Het PlayStation Network ervaringen topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 28.179 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230486

Topicstarter

Welkom bij het Playstation Network ervaringen topic!

Afbeeldingslocatie: http://nl.playstation.com/media/65896/161/psn_fe001.jpg

Dit topic is opgezet om mensen dichter bij elkaar te brengen op het gebied van online gaming op de PS3 en PSP.
Wat kan hier WEL:
  • Vragen mbt tot het PlayStation Network (PSN)
  • Ervaringen van online functies van verschillende games
  • Ontmoeting, dan wel soort van agenda voor online battles, co-op, races etc.Voor deze ontmoeting/agenda kan de topic starter (ik dus) worden gecontact en zal de aangegeven tijden, voor bijvoorbeeld een race, op circuit X aangeven in een apart deel van de start post
Wat kan NIET:
  • Het niet beargumenteren van je standpunt, vind je pong een gaaf spel, leg dan uit waarom!
  • Voor hardware matige problemen, afspelen van video's en het vast zitten in of van bepaalde games kan je hier terecht.
  • Bij vragen over bestellen van spellen en dat het allemaal wel erg lang duurt, wordt je bericht per direct gewist, het heeft dus geen zin om hier over te "zeuren". geduld is een schone zak, zoals Theo Maassen zegt.
  • Geen slowchat toegestaan, wil je dingen bespreken met elkander, ga dan lekker mailen
Dit is mijn eerste topic die ik start dus een beetje rustig aan met commentaar, en ook hierbij geldt.. heb je commentaar onderbouw het dan, daar kunnen we allemaal wat mee.

Natuurlijk ga ik dit nog allemaal uitbreiden maar ik moet ook eerst alles een beetje zien uit te vogelen.

Have fun!!

Algemene informatie
PLAYSTATION Network is gratis toegankelijk voor alle PLAYSTATION 3-eigenaars en brengt een overvloed aan online entertainment rechtstreeks in je woonkamer.

Meld je aan voor gratis toegang tot PLAYSTATION Network (hiervoor heb je een breedbandverbinding nodig) en krijg toegang tot een overvloed aan services die je PS3-ervaring nog meer de moeite waard maken. In een sociale bui? Speel gratis je favoriete game online of chat met je vrienden via sms en spraakchat.

Surf als je op zoek bent naar iets nieuws naar de PLAYSTATION®Store. Hier vind je volledige games, demo's van aankomende kaskrakers, allerlei trailers in high definition en game-extra's. Of leun achterover en surf vanuit je luie stoel met de ingebouwde browser op het internet.

Meld je aan bij PLAYSTATION Network en maak in je woonkamer kennis met nieuwe entertainment-ervaringen.
bron
PlayStation Store
Download games, speelbare demo's, filmtrailers, extra game-items en nog veel meer.

De PLAYSTATION Store onder Netwerk in het Beginmenu van je PS3 wordt regelmatig met een uitgebreid aanbod aan downloadbare content bijgewerkt. Naast volledige games kun je ook extra game-items downloaden, zoals nieuwe levels en personages, volledig speelbare demo's van op stapel staande titels, high definition-trailers voor aangekondigde games, films, documentaires, korte films en exclusieve interviews en nog veel meer. De extra content die kan worden gedownload, omvat ook achtergronden waarmee je het Beginmenu van je PS3 aan je eigen smaak kunt aanpassen.

In de PLAYSTATION Store vind je een mengeling van gratis en te betalen content. Als je een item downloadt waarvoor je moet betalen, wordt je gevraagd je betalingsgegevens in te voeren en kun je ervoor kiezen om extra geld aan je account toe te voegen voor toekomstige aankopen. Je kunt je portefeuille ook via [Accountbeheer] onder Vrienden in het Beginmenu van je PS3 beheren.

Zodra je je keuze in de PLAYSTATION Store hebt gemaakt en je items hebt gedownload, worden deze in de relevante categorie van het Beginmenu van je PS3 opgeslagen. Games vind je dus onder Game, filmtrailers onder Video, achtergronden onder Foto, etc.
Afbeeldingslocatie: http://kotaku.com/assets/resources/2007/07/playstation_store_stock.jpg
PSN store updates
Europa
onder voorbehoud:
Games/Demos:
-UEFA Euro 2008 demo
-Gran Turismo 5: Prologue - £24.99 / €39.99
USA
Games/Demos:
-Flow Bundle - 8.99

DLC:
-High Stakes Poker - Camera Support update - free
-Karaoke Revolution - Numerous downloadable tracks - $1.49 each
-Turok Map Pack - 4.99
-Unreal Tournament 3 map pack (3 different maps) - free

Rock Band tracks - $1.99 each or $9.99 for all 6:
Boston - “More Than a Feeling” (Master)
Boston - “Peace of Mind” (Master)
Boston - “Smokin’” (Master)
Boston - “Rock & Roll Band” (Master)
Boston - “Something About You” (Master)
Boston - “Hitch a Ride” (Master)

Trailers:
-God of War: Chains of Olympus (PSP) - "TV Spot"
-GTA IV - "Everyone's a Rat"
-GT5: Prologue - "Mars Volta"
-GT5: Prologue - "Thin Lizzy"
-GT5: Prologue - "Weezer"
-PURE - "Gameplay"
-PURE - "CG"
-WarHawk - "Version 1.3 Preview"
-Winter X Games '08 - "Play the Pros"

Other:
-Eye of Judgment theme
-Metal Gear Solid 4 wallpaper
japan
Games/Demos:
-Armored Core: For Answer demo

DLC:
-Mainichi Isshou received an update this week - free
-Eye of Judgment - Biolith Rebellion Deck 2 - ¥3500
-Minna no Golf 5 - New character (Gloria) - ¥500

Trailers:
-Eye of Judgment - "Biolith Rebellion Deck 2"
Welke psn spellen komen nog
USA
PSN Games:
Released in the US and still to come for Europe:
-Blast Factor: Advanced Research (3/27)
-High Velocity Bowling (April)
-Rocketman: Axis of Evil
-Super Puzzle Fighter 2 Turbo HD Remix
April
-Dark Mist
-Elefunk
-Gran Turismo 5: Prologue (4/17)
May
-Bionic Commando: Rearmed
-Echo Chrome
-R-Type Command
September
-SOCOM: Confrontation (9/16)
Other 2008 games
-1942
-Commando 3
-HOME
-Kart Attack
-Novastrike
-PixelJunk Dungeons (releasing after Eden)
-PixelJunk Eden
-Plunder
-Rat Race
-Soldner X
-Super Street Fighter 2 Turbo HD Remix
-Wipeout HD
-Unnamed game show games - one possible example: Deal or No Deal

UNITED KINGDOM
(Europa??):
-Everybody's Golf 5 demo
-About 15-20 themes (some exclusive to the UK)

JAPAN:
-Current Japanese PS1 game list - ¥600 each
-Dark Mist - ¥800
-Echochrome - ¥1800
-Mainichi Issho - full game - free
-Armored Core: For Answer demo
-Echochrome demo
-Go! Sports Ski demo
-Heavenly Sword - "Kai" demo
-G1 Jockey 4 2007 demo
-Imabikisou demo
-Record of Agarest demo
-XI[sai] - PS1 game demo
-Yakuza 3 demos (2 of them)
-A couple of themes

PS3 network errors defenities
0710102 - DNS Error; No DSN server available.
8001050B - Will not play demo hard drive games, when blue-ray disc is inserted - Cause unknown
80010510 - Will not play hard drive games - Cause unknown
8002AD3D - Cannot Log into PSN - Is the PSN down? Try manually configuring your PS3 IP info. Try disabling medai server connection in the PS3.
8002b241 - DVI has no audio.
80028EA5 - Unknown
80029023 - Exchanging Key Information exchange has timed out
80029024 - The attempt to obtain an IP address has timed out
80029564 - Downloaded Game will not install - Cause unknown
8002F997 - Can not update XMB firmware
8003051E - Game will not Save
80031150 - System Settings Fail to Save - Possible Blue Screen "Setting information is corrupted.Press the x button to repair and restore default"
80130203 - PS3 connects to internet but not to network - Typically means that the required ports are not open to connect to store but PS3 can connect to internet.
80710092 - "An error has occured. you've been signed out from the ps network" - (connection dropped?)
80710102 - PS3 Cannot connect to the router with current IP information - Try rebooting your router
80710541 - The connection to the server timed out.
80710B23 - PS3 Network is Down or PS3 Network is too busy to respond

Populaire multiplayer games voor PS3:
GTA4
Het is niet bedoeld dat dit een GTA4 topic gaat worden, maar voor de nieuwsgierigen onder ons.. dit gaat GTA4 MP mode sowieso bevatten
  • :
  • 15 verschillende modi
  • Mafiya mode (je krijgt opdrachten(of alleen of met een team) en voltooi deze)
  • Cops and Crooks (de naam zegt het al, dit wordt dus met zn allen achter een "crook" (dief) aan
    als politie zijnde, of racen alsof je virtuele leven er van afhangt als je de badguy bent
  • Co-op mode, waarin je je "baas" moet beschermen tegen ik vermoed de AI van de game. Hierin
    ben je met een team van 4.
  • and yet more to come :D
  • 16player support
  • verschillende instellingen als:
  • je eigen character ontwikkelen
  • bepalen van hoeveelheid traffic e.d.
  • aan/afwezigheid van politie
  • wat ik er van begreep kan je gewoon in de SP zelf de tel pakken (wordt ongetwijfeld opties menu) en daar multiplayer kiezen
  • Je kan nog steeds auto's jatten, online drive by's doen met je vrienden (te gaaf als je het mij vraagt)
Dit is alles een beetje in een notendop.... ik zie jullie snel in liberty city :D
Populaire multiplayer games voor PSP
  • Killzone
  • Socom series
Er zijn er natuurlijk veel meer, wil je dat ik een aantal titels toevoeg PM me dan.

Agenda
(prototype)
Is onderweg
Afspraken CoD4: Bij 7 of minder gamers wordt er gekozen voor spelen op ranked servers, je wordt dan ge-invite door de host en deze start een spel op. Wordt je eruit geknikkerd omdat bijvoorbeeld "host ended the game" langs komt vliegen, ga dan niet als een gek iedereen zelf uitnodigen, maar heb dan even geduld tot dat de host (iemand van GoT dus) jullie uitnodigd. Op deze manier wordt er meer gegamed, met meer mensen wat hopelijk meer plezier geeft.
Ook is het aan te raden om even in je PSN naam (in dat ballonnetje) dat je met gotters CoD4 wil spelen dmv de simpele tekst CoD GoT oid. Verder kan het handig zijn om ca.5 min voor de afgesproken tijd alvast online en klaar te zijn om te gamen, zodat iedereen er is om de afgesproken tijd (geen enkele klok staat gelijk zeg maar)

Mochten er meer online matches nodig zijn, van andere games... laat het me weten en ik voeg het toe in de start post, PM me hier danwel over en niet publiekelijk op het forum.

Wat speelt wie??
Een overzicht van de tweakers met hun PSN naam en de games die ze bezitten. Wil je ook in de lijst, PM me dan even en geef ven je gegevens en de volgorde van games van favoriet naar minder favoriet die je online speelt
Tweakers naamPSN naamMultiplayer games aanwezig in huis
vidifotografievidifotoGT5:P, F106:CE, CoD4
PixxaPixxa_NLGT5:P, RS:LV2
csbNeoS2007CoD4,Warhawk, GT5P en Army of 2
HammerNLHammerNLCod4, Warhawk, Motorstorm, Resistance FOM
harleyhvanderveldenUT3
cc_tunerG-AddictCoD4
VanholmVanholmFifa 08, Rainbow 6 LV2 GRAW2, RFOM
soepstengel13SO3P13CoD4
MeNTaL_TOMeNTaL_TOMLB2008 the show, PES 2008, FIFA08. Motorstorm
inancincyiGT5:P, CoD4
scorpiescorpieCoD4
BoerenlaterBoerenlaterR:FOM, MS, COD4, Nascar08, SC:DA
bramberk15Stallion25CoD4, Team Fortress, Rainbow Six Vegas, Timeshift
Dutch-HanedeHaanCoD4, R:FoM, Motorstorm, GT5:P
Magni_NLMagni_NLGT5:P, Burnout Paradise, Warhawk, Motorstorm, R:FoM, Tekken 5 DR
Dutch_BaselinebasvandiggeleR6V2, CoD4, Burn Out Paradise
Shiver23Shiver23Burnout, Cod4, Motorstorm, R:FoM, Tekken 5, TF2, Warhawk
ArxArx_nlCoD4, Motostorm, Warhawk
dark_aeonlldark_aeonllwarhawk, UT3, R:FoM
LuxzenburchtLuxzenburchGT5:P
thestarrcompanyThestarrcompanyCoD4, GT5:P, FIFA08
FeaR1986FeaR1986R:FoM, GT5:P
SimconSimconCod4, Eoj,Warhawk,Burnout,GH3
Vince22Vince_NLCoD4, GT5:P
GusevGussevGT5:P
politrixpolitrixCoD4, everybody's golf 5
SqallSolidSteveGT5:P, CoD4, MotorStorm, Rainbow Six Vegas
Intrepid_NLIntrepid_NLGT5:P, Burnout Paradise, Warhawk, F1 06:CE
EkfadEkfadGTP5; COD4; Motorstorm
ScrooLooseScrooLooseCod4, GT5PL, Colin Mcrae Dirt, Motorstorm, RFoM
consoledamianlpMotorStorm, GT5:P, GH3:LoR,RS:LV2
ohno_nlOhno_nlMotorStorm,Burnout Paradise,F1, CoD4
M4yallAeon-MCoD4, GT5:P, Everybody's Golf, PES2008
dennis585ldennis585cod4 ,rfom ,r6lv2
GiulioGiulionlburnout RFOM motorstorm
MarcksMarcksCoD4
jefjefjefjefburnout paradise, rock band (US import), motorstorm
jvalksvalkie71Motorstorm, RFOM
dlmRickz1989Burnout paradise, Resistance FOM, Fifa Street3, GT5:P
MurzeltjeMurzeltje1976Burnout Paradise, GT5:p, Cod3, Cod4, Warhawk, F1, Pain, Suber Rub a Dub
HawahHawahCOD4, Burnout, GT5P, R:FOM, Warhawk
BreeeZeBreeeZe_GT5:P , Burnout Paradise
SChiefSChief479GT5:P, F1:CE

Nieuwste update voor de PS3:
Here are some of the other new features/enhancements that will be included in Firmware v2.30:

the system software update will also add DTS-HD Master Audio output for Blu-ray videos, which means the high-definition visuals of Blu-ray will now be matched with the highest quality audio for the ultimate movie-watching experience on PS3.

DTS-HD Master Audio is literally bit-for-bit identical to the studio master recording and makes movie soundtracks and sound effects truly come to life. The technology delivers audio at the incredibly high rate of 24.5 mega-bits per second (Mbps) on Blu-ray disc, which is significantly higher than standard DVDs. DTS-HD Master Audio also offers 7.1 audio channels at 96k sampling frequency/24 bit depths, so you’ll be totally immersed in the sound. The firmware update will add DTS-HD High Resolution Audio as well, which is a similar output technology that requires less disc space. You can read more about both codecs here.

A lot of you, particularly the home theatre enthusiasts and audiophiles out there, have been asking us for this capability, and we can’t wait until you have an opportunity to pop in a compatible Blu-ray video to test it out for yourself.

Nieuwste update voor de PSP:

Firmware 3.93 voor de psp is gereleased
-20 extra internetstations bij PSP Internet Radio
-Meer Playsation netwerk titels toegevoegd
-Waarschijnlijk een kleine bugfix voor skype op de slim en lite

moeten er toevoegingen komen, heb je goede stukjes, updates etc. laat het me weten!! dan voeg ik het zo snel mogelijk toe.

[ Voor 143% gewijzigd door Anoniem: 230486 op 28-04-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04 11:36
Top! in ieder geval, mooi initiatief!

[ Voor 75% gewijzigd door Tristan op 21-03-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pixxa schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:14:
Top! (weet niet of topic lang blijft leven, had mn verzoek tot openen van dit topic al bij modjes liggen..)
En daarbij was het slimmer om niet alleen PS3 te noemen maar ook PSP oftwel het grote Playstation Network topic oid..

In ieder geval, mooi initiatief!
Initiatieven om de grote verzameltopics op te splitsen in kleinere onderdeen juichen we alleen maar toe. Of er genoeg animo voor is, dat is altijd afwachten, maar dit soort topics openen mag en kan prima :)

Voorwaarde is natuurlijk wel dat dit topic (inderdaad) geen opsom- en slowchat-topic wordt, maar dat geldt altijd :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 21-03-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-04 12:49

EgoPro

Time is an illusion.

Ik ben niet een heel erg online gamer maar zal het hier toch even goed in de gaten houden. Motorstorm speel ik regelmatig online maar dan connect ik gewoon naar zomaar een game.

Ik ga zeer snel eens proberen om een game te hosten zodat we eens kunnen zien of er nog mensen op GoT will motorstormen.

[ Voor 25% gewijzigd door EgoPro op 21-03-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236479

Leuk initiatief! :)
Zal dit dan de plek worden voor war's e.d?
Ben wel benieuwd of het wat word... ben op dit moment nog vriendloos kwa PSN'ers en heb zeer veel behoefte aan cod4 mensen die trek hebben in S&D en/of Tactical Team :) Maargoed, ik zie het lijstje met de afgesproken online gaming (avonden oid?) graag uitgebreid/netjes/groot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
@ Terr, als reactie op je antwoord van de TR: Ik heb het topic niet geopend he, ondanks zelfde user icoon ;) Ik begrijp je reactie en zal proberen dat ook in de SP duidelijk te laten maken.

Zou je wel het Topictitel willen aanpassen naar "Het PlayStation Network ervaringen topic" daar de PSP ook online mogelijkheden heeft.

@ vidifotografie, zorg er in ieder geval voor dat het voor iedereen duidelijk is dat slow chat niet is toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04 07:47
Mooi topic! Handig om GoT-matches te ontdekken en aan mee te doen!

Even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik nooit meer PES2008 online ga doen. Wat een vervelende ervaring. Frustratie alom. Reden: teleportatie van spelers en bal vanwege ***-ondersteuning van Konami

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik denk dat een ieder zelf verantwoordelijk is om de ts'er up to date te houden wat betreft de user list en zijn games. Mocht je dus een nieuwe game bezitten pm(kan dat op got?)/mail dat dan aan de ts.

Hierbij:
Nickname: Pixxa
PSN ID: Pixxa_NL
Games: RS:LV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:19

CSB

:D

Mja, ik zit vaak op CoD4. Zit ook te wachten op de multiplayer versie van Stardust. :)
Warhawk speel ik héél soms nog wel eens.

PSN naam: NeoS2007

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-04 20:25
Unreal Tournament 3 (UT3) Lijkt me toch ook wel een online spelleke

PSN: hvandervelden

mischien vandeweek burnout toch maar eens aanschaffen ofzo.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Populaire multiplayer games voor PS3:
Rainbow Six : Las Vegas 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Leuk topic dit!

Nick & PSN ID: Vanholm
Games: Fifa 08, Rainbow 6 LV2 (morgen halen in de winkel), GRAW2, RFOM
Vanaf 29 april, zal mijn online activiteit zich richten op GTA 4 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Speel alleen CoD 4, ben er nog steeds tevreden over. En natuurlijk 29 April m'n tweede game: GTA IV!

PSN: SO3P13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Pixxa schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:15:
Ik denk dat een ieder zelf verantwoordelijk is om de ts'er up to date te houden wat betreft de user list en zijn games. Mocht je dus een nieuwe game bezitten pm(kan dat op got?)/mail dat dan aan de ts.

Hierbij:
Nickname: Pixxa
PSN ID: Pixxa_NL
Games: RS:LV2
Pixxa! Jij hier???

Goeie zaak dit topic! Kunnen we tenminste lekker zeiken als het niet lukt.... ;)

Voor mensen die graag een potje willen knallen in RD:LV2... Voeg me maar effe toe dan!!!

@Vanholm, ik voeg je alvast even toe!

[ Voor 12% gewijzigd door Dutch_Baseline op 21-03-2008 19:29 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 23:38

Armada

-Wat wil je weten?-

Wanneer komt Flow nou uit voor de PSP op de Nederlandse store? Die staat op de playstation informatie pagina's voor gisteren, maar ik heb hem nog niet kunnen ontdekken?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Hmz... dat inviten bij R6V2 werkt dus voor geen meter! Niet een keer kunnen connecten na een invite... baggerzooi! Server uitkiezen is ook matig uitgewerkt... Veel connectieproblemen hier! Beter lossen ze dat snel op! Heb dit spel gekocht omdat ik graag weer eens wat anders online wil spelen dan COD4!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Dutch_Baseline schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:58:
[...]

Pixxa! Jij hier???

Goeie zaak dit topic! Kunnen we tenminste lekker zeiken als het niet lukt.... ;)

Voor mensen die graag een potje willen knallen in RD:LV2... Voeg me maar effe toe dan!!!

Ok is goed, beetje tevreden van R6: LV2 ?

Ik ben altijd te vinden voor een potje voetbal, eens kijken of ik de Fifa TS aankan. :P

@ Sluuz, je kan misschien zelf eens Fifa 08 proberen? 1vs 1, 2vs2 en zelfs 5vs5 in de Be a pro mode. Zelf heb ik nog maar 1 iets vreemds meegemaakt tijdens mijn +- 400 online wedstrijden, een onzichtbare speler hehe. Een tackle hielp hem wel afstoppen. EA heeft ook al een paar patches uitgebracht dus als er iets fout loopt zijn ze er tamelijk rap bij.

Stiekem hoop ik dat Peking 08 online speelbaar zal zijn. Athene 04 offline met 4 is dikke fun, ik heb zelfs al 2 Athene schijfjes kapot gespeeld :Y) Als ik me dan de 1500m met 16 ofzo voorstel.......
Enkel opletten voor je controllers want het is buttonbashen op zijn best _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

mooi.

PSN: incyi
COD4

Verder heb ik (nog) geen online game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Dutch_Baseline schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:58:
[...]

Pixxa! Jij hier???

lol, had ik al gedaan he;)
Dutch_Baseline schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:43:
Hmz... dat inviten bij R6V2 werkt dus voor geen meter! Niet een keer kunnen connecten na een invite... baggerzooi! Server uitkiezen is ook matig uitgewerkt... Veel connectieproblemen hier! Beter lossen ze dat snel op! Heb dit spel gekocht omdat ik graag weer eens wat anders online wil spelen dan COD4!
Ging gister aaf wel heerlijk goed he!! Mn bluetooth headset werkte, connecten ging in 1x goed. Waarschijnlijk lag het probleem eerder aan het feit dat jij al verder was dan ik ofzo..
Kon je redelijk tot goed verstaan en had geen connectie problemen.

Heerlijk potje dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 23:09

MeNTaL_TO

The future is not set

Name: MeNTaL_TO
games: MLB2008 the show (ook 2007 in bezig) PES 2008, fifa 2008. Motorstorm.

Moet straks ff kijken wat ik nog meer heb liggen, maar dat zijn offline games (of speel ik niet zoals R:FOM)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Net weer tijdje met Pixxa zitten spelen in coöp (Rainbow 2)!!! Damn, da's toch wel erg vet hoor! Vooral als je beide een headset hebt. Dan kun je echt samenwerken!!! Misschien leuk idee om meer mensen te verzamelen om een keer een potje versus te doen!? Voeg mij/ons effe toe en wie weet kunnen we keer potje knallen met zijn allen (en dat rijmt ook nog eens...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Pixxa schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 11:08:
[...]

lol, had ik al gedaan he;)

[...]

Ging gister aaf wel heerlijk goed he!! Mn bluetooth headset werkte, connecten ging in 1x goed. Waarschijnlijk lag het probleem eerder aan het feit dat jij al verder was dan ik ofzo..
Kon je redelijk tot goed verstaan en had geen connectie problemen.

Heerlijk potje dus!
Jooo!!! Ja ging zeker goed! Echt vet spel! Wat we al zeiden: Geen idee eigenlijk wat je aan het doen bent (mbt het verhaal) maar de gameplay zit zéér goed in elkaar!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 20:03
Anoniem: 236479 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:02:
Leuk initiatief! :)
Zal dit dan de plek worden voor war's e.d?
Ben wel benieuwd of het wat word... ben op dit moment nog vriendloos kwa PSN'ers en heb zeer veel behoefte aan cod4 mensen die trek hebben in S&D en/of Tactical Team :) Maargoed, ik zie het lijstje met de afgesproken online gaming (avonden oid?) graag uitgebreid/netjes/groot :D
Inderdaad hier het zelfde, maar het lijkt me wel een leuk om een aantal games tegen/met elkaar te spelen. :D

in ieder geval, mooi initiatief! :)

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Dutch_Baseline schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 14:08:
Net weer tijdje met Pixxa zitten spelen in coöp (Rainbow 2)!!! Damn, da's toch wel erg vet hoor! Vooral als je beide een headset hebt. Dan kun je echt samenwerken!!! Misschien leuk idee om meer mensen te verzamelen om een keer een potje versus te doen!? Voeg mij/ons effe toe en wie weet kunnen we keer potje knallen met zijn allen (en dat rijmt ook nog eens...)
Ik ben voor! Als Ts'er in de SP een aankondiging kan doen met een paar data's en tijd ben ik van de partij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Pixxa schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:14:
[...]

Ik ben voor! Als Ts'er in de SP een aankondiging kan doen met een paar data's en tijd ben ik van de partij :)
Me too! Maar da's logisch... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even voor de COD4 mensen die hierboven hun PSN hebben gezet :) jullie hebben een uitnodiging voor een nieuwe vriend... Ik dus, dus als jullie zo vriendelijk zouden willen zijn om mij te accepteren :D

Op naar een eerste ''meeting''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:57
is er een manier om mijn psn naam een beetje te veranderen?

ik ben nu dennis585 en ik wil er Dennis585 van maken

ik was de hoofdletter vergeten

dom dom dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Pixxa schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:14:
[...]

Komt u maar met een paar data en tijden en ik zet het in de agenda!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Anoniem: 236479 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:28:
Even voor de COD4 mensen die hierboven hun PSN hebben gezet :) jullie hebben een uitnodiging voor een nieuwe vriend... Ik dus, dus als jullie zo vriendelijk zouden willen zijn om mij te accepteren :D

Op naar een eerste ''meeting''
Ik zal je accepteren zodra ik mijn ps3 terug heb van reparatie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oow das wel balen man...
Dan maar hopen dat je um snel weer terug hebt :)

Ik moet er niet aan denken dat m'n PS3 kapot gaat en op reparatie moet... is inmiddels m'n pc geworden :O

Mja, ben nog wel benieuwd of dat het PS Network ooit wat sneller gaat worden, of het licht aan mij... maar ik haat het om na elk knopje te moeten wachten tot alles geladen is :( tijd is hierzo best wel kostbaar O-) just kidding...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 236479 op 23-03-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
dennis585 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:36:

dom dom dom
Nieuwe PSN aanmaken? Al ben ik bang dat die dan gaat mekkere dat tie al bestaad. Msschien bij account beheren/bewerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 21:00
dennis585 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:36:

dom dom dom
Driehoekje op je profielnaam icon??

zoiets: http://manuals.playstation.net/document/en/ps3/current/users/userinfo.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
sorry ik bedoel mijn online-id naam

ik heb al lopen prutsen maar ik kom er niet achter hoe dat moet

kan dit wel veranderd worden?

bij voorbaat dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 21:00
dennis585 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:27:
[...]

sorry ik bedoel mijn online-id naam

ik heb al lopen prutsen maar ik kom er niet achter hoe dat moet

kan dit wel veranderd worden?

bij voorbaat dank _/-\o_
Ik zie inderdaad bijna overal staan (via google) dat het niet mogelijk is om je ONLINE ID aan te passen, er wordt idd zoals hierboven staat gezegd om een nieuw account aan te maken..suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
Gusev schreef op zondag 23 maart 2008 @ 19:10:
[...]

Ik zie inderdaad bijna overal staan (via google) dat het niet mogelijk is om je ONLINE ID aan te passen, er wordt idd zoals hierboven staat gezegd om een nieuw account aan te maken..suc6
bedankt voor de informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-04 11:25
PSNid: E2TK
Online games: COD4, Warhawk, Burnout:Paradise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je geadd ;)

Heb alleen nog geen headset... mjah komt nog wel ;) gaat toch hoofdzakelijk omt gamen enzo, ouwehoeren kan altijd nog :P (hoewel je team helpen via de chat wel erg handig is) mja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

PSN: Arx_nl
Online met: GT5P (als het goed is, deze week :P), CoD4, Motostorm, Warhawk.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 19:28

scorpie

Supra Addict

Leuk topic :)
M'n psn is zelfde als nickname hierzo. Ik speel nu alleen nog cod4, maar als ik wat meer tijd ga hebben (mocht die periode ooit nog komen ;p) dan komen er vast nog wel spellen bij.
Misschien ook een ideetje om de playstation store updates bij te houden in de startpost?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-04 14:14
PSN: deHaan
Af en toe speel ik CoD online. Andere games die ik online kan spelen zijn R:FoM en Motorstorm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:00
Goed initiatief dit topic!! Altijd leuker om met wat relatief bekende gezichten te spelen.

PSN: Stallion25

Speel online:
-COD 4

Binnenkort:
-GT5 Prologue

Kan online spelen:
-Team Fortress
-Rainbow Six Vegas
-Timeshift

[ Voor 4% gewijzigd door bramberk15 op 24-03-2008 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Kom er net achter dat als mensen niet kunnen connecten via mn invite in Rainbow Six : Las Vegas2
(krijgen failed to connect melding)
Ik de game moet save & quite'en en opnieuw een host co-op server (private) moet opzetten.

Gaan nogal wat problemen rond omtrent het online gamen met RS:LV2 geloof ik. Ik voel een patch aankomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

psn: Boerenlater
voeg maar toe :)

online games:
R:FOM
MS
COD4
Nascar08
SC:DA
binnenkort: GT5prologue en GTA4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok in de start post staat een nieuw agenda punt voor een CoD4 match, als iedereen die hieraan mee doet even iedereen uitnodigd voor in zijn psn netwerkje, kunnen we de desbetreffende dag elkaar zo uitnodigen in een game, of kan diegene die er eentje host ons allemaal uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Pixxa schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:06:
Kom er net achter dat als mensen niet kunnen connecten via mn invite in Rainbow Six : Las Vegas2
(krijgen failed to connect melding)
Ik de game moet save & quite'en en opnieuw een host co-op server (private) moet opzetten.

Gaan nogal wat problemen rond omtrent het online gamen met RS:LV2 geloof ik. Ik voel een patch aankomen :)
Maar ALS het dan lukt... Heeeeeeeel erg vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Anoniem: 230486 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:42:
Ok in de start post staat een nieuw agenda punt voor een CoD4 match, als iedereen die hieraan mee doet even iedereen uitnodigd voor in zijn psn netwerkje, kunnen we de desbetreffende dag elkaar zo uitnodigen in een game, of kan diegene die er eentje host ons allemaal uitnodigen.
Kijk! Super relaxed! Jammer dat ik nog geen CoD4 heb. Zodra ik die heb doe ik mee ;)
Dutch_Baseline schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:55:
[...]

Maar ALS het dan lukt... Heeeeeeeel erg vet!
Mee eens. Gaat best lekker zo, tis leuk om die levels zo door te lopen, rond te knallen, elkaar backup geven en natuurlijk te voice chatten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Anoniem: 236479 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:06:
Heb je geadd ;)

Heb alleen nog geen headset... mjah komt nog wel ;) gaat toch hoofdzakelijk omt gamen enzo, ouwehoeren kan altijd nog :P (hoewel je team helpen via de chat wel erg handig is) mja
Ik raad je echt ten zeerste (is dat NL's???) aan een headset te kopen. Ik speel tegenwoodig regelmatig online, op dit moment Raibow 6 Vegas 2, en de ingame chat werkt echt als een dijker! Het voegt echt iets toe aan de gameplay! Helemaal bij een game als deze!!! Gewoon kopen dus! Is niet eens zo duur en bijna alle headsets werken!

@ Pixxa: Ik heb ook CODIV. Als je die nou ook effe koopt, hebben we wat afwisseling!! ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Dutch_Baseline op 25-03-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Dutch_Baseline schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:15:
[...]
@ Pixxa: Ik heb ook CODIV. Als je die nou ook effe koopt, hebben we wat afwisseling!! ;)
Mjah, i know. Ik wil eerst GT:5p kopen en daarna komt COD4 wel. Zit even krap bij kas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou de eerste match voor COD4 wel willen hosten... :) maar had net zelf al ff een servertje aangemaakt voor een potje met incyi (was overigens een leuk potje) en met het opstarten van de server stond rechtsbovenin in een regeltje iets in de zin van ''recommend a total of 8 players''

En ik neem aan dat dit betekend als ik daaroverheen ga dat er een hoge kans is op lags e.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Daar gaan we dan snel genoeg achter komen :) Ik heb je momenteel als host staan vor de aankomende CoD4 match. Ik hoop dat je daar mee akkoord gaat? Mocht ik verder nog een paar mededelingen moeten doen laat het me even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 15:46

Denko

|{ing Øf ßlitz

Speel zelf heel veel online: CoD4

Af en toe online: Team fortress 2, Warhawk

Kan online maar doe ik nooit: Motorstorm

Voel je gerust om me toe te voegen (al ben ik wel wat minder online dan vroeger)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denko schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:56:
Speel zelf heel veel online: CoD4

Af en toe online: Team fortress 2, Warhawk

Kan online maar doe ik nooit: Motorstorm

Voel je gerust om me toe te voegen (al ben ik wel wat minder online dan vroeger)
`

Ik heb je toegevoegd,

Verder heb ik iedereen toegevoegd die ook COD4 speelt. Ik speel verder vandaag niet meer, morgen weer wel denk ik. . (Ben nu ziek)

Iemand een idee wanneer nou de PSN Cards uitkomen in Nelderland ?
Ik denk zelf rond juni pas. :D

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 25-03-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

at 2 posts hierboven: zal je zo ff toevoegen ;)
Anoniem: 230486 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:55:
Daar gaan we dan snel genoeg achter komen :) Ik heb je momenteel als host staan vor de aankomende CoD4 match. Ik hoop dat je daar mee akkoord gaat? Mocht ik verder nog een paar mededelingen moeten doen laat het me even weten.
Ja is goed hoor ;)
En wat voorn match hadden we in gedachten?

S&D , TDM , TT etc etc :P
Ik wil trouwens na de vakantie (dan beschik ik weer over een pc) wel een site in elkaar zetten voor elke keer matches toe te voegen etc etc is ook gelijk wat mooier als een klein tabelletje in de TS :) alleen moet er wel iemand zijn die een hosting heeft (tenzij jullie graag op google adds klikken? want dan heb ik zo een host geregeld ;) Just, let me know!

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 236479 op 25-03-2008 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou... ja dat is natuurlijk een lastig punt.. ik ben zelf van de DM en TDM.

Voor de mensen die vrijdag GT5:P gaan kopen... gelijk maar even dezelfde avond dit online testen?? dan kunnen we zaterdag uitgebreid de ervaringen bespreken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

Anoniem: 230486 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:25:

Voor de mensen die vrijdag GT5:P gaan kopen... gelijk maar even dezelfde avond dit online testen?? dan kunnen we zaterdag uitgebreid de ervaringen bespreken :D
Hij staat in de pre-order bij play.com. Denk alleen niet dat ik er vrijdag online mee kan.

PSN: Magni_ID
Speel nu: Burnout Paradise (en gt5:p als hij binnen is).
Kan online spellen: Warhawk, Motorstorm, R:FoM, Tekken 5 DR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Anoniem: 230486 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:25:

Hmmm, sorry nog geen geld om die aan te schaffen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

PSN: Shiver23

Games: Burnout, Cod4, Motorstorm, Resistance, Tekken 5, TF2 (als hij werkt), Warhawk. En binnenkort GT5:P en GTA4.

Laatste tijd vooral bezig geweest met Burnout. Nu eerst R&C uitspelen en dan zit denk ik GT5:P wel een paar weken in mijn PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 20:03
PSN Naam : silentwaves_

Games : Cod4,UT3,Motorstorm

Binnenkort: GT5

Lijkt me leuk om morgen mee te doen met een cod4 game, speel de laaste tijd veel online..

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:57

mymind*

A Beautiful Mind

Ik zal alle COD spelers hier ook toevoegen, feel free to do the same

PSN naam: MyM1nD (let op de 1 en de Caps)

Games: Voornamelijk COD4, Motorstorm af en toe, RFOM ook af en toe.

Binnenkort waarschijnlijk UT3 en GTA4

[ Voor 18% gewijzigd door mymind* op 25-03-2008 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb jullie 2 hierboven (deze post) ook toegevoegd ;)
En nog even voor de overige mensen...

NeoS2007
SO3P13
HammerNL
Denkoyugo
Graag mij nog even te accepteren :) (+ de 2 hierboven, dan)

En dan zien we elkaar mogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Anoniem: 236479 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:55:
Heb jullie 2 hierboven (deze post) ook toegevoegd ;)
En nog even voor de overige mensen...

NeoS2007
SO3P13
HammerNL
Denkoyugo
Graag mij nog even te accepteren :) (+ de 2 hierboven, dan)

En dan zien we elkaar mogen :)
Als TNT morgen met grote doos voor de deur staat graag :+ zoniet, knal ik volgende week wel keer mee (hopelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Arx schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:10:
PSN: Arx_nl
Online met: GT5P (als het goed is, deze week :P), CoD4, Motostorm, Warhawk.
*kick*

Waarom zie inmiddels de mensen onder mij wel in de lijst (zoals bramberk15), en ik niet? :P

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
omdat iedereen wel eens iets over het hoofd ziet, daarnaast hebben best veel mensen mij ook het gevraagde PM-etje gestuurd waardoor ik het dus niet over het hoofd kan zien. Ik zal er mee aan de gang gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251826

mymind* schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:39:

Binnenkort waarschijnlijk UT3 en GTA4
ik heb UT3 al en GTA4 die ga ik zeker ook halen

PSN : dark_aeonll

veder doe ik warhawk, (eerste)
RFOM (laatste)
en UT3 af en toe (tweede)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Heeee.... achtergrondje in TS!!! Niiiiice....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Voor de mensen die geinteresseerd zijn in GT5:P, hij is vanaf vandaag te koop bij de frs... (bij mijne iig :D). Zie jullie vanavond online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-04 18:44
PSN : Luxzenburch (zonder t, een of andere grappenmaker heeft me naam gejat)

Motostorm :nooit online
GT 5 P : Sinds vandaag online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 19:28

scorpie

Supra Addict

Anoniem: 230486 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:04:
Voor de mensen die geinteresseerd zijn in GT5:P, hij is vanaf vandaag te koop bij de frs... (bij mijne iig :D). Zie jullie vanavond online
44,99 _o-
Ik wacht wel gewoon op play.com weer voorraad heeft :) (Aangezien ik Blahgames niet zo vertrouw met hun: jaaa... ik weet niet zeker of er nog douanekosten bijkomen hoor..)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
gt5:p installing.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122027

Wil je mij toevoegen?

PSN: Thestarrcompany
COD4, GT5P, Fifa 08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GT5P Ook aanwezig. Speel het ook online. :D Graag toevoegen.

Vanavond om 20:00 speel ik eerst mee aan COD4.
Om 21:00 wil ik mee doen aan het GT5P Club 8)

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 26-03-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68565

Speel ook bijna dagelijks COD in de avonduurtjes vooral S&D en HQ
Voor wie me toe wil voegen PSN = Fwuffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
OK, ik heb net even online gt5:p gespeeld, ergleuk al oet je wel eerst een specifieke auto kopen (no problemo lijkt mij) maaaaarrrrr ik had gehoopt dat je gewoon game kon hosten en dat je anderen dan kon toevoegen, dit is echter niet het geval.... ik zal het nog eens even uitzoeken.. anders wordt het erg lastig om met zn allen te racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

scorpie schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:31:
[...]

44,99 _o-
Ik wacht wel gewoon op play.com weer voorraad heeft :) (Aangezien ik Blahgames niet zo vertrouw met hun: jaaa... ik weet niet zeker of er nog douanekosten bijkomen hoor..)
Blahdvd heeft zojuist de prijs verhoogd zodat het niet heel interessant meer is. Die van mij is overigens vandaag verzonden. (Dat is dus eerder dan Play.com). Ben benieuwd wanneer hij aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simcon
  • Laatst online: 22-04 16:56
Psn: Simcon

Online: Cod4, Eoj,Warhawk,Burnout,GH3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 12:32

FeaR

In GoT we trust

Je mag mij ook wel in de lijst zetten als je wilt :)

Tweakers en PSN-naam: FeaR1986

Games:
Resistance FoM
GT5 Prologue

En wellicht aan het einde van de maand ook met Warhawk.
Het toch maar besloten die game aan te gaan schaffen, maar wacht er even mee tot mijn 250GB schijfje er is, want anders moet ik alles dubbel downloaden :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
GT:5p installing and updating. Kan aan mn gamelist toegevoegd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen die vanaaf mee doen met de Cod4 match gelieve mij even een reactie via het PS3 berichten systeem te geven over welke game type je wilt hebben... :)

Het staat je vrij je eigen keus te geven... degene met de meeste stemmen zal dan gekozen worden ;) nja ik zie de berichten wel verschijnen :) tot 20:00 dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122027

Zie dat je me hebt toegevoegd. Netjes. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

O+ Done ;)
Jij doet ook mee dus vanavond? :)

excusemoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Voor vanvond 21:00 uur is er een race gepland... als we nou allemaal een paar keer daytona beginners racen (de eerste van boven als ik me niet vergis in het online gedeelte) dan komen we vast wel een paar keer bij elkaar in :). Mocht iemand een oplossing weten voor dit euvel... LET ME KNOW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230486 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:22:
Voor vanvond 21:00 uur is er een race gepland... als we nou allemaal een paar keer daytona beginners racen (de eerste van boven als ik me niet vergis in het online gedeelte) dan komen we vast wel een paar keer bij elkaar in :). Mocht iemand een oplossing weten voor dit euvel... LET ME KNOW
Probleem is dat niet elke auto kan mee doen. Dan moet ik nog even snel een nieuwe auto kopen.

Ik ga voor de BMW 1 serie. (~60.000) uit me hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 125123 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:28:
[...]

Probleem is dat niet elke auto kan mee doen. Dan moet ik nog even snel een nieuwe auto kopen.

Ik ga voor de BMW 1 serie. (~60.000) uit me hoofd.
haal even alles in klasse b en je krijgt hem grattisch... je kan het beste de nissan skyline kopen... rijd best fijn en vooral bij begin heb je dr erg veel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230486 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:34:
[...]

haal even alles in klasse b en je krijgt hem grattisch... je kan het beste de nissan skyline kopen... rijd best fijn en vooral bij begin heb je dr erg veel aan!
Ik ben nog met C bezig :X.
We kunnen geen 'game' doen over een uur. Want je kan niet joinen bij je vrienden :S hoe wil je dat doen ? Ik ga over 10 minuten COD4 spelen. Groetjes. Tot 9 uur dan maar he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
PSN: Valentino1988

Ik speel cod 4, R:FOM,motorstorm en gt5 prologue.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ok!! CoD4 was even leuk!! volgende keer moeten we alleen wel even wat meer mensen hebben :D en ik moet mn headset even in orde maken.. :D
Voor GT:P wordt het gewoon gokken dat je bij elkaar in komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HAAHHAHA ik ga gt5 Op starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Anoniem: 230486 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:58:
ok!! CoD4 was even leuk!! volgende keer moeten we alleen wel even wat meer mensen hebben :D en ik moet mn headset even in orde maken.. :D
ja was leuk :)
Jammer dat de headset van die turkse jongen zo stoorde :( kon er niks van verstaan
En ook jammer dat ik iemand van Fok moest uitnodigen om op 6 spelers te komen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

COD4 was wel ok :) idd volgende keer meer mensen :)
Hoewel ik schreeuwde met de vraag of jullie ook mensen wouden inviten, hoorden jullie mij niet :( (niet zo gek zonder headset :P) mjah

Helft van de COD4 mensen in mijn vrienden ''club'' die actief bezig zijn met COD4 waren niet online dus vandaar :(
Volgende keer beter!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Anoniem: 230486 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:58:
Volgende keer doe ik ook mee! Zit nu naar een heerlijke pot voetbal te kijken... NOT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236479 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:28:
COD4 was wel ok :) idd volgende keer meer mensen :)
Hoewel ik schreeuwde met de vraag of jullie ook mensen wouden inviten, hoorden jullie mij niet :( (niet zo gek zonder headset :P) mjah

Helft van de COD4 mensen in mijn vrienden ''club'' die actief bezig zijn met COD4 waren niet online dus vandaar :(
Volgende keer beter!!
Tussen door ging in paar keer mensen uit me lijst inviten alleen het spel begon zo snel dat ze niet konden joinen ofzo haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 15:46

Denko

|{ing Øf ßlitz

shit dat ik niet mee kon doen met het potje cod4 :( achja, volgende keer

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
ik laat door een vriend een agenda website coden. Makkelijk overzicht van aankomende host partijtjes met wie er ingeschreven heeft.

wensen, need feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Pixxa schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:25:
ik laat door een vriend een agenda website coden. Makkelijk overzicht van aankomende host partijtjes met wie er ingeschreven heeft.

wensen, need feedback
Google Calendar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ken google calander niet door en door, weet niet of het al (mijn) onze wensen kan verwerken. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Pixxa schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:45:
[...]

Ken google calander niet door en door, weet niet of het al (mijn) onze wensen kan verwerken. Iemand?
Je kunt met google calender je agenda delen met je vrienden. Stel je eens voor wat voor mogelijkheden dat geeft! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb even ddat google agenda bekeken, ook eentje aangemaakt, maar het nadeel is dat je iedereen apart moet toevoegen, of ik (of iemand anders) zou in mn eentje die agenda moeten beheren. Verder kan ik hem helaas niet implementeren in de SP, dus zou het met een link moeten. Laat even weten wat jullie van het idee vinden. Zo laten of via google calender, met een of 2 beheerders (wie meld zich vrijwillig aan??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230486 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:16:
ik heb even ddat google agenda bekeken, ook eentje aangemaakt, maar het nadeel is dat je iedereen apart moet toevoegen, of ik (of iemand anders) zou in mn eentje die agenda moeten beheren. Verder kan ik hem helaas niet implementeren in de SP, dus zou het met een link moeten. Laat even weten wat jullie van het idee vinden. Zo laten of via google calender, met een of 2 beheerders (wie meld zich vrijwillig aan??)
Als het goed is kan je het zo maken dat iedereen het kan zien.

'openbare agenda'

Ik kan er wel zo eentje aan maken om het te laten zien.

Link:
http://www.google.com/cal...group.calendar.google.com

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 27-03-2008 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Anoniem: 125123 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:59:
[...]

Als het goed is kan je het zo maken dat iedereen het kan zien.

'openbare agenda'

Ik kan er wel zo eentje aan maken om het te laten zien.

Link:
http://www.google.com/cal...group.calendar.google.com
Is er dan 1 beheerder die het bijhoudt? Anders wordt het echt een puinhoop... Zeker met al die gamejunkies hier... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou het leek mij juist handig dat er meerdere beheerders zijn aangezien het anders bijna geen doen is om iedereen blij te houden. Die link had ik ook al gevonden ja, maar het zou mooi zijn als je het plaatje kon zien in de SP, de echte agenda dus..
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.