Ik heb omega dawn ook.
Idd misschien wel een keer lachuh om met zun allen in die drtopship te zitten.
Idd misschien wel een keer lachuh om met zun allen in die drtopship te zitten.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
[ Voor 166% gewijzigd door SToRM666 op 17-02-2008 12:14 ]
PSN id: NL_SToRM
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Glacier? Dat zou dus betekenen dat er misschien een sneeuwlevel komtFrank J. schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:53:
[afbeelding]
Hee check dit er staat een nieuwe map Vapourfield Gl......!
Ach, de laatste ronde stond jij kwa kills toch wel ver bovenaanSapstengel schreef op zondag 17 februari 2008 @ 00:22:
Was weer lachen...wel frustrerend als NL_SToRM in het andere team zit...
Het neermaaien van een Warhawk met een tank gaat me toch steeds beter af moet ik zeggenDCFreak schreef op zondag 17 februari 2008 @ 00:25:
Pfff dat was een lange avond warhawkenidd af en toe last van lag, vooral als ik met een tank een warhawk wilde neerschieten moet ik iets ernaast mikken om hem te raken.
[ Voor 34% gewijzigd door SToRM666 op 17-02-2008 12:19 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Kimo op 17-02-2008 13:02 ]
Bierbeer zat bij mij in de tank met de vlag en ik reed per ongeluk buiten het gebied...Kimo schreef op zondag 17 februari 2008 @ 12:55:
Gister met CTF had ik eindelijk die vlag te pakken stap ik bij bierbeer in zijn tank rijd hij zo de afgrond in
Het is je vegeven hoor
[ Voor 25% gewijzigd door Falcon Heavy op 17-02-2008 13:26 ]
Dan maak je toch een US PSN account aan ? kun je omega down uit de US store halen.SToRM666 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 12:09:
Ik heb die uitbreiding niet, omdat ik de amerikaanse versie van Warhawk heb
[ Voor 19% gewijzigd door BlackRageNL op 17-02-2008 13:29 ]
[ Voor 67% gewijzigd door Falcon Heavy op 17-02-2008 13:55 ]
Bedankt voor het aanbod. Ik heb een US PSN account. Het enige probleem is dat ik geen dingen uit de Amerikaanse Store kan kopen met mijn CChermedico schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:25:
Dan maak je toch een US PSN account aan ? kun je omega down uit de US store halen.
Ik weet alleen niet of je dan op je EU PSN account kan met de uitbreiding. Maar als je dat wilt kan ik het even voor je testen
[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 17-02-2008 14:32 ]
haha Ja van mij, ik zag de kleurmarker boven de tank niet goed, dus ik dacht 'hop!', maar dat bleek een vergissing hahaSToRM666 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:23:
[...]
Bierbeer zat bij mij in de tank met de vlag en ik reed per ongeluk buiten het gebied...![]()
Dat was niet zo'n slimme actie
En ik schoot EfBe per ongeluk een keer overhoop met mn tank, omdat ik dacht dat de vijand naast me liep (kreeg een granaat op mn tank).
Archipelago, archipelago oh en archipelago. Geen omega dawn.Frank J. schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:25:
Dat was ook echt ZOOOO slecht[edit] van mij dan
Het grappige was ik reed met mijn 4x4 eerst zelf het gebied uit. Kwam ik terug en stapte bij jou in je tank ging je weer het gebied uit hahavet grappig
Als jullie nog leuke maps met layout en game modes weten? Of juist weet welke je niet leuk vind (check Warhawkstats.com) geef het hier aan en ik zal ze in mijn server lijst gooien.
[ Voor 32% gewijzigd door EfBe op 17-02-2008 16:23 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
[ Voor 97% gewijzigd door EfBe op 17-02-2008 16:22 ]
Klinkt herkenbaarEfBe schreef op zondag 17 februari 2008 @ 16:20:
Was toch wel aan het klungelen gister, teveel van kleur gewisseld, dan zit je je team af te maken en kom je erachter dat je van kleur gewisseld bent
[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 17-02-2008 16:41 ]
Ik zou ook wel eens wat anders willen als zoveel CTF. Imo gaat het vervelenFrank J. schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:37:
Even over die expansion packs, en dit is handig voor de start post SP.
Als je warhawk download of importeerd uit b.v. de US dan dien je de expansie ook uit diezelfde store te halen ongeacht op welke account je dit speelt. De expansions zijn dus regio gebonden.
warhawk server lijst:
Archipelago CTF layout Acropolis Assault
Eucadia CTF layout Battle for Eucadia
The Badlands CTF layout Northern Front
Island Outpost CTF layout Installation
Archipelago ZONES layout Castle Solitaire
Eucadia CTF layout Summit Command
Island Outpost CTF layout Over the Bridges
The Badlands CTF layout Supply Chain
andere maps of layouts liever? geef het aan en ik verander de lijst wel
Anoniem: 238232
[ Voor 19% gewijzigd door Falcon Heavy op 18-02-2008 17:57 ]
Anoniem: 208474
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 208474 op 18-02-2008 17:46 ]
PSN: Shiver23
[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 19-02-2008 12:49 ]
Anoniem: 250581
Je kunt bij options je beeld stretchen/shrinken in alle richtingendennis585 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:51:
ik heb het spel nu ook
maar hoe stel ik het beeld in?
sommige teksten staan deels buiten het beeld
bij andere spellen is dit gewoon goed
Sorry voor de onderbreking van de server, ik had een vast loper.Anoniem: 238232 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 19:40:
ik kom dan wel met een maat dus split screen aan
Anoniem: 251826
Anoniem: 138251
optimistAnoniem: 238232 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 19:03:
Dan kan je vanavond weer is een servertie opzetten. Ben er na 2100
[ Voor 21% gewijzigd door Falcon Heavy op 21-02-2008 19:51 ]
Best, k'ben bijna me rank van 25000, kijken of ik nog wat leuke pakkies krijg.Frank J. schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 19:49:
[...]
optimist
krijg bezoek vanavond. Van het weekend zal ik mijn switch even aansluiten en de kabels opnieuw knijpen.
Goed planFrank J. schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:43:
zoooo PS3 en PC nu via een switch aangesloten. Dus mensen ik ben bedraad![]()
Ik zal snel weer eens een server starten RANKED lijkt me wel wat!
[ Voor 3% gewijzigd door Falcon Heavy op 22-02-2008 22:24 ]
Volgens mij ligt dat aan de server op dat moment. Ik heb het ook heel af en toe, laatst bij een non ranking server en iedere keer als ik daar inlogde liep mn ps3 vast, en bij andere servers die ik tussen door probeerde ging alles goed.EfBe schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 23:23:
Had 2 keer een lock-up met warhawk vanavond... erg vaag, nooit eerder gehad, 2 keer achter elkaar..
[ Voor 7% gewijzigd door Falcon Heavy op 23-02-2008 07:46 ]
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 23-02-2008 10:44 ]
dit heb ik dus ook aangedragen op het PSblog om dit in een update te doenSToRM666 schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 10:43:
Het zou mij op zich wel leuk lijken om rookbommen in de game te hebben. Dan zou je te voet ook wat beter weg kunnen komen als er een tank of Warhawk op je hielen zit
[ Voor 57% gewijzigd door SToRM666 op 23-02-2008 11:09 ]
Dat is nou weer jammer, maar rookbommen zijn ook leuk natuurlijkFrank J. schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 11:18:
Ze hadden laatst in een interview aangegeven geen navy onderdelen toe te voegen.
Zo lang de uitbreiding niet uit is blijft het toch nog raden, het zou niet de eerste keer zijn dat een game devver spontaan van gedachten verandertFrank J. schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 11:18:
Ze hadden laatst in een interview aangegeven geen navy onderdelen toe te voegen.
je hebt hem bij eerste gebruik al volledig geinstalleerd, alleen je moet de disc hebben om het spel op te starten (haal je disc er maar eens uit als je warhawk aan het spelen bent dan speelt warhawk gewoon verder).jaspov schreef op zondag 24 februari 2008 @ 10:41:
Vraag over de blu-ray versie: ik baal eigenlijk best wel dat ik het schijfje telkens moet plaatsen. Is het spel ook te installeren, of is de warhawk download te gebruiken als je het schijfje hebt gekocht?
In theorie kun je in je eentje spelen echter heb je dan niet veel tegenstandersJazzySOB schreef op zondag 24 februari 2008 @ 17:39:
Ook ik heb onlangs een PS3 gekocht en omdat ik wel een liefhebber ben van vliegspellen lijkt me Warhawk wel wat. Maar nu lees ik in de topicstart dat het een multiplayer-only game is. Betekent dit dat ik hem niet in m'n eentje kan spelen?
Het spel is dus alleen online, je kan dus in je eentje of met vrienden tegen andere spelers online spelen.JazzySOB schreef op zondag 24 februari 2008 @ 17:39:
Ook ik heb onlangs een PS3 gekocht en omdat ik wel een liefhebber ben van vliegspellen lijkt me Warhawk wel wat. Maar nu lees ik in de topicstart dat het een multiplayer-only game is. Betekent dit dat ik hem niet in m'n eentje kan spelen?
Anoniem: 138251
Niet dat de server gewoon opeens er mee ophoudt? Soms als ik host en ermee kap, gooi ik me playstation ook gewoon uitjaspov schreef op zondag 24 februari 2008 @ 22:19:
Ik speel bedraad, met vast IP. Het is niet precies ieder uur, ik bedoel eerder dat als ik drie uur game, dat hij dan ongeveer 3x disconnect. Kan helaas niet plaatsen waar het aan ligt.
Ik zat overlaatst ook op zo'n server en ik ben er snel weer vanaf gegaan. Binnen een paar minuten was de vlag al 2 keer veroverd...Frank J. schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:30:
Sinds wanneer is het zo dat je in een officiele CTF server met de vlag kan vliegen??
DCFreak schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 11:14:
Een hoop van die APC's kunnen ook in het water varen, zoals deze bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Lijkt mij leuk als ze dit in warhawk ook mogelijk maken, in het design van die nieuwe map kunnen ze hier vrij simpel rekening mee houden. Helaas zijn de oude maps minder geschikt om met een APC het water uit te rijden.
[ Voor 7% gewijzigd door BlackRageNL op 28-02-2008 20:38 ]
PSN: Arienix
[ Voor 20% gewijzigd door Sapstengel op 29-02-2008 17:16 ]
Ik vindt de headset van goede kwaliteit. Mocht je nog geen headset hebben en je wilt graag een schijfje hebben dan zou ik de retail versie halen. En als je lui bent en geen zin heb om je schijfje te wisselen is de PSN versie een uitkomst. Verder is het eigenlijk heel persoonlijk, dus je moet gewoon zelf een keuze makenChi3F schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:09:
Na alle positieve verhalen ben ik ook van plan om Warhawk te gaan bemachtigen.
Twijfel alleen nog of ik de PSN versie ga halen (heb CC aangevraagd maar nog niet binnen, dus duurt nog even voordat ik die kan betalen/downloaden) of hem importeren (in NL kopen vind ik sowieso te duur). Is die headset een beetje kwalitatief oke, of kan ik dat beter laten? Nadeel van importeren is ook dat ik alle updates enzo van de US PSN moet halen meen ik. Kan ik er uberhaupt wel NL servers mee joinen dan?
En nog een vraagje, ik begreep dat je met z'n tweeen ook een server kan joinen, dus met 2 controllers op 1 ps3 online spelen? En kan dat op elke server, en zo niet, zijn er genoeg servers die dat ondersteunen? Want dat lijkt me wel heel vet
Hoop dat iemand hierop antwoord kan geven, en jullie binnenkort te kunnen begroeten op het slagveld
PSN versie is alleen te spelen onder het account waar je hem gekocht heb. Niet op sub accounts of andere hoofdaccounts. Dus als je familie heb die ook ook warhawk willen spelen op jouw ps3 is het handig om een disc versie te hebben.Chi3F schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:09:
Na alle positieve verhalen ben ik ook van plan om Warhawk te gaan bemachtigen.
Twijfel alleen nog of ik de PSN versie ga halen (heb CC aangevraagd maar nog niet binnen, dus duurt nog even voordat ik die kan betalen/downloaden) of hem importeren
Warhawk's upcoming booster pack, Operation Broken Mirror, will feature an armored personnel carrier which can serve as a mobile spawning point and weapon producer and also create the "mother of all bubble shields" .
While the APC won't have a weapon of its own it does have a turbo boost, Jobe said, which can turn the entire vehicle into a giant missile of sorts.
1.3 schijnt half/eind maart te komen en operation Broken Mirror halverwege Aprilthe Home lobby for the Incognito dogfighter will serve as a "war room" where up to eight players can meet to discuss their strategy for an upcoming match.
Sure, you could do that with text or voice chat, but it sounds like the developers have gone the extra mile to make planning your battles even cooler.
Using a three-dimensional "sand table" replication of the level, Warhawk players are said to be able to lay out their strategies in a properly scaled space. They'll even be able to place little army men avatars around the map to envision their formations, something we hope they can also do with teeny tiny Warhawk planes, tanks and Jeeps.
The Warhawk war room is said to also serve as a launchpad for games, thankfully, so jumping into a match shouldn't require leaving the Home interface.
Anoniem: 237759
Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. —Cale Yarborough
Anoniem: 180171
Met warhawk is het mogelijk om met 4 spelers online splitscreen te spelen.Anoniem: 180171 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 16:49:
Hoi iedereen,
Ik haal binnenkort me ps3 op en ik zit te verzinnen welke games ik erbij moet halen.. nu is mijn vraag is het mogelijk warhawk online splitscreen coop te spelen.. dus met zijn 2e met 1 ps3 online via splitscreen
( ik heb gezocht maar geen 100% duidelijkheid gevonden)
Zorewin
We moeten is een avondje prikken, dan kunnen we als clan oefenen. Eventueel met het dropshipSapstengel schreef op zondag 02 maart 2008 @ 15:53:
Wicked!
Vooral omdat die APC geen wapens heeft zullen er weinig non-teamplayers dit voertuig hoggen...
Ben ook erg benieuwd hoe de "strategyroom" van Home eruit komt te zien.
Gaan we trouwens nog een keer een potje doen met die hover-vehicle-pick-up-thingy? Vooralsnog weinig gebruik van gemaakt, door het gebrek aan teamwork.
[ Voor 36% gewijzigd door BlackRageNL op 04-03-2008 18:01 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Falcon Heavy op 07-03-2008 20:20 ]
Ben nog even wezen kijken maar ik viel tijdens badlands in een team van slapers en teamkillers dus heb maar een 16x16 ranked server opgezocht.Frank J. schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 20:16:
Ik zal hem vanavond aan zetten. Ik zal zelf niet tot weinig gamen alleen. Nog interesse in ranked games?
[edit] ranked server is up and running
Wat ik steeds meer merk bij servers waarbij teamkills aanstaan is dat wanneer je de flag hebt en je bent terug op je basis dat teamleden je dan gaan killen zodat zij de capture kunnen maken... Ik begrijp daar niks van... en het is zo'n desillusie dat ik accuut de server verlaat. het moet wel entertainment blijven en geen frustratie worden.Frank J. schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 09:22:
hmm ok vaag, ik was zelf niet aanwezig en mertke op dat de game ook vast was gelopen rond een uurtje of 2200 ofzo. Het was een ranked server dus aanklooien doet ze dan niet goed.
[ Voor 35% gewijzigd door Kimo op 10-03-2008 19:49 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Kimo op 22-03-2008 01:35 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Kimo op 25-03-2008 17:19 ]
PSN: Arienix
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq