S.v.p. geen illegale activiteiten op tweakers bespreken. Tweakers is alleen voor eerlijke integere mensen. Dank voor je begrip.Jumpman schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 00:44:
Me broertje kon echt niet meer wachten met zijn PSP Go (na één week). Gezien PSN nog steeds down is, vanavond toch maar zijn OFW geflashed naar CFW (OFW 5.70 -> OFW 6.20 -> CFW 6.20 PRO-B5-P). Daarna de 10 games erop die je gratis zou krijgen bij de "PSP Go 10 Games Actie". Nu kan hij zijn PSP in ieder geval gebruiken.
Het is op dit moment de enige methode om gebruik te kunnen maken van de PSP Go, die ik 27 april 2011 heb gekocht.
Zodra de PSN store weer online komt download ik de versies uit de PSN Store. hierbij nog de twee games die ik kan kiezen uit een lijst van vier, omdat PSN down is geweest.
Bron: http://blog.eu.playstatio...heft-protection-offering/
Zodra de PSN store weer online komt download ik de versies uit de PSN Store. hierbij nog de twee games die ik kan kiezen uit een lijst van vier, omdat PSN down is geweest.
Bron: http://blog.eu.playstatio...heft-protection-offering/
[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 06-05-2011 20:57 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:20:
[...]
S.v.p. geen illegale activiteiten op tweakers bespreken. Tweakers is alleen voor eerlijke integere mensen. Dank voor je begrip.
offtopic:
Voor dat soort dingen heb je op GoT de topic report-knop. Eigen rechter spelen kan averechts werken, slechts een tip.
Voor dat soort dingen heb je op GoT de topic report-knop. Eigen rechter spelen kan averechts werken, slechts een tip.
Ik zit eigenlijk te wachten op ngp nieuws. Maar die psn hack is wat dat betreft niet echt bevordelijk. Er is ook nog geen ngp topic, of gaan we hier gewoon verder?
Ik kijk heel erg uit naar dat nieuwe ding. Hoop zo dat daar een shitload met shmups op komt.
Ik kijk heel erg uit naar dat nieuwe ding. Hoop zo dat daar een shitload met shmups op komt.
Ff een maandje wachten tot E3, dan zal er een hoop informatie worden vrijgegeven neem ik aan.
Heb de mijne van FRS €65 nog steeds niet ontvangen, had hem op 27 april besteld.
Heb een mail gestuurd en kreeg 4 dagen geleden antwoord dat het nog dezelfde dag afgeleverd zou worden bij de winkel (Rotterdam) en dat ik een mail zou krijgen. Tot op heden nog niks gehad. Moet ik nog een mail sturen of wachten tot maandag?
Heb een mail gestuurd en kreeg 4 dagen geleden antwoord dat het nog dezelfde dag afgeleverd zou worden bij de winkel (Rotterdam) en dat ik een mail zou krijgen. Tot op heden nog niks gehad. Moet ik nog een mail sturen of wachten tot maandag?
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ja ik heb hem hier draaien, al een tijdje eigenlijk.Iconlast schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 17:27:
Wie heeft er PSPVC werkend op Ubuntu gekregen? Ik wil dit namelijk doen zodat ik filmpjes kan converten. logisch XD maar goed ik heb het nog neit werkend gekregen al heb ik wel de nodige bestanden geinstalleerd.
sudo apt-get install nasm yasm libfaac-dev libxvidcore-dev libgtk2.0-dev liba52-dev
vanaf hier gaat het mis:
•Then go to the uncompressed directory and begin the installation:
sudo ./install.sh
https://help.ubuntu.com/community/PSP
Heb het precies gevolgd en kwam geen gekkigheid tegen.
Ik draai overigens Ubuntu 10.04 64-bits (met 11.04 draait de fan in m'n laptop constant).
Hij is trouwens wel even bezig met installeren, hij compiled een eigen versie van ffmpeg, maar mocht je die al hebben (ik had hem zelf er al op staan) dan overschrijft hij de nieuwe niet.
Anoniem: 404849
Gisteren dan toch eindelijk een echt nieuwe PSPgo ontvangen. De zwarte die ik had ontvangen was gewoon 2e hands dus was ik absoluut niet blij mee. Dus contact opgenomen met klantenservice vande FRS en teruggestuurd. Zou een nieuwe ontvangen maar kreeg een mailtje dat er geen zwarte meer geleverd kunnen worden. Boden mij aan om dan een witte te sturen. Deze ontvangen en deze was gelukkig splinternieuw.
Al beetje mee zitten spelen en is echt een verademing in vergelijking met mijn PSP fat1000. Scherm ziet er super uit en ook geluid is goed. Alleen even wennen met vasthouden en dan met name de shoulderbuttons. Maar al met al erg blij mee en zeker voor die prijs.
Al beetje mee zitten spelen en is echt een verademing in vergelijking met mijn PSP fat1000. Scherm ziet er super uit en ook geluid is goed. Alleen even wennen met vasthouden en dan met name de shoulderbuttons. Maar al met al erg blij mee en zeker voor die prijs.
Anoniem: 198824
Ze hadden bij Intertoys een actie PSP Go voor 100 Euro incl 10 games, is echter al weer uitverkocht...
http://www.intertoys.nl/g...g=nl_ga_psp_spelcomputers
Anoniem: 87302
En dat post je nu pasAnoniem: 198824 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 17:19:
Ze hadden bij Intertoys een actie PSP Go voor 100 Euro incl 10 games, is echter al weer uitverkocht...
Deze was online allang uitverkocht. Was al met het bedrag van €179,99.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Gewoon naar je lokale intertoys gaan, daar heb ik eergisteren een zwarte go voor 100 euro gehaald. Nu valkyria chronicles aan het spelen, dat was de enige game die ik echt wilde gezien het eerste deel op de ps3 zo ongelofelijk goed was.
Ps4/switch gamer
Heb net me bestelde psp go zwart opgehaald. Batterij was helemaal leeg en firmware erop is 5.70.
Dat ding ziet er klein uit naast me psp 3000 ! Ziet er niet uit alsof het gebruikt is of iets dergelijks.
Denk er toch over na om hem misschien weg te doen of toch maar wachten tot eind van de maand voor de 10 spellen. Je kan met je psn account gewoon de 10 spellen downen tog? Ook al heb je die eerder aangemaakt? Of moet je er eentje aanmaken met je psp go?
Dat ding ziet er klein uit naast me psp 3000 ! Ziet er niet uit alsof het gebruikt is of iets dergelijks.
Denk er toch over na om hem misschien weg te doen of toch maar wachten tot eind van de maand voor de 10 spellen. Je kan met je psn account gewoon de 10 spellen downen tog? Ook al heb je die eerder aangemaakt? Of moet je er eentje aanmaken met je psp go?
Hoe kan je die spelen op de Go dan? Ik kan nog altijd niks met mijn Go.. PSN is toch down?NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:32:
Gewoon naar je lokale intertoys gaan, daar heb ik eergisteren een zwarte go voor 100 euro gehaald. Nu valkyria chronicles aan het spelen, dat was de enige game die ik echt wilde gezien het eerste deel op de ps3 zo ongelofelijk goed was.
Waarschijnlijk een CFW? Want je kunt alleen maar spellen downlaoden voor de Go sinds die geen UMD-drive heeft. Of het kan natuurlijk al voorgeinstalleerd zijn, maar dat denk ik niet..Waffle schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:55:
[...]
Hoe kan je die spelen op de Go dan? Ik kan nog altijd niks met mijn Go.. PSN is toch down?
[ Voor 3% gewijzigd door Musta op 10-05-2011 18:58 ]
Kan je dat cfw dan na de tijd weer terug draaien? En welke moet je hebben op dit moment? Ik heb een PSP met firmware 5.70. Als ik het op 31 mei gewoon weer terug kan draaien wil ik dat ook wel eens proberen.
Jep, heb een psp 3000 die momenteel op CFW (HEN) draait en soms moet ik hem opnieuw instellen omdat die naar de originele firmware is overgestapt
Maar hoe het met de Go zit weet ik niet echt, je moet psp-media.nl checke
Je kan er wel een CFW op zetten, maar welke versie moet je op de site ff bekijken. Ik zal het waarschijnlijk morgen proberen, heb nu niet de tijd ervoor.
Linken naar CFW is niet toegestaan, als je het niet zeker weet kun je het beter eerst vragen
Linken naar CFW is niet toegestaan, als je het niet zeker weet kun je het beter eerst vragen
[ Voor 28% gewijzigd door psychoclown op 13-05-2011 20:50 ]
Ja heb een custom firmware, ben eerst geupgrade naar 6.20. Daarna 6.20 custom erop gezet. Normaal koop ik al mijn games origineel, maar anders kan ik niet spelen en veel spellen zijn geen eens legaal downloadbaar verkrijgbaar. Maar dit is voor de rest materie die liever niet op tweakers wordt besproken, dus dat zal ik verder ook niet doen.Musta schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:58:
[...]
Waarschijnlijk een CFW? Want je kunt alleen maar spellen downlaoden voor de Go sinds die geen UMD-drive heeft. Of het kan natuurlijk al voorgeinstalleerd zijn, maar dat denk ik niet..
Over de psp go zelf, echt een superfijn en mooi apparaatje! Scherm supergoed, xmb werkt nog soepeler dan bij de ps3. Helaas is het gameaanbood maar soso, er zijn wel een aantal toppers (zelf vind ik spinoffs van ps3 games tof, dus resistance, god of war en valkyria chronicles). Voor de rest helaas toch vooral veel ports van console spellen en weinig echt origineel. Maar de go maakt mij wel enthousiast voor de ngp. Gelukkig kan die gewoon spellen afspelen, want zelf vind ik een doosje met artwork toch wel erg leuk. (overigens is digitaal wel ideaal in de zin dat je alles gewoon op je handheld hebt staan en niks hoeft te verwisselen, jammer dat die memory cards echter belachelijk duur zijn).
Ps4/switch gamer
PSPgo White is trouwens weer te bestellen op de site van de FRS. Echter niet meer voor de spotprijs van 2 weken geleden.
Anoniem: 279033
Hoe duur dan? kan het hier niet zien.Anoniem: 404849 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:41:
PSPgo White is trouwens weer te bestellen op de site van de FRS. Echter niet meer voor de spotprijs van 2 weken geleden.
€ 129 http://www.freerecordshop.nl/psp/pspgo-pearl-white
En dan te bedenken dat je 't voor de helft van de prijs kon krijgen destijds...
BS prijs, dan kan je net zo goed bij de speeldgoedzaak de psp halen.Musta schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:05:
€ 129 http://www.freerecordshop.nl/psp/pspgo-pearl-white
Bij de BS kosten ze nog steeds €179 online.Anoniem: 279033 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:25:
[...]
BS prijs, dan kan je net zo goed bij de speeldgoedzaak de psp halen.
Met de BS bedoelde ik Bull Shitpinokkia schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:27:
[...]
Bij de BS kosten ze nog steeds €179 online.
Ik dach echt dat je met BS bart smit bedoelde

Vandaag nog bij de Intertoys een PSP Go Black zien liggen voor € 99,99. Wel € 34,99 duurder dan veertien dagen terug bij de FRS, maar voor de liefhebber een mooie prijs.
[ Voor 40% gewijzigd door Jumpman op 12-05-2011 21:50 ]
Iemand ergens in Noord Holland nog een witte gezien voor 100 €?Jumpman schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:49:
Vandaag nog bij de Intertoys een PSP Go Black zien liggen voor € 99,99. Wel € 34,99 duurder dan veertien dagen terug bij de FRS, maar voor de liefhebber een mooie prijs.
Bij de Intertoys in Zaandam lagen vorige week nog twee psp's go, waarvan een witte geloof ik. Maar of ze daar ook 100 euro zijn/waren, dat zag ik niet.
Ik heb een PSP 3004 of 3000 idk het verschil.
Maar als ik hier een film op wil zetten(WMV) dan vind hij hem niet op mijn PSP, ik kan ook niet echt converters vinden waarbij de kwaliteit goed blijft eigenlijk, iemand enig idee hoe ik hem werkend ga krijgen?
Maar als ik hier een film op wil zetten(WMV) dan vind hij hem niet op mijn PSP, ik kan ook niet echt converters vinden waarbij de kwaliteit goed blijft eigenlijk, iemand enig idee hoe ik hem werkend ga krijgen?
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Je moet de video in de goede map zetten. Een goede tutorial om videos te converteren is makkelijk te vinden met Google.
Ik wil mijn pspgo updaten naar de officiele 6.20 FW. Waar kan ik die downloaden nu het netwerk plat ligt? Ik vertrouw niet alles wat ik met google vind.
Zijn een paar betrouwbare sites, ik zal vanavond nog even op mijn laptop kijken voor de link waar ik hem zelf vandaan heb. (op psp slim hacks staat ie ook, maar die werkte dus niet).
Ps4/switch gamer
Hiesr staat OFW 6.20 voor de PSP Go: http://www.psp-media.nl/download-2743.htmlAnoniem: 87302 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 22:25:
Ik wil mijn pspgo updaten naar de officiele 6.20 FW. Waar kan ik die downloaden nu het netwerk plat ligt? Ik vertrouw niet alles wat ik met google vind.
Deze heb ik zelf ook.
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 13-05-2011 23:21 ]
Je kon al niet meer updaten naar 6.20 via het netwerk, want de laatste versie is 6.38.
[ Voor 186% gewijzigd door rdjnl op 14-05-2011 13:53 ]
Allen thanks, firmware update ging goed. Ik heb een vraag over homebrew. Ik heb een phat psp met daarop een neogeo Cd emulator. Deze draait erg goed, is al 3 of 4 jaar oud. Nu probeer ik deze ook op mijn pspgo met cfw te zetten, maar dat lukt me niet. Via gogle vind ik alleen de oude neogeo emu die ik al heb met een eboot in twee mapjes (1.50 fw gedoe).
Waar kan ik een emulator vinden voor de neogeo CD die wel op de pspgo draait?
Waar kan ik een emulator vinden voor de neogeo CD die wel op de pspgo draait?
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 15-05-2011 22:26 ]
Heb toch maar besloten om CFW op me Go te zetten, kan ik me broertje ff inmaken met pro
Ben zelf niet voor CFW op de kids zijn Go te zetten. Maar heb het afgelopen week wel gedaan. Eindelijk na circa 10 dagen rust in huis.Musta schreef op zondag 15 mei 2011 @ 22:32:
Heb toch maar besloten om CFW op me Go te zetten, kan ik me broertje ff inmaken met pro
Grrr heb een probleem met de Go nu, terwijl ik een map aan het aanmaken was om op de pc met de Go verbonden, sloot hij opeens af. En nu kan ik er niets meer mee. Hij zegt dat de systeemopslag niet kan worden gelezen en dat ik het moet formatteren. Maar als ik dat doe helpt het niet. Ik krijg tevens de foutmelding 802e1002. Heb wat gegoogled maar kwam ook niet met een oplossing.
Ook kan ik het niet zien als ik hem aansluit op de pc. Hij laat zich heel kort zien en verdwijnt dan weer. Heeft iemand een oplossing of is die bricked?
Ook kan ik het niet zien als ik hem aansluit op de pc. Hij laat zich heel kort zien en verdwijnt dan weer. Heeft iemand een oplossing of is die bricked?
[ Voor 10% gewijzigd door Musta op 16-05-2011 11:53 ]
Tja dat is het risico als je met illegale zaken gaat prutsen.Musta schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:52:
Grrr heb een probleem met de Go nu, terwijl ik een map aan het aanmaken was om op de pc met de Go verbonden, sloot hij opeens af. En nu kan ik er niets meer mee. Hij zegt dat de systeemopslag niet kan worden gelezen en dat ik het moet formatteren. Maar als ik dat doe helpt het niet. Ik krijg tevens de foutmelding 802e1002. Heb wat gegoogled maar kwam ook niet met een oplossing.
eigen schuld.....dikke bult
Terugsturen naar Sony met een briefje erbij dat ze goede hardware moeten maken en dat als ze je een nieuwe binnen een week sturen je ze niet zal aanklagen.Musta schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:52:
En als ze dat weigeren dan hoor ik wel eens dat mensen een nieuwe kopen en de inhoud van de PSP Go verwisselen en hem retour brengen. Zwaar illegaal, dus ik keur het af!
De PSP Go is nog altijd niet te gebruiken of wel? Ik kom namelijk maar niet in de store met dat ding.
OK want ik heb nu gewoon geupgrade naar de nieuwe versie van ubuntue 11.04 inderdaad.Tadream schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 22:01:
[...]
Ja ik heb hem hier draaien, al een tijdje eigenlijk.
Heb het precies gevolgd en kwam geen gekkigheid tegen.
Ik draai overigens Ubuntu 10.04 64-bits (met 11.04 draait de fan in m'n laptop constant).
Hij is trouwens wel even bezig met installeren, hij compiled een eigen versie van ffmpeg, maar mocht je die al hebben (ik had hem zelf er al op staan) dan overschrijft hij de nieuwe niet.
Ik ga het nog een keer proberen
Ik zag vandaag dus de PSP Go ook in de Intertoys liggen en zat te twijfelen.
Je kunt er nog steeds niet mee online op de officiële manier hè? Of iig niet de 10 gratis games downloaden, waardoor je er officieel gezien nog steeds niks aan hebt.
Je kunt er nog steeds niet mee online op de officiële manier hè? Of iig niet de 10 gratis games downloaden, waardoor je er officieel gezien nog steeds niks aan hebt.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ok, het is geen verkoop topic, maar voor de geïnteresseerden heb ik er ook nog wel 1 te koop (zwarte) met hoesje. Heb er inderdaad nog niks mee kunnen doen behalve een update naar 6.35 en een paar demo's van internet. De 10 spellen (+2 voor de downtime) heb ik nog te goed. Af te halen in UtrechtGAIAjohan schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:43:
[ Voor 37% gewijzigd door bsmpower op 19-05-2011 14:31 ]
Wat kost die bij de intertoys?GAIAjohan schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:43:
Die 2 voor de downtime krijg je niet, omdat je toen nog geen PSP geregistreerd had staan.bsmpower schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:10:
[...]
Ok, het is geen verkoop topic, maar voor de geïnteresseerden heb ik er ook nog wel 1 te koop (zwarte) met hoesje. Heb er inderdaad nog niks mee kunnen doen behalve een update naar 6.35 en een paar demo's van internet. De 10 spellen (+2 voor de downtime) heb ik nog te goed. Af te halen in Utrecht
Niet als je volgens mij al een psn account had voor 20 april. Of je ps3/psp geregistreerd was of niet zou niets mogen uitmaken
Natuurlijk wel. Gebruikers die nu een PS3 of PSP kopen, krijgen anders ook meteen twee games en is het voordeel voor 'getroffen' gamers weg en anders gaat een slimme retailer nu zijn PS3's en PSP's van standaard accounts voozien met twee games, dat verkoopt een stuk lekkerder als de kale consoles van de concurrentie (Ik zie de E-Plaza etc, dit nog niet doen, maar de kleine lokale gameshop wel).Zuttasoxx schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:54:
Niet als je volgens mij al een psn account had voor 20 april. Of je ps3/psp geregistreerd was of niet zou niets mogen uitmaken
[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 21-05-2011 18:39 ]
Tsja, ik vind t een moeilijke beslissing of ik t ding wil. Voor de zomer lijkt t me wel lekker, dat als mn vriendin de auto bestuurt ik ook iets te doen heb..
//edit
Toch maar gehaald,.als ik t niks vind verkoop ik m weer.
Ze hadden nog 2.
//edit
Ze hadden nog 2.
[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 20-05-2011 15:35 ]
ik vind de ergonomie van de PSP Go beetje tegenvallen, gamen gaat nogal krampachtig. Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Ik heb er nu al zoveel Gran Turismo en Tetris opgespeeld, dat het apparaat zijn geld al bijna heeft opgebracht. Ik heb hem op de bank liggen, en ik merk dat als er even reclame is bij een programma dat ik volg, ik hem snel pak. Ook als ik even een kwartiertje 'over' heb, pak ik sneller de PSP als dat ik de PS3 aanzet.GAIAjohan schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:16:
Tsja, ik vind t een moeilijke beslissing of ik t ding wil. Voor de zomer lijkt t me wel lekker, dat als mn vriendin de auto bestuurt ik ook iets te doen heb..
//edit
Ze hadden nog 2.
[ Voor 26% gewijzigd door Jumpman op 21-05-2011 18:44 ]
Zelf vind ik hem juist heerlijk om te gamen. Ik weet niet hoe jij hem vast houdt? Wijsvinger op trigger. Duimen op de knoppen. En pinken onder de onderkant om te steunen.Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:49:
ik vind de ergonomie van de PSP Go beetje tegenvallen, games gaat nogal krampachtig. Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Ps4/switch gamer
Ik ben trouwens al een keer 'online' geweest met mijn PSN-account dat ik standaard gebruik zoals je hieronder kunt zien. Ik zit alleen te denken de PSP op een andere account aan te sluiten. Dit zodat ik, als ik m weer verkoop ik de handheld kan verkopen met de spellen.
Dus ik hoop dat ik op de PSP nog een nieuwe account kan maken, en puur op dát account de spellen registreer?
Dus ik hoop dat ik op de PSP nog een nieuwe account kan maken, en puur op dát account de spellen registreer?
Is het iemand al gelukt die 10 gratis games te downloaden?
Ik heb gisteren het PSPgo-promotiethema gedownload en geïnstalleerd. Als het goed is, krijg je dan binnen een week en maximaal 30 dagen een e-mail met de promotiecode. Met die code kun je dan de 10 gratis games downloaden.Bigfoot schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:51:
Ja, maar daar had ik het PSN netwerk niet voor nodig...Bigfoot schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:51:
Heb ik ook gedaan, lukte gisteren na een paar pogingen. Ik hoop dat ik die mail snel krijg!Sonicfreak schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:07:
[...]
Ik heb gisteren het PSPgo-promotiethema gedownload en geïnstalleerd. Als het goed is, krijg je dan binnen een week en maximaal 30 dagen een e-mail met de promotiecode. Met die code kun je dan de 10 gratis games downloaden.
Ik kan mijn wachtworod van mijn 2e account die het PSP account moet worden neit wijzigen.. Vanwege onderhoud.. jemig..
http://store.playstation.com/login.gvm
[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 03-06-2011 14:57 ]
ik moet toch wel onderschrijven wat davidgilmour zegt. Ik vind m ook niet superlekker in de hand liggen. Na het spelen van modNation racers (bedankt down zijn psn), kreeg ik kramp in mijn rechterwijsvinger, en ik hou m net zo vast als jij..NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:23:
[...]
Zelf vind ik hem juist heerlijk om te gamen. Ik weet niet hoe jij hem vast houdt? Wijsvinger op trigger. Duimen op de knoppen. En pinken onder de onderkant om te steunen.
en ik kan de instelling niet wijzigen dat ik emails wil ontvangen van PS. Nu kan ik dus ook de email met de code niet krijgen?GAIAjohan schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:56:
Ik kan mijn wachtworod van mijn 2e account die het PSP account moet worden neit wijzigen.. Vanwege onderhoud.. jemig..
Hoe kan ik dit wijzigen nu?
edit: en wat zijn jullie ervaringen met hoelang het duurd voor je de email krijgt? Ik heb nu via mn PSPgo aan kunnen passen dat ik emails wil ontvangen ipv via internet.
[ Voor 16% gewijzigd door EHA1337 op 09-06-2011 22:03 ]
Heb je al gebeld met Sony?EHA1337 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:51:
[...]
en ik kan de instelling niet wijzigen dat ik emails wil ontvangen van PS. Nu kan ik dus ook de email met de code niet krijgen?
Hoe kan ik dit wijzigen nu?
edit: en wat zijn jullie ervaringen met hoelang het duurd voor je de email krijgt? Ik heb nu via mn PSPgo aan kunnen passen dat ik emails wil ontvangen ipv via internet.
Ik heb iig mijn code nog niet ontvangen.
Ik heb mijn codes ook nog altijd niet ontvangen.. Duurt wel lang zeg en je moest al zo lang wachten om de psp go eindelijk te kunnen gebruiken. Welke gratis PSN games hebben jullie trouwens genomen?
Ik heb Killzone als eerste gekozen, maar die valt me persoonlijk een beetje tegen. Ik vind zo'n top down shooter blijkbaar toch niet zo fijn spelen.
Ik heb Killzone als eerste gekozen, maar die valt me persoonlijk een beetje tegen. Ik vind zo'n top down shooter blijkbaar toch niet zo fijn spelen.
Hier ook nog steeds geen code voor die 10 gratis downloads. Waarom zou dat zo lang moeten duren eigenlijk?
Killzone en ModNation racers.Waffle schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:59:
Ik heb mijn codes ook nog altijd niet ontvangen.. Duurt wel lang zeg en je moest al zo lang wachten om de psp go eindelijk te kunnen gebruiken. Welke gratis PSN games hebben jullie trouwens genomen?
Ik heb overigens van het Welcome Back program gekozen voor ModNation Racers, Pursuit Force.
De kinderen vinden vooral Pursuit Force nu erg leuk. LBP volgt hopelijk snel vanuit het 10 gratis games pack.
De kinderen vinden vooral Pursuit Force nu erg leuk. LBP volgt hopelijk snel vanuit het 10 gratis games pack.
Ik heb m'n code ook nog niet ontvangen. Hopelijk krijgen we die nog wel. In het Welcome Back-pakket heb ik voor Killzone en Pursuit Force gekozen. Toffe games, vooral Killzone vind ik toch wel vet. 
Hoop wel dat ik die code nog krijg. Wel handig om meteen 12 PSP games te kunnen spelen op m'n PSVita straks (in hogere resolutie en met dual stick support)!
Hoop wel dat ik die code nog krijg. Wel handig om meteen 12 PSP games te kunnen spelen op m'n PSVita straks (in hogere resolutie en met dual stick support)!
Ik begin een beetje zat te worden van het wachten. Soieso omdat ik op het account waarop ik m heb geresgitreerd geen Sony mailing krijg, en ik het ook niet kan activeren omdat die site van hun er nog steeds uit ligt.
is het welcome back pakket al uit de ps store en zo niet, hoe kom ik daar
Je kan het ook activeren op je PSP zelf volgens mij. Heb ik in ieder geval wel gedaan. Helaas ook nog steeds geen code voor de 10 gratis games. Deze week maar eens bellen. Is nu toch al ruim een maand...GAIAjohan schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:38:
Ik begin een beetje zat te worden van het wachten. Soieso omdat ik op het account waarop ik m heb geresgitreerd geen Sony mailing krijg, en ik het ook niet kan activeren omdat die site van hun er nog steeds uit ligt.
Ik heb de klantenservice zonet even een belletje gegeven over de 10 gratis PSP Go games. Ze konden wel zien wanneer ik het thema heb geactiveerd, maar er is blijkbaar geen code verzonden. Ze gaan nu een code voor me regelen.
Dus mensen die nog geen code hebben ontvangen: bel!
welk nummer?cpt.skydiver schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:07:
Ik heb de klantenservice zonet even een belletje gegeven over de 10 gratis PSP Go games. Ze konden wel zien wanneer ik het thema heb geactiveerd, maar er is blijkbaar geen code verzonden. Ze gaan nu een code voor me regelen.
Ik heb mijn code 
Nu aan t downloaden..
Nu aan t downloaden..

Voor Nederland: 0495-574817. Ze zijn tot 20:00 bereikbaar.
Morgen ook maar eens een belletje doen, ben ook al sinds het PSN er weer is aan het wachten.
Vandaag ook maar even gebeld met de PlayStation helpdesk. Men kon zien dat ik de PSPgo geactiveerd heb en het promotiethema gedownload op 2 juni. Normaal gesproken wordt dan binnen 30 dagen automatisch de code gegenereerd en verstuurd, maar dat is nu niet gebeurd.
Mijn issue wordt doorgespeeld naar PlayStation Engeland en dan wordt de code handmatig aangemaakt. Zodra dat gebeurd is, krijg ik bericht van de Nederlandse helpdesk.
Mijn issue wordt doorgespeeld naar PlayStation Engeland en dan wordt de code handmatig aangemaakt. Zodra dat gebeurd is, krijg ik bericht van de Nederlandse helpdesk.
[ Voor 4% gewijzigd door Sonicfreak op 20-07-2011 09:39 ]
Zelfde verhaal bij mij inderdaad. Net gebeld en Engeland gaat het oplossen. Zou leuk zijn voor de kids als ik het nog voor de vakantie krijg.
Ik vind de accu van de PSP go wel erg snel leeg gaan.. Maar goed..
Gran Turismo valt me een beetje tegen.. Maar ach..
Voor 100 euro, uiteindelijk 12 games + PSP go. beter kan toch niet?
Gran Turismo valt me een beetje tegen.. Maar ach..
Voor 100 euro, uiteindelijk 12 games + PSP go. beter kan toch niet?
Vanmiddag ook teruggebeld door de klantenservice dat ze mijn code hadden. Nu dan toch eindelijk de 10 games
. Heb nu uiteindelijk ~80 euro betaald voor de PSP met 13 games.
Ben overigens erg te spreken over de klantenservice.
Ben overigens erg te spreken over de klantenservice.
Nou,
Ik heb mijn thema op 9 Juni gedownload. Na 9 Juli Gebeld. Ik kreeg te horen dat het nog wel eens 2 weken kon duren vanwege de drukte!
Ik heb hem nu nog niet binnen. Heb ze al gevraagd wat nu mijn opties zijn, aangezien ik de spelcomputer voor vakantie heb gekocht.
Ik heb sony al gevraagd wat mijn mogelijkheden zijn want ben in staat om hem terug te sturen. Na 1,5 maand nog geen spel kunnen spelen?
Ik heb mijn thema op 9 Juni gedownload. Na 9 Juli Gebeld. Ik kreeg te horen dat het nog wel eens 2 weken kon duren vanwege de drukte!
Ik heb hem nu nog niet binnen. Heb ze al gevraagd wat nu mijn opties zijn, aangezien ik de spelcomputer voor vakantie heb gekocht.
Ik heb sony al gevraagd wat mijn mogelijkheden zijn want ben in staat om hem terug te sturen. Na 1,5 maand nog geen spel kunnen spelen?
Vreemd dat ze tegen je jou zeiden dat het 2 weken kan duren. Tegen mij zeiden ze gisteren 1 a 2 dagen.....
Mijn mening over mijn 12 games:
Wipeout Pure -> Kenden we opzich al van de PS3 en is een heerlijk spel
Pursuit Force - moet ik nog proberen, schijnt een topper te zijn voor de PSP
NFS SHift -> Valt zwaar tegen
Motorstorm Arctic edge -> leuke arcade baggeren, veel fun, net als de echte Motorstorm voor PS3
LBP - Nog niet geprobeerd, maar zal wel gelijkaardig zijn aan LBP op PS3?
GTA VCS -> JHad ik al op de PS2, en is een leuk spel
Gran Turismo -> Valt me tegen door gebrrek aan career
Assasins creed - Moet ik nog opstarten
World cup 2010 -> Leuk voetbalspel om zo nu en dan ff te doen in een dood momentje
Welcome back:
Killzone liberation - Niet mijn type spel
Modnation racers - Heerlijk spel! Echt
Wipeout Pure -> Kenden we opzich al van de PS3 en is een heerlijk spel
Pursuit Force - moet ik nog proberen, schijnt een topper te zijn voor de PSP
NFS SHift -> Valt zwaar tegen
Motorstorm Arctic edge -> leuke arcade baggeren, veel fun, net als de echte Motorstorm voor PS3
LBP - Nog niet geprobeerd, maar zal wel gelijkaardig zijn aan LBP op PS3?
GTA VCS -> JHad ik al op de PS2, en is een leuk spel
Gran Turismo -> Valt me tegen door gebrrek aan career
Assasins creed - Moet ik nog opstarten
World cup 2010 -> Leuk voetbalspel om zo nu en dan ff te doen in een dood momentje
Welcome back:
Killzone liberation - Niet mijn type spel
Modnation racers - Heerlijk spel! Echt
Hmm, afgelopen woensdag dus gebeld dat ik mijn code nog niet had ontvangen, werd me verteld dat het geregeld werd en dat ik zsm, binnen een paar dagen een code zou hebben, maar als het niet zo was dan zou ik maar aan het begin van de week terug moeten bellen.
Dus ik bel vanmorgen terug, was het enige dat ze me kon vertellen dat de code inderdaad was aangevraagd, maar dat ze niet kon zeggen wanneer die kwam. Uiteindelijk vertelde ze dat er op haar scherm 'within a few days' stond, maar ze durfde niet te zeggen hoe lang het zou duren...
Dus ik bel vanmorgen terug, was het enige dat ze me kon vertellen dat de code inderdaad was aangevraagd, maar dat ze niet kon zeggen wanneer die kwam. Uiteindelijk vertelde ze dat er op haar scherm 'within a few days' stond, maar ze durfde niet te zeggen hoe lang het zou duren...
Ik heb een probleem met m'n gedownloade spellen.
Ik heb twee games gedownload met de Welcome Back maand playstation plus. Daarna heb ik een jaarabbonement op plus genomen. Deze twee PSP games die ik tijdens de eerste maand plus heb gedownload willen echter niet meer werken. Dit probleem heb ik alleen op de PSP. De gratis PS Plus games op de PS3 heb ik geen problemen mee gehad. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb twee games gedownload met de Welcome Back maand playstation plus. Daarna heb ik een jaarabbonement op plus genomen. Deze twee PSP games die ik tijdens de eerste maand plus heb gedownload willen echter niet meer werken. Dit probleem heb ik alleen op de PSP. De gratis PS Plus games op de PS3 heb ik geen problemen mee gehad. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb vandaag ook gebeld met betrekking op de games.
Ik heb mijn thema 9 juni gedownload. Na een maand gebeld. Toen zou het max 2 weken duren. Toen weer gebeld. Wisten ze met vrij weinig te vertellen.
Vandaag weer gebeld. Mevrouw van de helpdesk zij dat engeland alleen zegt, ja we gaan ze versturen. Concreet wanneer, Onbekend! Ik kreeg met geen mogelijkheid nu een antwoord met een keiharde datum wanneer ik mijn code kan verwachten.
Ik geloof er niet meer in, heb ook aangegeven dat ik dat ding heb gekocht om er op de gamen en niet om hem in de kast te hebben liggen tot de PSVita uit komt
Ik heb mijn thema 9 juni gedownload. Na een maand gebeld. Toen zou het max 2 weken duren. Toen weer gebeld. Wisten ze met vrij weinig te vertellen.
Vandaag weer gebeld. Mevrouw van de helpdesk zij dat engeland alleen zegt, ja we gaan ze versturen. Concreet wanneer, Onbekend! Ik kreeg met geen mogelijkheid nu een antwoord met een keiharde datum wanneer ik mijn code kan verwachten.
Ik geloof er niet meer in, heb ook aangegeven dat ik dat ding heb gekocht om er op de gamen en niet om hem in de kast te hebben liggen tot de PSVita uit komt
Ik ben aan het twijfelen om een PSP te halen (of via vraag & aanbod) te kopen. Waar moet je op letten en wat zijn de verschillen tussen de nummers?
Ik zie bij vraag & aanbod ze wel staan voor leuke prijsjes. Is voor mij meer voor de vakantie. Maar ik lees hier verhalen over 10 gratis games?
Ik zie bij vraag & aanbod ze wel staan voor leuke prijsjes. Is voor mij meer voor de vakantie. Maar ik lees hier verhalen over 10 gratis games?
Via google kan je makkelijk info vinden over de verschillen tussen alle PSP modellen.Pannekoek81 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:08:
Ik ben aan het twijfelen om een PSP te halen (of via vraag & aanbod) te kopen. Waar moet je op letten en wat zijn de verschillen tussen de nummers?
Als je een nieuwe PSP Go koopt krijg je een code waarmee je 10 games kan downloaden.
De download code krijg je later via e-mail.
[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 27-07-2011 13:14 ]
Wikipedia: PlayStation PortablePannekoek81 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:08:
Wikipedia: PlayStation Portable
Wikipedia: Lijst van PSP-spellen
Zo, vandaag eindelijk mijn PSPgo promotiecode ontvangen. Heeft 'iets' langer geduurd dan verwacht, maar nu kan ik eindelijk eens aan de slag met dat ding.
Wel downloaden met mediago hè, anders duurt t echt extreem lang..
overigens vind ik Avatar echt een boutgame..
Een tijdje terug zag ik nog een gele Simpson PSP Limited edition? zag er wel grappig uit
alleen veel te duur in die winkel.
deze:

Kostte alleen wel 180euro..
overigens vind ik Avatar echt een boutgame..
Een tijdje terug zag ik nog een gele Simpson PSP Limited edition? zag er wel grappig uit
deze:

Kostte alleen wel 180euro..
[ Voor 57% gewijzigd door GAIAjohan op 29-07-2011 10:17 ]
Zal ik zeker doen ja. Heb al eerder games gedownload via PNS en das retetraag. Met 10 games downloaden kan je wel een week vakantie opnemen dan.GAIAjohan schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:58:
Wel downloaden met mediago hè, anders duurt t echt extreem lang..
Na contact gehad te hebben met de PlayStation helpdesk, had ik nog steeds geen code ontvangen. Ik heb gisteren weer gebeld en mij werd verteld dat er direct contact opgenomen zou worden met Engeland en dat ik deze week nog wat zou horen. Vandaag werd ik inderdaad teruggebeld (erg netjes) en ik kreeg te horen dat ik de 10 gratis games kon downloaden. Er is geen code opgestuurd, maar de PlayStation helpdesk heeft de code al voor mij ingevoerd. Via de PSPgo -> accountbeheer -> transactiebeheer -> lijst van services -> pspgo kan ik inderdaad de games downloaden.
[ Voor 19% gewijzigd door Sonicfreak op 05-08-2011 13:30 ]
Ik heb het ding nog steeds niet echt gebruikt tot nu, dus ik moet nog wel even wachten op de games zoals ik hier lees.. 
Hebben jullie een nieuwe PSN account aangemaakt of kan ik het ook gewoon met mijn bestaande (PS3) account activeren?
Ah, nevermind, moet beter lezen
Hebben jullie een nieuwe PSN account aangemaakt of kan ik het ook gewoon met mijn bestaande (PS3) account activeren?
Ah, nevermind, moet beter lezen
[ Voor 8% gewijzigd door Sp33dFr34k op 06-08-2011 22:10 ]
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
Ik heb mijn code ook gekregen en probeer nu die 10 spellen te downloaden met Media Go.
Nu is het eerste spel gelukt om te downloaden, maar hoe kan ik nu die andere 9 doen? ALs ik opnieuw probeer de code in te voeren geeft ie aan dat ie al gebruikt is, maar waar vind ik nu de 9 spellen?
Op de PSP zelf kan ik het wel vinden: accountbeheer-transactiebeheer-lijst van services
edit: als ik met Media Go hetzelfde probeer als bovenstaande krijg ik melding dat de store offline is. Vreemd. Nou, download nu de 2e game rechstreeks op de PSP Go. Gaat wel een stuk langzamer, ca. 1,5 uur voor LBP
Nu is het eerste spel gelukt om te downloaden, maar hoe kan ik nu die andere 9 doen? ALs ik opnieuw probeer de code in te voeren geeft ie aan dat ie al gebruikt is, maar waar vind ik nu de 9 spellen?
Op de PSP zelf kan ik het wel vinden: accountbeheer-transactiebeheer-lijst van services
edit: als ik met Media Go hetzelfde probeer als bovenstaande krijg ik melding dat de store offline is. Vreemd. Nou, download nu de 2e game rechstreeks op de PSP Go. Gaat wel een stuk langzamer, ca. 1,5 uur voor LBP
[ Voor 35% gewijzigd door Bigfoot op 08-08-2011 20:11 ]
Je moet ze allemaal 2 seconden downloaden met de PSP. Dan annuleren. Dan staan ze allemaal in je 'gedownload lijst, en kun je ze aanklikken in mediago.
Dank voor de tip, GAIAjohan, dat ga ik proberen!
Ik heb nu die email met de code al gekregen, echter denk ik eraan deze op een aparte account te zetten. Kan ik dat evengoed nog doen, ook al heb ik die code dan met een andere PSN account aangevraagd? Lijkt me wel toch?
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
Ja, dat kanSp33dFr34k schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 18:01:
Ik heb nu die email met de code al gekregen, echter denk ik eraan deze op een aparte account te zetten. Kan ik dat evengoed nog doen, ook al heb ik die code dan met een andere PSN account aangevraagd? Lijkt me wel toch?
Sank joe verri mutsj!