Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online
Mede-auteur:
  • OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

OPSLAGHOND

Welkom bij het PlayStation Network ervaringen topic deel 2!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DhYS8Dn21chKJ0IOWncCnH0c/full.jpg

Wat kan hier WEL:
  • Vragen mbt tot het PlayStation Network (PSN)
  • Ervaringen van online functies van verschillende games
  • Ontmoeting, dan wel soort van agenda voor online battles, co-op, races etc.Voor deze ontmoeting/agenda kan de topic starter (ik dus) worden gecontact en zal de aangegeven tijden, voor bijvoorbeeld een race, op circuit X aangeven in een apart deel van de start post
Wat kan hier NIET:
  • Het niet beargumenteren van je standpunt, vind je pong een gaaf spel, leg dan uit waarom!
  • Voor hardware matige problemen, afspelen van video's en het vast zitten in of van bepaalde games kan je hier terecht.
  • Bij vragen over bestellen van spellen en dat het allemaal wel erg lang duurt, wordt je bericht per direct gewist, het heeft dus geen zin om hier over te "zeuren". "Geduld is een schone zak", zoals Theo Maassen zegt.
  • Geen slowchat toegestaan, wil je dingen bespreken met elkander, ga dan lekker mailen

Algemene informatie

PlayStation Network is gratis toegankelijk voor alle PlayStation 3-eigenaren en brengt een overvloed aan online entertainment rechtstreeks in je woonkamer.

Meld je aan voor gratis toegang tot PlayStation Network (hiervoor heb je een breedbandverbinding nodig) en krijg toegang tot een overvloed aan services die je PS3-ervaring nog meer de moeite waard maken. In een sociale bui? Speel gratis je favoriete game online of chat met je vrienden via sms en spraakchat.

Surf als je op zoek bent naar iets nieuws naar de PlayStationStore. Hier vind je volledige games, demo's van aankomende kaskrakers, allerlei trailers in high definition en game-extra's. Of leun achterover en surf vanuit je luie stoel met de ingebouwde browser op het internet.

PlayStation Store

Afbeeldingslocatie: http://nl.playstation.com/media/qw_2FGEH/PS-Store-Game-EN.jpg

Een van de interessantste features op PlayStation®Network is de mogelijkheid om leuke nieuwe content uit de PlayStationStore te downloaden.

Tot de downloads behoren speelbare demo's, video's, volledige games en uitbreidingen op PS3-games.

Zodra je over een Online-id en toegang tot de PlayStationStore beschikt, ontdek je een voortdurend groeiend en meeslepend aanbod aan volledige en exclusieve games, zoals de actiegame Blast Factor en het ontspannende en unieke flOw.

Alle prijzen worden in de relevante munteenheid weergegeven en alle bekende creditcards worden aanvaard. In de PlayStationStore beschik je ook over een portemonnee zodat je geld aan een account kunt toevoegen en dit kunt uitgeven zonder dat je voor elke transactie je creditcardgegevens hoeft in te voeren. Zo kunnen ouders ook geld aan de portemonnee van hun kinderen toevoegen zodat zij dit vervolgens online kunnen uitgeven.

Het downloaden van content is kinderspel en wordt dankzij het prepaid portemonneesysteem nog eenvoudiger. Deze service is bovendien helemaal veilig en wordt beheerd. Dit betekent dat de PlayStationStore niet alleen helemaal veilig in het gebruik is, maar ook over slimme features beschikt en dus alleen die content toont die voor een bepaalde leeftijdscategorie geschikt is

PlayStation Plus

Afbeeldingslocatie: http://nl.playstation.com/media/V_9oDC_2/33/PlayStationPlusFeaturedImage001.jpg

Verschijningsdatum: 29 juni 2010
Minimale systeemsoftware: 3.40

Meld je aan voor PlayStation Plus en haal nog meer uit je PlayStation 3 met een hele reeks premium en exclusieve features, waaronder games en content, PSN-features uitsluitend voor leden en nog veel meer!

Games: krijg jaarlijks allerlei PlayStation Network-games, minis en PS one-klassiekers plus premium avatars en dynamische thema's ter waarde van ten minste €200 in handen. Bovendien kun je van exclusieve kortingen in de PlayStation Store profiteren en als eerste demo's en bètaversies uitproberen. De content in de PlayStation Store wordt elke maand geüpdatet, dus er is altijd wel iets nieuws om je mee te vermaken.
Volledige game uitproberen: probeer enkele PlayStation®Network-games en releases op Blu-ray Disc een uur lang uit voordat je deze aanschaft.
Automatisch downloaden: ontvang de nieuwste systeemsoftware voor je PS3, alle updates voor je games en zelfs enkele demo's automatisch.

PlayStation Network Cards

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3KFjHkbQDh0SNuYw0XG4XQLa/full.png

Verschijningsdatum: september 2009
Voor gebruik met: PlayStation 3, PSP en PS Vita

Voeg zonder een creditcard te gebruiken gemakkelijk geld aan je PlayStation Network-portemonnee toe.

Met de cards ter waarde van €20 en €50 die bijna overal in de winkel verkrijgbaar zijn, kun je zonder een creditcard te gebruiken eenvoudig geld aan je PlayStation Network-portemonnee toevoegen.
Schaf een PlayStation Network card aan, voer de 12-cijferige code in en trakteer jezelf op enkele fantastische downloads.
Gebruik de card om allerlei PlayStation 3- en PSP-content uit de PlayStation Store te downloaden, om bv. in PlayStation Home talloze items aan te schaffen of om nummers uit de SingStore in huis te halen.

VidZone

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NutYyxxOqnIxJtfUdXyHinNn/full.png

Verschijningsdatum: 11 juni 2009
Voor gebruik met: PlayStation 3

Geniet met VidZone helemaal gratis van duizenden muziekvideo's op PlayStation®3.

Download de VidZone-toepassing gratis uit de PlayStation Store en stream duizenden muziekvideo's rechtstreeks naar je PS3. Na het downloaden kun je de toepassing via Muziek in het XMB-menu openen.

Zoek naar je favoriete muziekvideo's of stel persoonlijke video-afspeellijsten samen. Je kunt zoveel afspeellijsten maken als je maar wilt, of het nu een soundtrack voor een feestje of de grootste hits van je lievelingsband betreft.

Zoek de muziek die bij je past en kies uit een enorme selectie thematische Zones waar je duizenden muziekvideo's kunt ontdekken, van de Hip-Hop, Metal en Pop Zone tot de Rock Zone. Kortom, voor elke muziekliefhebber wat wils.

Zet al je favoriete muziekvideo's op één plek door je eigen persoonlijke bibliotheek te maken in Mijn Zone. Dit is je eigen tv-zender met muziekvideo's, wanneer je maar wilt.

VidZone wordt voortdurend bijgewerkt, zodat je naast klassiekers ook altijd de nieuwste muziekvideo's kunt zien. En het leukste is dat het helemaal gratis is!
Kies uit duizenden muziekvideo's en stream deze met een onvoorstelbare kwaliteit naar je PS3.
Maak onbeperkte afspeellijsten en stel een bibliotheek met je favoriete muziekvideo's samen in Mijn Zone
Bekijk de honderden tv-zenders op VidZone en geniet van alle video's
Vertel je vrienden welke video's je leuk vindt door je favorieten aan te bevelen via Facebook
Genereer met V:Mix automatisch afspeellijsten

MUBI

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/T8eutAG26Lm7vLxbIsM3e00A/full.jpg

Verschijningsdatum: 3 november 2010
Voor gebruik met: PlayStation 3

Kijk, deel en ontdek met MUBI een nieuwe wereld vol hoogstaande films

Deze nieuwe PlayStation 3-service bestaat uit een fantastische online bibliotheek voor filmliefhebbers die werkelijk uitpuilt van de onvolprezen onafhankelijke, buitenlandse en klassieke films.
Je kunt de meesterwerkjes wanneer gewenst streamen en hebt zeven dagen de tijd om elke film te kijken. Dit kost je slechts €3,59 per huurfilm of €0,99 per korte film.
Mensen die echt nooit genoeg van films krijgen, kunnen met een maandabonnement van slechts €12,99 zoveel films kijken als ze maar willen.
MUBI bevat een uniek assortiment beheerde films, van verborgen juweeltjes tot klassieke cinema, buitenlandse hits en winnaars van onafhankelijke filmfestivals. Elke film wordt namelijk geselecteerd op basis van de unieke cinematische kwaliteit.
Bovendien kunnen je vriendenlijsten van Facebook en PlayStation Network in MUBI worden geïntegreerd. Zo kun je je ontdekkingen delen, laten weten wat je hebt gekeken, fan van een film worden, een film beoordelen of een film aanbevelen.
Kom alles te weten over een regisseur die bij je in de smaak valt of ontdek een nieuwe parel door na te gaan welke films je vrienden hebben gekeken
Download MUBI gratis uit de PlayStation Store, of installeer de applicatie direct vanuit TV/Video diensten > [My Channels] in het XMB™ (XrossMediaBar)-menu.

Populaire multiplayer games voor PS3:

Populaire multiplayer games voor PSP

Populaire multiplayer games voor PS Vita
  • Coming soon!

PS3 network errors

Ga naar de website Klik hier, vul de errorcode in, kijk wat het probleem is en hoe dit eventueel verholpen kan worden. Succes!

Nieuwste update voor de PS3:

De nieuwste firmware is op dit moment 4.11 (release: 16 februari 2012).

Voor de nieuwste software --> Klik hier

De belangrijkste features in versie 4.11 van de systeemsoftware;

* Voor bepaalde features werkt de systeemsoftware nu nog stabieler.

Moeten er toevoegingen komen, heb je goede stukjes, updates etc. laat het ons weten!!
Dan voegen we het zo snel mogelijk toe.
Wij willen graag vidifotografie bedanken voor deel 1.

[ Voor 255% gewijzigd door OPSLAGHOND op 21-05-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
Ik ben vandaag begonnen met dit topic dus ik ben nog met aanpassingen bezig.
Heb je tips en/of aanmerkingen meld dit dan even.

[ Voor 91% gewijzigd door chimera2 op 21-08-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-04 21:45
Prima OP toch? Alleen één tip: voeg mij even toe aan het lijstje van gamers. O-)

PSN ID: MrLeeeet

Ik speel voornamelijk Battlefield 1943: Pacific, en ik heb een mic.

[ Voor 5% gewijzigd door MrLeeeet op 21-08-2009 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
Ga ik doen heb je ook een headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-04 21:45
Yep, die heb ik. Heb net een edit gedaan, excuses daarvoor. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-04 21:57
chimera2 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:52:
Populaire online games voor PS3 zou ik sowieso aanvullen tot:
Call of Duty 4: Modern Warfare
Call of Duty: World at War
Killzone 2
Battlefield 1943
Resistance 2
Fat Princess

Voor PSP online is het op dit moment met name:
Resistance: Retribution

Verder lijkt me "Wat speelt wie?" niet zo'n meerwaarde hebben, en anders zou ik eventueel de multiplayer games vervangen door het favoriete online genre, want een echte shooter fan zal Modern Warfare 2 niet missen en een race fan Gran Turismo 5 niet ;) Scheelt een hoop updaten en dan heeft het wellicht wat meer meerwaarde...

Ook zou het misschien wel leuk zijn om wat uitgebreider over de PSS te schrijven, dat is namelijk ook een belangrijk onderdeel van het PSN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
Dank ga ik doen
Ben er momenteel mee bezig maar heb ook nog mijn eigen werk te doen maar alle tips zijn welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:19

CSB

:D

Het is een tijd geleden dat ik hier gepost heb... Moet even mijn lijstje met games updaten zie ik :p

Heb ondertussen HAWX, LittleBigPlanet, Battlefield1943, FatPrincess, Resistance2, en Killzone 2 erbij (dit zijn de games waarvan ik de multiplayer nog wel eens speel) Daarnaast heb ik uiteraard een headsetje.

Wat een vette update voor de PS3 trouwens! Die thema's zijn echt verbeterd!

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
@Rctworld

Dank voor de info
Wat speelt wie vind ik persoonlijk wel handiger dan weer je ook echt wie wat speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXisTa
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Wel jammer dat er zoals bij de Xbox360 geen gamertag is, dat maakt het een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Zeker wel:
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/NeoS2007.png
Werkt als een trein!
Misschien moeten we daar gewoon een pagina voor maken? Gewoon allemaal PSN ID's erop plakken en klaar is kees! ;)

[ Voor 25% gewijzigd door CSB op 21-08-2009 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
Bij mij staat er nog niet zoveel bij :P
Maar snap het niet want speel al even cod waw en mijn vriendin Buzz de slimste van Nederland

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/ch1mera2.png

[ Voor 20% gewijzigd door chimera2 op 21-08-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Bij mij al iets meer:
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Shiver23.png

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Laatst online: 28-01 12:45
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/brtausi.png
Ben niet echt een tropy gast maar het is toch altijd wel leuk als op eens zo'n melding bovenin komt te staan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 23:22

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Meelobee.png

Eindelijk iets voor de trophies op got :)

Het is wel jammer dat de ID's niet automatisch bijgewerkt worden. Om nieuw gehaalde trophies zichtbaar te maken moet je je ID eerst een keer refreshen op de playstation site..

[ Voor 64% gewijzigd door Meelobee op 21-08-2009 15:53 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
Alle mensen die in de lijst staan wie speelt wat zouden die hun gegevens hierboven willen checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

CSB schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:32:
Zeker wel:
[afbeelding]
Werkt als een trein!
Misschien moeten we daar gewoon een pagina voor maken? Gewoon allemaal PSN ID's erop plakken en klaar is kees! ;)
Zoiets? : http://b.zdclan.nl/GOTPS3/

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 21:00
Worden die plaatjes nou automatisch geupdate? Ziet er namelijk heel nice uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

chimera2 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:52:
Kleine opmerking: misschien is het handig om de tekst wit te maken? Zwart is op sommige plekken best lastig te lezen op de blauwe achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
Ziet er zeker nice uit :)
Maar hoe komen precies de plaatjes die hier staan op die site?

[ Voor 56% gewijzigd door chimera2 op 21-08-2009 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Gusev schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:30:
[...]

Jaa, mooi! :) zo kunnen we zien wie wat speelt, en welke trophies ze gehaald hebben. Misschien een naivagtiemenu op alfabet erbij zodat je ook op naam kan zoeken, en dan is het compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Ik heb een tijdje in het vorige topic geprobeerd om die lijst van gebruikers bij te houden maar dat is niet te doen, daar moeten we een oplossing voor vinden :P Zoiets als Meeloobee post of iig iets waar we als gebruikers zelf, al dan niet via een login, wijzigingen kunnen doorvoeren, want het is niet te onderhouden :+ Of je moet heel veel DM'tjes willen verwerken of een opsomtopic willen krijgen chimera2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
Gusev schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:40:
Ik heb een tijdje in het vorige topic geprobeerd om die lijst van gebruikers bij te houden maar dat is niet te doen, daar moeten we een oplossing voor vinden :P Zoiets als Meeloobee post of iig iets waar we als gebruikers zelf, al dan niet via een login, wijzigingen kunnen doorvoeren, want het is niet te onderhouden :+ Of je moet heel veel DM'tjes willen verwerken of een opsomtopic willen krijgen chimera2 ;)
Wat Meeloobee heeft neergezet vind ik er supper uitzien
en momenteel heb ik wel tijd om het bij te houden. Maar suggesties zijn natuurlijk altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
chimera2 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:42:
[...]

Wat Meeloobee heeft neergezet vind ik er supper uitzien
en momenteel heb ik wel tijd om het bij te houden. Maar suggesties zijn natuurlijk altijd welkom
Ja inderdaad, doelde meer op die lijst met gebruikers welke waarschijnlijk uit het vorige topic komt? Mijn PSN ID klopt namelijk niet meer. Recentelijk veranderd, maar weet zo gauw niet meer wat het is :X Laat het je vanavond wel ff weten..

Wel makkelijk trouwens zeg die PSN IDs :D

Gewoon "http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/<PSN User ID>.png" (Hoofdlettergevoelig :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Nu heb ik Uncharted uitgespeeld maar zie geen enkele Trophy!
Iemand een idee hoe dat kan?

[ Voor 44% gewijzigd door Nowa op 21-08-2009 16:55 ]

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
"Update" optie op PSN bedoel je? Dat heb ik net gedaan. Blijft voor Uncharted op 0 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
Bij mij staan er ook nog geen game's bij en heb ben al even bezig met cod waw en buzz
en @Gusev ik zie hem tegemoet :) en misschien gooi ik wel iedereen eruit en begin ik opnieuw
om zo een nieuwe en goeie lijst te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Gusev schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:30:
[...]
Nee, je moet zelf naar de nl.playstation.com gaan en daar je ID bijwerken. Als je dat gedaan hebt zie je pas de nieuwste tropies op je ID. Dat is ook meteen het grootste probleem met de ID's, ze werken zich niet vanzelf bij.
Maar als je em daar bijgewerkt hebt, zie je het wel meteen op de page die ik gemaakt heb.

Ik zal de ID's die hier in dit topic voorbij komen aan de pagina toevoegen. Misschien een idee om een link naar die site in de startpost te zetten.
Nowa schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:53:
Nu heb ik Uncharted uitgespeeld maar zie geen enkele Trophy!
Iemand een idee hoe dat kan?
Ben je wel opnieuw begonnen nadat de trophy patch is uitgekomen? zo ja dan ff aanmelden op nl.playstation.com en je ID daar bijwerken. zo nee, dan heb je pech en geen trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Ik heb mijn ps3 pas een week of 3 dus na de patch.
Vaag hoor.

[ Voor 26% gewijzigd door Nowa op 21-08-2009 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Nowa schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:12:
Ik heb mijn ps3 pas een week of 3 dus na de patch.
Vaag hoor.
Maar heb je de patch ook geinstalleerd voordat je begon met spelen?

Als je een savegame had gemaakt voordat je internet op je PS3 had bijvoorbeeld dan kan je geen trophies op die savegame halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Meelobee schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:51:
Het is wel jammer dat de ID's niet automatisch bijgewerkt worden. Om nieuw gehaalde trophies zichtbaar te maken moet je je ID eerst een keer refreshen op de playstation site..
Daarom gebruik ik de cards van --> http://ps3trophycard.com/
Afbeeldingslocatie: http://card.mmos.com/psn/profile/u4/g/u4gReservoirDogs/card.png
Even aanmelden en hij ververst 2x per week automatisch. ;)
En deze zien er ook nog eens veel mooier uit! :*)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

http://b.zdclan.nl/GOTPS3/

De pagina is bijgewerkt met alle* PSN ID's uit de Topicstart. (* niet elke naam in de TS is gekoppeld aan een ID.)

Die trophycards zijn ook wel cool, maar ik vindt de standaard ID's mooier eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Anoniem: 197857 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:19:
[...]

Maar heb je de patch ook geinstalleerd voordat je begon met spelen?

Als je een savegame had gemaakt voordat je internet op je PS3 had bijvoorbeeld dan kan je geen trophies op die savegame halen.
Ah kan het maar zo eens zijn geweest. Ben inderdaad eerst gaan spelen en heb daarna wifi in orde gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Meelobee schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:44:
http://b.zdclan.nl/GOTPS3/

De pagina is bijgewerkt met alle* PSN ID's uit de Topicstart. (* niet elke naam in de TS is gekoppeld aan een ID.)

Die trophycards zijn ook wel cool, maar ik vindt de standaard ID's mooier eerlijk gezegd.
Really nice! Hoe komt het eigenlijk dat sommige het 'nieuwe' PS3 logo onder hun nick hebben staan en anderen PlayStation 3 voluit geschreven :P Viel me op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik denk dat dat komt door het updaten, degene die em onlangs hebben bijgewerkt hebben het nieuwe ps3 logo.

[ Voor 57% gewijzigd door Meelobee op 22-08-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:32

FeaR

In GoT we trust

Same here :)

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/FeaR1986.png

Typisch overigens dat Uncharted 2: Among Thieves al onder favoriete game staat.
En ben ik de enige die dingen als "dronken", "stoned" en "geil" mis tussen de stemmingen :+
Gusev schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:46:
[...]
Gewoon "http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/<PSN User ID>.png" (Hoofdlettergevoelig :P )
Dat werkt hier toch niet, heb maar die langere versie gebruikt die onder je ID staat :)
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:39:
[...]

Daarom gebruik ik de cards van --> http://ps3trophycard.com/
[afbeelding]
Even aanmelden en hij ververst 2x per week automatisch. ;)
En deze zien er ook nog eens veel mooier uit! :*)
Die ook maar aangemaakt dan.
Afbeeldingslocatie: http://card.mmos.com/psn/profile/fe/a/FeaR1986/card.png

Alleen schaam ik me een beetje voor mijn ranking. Maar laten we het er maar op houden dat ik niet alleen tijd in de console steek maar ook nog ergens anders in :+
Meelobee schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:44:
Als je als skin "PlaySation.com Card in Blue' selecteerd heeft het toch wel wat weg van de standaard ID's. "Erger" me meer aan die "Powered by MMOS"-reclame :P

[ Voor 40% gewijzigd door FeaR op 23-08-2009 01:27 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
FeaR1986 schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 01:22:
[...]
Dat werkt hier toch niet, heb maar die langere versie gebruikt die onder je ID staat :)
http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/FeaR1986.png

Werkt anders prima hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Via us.playstation.com kun je deze aanmaken:

Afbeeldingslocatie: http://fp.profiles.us.playstation.com/playstation/psn/pid/iikkee.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Afbeeldingslocatie: http://fp.profiles.us.playstation.com/playstation/psn/pid/vorenii.png
Heb me PS3 dan ook pas sinds vandaag. O+

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 25-08-2009 04:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-04 08:32
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/evanzand.png

Aub.

Vind alleen irritant dat hij niet steeds bijgewerkt word.

Waarom hebben ze in amerika weer een heel ander formaat??
Weet iemand daar de reden voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
volgens mij moet je hem zelf bijwerken op je ps3
en geen idee waarom er verschillende formaten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

ID Page bijgewerkt.:)
chimera2 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:38:
volgens mij moet je hem zelf bijwerken op je ps3
en geen idee waarom er verschillende formaten zijn.
Bijwerken op je ps3 zorgt ervoor dat je de trophy gegevens van je ps3 naar het psn netwerk stuurt. Om je nieuwste trophies ook op je ID te zien moet je ook inloggen op de ps3 site en daar je ID bijwerken.

[ Voor 7% gewijzigd door Meelobee op 25-08-2009 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

I.v.m. de dichtbij komende release van CoD: MW 2, zit ik er aan te denken om samen met de GoTters een toernooitje CoD4 te gaan doen. (mijn CoD skills zijn wat roestig, lang niet gespeeld, vandaar)

Als er iemand zin heeft om mee te doen en wil nadenken hoe we dit gaan organiseren en wanneer dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://card.mmos.com/psn/profile/ro/_/Ro_Bu/card.png

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
Cbs count me in :) bij mij is het ook nogal lang geleden dat ik dit gespeeld heb (en op een andere naam dus moet helemaal opnieuw beginnen :S)

En mensen ik ga een link aanmaken in de startpost naar alle ps3trophycards.
Dat vind ik er persoonlijk wat beter uit zien wil je erbij stuur dan een berichtje naar Meelobee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-04 14:11
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/whlr77.png

Afbeeldingslocatie: http://card.mmos.com/psn/profile/wh/l/whlr77/card.png

Ik kan Meelobee niet DM'en dus maar via deze weg. Jammer dat de card niet automatisch update maar dat je moet inloggen. Ben net op 5 sterren doordat ik alle Flower trophies heb gehaald.

[ Voor 16% gewijzigd door wheeler op 26-08-2009 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
Meelobee Wil of kan geen Pm berichten ontvangen
Dan moet het even op een ander manier .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

wheeler schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:42:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik kan Meelobee niet DM'en dus maar via deze weg.
DM aangezet en pagina weer bijgewerkt. Als je op de pagina toegevoegd wilt worden, stuur mij dan een DM of post je europese ID hier in de thread. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Kleine titelfixjes gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
Was het zo erg dan?
Maar in ieder gevan tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

chimera2 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:20:
Was het zo erg dan?
Maar in ieder gevan tnx :)
Ja, DRAMAAAAATISCH... :p

trouwens:
Afbeeldingslocatie: http://card.mmos.com/psn/profile/ne/o/NeoS2007/card.png

We zijn trouwens naar de 14e plaats verstoten in de wereldranglijst van trophies voor landen. Komop jongens! :D

[ Voor 14% gewijzigd door CSB op 26-08-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
:S wanneer wou je Cod 4 gaan spelen Mits er animo voor is.
CSB schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:25:
[...]

Ja, DRAMAAAAATISCH... :p

trouwens:
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ik zat zelf te denken aan a.s. vrijdagavond rond een uur of 7 á half 8. Het moet alleen wel gecoördineerd gebeuren als we met meer dan 10 spelers gaan knallen. Daarbij moeten we ook wat simpele regeltjes afspreken voor het connecten bij een disconnect, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
we zijn nu nog maar met zijn 2-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

En op dit tempo blijft dat zo ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik doe mee CoD4 :).
Heb die vandaag nog gekocht, zat te twijfelen tussen CoD4 en Killzone 2.
Vroeg aan de medewerker welke beter was voor online te spelen, daar raadde ze me CoD4 aan.
Dus heb wel zin om wat te knallen. >:)

Laatst had ik een us plaatje, nu heb ik er een aangemaakt op de eu website.
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/vorenii.png
Vind het ook geen lelijk plaatje.
Maar inderdaad waarom zijn er 2 verschillende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Anoniem: 44492 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:44:Heb die vandaag nog gekocht, zat te twijfelen tussen CoD4 en Killzone 2.
Vroeg aan de medewerker welke beter was voor online te spelen, daar raadde ze me CoD4 aan.
Dus heb wel zin om wat te knallen. >:)
Het slechtste wat je als je het mij vraagt kunt doen is iemand anders vragen wat jij mooi gaat vinden ...
(P)reviews, trailers en/of demo's bekijken zou waarschijnlijk slimmer zijn geweest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm ik wou graag een game waar ik me vooral kon richten op multiplayer.
Ik verwacht dat hij wel weet welke game "online" beter in elkaar zit/veel gespeeld word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 44492 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:53:
Hmm ik wou graag een game waar ik me vooral kon richten op multiplayer.
Ik verwacht dat hij wel weet welke game "online" beter in elkaar zit/veel gespeeld word?
Hmm nee ik zou zelf dan ook niet afgaan op het advies van een verkoper. Wie weet houdt hij helemaal niet van shooters en zegt ie maar wat ie toevallig ergens gelezen heeft.

Maar ondanks dat is COD een goeie keuze (Killzone trouwens ook)

De verschillende ID tags ligt denk ik in het verlengde van de meerdere stores, die zijn ook anders.

[ Voor 0% gewijzigd door Meelobee op 26-08-2009 23:10 . Reden: typ0 ]

• chimera2
  • Nu online
En de verkopers proberen je altijd wat aan te smeren :S

Anoniem: 255271

Ik zou graag een Midnight Club: LA toernooi organiseren dus moesten er kandidaten zijn, DM me maar indien je daar zin in hebt.

Ik zat te denken aan ofwel dit weekend (zaterdag en zondag) of het volgende weekend, afhankelijk van de interesse.

Sowieso standaard Tiered races (A-B-C class voertuigen) of zelfs allen met dezelfde wagen om de strijd het eerlijkst te laten verlopen en om te zien we het best kan auto's 'pimpen'. ;) Misschien een klein kampioenschap met punten per race.

Headset hoeft niet, maar mag.

Trophy card:

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Vanholm.png

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 27-08-2009 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Het lijkt erop dat het niet druk wordt met CoD4 vanavond. Nou ja, geeft niet. We zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
Ik denk dat het een potje met zijn e2n word :)
ik heb je laatst toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Cool! Star Wars: the force unleashed heeft trophies gekregen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ff vraagje van een beginnende PS3 owner:

Stel dat je je wilt registreren voor PSN, kun je dan ook een fake name en adres invoeren of heeft dat nadelen :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Het kan wel, alleen zal je, als je je wachtwoord vergeet, alles opgeschreven moeten hebben zodat je eventuele vragen om je wachtwoord terug te krijgen kunt beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

CSB schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 23:02:
Het kan wel, alleen zal je, als je je wachtwoord vergeet, alles opgeschreven moeten hebben zodat je eventuele vragen om je wachtwoord terug te krijgen kunt beantwoorden.
Thx. Heb inmiddels ivm privacy enzo fakegegevens gebruikt. En de gegevens ergens opgeslagen. Gaat goedkomen. Mooi apparaat overigens die PS3 slim :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:24
Ik heb een pb naar de topicstarter gedaan of ik aan de lijst toegevoegd kan worden...
Toch leuk om met meerdere Nederlanders online te spelen.
Laatste week (en komende tijd) speel ik alleen maar COD 4, ter voorbereiding op COD MW2...
(even wat beter worden met de controller)

Trophy card:

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/zuperkiwi.png

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-04 20:31
Trouwens, ik weet niet of hier mensen komen die niet in het algemene Playstation 3-topic komen, maar wellicht vinden jullie dit wel interessant:

GoT PS3 Clan
Als je je PS3 net hebt kan het best onpersoonlijk zijn om online games te spelen. Zeker wanneer er in je persoonlijke vriendengroep zich weinig PS3-eigenaren scharen. Maar ook voor ervaren PS3-spelers kan het uitdagend zijn om hun kracht online te meten met nieuwe vrienden, zoals andere GOT'ers.

Daar heeft Vads1972 in samenwerking met Opslaghond wat op gevonden: er is voor dit topic een GOT-PS3-Clan opgericht. Deze kun je bereiken op: http://psnfriends.ning.com/group/gotps3.

Je dient eerst een account te hebben, welke je hier aanmaakt. Vervolgens ga je naar de pagina van Vads1972. Nodig hem uit als "friend" en hij zal je uitnodigen voor de clan.

Na toegelaten te zijn, nodig je elk clan-lid uit via je PS3. Stuur in de body van de uitnodiging het woord GOTPS3 mee, zodat de andere weet waarom je hem/haar als vriend uitnodigt.

Veel online speelplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
tnx Vads
Ik had het al in het start post gezet :)
Vads schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:24:
Trouwens, ik weet niet of hier mensen komen die niet in het algemene Playstation 3-topic komen, maar wellicht vinden jullie dit wel interessant:

GoT PS3 Clan
Als je je PS3 net hebt kan het best onpersoonlijk zijn om online games te spelen. Zeker wanneer er in je persoonlijke vriendengroep zich weinig PS3-eigenaren scharen. Maar ook voor ervaren PS3-spelers kan het uitdagend zijn om hun kracht online te meten met nieuwe vrienden, zoals andere GOT'ers.

Daar heeft Vads1972 in samenwerking met Opslaghond wat op gevonden: er is voor dit topic een GOT-PS3-Clan opgericht. Deze kun je bereiken op: http://psnfriends.ning.com/group/gotps3.

Je dient eerst een account te hebben, welke je hier aanmaakt. Vervolgens ga je naar de pagina van Vads1972. Nodig hem uit als "friend" en hij zal je uitnodigen voor de clan.

Na toegelaten te zijn, nodig je elk clan-lid uit via je PS3. Stuur in de body van de uitnodiging het woord GOTPS3 mee, zodat de andere weet waarom je hem/haar als vriend uitnodigt.

Veel online speelplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Misschien nog iets voor de startpost;
80029945 - Error bij afspelen van gebrande Blu-ray film.
80029946 - Error bij het afspelen van gebrande Dual layer NTSC CD op een PAL PS3™.
80029301 - Error tijdens het verwijderen van sommige PS2™ homebrew bestanden (van virtual memory kaart).
80029516 - Login op het PlayStation®Netwerk verplicht! (bij sommige games of PS3™ handelingen is het verplicht om ingelogd te zijn op het PlayStation®Netwerk).
710102 - DNS Error. Er is geen DNS server beschikbaar.
80010510 - Speelt geen games van de harde schijf. Reden onbekend.
80029023 - Exchanging Key Information uitwisseling is uitgesteld.
80029024 - Poging tot aanvraag IP adress is uitgesteld.
80029564 - Gedownloade game geeft problemen bij het installeren (reden onbekend).
80028EA5 - Onbekend, gebruiker kan geen contact maken met het PlayStation®Netwerk. In dit geval moet de PS3™ opgestuurd worden (via contact helpdesk).
8001050B - Speelt geen demo’s van de harde schijf, wanneer PS3™ een Blu-ray disc bevat. Reden onbekend.
8002b241 - DVI bevat geen audio.
8002F997 - Kan XMB firmware niet updaten.
80031150 - Kan systeem instelling niet opslaan. Mogelijk gevolg een blauw scherm met informatie.
80130203 - PS3™ is verbonden met het internet, maar niet met het PlayStation®Netwerk. De nodige poorten zijn mogelijk niet open om met het PlayStation®Netwerk te verbinden, maar wel met het internet.
80710092 - Een fout is opgetreden. Je bent uitgelogd uit het PlayStation®Netwerk. Verbinding uitgeschakeld?
80710102 - PS3™ kan zich niet verbinden met de router d.m.v. huidige IP informatie. Probeer de router te herstarten.
80710541 - De verbinding met de server is vervallen.
80710B23 - PlayStation®Netwerk is offline of het PlayStation®Netwerk is te druk om jouw aanvraag te beantwoorden. (controle check kan gedaan worden via website: http://www.us.playstation.com/PS3/Network/Status).
80710A06 - Error tijdens installatie van een game (error komt voor bij het downloaden van games via PlayStation®Netwerk).
8003041F - Error tijdens kopiëren van data gegevens (via gebruik van media server).
80010006 - Error tijdens start procedure (folding installatie corrupt).
80010007 - Error tijdens start procedure (tijdens disc swap test).
8013030 - Systeem Error, kan voorkomen bij het downloaden van updates.
80010001 - Grote Error, mogelijkheid om te gamen of het gamen wordt gestopt.
80010017 - Niet mogelijk om een Blu-ray game op te starten.
80030920 - Error tijdens het kopiëren van gegevens. File(s) zijn corrupt of er is niet genoeg geheugen aanwezig. Probeer data/gegevens dan te kopiëren van originele bron/cd/dvd.
80031150 - Systeem instelling kan niet worden opgeslagen. Bij deze error kan er een blauw scherm komen met melding “opgeslagen informatie is corrupt”.
80031601 - Error bij het aanmaken van een Account.
80130203 - PS3™ maakt contact met internet, maar niet met het PlayStation®Netwerk. TCP/UDP poorten zijn gesloten of verkeerd ingesteld.
80410418 - DNS Error.
80710016 - PlayStation®Netwerk is offline (controle check kan gedaan worden via website: http://www.us.playstation.com/PS3/Network/Status).
80710101 - Verbindings fout/error.
80710102 - IP conflict, PS3™ kan geen verbinding maken met de router met huidige IP instellingen.
80710541 - Time Out verbinding met de server.
80710723 - Port Error (probeer poorten open te zetten op router instellingen. TCP poort: 80, 443, 5223 en UDP poort: 3478, 3479, 3658. Andere mogelijk om problemen te voorkomen is om de PS3™ in te stellen via “DMZ”.
81019002 - Error bij opslaan van gegevens van “Locatie A” naar “Locatie B”. Geen mogelijkheid om verbinding te maken met de PlayStation®Store, PS3™ kan wel verbinding maken met internet.
80028ea6 - Verbindings (proxy Error). Zet je PS3™ uit (zet ook de schakelaar op (0). Zet modem/router uit voor ± 5 min. Zet modem als eerste aan, wacht tot de modem volledig opgestart is. Als je een router gebruikt zet deze na opstarten van modem aan, wacht tot router volledig opgestart is. Start de PS3™ weer op en probeer nieuwe verbinding te maken.
80028F10 - Error. Ga naar “Scherm instellingen” => “HDMI” en kies voor instelling “automatisch”.
80028F18 - PS2™ Disc Error, CD/DVD wordt niet ondersteund (Utility CD’s, BB CD’s, IQ Remix games etc).
80028F1A - PS2™ Disc Error, network config error.
80029C68 - Corrupt data (meestal op externe HDD).
8002A10D - Niet mogelijk om friend toe te voegen in XMB.
8002A4A6 - Game kan niet geladen worden om online te worden gespeeld.
8002A515 - Error bij het inloggen.
8002A548 - Niet mogelijk om ingelogd te blijven (in een game en op de server).
8002A705 - Niet mogelijk om verbinding te maken met server/host. Controleer je router/poort instellingen.
8002a71a - NAT (Network address translation ) Error. Inloggen op een game is mogelijk. Echter het joinen van games of het hosten van games is niet mogelijk.
8002F994 - Deze error kan voorkomen als teveel mensen een update/game aan het downloaden zijn. Als de error blijft terug komen probeer dan de update/game op een later tijdstip opnieuw te downloaden.
8003051E - Error bij het opslaan van een game.
8013013D - Verbindings error (draadloos). Kan te maken hebben met de SSID (Service Set Identifier). SSID is een set van (max) 32 karakters (letters en/of cijfers) welke ervoor zorgen dat een (draadloos) netwerk een naam krijgt. Controleer signaal sterkte, als deze zwak of afloopt, verbinding valt weg/uit zet je PS3™ dan in “DMZ” (alleen mogelijk via router). Controleer ook de WPA sleutels, de playstation 3 werkt niet met WPA2 sleutels (alleen met WPA).
8013013E - WEP sleutel error. Verander alle WEP sleutels naar cijfers (via router login) en probeer het opnieuw. Andere optie is het uitschakelen van de “beveiliging”. LET OP: Als je dit doet is het voor andere mensen mogelijk op gebruik te maken van je draadloze internet verbinding.
8013030F - SSID mogelijk uit/niet beschikbaar. Controleer router instellingen.
8013030F - Access point niet gevonden.
80410A0B - PSP™ error (intern), hardware fout.
807101FF - Error tijdens communicatie met de server (DNS error).
80710B23 - PS3™ Network is offline/overbelast.
80710D23 - Error onbekend. Zet dePS3™ uit voor ± 30 min (via de hoofdschakelaar, niet via standby mode).
80029513 - Copyright Violation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
tnx ik heb het erbij gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

chimera2 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 09:32:
En de verkopers proberen je altijd wat aan te smeren :S
Nee dat niet perse, maar ik ga dan liever af op de mening van een reviewsite (liefst een met user input) dan dat ik een verkoper op z'n woord geloof.

ID site bijgewerkt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Vanavond Firmware 3.00 als het goed is. Kan niet wachten. :)
http://blog.us.playstatio...-3-firmware-v3-00-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ik ben d'r voorlopig niet meer bij: FW3.00 heeft mijn PS3 gebricked. Heb de Red-blinking-light-of-death. Hoop dat ik nog een gratis reparatie krijg, mijn Launch ps3 is nu al 2 jaar oud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
ow vreemd ik heb hem ook geupdate en nergens problemen mee
En de nieuwe layout zit er gelikt uit (sorry CSB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
CSB schreef op woensdag 02 september 2009 @ 08:22:
mijn Launch ps3 is nu al 2 jaar oud...
Dan heb je geen Launch-model, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

OPSLAGHOND schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:45:
[...]

Dan heb je geen Launch-model, toch?
27 maart 2007 is ie uitgekomen, en ik heb hem een maand later gekocht. Ik vindt het redelijk "launch"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CSB schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:00:
[...]

27 maart 2007 is ie uitgekomen, en ik heb hem een maand later gekocht. Ik vindt het redelijk "launch"...
Al gebeld naar Sony? Indien je het nog moet doen, laten blijken dat je daar zeer ontevreden over bent en zeggen dat een apparaat van 600 € wel iets langer mag werken dan 2jaar en een paar maanden.

Ik hoop wel dat je je aankoopbewijs nog hebt (ik was dit kwijt maar een bankafschrift die de betaling aantoont was ook goed - dus hopelijk stond je daar niet met briefjes te zwaaien toen je hem kocht :P )

Je kan altijd even melding maken van je defect op deze site http://community.eu.playstation.com

Misschien zijn er daar nog wel mede-gedupeerden.

Succes ermee.

• CSB

CSB

Heb vandaag gebeld, reparatie was geen probleem. Het probleem wat ik had was een "veel voorkomend probleem bij de 60GB modellen". (lees: fabrikagefout / hardwaredefect) Heb gelukkig de bon nog.

Heb netjes een RMA nummertje gehad en mag de PS3 kosteloos opsturen, waarna hij OF vervangen wordt binnen 15 dagen, OF gerepareerd tussen 6 tot 8 weken...

Dat wordt serieus afkicken. Nou ja, heb mijn PS2 nog. Ga ik maar Kingdom Hearts of Okami spelen. Ben ik wel 6 tot 8 weken mee zoet. :p

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 14:26
Okami heb je wel na 40 gezien, tenzij je die 100 level dungeon wilt gaan doen.
KH 1 en 2 ben je ook wel zoet mee.
Probeer anders Rogue Galaxy of Dark Cloud, Dark Chronicle (laatste 2 zeker 100 uur mee bezig)

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

CSB schreef op donderdag 03 september 2009 @ 00:25:
Heb vandaag gebeld, reparatie was geen probleem. Het probleem wat ik had was een "veel voorkomend probleem bij de 60GB modellen". (lees: fabrikagefout / hardwaredefect) Heb gelukkig de bon nog.

Heb netjes een RMA nummertje gehad en mag de PS3 kosteloos opsturen, waarna hij OF vervangen wordt binnen 15 dagen, OF gerepareerd tussen 6 tot 8 weken...

Dat wordt serieus afkicken. Nou ja, heb mijn PS2 nog. Ga ik maar Kingdom Hearts of Okami spelen. Ben ik wel 6 tot 8 weken mee zoet. :p
Kijk dat is helemaal niet mis :)

Ik heb ook wat op de PC en PS2 gegamed toen ik mijn PS3 moest missen. Ik weet niet welke PS2 games je wel of niet hebt gespeeld, maar God of War 1 & 2 zijn musts. Verder misschien Shadow of the Colossus, Scarface: TWIY etc..... allemaal voor rond de 10 €.

• CSB

CSB

Heb zo'n beetje alle AAA games al gespeeld. Shadow of the Colossus is inderdaad cool, maar na een paar uur spelen wel erg geestdodend. Het wordt tijd voor die nieuwe PS3 game van die gasten...
Ik ben wel van de adventure games, zolang er maar wat blijft gebeuren. Dat was bij SOTC wel wat jammerlijk.

Ontopic even: Zijn die PSN cards nou al te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
Jep :)
http://www.psncardshop.nl/?gclid=CMmwt6G215wCFZCD3godQWQdLA

Ik steel altijd de kaart van mijn ouders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sehnugr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-11-2024
Oftewel nee ze zijn nog niet te koop, want de website die jij toont is voor amerikaanse psnnetwork kaarten en daar doelde CSB hoogstwaarschijnlijk niet op. De europese cards komen er wel aan heb ik gehoord. Ik heb zelfs een site gezien (zal proberen hem terug te vinden) waar ze op de een of andere manier al europese cards verkopen, maar of die betrouwbaar is betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
foutje :s
te snel gelezen oftewel helemaal niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 12:27

RnB

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/RnBizzle.png

Zet mij ook maar in de lijst! :9

[ Voor 29% gewijzigd door RnB op 07-09-2009 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
wat speel je allemaal? en heb je een headset? dan zet ik je in delijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:52
Hoe koppel je PSFriends account met je PSN account op de Playstation? Lijkt me niet dat hij dat automatisch snapt? (Heb wel zelfde username op PSFriends (RooieHoed) als op de PSN op de PS3 (rooiehoed)... Of is het case sensitive? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
volgens mij wel als je inlogt op playstation.com kan dat volgens mij gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is het account voor "mijn playstation network" via de website van Sony anders dan het PSN account welke je op de PS3 gebruikt? Ik kan met mijn credentials niet inloggen namelijk en ook de informatie die ik opgeef onder "wachtwoord vergeten" zou niet kloppen.

Ben er al achter. Je kunt inderdaad met hetzelfde account inloggen. Ik maak een typo (keer op keer vreemd genoeg) bij het invoeren.

[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 07-09-2009 16:04 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderv90
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11-2020
In de Europese store zijn heel weinig film trailers beschikbaar en in de US store kan ik ze niet downloaden... Doe ik iets verkeerd of is dat 'beveiligd'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:52
RedHat schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:11:
Hoe koppel je PSFriends account met je PSN account op de Playstation? Lijkt me niet dat hij dat automatisch snapt? (Heb wel zelfde username op PSFriends (RooieHoed) als op de PSN op de PS3 (rooiehoed)... Of is het case sensitive? :)
Ik zie al dat je daar je PSN account moet vermelden.

Het rare is dat je daar elk willekeurig psn account kan neerzetten. Je kan dus ook een profiel koppelen aan een onbekend iemand :? Hoefde ook geen wachtwoord op te geven van mijn PSN account bij PSN Friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
Nu weet ik weer waar ik het gevonden had http://www.ps3home.nl/pro...-network-card-20-euro.htm
De verwachte release is 18-09
CSB schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:27:
Heb zo'n beetje alle AAA games al gespeeld. Shadow of the Colossus is inderdaad cool, maar na een paar uur spelen wel erg geestdodend. Het wordt tijd voor die nieuwe PS3 game van die gasten...
Ik ben wel van de adventure games, zolang er maar wat blijft gebeuren. Dat was bij SOTC wel wat jammerlijk.

Ontopic even: Zijn die PSN cards nou al te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-04 20:31
RedHat schreef op maandag 07 september 2009 @ 21:03:
[...]

Ik zie al dat je daar je PSN account moet vermelden.

Het rare is dat je daar elk willekeurig psn account kan neerzetten. Je kan dus ook een profiel koppelen aan een onbekend iemand :? Hoefde ook geen wachtwoord op te geven van mijn PSN account bij PSN Friends.
Check mijn PSNFriends-pagina, dan krijg je een beetje een beeld van wat er mogelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:24
Weet iemand het "thuis"-adres van je PS3 internet?
Hij startte altijd op met een Playstation pagina, maar die heb ik enige tijd geleden veranderd.
Nu weet ik dus niet meer welke dat was..... 8)7

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 12:27

RnB

chimera2 schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:52:
wat speel je allemaal? en heb je een headset? dan zet ik je in delijst
Ik speel op het moment alleen nog maar GTA IV en heb geen headset. :)

• chimera2
  • Nu online
oke dank je ik zet je erbij
Pagina: 1 2 ... 27 Laatste

Let op:
~~~[html]Dit topic heeft een recordaantal posts waarin vragen worden gesteld die allang beantwoord zijn. Ook informatie wordt dubbel of driedubbel gepost.

Voordat je iets post, kijk eerst even of het al bekend is.~~~[/html]