Welkom in alweer deel 24 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in alweer deel 24 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo en ymmv! Daarnaast blijven we gek op cijfertjes. De volgende poll ga ik bij iedere nieuwe topic resetten en eventueel updaten. De coverart (nu Uncharted) in de header van de startpost is afhankelijk van deze resultaten. Poll: Beste PS3 game van dit moment? • Uncharted: Drake's Fortune • Lair • Singstar • Ratchet & Clank Future: Tools of Destructio • Resistance: Fall of men • Assassin's Creed • Eye of Judgment • Heavenly Sword • Call of Duty IV: Modern Warfare • Warhawk Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier Disclaimer: Deze bovenstaande gamelijst is tot standgekomen door per post in de voorgaande threads grondig te analyseren, ook is er jing/jang gebruikt maar vooral veel Maggi en een beetje van mezelf (de topic starter). Naast deze lijst komen er nog veel meer games waarvan we nog niet eens wisten dat ze bestonden (Turrican HD schijnt ook in ontwikkeling voor de PS3 te zijn Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heust wel verwerken! ![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Arx op 24-03-2008 14:28 ]
[ Voor 10% gewijzigd door philotra op 18-03-2008 21:38 ]
Anoniem: 152705
Meteen maar een foutje uit mijn orginele post halen, de opmerking over de instellingen in het PS3 menu is niet helemaal correct.Anoniem: 152705 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 18:40:
Ik heb sinds enkele weken een PS3 (awesome!~).
En de DIVX ondersteuning is ook niet verkeerd natuurlijk (al is het jammer dat lang niet alles wordt ondersteund maar goed...)
Ik zit met een andere vraag over het afspelen van DIVX-jes. Het is namelijk zo dat mijn PS3 er flinkop lost snijdt in mijn DIVX-jes.
Dit idee dus:
Dit ongeacht de instelling in het ps3 menu (zoom, standaard, volledig beeld etc.)
Ik maak gebruik van een LG 32LC25R (720P). In het instellingen menu van de PS3 heb ik voor 720P gekozen.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben en is er een oplossing voor?
Anoniem: 37763
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Het gaat vooral om de specificaties van de PS3 zelf die verschilt per pakket. Als je die ook nog is allemaal in de TS moet zetten, dan lijkt mij de TS wat overvol worden.philotra schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 21:37:
Mooie TS! Ik ben inmiddels ook in het bezit van een PS3, dus kan ook lekker meebabbelen. Wat ik wel mis, maar dat is persoonlijk, zijn de nieuwe paketten (ikzelf heb het Ratchet en Clank & Uncharted 40GB PS3 pakket, maar er bestaat ook een met Fifa)
[ Voor 6% gewijzigd door Emiel1984 op 18-03-2008 22:15 ]
[LTS][MTS][HTS]
Haha grappig, wij hebben dus net precies dezelfde afwegingen genomen en precies dezelfde conclusie getrokkenHillie schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 22:09:
Zondag besteld bij Amazon.co.uk en morgen wordt 'ie op kantoor afgeleverd. Ik woon/werk in Zweden en met de wisselkoersen is de UK erg goed te doen. Aanbieding met HDMI-kabeltje voor niks en GRAW-2 voor weinig, dus dat gedaan. Heb er zin in! De keuze viel tussen de X360 of de PS3, en het is de laatste geworden omdat 'ie stiller is (de X360 vind ik zelf te luidruchtig), de relatief pittige uitval van Xboxjes en natuurlijk Wipeout HD! Op m'n ouwe PSP vond ik Wipeout echt een topspel, onlangs de nieuwe ook even geprobeerd en ik heb zin om het op een echte console te spelen.
Hoera, en intussen blijf ik hier ook een beetje meelezen zo af en toe.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Wipeout was dan weer mijn reden niet. Wat games betreft zit ik kwa smaak veel meer op multiplatform gebied. Eerlijk gezegd was Alan Wake (x360) de enige exclusive die me echt enorm aantrok.Hillie schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 22:33:
Jij ook veel plezier met je nieuwe speeltje! Wat spelletjes betreft ben ik relatief kieskeurig, en ik wil gewoon geen gezeik. Wipeout vond ik 100% verslavend de eerste keer dat ik het speelde, en dat wil ik weer doen op een grote. Andere racespellen trekken me totaal niet eigenlijk. Hoewel, het hakwerk in burnout vind ik dan wel weer grappig.Die tactical shooters vind ik wel leuk, en ook maar NHL 08 oppikken denk ik zo.
PSN & XBL: Denkoyugo
Dit zal niet gaan gebeuren. Zoek maar eens op google naar "ps3 40gb backwards compatibility".Skoelat schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 23:02:
Vraagje over PS2 games spelen op en 40gig. Dat kan dus niet. Maar is er al een firmware aangekondigd die het kan?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
De hardware die vereist is voor PS2 compatibiliteit zit niet in de 40Gbyte versie. Dus helaas voor je geen PS2 gamen op de PS3. Het is jammer maar waar!Skoelat schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 23:02:
Vraagje over PS2 games spelen op en 40gig. Dat kan dus niet. Maar is er al een firmware aangekondigd die het kan?
[ Voor 5% gewijzigd door swampy op 18-03-2008 23:16 ]
There is no place like ::1
ik zie de link met ps3 niet?Denko schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 23:04:
ff een repost (topic werd net gesloten)
vandaag toch maar orange box gehaald (afgeprijsd voor 31 euro), pff geen spijt van gehad, vooral niet voor dat geld.
Heb nog geen framedrops gezien, maar zover aleen portal gespeeld en een klein stukje van Half life 2.
Btw, wist er nog iemand of er een patch kwam voor orange box mbt tot de frame drops? (hadden ze wel beloofd dacht ik)
[ Voor 105% gewijzigd door Tristan op 18-03-2008 23:20 ]
Ey nerdHillie schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 22:09:
Zondag besteld bij Amazon.co.uk en morgen wordt 'ie op kantoor afgeleverd. Ik woon/werk in Zweden en met de wisselkoersen is de UK erg goed te doen. Aanbieding met HDMI-kabeltje voor niks en GRAW-2 voor weinig, dus dat gedaan. Heb er zin in! De keuze viel tussen de X360 of de PS3, en het is de laatste geworden omdat 'ie stiller is (de X360 vind ik zelf te luidruchtig), de relatief pittige uitval van Xboxjes en natuurlijk Wipeout HD! Op m'n ouwe PSP vond ik Wipeout echt een topspel, onlangs de nieuwe ook even geprobeerd en ik heb zin om het op een echte console te spelen.
Hoera, en intussen blijf ik hier ook een beetje meelezen zo af en toe.
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Er zou tegen iemand verteld zijn via de support afdeling van EA dat de patch in maart zou komen. Wat hier inzit is afwachten. Ik hoop zelf dat ze 5.1-geluid via optische uitgang fixen, de verbindingsproblemen met TF2 (heb nog geen één keer kunnen spelen), en de laadtijden (zeker nadat je dood gegaan bent).Denko schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 23:04:
ff een repost (topic werd net gesloten)
vandaag toch maar orange box gehaald (afgeprijsd voor 31 euro), pff geen spijt van gehad, vooral niet voor dat geld.
Heb nog geen framedrops gezien, maar zover aleen portal gespeeld en een klein stukje van Half life 2.
Btw, wist er nog iemand of er een patch kwam voor orange box mbt tot de frame drops? (hadden ze wel beloofd dacht ik)
PSN: Shiver23
Anoniem: 153905
Orange Box is ook uitgekomen voor de Xbox360 en gepoort naar de PS3, deze laatste kan last hebben van framedrops e.d. waarvoor een patch was aangekondigdPixxa schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 23:18:
wat is een orange box (of is dat orange internet..)
poh, simpele google. http://orange.half-life2.com/
[...]
ik zie de link met ps3 niet?
dan lijkt het me inderdaad een software probleem, hopelijk kunnen ze het oplossen via firmware zodat het niet meer retourtje fabriek hoeft te wordenAnoniem: 153905 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 00:20:
Ik ben bang dat deze problemen ( geen disc lezen ) worden veroorzaakt door het downloaden van bepaalde bestanden .
Mijn Playstation 3 begaf het ook na het downloaden van een update Call of Duty 4 en daarna was alles over , is toch vreemd hé .
[ Voor 38% gewijzigd door iwaarden op 19-03-2008 00:58 ]
Hehehe yup! Dat is The Darkness! Oh geloof me je wilt dit spel uitspelen het einde, wauw! (sommige vinden het einde nogal raar maar ja dit is geen standaard shooter!) En natuurlijk ook het feit dat je hele films kan kijken op de televisies, muziek clips, etc!Aight! schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 01:43:
w000t,
The Darkness, vette game. Nu net die gunner of zo geunlocked.
Vette shizzle!
[ Voor 14% gewijzigd door swampy op 19-03-2008 03:05 ]
Zo iemand die ook NHL08 speelt, dat hoor je niet vaak. Je wordt zeker besmet met het ijshockey virus daar in ZwedenHillie schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 22:33:
Jij ook veel plezier met je nieuwe speeltje! Wat spelletjes betreft ben ik relatief kieskeurig, en ik wil gewoon geen gezeik. Wipeout vond ik 100% verslavend de eerste keer dat ik het speelde, en dat wil ik weer doen op een grote. Andere racespellen trekken me totaal niet eigenlijk. Hoewel, het hakwerk in burnout vind ik dan wel weer grappig.Die tactical shooters vind ik wel leuk, en ook maar NHL 08 oppikken denk ik zo.
Dat je jezelf dit nog afvraagt, ik ga em zekersteweten downloaden volgende week. Voor die 40 euri koop ik liever deze game dan een Lost Planet. Misschien ga ik het wel missen dat als je in GT5 de bocht een beetje strak neemt je niet gelijk door een vrachtauto in tweejen wordt gereten...scorpie schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 23:11:
Anyway, ik zit weer te twijfelen of ik over 2 weken gt5prologue moet kopen.... die screens zien er echt mega uit zeg, ook met die nieuwe F1 car erbij enzo.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Before me there were many, after me there will be none
Ik ook hoor en gewoon in GroningenCrawl NL schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:12:
[...]
Zo iemand die ook NHL08 speelt, dat hoor je niet vaak. Je wordt zeker besmet met het ijshockey virus daar in Zweden
anathema
Al enigszins bekend wanneer deze te koop gaat zijn? Had begrepen rond deze maand... Maar wil hem ook graag hebben ja. Zit nu elke keer de PS2 versie te spelen. Het is tijd voor (somewhat) improved gfxJay-K schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:08:
Ik zit zelf te wachten op Everybody's Golf: World Tour...vind de demo erg leuk...en heb momenteel te weinig tijd om echt veel te gamen.
Nickname does not reflect reality
Gelukkig, gaming nederland is dus nog niet verlorenanathema schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:26:
[...]
Ik ook hoor en gewoon in GroningenIs ook maar 29 euro en is geweldig leuk en flitsend spel. Dat skill stick control systeem werkt ook echt mooi, hoewel wel wennen in het begin. Leuke afwisseling op PES
Is volgens mij al gezegd, maar het verschil is dat je bij de PSN versie niet standaard de intro en outtro filmpjes download. Om het zo kleiner te houden. Verder zitten er dan standaard nog een aantal cinematics niet in.Pixxa schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:31:
Hmm, wat is het verschil met GT5:p op blu-ray en GT5:p op PSN? Niet veel toch? behalve het blauwe schijfje..
Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not
ja daar kwam ik ook perongeluk achterphilotra schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 23:36:
Ooit dit wel eens geprobeerd?
Zorg dat je de power switch uit hebt staan, doe de switch aan terwijl je de power- en ejectknop ingedrukt houdt.
pssst geld kopen?
Het spel komt 28 maart uit in Europa, in Amerika is hij gisteren uitgekomen onder de naam Hot Shots Golf.Brad Pitt schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:29:
[...]
Al enigszins bekend wanneer deze te koop gaat zijn? Had begrepen rond deze maand... Maar wil hem ook graag hebben ja. Zit nu elke keer de PS2 versie te spelen. Het is tijd voor (somewhat) improved gfx
Before me there were many, after me there will be none
sjustement, oftewel ja dat klopt.Pixxa schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:31:
Hmm, wat is het verschil met GT5:p op blu-ray en GT5:p op PSN? Niet veel toch? behalve het blauwe schijfje..
Anoniem: 230486
Je kan natuurlijk ook even een rip maken van je dvd en deze opnieuw branden, dan doet ie het waarsch wel op je ps3 en dvd speler (al gebruik ik mijn dvd speler nooit meer nu de ps3 er is... dat beeld is toch wel even een stukkie beter zeg maar)m4yall schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:37:
[...]
sjustement, oftewel ja dat klopt.
Gisteren geprobeerd een DVD te streamen naar mijn PS3. Die deed het niet in mijn DVD speler en PS3 en alleen maar op de PC en laptop. De PS3 had Nero MediaHome zo te pakken alleen een DVD streamen ging dus niet lukken helaas. Het gemak van vinden viel me op. Toch wel relaxed als het af en toe ook zo kan, maar toch ben ik meer van GoTsent omzetten en dan op een externe HDD zetten en aanprikken.
The Patch includes these changes:dennis585 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:57:
is er veel verbeterd met de cod4 patch van gisteren?
zo ja : wat?
Destijds flipte half kopiërend internet, omdat de ISo iets van 8GB was en men dus dual layer moest branden/lezen. Dat ging niet overal even makkelijk.swampy schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 20:00:
[...]
Ouch, maar het zou toch kunnen het is "maar" iets van 10Gbyte ofzo!
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Stja, dat was het nou net. Ik heb er al een rip van omdat de originele DVD net iets groter is dan een single layer. Hier is het dus waarschijnlijk fout gegaan. Nu kijk ik de DVD met de laptop aan de tv.Anoniem: 230486 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:44:
[...]
Je kan natuurlijk ook even een rip maken van je dvd en deze opnieuw branden, dan doet ie het waarsch wel op je ps3 en dvd speler (al gebruik ik mijn dvd speler nooit meer nu de ps3 er is... dat beeld is toch wel even een stukkie beter zeg maar)
heb de ps2 versie ook helemaal kapot gespeeld! is die demo al lang uit? in de EU store?Brad Pitt schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:29:
[...]
Al enigszins bekend wanneer deze te koop gaat zijn? Had begrepen rond deze maand... Maar wil hem ook graag hebben ja. Zit nu elke keer de PS2 versie te spelen. Het is tijd voor (somewhat) improved gfx
Wel de eerste PS3 games zijn ook maar iets van 7-8 gig groot! Echt net iets beter dan de PS2 maar duidelijk nog niet Next-gen! Maar langzamer hand weten ze meer en meer ruimte op te zuipen (als is het maar aan de soundtrack). Garbage Data is een techniek die toch niet werkt, een beetje emulatie programma leest erover heen! Natuurlijk is het zou bij consoles dat je niet zoals met een pc zomaar spul erop kan zetten.Michael Knight schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:54:
[...]
Destijds flipte half kopiërend internet, omdat de ISo iets van 8GB was en men dus dual layer moest branden/lezen. Dat ging niet overal even makkelijk.
Overigens bleek er veel 'garbage data' op die GT4 schijf te staan, want na enkele dagen was er al een mooie 4,38GB disc.
Sony zou zoiets dus ook wel kunnen doen
[ Voor 14% gewijzigd door swampy op 19-03-2008 11:48 ]
Nee, wat doet dat?philotra schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 23:36:
Ooit dit wel eens geprobeerd?
Zorg dat je de power switch uit hebt staan, doe de switch aan terwijl je de power- en ejectknop ingedrukt houdt.
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Anoniem: 237759
Zet je Direct Messaging even aan of neem een kijkje in mijn sigswopdark schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:42:
Damn ik moet nog zoveel games hebben:
DMC4, Burnout, straks GT5, Army of Two, UT3,
das ff dik 300 euri... kudt
oh.. dat wist ik niet... waar haal je deze wijsheid vandaan? Ik vind de intro's enzo toch ook wel vet eigenlijk.kronk schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:36:
De hd films zijn niet aanwezig in de PSN versie. Misschien dat je ze zelf kon downloaden via het spel, maar dat weet ik, of het is nog, niet zeker.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Dit:
Op de disc staan de filmpjes wel. In de downloadversie niet, maar die kun je achteraf alsnog downloaden.swopdark schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:28:
[...]
oh.. dat wist ik niet... waar haal je deze wijsheid vandaan? Ik vind de intro's enzo toch ook wel vet eigenlijk.
[ Voor 38% gewijzigd door Shiver23 op 19-03-2008 12:32 ]
Glazen bolswopdark schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:28:
[...]oh.. dat wist ik niet... waar haal je deze wijsheid vandaan?
En het nut daarvan is?Shiver23 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:30:
[...]Dit:
[video]
Alleen het inhouden van de eject-knop zou al genoeg moeten zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 19-03-2008 12:40 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ja, dat vraag ik me dus ook af.FeaR1986 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:38:
[...]
En het nut daarvan is?
En is het de fan die zo extreem hard blaast of is het de Blu-Ray drive die over zijn toeren gaat?
Als het wat te koud is op je kamer, dan laat je op die manier de PS3 ff wat extra warme lucht blazenSeraphus-Y schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:50:
[...]
Ja, dat vraag ik me dus ook af.
Is het iets waar je van af moet blijven of juist 2x per jaar even moet doen?![]()
PSN id: NL_SToRM
Full carbon-body of GT40LM looks so evil in HD, while front-window sticker makes in-car view so damn claustrophobic - something we've been waiting for too-long I guess. Also, since it's basically a first race-car ever available in new Professional physics, I find it both very impressive and demanding to drive. It literally eats pavement on straights (and sounds as just as great), while you have to be very careful through turns, especially in first laps when tires are still cold. I find it as an extraordinary driving experience, more sophisticated than any similar seen so far on consoles (Forza 2 included), because it doesn't feel like you're driving something glued to the track (which is always the case with racing-classes so far). It's a great step forward for simulation aspects of the series and right now I just can't wait for some true-breed race-cars of GT5.
PSN id: NL_SToRM
De DS is zeker de moeite waard. Maar of je er op wil wachten moet je echt zelf beslissen. Je kan voor onder de 50E de controller bestelln op internet. Heb je gelijk een tweede controller voor als er vrienden langs komen.Pixxa schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:24:
shoot! Zit ik zo te kwijlen om een PS3 aan te schaffen zodra mn salaris binnen is lees ik net dat de Dual Shock 3 controller 15 april in europa komt... damn dan ben ik jarig! Toch maar wachten?
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Inderdaad, ik heb de DS3 net 5 minuten geleden besteld bij yesasia voor maar 37 euri incl verzenden. Dat is dus nog goedkoper dan wat ie hier gaat kosten. Maar goed de lage dollar koersen zijn voor de PS3 gamer erg gunstig, ik importeer alles. Regiovij ftwLuCarD schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:28:
[...]
De DS is zeker de moeite waard. Maar of je er op wil wachten moet je echt zelf beslissen. Je kan voor onder de 50E de controller bestelln op internet. Heb je gelijk een tweede controller voor als er vrienden langs komen.
- Zooi - www.stefanjacobs.nl
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 230486 op 19-03-2008 13:42 ]
klinkt niet best.. maar wederom: wat doet het dan naast heel hard blazen?Shiver23 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:30:
Dit: filmpje
Ik was ook Tony Hawk gewend en de eerste paar uur was dat ook heel erg moeilijk uit je vingers te halen (automatisch kruisje ingedrukt houden om je klaar te maken om te springen, driehoekje drukken om te grinden en zelfs dan ook nog op de richtingstoetsen rammen om je trick te veranderen), en ook het andere veel lagere camerastandpunt is natuurlijk wel ff wennen.Anoniem: 230486 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:37:edit: na even een belletje, even de situatie uitgelegd en geregeld! deze jongen gaat gt5:p halen
Op de Sony site is niet echt iets te vinden, maar op internet wordt veelal gezegd dat het gewoon een test is om te zien (of horen) of de fan nog werkt. Dus in principe moet het de PS3 niet schaden aangezien het een test isswopdark schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:51:
[...]klinkt niet best.. maar wederom: wat doet het dan naast heel hard blazen?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Vraag 1 weet ik niet.Nico111 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:47:
Als je spelletjes importeert kan je dan problemen met de douane krijgen??
Zit er op de geimporteerde spellen ook nederlands ondertiteling? Of zit dat alleen op spellen die je bijvoorbeeld in europa koopt (UK) of daar ook niet op.
De besturing is wel heel erg wennen. Misschien had je het iets meer tijd moeten geven en/of zeker met de demo aan de slag moeten gaan.Anoniem: 230486 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:37:
Gister even naar de free record shop geweest "even in de ps3 bak kijken" zie ik skate liggen voor 4 tientjes.. even denken.. toch maar mee genomen, maar wat is dat een ontzettend ruk spel zeg. De besturing slaat echt helemaal compleet nergens op! Dan ben ik wel tony hawk en bijvoorbeeld amped (xbox) gewend, maar na een avondje gamen had ik het nog steeds niet onder de knie.. of ik ben nu zo'n game anaflabeet (ik weet dat niet echt het geval is) of het is echt een ruk besturing... Dus dat wordt terug brengen en GT:5P dan maar halen... Nu maar hopen dat ik hem niet binnen 48 uur maar binnen 14 dagen kan ruilen! (iemand hier ervaring mee trouwens?? op de achterkant van de bon staat dat nog verzegelde dvd en games binnen 14 dagen geruild kunnen worden, maar mijne is helemaal niet verzegeld geweest... betekend dit dat ik hem binnen 48 uur moet ruilen??? ik hoop echt van niet!!)
edit: na even een belletje, even de situatie uitgelegd en geregeld! deze jongen gaat gt5:p halen
Nou dan is dit puur een gevalletje "veel geduld" bij jou en "weinig geduld" bij mij.. Daarnaast viel het me op dat je heel makkelijk vast zit in hoekjes. Je kan niet even afstappen om weg te lopen en verder te boarden/skaten/skateboarden. met tony hawk heb ik me uitstekend vermaakt maar dit kon me toch niet boeien.Grannd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:56:
[...]
Ik was ook Tony Hawk gewend en de eerste paar uur was dat ook heel erg moeilijk uit je vingers te halen (automatisch kruisje ingedrukt houden om je klaar te maken om te springen, driehoekje drukken om te grinden en zelfs dan ook nog op de richtingstoetsen rammen om je trick te veranderen), en ook het andere veel lagere camerastandpunt is natuurlijk wel ff wennen.
Maar na zo'n 5-6 uur zit je er helemaal in en ik vind Skate echt 10 keer leuker nu dan Tony Hawk omdat het zoveel realistischer en opnieuw moeilijk is om lijnen te vinden en grote combo's te maken waar ik die bij THPS zo uit mijn mouw schudde, echt een supertoffe ervaring.
leuk en aardig maar.....hoe verzorg je dan je geluid als je enkel een 2.1 setjes tot je beschikking hebt? (3.5 jack)Is het mogelijk om mijn PS3 aan een LCD monitor aan te sluiten?
Ja dat kan! Maar je monitor moet wel overweg kunnen met het HDCP protocol. Dit protocol is verantwoordelijk voor het maken van een beveiligde verbinding tussen de monitor en de PS3. Alle HDTV's kunnen overweg met dit protocol (zonder deze ondersteuning mogen ze niet eens HDTV heten!), maar dit geldt niet voor alle LCD monitoren. Via deze link http://www.widescreengami...php/Category:Manufacturer kun je zien of jou monitor HDCP ondersteund. Naast het feit dat je monitor HDCP moet ondersteunen heb je vaak ook nog een stekker nodig die van een HDMI aansluiting een DVI aansluiting maakt. Het enige verschil tussen DVI en HDMI is dat met HDMI geluid wordt verstuurd.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Door de meegeleverd composiet&stereo kabel aan te sluiten en daar een "tulp contra <-> minijack contra" kabel op te zetten. Je kan binnen de XMB bij de instellingen prima aangeven dat je voor beeld de HDMI-uitgang gebruikt en voor geluid de tulp.spyros schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:06:
[...]
leuk en aardig maar.....hoe verzorg je dan je geluid als je enkel een 2.1 setjes tot je beschikking hebt? (3.5 jack)
niet dat ik weet.. 28 maart dan is pas de releaseNeoSoulStar schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:09:
Ligt die GT:5P er al bij de Free record shop?
Anders ga ik zo ook ff kijken en misschein dat spel scoren.
ow... waarom vind je die niks aan?? die staat nog wel op mijn verlang lijstje om toch een keer te halen... lijkt me erg gaaf om vooral de multiplayer te spelen. Heb je dat wel gedaan? of alleen de sp?NeoSoulStar schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:14:
Ooh k, dacht al, toch stiekem een dure maand, heb army of two, vind ik eigenlijk niks aan, 2x gespeeld ofzo, gisteren Rainbows Six Vegas 2 en dan eind van de maand nog GT5, toch weer zo`n kleine 200 euri aan games uitgegeven.
Je kan problemen krijgen dat de douane hem eruit pakt, heb het zelf nog niet gehad en zo'n 6 games geimporteert.Nico111 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:47:
Als je spelletjes importeert kan je dan problemen met de douane krijgen??
Zit er op de geimporteerde spellen ook nederlands ondertiteling? Of zit dat alleen op spellen die je bijvoorbeeld in europa koopt (UK) of daar ook niet op.
Lol als ik in stardust te lang met die goldmelter bezig ben ga ik met me kaak draaienhehehe zoek maar op in de dikke van dale en als ie er niet in staat, moet ie toegevoegd worden... als ik sommige mensen voor een console zie zitten och och och.... bijvoorbeeld het meesturen met je complete lichaam om een bocht te halen met je auto in (toen nog) gt3... ik noem maar iets..
Niet helemaal correct. Sommige games hebben een online multiplayer regio lock. Wat inhoud dat je de game dan niet tegen je EU vriendjes kunt spelen. Dit staat los van de content welke uit de PSN komt.Pixxa schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:04:
[...]
Vraag 1 weet ik niet.
Zover ik begrijp zijn alle ps3 spellen regiovrij en bevatten alle talen maar bevatten wel een regiolock zodat je geen Nederlanse PSN content kan gebruiken / downloaden voor je geimpoteerde game.
Jongens, correct me if im wrong!
Komt 28-03-2008 pasHelaas nog nergens gt5 p tekrijgen ben al 3 dagen de stad af aan het struinen, ik las trouwens op een site dat gt5p al 1 miljoen keer ge preorder was. Nu maar hopen dat er nog versie tekrijgen zijn of dat je alles gereserveerd ziet.
[ Voor 19% gewijzigd door HoefMeistert op 19-03-2008 14:28 ]
PSNID : HoefMeistert
[ Voor 11% gewijzigd door Sir_Killalot op 19-03-2008 14:33 ]
Anoniem: 236479
Zit nog in de beta test fase en duurt nog wel evenAnoniem: 236479 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:51:
Heel ff 2 vraagjes
Hoe zit het precies met home? wie, wat, waar?
is dit een vraag??En hoe zit het precies met een PSP aan de PS3? Ik weet dat je bijv bij een race spel de psp als achteruitkijk spiegel kunt gebruiken... dat is leuk, maar ik race niet op de PS3
gewoon een bluetooth headsetje en klaar... die leg je voor je neer en iedereen kan jou verstaanOk vooruitnog een derde vraag... een headset voor de PS3 is handig? ofja eigenlijk wil ik alleen maar een microfoon want ik wil het geluid van het gamen natuurlijk gewoon over m'n boxen houden
mjah een beetje microfoon is al aardig wat tientjes en dan heb ik het nog niet eens over 1 met een lang snoer of wireless als die al bestaan
(draad +- 4mtr)
zie bovenDus een soort van dilemma want dat praten kan best handig zijn
Met andere woorden komt dit neer opwelke ervaringen hebben jullie ermee?
Home release staat nu in juli. Grote kans dat er daarvoor nog een beta komt, maar hoe open de zal zijn weet niemand.Anoniem: 236479 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:51:
Heel ff 2 vraagjes
En hoe zit het precies met een PSP aan de PS3? Ik weet dat je bijv bij een race spel de psp als achteruitkijk spiegel kunt gebruiken... dat is leuk, maar ik race niet op de PS3
Ok vooruitnog een derde vraag... een headset voor de PS3 is handig? ofja eigenlijk wil ik alleen maar een microfoon want ik wil het geluid van het gamen natuurlijk gewoon over m'n boxen houden
mjah een beetje microfoon is al aardig wat tientjes en dan heb ik het nog niet eens over 1 met een lang snoer of wireless als die al bestaan
(draad +- 4mtr)
Dus een soort van dilemma want dat praten kan best handig zijn
Home : Weinig over bekent. Wellicht rond april/juni, verwacht iets rond E3Anoniem: 236479 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:51:
Heel ff 2 vraagjes
En hoe zit het precies met een PSP aan de PS3? Ik weet dat je bijv bij een race spel de psp als achteruitkijk spiegel kunt gebruiken... dat is leuk, maar ik race niet op de PS3
Ok vooruitnog een derde vraag... een headset voor de PS3 is handig? ofja eigenlijk wil ik alleen maar een microfoon want ik wil het geluid van het gamen natuurlijk gewoon over m'n boxen houden
(draad +- 4mtr)
PSNID : HoefMeistert
Home, daar is nog weinig concreets over bekend. Er loopt een bescheiden beta, er gaan geruchten over een open beta ergens volgende week. En er is een PSN-release lijst gelekt en daar staat Home op de release lijst voor ergens in juli.Anoniem: 236479 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:51:
Heel ff 2 vraagjes
(draad +- 4mtr)
Anoniem: 237759
Ik heb de campaign twee keer uitgespeeld in co-op (met 2 verschillende mensen, splitscreen) en dat vond ik toch wel gaaf. Vooral het Aggro principe is redelijk uitgewerkt waardoor je het ook echt in je voordeel kan (en moet) gebruiken.Anoniem: 230486 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:17:
-Army of Two-
ow... waarom vind je die niks aan?? die staat nog wel op mijn verlang lijstje om toch een keer te halen... lijkt me erg gaaf om vooral de multiplayer te spelen. Heb je dat wel gedaan? of alleen de sp?
ok nou dat is dus 1-1 in pos-neg reacties... en wat en subtiele hint zeg... maar ben momenteel nog even niet geinteresseerd... eerst komt gt5:p in de ps3Anoniem: 237759 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:11:
[...]
Ik heb de campaign twee keer uitgespeeld in co-op (met 2 verschillende mensen, splitscreen) en dat vond ik toch wel gaaf. Vooral het Aggro principe is redelijk uitgewerkt waardoor je het ook echt in je voordeel kan (en moet) gebruiken.
kleine hint naar mijn signature hieronder
Anoniem: 255771
en dan?Anoniem: 169123 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:30:
http://www.colorize.net/home/ ???
8 uurtjes nog ?
Like me!Jay-K schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:08:
Ik zit zelf te wachten op Everybody's Golf: World Tour...vind de demo erg leuk...en heb momenteel te weinig tijd om echt veel te gamen.
Heb spellen als Uncharted, Assasins Creed etc nog thuis liggen zonder ze gespeeld te hebben...
Al kijkend naar die website... publieke beta HOME?
Wat is dit voor een constructieve post?Anoniem: 255771 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:38:
Vraag me af wanneer ze die lelijke 40gig versie gaan verstoten... want die terug zetting sloeg nergens op van Sony
Let op, er staat beta.Anoniem: 169123 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:30:
http://www.colorize.net/home/ ???
8 uurtjes nog ?
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq