Het PlayStation Network ervaringen topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 28.353 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Ah, Shit. CoD game gemist... Sjah, ik zat met een potje bier mezelf op te vreten voor de TV tijdens Nederland - Oostenrijk. Ook belangrijk hoor. :P
Vanavond ben ik "vrij". Dus mocht er iemand vanavond willen knallen, ik ben erbij. (moet wel ff m'n headsetje opladen)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
wel of geen site laten maken? Hij wil er van het weekend aan beginnen dus laten we even goed uitzoeken of google calender aan onze eisen voldoet anders laat ik hem voor niets coden.

Ik denk zelf dat een site beter is, je kan alles custom laten aanpassen. Dus mocht het een succes zijn kan je er veel meer omheen bedenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pixxa schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:57:
wel of geen site laten maken? Hij wil er van het weekend aan beginnen dus laten we even goed uitzoeken of google calender aan onze eisen voldoet anders laat ik hem voor niets coden.

Ik denk zelf dat een site beter is, je kan alles custom laten aanpassen. Dus mocht het een succes zijn kan je er veel meer omheen bedenken...
zet even je pm aan als je wil... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok even resumerend dan: We willen een fatsoenlijke agenda die door iedereen makkelijk leesbaar is, en waarvan het mij handig lijkt dat iedereen er bij zou kunnen. Dan kan iedereen aangeven wanneer hij/zij online wil gamen. Als er van te voren goede afspraken worden gemaakt (zoals niet te veel games op een avond of op het zelfde tijdstip) lijkt me dit een prima setup. of dat via googlecalender gaat of via een andere site zal me een rot zorg zijn,het voordeel van google is dat het grattisch is en voor de site zal je een host moeten betalen. nadeel van google calender is dat je niet kan uit breiden met andere content e.d. U zegt het maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:32:
ok even resumerend dan: We willen een fatsoenlijke agenda die door iedereen makkelijk leesbaar is, en waarvan het mij handig lijkt dat iedereen er bij zou kunnen. Dan kan iedereen aangeven wanneer hij/zij online wil gamen. Als er van te voren goede afspraken worden gemaakt (zoals niet te veel games op een avond of op het zelfde tijdstip) lijkt me dit een prima setup. of dat via googlecalender gaat of via een andere site zal me een rot zorg zijn,het voordeel van google is dat het grattisch is en voor de site zal je een host moeten betalen. nadeel van google calender is dat je niet kan uit breiden met andere content e.d. U zegt het maar!
host is geregeld btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02:37
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:58:
ok!! CoD4 was even leuk!! volgende keer moeten we alleen wel even wat meer mensen hebben :D
Het was inderdaad even leuk!, ik ga morgen even een headset fixen( is toch wel leuk bij dit soort games)

@ vidifotografie : zou jij mij aan de begin post kunnen toevoegen... heb je een pm gestuurd maar die heb denk niet gelezen?

@ vidifotografie : Ik bied mij aan om de agenda samen te beheren met iemand anders.(google calender/coded one?)

@ CSB : Wat is je PSN nick? Hoe laat?

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSN accounts hacked
Sony warns of unauthorised access to PSN accounts

Security now restored; Affected users are being notified

In a notice posted on the company's official PlayStation website, Sony has acknowledged the possible unauthorised access of personal information on the PlayStation Store.

"Although unlikely, it is possible that the passwords of a small percentage of PlayStation Network users may have been changed through unauthorised access, making it possible to view users' personal information and/or use the wallet for the PlayStation Store," the statement read.

Because PlayStation Network accounts do not display entire credit card numbers, Sony said that any unauthorised access to users' PlayStation Network accounts was very unlikely to have compromised their credit card numbers.

The company said that it has taken immediate measures to rectify this issue and that system security has been restored.

"We have investigated the extent of unauthorized access and possible alteration of passwords that could have occurred before corrective measures were taken, and are directly contacting customers who may have been affected by this incident," the statement continued.

Sony suggests that PlayStation Network users sign in to the service to verify that their account is intact. If users are able to sign in with their pre-set passwords, their accounts have not been affected.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:54
* Vince22 Meld zich = Vince_NL op PSN! Heb van al mn spellen alleen CoD4 nog over en krijg dit weekend GT5:P Binnen!

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:30

scorpie

Supra Addict

Vandaag even een shitload aan friend requests geadd, na m'n tentamens volgende week ben ik van de partij met CoD4 en hopelijk is tegen die tijd GT5P dan ook binnen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ik heb het de laatste tijd ontzettend druk, maar ga toch ff tijd zoeken voor CoD4. Heb trouwens ook Tekken, maar ben daar onwijs slecht in, dus daar zal je me niet vinden denk ik. :P
Waar ik écht op wacht is natuurlijk Ace Combat 6 met co-op multiplayer. Dat lijkt me ZO vet. Heb Ace Combat 4, 5 en X grijsgespeeld. Dus dat komt wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
CSB schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:02:
Ik heb het de laatste tijd ontzettend druk, maar ga toch ff tijd zoeken voor CoD4. Heb trouwens ook Tekken, maar ben daar onwijs slecht in, dus daar zal je me niet vinden denk ik. :P
Waar ik écht op wacht is natuurlijk Ace Combat 6 met co-op multiplayer. Dat lijkt me ZO vet. Heb Ace Combat 4, 5 en X grijsgespeeld. Dus dat komt wel goed...
wowa! die wil ik ook!! Volgens de site alleen xbox360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanavond 20:00 CoD4!! Voor briefing PM mij, dan voeg ik je toe op psn en natuurlijk ook in de game. Be there!!! (liefst met headset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Is de store nog steeds niet geupdate? Ook totaal geen reactie van Sony.

Ow nu wel:
Also in the comments on the other thread but a statement from Sony for you all.

‘Unfortunately due to some last minute technical difficulties, we were unable to publish the new content to the PS Store yesterday. We are working to resolve these issues and will let you know as soon as new content is posted.’
Tja, lekker concreet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:27:
Vanavond 20:00 CoD4!! Voor briefing PM mij, dan voeg ik je toe op psn en natuurlijk ook in de game. Be there!!! (liefst met headset)
Als ik tussen door tijd kan vinden doe k wel mee :P
(GT5p is net iets leuker :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shiver23 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:52:
Is de store nog steeds niet geupdate? Ook totaal geen reactie van Sony.

Ow nu wel:

[...]

Tja, lekker concreet.
Heb even rond gezocht en vind wel content voor de UK store.. is dat dezelfde als de europese store???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:27:
DAMMIT!!!!! Ik ben er waarschijnlijk niet!!!! Voeg mij toch maar toe (als dat effe via deze weg mag) als je wil voor de zekerheid... Heb borreltje en daarna in principe tijd, maar weet niet hoe laat dat zal zijn....

edit: Headset is in tha house!

edit2: Wat wordt het voor MP???

[ Voor 6% gewijzigd door Dutch_Baseline op 28-03-2008 15:14 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
welke MP dat zien we dan wel.. hangt ook even af van het animo dat er is... is er te weinig animo dan start ik een publieke game en invite de rest... (kan je ook nog promoveren haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Ik ben er ws wel! Voeg me maar ff toe, onder voorbehoud dat ik niets beters te doen heb doe ik mee! En die kan is superklein (dat ik wat beters te doen heb ) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok.... dat moet de volgende keer anders... het werkte wel, maar ging niet echt soepel... als de volgende keer iedereen die meedoet dit even via zn psn naam laat weten, dan kan de host deze mensen uitnodigen voor een game.. of zijn er andere ideeen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simcon
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:06
Mun ps3 crashte 2x :/ af en toe doet ie beetje moeilijk met mun bluetooth headset lijkt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Simcon schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 21:23:
Mun ps3 crashte 2x :/ af en toe doet ie beetje moeilijk met mun bluetooth headset lijkt .
ow komt een beetje bekend voor... ik merk als bluetooth aan staat dat ik meer framedrops heb dan normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 17:42
Tweakers naam: politrix
PSN naam: politrix
Multiplayer games aanwezig in huis: cod4, everybody's golf 5

Heb een nog zooitje games die enige vorm van multi-player hebben maar die zijn niet zo intressant

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er meer mensen die met het spelen van CoD4 problemen/framedrops/andere dingen hebben als een bluetooth headset is aangesloten op de ps3? Hier is het niet altijd maar ik heb verschillende problemen gehad als extreme framedrops en het veel trager reageren van mijn sixaxis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:11:
Zijn er meer mensen die met het spelen van CoD4 problemen/framedrops/andere dingen hebben als een bluetooth headset is aangesloten op de ps3? Hier is het niet altijd maar ik heb verschillende problemen gehad als extreme framedrops en het veel trager reageren van mijn sixaxis
Nope... not me...

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:11:
Ja, klinkt bekend. Ik speel de laatste tijd RB6: Vegas 2 en daar gebeurt het wel dat ik dan 5 seconden 'vast' zit in het menu van 'Friend list' of bij 'Outfitting'.
Tijdens MP games gebeurt dit gelukkig nooit.

Ook even vermelden dat ik het enkel bij RB6 soms heb. Bij geenenkel ander spel die ik online speelde met headset kwam dit voor. (Fifa 08, Graw 2 en R:FOM)

Hoe zit het eigenlijk met de PS EYE? Ik dacht er aan om deze aan te schaffen, want daar zit een ingebouwde speaker in. Maar dan hoor je het geluid via je boxen zeker? (enorm irritant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:05:
[...]

Ja, klinkt bekend. Ik speel de laatste tijd RB6: Vegas 2 en daar gebeurt het wel dat ik dan 5 seconden 'vast' zit in het menu van 'Friend list' of bij 'Outfitting'.

Ook even vermelden dat ik het enkel bij RB6 soms heb. Bij geenenkel ander spel die ik online speelde met headset kwam dit voor. (Fifa 08, Graw 2 en R:FOM)

Hoe zit het eigenlijk met de PS EYE? Ik dacht er aan om deze aan te schaffen, want daar zit een ingebouwde speaker in. Maar dan hoor je het geluid via je boxen zeker? (enorm irritant).
Ja, je kan ook een USB headset kopen. Da hoor je het geluid door je headset.

PS EYE is van topkwaliteit (4 microfoons).
Ik gebruik het wel is alleen soms irritant als het druk is b.v. grote maps bij COD4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:07:
[...]

Ja, je kan ook een USB headset kopen. Da hoor je het geluid door je headset.

PS EYE is van topkwaliteit (4 microfoons).
Ik gebruik het wel is alleen soms irritant als het druk is b.v. grote maps bij COD4.
Wel een USB headset heb ik (Mad Catz)

Zijn er al veel spellen die gebruik maken van de EYE? Er is Eye of Judgement (niks voor mij hoor!).
En bij RB6: Vegas 2 kun je een foto nemen en dan heeft je character je gezicht. (hier hoorde ik dat het niet echt zo goed herkenbaar was). Maar zijn er nog veel spellen behalve deze?

Bedankt voor de uitleg alleszinds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Laatst online: 30-06 11:16
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:31:
[...]

Wel een USB headset heb ik (Mad Catz)

Zijn er al veel spellen die gebruik maken van de EYE? Er is Eye of Judgement (niks voor mij hoor!).
En bij RB6: Vegas 2 kun je een foto nemen en dan heeft je character je gezicht. (hier hoorde ik dat het niet echt zo goed herkenbaar was). Maar zijn er nog veel spellen behalve deze?

Bedankt voor de uitleg alleszinds :)
Bij Burnout Paradise (demo) zag ik in ieder geval ook dat je licence een eigen foto kan bevatten. Wat je daar verder nog aan hebt weet ik niet, bijster weinig volgens mij.. maar het is wel een game die er gebruik van maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij burnout krijg je ook een afbeelding te zien als je iemand van de weg af beukt. Daarnaast wordt er ook een foto van je gemaakt als je een online race wint die de rest vervolgens te zien krijgt

Dit werkt overigens ook met andere usb webcams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, misschien nog even wachten om de EYE te kopen. Ik zat stiekem te hopen dat GTA4 (online MP mode) die feature had.

Ik las net dit artikel: Buzz voor PS3 - Online speelbaar!

Bij een online Buzz lijkt die Eye me wel iets om te hebben. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:05:
[...]

Dat heb ik ook... Heeft volgens mij niets met die headset te maken, maar meer met het feit dat je ingame in je ps3 menu zit (ok, wel alleen bij "friends" maar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ik wil even melden dat ik sinds gisteren GT5P en Army of 2 heb bemachtigd.
GT is erg mooi en een lekkere uitdaging om alle auto's vrij te spelen. Ook online tegen vrienden en collega's racen lijkt me wel lachen.
Army of 2 leek me eerst een beetje tegen te vallen, totdat ik met een vriend co-op ging spelen... Wow! Wat is dat wreed zeg! Alleen erg jammer dat dit 1 keer gelukt is. Gisteravond konden we opeens niet meer connecten naar elkaar en hield het over met de pret. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
CSB schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:28:
GT is erg mooi en een lekkere uitdaging om alle auto's vrij te spelen. Ook online tegen vrienden en collega's racen lijkt me wel lachen.
Army of 2 leek me eerst een beetje tegen te vallen, totdat ik met een vriend co-op ging spelen... Wow! Wat is dat wreed zeg! Alleen erg jammer dat dit 1 keer gelukt is. Gisteravond konden we opeens niet meer connecten naar elkaar en hield het over met de pret. :S
Voeg mij ook meteen ff toe... Ik heb ook Army of 2... Wie weet kunnen we ooit potje knallen!

Heb jij trouwens gebruik kunnen maken van ingame chat? Is mij nog niet gelukt....

[ Voor 5% gewijzigd door Dutch_Baseline op 01-04-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CSB schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:28:
Misschien een overbodige opmerking maar hebben jullie wel upnp aanstaan in je netwerk instellingen, wat ik heb begrepen kan dit een beperkte factor zijn als dit niet aan staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Dit is het geval:
1e keer proberen: probleemloos. Allebei met bluetooth oortje, dus ingame chat. Ging super.
Volgende dag: Game starten, campaign, private co-op: invite friend. Hij krijgt invite, accept. Gebeurd niks. Andersom hetzelfde, invite gehad, accept: niks. Zelfs geen teamchat.
Ben bang dat het de server van EA is... Lekker brak dan. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weer eens tijd voor een CoD4 match???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Laatst online: 31-08 15:46

Backspace-NL

New and Improved!

Als er nog mensen zijn die interesse hebben, ik speel zo nu en dan wat CoD4, moet bekennen nog niet op de PS3 aangezien ik die net heb enzo ;-) Verder ga ik natuurlijk ook op korte termijn GTA4 doen. Als iemand me wil toevoegen, be my guest.

PSN ID: Backspace-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:53:
Weer eens tijd voor een CoD4 match???
Ja!, ik ben zeker weer van de partij.. (waneer?)

Ik heb deze week RB6: Vegas 2 en GT5:P binnen gekregen :), dit zijn zeker vette spellen!

@ vidifotografie :

Is er misschien een mogelijkheid dat je mijn PSN naam aan de startpost kan toevoegen?

Bedankt.

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik ben weer klaar met de tentamens, dus ik kan ook meedoen met CoD4' heb er echt weer zin in, vandaag even zitten spelen en ik zat er toch weer meteen in met m'n M4, wat een goddelijk wapen is dat zeg :D

Wanneer gaan we een private match houden met z'n allen?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al iets bekend over points cards voor PSN?

ik denk dat dit snel nodig is

de wii en de 360 hebben het al en is reuze handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

In Japan zijn die dingen al te koop, en ik dacht inmiddels in USA ook al, maar ik denk dat er een hoop gaat veranderen over een weekje ongeveer, aangezien dat de PSN store ook wordt vernieuwd.

* scorpie is in de tussentijd wel erg blij met z'n CC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Beetje raar dat Sony direct bij de launch die point cards of hoe ze die dingen gaan noemen niet klaar had, ze hebben toch heel wat geld misgelopen.
Er zijn toch een aantal spellen die ik anders wel aangeschaft zou hebben zoals; Snakeball, Blast Factor en toch ook wel een aantal van die PS1 "classics" zoals Castlevania en Crash Bandicoot.

Ik speel de volgende spellen online in volgeorde van veel naar weinig :) : Cod4, GT5PL, Colin Mcrae Dirt, Motorstorm, RFoM,

Ik heb ook nog Formula 1 CE, Ridge Racer 7 en Blazing Angles maar die speel ik niet online, misschien gooi ik die wel in de verkoop want ik speel die eigenlijk helemaal niet (meer)

PSN ID: ScrooLoose

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScrooLoose schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:57:

Ik heb ook nog Formula 1 CE, Ridge Racer 7 en Blazing Angles maar die speel ik niet online, misschien gooi ik die wel in de verkoop want ik speel die eigenlijk helemaal niet (meer)

Ik speel nog regelmatig Formula 1 CE (off- en online) , blijft mijn race game tot SBK08 er is :) (Met of zonder Schumi?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSN-ID : giulionl

Speel veel burnout paradise, wil graag meer challenges halen.
Heb in de kast staan: (komen er nog niet vaak uit sinds ik dus burnout heb)
Rfom, orange box, motorstorm, fight night round 3
Daar komt bij Haze en gtaIV

Ik denk zelf dat burnout pas uit de ps3 komt als gta uit de winkel gehaald word op de release dag. (of eerder als me dat lukt :)
En die gaat er pas weer uit als haze uit is.
Speel overigens wel veel in de late avond uren, soms ook in de nacht/ochtend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScrooLoose schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:57:
Beetje raar dat Sony direct bij de launch die point cards of hoe ze die dingen gaan noemen niet klaar had, ze hebben toch heel wat geld misgelopen.
Er zijn toch een aantal spellen die ik anders wel aangeschaft zou hebben zoals; Snakeball, Blast Factor en toch ook wel een aantal van die PS1 "classics" zoals Castlevania en Crash Bandicoot.

Ik speel de volgende spellen online in volgeorde van veel naar weinig :) : Cod4, GT5PL, Colin Mcrae Dirt, Motorstorm, RFoM,

Die F1 CE wil ik wel van je overnemen mits goede prijs, onbeschadigd en compleet met doosje/boekje. Mail maar.
thestarrcompany[at]hotmail[dot]com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het wordt denk ik maar eens tijd om vanavond een potje te gaan knallen met CoD4... ik zet een tijd van 20:00 in de agenda, als iedereen zorgt dat ie het liefst iets voor 20:00 is, kan ik iedereen toevoegen aan een game. Als er genoeg animo is zal het een game worden tussen alleen gotters, is er te weinig dan zullen we meedoen aan bijvoorbeeld een groundwar, waarbij we allemaal aan dezelfde kant staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Zo, 20.00 staat ook in mijn telefoon + alarm aan een half uur van tevoren. Volgens mij hebben de meeste me hier wel staan als contact op PSN, dus dat komt helemaal goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:04:
Het wordt denk ik maar eens tijd om vanavond een potje te gaan knallen met CoD4... ik zet een tijd van 20:00 in de agenda, als iedereen zorgt dat ie het liefst iets voor 20:00 is, kan ik iedereen toevoegen aan een game. Als er genoeg animo is zal het een game worden tussen alleen gotters, is er te weinig dan zullen we meedoen aan bijvoorbeeld een groundwar, waarbij we allemaal aan dezelfde kant staan :D
Ik doe vanavond ook mee, zal op tijd zijn zodat je me kan toevoegen :)

Kijken wat het vanavond gaat worden hehe!

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zo nu en dan Fifa08 en cod4 online. Mijn ID:

minidof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel veel op de ps3

mijn psn-id : dennis585

vooral cod4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment alleen GT5: Prologue.

ID: dutchownage4u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

pfffft dat was weer 1 grote aanfluiting zeg. Wil je met z'n allen online een potje CoD4 spelen, zoek je elkaar op en join je een game, en hop: server error / full / whatever. Kom je dan terug in je party? Nee natuurlijk niet, je moet al je friends opnieuw uitnodigen om je party te joinen om een 2e poging te doen. Nou, na een aantal keer dit te hebben herhaald was ik het goed zat en ben maar Pixeljunk Monsters gaan spelen. (Eerst nog wat CoD4 games in m'n eentje gedaan, dat wel).

Volgende keer misschien maar eens in een weekend proberen, en hopen dat er dan meer mensen van GoT online zijn, zodat we genoeg hebben om een private match te doen tussen alleen mensen van GoT. En ja, dan zal ik m'n headset ook opgeladen klaar hebben liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
scorpie schreef op maandag 07 april 2008 @ 22:26:
pfffft dat was weer 1 grote aanfluiting zeg. Wil je met z'n allen online een potje CoD4 spelen, zoek je elkaar op en join je een game, en hop: server error / full / whatever. Kom je dan terug in je party? Nee natuurlijk niet, je moet al je friends opnieuw uitnodigen om je party te joinen om een 2e poging te doen. Nou, na een aantal keer dit te hebben herhaald was ik het goed zat en ben maar Pixeljunk Monsters gaan spelen. (Eerst nog wat CoD4 games in m'n eentje gedaan, dat wel).
Hier sluit ik mij helemaal bij aan.

Ik kwam totaal niet meer in de game, zoals we eigenlijk zouden gaan doen.. dus ik heb me vermaakt met free for all matches :)

Volgende keer inderdaad goed afspreken van of hoe wat.. want dit werkte vanavond zo niet echt.

[ Voor 6% gewijzigd door silentwaves_ op 07-04-2008 22:44 ]

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:14

Aight!

'A toy robot...'

Mijn psn account is: jemoeder1337

Speel tot nu toe alleen GT5:P online, cod 4 toch ook maar eens aanschaffen.
ff checken of ik hem 2e hands kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 18:49:
Op dit moment alleen GT5: Prologue.

ID: dutchownage4u
Grappig, je zat vanavond bij mij op de server. Volgens mij bij een pro-race op Suzuka. Vanavond een paar keer online gereden en ik het beuken valt mij erg mee. Soms kan 1 beuk je race verpesten, maar de meesten rijden redelijk netjes. Zelfs in de beginnersevents kun je, als je de eerste bochten door bent, een leuk potje racen. En je zit vaak met dezelfde mensen in de server, als je direct nog een keer start. Ik hoop dat ze snel private servers enzo toevoegen, want dit smaakt naar meer.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

silentwaves_ schreef op maandag 07 april 2008 @ 22:44:
[...]

Hier sluit ik mij helemaal bij aan.

Ik kwam totaal niet meer in de game, zoals we eigenlijk zouden gaan doen.. dus ik heb me vermaakt met free for all matches :)

Volgende keer inderdaad goed afspreken van of hoe wat.. want dit werkte vanavond zo niet echt.
Jammer was dat. Dan moet iemand gewoon een unranked server hosten. Dan weet je zeker dat iedereen er is. Wat ook handig is, is dat iedereen die meedoet elkaar ook toevoegd op PSN. Ik had een aantal van jullie niet in m'n buddylist, dus kon ik jullie zodoende ook niet uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem gister bij CoD4 was dat we te weinig mensen hadden voor een unranked match, met 5 a 6 personen vind ik gewoon net even te weinig voor de best uitgebreide maps van CoD4. In het begin zaten we wel bij elkaar in, maar als ik me niet vergis heeft de host de match be-eindigd. (erg jammer). Als dt gebeurd wordt volgens mij elke keer iedereen uit de party invite geknikkerd.

Wat dus voor een volgende keer moet worden afgesproken is dat diegene die zich aanbied als host, ook daadwerkelijk de host is. Dus ga bijvoorbeeld niet als een gek, binnen 10 sec weer iedereen uitnodigen, maar wacht gewoon even tot de desbetreffende host weer een invite verstuurd.

Gister was ikzelf namelijk in eerste instantie de host, ik wou iedereen uitnodigen maar ik kreeg van iedereen ook weer prachtig de uitnodiging terug. haha.

En inderdaad op een unranked server zou het beste zijn, maar dan moeten we inderdaad veel meer mensen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was toch over psnr?
Iedereen wil online met COD lijkt het :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:47:
Dit was toch over psnr?
Iedereen wil online met COD lijkt het :(
?? is daar iets raars aan dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ik vind juist CoD4 online het leukst. Single player is wel geinig, maar geen uitdaging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt de vernieuwde ps-store op de ps3?

morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, rond de 14e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wordt het niet weer eens tijd om onze CoD4 online skills te testen??? Eens kijken of we nu wel met zn allen het gedult kunnen opbrengen om te wachten op uitnodigingen haha

Voorstel: Vanavond 20:00
Zondag 20:00

(de andere dagen kan ik niet ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ff een duidelijke afspraak maken dan?

Bij 7 of minder spelers spelen we Ranked, en bij 8 of meer private? Is maar een idee.
Oja en als je mee wilt doen vanavond vermeld dan even je PSN naam zodat we elkaar kunnen toevoegen zodat iedereen invited kan worden.

Mijne is NeoS2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ook wel cod4 meespelen

mijn id : dennis585

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik verwerk het in de SP... 7 of minder --> ranked.
8 of meer private...

Verder voeg ik er even aan toe dat iedereen die mee doet en geen host is (dat zijn er dus meerdere..) geen uitnodigingen versturen. Als iedereen die mee wil doen gewoon even een add friend request verstuurd naar de host is er theoretisch niks aan de hand, kan deze iedereen uitnodigen en heb je dus niet dat iedereen elkaar gaat uitnodigen...

Akkoord, of is dit totale onzin? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:13:
Ok ik verwerk het in de SP... 7 of minder --> ranked.
8 of meer private...

Verder voeg ik er even aan toe dat iedereen die mee doet en geen host is (dat zijn er dus meerdere..) geen uitnodigingen versturen. Als iedereen die mee wil doen gewoon even een add friend request verstuurd naar de host is er theoretisch niks aan de hand, kan deze iedereen uitnodigen en heb je dus niet dat iedereen elkaar gaat uitnodigen...

Akkoord, of is dit totale onzin? :D
Je bent er bijna. Er moet een manier zijn om je op de PS3 te melden voor het potje CoD4. Ik heb bijvoorbeeld meer dan 20 buddies in mijn list staan. Ik kan dan wel iedereen gaan inviten, maar dat werkt niet. Misschien dat je bij je PSN naam (profiel, weet ik het) in dat extra veld bij je naam zet: GoT CoD4? Ik weet niet of je dat kan zien in CoD hoor, dus ik zeg maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CSB schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:57:
[...]

Je bent er bijna. Er moet een manier zijn om je op de PS3 te melden voor het potje CoD4. Ik heb bijvoorbeeld meer dan 20 buddies in mijn list staan. Ik kan dan wel iedereen gaan inviten, maar dat werkt niet. Misschien dat je bij je PSN naam (profiel, weet ik het) in dat extra veld bij je naam zet: GoT CoD4? Ik weet niet of je dat kan zien in CoD hoor, dus ik zeg maar wat.
Die spraak ballonnetjes kan je niet zien in CoD4, dus daar moeten we iets anders op verzinnen... iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok startpost is ge-update met een sort van regelement :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Mooi. Als iemand een idee heeft om dit beter aan te pakken, laat het even weten.

P.s. Vidi, je mag bij mij Warhawk, GT5P en Army of 2 erbij zetten.
Warhawk staat op een ERG laag pitje, de anderen speel ik nog vrij regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
Mijn kan je er ook bij zetten, sinds vandaag weer internet gelukkig :)

PSN: damianlp

Games;
MotorStorm
GT5:P
GH3:LoR
Rainbow Six : Las Vegas 2

Mensen die willen spelen, voeg me toe, heb altijd tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohno_nl
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:37

ohno_nl

Gas sucks, ride a bike!

Ik ben ook altijd in voor een spelletje COD4. Dus voeg me toe.

PSN: Ohno_nl

Games;
MotorStorm
Burnout Paradise
F1
en vooral COD4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 14:44
De playstation store vind ik een geweldig initiatief, zeker om kleine games te kopen maar je moet hier een credit card voor hebben. Die heb ik niet. Sony is van plan prepaid kaarten uit te brengen in japan, zijn hier ook plannen voor in nederland, of zijn er andere initiatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zit inmiddels ook op PSN rond te hangen :P Nu enkel GT5:P en af en toe rondje tekken 5 online. Met natuurlijk als ID: SinergyX :) Kan niet wachten op dat PS:Home en vernieuwe shop :)

(ik gebruik mn creditcard voor de shop).

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 11-04-2008 17:26 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
Iemand in voor een CoD match vanavond?

Host = silentwaves_

Om 21:00..

PSN = silentwaves_ ( als ik nog niet in je lijst sta.)

Graag in dit topic even laten weten..

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
Mmmh, toch maar eens eff CoD4 zien ze regelen toch heel veel mensen die dat spelen zo te zien :P Of eff wachten op GTA4 voor Online play :P

BTW; Rainbow Six Las Vegas 2 kan er bij mij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik zal het dan ook maar ff hier neerzetten. PSN is SChief479 en ik speel GT5:P en F1:CE online. Alleen laatste tijd niet zoveel wegens school. Kan trouwens ook niet wachten op die nieuwe shop, ben er wel benieuwd naar hoe ze het nu hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 10-09 22:16

Convoy

g44p

Graag toevoegen aan topicstart, ben altijd wel in voor een paar potjes online gamuh 8)

PSN: peptide

GT5:P, Burnout Paradise, COD4, Motorstorm, RFoM, F1:CE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
CoD vanavond? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
silentwaves_ schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:45:
Iemand in voor een CoD match vanavond?

Host = silentwaves_

Om 21:00..

PSN = silentwaves_ ( als ik nog niet in je lijst sta.)

Graag in dit topic even laten weten..
count me in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog maar een paar nachtjes slapen trouwens en dan komen de 4 nieuwe maps van CoD4 in de psn store te staan als het goed is... het zijn (wat ik gister heb gezien in gamekings) erg gave maps geworden! Helaas moet er waarschijnlijk wel voor betaald worden (op de xdoosdriehonderenzestig koste het 10 dollar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Heb ik er wel voor over. Het spel verveelt niet zo snel, en vooral niet als het nog uitgebreider wordt d.m.v. die maps.
Als het meezit ben ik vanavond online. Maar durf niks met zekerheid te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Dat zei hij gister :') Vanavond wel dan? Hoe laat? Kan ik meteen mn nieuwe witte DS3 uitproberen! 8)

Nog meer (semi-) enthousiastelingen?

[ Voor 7% gewijzigd door Vince22 op 16-04-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:32
Vanavond gaat niet lukken, morgen een nieuwe kans. Ik sta zeker wel open om zo nu en dan eens goed los te gaan met CoD4, hoewel het al wel een tijd geleden is dat ik het heb gespeeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
even een tip voor cod4 online... als je even in het online menu bij barracks clantag aanklikt en daar got neerzet dan weten wij dat je van tweakers bent en dat je zin hebt om een potje te knallen... heb je dit er niet bijstaan, dan wil je niet knallen...

Ik ben vanavond rond 8 uur zeker wel online.. dus mochten mensen nog even willen knallen komt allen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:24:
even een tip voor cod4 online... als je even in het online menu bij barracks clantag aanklikt en daar got neerzet dan weten wij dat je van tweakers bent en dat je zin hebt om een potje te knallen... heb je dit er niet bijstaan, dan wil je niet knallen...

Ik ben vanavond rond 8 uur zeker wel online.. dus mochten mensen nog even willen knallen komt allen!!
Ik kan er niet om 20:00 uur zijn vanavond.. dus het zal iets later worden.

Ben jij de host vanavond vidifotografie?

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wil wel de host voor vanavond zijn... iedereen die mee doet zet even in je psn naam "cod4" en voeg me toe indien ik nog niet in je lijst sta... tot vanavond!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:48:
ik wil wel de host voor vanavond zijn... iedereen die mee doet zet even in je psn naam "cod4" en voeg me toe indien ik nog niet in je lijst sta... tot vanavond!!
Heb ik gedaan.

Nu maar even wachten of je me ziet in cod :)

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen jullie nog ?:D ik wil ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
haha nou ik ben gestopt :) het cod4 gebeuren voor je naam zetten zie je dus niet in je invite lijst, erg jammer... (wel heb k mezelf maar even tot de GoT clan gebombardeerd, als iedereen dat van GoT nou doet nemen we heel CoD4 over haha) Het ging vanavond niet echt soepel, veel vuldig het hist ended match gebeuren... jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Kreeg plots visite, kun dus niet meedoen helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Ik zal vanmiddag eens mijn friendslist uitbreiden met de mensen van hier in de startpost. Vanavond ben ik ook wel bereid om een game CoD4 te hosten als mensen er zin in hebben. GoT calnmember ben ik al :+ . Heb een keer rondgerend met Shiver (of Sentry? ik haal ze altijd door elkaar, Shiver was het volgens mij). Toen vond ik het wel makkelijk om snel te zien wie waar stond. Sindsdien, proud GoT member ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:42:
haha nou ik ben gestopt :) het cod4 gebeuren voor je naam zetten zie je dus niet in je invite lijst, erg jammer... (wel heb k mezelf maar even tot de GoT clan gebombardeerd, als iedereen dat van GoT nou doet nemen we heel CoD4 over haha) Het ging vanavond niet echt soepel, veel vuldig het hist ended match gebeuren... jammer...
Nee met de naam werkte het inderdaad niet, maar spelen ging wel aardig deze keer (beter als laatste meet)
m4yall schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:00:
Ik zal vanmiddag eens mijn friendslist uitbreiden met de mensen van hier in de startpost. Vanavond ben ik ook wel bereid om een game CoD4 te hosten als mensen er zin in hebben. GoT calnmember ben ik al :+ . Heb een keer rondgerend met Shiver (of Sentry? ik haal ze altijd door elkaar, Shiver was het volgens mij). Toen vond ik het wel makkelijk om snel te zien wie waar stond. Sindsdien, proud GoT member ;)
Ik ben er 20:30 / 21:00 ook bij..

Ik zal je even toevoegen in mijn lijst, jij wilt de host zijn vanavond? :)

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van de partij vanavond. Doe wel GoT als clan tag. Is ook mooi als we in een public server zitten.

Half 9 dus allemaal ? Ik ben nu nog even snel wat dingen regelen, en MGS4 patchen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Laatst online: 08-09 22:05
Hoe kan ik dan vanavond ook mee doen? Op host zoeken ofzo?
Ik wil ook wel in de lijst van de startpost. PSN-ID: blu-fox Games: CoD4, Resistance

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Ik ben begonnen met mensen toevoegen uit de startpost. Rond half 9 zal ik kijken hoeveel mensen er online zijn. Zij het er ongeveer 5 a 6 dan gaan we gewoon public (lijkt mij het fijnste), zijn het er meer zal ik eens kijken hoe het werkt met een server opzetten (host zijn). Ik heb UPC Power dus dat is meer dan genoeg voor een goede verbinding dacht ik.

Mochten mensen nog wensen hebben voor als we private gaan qua perks enzo, hoor ik het wel!

Edit: Done... Headset is aan het opladen en nu maar hopen dat het nog een beetje goed gaat vanavond, GT5:P heeft de laatste tijd meer tijd gekost...

[ Voor 14% gewijzigd door m4yall op 17-04-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Laatst online: 08-09 22:05
Ik heb nu iedereen uit de startpost die CoD4 speelt toegevoegd, hopelijk ben ik goed genoeg :$

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Laatst online: 10-09 17:42
ik kan er ook bijzijn. Zie opeens allemaal invites voorbijkomen. Alleen heb ik geen headset maar dat mag de pret niet drukken.

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Over 5 minuten ga ik invites versturen en kijken met hoeveel we zijn. Het lijkt erop dat we een public server onveilig gaan maken..

Kom op mensen ff accepteren. Dan zijn we met 5... gaan we ervoor

Edit: Wou niet echt werken vanavond. Inviten ging matig, servers waren niet bepaald boeiend. Op het einde zelfs tegen een FragFx Clan... Weinig tegen in te brengen...

[ Voor 49% gewijzigd door m4yall op 17-04-2008 21:43 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.