[PS3] Warhawk - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-06 20:47
Frank J. schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:43:
[...]

iig in de US is een combi pack van de boosters te koop. Je moet wel de US versie van de game hebben dan.
Heb de EU versie, neem aan dat het pack dan bv volgende week in de EU store staat...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb de nieuwe map gisteren uren zitten spelen en die bevalt me goed moet ik zeggen :)
De wrench is ook een erg leuk wapen. ik heb er in ieder geval al een paar mooie acties mee gezien.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
SToRM666 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:07:
Ik heb de nieuwe map gisteren uren zitten spelen en die bevalt me goed moet ik zeggen :)
De wrench is ook een erg leuk wapen. ik heb er in ieder geval al een paar mooie acties mee gezien.
Hij is beter dan die omega dawn map? Die vind ik nl. echt veel te groot.

Ik zag dat ze nu andere server indelingen hebben. De 'pro' servers hebben kortere spawn tijd (3 seconden) en teamkill staat aan. Oh en je gaat sneller dood daar ;) (ik althans ;))

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De Omega Dawn map heb ik eigenlijk nog niet echt kunnen spelen, dus daar kan ik m niet echt mee vergelijken. De map is ook weer vrij groot, maar de buitenste gebieden worden niet zoveel gebruikt volgens mij. In dat opzicht hadden ze de map misschien beter wat smaller kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242991

Ik zit te twijfelen om ook Warhawk aan te schaffen. Is het nog te doen om als beginner aan te haken? Is het beter te doen dan Call Of Duty 4 (ik verwacht dat het niveau van COD4 erg hoog is online)

Wordt Warhawk nog veel gespeeld of zijn ze servers dun bezet?

Zijn de beide uitbreidingen noodzakelijk?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251826

Anoniem: 242991 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:49:
Ik zit te twijfelen om ook Warhawk aan te schaffen. Is het nog te doen om als beginner aan te haken? Is het beter te doen dan Call Of Duty 4 (ik verwacht dat het niveau van COD4 erg hoog is online)

Wordt Warhawk nog veel gespeeld of zijn ze servers dun bezet?

Zijn de beide uitbreidingen noodzakelijk?

:)
nee de uitbreidingen zijn niet echt nodig maar er zijn wel veel server die de uitbreidingen gebruiken.

het instap niveau gaat wel, alleen het vliegen zal dan lastiger zijn in het begin.

maar via mij is het een echte aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-06 10:12
Op dit moment 529 servers online waarvan 241 official. In het weekend zijn dit er meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:25
Ik heb Warhawk net aangeschaft via het PSN en ik ben positief verrast! Wat een intensief spel, het is weer net als BF2 op de pc!

Wat is de naam van de GOT server? Dan doe ik eens een rondje mee. Ik weet inmiddels hoe ik moet locken :P

nick= Qoriox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Denk niet dat er een server is, maar wel een clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Af en toe heeft Frank J (bierbeer) een server. Er is een GOT clan maar hoe en wat weet ik verder ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Wordt idd weer een keer tijd voor een GOT-avondje Warhawken...
@Frank: Zet je binnenkort de server nog een keer aan?

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Sapstengel schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:54:
Wordt idd weer een keer tijd voor een GOT-avondje Warhawken...
@Frank: Zet je binnenkort de server nog een keer aan?
Ik denk dat de bierberen binnenkort alleen nog maar GTA spelen ;) :+ (net als velen hier denk ik).

Warhawk blijft wel boeien overigens. Ik heb die nieuwe expansion nog niet, weet ook niet of ik die wel koop, want zo'n behoefte aan nieuwe dingen heb ik nu ook weer niet. Wel jammer dat ze bij de servers online alle maps 2 keer gedaan hebben BEHALVE archipelago... de map die juist door velen als favoriet wordt bestempeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:46
Koop hem die nieuwe expansion het is zo'n mooie nieuwe map je vermaakt je er uitstekend mee !! heerlijk ook het nieuwe voertuig het bevorder het samenwerken echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
heb warhawk ook maar eens gekocht incl een headsetje :) vanaaf maar eens aan de slag ermee want heb gta toch al uitgepeeld ( missie`s dan) en daar loopt het online gebeuren nog niet zo soepel.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242991

tooter schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:42:
heb warhawk ook maar eens gekocht incl een headsetje :) vanaaf maar eens aan de slag ermee want heb gta toch al uitgepeeld ( missie`s dan) en daar loopt het online gebeuren nog niet zo soepel.
laat me ff weten hoe het is om erin te komen aub :) ik twijfel ook nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Laatst online: 17-06 12:02
Net broken mirror gekocht, gedowndload en geinstalleerd. Het ligt vast aan mij, maar ik zie niet hoe ik het moet launchen. In warhawk zelf zie ik geen nieuwe maps, en ik zie ook geen nieuw ikoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Bij het eerste scherm, waar je op start moet drukken, zou je nu het icoontje moeten zien....anders ff opnieuw downloaden en installen lijkt me.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:24
Even een update over de Bierber Warhawk server. Zaterdag 7 juni 's avonds + 's nachts en zondag 8 juni de hele dag zal ik met wat vrienden een Warhawk server opzetten. Wie zin heeft kan joinen!

Headset zal bij mij aanwezig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

's avonds wordt misschien lastig, maar 8 juni overdag wil ik je best neermaaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Ik kom wel even kijken maar niet het hele weekend natuurlijk. Warhawk is nog steeds de beste multiplayer voor de ps3 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Hey Bierbeer, nog veel GOTters gespot afgelopen weekend?

Vond het zelf iets te mooi weer om achter de ps3 te kruipen...komend weekend nog online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:30

Exirion

Gadgetfetisjist

Ligt het aan mij of hebben ze overal de volgorde van de maps veranderd? :( Ik had altijd het rondje Badlands->Archipelago->Eucadia. Nu komt er na Badlands iets anders en vind ik er eigenlijk ineeens weinig meer aan. Waarom blijven zo toch steeds dingen veranderen aan die spellen :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Heey mensen, die zaterdag zijn we laat begonnen aan Warhawk. Teveel bier resulteerde in een zondag op bed 8)7. Beetje mislukt weekend dus :P

Booster packs zijn in de EU store nu ook als een voordeel pack te koop. Moet zeggen dat als je zelf veel games hosts hier bijna niet op gejoined wordt. Maar official zijn er leuke games te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Exirion schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 23:07:
Ligt het aan mij of hebben ze overal de volgorde van de maps veranderd? :( Ik had altijd het rondje Badlands->Archipelago->Eucadia. Nu komt er na Badlands iets anders en vind ik er eigenlijk ineeens weinig meer aan. Waarom blijven zo toch steeds dingen veranderen aan die spellen :{
Ja snap ik ook niet. Archipelago is door veel mensen als de favoriete map aangewezen en hij zit er het minste in. Sterker, die destructed city map is weer terug voor CTF, terwijl die map niet geschikt is voor CTF...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:04
Ik zit ook te overwegen om Warhawk een keer te halen,maar ik wacht dan op de combi pack.

Is die headset erbij goed of niet?
En ik heb een internetverbinding van 256 kb/s en bij mn PS3 heb ik het op WLAN met 50% staan.(M'n PS3 staat wat verder weg). Kan ik hiermee normaal spelen zonder lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Tankbuster schreef op zondag 22 juni 2008 @ 11:50:
Ik zit ook te overwegen om Warhawk een keer te halen,maar ik wacht dan op de combi pack.
Volgens mij is die combi pack al verkrijgbaar hoor :)

Het is voor mij wel al (te) lang geleden dat ik nogeens Warhawk gespeeld heb. Ik ga m binnenkort nog maar eens moeten spelen.
Ik zit eigenlijk te wachten op de Amerikaanse PSN Cards, zodat ik eindelijk ook eens die uitbreidingen kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Ik heb warhawk ook gehaald maar ik geloof dat het niet zo mijn ding is. Zo zie je maar weer dat review cijfers toch altijd nog een persoonlijke mening zijn; voor mij verdwijnt ie weer in de la. Ach ik heb er wel een headsetje bij denk ik dan maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
SToRM666 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:24:
[...]

Volgens mij is die combi pack al verkrijgbaar hoor :)

Het is voor mij wel al (te) lang geleden dat ik nogeens Warhawk gespeeld heb. Ik ga m binnenkort nog maar eens moeten spelen.
Ik zit eigenlijk te wachten op de Amerikaanse PSN Cards, zodat ik eindelijk ook eens die uitbreidingen kan kopen.
Ik bedoel op een Bluray :). Of ik wacht tot de EU PSN Cards of werken Amerikanse PSN cards ook hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb de Amerikaanse versie van Warhawk, dus ik ga de uitbreidingen ook uit de Amerikaanse Store moeten halen. Of die kaarten ook in de EU Store werken weet ik niet, maar ik verwacht van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 130184 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:53:
Ik heb warhawk ook gehaald maar ik geloof dat het niet zo mijn ding is. Zo zie je maar weer dat review cijfers toch altijd nog een persoonlijke mening zijn; voor mij verdwijnt ie weer in de la. Ach ik heb er wel een headsetje bij denk ik dan maar. :)
Wat had je ervan verwacht en wat valt er dan tegen? Je moet het even de tijd geven om er bedreven in te raken en dan is het echt een erg leuk spel :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208474

ik vind het echt verbluffend wat voor een geweldig spel het toch is..
steeds als ik raak uitgekeken op wat nieuwere games val ik toch altijd terug op warhawk!
dit spel wordt echt nooit saai.. en ik heb de uitbreidingen nieteens B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759

Zijn d'r nog mensen geinteresseerd in een GOT game binnenkort?
Ik kan evt. zelf hosten (100Mbit glasvezel hier). Laat maar weten, ik ben zelf niet zo'n pro, maar het valt me op dat ik de laatste tijd erg weinig mensen met headsets tegenkom en teamplay dus een stuk moeilijker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Lijkt me wel weer lachen!
Zal je ff toevoegen als buddy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Server is was trouwens UP and running. Geef maar een pm als je er niet in komt dan kick ik er een paar ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Falcon Heavy op 04-07-2008 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Veel nieuwe info over de nieuwe WarHawk patch 1.4.
Komt 16 juli!!

Check Playstation blog voor info : http://blog.us.playstatio...-gameplay-modes%e2%80%9d/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, net de update geinstalleerd (55MB, zo gepiept) maar nu krijg ik dus continu network timeouts als ik wil connecten, kan in z'n geheel niet in de lobby komen..
PSN inloggen gaat prima (Store) en ook Battlefield:BC online werkt feilloos, dus heb echt 't idee dat het aan de update ligt (heb normaal altijd zeer goede verbinding bij online gaming incl meestal laagste ping van alle spelers)..

Anderen ook problemen?

EDIT
Ok, was blijkbaar gewoon server maintenance, maar doordat de servers down waren kon je ook de melding niet zien omdat.. nou ja, je snapt 't wel 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 237759 op 16-07-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Gister weer eens wezen warhawken. Blijft toch een supergame dit. Ook even die nieuwe gametype 'Collection' gedaan (met die cores). Snapte er toch wat minder van dan ik dacht (geen doc gelezen natuurlijk), maar het lijkt wel leuk. :)

[ Voor 5% gewijzigd door EfBe op 18-07-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Exirion schreef op zondag 22 juni 2008 @ 15:35:
[...]

Wat had je ervan verwacht en wat valt er dan tegen? Je moet het even de tijd geven om er bedreven in te raken en dan is het echt een erg leuk spel :)
Ik heb het nog een paar keer geprobeerd, maar ik krijg er toch niet het juiste gevoel bij. Ik weet niet precies wat ik ervan verwacht had ook eigenlijk, maar ik vind het op eoa manier ook tegenvallen dat je gewoon kan hoveren met de vliegtuigjes, en ik vind het grondwerk een beetje te beperkt. Snap best wel dat mensen het leuk vinden, alleen is het persoonlijk niet zo mijn ding gebleken. Back to BF:BC voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Hero is wel een leuke aanwinst :). Op kleine veldjes een echte mayhem. :) Wel is het jammer dat sommige mensen niet snappen dat je geen punten scoort als de hero niets doet, die moet de tegenstander afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Ik heb een servertje aangezet voor warhawk, de naam is GOT :)

Dus wie durft.... kom maar op 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Dit is wel een leuke beginners guide voor de mensen die het spel net hebben:

http://www.viddler.com//simple_on_site/6eb7dd2f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-06 10:43
Ik heb Warhawk sinds eergisteren en ik moet zeggen dat ik het geweldig vind! Je kunt echt op zoveel verschillende manieren spelen dat je bijna zou kunnen zeggen dat het iedereen wel aan moet spreken. Het geeft echt een kick om iemand neer te snipen van een ongelofelijk grote afstand, of om als een kamikazepiloot op een hele groep vijanden in te vliegen :D Ik ben natuurlijk overal nog druk mee aan het experimenteren, maar ik merk toch wel dat als je in een vliegtuig kruipt je wel ongelofelijk behendig moet zijn om lang in de lucht te blijven.

Heb vandaag ook de beginners guide gezien en ik heb er een aantal leuke dingen uit kunnen halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Binnenkort ook nog maar eens spelen. Is alweer (te) lang geleden dat ik dit spel nog eens gespeeld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:27
heb hem besteld krijg hem denk ik vrijdag aangeboden :) lijkt me een erg toffe game.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Vraagje over de vliegtuigen: Gaat deze snel vanwege m'n internetverbinding is niet meer de snelste :)? En gaan andere dingen nog erg snel ?

[ Voor 78% gewijzigd door Tankbuster op 31-07-2008 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Ik heb ook eens warhawk gekocht voor $30. Moet nog effe een bluetooth headset kopen ofzo zodat ik dat kan gebruiken (Ik speel ook COD4) dus is dat wel handig.

Ik vind het een leuke spel. Het is leuk wanneer je team ook als een team gedraagt. Bijvoorbeeld iemand die in een jeep zit en naar je toetert zodat je met hem mee kan rijden.

Ook gisteren met iemand in de tank gaan zitten. in een level waar er geen bruggen tussen de kleine eilandjes zitten dus volle speed van de 1 naar de andere eiland vliegen. Resultaat: Een flip met een tank. Maar wij hadden het wel gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yay, gisterenavond ging m'n dienst niet door, dus eindelijk Chief Sergeant geworden :)
Ben weer helemaal hooked nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met die trophies? Ik had begrepen dat de behaalde punten in Warhawk gebruikt gingen worden voor trophies, maar ik heb nog steeds 0.0 trophies, terwijl ik warhawk al een paar keer heb opgestart en gespeeld na de trophies addition en de 1.4 patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Binnenkort komt de 1.5 update daar zitten de trophies in.

10 Trophies zijn gebaseerd op stats-, rank- en awards-systeem en retroactive. Dat betekent dat je ze wellicht al meteen hebt vrijgespeeld.

34 Trophies hebben betrekking op geheel nieuwe 'doelen' die spelers nieuwe uitdagingen moet bieden.

4 Trophies zijn voor de Booster packs Operation: Omega Dawn en Operation: Broken Mirror, een een nog aankomende Booster pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Kimo schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:01:
Binnenkort komt de 1.5 update daar zitten de trophies in.

10 Trophies zijn gebaseerd op stats-, rank- en awards-systeem en retroactive. Dat betekent dat je ze wellicht al meteen hebt vrijgespeeld.

34 Trophies hebben betrekking op geheel nieuwe 'doelen' die spelers nieuwe uitdagingen moet bieden.

4 Trophies zijn voor de Booster packs Operation: Omega Dawn en Operation: Broken Mirror, een een nog aankomende Booster pack.
Aha! ik was dus te voorbarig 8) Ik hoopte dat ik van die 'No trophies found' melding af kon komen via warhawk zonder opnieuw games te hoeven spelen voor de trophies. even wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Wel grappig om te zien dat iedereen vraagt of Trophies in het algemeen retroactive zijn, ofwel dat je je game niet opnieuw hoeft te spelen. Nu is er een game die dit kan ondersteunen ivm een online score systeem en dan laat men dit er juist uit zodat men de game weer/vaker zal oppakken. 8) die slimmeriken altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
WarHawk patch 1.5 (Trophy) komt 27-08-2008.
bron : http://kotaku.com/5033133...g-at-the-end-of-the-month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
De update zal ook het maken van een custom soundtrack mogelijk maken, 50 trophies, nieuwe paint schemes voor de warhawks en tutorial missions voor beginnende spelers.

Die zijn goed bezig bij incognito _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Kimo op 05-08-2008 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Kimo schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 19:06:
De update zal ook het maken van een custom soundtrack mogelijk maken, 50 trophies, nieuwe paint schemes voor de warhawks en tutorial missions voor beginnende spelers.

Die zijn goed bezig bij incognito _/-\o_
ja laten we hopen dat ze ook een record funcitie naar youtube inbouwen! Dit zou zo vet zijn ik heb al tevaak van die Warhawk momenten gehad }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-06 18:57
is er al een andere manier om bijv. maps aan te schaffen met een creditcard? Ik wil ze enorm graag maar heb geen creditcard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.entropay.com/ deze virtuele CC schijnt te werken in de PSN shop (gebruik zelf gewoon een 'echte')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Trophy lijst:

Warlord (Bronze): Create a clan and get nine other members to join. (Awarded at ten members while you are the clan leader.)
Enlistee (Bronze): Join a clan.
Rivalry (Bronze): Win a clan match (red server) as either clan leader or a regular member.
Lone Wolf (Bronze:) Play a perfect Deathmatch (top player, no deaths).
Cowboy (Bronze): Play a perfect Team Deathmatch (top player, no deaths).
Hat Trick (Bronze): Get three flag captures in a single round of CTF.
World Victory (Bronze): Control all capturable bases in a Zones match, and reduce the enemy's home base to level 1.
Survivalist (Bronze): Survive for one minute as the hero in Hero mode.
Collector (Bronze): Capture four cores at once in Collection mode.
Anti-Air Ninja (Bronze): Shoot down a Warhawk with any infantry weapon other than a Rocket Launcher.
Dead-Eye (Bronze): Achieve a sniper kill from more than 2,500 feet away.
Saboteur (Bronze): Destroy an enemy vehicle with the Field Wrench.
Irony (Bronze): Kill an enemy with his own Proximity Mine.
Invincible (Bronze): While on foot, take at least 250 damage within 10 seconds without dying.
Taxi Driver (Bronze): Help a teammate capture the flag (in CTF) or cogs (in Collection) by transporting him back to the base, using any vehicle.
Resourceful Driver (Bronze): Achieve a road kill and a .50 cal kill using the same 4x4, without dismounting.
One In A Million (Bronze): Shoot down an enemy aircraft using the tank's main cannon.
Overkill (Bronze): Destroy an enemy aircraft with a volley of 8 Swarm Missiles.
Dumbfire (Bronze): Destroy an enemy aircraft with a dumbfired Swarm or Homing Missile.
Remote Pilot (Bronze): Destroy an enemy aircraft with a TOW Missile.
How Did You Do That? (Bronze): Destroy an enemy aircraft with a Cluster Bomb.
Tail Shaker (Bronze): Destroy an enemy aircraft with an Aerial Mine within 5 seconds of deploying it.
Emergency Evasion (Bronze): Break at least 6 simultaneous missile locks using Chaff.
Ground Pounder (Bronze): Complete Ground Combat Training.
Combat Driver (Bronze): Complete Vehicle Combat Training.
Pilot's License (Bronze): Complete Warhawk Combat Training.
Bandit Award (Bronze): Earn all in-game badges at Bandit level.
Recognition of Merit (Bronze): Earn any five in-game medals
Chief Sergeant (Bronze): Achieve a rank of Chief Sergeant.
Master Award (Silver): Earn all in-game badges at Master level.
Decorated Soldier (Silver): Earn any 15 in-game medals.
Commander (Silver): Achieve a rank of Commander.
Lt. Colonel (Silver): Achieve a rank of Lt. Colonel.
Giant Killer (Silver): Shoot down an enemy Dropship while using a Warhawk.
Flying Fortress (Silver): Awarded to the driver and all six passengers of a fully-loaded Dropship.
Behind Enemy Lines (Silver): Drive an APC into the enemy's home base, then have at least one teammate spawn into that APC.
Shield Breaker (Silver): Break an enemy E-POD shield using the Lightning Shell.
Aerial Ballet (Silver): While flying a jetpack, kill an enemy (who is also flying a jetpack) with any weapon other than the Rocket Launcher.
Are You Aim-Botting? (Silver): Snipe an enemy who is flying a jetpack.
Bandwidth Donor (Gold): Host a ranked dedicated server for four consecutive hours.
Warhawk Award (Gold): Earn all in-game badges at Warhawk level.
Executive Honor (Gold): Earn all in-game medals.
General (Gold): Achieve a rank of General.
Surgical Strike (Gold): Shoot down a Dropship with a Binoculars strike.
Porcupine (Gold): Destroy an enemy Warhawk with the APC's E-POD shield.
That Was Some Bug (Gold): Kill an enemy who is flying a jetpack by hitting him with any vehicle or aircraft.

De geheime Trophies:

Hit List (Bronze): Kill every member of the opposing team at least once during a round.
Anti-Camper (Bronze): Kill an enemy in a Missile or Flak Turret after that enemy has achieved at least five kills in that type of turret.
Vengeance (Bronze): Kill an enemy within 60 seconds of that enemy killing you.
Daredevil (Bronze): Get 100 feet off the ground in a ground vehicle. Does not count if the vehicle is being carried by a Dropship.
Minesweeper (Bronze): Get killed by Proximity Mines five times in a single round.
Reckless Pilot (Bronze): Commit suicide in a Warhawk by running into your own Aerial Mine.
What's That Green Line? (Bronze): Get killed by a Binoculars strike while piloting an aircraft.
King of the Jungle Gym (Silver): Retrieve the Proximity Mines from the top of the dome on the Omega Factory Rumble Dome layout.
Canyon Run (Silver): Using a Warhawk, shoot down an enemy Warhawk in the central gorge in Vaporfield Glacier.
Safety Violation (Silver): Kill a distant enemy from on top of the salvage crane in Tau Crater.
Warhawk Supreme Achievement (Platinum): All your base trophies are belong to platinum.

sommige slaan echt nergens op o.a. een Clan oprichten b.v. en dan 10 members krijgen of de training doorlopen, ook is een hoop te behalen om even op een server met wat buddies te gaan "Trophy shoppen"....

anyways wel lache dat er zoveel trophies te behalen zijn! Raar aangezien er toch een limiet zit aan het aantal bronze silver en gold trophies?

[ Voor 3% gewijzigd door Falcon Heavy op 06-08-2008 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Frank J. schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 17:40:
anyways wel lache dat er zoveel trophies te behalen zijn! Raar aangezien er toch een limiet zit aan het aantal bronze silver en gold trophies?
Ze mogen per type spel een max aantal trophies (waarschijnlijk gebaseerd op punten weggeven) Bluray games mogen meer thropies/punten bevatten dan PSN games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Aaaa ok vandaar dat Eden minder heeft tov Uncharted en Warhawk dus :) Als 1.5 online is ga ik lekker weer Warhawken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-04 23:26

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Met jetpacks! Nice.

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-06 18:57
Heb het geprobeerd maa rop een gegeef moment vraagt hij om een nummer van de creditcard, tsja das nu net het probleem ik heb er geen :P

Misschien dat iemand anders nog andere manier of ideeen heeft?
Anoniem: 237759 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:19:
http://www.entropay.com/ deze virtuele CC schijnt te werken in de PSN shop (gebruik zelf gewoon een 'echte')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Gister weer even gewarhawed na lange tijd.... maaaaaaaan wat werd ik afgedroogd :P 1 potje meer dan 45 keer dood :X. Tijd voor wat meer oefening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230938

Hey, ik heb sinds kort ook een PS3 (en Warhawk), mijn PSN naam is Scarify.
Ik ben nog niet zo goed met Warhawk maar ik denk dat de tijd het wel leert :)

Warhawk gevechten zijn te wreed, mooi spel om te hebben!
Ik heb trouwens de Warhawk+Headset combo gekocht, dus ik kan ook praten ;)

• RazGT
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-04 08:22
Filmpje van Operation Fallen Star: http://www.youtube.com/wa...nUpodFv-c&feature=related
Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Ben benieuwd deze ga ik zeker weer kopen. Blijft altijd leuk Warhawk _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i51.photobucket.com/albums/f354/McIngles/WHATTHEF.gif

Afbeeldingslocatie: http://i51.photobucket.com/albums/f354/McIngles/jpflame.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Die jetpacks zijn idd super zo te zien :). Hopelijk is die nieuwe map wat te doen in CTF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Ahhh.. in die trailer ziet het er allemaal weer spectaculair uit :) Hopelijk komt deze booster pack en de gratis update snel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
DCFreak schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:44:
Ahhh.. in die trailer ziet het er allemaal weer spectaculair uit :) Hopelijk komt deze booster pack en de gratis update snel beschikbaar.
27ste komt de gratis update en de 28ste komt operation fallen star.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Zo de eerste 3 Trophies alweer binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

hmmm na de update kom ik er niet eens meer op...krijg steeds een netwerk time out...hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Sapstengel schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:15:
hmmm na de update kom ik er niet eens meer op...krijg steeds een netwerk time out...hebben meer mensen hier last van?
is meestal zo toch? Die mafkezen updaten de servers altijd wat later dan de patch beschikbaarheid...

• Kimo
De booster pack is uit!! Mooie map niet te groot. Wel veel de hoogte in met je jetpack. ja kan overal landen zelfs in bomen.
Het blijft de beste multiplayer voor de PS3 _/-\o_

• EfBe
  • Niet online
Ik krijg een error bij het installeren van deze boosterpack (800... ). Nu opnieuw aan het downloaden.

• Kimo
Je kan wel eens errors krijgen als je bijverbeeld een US disc hebt en de europese booster pack aanschaft. Deze moeten van dezelfde regio zijn.

• EfBe
  • Niet online
Kimo schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:05:
Je kan wel eens errors krijgen als je bijverbeeld een US disc hebt en de europese booster pack aanschaft. Deze moeten van dezelfde regio zijn.
Nee het is de juiste, ik heb de nl game en ook de nl versie van de boosterpack. Nogmaals downloaden hielp, hij is nu geinstalleerd. heel even de jetpacks geprobeerd... wat een gekkigheid gaat dat opleveren zeg :D. Kan niet wachten :) Je vergeet snel dat je niets kunt beginnen tegen warhawks, maar dat maakt het juist weer leuker :)

• Kimo
EfBe schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:12:
[...]

Nee het is de juiste, ik heb de nl game en ook de nl versie van de boosterpack. Nogmaals downloaden hielp, hij is nu geinstalleerd. heel even de jetpacks geprobeerd... wat een gekkigheid gaat dat opleveren zeg :D. Kan niet wachten :) Je vergeet snel dat je niets kunt beginnen tegen warhawks, maar dat maakt het juist weer leuker :)
Maar warhawks kunnen ook geen wapens locken op een jetpack. En met een rocket launcher heb je de warhawk zo uit de lucht. Het is goed gebalanceerd.

Wel leuk 1 op 1 tegen een tank met je jet pack. beetje er boven blijven zweven en blijven bewegen dan kan hij je nooit raken.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heb nu ook warhawk, heb alleen het idee dat je heel snel bij te moeilijke tegenstanders wordt ingedeeld online, ben elke keer gelijk dood!
Is dit een optie of niet ?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Laatst online: 17-06 12:02
Lastig om op deze manier je niveau in te schieten. Er zijn speciale servers voor starters. Officiele servers zijn te herkennen aan een kleurtje, en aan de naam. Daarnaast kan je onder filteropties instellen met welke andere "ranks" je wilt spelen. Dit alles helpt een beetje. Sommige spelers hebben een tweede karakter aangemaakt met een lagere rank, en spelen ook op dit soort servers mee, en de ene starter is nu eenmaal beter dan de ander.

Ik merk in de praktijk dat ik een beetje van server naar server hop. Eindig ik in een spel twee maal onderaan, dan hop ik verder tot ik op een server kom waar ik meer speel met mensen van mijn eigen niveau. Verder herken ik wat je zegt, wordt redelijk vaak helemaal gek gemaakt.

Het kan ook helpen om in het begin op een paar maps te focussen. Als je eenmaal weet waar de wapens en powerups liggen dan scheelt dan, en probeer ook niet tegelijk alle voertuigen te (willen) besturen.
DennusB schreef op donderdag 18 september 2008 @ 20:26:
Heb nu ook warhawk, heb alleen het idee dat je heel snel bij te moeilijke tegenstanders wordt ingedeeld online, ben elke keer gelijk dood!
Is dit een optie of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06 15:11

EgoPro

Time is an illusion.

Volgens mij kan je als je kiest voor join game in de optie filter kiezen tegen wie je wil spelen:

• Mode: All
• Map: All
• Players In: All
• Rank: All
• Ping: All
• Region: All
• Language: All
• Min Player: 12
• Max Player: 32

Als je Rank veranderd moet het volgens mij opgelost zijn. Ik ben in de eerste 2 speel uren ook meer aan het spawnen geweest dan schieten maar niet kan ik toch wel een eindje meekomen.
Learning curve is best lang, zeker aanrader om even de training te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Spelen er eigenlijk nog mensen van GOT warhawk? Dit hier lijkt een beetje dood :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

walletje-w schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:09:
Spelen er eigenlijk nog mensen van GOT warhawk? Dit hier lijkt een beetje dood :/
Sinds een weekje weer :) De servers zijn gelukkig nog volop in leven dus je kunt je nogsteeds uitleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Haha mooi :D, ja klopt ik speel het sinds 3 weken weer. Maar ik merk wel dat het niveau erg omhoog gegaan is (of ik ben erg naar beneden gegaan wat ook zeer goed mogelijk is :+ )

Maar ik vroeg me af of er nog mensen hier op GOT zin hebben in een potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Ik speel regelmatig nog warhawk, ik vind het simpelweg een heerlijk spel om even snel een paar potjes te spelen (net zoals streetfighter). Meestal is dat 'even' dan al snel 2 uurtjes ofzo :)

Exirion&walletje-w: geef anders jullie psn dan kan ik jullie toevoegen (of voeg mij toe)

Overigens was er vroeger een GOT clan, geen idee wie het beheer daar over had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Nou ik heb een maand ofzo in die GOT clan gezeten maar er is in die tijd amper iets gebeurd. Helaas.
Is goed ik voeg je morgen wel toe. Of mijn psn id is walletje-w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
DCFreak schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 22:56:
Ik speel regelmatig nog warhawk, ik vind het simpelweg een heerlijk spel om even snel een paar potjes te spelen (net zoals streetfighter). Meestal is dat 'even' dan al snel 2 uurtjes ofzo :)

Exirion&walletje-w: geef anders jullie psn dan kan ik jullie toevoegen (of voeg mij toe)

Overigens was er vroeger een GOT clan, geen idee wie het beheer daar over had.
Bierbeer dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
nee ik was het niet :p ff denken wie het was....

minnema volgens mij... in de SP staat dat hij je dan toevoegd...

Maar de clan was niet echt een clan. Meer een GOT indicatie als je aan het gamen was :)
Alhoewel die keer dat we beetje wat testjes gedaan hadden erg gezellig was haha .

Warhawk ruled trouwens, jammer dat de opvolger zolang op zich moet wachten. Het geheim zat hem in super vette maps (niet de expansions) gebalanceerde gameplay, ondersteuning van de devs en 4 player splitscreen met de optie je eigen server te starten !

p.s. ik heb nu twee weken tijd misschien een keer leuk om een potje te warhawken met elkaar?

[ Voor 91% gewijzigd door Falcon Heavy op 25-07-2009 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Opvolger is volgens mij MAG, want het team van warhawk werkte daar aan dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

De opvolger van Warhawk wordt Starhawk.

Het wordt gemaakt door een afgesplitst deel van het team van Incognito, onder leiding van Dylan Jobe, maar door een nieuwe firma Lightbox Interactive.(http://www.lightboxinteractive.com)

En volgens Twitter http://twitter.com/DylanJobe/status/2679709438 zit er enigszins schot in :)

Zie ook de link naar het trademarksysteem op TARR: http://tarr.uspto.gov/ser...ser=serial&entry=77710890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Mensen morgen kan ik een game gaan hosten als jullie dat gezellig vinden? :) 20 man splitscreen zal ik aanzetten en de standaard mappen roteren dan in een rondje. Headsets kunnen gebruikt worden ik heb er iig eentje ;)

Bierbeer_SPLITSCREEN_CTF zal de server heten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
'morgen' is een beetje rekbaar begrip ;) overdag of savonds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
hehe sorry, vanaf 1230 tot 1600 zal ik de server online zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Hmm ik wou wel aanwezig zijn maar ik heb te maken met omstandigheden genaamd "ouders" dus een ander keertje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Was wel even tof he DCFreak :D vooral als we tegen elkaar moesten, beetje om en om elkaar afknallen hehe Most killed: DCFreak Most killed by DCFreak
Most killed: Bierbeer Most killed by Bierbeer

hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Is altijd bijzonder leuk om iemand die je beter kent (nouja.. beter dan een anoniem persoon die je ingame ontmoet) online achterna te jagen :P

Jammer dat er zo weinig GOT'ers aanwezig waren, misschien moeten we het binnenkort nog eens overdoen en dan iets eerder aankondigen (en het dan wat meer in het grote topic spammen >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
hehe, ik vind het goed. Ik heb nu twee weken vrij dus alle tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Jammer kon er niet bij zijn. Altijd leuk een potje warhawk zo af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ik kan van de week nog wel een keer een server opzetten, Vrijdag middag avond of Zaterdag ochtend middag avond bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb vandeweek weer 's een paar uurtjes zitten spelen. Tot m'n verbazing is de community nog springlevend want het is best druk. Ik speel nogsteeds liefst Archipelago en heb graag een server die 'm non-stop herhaalt. Nog meer mensen hier die ook Warhawk spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Exirion schreef op zondag 28 november 2010 @ 01:33:
Ik heb vandeweek weer 's een paar uurtjes zitten spelen. Tot m'n verbazing is de community nog springlevend want het is best druk. Ik speel nogsteeds liefst Archipelago en heb graag een server die 'm non-stop herhaalt. Nog meer mensen hier die ook Warhawk spelen? :)
Nu je dit gepost hebt, zal ik er weer eens naar gaan kijken!! Was hem helemaal vergeten, maar die dogfights waren toch wel heerlijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

Door dit topic krijg ik toch ook weer zin om een potje te doen. Heb dit echt heel erg veel gespeeld. Binnenkort maar weer eens doen (en hoe ideaal dat je niet een blu ray in je ps3 hoeft te doen :P ).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Pagina: 1 2 3 4 Laatste