[PS3] Warhawk - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik heb ook wel weer eens zin in een potje heb het spel gisteren terug gekregen van mijn vriend die hem had geleend en wat is je PSN dan voeg ik je toe :+

PSN: dark_aeonll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Mijn PSN is Arienix

Wacht nu tot mn nieuwe tv geleverd wordt, en oude is al ontkoppeld, maargoed vanavond ben ik wel in voor een potje warhawk :)

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan zal ik er alvast zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gister bij gebrek aan GT:5P zitten warhawken maar ik leek wel een n00b die net voor het eerst een controller in zn handen had... echt niets lukte (of de anderen worden nu echt veel beter ;)). *sob*.

Ik hoop dat dat expansion pack beter is dan de vorige, want die map was veel te groot naar mijn smaak. Dat vehicle is wel weer gaaf. Leuk spawnpoint planten vlak bij vijandelijke basis :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag warhawk+addon via psn gedownload..
Heb alleen ff de tijd gehad op het te installeren en te patche ..
Zo ik moet het helemaal nog leren en zo..
Zoals iemand de tijd heeft misschien kan je het mij leren.. of gewoon een beetje gek doen en de trucs later zien.. :P

Mijn PSN is MADLAX_NL
Je kan me ook toevoegen op msn of wlm wat het zelden is :P (het staat in mijn profiel)
Ben zo 13 uur per dag online(afwezig) , maar dat is mij online :P zo ik ben er vaak wel..

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:50
nou je zal er iig geen spijt van krijgen als je eenmaal eraan begonnen bent :D
Ik heb al meer dan 100 uur erin gestoken.

Er is trouwens op de US store een tijdelijke aanbieding van Warhawk voor $29,99, met de gunstige wisselkoers is het echt relaxte prijs. Let wel op dat je hem volgens mij alleen met je US account kunt spelen dan.

V1.3 komt 2 april
en operation Broken mirror komt 17 april.

de booster packs zullen niet gecombineerd gespeeld kunnen worden:
Great Question!!

Currently there is no “cross-pollination” of booster-packs.

We discussed this a lot amongst the team members here in the studio and felt that mixing them would fracture the player community too much.

A player that bought Warhawk and maybe didn’t like Omega Dawn but loved Broken Mirror, could just upgrade to the second booster and play on OMB servers just like normal.

If we mixed them, it would add another dimension of server variability, in essence, we’d be strong-arming players into buying all the packs…simply to make sure they could find a server to play on.

in this day-n-age of publishers “experimenting” with digital pricing models…the team and I are taking a strong stance that we don’t want to exploit players by passively *forcing* them to buy every single booster-pack we develop.

Players should be able to pick and choose which ones they want.

Ideally, a player should want to buy all of our booster-packs…but not forcing you to do so keeps us honest and makes sure that we continue to develop great booster-packs that you buy because you *want* to…not because you are being *forced* to.

Hope that makes sense.
boosterpack 1 en 2 komt mischien als voordeel pack 2in1
we are discussing a dual-booster bundle but haven’t decided on anything just yet.
I’m pretty sure there will be a bundle soon…maybe hold off and wait to see what kind of deal the Playstation Store team can give you.
Tevens werken de devs al aan versie 1.4
we are looking into messaging feature updates for our v1.4 patch.
we are looking at in-game music but we haven’t fully green-lit the inclusion of the feature for the v1.4 patch yet. The team is still investigating it.
vanmiddag zal ik een server starten voor 20 man :) voeg me nick maar toe als je me nog niet hebt.

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
EfBe schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:15:
Gister bij gebrek aan GT:5P zitten warhawken maar ik leek wel een n00b die net voor het eerst een controller in zn handen had... echt niets lukte (of de anderen worden nu echt veel beter ;)). *sob*.
Er zitten inderdaad pittige servers bij. Vooral tussen de Warhawkers zitten er tegenwoordig erg goeie, die mijn tankje binnen de kortste keren aan flarden schieten. Of ze gooien er gewoon een TOW missile op, ook heel irritant :(
En bij Archipelago is de balans soms echt helemaal zoek, dan kun je geen kant meer op.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Frank J. schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 11:06:

vanmiddag zal ik een server starten voor 20 man :) voeg me nick maar toe als je me nog niet hebt.

Grtz
Wow dat was weer even leuk maar gu neer weer even verder met gt5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Heb vanmiddag ook ff gespeeld op Frank J.'s server, was erg leuk :)

Toen ik net begon met het spel was ik nog niet zo enthousiast, maar dat komt omdat je in feite gelijk in het diepe gegooid wordt (geen tutorial of singleplayer waar je met het spel bekend raakt). Dus ik liep maar een beetje te kloten toen.

Maar nu ik het een paar keer gespeeld heb ben ik het spel erg gaan waarderen! Speelt lekker soepel, en het is gewoon humor om met z'n 2-en in een jeepje of tank rond te karren. Vliegen gaat me ook wat beter af, hoewel ik nog wel vaak gepwnd wordt door spelers die wat handiger met de Warhawk en de verschillende raketten omgaan :D

Kortom: leuk spel waar ik nog veel lol aan ga beleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey I heb net even voor het eerst zitten spelen..

En heb de filter even nederlands gezet..
Maar gebruikt niemand zijn handsets..

Want ik kan er nog niks van, en zoek niemand die me even kan scholen..

In 1uur van game Heb ik 1 punt gemaakt.. Ik zal alleen te kijken hoe de controler weert..
Ook lukte me het niet op met een warhawk en voertuigen te sturen..

Maar ik zoek een paar gamers die praten, of met ik iets instellen in warhawk opties??
Kortom ik zoek een leraar :P

PSN: MADLAX_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Om de controls onder de knie te krijgen, kun je altijd een lokale (LAN) server starten, waar je dus alleen in zit...

Op Bierbeer z'n server wordt wel vaak met headset gewerkt. Althans de Gotters die daarop actief zijn. Handsets kom ik in de regel weinig tegen ;)

Ik vind Archipelago overigens een briljante map. Zo snel mogelijk de middelste basis veroveren en vervolgens de tegenstander met tankjes bashen, geweldig! Vooral als je een treintje tanks met een aantal teamleden vormt....unstopable

[ Voor 4% gewijzigd door Sapstengel op 30-03-2008 09:50 . Reden: typoooo ]

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja na een tijd spelen ben ik het ook lokale even gaan spellen.. ;)
Nu heb ik het allemaal goed ingesteld, wel jammer dat je de controls niet helemaal kan instellen..

Want wapens verwisselen doen ik lieven me 1 knop en gras geven doe ik liever met L1..
Dat zal leuk zijn als dat toevoegen in patch 1.4

Maar ik ga het echt spelen als patch 1.3 op 2 april er is, Bierbeer zegt dat we dan niet meer de L3 moet in drukken op te praten!!
Want dat vond ik wel dom van de makes, om dat zo te doen..

Maar gebuikt iemand van jullie xlink kai wel eens? om samen even met de maps te spellen? :9

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2008 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Sapstengel schreef op zondag 30 maart 2008 @ 09:49:
Ik vind Archipelago overigens een briljante map. Zo snel mogelijk de middelste basis veroveren en vervolgens de tegenstander met tankjes bashen, geweldig! Vooral als je een treintje tanks met een aantal teamleden vormt....unstopable
Totdat je eens in een wat minder team terecht komt en je geen kant meer op kunt. Echt enorm irritant. Ik heb bijna altijd een goeie K/D ratio van 2:1 ofzo, maar op die map heb ik vaak moeite om zelfs maar op 1:1 te komen.

[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 30-03-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

SToRM666 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:18:
[...]
Totdat je eens in een wat minder team terecht komt en je geen kant meer op kunt. Echt enorm irritant. Ik heb bijna altijd een goeie K/D ratio van 2:1 ofzo, maar op die map heb ik vaak moeite om zelfs maar op 1:1 te komen.
Zelfs in een slecht team kun je het tij laten keren...de middelste basis is echt de sleutel daarin. Als je die hebt, dan heb je op papier al gewonnen.

Als de balans overigens erg ver te zoeken is, zoek ik vaak een andere server. Bij een te groot verschil in teams ga je het idd niet redden, maar dat geldt voor elke map.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, dat slechte team en dat ze niet luisteren is toch wel een groot ding.

ik gaf mijn zusje toestemming warhawk gaat doen ze steelt de vlag en dan gaat het hele team verdedingen, dat zou ik zeggen haal onze vlag terug dan kunnen we scoren!!

ook nog even de headset aangezet om het even te roepen maar nog steeds niet :S
dus dat team moet zelf ook een beetje denken, wij doen het niet voor hun

(want zo is mijn zusje nog beter ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Sapstengel schreef op zondag 30 maart 2008 @ 22:15:
[...]

Zelfs in een slecht team kun je het tij laten keren...de middelste basis is echt de sleutel daarin. Als je die hebt, dan heb je op papier al gewonnen.

Als de balans overigens erg ver te zoeken is, zoek ik vaak een andere server. Bij een te groot verschil in teams ga je het idd niet redden, maar dat geldt voor elke map.
Precies. Ik speel daarom ook nooit CTF op vari servers, want die lummels daar snappen gewoon niet hoe je CTF speelt: als jouw flag gepakt is, dan moet je hem terughalen en niet lopen klootviolen bij je eigen basis etc. Soms snap ik gewoonweg niet dat men, wanneer je alleen je eigen flag basis nog hebt, niet probeert meerdere zones te veroveren, want dan krijg je meer materieel (en de tegenstander minder), het lijkt dan net of men eigenlijk wilde deathmatchen. Idem met die irritante eikeltjes met een sniperrifle in een warhawk: bovenop een bergtop landen, een random tegenstander sniperen en hop weer verder. Als ze bij jou in het team zitten dan heb je niets aan ze, want ze moeten de flag terughalen of ophalen, niet gaan sniperen.

Ik heb overigens altijd een kill-death ratio ver beneden 1, want ik ga gewoon minimaal 20 keer dood in een ronde 8). Ach ja, iemand moet voor de troepen uit de mijnen ruimen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Ik moet bekennen dat ik de eerste paar dagen dat ik Warhawk speelde ook maar wat zat aan te klooien, gewoon wat rondvliegen en random mensen neerknallen...

Lette toen absoluut niet op het wel en wee van onze vlag. :P

Maar nu ik het een paar dagen gespeeld heb, en doorheb hoe het spelletje ongeveer werkt, probeer ik wel in het teambelang te spelen. Vind het altijd lachen met met 2 of 3 man een jeepje te pakken en als een malle zones te veroveren en de vlag te pakken.

Heb alleen geen headset, dus soms begrijpen mensen het niet als ze bij me in de jeep moeten komen zitten... :D Een beetje toeteren helpt echter meestal wel.

M'n PSN is Arienix trouwens, heb al enkele keren op Bierbeers server meegedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

EfBe schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:44:
[...]

Precies. Ik speel daarom ook nooit CTF op vari servers, want die lummels daar snappen gewoon niet hoe je CTF speelt: als jouw flag gepakt is, dan moet je hem terughalen en niet lopen klootviolen bij je eigen basis etc. Soms snap ik gewoonweg niet dat men, wanneer je alleen je eigen flag basis nog hebt, niet probeert meerdere zones te veroveren, want dan krijg je meer materieel (en de tegenstander minder), het lijkt dan net of men eigenlijk wilde deathmatchen. Idem met die irritante eikeltjes met een sniperrifle in een warhawk: bovenop een bergtop landen, een random tegenstander sniperen en hop weer verder. Als ze bij jou in het team zitten dan heb je niets aan ze, want ze moeten de flag terughalen of ophalen, niet gaan sniperen.
Klopt, erg frustrerend....dat is ook de reden dat ik nagenoeg nooit op een ranked server speel. Die mensen zijn 9 van de 10 keer bezig hun kill-death ratio aan t opkrikken. Op servers zoals die van bierbeer kom ik geregeld mooie teamacties tegen...dan is het een genot om te spelen, ook al zijn de gecoordineerde acties van de tegenstander.
... Ach ja, iemand moet voor de troepen uit de mijnen ruimen he ;)
Die mensen moeten er ook zijn ;)
Ik persoonlijk probeer niet te veel te lopen in vijandelijk gebied, tenzij ik een vlag te pakken heb.
Als ik de vlag terug probeer te halen, dan knal ik altijd eerst zo'n bliksem raketje af op de plek waar ik ongeveer ga landen, waardoor alle mijnen in de omgeving afgaan. Knap irritant als je je warhawk op een mijn parkeert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Laatst online: 22:28
noob vraag, zijn die blauwe servers de officiele servers? kan die info nergens vinden. Verder staat er in de manual niets over ranks. Wat moet je doen om een rank hoger te komen? Ik ben nu airman o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook nog een noob ;) en weet dat ook nog niet..
Maar morgen komt patch 1.3 en dat ga ik pass echt spellen.. kan ik eindelijk gewoon praten met anderen zonder de L3 te gebruiken.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Ik wilde net warhawk spelen, nieuwste patch was net uit dus even laten downloaden en installeren.
Daarna spelen, althans dat was het idee, want ik kan niet meer het netwerk op?

Hij geeft bij 'initialiseren netwerkverbindig' na een tijdje aan dat mijn verbinding niet goed is, of gewoon een netwerkfout. Mijn verbinding is echter prima, sta ook gewoon aangemeld @ PSN.

Al geprobeerd om Warhawk opnieuw te starten en de hele ps3 opnieuw te starten, maar helpt allemaal niet.

Meer mensen met dit probleem na de nieuwe patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze waren de warhawk server aan het update dus de servers waren offline t/m 18:00..
Als het goed is kan je nu weer gamen..

Ik was net even aan het warhawke :P en het ziet er goed uit..
Al staat het niet standaard op open mic, zodat je niet meer de L3 hoeft te gebruiken ..
Je moet dus ff naar instellingen gaan en onder geluid opties kan je mic open vinden :)

Misschien gaan dan wat meer mensen praten.. want de host waar ik ben geweest was te stil..
Als ik met iemand anders game, wil ik wel ff praten en zo, terwijl ik iemand dode.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Ik zag 20 minuten geleden nog geen EU servers online, kan dat kloppen? 1.3 al wel geinstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ik vind de 1.3 patch echt vet :D

Die field wrench is dodelijk als je in je tank zit ook de biofield generator geeft een coole toegevoegde waarde, krijg alleen wel het idee dat het erg druk wordt qua wapens e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ben erg benieuwd...nu nog tijd vinden om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Zeker vet vanavond nog op een vijandige tank gesprongen paar goeie tikken me de wrench en weg is de tank _/-\o_
Bio field heb ik nog niet echt nuttig gebruik van gemaakt. Ja 1 keer toen ik met de vlag mijzelf vertstopte op de 2de verdieping van zo`n bunkertje. Wel handig om wat health bij de hand te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Ik had de biofield op mn jeepje geplakt, om er vervolgens mee naar de vijandige basis te gassen.
Wat ook leuk is: mijnen op je tank plakken en dan vlak langs mannetjes gassen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Mensen nog zin in een potje Warhawk vanavond?

Ik maak zelf wel even een servertje, PSN Arienix.

Ga binnenkort ook maar ff een headsetje aanschaffen, toch wel handig bij dit spel. Om iemand met de loop van je tank iets duidelijk te moeten maken is ook niet altijd ideaal ;)

-Edit- Toch geen eigen server, zag dat Bierbeer er al 1 had, waar ik nu ook op zit :)

[ Voor 13% gewijzigd door Chi3F op 09-04-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ben er bij vanavond...ben erg benieuwd naar de wrench en biofield...waar liggen ze in de verschillende mappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed Nieuws :P

Ze gaan de team-switch op de rankt server weer toelaten..
Patch 1.31 gaan ze uitbrengen voor 17 april om team-switch te herstellen.. 8)

http://boardsus.playstati...=warhawk&thread.id=463723
quote: Warhawk Developer
Warhawk Community,

As you all know, we have been tracking the team-switch issue ever since the release of the v1.3 patch on Wednesday.

Simply put, my decision to block team-switching on ranked servers was wrong for Warhawk.

Additionally, in an attempt to get a fix for this mistake deployed in-time for last weekend, we opted to try a simple server-side "poke" that did not involve a patch. This type of fix is of course limited in functionality.

While this "poke" did allow team-switching to work again, it also resulted in no team-balance, thus rallowing some games to devolve into 15 on 2 slaughter fests. Clearly this was not optimal and has been disabled in this morning's scheduled maintenance window (5am Pacific).

As I have always said, we take our community support very seriously. Most of the time it is relatively straightforward because we're deploying "happy" patches, giving goodies away, providing solid and fun Booster-Packs, etc.

This team-switching issue represents a mistake that needs to be fixed. Officially putting it outside the realm of our standard "Rainbows-n-Ponies" updates. That said, we are *always* 100% committed to supporting our players -- even in a "zero-pony" situation.

So where does this leave us? -- the Warhawk v1.31 patch.

We started on the patch this weekend while forums were, shall we say, very active :-) and development will be completed today and a build delivered to our regional QA teams for testing and approval. Everyone is working hard to get this fix deployed globally *before* the Booster-Pack is released on April 17th.

The v1.31 patch is focused on fixing the team-switch mistake -- reinstating the Team-Switching, Team-Randomization, *and* Team-Roster-Balance server options.

In addition, we are removing the "unlimited score" option from the Game Options screen. This was an open invitation to padding as many of you correctly pointed out here on the forums.

I want to extend my apologies for this crap-tastic inconvenience and I thank you all in advance for your patience this week while we perform our final testing on the v1.31 patch.

-dylan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Wat ik me dan afvraag... wat was de trigger om het uberhaupt uit te zetten... Ik heb nog niet echt warhawk gespeeld met 1.3, maar het is goed dat ze dingen snel oplossen :). Nu nog een archipelago op OO servers en ik ben blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik wist nieteens dat die 1.3 patch er al was :D Zometeen de PS3 maar eens aanslingeren dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Ik wist ook niet dat het uitstond, wat mij wel opviel de laatste 2 dagen is dat de teams extreem unbalanced zijn. Nu weet ik tenminste waarom (en goed dat ze het oplossen!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ik heb een server openstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Leuk ik kom ook even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Me 2 (zonder headset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Het was weer gezellig 8) (zie nu alleen bijna niets meer door zon in de kamer)

[ Voor 52% gewijzigd door EfBe op 13-04-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik heb dit spel gespeeld en op zich is het niet een spel dat ik per se moet hebben. Komt ook omdat ik er weinig van bak. Voorlopig zijn m'n vrienden veel beter dan ik. Dat blijft zo, tenzij ik ook ga oefenen...

Anyways, ik heb geen credit-card. Budgetgaming.nl laat zien dat het spel bij 101cd.com en bij play.com, ongeveer 45 euro is. Alleen bij beide winkels is het spel uitverkocht. Meer dan 45 euro wil ik echt niet uitgeven. Online zou ik inclusief de uitbreiding zo'n 38 euro kwijt zijn. Mjah, 'k heb dus geen cc. 2 Vragen:

-Waar kan ik dit spel nieuw kopen voor ongeveer 45 euro (mag online zijn)?
-Als ik via 3busy men bestel, dan krijg ik de NTSC versie. Dan kan ik zeker niet online gamen tegen m'n vrienden die de PAL versie hebben?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Check marktplaats staan ze ook vaak te koop voor 30 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Broken mirror is released. Niet via de store maar via de game kun je hem kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Kimo schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:06:
Broken mirror is released. Niet via de store maar via de game kun je hem kopen.
Hoop op een combi pack 8)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
iig in de US is een combi pack van de boosters te koop. Je moet wel de US versie van de game hebben dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Frank J. schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:43:
[...]

iig in de US is een combi pack van de boosters te koop. Je moet wel de US versie van de game hebben dan.
Heb de EU versie, neem aan dat het pack dan bv volgende week in de EU store staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb de nieuwe map gisteren uren zitten spelen en die bevalt me goed moet ik zeggen :)
De wrench is ook een erg leuk wapen. ik heb er in ieder geval al een paar mooie acties mee gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
SToRM666 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:07:
Ik heb de nieuwe map gisteren uren zitten spelen en die bevalt me goed moet ik zeggen :)
De wrench is ook een erg leuk wapen. ik heb er in ieder geval al een paar mooie acties mee gezien.
Hij is beter dan die omega dawn map? Die vind ik nl. echt veel te groot.

Ik zag dat ze nu andere server indelingen hebben. De 'pro' servers hebben kortere spawn tijd (3 seconden) en teamkill staat aan. Oh en je gaat sneller dood daar ;) (ik althans ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De Omega Dawn map heb ik eigenlijk nog niet echt kunnen spelen, dus daar kan ik m niet echt mee vergelijken. De map is ook weer vrij groot, maar de buitenste gebieden worden niet zoveel gebruikt volgens mij. In dat opzicht hadden ze de map misschien beter wat smaller kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen om ook Warhawk aan te schaffen. Is het nog te doen om als beginner aan te haken? Is het beter te doen dan Call Of Duty 4 (ik verwacht dat het niveau van COD4 erg hoog is online)

Wordt Warhawk nog veel gespeeld of zijn ze servers dun bezet?

Zijn de beide uitbreidingen noodzakelijk?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:49:
Ik zit te twijfelen om ook Warhawk aan te schaffen. Is het nog te doen om als beginner aan te haken? Is het beter te doen dan Call Of Duty 4 (ik verwacht dat het niveau van COD4 erg hoog is online)

Wordt Warhawk nog veel gespeeld of zijn ze servers dun bezet?

Zijn de beide uitbreidingen noodzakelijk?

:)
nee de uitbreidingen zijn niet echt nodig maar er zijn wel veel server die de uitbreidingen gebruiken.

het instap niveau gaat wel, alleen het vliegen zal dan lastiger zijn in het begin.

maar via mij is het een echte aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Op dit moment 529 servers online waarvan 241 official. In het weekend zijn dit er meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:00
Ik heb Warhawk net aangeschaft via het PSN en ik ben positief verrast! Wat een intensief spel, het is weer net als BF2 op de pc!

Wat is de naam van de GOT server? Dan doe ik eens een rondje mee. Ik weet inmiddels hoe ik moet locken :P

nick= Qoriox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk niet dat er een server is, maar wel een clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Af en toe heeft Frank J (bierbeer) een server. Er is een GOT clan maar hoe en wat weet ik verder ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Wordt idd weer een keer tijd voor een GOT-avondje Warhawken...
@Frank: Zet je binnenkort de server nog een keer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Sapstengel schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:54:
Wordt idd weer een keer tijd voor een GOT-avondje Warhawken...
@Frank: Zet je binnenkort de server nog een keer aan?
Ik denk dat de bierberen binnenkort alleen nog maar GTA spelen ;) :+ (net als velen hier denk ik).

Warhawk blijft wel boeien overigens. Ik heb die nieuwe expansion nog niet, weet ook niet of ik die wel koop, want zo'n behoefte aan nieuwe dingen heb ik nu ook weer niet. Wel jammer dat ze bij de servers online alle maps 2 keer gedaan hebben BEHALVE archipelago... de map die juist door velen als favoriet wordt bestempeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:16
Koop hem die nieuwe expansion het is zo'n mooie nieuwe map je vermaakt je er uitstekend mee !! heerlijk ook het nieuwe voertuig het bevorder het samenwerken echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
heb warhawk ook maar eens gekocht incl een headsetje :) vanaaf maar eens aan de slag ermee want heb gta toch al uitgepeeld ( missie`s dan) en daar loopt het online gebeuren nog niet zo soepel.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tooter schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:42:
heb warhawk ook maar eens gekocht incl een headsetje :) vanaaf maar eens aan de slag ermee want heb gta toch al uitgepeeld ( missie`s dan) en daar loopt het online gebeuren nog niet zo soepel.
laat me ff weten hoe het is om erin te komen aub :) ik twijfel ook nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Laatst online: 22:28
Net broken mirror gekocht, gedowndload en geinstalleerd. Het ligt vast aan mij, maar ik zie niet hoe ik het moet launchen. In warhawk zelf zie ik geen nieuwe maps, en ik zie ook geen nieuw ikoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Bij het eerste scherm, waar je op start moet drukken, zou je nu het icoontje moeten zien....anders ff opnieuw downloaden en installen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Even een update over de Bierber Warhawk server. Zaterdag 7 juni 's avonds + 's nachts en zondag 8 juni de hele dag zal ik met wat vrienden een Warhawk server opzetten. Wie zin heeft kan joinen!

Headset zal bij mij aanwezig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

's avonds wordt misschien lastig, maar 8 juni overdag wil ik je best neermaaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Ik kom wel even kijken maar niet het hele weekend natuurlijk. Warhawk is nog steeds de beste multiplayer voor de ps3 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Hey Bierbeer, nog veel GOTters gespot afgelopen weekend?

Vond het zelf iets te mooi weer om achter de ps3 te kruipen...komend weekend nog online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Ligt het aan mij of hebben ze overal de volgorde van de maps veranderd? :( Ik had altijd het rondje Badlands->Archipelago->Eucadia. Nu komt er na Badlands iets anders en vind ik er eigenlijk ineeens weinig meer aan. Waarom blijven zo toch steeds dingen veranderen aan die spellen :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Heey mensen, die zaterdag zijn we laat begonnen aan Warhawk. Teveel bier resulteerde in een zondag op bed 8)7. Beetje mislukt weekend dus :P

Booster packs zijn in de EU store nu ook als een voordeel pack te koop. Moet zeggen dat als je zelf veel games hosts hier bijna niet op gejoined wordt. Maar official zijn er leuke games te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Exirion schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 23:07:
Ligt het aan mij of hebben ze overal de volgorde van de maps veranderd? :( Ik had altijd het rondje Badlands->Archipelago->Eucadia. Nu komt er na Badlands iets anders en vind ik er eigenlijk ineeens weinig meer aan. Waarom blijven zo toch steeds dingen veranderen aan die spellen :{
Ja snap ik ook niet. Archipelago is door veel mensen als de favoriete map aangewezen en hij zit er het minste in. Sterker, die destructed city map is weer terug voor CTF, terwijl die map niet geschikt is voor CTF...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14
Ik zit ook te overwegen om Warhawk een keer te halen,maar ik wacht dan op de combi pack.

Is die headset erbij goed of niet?
En ik heb een internetverbinding van 256 kb/s en bij mn PS3 heb ik het op WLAN met 50% staan.(M'n PS3 staat wat verder weg). Kan ik hiermee normaal spelen zonder lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Tankbuster schreef op zondag 22 juni 2008 @ 11:50:
Ik zit ook te overwegen om Warhawk een keer te halen,maar ik wacht dan op de combi pack.
Volgens mij is die combi pack al verkrijgbaar hoor :)

Het is voor mij wel al (te) lang geleden dat ik nogeens Warhawk gespeeld heb. Ik ga m binnenkort nog maar eens moeten spelen.
Ik zit eigenlijk te wachten op de Amerikaanse PSN Cards, zodat ik eindelijk ook eens die uitbreidingen kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb warhawk ook gehaald maar ik geloof dat het niet zo mijn ding is. Zo zie je maar weer dat review cijfers toch altijd nog een persoonlijke mening zijn; voor mij verdwijnt ie weer in de la. Ach ik heb er wel een headsetje bij denk ik dan maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
SToRM666 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:24:
[...]

Volgens mij is die combi pack al verkrijgbaar hoor :)

Het is voor mij wel al (te) lang geleden dat ik nogeens Warhawk gespeeld heb. Ik ga m binnenkort nog maar eens moeten spelen.
Ik zit eigenlijk te wachten op de Amerikaanse PSN Cards, zodat ik eindelijk ook eens die uitbreidingen kan kopen.
Ik bedoel op een Bluray :). Of ik wacht tot de EU PSN Cards of werken Amerikanse PSN cards ook hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb de Amerikaanse versie van Warhawk, dus ik ga de uitbreidingen ook uit de Amerikaanse Store moeten halen. Of die kaarten ook in de EU Store werken weet ik niet, maar ik verwacht van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:53:
Ik heb warhawk ook gehaald maar ik geloof dat het niet zo mijn ding is. Zo zie je maar weer dat review cijfers toch altijd nog een persoonlijke mening zijn; voor mij verdwijnt ie weer in de la. Ach ik heb er wel een headsetje bij denk ik dan maar. :)
Wat had je ervan verwacht en wat valt er dan tegen? Je moet het even de tijd geven om er bedreven in te raken en dan is het echt een erg leuk spel :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het echt verbluffend wat voor een geweldig spel het toch is..
steeds als ik raak uitgekeken op wat nieuwere games val ik toch altijd terug op warhawk!
dit spel wordt echt nooit saai.. en ik heb de uitbreidingen nieteens B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn d'r nog mensen geinteresseerd in een GOT game binnenkort?
Ik kan evt. zelf hosten (100Mbit glasvezel hier). Laat maar weten, ik ben zelf niet zo'n pro, maar het valt me op dat ik de laatste tijd erg weinig mensen met headsets tegenkom en teamplay dus een stuk moeilijker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Lijkt me wel weer lachen!
Zal je ff toevoegen als buddy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Server is was trouwens UP and running. Geef maar een pm als je er niet in komt dan kick ik er een paar ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Falcon Heavy op 04-07-2008 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Veel nieuwe info over de nieuwe WarHawk patch 1.4.
Komt 16 juli!!

Check Playstation blog voor info : http://blog.us.playstatio...-gameplay-modes%e2%80%9d/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, net de update geinstalleerd (55MB, zo gepiept) maar nu krijg ik dus continu network timeouts als ik wil connecten, kan in z'n geheel niet in de lobby komen..
PSN inloggen gaat prima (Store) en ook Battlefield:BC online werkt feilloos, dus heb echt 't idee dat het aan de update ligt (heb normaal altijd zeer goede verbinding bij online gaming incl meestal laagste ping van alle spelers)..

Anderen ook problemen?

EDIT
Ok, was blijkbaar gewoon server maintenance, maar doordat de servers down waren kon je ook de melding niet zien omdat.. nou ja, je snapt 't wel 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Gister weer eens wezen warhawken. Blijft toch een supergame dit. Ook even die nieuwe gametype 'Collection' gedaan (met die cores). Snapte er toch wat minder van dan ik dacht (geen doc gelezen natuurlijk), maar het lijkt wel leuk. :)

[ Voor 5% gewijzigd door EfBe op 18-07-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op zondag 22 juni 2008 @ 15:35:
[...]

Wat had je ervan verwacht en wat valt er dan tegen? Je moet het even de tijd geven om er bedreven in te raken en dan is het echt een erg leuk spel :)
Ik heb het nog een paar keer geprobeerd, maar ik krijg er toch niet het juiste gevoel bij. Ik weet niet precies wat ik ervan verwacht had ook eigenlijk, maar ik vind het op eoa manier ook tegenvallen dat je gewoon kan hoveren met de vliegtuigjes, en ik vind het grondwerk een beetje te beperkt. Snap best wel dat mensen het leuk vinden, alleen is het persoonlijk niet zo mijn ding gebleken. Back to BF:BC voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Hero is wel een leuke aanwinst :). Op kleine veldjes een echte mayhem. :) Wel is het jammer dat sommige mensen niet snappen dat je geen punten scoort als de hero niets doet, die moet de tegenstander afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Ik heb een servertje aangezet voor warhawk, de naam is GOT :)

Dus wie durft.... kom maar op 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Dit is wel een leuke beginners guide voor de mensen die het spel net hebben:

http://www.viddler.com//simple_on_site/6eb7dd2f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Ik heb Warhawk sinds eergisteren en ik moet zeggen dat ik het geweldig vind! Je kunt echt op zoveel verschillende manieren spelen dat je bijna zou kunnen zeggen dat het iedereen wel aan moet spreken. Het geeft echt een kick om iemand neer te snipen van een ongelofelijk grote afstand, of om als een kamikazepiloot op een hele groep vijanden in te vliegen :D Ik ben natuurlijk overal nog druk mee aan het experimenteren, maar ik merk toch wel dat als je in een vliegtuig kruipt je wel ongelofelijk behendig moet zijn om lang in de lucht te blijven.

Heb vandaag ook de beginners guide gezien en ik heb er een aantal leuke dingen uit kunnen halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Binnenkort ook nog maar eens spelen. Is alweer (te) lang geleden dat ik dit spel nog eens gespeeld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:53
heb hem besteld krijg hem denk ik vrijdag aangeboden :) lijkt me een erg toffe game.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Vraagje over de vliegtuigen: Gaat deze snel vanwege m'n internetverbinding is niet meer de snelste :)? En gaan andere dingen nog erg snel ?

[ Voor 78% gewijzigd door Tankbuster op 31-07-2008 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook eens warhawk gekocht voor $30. Moet nog effe een bluetooth headset kopen ofzo zodat ik dat kan gebruiken (Ik speel ook COD4) dus is dat wel handig.

Ik vind het een leuke spel. Het is leuk wanneer je team ook als een team gedraagt. Bijvoorbeeld iemand die in een jeep zit en naar je toetert zodat je met hem mee kan rijden.

Ook gisteren met iemand in de tank gaan zitten. in een level waar er geen bruggen tussen de kleine eilandjes zitten dus volle speed van de 1 naar de andere eiland vliegen. Resultaat: Een flip met een tank. Maar wij hadden het wel gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay, gisterenavond ging m'n dienst niet door, dus eindelijk Chief Sergeant geworden :)
Ben weer helemaal hooked nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met die trophies? Ik had begrepen dat de behaalde punten in Warhawk gebruikt gingen worden voor trophies, maar ik heb nog steeds 0.0 trophies, terwijl ik warhawk al een paar keer heb opgestart en gespeeld na de trophies addition en de 1.4 patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Binnenkort komt de 1.5 update daar zitten de trophies in.

10 Trophies zijn gebaseerd op stats-, rank- en awards-systeem en retroactive. Dat betekent dat je ze wellicht al meteen hebt vrijgespeeld.

34 Trophies hebben betrekking op geheel nieuwe 'doelen' die spelers nieuwe uitdagingen moet bieden.

4 Trophies zijn voor de Booster packs Operation: Omega Dawn en Operation: Broken Mirror, een een nog aankomende Booster pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Kimo schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:01:
Binnenkort komt de 1.5 update daar zitten de trophies in.

10 Trophies zijn gebaseerd op stats-, rank- en awards-systeem en retroactive. Dat betekent dat je ze wellicht al meteen hebt vrijgespeeld.

34 Trophies hebben betrekking op geheel nieuwe 'doelen' die spelers nieuwe uitdagingen moet bieden.

4 Trophies zijn voor de Booster packs Operation: Omega Dawn en Operation: Broken Mirror, een een nog aankomende Booster pack.
Aha! ik was dus te voorbarig 8) Ik hoopte dat ik van die 'No trophies found' melding af kon komen via warhawk zonder opnieuw games te hoeven spelen voor de trophies. even wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Wel grappig om te zien dat iedereen vraagt of Trophies in het algemeen retroactive zijn, ofwel dat je je game niet opnieuw hoeft te spelen. Nu is er een game die dit kan ondersteunen ivm een online score systeem en dan laat men dit er juist uit zodat men de game weer/vaker zal oppakken. 8) die slimmeriken altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
WarHawk patch 1.5 (Trophy) komt 27-08-2008.
bron : http://kotaku.com/5033133...g-at-the-end-of-the-month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
De update zal ook het maken van een custom soundtrack mogelijk maken, 50 trophies, nieuwe paint schemes voor de warhawks en tutorial missions voor beginnende spelers.

Die zijn goed bezig bij incognito _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Kimo op 05-08-2008 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Kimo schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 19:06:
De update zal ook het maken van een custom soundtrack mogelijk maken, 50 trophies, nieuwe paint schemes voor de warhawks en tutorial missions voor beginnende spelers.

Die zijn goed bezig bij incognito _/-\o_
ja laten we hopen dat ze ook een record funcitie naar youtube inbouwen! Dit zou zo vet zijn ik heb al tevaak van die Warhawk momenten gehad }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:10
is er al een andere manier om bijv. maps aan te schaffen met een creditcard? Ik wil ze enorm graag maar heb geen creditcard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.entropay.com/ deze virtuele CC schijnt te werken in de PSN shop (gebruik zelf gewoon een 'echte')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Trophy lijst:

Warlord (Bronze): Create a clan and get nine other members to join. (Awarded at ten members while you are the clan leader.)
Enlistee (Bronze): Join a clan.
Rivalry (Bronze): Win a clan match (red server) as either clan leader or a regular member.
Lone Wolf (Bronze:) Play a perfect Deathmatch (top player, no deaths).
Cowboy (Bronze): Play a perfect Team Deathmatch (top player, no deaths).
Hat Trick (Bronze): Get three flag captures in a single round of CTF.
World Victory (Bronze): Control all capturable bases in a Zones match, and reduce the enemy's home base to level 1.
Survivalist (Bronze): Survive for one minute as the hero in Hero mode.
Collector (Bronze): Capture four cores at once in Collection mode.
Anti-Air Ninja (Bronze): Shoot down a Warhawk with any infantry weapon other than a Rocket Launcher.
Dead-Eye (Bronze): Achieve a sniper kill from more than 2,500 feet away.
Saboteur (Bronze): Destroy an enemy vehicle with the Field Wrench.
Irony (Bronze): Kill an enemy with his own Proximity Mine.
Invincible (Bronze): While on foot, take at least 250 damage within 10 seconds without dying.
Taxi Driver (Bronze): Help a teammate capture the flag (in CTF) or cogs (in Collection) by transporting him back to the base, using any vehicle.
Resourceful Driver (Bronze): Achieve a road kill and a .50 cal kill using the same 4x4, without dismounting.
One In A Million (Bronze): Shoot down an enemy aircraft using the tank's main cannon.
Overkill (Bronze): Destroy an enemy aircraft with a volley of 8 Swarm Missiles.
Dumbfire (Bronze): Destroy an enemy aircraft with a dumbfired Swarm or Homing Missile.
Remote Pilot (Bronze): Destroy an enemy aircraft with a TOW Missile.
How Did You Do That? (Bronze): Destroy an enemy aircraft with a Cluster Bomb.
Tail Shaker (Bronze): Destroy an enemy aircraft with an Aerial Mine within 5 seconds of deploying it.
Emergency Evasion (Bronze): Break at least 6 simultaneous missile locks using Chaff.
Ground Pounder (Bronze): Complete Ground Combat Training.
Combat Driver (Bronze): Complete Vehicle Combat Training.
Pilot's License (Bronze): Complete Warhawk Combat Training.
Bandit Award (Bronze): Earn all in-game badges at Bandit level.
Recognition of Merit (Bronze): Earn any five in-game medals
Chief Sergeant (Bronze): Achieve a rank of Chief Sergeant.
Master Award (Silver): Earn all in-game badges at Master level.
Decorated Soldier (Silver): Earn any 15 in-game medals.
Commander (Silver): Achieve a rank of Commander.
Lt. Colonel (Silver): Achieve a rank of Lt. Colonel.
Giant Killer (Silver): Shoot down an enemy Dropship while using a Warhawk.
Flying Fortress (Silver): Awarded to the driver and all six passengers of a fully-loaded Dropship.
Behind Enemy Lines (Silver): Drive an APC into the enemy's home base, then have at least one teammate spawn into that APC.
Shield Breaker (Silver): Break an enemy E-POD shield using the Lightning Shell.
Aerial Ballet (Silver): While flying a jetpack, kill an enemy (who is also flying a jetpack) with any weapon other than the Rocket Launcher.
Are You Aim-Botting? (Silver): Snipe an enemy who is flying a jetpack.
Bandwidth Donor (Gold): Host a ranked dedicated server for four consecutive hours.
Warhawk Award (Gold): Earn all in-game badges at Warhawk level.
Executive Honor (Gold): Earn all in-game medals.
General (Gold): Achieve a rank of General.
Surgical Strike (Gold): Shoot down a Dropship with a Binoculars strike.
Porcupine (Gold): Destroy an enemy Warhawk with the APC's E-POD shield.
That Was Some Bug (Gold): Kill an enemy who is flying a jetpack by hitting him with any vehicle or aircraft.

De geheime Trophies:

Hit List (Bronze): Kill every member of the opposing team at least once during a round.
Anti-Camper (Bronze): Kill an enemy in a Missile or Flak Turret after that enemy has achieved at least five kills in that type of turret.
Vengeance (Bronze): Kill an enemy within 60 seconds of that enemy killing you.
Daredevil (Bronze): Get 100 feet off the ground in a ground vehicle. Does not count if the vehicle is being carried by a Dropship.
Minesweeper (Bronze): Get killed by Proximity Mines five times in a single round.
Reckless Pilot (Bronze): Commit suicide in a Warhawk by running into your own Aerial Mine.
What's That Green Line? (Bronze): Get killed by a Binoculars strike while piloting an aircraft.
King of the Jungle Gym (Silver): Retrieve the Proximity Mines from the top of the dome on the Omega Factory Rumble Dome layout.
Canyon Run (Silver): Using a Warhawk, shoot down an enemy Warhawk in the central gorge in Vaporfield Glacier.
Safety Violation (Silver): Kill a distant enemy from on top of the salvage crane in Tau Crater.
Warhawk Supreme Achievement (Platinum): All your base trophies are belong to platinum.

sommige slaan echt nergens op o.a. een Clan oprichten b.v. en dan 10 members krijgen of de training doorlopen, ook is een hoop te behalen om even op een server met wat buddies te gaan "Trophy shoppen"....

anyways wel lache dat er zoveel trophies te behalen zijn! Raar aangezien er toch een limiet zit aan het aantal bronze silver en gold trophies?

[ Voor 3% gewijzigd door Falcon Heavy op 06-08-2008 17:42 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste