Bezig met Maverick Hunter X. Zo zou een remake moeten zijn!
Ik heb mijn code 
Nu aan t downloaden..
Nu aan t downloaden..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Voor Nederland: 0495-574817. Ze zijn tot 20:00 bereikbaar.
Morgen ook maar eens een belletje doen, ben ook al sinds het PSN er weer is aan het wachten.
Vandaag ook maar even gebeld met de PlayStation helpdesk. Men kon zien dat ik de PSPgo geactiveerd heb en het promotiethema gedownload op 2 juni. Normaal gesproken wordt dan binnen 30 dagen automatisch de code gegenereerd en verstuurd, maar dat is nu niet gebeurd.
Mijn issue wordt doorgespeeld naar PlayStation Engeland en dan wordt de code handmatig aangemaakt. Zodra dat gebeurd is, krijg ik bericht van de Nederlandse helpdesk.
Mijn issue wordt doorgespeeld naar PlayStation Engeland en dan wordt de code handmatig aangemaakt. Zodra dat gebeurd is, krijg ik bericht van de Nederlandse helpdesk.
[ Voor 4% gewijzigd door Sonicfreak op 20-07-2011 09:39 ]
Zelfde verhaal bij mij inderdaad. Net gebeld en Engeland gaat het oplossen. Zou leuk zijn voor de kids als ik het nog voor de vakantie krijg.
Ik vind de accu van de PSP go wel erg snel leeg gaan.. Maar goed..
Gran Turismo valt me een beetje tegen.. Maar ach..
Voor 100 euro, uiteindelijk 12 games + PSP go. beter kan toch niet?
Gran Turismo valt me een beetje tegen.. Maar ach..
Voor 100 euro, uiteindelijk 12 games + PSP go. beter kan toch niet?
Vanmiddag ook teruggebeld door de klantenservice dat ze mijn code hadden. Nu dan toch eindelijk de 10 games
. Heb nu uiteindelijk ~80 euro betaald voor de PSP met 13 games.
Ben overigens erg te spreken over de klantenservice.
Ben overigens erg te spreken over de klantenservice.
Nou,
Ik heb mijn thema op 9 Juni gedownload. Na 9 Juli Gebeld. Ik kreeg te horen dat het nog wel eens 2 weken kon duren vanwege de drukte!
Ik heb hem nu nog niet binnen. Heb ze al gevraagd wat nu mijn opties zijn, aangezien ik de spelcomputer voor vakantie heb gekocht.
Ik heb sony al gevraagd wat mijn mogelijkheden zijn want ben in staat om hem terug te sturen. Na 1,5 maand nog geen spel kunnen spelen?
Ik heb mijn thema op 9 Juni gedownload. Na 9 Juli Gebeld. Ik kreeg te horen dat het nog wel eens 2 weken kon duren vanwege de drukte!
Ik heb hem nu nog niet binnen. Heb ze al gevraagd wat nu mijn opties zijn, aangezien ik de spelcomputer voor vakantie heb gekocht.
Ik heb sony al gevraagd wat mijn mogelijkheden zijn want ben in staat om hem terug te sturen. Na 1,5 maand nog geen spel kunnen spelen?
Vreemd dat ze tegen je jou zeiden dat het 2 weken kan duren. Tegen mij zeiden ze gisteren 1 a 2 dagen.....
Mijn mening over mijn 12 games:
Wipeout Pure -> Kenden we opzich al van de PS3 en is een heerlijk spel
Pursuit Force - moet ik nog proberen, schijnt een topper te zijn voor de PSP
NFS SHift -> Valt zwaar tegen
Motorstorm Arctic edge -> leuke arcade baggeren, veel fun, net als de echte Motorstorm voor PS3
LBP - Nog niet geprobeerd, maar zal wel gelijkaardig zijn aan LBP op PS3?
GTA VCS -> JHad ik al op de PS2, en is een leuk spel
Gran Turismo -> Valt me tegen door gebrrek aan career
Assasins creed - Moet ik nog opstarten
World cup 2010 -> Leuk voetbalspel om zo nu en dan ff te doen in een dood momentje
Welcome back:
Killzone liberation - Niet mijn type spel
Modnation racers - Heerlijk spel! Echt
Wipeout Pure -> Kenden we opzich al van de PS3 en is een heerlijk spel
Pursuit Force - moet ik nog proberen, schijnt een topper te zijn voor de PSP
NFS SHift -> Valt zwaar tegen
Motorstorm Arctic edge -> leuke arcade baggeren, veel fun, net als de echte Motorstorm voor PS3
LBP - Nog niet geprobeerd, maar zal wel gelijkaardig zijn aan LBP op PS3?
GTA VCS -> JHad ik al op de PS2, en is een leuk spel
Gran Turismo -> Valt me tegen door gebrrek aan career
Assasins creed - Moet ik nog opstarten
World cup 2010 -> Leuk voetbalspel om zo nu en dan ff te doen in een dood momentje
Welcome back:
Killzone liberation - Niet mijn type spel
Modnation racers - Heerlijk spel! Echt
Hmm, afgelopen woensdag dus gebeld dat ik mijn code nog niet had ontvangen, werd me verteld dat het geregeld werd en dat ik zsm, binnen een paar dagen een code zou hebben, maar als het niet zo was dan zou ik maar aan het begin van de week terug moeten bellen.
Dus ik bel vanmorgen terug, was het enige dat ze me kon vertellen dat de code inderdaad was aangevraagd, maar dat ze niet kon zeggen wanneer die kwam. Uiteindelijk vertelde ze dat er op haar scherm 'within a few days' stond, maar ze durfde niet te zeggen hoe lang het zou duren...
Dus ik bel vanmorgen terug, was het enige dat ze me kon vertellen dat de code inderdaad was aangevraagd, maar dat ze niet kon zeggen wanneer die kwam. Uiteindelijk vertelde ze dat er op haar scherm 'within a few days' stond, maar ze durfde niet te zeggen hoe lang het zou duren...
Ik heb een probleem met m'n gedownloade spellen.
Ik heb twee games gedownload met de Welcome Back maand playstation plus. Daarna heb ik een jaarabbonement op plus genomen. Deze twee PSP games die ik tijdens de eerste maand plus heb gedownload willen echter niet meer werken. Dit probleem heb ik alleen op de PSP. De gratis PS Plus games op de PS3 heb ik geen problemen mee gehad. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb twee games gedownload met de Welcome Back maand playstation plus. Daarna heb ik een jaarabbonement op plus genomen. Deze twee PSP games die ik tijdens de eerste maand plus heb gedownload willen echter niet meer werken. Dit probleem heb ik alleen op de PSP. De gratis PS Plus games op de PS3 heb ik geen problemen mee gehad. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb vandaag ook gebeld met betrekking op de games.
Ik heb mijn thema 9 juni gedownload. Na een maand gebeld. Toen zou het max 2 weken duren. Toen weer gebeld. Wisten ze met vrij weinig te vertellen.
Vandaag weer gebeld. Mevrouw van de helpdesk zij dat engeland alleen zegt, ja we gaan ze versturen. Concreet wanneer, Onbekend! Ik kreeg met geen mogelijkheid nu een antwoord met een keiharde datum wanneer ik mijn code kan verwachten.
Ik geloof er niet meer in, heb ook aangegeven dat ik dat ding heb gekocht om er op de gamen en niet om hem in de kast te hebben liggen tot de PSVita uit komt
Ik heb mijn thema 9 juni gedownload. Na een maand gebeld. Toen zou het max 2 weken duren. Toen weer gebeld. Wisten ze met vrij weinig te vertellen.
Vandaag weer gebeld. Mevrouw van de helpdesk zij dat engeland alleen zegt, ja we gaan ze versturen. Concreet wanneer, Onbekend! Ik kreeg met geen mogelijkheid nu een antwoord met een keiharde datum wanneer ik mijn code kan verwachten.
Ik geloof er niet meer in, heb ook aangegeven dat ik dat ding heb gekocht om er op de gamen en niet om hem in de kast te hebben liggen tot de PSVita uit komt
Ik ben aan het twijfelen om een PSP te halen (of via vraag & aanbod) te kopen. Waar moet je op letten en wat zijn de verschillen tussen de nummers?
Ik zie bij vraag & aanbod ze wel staan voor leuke prijsjes. Is voor mij meer voor de vakantie. Maar ik lees hier verhalen over 10 gratis games?
Ik zie bij vraag & aanbod ze wel staan voor leuke prijsjes. Is voor mij meer voor de vakantie. Maar ik lees hier verhalen over 10 gratis games?
Via google kan je makkelijk info vinden over de verschillen tussen alle PSP modellen.Pannekoek81 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:08:
Ik ben aan het twijfelen om een PSP te halen (of via vraag & aanbod) te kopen. Waar moet je op letten en wat zijn de verschillen tussen de nummers?
Als je een nieuwe PSP Go koopt krijg je een code waarmee je 10 games kan downloaden.
De download code krijg je later via e-mail.
[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 27-07-2011 13:14 ]
Wikipedia: PlayStation PortablePannekoek81 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:08:
Wikipedia: PlayStation Portable
Wikipedia: Lijst van PSP-spellen
Anoniem: 404849
Zo, vandaag eindelijk mijn PSPgo promotiecode ontvangen. Heeft 'iets' langer geduurd dan verwacht, maar nu kan ik eindelijk eens aan de slag met dat ding.
Wel downloaden met mediago hè, anders duurt t echt extreem lang..
overigens vind ik Avatar echt een boutgame..
Een tijdje terug zag ik nog een gele Simpson PSP Limited edition? zag er wel grappig uit
alleen veel te duur in die winkel.
deze:

Kostte alleen wel 180euro..
overigens vind ik Avatar echt een boutgame..
Een tijdje terug zag ik nog een gele Simpson PSP Limited edition? zag er wel grappig uit
deze:

Kostte alleen wel 180euro..
[ Voor 57% gewijzigd door GAIAjohan op 29-07-2011 10:17 ]
Anoniem: 404849
Zal ik zeker doen ja. Heb al eerder games gedownload via PNS en das retetraag. Met 10 games downloaden kan je wel een week vakantie opnemen dan.GAIAjohan schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:58:
Wel downloaden met mediago hè, anders duurt t echt extreem lang..
Na contact gehad te hebben met de PlayStation helpdesk, had ik nog steeds geen code ontvangen. Ik heb gisteren weer gebeld en mij werd verteld dat er direct contact opgenomen zou worden met Engeland en dat ik deze week nog wat zou horen. Vandaag werd ik inderdaad teruggebeld (erg netjes) en ik kreeg te horen dat ik de 10 gratis games kon downloaden. Er is geen code opgestuurd, maar de PlayStation helpdesk heeft de code al voor mij ingevoerd. Via de PSPgo -> accountbeheer -> transactiebeheer -> lijst van services -> pspgo kan ik inderdaad de games downloaden.
[ Voor 19% gewijzigd door Sonicfreak op 05-08-2011 13:30 ]
Ik heb het ding nog steeds niet echt gebruikt tot nu, dus ik moet nog wel even wachten op de games zoals ik hier lees.. 
Hebben jullie een nieuwe PSN account aangemaakt of kan ik het ook gewoon met mijn bestaande (PS3) account activeren?
Ah, nevermind, moet beter lezen
Hebben jullie een nieuwe PSN account aangemaakt of kan ik het ook gewoon met mijn bestaande (PS3) account activeren?
Ah, nevermind, moet beter lezen
[ Voor 8% gewijzigd door Sp33dFr34k op 06-08-2011 22:10 ]
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
Ik heb mijn code ook gekregen en probeer nu die 10 spellen te downloaden met Media Go.
Nu is het eerste spel gelukt om te downloaden, maar hoe kan ik nu die andere 9 doen? ALs ik opnieuw probeer de code in te voeren geeft ie aan dat ie al gebruikt is, maar waar vind ik nu de 9 spellen?
Op de PSP zelf kan ik het wel vinden: accountbeheer-transactiebeheer-lijst van services
edit: als ik met Media Go hetzelfde probeer als bovenstaande krijg ik melding dat de store offline is. Vreemd. Nou, download nu de 2e game rechstreeks op de PSP Go. Gaat wel een stuk langzamer, ca. 1,5 uur voor LBP
Nu is het eerste spel gelukt om te downloaden, maar hoe kan ik nu die andere 9 doen? ALs ik opnieuw probeer de code in te voeren geeft ie aan dat ie al gebruikt is, maar waar vind ik nu de 9 spellen?
Op de PSP zelf kan ik het wel vinden: accountbeheer-transactiebeheer-lijst van services
edit: als ik met Media Go hetzelfde probeer als bovenstaande krijg ik melding dat de store offline is. Vreemd. Nou, download nu de 2e game rechstreeks op de PSP Go. Gaat wel een stuk langzamer, ca. 1,5 uur voor LBP
[ Voor 35% gewijzigd door Bigfoot op 08-08-2011 20:11 ]
Je moet ze allemaal 2 seconden downloaden met de PSP. Dan annuleren. Dan staan ze allemaal in je 'gedownload lijst, en kun je ze aanklikken in mediago.
Dank voor de tip, GAIAjohan, dat ga ik proberen!
Ik heb nu die email met de code al gekregen, echter denk ik eraan deze op een aparte account te zetten. Kan ik dat evengoed nog doen, ook al heb ik die code dan met een andere PSN account aangevraagd? Lijkt me wel toch?
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
Ja, dat kanSp33dFr34k schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 18:01:
Ik heb nu die email met de code al gekregen, echter denk ik eraan deze op een aparte account te zetten. Kan ik dat evengoed nog doen, ook al heb ik die code dan met een andere PSN account aangevraagd? Lijkt me wel toch?
Sank joe verri mutsj!
Zo ik heb een psp go overgenomen. Stonden een paar games op. Ik heb een nieuw account aangemaakt en nu starten die games niet meer op. Geen toegang mee met mijn account. Zucht... is dit aan te passen via Sony? Waren volgens mij alle games van het pspgo welkom pakket en daarbij de 2 god of war spellen. Iemand een idee? Ik probeerde al in te loggen op playstation store via internet om te kijken of daar iets stond, maar helaas: The server is currently down for maintenance.
Dit lijkt me niet mogelijk. Dan zou je de PSN account van de vorige eigenaar over moeten nemen. Daar zijn immers de games mee gekocht.
Kan ik dat account dan wel aanpassen naar mn eigen naam enzo??
De melding: Deze inhoud is niet toegankelijk met uw account
De melding: Deze inhoud is niet toegankelijk met uw account
[ Voor 33% gewijzigd door Pannekoek81 op 10-08-2011 20:47 ]
Anoniem: 87302
Je koopt een psp met spellen. Oplossing: custom firmware erop zetten en via torrents die spellen die erop zitten downloaden, je zal idioot zijn om sony opnieuw geld voor die spellen te geven.Pannekoek81 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 20:17:
Zo ik heb een psp go overgenomen. Stonden een paar games op. Ik heb een nieuw account aangemaakt en nu starten die games niet meer op. Geen toegang mee met mijn account. Zucht... is dit aan te passen via Sony? Waren volgens mij alle games van het pspgo welkom pakket en daarbij de 2 god of war spellen. Iemand een idee? Ik probeerde al in te loggen op playstation store via internet om te kijken of daar iets stond, maar helaas: The server is currently down for maintenance.
Lees je voortaan even in, pannekoek81.
Om toegang te krijgen tot de games heb je het wachtwoord nodig van het PSn account waarmee de games zijn gedownload. De naam daarvan kun je niet meer aanpassen, maar dat maakt voor het menu op je psp niets uit.
Om toegang te krijgen tot de games heb je het wachtwoord nodig van het PSn account waarmee de games zijn gedownload. De naam daarvan kun je niet meer aanpassen, maar dat maakt voor het menu op je psp niets uit.
Ik heb degene al gemaild. Via google ook al wat gevonden. Nu blijkt degene van wie die was toch niet het promotie pakket te hebben gedownload. Kan ik dit nu wel doen met het nieuwe account?
Custom Firmware, hmmm geen zin in de risico's dat ie het niet meer doet straks.
Custom Firmware, hmmm geen zin in de risico's dat ie het niet meer doet straks.
Nee dat kan hoogstwaarschijnlijk niet. Het promotiepakket geld alleen voor de eerste keer dat de psp wordt geactiveerd met een account. Hij zou dus (als de go niet ouder is dan april vorig jaar) een code moeten hebben ontvangen (of kan deze alsnog ontvangen). Hoogstwaarschijnlijk kun je deze code wel gebruiken op een nieuw account.
Je kunt proberen het pspgo promotie thema te downloaden op je eigen account en opbellen naar de klantenservice ...
Welke spellen stonden er dan eigenlijk op?
Welke spellen stonden er dan eigenlijk op?
[ Voor 16% gewijzigd door rdjnl op 10-08-2011 21:08 ]
Ik heb ondertussen ook het account van de vorige eigenaar. Kan ik er 2 tegelijk opzetten? Antwoord gevonden, 1 account erop.
Ik heb het promotie thema gewoon gedownload en wacht het wel even af. Lees hier dat het wel even kan duren.
Ik heb het promotie thema gewoon gedownload en wacht het wel even af. Lees hier dat het wel even kan duren.
[ Voor 9% gewijzigd door Pannekoek81 op 10-08-2011 21:12 . Reden: Antwoord al gevonden ]
Je krijgt die 10 gratis games niet bij een tweedehands PSPGoPannekoek81 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 21:08:
Ik heb ondertussen ook het account van de vorige eigenaar. Kan ik er 2 tegelijk opzetten? Antwoord gevonden, 1 account erop.
Ok. Dan pak ik gewoon het account van de vorige eigenaar en gebruik ik die wel voor de huidige en eventueel nieuwe spellen
. Ff kijken hoe ik wel makkelijk zijn save games weg kan doen. Ff bij 0 beginnen.
Thnx voor antwoorden.
Thnx voor antwoorden.
Ik geraak met mijn PSP 2000 niet op mijn draadloos netwerk. Ik heb zo'n Fibernet shake van Telenet, dus het draadloos internet komt van een router van Telenet zelf. Hier de routerinstellingen:
Wifi standaard: 802.11bgn
Wifi kanaal: Automatisch
Wifi frequentie: 2.4 Ghz
Beveiliging: WPA/WPA2 PSK
Mijn PSP vindt meestal het netwerk zelfs niet, laats staan verbinden.
Je PSP lust geen WPA2 PSK beveiliging
Speciaal voor de PSP heb ik nog een tweede AP staan met WEP beveiliging
[ Voor 50% gewijzigd door GAIAjohan op 12-08-2011 17:16 ]
WPA vreten ze gewoon, werkt bij mij thuis prima.GAIAjohan schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:15:
[ Voor 70% gewijzigd door S_Chief op 12-08-2011 17:26 ]
Er staat bij de instellingen:GAIAjohan schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:15:
WPA/WPA2 PSK (automatisch)
Zou dit dan geen Mixed zijn, zodat hij zowel gewoon WPA als WPA2 uitzendt? Dan moet het toch werken met deze instellingen?
Hoort gewoon te werken ja. Ik weet het niet meer zeker, maar als het kan op de PSP; probeer te wisselen tussen TKIP en AES.
Tja, heb dan maar de beveiliging verandert naar WPA. Nu werkt het idd wel, jammer dat het niet anders gaat. Bedankt voor de hulp!SChief schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:30:
Hoort gewoon te werken ja. Ik weet het niet meer zeker, maar als het kan op de PSP; probeer te wisselen tussen TKIP en AES.
Vraagje, is de meerprijs van een 3004 het waard tegenover een 2004? Gaat om zeg 10 euro
Jawel. Veel beter scherm. Vond het scherm van de 2004 verschrikkelijk! 3004 is stukke beter!Pannekoek81 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:25:
Vraagje, is de meerprijs van een 3004 het waard tegenover een 2004? Gaat om zeg 10 euro
PSP 2004 van mij vind het netwerk ook niet. PSP go wel en verbind er ook mee.Satangel schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:14:
Ik geraak met mijn PSP 2000 niet op mijn draadloos netwerk. Ik heb zo'n Fibernet shake van Telenet, dus het draadloos internet komt van een router van Telenet zelf. Hier de routerinstellingen:
Anoniem: 279033
Er is dus een nieuwe PSP aangekondigd....zonder Wifi. Betekent dat dat je dan geen multiplayer kan doen?
Klopt.Anoniem: 279033 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 07:40:
Er is dus een nieuwe PSP aangekondigd....zonder Wifi. Betekent dat dat je dan geen multiplayer kan doen?
Ik weet alleen niet of de Ad Hoc feature ook via WiFi werkt.
[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 17-08-2011 08:50 ]
Mijn netwerk draait ook op WEP, maar dan voor de Nintendo DS.GAIAjohan schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:15:
Ach, zoveel zal er hier niet ingebroken worden.
Geldt de 10 gratis games actie nog steeds? Ik zie op de Nederlandse PSP-site wel een hele walkthrough hoe je dit activeert etc, maar er staat geen einddatum van de actie..
De einddatum is 31 augustus 2011, voor die tijd moet je dus dat thema downloaden.
http://nl.playstation.com...-de-PSPgo-gameaanbieding/
http://nl.playstation.com...-de-PSPgo-gameaanbieding/
Van donderdag tot zaterdag is er een aanbieding bij bart smit, de psp go voor 99 euro inclusief gran turismo.
link
link
Dan zou ik hem vandaag kopen, kun je nog net die 10 gratis spellen krijgen.
[ Voor 8% gewijzigd door Bigfoot op 31-08-2011 09:20 ]
De e-plaza ook van het Bart Smit concern heeft hem ook voor die prijs. Dacht gelezen te hebben dat het alleen een online aanbieding was.
mijn zoon heeft een psp gekocht (die zonder wifi ) voor de games, nu wil ik me registreren op het playstation netwerk maar dat ligt er al meer dan een week uit... is er weer iets gekraakt ofzo ...
In de ps store zelf kom ik met mijn bestaande account toch gewoon zo binnen rollenGandalf68 schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:04:
mijn zoon heeft een psp gekocht (die zonder wifi ) voor de games, nu wil ik me registreren op het playstation netwerk maar dat ligt er al meer dan een week uit... is er weer iets gekraakt ofzo ...
Hoe kom je dan op het netwerk zonder wifi?
Anoniem: 279033
Ik meen me te herinneren dat dit ook via de PC kan maar weet het niet zeker.Bigfoot schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:51:
Hoe kom je dan op het netwerk zonder wifi?
https://store.playstation...ntRegistrationFlow.action als ik daar dus na toega krijg ik te zien dat er onderhoud gepleegd wordt...maar dat zie ik dus nu al een paar weken zo ..
Je kunt media go installeren om in de playstation store te kunnen winkelen.
http://mediago.sony.com/enu/introduction/
Of je op die manier een nieuw account kunt aanmaken, weet ik niet.
http://mediago.sony.com/enu/introduction/
Of je op die manier een nieuw account kunt aanmaken, weet ik niet.
Hey,
Ik heb zojuist Final Fantasy IV the complete Collection binnengekregen. Na 30 minuten gamen besloot ik om te saven. Maar toen kwam ik erachter dat het niet kon! Elke keer krijg ik het bericht:
There is no data. (80110327)
Save data failed to load.
Formatteren werkt niet, alles resetten werkt niet.. Games zoals Loco Roco en Killzone werken wel prima. Ik snap er niets van en Google helpt me ook niet verder.
Kan iemand mij helpen?
Mvg
Ik heb zojuist Final Fantasy IV the complete Collection binnengekregen. Na 30 minuten gamen besloot ik om te saven. Maar toen kwam ik erachter dat het niet kon! Elke keer krijg ik het bericht:
There is no data. (80110327)
Save data failed to load.
Formatteren werkt niet, alles resetten werkt niet.. Games zoals Loco Roco en Killzone werken wel prima. Ik snap er niets van en Google helpt me ook niet verder.
Kan iemand mij helpen?
Mvg
Kan je wel de game DATA te installeren?
[ Voor 15% gewijzigd door Ike. op 21-06-2012 10:32 ]
Sinds lange tijd zit er op mijn vrouw d'r FFVII 10th anniversary PSP-2000 een kras op het scherm. Toendertijd weg geprobeert te halen met dat spul voor de mobieltjes wat redelijk gelukt is, maar je blijft altijd zien dat er wat meer gebeurd is.
Voor het weekend nog Sony een mail gestuurd om te vragen wat het zou kosten om de voorkant te laten vervangen. Het lijkt me nog steeds dat het een standaard silver is met FFVII opdruk op de achterkant.
Heb snel van Sony een antwoord gehad dat ze voor omruil in aanmerking zou komen en dat ze eerst gingen bekijken of die nog te krijgen zijn.
Ik verwacht zelf van niet, dus wil dan vragen of ze a) een voorkantje op kunnen sturen (dan doe ik het zelf) of b) dat ik hem op stuur en dat zij de voorkant kunnen omwisselen.
Wat anders ook nog zou kunnen is kijken of ik aan een originele silver voorkant kan komen en deze omwissel.
Jammer genoeg is er niemand die kan vertellen of het om een silver gaat met opdruk of dat het een speciale kleur is.
Voor het weekend nog Sony een mail gestuurd om te vragen wat het zou kosten om de voorkant te laten vervangen. Het lijkt me nog steeds dat het een standaard silver is met FFVII opdruk op de achterkant.
Heb snel van Sony een antwoord gehad dat ze voor omruil in aanmerking zou komen en dat ze eerst gingen bekijken of die nog te krijgen zijn.
Ik verwacht zelf van niet, dus wil dan vragen of ze a) een voorkantje op kunnen sturen (dan doe ik het zelf) of b) dat ik hem op stuur en dat zij de voorkant kunnen omwisselen.
Wat anders ook nog zou kunnen is kijken of ik aan een originele silver voorkant kan komen en deze omwissel.
Jammer genoeg is er niemand die kan vertellen of het om een silver gaat met opdruk of dat het een speciale kleur is.
Even een schopje aan dit topic. Ik heb niet zo lang geleden een PSP mogen ontvangen en vermaak me er tot heden prima mee. Maar is er een lijstje van must have games die je moet hebben gespeeld op dit apparaat? Ik heb tot heden enkel ervaring met Loco Roco (leuk!) en Patapon (minder leuk als verwacht, die wil ik nog omruilen voor een andere game). Ik heb ook nog GTA Liberty City, Silent Hill (deel onbekend) en Crash Bandicoot, maar die kreeg ik er bij. Dus als men tips heeft (of linkjes naar lijstjes), ze zijn zeer welkom!
Nog even dit topic omhoog schoppen dan maar.
Ik heb hier nog een PSP 3004, weining gebruikt de afgelopen jaren dus wil ik 'em wel verkopen. Wat is dit tegenwoordig nog waard? Heb er de volgende spellen bij, alsook een 2 GB Mem card (Pro Duo).
Ik heb hier nog een PSP 3004, weining gebruikt de afgelopen jaren dus wil ik 'em wel verkopen. Wat is dit tegenwoordig nog waard? Heb er de volgende spellen bij, alsook een 2 GB Mem card (Pro Duo).
- PlayStation Network Collection - Puzzle Pack (Go! Puzzle - Lemmings - Go! Sudoku)
- Namco Museum Battle Collection
- Go! Sudoku
- Grand Theft Auto: Vice City Stories
- Ridge Racer 2
- Disney - Pixar Cars
- Disney - Pixar Ratatouille
Heren, dames en ander gespuis,
De hond van een collega heeft de dc jack (plug) van de adapter afgebeten (voor een oude psp-1000). Nu kan ik daar gewoon een nieuwe plug aan solderen maar ik loop tegen het probleem aan dat er nergens specs zijn te vinden voor de plug zelf. Heeft iemand een linkje naar de specs o.i.d. van de plug?
De hond van een collega heeft de dc jack (plug) van de adapter afgebeten (voor een oude psp-1000). Nu kan ik daar gewoon een nieuwe plug aan solderen maar ik loop tegen het probleem aan dat er nergens specs zijn te vinden voor de plug zelf. Heeft iemand een linkje naar de specs o.i.d. van de plug?
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
Nieuwe adapter kopen via eBay voor een paar euro is makkelijkerTyoi schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:27:
Heren, dames en ander gespuis,
Sorry voor het omhoog kicken van deze uitgestorven dinosaurus, maar ik heb een vraag. Mijn PSP-1004 heb ik destijds in de launch week gehaald, september 2005 dus, en je raadt het al, de batterij is niet helemaal lekker meer. De PSP is al jaren niet meer gebruikt, maar an sich nog steeds een prima handheld met een leuke library aan games.
Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe batterij (PSP-110), maar ik zie dat er een hoop neppe troep op de markt is. Wat is een beetje een realistische prijs voor een dergelijke batterij, en zijn onderstaande batterijen/toko's 'betrouwbaar'?
https://www.consolerepara...nl/p267_psp_batterij.html
https://www.123accu.nl/So...accu-huismerk-i10774.html
https://www.123accu.nl/So...accu-huismerk-i10778.html
https://www.onlinekabelsh...wWznNBPufkShoCP94QAvD_BwE
https://www.notebooktoebe...-psp-psp-110/#description
https://www.subtel.nl/Acc...00mAh-PSP-110-101558.html
Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe batterij (PSP-110), maar ik zie dat er een hoop neppe troep op de markt is. Wat is een beetje een realistische prijs voor een dergelijke batterij, en zijn onderstaande batterijen/toko's 'betrouwbaar'?
@MadDogMcCree heb je al contact gehad met Sony voor een losse batterij? Alhoewel ik verwacht dat ze de psp omruilen. Wilden ze toen met onze FFVII psp ook doen voor een willekeurige andere (eh nee, dan maar beschadigd in de kast leggen voor de sier).
Ben zelf nog op zoek naar een originele onbeschadigde psp 2000 front. Maar ook dat is niet te vinden. Alleen maar neppers.
Ben zelf nog op zoek naar een originele onbeschadigde psp 2000 front. Maar ook dat is niet te vinden. Alleen maar neppers.
[ Voor 20% gewijzigd door Arunia op 02-02-2018 00:11 ]
Ik heb nooit batterijen bij consolereparatie.eu besteld maar wel andere console onderdelen en ze zijn zoals gezegd gewoon echt orgineel, ik ga er dus vanuit dat als ze met de betreffende batterij uit het linkje zeggen dat deze orgineel is dan zal deze dat ook wezen.MadDogMcCree schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 23:19:
Sorry voor het omhoog kicken van deze uitgestorven dinosaurus, maar ik heb een vraag. Mijn PSP-1004 heb ik destijds in de launch week gehaald, september 2005 dus, en je raadt het al, de batterij is niet helemaal lekker meer. De PSP is al jaren niet meer gebruikt, maar an sich nog steeds een prima handheld met een leuke library aan games.
kreeg 1 keer een kapotte 3ds ribbon cable van hun, netjes aangegeven en foto's gemaakt en een nieuwe werd meteen verstuurd, qua service vind ik ze in ieder geval uitstekend
Ik heb hem vannacht even een 2e cycle gegeven, en het lijkt er op dat hij vooral even wakker geschud diende te worden. Waar hij gister binnen 15 minuten uitviel, houdt hij het nu al een 2 uur vol met de batterij indicatie op 3 streepjes. En dat terwijl hij op full brightness en in een game (daadwerkelijk ingame, geen menu, wel stationair) zit. Hij geeft 78% aan en iets meer dan 4 resterende uren.
Een nieuwe batterij lijkt dus voorlopig niet nodig ten zijn, maar wellicht wel handig om eens een charging dock te zoeken om de batterij 'wakker' te houden.
Een nieuwe batterij lijkt dus voorlopig niet nodig ten zijn, maar wellicht wel handig om eens een charging dock te zoeken om de batterij 'wakker' te houden.
Sony en een apparaat omruilen (ver) buiten de garantie..? Op basis waarvan..?Arunia schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 00:10:
@MadDogMcCree heb je al contact gehad met Sony voor een losse batterij? Alhoewel ik verwacht dat ze de psp omruilen. Wilden ze toen met onze FFVII psp ook doen voor een willekeurige andere (eh nee, dan maar beschadigd in de kast leggen voor de sier).
En wat betreft je 2000, er staan er aanzienlijk veel te koop, daar moet toch wel iets tussen zitten wat nog onbeschadigd is. Heb je wel gelijk een hele PSP ipv alleen een frontje
@Exorcist Voor een vast bedrag bedoelde ik eigenlijk.
Tja, had vorig jaar eentje gekocht via ebay vanuit NL. Zou onbeschadigd moeten zijn, maar was het niet. Deze dan ook terug gestuurd. Dan maar neerzetten voor het mooi ipv gebruiken.
Heb zelf de oude psp 1000 van mijn vrouw en zij heeft vorig jaar een psp go voor een hele zachte prijs bij de Bart Smit gekocht. Die stond er al jaren voor bijna 200 euro.
Tja, had vorig jaar eentje gekocht via ebay vanuit NL. Zou onbeschadigd moeten zijn, maar was het niet. Deze dan ook terug gestuurd. Dan maar neerzetten voor het mooi ipv gebruiken.
Heb zelf de oude psp 1000 van mijn vrouw en zij heeft vorig jaar een psp go voor een hele zachte prijs bij de Bart Smit gekocht. Die stond er al jaren voor bijna 200 euro.
Nog succes gehad? Ik heb ook een 1004 liggen waarvan de accu niet meer goed is (hij is nogal ehm, dik geworden...MadDogMcCree schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 23:19:
Ik heb het bij mijn originele accu gehouden. Na de 2e laadcycle doet hij het weer gewoon zoals vanouds. Vast niet meer de maximale capaciteit, maar voor nu voldoende. Ik denk dat ik wel nog een keer een grotere batterij van 3600mAh aanschaf. Deze zeg maar; https://www.123accu.nl/So...accu-huismerk-i10778.htmlS_Chief schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:54:
[...]
Nog succes gehad? Ik heb ook een 1004 liggen waarvan de accu niet meer goed is (hij is nogal ehm, dik geworden...). Liefst heb ik ook een originele accu.
Of ik moet ergens een kabeltje vinden die goed werkt i.c.m. een powerbank.
Beste,
Ik heb in 2011 een component-kabel van Qware, helaas is de kabel aan de korte kant en bij gebruik op een HDTV willen er aan de de zijkant zwarte balken voorkomen. Het vervelend is dat ik niet weet hoe je moet inzoomen. GTA LCS is daarbij heel erg klein.
Een ander oplossing is een illegale ROM op de computer, maar dat mag hier niet besproken worden.
@MadDogMcCree
Ik ben ook op zoek naar een accu. Maar ik ben bang dat een oplader PSP-104 (5V bij 2A) van een PSP-1004 mijn accu heeft vermoord (een PSP-3004).
De oude oplader was een PSP-384 (5V bij 1,5A) . Ik wilde de kabelbreuk herstellen, maar toen knipte ik de kabel op de verkeerde plek open.
Toen heb ik een PSP-104 gekocht.
Mijn accu doet het wel maar nadat je het uitgezet en een week weer aanzet is de accu alweer leeg.
Ik heb in 2011 een component-kabel van Qware, helaas is de kabel aan de korte kant en bij gebruik op een HDTV willen er aan de de zijkant zwarte balken voorkomen. Het vervelend is dat ik niet weet hoe je moet inzoomen. GTA LCS is daarbij heel erg klein.
Een ander oplossing is een illegale ROM op de computer, maar dat mag hier niet besproken worden.
@MadDogMcCree
Ik ben ook op zoek naar een accu. Maar ik ben bang dat een oplader PSP-104 (5V bij 2A) van een PSP-1004 mijn accu heeft vermoord (een PSP-3004).
De oude oplader was een PSP-384 (5V bij 1,5A) . Ik wilde de kabelbreuk herstellen, maar toen knipte ik de kabel op de verkeerde plek open.

Mijn accu doet het wel maar nadat je het uitgezet en een week weer aanzet is de accu alweer leeg.
[ Voor 9% gewijzigd door MedionAkoya op 25-11-2019 20:46 ]
Trein?
hoi
ik heb een probleem met mijn psp go. als ik de internet browser start en ik toets youtube in krijg ik een
melding "U staat op het punt om van een niet-gecodeerd naar een gecodeerde pagina te worden omgeleid.
Wilt u doorgaan." Ik klik op ja. Vervolgens krijg ik een melding "De veiligheid van de pagina kan niet worden bevestigd. Het basis-CA-certificaat dat de server gebruikt, is niet beschikbaar. Wilt u doorgaan" Als ik dan weer ja klik krijg ik steeds de zelfde melding. Wat moet ik doen?
ik heb een probleem met mijn psp go. als ik de internet browser start en ik toets youtube in krijg ik een
melding "U staat op het punt om van een niet-gecodeerd naar een gecodeerde pagina te worden omgeleid.
Wilt u doorgaan." Ik klik op ja. Vervolgens krijg ik een melding "De veiligheid van de pagina kan niet worden bevestigd. Het basis-CA-certificaat dat de server gebruikt, is niet beschikbaar. Wilt u doorgaan" Als ik dan weer ja klik krijg ik steeds de zelfde melding. Wat moet ik doen?
Waarom wil je eigenlijk op YouTube met je PSP? Heb dat zelf weleens voor de lol geprobeerd (vorig jaar) en dat kon niet meer aangezien de browser op de PSP zo zwaar verouderd is.Umit8 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 19:06:
hoi
ik wil weten wat de mogelijkheden zijn met een psp. ik dacht al dat het verouderd was, maar hoopte dat het nog kon.
Beste,
Weet iemand hoe je wifi krijgt op je PSP.
WPA2 PSK werkt niet en dar speciaal de modem/router op WEP of WPA-PSK (AES) zetten gaat wel een beetje ver.
Is er een manier om een tijdelijke WPA-PSK verbinding op te zetten vanaf een pc of telefoon?
Weet iemand hoe je wifi krijgt op je PSP.
WPA2 PSK werkt niet en dar speciaal de modem/router op WEP of WPA-PSK (AES) zetten gaat wel een beetje ver.
Is er een manier om een tijdelijke WPA-PSK verbinding op te zetten vanaf een pc of telefoon?
[ Voor 6% gewijzigd door MedionAkoya op 25-11-2019 20:54 ]
Trein?
@MedionAkoya
Kan allemaal. Smartphone, tablet of PC.
Google op access point software/method in combinatie apparaat van je keuze.
Ben benieuwd wat je nu nog wilt met WIFI op je PSP?
Zijn er nog servers online dan?
Niet aan gedachtcornfed99111 schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:37:
@MedionAkoya

[ Voor 8% gewijzigd door MedionAkoya op 25-11-2019 21:47 ]
Trein?
@MedionAkoya
Is toch gesloten. Al een tijdje.
Maar er is blijkbaar een work-around: YouTube: How to download games from the PSP store in 2019
Weet niet of het nog werkt. Probeer het eens.
Maar er is blijkbaar een work-around: YouTube: How to download games from the PSP store in 2019
Tja, ik ben 3 jaar te laat en nu mag ik het op een moeilijke manier doen.cornfed99111 schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:53:
@MedionAkoya

Bedankt ik zal het proberen. Ik dacht aan om een Gran Turismo Car Pack te downloaden.
Alleen ik heb geen PS3. Even kijken of ik het ook via mijn PC kan aanschaffen.

https://store.playstation...01245_00-GTPSPSPEC0000001
Trein?
Zou inderdaad zo moeten werken.
In store kopen en dan op downloadlijst zetten en dan via PSP downloaden.
https://www.playstation.c...d-from-playstation-store/
Ja, en dat downloaden moest via hotspot van een telefoon gebeuren.cornfed99111 schreef op maandag 25 november 2019 @ 22:09:
Zou inderdaad zo moeten werken.
Ik heb inmiddels Gran Turismo Car Pack gedownload.
Maar ook PS One Classics. Zoals Micky Mouse en Driver.
Het was wel de goedkoopste met 2 a 3 euro per stuk (Hoewel anno 2019 wel duur is, vergeleken met de android-apps).
En ik heb medelijden met PSP Go-bezitters.
FIFA en PES staan niet in de PSN store.
En GTA Vice City Stories is niet los te koop als download in de PSN store.
Trein?
Blijft toch mooi dat Sony, via een omweg weliswaar, ondersteuning blijft bieden aan een systeem dat
al vijf jaar niet meer geproduceerd wordt.
Ik heb een Qware component kabel voor de PSP aangesloten op een HDTV
Laatste paar dagen kan de PSP de Component kabel niet meer goed detecteren. Ik moet dan de kabel verleggen (kabelbreuk?)
Of zou het komen doordat ik de 1,8m lange component kabel heb verlengd met RCA koppelstukken en RCA-kabels?
Heb ik hiermee mijn psp gesloopt?
Toen ik wilde kijken of er een kabelbreuk was, heb ik het verdeelstuk open gewrikt.
(Zo'n stuk waar van 1 kabel naar 5 kabels gaat van het component)
Wat zag ik: een printboard met 3 condensatoren van 220uf en 10v van het merk Cheng.
En een weerstand van 43 kohm.
Ik heb nooit geweten dat sommige kabels een printboard hadden.

Laatste paar dagen kan de PSP de Component kabel niet meer goed detecteren. Ik moet dan de kabel verleggen (kabelbreuk?)
Of zou het komen doordat ik de 1,8m lange component kabel heb verlengd met RCA koppelstukken en RCA-kabels?
Heb ik hiermee mijn psp gesloopt?
Toen ik wilde kijken of er een kabelbreuk was, heb ik het verdeelstuk open gewrikt.
(Zo'n stuk waar van 1 kabel naar 5 kabels gaat van het component)
Wat zag ik: een printboard met 3 condensatoren van 220uf en 10v van het merk Cheng.
En een weerstand van 43 kohm.
Ik heb nooit geweten dat sommige kabels een printboard hadden.

[ Voor 17% gewijzigd door MedionAkoya op 07-12-2019 09:43 ]
Trein?
@MedionAkoya Je kunt de koppelstukken verwijderen om te zien of het (nog) werkt en wellicht nog een andere component input op je versterker/TV of wat dan ook, maar ik denk dat er dan inderdaad ergens een breuk is. Misschien nog met een andere PSP testen indien beschikbaar?
Nee, helaas niet. Het is een PSP 3004 uit 2009.Exorcist schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 09:34:
@MedionAkoya Je kunt de koppelstukken verwijderen om te zien of het (nog) werkt en wellicht nog een andere component input op je versterker/TV of wat dan ook, maar ik denk dat er dan inderdaad ergens een breuk is. Misschien nog met een andere PSP testen indien beschikbaar?
Dus het is geen oudje.
Ik heb wel meerdere tv's met component ingang.
De tv ziet wel dat het aangesloten is maar krijg geen signaal.
Let op: de tv detecteert alleen de groene kabel, de rode en blauwe detecteert is niet.
Ojah, ik wilde nog opmerken dat het beeld hiervoor soms groen geel was, ik denk dat de rode kabel kaduuk is.
Ik denk dat ik maar een officiële PSP component kabel ga halen.
Alles wat 3rd party veroorzaakt problemen bij mij. Controllers, AV kabels, geheugenkaartjes.
[ Voor 17% gewijzigd door MedionAkoya op 07-12-2019 16:47 ]
Trein?
Klinkt heel aannemelijk. Kabels kosten gelukkig niet bijster veel mocht je ze bijv. uit China halenMedionAkoya schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 09:38:
[...]
Nee, helaas niet.
Ik heb wel meerdere tv's met component.
De tv ziet wel dat het aangesloten is maar krijg geen signaal.
Let op: alleen van de groene kabel krijg ie verbinding de rode en blauwe doen hem niets.
Ojah, ik wilde nog opmerken dat het beeld hiervoor soms roze was, ik denk dat de blauwe kabel kaduuk is.
De games voor PSP zijn ook beschikbaar voor de Vita.cornfed99111 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 10:46:
Blijft toch mooi dat Sony, via een omweg weliswaar, ondersteuning blijft bieden aan een systeem dat
En PsOne Classics zijn ook beschikbaar voor de PS3.
Trein?
Ik zie dat er geen nieuw draadje of topic is over de PSP, terwijl de PSP dit jaar nog wel een bumpje zal krijgen.
Heb zelf de PSP-3000 weer gekocht. Wil voor het sluiten van de PS Store nog even alle oude games downloaden (en demos). Nu lijkt het erop dat de PSN onmogelijk bereikbaar is via de PSP.
Heb zelf de PSP-3000 weer gekocht. Wil voor het sluiten van de PS Store nog even alle oude games downloaden (en demos). Nu lijkt het erop dat de PSN onmogelijk bereikbaar is via de PSP.
Gulfstream G650
Het sluiten van de Store is (nog) niet door Sony bevestigd.SalimRMAF schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:26:
Ik zie dat er geen nieuw draadje of topic is over de PSP, terwijl de PSP dit jaar nog wel een bumpje zal krijgen.
Heeft je PSP de laatste originele firmware versie?
De PSP ondersteunt niet de laatste WIFI encrypties en 5 ghz.
[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 28-03-2021 12:14 ]
Met cfw ben je wel van het gezeur af.
Geldt ook voor ps3 en psvita overigens..
Even voor de duidelijkheid: ik ben geen expliciete voorstander van piraterij maar als sony zulke onfatsoenlijke fratsen gaat uithalen dan ben ik ook ineens minder fatsoenlijk
Even voor de duidelijkheid: ik ben geen expliciete voorstander van piraterij maar als sony zulke onfatsoenlijke fratsen gaat uithalen dan ben ik ook ineens minder fatsoenlijk
Welk gezeur? Dat je niet meer bij je games kunt bedoel je?LaFleche schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:20:
Met cfw ben je wel van het gezeur af.
@Ike. Ik kom zelfs met WiFi niet in de store.
Gulfstream G650
Dat je inderdaad dadelijk geen nieuwe games kan kopen voor ps3, psp en vita,, developers voor psvita hun spullen niet meer kunnen aanbieden en dat sony dus moedwillig de Vita (waar nog een beetje leven in zit) afzinkt.SalimRMAF schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:19:
[...]
Welk gezeur? Dat je niet meer bij je games kunt bedoel je?
@Ike. Ik kom zelfs met WiFi niet in de store.
Geen idee of reeds aangeschafte titels nog te downloaden zijn.... Vermoedelijk wel maar jij komt dus met je psp nu al niet verder.
Cfw geeft je de vrijheid om elders (dus niet via psn) je games te downloaden en op je psp te zetten... Inderdaad piraterij maar sony is mijn inziens nu ook niet lekkere bezig.
Nu heb je voor psp en ps3 nog heel veel fysiek, maar de Vita is de laatste jaren toch voornamelijk store georiënteerd...
Het was even zoeken naar een topic van de psp, maar ik heb hem gevonden.
Ik heb een psp slim, en die ligt al zeker een jaar of 10 in de kast te verstoffen. Nu lijkt het me leuk om hem weer werkend te krijgen en er mooi uit te laten zien. Ik heb al 2 keer een nieuwe behuizing besteld op amazon en aliexpress, maar beide keren is het ontzettende troep. Ik zoek dus een nieuwe behuizing inclusief alle knoppen, en het hoeft niet de goedkoopste set te zijn, als het maar vooral degelijk is.
Heeft iemand hier een idee welke behuizing set wel goed is?
De trigger rechts is kwijt en stuk, dus ik moet echt alle knoppen hebben.
Ik heb al veel gezocht maar ik kan niet echt goede websites vinden om het te bestellen
Ik heb een psp slim, en die ligt al zeker een jaar of 10 in de kast te verstoffen. Nu lijkt het me leuk om hem weer werkend te krijgen en er mooi uit te laten zien. Ik heb al 2 keer een nieuwe behuizing besteld op amazon en aliexpress, maar beide keren is het ontzettende troep. Ik zoek dus een nieuwe behuizing inclusief alle knoppen, en het hoeft niet de goedkoopste set te zijn, als het maar vooral degelijk is.
Heeft iemand hier een idee welke behuizing set wel goed is?
De trigger rechts is kwijt en stuk, dus ik moet echt alle knoppen hebben.
Ik heb al veel gezocht maar ik kan niet echt goede websites vinden om het te bestellen