Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Ik denk zelf dat een site beter is, je kan alles custom laten aanpassen. Dus mocht het een succes zijn kan je er veel meer omheen bedenken...
zet even je pm aan als je wil...Pixxa schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:57:
wel of geen site laten maken? Hij wil er van het weekend aan beginnen dus laten we even goed uitzoeken of google calender aan onze eisen voldoet anders laat ik hem voor niets coden.
Ik denk zelf dat een site beter is, je kan alles custom laten aanpassen. Dus mocht het een succes zijn kan je er veel meer omheen bedenken...
host is geregeld btw.Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:32:
ok even resumerend dan: We willen een fatsoenlijke agenda die door iedereen makkelijk leesbaar is, en waarvan het mij handig lijkt dat iedereen er bij zou kunnen. Dan kan iedereen aangeven wanneer hij/zij online wil gamen. Als er van te voren goede afspraken worden gemaakt (zoals niet te veel games op een avond of op het zelfde tijdstip) lijkt me dit een prima setup. of dat via googlecalender gaat of via een andere site zal me een rot zorg zijn,het voordeel van google is dat het grattisch is en voor de site zal je een host moeten betalen. nadeel van google calender is dat je niet kan uit breiden met andere content e.d. U zegt het maar!
Het was inderdaad even leuk!, ik ga morgen even een headset fixen( is toch wel leuk bij dit soort games)Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:58:
ok!! CoD4 was even leuk!! volgende keer moeten we alleen wel even wat meer mensen hebben
@ vidifotografie : zou jij mij aan de begin post kunnen toevoegen... heb je een pm gestuurd maar die heb denk niet gelezen?
@ vidifotografie : Ik bied mij aan om de agenda samen te beheren met iemand anders.(google calender/coded one?)
@ CSB : Wat is je PSN nick? Hoe laat?
_
Verwijderd
BronSony warns of unauthorised access to PSN accounts
Security now restored; Affected users are being notified
In a notice posted on the company's official PlayStation website, Sony has acknowledged the possible unauthorised access of personal information on the PlayStation Store.
"Although unlikely, it is possible that the passwords of a small percentage of PlayStation Network users may have been changed through unauthorised access, making it possible to view users' personal information and/or use the wallet for the PlayStation Store," the statement read.
Because PlayStation Network accounts do not display entire credit card numbers, Sony said that any unauthorised access to users' PlayStation Network accounts was very unlikely to have compromised their credit card numbers.
The company said that it has taken immediate measures to rectify this issue and that system security has been restored.
"We have investigated the extent of unauthorized access and possible alteration of passwords that could have occurred before corrective measures were taken, and are directly contacting customers who may have been affected by this incident," the statement continued.
Sony suggests that PlayStation Network users sign in to the service to verify that their account is intact. If users are able to sign in with their pre-set passwords, their accounts have not been affected.
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Waar ik écht op wacht is natuurlijk Ace Combat 6 met co-op multiplayer. Dat lijkt me ZO vet. Heb Ace Combat 4, 5 en X grijsgespeeld. Dus dat komt wel goed...
wowa! die wil ik ook!! Volgens de site alleen xbox360?CSB schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:02:
Ik heb het de laatste tijd ontzettend druk, maar ga toch ff tijd zoeken voor CoD4. Heb trouwens ook Tekken, maar ben daar onwijs slecht in, dus daar zal je me niet vinden denk ik.
Waar ik écht op wacht is natuurlijk Ace Combat 6 met co-op multiplayer. Dat lijkt me ZO vet. Heb Ace Combat 4, 5 en X grijsgespeeld. Dus dat komt wel goed...
Ow nu wel:
Tja, lekker concreet.Also in the comments on the other thread but a statement from Sony for you all.
‘Unfortunately due to some last minute technical difficulties, we were unable to publish the new content to the PS Store yesterday. We are working to resolve these issues and will let you know as soon as new content is posted.’
PSN: Shiver23
Verwijderd
Als ik tussen door tijd kan vinden doe k wel meeVerwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:27:
Vanavond 20:00 CoD4!! Voor briefing PM mij, dan voeg ik je toe op psn en natuurlijk ook in de game. Be there!!! (liefst met headset)
(GT5p is net iets leuker
Heb even rond gezocht en vind wel content voor de UK store.. is dat dezelfde als de europese store???Shiver23 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:52:
Is de store nog steeds niet geupdate? Ook totaal geen reactie van Sony.
Ow nu wel:
[...]
Tja, lekker concreet.
DAMMIT!!!!! Ik ben er waarschijnlijk niet!!!! Voeg mij toch maar toe (als dat effe via deze weg mag) als je wil voor de zekerheid... Heb borreltje en daarna in principe tijd, maar weet niet hoe laat dat zal zijn....Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:27:
Vanavond 20:00 CoD4!! Voor briefing PM mij, dan voeg ik je toe op psn en natuurlijk ook in de game. Be there!!! (liefst met headset)
edit: Headset is in tha house!
edit2: Wat wordt het voor MP???
[ Voor 6% gewijzigd door Dutch_Baseline op 28-03-2008 15:14 ]
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
ow komt een beetje bekend voor... ik merk als bluetooth aan staat dat ik meer framedrops heb dan normaalSimcon schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 21:23:
Mun ps3 crashte 2xaf en toe doet ie beetje moeilijk met mun bluetooth headset lijkt .
PSN naam: politrix
Multiplayer games aanwezig in huis: cod4, everybody's golf 5
Heb een nog zooitje games die enige vorm van multi-player hebben maar die zijn niet zo intressant
Untappd: politrix
Nope... not me...Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:11:
Zijn er meer mensen die met het spelen van CoD4 problemen/framedrops/andere dingen hebben als een bluetooth headset is aangesloten op de ps3? Hier is het niet altijd maar ik heb verschillende problemen gehad als extreme framedrops en het veel trager reageren van mijn sixaxis
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Verwijderd
Ja, klinkt bekend. Ik speel de laatste tijd RB6: Vegas 2 en daar gebeurt het wel dat ik dan 5 seconden 'vast' zit in het menu van 'Friend list' of bij 'Outfitting'.Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:11:
Zijn er meer mensen die met het spelen van CoD4 problemen/framedrops/andere dingen hebben als een bluetooth headset is aangesloten op de ps3? Hier is het niet altijd maar ik heb verschillende problemen gehad als extreme framedrops en het veel trager reageren van mijn sixaxis
Tijdens MP games gebeurt dit gelukkig nooit.
Ook even vermelden dat ik het enkel bij RB6 soms heb. Bij geenenkel ander spel die ik online speelde met headset kwam dit voor. (Fifa 08, Graw 2 en R:FOM)
Hoe zit het eigenlijk met de PS EYE? Ik dacht er aan om deze aan te schaffen, want daar zit een ingebouwde speaker in. Maar dan hoor je het geluid via je boxen zeker? (enorm irritant).
Verwijderd
Ja, je kan ook een USB headset kopen. Da hoor je het geluid door je headset.Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:05:
[...]
Ja, klinkt bekend. Ik speel de laatste tijd RB6: Vegas 2 en daar gebeurt het wel dat ik dan 5 seconden 'vast' zit in het menu van 'Friend list' of bij 'Outfitting'.
Ook even vermelden dat ik het enkel bij RB6 soms heb. Bij geenenkel ander spel die ik online speelde met headset kwam dit voor. (Fifa 08, Graw 2 en R:FOM)
Hoe zit het eigenlijk met de PS EYE? Ik dacht er aan om deze aan te schaffen, want daar zit een ingebouwde speaker in. Maar dan hoor je het geluid via je boxen zeker? (enorm irritant).
PS EYE is van topkwaliteit (4 microfoons).
Ik gebruik het wel is alleen soms irritant als het druk is b.v. grote maps bij COD4.
Verwijderd
Wel een USB headset heb ik (Mad Catz)Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:07:
[...]
Ja, je kan ook een USB headset kopen. Da hoor je het geluid door je headset.
PS EYE is van topkwaliteit (4 microfoons).
Ik gebruik het wel is alleen soms irritant als het druk is b.v. grote maps bij COD4.
Zijn er al veel spellen die gebruik maken van de EYE? Er is Eye of Judgement (niks voor mij hoor!).
En bij RB6: Vegas 2 kun je een foto nemen en dan heeft je character je gezicht. (hier hoorde ik dat het niet echt zo goed herkenbaar was). Maar zijn er nog veel spellen behalve deze?
Bedankt voor de uitleg alleszinds
Bij Burnout Paradise (demo) zag ik in ieder geval ook dat je licence een eigen foto kan bevatten. Wat je daar verder nog aan hebt weet ik niet, bijster weinig volgens mij.. maar het is wel een game die er gebruik van maaktVerwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:31:
[...]
Wel een USB headset heb ik (Mad Catz)
Zijn er al veel spellen die gebruik maken van de EYE? Er is Eye of Judgement (niks voor mij hoor!).
En bij RB6: Vegas 2 kun je een foto nemen en dan heeft je character je gezicht. (hier hoorde ik dat het niet echt zo goed herkenbaar was). Maar zijn er nog veel spellen behalve deze?
Bedankt voor de uitleg alleszinds
Verwijderd
Dit werkt overigens ook met andere usb webcams
Verwijderd
Ik las net dit artikel: Buzz voor PS3 - Online speelbaar!
Bij een online Buzz lijkt die Eye me wel iets om te hebben.
Dat heb ik ook... Heeft volgens mij niets met die headset te maken, maar meer met het feit dat je ingame in je ps3 menu zit (ok, wel alleen bij "friends" maar goed)Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:05:
[...]
Ja, klinkt bekend. Ik speel de laatste tijd RB6: Vegas 2 en daar gebeurt het wel dat ik dan 5 seconden 'vast' zit in het menu van 'Friend list' of bij 'Outfitting'.
GT is erg mooi en een lekkere uitdaging om alle auto's vrij te spelen. Ook online tegen vrienden en collega's racen lijkt me wel lachen.
Army of 2 leek me eerst een beetje tegen te vallen, totdat ik met een vriend co-op ging spelen... Wow! Wat is dat wreed zeg! Alleen erg jammer dat dit 1 keer gelukt is. Gisteravond konden we opeens niet meer connecten naar elkaar en hield het over met de pret.
Voeg mij ook meteen ff toe... Ik heb ook Army of 2... Wie weet kunnen we ooit potje knallen!CSB schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:28:
Ik wil even melden dat ik sinds gisteren GT5P en Army of 2 heb bemachtigd.
GT is erg mooi en een lekkere uitdaging om alle auto's vrij te spelen. Ook online tegen vrienden en collega's racen lijkt me wel lachen.
Army of 2 leek me eerst een beetje tegen te vallen, totdat ik met een vriend co-op ging spelen... Wow! Wat is dat wreed zeg! Alleen erg jammer dat dit 1 keer gelukt is. Gisteravond konden we opeens niet meer connecten naar elkaar en hield het over met de pret.
Heb jij trouwens gebruik kunnen maken van ingame chat? Is mij nog niet gelukt....
[ Voor 5% gewijzigd door Dutch_Baseline op 01-04-2008 13:36 ]
Misschien een overbodige opmerking maar hebben jullie wel upnp aanstaan in je netwerk instellingen, wat ik heb begrepen kan dit een beperkte factor zijn als dit niet aan staat...CSB schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:28:
Ik wil even melden dat ik sinds gisteren GT5P en Army of 2 heb bemachtigd.
1e keer proberen: probleemloos. Allebei met bluetooth oortje, dus ingame chat. Ging super.
Volgende dag: Game starten, campaign, private co-op: invite friend. Hij krijgt invite, accept. Gebeurd niks. Andersom hetzelfde, invite gehad, accept: niks. Zelfs geen teamchat.
Ben bang dat het de server van EA is... Lekker brak dan.
PSN ID: Backspace-NL
Ja!, ik ben zeker weer van de partij.. (waneer?)Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:53:
Weer eens tijd voor een CoD4 match???
Ik heb deze week RB6: Vegas 2 en GT5:P binnen gekregen
@ vidifotografie :
Is er misschien een mogelijkheid dat je mijn PSN naam aan de startpost kan toevoegen?
Bedankt.
_
Wanneer gaan we een private match houden met z'n allen?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Verwijderd
ik denk dat dit snel nodig is
de wii en de 360 hebben het al en is reuze handig
* scorpie is in de tussentijd wel erg blij met z'n CC
Er zijn toch een aantal spellen die ik anders wel aangeschaft zou hebben zoals; Snakeball, Blast Factor en toch ook wel een aantal van die PS1 "classics" zoals Castlevania en Crash Bandicoot.
Ik speel de volgende spellen online in volgeorde van veel naar weinig
Ik heb ook nog Formula 1 CE, Ridge Racer 7 en Blazing Angles maar die speel ik niet online, misschien gooi ik die wel in de verkoop want ik speel die eigenlijk helemaal niet (meer)
PSN ID: ScrooLoose
Smiling as the shit comes down...
Verwijderd
Ik speel nog regelmatig Formula 1 CE (off- en online) , blijft mijn race game tot SBK08 er isScrooLoose schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:57:
Ik heb ook nog Formula 1 CE, Ridge Racer 7 en Blazing Angles maar die speel ik niet online, misschien gooi ik die wel in de verkoop want ik speel die eigenlijk helemaal niet (meer)
Verwijderd
Speel veel burnout paradise, wil graag meer challenges halen.
Heb in de kast staan: (komen er nog niet vaak uit sinds ik dus burnout heb)
Rfom, orange box, motorstorm, fight night round 3
Daar komt bij Haze en gtaIV
Ik denk zelf dat burnout pas uit de ps3 komt als gta uit de winkel gehaald word op de release dag. (of eerder als me dat lukt
En die gaat er pas weer uit als haze uit is.
Speel overigens wel veel in de late avond uren, soms ook in de nacht/ochtend
Verwijderd
Die F1 CE wil ik wel van je overnemen mits goede prijs, onbeschadigd en compleet met doosje/boekje. Mail maar.ScrooLoose schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:57:
Beetje raar dat Sony direct bij de launch die point cards of hoe ze die dingen gaan noemen niet klaar had, ze hebben toch heel wat geld misgelopen.
Er zijn toch een aantal spellen die ik anders wel aangeschaft zou hebben zoals; Snakeball, Blast Factor en toch ook wel een aantal van die PS1 "classics" zoals Castlevania en Crash Bandicoot.
Ik speel de volgende spellen online in volgeorde van veel naar weinig: Cod4, GT5PL, Colin Mcrae Dirt, Motorstorm, RFoM,
thestarrcompany[at]hotmail[dot]com
Ik doe vanavond ook mee, zal op tijd zijn zodat je me kan toevoegenVerwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:04:
Het wordt denk ik maar eens tijd om vanavond een potje te gaan knallen met CoD4... ik zet een tijd van 20:00 in de agenda, als iedereen zorgt dat ie het liefst iets voor 20:00 is, kan ik iedereen toevoegen aan een game. Als er genoeg animo is zal het een game worden tussen alleen gotters, is er te weinig dan zullen we meedoen aan bijvoorbeeld een groundwar, waarbij we allemaal aan dezelfde kant staan
Kijken wat het vanavond gaat worden hehe!
_
Volgende keer misschien maar eens in een weekend proberen, en hopen dat er dan meer mensen van GoT online zijn, zodat we genoeg hebben om een private match te doen tussen alleen mensen van GoT. En ja, dan zal ik m'n headset ook opgeladen klaar hebben liggen
Hier sluit ik mij helemaal bij aan.scorpie schreef op maandag 07 april 2008 @ 22:26:
pfffft dat was weer 1 grote aanfluiting zeg. Wil je met z'n allen online een potje CoD4 spelen, zoek je elkaar op en join je een game, en hop: server error / full / whatever. Kom je dan terug in je party? Nee natuurlijk niet, je moet al je friends opnieuw uitnodigen om je party te joinen om een 2e poging te doen. Nou, na een aantal keer dit te hebben herhaald was ik het goed zat en ben maar Pixeljunk Monsters gaan spelen. (Eerst nog wat CoD4 games in m'n eentje gedaan, dat wel).
Ik kwam totaal niet meer in de game, zoals we eigenlijk zouden gaan doen.. dus ik heb me vermaakt met free for all matches
Volgende keer inderdaad goed afspreken van of hoe wat.. want dit werkte vanavond zo niet echt.
[ Voor 6% gewijzigd door silentwaves_ op 07-04-2008 22:44 ]
_
Speel tot nu toe alleen GT5:P online, cod 4 toch ook maar eens aanschaffen.
ff checken of ik hem 2e hands kan scoren.
Grappig, je zat vanavond bij mij op de server. Volgens mij bij een pro-race op Suzuka. Vanavond een paar keer online gereden en ik het beuken valt mij erg mee. Soms kan 1 beuk je race verpesten, maar de meesten rijden redelijk netjes. Zelfs in de beginnersevents kun je, als je de eerste bochten door bent, een leuk potje racen. En je zit vaak met dezelfde mensen in de server, als je direct nog een keer start. Ik hoop dat ze snel private servers enzo toevoegen, want dit smaakt naar meer.Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 18:49:
Op dit moment alleen GT5: Prologue.
ID: dutchownage4u
PSN: Shiver23
Jammer was dat. Dan moet iemand gewoon een unranked server hosten. Dan weet je zeker dat iedereen er is. Wat ook handig is, is dat iedereen die meedoet elkaar ook toevoegd op PSN. Ik had een aantal van jullie niet in m'n buddylist, dus kon ik jullie zodoende ook niet uitnodigen.silentwaves_ schreef op maandag 07 april 2008 @ 22:44:
[...]
Hier sluit ik mij helemaal bij aan.
Ik kwam totaal niet meer in de game, zoals we eigenlijk zouden gaan doen.. dus ik heb me vermaakt met free for all matches
Volgende keer inderdaad goed afspreken van of hoe wat.. want dit werkte vanavond zo niet echt.
Wat dus voor een volgende keer moet worden afgesproken is dat diegene die zich aanbied als host, ook daadwerkelijk de host is. Dus ga bijvoorbeeld niet als een gek, binnen 10 sec weer iedereen uitnodigen, maar wacht gewoon even tot de desbetreffende host weer een invite verstuurd.
Gister was ikzelf namelijk in eerste instantie de host, ik wou iedereen uitnodigen maar ik kreeg van iedereen ook weer prachtig de uitnodiging terug. haha.
En inderdaad op een unranked server zou het beste zijn, maar dan moeten we inderdaad veel meer mensen hebben!
Verwijderd
Iedereen wil online met COD lijkt het
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2008 15:48 ]
?? is daar iets raars aan dan??Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:47:
Dit was toch over psnr?
Iedereen wil online met COD lijkt het
Voorstel: Vanavond 20:00
Zondag 20:00
(de andere dagen kan ik niet
Bij 7 of minder spelers spelen we Ranked, en bij 8 of meer private? Is maar een idee.
Oja en als je mee wilt doen vanavond vermeld dan even je PSN naam zodat we elkaar kunnen toevoegen zodat iedereen invited kan worden.
Mijne is NeoS2007.
8 of meer private...
Verder voeg ik er even aan toe dat iedereen die mee doet en geen host is (dat zijn er dus meerdere..) geen uitnodigingen versturen. Als iedereen die mee wil doen gewoon even een add friend request verstuurd naar de host is er theoretisch niks aan de hand, kan deze iedereen uitnodigen en heb je dus niet dat iedereen elkaar gaat uitnodigen...
Akkoord, of is dit totale onzin?
Je bent er bijna. Er moet een manier zijn om je op de PS3 te melden voor het potje CoD4. Ik heb bijvoorbeeld meer dan 20 buddies in mijn list staan. Ik kan dan wel iedereen gaan inviten, maar dat werkt niet. Misschien dat je bij je PSN naam (profiel, weet ik het) in dat extra veld bij je naam zet: GoT CoD4? Ik weet niet of je dat kan zien in CoD hoor, dus ik zeg maar wat.Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:13:
Ok ik verwerk het in de SP... 7 of minder --> ranked.
8 of meer private...
Verder voeg ik er even aan toe dat iedereen die mee doet en geen host is (dat zijn er dus meerdere..) geen uitnodigingen versturen. Als iedereen die mee wil doen gewoon even een add friend request verstuurd naar de host is er theoretisch niks aan de hand, kan deze iedereen uitnodigen en heb je dus niet dat iedereen elkaar gaat uitnodigen...
Akkoord, of is dit totale onzin?
Die spraak ballonnetjes kan je niet zien in CoD4, dus daar moeten we iets anders op verzinnen... iemand ideeen?CSB schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:57:
[...]
Je bent er bijna. Er moet een manier zijn om je op de PS3 te melden voor het potje CoD4. Ik heb bijvoorbeeld meer dan 20 buddies in mijn list staan. Ik kan dan wel iedereen gaan inviten, maar dat werkt niet. Misschien dat je bij je PSN naam (profiel, weet ik het) in dat extra veld bij je naam zet: GoT CoD4? Ik weet niet of je dat kan zien in CoD hoor, dus ik zeg maar wat.
P.s. Vidi, je mag bij mij Warhawk, GT5P en Army of 2 erbij zetten.
Warhawk staat op een ERG laag pitje, de anderen speel ik nog vrij regelmatig.
PSN: damianlp
Games;
MotorStorm
GT5:P
GH3:LoR
Rainbow Six : Las Vegas 2
Mensen die willen spelen, voeg me toe, heb altijd tijd
PSN: Ohno_nl
Games;
MotorStorm
Burnout Paradise
F1
en vooral COD4
(ik gebruik mn creditcard voor de shop).
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 11-04-2008 17:26 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Host = silentwaves_
Om 21:00..
PSN = silentwaves_ ( als ik nog niet in je lijst sta.)
Graag in dit topic even laten weten..
_
BTW; Rainbow Six Las Vegas 2 kan er bij mij af.
PSN: peptide
GT5:P, Burnout Paradise, COD4, Motorstorm, RFoM, F1:CE
count me in!silentwaves_ schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:45:
Iemand in voor een CoD match vanavond?
Host = silentwaves_
Om 21:00..
PSN = silentwaves_ ( als ik nog niet in je lijst sta.)
Graag in dit topic even laten weten..
Als het meezit ben ik vanavond online. Maar durf niks met zekerheid te zeggen.
Dat zei hij gister
Nog meer (semi-) enthousiastelingen?
[ Voor 7% gewijzigd door Vince22 op 16-04-2008 15:12 ]
Ik ben vanavond rond 8 uur zeker wel online.. dus mochten mensen nog even willen knallen komt allen!!
Ik kan er niet om 20:00 uur zijn vanavond.. dus het zal iets later worden.Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:24:
even een tip voor cod4 online... als je even in het online menu bij barracks clantag aanklikt en daar got neerzet dan weten wij dat je van tweakers bent en dat je zin hebt om een potje te knallen... heb je dit er niet bijstaan, dan wil je niet knallen...
Ik ben vanavond rond 8 uur zeker wel online.. dus mochten mensen nog even willen knallen komt allen!!
Ben jij de host vanavond vidifotografie?
_
Heb ik gedaan.Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:48:
ik wil wel de host voor vanavond zijn... iedereen die mee doet zet even in je psn naam "cod4" en voeg me toe indien ik nog niet in je lijst sta... tot vanavond!!
Nu maar even wachten of je me ziet in cod
_
Nee met de naam werkte het inderdaad niet, maar spelen ging wel aardig deze keer (beter als laatste meet)Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:42:
haha nou ik ben gestopthet cod4 gebeuren voor je naam zetten zie je dus niet in je invite lijst, erg jammer... (wel heb k mezelf maar even tot de GoT clan gebombardeerd, als iedereen dat van GoT nou doet nemen we heel CoD4 over haha) Het ging vanavond niet echt soepel, veel vuldig het hist ended match gebeuren... jammer...
Ik ben er 20:30 / 21:00 ook bij..m4yall schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:00:
Ik zal vanmiddag eens mijn friendslist uitbreiden met de mensen van hier in de startpost. Vanavond ben ik ook wel bereid om een game CoD4 te hosten als mensen er zin in hebben. GoT calnmember ben ik al. Heb een keer rondgerend met Shiver (of Sentry? ik haal ze altijd door elkaar, Shiver was het volgens mij). Toen vond ik het wel makkelijk om snel te zien wie waar stond. Sindsdien, proud GoT member
Ik zal je even toevoegen in mijn lijst, jij wilt de host zijn vanavond?
_
Verwijderd
Half 9 dus allemaal ? Ik ben nu nog even snel wat dingen regelen, en MGS4 patchen.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 20:08 ]
Ik wil ook wel in de lijst van de startpost. PSN-ID: blu-fox Games: CoD4, Resistance
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Mochten mensen nog wensen hebben voor als we private gaan qua perks enzo, hoor ik het wel!
Edit: Done... Headset is aan het opladen en nu maar hopen dat het nog een beetje goed gaat vanavond, GT5:P heeft de laatste tijd meer tijd gekost...
[ Voor 14% gewijzigd door m4yall op 17-04-2008 18:55 ]
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Untappd: politrix
Kom op mensen ff accepteren. Dan zijn we met 5... gaan we ervoor
Edit: Wou niet echt werken vanavond. Inviten ging matig, servers waren niet bepaald boeiend. Op het einde zelfs tegen een FragFx Clan... Weinig tegen in te brengen...
[ Voor 49% gewijzigd door m4yall op 17-04-2008 21:43 ]
Dit topic is gesloten.