een tof apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Haha net te laat!
als iemand hem alsnog wil verkopen!
hier ben ik!! :o

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:05
Ik heb hier ook een witte binnen gekregen. Gisteren om 19:30 besteld.

Hopelijk is PSN weer snel online dan kan ik tenminste die gratis games spelen :p .

edit @hieronder: Inderdaad zeg :| . Ik hou de mijne lekker. Ga er nog genoeg plezier van hebben in de trein!

[ Voor 26% gewijzigd door cpt.skydiver op 27-04-2011 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en de eerste mensen die er slaatje uit willen slaan zijn al bezig met hun " voor slechts 149,95 een PSP GO" !

Maar wat heb je nu aan deze goedkope PSP Go naast de 10 games die erbij zitten?? Je kan er verder niet echt veel meer mee nu toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Hier ook eentje binnen, helemaal top :)

De 1e is alweer te koop gespot hier op Tweakers:

V&A aangeboden: Sony PlayStation Portable Go Wit **NIEUW IN SEAL**

Had wel een netter prijsje kunnen vragen imo, dit is meer dan 100% winst.. 8)7

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Sp33dFr34k schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:34:
Hier ook eentje binnen, helemaal top :)

De 1e is alweer te koop gespot hier op Tweakers:

V&A aangeboden: Sony PlayStation Portable Go Wit **NIEUW IN SEAL**

Had wel een netter prijsje kunnen vragen imo, dit is meer dan 100% winst.. 8)7
Dit is inderdaad wel heel erg overdreven, maar goed, ik ga hem zelf toch ook wel proberen verkopen voor een aardig centje, Waarschijnlijk meer rond de ~120 (zo snel mogelijk want ik zit steeds te denken hem zelf te gebruiken xD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil (en moet) ook die PSPgo kopen!! :D Hopelijk is hij morgen weer (voor even) leverbaar..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Het betreft oude PSP Go's met een oude firmware... Zolang het niet een recente firmware betreft kan je er genoeg mee voor die 63-69 euro.

Daarnaast kan je er gewoon nog spellen voor aanschaffen etc. Alleen de productie van het apparaat zelf word stopgezet.

Ze zijn overigens wss retour gestuurd, de mijne was duidelijk al eerder opengeweest, die van mijn neefje ook.

[ Voor 19% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 27-04-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
Bij die van mij was het plakband dat de doos dichthoud ook verbroken. In de doos was echter geen spoor te zien van dat er iemand in was geweest. Ga er van uit dat het in orde is (psp was gewoon gesealed in plastic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Neem aan dat ze open zijn geweest om de inhoud te checken. Wel vreemd, waarom zou je hem openmaken, niet gebruiken en retour sturen ? RMA's misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Er was duidelijk stof etc te zien onder de seal, ook was de accu HELEMAAL leeg. Iets wat ik niet gewend ben.

Hoe zit het met jullie firmwares? Ook 5.7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Mijn witte (bestelling 19:30) is gewoon netjes aangekomen, de zwarte staat nog op in behandeling terwijl ik die al om 16:30 had besteld 8)7

Hoop dattie alsnog binnenkomt, de witte wou ik weggeven :P
Nouja, voorlopig kan je er toch niks mee zo zonder PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand er nog een wegdoen, dan hou ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
hier ook firmware 5.70 :) wel ideaal want dan kun je er nu nog wat mee totdat psn weer online is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
Sowieso diegene die 150 euro vraagt:
Bij de music store vragen ze 149.. :')

En ook nog: "Op onzinbiedingen wordt niet gereageerd" :X :X

[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 27-04-2011 20:03 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
Firmware 5.70 ja. Accu ook helemaal leeg (hij wou iig niet booten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:30
Die van mij ziet er nieuw uit, verpakking was ook gewoon heel. Wel was de accu helemaal leeg, maar misschien hebben de PSP's wel lange tijd in het magazijn gelegen?

Wat ik me wel ineens bedacht is dat ik (we) de 10 gratis spellen niet kunnen downloaden aangezien de PS Store offline is... Je moet eerst een speciaal thema downloaden voordat je de spellen kunt aanvragen. Naja hopelijk is de PS Store snel weer online!

p.s. ik heb de PSP wel ge-update naar 6.35, maar dat is voor "back-ups" geen probleem!

[ Voor 9% gewijzigd door bsmpower op 27-04-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Grannd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:46:
Mijn witte (bestelling 19:30) is gewoon netjes aangekomen, de zwarte staat nog op in behandeling terwijl ik die al om 16:30 had besteld 8)7

Hoop dattie alsnog binnenkomt, de witte wou ik weggeven :P
Nouja, voorlopig kan je er toch niks mee zo zonder PSN.
Kan ik de witte overnemen van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Ja, sorry als ik het misschien onduidelijk zei. Ik wil hem weggeven aan een vriendin van mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik wacht toch maar liever op de NGP. :P

[ Voor 88% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-04-2011 20:36 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier is de PSPgo aangekomen. Echter was deze duidelijk al een keer door iemand anders flink gebruikt. Flink wat gebruikerssporen zoals vetvlekken en kleine krasjes en er waren al enkele demo's geinstalleerd waar vorig jaar al goed mee gespeeld was aan de save gams te zien. Morgen maar eens bellen, wil namelijk toch graag een echt nieuwe ontvangen en geen (zeer waarschijnlijke) RMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:36:
Ook hier is de PSPgo aangekomen. Echter was deze duidelijk al een keer door iemand anders flink gebruikt. Flink wat gebruikerssporen zoals vetvlekken en kleine krasjes en er waren al enkele demo's geinstalleerd waar vorig jaar al goed mee gespeeld was aan de save gams te zien. Morgen maar eens bellen, wil namelijk toch graag een echt nieuwe ontvangen en geen (zeer waarschijnlijke) RMA.
Mag je je afvragen of je met deze aankoop dan ook nog wel recht heb op die 10 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheace schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:37:
[...]

Mag je je afvragen of je met deze aankoop dan ook nog wel recht heb op die 10 games.
Dat was ook 1 van de eerste dingen waar ik aan dacht. Maar ga dat niet afwachten. Ding gaat terug en ze sturen maar een nieuwe. Alleen vraag ik me af hoe ze dat gaan doen aangezien het tijdelijk niet leverbaar is, maar dat is hun probleem :)

Echter is de PSPgo toch wel een mooi ding. Stukken beter dan de PSP-1000 qua scherm dan.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2011 20:42 . Reden: kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Als ze er geen 1 meer hebben, krijg je gewoon je geld terug en wordt de koop ontbonden.
OPSLAGHOND schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:36:
Ik wacht toch maar liever op de NGP. :P
Deze post maakt mijn dag (als je de ironie snapt)
Niet stiekem editen he

[ Voor 21% gewijzigd door Yippie op 27-04-2011 20:48 . Reden: door edit van gequote tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:36:
Wow, dat is mooi klote! Mijne was gewoon ongeopend, de PSP Go zat nog in het plastic. Goed dat je er meteen achteraan bent gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Yippie schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:46:
Als ze er geen 1 meer hebben, krijg je gewoon je geld terug en wordt de koop ontbonden.
[...]
Deze post maakt mijn dag (als je de ironie snapt)
Niet stiekem editen he
Wat heb ik gedaan dan?
Is het soms mijn karma? :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
OPSLAGHOND schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:50:
[...]

Wat heb ik gedaan dan?
Is het soms mijn karma? :9
ik gok op een grappige combi van je username en de fuck-up van Sony met betrekking tot het PSN en gebruikersgegevens ;) :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Oei, gelukkig was die van mij compleet nieuw. Aan een tweedehandse heb je natuurlijk niets. Vooral niet als je die 10 gratis games wilt want dan moet je een ongebruikte PSP Go hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op woensdag 27 april 2011 @ 21:32:
Oei, gelukkig was die van mij compleet nieuw. Aan een tweedehandse heb je natuurlijk niets. Vooral niet als je die 10 gratis games wilt want dan moet je een ongebruikte PSP Go hebben.
Maar als ik zo de verschillenda fora bekijke zijn er meerdere waarbij de PSPgo niet in fantastische staat geleverd is. Hoop alleen dat als ik hem retour stuur ik wel een nieuwe krijg. Aan geld terug heb ik niet veel in deze. En zeker de kans dat ik straks naast de pot pis met de 10 games ga ik niet rustig afwachten.

Flink balen in ieder geval. Had me wel verheugd op een avond kloten met de nieuwe 'aanwinst'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er gewoon één gekocht! Keek begin deze avond nog even op de site en (alleen bij de zwarte) stond er dat hij nog leverbaar was. Gelukkig was ik net op tijd, want enkele secondes later stond er weer: "tijdelijk uitverkocht".

Ik twijfel nog of ik hem zelf houd, of dat ik hem aan iemand verkoop...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 21:59:
Ik heb er gewoon één gekocht! Keek begin deze avond nog even op de site en (alleen bij de zwarte) stond er dat hij nog leverbaar was. Gelukkig was ik net op tijd, want enkele secondes later stond er weer: "tijdelijk uitverkocht".

Als je hem kwijt wilt..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Wel grappig hoeveel 'nieuwe' PSPgo's er ineens op MP zijn verschenen. :') Ook diezelfde persoon als die hem hier aanbeidt voor 150..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Die van mij is ook gewoon splinternieuw, alleen knetterleeg dus eerst effe opladen... wat een klein ding tegenover mijn oude Fat & Slim..!

Morgen maar effe uitvogelen hoe die 10 games te verkrijgen. Ik heb een PSN account (hoofdzakelijk voor de PS3), maar die mag ik dus niet gebruiken als ik het goed begrijp.

@bsmpower: Ik heb nu 5.70 erop. Je hebt geupgrade naar de nieuwste 6.35 fw? En je bedoelt dat je dan nog kunt downgraden vanaf die firmware?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Ik denk dat die van mij een vitrine-exemplaar is geweest. Er zat namelijk een FRS zakje om de PSP Go zelf heen in plaats van een generiek zakje, wat normaal is bij Sony. Echter zat de oplader en dergelijke wel gewoon goed in het plastic. Ook zaten er geen vetvlekken, vingerafdrukken of krasjes op het apparaat. Dus ik denk dat het wel goed zit.

Ook was die van mij inderdaad ook 'knetterleeg' ;). Ben er tot nu toe blij mee, en 6.20 CFW maakt (voorlopig) het gemis van PSN goed O-) :P. Aangezien ik wel een hoop spul op PSN op heb staan, moet ik toch even kijken wat ik doe mocht PSN weer beschikbaar worden. Vooral voor (nieuwe) PSP Go eigenaren is geen PSN ontzettend erg.

Misschien ga ik overigens wel binnenkort een composiet of component kabel bestellen. Lijkt me persoonlijk prettiger spelen dan op het relatief kleine schermpje (naast mijn DSi XL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

GAIAjohan schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:11:
Wel grappig hoeveel 'nieuwe' PSPgo's er ineens op MP zijn verschenen. :') Ook diezelfde persoon als die hem hier aanbeidt voor 150..
Die van mij is denk ik ook splinternieuw. Nog met plakband verzegelt zonder vingerafdrukken of scheuren of zo.

In verband met de verhalen hier toch maar even geopend maar alles lijkt nog netjes in plastic en onaangeraakt, ook de PSP zelf, dus zier er netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Pheace schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:18:
[...]

Die van mij is denk ik ook splinternieuw. Nog met plakband verzegelt zonder vingerafdrukken of scheuren of zo.

In verband met de verhalen hier toch maar even geopend maar alles lijkt nog netjes in plastic en onaangeraakt, ook de PSP zelf, dus zier er netjes uit.
Ik bedoelde dus gewoon mensen die m voor 63/67 euro hebben gekocht en m nu voor meer dan t dubbele te koop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

GAIAjohan schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:30:
[...]

Ik bedoelde dus gewoon mensen die m voor 63/67 euro hebben gekocht en m nu voor meer dan t dubbele te koop zetten.
Ben ik er ook 1 van hoor xD

Nog niet te koop gezet maar mogelijk wel van plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Tsja, naar mijn mening had zoiets dan beter kunnen gaan naar iemand die er wel blij mee was en het wil gaan gebruiken/verzamelen, dan iemand die er een winst uit wil slaan. Maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

GAIAjohan schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:34:
Tsja, naar mijn mening had zoiets dan beter kunnen gaan naar iemand die er wel blij mee was en het wil gaan gebruiken/verzamelen, dan iemand die er een winst uit wil slaan. Maargoed.
Zou ik ook graag zien met het voedsel in de wereld maar ach. Als ik het niet was dan wel iemand anders, je weet hoe dat gaat met zulke acties. En zoals ik al zei, ik weet het nog niet zeker. Ben nog aan het inlezen over de mogelijkheden ^^

[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 27-04-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik zou er ook wel eentje willen. Puur om hem in doos te laten, over een jaartje of 15/20 weer meer waard en sowieso leuk voor de verzameling. Gebruik m'n PSP ook al nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Sp33dFr34k schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:12:
Die van mij is ook gewoon splinternieuw, alleen knetterleeg dus eerst effe opladen... wat een klein ding tegenover mijn oude Fat & Slim..!

Morgen maar effe uitvogelen hoe die 10 games te verkrijgen. Ik heb een PSN account (hoofdzakelijk voor de PS3), maar die mag ik dus niet gebruiken als ik het goed begrijp.

@bsmpower: Ik heb nu 5.70 erop. Je hebt geupgrade naar de nieuwste 6.35 fw? En je bedoelt dat je dan nog kunt downgraden vanaf die firmware?
1. Je kan gewoon inloggen met je huidige account als het maar na 1 april 2010 is/was. Dus dat is sowieso het geval.
2. Als het goed begrijp kan je downgraden ja. Maar ik denk dat ik hem sowieso maar origineel laat met 10 gratis spellen, ben ik wel even zoet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 21:59:

Ik wil hem wel overnemen....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarre krijgt FRS uberhaupt nog nieuwe PSP's aangezien er tijdelijk niet leverbaar staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:42
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 07:04:
Maarre krijgt FRS uberhaupt nog nieuwe PSP's aangezien er tijdelijk niet leverbaar staat?
Er komen geen nieuwe PSP GO's meer in de webshop, of er moeten er nog geretourneerd worden door een filiaal, of door een ontevreden klant. Nieuwe exemplaren zullen niet meer aangeleverd worden gezien de productie door Sony is gestopt.

Ik heb nog wel wat vragen:

Als ik gebruik wil maken van de 10 games actie, kan ik deze dan delen met vijf andere PSN accounts (zoals op de PS3, dit zal vast niet)? Dit omdat ik later wel weer de PSP Go wil kunnen verkopen met de PSP games erop. Als ik deze dan heb gedownload met mijn PS3 PSN account, dan kan dit niet, omdat ik me PS3 PSN account niet kwijt wil.

Is het updaten van de firmware noodzakelijk om op PSN te komen en gebruik te maken van de 10 games actie? Het liefst behoud ik een zo laag mogelijke firmware, maar wil ik wel geruik maken van de 10 games actie.

[ Voor 71% gewijzigd door Jumpman op 28-04-2011 08:25 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:53:
[...]

Ik wil hem wel overnemen....!
Mocht ik hem morgen krijgen, voor hoeveel dan? Ik zit nog in twijfel of ik hem zelf houd btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op donderdag 28 april 2011 @ 07:22:
[...]

Er komen geen nieuwe PSP GO's meer in de webshop, of er moeten er nog geretourneerd worden door een filiaal, of door een ontevreden klant. Nieuwe exemplaren zullen niet meer aangeleverd worden gezien de productie door Sony is gestopt.

Als ik gebruik wil maken van de 10 games actie, kan ik deze dan delen met vijf andere PSN accounts (zoals op de PS3, dit zal vast niet)? Dit omdat ik later wel weer de PSP Go wil kunnen verkopen met de PSP games erop. Als ik deze dan heb gedownload met mijn PS3 PSN account, dan kan dit niet, omdat ik me PS3 PSN account niet kwijt wil.

Is het updaten van de firmware noodzakelijk om op PSN te komen en gebruik te maken van de 10 games actie? Het liefst behoud ik een zo laag mogelijke firmware, maar wil ik wel geruik maken van de 10 games actie.
Hij is nu helemaal van de site verdwenen.. :'( Ik verwacht eerlijkgezegd nu niet meer dat hij weer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 08:25:
[...]

Mocht ik hem morgen krijgen, voor hoeveel dan? Ik zit nog in twijfel of ik hem zelf houd btw.
Heb je een PM gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Jumpman schreef op donderdag 28 april 2011 @ 07:22:
[...]

Als je de firmware laag wilt houden kun je niet het PSN op. Daarvoor moet je de laatste update downloaden. Voor die tien gratis games moet je via je PSP het PSN op om een thema te downloaden, dus dat gaat dan niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, voor 65 wil ik ook nog wel een PSPgo erbij :) Maar 150 ga ik er echt niet voor neertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Even een andere vraag, is het mogelijk om spellen voor de PSP Go te verkrijgen (legaal) zonder de PS Store? Want ik dacht dat je alleen spellen online kunt verkrijgen? Ik kan nu niks met de PSP Go :)?!

[ Voor 17% gewijzigd door bsmpower op 28-04-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Laatst online: 06-07 09:23
bsmpower schreef op donderdag 28 april 2011 @ 14:31:
Want ik dacht dat je alleen spellen online kunt verkrijgen?
Je kan officiële PSP spellen maar op twee manieren verkrijgen: Of je koopt een UMD of je download een spel uit de PSN store. Aangezien de Go geen UMD drive heeft, blijft alleen de Playstation Store over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
cornfed99111 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 14:54:
[...]
Je kan officiële PSP spellen maar op twee manieren verkrijgen: Of je koopt een UMD of je download een spel uit de PSN store. Aangezien de Go geen UMD drive heeft, blijft alleen de Playstation Store over.
Ok dan maar wachten tot de PS Store weer online komt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Behoorlijk blij! Een zwarte en een witte PSP Go ontvangen, beide netjes sealed in de doos (Ik kneep hem wel even toen ik berichten las over incomplete en apparaten met schade. De zwarte voor mij, de witte voor mijn broertje.

Nu wachten tot PSN online komt. Goedkoop en leuk entertainment tijdens de vliegreis komende vakanties.

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 28-04-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:54
Nice, mijn bestelling gaat dus toch door waar ik eerst dacht van niet. Een zwarte PSP Go. Hoe lang duurt het als je hebt gekozen voor afhalen in filiaal? Hij is vandaag veranderd in verzonden naar filiaal.
Als het eventueel binnen is, wordt je dan gebeld of krijg je een mail ofzo?

[ Voor 16% gewijzigd door Musta op 28-04-2011 20:20 . Reden: typo ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Vandaag heb ik hem ook afgehaald in het filiaal. Zag er prima uit, nieuwstaat, nog in de beschermfolie.

Bij mij was het zo dat ikgisteren aan het einde van de middag bij de orderstatus kon zien dat hij geleverd was, en in de avond kreeg ik een mail dat ik hem af kon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Bigfoot schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:43:
Vandaag heb ik hem ook afgehaald in het filiaal. Zag er prima uit, nieuwstaat, nog in de beschermfolie.

Bij mij was het zo dat ikgisteren aan het einde van de middag bij de orderstatus kon zien dat hij geleverd was, en in de avond kreeg ik een mail dat ik hem af kon halen.
Klopt, de mail wordt pas een paar uur later verzonden. Ik keek gelukkig even op m'n account op frs.nl en daardoor zag ik dat hij in het filiaal lag. Anders had ik het ook pas later gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Mijn PSP Go is opgeladen, apparaat opgestart en de firmware zit nog op 5.70. Na een avondje in lezen ga ik deze maar updaten naar de laatste firmware als PSN weer online is, dit i.v.m. de 10 gratis games actie. Homebrew is ook erg intessant voor mij gezien de Nintendo 64 emulator een steeds definitievere en beter speelbare vorm krijgt. (Ik heb nog steeds Zelda The Ocarina Of Time hier liggen die ik nog eens door wil spelen).

Het enige vraagstuk is nu nog of ik de 10 games op mijn PS3 PSN Account ga binnenhalen of op een nieuw account i.v.m. een evetuele toegkomstige verkoop als de NGP gereleased wordt. Anders kan ik de PSP Go niet met de 10 games verkopen of ik moet afstand doen van mijn PS3 PSN Account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog iemand die er een wil verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 23:03:
Is er nog iemand die er een wil verkopen?
Ik ben bang dat je op Marktplaats moet gaan zoeken. Ik heb ze vandaag voor € 90,00 gesealed van eigenaar zien wisselen. Dit is € 21,00 meer als waar ze voor verkocht werden (zonder Twitter korting (€ 5,00) en verzendkosten (€ 1,95)). Maar voor een gloednieuwe PSP GO en 10 games, is het nog maar € 9,00 per game plus gratis PSP Go en nog te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
bsmpower schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:07:
[...]
Ok dan maar wachten tot de PS Store weer online komt :z
Ter info, er zijn een aantal websites waar je (legaal) demo's vandaan kunt halen zoals:
http://pspdemos.wordpress.com/

Kan je iig alvast even spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
bsmpower schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 07:53:
[...]

Ter info, er zijn een aantal websites waar je (legaal) demo's vandaan kunt halen zoals:
http://pspdemos.wordpress.com/

Kan je iig alvast even spelen :)
Thanks mate! Gelijk even wat demo's gedownload. Ik ga komende week een weekje op vakantie en ik baalde al dat ik m'n PSP Go niet zou kunnen gebruiken.

Ik heb overigens van deze site wat demo's geplukt. In ieder geval werkt de demo Smash Court Tennis 3 niét bij mij. Moto GP en World Tour Soccer 2 werken in ieder geval wel. :P

Nu weer even verder met demo's proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

LuPo schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:11:
[...]

Thanks mate! Gelijk even wat demo's gedownload. Ik ga komende week een weekje op vakantie en ik baalde al dat ik m'n PSP Go niet zou kunnen gebruiken.

Ik heb overigens van deze site wat demo's geplukt. In ieder geval werkt de demo Smash Court Tennis 3 niét bij mij. Moto GP en World Tour Soccer 2 werken in ieder geval wel. :P

Je moet updaten naar 6.35, anders kun je bepaalde demo's zoals Patapon2 niet doen.

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
LuPo schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:11:
[...]

Toca Race Driver 3 vond ik ook wel leuk om te spelen. Helaas wel erg korte demo (3 races die je snel hebt gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iconlast
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 17:42
Wie heeft er PSPVC werkend op Ubuntu gekregen? Ik wil dit namelijk doen zodat ik filmpjes kan converten. logisch XD maar goed ik heb het nog neit werkend gekregen al heb ik wel de nodige bestanden geinstalleerd.

sudo apt-get install nasm yasm libfaac-dev libxvidcore-dev libgtk2.0-dev liba52-dev

vanaf hier gaat het mis:

•Then go to the uncompressed directory and begin the installation:
sudo ./install.sh

https://help.ubuntu.com/community/PSP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Leuk die demo's voor de PSP! Nu kunnen de kinderen er tenminste al mee spelen nu we een week op vakantie gaan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Mocht je nog een PSP Go willen voor € 69,00, zet je dan schrap.

De link van de witte PSP Go staat weer op de website van de FRS, het lijkt er dus op dat er nog een paar komen (bijvoorbeeld teruggestuurde, of te laat geretourneerde naar het hoofdkantoor). De vraag is alleen wanneer kan je ze even bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Ik heb een email naar FRS gestuurd en zie het antwoord wat ik kreeg, dus er zullen er niet meer beschikbaar komen vrees ik.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw mail.

Helaas zijn wij door grote belangstelling volledig door de voorraad heengeraakt. Het is niet mogelijk dit artikel binnen korte termijn opnieuw voor deze prijs aan te bieden. Omdat dit een online actie was zult u de PSP's helaas ook niet in het filiaal aantreffen.

Excuses voor het ongemak,

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Free Record Shop Online
www.freerecordshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, raar dat ze die witte PSPgo er dan niet helemaal van de site af keilen.. Wel erg jammer dat het allemaal zo snel is gegaan. Ik heb mijn zwarte PSP vandaag aan iemand verkocht voor 140,- Dat is dan wel weer heel erg mooi.

Toch heb ik stiekem nog hoop, dat hij online komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 16:48:
Okee, raar dat ze die witte PSPgo er dan niet helemaal van de site af keilen.. Wel erg jammer dat het allemaal zo snel is gegaan. Ik heb mijn zwarte PSP vandaag aan iemand verkocht voor 140,- Dat is dan wel weer heel erg mooi.

Jammer dat het zo snel is gegaan? *Doing 8)7

Dat komt door lui als jij die alleen maar kopen om door te verkopen. Ik weet dat ik er niks van mag zeggen want je hebt er het recht toe, maar dat is wel de reden dat ze zo snel weg zijn. Dus dan moet je niet aankomen dat het zo jammer is dat ze al weg zijn, want daar doe je zelf helemaal aan mee.

Ik zie de PSP Go's als paddestoelen uit de lucht schieten op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 16:48:

Ja, idd. Ik heb er 200 in de preoder staan bij Hans van Breukhoven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op zondag 01 mei 2011 @ 17:04:
[...]

Jammer dat het zo snel is gegaan? *Doing 8)7

Dat komt door lui als jij die alleen maar kopen om door te verkopen. Ik weet dat ik er niks van mag zeggen want je hebt er het recht toe, maar dat is wel de reden dat ze zo snel weg zijn. Dus dan moet je niet aankomen dat het zo jammer is dat ze al weg zijn, want daar doe je zelf helemaal aan mee.

Ik zie de PSP Go's als paddestoelen uit de lucht schieten op Marktplaats.
Jij moet niet zo raar praten, want ik had er maar één gekocht. Alsof dat dan zo veel uitmaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 17:15:
[...]

Ja, idd. Ik heb er 200 in de preoder staan bij Hans van Breukhoven...
Ik vrees dat wat je zegt niet klopt. Want je kan ze niet in een preorder zetten..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En vandaag staan ze ook nog steeds online op freerecordshop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Me broertje kon echt niet meer wachten met zijn PSP Go (na één week). Gezien PSN nog steeds down is, vanavond toch maar zijn OFW geflashed naar CFW (OFW 5.70 -> OFW 6.20 -> CFW 6.20 PRO-B5-P). Daarna de 10 games erop die je gratis zou krijgen bij de "PSP Go 10 Games Actie". Nu kan hij zijn PSP in ieder geval gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Jumpman schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 00:44:
Me broertje kon echt niet meer wachten met zijn PSP Go (na één week). Gezien PSN nog steeds down is, vanavond toch maar zijn OFW geflashed naar CFW (OFW 5.70 -> OFW 6.20 -> CFW 6.20 PRO-B5-P). Daarna de 10 games erop die je gratis zou krijgen bij de "PSP Go 10 Games Actie". Nu kan hij zijn PSP in ieder geval gebruiken.
Huh, hoe krijg je die 10 games erop dan? Ik kan niet op de PS Store komen (uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:47:
[...]

Huh, hoe krijg je die 10 games erop dan? Ik kan niet op de PS Store komen (uiteraard).
Hij heeft de illegale versies van de spellen gedownload.

[ Voor 17% gewijzigd door Ike. op 06-05-2011 10:12 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste