PSNID : HoefMeistert
De wrench is ook een erg leuk wapen. ik heb er in ieder geval al een paar mooie acties mee gezien.
PSN id: NL_SToRM
Hij is beter dan die omega dawn map? Die vind ik nl. echt veel te groot.SToRM666 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:07:
Ik heb de nieuwe map gisteren uren zitten spelen en die bevalt me goed moet ik zeggen
De wrench is ook een erg leuk wapen. ik heb er in ieder geval al een paar mooie acties mee gezien.
Ik zag dat ze nu andere server indelingen hebben. De 'pro' servers hebben kortere spawn tijd (3 seconden) en teamkill staat aan. Oh en je gaat sneller dood daar
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
Wordt Warhawk nog veel gespeeld of zijn ze servers dun bezet?
Zijn de beide uitbreidingen noodzakelijk?
Verwijderd
nee de uitbreidingen zijn niet echt nodig maar er zijn wel veel server die de uitbreidingen gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:49:
Ik zit te twijfelen om ook Warhawk aan te schaffen. Is het nog te doen om als beginner aan te haken? Is het beter te doen dan Call Of Duty 4 (ik verwacht dat het niveau van COD4 erg hoog is online)
Wordt Warhawk nog veel gespeeld of zijn ze servers dun bezet?
Zijn de beide uitbreidingen noodzakelijk?
het instap niveau gaat wel, alleen het vliegen zal dan lastiger zijn in het begin.
maar via mij is het een echte aanrader
Wat is de naam van de GOT server? Dan doe ik eens een rondje mee. Ik weet inmiddels hoe ik moet locken
nick= Qoriox
@Frank: Zet je binnenkort de server nog een keer aan?
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Ik denk dat de bierberen binnenkort alleen nog maar GTA spelenSapstengel schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:54:
Wordt idd weer een keer tijd voor een GOT-avondje Warhawken...
@Frank: Zet je binnenkort de server nog een keer aan?
Warhawk blijft wel boeien overigens. Ik heb die nieuwe expansion nog niet, weet ook niet of ik die wel koop, want zo'n behoefte aan nieuwe dingen heb ik nu ook weer niet. Wel jammer dat ze bij de servers online alle maps 2 keer gedaan hebben BEHALVE archipelago... de map die juist door velen als favoriet wordt bestempeld..
hehe gek onnie
Verwijderd
laat me ff weten hoe het is om erin te komen aubtooter schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:42:
heb warhawk ook maar eens gekocht incl een headsetjevanaaf maar eens aan de slag ermee want heb gta toch al uitgepeeld ( missie`s dan) en daar loopt het online gebeuren nog niet zo soepel.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Headset zal bij mij aanwezig zijn
Vond het zelf iets te mooi weer om achter de ps3 te kruipen...komend weekend nog online?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Booster packs zijn in de EU store nu ook als een voordeel pack te koop. Moet zeggen dat als je zelf veel games hosts hier bijna niet op gejoined wordt. Maar official zijn er leuke games te vinden.
Ja snap ik ook niet. Archipelago is door veel mensen als de favoriete map aangewezen en hij zit er het minste in. Sterker, die destructed city map is weer terug voor CTF, terwijl die map niet geschikt is voor CTF...Exirion schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 23:07:
Ligt het aan mij of hebben ze overal de volgorde van de maps veranderd?Ik had altijd het rondje Badlands->Archipelago->Eucadia. Nu komt er na Badlands iets anders en vind ik er eigenlijk ineeens weinig meer aan. Waarom blijven zo toch steeds dingen veranderen aan die spellen
Is die headset erbij goed of niet?
En ik heb een internetverbinding van 256 kb/s en bij mn PS3 heb ik het op WLAN met 50% staan.(M'n PS3 staat wat verder weg). Kan ik hiermee normaal spelen zonder lag?
Volgens mij is die combi pack al verkrijgbaar hoorTankbuster schreef op zondag 22 juni 2008 @ 11:50:
Ik zit ook te overwegen om Warhawk een keer te halen,maar ik wacht dan op de combi pack.
Het is voor mij wel al (te) lang geleden dat ik nogeens Warhawk gespeeld heb. Ik ga m binnenkort nog maar eens moeten spelen.
Ik zit eigenlijk te wachten op de Amerikaanse PSN Cards, zodat ik eindelijk ook eens die uitbreidingen kan kopen.
Verwijderd
Ik bedoel op een BluraySToRM666 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:24:
[...]
Volgens mij is die combi pack al verkrijgbaar hoor
Het is voor mij wel al (te) lang geleden dat ik nogeens Warhawk gespeeld heb. Ik ga m binnenkort nog maar eens moeten spelen.
Ik zit eigenlijk te wachten op de Amerikaanse PSN Cards, zodat ik eindelijk ook eens die uitbreidingen kan kopen.
Wat had je ervan verwacht en wat valt er dan tegen? Je moet het even de tijd geven om er bedreven in te raken en dan is het echt een erg leuk spelVerwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:53:
Ik heb warhawk ook gehaald maar ik geloof dat het niet zo mijn ding is. Zo zie je maar weer dat review cijfers toch altijd nog een persoonlijke mening zijn; voor mij verdwijnt ie weer in de la. Ach ik heb er wel een headsetje bij denk ik dan maar.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
steeds als ik raak uitgekeken op wat nieuwere games val ik toch altijd terug op warhawk!
dit spel wordt echt nooit saai.. en ik heb de uitbreidingen nieteens
Verwijderd
Ik kan evt. zelf hosten (100Mbit glasvezel hier). Laat maar weten, ik ben zelf niet zo'n pro, maar het valt me op dat ik de laatste tijd erg weinig mensen met headsets tegenkom en teamplay dus een stuk moeilijker wordt.
Zal je ff toevoegen als buddy.
[ Voor 6% gewijzigd door Falcon Heavy op 04-07-2008 19:48 ]
Komt 16 juli!!
Check Playstation blog voor info : http://blog.us.playstatio...-gameplay-modes%e2%80%9d/
Verwijderd
PSN inloggen gaat prima (Store) en ook Battlefield:BC online werkt feilloos, dus heb echt 't idee dat het aan de update ligt (heb normaal altijd zeer goede verbinding bij online gaming incl meestal laagste ping van alle spelers)..
Anderen ook problemen?
EDIT
Ok, was blijkbaar gewoon server maintenance, maar doordat de servers down waren kon je ook de melding niet zien omdat.. nou ja, je snapt 't wel
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 18:04 ]
[ Voor 5% gewijzigd door EfBe op 18-07-2008 13:22 ]
Verwijderd
Ik heb het nog een paar keer geprobeerd, maar ik krijg er toch niet het juiste gevoel bij. Ik weet niet precies wat ik ervan verwacht had ook eigenlijk, maar ik vind het op eoa manier ook tegenvallen dat je gewoon kan hoveren met de vliegtuigjes, en ik vind het grondwerk een beetje te beperkt. Snap best wel dat mensen het leuk vinden, alleen is het persoonlijk niet zo mijn ding gebleken. Back to BF:BC voor mijExirion schreef op zondag 22 juni 2008 @ 15:35:
[...]
Wat had je ervan verwacht en wat valt er dan tegen? Je moet het even de tijd geven om er bedreven in te raken en dan is het echt een erg leuk spel
Dus wie durft.... kom maar op
http://www.viddler.com//simple_on_site/6eb7dd2f
Heb vandaag ook de beginners guide gezien en ik heb er een aantal leuke dingen uit kunnen halen
How are you doing?
[ Voor 78% gewijzigd door Tankbuster op 31-07-2008 11:29 ]
Verwijderd
Ik vind het een leuke spel. Het is leuk wanneer je team ook als een team gedraagt. Bijvoorbeeld iemand die in een jeep zit en naar je toetert zodat je met hem mee kan rijden.
Ook gisteren met iemand in de tank gaan zitten. in een level waar er geen bruggen tussen de kleine eilandjes zitten dus volle speed van de 1 naar de andere eiland vliegen. Resultaat: Een flip met een tank. Maar wij hadden het wel gehaald!
Verwijderd
Ben weer helemaal hooked nu!
10 Trophies zijn gebaseerd op stats-, rank- en awards-systeem en retroactive. Dat betekent dat je ze wellicht al meteen hebt vrijgespeeld.
34 Trophies hebben betrekking op geheel nieuwe 'doelen' die spelers nieuwe uitdagingen moet bieden.
4 Trophies zijn voor de Booster packs Operation: Omega Dawn en Operation: Broken Mirror, een een nog aankomende Booster pack.
Aha! ik was dus te voorbarigKimo schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:01:
Binnenkort komt de 1.5 update daar zitten de trophies in.
10 Trophies zijn gebaseerd op stats-, rank- en awards-systeem en retroactive. Dat betekent dat je ze wellicht al meteen hebt vrijgespeeld.
34 Trophies hebben betrekking op geheel nieuwe 'doelen' die spelers nieuwe uitdagingen moet bieden.
4 Trophies zijn voor de Booster packs Operation: Omega Dawn en Operation: Broken Mirror, een een nog aankomende Booster pack.
bron : http://kotaku.com/5033133...g-at-the-end-of-the-month
Die zijn goed bezig bij incognito
[ Voor 3% gewijzigd door Kimo op 05-08-2008 19:06 ]
ja laten we hopen dat ze ook een record funcitie naar youtube inbouwen! Dit zou zo vet zijn ik heb al tevaak van die Warhawk momenten gehadKimo schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 19:06:
De update zal ook het maken van een custom soundtrack mogelijk maken, 50 trophies, nieuwe paint schemes voor de warhawks en tutorial missions voor beginnende spelers.
Die zijn goed bezig bij incognito
Verwijderd
Warlord (Bronze): Create a clan and get nine other members to join. (Awarded at ten members while you are the clan leader.)
Enlistee (Bronze): Join a clan.
Rivalry (Bronze): Win a clan match (red server) as either clan leader or a regular member.
Lone Wolf (Bronze:) Play a perfect Deathmatch (top player, no deaths).
Cowboy (Bronze): Play a perfect Team Deathmatch (top player, no deaths).
Hat Trick (Bronze): Get three flag captures in a single round of CTF.
World Victory (Bronze): Control all capturable bases in a Zones match, and reduce the enemy's home base to level 1.
Survivalist (Bronze): Survive for one minute as the hero in Hero mode.
Collector (Bronze): Capture four cores at once in Collection mode.
Anti-Air Ninja (Bronze): Shoot down a Warhawk with any infantry weapon other than a Rocket Launcher.
Dead-Eye (Bronze): Achieve a sniper kill from more than 2,500 feet away.
Saboteur (Bronze): Destroy an enemy vehicle with the Field Wrench.
Irony (Bronze): Kill an enemy with his own Proximity Mine.
Invincible (Bronze): While on foot, take at least 250 damage within 10 seconds without dying.
Taxi Driver (Bronze): Help a teammate capture the flag (in CTF) or cogs (in Collection) by transporting him back to the base, using any vehicle.
Resourceful Driver (Bronze): Achieve a road kill and a .50 cal kill using the same 4x4, without dismounting.
One In A Million (Bronze): Shoot down an enemy aircraft using the tank's main cannon.
Overkill (Bronze): Destroy an enemy aircraft with a volley of 8 Swarm Missiles.
Dumbfire (Bronze): Destroy an enemy aircraft with a dumbfired Swarm or Homing Missile.
Remote Pilot (Bronze): Destroy an enemy aircraft with a TOW Missile.
How Did You Do That? (Bronze): Destroy an enemy aircraft with a Cluster Bomb.
Tail Shaker (Bronze): Destroy an enemy aircraft with an Aerial Mine within 5 seconds of deploying it.
Emergency Evasion (Bronze): Break at least 6 simultaneous missile locks using Chaff.
Ground Pounder (Bronze): Complete Ground Combat Training.
Combat Driver (Bronze): Complete Vehicle Combat Training.
Pilot's License (Bronze): Complete Warhawk Combat Training.
Bandit Award (Bronze): Earn all in-game badges at Bandit level.
Recognition of Merit (Bronze): Earn any five in-game medals
Chief Sergeant (Bronze): Achieve a rank of Chief Sergeant.
Master Award (Silver): Earn all in-game badges at Master level.
Decorated Soldier (Silver): Earn any 15 in-game medals.
Commander (Silver): Achieve a rank of Commander.
Lt. Colonel (Silver): Achieve a rank of Lt. Colonel.
Giant Killer (Silver): Shoot down an enemy Dropship while using a Warhawk.
Flying Fortress (Silver): Awarded to the driver and all six passengers of a fully-loaded Dropship.
Behind Enemy Lines (Silver): Drive an APC into the enemy's home base, then have at least one teammate spawn into that APC.
Shield Breaker (Silver): Break an enemy E-POD shield using the Lightning Shell.
Aerial Ballet (Silver): While flying a jetpack, kill an enemy (who is also flying a jetpack) with any weapon other than the Rocket Launcher.
Are You Aim-Botting? (Silver): Snipe an enemy who is flying a jetpack.
Bandwidth Donor (Gold): Host a ranked dedicated server for four consecutive hours.
Warhawk Award (Gold): Earn all in-game badges at Warhawk level.
Executive Honor (Gold): Earn all in-game medals.
General (Gold): Achieve a rank of General.
Surgical Strike (Gold): Shoot down a Dropship with a Binoculars strike.
Porcupine (Gold): Destroy an enemy Warhawk with the APC's E-POD shield.
That Was Some Bug (Gold): Kill an enemy who is flying a jetpack by hitting him with any vehicle or aircraft.
De geheime Trophies:
Hit List (Bronze): Kill every member of the opposing team at least once during a round.
Anti-Camper (Bronze): Kill an enemy in a Missile or Flak Turret after that enemy has achieved at least five kills in that type of turret.
Vengeance (Bronze): Kill an enemy within 60 seconds of that enemy killing you.
Daredevil (Bronze): Get 100 feet off the ground in a ground vehicle. Does not count if the vehicle is being carried by a Dropship.
Minesweeper (Bronze): Get killed by Proximity Mines five times in a single round.
Reckless Pilot (Bronze): Commit suicide in a Warhawk by running into your own Aerial Mine.
What's That Green Line? (Bronze): Get killed by a Binoculars strike while piloting an aircraft.
King of the Jungle Gym (Silver): Retrieve the Proximity Mines from the top of the dome on the Omega Factory Rumble Dome layout.
Canyon Run (Silver): Using a Warhawk, shoot down an enemy Warhawk in the central gorge in Vaporfield Glacier.
Safety Violation (Silver): Kill a distant enemy from on top of the salvage crane in Tau Crater.
Warhawk Supreme Achievement (Platinum): All your base trophies are belong to platinum.
sommige slaan echt nergens op o.a. een Clan oprichten b.v. en dan 10 members krijgen of de training doorlopen, ook is een hoop te behalen om even op een server met wat buddies te gaan "Trophy shoppen"....
anyways wel lache dat er zoveel trophies te behalen zijn! Raar aangezien er toch een limiet zit aan het aantal bronze silver en gold trophies?
[ Voor 3% gewijzigd door Falcon Heavy op 06-08-2008 17:42 ]
Ze mogen per type spel een max aantal trophies (waarschijnlijk gebaseerd op punten weggeven) Bluray games mogen meer thropies/punten bevatten dan PSN games.Frank J. schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 17:40:
anyways wel lache dat er zoveel trophies te behalen zijn! Raar aangezien er toch een limiet zit aan het aantal bronze silver en gold trophies?
I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
Misschien dat iemand anders nog andere manier of ideeen heeft?
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:19:
http://www.entropay.com/ deze virtuele CC schijnt te werken in de PSN shop (gebruik zelf gewoon een 'echte')
Verwijderd
Ik ben nog niet zo goed met Warhawk maar ik denk dat de tijd het wel leert
Warhawk gevechten zijn te wreed, mooi spel om te hebben!
Ik heb trouwens de Warhawk+Headset combo gekocht, dus ik kan ook praten
Ziet er goed uit!
27ste komt de gratis update en de 28ste komt operation fallen star.DCFreak schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:44:
Ahhh.. in die trailer ziet het er allemaal weer spectaculair uitHopelijk komt deze booster pack en de gratis update snel beschikbaar.
is meestal zo toch? Die mafkezen updaten de servers altijd wat later dan de patch beschikbaarheid...Sapstengel schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:15:
hmmm na de update kom ik er niet eens meer op...krijg steeds een netwerk time out...hebben meer mensen hier last van?
Het blijft de beste multiplayer voor de PS3
Nee het is de juiste, ik heb de nl game en ook de nl versie van de boosterpack. Nogmaals downloaden hielp, hij is nu geinstalleerd. heel even de jetpacks geprobeerd... wat een gekkigheid gaat dat opleveren zegKimo schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:05:
Je kan wel eens errors krijgen als je bijverbeeld een US disc hebt en de europese booster pack aanschaft. Deze moeten van dezelfde regio zijn.
Maar warhawks kunnen ook geen wapens locken op een jetpack. En met een rocket launcher heb je de warhawk zo uit de lucht. Het is goed gebalanceerd.EfBe schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:12:
[...]
Nee het is de juiste, ik heb de nl game en ook de nl versie van de boosterpack. Nogmaals downloaden hielp, hij is nu geinstalleerd. heel even de jetpacks geprobeerd... wat een gekkigheid gaat dat opleveren zeg. Kan niet wachten
Je vergeet snel dat je niets kunt beginnen tegen warhawks, maar dat maakt het juist weer leuker
Wel leuk 1 op 1 tegen een tank met je jet pack. beetje er boven blijven zweven en blijven bewegen dan kan hij je nooit raken.
