ja, ik heb ook wel weer eens zin in een potje heb het spel gisteren terug gekregen van mijn vriend die hem had geleend en wat is je PSN dan voeg ik je toe
PSN: dark_aeonll
PSN: dark_aeonll
Verwijderd
PSN: Arienix
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 21:24 ]
boosterpack 1 en 2 komt mischien als voordeel pack 2in1Great Question!!
Currently there is no “cross-pollination” of booster-packs.
We discussed this a lot amongst the team members here in the studio and felt that mixing them would fracture the player community too much.
A player that bought Warhawk and maybe didn’t like Omega Dawn but loved Broken Mirror, could just upgrade to the second booster and play on OMB servers just like normal.
If we mixed them, it would add another dimension of server variability, in essence, we’d be strong-arming players into buying all the packs…simply to make sure they could find a server to play on.
in this day-n-age of publishers “experimenting” with digital pricing models…the team and I are taking a strong stance that we don’t want to exploit players by passively *forcing* them to buy every single booster-pack we develop.
Players should be able to pick and choose which ones they want.
Ideally, a player should want to buy all of our booster-packs…but not forcing you to do so keeps us honest and makes sure that we continue to develop great booster-packs that you buy because you *want* to…not because you are being *forced* to.
Hope that makes sense.
we are discussing a dual-booster bundle but haven’t decided on anything just yet.
Tevens werken de devs al aan versie 1.4I’m pretty sure there will be a bundle soon…maybe hold off and wait to see what kind of deal the Playstation Store team can give you.
we are looking into messaging feature updates for our v1.4 patch.
vanmiddag zal ik een server starten voor 20 manwe are looking at in-game music but we haven’t fully green-lit the inclusion of the feature for the v1.4 patch yet. The team is still investigating it.
Er zitten inderdaad pittige servers bij. Vooral tussen de Warhawkers zitten er tegenwoordig erg goeie, die mijn tankje binnen de kortste keren aan flarden schieten. Of ze gooien er gewoon een TOW missile op, ook heel irritantEfBe schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:15:
Gister bij gebrek aan GT:5P zitten warhawken maar ik leek wel een n00b die net voor het eerst een controller in zn handen had... echt niets lukte (of de anderen worden nu echt veel beter). *sob*.
PSN id: NL_SToRM
Wow dat was weer even leuk maar gu neer weer even verder met gt5Frank J. schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 11:06:
vanmiddag zal ik een server starten voor 20 manvoeg me nick maar toe als je me nog niet hebt.
Grtz
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Sapstengel op 30-03-2008 09:50 . Reden: typoooo ]
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2008 18:46 ]
Totdat je eens in een wat minder team terecht komt en je geen kant meer op kunt. Echt enorm irritant. Ik heb bijna altijd een goeie K/D ratio van 2:1 ofzo, maar op die map heb ik vaak moeite om zelfs maar op 1:1 te komen.Sapstengel schreef op zondag 30 maart 2008 @ 09:49:
Ik vind Archipelago overigens een briljante map. Zo snel mogelijk de middelste basis veroveren en vervolgens de tegenstander met tankjes bashen, geweldig! Vooral als je een treintje tanks met een aantal teamleden vormt....unstopable
[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 30-03-2008 17:19 ]
Zelfs in een slecht team kun je het tij laten keren...de middelste basis is echt de sleutel daarin. Als je die hebt, dan heb je op papier al gewonnen.SToRM666 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:18:
[...]
Totdat je eens in een wat minder team terecht komt en je geen kant meer op kunt. Echt enorm irritant. Ik heb bijna altijd een goeie K/D ratio van 2:1 ofzo, maar op die map heb ik vaak moeite om zelfs maar op 1:1 te komen.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Verwijderd
Precies. Ik speel daarom ook nooit CTF op vari servers, want die lummels daar snappen gewoon niet hoe je CTF speelt: als jouw flag gepakt is, dan moet je hem terughalen en niet lopen klootviolen bij je eigen basis etc. Soms snap ik gewoonweg niet dat men, wanneer je alleen je eigen flag basis nog hebt, niet probeert meerdere zones te veroveren, want dan krijg je meer materieel (en de tegenstander minder), het lijkt dan net of men eigenlijk wilde deathmatchen. Idem met die irritante eikeltjes met een sniperrifle in een warhawk: bovenop een bergtop landen, een random tegenstander sniperen en hop weer verder. Als ze bij jou in het team zitten dan heb je niets aan ze, want ze moeten de flag terughalen of ophalen, niet gaan sniperen.Sapstengel schreef op zondag 30 maart 2008 @ 22:15:
[...]
Zelfs in een slecht team kun je het tij laten keren...de middelste basis is echt de sleutel daarin. Als je die hebt, dan heb je op papier al gewonnen.
Als de balans overigens erg ver te zoeken is, zoek ik vaak een andere server. Bij een te groot verschil in teams ga je het idd niet redden, maar dat geldt voor elke map.
Klopt, erg frustrerend....dat is ook de reden dat ik nagenoeg nooit op een ranked server speel. Die mensen zijn 9 van de 10 keer bezig hun kill-death ratio aan t opkrikken. Op servers zoals die van bierbeer kom ik geregeld mooie teamacties tegen...dan is het een genot om te spelen, ook al zijn de gecoordineerde acties van de tegenstander.EfBe schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:44:
[...]
Precies. Ik speel daarom ook nooit CTF op vari servers, want die lummels daar snappen gewoon niet hoe je CTF speelt: als jouw flag gepakt is, dan moet je hem terughalen en niet lopen klootviolen bij je eigen basis etc. Soms snap ik gewoonweg niet dat men, wanneer je alleen je eigen flag basis nog hebt, niet probeert meerdere zones te veroveren, want dan krijg je meer materieel (en de tegenstander minder), het lijkt dan net of men eigenlijk wilde deathmatchen. Idem met die irritante eikeltjes met een sniperrifle in een warhawk: bovenop een bergtop landen, een random tegenstander sniperen en hop weer verder. Als ze bij jou in het team zitten dan heb je niets aan ze, want ze moeten de flag terughalen of ophalen, niet gaan sniperen.
Die mensen moeten er ook zijn... Ach ja, iemand moet voor de troepen uit de mijnen ruimen he
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Chi3F op 09-04-2008 19:02 ]
Verwijderd
quote: Warhawk DeveloperWarhawk Community,
As you all know, we have been tracking the team-switch issue ever since the release of the v1.3 patch on Wednesday.
Simply put, my decision to block team-switching on ranked servers was wrong for Warhawk.
Additionally, in an attempt to get a fix for this mistake deployed in-time for last weekend, we opted to try a simple server-side "poke" that did not involve a patch. This type of fix is of course limited in functionality.
While this "poke" did allow team-switching to work again, it also resulted in no team-balance, thus rallowing some games to devolve into 15 on 2 slaughter fests. Clearly this was not optimal and has been disabled in this morning's scheduled maintenance window (5am Pacific).
As I have always said, we take our community support very seriously. Most of the time it is relatively straightforward because we're deploying "happy" patches, giving goodies away, providing solid and fun Booster-Packs, etc.
This team-switching issue represents a mistake that needs to be fixed. Officially putting it outside the realm of our standard "Rainbows-n-Ponies" updates. That said, we are *always* 100% committed to supporting our players -- even in a "zero-pony" situation.
So where does this leave us? -- the Warhawk v1.31 patch.
We started on the patch this weekend while forums were, shall we say, very active :-) and development will be completed today and a build delivered to our regional QA teams for testing and approval. Everyone is working hard to get this fix deployed globally *before* the Booster-Pack is released on April 17th.
The v1.31 patch is focused on fixing the team-switch mistake -- reinstating the Team-Switching, Team-Randomization, *and* Team-Roster-Balance server options.
In addition, we are removing the "unlimited score" option from the Game Options screen. This was an open invitation to padding as many of you correctly pointed out here on the forums.
I want to extend my apologies for this crap-tastic inconvenience and I thank you all in advance for your patience this week while we perform our final testing on the v1.31 patch.
-dylan
[ Voor 52% gewijzigd door EfBe op 13-04-2008 15:18 ]
Hoop op een combi packKimo schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:06:
Broken mirror is released. Niet via de store maar via de game kun je hem kopen.
PSNID : HoefMeistert
iig in de US is een combi pack van de boosters te koop. Je moet wel de US versie van de game hebben dan.
Heb de EU versie, neem aan dat het pack dan bv volgende week in de EU store staat...Frank J. schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:43:
[...]
iig in de US is een combi pack van de boosters te koop. Je moet wel de US versie van de game hebben dan.
Hij is beter dan die omega dawn map? Die vind ik nl. echt veel te groot.SToRM666 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:07:
Ik heb de nieuwe map gisteren uren zitten spelen en die bevalt me goed moet ik zeggen
De wrench is ook een erg leuk wapen. ik heb er in ieder geval al een paar mooie acties mee gezien.
Verwijderd
Verwijderd
nee de uitbreidingen zijn niet echt nodig maar er zijn wel veel server die de uitbreidingen gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:49:
Ik zit te twijfelen om ook Warhawk aan te schaffen. Is het nog te doen om als beginner aan te haken? Is het beter te doen dan Call Of Duty 4 (ik verwacht dat het niveau van COD4 erg hoog is online)
Wordt Warhawk nog veel gespeeld of zijn ze servers dun bezet?
Zijn de beide uitbreidingen noodzakelijk?
Ik denk dat de bierberen binnenkort alleen nog maar GTA spelenSapstengel schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:54:
Wordt idd weer een keer tijd voor een GOT-avondje Warhawken...
@Frank: Zet je binnenkort de server nog een keer aan?
hehe gek onnie
Verwijderd
laat me ff weten hoe het is om erin te komen aubtooter schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:42:
heb warhawk ook maar eens gekocht incl een headsetjevanaaf maar eens aan de slag ermee want heb gta toch al uitgepeeld ( missie`s dan) en daar loopt het online gebeuren nog niet zo soepel.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ja snap ik ook niet. Archipelago is door veel mensen als de favoriete map aangewezen en hij zit er het minste in. Sterker, die destructed city map is weer terug voor CTF, terwijl die map niet geschikt is voor CTF...Exirion schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 23:07:
Ligt het aan mij of hebben ze overal de volgorde van de maps veranderd?Ik had altijd het rondje Badlands->Archipelago->Eucadia. Nu komt er na Badlands iets anders en vind ik er eigenlijk ineeens weinig meer aan. Waarom blijven zo toch steeds dingen veranderen aan die spellen
Volgens mij is die combi pack al verkrijgbaar hoorTankbuster schreef op zondag 22 juni 2008 @ 11:50:
Ik zit ook te overwegen om Warhawk een keer te halen,maar ik wacht dan op de combi pack.
Verwijderd
Ik bedoel op een BluraySToRM666 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:24:
[...]
Volgens mij is die combi pack al verkrijgbaar hoor
Het is voor mij wel al (te) lang geleden dat ik nogeens Warhawk gespeeld heb. Ik ga m binnenkort nog maar eens moeten spelen.
Ik zit eigenlijk te wachten op de Amerikaanse PSN Cards, zodat ik eindelijk ook eens die uitbreidingen kan kopen.
Wat had je ervan verwacht en wat valt er dan tegen? Je moet het even de tijd geven om er bedreven in te raken en dan is het echt een erg leuk spelVerwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:53:
Ik heb warhawk ook gehaald maar ik geloof dat het niet zo mijn ding is. Zo zie je maar weer dat review cijfers toch altijd nog een persoonlijke mening zijn; voor mij verdwijnt ie weer in de la. Ach ik heb er wel een headsetje bij denk ik dan maar.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Falcon Heavy op 04-07-2008 19:48 ]
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 18:04 ]
[ Voor 5% gewijzigd door EfBe op 18-07-2008 13:22 ]
Verwijderd
Ik heb het nog een paar keer geprobeerd, maar ik krijg er toch niet het juiste gevoel bij. Ik weet niet precies wat ik ervan verwacht had ook eigenlijk, maar ik vind het op eoa manier ook tegenvallen dat je gewoon kan hoveren met de vliegtuigjes, en ik vind het grondwerk een beetje te beperkt. Snap best wel dat mensen het leuk vinden, alleen is het persoonlijk niet zo mijn ding gebleken. Back to BF:BC voor mijExirion schreef op zondag 22 juni 2008 @ 15:35:
[...]
Wat had je ervan verwacht en wat valt er dan tegen? Je moet het even de tijd geven om er bedreven in te raken en dan is het echt een erg leuk spel
How are you doing?
[ Voor 78% gewijzigd door Tankbuster op 31-07-2008 11:29 ]
Verwijderd
Verwijderd
Aha! ik was dus te voorbarigKimo schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:01:
Binnenkort komt de 1.5 update daar zitten de trophies in.
10 Trophies zijn gebaseerd op stats-, rank- en awards-systeem en retroactive. Dat betekent dat je ze wellicht al meteen hebt vrijgespeeld.
34 Trophies hebben betrekking op geheel nieuwe 'doelen' die spelers nieuwe uitdagingen moet bieden.
4 Trophies zijn voor de Booster packs Operation: Omega Dawn en Operation: Broken Mirror, een een nog aankomende Booster pack.
[ Voor 3% gewijzigd door Kimo op 05-08-2008 19:06 ]
ja laten we hopen dat ze ook een record funcitie naar youtube inbouwen! Dit zou zo vet zijn ik heb al tevaak van die Warhawk momenten gehadKimo schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 19:06:
De update zal ook het maken van een custom soundtrack mogelijk maken, 50 trophies, nieuwe paint schemes voor de warhawks en tutorial missions voor beginnende spelers.
Die zijn goed bezig bij incognito
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Falcon Heavy op 06-08-2008 17:42 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq