[PS3] Warhawk - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 11:12
Frank J. schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 17:40:
anyways wel lache dat er zoveel trophies te behalen zijn! Raar aangezien er toch een limiet zit aan het aantal bronze silver en gold trophies?
Ze mogen per type spel een max aantal trophies (waarschijnlijk gebaseerd op punten weggeven) Bluray games mogen meer thropies/punten bevatten dan PSN games.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:13
Aaaa ok vandaar dat Eden minder heeft tov Uncharted en Warhawk dus :) Als 1.5 online is ga ik lekker weer Warhawken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-04 08:26

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Met jetpacks! Nice.

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-04 16:20
Heb het geprobeerd maa rop een gegeef moment vraagt hij om een nummer van de creditcard, tsja das nu net het probleem ik heb er geen :P

Misschien dat iemand anders nog andere manier of ideeen heeft?
Anoniem: 237759 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:19:
http://www.entropay.com/ deze virtuele CC schijnt te werken in de PSN shop (gebruik zelf gewoon een 'echte')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gister weer even gewarhawed na lange tijd.... maaaaaaaan wat werd ik afgedroogd :P 1 potje meer dan 45 keer dood :X. Tijd voor wat meer oefening...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230938

Hey, ik heb sinds kort ook een PS3 (en Warhawk), mijn PSN naam is Scarify.
Ik ben nog niet zo goed met Warhawk maar ik denk dat de tijd het wel leert :)

Warhawk gevechten zijn te wreed, mooi spel om te hebben!
Ik heb trouwens de Warhawk+Headset combo gekocht, dus ik kan ook praten ;)

• RazGT
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-04 08:22
Filmpje van Operation Fallen Star: http://www.youtube.com/wa...nUpodFv-c&feature=related
Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:38
Ben benieuwd deze ga ik zeker weer kopen. Blijft altijd leuk Warhawk _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i51.photobucket.com/albums/f354/McIngles/WHATTHEF.gif

Afbeeldingslocatie: http://i51.photobucket.com/albums/f354/McIngles/jpflame.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Die jetpacks zijn idd super zo te zien :). Hopelijk is die nieuwe map wat te doen in CTF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Ahhh.. in die trailer ziet het er allemaal weer spectaculair uit :) Hopelijk komt deze booster pack en de gratis update snel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
DCFreak schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:44:
Ahhh.. in die trailer ziet het er allemaal weer spectaculair uit :) Hopelijk komt deze booster pack en de gratis update snel beschikbaar.
27ste komt de gratis update en de 28ste komt operation fallen star.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Zo de eerste 3 Trophies alweer binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

hmmm na de update kom ik er niet eens meer op...krijg steeds een netwerk time out...hebben meer mensen hier last van?

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Sapstengel schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:15:
hmmm na de update kom ik er niet eens meer op...krijg steeds een netwerk time out...hebben meer mensen hier last van?
is meestal zo toch? Die mafkezen updaten de servers altijd wat later dan de patch beschikbaarheid...

• Kimo
De booster pack is uit!! Mooie map niet te groot. Wel veel de hoogte in met je jetpack. ja kan overal landen zelfs in bomen.
Het blijft de beste multiplayer voor de PS3 _/-\o_

• EfBe
  • Niet online
Ik krijg een error bij het installeren van deze boosterpack (800... ). Nu opnieuw aan het downloaden.

• Kimo
Je kan wel eens errors krijgen als je bijverbeeld een US disc hebt en de europese booster pack aanschaft. Deze moeten van dezelfde regio zijn.

• EfBe
  • Niet online
Kimo schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:05:
Je kan wel eens errors krijgen als je bijverbeeld een US disc hebt en de europese booster pack aanschaft. Deze moeten van dezelfde regio zijn.
Nee het is de juiste, ik heb de nl game en ook de nl versie van de boosterpack. Nogmaals downloaden hielp, hij is nu geinstalleerd. heel even de jetpacks geprobeerd... wat een gekkigheid gaat dat opleveren zeg :D. Kan niet wachten :) Je vergeet snel dat je niets kunt beginnen tegen warhawks, maar dat maakt het juist weer leuker :)

• Kimo
EfBe schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:12:
[...]

Nee het is de juiste, ik heb de nl game en ook de nl versie van de boosterpack. Nogmaals downloaden hielp, hij is nu geinstalleerd. heel even de jetpacks geprobeerd... wat een gekkigheid gaat dat opleveren zeg :D. Kan niet wachten :) Je vergeet snel dat je niets kunt beginnen tegen warhawks, maar dat maakt het juist weer leuker :)
Maar warhawks kunnen ook geen wapens locken op een jetpack. En met een rocket launcher heb je de warhawk zo uit de lucht. Het is goed gebalanceerd.

Wel leuk 1 op 1 tegen een tank met je jet pack. beetje er boven blijven zweven en blijven bewegen dan kan hij je nooit raken.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heb nu ook warhawk, heb alleen het idee dat je heel snel bij te moeilijke tegenstanders wordt ingedeeld online, ben elke keer gelijk dood!
Is dit een optie of niet ?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Laatst online: 18-04 17:02
Lastig om op deze manier je niveau in te schieten. Er zijn speciale servers voor starters. Officiele servers zijn te herkennen aan een kleurtje, en aan de naam. Daarnaast kan je onder filteropties instellen met welke andere "ranks" je wilt spelen. Dit alles helpt een beetje. Sommige spelers hebben een tweede karakter aangemaakt met een lagere rank, en spelen ook op dit soort servers mee, en de ene starter is nu eenmaal beter dan de ander.

Ik merk in de praktijk dat ik een beetje van server naar server hop. Eindig ik in een spel twee maal onderaan, dan hop ik verder tot ik op een server kom waar ik meer speel met mensen van mijn eigen niveau. Verder herken ik wat je zegt, wordt redelijk vaak helemaal gek gemaakt.

Het kan ook helpen om in het begin op een paar maps te focussen. Als je eenmaal weet waar de wapens en powerups liggen dan scheelt dan, en probeer ook niet tegelijk alle voertuigen te (willen) besturen.
DennusB schreef op donderdag 18 september 2008 @ 20:26:
Heb nu ook warhawk, heb alleen het idee dat je heel snel bij te moeilijke tegenstanders wordt ingedeeld online, ben elke keer gelijk dood!
Is dit een optie of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-04 12:49

EgoPro

Time is an illusion.

Volgens mij kan je als je kiest voor join game in de optie filter kiezen tegen wie je wil spelen:

• Mode: All
• Map: All
• Players In: All
• Rank: All
• Ping: All
• Region: All
• Language: All
• Min Player: 12
• Max Player: 32

Als je Rank veranderd moet het volgens mij opgelost zijn. Ik ben in de eerste 2 speel uren ook meer aan het spawnen geweest dan schieten maar niet kan ik toch wel een eindje meekomen.
Learning curve is best lang, zeker aanrader om even de training te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:59
Spelen er eigenlijk nog mensen van GOT warhawk? Dit hier lijkt een beetje dood :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:23

Exirion

Gadgetfetisjist

walletje-w schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:09:
Spelen er eigenlijk nog mensen van GOT warhawk? Dit hier lijkt een beetje dood :/
Sinds een weekje weer :) De servers zijn gelukkig nog volop in leven dus je kunt je nogsteeds uitleven.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Haha mooi :D, ja klopt ik speel het sinds 3 weken weer. Maar ik merk wel dat het niveau erg omhoog gegaan is (of ik ben erg naar beneden gegaan wat ook zeer goed mogelijk is :+ )

Maar ik vroeg me af of er nog mensen hier op GOT zin hebben in een potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Ik speel regelmatig nog warhawk, ik vind het simpelweg een heerlijk spel om even snel een paar potjes te spelen (net zoals streetfighter). Meestal is dat 'even' dan al snel 2 uurtjes ofzo :)

Exirion&walletje-w: geef anders jullie psn dan kan ik jullie toevoegen (of voeg mij toe)

Overigens was er vroeger een GOT clan, geen idee wie het beheer daar over had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Nou ik heb een maand ofzo in die GOT clan gezeten maar er is in die tijd amper iets gebeurd. Helaas.
Is goed ik voeg je morgen wel toe. Of mijn psn id is walletje-w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
DCFreak schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 22:56:
Ik speel regelmatig nog warhawk, ik vind het simpelweg een heerlijk spel om even snel een paar potjes te spelen (net zoals streetfighter). Meestal is dat 'even' dan al snel 2 uurtjes ofzo :)

Exirion&walletje-w: geef anders jullie psn dan kan ik jullie toevoegen (of voeg mij toe)

Overigens was er vroeger een GOT clan, geen idee wie het beheer daar over had.
Bierbeer dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
nee ik was het niet :p ff denken wie het was....

minnema volgens mij... in de SP staat dat hij je dan toevoegd...

Maar de clan was niet echt een clan. Meer een GOT indicatie als je aan het gamen was :)
Alhoewel die keer dat we beetje wat testjes gedaan hadden erg gezellig was haha .

Warhawk ruled trouwens, jammer dat de opvolger zolang op zich moet wachten. Het geheim zat hem in super vette maps (niet de expansions) gebalanceerde gameplay, ondersteuning van de devs en 4 player splitscreen met de optie je eigen server te starten !

p.s. ik heb nu twee weken tijd misschien een keer leuk om een potje te warhawken met elkaar?

[ Voor 91% gewijzigd door Falcon Heavy op 25-07-2009 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Opvolger is volgens mij MAG, want het team van warhawk werkte daar aan dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

De opvolger van Warhawk wordt Starhawk.

Het wordt gemaakt door een afgesplitst deel van het team van Incognito, onder leiding van Dylan Jobe, maar door een nieuwe firma Lightbox Interactive.(http://www.lightboxinteractive.com)

En volgens Twitter http://twitter.com/DylanJobe/status/2679709438 zit er enigszins schot in :)

Zie ook de link naar het trademarksysteem op TARR: http://tarr.uspto.gov/ser...ser=serial&entry=77710890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Mensen morgen kan ik een game gaan hosten als jullie dat gezellig vinden? :) 20 man splitscreen zal ik aanzetten en de standaard mappen roteren dan in een rondje. Headsets kunnen gebruikt worden ik heb er iig eentje ;)

Bierbeer_SPLITSCREEN_CTF zal de server heten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
'morgen' is een beetje rekbaar begrip ;) overdag of savonds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
hehe sorry, vanaf 1230 tot 1600 zal ik de server online zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Hmm ik wou wel aanwezig zijn maar ik heb te maken met omstandigheden genaamd "ouders" dus een ander keertje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Was wel even tof he DCFreak :D vooral als we tegen elkaar moesten, beetje om en om elkaar afknallen hehe Most killed: DCFreak Most killed by DCFreak
Most killed: Bierbeer Most killed by Bierbeer

hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Is altijd bijzonder leuk om iemand die je beter kent (nouja.. beter dan een anoniem persoon die je ingame ontmoet) online achterna te jagen :P

Jammer dat er zo weinig GOT'ers aanwezig waren, misschien moeten we het binnenkort nog eens overdoen en dan iets eerder aankondigen (en het dan wat meer in het grote topic spammen >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
hehe, ik vind het goed. Ik heb nu twee weken vrij dus alle tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Jammer kon er niet bij zijn. Altijd leuk een potje warhawk zo af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ik kan van de week nog wel een keer een server opzetten, Vrijdag middag avond of Zaterdag ochtend middag avond bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:23

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb vandeweek weer 's een paar uurtjes zitten spelen. Tot m'n verbazing is de community nog springlevend want het is best druk. Ik speel nogsteeds liefst Archipelago en heb graag een server die 'm non-stop herhaalt. Nog meer mensen hier die ook Warhawk spelen? :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Exirion schreef op zondag 28 november 2010 @ 01:33:
Ik heb vandeweek weer 's een paar uurtjes zitten spelen. Tot m'n verbazing is de community nog springlevend want het is best druk. Ik speel nogsteeds liefst Archipelago en heb graag een server die 'm non-stop herhaalt. Nog meer mensen hier die ook Warhawk spelen? :)
Nu je dit gepost hebt, zal ik er weer eens naar gaan kijken!! Was hem helemaal vergeten, maar die dogfights waren toch wel heerlijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

Door dit topic krijg ik toch ook weer zin om een potje te doen. Heb dit echt heel erg veel gespeeld. Binnenkort maar weer eens doen (en hoe ideaal dat je niet een blu ray in je ps3 hoeft te doen :P ).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Pagina: 1 2 3 4 Laatste