Is dit een optie of niet ?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik merk in de praktijk dat ik een beetje van server naar server hop. Eindig ik in een spel twee maal onderaan, dan hop ik verder tot ik op een server kom waar ik meer speel met mensen van mijn eigen niveau. Verder herken ik wat je zegt, wordt redelijk vaak helemaal gek gemaakt.
Het kan ook helpen om in het begin op een paar maps te focussen. Als je eenmaal weet waar de wapens en powerups liggen dan scheelt dan, en probeer ook niet tegelijk alle voertuigen te (willen) besturen.
DennusB schreef op donderdag 18 september 2008 @ 20:26:
Heb nu ook warhawk, heb alleen het idee dat je heel snel bij te moeilijke tegenstanders wordt ingedeeld online, ben elke keer gelijk dood!
Is dit een optie of niet ?
• Mode: All
• Map: All
• Players In: All
• Rank: All
• Ping: All
• Region: All
• Language: All
• Min Player: 12
• Max Player: 32
Als je Rank veranderd moet het volgens mij opgelost zijn. Ik ben in de eerste 2 speel uren ook meer aan het spawnen geweest dan schieten maar niet kan ik toch wel een eindje meekomen.
Learning curve is best lang, zeker aanrader om even de training te doen.
Sinds een weekje weerwalletje-w schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:09:
Spelen er eigenlijk nog mensen van GOT warhawk? Dit hier lijkt een beetje dood
Maar ik vroeg me af of er nog mensen hier op GOT zin hebben in een potje?
Exirion&walletje-w: geef anders jullie psn dan kan ik jullie toevoegen (of voeg mij toe)
Overigens was er vroeger een GOT clan, geen idee wie het beheer daar over had.
Is goed ik voeg je morgen wel toe. Of mijn psn id is walletje-w
Bierbeer dacht ik.DCFreak schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 22:56:
Ik speel regelmatig nog warhawk, ik vind het simpelweg een heerlijk spel om even snel een paar potjes te spelen (net zoals streetfighter). Meestal is dat 'even' dan al snel 2 uurtjes ofzo
Exirion&walletje-w: geef anders jullie psn dan kan ik jullie toevoegen (of voeg mij toe)
Overigens was er vroeger een GOT clan, geen idee wie het beheer daar over had.
minnema volgens mij... in de SP staat dat hij je dan toevoegd...
Maar de clan was niet echt een clan. Meer een GOT indicatie als je aan het gamen was
Alhoewel die keer dat we beetje wat testjes gedaan hadden erg gezellig was haha .
Warhawk ruled trouwens, jammer dat de opvolger zolang op zich moet wachten. Het geheim zat hem in super vette maps (niet de expansions) gebalanceerde gameplay, ondersteuning van de devs en 4 player splitscreen met de optie je eigen server te starten !
p.s. ik heb nu twee weken tijd misschien een keer leuk om een potje te warhawken met elkaar?
[ Voor 91% gewijzigd door Falcon Heavy op 25-07-2009 08:31 ]
Het wordt gemaakt door een afgesplitst deel van het team van Incognito, onder leiding van Dylan Jobe, maar door een nieuwe firma Lightbox Interactive.(http://www.lightboxinteractive.com)
En volgens Twitter http://twitter.com/DylanJobe/status/2679709438 zit er enigszins schot in
Zie ook de link naar het trademarksysteem op TARR: http://tarr.uspto.gov/ser...ser=serial&entry=77710890
Bierbeer_SPLITSCREEN_CTF zal de server heten
Most killed: Bierbeer Most killed by Bierbeer
hehehe
Jammer dat er zo weinig GOT'ers aanwezig waren, misschien moeten we het binnenkort nog eens overdoen en dan iets eerder aankondigen (en het dan wat meer in het grote topic spammen
Nu je dit gepost hebt, zal ik er weer eens naar gaan kijken!! Was hem helemaal vergeten, maar die dogfights waren toch wel heerlijk!Exirion schreef op zondag 28 november 2010 @ 01:33:
Ik heb vandeweek weer 's een paar uurtjes zitten spelen. Tot m'n verbazing is de community nog springlevend want het is best druk. Ik speel nogsteeds liefst Archipelago en heb graag een server die 'm non-stop herhaalt. Nog meer mensen hier die ook Warhawk spelen?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman